Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

Lētākās biļetes uz Latvijas izlases spēlēm PČ hokejā maksās 30 eiro

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Lētākās biļetes uz Latvijas izlases spēlēm PČ hokejā maksās 30 eiro
Edgars Buncis (pa labi). Foto: LHF

Latvijas orgkomitejas vadītājs Edgars Buncis sarunā ar Latvijas Hokeja federāciju (LHF) skaidroja biļešu cenas uz 2023. gada pasaules čempionātu hokejā, sakot, ka nākamā gada februārī tirgū uz Latvijas izlases spēlēm būs pieejamas arī lētākas biļetes, no kurām stāvvietu biļetes maksās 30 eiro.

Gandrīz pirms nedēļas Latvijas Hokeja federācija (LHF) paziņoja, ka 2023. gada pasaules čempionātam hokejā, kas tiks rīkots Rīgā un Tamperē, biļetes sākotnēji varēs iegādāties ar izlozes starpniecību. Tika ziņots, ka no 10. novembra varēs iegādāties biļetes, kuru dienas biļešu cena svārstītos no 95 līdz 325 eiro, bet uz vienu spēli no 19 līdz 135 eiro. Latvijas izlases spēļu dienās cenas būtu no 140 līdz 325 eiro atkarībā no spēļu dienas un kategorijas.

Izziņotās cenas raisīja lielu ažiotāžu un sašutumu hokeja līdzjutējos. Uz vairākiem pasaulē nozīmīgiem sporta notikumiem piedāvātās biļešu cenas būtu zemākas nekā uz Rīgā notiekošo pasaules čempionātu.

Latvijas Hokeja federācija šodien sniegusi skaidrojumu. Latvijas orgkomitejas vadītājs Edgars Buncis skaidroja, ka būs arī krietni lētākas biļetes par 140 eiro, bet ažiotāža par čempionātu esot liela. ''Jāsaka, ka ažiotāža no līdzjutēju puses ir milzīga. Izloze aktīvi turpinās un gaidām, kad varēsim veikt izlozi un pirmie līdzjutēji sāks iegādāties biļetes. Vēlos atgādināt, ka pieteikties izlozei iespējams tikai līdz 12. oktobrim.''

Buncis skaidroja, ka par 140 eiro tiek iegādāta dienas biļete, kuras laikā var apmeklēt līdz pat trim spēlēm. ''Nenoliegšu - ieraugot cenu 140 eiro, šķiet, ka tā būs samaksa par vienu spēli. Nē, tā nav taisnība. Dienas biļete sevī ietver divu līdz trīs spēļu apmeklējumu. Piemēram, 12.maijā ir divas spēles: Slovākija pret Čehiju un Latvija pret Kanādu. Līdzjutēji iegādājas biļetes uz abām spēlēm. Savukārt 13.maijā tās jau ir trīs spēles.''

Sagaidāms, ka pasaules čempionātu hokejā tiks piedāvātas arī stāvvietu biļetes, kuru cena būs demokrātiska - 30 eiro vai pat iespējams zemāk. ''Cenšamies atbrīvot pēc iespējas vairāk sēdvietas jau esošajās cenu kategorijās, gan arī papildus vietas - trešajā un ceturtajā balkonā, kā arī precizēt pieejamās stāvvietas. Tas pavērtu iespējas piedāvāt papildus biļetes par zemākām cenām. Izskatās, ka precizēts papildus sēdvietu plāns varētu būt gatavs februārī, kad ir plānots uzsākt atsevišķu spēļu tirdzniecību. Vēlos uzsvērt, ka uz Latvijas spēlēm būs pieejamas stāvvietas, kas maksās 30 eiro, bet uz citām spēlēm varēs iegādāties pat par zemāku cenu.''

2023. gada pasaules čempionāts hokejā no 12. līdz 28. maijam norisināsies Rīgā un Tamperē. Latvijas izlase spēlēs B apakšgrupā pret Kanādu, Čehiju, Šveici, Norvēģiju, Slovākiju, Slovēniju un Kazahstānu.

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/article/7173/latv...

     [+] [-]

, 2022-09-28 11:43, pirms 2 gadiem
"Sagaidāms, ka pasaules čempionātu hokejā tiks piedāvātas arī stāvvietu biļetes, kuru cena būs demokrātiska - 30 eiro vai pat iespējams zemāk"...

par 30 eiro stāvēt kājās un skatīties kā SLO spēlē pret KAZ?
nu nez...

  +2 [+] [-]

, 2022-09-28 11:50, pirms 2 gadiem
Gatis rakstīja: "Sagaidāms, ka pasaules čempionātu hokejā tiks piedāvātas arī stāvvietu biļetes, kuru cena būs demokrātiska - 30 eiro vai pat iespējams zemāk"...

par 30 eiro stāvēt kājās un skatīties kā SLO spēlē pret KAZ?
nu nez...
Vēlos uzsvērt, ka uz Latvijas spēlēm būs pieejamas stāvvietas, kas maksās 30 eiro, bet uz citām spēlēm varēs iegādāties pat par zemāku cenu.''

  +5 [+] [-]

, 2022-09-28 11:55, pirms 2 gadiem
Gatis rakstīja: "Sagaidāms, ka pasaules čempionātu hokejā tiks piedāvātas arī stāvvietu biļetes, kuru cena būs demokrātiska - 30 eiro vai pat iespējams zemāk"...

par 30 eiro stāvēt kājās un skatīties kā SLO spēlē pret KAZ?
nu nez...
Atkal nemāk lasīt - "bet uz citām spēlēm par zemāku".

     [+] [-]

, 2022-09-28 12:06, pirms 2 gadiem
Varbūt varēja uzreiz pateikt tā?

  +2 [+] [-]

, 2022-09-28 12:25, pirms 2 gadiem
Krizz14 rakstīja: Varbūt varēja uzreiz pateikt tā?
Kāpēc? Troksnis ap čempionātu ir nepieciešams ažiotāžas celšanai (lai arī mājsaimnieces cālī zinātu, ka pie mums būs Pasaules Čempionāts ar pasaulē dārgākajām biļetēm ). Un interneta ņauduļi, kam viss vienmēr ir slikti, ir fantastiska publika, kurā šo visu realizēt
Slēpts komentārs: Madzigais
Slēpts komentārs: tommy90

  +4 [+] [-]

, 2022-09-28 13:05, pirms 2 gadiem
tommy90 rakstīja: Vai es pareizi saprotu, ka nemaz nevarēs iegādāties biļeti tikai uz Latvijas spēli? Skan jau forši, ka tā jau cena par trīs spēlēm, bet man, piemēram, negribas speciāli ņemt brīvu dienu darbā, lai visu dienu pavadītu hallē, tērēt gan jau tik pat kosmiskas cenas par pusdienām un kādu aliņu pašā hallē, skatoties kazahu un slovēņu spēles.
Kā nevarēs? Rakstīts taču februārī. Ārprāts!!!!

  -1 [+] [-]

, 2022-09-28 13:10, pirms 2 gadiem
Gan jau cer, ka tāpat atnāks vismaz tikpat cik uz LV spēlēm tādā Slovākijā vai Čehijā, jo līdzjutējs braucot uz tām, ir gatavs iztērēt līdzvērtīgu summu, kas tajā gadījumā ir biļešu, kā arī dzīvošanas un ceļa izmaksas. Kopējo izmaksu summu izdalot uz Latvijas 3-4 spēlēm, ko parasti apmeklē līdzjutējs ārzemēs, sanāk līdzvērtīgas. Ja jau līdzjutējs var atļauties 1000eiro aizbraukt uz Čehiju, kāpēc lai to pašu nevarētu atļauties tepat, vismaz nekur nav jābrauc? Tāda loģika?
Bet rīko mājās, lai klātienē redz līdzjutējs, kurš negrib braukt gaisa gabalu un/vai nevar atļauties tādas izmaksas. Vismaz man tā naivi likās.

  -1 [+] [-]

, 2022-09-28 13:20, pirms 2 gadiem
tommy90 rakstīja: Gan jau cer, ka tāpat atnāks vismaz tikpat cik uz LV spēlēm tādā Slovākijā vai Čehijā, jo līdzjutējs braucot uz tām, ir gatavs iztērēt līdzvērtīgu summu, kas tajā gadījumā ir biļešu, kā arī dzīvošanas un ceļa izmaksas. Kopējo izmaksu summu izdalot uz Latvijas 3-4 spēlēm, ko parasti apmeklē līdzjutējs ārzemēs, sanāk līdzvērtīgas. Ja jau līdzjutējs var atļauties 1000eiro aizbraukt uz Čehiju, kāpēc lai to pašu nevarētu atļauties tepat, vismaz nekur nav jābrauc? Tāda loģika?
Bet rīko mājās, lai klātienē redz līdzjutējs, kurš negrib braukt gaisa gabalu un/vai nevar atļauties tādas izmaksas. Vismaz man tā naivi likās.
ir jēga likt tādu cenu, lai spekulanti pie Arēnas pēc tam uz spēlēm tirgotu biļetes par 5-kārtīgu cenu???

     [+] [-]

, 2022-09-28 14:12, pirms 2 gadiem
tommy90 rakstīja: Gan jau cer, ka tāpat atnāks vismaz tikpat cik uz LV spēlēm tādā Slovākijā vai Čehijā, jo līdzjutējs braucot uz tām, ir gatavs iztērēt līdzvērtīgu summu, kas tajā gadījumā ir biļešu, kā arī dzīvošanas un ceļa izmaksas. Kopējo izmaksu summu izdalot uz Latvijas 3-4 spēlēm, ko parasti apmeklē līdzjutējs ārzemēs, sanāk līdzvērtīgas. Ja jau līdzjutējs var atļauties 1000eiro aizbraukt uz Čehiju, kāpēc lai to pašu nevarētu atļauties tepat, vismaz nekur nav jābrauc? Tāda loģika?
Bet rīko mājās, lai klātienē redz līdzjutējs, kurš negrib braukt gaisa gabalu un/vai nevar atļauties tādas izmaksas. Vismaz man tā naivi likās.
Pa cik tad būtu jātirgo? Redz, tagad atklāj, ka būs stāvvietas pa 30. Nav lēti par stāvvietu, taču tajā paša laikā, cik par vietām maksā Arēnā uz lielo zvaigžņu koncertiem? PČ nav ģinamkas spēle. Cenu arī daļēji nosaka IIHF nevis tikai Pļāvējs ar Kalvīti. Un IIHF jau piekāst par to vai dārgs aliņš Arēnā vai kopējo preču cenām lv. Ja zina, ka par šādām cenām, vismaz uz lv mačiem būs soldout, tad arī uzliks tādas cenas.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-28 14:21, pirms 2 gadiem
Priekš tiem, kas, joprojām sūdzās, ka drausmīgi dārgi, kaut arī lūk, būs arī krietni cilvēcīgākas cenas (par to, ko rakstīja delfi - 89 par individuālo uz lv spēli, piekrītu, tas bija par šerpu) - tas ir par PČ hoķi, kas hokejā starptautiski tomēr ir pietiekami nozīmīgs notikums.
Ko teiksiet par šobrīd notiekošā 3. šķiras tenisa turnīra Igaunijā biļešu cenām?
• Biļešu cenas - 29, 49 un 129 eiro (no 26. septembra mačiem), 39, 59 un 189 eiro (no 30. septembra vakara sesijas), 69, 89 un 249 eiro (2. oktobra fināls), informē piletitasku.ee/en/custompage/2567

  -4 [+] [-]

, 2022-09-28 14:40, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Priekš tiem, kas, joprojām sūdzās, ka drausmīgi dārgi, kaut arī lūk, būs arī krietni cilvēcīgākas cenas (par to, ko rakstīja delfi - 89 par individuālo uz lv spēli, piekrītu, tas bija par šerpu) - tas ir par PČ hoķi, kas hokejā starptautiski tomēr ir pietiekami nozīmīgs notikums.
Ko teiksiet par šobrīd notiekošā 3. šķiras tenisa turnīra Igaunijā biļešu cenām?
• Biļešu cenas - 29, 49 un 129 eiro (no 26. septembra mačiem), 39, 59 un 189 eiro (no 30. septembra vakara sesijas), 69, 89 un 249 eiro (2. oktobra fināls), informē piletitasku.ee/en/custompage/2567
piekrītu kontekstam ar tenisu. Droši vien, ka biļešu cenu veidotāji skatās un analizē tirgu tālāk par mums šeit. Var izvirzīt arī versiju, ka nākamajā gadā ap PČ laiku kopējā pasākumu biļešu cenu kontekstā hokejs nemaz neizskatīsies tik dārgi. Tas, ka tas būs dārgi Latvijas iedzīvotājiem ir cits stāsts, kas man arī ne visai patīk, taču dzīvojam globālā ekonomikā. Un pasākuma mērogs sniedzas ārpus Latvijas, ko visi droši vien saprot.

  -1 [+] [-]

, 2022-09-28 15:23, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Priekš tiem, kas, joprojām sūdzās, ka drausmīgi dārgi, kaut arī lūk, būs arī krietni cilvēcīgākas cenas (par to, ko rakstīja delfi - 89 par individuālo uz lv spēli, piekrītu, tas bija par šerpu) - tas ir par PČ hoķi, kas hokejā starptautiski tomēr ir pietiekami nozīmīgs notikums.
Ko teiksiet par šobrīd notiekošā 3. šķiras tenisa turnīra Igaunijā biļešu cenām?
• Biļešu cenas - 29, 49 un 129 eiro (no 26. septembra mačiem), 39, 59 un 189 eiro (no 30. septembra vakara sesijas), 69, 89 un 249 eiro (2. oktobra fināls), informē piletitasku.ee/en/custompage/2567
Paskaties dalībnieču sarakstu tenisa turnīram. Vairākas elites tenisistes. Kas ir hokejā? Neviena zvaigzne no Asv un Kanādas. Krievu nav tad vispār tukspadsmit.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-28 15:37, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Paskaties dalībnieču sarakstu tenisa turnīram. Vairākas elites tenisistes. Kas ir hokejā? Neviena zvaigzne no Asv un Kanādas. Krievu nav tad vispār tukspadsmit.
Nu, un ko nozīmē teniss Igaunijā un hokejs Latvijā? Atšķirību jūti???
Da i Tallinnā tas tenisa turnīrs vien WTA 250 kategorijas. Viens no simta tādu, kas sezonas laikā notiek.

  -2 [+] [-]

, 2022-09-28 15:39, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, un ko nozīmē teniss Igaunijā un hokejs Latvijā? Atšķirību jūti???
Da i Tallinnā tas tenisa turnīrs vien WTA 250 kategorijas. Viens no simta tādu, kas sezonas laikā notiek.
Nu un ka 250? Ta ir pasaules klasē, hokeja praktiski neviens no labākajiem. Kontaveita daudz zināmaka par visādiem Bukartiem pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-28 15:45, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Nu un ka 250? Ta ir pasaules klasē, hokeja praktiski neviens no labākajiem. Kontaveita daudz zināmaka par visādiem Bukartiem pasaulē.
UN??? Jautājums jau cik lielu sabiedrības daļu teniss Igaunijā vispār interesē! Piekritīsi, ka DAUDZ mazāku nekā hokejs Latvijā.

  +3 [+] [-]

, 2022-09-28 15:48, pirms 2 gadiem
tommy90 rakstīja: Kopējo izmaksu summu izdalot uz Latvijas 3-4 spēlēm, ko parasti apmeklē līdzjutējs ārzemēs, sanāk līdzvērtīgas. Ja jau līdzjutējs var atļauties 1000eiro aizbraukt uz Čehiju, kāpēc lai to pašu nevarētu atļauties tepat, vismaz nekur nav jābrauc? Tāda loģika?
Bet rīko mājās, lai klātienē redz līdzjutējs, kurš negrib braukt gaisa gabalu un/vai nevar atļauties tādas izmaksas. Vismaz man tā naivi likās.
Manā izpratnē 1000 par dažām spēlēm ar ceļojumu ir izdevīgāk par 1000 par tikai dažām spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-28 15:51, pirms 2 gadiem
Drosmīgs gājiens no čempionāta organizatoriem , tas tā maigi izsakoties ,
nez ar ko Rīga ir labāka par Tamperi kur čempis notika šogad... Varbūt kāds var iedot apmeklētības rādītājus grupu turnīra spēlēs kur nepiedalījās Somi .
p.s Vai tiešām jāatkārto driblētāju kļūda ,kad Rīgas EČ pilnu arēnu varēja savākt tikai spēlē ar Lietuvu .

     [+] [-]

, 2022-09-28 15:53, pirms 2 gadiem
Jawa rakstīja: Drosmīgs gājiens no čempionāta organizatoriem , tas tā maigi izsakoties ,
nez ar ko Rīga ir labāka par Tamperi kur čempis notika šogad... Varbūt kāds var iedot apmeklētības rādītājus grupu turnīra spēlēs kur nepiedalījās Somi .
p.s Vai tiešām jāatkārto driblētāju kļūda ,kad Rīgas EČ pilnu arēnu varēja savākt tikai spēlē ar Lietuvu .
cik ta driblēšana maksāja?

     [+] [-]

, 2022-09-28 15:53, pirms 2 gadiem
Iatie tenisa fani , speci esam gatavi maksāt 800 par biļeti blakus ruksim, trīceklim

     [+] [-]

, 2022-09-28 15:54, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: piekrītu kontekstam ar tenisu. Droši vien, ka biļešu cenu veidotāji skatās un analizē tirgu tālāk par mums šeit. Var izvirzīt arī versiju, ka nākamajā gadā ap PČ laiku kopējā pasākumu biļešu cenu kontekstā hokejs nemaz neizskatīsies tik dārgi. Tas, ka tas būs dārgi Latvijas iedzīvotājiem ir cits stāsts, kas man arī ne visai patīk, taču dzīvojam globālā ekonomikā. Un pasākuma mērogs sniedzas ārpus Latvijas, ko visi droši vien saprot.
Šim nevar piekrist, ja salīdzina biļetes cenas Somijā

     [+] [-]

, 2022-09-28 15:55, pirms 2 gadiem
No kura laika arēnā, hokeja izklājumā ir stāvvietas? Kur tad tās ir, augšā pie griestiem, pēdējā rinda?

     [+] [-]

, 2022-09-28 16:03, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: cik ta driblēšana maksāja?
Ja pareizi atceros ,tad 25 lati lētākā biļete ,bet varbūt kļūdos ...atceros ,ka cilvēki nebija gatavi maksāt !

     [+] [-]

, 2022-09-28 16:12, pirms 2 gadiem
Raitcha rakstīja: No kura laika arēnā, hokeja izklājumā ir stāvvietas? Kur tad tās ir, augšā pie griestiem, pēdējā rinda?

  -1 [+] [-]

, 2022-09-28 16:44, pirms 2 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Šim nevar piekrist, ja salīdzina biļetes cenas Somijā
taisnība, tāpēc arī minu to kā versiju. Ja tā izrādīsies patiesa, tad mūsējie būs ieguvēji peļņas ziņā, bet somi jebkurā ziņā būs ieguvēji no skatītāju apmierinātības viedokļa, ar ko mūsējiem pastāv riski. Gribētos redzēt kāda ir biļešu cenas rēķināšanas metodoloģija somiem un mūsējiem, bet diez vai kāds to atklās.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-28 18:33, pirms 2 gadiem
Auuu, diskusiju Edža. Lūdzu pamācies (kursus vai ko citu) komatus likt. Puse no tava teiktā bez komatiem. Vai arī dzer brīvdienās.

     [+] [-]

, 2022-09-28 18:46, pirms 2 gadiem
Buncis pa labi

  -1 [+] [-]

, 2022-09-28 19:10, pirms 2 gadiem
hulis-mikstais rakstīja: Auuu, diskusiju Edža. Lūdzu pamācies (kursus vai ko citu) komatus likt. Puse no tava teiktā bez komatiem. Vai arī dzer brīvdienās.
Paldies, ka pakritizē! Gadās, ka nepamanu kļūdas uzrakstītajā. (Ar alko problēmu nav).

     [+] [-]

, 2022-09-28 20:40, pirms 2 gadiem
astoņdesmitajos pirku stāvvietu uz Dinamo mačiem 1:5, kad spēle bija sākusies uz diviem rublīšiem nokritās tagad.... lētāk sanāk nopirkt ceļazīmi uz PČ jebkur citur, kopā ar viesnīcu, lidojumu un biļetēm, nekā tikt Rīgā

     [+] [-]

, 2022-09-28 20:41, pirms 2 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Šim nevar piekrist, ja salīdzina biļetes cenas Somijā
Biļešu cenas daļēji nosaka IIHF. Tā pati IIHF, kas pērn kovidčempī iegrūda piķi no sava budžeta. Vai nevar būt tā, ka IIHF grib, vismaz daļu no tā atgūt un tāpēc pie mums cipars ir augstāks. + daļēji arī cenu atšķirību (ne tik lielu, kā sākumā pasniegto, bet tik un tā, nelielu atšķirību) attaisno arī tas, ka somu Nokia arēnā vietu ir par +-30% vairāk, kā Arēnā Rīga. Var nolaist ciparu - pārdot vairāk un beigās tik un tā nopelnīt vairāk.

     [+] [-]

, 2022-09-28 20:42, pirms 2 gadiem
itaalo rakstīja: astoņdesmitajos pirku stāvvietu uz Dinamo mačiem 1:5, kad spēle bija sākusies uz diviem rublīšiem nokritās tagad.... lētāk sanāk nopirkt ceļazīmi uz PČ jebkur citur, kopā ar viesnīcu, lidojumu un biļetēm, nekā tikt Rīgā
7 * 30 (ja pieņem, ka tiec pie lētākajām). Uz kuru pč pēdējos +- 50 gados varētu aizlidot, samaksāt par viesnīcu un vēl aiziet uz vismaz 3-4 lv spēlēm pa 210 eiro?

     [+] [-]

, 2022-09-28 20:44, pirms 2 gadiem
drīz letiņii drīkstēs ieiet sēdēs tikai smokingos uz Izlases mačiem

     [+] [-]

, 2022-09-28 20:46, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: 7 * 30 (ja pieņem, ka tiec pie lētākajām). Uz kuru pč pēdējos +- 50 gados varētu aizlidot, samaksāt par viesnīcu un vēl aiziet uz vismaz 3-4 lv spēlēm pa 210 eiro?
runa iet par nekam nederīgu dienu ar 3 mačiem un cenu, kas nav hoķa cienīga/salīdzinot ar LV fanu ienākumiem - ko vajad kārtējo piķi, liela sdaļa valsts sponsorēta, vai fanus tribīnēs?

     [+] [-]

, 2022-09-28 20:47, pirms 2 gadiem
stāvietas par 30e - kurš dabūs, pasakiet