Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

Norvēģijas hokejisti pirmoreiz kopš 2000. gada pārspēj Kanādu

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Norvēģijas hokejisti pirmoreiz kopš 2000. gada pārspēj Kanādu
Norvēģijas valstsvienības hokejisti. Foto: IIHF

Pasaules hokeja meistarsacīkstēs negaidītu uzvaru izcīnīja Norvēģijas valstsvienība, kura bullīšos apspēlēja (3:2) Kanādas izlasi.

Spēles pirmajā pusē kanādieši rādīja sev neraksturīgi vāju sniegumu, bieži pieļaujot kļūdas saspēlē, kā arī ļoti reti bīstami pietuvojoties norvēģu vārtiem.

Vidējā tempā aizritējušajā pirmajā trešdaļā un otrā perioda ievadā Norvēģijai izdevās gūt divus vārtus (2:0). Desmitajā minūtē Džoelu Hoferu ar plaukstas metienu pārspēja Nacionālās hokeja līgas (NHL) pieredzi iekrājušais Andreass Martinsens, kā arī 22. minūtē pēc Sondrē Oldena uzmetiena ripas lidojuma virzienu neveiksmīgi izmainīja kanādiešu uzbrucējs Skots Lotons, patraucējot savam vārtsargam un norvēģiem dubultojot pārsvaru.

Kanādieši atmodās otrās trešdaļas devītajā minūtē, kad pieredzējušais Milans Lučičs ar asu plaukstas metienu panāca 1:2, ripai izlidojot cauri vairāku spēlētāju burzmai.

Trīs minūtes pirms otrās trešdaļas noslēguma spēle noslēdzās vienam no šī gada NHL drafta spīdekļiem Adamam Fantilli, kurš veica rupju spēka paņēmienu pret norvēģu aizsargu Kristianu Kasastulu, izpelnoties 5+20 minūšu disciplinārsodu. Ilgo skaitlisko mazākumu kanādieši izturēja pirmšķirīgi, neļaujot pretiniekiem izveidot bīstamus momentus.

Kanādas hokejisti aktivizējās arī pamatlaika izskaņā, kad pasaules vicečempione paglābās no palikšanas bez punktiem, divu Arizonas "Coyotes" piederošo spēlētāju saspēlē Losonam Krūzam izmantojot Maikla Karkones piespēli no aizvārtes – 2:2.

Pagarinājumā nedaudz biežāk uzbruka norvēģi, tomēr vārti netika gūti. Pēcāk filigrānus bullīšus veica 19 gadīgais Isāks Hansens, otro vārtu autors Oldens, Matiass Treteness un un Tomass Olsens. Kanādiešiem nelīdzēja Kodija Glāsa un pieredzējušā Tailera Tofoli precīzie metieni.

Norvēģijas izlase kanādiešus pārspēja pirmoreiz kopš 2000. gada pasaules meistarsacīkstēm Krievijā.

Kanāda – Norvēģija 2:3 PM (0:1, 1:1, 1:0, 0:0, 0:1)
Vārti: 9:45 Martinsens (K. Olimbs) 0:1, 21:52 Oldens (Salstens) 0:2, 28:26 Lučičs (Vīgars, Midltons) 1:2, 59:48 Krūzs (Karkone) 2:2, 65:00 Olsens 2:3.
Metieni pa vārti: 33:24 (9:7, 10:9, 11:4, 3:4)
Soda minūtes: 29:2 (2:2, 27:0, 2:0, 0:0)
Vārtsargi: Džoels Hofers – Jūnass Arntsens.

B grupa

V.KomandaSUUPZPZVārtiP
1.Šveice6600026:618
2.Čehija6401121:1313
3.Kanāda6311122:1012
4.Latvija6310217:1411
5.Slovākija6202211:148
6.Norvēģija611138:136
7.Kazahstāna6020410:284
8.Slovēnija600066:230

Spēļu kalendārs šonedēļ

DatumsLaiksTamperes grupaRezultātsRīgas grupaRezultāts
22.05.16.20Dānija – Zviedrija1:4Kanāda – Norvēģija2:3 PM
20.20Austrija – UngārijaKazahstāna – Slovēnija
23.05.12.20Vācija – FrancijaSlovākija – Norvēģija
16.20Zviedrija – ASVKanāda – Čehija
20.20Somija – DānijaŠveice – Latvija

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
MAXIMA prognožu spēle
WILLIAM HILL eksperti un prognozes
TIKKURILA kolorītākais Latvijas hokejists
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS

  +1 [+] [-]

, 2023-05-22 20:56, pirms 11 mēnešiem
es parasti nemazgājos!

     [+] [-]

, 2023-05-22 20:58, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nepārvērtē u-izlases. Ne visi, kas labi spēlē u18 - u20 vecumā, tikpat labi mauc profos. Traumas, nespēja pāriet no junioru hokeja uz pro hokeju, neveiksmīga izvēle klubā, privātā dzīve - gan mums, gan pasaulē netrūkst talantu, kas savu maksimumu sasniedz junioru vecumā. Šaubos, ka tuvākajos 5-10 gados mums būs jāuztraucas par izlidošanu no elites, taču laba u-izlases spēle arī negarantē tajos pašos 5-10 gados regulāru ceturtdaļfinālu, kas būtu viens no priekšnoteikumiem reālai cerībai uz top4
Tas jau viss saprotams, bet tie vismaz ir kādi priekšnoteikumi, lai nākotnē varētu sagaidīt papildinājumu lielajai izlasei. U18 arī saglabāja vietu elitē. Skaidrs, ka dēļ Krievijas izslēgšanas no sacensību aprites tas ir nedaudz vieglāk izdarāms, bet nu tomēr.. Kaut kāds rādītājs tas ir, redzēs kā tās karjeras attīstīsies. Ne jau visi pavisam pazudīs no apvāršņa. Redzu tur džekus, ar kuriem varam rēķināties tuvākos gados, citi censoņi līdz izlasei varbūt nonāks jau drusku vēlāk. Rīt, piemēram, plānojas, ka Latvijas izlasē debitēs Golovkovs, kas 2011-2014 gada sezonās pārstāvēja U18 un U20 izlases.

     [+] [-]

, 2023-05-22 20:59, pirms 11 mēnešiem
MachimoI rakstīja: Nē, nē, tu esi lūzeris.

Varbūtība kvalificēties ceturtdaļfinālam Latvijai šobrīd ir nedaudz virs 50%, kas ir virs manis pirms turnīra aplēstajiem 40-45%

Ceturtdaļfināls nav sapnis, tas ir tikpat reāli, ka tu šonakt neapmīzīsies.
un pirms čempionāta varbūtība, ka LV spēlēs bija 50% - vai nu spēlēs, vai nē citu variantu nebija...
skaties, ka pats nepietaisies pēc LAT spēles ar SUI...

     [+] [-]

, 2023-05-22 21:01, pirms 11 mēnešiem
alguns rakstīja: Te pat Zilā kalna Marta nobālētu šo pareģotāju priekšā😃
jā, šamie pļūta ne pa jokam vai arī no ierobežeta profilu skaita, jau paredzot LAT vietu 1/4 uzreiz pēc spēles pret SLO, t.s.l augstākais apgaismības, vieduma un spama līmenis kopsakarā

     [+] [-]

, 2023-05-22 21:04, pirms 11 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Interesanti, kas bija tie U20 čaļi, kas augustā Edmontonā uzvarēja čehus un pēc tam 1/4F diezgan līdzvērtīgi pacīnījās ar zviedriem? Tā ka nevajag te par 15 gadiem kaut ko klārēt.
U-20 var dot cerības, bet ..jauniešu un pieaugušo hokejs ir divas atšķirīgas lietas. Daudzi ir lieliski u-18, u-20, bet nespēj tādā līmenī turpināt pieaugušo hokejā. Un vaina nav negribēšanā bet vienkārši nespēj būt labs pēc 20 gadu vecuma . Labs tādā līmenī kā bija padsmit gados. Jauniešu panākumi dod cerības, bet jāvērtē hokejists ilgtermiņā nevis vienā turnīrā un jāskatās vai spēj progresēt 20-23 gadu vecumā

     [+] [-]

, 2023-05-22 21:04, pirms 11 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Interesanti, kas bija tie U20 čaļi, kas augustā Edmontonā uzvarēja čehus un pēc tam 1/4F diezgan līdzvērtīgi pacīnījās ar zviedriem? Tā ka nevajag te par 15 gadiem kaut ko klārēt.
uzskati, ka pēc 5 - 7 gadiem LV būs stabila 1/2-fināla pretendente?
un 1/4 fināls tik pat stabils kā Vācijai un Šveicei?
tajā pašā U-20 čempionātā SUI, SVK, GER ir priekšā Latvijai...

     [+] [-]

, 2023-05-22 21:14, pirms 11 mēnešiem
Nu USA mēs bieži esam bijuši neparocīgi.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-22 21:18, pirms 11 mēnešiem
Gatis rakstīja: uzskati, ka pēc 5 - 7 gadiem LV būs stabila 1/2-fināla pretendente?
un 1/4 fināls tik pat stabils kā Vācijai un Šveicei?
tajā pašā U-20 čempionātā SUI, SVK, GER ir priekšā Latvijai...
Es neko tādu nerakstīju, ka būs stabils 1/2F. Tāpat kā iepriekšējie arī šis čempionats parāda, ka esam tuvāk 1/4F nekā B grupai. Bet 1/4F ir viena spēle, kur visādi var gadīties. Jautājums jau bija par, ka te vislaik izskan versija, ka tie un tie beigs spēlēt un mums nekā nebūs, bezmaz vai kritīsim uz leju. Varu nomierināt, domāt tā nav nekāda pamata. Un ka jau līdz 1/2F arī reiz tiksim. Konkrēti Edmontonā U20 izlase ar to uzvaru pār čehiem atstāja slovākus bez 1/4F, bet pēdejā U18 čempī Vācija izlidoja no A divīzijas, tā ka nav tā, ka tevis minētās valstis tur automātiski ir mums priekšā.

     [+] [-]

, 2023-05-22 21:45, pirms 11 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Tas jau viss saprotams, bet tie vismaz ir kādi priekšnoteikumi, lai nākotnē varētu sagaidīt papildinājumu lielajai izlasei. U18 arī saglabāja vietu elitē. Skaidrs, ka dēļ Krievijas izslēgšanas no sacensību aprites tas ir nedaudz vieglāk izdarāms, bet nu tomēr.. Kaut kāds rādītājs tas ir, redzēs kā tās karjeras attīstīsies. Ne jau visi pavisam pazudīs no apvāršņa. Redzu tur džekus, ar kuriem varam rēķināties tuvākos gados, citi censoņi līdz izlasei varbūt nonāks jau drusku vēlāk. Rīt, piemēram, plānojas, ka Latvijas izlasē debitēs Golovkovs, kas 2011-2014 gada sezonās pārstāvēja U18 un U20 izlases.
Tie priekšnoteikumi ir diezgan blāvi, jo labi džeki jauniešu vecumā negarantē tikpat labu izlasi pieagušo vecumā. Ņemam tos pašus slovākus - ir viņiem vairāki 18-20 gadus veci monstri. Vai tāpēc viņi tagad ir kļuvuši par nopietnu pusfinālu kandidāti? Vai austrieši - pēdējos gados viņiem netrūkst jauno talantu, bet turpat vien ir - lifts starp eliti un divIA.

Varam arī paskatīties mūsējos. senāk topā bija Saviels - nu tik būs lielais monstrs, nākamais Ozo. Kas viņam beigās sanāca - diezgan viduvēja Eiropas karjera un pāris PČ. Laikos, kad nebija tāda labu vārtsargu bagātība, kā šobrīd par perspektīviem nākamajiem vilcējiem uzskatīja Artūru Dzelzi un Nauri Enkuzēnu. Domāju, ka starp "pavasara faniem", tādus vispār nezina.
Memoriālā kausa čempions un MVP Kulda - spēka gados 2. šķiras līgās.
Mans viens no mīļāķajiem jauno-perspektīvo stāstiem - 100p sezonas autors Jevpalovs - viena daļa čurāja karstu, neaizdomājoties par to, ka bija pāraudzenis. Un kur viņš ir? Nokrities līdz frankiem.
Un tad ir otrs grāvis. Cik bieži izlasei palīgā atbrauc Zemgus, Tedis, senāk Karsums un vēl vairāki ilgstošie ZA kadri? Samērā reti, jo a) garā sezona dara sekas vai b) sitās klubā par kausu.
Un tie abās grupās ir tādi 2 min laikā bez iespringšanas sadomāti piemēri. Mērķis? Paskaidrot to, ka laba junioru izlase ilgtermiņā neko negarantē. Līdz lielajai izlasei pāris kadri nonāks par to nešaubos, bet to cik kvalititatīvs pienesums no viņiem būs, cik regulāra palīdzība utt. to nenosaka laba spēle u18, u20 PČ, to redzēsim pēc tiem 5-10 gadiem.

     [+] [-]

, 2023-05-22 22:00, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tie priekšnoteikumi ir diezgan blāvi, jo labi džeki jauniešu vecumā negarantē tikpat labu izlasi pieagušo vecumā. Ņemam tos pašus slovākus - ir viņiem vairāki 18-20 gadus veci monstri. Vai tāpēc viņi tagad ir kļuvuši par nopietnu pusfinālu kandidāti? Vai austrieši - pēdējos gados viņiem netrūkst jauno talantu, bet turpat vien ir - lifts starp eliti un divIA.

Varam arī paskatīties mūsējos. senāk topā bija Saviels - nu tik būs lielais monstrs, nākamais Ozo. Kas viņam beigās sanāca - diezgan viduvēja Eiropas karjera un pāris PČ. Laikos, kad nebija tāda labu vārtsargu bagātība, kā šobrīd par perspektīviem nākamajiem vilcējiem uzskatīja Artūru Dzelzi un Nauri Enkuzēnu. Domāju, ka starp "pavasara faniem", tādus vispār nezina.
Memoriālā kausa čempions un MVP Kulda - spēka gados 2. šķiras līgās.
Mans viens no mīļāķajiem jauno-perspektīvo stāstiem - 100p sezonas autors Jevpalovs - viena daļa čurāja karstu, neaizdomājoties par to, ka bija pāraudzenis. Un kur viņš ir? Nokrities līdz frankiem.
Un tad ir otrs grāvis. Cik bieži izlasei palīgā atbrauc Zemgus, Tedis, senāk Karsums un vēl vairāki ilgstošie ZA kadri? Samērā reti, jo a) garā sezona dara sekas vai b) sitās klubā par kausu.
Un tie abās grupās ir tādi 2 min laikā bez iespringšanas sadomāti piemēri. Mērķis? Paskaidrot to, ka laba junioru izlase ilgtermiņā neko negarantē. Līdz lielajai izlasei pāris kadri nonāks par to nešaubos, bet to cik kvalititatīvs pienesums no viņiem būs, cik regulāra palīdzība utt. to nenosaka laba spēle u18, u20 PČ, to redzēsim pēc tiem 5-10 gadiem.
Tā jau ir. Bet ja no katra gada kādi divi vai trīs veči vēlāk kļūst par stabilu lielās izlases vārtību, tad tas jau ir tas ko vajag. Paaudžu nomaiņai jānotiek nevis kampaņveidīgi, bet pakāpeniski. Tad tā sistēma strādā.

     [+] [-]

, 2023-05-22 22:02, pirms 11 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Es neko tādu nerakstīju, ka būs stabils 1/2F. Tāpat kā iepriekšējie arī šis čempionats parāda, ka esam tuvāk 1/4F nekā B grupai. Bet 1/4F ir viena spēle, kur visādi var gadīties. Jautājums jau bija par, ka te vislaik izskan versija, ka tie un tie beigs spēlēt un mums nekā nebūs, bezmaz vai kritīsim uz leju. Varu nomierināt, domāt tā nav nekāda pamata. Un ka jau līdz 1/2F arī reiz tiksim. Konkrēti Edmontonā U20 izlase ar to uzvaru pār čehiem atstāja slovākus bez 1/4F, bet pēdejā U18 čempī Vācija izlidoja no A divīzijas, tā ka nav tā, ka tevis minētās valstis tur automātiski ir mums priekšā.
es jau arī nesaku, ka #VissIrSlikti...
tas, ka esam tuvāk 1/4-finālam, tas arī skaidrs...
bet skatamies to pašu GER - līdz 2000.gadam mēs viņiem mācījām kā jāspēlē hokeju... tagad? biežāk zaudējam...
ar SUI līdzīgi... 1995 - 2000. gadam spēlējam līdzīgi... pēdējos 2 čempionātus grupā turnīros zaudējumi NAV bijuši - tikai uzvaras... vārtu attiecība 60:21...

un kas ir būtiski - RUS nespēlē... 1 konkurents uz 1/4-finālu ārā...

     [+] [-]

, 2023-05-22 22:10, pirms 11 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Tā jau ir. Bet ja no katra gada kādi divi vai trīs veči vēlāk kļūst par stabilu lielās izlases vārtību, tad tas jau ir tas ko vajag. Paaudžu nomaiņai jānotiek nevis kampaņveidīgi, bet pakāpeniski. Tad tā sistēma strādā.
Stabila izlses vērtība automātiski nenozīmē kvalitatīvu spēlētāju. Ja kopējā masa nav augsta līmeņa, tad tā stabilā vērtība var būt viduvējība. Tas pats Bērziņš bija stabila vērtība. Vai viņš bija ļoti augsta līmeņa? Šaubos. Līdzīgi par kaut vai Pavlovu.
Par to, ka paaudžu maiņai jābūt pakāpeniskai, gan pilnībā piekrītu.

     [+] [-]

, 2023-05-22 22:27, pirms 11 mēnešiem
Gatis rakstīja: es jau arī nesaku, ka #VissIrSlikti...
tas, ka esam tuvāk 1/4-finālam, tas arī skaidrs...
bet skatamies to pašu GER - līdz 2000.gadam mēs viņiem mācījām kā jāspēlē hokeju... tagad? biežāk zaudējam...
ar SUI līdzīgi... 1995 - 2000. gadam spēlējam līdzīgi... pēdējos 2 čempionātus grupā turnīros zaudējumi NAV bijuši - tikai uzvaras... vārtu attiecība 60:21...

un kas ir būtiski - RUS nespēlē... 1 konkurents uz 1/4-finālu ārā...
Vācijai 90tos gados un 2000to sākumā bija pamatīga krīze hokejā, no kuras viņi tagad veiksmīgi tikuši ārā. Pirms tam tā (VFR) bija stabila A divīzijas komanda 70s un 80os, kas līdzvērtīgi cīnījās ar somiem un amerikāņiem par 5.-7. vietu (toreiz A divīzijā bija 8 komandas). Tā ka nav tā, ka mēs viņiem būtu ko iemācījuši. Šveice jā, tā ir spējusi veikt izrāvienu hokejā. Bet nu tur nopietns pamats - senas klubu tradīcijas un spēcīgs nacionālais čempionāts, kas tika uzturēts arī tad, kad lielā izlase ne tuvu netika A divīzijai. Špenglera kausa vēsture vien ir ko vērta. Tāpēc nav brīnums, ka šīs tradīcijas Šveices gadījumā ir devušas rezultātu.

     [+] [-]

, 2023-05-22 22:28, pirms 11 mēnešiem
Protams, ceru, bet... Maz ticams, ka norvēģiem pietiks emociju rītdienai... pārāk bieži šāds scenārijs redzēts un ļoti, ļoti retos gadījumos komanda ir spējīga paveikt brīnumu 2 spēles pēc kārtas...

     [+] [-]

, 2023-05-22 22:33, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Stabila izlses vērtība automātiski nenozīmē kvalitatīvu spēlētāju. Ja kopējā masa nav augsta līmeņa, tad tā stabilā vērtība var būt viduvējība. Tas pats Bērziņš bija stabila vērtība. Vai viņš bija ļoti augsta līmeņa? Šaubos. Līdzīgi par kaut vai Pavlovu.
Par to, ka paaudžu maiņai jābūt pakāpeniskai, gan pilnībā piekrītu.
Protams, esam ieinteresēti, lai džeki ne vienkārši spēlētu izlasē, bet būtu līderi (ne tikai izlasē, bet arī klubos vadošās līgās, NHL utt.). Joprojām gaidu, kad mums pieteiksies kāds uzbrucējs, kuru reāli varētu salīdzināt ar Balderi. Tā arī pēc viņa neviens nav parādījies, bet nu ka jau kādu dienu būs.

     [+] [-]

, 2023-05-22 22:33, pirms 11 mēnešiem
Gatis rakstīja: un pirms čempionāta varbūtība, ka LV spēlēs bija 50% - vai nu spēlēs, vai nē citu variantu nebija...
skaties, ka pats nepietaisies pēc LAT spēles ar SUI...
Jā un Latvijas futbola izlasei izcīnīt pasaules kausu arī ir 50:50, vai nu jā vai nē. Vispār domā līdzi, ko runā?

     [+] [-]

, 2023-05-22 22:44, pirms 11 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Vācijai 90tos gados un 2000to sākumā bija pamatīga krīze hokejā, no kuras viņi tagad veiksmīgi tikuši ārā. Pirms tam tā (VFR) bija stabila A divīzijas komanda 70s un 80os, kas līdzvērtīgi cīnījās ar somiem un amerikāņiem par 5.-7. vietu (toreiz A divīzijā bija 8 komandas). Tā ka nav tā, ka mēs viņiem būtu ko iemācījuši. Šveice jā, tā ir spējusi veikt izrāvienu hokejā. Bet nu tur nopietns pamats - senas klubu tradīcijas un spēcīgs nacionālais čempionāts, kas tika uzturēts arī tad, kad lielā izlase ne tuvu netika A divīzijai. Špenglera kausa vēsture vien ir ko vērta. Tāpēc nav brīnums, ka šīs tradīcijas Šveices gadījumā ir devušas rezultātu.
un kurā "attīstības posmā" dotajā brīdī ir LAT izlase? krīze... pārbūves process... lēna, bet tomēr augšupeja?

     [+] [-]

, 2023-05-22 22:44, pirms 11 mēnešiem
Puertoriko rakstīja: Jā un Latvijas futbola izlasei izcīnīt pasaules kausu arī ir 50:50, vai nu jā vai nē. Vispār domā līdzi, ko runā?
tātad arī Tu uzskati, ka LV rīt tiks pie 3 punktiem?

     [+] [-]

, 2023-05-22 23:00, pirms 11 mēnešiem
Gatis rakstīja: un kurā "attīstības posmā" dotajā brīdī ir LAT izlase? krīze... pārbūves process... lēna, bet tomēr augšupeja?
Salīdzinot ar 2006. gada mājas čempionātu un vēl vairākiem to gadu čempionātiem, tagad tomēr izskatamies labāk. Tā ka zināmu progresu var sazīmēt.

     [+] [-]

, 2023-05-22 23:03, pirms 11 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Salīdzinot ar 2006. gada mājas čempionātu un vēl vairākiem to gadu čempionātiem, tagad tomēr izskatamies labāk. Tā ka zināmu progresu var sazīmēt.
tik jāuzmanās, ka ar tik lēnu progresu, mums neaiziet garām Austrija, Dānija, Kazahstāna... tas progress mums pārāk lēns...

     [+] [-]

, 2023-05-22 23:22, pirms 11 mēnešiem
Gatis rakstīja: tik jāuzmanās, ka ar tik lēnu progresu, mums neaiziet garām Austrija, Dānija, Kazahstāna... tas progress mums pārāk lēns...
Diez vai? Tur gan vēl virkni valstu var nosaukt, bet ar tām visām jau mēs tīri labi varējām spēlēt gan toreiz, gan tagad. Arī te jau daudz piesauktās U izlases ar tām spēlē sekmīgi un lielāko ties ir arī augstāk rangā, tā ka neredzu pamata bažām. Progresu jāskatās pret lielajām izlasēm. Mums tomēr biežāk izdodas spēlēt līdzvērtīgi, un ja arī gadās kāds lielāks zaudējums, tad izlase arī tajās reizēs neizskatās bezcerīgi. Agrāk ir bijušas reizes, kad pret favorītiem esam izskatījušies pilnīgi bezzobaini.

     [+] [-]

, 2023-05-23 00:09, pirms 11 mēnešiem
Gatis rakstīja: tātad arī Tu uzskati, ka LV rīt tiks pie 3 punktiem?
Kāds sakars? Un kāpēc tieši 3?
Bet vispār Latvijai lielas izredzes, motivēts pret nemotivētu ir cita lieta.