Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristiāns Dilāns

Latvija izvirzās vadībā, taču spēles izskaņā zaudē mājiniecei Somijai

Latvija izvirzās vadībā, taču spēles izskaņā zaudē mājiniecei Somijai
Rūdolfs Balcers (uz ledus) pēc gūtajiem vārtiem. Foto: AFP/Scanpix

2022. gada pasaules čempionātā otro zaudējumu piedzīvojusi Latvijas izlase, kas, lai arī pirmā guva vārtus, tomēr pārsvaru noturēt nespēja un izskaņā piekāpās turnīra saimniecei Somijai ar 1:2. Vārtus Latvijas izlasē guva Rūdolfs Balcers.

• Latvijas valstsvienību pirmā perioda vidū izvirzījās vadībā. Ronalds Ķēniņš pretuzbrukumā atrada Rūdolfu Balceru, kurš bija precīzs - 1:0.

• Pirmo reizi kopš 2013. gada Latvijas izlase izvirzījās vadībā pret Somiju ar 1:0. Toreiz somi bija pārāki pagarinājumā ar 3:2.

• Otrā perioda vidū turnīra saimnieki panāca 1:1, Sakari Maninenam gūstot vārtus vairākumā.

• Nepilnas trīs minūtes līdz pamatlaika beigām Latvija nonāca mazākumā. Somi par to uzreiz sodīja, Mikaelam Granlundam ar ļoti precīzu metienu vārtu tuvajā stūrī izraujot uzvaru.

• Somijas hokejisti guva vārtus divos no trijiem vairākumiem.

• Elvis Merzļikins šovakar atvairīja 18 no 20 Somijas hokejistu metieniem.

• Latvijas hokeja izlase piedzīvoja sesto zaudējumu pēc kārtas pret Somiju. Vienīgā uzvara svinēta 2014. gadā, kad pasaules čempionātā izdevās somus pārspēt ar 3:2.

• Nākamo spēli Latvijas izlase aizvadīs pirmdien, kad pulksten 16:20 spēlēs pret Norvēģijas hokejistiem.

Latvija - Somija 1:2 (1:0, 0:1, 0:1)

Vārti: 8:52 Balcers (Ķēniņš) 1:0, 30:52 Maninens (Granlunds, Lehtonens) (vair.) 1:1, 57:08 Granlunds (Lehtonens, Maninens) (vair.) 1:2
Metieni: 17:20
Soda minūtes: 6:4
Vārtsargi: Merzļikins - Sateri

Latvijas izlases sastāvs:

Merzļikins (Šilovs); Zīle - Jaks, Mamčics - Bergmanis, Sotnieks - Čukste, Smons; Ķēniņš - Ābols - Balcers, Ri. Bukarts - Džeriņš - Krastenbergs, Ro. Bukarts - Batņa - Marenis, Jeļisejevs - Smirnovs - Dzierkals.

Spēles teksta tiešraide ŠEIT.

Mača pirmajā trešdaļā Latvijas izlase spēlēja ļoti disciplinēti un precīzi. Somijas hokejisti spēja izdarīt vien divus metienus pa latviešu vārtiem, abās epizodēs glābjot Elvim Merzļikinam. Perioda vidū Harija Vītoliņa vadītie hokejisti izvirzījās vadībā, kad pretuzbrukumā divi pret vienu aizskrēja Ronalds Ķēniņš un Rūdolfs Balcers. Pirmais piespēlēja otrajam, kurš bija nekļūdīgs - 1:0.

Otro trešdaļu Somijas hokejisti uzsāka ļoti aktīvi. Turnīra saimnieki jau pirmajās trīs minūtēs izdarīja vairāk metienus pa Merzļikina sargātajiem vārtiem nekā visā pirmajā trešdaļā. Sāpīgs Latvijas izlasei bija pirmais mazākums, kad noraidīts tika Roberts Bukarts. Mikaela Granlunda metiens tika bloķēts, ripai atsitoties pret laukuma apmali un izlecot vārtu priekšā, kur no asa leņķa to Latvijas vārtos ieraidīja Sakari Maninens, izlīdzinot rezultātu - 1:1. Pašā perioda izskaņā pieredzējušais Marko Antila klupināja Rodrigo Ābolu, sagādājot latviešiem otro vairākumu mačā.

Trešās trešdaļas ievadā Latvija bija aktīvāka, izdarītajos metienos pat apsteidzot Somijas hokejistus. Komandas apmainījās vairākiem uzbrukumiem, abiem vārtsargiem spēlējot teicami. Trīs minūtes un desmit sekundes līdz pamatlaika izskaņai noraidījumu izpelnījās Mārtiņš Dzierkals, bet 18 sekundes vēlāk somi izmantoja otro vairākumu. Precīzs metiens, kas arī vēlāk atnesa uzvaru, padevās Mikaelam Granlundam, kuram tā bija pirmā spēle čempionātā.

Atlikušajā laikā Harijs Vītoliņš pieprasīja pusminūtes pārtraukumu un Merzļikins pameta vārtus, laukumā nākot ceturtajam uzbrucējam. Rihards Bukarts tika grūsts apmalē, bet soģi pārkāpumu nefiksēja. Latvija vairs momentus neizveidoja un piedzīvoja otro zaudējumu.

Pēc spēles Latvijas izlases galvenais treneris neslēpa, ka ir sarūgtināts par mača iznākumu, kā arī norādīja, ka tiesneši pieslidojuši un atzinuši savu kļūdu.

Arī Elvis Merzļikins izrādīja neapmierinātību par tiesnešu lēmumiem mača izskaņā, bet debitants Arvils Bergmanis pauda pateicību treneriem par sniegto uzticības kredītu un sacīja, ka laukumā atdod visu, kas viņa spēkos.

Latvijas un Somijas izlašu dueļi pasaules čempionātos

GadsRez.GadsRez.
1998.0:62013.2:3 P
2005.0:02014.3:2
2006.0:52018.1:8
2008.1:22021.2:3 P
2011.2:3 PM2022.1:2

Latvijas kalendārs PČ Tamperē

DatumsPretinieceLaiks/Rez.
13.05.ASV1:4
14.05.Somija1:2
16.05.Norvēģija16:20
19.05.Čehija20:20
20.05.Austrija20:20
22.05.Lielbritānija16:20
24.05.Zviedrija12:20

B grupa

V.ValstsSUUPZPZVārtiP
1.Somija220007:16
2.Čehija110005:13
3.ASV110004:13
4.Zviedrija110003:13
5.Austrija100011:30
6.Lielbritānija100011:50
7.Norvēģija100010:50
8.Latvija200022:60

Noderīgas saites:

Latvijas izlasei līdzi just fani aicināti hokeja Fanuteltī pie Arēna Rīga

Jaunumi
Spēļu kelendārs un rezultāti
Turnīra tabulas
Izspēles kārtība
KSENUKAI prognožu spēle


, 2022-05-14 22:36, pirms 3 gadiem
Skābi 0 punkti jāsagremo, neko darīt.
, 2022-05-14 22:37, pirms 3 gadiem
Ļoti sāpīgs zaudējums... Čehus vai Zviedrus jāņem obligāti , savādāk Playoff gar ausīm.
, 2022-05-14 22:37, pirms 3 gadiem
Diez pašiem somiem ir gandarījums par šādu uzvaru, kur tiesnesis pavelk beigās?
, 2022-05-14 22:38, pirms 3 gadiem
Visu cieņu LV izlases spēlētājiem par rādīto sniegumu šai spēlē, bet tā huiņa, kura ievazāta izlasē no Rīgas Ģinamas noraidīties spēles pēdējās minūtēs reāli riebjas. Vai tiešām ir tik grūti savaldīties, kad spēlē tiek izšķirts būt vai nebūt?
, 2022-05-14 22:38, pirms 3 gadiem
Grūti to nosaukt par hokeju, kurā tiesneši izlemj spēles iznākumu!
Čaļi malodciki, svarīgākās spēles vēl tikai priekšā!
, 2022-05-14 22:38, pirms 3 gadiem
Sāpīgi, bet jāiet uz priekšu un būs labi. Tiekamies nākamnedēļ Tamperē
, 2022-05-14 22:38, pirms 3 gadiem
skarbi!
, 2022-05-14 22:39, pirms 3 gadiem
Tādu noraidījumu gan jau citai izlasei nedotu tādā situācijā, bet ko tur Dzierkals centās darīt arī nav skaidrs. Paši vainīgi..
, 2022-05-14 22:39, pirms 3 gadiem
strīpainās zebras, slidu šiem pakaļā vajag iespraust
, 2022-05-14 22:39, pirms 3 gadiem
zb jau šitais
, 2022-05-14 22:39, pirms 3 gadiem
Skaists zāģis, klasika
, 2022-05-14 22:39, pirms 3 gadiem
Nevajadzīgs Dzierkala noraidījums un pēctam tik nenormāli pasīva spēle vairākumā...
, 2022-05-14 22:39, pirms 3 gadiem
Musejiem zveriga komanda sogad! ta tik turet tik patikami bija skatities!...Tiesneši protams izvilka somus aiz ausim šodien, tik nevarigus somus vel nebiju redzejis
, 2022-05-14 22:39, pirms 3 gadiem
D-Mob rakstīja: Diez pašiem somiem ir gandarījums par šādu uzvaru, kur tiesnesis pavelk beigās?
Spēles gaita aizmirsīsies, bet rezultāts paliks.
Hokejs nav daiļslidošana, fristails utt. kur pa izpildījumu dod punktus.
Slēpts komentārs: zata
, 2022-05-14 22:40, pirms 3 gadiem
Latviju neviens joprojām nerespektē!! Ja mūsu vietā būtu cita valsts, noraidījums pret Bukartu sekotu!!!
, 2022-05-14 22:40, pirms 3 gadiem
D-Mob rakstīja: Diez pašiem somiem ir gandarījums par šādu uzvaru, kur tiesnesis pavelk beigās?
Jā, kas par stulbu jautājumu?
, 2022-05-14 22:40, pirms 3 gadiem
Nevainojiet tiesnesi, viņš noteikumus nepārkāpa. Briesmīgi beigās tā nospēlēt pie tam aiz pretinieka vārtiem, tam nav attaisnojuma.
, 2022-05-14 22:40, pirms 3 gadiem
Tiesneši skaisti pavilka Somus ka mājiniekus, nu nedod spēles beigās šādus noraidījumus, pluss vairākus noraidījumus 3. Trešdaļas pirmajā puses nedeva pretējā virzienā. Žēl
, 2022-05-14 22:40, pirms 3 gadiem
Kā jau insaids apstiprināja, Ābols un komanda bija izlēmuši spēlēt pēc Boba shēmām, nūjas pie zemes un kaplēšanās. Laba spēle, un jo mazāk georglentas laizītājs maisīsies, būs vairāk cerību ņemt top5.
Kā diena un nakts šī spēle salīdzinot ar ASV.

Atsevišķs sveiciens tiesnešiem Dzierkalnam mīksts sods, bet pret Bukartu nav soda, ģeniāli, diez kad federācija ar šo figņu tiešāšanu vismaz sāks strādāt.

Elvis malacis, žēl par otro golu, daļēji viņām bija, bija jāņem, taču reāli viņš tāpat kā soms, reāli vilka savas komandas.
, 2022-05-14 22:40, pirms 3 gadiem
tiesnesis ziepes
, 2022-05-14 22:40, pirms 3 gadiem
Dzierkals sajāja spēli
Te nevar būt divu domu
Kādam gan ...jābūt, lai pretinieku zonā 3 min pirms beigām pārkāptu noteikumus
Un nevajag vainot zebras
, 2022-05-14 22:41, pirms 3 gadiem
Bijam pelnijusi kaut vai pagarinajumu. Tiesneši šoreiz noraka maču. Dzierkals jau nu arī varēja uzbrukuma zonā savaldīties...Kā jau parasti- skaists zaudējums. Tachu tas play off nedos
, 2022-05-14 22:41, pirms 3 gadiem
Dzīves gudrība...mazās izlases var aizķerties tikai tad,kad tiek perfekti ievērota spēles disciplīna...Dzierkalam to vajadzēja zināt! Soģu dārziņā arī pāris akmeņi,pēdējās minūtēs apšaubāmu sodu iedod,bet pret Bukarta grūdienu apmalē pazaudē redzi!
, 2022-05-14 22:42, pirms 3 gadiem
Kā besī skaistie zaudējumi bļ,,,,
, 2022-05-14 22:42, pirms 3 gadiem
Mazajam cinītim jābūt ievērojami stiprākam, jo vezumu glābt skrien pat bezkājainie. Paldies par sačakarēto spēles galotni studentiem no ASV un Kanādas. Vajadzētu tiesnešiem sarīkot kādu skaistumkonkursu vai talantu šovu, lai izpauž savus talantus tur.
, 2022-05-14 22:42, pirms 3 gadiem
Tuvais stūris jau nu NHL vārtsargam ir jānosedz, šie vārti diemžēl uz Elvja sirdsapzinas un kopā ar Dzierkalu abi noraka šo savādāk labo spēli…
, 2022-05-14 22:43, pirms 3 gadiem
kad vasiļjevs beigs komentēt spēles. vai tiešām neviens no LTV nedzird ko viņš runā un kā viņš komentē. Jau kuro gadu jāklausās viņa stulbības. Bojā visu hokeja vakaru.
, 2022-05-14 22:43, pirms 3 gadiem
Būs skaista "tubī or nottubī" cīņa pret Lielbritānijas vīriem !
, 2022-05-14 22:43, pirms 3 gadiem
D-Mob rakstīja: Diez pašiem somiem ir gandarījums par šādu uzvaru, kur tiesnesis pavelk beigās?
Ne tikai beigās. Arī, kad mums bija vairākums un diezgan atklāti turēja Jaku - neatstāja Somus 3 pret 5.
, 2022-05-14 22:43, pirms 3 gadiem
Un jā...somi gaidīja un sagaidīja, it kā zinādami, ka palīdzība nāks.
, 2022-05-14 22:43, pirms 3 gadiem
Čaļi molodčiki! Viss labākajās Latvijas izlases tradīcijās - skaists zāģis!
, 2022-05-14 22:43, pirms 3 gadiem
shmopsis rakstīja: Apsveicu dzierkalu ar papistu spēli,malacis uzbrukuma zonā kukuragā izdomāja uzlekt. Aizsūtīt viņu mājās ļaut jaunajiem uzspēlēt,kāda vairs starpība gan jau angļus paņemsim tāpat.
Apsveic tiesnešus.
Jo Bukartu tīri iegrūda apmalē , bet noraidījums izpalika
, 2022-05-14 22:45, pirms 3 gadiem
Balceri turēja tikai tā, bet kas ir Balceris, ja somi spēlē mājās.
, 2022-05-14 22:45, pirms 3 gadiem
Kas tas par murgu?? Ja tas būtu NHL, dzierkalam nebūtu iedevuši 2 minūtes, jo tur nekā nebija!
, 2022-05-14 22:45, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visu cieņu LV izlases spēlētājiem par rādīto sniegumu šai spēlē, bet tā huiņa, kura ievazāta izlasē no Rīgas Ģinamas noraidīties spēles pēdējās minūtēs reāli riebjas. Vai tiešām ir tik grūti savaldīties, kad spēlē tiek izšķirts būt vai nebūt?
Pie koloradosu lentas bruņinieka - Витолина kaut kas cits ir gaidāms? Tortorellu par treneri!!!
, 2022-05-14 22:45, pirms 3 gadiem
Dzierkals noraka. Un zebras. Kā pret Ri. Bukartu nebija vismaz 2min man nav saprotams! Ar asinīm nebija gana, varbūt vēl vajadzēja kādu zobu pāri iedot kā suvenīru??

Ok, jau daudz labāk kā vakar, taču, lai uzvarētu spēli, ir jāmāk arī iemest. Šaubos, ka ar vieniem vārtiem spēlē var tikt līdz 1/4 finālam. Uz labu veiksmi, pret norgēm jāatraisa maiss vaļā!
, 2022-05-14 22:45, pirms 3 gadiem
Steidzami sniegt apelāciju par šo noraidījumu!
, 2022-05-14 22:46, pirms 3 gadiem
Šis ir kārtējais bēdu stāsts. Visu maču kapājās,beigās tizls noraidījums un viss,paldies.
, 2022-05-14 22:46, pirms 3 gadiem
kasagrande rakstīja: Nevainojiet tiesnesi, viņš noteikumus nepārkāpa. Briesmīgi beigās tā nospēlēt pie tam aiz pretinieka vārtiem, tam nav attaisnojuma.
Tiesnesis nepārkāpa, bet tikai nez kāpēc LV pārkāpumus pamana, bet Somu "neredz".
, 2022-05-14 22:46, pirms 3 gadiem
Čaliem neko nevar pārmest tiešām cīnījas, ka lauvas laukumā. Tiešām prieks,ka Latvija labi nospēlēja šādi žēl protams zaudēja, bet vismaz vienu vienu punktu bijām pelnījuši pret Somiju
, 2022-05-14 22:46, pirms 3 gadiem
Vispār vajadzētu atļaut pretinieku vispārēji turēšanu!
, 2022-05-14 22:47, pirms 3 gadiem
Likumsakarīgi, ja pie 1:1 mēģinām noturēt rezultātu nevis piebeigt somus viņu mājās ...
, 2022-05-14 22:47, pirms 3 gadiem
Neesmu nekad baigi apspriedis tiesnešu darbības! Bet nu šis bija par skarbu! Tīrs grūdiens mugurā!
Cik var čakarēt mūsējos!!!!
Dzierkals arī ''malacis''!!
, 2022-05-14 22:47, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Ne tikai beigās. Arī, kad mums bija vairākums un diezgan atklāti turēja Jaku - neatstāja Somus 3 pret 5.
Plus vel noraiidjums pret Keninu bija kur vinju vnk tureja un pec tam nogaza
, 2022-05-14 22:48, pirms 3 gadiem
Šeit bija jābūt ničam pamatlaikā. Bet tiesneši lēma savādādāk un somi protams to izmantoja. Nožēlojami ka tā notiek sportā bet tā notiek ka uzvar tas kam jāuzvar
, 2022-05-14 22:49, pirms 3 gadiem
Tā īsumā, atkal nepaveicās.

Nav jēgas kādu vainot, citā dienā veiksies labāk un punkti nekur neizpaliks.
, 2022-05-14 22:49, pirms 3 gadiem
wizzy888 rakstīja: Plus vel noraiidjums pret Keninu bija kur vinju vnk tureja un pec tam nogaza
Un pret Jaku Ari tīri bija 2 min. Visvairāk nepatīk ka tiesneši tiesā ne konsekventi... Kaut kur skrupulozi kaut kur nē, slikts tiesnešu līmenis
, 2022-05-14 22:50, pirms 3 gadiem
Galvenais, lai zoni nesalūztu pēc šitā
Jo pārmest par spēli nav ko
Ja dzierim būtu galva uz pleciem, acs būtu
Varbūt par divas
, 2022-05-14 22:50, pirms 3 gadiem
Nu čempis jau beidzies ..... varēs mierigi pa mazdārziņu ņemties.
Slēpts komentārs: hockeypro
, 2022-05-14 22:50, pirms 3 gadiem
Jerzabeks uzvardu nomainījis
, 2022-05-14 22:51, pirms 3 gadiem
Džeriņam bij jāizmanto ideāla Balcera piespēle un tad nebūtu jāpārdzīvo par Dzierkala kretiinisko noraidījumu un atdotos punktus !
, 2022-05-14 22:52, pirms 3 gadiem
hockeypro rakstīja: Ļoti žēl ka pār ātru aizgāja Dārziņš ar Daugaviņu! No jaunajiem nav nekādas jēgas!
Varbūt noskaties kādu spēli un tad gudri tirs
, 2022-05-14 22:53, pirms 3 gadiem
Noraidījums bija Dzierkala gadījumā. Tikai ņemot vērā līdzīgo spēli, varbūt tiesnesis varēja pažēlot mūs. Bet Somija mājinieki un tas nenotika tā.
Dzierkalam pašam arī jādomā, ko, kā darīt. Nu nebija tur jāķerās pretiniekā.
, 2022-05-14 22:54, pirms 3 gadiem
Osis007 rakstīja: kad vasiļjevs beigs komentēt spēles. vai tiešām neviens no LTV nedzird ko viņš runā un kā viņš komentē. Jau kuro gadu jāklausās viņa stulbības. Bojā visu hokeja vakaru.
Man šķiet, ka lielākais sūds visās LV televīzijās ka spēles komentēt dod bijušiem spēlētājiem, kuri tagad ir treneri. Tāda sajūta, ka viņi uzskata, skatītāji (līdzjutēji) ir spēlētāji, kurus jāmotivē ar visādiem motivējošiem pekstiņiem. Vidējais skatītājs (līdzjutējs) nav nemaz tāds muļķis, ka nesaprot kas notiek laukumā.
Šajā ziņā man labāk patīk, ka komentē Kreipāns, jo viņš vismaz stāsta par vēsturiskiem faktiem un notikumiem.
, 2022-05-14 22:54, pirms 3 gadiem
Vai trenera izaicinājumu var ņemt tikai vārtu pie vārtu guvumiem? Prasījās trenera izaicinājums par Bukarta asins izliešanu.
, 2022-05-14 22:55, pirms 3 gadiem
Merzļikins labākais? Otrie vārti viņa kļūda- tuvais stūris - vārtsarga stūris.
, 2022-05-14 22:55, pirms 3 gadiem
guntis86 rakstīja: Vai trenera izaicinājumu var ņemt tikai vārtu pie vārtu guvumiem? Prasījās trenera izaicinājums par Bukarta asins izliešanu.
tikko bija izskaidrojums pa TV
, 2022-05-14 22:55, pirms 3 gadiem
guntis86 rakstīja: Vai trenera izaicinājumu var ņemt tikai vārtu pie vārtu guvumiem? Prasījās trenera izaicinājums par Bukarta asins izliešanu.
tikko Vītoliņš intervijā teica, ka izaicināt var tad, ja piešķir 2min. Ja nepiešķir, tad tādas iespējas nav.
, 2022-05-14 22:55, pirms 3 gadiem
3.perioda vidū sāka izskatīties, ka somi labprāt gaida pagarinājumu.
, 2022-05-14 22:57, pirms 3 gadiem
ej dillēs rakstīja: Džeriņam bij jāizmanto ideāla Balcera piespēle un tad nebūtu jāpārdzīvo par Dzierkala kretiinisko noraidījumu un atdotos punktus !
Džeriņam 11 čempionātos 10 vārti. "Snaiperis".
, 2022-05-14 22:57, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: tikko Vītoliņš intervijā teica, ka izaicināt var tad, ja piešķir 2min. Ja nepiešķir, tad tādas iespējas nav.
Kā patika nobanot Neputnu? Sajuties kā īsts mačo?
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2022-05-14 22:58, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: 3.perioda vidū sāka izskatīties, ka somi labprāt gaida pagarinājumu.
Mēs neprotam spēlēt galotnes
Viņi gaidīja un sagaidīja
Atradās mums viens gudrinieks un somiem viss ok
, 2022-05-14 22:58, pirms 3 gadiem
Vītoliņš tikko intervijā saka, ka tiesneši pienākuši pie viņa un pateikuši ka pielaiduši kļūdu. Atvainojās. Ja nebūtu asinis varbūt 2 min. iedotu, bet tagad vai nu 2+2 jādod vai arī neko. Ja Latvija realizē vairākumu, tad pagarinājumu sāktu 4 pret 3.
, 2022-05-14 22:59, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vītoliņš tikko intervijā saka, ka tiesneši pienākuši pie viņa un pateikuši ka pielaiduši kļūdu. Atvainojās. Ja nebūtu asinis varbūt 2 min. iedotu, bet tagad vai nu 2+2 jādod vai arī neko. Ja Latvija realizē vairākumu, tad pagarinājumu sāktu 4 pret 3.
Tad viss kuiņa
Parasti zebru teksti pēc mača
Slēpts komentārs: raven
, 2022-05-14 23:00, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Mēs neprotam spēlēt galotnes
Viņi gaidīja un sagaidīja
Atradās mums viens gudrinieks un somiem viss ok
Kā mums klājies galotnēs jāpaskatās pēdējo gadu rezultāti. Neatceros ka daudz spēles PČ būtu zaudējuši galotnēs.
, 2022-05-14 23:00, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Skatos, ka komentāros viss kā Padumjās savienības un Rusņas labākās tradīcijās-kad nav ko vainot zaudējumā, tad vaino spēles tiesnešus.
Vot šitais ir labākajās tradīcijās Kad Muļķim nav ko teikt tad sāk par padomju savienību runāt....
, 2022-05-14 23:00, pirms 3 gadiem
guntis86 rakstīja: Vai trenera izaicinājumu var ņemt tikai vārtu pie vārtu guvumiem? Prasījās trenera izaicinājums par Bukarta asins izliešanu.
Tu kaut ko no hokeja vispār sajēdz? Bukarts pats bija ieņēmis pozīciju, kurā borts būs sāpīgs. Bet galvenais jau blēt līdzi tam, ko komentētāji saka, ka 2+2 Un tas, ka tiesneši pēc spēles Витолинам kaut ko teica, ir tikai tupa atmazka, lai nebūtu protestu
, 2022-05-14 23:01, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tad viss kuiņa
Parasti zebru teksti pēc mača
Līdzjutēji uz visām šīm huiņām uzķeras, jo pārliecināti, ka LV izlase noteikti šos vairākumus arī realizēs.😁
, 2022-05-14 23:01, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tad viss kuiņa
Parasti zebru teksti pēc mača
Vai tiesneši bieži uzreiz pēc spēles atvainojās par kļūdu?
, 2022-05-14 23:03, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vai tiesneši bieži uzreiz pēc spēles atvainojās par kļūdu?
Tupa atmazka, Funarin, kas nepielec?
, 2022-05-14 23:03, pirms 3 gadiem
Nu normāli, neiedod noraidījumu, un uzreiz atnāk atvainoties🤣
Otrais gols tīri uz Elvja sirdsapziņas.
, 2022-05-14 23:04, pirms 3 gadiem
Fantastiska spēle čaļu izpildījumā! Tiesneši, protams, "izdarīja" savu darbu, bet ceru nākamajā spēlē ieraudzīt Šilovu vārtos
, 2022-05-14 23:04, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Kā mums klājies galotnēs jāpaskatās pēdējo gadu rezultāti. Neatceros ka daudz spēles PČ būtu zaudējuši galotnēs.
Jau 5 minūtes pirms beigām bija sajūta, ka atradīsies kāds trešais tēva dēls
Diemžēl atradās arī
Jo citādi somi vinnēt nevarēja
, 2022-05-14 23:05, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vai tiesneši bieži uzreiz pēc spēles atvainojās par kļūdu?
, 2022-05-14 23:05, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Līdzjutēji uz visām šīm huiņām uzķeras, jo pārliecināti, ka LV izlase noteikti šos vairākumus arī realizēs.😁
Neviens nesaka ka mēs realizētu bet nav patīkami , ka tiesneši kaut minimāli palīdz stiprākajam. Tu ar pēdējiem spēkiem esi ieķēries spēcīgā pretiniekā un pašās beigās tiesneši minimāli palīdz pretiniekam.
Tam Tu vari piekrist ja nebūtu noraidījums , ļoti liela iespēja ka vismaz 1 punkts mums būtu.
, 2022-05-14 23:05, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu biji klāt, kad viņi atvainojas?
Tādam muļķim kā tu var stāstīt visādas blēņas. Noteikti noticēs!
Tad Vītoliņš meloja intervijā?
, 2022-05-14 23:06, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Neviens nesaka ka mēs realizētu bet nav patīkami , ka tiesneši kaut minimāli palīdz stiprākajam. Tu ar pēdējiem spēkiem esi ieķēries spēcīgā pretiniekā un pašās beigās tiesneši minimāli palīdz pretiniekam.
Tam Tu vari piekrist ja nebūtu noraidījums , ļoti liela iespēja ka vismaz 1 punkts mums būtu.
Tev jāskatās balets, ja uzskati, ka par katru pieskārienu jādod 2 minūtes. Vai kā Vasiljevam, kurš izfantazēja 2+2
, 2022-05-14 23:06, pirms 3 gadiem
Katrā ziņā, raksturojot spēli (laba). Dzierkala pārkāpums ok, bija, bet varēja nedot nekā ļoti asa. Bet, pēc tam grūdiens apmalē 5+10 + asins, kas tad nu ar tiesnešu lēmumu? Ja godīgi tiesā tad godīgi, nu kaut kas nav objektīvi. Žēl bet šajā spēlē 1/4 pazaudējām, ja godīgi. Pret Ameriku nebija varinatu šeit, gan treneriem bija jādodomā, gan spēlētājiem. Esam aizmirsuši vai kā, nu Čehus točna nepagrūdisim.
, 2022-05-14 23:07, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Tu kaut ko no hokeja vispār sajēdz? Bukarts pats bija ieņēmis pozīciju, kurā borts būs sāpīgs. Bet galvenais jau blēt līdzi tam, ko komentētāji saka, ka 2+2 Un tas, ka tiesneši pēc spēles Витолинам kaut ko teica, ir tikai tupa atmazka, lai nebūtu protestu
Latviski nemaki rakstīt? tev tur kkādi nesaprotami ķeburi komentārā
, 2022-05-14 23:07, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Neviens nesaka ka mēs realizētu bet nav patīkami , ka tiesneši kaut minimāli palīdz stiprākajam. Tu ar pēdējiem spēkiem esi ieķēries spēcīgā pretiniekā un pašās beigās tiesneši minimāli palīdz pretiniekam.
Tam Tu vari piekrist ja nebūtu noraidījums , ļoti liela iespēja ka vismaz 1 punkts mums būtu.
Nē, nepiekrītu, jo neredzu ne mazāko iemeslu, lai Ziemeļamerikas tiesneši speciali vilktu somus čempionāta otrajā spēlē, kurā absolūti nekas neizšķiras.
Punkts!
, 2022-05-14 23:08, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Tev jāskatās balets, ja uzskati, ka par katru pieskārienu jādod 2 minūtes. Vai kā Vasiljevam, kurš izfantazēja 2+2
Tad ar rokām drīkst grūst bortā? Tad tā arī ierakstam noteikumos un viss būs kārtībā. Ja Dzierkalam iedeva, tad somam vēl jo vairāk vajadzēja dot.
, 2022-05-14 23:08, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Tad Vītoliņš meloja intervijā?
Tu negribi iet kopā ar krievu kuģi
Ko čakarējies pie komentiem
Analizē spēli
, 2022-05-14 23:09, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē, nepiekrītu, jo neredzu ne mazāko iemeslu, lai Ziemeļamerikas tiesneši speciali vilktu somus čempionāta otrajā spēlē, kurā absolūti nekas neizšķiras.
Punkts!
Vai patiešām tā var grūst ar rokām apmalē?
, 2022-05-14 23:09, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vai patiešām tā var grūst ar rokām apmalē?
Var, bet nedrīkst
, 2022-05-14 23:10, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Tad ar rokām drīkst grūst bortā? Tad tā arī ierakstam noteikumos un viss būs kārtībā. Ja Dzierkalam iedeva, tad somam vēl jo vairāk vajadzēja dot.
Kur tu tur grūdienu redzēji? Esi kādreiz uz slidām stāvējis, nerunājot par ripas dzenāšanu? Ķermeņa fiziku pārzini? Psc, šitos zābakus - tiesnesis noraka spēli
, 2022-05-14 23:12, pirms 3 gadiem
Godīguma nekad un nekur nav bijis un nebūs! Ir tikai intereses, ietekmes un korupcija gan atklātā gan slēptā!
, 2022-05-14 23:13, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē, nepiekrītu, jo neredzu ne mazāko iemeslu, lai Ziemeļamerikas tiesneši speciali vilktu somus čempionāta otrajā spēlē, kurā absolūti nekas neizšķiras.
Punkts!
Es saprotu ka tu esi savā nostāja profesionāls opozicionārs vienmēr, bet vai tu tiešām liec roku pie sirds un saki ka tiesnesis izdarīju visu pareizi, neidziļinoties tajā ka arī iepriekš spēlē neievēroja konsekvenci, ka ir ierasta prakse spēles izšķirošajās minūtes dot tādus noraidījumus kā pret Dzierkalu, un atstāt bez ievērības grūdienu apmalē kā pret Bukartu?
, 2022-05-14 23:14, pirms 3 gadiem
Diemžēl lielajām izlasēm šādās spēlēs ir 6-ais spēlētājs. Ja ir situācijas spēles beigās, kad briest zāģis vai ničš, tad šis spēlētājs izdara savu darbiņu. Un šis jau nenotiek pirmo reizi, ar LV izlasi tas jau ir redzēts n-tās reizes. Tāds ir tas lielais hokejs.
, 2022-05-14 23:14, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Kur tu tur grūdienu redzēji? Esi kādreiz uz slidām stāvējis, nerunājot par ripas dzenāšanu? Ķermeņa fiziku pārzini? Psc, šitos zābakus - tiesnesis noraka spēli
Tur bija tīrs grūdiens ar rokām, ja būtu ar plecu, tad būtu spēka paņēmiens.
, 2022-05-14 23:15, pirms 3 gadiem
Visu cieņu par cīņassparu un pašatdevi, bet skaidrs, ka ja grib kko uzvarēt, tad jāmet iekšā vairāk. Ar vieniem vārtiem spēlē nekur netiks
, 2022-05-14 23:17, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Tad ar rokām drīkst grūst bortā? Tad tā arī ierakstam noteikumos un viss būs kārtībā. Ja Dzierkalam iedeva, tad somam vēl jo vairāk vajadzēja dot.
spēles situācija, ja esi spēlējsi hokeju tad zināsi kā šādi var gadīties. Protams nav foršs iznākums Bukijam, bet noaraidījums ar tur īsti nav
, 2022-05-14 23:17, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vai patiešām tā var grūst ar rokām apmalē?
Atzīstos, ka to epizodi neredzēju, jo sieva pasauca uz virtuvi mazu darbiņu izdarīt, un tāpēc man īsti par to nav ko teikt. Tomēr kā rakstīju-neredzu ne mazāko iemeslu, lai tiesneši speciāli vilktu somus.
Tomēr es ļoti labi zinu mūsu līdzjutēju mūžīgo vēlmi vainot visus citus, un, nevis piemēram, Dzierkalu, kurš tiešām uztaisīja stulbu noraidījumu. Viņš taču mūsējais, un mūsējos taču nevajag vainot.
Vienreiz ieslēdz kaut minimālu kritisko domāšanu!
, 2022-05-14 23:18, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Kur tu tur grūdienu redzēji? Esi kādreiz uz slidām stāvējis, nerunājot par ripas dzenāšanu? Ķermeņa fiziku pārzini? Psc, šitos zābakus - tiesnesis noraka spēli
Tur bija grūdiens mugurā. Paskaties atkārtojumu un Somijas spēlētāja sejas izteiksmi, kad viņš Bukartu grūda...Bet, ok, nav vairs tas aktuāli. Paši vainīgi...
, 2022-05-14 23:20, pirms 3 gadiem
hockeypro rakstīja: Kas tas par murgu?? Ja tas būtu NHL, dzierkalam nebūtu iedevuši 2 minūtes, jo tur nekā nebija!
Iebrauca ar elkoni sejā
Cita lieta, ka soms nenokrita, bet tiesnesis uzreiz uzrāva roku gaisā
Pēc tam jau kā Tu atcelsi???
, 2022-05-14 23:22, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Atzīstos, ka to epizodi neredzēju, jo sieva pasauca uz virtuvi mazu darbiņu izdarīt, un tāpēc man īsti par to nav ko teikt. Tomēr kā rakstīju-neredzu ne mazāko iemeslu, lai tiesneši speciāli vilktu somus.
Tomēr es ļoti labi zinu mūsu līdzjutēju mūžīgo vēlmi vainot visus citus, un, nevis piemēram, Dzierkalu, kurš tiešām uztaisīja stulbu noraidījumu. Viņš taču mūsējais, un mūsējos taču nevajag vainot.
Vienreiz ieslēdz kaut minimālu kritisko domāšanu!
Nu Dzierkals, protams, sataisīja sūdus. Nu baigais pārkāpums tur nebija, bet iemeslu "divītim"iedeva. Šoreiz runa nav tik daudz par Dzierkala noraidījumu, cik par to, ka vismaz divus neiedeva somiem. Jā - somu spēlētājs pēc inerces uztriecās Bukartam, taču vienlaikus izstiepa rokas uz priekšu un tādējādi arī uzgrūda Bukartu apmalei. Nu un vēl Jaka turēšana, kad soma jau bija mazākumā 4 pret 5, un šī turēšana bija izteiktāka un ilgāka nekā Dzierkala. Nesaku ka tieneši vainīgi, ka zaudējām, bet nu tiesāšana bija nekonsekventa
, 2022-05-14 23:23, pirms 3 gadiem
Laba spēle,bet Dzierkalam jāpadomā kādreiz arī ar galvu,kā spēlē!
, 2022-05-14 23:24, pirms 3 gadiem
raven rakstīja: Tur bija grūdiens mugurā. Paskaties atkārtojumu un Somijas spēlētāja sejas izteiksmi, kad viņš Bukartu grūda...Bet, ok, nav vairs tas aktuāli. Paši vainīgi...
Te ,protams, varēja iedot atbildes noraidījumu, kaut arī atkārtojumā izskatās, ka Rihards ar savu nūju degunu pārsita.
Cits jautājums- vai Latvija izmantotu šo vairākumu?
, 2022-05-14 23:24, pirms 3 gadiem
hockeypro rakstīja: Kas tas par murgu?? Ja tas būtu NHL, dzierkalam nebūtu iedevuši 2 minūtes, jo tur nekā nebija!
Salīdzināt ar NHL nav īsti korekti - NHL par kautiņu, nometot cimdus ir max 5 min. IIHF par cimdu nomešanu ir automātiski 5+20
, 2022-05-14 23:25, pirms 3 gadiem
edmundo22 rakstīja: Laba spēle,bet Dzierkalam jāpadomā kādreiz arī ar galvu,kā spēlē!
Ar galvu?
, 2022-05-14 23:29, pirms 3 gadiem
Un piekrītu Ivaram,letiņi atkal te jau skatos gaudo par tiesnešie.Dzierkals šādi ar rokām un nūju pa gaisu spēlēja arī khl,arī pirms tam vienā epizodē līdzīgi jau mauca,paveicās,ka tad neiedeva divīti,nu vecīt,pēdējās minūtes,nav jāatspēlējas,ko tu pretinieku zonā trako!
, 2022-05-14 23:30, pirms 3 gadiem
100 % Tiesnešu norakta spēle!!!
Visi noraidījumi diskutējami.Pret ASV vai Kanādu noteikti tādus nedotu!!!Pēdējās minūtēs noteikti Somiem bija jādod 5+20!
Tiesneši noraka skaistu spēli kur noteikti Latvija pelnījusi vienu punktu!
-Treneriem par neprotestēšanu par diskutabliem noraidījumiem!!!
, 2022-05-14 23:31, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visu cieņu LV izlases spēlētājiem par rādīto sniegumu šai spēlē, bet tā huiņa, kura ievazāta izlasē no Rīgas Ģinamas noraidīties spēles pēdējās minūtēs reāli riebjas. Vai tiešām ir tik grūti savaldīties, kad spēlē tiek izšķirts būt vai nebūt?
Tas gan!!!!
, 2022-05-14 23:32, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Nu Dzierkals, protams, sataisīja sūdus. Nu baigais pārkāpums tur nebija, bet iemeslu "divītim"iedeva. Šoreiz runa nav tik daudz par Dzierkala noraidījumu, cik par to, ka vismaz divus neiedeva somiem. Jā - somu spēlētājs pēc inerces uztriecās Bukartam, taču vienlaikus izstiepa rokas uz priekšu un tādējādi arī uzgrūda Bukartu apmalei. Nu un vēl Jaka turēšana, kad soma jau bija mazākumā 4 pret 5, un šī turēšana bija izteiktāka un ilgāka nekā Dzierkala. Nesaku ka tieneši vainīgi, ka zaudējām, bet nu tiesāšana bija nekonsekventa
Katrā spēlē abām komandām ir gana daudz momentu, kurās abu komandu līdzjutēji domā, ka pretinieku komandai bija jādod noraidījums, kuru tā arī neiedeva. Ja tā epizode ar Bukartu būtu bijusi spēles vidū, un nevis pēdējās minūtēs, tad LV izlases līdzjutēju vairākums par to pat īsti neatcerētos, ka tur neiedeva noraidījumu. Šoreiz tajā visā nospēlēja ''pēdējo sekunžu'' faktors, kad mūsu izlases līdzjutēji cerēja uz rezultāta izlīdzināšanu, un piefiksēja katru sīkumu
, 2022-05-14 23:33, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Ar galvu?
Nu jā,tāpēc iespējams arī Haris viņu liek 4.maiņā,kaut pēc talanta varētu būt pirmo divu maiņu spēlētājs,līdzīgi bija Dinamo.
, 2022-05-14 23:35, pirms 3 gadiem
beiziiters rakstīja: Iebrauca ar elkoni sejā
Cita lieta, ka soms nenokrita, bet tiesnesis uzreiz uzrāva roku gaisā
Pēc tam jau kā Tu atcelsi???
Jā, vnk pasteidzās, soms ne krita ne ripa zaudēja, esošā situācijā šo varēja arī izlaist
, 2022-05-14 23:36, pirms 3 gadiem
Te jau troļļu cenšas, bet skaidrs, ka somi vienādos sastāvos mums neko nespēja izdarīt, tāpēc tiesnešiem kā vienmēr vajag izzīst noraidījumus lielajo komandu labā un abi vārti vairākumā somiem.
Ir tiesnešu suga, kas čakarē spēli visos sporta veidos.
, 2022-05-14 23:39, pirms 3 gadiem
Spēles beigās, kad uz tablo ničuks, tāpat kā overtaimos, parasti uz tādiem Dzierkala grēkiem piever acis.. Bet nu Dzierkalam arī jādomā līdz, kur vajadzība uzbrukuma laukumā šitā plēsties... Bija jau cimds ģīmī somam..
, 2022-05-14 23:41, pirms 3 gadiem
Vārda "trollis" izmantošana šeit: Persona, kuras viedoklim nepiekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-05-14 23:42, pirms 3 gadiem
Galvenais paņemt Austriešus un kas tur vēl ņemams un būs labi... Jo izlidojot no grupas ilgi varam mocīties pa leju..
, 2022-05-14 23:49, pirms 3 gadiem
Ieslēdzu spēli un džeki ierija golu
, 2022-05-14 23:49, pirms 3 gadiem
Ļoti laba spēle mūsu hokejistu izpildījumā, cienīgs kapiņš pret olimpiskajiem čempioniem, bet kārtējo reizi kāds velns izlien no detaļām un sap.iš visu labo... Šoreiz tie bija tiesneši - ar aiz matiem pievilktu sodu Dzierkalam 3 min pirms beigām un neiedotu sodu pretējā virzienā par Riharda iegrūšanu apmalē ar asiņu peļķi pēc tās... Strīpainie sagrāva labas spēles beigas. Labi, Dzierkals varēja būt piesardzīgāks tajā brīdī, un Elvis varēja labāk tuvo stūri nosegt, bet tās Ir tikai detaļas. Kuras kārtējo reizi sakrita par labu pretiniekiem. Mau-ccc-ība!!!
, 2022-05-15 00:01, pirms 3 gadiem
Bobs vienmēr spieda spēles laikā uz tiesnešiem, bet mūsējais mēms kā zivs- SAIKNEI jābūt DZĪVAI ar konkrētu dialogu vai ietekmi uzreiz- tāpēc nevajag brīnīties, ka Dzierkalu kā nepiespiesto noraidījumu karali kopš DR laikiem noraida, bet pret Bukiju- nē/ noteikumus un pziholoģiskās nianses strīpainie labi jūt
, 2022-05-15 00:02, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Kā mums klājies galotnēs jāpaskatās pēdējo gadu rezultāti. Neatceros ka daudz spēles PČ būtu zaudējuši galotnēs.
pērn pret tiem pašiem somiem izlaida.
, 2022-05-15 00:05, pirms 3 gadiem
jurkoo rakstīja: Tiesneši skaisti pavilka Somus ka mājiniekus, nu nedod spēles beigās šādus noraidījumus, pluss vairākus noraidījumus 3. Trešdaļas pirmajā puses nedeva pretējā virzienā. Žēl
Tā ir noteikumos rakstīts?
, 2022-05-15 00:06, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Kur tu tur grūdienu redzēji? Esi kādreiz uz slidām stāvējis, nerunājot par ripas dzenāšanu? Ķermeņa fiziku pārzini? Psc, šitos zābakus - tiesnesis noraka spēli
Tiesnesis spēli nenoraka. To noraka tas, ka atkal nerealizē savus momentus. Taču 2 minūtes (un iespējams pat vairāk) Ohtamā pienācās. Spēka spēle pēc ieskrējiena ar grūdiena/stūmiena kustību uz borta ar atkāpi no borta. Kā saka kā no grāmatas pārkāpums. Pavisam vienkārši izsakoties - ja iedeva 2 minūtes par samērā maigu Dziera pārkāpumu arī tur bija jāsoda. Taču, kā jau teicu - spēli noraka, tas, ka paši neprot iemest, izmantot pretinieku kļūdas.
, 2022-05-15 00:08, pirms 3 gadiem
Tak janem cehi un zviedri savadak neredzet finalu, ko te kads vel irsh par lidosanu no grupas. Tak blid intelektu butu attistijusi savu. Gramatas lasot, pasauli apcelojot, apmeklejot dazadus muzejus.
, 2022-05-15 00:09, pirms 3 gadiem
Dzierkalam "paldies"...
, 2022-05-15 00:10, pirms 3 gadiem
merseysider rakstīja: Tak janem cehi un zviedri savadak neredzet finalu, ko te kads vel irsh par lidosanu no grupas. Tak blid intelektu butu attistijusi savu. Gramatas lasot, pasauli apcelojot, apmeklejot dazadus muzejus.
Attīsti savu intelektu vismaz tik daudz, lai izmantotu garumzīmes un mīkstinājuma zīmes. 21. gs pat ja oriģināli datorā/telefonā to nav, dabūt ir 5 minūšu jautājums, ja ir drusciņa intelekta.
, 2022-05-15 00:31, pirms 3 gadiem
Tak ko jus te vaidat _ nozelojami. Vel bus daudz uzvaras. Sotnieks nenospeleja.
, 2022-05-15 00:32, pirms 3 gadiem
Tak iesledziet ludzu intelektu.
, 2022-05-15 00:35, pirms 3 gadiem
zzviedrs rakstīja: 100 % Tiesnešu norakta spēle!!!
Visi noraidījumi diskutējami.Pret ASV vai Kanādu noteikti tādus nedotu!!!Pēdējās minūtēs noteikti Somiem bija jādod 5+20!
Tiesneši noraka skaistu spēli kur noteikti Latvija pelnījusi vienu punktu!
-Treneriem par neprotestēšanu par diskutabliem noraidījumiem!!!
AtlaJst SaeJmu
, 2022-05-15 00:37, pirms 3 gadiem
HAHaHa HA HA HA HA sāc vienreiz domat ar galvu
, 2022-05-15 00:37, pirms 3 gadiem
raven rakstīja: Tur bija grūdiens mugurā. Paskaties atkārtojumu un Somijas spēlētāja sejas izteiksmi, kad viņš Bukartu grūda...Bet, ok, nav vairs tas aktuāli. Paši vainīgi...
Grūdiens mugurā tur bija tikai tiem kuriem hokejs jāspēlē pēc baleta noteikumiem un tiem, kuriem tiesneši vienmēr norok spēles. Ja būtu kaut reizi dzīvē uz slidām stāvējis, tad tādas muļķības nerunātu.
, 2022-05-15 00:39, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tiesnesis spēli nenoraka. To noraka tas, ka atkal nerealizē savus momentus. Taču 2 minūtes (un iespējams pat vairāk) Ohtamā pienācās. Spēka spēle pēc ieskrējiena ar grūdiena/stūmiena kustību uz borta ar atkāpi no borta. Kā saka kā no grāmatas pārkāpums. Pavisam vienkārši izsakoties - ja iedeva 2 minūtes par samērā maigu Dziera pārkāpumu arī tur bija jāsoda. Taču, kā jau teicu - spēli noraka, tas, ka paši neprot iemest, izmantot pretinieku kļūdas.
Beidz būt par tapu visām mucām un iemācies atpazīt sarkasmu - es ņirgājos par tiem zābakiem, kuri uzskata, ka dēļ tās neveiksmīgās epizodes Latvija zaudēja Ja nejēdz ķermeņa fiziku uz slidām, tad nemuldi tik gudri
, 2022-05-15 00:42, pirms 3 gadiem
Izskatās, ka jaunie fāzeļi ir tie paši vecie fāzeļi. Kalvītis iesniedza protestu ANO un Somijas Prezidentam?
, 2022-05-15 00:43, pirms 3 gadiem
PAR KO?!!! :O :O :O
, 2022-05-15 00:44, pirms 3 gadiem
Ja būtu Lipmans tad butu bisku savadaka kartiba.
, 2022-05-15 00:46, pirms 3 gadiem
Tak mani majas gruzii ka jau tas vads kas iet uz varstuli sap # pipesana.
, 2022-05-15 01:31, pirms 3 gadiem
Spēle - respect, patika !
Varēja redzēt treneru pareizo izvēli spēles taktikā.
Tas ko es redzēju - Rihards Bukarts malacis, palika sevi zem sitiena beigās, lai dabūtu komandai vairākumu, un ko tie strīpaini ........, vnk noplavīja mūs !
Es pat nerunāju par Dzierkalam iedoto 2.min noraidījumu 3.min pirms spēles beigām pie rezultāta 1-1. Mūsu treneriem gan vajadzēja paskalot smadzenes tiem talantiem ( strīpainajiem ).
, 2022-05-15 02:20, pirms 3 gadiem
j888 rakstīja: Apsveic tiesnešus.
Jo Bukartu tīri iegrūda apmalē , bet noraidījums izpalika
Ok jā tur bija arī divītis,bet tas jau nemaina faktu ka dzierkalam bija tīras 2min un paši sūdus savārijām. Tu tā runā it kā mums būtu tādi meistari kas 6:4 100% golu uzreiz iemestu!
, 2022-05-15 06:25, pirms 3 gadiem
Priekš manis svarīgs rezultāts. Diemžēl par skaistu spēli punktus nedod. Paši mūsu hokejisti vainīgi, ka neprot gūt vārtus. Mazākumā ielaiž, vairākumu neprot realizēt. Ar vienu golu grūti uzvarēt. Kāda meistarība tāds rezultāts.
, 2022-05-15 06:43, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Man šķiet, ka lielākais sūds visās LV televīzijās ka spēles komentēt dod bijušiem spēlētājiem, kuri tagad ir treneri. Tāda sajūta, ka viņi uzskata, skatītāji (līdzjutēji) ir spēlētāji, kurus jāmotivē ar visādiem motivējošiem pekstiņiem. Vidējais skatītājs (līdzjutējs) nav nemaz tāds muļķis, ka nesaprot kas notiek laukumā.
Šajā ziņā man labāk patīk, ka komentē Kreipāns, jo viņš vismaz stāsta par vēsturiskiem faktiem un notikumiem.
bet tu tak esi lielākais zābāks, kāds ir uzražots padumjajā savienībā!!! te stroga var tev karogu zem astes kaula iedzīt un atzīt par zābaku karali.
, 2022-05-15 08:50, pirms 3 gadiem
hockeypro rakstīja: Steidzami sniegt apelāciju par šo noraidījumu!
Būtu man teikšana šādā situācijā, es ar apelāciju vien tik mierīgi neapstātos, rīkotos maksimali radikāli un kardināli, tā, lai vārds Latvija asociētos ar kaut ko graujošu, skandalozu, ar to, ka nevar APZINĀTI Lettiņus čakarēt un par lohiem uzskatīt! Pirmkārt, spēle tiktu apturēta un spēlmaņi izvākti no laukuma uz ģērbtuvi, gaidot sptrīpaino reakciju Tehniskā zāģa gadījumā čempis tiktu sačakarēts ar milzīgu skandālu, Latvijas izlase ar paceltu galvu lidotu uz Rīgu, bet Latvija paziņotu par izstāšanos no profāniskās un korumpētās IIHF organizācijas, aicinot citas federācijas veidot alternatīvu struktūru Pasaules Čempionātu, Olimpiāžu un citu starptautisku turnīru rīkošanai!
, 2022-05-15 08:58, pirms 3 gadiem
Nevainosim tiesnešus. Vairākumā spēlējam sūdīgi, mazākumā ielaižam. Mūsu izlasei no turnīra tabulas viedokļa sava vieta jau zināma, augstāk pacelties būtu fantastiski. Sapņot varam, bet cerēt.....
, 2022-05-15 09:08, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Kur tu tur grūdienu redzēji? Esi kādreiz uz slidām stāvējis, nerunājot par ripas dzenāšanu? Ķermeņa fiziku pārzini? Psc, šitos zābakus - tiesnesis noraka spēli
Pričom te ķermeņa fizika un slidas? Grūdiens bija izdarīts un to varēja nedarīt, vot i visa tava fizika, ķīmija, algebra, trigonometrija ar zooloģiju un astroloģiju!
, 2022-05-15 09:09, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Būtu man teikšana, es tev, tukštirsēj, atņemtu datoru un iespundētu psihenē
Ar nepacietību gaidu uzvaru pret Norgēm! Tad nākamajā rītā varēsi beidzot izlasīt manu trileri, to tev stroga saku!
, 2022-05-15 09:11, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Pričom te ķermeņa fizika un slidas? Grūdiens bija izdarīts un to varēja nedarīt, vot i visa tava fizika, ķīmija, algebra, trigonometrija ar zooloģiju un astroloģiju!
Tu taču sevi pozicionēji kā hokeja amatieri, bet nejēdz, ka tur nekāda pārkāpuma nebija. Lai gan, redzot kāds lempis un balamute dzīvē esi, nav brīnums, ka pat slidot nejēdz
, 2022-05-15 09:12, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Ar nepacietību gaidu uzvaru pret Norgēm! Tad nākamajā rītā varēsi beidzot izlasīt manu trileri, to tev stroga saku!
Es vairāk gaidu, kādu atmazku atkal būsi izfantazējis
Ja būtu jāliek likmes, teiktu, ka nevarēji uzrakstīt savu pasaciņu, jo pirksti sāpēja
, 2022-05-15 09:13, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Tu taču sevi pozicionēji kā hokeja amatieri, bet nejēdz, ka tur nekāda pārkāpuma nebija. Lai gan, redzot kāds lempis un balamute dzīvē esi, nav brīnums, ka pat slidot nejēdz
Tur jau tā lieta, ka jēdzu gan slidot, gan šaibu dzenāt Tur bija apzināts grūdiens mugurā, vieglāk bija nepagrūst, nekā pagrūst, tava iedomu fizika šajā gadījumā nedarbojas
, 2022-05-15 09:14, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Es vairāk gaidu, kādu atmazku atkal būsi izfantazējis
Ja būtu jāliek likmes, teiktu, ka nevarēji uzrakstīt savu pasaciņu, jo pirksti sāpēja
Nomaini labāk bildi, nahren tev jāliek Harka, ja ir Bocmanis?
, 2022-05-15 09:15, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Tur jau tā lieta, ka jēdzu gan slidot, gan šaibu dzenāt Tur bija apzināts grūdiens mugurā, vieglāk bija nepagrūst, nekā pagrūst, tava iedomu fizika šajā gadījumā nedarbojas
No tevis, patiesībā, neko citu negaidīju, kā raudāšanu par to kā tiesneši vainīgi - jo pa dzīvi vienmēr esi bijis ņuņņa, kuram visi citi vainīgi
, 2022-05-15 09:16, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Nomaini labāk bildi, nahren tev jāliek Harka, ja ir Bocmanis?
Liec mieru товарищам Витолинам - Latvijas izlases kapracim
, 2022-05-15 09:18, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: No tevis, patiesībā, neko citu negaidīju, kā raudāšanu par to kā tiesneši vainīgi - jo pa dzīvi vienmēr esi bijis ņuņņa, kuram visi citi vainīgi
Ņuņņa ir TU, kurš raustās atklāt savu patieso identitāti, ne par ko negrib dzīvajā runāt, visu pasauli uztver tikai rakstiskā, normatīvo aktu veidā Gluži, kā tavs elks Ivars
, 2022-05-15 09:45, pirms 3 gadiem
hockeypro rakstīja: Kas tas par murgu?? Ja tas būtu NHL, dzierkalam nebūtu iedevuši 2 minūtes, jo tur nekā nebija!
Murgs nebūtu, ja Latvijas izlase spētu realizēt vairākumu. Ja mēs neprotam gūt vārtus, uz panākumiem cerēt nevaram. Vienmēr meklēs vainīgo kad zaudēs. Nekas nespīd.
, 2022-05-15 10:49, pirms 3 gadiem
Es te lasu komentus - "jāpieņem zaudējums un jāietālāk "
Kurā dimensijā jūs dzīvojat ? Bļāviens, tos tiesnešus pie jums jāaizsūta. Tās ir šausmas kā to spēli apgrieza ar kājām gaisā !
Es brīnos kāpēc beigās Vītoliņš neuztaisīja boikotu ! Tas bija kautkāds ārprāts. Šausmas ne hokejs.
, 2022-05-15 12:00, pirms 3 gadiem
aknelis rakstīja: Es te lasu komentus - "jāpieņem zaudējums un jāietālāk "
Kurā dimensijā jūs dzīvojat ? Bļāviens, tos tiesnešus pie jums jāaizsūta. Tās ir šausmas kā to spēli apgrieza ar kājām gaisā !
Es brīnos kāpēc beigās Vītoliņš neuztaisīja boikotu ! Tas bija kautkāds ārprāts. Šausmas ne hokejs.
Piekrītu, skandāls bija vairāk nekā nepieciešams, lai citās reizēs nevienai citai strīpaino brigādei neienāktu i prātā vilkt aiz ausīm Latvijas pretiniekus! Tā nebūt nav pirmā reize, kad mūs ņem un vienkārši naglākajā veidā piečakarē, kā pēdējos lohus!
Pietek būt lohu lomā, visam tam vienreiz ir jāliek trekns punkts!