Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3

Latvija izgāž sākumu, iemet divas ripas 16 sekunžu laikā, taču izlieto nesasmeļ

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Latvija izgāž sākumu, iemet divas ripas 16 sekunžu laikā, taču izlieto nesasmeļ
Broks Nelsons pret Kristapu Zīli. Foto: David W. Černý/Reuters/Scanpix

Pasaules hokeja meistarsacīkstes šovakar noslēdzās Latvijas valstsvienībai, kura Ostravā ar 3:6 kapitulēja amerikāņiem, paliekot piektajā vietā Ostravas grupā. Latvieši šo turnīru noslēguši devītajā vietā.

Spēles sākumā amerikāņi latviešus pārsteidza nesagatavotus, otrajā minūtē četratā pret diviem aizslidojot ātrajā uzbrukumā, ko ar izcilu plaukstas metienu noslēdza Breidijs Tkačaks, Otavas "Senators" snaiperim ripu raidot pa vārtu pārliktni un iekšā.

Jau nākamajā minūtē Latvijai sekoja vēl viens satricinājums – no vārtu priekšas netika novākts Tampabejas "Lightning" uzbrucējs Maikls Eisimonts, kurš ripu vairākkārt centās izbakstīt zem Kristera Gudļevska kājsargiem. Viņam tas neizdevās, taču ripa izspurdza citā atklātā vietā, tukšā vārtu stūrī to vārtos metot 19 gadniekam Gevinam Brindlijam. Šosezon Nacionālajā hokeja līgā (NHL) debitājušajam uzbrucējam gan nāksies pagaidīt savu otro vārtu guvumu pasaules meistarsacīkstēs, jo Latvijas treneru riskanti pieprasītais video atkārtojums nedaudz negaidīti sniedza atvieglojumu – rezultāts palika 1:0.

Turpinājumā latvieši izturēja mazākumu, taču no 0:2 nespēja izvairīties – Kolumbusas "Blue Jackets" vadošais aizsargs Zaks Verenskis ar ripu izslidoja vienatnē pret vārtsargu un augsta līmeņa uzbrucēja cienīgā manierē apspēlēja Gudļevski.

Otrās trešdaļas ievadā viens no iepriekšējās spēles varoņiem Oskars Cibuļskis izpelnījās noraidījumu, amerikāņiem vairākumu izspēlējot līdz Monreālas "Canadiens" talanta Koula Kofīlda precīzam metienam (3:0).

Pēc minūtes Gudļevskis atvairīja ASV hokejista metienu, latvieši uzreiz devās ātrajā uzbrukumā, Eduardam Tralmakam pametot ripu Renāram Krastenbergam, kurš pārtrauca 21 sausās spēles virkni pasaules meistarsacīkstēs, iesvētot turnīra debitantu Čārliju Lindgrenu.

Otrā cēliena turpinājumā Latvijai bija visas iespējas pietuvoties. Mazākums tika izturēts, taču kārtējo reizi pievīla bezzobaina vairākuma izspēle – latvieši neizmantoja nedz spēli piecatā pret četriem, nedz divas minūtes ilgušu pieci pret trīs hokeju...

Trešā cēliena ievadā latviešu izredzes pavisam samazinājās, amerikāņiem izmantojot Latvijas neprecizitātes aizsardzībā un Metjū Boldijam panākot 4:1.

Negaidīti spožs cerību stariņš uzspīdēja 45. minūtē, kad 16 sekunžu laikā Lindgrenu pārspēja Eduards Tralmaks un aizsargs Roberts Mamčics. Tralmakam ar otro piegājienu pirmā ripa pasaules meistarsacīkstēs, bet Martinam Laviņam pirmais punkts.

Latvieši arī šoreiz neizmantoja iespēju pārņemt grožus, drīz vien ielaižot piekto ripu – Kouls Kofīlds izslidoja no aizvārtes un filigrāni meta virs Gudļevska pleca.

Pamatlaika beigu daļā amerikāņiem vairāki noraidījumi, taču arī šoreiz Latvijai neizdevās tos izmantot. Pēdējā minūtē Jānis Jaks kavēja Džoela Ferebī izrāvienu pret tukšiem vārtiem, Filadelfijas "Flyers" uzbrucējam ripu pamanoties tajos netrāpīt. Tiesnesis gan ieskaitīja vārtu guvumu, kā to mēdz darīt tad, kad pret tukšiem vārtiem izslidojušu spēlētāju neatļauti kavē.

Latvija – ASV 3:6 (0:2, 1:1, 2:3)
Vārti: 1:23 Tkačaks (Kofīlds) 0:1, 13:20 Verenskis (Kofīlds, Pinto) 0:2, 22:34 Kofīlds (Boldijs, vair.) 0:3, 23:34 Krastenbergs (Tralmaks, Gudļevskis) 1:3, 40:15 Boldijs (Verenskis, Džounss) 1:4, 44:44 Tralmaks (Zīle, Laviņš) 2:4, 45:00 Mamčics (Daugaviņš) 3:4, 48:46 Kofīlds (Pinto) 3:5, 59:15 Ferebī 3:6.
Metieni pa vārtiem: 30-43 (8-18, 10-14, 12-11)
Soda minūtes: 12-18 (6-4, 4-6, 2-8)
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis – Čārlijs Lindgrens.

Spēles 21. maijā

Gr.LaiksSpēleRezultāts
A13.20Austrija – Lielbritānija2:4 (0:0; 1:1; 1:3)
B13.20Vācija – Francija3:6 (1:1; 2:3; 0:2)
A17.20Kanāda – Čehija4:3 pag. (0:0; 0:0; 3:3; 1:0)
B17.20Latvija – ASV3:6 (0:2; 1:1; 2:3)
A21.20Somija – Šveice
B21.20Zviedrija – Slovākija

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija6600029:818
2.ASV7501137:1616
3.Vācija7500234:2415
4.Slovākija6311125:1712
5.Latvija7130319:299
6.Kazahstāna7200512:316
7.Francija7101513:264
8.Polija7001611:291

Pasaules meistarsacīkstes hokejā, B grupa (Ostrava, Čehija)

DatumsLaiksSpēleRezultāts
10.05.17.20Slovākija – Vācija4:6 (0:0; 2:3; 2:3)
21.20Zviedrija – ASV5:2 (1:0; 2:1; 2:1)
11.05.13.20Francija – Kazahstāna1:3 (1:2; 0:1; 0:0)
17.20Polija – Latvija4:5 pag. (1:0; 1:1; 2:3; 0:1)
21.20ASV – Vācija6:1 (2:0; 2:1; 2:0)
12.05.13.20Slovākija – Kazahstāna6:2 (3:0; 1:1; 2:1)
17.20Latvija – Francija3:2 pag. (0:1; 0:0; 2:1; 1:0)
21.20Zviedrija – Polija5:1 (2:0; 1:0; 2:1)
13.05.17.20ASV – Slovākija4:5 pag. (0:2; 1:2; 3:0; 0:1)
21.20Vācija – Zviedrija1:6 (0:3; 0:2; 1:1)
14.05.17.20Kazahstāna – Latvija0:2 (0:0; 0:2; 0:0)
21.20Polija – Francija2:4 (0:2; 2:2; 0:0)
15.05.17.20Vācija – Latvija8:1 (2:0; 5:1; 1:0)
21.20Slovākija – Polija4:0 (2:0; 0:0; 2:0)
16.05.17.20Kazahstāna – Zviedrija1:3 (0:1; 0:1; 1:1)
21.20ASV – Francija5:0 (4:0; 0:0; 1:0)
17.05.17.20Vācija – Kazahstāna8:2 (2:1; 3:0; 3:1)
21.20Polija – ASV1:4 (0:0; 0:2; 1:2)
18.05.13.20Latvija – Zviedrija2:7 (0:2; 2:4; 0:1)
17.20Vācija – Polija4:2 (0:0; 2:0; 2:2)
21.20Francija – Slovākija2:4 (0:1; 1:2; 0:1)
19.05.17.20ASV – Kazahstāna10:1 (4:0; 3:0; 3:1)
21.20Slovākija – Latvija2:3 p.m. (0:1; 0:0; 2:1; 0:0; 0:1)
20.05.17.20Zviedrija – Francija3:1 (0:0; 1:1; 2:0)
21.20Kazahstāna – Polija3:1 (1:1; 0:0; 2:0)
21.05.13.20Francija – Vācija3:6 (1:1; 2:3; 0:2)
17.20Latvija – ASV3:6 (0:2; 1:1; 2:3)
21.20Zviedrija – Slovākija

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA

  +2 [+] [-]

, 2024-05-22 05:48, pirms 7 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Cerēsim ka pietiks dūšas patriekt kopā ar visiem somiem !
Par 9. vietu Barvedi Harku neviens netrieks prom Ja būtu 2015. gada triki vai, vēl trakāk, Bē grupa, tad nu gan, būtu brīnums, ja nepatriektu Kas attiecas uz parējo treneru korpusu, tur lēmējs ir tikai un vienīgi pats Harka, kas to zin, varbūt mainīs viedokli par Ābolu un atgriezīs viņu atpakaļ
Galu galā vēl tak priekšā ir OS kvalis
Ja to veiksmīgi pārvarēs, kā arī nezigāzīsies nākamgada Škodas turnīrā, tad, visticamāk, Harka paliks līdz olimpiādes beigām, ko arī novēlu!

     [+] [-]

, 2024-05-22 05:54, pirms 7 mēnešiem
NostjaX rakstīja: Hm hm viens naturalizeetais jau buurii tupeeja tik rezultaats zem 0
Kurš konkrēti? Hokejā neko tādu neatceros

     [+] [-]

, 2024-05-22 06:10, pirms 7 mēnešiem
erty rakstīja: Esam tur kur mums vajadzētu. Nedaudz virs zemākajās vietās palikušajām ledus hokeja tradicionālajām valstīm un aiz ledus hokeja elites.
Lai man piedod 12. līdz 16. vieta, bet tās valstis pa tām vietām vēl ilgi malsies un sagādās kopumā pa kādam pārsteigumam, bet tas arī viss. Redzu jēgu samazināt eliti uz 12 komandām un tad nebūs muļķīgi zaudēto punktu un katra spēle būs par izdzīvošanu. Lejasgalam tomēr stabilitāte stipri zem top 12 līmeņa un viņi vairāk jauc gaisu nekā dod kvalitatīvu pienesumu PČ.

Par Elvi ir vienkārši. Vairāki vārti ielaisti uz tiešām izcili neveiksmīgu rikošetu rēķina. Pret zviedriem bija tiešām izcili precīzi metieni uz Elvja un Vītola vārtiem. Diezgan liels kosmoss tos būtu atsist. Pluss mūsu aizsargi deva iespējas pretiniekiem pärāk plaši izpausties, jo bieži metienu līnijas netika piesegtas un pretinieki varēja mest, kurā vārtu daļā vēlas. Tikai vienā spēlē, pret slovākiem, varēja redzēt, ka mūsējie aizsargi labi tiek līdzi kājās un palīdz pavilkt komandu kopā ar vārtsargu.

Jācer, ka uz nākamo PČ lielvalstis atkal savāks top sastāvus, jo šogad tiešām var redzēt mestarīgu hokeju, nevis kapāšanos kā 2023.gada PČ.
Tavam Elites raskladam varētu piekrist ar norunu, ja no Bē grupas uz Eliti nebūtu automātiska tikšana, bet gan visu noteiktu pārspēļu turnīrs Proti, Bē grupas divas pirmās un Elitas 11. un 12. vietas izspēlētu apli un divas labākās tiek Elitē
Ja nemaldos, kādreiz arī tā bija, vai vismaz līdzīgi tam

     [+] [-]

, 2024-05-22 07:20, pirms 7 mēnešiem
Bez mūsu top spēlētājiem esam tur kur parasti... nākamie aiz stripas....

  -1 [+] [-]

, 2024-05-22 08:24, pirms 7 mēnešiem
Gaidām visa treneru korpusa demisijas pieteikumu....jo tik neizteiksmīgu praktisko darbību komandas vairākuma izspēles shēmu veidošanā nevar piedot.
Kā izteicies Kanādas sporta žurnālists A.Klepting tad ar divām shēmām kur galvenais ir Jaks,kurš visos vairākumos tikai apm 55% ir trāpījis vārtu rāmī...ir par maz.Iesaka piesaistīt ārzemju speciālistus,kuri strādā atbilstoši jaunajām tendencēm komadas spēles vadīšanā!
Otrais faktors ir aizsargu taktiskās spēles izpratnes trūkums,jo nespēj ieņemt pareizo vietu un pilnīgi nevarīgi uzbrukumu ievadīšanā.Kā pozitīvo min ĀBOLU...DAUGAVIŅU....TRALMAKU...LOČMELI un tas arī viss...jo pārējo tehniskais un taktiskais līmenis ir ļoti viduvējs uz visu komandu fona.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-22 08:51, pirms 7 mēnešiem
yourbro rakstīja: Nu ko. Visu čempionātu neko nerakstīju, bet padalīšos ar savu apkopojumu.

- Tralmaks. Visi gadījāt golus, lūdzāt, kad tad būs beidzot izlasē! 1 gols šodien (apsveicu!!!). Bet! Viņam ir cita pievienotā vērtība un kopumā bija labi pamanāms. Nevajag jau vienmēr tos golus un dīvana ekspertiem jānolaižās uz zemes. Čehija ir un paliek čehija.
- Ro.Bukarts. Jau spēlē pret Slovākiju laukumā nāca caur 1 maiņu, laižot Laviņu. Es domaju, ka ir gana - kājas ir pietiekamas čehijas līgai. Paldies par dalību izlasē.
- Indrašis. Nu nav vairs. Veiksmi SHL, bet domājams pirmā un pēdējā sezona (protams novēlu vēl 5).
- Ābols. Ticu, ka nemainīgi ir komandas līderis, taču šoreiz nepavilka nemaz. Iespejams pie vainas, ka liek spēlēt vairākumā/mazākumā un ja vajadzētu vārtos.
- Daugava. Visu cieņu.. zinot cik pasē gadiņi. Domaju, ka te būs finišs.

Kopumā. Uzbrukums kritisks. Aizsardzība manāms haoss. Vairākums nežēlīgi slikts.

Vārtos? Tas gana daudz jau aprunāts un nav vērts.

Rezumē: Esam, tur kur esam - neaizmirstam
bronzu, bet neliekam to kā mērķi katru gadu. Prieks, ka jaunajiem deva iespēju. Egle, veselību. Tu iepatikies daudziem.

Neatbildētais jautājums: Vai tiešām Peltonens deva pievienoto vērtibu uzbrukumā? 19 iemesti vārti. Sveiciens A.Ābolam.
Nepiekrītu tikai par Daugavu. Nu nav viņš vecs! Nav. Viņš ir komandas līderis. Neviens tik labi nekontrolē ripu mūsu izlasē kā viņš.
Indrašim domāju vienkārši bija slikts turnīrs. Viens turnīrs nevar pateikt tik daudz par viņa karjeras turpinānumu. Nākamgad viss var būt citādāk.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-22 08:55, pirms 7 mēnešiem
Ar komentētāju, idiotu - lūzeru daļu, kas bārsta nepamatotus aizvainojumus par spēlētājiem, nerunāšu, jo tāpat viņu stulbās galvas nesapratīs manis rakstīto. Bet minēšu pārējiem, kas iedziļinās un vērtē visu analizējot un izmantojot savu galvu un loģiku.
Mēs nedrīkstam aizmirst 2 lietas:
1) šī izlase pēc sastāva bija ievērojami vājāka par iepriekšējā gada izlasi. Nebija viena no uzbrukuma līderiem Balcera, kura esamība radītu iespēju izveidot vienu triecienmaiņu vai 2 labas maiņas. Nebija Ķēņiņa, kurš tomēr būtu tuvāk kādai otrajai maiņai nekā ceturtajai. Nu un nebija Balinska - viena no pagājušā čempionāta aizsardzības balstiem. Tātad, ja būtu viņš, būtu vēl viens labs aizsargu pāris un, iespējams, mazāk kļūdu aizsardzībā. Nebija Rubīna, bet viņš pievienojās tik play of pag gad, tā kā vēl viņu nevar pieskaitīt, jo pag gad šajā pamatturnīra posmā viņš nebija. nu un jā - es nevainoju mūsu vārtusargus, jo darīja, ko varēja, un bija daudz laukuma spēlētāju kļūdu, kuru dēļ pretinieks tika atstāts vienatnē pret vārtusargu, bet nebija Šilova - pagājušā pasaules čempionāta vērtīgākā spēlētāja - un vārdi - PČ vērtīgākais spēlētājs - jau nozīmē daudz. Nu un vēl jautājums vai Smirnovs,Andersons, tomēr nedotu lielāku pienesumu kā šī gada jaunie, jo viņiem bija šī pagājušā PČ pieredze klāt. Par Džeriņu - treniņspēles vai PČ ir atšķirība - varbūt tomēr viņš būtu noderīgāks bijis.
2) Citas izlases atšķirībā no Latvijas bija ar daudz stiprākiem sastāviem kā pagājušo gad. Piemēram, Zviedrija - 2023.gadā 7 NHL spēlētāji pamatturnīrā, 2024.gadā - 18; ASV - 2023.gadā 18 NHL spēlētāji; 2024. - 20; Slovākija - 2023.gadā - 3 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 5; Francija - 2023.gadā - 0 NHL spēlētāju, 2024.gadā - 1; Izņēmums Vācija - 2023.gadā - 4 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 3. Pie tam, ja paskatās Zviedru, ASV un Slovāku sastāvu, tad no šiem NHL spēlētājiem liela daļa šogad bija tādu, kas NHL sezonā ieguva vismaz 30 punktu, cik no mūsējiem nav spējuši neviens jau ntos gadus kopš Ozoliņa un Žoltoka.

Ņemot vērā šīs 2 lietas lūdzu mēģiniet atbildēt uz jautājumu, kādas izredzes šogad bija Latvijai atkārtot 3 vietas izcīnīšanu pie šādiem apstākļiem??? Cik % jūs dotu? Tā kā saprotiet paši, cik reāli tas bija. Nu un jā, esam jau pieraduši, ka vairs nesatraucamies par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā. Nu un tas jau ir forši, ka mūsējie ir pie tā pieradinājuši. Tā kā priecājamies par to, kas ir. Jā, varbūt varēja labāk, bet vai bija tik slikti. Un galu galā, mēs šogad jau 28.to gadu pēc kārtas spēlējām augstākajā divīzijā! Nu un tas jau ir nopietni, ne!?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-22 09:23, pirms 7 mēnešiem
Morics rakstīja: Ar komentētāju, idiotu - lūzeru daļu, kas bārsta nepamatotus aizvainojumus par spēlētājiem, nerunāšu, jo tāpat viņu stulbās galvas nesapratīs manis rakstīto. Bet minēšu pārējiem, kas iedziļinās un vērtē visu analizējot un izmantojot savu galvu un loģiku.
Mēs nedrīkstam aizmirst 2 lietas:
1) šī izlase pēc sastāva bija ievērojami vājāka par iepriekšējā gada izlasi. Nebija viena no uzbrukuma līderiem Balcera, kura esamība radītu iespēju izveidot vienu triecienmaiņu vai 2 labas maiņas. Nebija Ķēņiņa, kurš tomēr būtu tuvāk kādai otrajai maiņai nekā ceturtajai. Nu un nebija Balinska - viena no pagājušā čempionāta aizsardzības balstiem. Tātad, ja būtu viņš, būtu vēl viens labs aizsargu pāris un, iespējams, mazāk kļūdu aizsardzībā. Nebija Rubīna, bet viņš pievienojās tik play of pag gad, tā kā vēl viņu nevar pieskaitīt, jo pag gad šajā pamatturnīra posmā viņš nebija. nu un jā - es nevainoju mūsu vārtusargus, jo darīja, ko varēja, un bija daudz laukuma spēlētāju kļūdu, kuru dēļ pretinieks tika atstāts vienatnē pret vārtusargu, bet nebija Šilova - pagājušā pasaules čempionāta vērtīgākā spēlētāja - un vārdi - PČ vērtīgākais spēlētājs - jau nozīmē daudz. Nu un vēl jautājums vai Smirnovs,Andersons, tomēr nedotu lielāku pienesumu kā šī gada jaunie, jo viņiem bija šī pagājušā PČ pieredze klāt. Par Džeriņu - treniņspēles vai PČ ir atšķirība - varbūt tomēr viņš būtu noderīgāks bijis.
2) Citas izlases atšķirībā no Latvijas bija ar daudz stiprākiem sastāviem kā pagājušo gad. Piemēram, Zviedrija - 2023.gadā 7 NHL spēlētāji pamatturnīrā, 2024.gadā - 18; ASV - 2023.gadā 18 NHL spēlētāji; 2024. - 20; Slovākija - 2023.gadā - 3 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 5; Francija - 2023.gadā - 0 NHL spēlētāju, 2024.gadā - 1; Izņēmums Vācija - 2023.gadā - 4 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 3. Pie tam, ja paskatās Zviedru, ASV un Slovāku sastāvu, tad no šiem NHL spēlētājiem liela daļa šogad bija tādu, kas NHL sezonā ieguva vismaz 30 punktu, cik no mūsējiem nav spējuši neviens jau ntos gadus kopš Ozoliņa un Žoltoka.

Ņemot vērā šīs 2 lietas lūdzu mēģiniet atbildēt uz jautājumu, kādas izredzes šogad bija Latvijai atkārtot 3 vietas izcīnīšanu pie šādiem apstākļiem??? Cik % jūs dotu? Tā kā saprotiet paši, cik reāli tas bija. Nu un jā, esam jau pieraduši, ka vairs nesatraucamies par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā. Nu un tas jau ir forši, ka mūsējie ir pie tā pieradinājuši. Tā kā priecājamies par to, kas ir. Jā, varbūt varēja labāk, bet vai bija tik slikti. Un galu galā, mēs šogad jau 28.to gadu pēc kārtas spēlējām augstākajā divīzijā! Nu un tas jau ir nopietni, ne!?
Neko vairāk šogad no izlases īsti arī negaidīju, kad redzēju kādas kvalitātes sastāvus vāc lielās izlases.
Lieki gan te pieminēji Francijas ledus hokeju, jo viņi gadu no gada ir gaisa jaucēji top 12 izlasēm. Viņu tikšana uz augšu parasti tomēr ir pārsteigums nevis likumsakarība.
Mūsējiem gan tā nopietni nebūtu lielu devumu nesuši Tevis minētie papildinājumi. Jā, cerības uz ceturtdaļfinālu būtu drusku lielākas un būtu viens labs aizsargu pāris, bet tāpat 2 aizsargu pāri nevilktu līmeni un salaistu vārtus pietiekami daudz arī Šilovs. Vankūveras spēle pirmssezonā, kurā bija drausmīga aizsardzība parādīja, ka pie drausmīgas aizsardzības arī Šilovs nevar izvilkt komandu. Rezultātā būtu tuvāk ceturtdaļfinālam, bet tikšana tur būtu 50 pret 50 variants.

     [+] [-]

, 2024-05-22 09:34, pirms 7 mēnešiem
livs rakstīja: Gaidām visa treneru korpusa demisijas pieteikumu....jo tik neizteiksmīgu praktisko darbību komandas vairākuma izspēles shēmu veidošanā nevar piedot.
Kā izteicies Kanādas sporta žurnālists A.Klepting tad ar divām shēmām kur galvenais ir Jaks,kurš visos vairākumos tikai apm 55% ir trāpījis vārtu rāmī...ir par maz.Iesaka piesaistīt ārzemju speciālistus,kuri strādā atbilstoši jaunajām tendencēm komadas spēles vadīšanā!
Otrais faktors ir aizsargu taktiskās spēles izpratnes trūkums,jo nespēj ieņemt pareizo vietu un pilnīgi nevarīgi uzbrukumu ievadīšanā.Kā pozitīvo min ĀBOLU...DAUGAVIŅU....TRALMAKU...LOČMELI un tas arī viss...jo pārējo tehniskais un taktiskais līmenis ir ļoti viduvējs uz visu komandu fona.
Padomā loģiski, kurš tagad, pa galvu, pa kaklu skries un meklēs ārzemju speciālistus? Pie tam vēl divi jau ir, tie paši Somi UZ OS kvali, kā arī uz nākamgada Škodu, cerams, būs pavisam cita izlase un cits rasklads laukumā

     [+] [-]

, 2024-05-22 09:40, pirms 7 mēnešiem
Mūs iegāza 3 lietas, manuprāt. Disciplīna, vairākums un lēmumu pieņemšana, īpaši no dažiem aizsargiem, kuri dažbrīd izskatījās, ka vēl mācās spēlēt hokeju.
Kopumā rezultāts tabulā nav slikts, tā arī ir mūsu vieta, bet nebijām tālu no 1/4 fināla, jo grupa bija pateicīga. Polija un Francija bija jāņem pamatlaikā un vēl ekstra punkts pret Slovākiju/Vāciju.

     [+] [-]

, 2024-05-22 09:55, pirms 7 mēnešiem
shamanis29 rakstīja: Mūs iegāza 3 lietas, manuprāt. Disciplīna, vairākums un lēmumu pieņemšana, īpaši no dažiem aizsargiem, kuri dažbrīd izskatījās, ka vēl mācās spēlēt hokeju.
Kopumā rezultāts tabulā nav slikts, tā arī ir mūsu vieta, bet nebijām tālu no 1/4 fināla, jo grupa bija pateicīga. Polija un Francija bija jāņem pamatlaikā un vēl ekstra punkts pret Slovākiju/Vāciju.
Kalendārs arī nebija tas parocīgākais Pret Fričiem galvenokārt pakāsām tāpēc, ka tie bija svaigi, bet mēs iepriekšējā dienā izpumpējāmies pret Kazahstānu Kalendāri būtu jāveido tā, lai katrai komandai spēles ir katru otru dienu, visām komandām vienādi vienmērīgi, nevis kā ir pašreiz, tu mauc 4 mačus 5 dienās, tad pauze, tad 1 spēle, tad atkal 2 dienu pauze un atkārtoti sapāroto dienu mači Šitā herņa ir vienreiz jābeidz! Katrā apakšgrupā ir 8 komandas, tad lai mauc pāru dienās A grupa, nepārdienās B pa četrām spēlēm dienā un visi būs apmierināti!

     [+] [-]

, 2024-05-22 10:35, pirms 7 mēnešiem
erty rakstīja: Neko vairāk šogad no izlases īsti arī negaidīju, kad redzēju kādas kvalitātes sastāvus vāc lielās izlases.
Lieki gan te pieminēji Francijas ledus hokeju, jo viņi gadu no gada ir gaisa jaucēji top 12 izlasēm. Viņu tikšana uz augšu parasti tomēr ir pārsteigums nevis likumsakarība.
Mūsējiem gan tā nopietni nebūtu lielu devumu nesuši Tevis minētie papildinājumi. Jā, cerības uz ceturtdaļfinālu būtu drusku lielākas un būtu viens labs aizsargu pāris, bet tāpat 2 aizsargu pāri nevilktu līmeni un salaistu vārtus pietiekami daudz arī Šilovs. Vankūveras spēle pirmssezonā, kurā bija drausmīga aizsardzība parādīja, ka pie drausmīgas aizsardzības arī Šilovs nevar izvilkt komandu. Rezultātā būtu tuvāk ceturtdaļfinālam, bet tikšana tur būtu 50 pret 50 variants.
Frančus es pieminēju vairāk tā garām ejot, bet jāatzīst, ka varbūt tas 1 NHL spēlētājs kaut kā ietekmēja to, ka zaudējām to punktu pret viņiem. Vai ar pagājušā gada sastāvu būtu medaļas, nevaru un negribu apgalvot. Tas, ka ar to sastāvu būtu reālāk, tas gan. Bet, kā jau rakstīju ir ļoti būtiska otrā lieta - vairākas lielās komandas ir ļoti pastiprinājušas sastāvus šī gada čempī. Līdz ar to, tāpat šajā gadā ar pagājušā gada sastāvu iespējas izcīnīt medaļas būtu daudz mazākas.

     [+] [-]

, 2024-05-22 10:44, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Kalendārs arī nebija tas parocīgākais Pret Fričiem galvenokārt pakāsām tāpēc, ka tie bija svaigi, bet mēs iepriekšējā dienā izpumpējāmies pret Kazahstānu Kalendāri būtu jāveido tā, lai katrai komandai spēles ir katru otru dienu, visām komandām vienādi vienmērīgi, nevis kā ir pašreiz, tu mauc 4 mačus 5 dienās, tad pauze, tad 1 spēle, tad atkal 2 dienu pauze un atkārtoti sapāroto dienu mači Šitā herņa ir vienreiz jābeidz! Katrā apakšgrupā ir 8 komandas, tad lai mauc pāru dienās A grupa, nepārdienās B pa četrām spēlēm dienā un visi būs apmierināti!
Tas gan, piekrītu. Neredzu argumentus, lai nepagarinātu čempionātu par pāris dienām.

     [+] [-]

, 2024-05-22 10:53, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Kalendārs arī nebija tas parocīgākais Pret Fričiem galvenokārt pakāsām tāpēc, ka tie bija svaigi, bet mēs iepriekšējā dienā izpumpējāmies pret Kazahstānu Kalendāri būtu jāveido tā, lai katrai komandai spēles ir katru otru dienu, visām komandām vienādi vienmērīgi, nevis kā ir pašreiz, tu mauc 4 mačus 5 dienās, tad pauze, tad 1 spēle, tad atkal 2 dienu pauze un atkārtoti sapāroto dienu mači Šitā herņa ir vienreiz jābeidz! Katrā apakšgrupā ir 8 komandas, tad lai mauc pāru dienās A grupa, nepārdienās B pa četrām spēlēm dienā un visi būs apmierināti!
Par to pēdējo daļu, man liekas, ka tas nestrādātu. Halles tikai 2 un tad dienā 4 spēles, cikos būtu jāsāk un cikos tad pēdējā spēle?

Protams, ka man kā hokeja fanam tas būtu tikai lieliski, bet organizatoriski murgs, manuprāt.

     [+] [-]

, 2024-05-22 11:13, pirms 7 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Par to pēdējo daļu, man liekas, ka tas nestrādātu. Halles tikai 2 un tad dienā 4 spēles, cikos būtu jāsāk un cikos tad pēdējā spēle?

Protams, ka man kā hokeja fanam tas būtu tikai lieliski, bet organizatoriski murgs, manuprāt.
12os, 3os, 6os un 9os - šādi varētu būt spēļu sākuma laiki

     [+] [-]

, 2024-05-22 11:18, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Par 9. vietu Barvedi Harku neviens netrieks prom Ja būtu 2015. gada triki vai, vēl trakāk, Bē grupa, tad nu gan, būtu brīnums, ja nepatriektu Kas attiecas uz parējo treneru korpusu, tur lēmējs ir tikai un vienīgi pats Harka, kas to zin, varbūt mainīs viedokli par Ābolu un atgriezīs viņu atpakaļ
Galu galā vēl tak priekšā ir OS kvalis
Ja to veiksmīgi pārvarēs, kā arī nezigāzīsies nākamgada Škodas turnīrā, tad, visticamāk, Harka paliks līdz olimpiādes beigām, ko arī novēlu!
Zivs pūst no galvas ! Un te konkrēti jau ir iepuvis ! Rumpi vēl var glābt, bet tad ir jārīkojas ātri un uzņēmīgi ! Ja LHF vadība to nesapratīs un sabiedrība līdzjutēji masveidā konkrēti neuzspiedīs un nesacels haju, tad vēl lielāki sūdi tikai sekos kvalī ...

     [+] [-]

, 2024-05-22 11:44, pirms 7 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Par to pēdējo daļu, man liekas, ka tas nestrādātu. Halles tikai 2 un tad dienā 4 spēles, cikos būtu jāsāk un cikos tad pēdējā spēle?

Protams, ka man kā hokeja fanam tas būtu tikai lieliski, bet organizatoriski murgs, manuprāt.
Neredzu iemeslu Škodas turnīrus organizēt vienīgi tajās valstīs, kur ir nevis divas, bet četras pilnvērtīgas arēnas (halles), proti, katrai apakšgrupai pa divām Teorētiski arī Latvijā to varētu sabīdīt, ja valsts dotētu Hokeju pietiekamos apmēros

  +1 [+] [-]

, 2024-05-22 11:48, pirms 7 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Zivs pūst no galvas ! Un te konkrēti jau ir iepuvis ! Rumpi vēl var glābt, bet tad ir jārīkojas ātri un uzņēmīgi ! Ja LHF vadība to nesapratīs un sabiedrība līdzjutēji masveidā konkrēti neuzspiedīs un nesacels haju, tad vēl lielāki sūdi tikai sekos kvalī ...
Līdz kvalim neviens nevienu nekur netrieks, tieši kvalis būs galvenā mēraukla

     [+] [-]

, 2024-05-22 11:54, pirms 7 mēnešiem
būtu es izlasē, ceturdaļfināli garantēti

     [+] [-]

, 2024-05-22 12:32, pirms 7 mēnešiem
Par to,ka saglabaja vietu elite jau pienakas liels paldies.Par emocijam,vel lielaks.Parejais vis ir pakartots un vel,pirms cempionata nav jablaustas ar savu stulbumu,varbut bus laba maciba Merzlikinam.Vartsargs protams vins ir labs,bet galva liels tuksums...