Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Čakša rosinās lemt par finansējuma piešķiršanu PČ rīkošanai

Čakša rosinās lemt par finansējuma piešķiršanu PČ rīkošanai
Edgars Buncis. Foto: LHF

LETA. Izglītības un zinātnes ministre Anda Čakša (JV) rosinās Latvijas Nacionālajai sporta padomei izskatīt jautājumu par atbalsta piešķiršanu Latvijas Hokeja federācijai (LHF) Pasaules čempionāta hokejā rīkošanai Latvijā, aģentūru LETA informēja Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) Komunikācijas nodaļā.

Līdz šim papildu valsts budžeta līdzekļu piešķiršana LHF, lai segtu ar čempionāta organizēšanu un norisi saistītos izdevumus, netika plānota, jo 2022. gada 19. maijā, saskaņojot Pasaules čempionāta organizēšanu Latvijā, LHF bija lūgusi tikai organizatorisku, bet ne finansiālu atbalstu.

Tomēr, apzinoties notikuma svarīgumu un tā nozīmi Latvijas un pasaules sporta dzīvē, IZM pieņemts lēmums lemt par valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu LHF, lai segtu licences maksas daļu par čempionāta rīkošanas tiesībām.

Spriežot par šo jautājumu, tiks izskatīta iespēja izvirzīt 2023. gada Pasaules čempionāta hokejā organizatoriem papildu nosacījumus, kuri varētu būt saistīti ar atbalstu bērnu un jauniešu iesaistei fiziskajās aktivitātēs un ikdienas sportisko aktivitāšu veicināšanu, norāda IZM.

LETA jau vēstīja, ka 2023. gada pasaules hokeja čempionāta rīkošanai pagaidām vēl nav saņemts finansējums no Latvijas valsts budžeta, pirms mēneša Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas Sporta apakškomisiju informēja meistarsacīkšu Rīgas grupas sacensību rīkotājas SIA "Hokeja akadēmija" valdes loceklis Edgars Buncis.

Rīgā paredzētā turnīra budžets plānots nepilnu astoņu miljonu eiro apmērā. No tā 570 000 eiro paredzēts Rīgas pašvaldības finansējums un 550 000 eiro - Latvijas orgkomitejas oficiālo atbalstītāju plānotais finansējums.

Savukārt valsts finansējums 500 000 eiro licences maksājumam un 250 000 eiro IIHF kongresa rīkošanas līdzmaksājumam vēl nav piešķirts.

Pārējie ieņēmumi 6 121 580 eiro apmērā plānoti no biļešu pārdošanas.


, 2023-03-14 14:43, pirms 2 gadiem
finansējums nav jāpiešķir - notirgos visas biļetes uz LV spēlēm un būs riktīga peļņa... var iztikt bez valsts finansējuma...
, 2023-03-14 14:49, pirms 2 gadiem
Jau tagad ir skaidrs ka čempis būs mīnusos.. Tāpēc arī bija tik astronomiskas summas uz PČ>

Mums galvenais ir sagrābt visu un tikai tad domāt vai vispār to varam normāli noarganizēt un vai pietiks piķis vispār...
, 2023-03-14 14:56, pirms 2 gadiem
Basketbolam vajag vairāk! Var iztikt bez neinteresanta hokeja. Nhl skatīsimies pa tv.
Slēpts komentārs: Two goats one Champion
, 2023-03-14 15:03, pirms 2 gadiem
uz Ostapenko, Skujina un Neilanda rekina
, 2023-03-14 15:04, pirms 2 gadiem
Pilnīgi atbalstu gan hokejam gan basketbolam ir jāpiešķir nauda, jo basketbola izlase pirmo reizi pasaules kausā sieviešu EuroBasket. Hokejam arī vajag PČ mājas noteikti šāds notikums ir jāatbalsta
, 2023-03-14 15:05, pirms 2 gadiem
Nē velti brauks daudz tūristu un vēl viesnīcas bāri restorāni krogi kafejnīcas uz tiem varēs naudu atpelnīt atpakaļ caur nodokļiem
Slēpts komentārs: chingacguks
, 2023-03-14 15:13, pirms 2 gadiem
Cehi un slovāki būs loti maz. Viņu portālos atradu informāciju.
, 2023-03-14 15:25, pirms 2 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nē velti brauks daudz tūristu un vēl viesnīcas bāri restorāni krogi kafejnīcas uz tiem varēs naudu atpelnīt atpakaļ caur nodokļiem
Šitais no LFF repertuāra par stadionu un papildus 40k apmeklētājiem kas katrs 800 eiro noliks Latvijā
, 2023-03-14 15:25, pirms 2 gadiem
Neko nevajag dot.
, 2023-03-14 15:36, pirms 2 gadiem
LHF to uzņēmās ,tad lai arī piķo nesaprotu kāpēc valstij viņus jāglābj.
, 2023-03-14 15:38, pirms 2 gadiem
zaxx rakstīja: Jau tagad ir skaidrs ka čempis būs mīnusos.. Tāpēc arī bija tik astronomiskas summas uz PČ>

Mums galvenais ir sagrābt visu un tikai tad domāt vai vispār to varam normāli noarganizēt un vai pietiks piķis vispār...
"mīnusos" būs tāpēc, ka astranomiskas summas... būtu biļetes lētākas, tās tiktu izpirktas, tribīnes pilnas un LHF kase pilna...
, 2023-03-14 15:40, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Basketbolam vajag vairāk! Var iztikt bez neinteresanta hokeja. Nhl skatīsimies pa tv.
kaut kā šis viss bija beidzies jau pasen un tas basketa - hokeja kaškis piemirsts, nu ja neskaita čurbanu un vēl kādu īpatni. Bet pēdējā laikā atkal tev līdzīgi peidari saaktivizējušies. tas saistīts ar priekiem par tupļotāju kroga atvēršanu Rīgā vai kāds cits iemesls?
, 2023-03-14 15:41, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: LHF to uzņēmās ,tad lai arī piķo nesaprotu kāpēc valstij viņus jāglābj.
nav pat ko glābt, ja naudu neiedos, čempis notiks. vnk manipulācija, lai ierautu nāsīs ko var ieraut.
, 2023-03-14 15:57, pirms 2 gadiem
nav absolūti neviena iemesla, lai šim turnīram kāds dotu valsts naudu. nevienā brīdī LHF nav komunicējusi to, ka turnīrs plānots ar mīnusiem - ko tad kompensēt? un, pat, ja sanāk mīnusi - sia hokeja akadēmija ņem privātu risku, nevis nodokļu maksātājs.

vēl jo vairāk, lai valsts finansētu tagad to, ka Rīgā kongresā lems par Krievijas dalību PČ?
, 2023-03-14 15:58, pirms 2 gadiem
Kādā sakarā viņiem dos kādu naudu? Ja valsts dod naudu tad nedrīkst būt lielāka ieejas maksa par 50 euro uz visu dienu.
, 2023-03-14 16:06, pirms 2 gadiem
250 k par kongresu... Tā neko vīreļi plāno dzīrot... Lai to kongresu rīko Somijā.
Ne valstij vajadzēja to čempi, ne nodokļu maksātāju naudu viņiem jāpiešķir.
, 2023-03-14 16:15, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Basketbolam vajag vairāk! Var iztikt bez neinteresanta hokeja. Nhl skatīsimies pa tv.
Basketam jau iet labi. Uz izbraukumiem izlase lido ar ryanair un visus pretiniekus pēc kārtas pederē.
, 2023-03-14 16:16, pirms 2 gadiem
Un kā domā ārštata padomnieciņš? Vau-vau, tāpat!
, 2023-03-14 16:19, pirms 2 gadiem
Ja tā būs ministrijas nozares nauda, tad gan ātri atrodam līdzekļus. Skolotājiem iet grūtāk. Ja tā ir nauda no neplānotiem izdevumiem, tad izskatās, ka šī maka lielums ir biezāks par kādas ministrijas budžetu, kas rada iespaidu, ka šajā valstī neko neplāno.
, 2023-03-14 16:21, pirms 2 gadiem
hmmm... tikko aizdomājos...
1. Čakša atņem finansējumu tiem Latvijas sportistiem, kuri piedalās vienās sacensībās ar okupantu sportistiem...

2. Čakša šo naudu grib piešķirt pasākumam, kurā piedalīsies sportiski, kuri atbalsta okupantu hokejistu piedalīšanos starptautiskos turnīros... vismaz neesmu nekur lasījis, ka valstu hokeja federācijas būtu liegušas spēlēt saviem hokejistiem kopā ar okupantiem...
, 2023-03-14 16:22, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Ja tā būs ministrijas nozares nauda, tad gan ātri atrodam līdzekļus.
Tas būs spļāviens pedagogu sejās, ja IZM budžeta līdzekļi tiks virzīti šim komercpasākumam..
Slēpts komentārs: Two goats one Champion
Slēpts komentārs: Two goats one Champion
, 2023-03-14 16:34, pirms 2 gadiem
Two goats one Champion rakstīja: Pedagogi normāli pelna, tikai strādāt negrib, chikstet un vaukstst pie Saeimas var, nav pedagogi pelnījuši lielāku algu, ārsti gan ir
Cik tavuprāt jāpelna, lai 'normāli pelnītu'?
, 2023-03-14 16:35, pirms 2 gadiem
kristaps30 rakstīja: Pilnīgi atbalstu gan hokejam gan basketbolam ir jāpiešķir nauda, jo basketbola izlase pirmo reizi pasaules kausā sieviešu EuroBasket. Hokejam arī vajag PČ mājas noteikti šāds notikums ir jāatbalsta
Pa visiem gadiem iemācies vismaz komatus salikt. Kaut dažus.
, 2023-03-14 16:41, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Cik tavuprāt jāpelna, lai 'normāli pelnītu'?
Katrai profesijai ir atbilstoša summa, tu nevari prasīt lai maximas kasieris pelna 2.5k kas būtu normāli dzīvošanai un iekrajumiem.
Tāpat advokāts nepelnis 500€.

Savukārt mūsdienās izglītības sistēmā ir tik ļoti iesprudusi ka skolotājai pat nevajadzētu izglītību, vienkārši no grāmatas nolasa uzdevumus un atsedi savu stundu. Un tie meli ka jāsagatavo mājas kontroldarbi un uzdevumi ir apriebušies, vieni un tie paši uzdevumi katru gadu atkārtojas tām pašām klasēm.
, 2023-03-14 16:41, pirms 2 gadiem
Two goats one Champion rakstīja: Pedagogi normāli pelna, tikai strādāt negrib, chikstet un vaukstst pie Saeimas var, nav pedagogi pelnījuši lielāku algu, ārsti gan ir
Strādājot 1 slodzi nekas diži liels nesanāk. Minimālais nedaudz virs pakas bruto. Turklāt, pirmsskolas pedagogiem, samazinās vidējo likmi par stundi. Jā skolotājs pelna vairāk, kā pārdevējs vai palīgstrādnieks, bet atbildība tā, kā arī krietni lielāka? Arī pedagogi, tāpat kā ārsti, policisti, ugunsdzēsēji ir pelnījuši jūtamu algas pielikumu.
, 2023-03-14 16:43, pirms 2 gadiem
Two goats one Champion rakstīja: Katrai profesijai ir atbilstoša summa, tu nevari prasīt lai maximas kasieris pelna 2.5k kas būtu normāli dzīvošanai un iekrajumiem.
Tāpat advokāts nepelnis 500€.

Savukārt mūsdienās izglītības sistēmā ir tik ļoti iesprudusi ka skolotājai pat nevajadzētu izglītību, vienkārši no grāmatas nolasa uzdevumus un atsedi savu stundu. Un tie meli ka jāsagatavo mājas kontroldarbi un uzdevumi ir apriebušies, vieni un tie paši uzdevumi katru gadu atkārtojas tām pašām klasēm.
Ar tādu pieeju, tad pēc tam brīnās, ka paliek tikai vecie penžas un retais jaunais, kas atnāk mācīt bērnus pilnīgi un absolūti nav pedagogs. Bez tevis nosauktā ir arī tāda lieta kā kvalifikācijas celšanas kursi un vēl jāprot tikt galā ar tagadējiem izlaistajiem sīčiem un pusaudžiem, kuriem nedod dievs vēl uztirsīsi pa daudz.
, 2023-03-14 17:14, pirms 2 gadiem
Šoreiz neatbalstu finansējums piešķiršanu no valsts. Ar tādām biļešu cenām naudai ir jāpietiek.
, 2023-03-14 17:17, pirms 2 gadiem
Kops noskatijos raidijumu ''Aizmugure'', varu teikt, nu i naf*g siem mahinatoriem valsts naudu. Lai ieskrienās. Netiks gala, ok, tao cempi var arii neorganizet, viss cūkām.
, 2023-03-14 17:42, pirms 2 gadiem
Caksa,tu esi veca ,stulba aita...
, 2023-03-14 17:57, pirms 2 gadiem
IZM Čakšai nav krievi kas atbalsta karu Ukrainā? Varbūt Čakšai nogriezt valsts finansējumu (algu) ,par cik strādā kopā ar krieviem?
, 2023-03-14 17:57, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pa visiem gadiem iemācies vismaz komatus salikt. Kaut dažus.
Nepiekasies viņam, Basketbola heiteri. Klusē un skaties kā bariņš pamuļķīšu, ar sprunguļiem rokā, skrien ar pieri bortā. Pat virsrakstā bija ielikts, ka viens pagājušonakt veselas septiņas reizes ieskrēja.
, 2023-03-14 17:58, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: kaut kā šis viss bija beidzies jau pasen un tas basketa - hokeja kaškis piemirsts, nu ja neskaita čurbanu un vēl kādu īpatni. Bet pēdējā laikā atkal tev līdzīgi peidari saaktivizējušies. tas saistīts ar priekiem par tupļotāju kroga atvēršanu Rīgā vai kāds cits iemesls?
Skatoties kā tie muļķīši, ar sprunguļiem rokā, mīcās pie borta, sāk rasties aizdomas, ka tev taisnība.
, 2023-03-14 18:06, pirms 2 gadiem
Two goats one Champion rakstīja: Katrai profesijai ir atbilstoša summa, tu nevari prasīt lai maximas kasieris pelna 2.5k kas būtu normāli dzīvošanai un iekrajumiem.
Tāpat advokāts nepelnis 500€.

Savukārt mūsdienās izglītības sistēmā ir tik ļoti iesprudusi ka skolotājai pat nevajadzētu izglītību, vienkārši no grāmatas nolasa uzdevumus un atsedi savu stundu. Un tie meli ka jāsagatavo mājas kontroldarbi un uzdevumi ir apriebušies, vieni un tie paši uzdevumi katru gadu atkārtojas tām pašām klasēm.
Viena no retajām reizēm, kad pilnībā tev piekrītu! Obligātie mājasdarbi kā tādi ir jānahrenizē principā! Skolotajiem algu maksā par to, ka apmāca bērnus konkretajā laikā, konkrēto stundu robežās Mājasdarbi, savukārt, ir nekas vairāk, par slodzes pārlikšanu ārpus darba laika no pedagoga uz pašiem bērniem Vislabākie pedagogi ir tie, kuri galā tiek ar saviem uzdevumiem sev atvēlētajā darba vietā un laikā, bez papildus bērnu terorizēšanas ārpus mācību iestāžu sienām
, 2023-03-14 18:12, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Viena no retajām reizēm, kad pilnībā tev piekrītu! Obligātie mājasdarbi kā tādi ir jānahrenizē principā! Skolotajiem algu maksā par to, ka apmāca bērnus konkretajā laikā, konkrēto stundu robežās Mājasdarbi, savukārt, ir nekas vairāk, par slodzes pārlikšanu ārpus darba laika no pedagoga uz pašiem bērniem Vislabākie pedagogi ir tie, kuri galā tiek ar saviem uzdevumiem sev atvēlētajā darba vietā un laikā, bez papildus bērnu terorizēšanas ārpus mācību iestāžu sienām
Aicini ,lai Latvijā bērni kļūtu tikpat stulbi kā daudz kur Eiropā.Labi zinu ,cik vāji ir apmaiņas skolēni no ārzemēm,jo viņi no mūsējiem atpaliek par 1-2 gadiem.
, 2023-03-14 18:25, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Aicini ,lai Latvijā bērni kļūtu tikpat stulbi kā daudz kur Eiropā.Labi zinu ,cik vāji ir apmaiņas skolēni no ārzemēm,jo viņi no mūsējiem atpaliek par 1-2 gadiem.
Pārlieku lielā pārslogošana ar mājasdarbiem ir Padomijas mantojums
Visur citur civilizētajā sabiedrībā bērnus no mazotnes pieradina pie domas, kad ja tavs darba (mācību) laiks ir beidzies, tu esi pilnībā brīvs no jebkādiem tur pienākumiem līdz nākamajai darba (mācību) dienai Tas ir svēts princips, kura pamatā ir atdalīšana no sabiedriski lietderīgās aktivitātes un privātā personiskā laika
, 2023-03-14 18:35, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Aicini ,lai Latvijā bērni kļūtu tikpat stulbi kā daudz kur Eiropā.Labi zinu ,cik vāji ir apmaiņas skolēni no ārzemēm,jo viņi no mūsējiem atpaliek par 1-2 gadiem.
Varbūt salīdzināsim augstskolas, piemēram, ar Somiju?
, 2023-03-14 18:52, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Varbūt salīdzināsim augstskolas, piemēram, ar Somiju?
Ko tur līdzināt, ja, piemēram, Jelgavas ārsti un medmāsiņas ir pārliecināti, ka nēģeru un Balto cilvēku asinis ir vienādas, ka var droši pārliet pirmo pozitīvo rēzusa nēģera asini identiskas asinsgrupas Baltajam Paldies Dievam, ka Jelgavā to nēģeru nav tik daudz un ka lielākā daļa no turienes medpersonala tos ir vērojuši vienīgi TV kastē vai internetā Savādāk būtu KIRDIKT Jelgavniekiem, kuriem būtu nepieciešama asins pārliešana
, 2023-03-14 18:56, pirms 2 gadiem
Basketfanāts rakstīja: Nepiekasies viņam, Basketbola heiteri. Klusē un skaties kā bariņš pamuļķīšu, ar sprunguļiem rokā, skrien ar pieri bortā. Pat virsrakstā bija ielikts, ka viens pagājušonakt veselas septiņas reizes ieskrēja.
Interesanti, kur es esmu pateicis kaut ko tādu, lai mani uzskatītu par basketa heiteri?Atšķirībā no tevis es neeju pie basketa rakstiem un nečīkstu par tizlo basketu vai nafig basketam dod piķi (un baskets nemaz nav tizls, foršs sporta veids, tiesa krietni prastāks un garlaicīgāks par hokeju - kaut vai tāpēc, ka basketam pietiek ar garām rokām un kaut nelielu koordinācijas spēju, hokejam vajag arī kaut nedaudz fizisko un spēju domāt ātri...)
, 2023-03-14 18:58, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Interesanti, kur es esmu pateicis kaut ko tādu, lai mani uzskatītu par basketa heiteri?Atšķirībā no tevis es neeju pie basketa rakstiem un nečīkstu par tizlo basketu vai nafig basketam dod piķi (un baskets nemaz nav tizls, foršs sporta veids, tiesa krietni prastāks un garlaicīgāks par hokeju - kaut vai tāpēc, ka basketam pietiek ar garām rokām un kaut nelielu koordinācijas spēju, hokejam vajag arī kaut nedaudz fizisko un spēju domāt ātri...)
Kviļu Pēter, vai tu tik tiešām nesaproti, ka tas ir kārtējais Čurbāna feika profils, kurš tika veidots ar vienu vienīgu mērķi, heitot un kacināt mani
, 2023-03-14 18:58, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Ko tur līdzināt, ja, piemēram, Jelgavas ārsti un medmāsiņas ir pārliecināti, ka nēģeru un Balto cilvēku asinis ir vienādas, ka var droši pārliet pirmo pozitīvo rēzusa nēģera asini identiskas asinsgrupas Baltajam Paldies Dievam, ka Jelgavā to nēģeru nav tik daudz un ka lielākā daļa no turienes medpersonala tos ir vērojuši vienīgi TV kastē vai internetā Savādāk būtu KIRDIKT Jelgavniekiem, kuriem būtu nepieciešama asins pārliešana
Burts tagad kļuvis arī par medicīnas doktoru? ar, ko tad dažādām rasēm atšķiras vienādas asingrupas asinis?
, 2023-03-14 19:19, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Burts tagad kļuvis arī par medicīnas doktoru? ar, ko tad dažādām rasēm atšķiras vienādas asingrupas asinis?
Burtam spēcīga dzīvesskola, viņš eksperts visās ar rasi-saistītās jomās.
, 2023-03-14 19:50, pirms 2 gadiem
čakša rosinās deputātus domāt par to, vai vajag domāt par domāšanu.
, 2023-03-14 20:13, pirms 2 gadiem
Bo Mamba rakstīja: uz Ostapenko, Skujina un Neilanda rekina
aha,tgd meiģina kaut kā atkal uzspodrināt savu tēlu
, 2023-03-14 20:22, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Aicini ,lai Latvijā bērni kļūtu tikpat stulbi kā daudz kur Eiropā.Labi zinu ,cik vāji ir apmaiņas skolēni no ārzemēm,jo viņi no mūsējiem atpaliek par 1-2 gadiem.
Šis nu gan ir mīts
, 2023-03-14 20:25, pirms 2 gadiem
Gatis rakstīja: "mīnusos" būs tāpēc, ka astranomiskas summas... būtu biļetes lētākas, tās tiktu izpirktas, tribīnes pilnas un LHF kase pilna...
Pa cik procentiem ir izpirktas LV spēles, jeb cik vēl jāpārdod un par cik procentiem piedāvā samazināt biļešu cenas, lai kase būtu pilna? Es gribu saprastu tavu matemātiku.
Par pārējām spēlēm grūti spriest, jo pilnas tās jebkurā gadījumā nebūtu, bet nedaudz vairāk gan, bet ne gana rentabli, jo mazliet par vēlu tām piešķirt atlaides, lai sajustu pēdējā brīža pieplūdumu no tūristiem.
, 2023-03-14 20:29, pirms 2 gadiem
Atvainojiet, man salūza loģika!
Tātad, `diletante-emulatore čakša atņēma finansējumu vieniem, kuri startē sacensībās kopā ar krievām un dos finansējumu pasākumam, kurā masveidā spēlēs hokejisti, kuri visu sezonu pavadījuši turnīros, kur ir spēlējuši kopā ar krievām!
Pieņemu, ka uz Rīgu pat atbrauks spēlēt visādi krievu pases turētāji- dubultpilsoņi Leo Komarovi un tamlīdzīgi, bet tas ir labi, čakšprāt! Vai tikai es kaut ko te nesaprotu?
Bet pārmaiņas IZM komunikācijā ir manāmas, ja agrāk būtu "IZM rosinās piešķirt", tad tagad ir "Čaška rosinās piešķirt", varone par tautas naudu, ibio!
, 2023-03-14 20:35, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Kviļu Pēter, vai tu tik tiešām nesaproti, ka tas ir kārtējais Čurbāna feika profils, kurš tika veidots ar vienu vienīgu mērķi, heitot un kacināt mani
Tavs tupums ir vārdiem neaprakstāms - fuflagonu ģimenīte, kopā ar piesēdētāju
, 2023-03-14 20:36, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Burts tagad kļuvis arī par medicīnas doktoru? ar, ko tad dažādām rasēm atšķiras vienādas asingrupas asinis?
Kur tik viņš nav eksperts - nav tādas lietas pasaulē, kuru viņš nezinātu
Ja nezinās, izfantazēs un pasludinās, ka tā ir taisnība
, 2023-03-14 20:38, pirms 2 gadiem
otava rakstīja: IZM Čakšai nav krievi kas atbalsta karu Ukrainā? Varbūt Čakšai nogriezt valsts finansējumu (algu) ,par cik strādā kopā ar krieviem?
Ui, pareizi! IZM Latvijas čempionātā taču pa pilnam spēlē (strādā) krievu učenes, dažām pat no moskovijas pensiju sūta ik mēnesi! Varbūt tiešām federācijas (IZM) vadītājai atņemt finansējumu (algu)?
, 2023-03-14 21:21, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Tavs tupums ir vārdiem neaprakstāms - fuflagonu ģimenīte, kopā ar piesēdētāju
Tāds zaipja un bānusa kopīpeisteris. Tiešām, teļapauri, pats neko nevari izdomāt?
, 2023-03-14 21:26, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tāds zaipja un bānusa kopīpeisteris. Tiešām, teļapauri, pats neko nevari izdomāt?
Salīdzinoši ar jums, abiem fuflagoniem, tiešām var teikt ka neko nevaru izdomāt. Tik daudz dirrst kā tu un čurbāns, šaubos ka vēl kāds prot
, 2023-03-14 21:27, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Salīdzinoši ar jums, abiem fuflagoniem, tiešām var teikt ka neko nevaru izdomāt. Tik daudz dirrst kā tu un čurbāns, šaubos ka vēl kāds prot
Tu aizvien evolutionā dali kārtis?
, 2023-03-14 21:33, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tu aizvien evolutionā dali kārtis?
Jūs esiet nepārspējami
Būtu nokaunējies, kad tiki pieķerts fuflagonismā un uz brīdi pazudis alā, bet nē, turpina murgot kaut kādu *uiņu
Lai gan saprotu jūsu stratēģiju, pieturēties pie teiciena: "Meli, kuri tiek pateikti simts reizes, kļūst par patiesību".
Jā, jā dalu visur, evolutionā, stacijas tunelī un Francijas krustojumā
, 2023-03-14 21:47, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Salīdzinoši ar jums, abiem fuflagoniem, tiešām var teikt ka neko nevaru izdomāt. Tik daudz dirrst kā tu un čurbāns, šaubos ka vēl kāds prot
Khm. Čurbāna dēls muldēšanā var tikai pienest krūzi alus Čurbānam un Namejam. Tie abi katrs savā veidā nepārspējami. Un tad jau nāk visādi Fuņi, Zuši, VIlcieni un tamlīdzīgie no kuriem daļa sen nav aktīvi un izlien tikai pāris reizes gadā no alām.
, 2023-03-14 21:59, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Khm. Čurbāna dēls muldēšanā var tikai pienest krūzi alus Čurbānam un Namejam. Tie abi katrs savā veidā nepārspējami. Un tad jau nāk visādi Fuņi, Zuši, VIlcieni un tamlīdzīgie no kuriem daļa sen nav aktīvi un izlien tikai pāris reizes gadā no alām.
Pēdējā laikā dēls dikti cenšas. Laikam grib kaut kā izpelnīties čurbāna atzinību
, 2023-03-14 22:01, pirms 2 gadiem
Two goats one Champion rakstīja: Katrai profesijai ir atbilstoša summa, tu nevari prasīt lai maximas kasieris pelna 2.5k kas būtu normāli dzīvošanai un iekrajumiem.
Tāpat advokāts nepelnis 500€.

Savukārt mūsdienās izglītības sistēmā ir tik ļoti iesprudusi ka skolotājai pat nevajadzētu izglītību, vienkārši no grāmatas nolasa uzdevumus un atsedi savu stundu. Un tie meli ka jāsagatavo mājas kontroldarbi un uzdevumi ir apriebušies, vieni un tie paši uzdevumi katru gadu atkārtojas tām pašām klasēm.
Tieši kā tu vēlies tikt pie laba skolotāja, ja ir zema alga? Par šodienas algu skolā atradīsi vien fanātiķus kuri upurējas šim darbam, bet ja fanātiķim jāskaita centi pie kases, tad arī prāts neceļas savas kvalifikācijas celšanai. Piešķirtu beidzot kārtīgas algas skolotājiem, tad sāktos konkurence un būtu jādomā kā pasniegt jebkuru priekšmetu interesanti + noderīgi. Iegūtu visi skolēni un arī valsts ar izglītotiem cilvēkiem. Tiesa šādam efektam tāpat vajadzēs vismaz gadus 10 pēc algu pacelšanas, bet tad mūsu gudrās galvas vairāk par 1 gada perspektīvu reti vēlas domāt. Kad saņemas domāt ilgstošāk, pēc 3 gadiem apnīk to darīt.