Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

PČ 4. diena: grupas līdere Vācija pret pastarīti Kanādu

Rolands Eliņš

PČ 4. diena: grupas līdere Vācija pret pastarīti Kanādu
Foto: Reuters/Scanpix

Šodien pasaules čempionātā hokejā Rīgā tiks aizvadītas četras spēles, un papildus Latvijas cīņai pret Itāliju B apakšgrupā norisināsies arī mačs Vācija-Kanāda (sākums 20:15), kurā principā jāsāk runāt par Kanādas iespējām vispār kvalificēties ceturtdaļfinālam. Savukārt grupā Slovākija spēlēs pret krieviem, bet vakarā Čehija tiksies ar Baltkrieviju.

Kanādas izlase vakar vakarā aizvadīja Ziemeļamerikas derbiju pret ASV, kas Rīgā bija ieradusies līdzīgos apstākļos, proti, ar tikko kopā sanākušu sastāvu, bez pārbaudes spēlēm un pēc ierašanās no Amerikas. Kanādai neveiksmīga sanāca arī šī spēle, ciešot sakāvi ar 1:5, un, ierēķinot klāt sauso zaudējumu 0:2 pret Latviju, šis Kanādas izlasei ir visneveiksmīgākais pasaules čempionāta sākums.

Šovakar būs iespēja kaut ko mainīt un beidzot sākt gūt vārtus, jo pagaidām iemesti tikai vieni vārti, tie paši trešā perioda otrajā pusē, kad ASV uzvara jau bija skaidra lieta. Kanādai pretim stāsies Vācijas izlase, kas savukārt čempionātā ievadā demonstrējusi pavisam pretēju sniegumu – Vācijai divas uzvaras un gūti 14 vārti. ROC izlasei pagaidām ir 11 vārti, bet nevienai citai nav vairāk par septiņiem.

Vācijai gan abas spēles bijušas pret komandām, pret kurām Vācija arī gaidīja uzvaru, proti, Norvēģiju un Itāliju. Iepriekšējā reize, kad Vācija PČ spēlē nezaudēja pamatlaikā pret Kanādu, bija 2003. gadā, bet iepriekšējā tikšanās reizē 2019. gadā kanādieši uzvarēja ar 8:1. Kanāda 2019 un Kanāda 2021 pagaidām gan rāda pilnīgi citādu sniegumu. Savukārt olimpiskajās spēlēs Vācija 2018. gadā prata pieveikt Kanādu pusfinālā ar 4:3.

Lai kā arī tas neizklausītos, bet Kanādai šī būs svarīga spēle par vietu ceturtdaļfinālā. Īpaši daudz laika ieskrieties grupu turnīrā nemaz vairs nav palicis, un, ja zaudējums tiks ciests arī šodien, tad Kanāda vairs teorētiski nevarēs gūt vairāk par 12 punktiem, turklāt vēl priekšā būs spēle pret Somiju.

A grupā Krievijas Olimpiskās komitejas (ROC) komanda agrajā spēlē tiksies pret Slovākiju, un šī būs spēle starp divām komandām, kas uzvarējušas divās no divām spēlēm. Abas izlases pieveica Lielbritāniju, tiesa, paveica to dažādos veidos – krievi sakāva britus ar 7:1, kamēr Slovākija vakar britus pārspēja tikai ar 2:1. Slovākijai ir ļoti nepatīkama iepriekšējo PČ spēļu bilance pret Krieviju, proti, 2017. un 2018. gadā tika zaudēts abās spēlēs ar kopējo vārtu starpību 0:10.

IIHF apstiprinājusi, ka ROC sastāvā gaidāmi papildinājumi no NHL Vladimira Tarasenko, Dmitrija Orlova un Iļjas Samsonova personās, kuru komandas izstājās no Stenlija kausa, taču viņu fiziska pievienošanās izlasei gaidāma tikai pēc vairākām dienām.

Savukārt vakara spēlē B grupā Baltkrievija mēģinās nolauzt vēl vienu grandu. Vakar ar 1:0 tika pārspēta Zviedrija, bet šovakar gaidāma spēle pret Čehiju, kurai principā līdzīgas pārdomas kā Kanādai, jo pagaidām ciesti zaudējumi abās spēlēs – ļoti līdzvērtīgā cīņā tika zaudēts Krievijai, bet sestdien ar 2:5 nācās piekāpties Šveicei.

Šodien PČ

Gr.KomandasSākums
ASlovākija – ROC16:15
BLatvija – Itālija16:15
AČehija – Baltkrievija20:15
BVācija – Kanāda20:15

A apakšgrupa

VKomandaSUUPZPPVārtiP
1.ROC2200011:46
2.Slovākija220007:36
3.Šveice220006:26
4.Dānija210014:43
5.Baltkrievija210013:53
6.Zviedrija200023:50
7.Čehija200025:90
8.Lielbritānija200022:90

B apakšgrupa

V.ValstsSUUPZPZVārtiP
1.Vācija2200014:56
2.Kazahstāna202005:34
3.Latvija210104:34
4.Somija210103:34
5.ASV210016:33
6.Norvēģija210015:63
7.Kanāda200021:70
8.Itālija200025:130

Izmantotie resursi:
IIHF - Home 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD...

  -3 [+] [-]

, 2021-05-24 12:31, pirms 4 gadiem
Atjēdzos no piektdienas, sestdienas dzeršanas, paskatos pulksteni atkal jāsāk kost, labi ka nākamā spēle ceturtdien tikai būs. Tad izgulēšu pāli

  -2 [+] [-]

, 2021-05-24 12:43, pirms 4 gadiem
bukarts750 rakstīja: Atjēdzos no piektdienas, sestdienas dzeršanas, paskatos pulksteni atkal jāsāk kost, labi ka nākamā spēle ceturtdien tikai būs. Tad izgulēšu pāli
Bukart ,vaitad nav jādodas uz ledus?

     [+] [-]

, 2021-05-24 12:43, pirms 4 gadiem
šaubos ka kļavu lapas kautko izdarīs,vāciešiem pārāk pārliecinošs sniegums .

     [+] [-]

, 2021-05-24 12:50, pirms 4 gadiem
Būs intresanti paskatīties vai šis Kanādas sastāvs spēs savākties pēc 2 bezzobainiem zaudējumiem un to pašu rīt varēs pateikt arī par.Zviedriem kam.rīt jāspēlē pret Šveici

     [+] [-]

, 2021-05-24 13:04, pirms 4 gadiem
es domaju,ka can pedeja iespeja...

  -1 [+] [-]

, 2021-05-24 13:20, pirms 4 gadiem
Vācija - Olimpiskie Vicečempioni!
Es domaju Kanādai nav cerības!

     [+] [-]

, 2021-05-24 13:44, pirms 4 gadiem
Kanāda varbūt beidzot pamodīsies. Un kāpēc ne pret Vāciju, protams ja vien Kanādai nav krietni lielākas problēmas...

     [+] [-]

, 2021-05-24 13:45, pirms 4 gadiem
Zviedriem ļoti līdzīga situācija un arī spēcīgs pretinieks Šveice

     [+] [-]

, 2021-05-24 13:54, pirms 4 gadiem
Kanāda,Čehija, Zviedrija pēc divām spēlēm uz 0. Nez kāds bija kopējais koeficients... kāds varēja kļūt par miljonāru.

     [+] [-]

, 2021-05-24 14:05, pirms 4 gadiem
giba rakstīja: Kanāda,Čehija, Zviedrija pēc divām spēlēm uz 0. Nez kāds bija kopējais koeficients... kāds varēja kļūt par miljonāru.
tur točna ,bija pat 14.00 koefi uz vāciju 4.20

     [+] [-]

, 2021-05-24 14:06, pirms 4 gadiem
giba rakstīja: Kanāda,Čehija, Zviedrija pēc divām spēlēm uz 0. Nez kāds bija kopējais koeficients... kāds varēja kļūt par miljonāru.
bet tajā pašā laikā padomā cik daudzi zaudēja piķi.šaubos ka kāds lika uz mazajām komandam .

  +1 [+] [-]

, 2021-05-24 14:11, pirms 4 gadiem
Lai būtu vēl interesantāk SLK vajadzētu uzvarēt ROC

  +1 [+] [-]

, 2021-05-24 14:20, pirms 4 gadiem
Šajā čempī bukmeikeri jūk prātā😂😂😂

     [+] [-]

, 2021-05-24 14:40, pirms 4 gadiem
One goal and one goal only!

     [+] [-]

, 2021-05-24 14:56, pirms 4 gadiem
Kāds uzlika uz vāciju?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-24 15:08, pirms 4 gadiem
CR7 rakstīja: Kāds uzlika uz vāciju?
Gribēju, bet bail riskēt, Kanādā tomēr ir Kanādā, var izšaut pret jebkuru ari ar šo sastāvu

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:30, pirms 4 gadiem
bukarts750 rakstīja: Gribēju, bet bail riskēt, Kanādā tomēr ir Kanādā, var izšaut pret jebkuru ari ar šo sastāvu
Bukmeikeri ar tā domā
Vēlaizvien Kanādai pret visiem pretiniekiem ir zemi koeficienti...

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:30, pirms 4 gadiem
savā ziņā piekrītu, bet labs koefs un risks labi var atmaksāties
bukarts750 rakstīja: Gribēju, bet bail riskēt, Kanādā tomēr ir Kanādā, var izšaut pret jebkuru ari ar šo sastāvu

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:31, pirms 4 gadiem
kāds bija koefs pirmajā spēlē starp Kanādu un Latviju?

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:33, pirms 4 gadiem
Kanadci panems frici uz desas, kepkas

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:39, pirms 4 gadiem
hmm, te visi boldā

  +1 [+] [-]

, 2021-05-24 15:43, pirms 4 gadiem
Vācieši būtībā ir pārspējusi pastarīti Itāliju un arī norvēģus,kuriem arī neviens īpaši netic,ka varētu būt konkurētspējīgi cīņā par ploviem,tomēr iekost mums vai kazahiem norvēģi mierīgi var.Tā kā šī cīņa parādīs.kas ir kas.Cik spēcīgi ir vācieši,it sevišķi brīdī,kad kanādiešiem vairs nav kur atkāpties?Šis moments man atgādina 2000.gadu,kad tikāmies ar Krieviju,kura bija līdzīgā stāvoklī,lai nokļūtu plovos viņi Latvijai nedrīkstēja zaudēt,bet visi atcerās,kas toreiz notika.Ar Kanādu šodien var notikt tas pats.
PS.Neko neesmu spiedis,lai teksts būtu boldā.

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:43, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: hmm, te visi boldā
Eksperti

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:44, pirms 4 gadiem
Algunopis
Ziniet kads ir prikols, atnaks tupais churbans un iepirdis BEZ bolda jo vnk nemak

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:47, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: .
PS.Neko neesmu spiedis,lai teksts būtu boldā.
beidzot esi uzņemts ekspertos! Pat bez iestājeksāmena!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-24 15:49, pirms 4 gadiem
cerams
alguns rakstīja: Vācieši būtībā ir pārspējusi pastarīti Itāliju un arī norvēģus,kuriem arī neviens īpaši netic,ka varētu būt konkurētspējīgi cīņā par ploviem,tomēr iekost mums vai kazahiem norvēģi mierīgi var.Tā kā šī cīņa parādīs.kas ir kas.Cik spēcīgi ir vācieši,it sevišķi brīdī,kad kanādiešiem vairs nav kur atkāpties?Šis moments man atgādina 2000.gadu,kad tikāmies ar Krieviju,kura bija līdzīgā stāvoklī,lai nokļūtu plovos viņi Latvijai nedrīkstēja zaudēt,bet visi atcerās,kas toreiz notika.Ar Kanādu šodien var notikt tas pats.
PS.Neko neesmu spiedis,lai teksts būtu boldā.

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:50, pirms 4 gadiem
Visi kļuvuši par ekspertiem

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:56, pirms 4 gadiem
Kur mana blemba

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:57, pirms 4 gadiem
Jāsapotējas otro reizi un jālaiž skatīties futbols nah..

     [+] [-]

, 2021-05-24 15:59, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Jāsapotējas otro reizi un jālaiž skatīties futbols nah..
tu ir potets liberastu lopinsh?

     [+] [-]

, 2021-05-24 16:01, pirms 4 gadiem
Krustojuma_Churbans rakstīja: tu ir potets liberastu lopinsh?
Vienu dzīvi tomēr dzīvo, lai uztrauktos par sekošanu vai uzraudzīšanu
Uztraucās tie, kas neko nejēdz dzīvē
Visādi gaismas tīmekļi

     [+] [-]

, 2021-05-24 16:05, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vienu dzīvi tomēr dzīvo, lai uztrauktos par sekošanu vai uzraudzīšanu
Uztraucās tie, kas neko nejēdz dzīvē
Visādi gaismas tīmekļi
vaaja atmazka, vaaja
Bus jaizlec no 15. stava balkona - dzivojam vienreiz

     [+] [-]

, 2021-05-24 16:08, pirms 4 gadiem
Krustojuma_Churbans rakstīja: vaaja atmazka, vaaja
Bus jaizlec no 15. stava balkona - dzivojam vienreiz
Kamēr būs vēl kāds cilvēks, kas tevi ienīst vai mīl, tad nav vērts

     [+] [-]

, 2021-05-24 16:11, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kamēr būs vēl kāds cilvēks, kas tevi ienīst vai mīl, tad nav vērts
soska ir tev ?

     [+] [-]

, 2021-05-24 16:15, pirms 4 gadiem
Krustojuma_Churbans rakstīja: soska ir tev ?
Nav, bet to ko es gribu vēl nevaru pavilkt finansiāli

     [+] [-]

, 2021-05-24 20:28, pirms 4 gadiem
ir kāds strīms kur spēli var skatīties?

     [+] [-]

, 2021-05-24 20:35, pirms 4 gadiem
Kas mums labāk? CAN zāģis, vai CAN uzvar?

     [+] [-]

, 2021-05-24 20:37, pirms 4 gadiem
Loģika aizmirsa uz spēli ierasties.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-24 20:39, pirms 4 gadiem
Par Kanādu varam aizmirst, šie cīnīsies ar Itāļiem par pēdējo vietu, cerams vismaz kazahiem aizliks kāju priekšā

  +1 [+] [-]

, 2021-05-24 20:41, pirms 4 gadiem
Anatolijs Zvaigzne rakstīja: ir kāds strīms kur spēli var skatīties?
OnHockey.TV | Live hockey streams (NHL, KHL,...

     [+] [-]

, 2021-05-24 20:48, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kas mums labāk? CAN zāģis, vai CAN uzvar?
Mums protams, labāk CAN zaudējums, jo, ja pēc tam jāskaita punktus uz tikšanus 1/4, mums pluss pret CAN

     [+] [-]

, 2021-05-24 21:26, pirms 4 gadiem
Anatolijs Zvaigzne rakstīja: Mums protams, labāk CAN zaudējums, jo, ja pēc tam jāskaita punktus uz tikšanus 1/4, mums pluss pret CAN
Nepiekrītu. Mums galvenais paņemt punktus pret usa, somiju, bet pāri visam uzvarēt Vāciju, tad viss iznāk OK! +can nav tā, kas te visus varētu vinnēt..

  +1 [+] [-]

, 2021-05-24 21:51, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Nepiekrītu. Mums galvenais paņemt punktus pret usa, somiju, bet pāri visam uzvarēt Vāciju, tad viss iznāk OK! +can nav tā, kas te visus varētu vinnēt..
No USA, FIN, GER mums ir jādabū 3pt (pie nosacījuma, ka vinnējam NOR(kas nebūs nemaz vienkārši)) un ir piekāst, kurš tur uzvar- GER vai CAN.

     [+] [-]

, 2021-05-24 21:52, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Nepiekrītu. Mums galvenais paņemt punktus pret usa, somiju, bet pāri visam uzvarēt Vāciju, tad viss iznāk OK! +can nav tā, kas te visus varētu vinnēt..
gribi teikt, ka Latvija ir tā, kas visus vinnēs? man jau šķiet, ka ļoti grūti ies pret šīm komandām, bet nu, nekad nevar zināt. Paskaties kaut vai tagas kā CAN spēlē, neizmantoja nevienu 5pret3 vairākumu, nedomāju, ka viņi vinnēs. Nebūtu tik pārliecināts, ka LV paņems pret Vāciju.
Bet tā jau jebkurā gadījumā labāk, ja CAN zaudē, vai tad ne?

     [+] [-]

, 2021-05-24 21:52, pirms 4 gadiem
hypocrisy rakstīja: No USA, FIN, GER mums ir jādabū 3pt (pie nosacījuma, ka vinnējam NOR(kas nebūs nemaz vienkārši)) un ir piekāst, kurš tur uzvar- GER vai CAN.
šis būs jautri

     [+] [-]

, 2021-05-24 21:54, pirms 4 gadiem
kas tas tāds par jampampiņu komentē spēles, 360TV? Visā viņa komentēšanā ir cauri jūtams, ka ir absolūts Kanādas fans. To īpaši varēja sajust Kanādas spēlē pret ASV. Visu laiku izrādījās, ka Kanāda ir labāka (pēc viņa teiktā). Kaut gan ir aizmirsis faktu, ka ASV ir visātrākā pasaules izlase. Arī tagad pret Vāciju... visu laiku netieši apbrīno un fano par Kanādu. Nesaprotu, kā komentētājs var komentēt spēli, ja nespēj būt neitrāls. Un vēl tam komentatora puikam vajadzētu zināt vēsturi. Viņš spēles laikā tagad pret Vāciju, stāstīja, ka vācieši pirmie sākuši spēlēt ziemeļamerikāniskā stilā... Kaut gan pirmie kuri uz Eiropu atveduši hokeju - bija tieši latvieši!

     [+] [-]

, 2021-05-24 22:01, pirms 4 gadiem
Outcast rakstīja: kas tas tāds par jampampiņu komentē spēles, 360TV? Visā viņa komentēšanā ir cauri jūtams, ka ir absolūts Kanādas fans. To īpaši varēja sajust Kanādas spēlē pret ASV. Visu laiku izrādījās, ka Kanāda ir labāka (pēc viņa teiktā). Kaut gan ir aizmirsis faktu, ka ASV ir visātrākā pasaules izlase. Arī tagad pret Vāciju... visu laiku netieši apbrīno un fano par Kanādu. Nesaprotu, kā komentētājs var komentēt spēli, ja nespēj būt neitrāls. Un vēl tam komentatora puikam vajadzētu zināt vēsturi. Viņš spēles laikā tagad pret Vāciju, stāstīja, ka vācieši pirmie sākuši spēlēt ziemeļamerikāniskā stilā... Kaut gan pirmie kuri uz Eiropu atveduši hokeju - bija tieši latvieši!
Interesanti, man kaut kā redzās, ka viņš dikti fano par Vāciju. "Jā!!! Vācija iztur, jā!!!, Vācija izmet ripu" utt.

     [+] [-]

, 2021-05-24 22:02, pirms 4 gadiem
Anatolijs Zvaigzne rakstīja: gribi teikt, ka Latvija ir tā, kas visus vinnēs? man jau šķiet, ka ļoti grūti ies pret šīm komandām, bet nu, nekad nevar zināt. Paskaties kaut vai tagas kā CAN spēlē, neizmantoja nevienu 5pret3 vairākumu, nedomāju, ka viņi vinnēs. Nebūtu tik pārliecināts, ka LV paņems pret Vāciju.
Bet tā jau jebkurā gadījumā labāk, ja CAN zaudē, vai tad ne?
Labāk ir ja can vinnē vācus un kazakus, bet mēs atlikušajās spēlēs vinnējam fričus, nor un kādus punktus pret usa un fin, ne? To es domāju arī skatoties no potenciālā 1/4

  +1 [+] [-]

, 2021-05-24 22:06, pirms 4 gadiem
Par to, ka LV paņems Vāciju, es arī neesmu pārliecināts

     [+] [-]

, 2021-05-24 22:06, pirms 4 gadiem
[quote anatolijs_zvaigzne]
....Paskaties kaut vai tagas kā CAN spēlē, neizmantoja nevienu 5pret3 vairākumu, nedomāju, ka viņi vinnēs...

Kanāda spēlē pret Vāciju tāpat kā Latvija pret Itāliju, tikai daudz kvalitatīvāk. Vācieši tikai vislaik stāv pa pieciem vārtos, tāpēc arī nav golu. Taktika pret jebkuru.

     [+] [-]

, 2021-05-24 22:08, pirms 4 gadiem
Can spiež ļoti, bet nav meistarības... interesanti, ka nakas to teikt par can...

  +2 [+] [-]

, 2021-05-24 22:09, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Par to, ka LV paņems Vāciju, es arī neesmu pārliecināts
Nekas nereāls nav arī variants, ka vairāk punktus mēs vispār nepaņemam.

     [+] [-]

, 2021-05-24 22:10, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Can spiež ļoti, bet nav meistarības... interesanti, ka nakas to teikt par can...
Ja nebūtu tās meistarības, tad GER viņus spiestu.

     [+] [-]

, 2021-05-24 22:10, pirms 4 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nekas nereāls nav arī variants, ka vairāk punktus mēs vispār nepaņemam.
Nu nor tā kā vajadzētu, bet tālāk jau smagi... jā, paliek prātā spēle ar kaz...

     [+] [-]

, 2021-05-24 22:11, pirms 4 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ja nebūtu tās meistarības, tad GER viņus spiestu.
ger vnk izvēlējušies pareizo taktiku man liekas...

     [+] [-]

, 2021-05-24 22:13, pirms 4 gadiem
can mūs arī spieda un kāds rezultāts bija?

     [+] [-]

, 2021-05-24 22:21, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Par to, ka LV paņems Vāciju, es arī neesmu pārliecināts
Mēs jau redzējām kā paņēmām kazahus un itāļus, svarīgākais pieveikt norvēģus un jāmēģina lasīt punktus pārējos mačos

     [+] [-]

, 2021-05-24 22:23, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Mēs jau redzējām kā paņēmām kazahus un itāļus, svarīgākais pieveikt norvēģus un jāmēģina lasīt punktus pārējos mačos
Kā jau minēju, man liekas svarīgi ir 2-3 punkti pret usa, fin, uzvarēt nor un svarīgākā spēle pret ger..