Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Indrašis Latvijas izlasē - palikuši neatbildēti jautājumi

Rolands Eliņš

Viedoklis: Indrašis Latvijas izlasē - palikuši neatbildēti jautājumi
Miks Indrašis. Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas hokeja izlases kandidāti šonedēļ sākuši oficiālo sagatavošanās posmu pasaules čempionātam hokejā, un kandidātu vidū ir arī Vācijas hokeja līgā sezonu aizvadījis un iepriekšējā vasarā līgumam ar Maskavas "Spartak" uz laiciņu piekritis hokejists, proti, Miks Indrašis. Portāls Sportacentrs.com pievienojas viedoklim, ka Indrašim pirms spēlēšanas izlasē vajadzētu publiski salikt pa plauktiņiem pagājušās vasaras notikumus un savus lēmumus, kā arī savu teikto par to.

Pagājušajā vasarā no viena okupantu līgas kluba Maskavas "Spartak" paziņojuma sacēlās vētra Latvijas hokejā. Mūsu sporta medijus pāršalca virsraksti, kuros blakus viens otram figurēja viens no Latvijas izlases ilggadējiem līderiem Miks Indrašis un Krievijas klubs Maskavas "Spartak". Virsraksti variējās no piesardzīgiem "Indrašis pievienojies "Spartak"" līdz atklāti uzbrūkošiem "Indrašis dodas pie okupantiem". Kā jau kutelīgās situācijās ierasts, visdrošākais variants virsrakstiem būtu bijis gluži vienkārši fakts - "Okupantu līgas klubs izziņo līgumu ar Indraši". Tad arī pēc tam varētu šķetināt, no kurienes šāds fakts uzradies un kādas tam būs sekas.

Kutelīgas situācijas gan ir grūtas tieši tāpēc, ka tajās grūti noreaģēt. Kā nekā, Indrašim pēc "Spartak" paziņojuma bija nepieciešama nedēļa, lai saorganizētu trīs rindkopas garu "Instagram" ierakstu, kurā noliegt savu pievienošanos "Spartak" un spēkā esoša līguma esamību (taču ne tā parakstīšanu), nosodīt Krievijas karu Ukrainā (pilnīgi pareizi!) un pārmest medijiem informācijas sniegšanu bez viņa viedokļa (netaisnīgi, jo pats jau izvēlējās nerunāt ne ar vienu, ignorējot visus sazināšanās mēģinājumus gan no mūsu portāla, gan citiem medijiem).

Patinam filmu uz priekšu līdz šodienai, un mums situācija ir tāda, ka Latvijas izlase trenera Harija Vītoliņa vadībā sākusi gatavošanos PČ un kandidātu vidū ir arī Indrašis. Varētu padomāt, ka, ja reiz okupantu klubs jūnijā viltoja Indraša parakstu, izplatīja dezinformāciju, piekrāpa vai uzpirka viņa aģentu vai nezin ko vēl, tad Indrašis šos deviņus mēnešus būtu pavadījis nemitīgā cīņā par savu taisnību, stāstot visiem pēc kārtas, kā tad Maskavas klubs pret viņu izrīkojies.

Bet noticis pretējais - Indrašis no šīs tēmas izvairījies un arī novembrī garākā sarunā "Tvnet" raidījumā "Hokeja anatomija ar Jēkabu Rēdlihu", kurā noliedza, ka būtu parakstījis līgumu ar "Spartak", vairākus jautājumus atstāja bez atbildēm. Vakardien LTV sižetā, kur Indrašim tika uzdots jautājums par "Spartak" tēmu un iespējamiem sarežģījumiem ar to, viņš atbildēja, ka viņam īsti nav, ko šeit komentēt, un ka nekādiem sarežģījumiem nevajadzētu būt.

Kad LHF pārstāvji uzrunāja portālu Sportacentrs.com, piedāvājot, ka varētu laikus sarunāt intervijas ar izlases kandidātiem, mūsu pirmā atbilde bija, ka no informācijas viedokļa svarīgākais būtu Indrašis, un - patīk tas vai nē - bet viņa dalība izlasē piesaistīs vislielāko uzmanību. LHF arī neiebilda un teicās mēģināt sarunāt šo lietu, kam Indrašis arī it kā piekrita, taču aicināja vispirms iesūtīt jautājumus rakstiski. Šīs tēmas jautājumiem nevienu ļoti pārsteigt īsti nevajadzētu, tad tie arī pirms nedēļām tika nosūtīti gan viņam, gan LHF. Pēc to saņemšanas Indrašis vairs komunikācijai neatsaucās.

Nedomājam arī, ka šajā ziņā īpaši izceļamies, un nešaubāmies, ka arī citi Latvijas mediji ir vērsušies pie LHF preses dienesta ar līdzīgu interesi, un šeit liekas tikai korekti atgādināt Indrašim viņa vārdus 2022. gada 5. jūlijā : "Redzēju, ka šajā dienās daudzi raksta - “šajā situācijā var redzēt manu īsto nostāju”, to pašu gribu teikt par visiem inteliģentajiem cilvēkiem, kas pauda savu neadekvāto un nepatīkamo viedokli manā virzienā, balstoties uz neapstiprināto informāciju medijos un sociālajos tīklos un pieņemot, ka tā ir vienīgā patiesā informācija."

Protams, ja spēlētājs pats izvēlas no savas puses par informāciju neko neizteikties, tad viss par to rakstītais ir nosaucams par "vienpusēju neapstiprinātu informāciju", un, ja šādas taktikas ētiskums liekas pieņemams, tad neko iebilst nevar. Līdz brīdim, kad spēlētājs tiek aicināts pārstāvēt savu valsti Latvijas izlases rindās. Indraša neizskaidrotā situācija un ieņemtā "pie skandāla vainīgi citi, bet neko neskaidrošu" pozīcija Latvijas izlasei šobrīd nāk par sliktu un mazina līdzjutēju atbalstu tai, kā arī rada jautājumus citās hokeja zemēs. Maziņš, bet piemērs tāpat - tūlīt jāaizvada pārbaudes spēles pret Poliju, kuras lielākais hokeja portāls mačus pret Latviju piesaka ar Indraša tēmu virsrakstā. Un naivi domāt, ka šī tēma līdz maija vidum pazudīs.

Šeit noteikti jāpiemin arī izlases galvenā trenera Vītoliņa, kuram pašam Latvijas hokeja folklorā ir palikušas Georga lentītes nokrāsas, atbildība par situāciju un ieņemtā nostāja "pārkāpis neko nav, tātad var spēlēt, un papildus komentāri no manas puses neprasās". No kluba trenera neprasītos. No izlases trenera prasās gan, un brīdī, kad divi izlases spēlētāji patiešām aizbrauc uz agresorvalsti pelnīt naudu, ir par maz tikai ar nožēlu atzīmēt faktu, ka Latvijas likumu dēļ viņi izlasei ir zuduši. Galu galā, izlases trenerim būtu jābūt arī nosacītam viedokļa līderim, un ne viss, kas ir legāls, ir arī labs, apsveicams un izlases pārstāvēšanas godu pelnošs.

LHF preses dienestam tomēr līdz šim neizdevās pārliecināt Indraši, ka publiska "grēksūdze" ir tas, kas šobrīd noderētu visai izlasei. Kā nekā, LHF tomēr jūt līdzjutēju noskaņojumu, un nevajag īpaši vērīgas acis, lai pamanītu, ka federācijas skaisti noformētajos sociālo tīklu postos par izlases kandidātu pievienošanos - atšķirībā no gandrīz visiem pārējiem - Indrašim sava efektiem izgreznotā bildīte vēl nav tikusi veltīta.

Taču kolektīvā atmiņa tomēr ir varena lieta, un, ja LTV šobrīd veido sižetu, kurā saka, ka "vasarā mediji ziņoja par Indraša līgumu ar "Spartak", bet hokejists šīs baumas vēlāk noliedza", tad ar laiku arī aizmirsīsies, ka šīs te "baumas" un "mediju ziņas" bija krievu kluba izziņots oficiāls līgums, nevis kaut kāds "Twitter" profila "RealHockeyNewsFromRussiaXXX" ieraksta atstāsts. Ņemot vērā Indraša komunikāciju par šo līgumu, acīmredzams liekas secinājums, ka viņam arī nebūtu iebildumu, ja tas gluži vienkārši aizmirstos un paliktu cilvēku atmiņā kā "kaut kas kaut ko ziņoja, bet Indrašis noliedza, un viss".

Diemžēl tas nav viss - portāls Sportacentrs.com jau vasarā vēstīja, ka līgums ar "Spartak" bija saņēmis abpusēju apstiprinājumu, turklāt jau 2022. gada maijā, proti, pusotru mēnesi pirms tā izziņošanas un divus mēnešus pēc Krievijas pilna mēroga iebrukuma Ukrainā. Mūsu portāla rīcībā esošā informācija liecina, ka līgums oficiāli bija daļēji noslēgts (nav gluži tā, ka pietiek ar vienu parakstu uz vienas A4 lapas), bet vēlāk domas mainītas. Un šis nepatīkamais fakts pieprasa plašākus skaidrojumus no spēlētāja puses un, ja tāda bija, tad kļūdas atzīšana būtu tikai vīrišķīga. Ja Indraši uz sākotnēju "jāvārdu" apvārdoja un pielauza "Dinamo" funkcionārs Guntars Paste, tad kāpēc to slēpt? Kā nekā, Pastem pašam nav nekādu problēmu par savu Indrašim izkārtoto līgumu publiski stāstīt "William Hill" video, kur hokeja aģents nejuta nekādas problēmas par savu sadarbību ar Krievijas klubiem arī pēc 2022. gada februāra.

Indraša sakarā tas tagad nenozīmē, ka pieprasām viņa tūlītēju izmešanu no izlases un mūžīgu izdzēšanu no Latvijas hokeja vēstures. Pavisam otrādi, šeit varam galdā likt PR padomu, ka kļūdas atzīšana un pēc tam nostāšanās vēstures pareizajā pusē ir lietas, ko var saprast un cienīt. Kā nekā, ideāli nodzīvot nevienam vēl nav sanācis. Un no situācijas, kad Indrašis iemet vārtus PČ mačā pret Kanādu, bet tribīnēs Rīgā ir sarauktas sejas un neizpratne, cik skaļi tagad drīkst kliegt, noteikti vēlas izvairīties visi, kas atbalsta Latvijas hokeja izlasi.

Lai nebūtu tā, ka "Sportacentrs vienkārši apvainojies, ka Indrašis nesniedz interviju", publicējam portāla galvenā redaktora Jāņa Celmiņa sagatavotos jautājumus, kuri tika pieprasīti intervijas noorganizēšanai un pēc kuru saņemšanas sekoja klusums. Šie jautājumi rakstīti sarunvalodā un ar domu darīt zināmu sarunas tēmas, nevis visu precīzi noformulēt vārds vārdā pirms sarunas sākuma, taču, lai būtu godīgi, šeit publicējam tos tieši tādos vārdos, kādus tos saņēma Indrašis.

•Tavs uzvārds visai neviennozīmīgi tiek locīts Latvijas izlases kandidātu sakarā, saistībā ar Rīgā gaidāmo pasaules čempionātu. Kāda ir tava nostāja par situāciju, kas izveidojās aizvadītā gada vasarā, kad parakstīji līgumu ar Maskavas “Spartak”?

•Pastāsti pats reizi par visām reizēm par līguma (dokumentu) parakstīšanu. Kā un kad tas notika, jo oficiāli ziņas par tavu pievienošanos Maskavas “Spartak” parādījās tikai aizvadītā gada 29. jūnijā.

•Kurā datumā tu uzliki parakstus? Tas taču jau bija laiks, kad krievi bija iebrukuši Ukrainā… Cerēji, ka viss ātri beigsies? Nepadomāji sekas?

•Kas notiek tavā galvā 29. jūnijā, kad Maskavas “Spartak” oficiāli izziņo šo līgumu?

•Kāpēc tu nevēlējies runāt ar žurnālistiem un izklāstīt situāciju? Pats personīgi mēģināju vairākkārt ar tevi sazināties.
Kuluāros runāja, ka tev pat esot bijis bail iziet uz ielas… esot aizbraucis kaut kur uz laukiem, nozudis.

•Kas šajā laikā notiek tavā telefonā? Sociālajos tīklos? Cik daudz vēstuļu saņēmi? Cik daudzi tevi pasūtīja trīs mājas tālāk?

•Krievi Ukrainā iebruka 24. februārī, līgums tika izziņots tikai 29. jūnijā. Vai šajā laika posmā tu centies sadarbību pārtraukt?

•Kas bija tavi padomdevēji un atbalsta personas šajā laikā?

•Nedēļu pēc līguma izziņošanas tu nāc klajā ar paziņojumu, kurā noliedz līguma esamību, nosodi karu Ukrainā un pasaki, ka uz Krieviju spēlēt nebrauksi. Kas bija šī Instagram ieraksta iniciators?

•Tajā pašā dienā LHF paziņoja, ka apstiprina transfēru uz Vācijas klubu. Pastāsti nedaudz juridisko pusi, jo pāris dienas vēlāk “Spartak” klubs ziņoja, ka līgums ar tevi parakstīts pēc reglamenta un solīja tiesāties. Kā visu izdevās “izrullēt”?

•Juridiski likumu tu neesi pārkāpis, uz Krieviju spēlēt neaizbrauci, taču “nē” arī uzreiz nepateici. Vai tu pats saproti, kāpēc šobrīd sabiedrības attieksme pret tevi nav viennozīmīga?

•Pasapņojam! Tu aizvadi lielisku pasaules čempionātu un kāds no KHL klubiem vasarā vēršas pie tevis ar iespaidīgu piedāvājumu. Kāda ir tava atbilde?

•Tālāk par sezonu Vācijā, hokeja saimniecību un tur spēlēto hokeju…

     [+] [-]

, 2023-04-05 14:07, pirms gada
Apdalitais ar uzmanību žurnālists no biksem lec āra un cenšas padarīt kaut ko no nekā. Var jau spēlēt ar vietējo puišu patriotismu C līgā ja kadam nepatīk pieminēts spelētais

     [+] [-]

, 2023-04-05 14:08, pirms gada
purva_velns rakstīja: runa ir par principu
ar induli visiem tāpat jau sen viss skaidrs
cilvis,kas ar gŗūtībām veido teikumus ir viegli ietekmējams
Nenoliedzami, ka princips ir ļoti būtisks. Vai kādam bija/ir tiesības pārmest kādam, ka kādam cilvēkam kaut kad kaut kas bijis principiāli? Piemēram, Vētras un Miglnieka gadījumā principiāli savā karjera izcīnīt olimpiskās medaļas.
Par Indraša situāciju atbildēju iepriekšējā komentārā.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-05 14:14, pirms gada
malaks rakstīja: Apdalitais ar uzmanību žurnālists no biksem lec āra un cenšas padarīt kaut ko no nekā. Var jau spēlēt ar vietējo puišu patriotismu C līgā ja kadam nepatīk pieminēts spelētais
Jā Indrasis ir mūsu Makdeivids.

  -1 [+] [-]

, 2023-04-05 14:14, pirms gada
Starp citu... Vai tik LHF sponsors nav Latvijas gāze? Un vai tik Latvijas gāzes % nepieder krievu Gazpromam? Bet tur viss ir ok.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 14:16, pirms gada
damokla_zobens_22 rakstīja: Bet ir taču cilvēki, kas iebāzti aiz restēm vai saņēmuši sodus.

Ja par Indraši. Kāda gan viņam būs motivācija pēc visas šitās *uiņas spēlēt? Nekāda. Un nešaubos, ka būs tādi, kas viņu izsvilptu.
Pastāsti mums nezinātājiem-kurš Latvijā ir iebāzts aiz restēm par to, ka viņš izmantojis vārda brīvību.
Protams, ja šī vārda brīvība netika izmantota tā, ka tas viss atbilst Latvijas ''Krimināllikuma'' attiecīgiem pantiem.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-05 14:16, pirms gada
damokla_zobens_22 rakstīja: Bet ir taču cilvēki, kas iebāzti aiz restēm vai saņēmuši sodus.

Ja par Indraši. Kāda gan viņam būs motivācija pēc visas šitās *uiņas spēlēt? Nekāda. Un nešaubos, ka būs tādi, kas viņu izsvilptu.
Cik ir to ielikto? 5, 10?Un cik no viņiem izmantojot vārda brīvību nepārkāpa citus likumus? Un cik tie būtu, tādā valstī, kurā tiešām nav vārda brīvības? ņemsim tos pašus Delfu komentārus. Tur pretvalstiski komentāri ir ikdiena. Valstī bez vārda brīvības tur sen jau puse dzīvotu ķurmī.
Nebūs vēlme, nebūs. Bet, kas ir vainīgs pie tā, ka Mikam tiek tās samazgas? Pats Miks, kas nespēj pateikt līdz galam undod iespēju burt drāmu. Katrs pats ir atbildīgs par savu rīcību un ir jārēķinās ar sekām.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 14:20, pirms gada
vecais īgņa rakstīja: Starp citu... Vai tik LHF sponsors nav Latvijas gāze? Un vai tik Latvijas gāzes % nepieder krievu Gazpromam? Bet tur viss ir ok.
Latvijas Gāze ir tikai viens no LHF sponsoriem, un GAZPROM šajā uzņēmumā pieder nepilni 35% akciju.
Tikai kāds sakars ar to visu Indraša epopejai?

  -1 [+] [-]

, 2023-04-05 14:26, pirms gada
NU kāds sakars tam ka gribēja vai negribēja spēlēt kolhozā? Kalniņš izdarīja izvēli un domāju ka nenožēlo. Darbs paliek darbs.
P.S. Es neattaisnoju krievus, atbalstu ukraiņus.

  -2 [+] [-]

, 2023-04-05 14:31, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Latvijas Gāze ir tikai viens no LHF sponsoriem, un GAZPROM šajā uzņēmumā pieder nepilni 35% akciju.
Tikai kāds sakars ar to visu Indraša epopejai?
Vieni var saņemt naudu no kara sponsora, bet citi pat nevar domāt par strādāšanu krievijā. Tāds sakars

  -3 [+] [-]

, 2023-04-05 14:35, pirms gada
Lielākais prikols būs tad, ja Indraši nepaņem izlasē, saka baigā ažiotāža un tā. Un viņš tad par spīti aizies pie krieviem uz KHL šogad. Tāds variants arī nav izslēgts.

Šobrīd trakākais, ka viņš pats lūdzas, lai ņem izlasē, bet ja nepaņems, metīs kažoku uz otru pusi.

  +3 [+] [-]

, 2023-04-05 14:44, pirms gada
vecais īgņa rakstīja: Vieni var saņemt naudu no kara sponsora, bet citi pat nevar domāt par strādāšanu krievijā. Tāds sakars
Vai tiešām tik grūti saprast, ka Indrašis to līgumu ar Spartak noslēdza, kad jau bija izdarīti grozījumi, Latvijas ''Sporta likums'', kas aizliedz Latvijas sportistiem startēt RU un BLR čempionātos?
Attiecībā uz to, ka LHF nedrīkst pieņemt sponsorēšanas naudu no LG, tāda likuma nav. Es neatbalstu, ka Latvijas sportā joprojām ieplūst PaRašas nauda, bet ņemot vērā ka LHF un LG ir viens un tas pats prezidents, tad man situācija ir saprotama.

  +7 [+] [-]

, 2023-04-05 14:51, pirms gada
Es piekrītu ka Indraši ir jāliek mierā. Un tas jādara ne vien žurnālistiem, bet arī izlases treneriem, vadībai. Visiem būs labāk.

     [+] [-]

, 2023-04-05 14:59, pirms gada
Tika pieminēts Paste. Vai Sportacentra centra pētnieciskie žurnālisti ir nopratinājuši viņu? Domāju, ka varētu iegūt interesantu info, jo, pieļauju, ka Guņa nav diplomāts un nemāk turēt mēli aiz zobiem.

     [+] [-]

, 2023-04-05 15:02, pirms gada
Viņš nekad ar prātu nav izcēlies! Tādu muļķi izlasē nevajag! Jau tā šim čempim sūdīgs prestižs ja spēlēs vēl nodevēji tad izlasi neviens neskatīsies…

  +4 [+] [-]

, 2023-04-05 15:05, pirms gada
damokla_zobens_22 rakstīja: Tika pieminēts Paste. Vai Sportacentra centra pētnieciskie žurnālisti ir nopratinājuši viņu? Domāju, ka varētu iegūt interesantu info, jo, pieļauju, ka Guņa nav diplomāts un nemāk turēt mēli aiz zobiem.
Ko no tā prātu nodzērušā, krievu pakaļu bučotāja mēs varētu uzzināt jaunu? Kā ar kkādu toļiku, vai ļoļiku viņš dzēris 93šajā gadā sporta pilī??

  -3 [+] [-]

, 2023-04-05 15:10, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai tiešām tik grūti saprast, ka Indrašis to līgumu ar Spartak noslēdza, kad jau bija izdarīti grozījumi, Latvijas ''Sporta likums'', kas aizliedz Latvijas sportistiem startēt RU un BLR čempionātos?
Attiecībā uz to, ka LHF nedrīkst pieņemt sponsorēšanas naudu no LG, tāda likuma nav. Es neatbalstu, ka Latvijas sportā joprojām ieplūst PaRašas nauda, bet ņemot vērā ka LHF un LG ir viens un tas pats prezidents, tad man situācija ir saprotama.
Ļoti labs komentārs. Izgaismoji to, ka mūsdienās šauras.personu grupas radīti likumi un normatīvie akti nosaka to, kas ir labs, kas ir slikts, kas ir draugi, kas ienaidnieki u.tt. Šodien tā, rīt savādāk, bet aizparīt viss jau pretēji. Jo tā vajag.

Ja Tu nievā Indraši, tad pēc loģikas likumiem tikpat asai reakcijai būtu jābūt arī prer federāciju Gazprom dēļ. Aaa, neee, tur viss kārtībā, likums to atļauj.

  -1 [+] [-]

, 2023-04-05 15:10, pirms gada
Bļāviens, nu, ko var ņemties...
Nespēlēja viņš tajā okupantu līgā un miers. Sataisīja mēslus, parakstot līgumu un nemākot nokomunicēt mūsu publikai, jā, vājš raksturs.
Tūlīt čempis sāksies, prese varēja sākt pozitīvāku gaisotni radīt, lai cilvēkiem būtu vispār kaut kāda interese to cīņu par 10.vietu skatīties. Cik var ņemties ar to Indarši un Harija kolorādo lupatas stāstu... Tiešām neapnīk?

  -2 [+] [-]

, 2023-04-05 15:11, pirms gada
wow wow rakstīja: Ko no tā prātu nodzērušā, krievu pakaļu bučotāja mēs varētu uzzināt jaunu? Kā ar kkādu toļiku, vai ļoļiku viņš dzēris 93šajā gadā sporta pilī??
Bet ir taču versija, ka tieši Paste izkārtojis līgumu Indrašim, un par to stāstījis intervijā toto kantorim.

     [+] [-]

, 2023-04-05 15:16, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ziemeļkoreja nav uzbrukusi kaimiņvalstij, un okupējusi tās teritorijas. Un tā ir ļoti būtiska atšķirība.
Lai būtu precīzi, tad Ziemeļkoreja IR uzbrukusi kaimiņvalstij (Dienvidkorejai). Tur bija brīdis, kad šīs abas valstis bija dažādas, bet gribēja pakļaut otru un apvienoties zem vienas Korejas. Karš beidzās ap šo valstu sākotnējām robežām, lai gan kara gaitā gan viena, gan otra valsts bija guvušas diezgan ievērojamus panākumus (bija kritusi gan Seula, gan Pjončena).

  +3 [+] [-]

, 2023-04-05 15:19, pirms gada
damokla_zobens_22 rakstīja: Ļoti labs komentārs. Izgaismoji to, ka mūsdienās šauras.personu grupas radīti likumi un normatīvie akti nosaka to, kas ir labs, kas ir slikts, kas ir draugi, kas ienaidnieki u.tt. Šodien tā, rīt savādāk, bet aizparīt viss jau pretēji. Jo tā vajag.

Ja Tu nievā Indraši, tad pēc loģikas likumiem tikpat asai reakcijai būtu jābūt arī prer federāciju Gazprom dēļ. Aaa, neee, tur viss kārtībā, likums to atļauj.
Ko nozīmē šauras personu grupas radīti likumi? Atkal kaut kāda sazvērestības teorija?😁
Atgādinu, ka Latvijā likumus pieņem un groza Latvijas republikas Saeima, kura ir ievēlēta vispārējās vēlēšanās.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 15:23, pirms gada
Bzh rakstīja: Lai būtu precīzi, tad Ziemeļkoreja IR uzbrukusi kaimiņvalstij (Dienvidkorejai). Tur bija brīdis, kad šīs abas valstis bija dažādas, bet gribēja pakļaut otru un apvienoties zem vienas Korejas. Karš beidzās ap šo valstu sākotnējām robežām, lai gan kara gaitā gan viena, gan otra valsts bija guvušas diezgan ievērojamus panākumus (bija kritusi gan Seula, gan Pjončena).
Jā, bet tas konflikts jau 70 gadus ir ''iesaldēts'', un šobrīd kā karš nav aktuāls.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 15:27, pirms gada
damokla_zobens_22 rakstīja: Bet ir taču versija, ka tieši Paste izkārtojis līgumu Indrašim, un par to stāstījis intervijā toto kantorim.
tā nav versija. jebkurš kuram ir kaut kripata smadzeņu un pieeja internetam to var noskatīties video formātā

  -3 [+] [-]

, 2023-04-05 15:33, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ko nozīmē šauras personu grupas radīti likumi? Atkal kaut kāda sazvērestības teorija?😁
Atgādinu, ka Latvijā likumus pieņem un groza Latvijas republikas Saeima, kura ir ievēlēta vispārējās vēlēšanās.
Droši vien pamanīji, ka kovidafēras laikā iezīmējas tendence, ka daudzi lēmumi tika pieņemti ar 42-48 balsīm. Turklāt tie 40 deputāteļi taču ir tikai balsošanas mašīnas, nevis reāli lēmēji.

  -2 [+] [-]

, 2023-04-05 15:35, pirms gada
huy rakstīja: tā nav versija. jebkurš kuram ir kaut kripata smadzeņu un pieeja internetam to var noskatīties video formātā
Tāpēc arī ieteicu Sportacentram sagatavot līdzīgu jautājumu sarakstu Pastem.

  +4 [+] [-]

, 2023-04-05 15:36, pirms gada
damokla_zobens_22 rakstīja: Tāpēc arī ieteicu Sportacentram sagatavot līdzīgu jautājumu sarakstu Pastem.
pastēte nav izlases kandidāts, tāpēc viņa nostāja nav svarīga. skaidrs ka rašistu dirslaizis, ar to pietiek.

  -1 [+] [-]

, 2023-04-05 15:37, pirms gada
Šitādus žurnālistus vajag ltv vai delfiem, vai kam tur, lai liek vēzī deputātus. Jautājumi kā pie karātavām uz pakāršanu. Jo par sportu te tāpat neviens nejēdz rakstit kā tik kopēt citu rakstus.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-05 15:41, pirms gada
damokla_zobens_22 rakstīja: Droši vien pamanīji, ka kovidafēras laikā iezīmējas tendence, ka daudzi lēmumi tika pieņemti ar 42-48 balsīm. Turklāt tie 40 deputāteļi taču ir tikai balsošanas mašīnas, nevis reāli lēmēji.
Un?
Tas nenoliedz faktu, ka Latvijas sabiedrības vairākums viņus ir ievēlējis, un viņi pārstāv konkrētus politiskos spēkus, un viņi atbalsta šo politisko spēku ideoloģiju.
Un tu varbūt apšaubi, ka Latvijas sabiedrības izteikts lielākais vairākums atbalsta šos likuma grozījumus, kuri aizliedz mūsu sportistiem startēt RU un BLR čempionātos?!

  +4 [+] [-]

, 2023-04-05 15:43, pirms gada
Kādreiz bija tāds teiciens, ka gļēvuļi hokeju nespēlējot. Pieļauto kļūdu neatzīšana, slapstīšanās vai pat pretuzbrukumi tiem, kas par tām atgādina - nezinu, kas tas ir, bet hokejistam un potenciālajam izlases līderim piedienīga vīrišķīga drošsirdība noteikti nē. Pat ja kļūdas cēlonis ir vienkārša ieklausīšanās nepareizajos cilvēkos.

  +4 [+] [-]

, 2023-04-05 15:44, pirms gada
Vai žurnālistiem nav par ko rakstīt? Kas tur nesaprotams?
Hokejists, kuram nav sava pr speciālista vai jēdzīga aģenta, kurš rūpētos ne tikai par līgumu, bet ari par sportista tēlu, kura izglitība neļauj izdarīt pareizos gājienus šādās situācijās, lai apmierinātu skalpu alkstošo sabiedribas daļu, ir izvēlējies vienīgo pareizo lēmumu, strausa politiku, klusēšanu. Ko no vina grib, lai viņš kļūst par tautas varoni, par vietējo lāčplēsi. Viņš ir tikai un vienīgi 'klauns' uz slidām, kas mūs ir gatavs izklaidēt un nevajag no viņa prasīt neiespējamo. Paklausieties intervijas ar viņu un sapratīsiet, ka nekas objektīvi vairāk tur arī nevarētu būt. Tas nav Ješka pēc augstskolas vai Ozo, kam NHL mācīja sava tēla veidošanu.

     [+] [-]

, 2023-04-05 16:00, pirms gada
Es ceru, Roland, ka šāda veida raganu medību raksti no tavas puses neturpināsies. Tiešām kauns, liec Indrašim mieru, nevienu KHL spēli nenospēlēja, laicīgi visu saprata un parakstīja līgumu ar DEL, kur arī visu sezonu nospēlēja. Kur problēma?

  +5 [+] [-]

, 2023-04-05 16:38, pirms gada
Tas, ka Miks kādu brīdi pieļāva domu braukt un spēlēt krievijā ir viena lieta. Skaidrs, ka tas bija tikai un vienīgi naudas jautājums. Čalim ir pāri 30, karjera iet uz galu, neko īpaši sapelnīt nav sanācis, kā pelnīt pēc karjeras nav nojausmas, krievi piedāvāja salīdzinoši milzīgu līgumu, apkārt bija cilvēki, kas uz to mudināja utt. Tāpat ir milzums latviešu, kuriem kara sakarā ''viss nav viennozīmīgi'', kuri neiedziļinās, kuri neapzinās, negrib jaukt sportu ar politiku utt utjpr. Tas uzreiz nenozīmē, ka viņi atbalsta karu, putinu utt. Vienkārši ir vājāki, nav tik principiāli, nav gatavi atdot pēdējo ziedojumos, riskēt ar savas ģimenes labklājību utt. Tā kā, principā, nav ko tur daudz pārmest. Pieļauju, ka daļa no pārmetējiem paši arī divreiz padomātu ko darīt, ja viņiem piedāvātu pāriet darbā uz krievu uzņēmumu par 10 reiz lielāku atalgojumu. Kalniņš un Jeļisejevs, tāpat kā virkne kanādiešu, slovāku, somu utt izlēma paņemt naudu. Bet Miks ir malacis, tomēr spēja pateikt nē!

Bet pilnīgi piekrītu raksta autora teiktajam, ka viņš nevar vienkārši cerēt, ka tas viss aizmirsīsies. Mikam ir jāsaņem dūša un jāizstāsta kā bija. Ja viņš pateiktu piemēram - ''jā, spartaks man piedāvāja daudz naudas un bija gatavi parakstīt uzreiz, nekur citur nekas pat tuvu tam nespīdēja, īstenībā vispār nebija neviena piedāvājuma .. paste spieda atbildēt uz sitiena, solīja, ka ar z burtu uz ķiveres nebūs jāspēlē, nedeva laiku apsvērt, padomāt, aprunāties ar ģimeni utt Nu un es uztraukumā pateicu ''jā'', lai iegūtu laiku, atstātu šo variantu katram gadījumam - ja karš beidzās, likumi mainās utt Pēc tam padomāju un sapratu, ka nē, tomēr negribu to darīt; esmu pret putina režīmu, pret karu; sapratu, ka mani izmantos krievu propogandai, ka tautieši pamatoti nepiedos, ienīdīs utt .. vienvārdsakot, atteicos no naudas, lai saglabātu godu. Lūdzu piedodiet, ka kādu brīdi šaubījos, tā sanāca'' Un viss, ar to jautājums būtu izsmelts.

  -3 [+] [-]

, 2023-04-05 16:52, pirms gada
VIEDOKLIS: Rolanda Eliņa smedzenu zudums - IR PALIKUŠI NEATBILDĒTI JAUTĀJUMI

  -1 [+] [-]

, 2023-04-05 16:55, pirms gada
Skudriniekss rakstīja: Kungi! Jautājums ir ļoti īpašs un tajā pašā laikā ļoti triviāli vienkāršs!
Atmetam tēmu līgums vai nav līgums.
Tēma ir par to, vai Indrašis ienīst vai neienīst krievus.
Ja viņš saka - es ienīstu krievus, es esmu pie jums, nav jautājumu. Visi viņu apskauj, tu esi mūsējais.
Ja viņš pat nevar tik daudz izdvest, tad kas viņš par patriotu un kā var spēlēt izlasē?
Tev galvā biezpiens. Tavuprāt katram pirms viņu uzaicina uz izlasi, jāatbild uz jautājumu vai viņš ienīst krievus ??? Ja tā, tad man tevi žēl, un ceru, ka tādu bāleliņu pie mums nav daudz.

  +5 [+] [-]

, 2023-04-05 17:00, pirms gada
Opapam labas PR speciālista dotības.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 17:08, pirms gada
Opaps rakstīja: Tas, ka Miks kādu brīdi pieļāva domu braukt un spēlēt krievijā ir viena lieta. Skaidrs, ka tas bija tikai un vienīgi naudas jautājums. Čalim ir pāri 30, karjera iet uz galu, neko īpaši sapelnīt nav sanācis, kā pelnīt pēc karjeras nav nojausmas, krievi piedāvāja salīdzinoši milzīgu līgumu, apkārt bija cilvēki, kas uz to mudināja utt. Tāpat ir milzums latviešu, kuriem kara sakarā ''viss nav viennozīmīgi'', kuri neiedziļinās, kuri neapzinās, negrib jaukt sportu ar politiku utt utjpr. Tas uzreiz nenozīmē, ka viņi atbalsta karu, putinu utt. Vienkārši ir vājāki, nav tik principiāli, nav gatavi atdot pēdējo ziedojumos, riskēt ar savas ģimenes labklājību utt. Tā kā, principā, nav ko tur daudz pārmest. Pieļauju, ka daļa no pārmetējiem paši arī divreiz padomātu ko darīt, ja viņiem piedāvātu pāriet darbā uz krievu uzņēmumu par 10 reiz lielāku atalgojumu. Kalniņš un Jeļisejevs, tāpat kā virkne kanādiešu, slovāku, somu utt izlēma paņemt naudu. Bet Miks ir malacis, tomēr spēja pateikt nē!

Bet pilnīgi piekrītu raksta autora teiktajam, ka viņš nevar vienkārši cerēt, ka tas viss aizmirsīsies. Mikam ir jāsaņem dūša un jāizstāsta kā bija. Ja viņš pateiktu piemēram - ''jā, spartaks man piedāvāja daudz naudas un bija gatavi parakstīt uzreiz, nekur citur nekas pat tuvu tam nespīdēja, īstenībā vispār nebija neviena piedāvājuma .. paste spieda atbildēt uz sitiena, solīja, ka ar z burtu uz ķiveres nebūs jāspēlē, nedeva laiku apsvērt, padomāt, aprunāties ar ģimeni utt Nu un es uztraukumā pateicu ''jā'', lai iegūtu laiku, atstātu šo variantu katram gadījumam - ja karš beidzās, likumi mainās utt Pēc tam padomāju un sapratu, ka nē, tomēr negribu to darīt; esmu pret putina režīmu, pret karu; sapratu, ka mani izmantos krievu propogandai, ka tautieši pamatoti nepiedos, ienīdīs utt .. vienvārdsakot, atteicos no naudas, lai saglabātu godu. Lūdzu piedodiet, ka kādu brīdi šaubījos, tā sanāca'' Un viss, ar to jautājums būtu izsmelts.
Neatkarīgi no tā kā tur bija vai nebija, bet, galvenais, lai Indrašis šo lietu nesarežģi. Jo vairāk viņš izvairīsies no paskaidrojumiem, jo vairāk iespēju kādam ap to visu uzburt kādu drāmu.