Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3

Latvijas uzvaru sērija PČ pārtrūkst ar pamatīgu sagrāvi pret Vāciju

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Latvijas uzvaru sērija PČ pārtrūkst ar pamatīgu sagrāvi pret Vāciju
Vācijas izlases pirmais vārtu guvums. Foto: IIHF

Pirmo zaudējumu 2024. gada pasaules čempionātā hokejā piedzīvojusi Latvijas izlase, kas ar 1:8 kapitulēja Vācijas valstvienībai, ciešot smagāko zaudējumu PČ kopš 2018. gada. Vienīgos vārtus latviešu labā guva aizsargs Markuss Komuls, kuram tas bija pirmais vārtu guvums izlases kreklā.

Harija Vītoliņa vadītā komanda turnīra ceturtajā spēlē piedzīvojusi pirmo zaudējumu. Šoreiz bez ierunām atzīts Vācijas pārspēks, ielaižot astoņas ripas, bet pašiem atbildot ar vienu - tas izdevās Markusam Komulam, kurš arī saņēma komandas labākā spēlētāja atzinību. Astoņus vārtus Latvijas izlase pasaules čempionātos iepriekšējo reizi zaudējusi 2018. gadā, kad čempionāts risinājās Dānijā (1:8 pret Somiju). Jāpiebilst, ka tas neliedza turnīra turpinājumā sasniegt arī ceturtdaļfinālu.

Tagad latviešiem priekšā divas brīvdienas - laiks uzkrāt spēku un izanalizēt kļūdas pirms sestdien gaidāmās spēles pret Zviedriju (plkst. 13:20).

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija3300015:49
2.Latvija4120111:147
3.Vācija4200216:176
4.Slovākija3110115:125
5.ASV3101112:114
6.Francija310117:84
7.Kazahstāna310025:93
8.Polija300127:141

Spēles teksta tiešraide - šeit!

Arī čempionāta ceturtajā spēlē Latvijas izlase cīnījās ar ierasto likstu - neveiksmīgu pirmo trešdaļu, tās ietvaros atkal negūstot vārtus un nonākot iedzinēju pozīcijās. Sestajā minūtē tika zaudēta ripa aizsardzības zonā, sekoja pretinieku metiens pa vārtiem, un pirmais pie Kristera Gudļevska atsistās ripas bija vārtu priekšā atstātais Dominiks Kahūns (0:1).

Vēlāk latviešu vārtu vīrs glāba pēc Niko Šturma izgājiena viens pret vienu, bet otro reizi Gudļevskim nācās kapitulēt perioda izskaņā, kad Vācijas izlases vairākumu realizēja Kajs Vīsmans - aizsargs no viduszonas vienatnē izlavierēja cauri Latvijas hokejistiem un noslēdza reidu ar precīzu metienu (0:2).

Pa Filipa Grūbauera sargātajiem vāciešu vārtiem pirmajā periodā latvieši izdarīja deviņus metienus, taču uzbrukumu beigās nereti tieši pietrūka noslēdzošā ripas raidījuma.

Divas ielaistas ripas pirmajā periodā gan izrādījās tikai īss ievads turpmākajam vārtu birumam pretinieku izpildījumā, Latvijas aizsardzībai sabrūkot pa daļām.

Vienādos sastāvos pirmajās trīs otrās trešdaļas minūtēs ar plaukstas metieniem Gudļevski pretuzbrukumos pārspēja Leo Pfēderls (0:3) un Pārkers Tuomi (0:4). Pirms pēcāk nopelnīta mazākuma Gudļevska vietu vārtos ieņēma Elvis Merzļikins, taču arī vārtsargu maiņa nenovērsa zaudētus piektos vārtus, vāciešu vairākumu ar asu metienu tuvajā stūrī izmantojot Bufalo “Sabres” uzbrucējam Džonam Peterkam (0:5). Turpinājumā pēc Oskara Batņas un Mārtiņa Dzierkala noraidījumiem latvieši palika trijatā, un 31. spēles minūtē Ostravas arēnas tablo jau vēstīja 0:6, ripu vārtos iebakstot Markam Mihaelisam.

Arī savā trešajā spēlē čempionātā Merzļikinam diemžēl neizdevās izmukt no kārtējā neveiksmīgā rikošeta, kad ripa pēc Peterkas piespēles atsitās pret Raivja Ansona slidu un nodevīgi mainīja virzienu, pārsteidzot Latvijas vārtsargu nesagatavotu 0:7.
Minūti pirms ļoti vājās trešdaļas beigām nelielu iemeslu atkal uzgavilēt Latvijas līdzjutējiem gan deva aizsargs Markuss Komuls, valstsvienības debitantam gūstot savus pirmos vārtus izlases rindās (1:7)

Noslēdzošās trešdaļas ievadā gan Vācija atjaunoja septiņu ripu pārsvaru. Merzļikina nodomus atšifrēja Šturms, vārtu tuvumā pārtverot vārtsarga raidīto ripu un nogādājot to vārtos (1:8).

Otrā laukuma galā neveiksmīgi nospēlēja arī Grūbauers, taču par to sodīts netika - lai arī Eduards Tralmaks spēja izbakstīt ripu stūrī starp vārtsarga kājsargu un vārtu stabu, sākotnēji ieskaitītais vārtu guvums tika atcelts aizmugures stāvokļa dēļ.

Latvija – Vācija 1:7 (0:2, 1:5, 0:0)
Vārti: 5:27 Kahūns (Kelble, Tifelss) 0:1, 18:05 Vīsmans (Šturms, vair.) 0:2, 20:48 Pfēderls (Ēlics, J. Millers) 0:3, 22:42 Tuomī (Kastners) 0:4, 25:37 Peterka (Raihels, Vīsmans, vair.) 0:5, 30:54 Mihaeliss (Ēlics, vair.) 0:6, 35:53 Peterka (Stahovjaks, Raihels) 0:7, 39:02 Komuls (Dzierkals) 1:7, 44:28 Šturms 1:8
Metieni pa vārtiem: 21-31 (8-9, 5-12, 7-11)
Soda minūtes: 12-6 (2-2, 10-4, 0-0)
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis (no 24:02 – Elvis Merzļikins) – Filips Grūbauers.

Latvijas valstsvienības spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez.
11.05.17.20Polija – Latvija4:5 P
12.05.17.20Latvija – Francija3:2 P
14.05.17.20Kazahstāna – Latvija0:2
15.05.17.20Vācija – Latvija8:1
18.05.13.20Latvija – Zviedrija
19.05.21.20Slovākija – Latvija
21.05.17.20Latvija – ASV

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
SPORTLAND faktu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA

  -1 [+] [-]

, 2024-05-15 23:34, pirms 7 mēnešiem
portal rakstīja: Domāju, ka Merzim pēdējais čempis - normāla nerespektēšana no Irbes puses
Irbe pats sev galvassāpes ir sagādājis,drīzāk

  -1 [+] [-]

, 2024-05-16 00:01, pirms 7 mēnešiem
Mūsējie bija pārbijušies no lielajiem un ātrajiem vācu puikām, izskatījās nožēlojami. Mūsu līmenis ir Polija, Kazahstāna un Francija, Šveice un Vācija ir jau mums tālu priekšā.

     [+] [-]

, 2024-05-16 00:11, pirms 7 mēnešiem
Lai, vai piekritīšu, ka lielākais zaudējums ir Ābols no izlases treneru štābā, tomēr cik atceros Vītoliņš stāvēja uz beņķa bet Ābols kaut ko dažkārt zīmēja rādīja, jā emociju arī vairāk iedot Ābols, protams Vītoliņš augstas klases treneris, bet liela kļūda bija tā Soma ņemšana bet Ābolu ārā.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-16 00:13, pirms 7 mēnešiem
Nākamais jūtas, mums nav izlasē, labu uzbrukošo aizsargu (Balinskis, Rubīns). Un vairākumā, nav kas met, vai laba piespēles dot (Balcers). Un lai vai kā Kēniņs bija melnā darba darītājs ar dinamiku. Liels zaudējums no šiem čaļiem, izlase tāda mīksta.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 00:14, pirms 7 mēnešiem
Nākamais, nav ko mīkstināties jāpiesaka, Laviņš, Bergmanis.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-16 00:15, pirms 7 mēnešiem
Laviņam jādot spēlēt Ansons nevelk, nevelti lielākais plus mīnus lietderībā. Daudz zaudētu iemetienu

  +2 [+] [-]

, 2024-05-16 00:17, pirms 7 mēnešiem
Uzreiz saku, jā, esmu dīvānā pirdējs un netaisos neko pārmest treneriem, sevišķi pēc bronzas izcīnīšas, uzticības kredīts tur ir milzīgs. Kāds man var padkaidrot, kāpēc Dzierkals tiek turēts pirmajā maiņā? Viņš nebūt nav slikts spēlētājs, pret pretinieku vājākajām maiņām viņš būtu vēl pamanāmāks. Pirmajā maiņā jābūt visiem kas var iemest, viņš tāds absolūti nav. PČ jau vismaz 5 95% iespējas nav izmantojis. Plus šodien kļūdas, noraidījums. Kāpēc nepamēģināt Tralmaku? Kur vēl labāka iespēja to izdarīt, kā pie 0:6 rezultāta. Vienam sezonā 21 gols, otram tuvu 0. Nesaprotu trenerus...

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 00:17, pirms 7 mēnešiem
Nākamais maiņas jāpārkārto, kaut kas nestrādā, Dzierkalu liktu ar Ri. Bukartu kopā un viduci arī kaut kuru jaudīgu (Ločmeli), jāmaina kaut kas nu nestrādā kaut kas neviena spēle nebija pārliecinoša, pret Kazahiem arī mokas, jo pērn tiešām lidojām pret viņiem laukumā, utt.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 00:27, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: Tā sportā mēdz gadīties. Nav tāda trenera, kura komandai nekad nekas tāds negadās. Divas plus mīnus spēkos līdzīgas komandas. Neba nu tur Harijs kko kardināli citādāku dara kā pagāšā čempī. Vnk aiziet spēles sākums, pāris stulbas kļūdas nav pat svarīgi kāda iemesla dēļ, ierij pāris ripas, rokas sāk nolaisties, turpretī pretinieks jūt , ka šī ir viņa diena, darbojas brīvi, atraisīti ar lielu pārliecību, viss izdodas utt. un rezultāts aiziet....protams, varēja ar labākiem lēmumiem spēles laikā no treneru soliņa varbūt to sagrāvi padarīt pieklājīgāku utt., bet pa lielam jāpiekrīt Vītoliņam, zaudējums ir zaudējums un viss. Čaļiem arī to tā vajadzētu uzrvert, tomēr profesionāļi, nevajadzētu tur baigi sabrukt no šādas spēles.
Kļudu bija kaudze, ne pāris. Kļūdas ir ar vienādu iezīmi. Un, ja vērojam, kāds ir spēles zīmējums, tas ir citādāks nekā iepriekšējos gados, balstīts uz improvizāciju, kas mums nekad nav derējis.

     [+] [-]

, 2024-05-16 00:29, pirms 7 mēnešiem
vozā rakstīja: Lai, vai piekritīšu, ka lielākais zaudējums ir Ābols no izlases treneru štābā, tomēr cik atceros Vītoliņš stāvēja uz beņķa bet Ābols kaut ko dažkārt zīmēja rādīja, jā emociju arī vairāk iedot Ābols, protams Vītoliņš augstas klases treneris, bet liela kļūda bija tā Soma ņemšana bet Ābolu ārā.
Reizēm pēc pātraukumiem Ābolam bija bals ciet

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 00:31, pirms 7 mēnešiem
pirdaks rakstīja: Uzreiz saku, jā, esmu dīvānā pirdējs un netaisos neko pārmest treneriem, sevišķi pēc bronzas izcīnīšas, uzticības kredīts tur ir milzīgs. Kāds man var padkaidrot, kāpēc Dzierkals tiek turēts pirmajā maiņā? Viņš nebūt nav slikts spēlētājs, pret pretinieku vājākajām maiņām viņš būtu vēl pamanāmāks. Pirmajā maiņā jābūt visiem kas var iemest, viņš tāds absolūti nav. PČ jau vismaz 5 95% iespējas nav izmantojis. Plus šodien kļūdas, noraidījums. Kāpēc nepamēģināt Tralmaku? Kur vēl labāka iespēja to izdarīt, kā pie 0:6 rezultāta. Vienam sezonā 21 gols, otram tuvu 0. Nesaprotu trenerus...
Atbildēt īsi? Nav Vītoliņa favorīts otrais...

     [+] [-]

, 2024-05-16 08:05, pirms 7 mēnešiem
bez manis paši nevar uzvarēt, jo neskatījos, kad skatos un atbalstu, tad parasti uzvar žēl, ka tik vāji un nožēlojami sevi parādīja pret vāciešiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 08:07, pirms 7 mēnešiem
Tik bālu spēli aizsardzībā rādās ka redzējām gadus 15 agrāk.
Uzbrucēji paliek pie pretinieka vārtiem un gaida piespēli az ātrajiem uzbrukumiem....bet labi ja viens no ašajiem paspēj atskriet un izņemt ripu no vārtiem.
Treneru korpuss kā vienmēr ir savās vietās.....un laikam štuko kombināciju variantus nākošajām spēlēm.
Bronza sakāpusi galvās un TV skatītāji nepārstāj jūsmot par pirmspēles Vītoliņa spēles plānu.....un asajiem domu graudiem par mūsu komandas spējām

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 08:22, pirms 7 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Kā vienmēr pavasara eksperti te ganās kuplā skaitā. Klapes aizkritušas no iepriekšējā brīnuma un prasa no izlases sazin ko.

Jāpieņem skarbā realitāte. Šajā izlasē ir viens aktīvs NHL vecis ar sarežģītu raksturu, pāris veči kuri ir paspēlējuši normālā līmenī, no kuriem daži jau ir veterānu statusā, Ločmelis un liels bars, kurš nekad nekļūs par zvaigznēm pat nopietnu Eiropas čempionātu līmenī. Šis izlases modelis savu uzdevumu ir izpildījis, noturējies elitē, apspēlējot visus savus tiešos pretiniekus. Pret pārējiem nepietiek izturības, kvalitātes, ātruma u.t.t. No šiem nekas labs nebūs. Mūžīgi perspektīvie 25+ gadus vecie, no vidusmēra klubiem, ir lejasgala komandu līmenis. Visus tiešos konkurentus vinnējām, izkrišana nedraud var ieraut čehu aliņu un gatavoties atvaļinājumam.
Viens sakarīgs komentārs.

     [+] [-]

, 2024-05-16 08:24, pirms 7 mēnešiem
Pēc tāda pēriena moš saņemsies. Ja Slovākus pamatlaikā paņem, tad vēl nelies cerības stariņš aiz apvārkšņa ir. BET NELIELS!

     [+] [-]

, 2024-05-16 09:12, pirms 7 mēnešiem
Nevajag braukt virsū Irbem. Viņš ir vārtsargu treneris, bet sastāvu , arī ko likt vārtos vienmēr un visur nosaka galvenais treneris. Pārējiem ir tikai konsultanta vieta un darbs treniņos. Vai Hartlijs, agrāk krieviem Tihonovs un citi kādu klausīja? Ja daudz sprēgāsi pret galveno , atvadīsies ātri vien no izlases.
Gan Gudis , gan Elvis nostāvēja viduvēji, vainot var aizsargus, kuri nospēlēja vāji, arī uzbrucēji neko neparādīja. 60 minūtēs viens gols, tad uz uzvaru nav cerības!

  +2 [+] [-]

, 2024-05-16 09:15, pirms 7 mēnešiem
Ārkārtīgi kaitina, ka tas, kas notika PČ pirmajās trijās spēlēs, tiek saukts par trīs spēļu uzvaru sēriju. Tas nepamatoti piešķir pozitīvu raksturojumu šīm spēlēm, kaut gan faktiski pirmo divu spēļu uzvaras bija kā neveiksme, jo, pirmkārt, tika zaudēti punkti, otrkārt jau čempionāta sākumā parādīja, ka izlase nav gatava cīnīties par iekļūšanu 1/4 finālā. Vakardienas rezultāts ir loģisks pirmo divu "uzvaru" turpinājums.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-16 09:25, pirms 7 mēnešiem
mums jabut priecigiem,ka paliekam A grupa,sogad bijam loti tuvu izkrisanai,bet tas ir saprotams ar tadu treneru sastavu...

     [+] [-]

, 2024-05-16 09:37, pirms 7 mēnešiem
Latvijas izlases uzvaras lielākoties ir pateicoties monstruālai vārtsarga spēlei kur ķer arī tos metinus kas iet ar rikošetiem utttt.

     [+] [-]

, 2024-05-16 09:39, pirms 7 mēnešiem
Uzvaru limits ir izsmelts, tādu vairs nebūs, tagad kārta zaudējumiem. Un tipa tapa mājās. Tas ir patiesais Izlases līmenis, viss ir pareizi.

     [+] [-]

, 2024-05-16 10:04, pirms 7 mēnešiem
zumm-zumm rakstīja: Uzvaru limits ir izsmelts, tādu vairs nebūs, tagad kārta zaudējumiem. Un tipa tapa mājās. Tas ir patiesais Izlases līmenis, viss ir pareizi.
Objektīvi vērtējot, PATIESAIS izlases līmenis tomēr ir NEDAUDZ augstāk, proti, +- 10-11 punktiem būtu jābūt, kas nozīmē tuvāk balansēšanai uz 1/4 fināla robežas, nekā izkrišanai uz Bē grupu Kategoriski nepiekrītu iem, kuri apgalvo, ka Bē grupa nespīd un tādēļ var atslābt Ir jācīnās katrā mačā par katru punktu un jatēmē ir pēc iespējas uz augstāku vietu, lai saglabāto vismaz 10. vietu rangā uz ilgāku laiku! Tas nozīmē to, ka ja arī netiekam plovos, 9. vieta ir krietni pieņemamāka par 11. vai 12.to Ja nespēsim tikt garām Slovākiem, tad ir jācenšas tikt garām paralēlās apakšgupas 5. vietai, tas ir MEGAsvarīgi nākamo PČ raskladu kontekstā! Tikpat svarīgi ir arī kvalificēties OS, jo pati nokļūšana olimpiādē jau pati par sevi dod papildus ranga punktus, netikšana, savukārt, var atsviest uz vairākām vietām atpakaļ Vieta rangā, savukārt, ir svarīga PČ kalendāra un apakšgrupu dalībnieku noteikšanā, jo augstāk rangā eesam, jo nomināli ērtāki pretinieki Tas viss ir nākotnes izlases modeļa perspektīvvu kontekstā, kad beidzot notiks kārtējā paaaudžu maiņa

     [+] [-]

, 2024-05-16 10:15, pirms 7 mēnešiem
Ir tikai viens jautājums - kas būs nākamais izlases treneris? Acīmredzot, tam jābūt Artim Ābolam.

     [+] [-]

, 2024-05-16 10:32, pirms 7 mēnešiem
Pandora rakstīja: Ir tikai viens jautājums - kas būs nākamais izlases treneris? Acīmredzot, tam jābūt Artim Ābolam.
Mums nav labu hokeja treneru...no kuriem izdarīt izvēli.Ir tik daudz pļāpātāju un populistu...ka var aizbāzt visus,kuri atvērs muti!
Vītoliņš ir labs kā otrais treneris.Laiks palūgt Znaroku lai izdzen no galvām lielummānīju puišiem,kuri uz ledus prot tikai slidināties un slinkot aizsardzībā.Lēnos divplākšņus aizsardzībā ir jāno vada uz pašu valsts čempionātu lai vizinās kā prot

  -1 [+] [-]

, 2024-05-16 11:06, pirms 7 mēnešiem
livs rakstīja: Mums nav labu hokeja treneru...no kuriem izdarīt izvēli.Ir tik daudz pļāpātāju un populistu...ka var aizbāzt visus,kuri atvērs muti!
Vītoliņš ir labs kā otrais treneris.Laiks palūgt Znaroku lai izdzen no galvām lielummānīju puišiem,kuri uz ledus prot tikai slidināties un slinkot aizsardzībā.Lēnos divplākšņus aizsardzībā ir jāno vada uz pašu valsts čempionātu lai vizinās kā prot
Nahrenizēt Somus, atgriezt Ābolu un paņemt Znaroku, tik tiešām būtu labs variants Galvenie Znaroks un Harka (nav svarīgi, kurš formāli galvenais, tas ir tandēms, kurš gadiem sevi pierādījis), Ābols un Dārziņš asistenti, varotčiku treneris Irbe, spēcīga treneru brigāde!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 11:10, pirms 7 mēnešiem
Pirmās spēles jau mazliet ieskicēja izlases varēšanu, jau sākumā sapratu, ka pret Vāciju, Zviedriju, ASV un Slovākiju nebūs viegli, jo šogad katra komanda īpaši gatavojusies. Liela daļa grib parādīt ka spēlē izlasē, lai paņem spēlēt arī Olimpiādē.
Priekšā vēl trīs smagas cīņas, kuras arī parādīs ko tad izlase ir vērta. Manuprāt daudzi LV izlases spēlētāji ir uzvilkti, jo iespējams bronza ir uzlikusi lielu pienākuma sajūtu pret faniem.
Atceramies kā pagājušo čempi spēlēja, tik kolosāli. (Skatoties video rullīšus no 2023. gada)
Es domāju ka ar izlasi viss būs ok.
Runājot par A.Ābolu, tad hokeja studijā visu laiku ir tāda apbižotā sajūta, ka nav izlases treneru sastāvā, bubina zem deguna un stāsta taktiku kā kur un ko! Tu esi pieaudzis vecis, saņemies un norīj to aizvainojumu. Treneris viņš ir labs.
Ko somu treneri devuši?
Masaļskis arī pēkšņi ir kļuvis par super gudru ekspertu, bet kāpēc viņš savā karjeras laikā nav kalnus gāzis. Viegli runāt un spriest.
Arī to pašu mēs šeit daram-spriežam un diskutējam, kas slikti, kas labi, jo ir dusmas un ir viedoklis ko gribi kkur izteikt.
Lasot komentārus piekrītu lielai daļai, kas liecina ka fani ir un būs, arī tad ja ir 10:0 un izslēdz TV, bet tāpat lūri telefonā vai kas nav mainījies
Gaidam sestdienu!

     [+] [-]

, 2024-05-16 11:49, pirms 7 mēnešiem
Šeit arī paradījās komandas spēks un varēšana uz laukuma.
Ja pirmajās 3 spēlēs mums bija jāvinnē un jāņem punkti pamatlaikā,bet beigās šīs uzvaras bija knapas un ne bez veiksmes.
Tagad pretī bija Vācija🇩🇪 (mūsu līmeņa komanda).
Rezultātu visi zin.
Nezinu kā Vītoliņam izdosies savest kārtībā komandu,ja zinām ka pretī nāks tagad tikai augšgala komandas.
🇸🇰Slovākija - ātra un fiziski spēcīga komanada ,spēlē labi uz tālajām piespēlēm.
🇺🇲ASV - tehniski meistari, daudz spēlē uz vārtu priekšu.
🇸🇪Zviedrija - pretiniekam uzspiež savu spēli,daudz saspēlējas,pretinieku zonā izcīna daudz ripas.

Ko Latvija var likt pretī?

     [+] [-]

, 2024-05-16 12:11, pirms 7 mēnešiem
Ričards1993 rakstīja: Šeit arī paradījās komandas spēks un varēšana uz laukuma.
Ja pirmajās 3 spēlēs mums bija jāvinnē un jāņem punkti pamatlaikā,bet beigās šīs uzvaras bija knapas un ne bez veiksmes.
Tagad pretī bija Vācija🇩🇪 (mūsu līmeņa komanda).
Rezultātu visi zin.
Nezinu kā Vītoliņam izdosies savest kārtībā komandu,ja zinām ka pretī nāks tagad tikai augšgala komandas.
🇸🇰Slovākija - ātra un fiziski spēcīga komanada ,spēlē labi uz tālajām piespēlēm.
🇺🇲ASV - tehniski meistari, daudz spēlē uz vārtu priekšu.
🇸🇪Zviedrija - pretiniekam uzspiež savu spēli,daudz saspēlējas,pretinieku zonā izcīna daudz ripas.

Ko Latvija var likt pretī?
Vācija nav mūsu līmeņa! Viņi klasi augstāk!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-16 12:18, pirms 7 mēnešiem
Kas te dažiem galīgi sviestā sagājis ka Znaroku atcerējās? Viņš ir otrā frontes pusē!

     [+] [-]

, 2024-05-16 12:44, pirms 7 mēnešiem
livs rakstīja: Mums nav labu hokeja treneru...no kuriem izdarīt izvēli.Ir tik daudz pļāpātāju un populistu...ka var aizbāzt visus,kuri atvērs muti!
Vītoliņš ir labs kā otrais treneris.Laiks palūgt Znaroku lai izdzen no galvām lielummānīju puišiem,kuri uz ledus prot tikai slidināties un slinkot aizsardzībā.Lēnos divplākšņus aizsardzībā ir jāno vada uz pašu valsts čempionātu lai vizinās kā prot
Nedomāju, ka šā brīža politiskās situācijas Austrumeiropā dēļ Značoks virspār tiks izskatīts. Visticamāk, ja vispār mainīs, tad meklēs atkal kādu ārzemnieku.

     [+] [-]

, 2024-05-16 14:29, pirms 7 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Kas te dažiem galīgi sviestā sagājis ka Znaroku atcerējās? Viņš ir otrā frontes pusē!
Kuras frontes pusē, vai tad Latvija ar kādu karo? Vajadzētu gan, tikai nekaro, pret Muhamediem Rīgā! Esmu pārliecināts, ja tāds karš notiktu, Znaroks būtu PAREIZAJĀ frontes pusē!
Visi pārējie kari pasaulē Latviju skar tikai netiešajā veidā
P.S. Oļegs Vaļerjevičs ir Vācijas (ES) pilsonis, ar izrietošajām no tā sekām, VOT!