Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Izlasei palīdzēs Kivlenieks, par Balcera pievienošanos sarunas turpinās

Jānis Celmiņš

Izlasei palīdzēs Kivlenieks, par Balcera pievienošanos sarunas turpinās
Matīss Kivlenieks. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Latvijas hokeja izlases krāsas pasaules čempionātā (PČ) Rīgā pārstāvēs Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) pieredzi guvušais Kolumbusas “Blue Jackets” vārtsargs Matīss Kivlenieks, sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien apstiprināja Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols.

Aprīļa beigās kļuva skaidrs, ka Latvijas izlasei PČ Rīgā nevarēs palīdzēt Latvijas hokeja lielākā zvaigzne Elvis Merzļikins, kurš bijis mūsu valstsvienības pirmais vārtsargs pēdējos četros PČ. Sezonas laikā latviešu vārtsargs iedzīvojās smadzeņu satricinājumā un arī pleca traumā, kas mieru neliek vēl joprojām. Tāpat Merzļikina sieva ir stāvoklī, un abiem pēc dažiem mēnešiem gaidāms ģimenes pieaugums.

Portāla Sportacentrs.com rīcībā esošo informāciju par Matīsa Kivlenieka pievienošanos izlasei šodien apstiprināja LHF ģenerālsekretārs Viesturs Koziols. “Ar Matīsu komunicēju es, bet Bobs sazinājās ar “Blue Jackets” ģenerālmenedžeri,” skaidro federācijas ģenerālsekretārs. Lielāka vai mazāka, bet skaidrība ir vēl par trim potenciālajiem izlases hokejistiem - vienu uzbrucēju un diviem aizsargiem. “Biļete ir nopirkta arī Kristiānam Rubīnam, komunicējam ar Balceru un viņa aģentu, tāpat tiek gaidīta ziņa par to, kad uz Rīgu varēs doties Jānis Jaks,” atklāj Koziols.

Pašlaik paplašinātajā kandidātu sarakstā ir 39 spēlētāji – četri vārtsargi, 15 aizsargi un 21 uzbrucējs, bet šajās dienās izlasei pievienosies arī Rodrigo Ābols un Ronalds Ķēniņš.

Latvijas izlase pēdējās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta aizvadīs 14. un 15. maijā, uzņemot Šveices valstsvienību. Turnīru Latvija sāks 21. maijā pret Kanādu, un mūsu apakšgrupā spēlēs arī Kazahstāna, Itālija, ASV, Norvēģija, Somija un Vācija.

Latvijas izlases pārbaudes spēles pirms PČ

DatumsSpēleRez.
9.04.Latvija - Latvija U186:1
14.04.Latvija - Latvija U186:1
20.04.Slovākija - Latvija1:2 P
21.04.Slovākija - Latvija1:0 P
14.05.Latvija - Šveice-
15.05.Latvija - Šveice-

Latvijas izlases pašreizējie kandidāti

Vārtsargi (4)

SpēlētājsVecKlubsS%RipasS%Ripas
Jānis Kalniņš29Jokerit (KHL)3291.3%2.513180.0%8.51
Ivars Punnenovs26Tigers (Šveice)3890.8%3.382187.1%4.53
Gustavs Grigals22Alaska-Fairbanks (NCAA)10
Jānis Voris21Dinamo Rīga (KHL)1186.5%3.55

Aizsargi (15)

SpēlētājsVecKlubsSV+PPti+/-SV+PPti+/-
Kristaps Sotnieks34Dinamo Rīga (KHL)260+44-1211762+1517-14
Oskars Cibuļskis33Litvinov (Čehija)454+48+67492+1012-10
Artūrs Kulda32Ice Tigers (Vācija)331+1718-76335+49-2
Ralfs Freibergs29Trinec (Čehija)822+121405340+55-5
Gunārs Skvorcovs31Dinamo Rīga (KHL)360+44-113201+01-6
Uvis Balinskis24Litvinov (Čehija)485+121703191+45-2
Oskars Bārtulis34Black Wings (Austrija)293+1013+63111+23-1
Kristaps Zīle23Dinamo Rīga (KHL)442+57-92150+00-2
Kristofers Bindulis25Pinguine (Vācija)352+13-21150+000
Ernests Ošenieks19Dinamo Rīga (KHL)501+56-13
Roberts Mamčics26Dinamo Rīga (KHL)431+56-8
Ņikita Mateiko19Dinamo Rīga (KHL)120+00-4
Miks Tumānovs19Dinamo Rīga (KHL)100+11-2
Patriks Ozols20Zemgale/LLU367+1219
Arvils Bergmanis21Olimp/Venta 2002333+811

Uzbrucēji (21)

SpēlētājsVecKlubsSV+PPti+/-SV+PPti+/-
Miķelis Rēdlihs36Olimp/Venta 200294+1115127111+1930-4
Gints Meija33Black Wings (Austrija)113+14+19607+815-5
Andris Džeriņš33Dinamo Rīga (KHL)162+46-29589+1726-8
Kaspars Daugaviņš33*Vityaz (KHL)5817+3249+395616+1733+3
Lauris Dārziņš36Dinamo Rīga (KHL)417+1623-1395522+1436-6
Miks Indrašis30Dinamo Rīga (KHL)4916+2339-1385511+1728-11
Roberts Bukarts30Dinamo Rīga (KHL)389+918-1374510+10200
Mārtiņš Karsums35Pinguine (Vācija)253+710-214175+813+12
Rihards Bukarts25Dinamo Rīga (KHL)3311+617-103221+89-4
Māris Bičevskis29Mlada Boleslav (Čehija)526+1117+83181+12-2
Frenks Razgals24Zemgale/LLU2217+10272100+00-3
Rihards Marenis28Kiruna (Zviedrija-3)3110+1626+7172+02+3
Oskars Batņa26Anglet (Francija)229+918-1170+00+1
Mārtiņš Dzierkals24Dinamo Rīga (KHL)5210+1424-18170+000
Daniels Bērziņš22Dinamo Rīga (KHL)452+24-6
Jānis Švanenbergs19Dinamo Rīga (KHL)364+48-9
Nikolajs Jeļisejevs26Dinamo Rīga (KHL)151+12-1
Deniss Fjodorovs20Dinamo Rīga (KHL)60+00-3
Toms Andersons27Tigers (Šveice)413+03-1
Filips Buncis23Pinguine (Vācija)383+36-22
Renārs Krastenbergs22Villach (Austrija)124+59-1

*vecums norādīts čempionāta atklāšanas dienā 21. maijā

  +6 [+] [-]

, 2021-05-10 16:11, pirms 4 gadiem
Kur tad Freibergs? Ar taču ir nometnē tad jau 15 aizsargi..

  -3 [+] [-]

, 2021-05-10 16:21, pirms 4 gadiem
Lūdzu tā, divas maiņas uzbrukumā.
Dārziņš - Miks - Daugava
Ķēniņš - Ābols - Balcers

 +13 [+] [-]

, 2021-05-10 16:22, pirms 4 gadiem
Matlss rakstīja: Lūdzu tā, divas maiņas uzbrukumā.
Dārziņš - Miks - Daugava
Ķēniņš - Ābols - Balcers
Ļauj Bobam strādāt!

  -4 [+] [-]

, 2021-05-10 16:27, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ļauj Bobam strādāt!
ĻĀUJ MAN IZTEIKT MANU SUBJEKTĪVO VIEDOKl, Banss! (Turklāt balstos uz pagātni) - ir labi strādājis.

  +8 [+] [-]

, 2021-05-10 16:28, pirms 4 gadiem
cerams Bobs zin ko dara neatlaidīgi velkot uz Rīgu Kivlenieku!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 16:29, pirms 4 gadiem
Matlss rakstīja: ĻĀUJ MAN IZTEIKT MANU SUBJEKTĪVO VIEDOKl, Banss! (Turklāt balstos uz pagātni) - ir labi strādājis.
maiņas saliktas Brožes rakstā. šaubos vai Balcers būs

  -2 [+] [-]

, 2021-05-10 16:30, pirms 4 gadiem
Varēja jau iztikt bez kiļkas

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 16:34, pirms 4 gadiem
Matlss rakstīja: ĻĀUJ MAN IZTEIKT MANU SUBJEKTĪVO VIEDOKl, Banss! (Turklāt balstos uz pagātni) - ir labi strādājis.
ok!

  -3 [+] [-]

, 2021-05-10 16:34, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: cerams Bobs zin ko dara neatlaidīgi velkot uz Rīgu Kivlenieku!
Atliek cerēt
Kgan es to nesaprotu

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 16:35, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Atliek cerēt
Kgan es to nesaprotu
ja par trešo, tad ok.
ja gaisu jaukt Ivaram un Jānim tad var sanākt ne ok!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 16:35, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ļauj Bobam strādāt!
vispār jau arī būtu labas tās maiņas ko viņš pateica.vajag tak salikt normālas kas kādu ''pavazās'' savādāk varēsim atkal tik pa savu zonu slidot! un mest vidēji pie 2 labi ja goliem!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 16:37, pirms 4 gadiem
Matlss rakstīja: ĻĀUJ MAN IZTEIKT MANU SUBJEKTĪVO VIEDOKl, Banss! (Turklāt balstos uz pagātni) - ir labi strādājis.
šeit runāt nedrīkst,vaitad pirmo dienu esi?uzreiz kā hiēnas metas virsu ...kur nu vēl domas izteikt...

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 16:39, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ja par trešo, tad ok.
ja gaisu jaukt Ivaram un Jānim tad var sanākt ne ok!
NHL pieraksts tomēr liek Kivlenieku augstākā plauktā nekā Kalniņš ar Ivaru. Objektīvi abiem nebūtu te ko lūpu uzmest kaut gan protams sajūtas ne tās labākas. Piekritīšu, ka šogad iespējams varēja arī Kivlenieku neraustīt, bet pārmest neko čalim nevar - es ar viņa vietā skrietu.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 16:40, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: šeit runāt nedrīkst,vaitad pirmo dienu esi?uzreiz kā hiēnas metas virsu ...kur nu vēl domas izteikt...
šodien noriskēju un uzreiz dabūju iekšās!

  -3 [+] [-]

, 2021-05-10 16:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ļauj Bobam strādāt!
kādā veidā viņš traucē?

  +5 [+] [-]

, 2021-05-10 16:41, pirms 4 gadiem
backstab rakstīja: NHL pieraksts tomēr liek Kivlenieku augstākā plauktā nekā Kalniņš ar Ivaru. Objektīvi abiem nebūtu te ko lūpu uzmest kaut gan protams sajūtas ne tās labākas. Piekritīšu, ka šogad iespējams varēja arī Kivlenieku neraustīt, bet pārmest neko čalim nevar - es ar viņa vietā skrietu.
pilnīgi pareizi. es jau ar neko Kivleniekam nepārmetu. viņam saka, viņš brauc uz izlasi. katrs viņa vietā brauktu ja sauc, var un grib.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-10 16:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: cerams Bobs zin ko dara neatlaidīgi velkot uz Rīgu Kivlenieku!
Nē, nu, kamēr viņu neliek izšķirošajos mačos, tikmēr jau pofig.

Tikai diez vai ziemeļamerikānis ar savu NHL-centrisko domāšanu sapratīs, ka Kivlenieks ir vājāks par Kalniņu. Kas rada bažas, jā.

Un nav saprotams, par kuru uzbrucēju ir skaidrība, ja par Balceru "notiek sarunas"

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 16:41, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: vispār jau arī būtu labas tās maiņas ko viņš pateica.vajag tak salikt normālas kas kādu ''pavazās'' savādāk varēsim atkal tik pa savu zonu slidot! un mest vidēji pie 2 labi ja goliem!
es jau nesaku ka sliktas vai kādas. tas vnk bija tāds teiciens iz sc folkloras. neķer tik nopietni

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 16:41, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: kādā veidā viņš traucē?
jauc galvu ar savām maiņām!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 16:41, pirms 4 gadiem
Matlss rakstīja: Lūdzu tā, divas maiņas uzbrukumā.
Dārziņš - Miks - Daugava
Ķēniņš - Ābols - Balcers
tu tikai esi mainas vietam sajaucis,vai ari darzinam ir jabut citur .

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 16:42, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Nē, nu, kamēr viņu neliek izšķirošajos mačos, tikmēr jau pofig.

Tikai diez vai ziemeļamerikānis ar savu NHL-centrisko domāšanu sapratīs, ka Kivlenieks ir vājāks par Kalniņu. Kas rada bažas, jā.

Un nav saprotams, par kuru uzbrucēju ir skaidrība, ja par Balceru "notiek sarunas"
Tralmaks? šim sezona beigusies.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-10 16:43, pirms 4 gadiem
Tiko Bobs zvanīja, viņš prasa ko mēs domājam, ja liek šādu sastāvu pret Kanādu?

Rūdolfs Balcers – Rodrigo Ābols – Ronalds Ķēniņš
Lauris Dārziņš – Miks Indrašis – Kaspars Daugaviņš
Mārtiņš Karsums – Māris Bičevskis – Roberts Bukarts
Rihards Bukarts – Oskars Batņa – Mārtiņs Dzierkals

     [+] [-]

, 2021-05-10 16:46, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tralmaks? šim sezona beigusies.
Iespējams, jā, bet varēja jau precizēt rakstā, vai runa par Balceru vai vēl citu

  +3 [+] [-]

, 2021-05-10 16:48, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Iespējams, jā, bet varēja jau precizēt rakstā, vai runa par Balceru vai vēl citu
varbūt Čukste, šis tagad uzbrukumā kaplē

godīgi sakot hvz. tā info par ZA katru reizi savādāka.
Rubīns tiešām būs ? NHL komanda PO, AHL spēles līdz 20.05

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 16:52, pirms 4 gadiem
backstab rakstīja: NHL pieraksts tomēr liek Kivlenieku augstākā plauktā nekā Kalniņš ar Ivaru. Objektīvi abiem nebūtu te ko lūpu uzmest kaut gan protams sajūtas ne tās labākas. Piekritīšu, ka šogad iespējams varēja arī Kivlenieku neraustīt, bet pārmest neko čalim nevar - es ar viņa vietā skrietu.
Smagi maldies. Vairākas sezonas šveicē vai khl ar zolīdu statistiku kotēsies daudz augstāk par dažām spēlēm nhl un ļoti viduvēju statistiku ahl.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 16:55, pirms 4 gadiem
Sochi rakstīja: Tiko Bobs zvanīja, viņš prasa ko mēs domājam, ja liek šādu sastāvu pret Kanādu?

Rūdolfs Balcers – Rodrigo Ābols – Ronalds Ķēniņš
Lauris Dārziņš – Miks Indrašis – Kaspars Daugaviņš
Mārtiņš Karsums – Māris Bičevskis – Roberts Bukarts
Rihards Bukarts – Oskars Batņa – Mārtiņs Dzierkals
es atbildēju, ka pazaudēts Andris Dž., noteikti nav sliktāks par par Māri un Oskaru B.

  +8 [+] [-]

, 2021-05-10 17:11, pirms 4 gadiem
Iepriekš jau rakstīju, ka no sportiskā aspekta neredzu jēgu Kivlenieka piesaistīšanai izlasei, tāpēc tagad varu atkārtot to pašu - ar vai bez Matīsa, komandas "overālis" nemainīsies.

Protams, ja viņš pats grib būt mājas PČ un komandas vadība uzskata, ka vajag, nekāda runa, lai jau ir, tik, lai arī te runāja, ka Ivaram ar Jāni nav jāapvainojas, es viņu vietā baigi priecīgs nebūtu, jo, ja tiešām nonāks līdz Matīsa likšanai vārtos, tad tas, tomēr, būs milzīgs avanss, ko viņi abi nekad nebija saņēmuši.
Slēpts komentārs: Tihomir

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 17:32, pirms 4 gadiem
Tihomir rakstīja: Te nu gan nepiekritīšu.speēlē labākais.ja Jānis un Ivars būtu NHL,tad arī spēlētu.Matīss pats visu ir izcīnijis.Nevar tak likt vārtos tikai tāpēc,ka spēlē kaut kādā zemā līgā un tagad ir ilgāk treniņos.
Pilnībā piekrītu. Tapat domāju, ka ja visi šie 3 būs čempī(pieņemot, ka kāds negrib palikt trešais un jau laicīgi neatstāj izlasi) tad, ja kāds nerāda super ūber fantastisku sniegumu šis būs tas čempis kad visi 3 varētu sākt kādu spēli, personīgi uzskatu, ka pret Kanādu ir jāieiel Kivlenieks, tomēr tās puses okeana skola ir. Un tad nākamajā dienā jaliek kalniņš kurš guvis rūdijumu spēlējot khl prat tāda tipa komandām ka kazahi. Un tālāk jau jāskatās vai kādu ieliks par pirmo nr vai dos iespēju arī Ivaram. Šis domāju ir viens no loģiskākajiem variantiem, bet te var notikt visādi, jo visi 3 ir vairāk vai mazāk vienādi ar saviem plusiem un mīnusiem. Bet es minu ka Kivlenieks un Kalniņš būs izlases pamats, ja neuzrodas brīnumaini Elvis.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 17:39, pirms 4 gadiem
backstab rakstīja: NHL pieraksts tomēr liek Kivlenieku augstākā plauktā nekā Kalniņš ar Ivaru. Objektīvi abiem nebūtu te ko lūpu uzmest kaut gan protams sajūtas ne tās labākas. Piekritīšu, ka šogad iespējams varēja arī Kivlenieku neraustīt, bet pārmest neko čalim nevar - es ar viņa vietā skrietu.
Gudim arī NHL pieraksts, to mēs liekam par 2.nr?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 17:42, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ļauj Bobam strādāt!
SC štata penši saka, ka Bobs ir lohs, kura laiks sen jau ir pagājis un neko viņam ļaut nevajag.. tagad nesparotu, ko darīt - ļaut vai neļaut viņam strādāt

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 17:45, pirms 4 gadiem
Tihomir rakstīja: Te nu gan nepiekritīšu.speēlē labākais.ja Jānis un Ivars būtu NHL,tad arī spēlētu.Matīss pats visu ir izcīnijis.Nevar tak likt vārtos tikai tāpēc,ka spēlē kaut kādā zemā līgā un tagad ir ilgāk treniņos.
vai tad Kivlinieks ir NHL? Nē, nav - viņš ir AHL. Uz NHL bij izsaukt vien kā aizvietotājs.
Vai Kivlinieks ir "stārs" AHL līmenī? Laikam jau ne - vismaz nekādu AHL titulu/balvu viņam pagaidām nav...

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 17:46, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Iepriekš jau rakstīju, ka no sportiskā aspekta neredzu jēgu Kivlenieka piesaistīšanai izlasei, tāpēc tagad varu atkārtot to pašu - ar vai bez Matīsa, komandas "overālis" nemainīsies.

Protams, ja viņš pats grib būt mājas PČ un komandas vadība uzskata, ka vajag, nekāda runa, lai jau ir, tik, lai arī te runāja, ka Ivaram ar Jāni nav jāapvainojas, es viņu vietā baigi priecīgs nebūtu, jo, ja tiešām nonāks līdz Matīsa likšanai vārtos, tad tas, tomēr, būs milzīgs avanss, ko viņi abi nekad nebija saņēmuši.
Kāpēc, lai Kivlenieks būtu mazāk pelnījis izsaukumu kā jebkurš cits, kas ir izlasē? Tas čempis notiek mājās un visi šeit gribētu būt. Tāpat arī no sportiskās puses, Kivlenieks var aizstāt jebkuru pie neveiksmīgas spēles. Nav teikts ka nebūs vajadzīga trešais vārtsargs, visādi var gadīties

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 17:47, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: vai tad Kivlinieks ir NHL? Nē, nav - viņš ir AHL. Uz NHL bij izsaukt vien kā aizvietotājs.
Vai Kivlinieks ir "stārs" AHL līmenī? Laikam jau ne - vismaz nekādu AHL titulu/balvu viņam pagaidām nav...
Punenovs un Kalniņš ir savu līgu stāsti? Laikam jau nē.

     [+] [-]

, 2021-05-10 17:47, pirms 4 gadiem
kecbaja rakstīja: Pilnībā piekrītu. Tapat domāju, ka ja visi šie 3 būs čempī(pieņemot, ka kāds negrib palikt trešais un jau laicīgi neatstāj izlasi) tad, ja kāds nerāda super ūber fantastisku sniegumu šis būs tas čempis kad visi 3 varētu sākt kādu spēli, personīgi uzskatu, ka pret Kanādu ir jāieiel Kivlenieks, tomēr tās puses okeana skola ir. Un tad nākamajā dienā jaliek kalniņš kurš guvis rūdijumu spēlējot khl prat tāda tipa komandām ka kazahi. Un tālāk jau jāskatās vai kādu ieliks par pirmo nr vai dos iespēju arī Ivaram. Šis domāju ir viens no loģiskākajiem variantiem, bet te var notikt visādi, jo visi 3 ir vairāk vai mazāk vienādi ar saviem plusiem un mīnusiem. Bet es minu ka Kivlenieks un Kalniņš būs izlases pamats, ja neuzrodas brīnumaini Elvis.

Kā mani uzjautrina šis mīts "pret Kanādu jāliek Kivlenieks", "aizokeāna skola"
Nu, bļin, tur hokeju savādāk spēlē? Ar lāpstām kāpostgalvas dzenā vai?
Jāliek tas, kurš tajā brīdī labāks un konkrētajai spēlei gatavāks. Basta!

  +3 [+] [-]

, 2021-05-10 17:49, pirms 4 gadiem
RobertsR rakstīja: Punenovs un Kalniņš ir savu līgu stāsti? Laikam jau nē.
Punnenovs pat daļēji rakstās pie "stāriem" Šveicē - kā noprotu, viens no vispelnošākajiem vārtsargiem NL.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 17:52, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Iepriekš jau rakstīju, ka no sportiskā aspekta neredzu jēgu Kivlenieka piesaistīšanai izlasei, tāpēc tagad varu atkārtot to pašu - ar vai bez Matīsa, komandas "overālis" nemainīsies.

Protams, ja viņš pats grib būt mājas PČ un komandas vadība uzskata, ka vajag, nekāda runa, lai jau ir, tik, lai arī te runāja, ka Ivaram ar Jāni nav jāapvainojas, es viņu vietā baigi priecīgs nebūtu, jo, ja tiešām nonāks līdz Matīsa likšanai vārtos, tad tas, tomēr, būs milzīgs avanss, ko viņi abi nekad nebija saņēmuši.
Tu neredzi jēgu, bet izlašu treneri kaut kā saredz. Izlasēs kā trešie vārtsargi Kivlenieka un augstāka līmeņa spēlētāji arī tiek iekļauti sastāvā. Starp tādiem ir Šestjorkins, Hudobins, Sorokins, no kuriem viens otrs pat divos čempionātos pēc kārtas netiek pie spēlēšanas.
Arī Mancato Šveices izlasē un Hudačeks Slovākijas izlasē 3 čempionātos pēc kārtas ir bijuši ar 0 minūtēm.

  +4 [+] [-]

, 2021-05-10 17:55, pirms 4 gadiem
Tihomir rakstīja: Te nu gan nepiekritīšu.speēlē labākais.ja Jānis un Ivars būtu NHL,tad arī spēlētu.Matīss pats visu ir izcīnijis.Nevar tak likt vārtos tikai tāpēc,ka spēlē kaut kādā zemā līgā un tagad ir ilgāk treniņos.
Matīss ir malacis un īstenībā, ko rakstīju vēl pirms gada - living a dream, t.i., sasniedzis ļoti daudz, ņemot vērā tās izejas pozīcijas, kas viņam bija.

Taču par to NHL pierakstu kā kādu absolūtā labuma mēru gan nevar piekrist. Te jau minēja Gudļevski, es tikai papildināšu - pēc spēlēšanas NHL, Kristers, kurš, starp citu, lielajā līgā ir pratis dabūt daudz labākus ciparus, izlases kontekstā nepalika ne labāks, ne sliktāks.

Tāpat šosezon BUF vārtos stājās čalis, kurš jau tālajā 14./15. gada sezonā kaut cik regulāri spēlēja AHL, pārējo laiku - ECHL ar retiem izsaukumiem uz AHL (8 spēles 6 sezonu laikā). Un viņa cipari sezonas beigās (lab, viņam 4 spēles) ir teju identiski ar Matīsa iespēto. Tikai, vai, ja šādam vārtsargam būtu Latvijas pase, kāds baigi nopietni izskatītu PČ vārtsarga ampluā?

Beigu beigās - Šilovs arī nebija tālu no debijas līgā, bet, lai piedod viņa fani, līdz izlases PČ vārtsarga pozīcijai viņam vēl ir jāpaaugas (līdz līmenim, kas nav 3. vārtsargs).

Īsāk sakot - NHL ir skaisti un brīnišķīgi, taču nu noteikti nav tā, ka visi NHL spēlējušie vārtsargi automātiski ir labāki par Eiropas TOP līgu vārtsargiem. Kur nu vēl tādi, kas ir uz NHL/AHL robežas.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 17:55, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Jāliek tas, kurš tajā brīdī labāks un konkrētajai spēlei gatavāks. Basta!
Vai tad tam nav domātas pārbaudes spēles, lai noteiktu, kurš tajā brīdī ir labākais un konkrētajai spēlei gatavākais? Jebšu ir kkaut kādas īpašas formulas, pēc kurām to aprēķina?

Bet tā, protams, pavasara klasika hokeja fanam - kāpēc neizsauca to un to, naher šitas bija jāsauc, viss ir slikti, bē grupa hokejfana pavasara bubiņfests

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 18:00, pirms 4 gadiem
archy0 rakstīja: Tu neredzi jēgu, bet izlašu treneri kaut kā saredz. Izlasēs kā trešie vārtsargi Kivlenieka un augstāka līmeņa spēlētāji arī tiek iekļauti sastāvā. Starp tādiem ir Šestjorkins, Hudobins, Sorokins, no kuriem viens otrs pat divos čempionātos pēc kārtas netiek pie spēlēšanas.
Arī Mancato Šveices izlasē un Hudačeks Slovākijas izlasē 3 čempionātos pēc kārtas ir bijuši ar 0 minūtēm.
Es arī rakstu - ja pats grib braukt un ir gatavs arī sēdēt uz beņķa, ok un var tikai teikt atzinīgus vārdus, bet no sportiskā aspekta (ko es arī minēju sākumā), lielas jēgas nav, jo Eiropas TOP līgu ilgtermiņa pirmajiem numuriem PČ nav kosmisks līmenis, kur pirms mačiem ar drebošām rokām jāiet aiz stūra uzpīpēt (kā runā, bija arī tāds gadījums Latvijas izlasē).

     [+] [-]

, 2021-05-10 18:00, pirms 4 gadiem
Domāju, ja Balcers nebrauktu, tas tiktu pateikts uzreiz, šobrīd tā šance palielinās uz viņa dalību PČ

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 18:00, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es arī rakstu - ja pats grib braukt un ir gatavs arī sēdēt uz beņķa, ok un var tikai teikt atzinīgus vārdus, bet no sportiskā aspekta (ko es arī minēju sākumā), lielas jēgas nav, jo Eiropas TOP līgu ilgtermiņa pirmajiem numuriem PČ nav kosmisks līmenis, kur pirms mačiem ar drebošām rokām jāiet aiz stūra uzpīpēt (kā runā, bija arī tāds gadījums Latvijas izlasē).
Zinkovs

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 18:02, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja:
Kā mani uzjautrina šis mīts "pret Kanādu jāliek Kivlenieks", "aizokeāna skola"
Jā, turklāt, nekas, ka Matīss spēlē AHL, bet spēlēt viņam vajadzēs pret NHL kadriem, turklāt, ne kaut kādu vārguļu komandu, kāda sezonas beigās atkal kļuva DET, bet izlasēm, kuru līmenis, tomēr, ir krietni augstāks.

Par to, ka viņš tajā "Ziemeļamerikas skolā" ir arī ļoti viduvējs skolnieks nemaz nerunājot.

     [+] [-]

, 2021-05-10 18:02, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Zinkovs
Zinkovs gan.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-10 18:05, pirms 4 gadiem
Pavasari nāk un iet, bet tekstiņi IIHF PČ kontekstā kā zem copy/paste no gada uz gadu.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 18:05, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Domāju, ja Balcers nebrauktu, tas tiktu pateikts uzreiz, šobrīd tā šance palielinās uz viņa dalību PČ
es savukārt saku, ka aģenta iesaiste palielina jau tā mazās šances redzēt Balceru PČ uz ļoti mazām. tagad viņas vēl vairāk samazinās.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 18:07, pirms 4 gadiem
Un tā mēģinot kaut kādu racionālo graudu šajās pavasara diskusijās iesēt - ja Latvijai ar šādiem Eiropas TOP līgu vārtsargiem izrādīsies "par īsu" (pieņemot, ka labs rezultāts būtu cīņa par PO mačiem), tad, visdrīzāk, tā nebūs vārtsargu vaina.

Salīdzinājumam - laikā, kad izlases vārtus sargāja Naumovs un Masaļskis, par šādu duetu (2 Eiropas TOP līgu vārtsargi) varēja tikai sapņot un tad būtu sauklis "jāņem medaļas!", tagad cer uz to, ka atbrauks vēl viens vārtsargs un tad gan visiem parādīs.

     [+] [-]

, 2021-05-10 18:15, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un tā mēģinot kaut kādu racionālo graudu šajās pavasara diskusijās iesēt - ja Latvijai ar šādiem Eiropas TOP līgu vārtsargiem izrādīsies "par īsu" (pieņemot, ka labs rezultāts būtu cīņa par PO mačiem), tad, visdrīzāk, tā nebūs vārtsargu vaina.

Salīdzinājumam - laikā, kad izlases vārtus sargāja Naumovs un Masaļskis, par šādu duetu (2 Eiropas TOP līgu vārtsargi) varēja tikai sapņot un tad būtu sauklis "jāņem medaļas!", tagad cer uz to, ka atbrauks vēl viens vārtsargs un tad gan visiem parādīs.
Atzīšu, ka baigi iedziļinoājusies komentāros neesmu, bet vai tad vadošais ir uzskats (fanu, treneru, mediju, mājsaimnieču vidū) ir, ka Kivlinieks ir panākumu atslēga? Pat tad, kad Elvis atteica, neredzēju, ka īpaši kāds gaužas asaras raudātu, jo vārtsargu līnija tā kā kādu laiciņu jau kā mums nav problemātiska..

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 18:22, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Atzīšu, ka baigi iedziļinoājusies komentāros neesmu, bet vai tad vadošais ir uzskats (fanu, treneru, mediju, mājsaimnieču vidū) ir, ka Kivlinieks ir panākumu atslēga? Pat tad, kad Elvis atteica, neredzēju, ka īpaši kāds gaužas asaras raudātu, jo vārtsargu līnija tā kā kādu laiciņu jau kā mums nav problemātiska..
Šī tēma jau aizsākās pirms pāris nedēļām(?), kad vārtsargiem tika dalīti numuri un Kivlenieka fani nebija apmierināti ar saņemto, trešo, ciparu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-10 18:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es savukārt saku, ka aģenta iesaiste palielina jau tā mazās šances redzēt Balceru PČ uz ļoti mazām. tagad viņas vēl vairāk samazinās.
ka es iedomājos ka Rūdis varētu būt čempī, tā zaipis ir klāt ar kārtējo iemeslu kāpēc lai nebūtu zaipi ļauj paspņot

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 18:36, pirms 4 gadiem
Ir normāli, Kivlenieks vismaz ietaupīs naudu uz biļeti mājupceļam

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 18:38, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šī tēma jau aizsākās pirms pāris nedēļām(?), kad vārtsargiem tika dalīti numuri un Kivlenieka fani nebija apmierināti ar saņemto, trešo, ciparu.
tak vienmēr kāds būs neapmierināts. taču, ja noliek emocijas malā, tad neredzu pilnīgi neko sliktu, ka izlsē ir trīs laba līmeņa vārtu vīri un kāpēc gan neaizicnāt uz izlasi vārtsargu, kurš tikko iesmēlis emocijas uzspēlējot hokeja mekā un pats ir gatavs spēlēt izlasē. nav jau tā, ka viņu aicinot uz izlasi bija kāds labs uzbrucējs jāatstāj aiz borta..?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-10 18:40, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Iepriekš jau rakstīju, ka no sportiskā aspekta neredzu jēgu Kivlenieka piesaistīšanai izlasei, tāpēc tagad varu atkārtot to pašu - ar vai bez Matīsa, komandas "overālis" nemainīsies.

Protams, ja viņš pats grib būt mājas PČ un komandas vadība uzskata, ka vajag, nekāda runa, lai jau ir, tik, lai arī te runāja, ka Ivaram ar Jāni nav jāapvainojas, es viņu vietā baigi priecīgs nebūtu, jo, ja tiešām nonāks līdz Matīsa likšanai vārtos, tad tas, tomēr, būs milzīgs avanss, ko viņi abi nekad nebija saņēmuši.
Kivlenieks-AHL augstaka limena vartsargs, NHL starp 3 un 2 vartsargu. Kalnins sapnoja par NHL-nekaa, Punnenovs sapno par NHL-nekaa.Kivlenieks vismaz nav sliktaks, un butu loti stulbi no trenera puses spriedelet kurs ko pelnijis un tadel nepanemt vartsargu kurs ir laba forma. Turklat Kalnins KHL playoffos nespeleja, taka ir pailgi bez augsta limena hokeja. Un kaut ka es drizak uzticos NHL/KHL trofeju pacelusam trenerim nevis SC profiem.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-10 18:44, pirms 4 gadiem
rediss77 rakstīja: Kivlenieks-AHL augstaka limena vartsargs, NHL starp 3 un 2 vartsargu. Kalnins sapnoja par NHL-nekaa, Punnenovs sapno par NHL-nekaa.Kivlenieks vismaz nav sliktaks, un butu loti stulbi no trenera puses spriedelet kurs ko pelnijis un tadel nepanemt vartsargu kurs ir laba forma. Turklat Kalnins KHL playoffos nespeleja, taka ir pailgi bez augsta limena hokeja. Un kaut ka es drizak uzticos NHL/KHL trofeju pacelusam trenerim nevis SC profiem.
Ja Bobs liks kastē Kivi kā #1 - tad tas protams būs pelnīti.

     [+] [-]

, 2021-05-10 18:47, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šī tēma jau aizsākās pirms pāris nedēļām(?), kad vārtsargiem tika dalīti numuri un Kivlenieka fani nebija apmierināti ar saņemto, trešo, ciparu.
Kā vērtē Mitena izredzes aizķerties Devils sistēmā?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 18:48, pirms 4 gadiem
rediss77 rakstīja: Kivlenieks-AHL augstaka limena vartsargs, NHL starp 3 un 2 vartsargu. Kalnins sapnoja par NHL-nekaa, Punnenovs sapno par NHL-nekaa.Kivlenieks vismaz nav sliktaks, un butu loti stulbi no trenera puses spriedelet kurs ko pelnijis un tadel nepanemt vartsargu kurs ir laba forma. Turklat Kalnins KHL playoffos nespeleja, taka ir pailgi bez augsta limena hokeja. Un kaut ka es drizak uzticos NHL/KHL trofeju pacelusam trenerim nevis SC profiem.
varbūt nevajag pārspīlēt ar tiem līmeņiem?
Ir kāds NHL klubs, kas Matīsam piedāvā 2. vārtsarga pozīciju? Kas Tev liek domāt, ka Kivlinieks ir "augstāka līmeņa" vārtsargs AHL? Piemēram, Tu viņa uzvārdu šajā tabulā https://theahl.com/stats/goalie-sta... redzi?

     [+] [-]

, 2021-05-10 18:51, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kā vērtē Mitena izredzes aizķerties Devils sistēmā?
Tu šeit redzi Devils Prospects - New Jersey Devils - Team vietu Mitenam?
Un kāpēc tieši Devils?

  +5 [+] [-]

, 2021-05-10 18:52, pirms 4 gadiem
rediss77 rakstīja: Kivlenieks-AHL augstaka limena vartsargs
Tikmēr Kivlenieks AHL:
84 spēles (33 uzvaras, 43 zaudējumi), 89.5% atvairīto metienu, ielaižot 3.14 vārtus vidēji mačā.

NHL - 8 spēles (2 uzvaras), 3.09 vārti vidēji spēlē, 89.9% atvairīto metienu
Tā nav viena sezonas, bet 4 gadu statistika, kas, tomēr, dod kopējo ieskatu vārtsarga spēles līmenī.

Ja plānot, ka Latvijas izlase vidēji spēlē metīs pa 4 goliem, tad viss ok, ir labs!

     [+] [-]

, 2021-05-10 18:54, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Tu šeit redzi Devils Prospects - New Jersey Devils - Team vietu Mitenam?
Un kāpēc tieši Devils?
Viens NCAA, dažiem pēdējais līguma gads, kāda iespēja ka pēc AHL ATO netiks pie divvirziena? AHL jau nekā baigi diži Devils nav

     [+] [-]

, 2021-05-10 18:55, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Viens NCAA, dažiem pēdējais līguma gads, kāda iespēja ka pēc AHL ATO netiks pie divvirziena? AHL jau nekā baigi diži Devils nav
bet kāpēc tieši Devils??

     [+] [-]

, 2021-05-10 18:56, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kā vērtē Mitena izredzes aizķerties Devils sistēmā?
NJD ar vārtsargiem ir bardaks, tāpēc, ja spēlēs labi un, kas pat vēl svarīgāk, aizvadīs labu pirmssezonas nometni, viņam ir visas iespējas tikt tuvākajā vārtsargu rotācijā.

     [+] [-]

, 2021-05-10 18:57, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikmēr Kivlenieks AHL:
84 spēles (33 uzvaras, 43 zaudējumi), 89.5% atvairīto metienu, ielaižot 3.14 vārtus vidēji mačā.

NHL - 8 spēles (2 uzvaras), 3.09 vārti vidēji spēlē, 89.9% atvairīto metienu
Tā nav viena sezonas, bet 4 gadu statistika, kas, tomēr, dod kopējo ieskatu vārtsarga spēles līmenī.

Ja plānot, ka Latvijas izlase vidēji spēlē metīs pa 4 goliem, tad viss ok, ir labs!
Calim 24 gadi, Pedejo 3 sezonu AHL stati, 2018/19 3.71, 2019/20 2.96, 2020/21 2.27. Tik daudz jau ekspertam vajadzetu zinat ka ko nozime progress, vai ari teiksiet, ka si ir nejausa apstaklu sakritiba ?

     [+] [-]

, 2021-05-10 18:58, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: bet kāpēc tieši Devils??
Lai arī, protams, ka Mitens turpināt var jebkur citur, taču pašlaik viņš ir NJD fārmā, tāpēc, manuprāt, loģiski ir izskatīt šo variantu.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 19:01, pirms 4 gadiem
rediss77 rakstīja: Calim 24 gadi, Pedejo 3 sezonu AHL stati, 2018/19 3.71, 2019/20 2.96, 2020/21 2.27. Tik daudz jau ekspertam vajadzetu zinat ka ko nozime progress, vai ari teiksiet, ka si ir nejausa apstaklu sakritiba ?
24 gadi - protams, atrodas vēl karjeras augšupejā (cerams), taču nav viņš unikāls šajā ziņā, AHL ir arī talantīgāki censoņi... (diemžēl priekš Tevis un citiem mums)

  -1 [+] [-]

, 2021-05-10 19:01, pirms 4 gadiem
Zemgus nav traumu sadziedējis?

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:01, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NJD ar vārtsargiem ir bardaks, tāpēc, ja spēlēs labi un, kas pat vēl svarīgāk, aizvadīs labu pirmssezonas nometni, viņam ir visas iespējas tikt tuvākajā vārtsargu rotācijā.
Teorētiski viņš mierīgi var izsist #1 gk vietu AHL. Lai veicas viņam - un lai pavasara trakuma faniem būtu vēl niknākas vārdu apmaiņas ko ņemt uz izlasi un likt vārtos

  -1 [+] [-]

, 2021-05-10 19:03, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikmēr Kivlenieks AHL:
84 spēles (33 uzvaras, 43 zaudējumi), 89.5% atvairīto metienu, ielaižot 3.14 vārtus vidēji mačā.

NHL - 8 spēles (2 uzvaras), 3.09 vārti vidēji spēlē, 89.9% atvairīto metienu
Tā nav viena sezonas, bet 4 gadu statistika, kas, tomēr, dod kopējo ieskatu vārtsarga spēles līmenī.

Ja plānot, ka Latvijas izlase vidēji spēlē metīs pa 4 goliem, tad viss ok, ir labs!
Vot šis ir pipec, ar šiem ekspertiem un statistikām! Tad jau arī spēlētāju +/- koeficentu paņemot, izlasē nevajadzētu ņemt nevienu DR kadru.

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:07, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai arī, protams, ka Mitens turpināt var jebkur citur, taču pašlaik viņš ir NJD fārmā, tāpēc, manuprāt, loģiski ir izskatīt šo variantu.
viņš vēl tur ir? ATO jau nedod nekādu garantiju - tāpēc jau tas ir try-out, "paldies un veiksmi tālākajā karjerā" var pateikt pilnīgi jebkurā brīdī. (piem. pēdējā spēlē Mitens nebija pieteikumā)

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 19:08, pirms 4 gadiem
rediss77 rakstīja: Calim 24 gadi, Pedejo 3 sezonu AHL stati, 2018/19 3.71, 2019/20 2.96, 2020/21 2.27. Tik daudz jau ekspertam vajadzetu zinat ka ko nozime progress, vai ari teiksiet, ka si ir nejausa apstaklu sakritiba ?
Šīssezonas rādītājus tiešām nevar pilnvērtīgi salīdzināt ar iepriekšējām sezonām, jo, pirmkārt, aizvadīto spēļu skaits ir pārāk mazs, otrkārt - sezona, kas tika izspēlēta tikai divīziju ietvaros (un arī spēļu skaits bija ļoti dažāds, Kivlenieka CLE komandai to ir vismazāk - 26, kamēr citām komandām pat 35 ir), treškārt - sportiskais moments, jo šosezon cīņa par titulu izpalika.

Bet par progresu - JAU 24 gadi un viena lieta ir kaut kādi uzplaiksnījumi, cita - ilgtermiņa tendences. Te vari atcerēties Gudļevska spēles īsākos nogriežņos.

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:10, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: viņš vēl tur ir? ATO jau nedod nekādu garantiju - tāpēc jau tas ir try-out, "paldies un veiksmi tālākajā karjerā" var pateikt pilnīgi jebkurā brīdī. (piem. pēdējā spēlē Mitens nebija pieteikumā)
Protams, ka var, taču pašlaik Devils sistēma ir tas atskaites punkts.

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:10, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: viņš vēl tur ir? ATO jau nedod nekādu garantiju - tāpēc jau tas ir try-out, "paldies un veiksmi tālākajā karjerā" var pateikt pilnīgi jebkurā brīdī. (piem. pēdējā spēlē Mitens nebija pieteikumā)
Kāda tad jēga AHL klubam ņemt ārpus sistēmas spēlējošu vārtsargu, tikai, lai kāds pastāv kastē? Nav jau Dinamo Rīga

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:13, pirms 4 gadiem
Peecis30 rakstīja: Vot šis ir pipec, ar šiem ekspertiem un statistikām! Tad jau arī spēlētāju +/- koeficentu paņemot, izlasē nevajadzētu ņemt nevienu DR kadru.
Daudziem liekas, ka statistika ir no gaisa paņemti cipari un nejaušība, taču ar cipariem (ne tikai klasisko statistikas komplektu, bet arī ar tā saukto advancēto statistiku) var izteikt VISU, ko konkrētais sportists ir vai nav darījis laukumā.

Ja ir pietiekoši liela datu bāze (bet 4 sezonas noteikti tāda ir), tad, protams, var būt nelielas nobīdes uz to vai citu pusi, bet lielos vilcienos - nē. Tas, protams, neizslēdz, ka spēlētājs kādā brīdī (regsezonas nogrieznī, plejofos, PČ, OS) var uzspīdēt, taču tā jau ir varbūtības teorija, ne statistika.

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:14, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kāda tad jēga AHL klubam ņemt ārpus sistēmas spēlējošu vārtsargu, tikai, lai kāds pastāv kastē? Nav jau Dinamo Rīga
ar skatu nākotnē. Ja nu džeks izrādās noderīgs... tā teikt, notestēt.

Nez, ir kāda statistika, cik ATO nākamajā sezonā tiek pie pilnvērtīga līguma ar attiecīgās sistēmas komandu?

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:15, pirms 4 gadiem
Peecis30 rakstīja: Vot šis ir pipec, ar šiem ekspertiem un statistikām! Tad jau arī spēlētāju +/- koeficentu paņemot, izlasē nevajadzētu ņemt nevienu DR kadru.
Pie Boba pat RD konusi izrādās māk spēlēt

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:17, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: ka es iedomājos ka Rūdis varētu būt čempī, tā zaipis ir klāt ar kārtējo iemeslu kāpēc lai nebūtu zaipi ļauj paspņot
Raivo, bet kāds toties tev būs gandarījums , ja Balcers 15.maijā ar čarteri būs Rīgā

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 19:17, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šī tēma jau aizsākās pirms pāris nedēļām(?), kad vārtsargiem tika dalīti numuri un Kivlenieka fani nebija apmierināti ar saņemto, trešo, ciparu.
Ja šis ir par mūsu diskusiju, tad atkārtoju, ko ar to visu biju domājis - Kivi ir vajadzīgs, jo pasaulē valda pandēmija, neviens nezin vai rīt būs vesels, līdz relatīvi drošiem apstākļiem (burbulis) ir vēl nedēļa, Ivars ir traumatisks, tāpēc var notikt vēl 100 lietas, kā dēļ varam palikt tikai ar Kalniņu/Punnenovu + Vori/Grigalu. Tāpēc ir nepieciešams Kivlenieks, lai pie kaut kādiem netīšiem apstākļiem vārtos nebūtu šosezon nevienu spēli nenospēlējošais Grigals vai Dinamo izmestais un Dānijā stipri viduvēji spēlējošais Voris. Par to, kurš ir pirmais, otrais vai trešais, lai lemj treneris, kurš vinnējis visur, kur bijis. Protams, man kā liepājniekam vēl interesantāk būtu, ja vārtos būtu Kalniņš, bet Bobs ar treneriem zinās vislabāk.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 19:19, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Daudziem liekas, ka statistika ir no gaisa paņemti cipari un nejaušība, taču ar cipariem (ne tikai klasisko statistikas komplektu, bet arī ar tā saukto advancēto statistiku) var izteikt VISU, ko konkrētais sportists ir vai nav darījis laukumā.

Ja ir pietiekoši liela datu bāze (bet 4 sezonas noteikti tāda ir), tad, protams, var būt nelielas nobīdes uz to vai citu pusi, bet lielos vilcienos - nē. Tas, protams, neizslēdz, ka spēlētājs kādā brīdī (regsezonas nogrieznī, plejofos, PČ, OS) var uzspīdēt, taču tā jau ir varbūtības teorija, ne statistika.
šinī ziņā var Tev drusku paoponēt - PČ ir baigi īsais nogrieznis, lai varētu par šo pasākumu varētu ievākt respektablu statistiku. Bez tam, arī pretinieki ir dažādi - ja vienu vārtsargu uzliek pret kazahiem, norvēģiem un itāļiem, bet otru pret USA un CAN, tad nekādu salīdzinošā statistika tur nesanāks...

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:22, pirms 4 gadiem
Ja kãdu vél vajadzéja, tad Balceru, vãrtsargi mums netrûkst.

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:27, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: šinī ziņā var Tev drusku paoponēt - PČ ir baigi īsais nogrieznis, lai varētu par šo pasākumu varētu ievākt respektablu statistiku. Bez tam, arī pretinieki ir dažādi - ja vienu vārtsargu uzliek pret kazahiem, norvēģiem un itāļiem, bet otru pret USA un CAN, tad nekādu salīdzinošā statistika tur nesanāks...
Nesanāca tev paoponēt... tāpēc, ka es pilnīgi piekrītu. Viena īsā turnīra (PČ, OS) vai pat viena izslēgšanas spēļu turnīra dati ir par maz.

Tāpēc ir klubu sezona un tas, ko vārtsargs izdara vai neizdara TOP līgās, manuprāt, ir gana labs pamats, lai izdarītu secinājumus par kopējo līmeni.

Paturpināšu arī tālāk - vārtsargs VAR sākt spēlēt labāk dažādu ārējo faktoru dēļ. Šogad, redz, AHL sezona bija "ka tik lai puiši spēlē" un parādījās dažādi brīnumi. Piem.,Tims Tomass, ilgu laiku bija tāds AHL/Eiropas vārtsargs, bet mainoties NHL noteikumiem un pašam sākot praktizēt jogu, viņš kļuva par Vezinas balvas ieguvēju un SC čempionu.

Taču, ja atgriežamies pie Kivlenieka - šī PČ sakarā nekādas baigās izmaiņas nav paredzētas, tāpēc runāt par kvalitatīvu spēles uzlabojumu, nevar, t.i., var tikai spekulēt un cerēt uz "izšaušanu" (jā, tā var gadīties, protams).

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 19:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Raivo, bet kāds toties tev būs gandarījums , ja Balcers 15.maijā ar čarteri būs Rīgā
Haha, tur tev gan tiesa

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:52, pirms 4 gadiem
Nesaprotu kādēļ sarakstā nav Smona un Smirnova? Daudz labāki nekā Marens, Batņa, Razgals

  +4 [+] [-]

, 2021-05-10 19:52, pirms 4 gadiem
Nebūtu liela bèda,ja neatbrauktu Kivlenieks.
Bet ja neatbrauks Balcers, tad gan tas būtu liels zaudèjums.

     [+] [-]

, 2021-05-10 19:57, pirms 4 gadiem
Jamals rakstīja: Nesaprotu kādēļ sarakstā nav Smona un Smirnova? Daudz labāki nekā Marens, Batņa, Razgals
ar ko labāki? Bērniem konfektes dala? Palīdz vecām tantiņām pāriet pāri ielai?

p.s. Smonam esot trauma un viņu klubam sezona tik pirms 3 dienām beidzās.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 20:19, pirms 4 gadiem
Jamals rakstīja: Nesaprotu kādēļ sarakstā nav Smona un Smirnova? Daudz labāki nekā Marens, Batņa, Razgals
Es vēl saprotu Smirnova salīdzinājumu ar Mareni, Batņu un Razgalu, tur var strīdēties, kurš labāks, labāka sezona utt, bet kāds Smonam sakars? Ja Skvorcovu baksta kā aizsargu, tad Smonu taisam par uzbrucēju?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 20:21, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Raivo, bet kāds toties tev būs gandarījums , ja Balcers 15.maijā ar čarteri būs Rīgā
Rūda pēcspēles intervija optimismu neviesa.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-10 20:25, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es vēl saprotu Smirnova salīdzinājumu ar Mareni, Batņu un Razgalu, tur var strīdēties, kurš labāks, labāka sezona utt, bet kāds Smonam sakars? Ja Skvorcovu baksta kā aizsargu, tad Smonu taisam par uzbrucēju?
Sīka auguma zaļš pacans,
Tik ka centrs un tehnisks
Bet pie boba pirmajās maiņas aizņemtas
Ceturtajā batņa labāks

     [+] [-]

, 2021-05-10 20:51, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, turklāt, nekas, ka Matīss spēlē AHL, bet spēlēt viņam vajadzēs pret NHL kadriem, turklāt, ne kaut kādu vārguļu komandu, kāda sezonas beigās atkal kļuva DET, bet izlasēm, kuru līmenis, tomēr, ir krietni augstāks.

Par to, ka viņš tajā "Ziemeļamerikas skolā" ir arī ļoti viduvējs skolnieks nemaz nerunājot.
Jā un Gudļevski OS ielika pret Kanādu tik svarīgā spēlē tikai tapēc, ka bija labākais uz to brīdi izlases GK ja?

     [+] [-]

, 2021-05-10 20:52, pirms 4 gadiem
Kivlenieks šobrīd ir NHL komandas trešais vārtsargs, ne pa velti viņam iedeva spēles tagad NHL un ne pa velti tika izsaukts uzreiz, kad kāds no pirmajiem diviem guva traumu. Stati vidēji? Man liekas labi un stabili. Viennozīmīgi ir pelnījis izsaukumu uz izlasi un dalīs vietu kastē ar Kalniņu.

     [+] [-]

, 2021-05-10 20:57, pirms 4 gadiem
kecbaja rakstīja: Jā un Gudļevski OS ielika pret Kanādu tik svarīgā spēlē tikai tapēc, ka bija labākais uz to brīdi izlases GK ja?
Uz to brīdi acīmredzot Tedis tā uzskatīja.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 20:58, pirms 4 gadiem
Ļeļa kungs rakstīja: Kivlenieks šobrīd ir NHL komandas trešais vārtsargs, ne pa velti viņam iedeva spēles tagad NHL un ne pa velti tika izsaukts uzreiz, kad kāds no pirmajiem diviem guva traumu. Stati vidēji? Man liekas labi un stabili. Viennozīmīgi ir pelnījis izsaukumu uz izlasi un dalīs vietu kastē ar Kalniņu.
sauksim lietas īstajos vārdos - NHL komandas trešais vārtsargs = AHL vārtsargs.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 21:05, pirms 4 gadiem
kecbaja rakstīja: Jā un Gudļevski OS ielika pret Kanādu tik svarīgā spēlē tikai tapēc, ka bija labākais uz to brīdi izlases GK ja?
Jā, Nolana orākuls-motivators pateica priekšā: "Tedi, Kristeram ir TĀ SKOLA, viņaš šodien būs pirmais čalis!"

Tā spēle pret Kanādu katru gadu apaug ar aizvien jaunām baikām.

Atgādināt kāda bija situācija pirms Sočiem? Masaļskis pie līguma tika vien janvārī, Slovākijā, Kristers, kurš 2013. gada PČ pamatīgi uzspīdēja, spēlēja ZAmerikā un tobrīd darīja savu darbu diezgan labi (beigās arī tiekot no ECHL uz NHL vienas sezonas laikā).

OS mači kopumā tika sadalīti līdzīgi - 3 Masaļskim un 2 Gudļevskim. Turklāt, ja jājautā ko likt vārtos spēlē pret Kanādu - mazo Masaļski vai lielo Gudļevski, tur pat bez statistikas cipariem atbilde ir acīmredzama.

     [+] [-]

, 2021-05-10 21:13, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Rūda pēcspēles intervija optimismu neviesa.
Ko tad viņš teica? Būšu palaidis garām

     [+] [-]

, 2021-05-10 21:15, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, Nolana orākuls-motivators pateica priekšā: "Tedi, Kristeram ir TĀ SKOLA, viņaš šodien būs pirmais čalis!"

Tā spēle pret Kanādu katru gadu apaug ar aizvien jaunām baikām.

Atgādināt kāda bija situācija pirms Sočiem? Masaļskis pie līguma tika vien janvārī, Slovākijā, Kristers, kurš 2013. gada PČ pamatīgi uzspīdēja, spēlēja ZAmerikā un tobrīd darīja savu darbu diezgan labi (beigās arī tiekot no ECHL uz NHL vienas sezonas laikā).

OS mači kopumā tika sadalīti līdzīgi - 3 Masaļskim un 2 Gudļevskim. Turklāt, ja jājautā ko likt vārtos spēlē pret Kanādu - mazo Masaļski vai lielo Gudļevski, tur pat bez statistikas cipariem atbilde ir acīmredzama.
Vaine, mazais Janka(1,82), vai samērā liels Kivi (1,88) pret CAN

Pietam Janka ir tik mazs, ka tie 1,82 izskatās pārspīlēti

     [+] [-]

, 2021-05-10 21:16, pirms 4 gadiem
Zemgus, Elvis, Teodors nebūs, vienkārši NHL- Rūdolf, saņemies, ko par to teiks K.Ulmanis 15.05. !

     [+] [-]

, 2021-05-10 21:23, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Vaine, mazais Janka(1,82), vai samērā liels Kivi (1,88) pret CAN

Pietam Janka ir tik mazs, ka tie 1,82 izskatās pārspīlēti
tu ir atkal ieciklējis kaut kādos maldos un nevari no tās maldu zonas iziet!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 21:24, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Vaine, mazais Janka(1,82), vai samērā liels Kivi (1,88) pret CAN

Pietam Janka ir tik mazs, ka tie 1,82 izskatās pārspīlēti
182 cm, lai arī tas galīgi nav daudz, taču ir arī NHL vārtsargiem (Tims Tomass, Kērtiss Džozefs, Antons Hudobins, arī tagadējais CBJ vārtsargu treneris Menijs Legasī un vēl gana daudz tīri sakarīgu vārtsargu), bet 176 cm (vai mazāk), kā Edgaram, kopš 05./06. gada sezonas ir bijuši tikai 2 vārtsargi, kas NHL nospēlēja... viens 3 minūtes, otrs - 1.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 21:29, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tu ir atkal ieciklējis kaut kādos maldos un nevari no tās maldu zonas iziet!
nekur neesmu ieciklējies, vienkārši ES uzskatu, ka pret CAN nav jāliek Janka

     [+] [-]

, 2021-05-10 21:35, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: nekur neesmu ieciklējies, vienkārši ES uzskatu, ka pret CAN nav jāliek Janka
Janka jau ielikts? un paturpinot tēmu. tad jāpagaida spēles ar Šveici, kas tie metēji būs.
manuprāt visvairāk būtu jāieciklējas par uzbrukumu, kas kā jau teicu ir arhaisks un neatbilst galīgi 2021 gadam.
p.s. pieļaujot , ka Kivlenieks atbraucis ir 15.maijā ar čarteri. un pēc tam 5 dienas viesnīcā nosēdējis. 21. maijā viņš tiešām būtu jāliek vārtos?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 21:45, pirms 4 gadiem
paturpinot par tām Kanādas izlasēm! Gudļevski atceras 1-2.
bet kaut kad 1997.gadā bija arī tāds Klodāns pret Kanādu 3-3.
šogad tā situācija būs līdzīga manuprāt pirmajā spēlē. ja mums būs , kas iemet tās 3 šaibas Kanādai tad var cerēt ar jebkuru vārtsargu. ja iemet 0 vai 1 tad zaudēs ar jebkuru vārtsargu! tā rāda vēsture.

     [+] [-]

, 2021-05-10 21:46, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Ko tad viņš teica? Būšu palaidis garām
Kā vēl nezina, vēl domā, tuvākajās dienās būs skaidrs - nu tāda Savicka stila runa

     [+] [-]

, 2021-05-10 21:49, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Vaine, mazais Janka(1,82), vai samērā liels Kivi (1,88) pret CAN

Pietam Janka ir tik mazs, ka tie 1,82 izskatās pārspīlēti
hz, visiem rodas iespaids, ka nekādas latviešu komandas laukumā nebūs, ne aizsargu, ne uzbrucēji, tikai kanādieši sacentīsies, kurš vairāk sametīs mūsu kīperam pāri plecam
biki dīvaini, ne

     [+] [-]

, 2021-05-10 21:51, pirms 4 gadiem
Tie, kas uztraucas par vārtsargu spēlē pret CAN - ne par to jūs, kungi, uztraucaties.

PČ laikā Latvija pret Kanādu ir spēlējusi 11 reizes un tikai 3 reizes iemetusi viņiem 2 vai vairāk ripas (1997., 2005. un 2009. 1/4finālā). Tikpat reizes, trīs, pret kanādiešiem izlase ir palikusi sausā.

Arī jau par leģendāru mītu kļuvušajos Sočos, tikai viens Dārziņa izgājiens bija rezultatīvs.

Tādējādi vidējais rezultāts spēlēs pret Kanādu ir 1.27:5.18.

Tāpēc, ir jānotiek brīnumam, lai ar vienu iemestu golu cerētu uz Kanādas sasišanu, bet, ja brīnumi notiek, tad tādi notiek ar vienalga kuru vārtsargu vārtos.

P.S. Kamēr drukāju, zaipis par to pašu jau pierakstīja.

     [+] [-]

, 2021-05-10 21:55, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Vaine, mazais Janka(1,82), vai samērā liels Kivi (1,88) pret CAN

Pietam Janka ir tik mazs, ka tie 1,82 izskatās pārspīlēti
Pēc tavas loģikas fiksi savācam no NBA Porziņģi uzmetam viņam padus, nūju rokās un kastē iekšā.
Es pie viena raksta tev teicu svarīgu faktoru, kuru tu laikam ignorē - gan tiem kanādiešiem, gan Kivī būs jāaklimatizējās, jāpierod pie Eiropas laukuma. Citas nianses stūriem, zonām utt. Kamēr Janka un Ivars pamata pa tādiem bliež - Janka vispār pēdējās divās sezonās izbauda gan NHL tipa laukumus, gan lielos - tā kā no vārtsarga viedokļa priekšrocība ir abiem eiropiešiem. Un par to, kuram meistarīgāki veči ikdienā met un vai līdz ar to ir nozīme tiem 3 cm starp Jāni un Ivaru - tā meistarība varētu būt līdzīga, bet Jānis tiek labāk galā. Nu nav KHL peramie puikas, viņu top komandas un top špīleri nepazustu NHL, katrā ziņā ne apakšgala komandās - tas ir komandās, kas PO netiek. Un Janka nelaiž katru maču pa 3 goliem devītniekā. Tā kā nedomāju, ka Jānis točna nevar sargāt pret Kanādu/ASV (vēl, jo vairāk nezinot cik tad zvaigžņots būs tas sastāvs.)
+ te arī ļoti labi uzrakstīja Purva velns - laukuma džekiem nozīmes nav? Ja laukuma džeki spēlēs kā sieti, var arī Elvis atbraukt un neko neglābs.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 21:59, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tie, kas uztraucas par vārtsargu spēlē pret CAN - ne par to jūs, kungi, uztraucaties.

PČ laikā Latvija pret Kanādu ir spēlējusi 11 reizes un tikai 3 reizes iemetusi viņiem 2 vai vairāk ripas (1997., 2005. un 2009. 1/4finālā). Tikpat reizes, trīs, pret kanādiešiem izlase ir palikusi sausā.

Arī jau par leģendāru mītu kļuvušajos Sočos, tikai viens Dārziņa izgājiens bija rezultatīvs.

Tādējādi vidējais rezultāts spēlēs pret Kanādu ir 1.27:5.18.

Tāpēc, ir jānotiek brīnumam, lai ar vienu iemestu golu cerētu uz Kanādas sasišanu, bet, ja brīnumi notiek, tad tādi notiek ar vienalga kuru vārtsargu vārtos.

P.S. Kamēr drukāju, zaipis par to pašu jau pierakstīja.
Tas drusku atgādina to, kā RD pie zaudējumiem vienmēr vainīgi vārtsargi. iemet 1, maksimums 2 ripas, ielaiž 3 un pie visa vainīgs Gudkrievpensionāroris. Apmēram tas pats briest te - ja iemetīs 1-2 ripas, vārtsargs atļausies ielaist vairāk, suns tāds, tad pie visa vainīgs būs viņš un Bobs, kurš lošara nepareizo ielika.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 21:59, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: P.S. Kamēr drukāju, zaipis par to pašu jau pierakstīja.
nav ko palagus drukāt

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nav ko palagus drukāt
Kamēr visu sarēķina, laiks paiet

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 22:05, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: hz, visiem rodas iespaids, ka nekādas latviešu komandas laukumā nebūs, ne aizsargu, ne uzbrucēji, tikai kanādieši sacentīsies, kurš vairāk sametīs mūsu kīperam pāri plecam
biki dīvaini, ne
man par pārsteigumu šosezon, kad izlasē ir divi Eiropas TOP līgu klubu pirmie vārtsargi,
visvairāk komentāros uztraucas par to vai atbrauks AHL komandas pirmais vārtsargs, kas izglābs izlasi no kauna un negoda šajā čempī!

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:07, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: man par pārsteigumu šosezon, kad izlasē ir divi Eiropas TOP līgu klubu pirmie vārtsargi,
visvairāk komentāros uztraucas par to vai atbrauks AHL komandas pirmais vārtsargs, kas izglābs izlasi no kauna un negoda šajā čempī!
Tā ir sena Latvijas hokeja tradīcija, kuras nosaukums ir "Irbebūs?"

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 22:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Atzīšu, ka baigi iedziļinoājusies komentāros neesmu, bet vai tad vadošais ir uzskats (fanu, treneru, mediju, mājsaimnieču vidū) ir, ka Kivlinieks ir panākumu atslēga? Pat tad, kad Elvis atteica, neredzēju, ka īpaši kāds gaužas asaras raudātu, jo vārtsargu līnija tā kā kādu laiciņu jau kā mums nav problemātiska..
šai sakarā man vislabāk patika domugrauds - viņu nevar aicināt, jo Bobs ieliks par trešo un NHL vārtsargs varot apvainoties par tādu necieņu un uz visiem laikiem pamest izlasi.

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:09, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā ir sena Latvijas hokeja tradīcija, kuras nosaukums ir "Irbebūs?"
plja, Kalniņu un Punnenovu pielīdzināt Zinkovam un Klodānam tas ir pisec

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:11, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā ir sena Latvijas hokeja tradīcija, kuras nosaukums ir "Irbebūs?"
Skatos, ka sieriem briest labs sastāvs
Ja vienu maču stāvēs janka, otru ivars, redzəsim, kas 7n kā
Ja abi salaidīs pilnu avosjku taureņ7, tad arī liksim cerības uz zonu no aizdīķa

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 22:13, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: man par pārsteigumu šosezon, kad izlasē ir divi Eiropas TOP līgu klubu pirmie vārtsargi,
visvairāk komentāros uztraucas par to vai atbrauks AHL komandas pirmais vārtsargs, kas izglābs izlasi no kauna un negoda šajā čempī!
Tam nebūtu jāpārsteidz, ja lielākā daļa saucamo fanu ir svētdienas fani, kas zina kaut kādus populārākos džekus un, kam frāze "spēlējis NHL" automātiski nozīmē superlīmeni. Tie ir tie paši, kas Zemgu iebalsoja ASG un gaidīja, ka no viņa būs ja ne Ovečkina, Keina un Krosbija kalibra džeks, nu tad vismaz Koivu un Jokinenu līmenis.

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:15, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: plja, Kalniņu un Punnenovu pielīdzināt Zinkovam un Klodānam tas ir pisec
Skudra, Naumovs un Masaļskis arī ir šajā tautas pasakā.

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:15, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kā vēl nezina, vēl domā, tuvākajās dienās būs skaidrs - nu tāda Savicka stila runa

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:20, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kā vēl nezina, vēl domā, tuvākajās dienās būs skaidrs - nu tāda Savicka stila runa
Tas man atgādina vienu interviju ar 32kg
Šim prasa - vinnēsim?
Nu tā kā būtu jādomā ,ka vajadzētu varēt

  -1 [+] [-]

, 2021-05-10 22:20, pirms 4 gadiem
Matīss te vairāk velk uz 5. riteņa lomu, tā man no malas izskatās..

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 22:26, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Matīss te vairāk velk uz 5. riteņa lomu, tā man no malas izskatās..
Matīss ir normāls čalis, kur dodas palīdzēt savai valstsvienībai. Drāma ir uzburta komentāros.

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:26, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Matīss te vairāk velk uz 5. riteņa lomu, tā man no malas izskatās..
No otras puses
Ja jau par šo tik ļoti iespringst vadošie biedri
7n viņš nebūt nav elvis
Va4būt esošie kadri rada kkādas bažas
Neesot komandā grūti spries
Nu hevar būt bobs ar t8k šauru skatu, ka ja 2 spəles nhl
Tad defaultā stārs
Neticu

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:27, pirms 4 gadiem
Ipanais planšets

  +1 [+] [-]

, 2021-05-10 22:28, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Matīss te vairāk velk uz 5. riteņa lomu, tā man no malas izskatās..
Bārtulis ir 5 ritenis.
Matīss ir Latvijas hokeja vārtsargs, kuru grib redzēt izlasē Bobs.
neko nezinot , kur un kā Bobs viņu redz, daži eksemplāri jau liek viņu pirmajā spēlē pret Kanādu vārtos. vēl daži no šiem dažiem eksemplāriem viņu uzskata par Nr.1!
pārējais ir tikai diskusija.

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:33, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Ipanais planšets
izmet ārā un nopērc jaunu. nemokies!

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:39, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Matīss ir normāls čalis, kur dodas palīdzēt savai valstsvienībai. Drāma ir uzburta komentāros.
Ņeļaut burt drāmu, visus pīkstuļus izņemt, bet kā šādi 3 vārtsargi sadalīs lomas, 3.- bija drīzāk jābūt jaunajam- tipa man

     [+] [-]

, 2021-05-10 22:45, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Ņeļaut burt drāmu, visus pīkstuļus izņemt, bet kā šādi 3 vārtsargi sadalīs lomas, 3.- bija drīzāk jābūt jaunajam- tipa man
ne tādi vien tiek sadalīti vārtos.
nav mums 3 NHL pirmie vārtsargi komandā no kuriem vienu izvēlēties! dažreiz arī tā notiek!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-10 23:27, pirms 4 gadiem
Lai mačus pret Somiju un Kanādu sadala Matīss ar Ivaru... Pārējie Kalniņam, būsim reāli ne kazahus ne itāļus uz vienas slidas neapslidosim un kkāda nervozitāte var būt, zinot mūs pret nomināli vājākām komandām...

     [+] [-]

, 2021-05-11 09:20, pirms 4 gadiem
Nomināli 3.kīpers ir jāpamet zem Kanādas tanka.

     [+] [-]

, 2021-05-11 09:55, pirms 4 gadiem
Tas ir psec, cik advancēti experti un analītiķi savākušies. Tie, kas ir paši uzspēlējuši hoķi, zin, ka uzkāpjot uz ledus, pēc ķermeņa motorikas, ļoti labi nolasas kādā formā ir vārtsargs un cik pārliecinoši spēlē. Domāju, ka izlasei ir pietiekami profesionāls staffs, lai saprastu, kuru vārtsargu ir jēga likt kastē un kuru nē. Kalniņš un Punenovs izlases spēlēs izskatījās ļoti labi, Kivlenieks pēdējās 2vās NHL spēlēs peldēja. Bet tie nav roboti - 21. maijā situācija var būt diametrāli pretēja...

     [+] [-]

, 2021-05-11 09:56, pirms 4 gadiem
Patīk šie visi gudrinieki- kam tas Kivlenieks šoreiz vajadzīgs???
Un ja čalis atteiktos, tad visi notirstu no galvas līdz kājām

Tomēr ir tikai divi latviešu vārtsargi, kuri pēdējās divās sezonās ir sargājuši NHL komandas vārtus. Nomināli pirmais nr Elvis nebrauks.
Tad kādi vispār var rasties jautājumi par Matīsa lietderību???

     [+] [-]

, 2021-05-11 10:00, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Skatos, ka sieriem briest labs sastāvs
Ja vienu maču stāvēs janka, otru ivars, redzəsim, kas 7n kā
Ja abi salaidīs pilnu avosjku taureņ7, tad arī liksim cerības uz zonu no aizdīķa
Abās spēlēs krievus (gan ne top, bet vienalga labu sastāvu) apspēlēja un arī golus nesalaida
Šīs spēles daudz parādīs