Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1599, Did:0, useCase: 3

Skandāls Londonā: diskvalificē astoņas badmintonistes

Jānis Pārums

Skandāls Londonā: diskvalificē astoņas badmintonistes
Ju Janga un Vanga Sjaoli
Foto: AP/Scanpix

Četri sieviešu badmintona dubultspēļu pāri trešdien saņēmuši diskvalifikāciju Londonas olimpisko spēļu badmintona turnīra pēc tam, kad dienu iepriekš apzināti zaudējušas savām oponentēm.

Šādi badmintonistes rīkojušās, lai turnīra ceturtdaļfinālā iegūtu pēc iespējas parocīgākas pretinieces. Starp diskvalificētajām ir arī esošās pasaules čempiones, ķīnietes Ju Janga un Vanga Sjaoli. Viņas apzināti zaudēja, lai ceturtdaļfinālā nebūtu jācīnās ar tautietēm, kas arī ir pretendentes uz medaļām. Diskvalificēti arī divi Dienvidkorejas un viens Indonēzijas duets.

Par diskvalifikāciju trešdien paziņoja Pasaules Badmintona federācija. Sportistēm pārmests, ka viņas otrdien apzināti nav demonstrējušas savu labāko sniegumu. Janga jau iepriekš izteicās, ka neredz jēgu lieki tērēt spēkus, ņemot vērā, ka iekļūšana ceturtdaļfinālā jau bija nodrošināta.

Visiem četriem pāriem trešdienas vakarā sākot no plkst. 19:00 pēc Latvijas laika bija jāpiedalās turnīra ceturtdaļfinālā.

Izmantotie resursi:
Telegraph.co.uk - Telegraph online, Daily...

  -2 [+] [-]

, 2012-08-01 17:10, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: ja diskvalificeto vieta butu letinu sportisti tad dodu 100% ka visi liekuli kas piekrit diskvalifikacijai, tagad raudatu lielas asaras un vajprata blautu pavisam pretejo. 100%
tajā pašā laikā, tu varētu būt pirmais, kas pieprasītu DSQ, ja tādā veidā kādā no sporta veidiem līderis tiktu spēlēt pret Latvijas sportistu, vai tad ne?
bet, nu pingponga federācijai vajadzētu padomāt par izspēļu kārtības izmaiņām, lai nākotnē būtu godīgāka cīņa.

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:10, pirms 12 gadiem
Tvaika ielas doktorants rakstīja: Par zvēresta pārkāpšanu interesenta situācija ir Latvijas parlamentā, sankcijas neseko, tik publiska nokaunināšana.
Es te nopietni rakstu, bet tu joko....
Nejauciet parlamentu, khl ar Os....

Sētā jau paši varat vienoties par noteikumiem, bet nu OS jau vajadzētu ievērot tos, kas jau ir pieņemti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:12, pirms 12 gadiem
KristsT rakstīja: Vispār varētu pastrīdēties, kas ir cīņa par uzvaru.
Vai tas, ka sportiste dara visu, lai viņai būtu lielākas iespējas izcīnīt medaļas vai pat uzvaru olimpiādē, līdzīgi kā diskvalificētās?
Vai tas, ka sportiste uzvar to vienu cīņu, kaut gan lieliski apzinās, ka tas viņām samazina izredzes izcīnīt medaļas un uzvarēt olimpiādē?
Es uzskatu, ka pirmais variants. Jātiecas būtu nevis uz uzvaru konkrētā spēlē, bet uz iespējami augstāku vietu beigās.
tā jau arī ir!

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:13, pirms 12 gadiem
KristsT rakstīja: Nerunā absurdu.
Bultas šaušana mugurā ir noziegums. Kas attiecīgi jāsoda. Tavs sniegums uz laukuma ir tava brīva izvēle. Sports ir cīņa par uzvaru un ne jau par uzvaru katrā spēlē un bet par uzvaru turnīrā, medaļām. Neuzskatu, ka viņas pat olimpisko zvērestu diži pārkāptu. Noteikumi pārkāpti nav. Sporta gars? Plaši traktējams jēdziens...

Visu sportistu vārdā apsolu, ka mēs piedalīsimies šajās spēlēs, cienīdami un ievērodami noteikumus, saskaņā ar kuriem tās tiek rīkotas, īsteni sportiskā garā, sporta slavas un savu komandu goda vārdā.
Tad izlasi badmintona noteikumus....

DISKVALIFIKĀCIJA nozīmē, ka esi rīkojies pret noteikumiem. PUNKTS.

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:13, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Arí te agri vai velu naksies spelet pret stiprako komandu.Aizgaja lidz smadzenem ? Nevar izmerit jedzienu padevas,vai speleja uz maksimumu. Un ja verte kopuma,tad reali neparko izmeta no turnira un atnema medalas. Vistiraka iejauksanas spelu norise un to iznakuma ietekmesanu.
tev divi profili?
Kādas medaļas? bija pretendenti uz medaļām, nevis tas jau izcīnija, aizgāja līdz smadzenem?
tu esi zem ripām? kāds te sakars peldēšanai ar tikšanos pret stiprāku komandu kā tu raksti? ja nezināji, tad peldēšanā ir 7 pretinieki un tie tiek noteikti neatkarīgi no tā, cik lielu atdevi tu ieliec savā startā...
Jā, izskatās, ka tev pašam pa lielam neaiziet par ko es runāju....

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:15, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: kurs te tagad nodarbojas ar demogogiju ?
palasi vēlreiz savu pirmo komentāru, kuru rakstīji man.... Tev pat tur neviena argumenta nav attiecībā par badmintona un peldēšanas salīdzinājumu, ko piesējies?
Vai tad es salīdzinu badmintonu ar kādu citu sportaveidu, kurā ir līdzīgas izspēles un formāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:17, pirms 12 gadiem
kemrausis rakstīja: Tad izlasi badmintona noteikumus....


DISKVALIFIKĀCIJA nozīmē, ka esi rīkojies pret noteikumiem. PUNKTS.
Izlasīju. Tu pats esi izlasījis? Tad lūdzu parādi, kurš no noteikumu punktiem ir pārkāpts. Vai arī, ja olimpiādē ir citi noteikumi tad parādi tos.
Badminton.lv

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:17, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kada tev nah peldesana ? Un kadi divi profili ?
Tev nepielec ka tas ir negodigi,atnemt iespeju cinities par medalam,kad tu esi ticis lidz ti izspelei ?
ko tad aizsvilies?
es tam mvp teicu par salīdzinājumu par iespējām izvēlēties pretiniekus badmintonā un attiecīgi peldēšanā. Ko tad komentē, ja nezini par ko runāju un kam atbildēju?

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:18, pirms 12 gadiem
Neraud vairs jau tur neko darit nevar

  -1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:18, pirms 12 gadiem
KristsT rakstīja: Izlasīju. Tu pats esi izlasījis? Tad lūdzu parādi, kurš no noteikumu punktiem ir pārkāpts. Vai arī, ja olimpiādē ir citi noteikumi tad parādi tos.
http://www.badminton.lv/index.php?lang=lv&id=47
PRotams, ka esmu!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:19, pirms 12 gadiem
kemrausis rakstīja: PRotams, ka esmu!
Nu tad parādi konkrētu punktu, kas ir pārkāpts un es atzīšu savu kļūdu. Bet šaubos, vai tur tāds ir.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:21, pirms 12 gadiem
kemrausis rakstīja: khl salīdzināja ar OS....pašam smiekli nenāk????
Problēma jau paliek tā pati, vienalga kurā vietā tā atspoguļojas.

+ Neredzu veidu kā objektīvi var spriest, vai kāds cīnās vai necīnās.

++ Šajā gadījumā vainojama paša izspēles sistēma, kas pieļauj šādas iespējamības esamību.

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:23, pirms 12 gadiem
Tvaika ielas doktorants rakstīja: Ķīna ir attīstīta valsts, kā arī ASV ir parādā Ķīnai 5 triljonus dolāru.
viniem netikai parads, bet butiba visa asv dzivotspeja ir atkariga tikai no kinas. nepateicigi tie jenki, sita kost roka savam saimniekam.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:24, pirms 12 gadiem
kemrausis rakstīja: PRotams, ka esmu!
nu jaaaaaa... tu, manuprāt zaudēji duelī ar Kristu T. Es piekrītu Kristam visos teksts.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:26, pirms 12 gadiem
KristsT rakstīja: Nu tad parādi konkrētu punktu, kas ir pārkāpts un es atzīšu savu kļūdu. Bet šaubos, vai tur tāds ir.
16.7.2 gadījumā, ja pārkāpums ir liels vai tas atkārtojas pārkāpjot punktu 16.2, paaugstinājuma tiesnesis soda vainīgo un nekavējoties ziņo sacensību galvenajam tiesnesim, kuram ir arī tiesības diskvalificēt pārkāpēju no sacensībām.

Spēlētājs nedrīkst:
16.6.3 Uzvesties rupji, aizvainojošā manierē;



16.6.4 Būt vainīgs citos gadījumos, izņemot Badmintona noteikumos minētajos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:28, pirms 12 gadiem
Tvaika ielas doktorants rakstīja: Kur ir punkts, ka nedrīkst zaudēt?
vovo

  -1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:29, pirms 12 gadiem
Tvaika ielas doktorants rakstīja: Kur ir punkts, ka nedrīkst zaudēt?
16.6.3 Uzvesties rupji, aizvainojošā manierē

Ar to pietiek!

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:30, pirms 12 gadiem
kemrausis rakstīja: 16.7.2 gadījumā, ja pārkāpums ir liels vai tas atkārtojas pārkāpjot punktu 16.2, paaugstinājuma tiesnesis soda vainīgo un nekavējoties ziņo sacensību galvenajam tiesnesim, kuram ir arī tiesības diskvalificēt pārkāpēju no sacensībām.

Spēlētājs nedrīkst:
16.6.3 Uzvesties rupji, aizvainojošā manierē;



16.6.4 Būt vainīgs citos gadījumos, izņemot Badmintona noteikumos minētajos.
Tu jau te mēģini kaut ko izzīst no pirksta.
Neredzu nevienu tekstu, kas atbilstu konkrētajai situācijai. Vārdi "pārkāpums ir liels"? Noteikumu tekstā jau iepriekš ir uzskaitīti pārkāpumi un šis spēlētāja sniegums laukums vispār nav uzskaitīts kā pārkāpums. Vārdi "uzvesties rupji, aizvainojošā manierē"? Nekādas rupjības vai aizvainojumi pret citiem spēlētājiem šeit nav minēti. Vārdi "Būt vainīgs citos gadījumos, izņemot Badmintona noteikumos minētajos."? Nu tas ir tik vispārīgs teikums, ka te pat nevainības zaudēšanu varētu pievilkt. Nekas konkrēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:34, pirms 12 gadiem
Tvaika ielas doktorants rakstīja: Viņas uzvedās rupji, jo iesita tīklā?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:36, pirms 12 gadiem
kemrausis rakstīja: 16.6.3 Uzvesties rupji, aizvainojošā manierē

Ar to pietiek!
Ar to pietiek???

  -1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:36, pirms 12 gadiem
KristsT rakstīja: Tu jau te mēģini kaut ko izzīst no pirksta.
Neredzu nevienu tekstu, kas atbilstu konkrētajai situācijai. Vārdi "pārkāpums ir liels"? Noteikumu tekstā jau iepriekš ir uzskaitīti pārkāpumi un šis spēlētāja sniegums laukums vispār nav uzskaitīts kā pārkāpums. Vārdi "uzvesties rupji, aizvainojošā manierē"? Nekādas rupjības vai aizvainojumi pret citiem spēlētājiem šeit nav minēti. Vārdi "Būt vainīgs citos gadījumos, izņemot Badmintona noteikumos minētajos."? Nu tas ir tik vispārīgs teikums, ka te pat nevainības zaudēšanu varētu pievilkt. Nekas konkrēts.
A kur teikts, ka jābūt aizvainojumam pret pretinieku, pietiek ar tiesnesi vai skatītājiem. Protams, ka visiem noteikumiem pastāv dažāda interpretācija. Tomēr, ja šādi noteikumi ir ietverti, tad nu tie jāievēro vai jāiet mājās!

Ja ir vēlēšanās varam diskutēt par laimi, nelaimi, nāvi, mīlestību....redzu, ka tev ir viedoklis arī par nevainību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:38, pirms 12 gadiem
Viens un Divi rakstīja: Šīs ir ne tikai dārgākā olimpiāde, bet arī tizlākā, ar daudzām nepiedodamām kļūdām, bet nu jā briti paši ir stulbi ko tur padarīs un briti kā arī amīši grib parādīt, ka arī sportā viņi kontrolē visu.
Briti nē , toties amīši gan
P.S Aizmirsi pateikt, ka amīši kontrolē arī britus , kuri tad arī tos nabaga šķībos aizsūtīja mājās ēst rīsus un gatavoties Rio ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:39, pirms 12 gadiem
Boooommmm!, 17:03, pirms 34 minūtēm, ignorēt, atbildēt
AtceltZiņot
Pagale ar 2viem galiem. Itkā jācīnās par uzvaru visās spēlēs, no otras puses, kādēļ tā censties, lai nākamajā kārtā uzrautos uz līderiem un dabūtu iekšās. Stiprs dara kā grib, vājš kā var. Piekrītu komentāram par Boltu, kāda velna pēc zīmēties, pirms esi finišējis, tā ir klaja necieņas izrādīšana konkurentiem... Žēl, ķīniešu

Ja būtu izlasījis rakstu, nevis mestos uzreiz komentēt, tad būtu izlasījis, ka ķīnietes, kuras diskvalificēja bija pasaules čempiones!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:41, pirms 12 gadiem
liels bluķis, nevis akmens organizatoru un kalendāra sastādītāju dārziņā... viņiem bija jānodrošinās pret šādām lietām, organizējot kalendāru!

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:41, pirms 12 gadiem
sandis444 rakstīja: Taupīties nevienam nav aizliegts, slikti ir tas ja Tu speciāli zaudē lai nevajadzētu cīnīties pret saviem tautiešiem vai spēcīgākiem pretiniekiem! Beidzot dažas federācijas ir sākušas ar to cīnīties!


Bolts taupās, bet viņš jau tāpat tiekas ar saviem tiešajiem un spēcīgākajiem konkurentiem! Bet šitās aitas apzināti no tā izvairās!

Jo Bolts to darītu tad finālā viņš neskrietu!


Diezgan stulbs tas Tavs salīdzinājums ir sanācis!
Aizmirsi piebilst, ka cīnīties sakuši ar Ķīnas sportistiem, jo viņi, redz, nopelna visvairāk zelta medaļas.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-01 17:43, pirms 12 gadiem
Pa lielam to, ko izdarīja diskvalificētās sportistes, dara liela daļa sporta veidu pārstāvju, kur ir iespējama teoretiska pretinieka izvēle. Cits jautājums, cik gudri to izdara un kādā veidā.
Pieļauju, ka dēļ viena, bezkaunīgākā zaudējuma, tika parauti citi pāri līdz, kurus arī varēja apsūdzēt tīšos zaudējumos, jo diskvalificējot vienu, nedrīkst atstāt citus, līdzīgus gadījumus, kaut arī tie varētu būt mazāk uzkrītoši....
bet... īsti čempioni neizvēlas pretiniekus , viņi tos uzvar .
P.s. Vel varētu būt, ka ķiniešu dēl noņema arī pārējos, bet ķinites noņēma iespējams ne jau dēl vieglāka pretinieka izvēles, bet tādēl, ka izvairījās spēlēt pret savām tautietēm, tādejādi palielinot izredzes uz 2 medaļām.

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:45, pirms 12 gadiem
Var saprast viņas, bet ja 'pret to necīnīsies tad jau visi sāks tā darīt.

Tad jau varētu darīt tā, ka tīši zaudēt, lai palīdzētu kaimiņam: Teiksim hokejā Čehi būtu jau tikuši no grupas laukā, bet lai Slovāki tiktu vajadzētu lai Čehi zaudē un Čehi kā labi kaimiņi zaudētu!!!! Tas būtu godīgi?????? It sevišķi pret to valsti, kura netiktu laukā no grupas uz šitās taktikas??????

Kaut kad jau bija skandāls basītī, kad Grieķi bija prasījuši kādai komandai, lai tie zaudē un tad viņi tiktu no grupas laukā. Sasolījuši vēl labumus bija. Vai tā ir taktika?????? Tad jau visu var nokārtot ar naudas makiem un runāšanu, nafig tērēt spēkus un laiku spēlējot????

     [+] [-]

, 2012-08-01 17:49, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: ja diskvalificeto vieta butu letinu sportisti tad dodu 100% ka visi liekuli kas piekrit diskvalifikacijai, tagad raudatu lielas asaras un vajprata blautu pavisam pretejo. 100%
Pilnībā piekrītu!

  -1 [+] [-]

, 2012-08-01 17:53, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: viniem netikai parads, bet butiba visa asv dzivotspeja ir atkariga tikai no kinas. nepateicigi tie jenki, sita kost roka savam saimniekam.
Vai tad Badmintona federācija ir USA īpašumā, cik zinu tad 'visas federācijas ir neatkarīgas. Cīņa par uzvaru ir cīņa par uzvaru, bet tāda fanātiska tiekšanās uz uzvaru ir slima.