Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Pirmā līkuma boulings un neticamais restarts sagādā aizraujošu Ungārijas GP

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Pirmā līkuma boulings un neticamais restarts sagādā aizraujošu Ungārijas GP
Valteri Botass un Serhio Peress. Foto: AFP/Scanpix

Šodien Ungārijas "Grand Prix" savu karjeras pirmo F1 uzvaru izcīnīja Estebans Okons, aiz sevis atstājot Sebastianu Fetelu un Lūisu Hamiltonu. Intriģējošākie notikumi risinājās pašā sākumā – pēc pirmā līkuma sadursmēm trasē parādījās sarkanais karogs, apturot sacīkstes.

Tālāk par pirmo līkumu netika vairāki vadošo komandu piloti. Aizstāvoties pret Lando Norisa uzbrukumu, vēlu bremzēja Valteri Botass, aizsākot ķēdes reakciju. Sadursmē ar viņu cieta abi "Red Bull" komandas braucēji – Makss Verstapens spēja turpināt, bet Serhio Peresam nācās izstāties. Pirmajā līkumā sacensības beidzās arī Šarlam Leklēram, kurš cieta sadursmē ar Lānsu Strolu un vēlāk notikušo nosauca par boulingu trasē.

Lai tiktu galā ar atlūzām, trasē tika izkārti sarkanie karogi, uz 15 minūtēm apturot sacīkstes. Tikmēr lietus mitējās, un, dodoties uz restartu, lielākā daļa pilotu saprata, ka var uz formulas montēt sausā laika riepas. Boksos iebrauca pilnīgi visi, izņemot līderi Lūisu Hamiltonu. Viņš startēja lepnā vientulībā, kamēr pārējie piloti atradās boksos. Britam tas maksāja dārgi.

Viņš boksos iebrauca apli vēlāk nekā pārējie un zaudēja vērtīgu laiku, atkrītot uz pašu pēdējo vietu. Hamiltons gan nepadevās un beigās spēja izcīnīt trešo vietu. Beigās viņam pēc ilgas cīņas izdevās tikt garām kādreizējam cīņubiedram Fernando Alonso, bet goda pjedestālu Hamiltons nodrošināja, krietni ātrāk izrēķinoties ar Karlosu Sainsu.

Vispriecīgākais par Hamiltona taktikas kļūdu bija Estebans Okons, kurš pacēlās uz pirmo vietu un to nosargāja līdz pat "Grand Prix" noslēgumam, 24 gadu vecumā pirmo reizi karjerā kļūstot par F1 posma uzvarētāju. Nesagaidījis nevienu francūža kļūdu, otrajā vietā finišēja Sebastians Fetels, kurš karjerā izcīnījis 53. uzvaras. Pirmā vieta "Alpine-Renault" komandai, otrā – "Aston Martin".

Pirmo reizi "Williams" komandas rindās pie punktiem tika Džordžs Rasels, tieši tas pats izdevās arī viņa komandas biedram Nikolasam Latifi. Savukārt desmitajā vietā finišēja Verstapens, kurš zaudējis savu kopvērtējuma līdera lomu, palaižot priekšā Hamiltonu.

1 2 43 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2021-08-01 18:17, pirms 3 gadiem
Nu kā var tā veikties? Būtu gudrāks būtu 25pts un ātrākais aplis.

  -2 [+] [-]

, 2021-08-01 18:21, pirms 3 gadiem
Mecedesam Botas misiju izpildija ka pienakas otrajam pilotam .

  -1 [+] [-]

, 2021-08-01 18:24, pirms 3 gadiem
Botasas aizstavejas pret Norisu ko Tu pīpe Noriss bija priekša Botas izdarīja Mercedes misiju izsist ko vien var ieskaitot galvenos konkurentus.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-01 18:25, pirms 3 gadiem
Kas par gonku

     [+] [-]

, 2021-08-01 18:25, pirms 3 gadiem
labākais, kas ar F1 i noticis pēdejos gados

  +1 [+] [-]

, 2021-08-01 18:26, pirms 3 gadiem
Interesanti,kā tas ir?Aizstāvējās pret Norisu,kad Botass viņam ar vēlu bremzēšanu pakaļā ielidoja?

  +4 [+] [-]

, 2021-08-01 18:28, pirms 3 gadiem
Alonso izcils, nekas nav mainījies.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-01 18:35, pirms 3 gadiem
Nav konkrēti par tevi. Bet kaut kur kvalenes raksta komentāru sadaļā, bija komentārs, ka šī būs viena no garlaicīgākajām sacīkstēm

No vienas puses, nevar nepiekrist, jo apdzīt šeit tiešām ir grūti. Bet nevaram arī noliegt, ka sacīkste bija interesanta. It īpaši ņemot vērā iepriekš pieminēto faktu.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-01 18:36, pirms 3 gadiem
Alonso malacis atnema Hamiltonam potencialu uzvaru vareja vel noturet lidz beigam zeel kad noblokeja ritenus.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-01 18:36, pirms 3 gadiem
Nu Botass labi izsita Red Bull un Norisu no sacensībām😅 un Strola gājiejns vispār nebija saprotams .
Meršiiem rupja kļūda , kas maksāja vieglu uzvaru

  +1 [+] [-]

, 2021-08-01 18:43, pirms 3 gadiem
Kas te tā smird? Ā, pareizi, tie taču it kā Verstapena fani, kuri par tādiem uzmetušies, lai Hamiltons neizcīnītu titulu.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-01 18:43, pirms 3 gadiem
Alonso padarīja šo sacīksti interesantāku... Bet nu Hamiltonam atkal diezgan liela veiksme... ja vien nebūtu kļūda ar pirmo pitstopu, būtu pārliecinoši uzvarējis, bet nu labi, ka komanda sačakarējās un Alonso spēja viņam liegt uzvarēt... bet nu paveicās viņam tādā ziņā, ka Verstapens atkal tika pilnībā likvidēts... jā, 1 punktu ieguva, bet reāli nekāds konkurents nebija... Botass izdarīja visu, ko Lūisam vajadzēja - tikai pati komanda nolažoja un neieguva max punktus Lūisam...

  -2 [+] [-]

, 2021-08-01 18:43, pirms 3 gadiem
Nu iepriekšējās HAM/VER avārijas atbalstītāji.. kā traktēsiet ALO 3x manevrus, ka nebrauca pa trajektoriju, bet speciāli aizslēdza HAM vietu ārmalā? Bija taču jābrauc līdz apex nevis uz līkuma ārmalu. ROS visas 3x ierēca, ka ALO nu pa trajektoriju toč nebrauca. Bet nē.... šeit taču HAM cietējs nevis VER un sodi nav jāmeklē. Divas reizes jau bija trakas, bet pēdējā jau bija izcili debīla. Bet nu dieviņš nav maziņais puika, redzēja, ka spāņu uzacs sūdus vāra un nobloķēja šim riteņus.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-01 18:43, pirms 3 gadiem
luck7 rakstīja: Nu Botass labi izsita Red Bull un Norisu no sacensībām😅 un Strola gājiejns vispār nebija saprotams .
Meršiiem rupja kļūda , kas maksāja vieglu uzvaru
Tā ir Hamiltona kļūda. Komanda iesildīšanās aplī nevar dot komandas, pilotam bija jāpieņem lēmums. Komanda bija gatava boksiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-01 18:47, pirms 3 gadiem
smiegs rakstīja: Botasas aizstavejas pret Norisu ko Tu pīpe Noriss bija priekša Botas izdarīja Mercedes misiju izsist ko vien var ieskaitot galvenos konkurentus.
Piekrītu par teksta pirmo daļu, bet par otro tu esi pilnīgākais nāpslis.

  -3 [+] [-]

, 2021-08-01 18:48, pirms 3 gadiem
crushader rakstīja: Alonso malacis atnema Hamiltonam potencialu uzvaru vareja vel noturet lidz beigam zeel kad noblokeja ritenus.
Bija pelnījis nobloķētus riteņus par neadekvātu dīdīšanos pa trasi.

  -2 [+] [-]

, 2021-08-01 18:49, pirms 3 gadiem
petravicus rakstīja: Alonso padarīja šo sacīksti interesantāku... Bet nu Hamiltonam atkal diezgan liela veiksme... ja vien nebūtu kļūda ar pirmo pitstopu, būtu pārliecinoši uzvarējis, bet nu labi, ka komanda sačakarējās un Alonso spēja viņam liegt uzvarēt... bet nu paveicās viņam tādā ziņā, ka Verstapens atkal tika pilnībā likvidēts... jā, 1 punktu ieguva, bet reāli nekāds konkurents nebija... Botass izdarīja visu, ko Lūisam vajadzēja - tikai pati komanda nolažoja un neieguva max punktus Lūisam...
Jup. Meršu pavēle bija BOT, lai šis tā izdara.

Prātiņ nāc mājās.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-01 18:52, pirms 3 gadiem
bos_la antifans rakstīja: Nu iepriekšējās HAM/VER avārijas atbalstītāji.. kā traktēsiet ALO 3x manevrus, ka nebrauca pa trajektoriju, bet speciāli aizslēdza HAM vietu ārmalā? Bija taču jābrauc līdz apex nevis uz līkuma ārmalu. ROS visas 3x ierēca, ka ALO nu pa trajektoriju toč nebrauca. Bet nē.... šeit taču HAM cietējs nevis VER un sodi nav jāmeklē. Divas reizes jau bija trakas, bet pēdējā jau bija izcili debīla. Bet nu dieviņš nav maziņais puika, redzēja, ka spāņu uzacs sūdus vāra un nobloķēja šim riteņus.
Alonso bija visas tiesības aizsargāties, jo nevienā brīdī Hamiltons nebija ne priekšā, ne arī pilnībā blakus. Kaut vai par pretēju piemēru var minēt Verstapena apdzīšanas manevru pret Šūmaheru - Makss pa ārmalu bija iebraucis pilnībā blakus (pat nedaudz priekšā) un Mikam vairs nebija iespējas viņu likumīgi izspiest ārā no trases, jo Makss to pozīciju bija ieguvis, kamēr Alonso visos gadījumos bija priekšā (kaut nedaudz, bet tomēr - tāpēc arī FIA nebija iemeslu izskatīt viņa aizsargāšanās paņēmienus, lai cik Hamiltonam tas nepatiktu).

  -2 [+] [-]

, 2021-08-01 18:54, pirms 3 gadiem
bos_la antifans rakstīja: Jup. Meršu pavēle bija BOT, lai šis tā izdara.

Prātiņ nāc mājās.
Es nevienā brīdī neko neteicu par nekādām pavēlēm - to tu pats izdomāji. Es teicu, ka Lūisam paveicās, jo Botass (tīšām vai netīšām - to katrs pats var spriest) likvidēja Verstapenu...

  +2 [+] [-]

, 2021-08-01 18:59, pirms 3 gadiem
ja kādam nepatika Alonso manevri, tad vnk neskatieties formulu 1.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-01 18:59, pirms 3 gadiem
bos_la antifans rakstīja: Piekrītu par teksta pirmo daļu, bet par otro tu esi pilnīgākais nāpslis.
Napslis esi Tu ja sarkazmu nesaproti .

     [+] [-]

, 2021-08-01 19:03, pirms 3 gadiem
bos_la antifans rakstīja: Nu iepriekšējās HAM/VER avārijas atbalstītāji.. kā traktēsiet ALO 3x manevrus, ka nebrauca pa trajektoriju, bet speciāli aizslēdza HAM vietu ārmalā? Bija taču jābrauc līdz apex nevis uz līkuma ārmalu. ROS visas 3x ierēca, ka ALO nu pa trajektoriju toč nebrauca. Bet nē.... šeit taču HAM cietējs nevis VER un sodi nav jāmeklē. Divas reizes jau bija trakas, bet pēdējā jau bija izcili debīla. Bet nu dieviņš nav maziņais puika, redzēja, ka spāņu uzacs sūdus vāra un nobloķēja šim riteņus.
Alonso neko aizliegtu nedarīja, gudra, pieredzējuša braucēja taktika un manevri, teicami izjuta momentus, laicīgi nosedza uzbrukumus, laicīgi ieņēma neertas trajektorijas Luisam, nekur nebija asa kustība tieši bremzēšanas joslā.
Nav kur piesieties. Jā vienā momentā saskārās riepas, taču tas nav pārkāpums.

Pati sacīkste super, žēl gan Botasa, acīmredzot līgums tiks zaudēts, neveikla situācija, redzams, ka negaidīja, ka Noriss nu tik ļoti ātri bremzēs, kļūda un sacīkšu incidents, tas, ka rezultāta sanāca izsist abus Buļļus nu te jāsaka tā, laikam kosmosā tur spēlē trikus, pat gribot otreiz to nepaveikt .

Strollam arī traka kļūda, bet toties kopumā interesanta sacīkste. Alonso vnk bravo, Okons un Vettels malači, Sains arī, abi Willjams nu no sirds prieks, dubultā Rasellam respekt, teica, ka ja vajag, lai komanda viņu ziedo, ja Latifi ir šance uz labu rezultātu.

Negaidīti interesanta, skatāma sacīkste.

     [+] [-]

, 2021-08-01 19:04, pirms 3 gadiem
"dodoties uz restartu" - par shito vien Brozhem cepums!

Ne sliktaa noziimee, protams, visi lasot saprotam, kas domaats, nav ko piekasiities, vienkaarshi sirsniigi

  +1 [+] [-]

, 2021-08-01 19:10, pirms 3 gadiem
Lasīt sacerējumu, ja esi redzējis GP īsti nav interesanti, bet tas, ka raksta beigās slinkums iemest tabulu, tas gan rāda uz vājo līmeni autora lauciņā.

  -3 [+] [-]

, 2021-08-01 19:11, pirms 3 gadiem
kols00 rakstīja: ja kādam nepatika Alonso manevri, tad vnk neskatieties formulu 1.
Ja kādam nepatika HAM manevrs UK, tad arī nevajadzētu skatīties formulu.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-01 19:12, pirms 3 gadiem
smiegs rakstīja: Napslis esi Tu ja sarkazmu nesaproti .
Kas ir sarkaZms? Kaut kādas samaZgas?

     [+] [-]

, 2021-08-01 19:13, pirms 3 gadiem
V. Botas - driver of the day!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-01 20:33, pirms 3 gadiem
bos_la antifans rakstīja: Bija pelnījis nobloķētus riteņus par neadekvātu dīdīšanos pa trasi.
Neko neadekvatu neredzeju, tiiri Alonso izlika Hamiltonu vienos vartos, Didisanas var izkatities delj sauruma un likumiem asiem.

     [+] [-]

, 2021-08-01 21:04, pirms 3 gadiem
martins_ms rakstīja: Tā ir Hamiltona kļūda. Komanda iesildīšanās aplī nevar dot komandas, pilotam bija jāpieņem lēmums. Komanda bija gatava boksiem.
Mercedes-Teamchef Toto Wolff verteidigt die Entscheidung seines Teams, Hamilton beim Re-Start nicht an die Box zu holen. "Er war ein wenig einsam [auf dem Grid]", scherzt der Österreicher. Gleichzeitig betont er: "Das war zu hundert Prozent die richtige Entscheidung, ich stehe dazu."

  +2 [+] [-]

, 2021-08-01 21:06, pirms 3 gadiem
petravicus rakstīja: Alonso padarīja šo sacīksti interesantāku... Bet nu Hamiltonam atkal diezgan liela veiksme... ja vien nebūtu kļūda ar pirmo pitstopu, būtu pārliecinoši uzvarējis, bet nu labi, ka komanda sačakarējās un Alonso spēja viņam liegt uzvarēt... bet nu paveicās viņam tādā ziņā, ka Verstapens atkal tika pilnībā likvidēts... jā, 1 punktu ieguva, bet reāli nekāds konkurents nebija... Botass izdarīja visu, ko Lūisam vajadzēja - tikai pati komanda nolažoja un neieguva max punktus Lūisam...
Palasot tavus komentārus pie F1 rakstiem, rodas iespaids, ka Tev visa dzīve grozas par un ap to, kā Hamiltonam kārtējo reizi ir paveicies.
Man kā cilvēkam, kurš totāli netic tādai lietai, kā veiksme, tas liekas mazliet nepareizi.
Jāsāk jau ar to, ka jebkurš F1 pilots zin, ka startā vienmēr pastāv liela varbūtība iekļūt kādā haosā. Šī iespēja pareizinās ar desmit tad, ja pirms starta ir uzlijis. Šie faktori pilotam, kas cīnās par titulu ir jāierēķina pie iespējamajiem attīstības scenārijiem. Pie fakta, ka nupat bija nolijis, varbūtība, ka startā būs "grautiņš" noteikti bija virs 50%.
Tikai pats Verstappens ir atbildīgs pie tā, ka viņš tur iekļuva. Būtu viņš uzvarējis kvalifikācijā, no starta aizmucis būtu tieši viņš un Norisu sānos saņēmis būtu Luiss. Maksis vakar nepadarīja savu darbiņu līdz galam.

Tā pat grūti pateikt, ka Luisam paveicās, ņemot vērā visu pilotu iebraukšanu boksos pēc slikiem, kas Hamiltonu momentā atmeta uz pēdējo vietu. Kā Rosbergs teica - Luiss tajā brīdī bija situācijas ķīlnieks. Braukdams peletonam pa priekšu, tu nevari šajā situācija tik ļoti riskēt, lai brauktu boksos pēc slikiem, jo pastāv iespēja, ka visi pārējie paliks trasē un tu atkritīsi uz pēdējo vietu. Savukārt paliekot trasē un pārējiem iebraucot boksos Tu atkal nonāc pēdējā pozīcijā.
Brauktdams pa priekšu Tu nevari zināt, ko darīs pārējie.

Vai Hamiltona atspēlēšanās no pēdējās vietas līdz podestam ir veiksme? Protams, ka heiteri teiks, ka tā ir veiksme. Es teiktu, ka tā ir meistarība.
Kopumā super baudāma sacīkste.

  +4 [+] [-]

, 2021-08-01 21:09, pirms 3 gadiem
bos_la antifans rakstīja: Nu iepriekšējās HAM/VER avārijas atbalstītāji.. kā traktēsiet ALO 3x manevrus, ka nebrauca pa trajektoriju, bet speciāli aizslēdza HAM vietu ārmalā? Bija taču jābrauc līdz apex nevis uz līkuma ārmalu. ROS visas 3x ierēca, ka ALO nu pa trajektoriju toč nebrauca. Bet nē.... šeit taču HAM cietējs nevis VER un sodi nav jāmeklē. Divas reizes jau bija trakas, bet pēdējā jau bija izcili debīla. Bet nu dieviņš nav maziņais puika, redzēja, ka spāņu uzacs sūdus vāra un nobloķēja šim riteņus.
Nomierinies
Alonso cīnījas tīri un godīgi. Daudziem F1 pilotiem būtu vērts no šīs cīņas pamācīties.

     [+] [-]

, 2021-08-01 21:27, pirms 3 gadiem
Sporta veterāns rakstīja: Mercedes-Teamchef Toto Wolff verteidigt die Entscheidung seines Teams, Hamilton beim Re-Start nicht an die Box zu holen. "Er war ein wenig einsam [auf dem Grid]", scherzt der Österreicher. Gleichzeitig betont er: "Das war zu hundert Prozent die richtige Entscheidung, ich stehe dazu."
Un? Mercedes vienmēr ir aizstāvējuši Hamiltonu, jutīgs cilvēks. Tad kad, Mercedes sačakarē Monako gonku Bottasam, tad gan uzreiz, šis nepareizi apstājies ir. Ja būtu iebraucis boksos, pat ja nebūtu pirmais, nebūtu iestrēdzis vilcienā, droša uzvara garantēta.

     [+] [-]

, 2021-08-01 21:43, pirms 3 gadiem
martins_ms rakstīja: Un? Mercedes vienmēr ir aizstāvējuši Hamiltonu, jutīgs cilvēks. Tad kad, Mercedes sačakarē Monako gonku Bottasam, tad gan uzreiz, šis nepareizi apstājies ir. Ja būtu iebraucis boksos, pat ja nebūtu pirmais, nebūtu iestrēdzis vilcienā, droša uzvara garantēta.
"Komanda iesildīšanās aplī nevar dot komandas, pilotam bija jāpieņem lēmums. Komanda bija gatava boksiem" - tas ir tas ko Tu rakstiji - Volfs saka, ka komanda vinu paturēja ārā, nevis Hamiltons pats kko izdomāja.
Kapēc pin iekšā jutīgumu un Botasu, nesapratu.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-01 22:27, pirms 3 gadiem
Viss ir Ok, jo Maksim tagad karma atgriež visu to ko viņš pats darīja vel salīdzinoši nesen.
Var patīt filmu atpakaļ cik pilotus viņš ir izsitis no trases.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-01 22:37, pirms 3 gadiem
Botass laikam līgumu būs nopelnījis šodien!
1 2 43 komentāri