Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Latvija no pasaules čempionāta atvadīsies ar spēli pret norvēģiem

Latvija no pasaules čempionāta atvadīsies ar spēli pret norvēģiem
Rūdolfs Balcers un pastmarkas cienīgais moments pret Norvēģiju. Foto: Reuters/Scanpix

Pēdējo spēli 2019. gada pasaules čempionātā hokejā šodien aizvadīs Latvijas izlase, kas pulksten 17:15 punktu pieliks ar maču pret norvēģiem. Abas komandas atrodas līdzās, un duelī tiks noskaidrots B grupas 5. vietas liktenis. Tiešraide kanālā LTV7.

Latvijas izlasei vēl nekad nav izdevies ceturtdaļfinālu sasniegt divos pasaules čempionātos pēc kārtas. Pērn izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā ar 2:3 zaudējām nākamajiem čempioniem zviedriem, bet vakar skandināvi pārvilka svītru Latvijas cerībām iekļūt starp grupas četrām labākajām komandām un turpināt turnīru.

Roberta Bukarta trīs vārtu guvumi ļāva cerības saglabāt līdz pat pēdējai minūtei, kad Latvijas izlase pie 4:4 nomainīja Kristeru Gudļevski pret sesto laukuma spēlētāju, jo derēja trīs trīs punktus vērta uzvara. Taču Zviedrija iemeta no savas zonas un nocirta pēdējo cerību asnu. Tādējādi latvieši visos mačos pret grupas galvenajiem favorītiem atradās vadībā (1:0 pret krieviem, 2:0 pret čehiem un 3:2 pret zviedriem), bet neaizķēra nevienu punktu.

Cerības ir zudušas, taču turnīrs vēl nav beidzies – pēdējā spēle tiks aizvadīta šodien, kad pretī stāsies Norvēģija. Abām komandām sešu spēļu laikā izdevies tikt pie sešiem punktiem, līdz ar to uzvarētāja ierindosies piektajā vietā, bet zaudētāja paliks aiz muguras. Turklāt abas pieveikušas vienus un tos pašus pretiniekus – mums 5:2 pret Austriju un 3:0 pret Itāliju, bet norvēģiem 5:3 pret Austriju un 7:1 pret Itāliju.

Veidojas visnotaļ līdzīga aina, tomēr dueļos pret grupas favorītiem Norvēģijas valstsvienība piedzīvojusi zaudējumus bez variantiem. 2:5 pret Krieviju, abus vārtus iemetot tikai spēles beigās – pēdējās piecās minūtēs, kad krievi bija pamatīgi samazinājuši apgriezienus. Turpinājumā 2:7 pret Čehiju, 1:9 pret Zviedriju un 1:4 pret Šveici. Nevienā no šīm spēlēm norvēģi ne sekundi nepavadīja vadībā.

Rezultatīvākais norvēģis pasaules čempionātā patiesībā ir zviedrs – 31 gadu vecais uzbrucējs Tobīass Lindstrems, kurš sešos mačos guvis trīs vārtus un sakrājis piecus punktus. Tikpat punktu gan ir vēl trim uzbrucējiem – Aleksanderam Reihenbergam (2+3), Tomasam Valkem-Ūlsenam (1+4) un Andrēasam Martinsenam (0+5).

Ja Lindstrems, spēlējot Norvēģijas čempionātā, 48 spēlēs iemeta 44 punktus, tad Martinsens ikdienā spēlē augstākā līmenī, taču ar īpašu rezultativitāti neizceļas. Viņš šosezon aizvadīja 24 mačus Nacionālās hokeja līgas kluba Čikāgas "Blackhawks" rindās, tiekot pie trim punktiem. Sezonas lielāko daļu spēka uzbrucējs gan pavadīja fārmklubā. Norvēģijas hokeja lielākā zvaigzne ir Matss Cukarello no Dalasas "Stars", bet viņš šoreiz pasaules čempionātā nepiedalās.

Spēlētājs, kura vārds mūsu platuma grādos lielus komentārus neprasa, ir Patriks Tūresens, tomēr pieredzējušajam uzbrucējam labākie gadi jau aiz muguras. To rāda arī viņa statistika – neviena paša punkta. Pagājušo sezonu viņš sāka Norvēģijas čempionātā, bet pabeidza sev labi zināmajā Sanktpēterburgas SKA, ar ko izcīnīts Gagarina kauss, bet šī sezona aizvadīta tikai mājās. Karjeras laikā Tūresena kontā arī 106 spēles NHL.

Komanda iepriekšējo reizi tikās pirms gada, taču toreiz tā bija pasaules čempionāta atklāšanas, nevis noslēguma spēle. Todien Latvijas hokeja līdzjutēji labāk iepazina uzbrucēju Rūdolfu Balceru, kurš iemeta fantastiskus uzvaras vārtus. Viņam dueļi pret Norvēģiju ir īpaši, jo tur pavadīti desmit dzīves gadi.

Savukārt pirms tam esam tikušies 2016. gadā, un tad gan situācija bija identiska – pēdējā spēle, kurā nevienai no komandām vairs nekas nebija vajadzīgs. Laukumā izskatījās, ka Latvijai nevajadzēja vairāk nekā pretiniekiem, un bezzobainas sniegums atainojās uz tablo – zaudējums ar 1:3, ielaižot divus vārtus ar 16 sekunžu intervālu. Šoreiz ir jāuzvar, lai pierādītu, ka esam labākie no pārējiem.

Latvijas izlase

Vārtsargi

SpēlētājsVecKomandaS%Ripas
Elvis Merzļikins25Lugano (Šveice)4392.1%2.443
Kristers Gudļevskis26+Dinamo Rīga (KHL)3191.0%2.373
Gustavs Grigals20+Alaska-Fairbanks (NCAA)1490.0%3.33

+Šogad vēl svinēs dzimšanas dienu

Latvijas izlase

Aizsargi

SpēlētājsVecKomandaSV+PPtiSM+/-
Uvis Balinskis22+Dinamo Rīga (KHL)371+101116-72
Kristaps Sotnieks32Dinamo Rīga (KHL)553+71028-2110
Kristaps Zīle21+Dinamo Rīga (KHL)463+4719-131
Artūrs Kulda30+Severstal (KHL)592+5742-85
Ralfs Freibergs28Berani Zlin (Čehija)525+19243814
Oskars Cibuļskis31Mountfield (Čehija)483+9122246
Jānis Jaks23+American Intl' (NCAA)384+101412-122

Uzbrucēji

SpēlētājsVecKomandaSV+PPtiSM+/-
Rūdolfs Balcers22Senators (NHL)365+91410-71
Teodors Bļugers24+Penguins (NHL)286+4101572
Lauris Dārziņš34Dinamo Rīga (KHL)6218+26443228
Miks Indrašis28+Dynamo M (KHL)5516+15311827
Mārtiņš Dzierkals22Dinamo Rīga (KHL)425+81322-8
Gints Meija31+Dinamo Rīga (KHL)515+51032-148
Emīls Ģēģeris19+Dinamo Rīga (KHL)572+4612-15
Rihards Marenis26Dinamo Rīga (KHL)334+158-5
Oskars Batņa24Dinamo Rīga (KHL)372+3514-8
Ronalds Ķēniņš28Lausanne (Šveice)4910+19294727
Rihards Bukarts23+Wild Wings (Vācija)429+13221422
Roberts Bukarts28+Sparta Praha (Čehija)477+19261026
Māris Bičevskis27+Hradec Kralove (Čehija)452+9113012

Norvēģijas izlase

Vārtsargi

VārdsVecumsKlubsS%Ripas
Jūnass Arncens21+Leksands (Zviedrija-2)2191.8%2.13
Henriks Haukelanns24+TPS (Somija)2691.4%2.192
Henriks Holms28+Stavanger4392.7%2.101

Aizsargi

VārdsVecumsKlubsSV+PPtiSM+/-
Aleksanders Bonsaksens32KooKoo (Somija)530+10104409
Kristians Bulls22+Storhamar439+91820301
Stefans Espelanns30Valerenga4711+506124363
Jūnass Hūless31+Fribourg (NLA)493+14178913
Juhanness Juhannesens22Stavanger486+172316153
Kristians Kosastuls22+Frisk463+25114-7
Erlenns Lesunns24+Mora (SHL)480+3343-71
Matīass Neštebe23+Frolunda (SHL)181+4510-23

Uzbrucēji

VārdsVecumsKlubsSV+PPtiSM+/-
Kristians Fošbergs33Stavanger4811+1526301712
Mīkaels Hāga27Mora (SHL)5215+173220-132
Tommijs Kristiansens29+Sarpsborg4623+1134250-33
Tobīass Lindstrems31Valerenga4844+347818491
Andrēass Martinsens28+Blackhawks (NHL)241+3414-58
Sunders Ūldens26+Capitals (EBEL)2111+132412162
Matiss Ūlimbs33Skelleftea (SHL)524+202430011
Tomass Valke-Ūlsens26Leksands (Zviedrija-2)4918+18366-23
Aleksanders Reihenbergs26+Farjestad (SHL)274+3714-21
Niklass Rests32+Sarpsborg455+31368326
Matss Roseli-Ūlsens28Frolunda (SHL)476+91524-15
Martins Reimarks32+Valerenga4216+2339514911
Patriks Tūresens35+Storhamar4526+3965184610
Matīass Treteness25+Pinguine (DEL)444+61012-154

Latvijas izlases spēles PČ

DatumsLaiksSpēleRez
11. maijs17:15Latvija – Austrija5:2
12. maijs21:15Latvija – Šveice1:3
14. maijs17:15Itālija – Latvija0:3
16. maijs21:15Čehija – Latvija6:3
18. maijs13:15Latvija – Krievija1:3
20. maijs21:15Zviedrija – Latvija5:4
21. maijs17:15Norvēģija – Latvija

B grupa

VIzlaseSUUPZPZVārtiP
1.Krievija6600029:318
2.Čehija6500134:1015
3.Zviedrija6500137:1415
4.Šveice6400223:912
5.Latvija6200417:196
6.Norvēģija6200418:296
7.Itālija701065:482
8.Austrija700169:401

, 2019-05-21 09:40, pirms 6 gadiem
Ir divas lietas,kas mani uztrauc.Puiši pēc vakardienas pašaizliedzīgās cīņas būs psiholoģiski iztukšoti un norvēģiem bija vienas dienas atpūta.Izdosies treneriem noskaņot komandu cīņai ,būs labi.Nē,tad tiks, diemžēl,sabojāts iespaids par šo čempi latviešu izpildījumā.Būs te atkal kovārņiem iemesls,lai ķērktu.
, 2019-05-21 09:50, pirms 6 gadiem
Šajā spēlē tiešām viss būs atkarīgs, kā treneri būs noskaņojuši savus spēlētājus.. Mūsu gadījumā tas noteikti būs grūtāk, bet ticu, ka Bobs izdarīs savu darbiņu!

Jautājums, vai šīs spēles rezultāts un ieņemtā vieta mainīs kaut ko lielajā rangā, kas attiecīgi mainīs nākamā čempja grupu sadalījumu?
, 2019-05-21 09:52, pirms 6 gadiem
Forši, ka 30% no čehiem iemestajiem vārtiem, ir iemetusi LV. Krieviem attiecīgi LV iemeta 33%, zviedriem - gandrīz 30%.
, 2019-05-21 09:57, pirms 6 gadiem
Cerams, ka uzvarēs, lai nesabojātu kopiespaidu!
Bet faktiski jau būtiska nozīme šai spēlei nav!
Kopumā, malači, par cīņas sparu, atdevi!Vai bija iespējams ceturtdaļfināls. Būtu otrā grupā , tad reāli. Mūsu grupa bija spēcīgāka. Atslēgas spēle jau bija ar Šveici, kā arī iepriekš daudzi prognozēja. Bet, ja godīgi, Latvijai tomēr sastāvs nav ar tik meistarīgiem spēlētājiem, kā līderkomandām. Turklāt vairāki labēkie traumu dēl mums nebija. Bet savā optimālā, spēcīgākā sastāvā čempionātā ir tikai Krievija un būs milzīgs brīnums, ja krievi nevinnēs čempi.
Latvijai katrā spēlē, pat izcīnot vadību, beigās mazliet, mazliet pietrūka. Kādas pāris minūtes zaudēta koncentrācija, kāds negaidīts vārtsargam metiens, kuru it kā varēja atvairīt! Abi vārtsargi nospēlēja labi, bet nevar arī teikt, ka rādīja tādus brīnumus, lai izvilktu spēli. Bija dažās spēlēs kāda tiesnešu kļūda, bet diez vai tās būtiski iespaidoja spēles rezultātu. Pret Zviedriju tiesneši vairākās situācijās pat pieņēma Latvijai labvēlīgu lēmumu.
Ja Hartlijs paliks, tad tuvākos gados ir cerība tikt arī augstāk!
, 2019-05-21 09:59, pirms 6 gadiem
Sagraut norģeļus vajag!
, 2019-05-21 10:06, pirms 6 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Sočam gan zvērīgs mīnus koeficients-kā tādu var salasīt 6 spēlēs-vai gandrīz vienmēr bijis laukumā zaudējot vārtus komandai?
Tas nav 6 spēlēs, bet visās 55 spēlēs kopā.
, 2019-05-21 10:07, pirms 6 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Sočam gan zvērīgs mīnus koeficients-kā tādu var salasīt 6 spēlēs-vai gandrīz vienmēr bijis laukumā zaudējot vārtus komandai?
Sezonas statistika
, 2019-05-21 10:09, pirms 6 gadiem
Piektā vieta vēl jāizcīna
, 2019-05-21 10:15, pirms 6 gadiem
sinajs rakstīja: Bija dažās spēlēs kāda tiesnešu kļūda, bet diez vai tās būtiski iespaidoja spēles rezultātu.
Visam piekrītu, izņemot citēto teikumu. Manuprāt, spēlēs pret CZE un RU tiesnešu kļūdas iespaidoja gan spēles gaitu, gan rezultātu.
, 2019-05-21 10:19, pirms 6 gadiem
Number 0 rakstīja: Šajā spēlē tiešām viss būs atkarīgs, kā treneri būs noskaņojuši savus spēlētājus.. Mūsu gadījumā tas noteikti būs grūtāk, bet ticu, ka Bobs izdarīs savu darbiņu!

Jautājums, vai šīs spēles rezultāts un ieņemtā vieta mainīs kaut ko lielajā rangā, kas attiecīgi mainīs nākamā čempja grupu sadalījumu?
Protams, kā katru gadu. https://www.iihf.com/en/worldranking
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 10:30, pirms 6 gadiem
ieliks Grigalu vārtos vai nē???? man gribētos, lai Grigals ir vārtos šodien!
, 2019-05-21 10:30, pirms 6 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Norges būs favorīti, bet arī mums ir šances
Kur tev favorīti, ja pat kanotrs saka, ka mēs esam favorīti, moška kkāds Paste tikai to var pateikt, tas tu ??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 10:34, pirms 6 gadiem
wtaatp rakstīja: ieliks Grigalu vārtos vai nē???? man gribētos, lai Grigals ir vārtos šodien!
paliksi gribošs
, 2019-05-21 10:36, pirms 6 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Norvēģi ir pragmatiski, atdeva spēles favorītiem, sataupot spēkus svarīgākām spēlēm
Redzējis esmu viņu divas spēles, nu nav tur nekā, 1-2 spēlētāji, kas ir meistarīgi, tas arī viss. Favorīti esam mēs.
, 2019-05-21 10:38, pirms 6 gadiem
cerams zināmie norvēģi ļaus pamosties Balceram - aizvien nemanāmāks paliek, laikam spēki beidzas metieniņi knapi tiek līdz vārtiem - jāsaņemas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 10:53, pirms 6 gadiem
Latvija jau 3 gadu plēšas par 1/4finālu, bet te vēl kāds vaimanā par kaut kādiem kopiespaidiem un citiem pašizdomātiem sūdiem. Tak izvelkat savas dumjās galvas no tām stereotipu pakaļām kurās tās esat iebāzuši un beidzot ieelpojat svaigu gaisu.
, 2019-05-21 11:08, pirms 6 gadiem
sinajs rakstīja: Cerams, ka uzvarēs, lai nesabojātu kopiespaidu!
Bet faktiski jau būtiska nozīme šai spēlei nav!
Kopumā, malači, par cīņas sparu, atdevi!Vai bija iespējams ceturtdaļfināls. Būtu otrā grupā , tad reāli. Mūsu grupa bija spēcīgāka. Atslēgas spēle jau bija ar Šveici, kā arī iepriekš daudzi prognozēja. Bet, ja godīgi, Latvijai tomēr sastāvs nav ar tik meistarīgiem spēlētājiem, kā līderkomandām. Turklāt vairāki labēkie traumu dēl mums nebija. Bet savā optimālā, spēcīgākā sastāvā čempionātā ir tikai Krievija un būs milzīgs brīnums, ja krievi nevinnēs čempi.
Latvijai katrā spēlē, pat izcīnot vadību, beigās mazliet, mazliet pietrūka. Kādas pāris minūtes zaudēta koncentrācija, kāds negaidīts vārtsargam metiens, kuru it kā varēja atvairīt! Abi vārtsargi nospēlēja labi, bet nevar arī teikt, ka rādīja tādus brīnumus, lai izvilktu spēli. Bija dažās spēlēs kāda tiesnešu kļūda, bet diez vai tās būtiski iespaidoja spēles rezultātu. Pret Zviedriju tiesneši vairākās situācijās pat pieņēma Latvijai labvēlīgu lēmumu.
Ja Hartlijs paliks, tad tuvākos gados ir cerība tikt arī augstāk!
Prognozējams, ka tuvākā laikā LV izlasei pievienosies vairāki augstas meistarības spēlētāji, ja raksti, ka ir cerība tikt augstāk?
, 2019-05-21 11:10, pirms 6 gadiem
Saldsērīga sajūta, jo joprojām paliek apziņa, ka reāli no mūsu grupas 1/4 finālā bija pelnījušas tikt 5 komandas. Paldies jau tagad čaļiem par paveikto, jo komanda spēlē labu un skatāmu hokeju!
, 2019-05-21 11:14, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Latvija jau 3 gadu plēšas par 1/4finālu, bet te vēl kāds vaimanā par kaut kādiem kopiespaidiem un citiem pašizdomātiem sūdiem. Tak izvelkat savas dumjās galvas no tām stereotipu pakaļām kurās tās esat iebāzuši un beidzot ieelpojat svaigu gaisu.
Protams, ka plēšās, jo latvieši jau ļoti sen ir pierādījuši, ka ir spītīga tauta. īpaši pret stiprām komandām.
Tomēr vai radikāli kaut kas ir mainījies? Jā, ir agresīvāka reklāma un prezentācija izlases sakarā no masu mēdijiem, ir nedaudz pamainīts komandas iepakojums, bet saturs un kvalitāte pa lielam ir palicis tas pats. Pie tam šogad LV izlases vārtu vīri ne tuvu nevelk komandu tik labi kā pērn.
, 2019-05-21 11:30, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka plēšās, jo latvieši jau ļoti sen ir pierādījuši, ka ir spītīga tauta. īpaši pret stiprām komandām.
Tomēr vai radikāli kaut kas ir mainījies? Jā, ir agresīvāka reklāma un prezentācija izlases sakarā no masu mēdijiem, ir nedaudz pamainīts komandas iepakojums, bet saturs un kvalitāte pa lielam ir palicis tas pats. Pie tam šogad LV izlases vārtu vīri ne tuvu nevelk komandu tik labi kā pērn.
Man tiešām nav ko atbildēt uz apgalvojumu ka saturs un kvalitāte ir tas pats. Tas ir kā apspriest "plakanās zemes" teoriju un citus murgus. Vienkārši te es paklusēšu
, 2019-05-21 11:37, pirms 6 gadiem
Ja būs uzvara pamatlaikā, tad shis būs labākais pc ever
, 2019-05-21 11:40, pirms 6 gadiem
Saprotams, pēc kara visi gudri.
Tomēr, laikam pret Zviedrju vajadzēja laist laukumā sesto spēlētāju, kad vēl bij vairākums.
Anyway, piekrītu tiem, kas saka, ka Latvija cīnījās līdz pēdējam.
A tiem, kas cenšas mūsu čaļus nopelt, teikšu tā - jūs, dīvānpirdēji, padomājiet ar savām peļu smadzenēm, kādi ir Latvijas hokeja resursi un iespējas, cik mums bij traumēto - Daugaviņš , Džeriņš, Karsums, Ābols ( starp citu,tie ir izlases līderi) un pret ko mēs spēlējām - visām top izlasēm novākti praktiski visi labākie !
Un nevienā no šīm spēlēm mega komandas nevarēja atļauties pret mums spēlēt uz pusslodzīti. Zviedru jaunā Mega Zvaigzne Eliašs Pētešõns gribēja patēlot lielo. Bukarts un visa Latvijas izlase piespieda iedomīgos zviedrus izturēties pret latviešiem ar cieņu.
Sorry, bet būs arī darvas piliens - gaidīju vairāk no Dzierkala. Mārtiņš ne tuvu neparādīja savu potenciālu( žēl, jo talants čalim ir liels, a vot gribēšana, nu tā...)
Pretēji tam, patīkami pārsteidza melnā darba darītāji - Ģēģeris , Marenis, Batņa !
Noslēgumā - Paldies Latvijas izlasei par cīņu līdz pēdējai sekundei, izcilu pašatdeves piemēru un mutes aizvēršanu visiem heiteriem - kules kasītājiem !!!
, 2019-05-21 11:42, pirms 6 gadiem
semerjaks rakstīja: Saprotams, pēc kara visi gudri.
Tomēr, laikam vajadzēja laist laukumā sesto spēlētāju, kad vēl bij vairākums.
Anyway, piekrītu tiem, kas saka, ka Latvija cīnījās līdz pēdējam.
A tiem, kas cenšas mūsu čaļus nopelt, teikšu tā - jūs, dīvānpirdēji, padomājiet ar savām peļu smadzenēm, kādi ir Latvijas hokeja resursi un iespējas, cik mums bij traumēto - Daugaviņš , Džeriņš, Karsums, Ābols ( starp citu,tie ir izlases līderi) un pret ko mēs spēlējām - visām top izlasēm novākti praktiski visi labākie !
Un nevienā no šīm spēlēm mega komandas nevarēja atļauties pret mums spēlēt uz pussslodzīti. Zviedru jaunā Mega Zvaigzne Eliašs Pētešõns gribēja patēlot lielo. Bukarts un visa Latvijas izlase piespieda iedomīgos zviedrus izturēties pret latviešiem ar cieņu.
Sorry, bet būs arī darvas piliens - gaidīju vairāk no Dzierkala. Mārtiņš ne tuvu neparādīja savu potenciālu( žēl, jo talants čalim ir liels, a vot gribēšana, nu tā...)
Pretēji tam, patīkami pārsteidza melnā darba darītāji - Ģēģeris , Marenis, Batņa !
Noslēgumā - Paldies Latvijas izlasei par pašatdevi, izcilu piemēru un mutes aizvēršanu visiem heiteriem - kules kasītājiem !!!
Klau,dīvānā pirdēj, kaut kāda taisnība jau Tev ir, bet tas netraucēja mūsu hokeja vadībai un faniem klaigāt par LHF uzdevumu, kura galarezultātā bija jārealizējas mērķis-1/4 fināls.
Visi, kuri ir pabeiguši vismaz 1 klasi, protams, izņemot ''pedagogu'' FUNI, zin, ka neizpildīts uzdevums un līdz ar to nesasniegts mērķis, nekādi nevar tikt novērtēts ar pozitīvu (teicamu) atzīmi. Lai arī cik nebūtu interesants un aizraujošs uzdevuma risināšanas process.
, 2019-05-21 11:42, pirms 6 gadiem
semerjaks rakstīja: Sorry, bet būs arī darvas piliens - gaidīju vairāk no Dzierkala. Mārtiņš ne tuvu neparādīja savu potenciālu( žēl, jo talants čalim ir liels, a vot gribēšana, nu tā...)
Pretēji tam, patīkami pārsteidza melnā darba darītāji - Ģēģeris , Marenis, Batņa !
Marenis nepārsteidza, ka skraidīja pa kolhozu, tā arī te. Laikam visvairāk pārsteidza Ģēģeris, bet ceru ka sanāks ne tikai labs kaplis....

Dzierkals jā, tika iespēlēts 3. maiņā, bet beigās vien beņķa pulēšana un lielo sodu atsēdēšana, tas ar visiem sastāva iztrūkumiem.
, 2019-05-21 11:43, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Man tiešām nav ko atbildēt uz apgalvojumu ka saturs un kvalitāte ir tas pats. Tas ir kā apspriest "plakanās zemes" teoriju un citus murgus. Vienkārši te es paklusēšu
Namejam saturs un kvalitāte būs apmierinoša ja LV izlase sāks regulāri ņemt medaļas Pasaules čempī
, 2019-05-21 11:46, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau,dīvānā pirdēj, kaut kāda taisnība jau Tev ir, bet tas netraucēja mūsu hokeja vadībai un faniem klaigāt par LHF uzdevumu, kura galarezultātā bija jārealizējas mērķis-1/4 fināls.
Visi, kuri ir pabeiguši vismaz 1 klasi, protams, izņemot ''pedagogu'' FUNI, zin, ka neizpildīts uzdevums un līdz ar to nesasniegts mērķis, nekādi nevar tikt novērtēts ar pozitīvu (teicamu) atzīmi. Lai arī cik nebūtu interesants un aizraujošs uzdevuma risināšanas process.


"Klau,dīvānā pirdēj... " - viens jau atsaucās - NAMEJS 9999
, 2019-05-21 11:47, pirms 6 gadiem
semerjaks rakstīja: "Klau,dīvānā pirdēj... " - viens jau atsaucās - NAMEJS 9999
Kāpēc mani nepārsteidz, ka tai vietā lai runātu/rakstītu par tēmu ir tikai...............????
Ja, kas tad tādu uzrunu Tu veltīji savā komentārā cilvēkiem, kuri Tev un tev līdzīgiem oponē.
, 2019-05-21 11:53, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Namejam saturs un kvalitāte būs apmierinoša ja LV izlase sāks regulāri ņemt medaļas Pasaules čempī
Nē, arī tad nebūs labi. Pārbaudīt to diezin vai sanāks, bet esmu pārliecināts ka arī tad atrastos tā saucamie "indes pilinātāji" kuri ar sūrām sejām laimīgajam letiņam stāstītu "paveicās, ka tur neiedeva 2 minūtes", "noveicās ka Merzļikns izvilka", "uz PČ nebrauc visi labākie", "paveicās ka mūs nenovērtēja" u.t.t., lai kāds neizdomātu vienkārši papriecāties
, 2019-05-21 11:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau,dīvānā pirdēj, kaut kāda taisnība jau Tev ir, bet tas netraucēja mūsu hokeja vadībai un faniem klaigāt par LHF uzdevumu, kura galarezultātā bija jārealizējas mērķis-1/4 fināls.
Visi, kuri ir pabeiguši vismaz 1 klasi, protams, izņemot ''pedagogu'' FUNI, zin, ka neizpildīts uzdevums un līdz ar to nesasniegts mērķis, nekādi nevar tikt novērtēts ar pozitīvu (teicamu) atzīmi. Lai arī cik nebūtu interesants un aizraujošs uzdevuma risināšanas process.
Skolas uzdevums nav salīdzināms ar hokeju. Hokeja uzdevums risinājumā daudzi saskata progresējoshu līkni. Tāka novērtēt ar slikti sho chempionātu var tikai pedālis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 11:56, pirms 6 gadiem
Veiksmi un uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 12:00, pirms 6 gadiem
Man liekas, ka saturs un kvalitāte pēdējos trijos gados ir visai augsti. Un tas viss noturēts stabilā līmenī visu šo gadu griezumā. Visiem iepriekšējiem treneriem arī ar sasniegtiem QF gāja kā pa viļņiem. Namejam varbūt ir ļoti trenēta un vērīga acs, kas pamana to, ko citi neredz, varbūt demence pamazām piezogas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 12:03, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: paga paga paga-Marenis ļoti labi spēlēja Mogo!kāpēc to nepiemini!skaidrs ,ka LČ un PČ nav viens un tas pats,bet ja turpinās strādāt,domāju ir no tiem spēlētājiem,kas varētu vēl krietni pielikt meistarībā!
Kaut vai Pč gūtie vārti to parāda-cik no 3-4 maiņā spēlējošajiem vispār spētu tā trāpīt???
Marenis nospēlēja apmēram tik labi kā es gaidīju, es rakstīju ka nepārsteidza, nevis ka viņš slikts.
Par Ģēģeri es biju sliktākā domās, Bratislavā man viņs patika.
, 2019-05-21 12:07, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka plēšās, jo latvieši jau ļoti sen ir pierādījuši, ka ir spītīga tauta. īpaši pret stiprām komandām.
Tomēr vai radikāli kaut kas ir mainījies? Jā, ir agresīvāka reklāma un prezentācija izlases sakarā no masu mēdijiem, ir nedaudz pamainīts komandas iepakojums, bet saturs un kvalitāte pa lielam ir palicis tas pats. Pie tam šogad LV izlases vārtu vīri ne tuvu nevelk komandu tik labi kā pērn.
Ne reizi šo 3 gadu laikā neesam cīnījušies par palikšanu elitē. Tieši otrādi - katru gadu ir kaut cik pamatotas cerības iekļūt 1/4. Trīs stabili PČ nav kvalitātes rādītājs?
, 2019-05-21 12:08, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Skolas uzdevums nav salīdzināms ar hokeju. Hokeja uzdevums risinājumā daudzi saskata progresējoshu līkni. Tāka novērtēt ar slikti sho chempionātu var tikai pedālis
Kur es rakstīju par skolas uzdevumiem? Pieminēju tikai 1 klasi un pedagogu.
Varu pieminēt arī citu piemēru. Ja celtniekiem ir uzdevums, kura rezultātā jātop mājai, tad neatkarīgi no tā cik viņi (celtnieki) sparīgi nesa ķieģeļus un jauca javu, gala rezultātā iznākot mājai šķībai, ne uzdevums ir izpildīts, ne arī māja uzcelta. Kāds šeit var būt pozitīvs vērtējums? Un tā visur un itin visā.
Mūsu senči nebija muļķi radot sakamvārdus-nesaki hop pirms šķērslis nav pārvarēts.
, 2019-05-21 12:11, pirms 6 gadiem
go_home rakstīja: Ne reizi šo 3 gadu laikā neesam cīnījušies par palikšanu elitē. Tieši otrādi - katru gadu ir kaut cik pamatotas cerības iekļūt 1/4. Trīs stabili PČ nav kvalitātes rādītājs?
Tas ir rādītājs tam, ka mums ir gana kvalitatīva jaunā maiņa izaugusi. Īpaši vārtsargu līnijā. Lielā mērā pateicoties vecākiem, kuri sūtīja savus dēlus uz ārzemju hokeja skolām.
, 2019-05-21 12:13, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur es rakstīju par skolas uzdevumiem? Pieminēju tikai 1 klasi un pedagogu.
Varu pieminēt arī citu piemēru. Ja celtniekiem ir uzdevums, kura rezultātā jātop mājai, tad neatkarīgi no tā cik viņi (celtnieki) sparīgi nesa ķieģeļus un jauca javu, gala rezultātā iznākot mājai šķībai, ne uzdevums ir izpildīts, ne arī māja uzcelta. Kāds šeit var būt pozitīvs vērtējums? Un tā visur un itin visā.
Mūsu senči nebija muļķi radot sakamvārdus-nesaki hop pirms šķērslis nav pārvarēts.
Bet ja tie pashi celtnieki ieprieksh vispār neko nevarēja uzbūvēt? Tu saproti, ko nozīmē progress? Ja tas nebūtu, tu savu pēcpusi joprojām slaucītu ar nātru lapām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 12:16, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir rādītājs tam, ka mums ir gana kvalitatīva jaunā maiņa izaugusi. Īpaši vārtsargu līnijā. Lielā mērā pateicoties vecākiem, kuri sūtīja savus dēlus uz ārzemju hokeja skolām.
Tad izlases saturs un kvalitāte ir vai nav uzlabojusies, ja jau ir izaugusi kavlitatīva jaunā maiņa? Katrā komentārā izsaki pretējas domas 😅
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 12:19, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Bet ja tie pashi celtnieki ieprieksh vispār neko nevarēja uzbūvēt? Tu saproti, ko nozīmē progress? Ja tas nebūtu, tu savu pēcpusi joprojām slaucītu ar nātru lapām
Jebkuru progresu var novērtēt ilgstošā laika periodā.
Labs piemērs tam ir Latvijas un Islandes futbols, kur tiešām bija ļoti labi rezultāti vairāku gadu šķērsgriezumā. Kas pēc 2004 gada notika ar LV izlasi man nav jāstāsta, bet kas šobrīd notiek ar Islandes izlasi pēc vairākiem ļoti spožiem PČ un EČ cikliem, arī nevienam nav noslēpums.
Dāņiem un norvēģiem hokejā arī bija ļoti labs progress vairāku PČ kontekstā, bet tagad viņiem tas viss ir apstājies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 12:20, pirms 6 gadiem
go_home rakstīja: Tad izlases saturs un kvalitāte ir vai nav uzlabojusies, ja jau ir izaugusi kavlitatīva jaunā maiņa? Katrā komentārā izsaki pretējas domas 😅
Nenoliedzami, ka ir lietas kuras ir uzlabojušās. To var noliegt tikai aklais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 12:23, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Latvija jau 3 gadu plēšas par 1/4finālu, bet te vēl kāds vaimanā par kaut kādiem kopiespaidiem un citiem pašizdomātiem sūdiem. Tak izvelkat savas dumjās galvas no tām stereotipu pakaļām kurās tās esat iebāzuši un beidzot ieelpojat svaigu gaisu.
izvilku un ieelpoju. atnācu un paskatoties sapratu, ka jāiet vēl paelpot
, 2019-05-21 12:23, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliedzami, ka ir lietas kuras ir uzlabojušās. To var noliegt tikai aklais.
Tas bija svarīgākais, ko vēlējos saprast. Tātad kopumā ir redzams, ka izlase pagaidām minimāli, bet progresē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 12:28, pirms 6 gadiem
go_home rakstīja: Tas bija svarīgākais, ko vēlējos saprast. Tātad kopumā ir redzams, ka izlase pagaidām minimāli, bet progresē
Kā jau teicu-vai tiešām progresē būs redzams tikai ilgākā laika posmā.
Latvijas izlase ir ļoti atkarīga no vairākiem faktoriem. Pirmkārt jau no tā kas atbrauc un kas neatbrauc uz PČ.
, 2019-05-21 12:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: izvilku un ieelpoju. atnācu un paskatoties sapratu, ka jāiet vēl paelpot
Ivars tak arī vakar vakarā Jūras gaisu elpoja 8 km staigādams Kā izrādās, tas ir stipri par maz
, 2019-05-21 12:31, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: He he, skatos kepkas turpina izklaideet manu chomu namgeju
Bet Tu pasaki, ka nav komēdija 😁
Nameja citāti:
1) "Tomēr vai radikāli kaut kas ir mainījies? Jā, ir agresīvāka reklāma un prezentācija izlases sakarā no masu mēdijiem, ir nedaudz pamainīts komandas iepakojums, bet saturs un kvalitāte pa lielam ir palicis tas pats"
2) minūtes vēlāk: "Nenoliedzami, ka ir lietas kuras ir uzlabojušās. To var noliegt tikai aklais"

Te vnk stāsts par tiem idiotiem, ar kuriem nav jēgas diskutēt, jo nogāž līdz savam līmenim un beigās paņemt uz pieredzi 😁
Labāk tiešām ir vnk ļaut sapūt uz tā plosta savā muļķumā 😁

Nezinu, ko viņš te iepriekš meģināja pateikt... hokejs labāks dēļ medijiem mums? Hokejs nav labāks, bet gan mārketings labāks? 😁
Tam tunelim vairs nav gaisma galā redzama 😁

Dažreiz, kā piemēram, vakar, tā nenovīdība uzdzen dusmu, bet laikam 9 no 10 reizēm ir komēdija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 12:50, pirms 6 gadiem
Diemžēl izskatās, ka slovāki cīņā par 9. vietu vairs nav noķerami, jo viņiem jau tagad ir 9 punkti un +8. Jānotur vismaz 10. vieta, jo zaudējuma gadījumā varam nokrist arī uz 12. vietu, kas būtu katastrofa.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2019-05-21 13:05, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet Tu pasaki, ka nav komēdija 😁
Nameja citāti:
1) "Tomēr vai radikāli kaut kas ir mainījies? Jā, ir agresīvāka reklāma un prezentācija izlases sakarā no masu mēdijiem, ir nedaudz pamainīts komandas iepakojums, bet saturs un kvalitāte pa lielam ir palicis tas pats"
2) minūtes vēlāk: "Nenoliedzami, ka ir lietas kuras ir uzlabojušās. To var noliegt tikai aklais"

Te vnk stāsts par tiem idiotiem, ar kuriem nav jēgas diskutēt, jo nogāž līdz savam līmenim un beigās paņemt uz pieredzi 😁
Labāk tiešām ir vnk ļaut sapūt uz tā plosta savā muļķumā 😁

Nezinu, ko viņš te iepriekš meģināja pateikt... hokejs labāks dēļ medijiem mums? Hokejs nav labāks, bet gan mārketings labāks? 😁
Tam tunelim vairs nav gaisma galā redzama 😁

Dažreiz, kā piemēram, vakar, tā nenovīdība uzdzen dusmu, bet laikam 9 no 10 reizēm ir komēdija
Un tā jau ntos gadus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 13:10, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur es rakstīju par skolas uzdevumiem? Pieminēju tikai 1 klasi un pedagogu.
Varu pieminēt arī citu piemēru. Ja celtniekiem ir uzdevums, kura rezultātā jātop mājai, tad neatkarīgi no tā cik viņi (celtnieki) sparīgi nesa ķieģeļus un jauca javu, gala rezultātā iznākot mājai šķībai, ne uzdevums ir izpildīts, ne arī māja uzcelta. Kāds šeit var būt pozitīvs vērtējums? Un tā visur un itin visā.
Mūsu senči nebija muļķi radot sakamvārdus-nesaki hop pirms šķērslis nav pārvarēts.
Ja sportists skries ātrāk, metīs tālāk, ne vienmēr rezultātā viņš kvalificēsies finālam.
Salīdzināt ar celtniekiem, nu atvaino, tas kā minimums ir smieklīgi. Celtniekiem nav jāsacenšas ar pretiniekiem.
, 2019-05-21 13:13, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkuru progresu var novērtēt ilgstošā laika periodā.
Labs piemērs tam ir Latvijas un Islandes futbols, kur tiešām bija ļoti labi rezultāti vairāku gadu šķērsgriezumā. Kas pēc 2004 gada notika ar LV izlasi man nav jāstāsta, bet kas šobrīd notiek ar Islandes izlasi pēc vairākiem ļoti spožiem PČ un EČ cikliem, arī nevienam nav noslēpums.
Dāņiem un norvēģiem hokejā arī bija ļoti labs progress vairāku PČ kontekstā, bet tagad viņiem tas viss ir apstājies.
Dāņi un norvēģi nekur mums nav aizgājuši garām, kā te daudziem patīk klārēt. Tās pašas problēmas, kas mums. Spēlētāju ir tik cik ir. Kā pāris līderi neatbrauc tā neko nevar parādīt. Turklāt viņi jau ir uz paaudžu maiņas sliekšņa.
, 2019-05-21 13:13, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: ir kadam CZE-SUI youtube linki??? musejos klaunus vairs nespeju paklausities... ja ne labak match tv jaskatas
Auziņš un Sorokins komentē, labākie šajā čempī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 13:15, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: nee paldies!!!
match TV ir no citas galaktikas
vatenis
, 2019-05-21 13:15, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ja sportists skries ātrāk, metīs tālāk, ne vienmēr rezultātā viņš kvalificēsies finālam.
Salīdzināt ar celtniekiem, nu atvaino, tas kā minimums ir smieklīgi. Celtniekiem nav jāsacenšas ar pretiniekiem.
Ja sportists pirms sacensībām skaļi stāstīs visiem, ka kvalificēsies finālam, bet galu galā tur nebūs, tad vienmēr būs jautājumi par to kāpēc viņš tik daudz runāja, bet gala rezultāts ir tāds kāds viņš. Un neviens vien atcerēsies mūsu senču parunu-ar muti Rīgā, bet ar darbiem aizkrāsnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 13:17, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: labaak nekaa chekists
tas gan
, 2019-05-21 13:17, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Auziņš un Sorokins komentē, labākie šajā čempī!
Sarokins dažreiz pavelk uz miegu, jo gana miegaini komentē. Īpaši kopā ar Kreipānu. Labi, ka šodien kopā ar Auziņu.
, 2019-05-21 13:17, pirms 6 gadiem
galva no pakaļas izvilkta un izvēdināta, tagad laiks hokejam!
, 2019-05-21 13:18, pirms 6 gadiem
Vecum vecā patiesība-neiemet tu, tad iemetīs tev.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 13:20, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: SUI sanak nevar but augstak par 4. vietu??? flasha rada LIVE vini tapat 4.
izvelc galvu no fleša arī SUI nevar būt tik 1.vietā grupā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 13:25, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Dāņi un norvēģi nekur mums nav aizgājuši garām, kā te daudziem patīk klārēt. Tās pašas problēmas, kas mums. Spēlētāju ir tik cik ir. Kā pāris līderi neatbrauc tā neko nevar parādīt. Turklāt viņi jau ir uz paaudžu maiņas sliekšņa.
Norges bija garam vienubrīd, tagad izskatās ka ir tuvāk bē grupai kā 1/4 finālam. Ceru ka šodien to arī laukumā redzēsim.
, 2019-05-21 13:26, pirms 6 gadiem
Latvija priekš sava līmeņa ļoti labi aizvadīja turnīru. Problēmas bija tikai ar atsevišķiem spēlētājiem, Sotnieks nekāds, ļoti daudz kļūdu un vārtu guvumu uz viņa, Indrašis varēja labāk nospēlēt šo turnīru. Vairāk likteni izteica spēlētāji, kas nebija valstsvienībā. Karsums, Girgensons, domāju Kalniņš, kas nebūtu nostāvējis tā kā Gudļevskis pret zviedriem , nesaprašana par Bārtuļa nespēlēšanu, jo bija teicis ka vēlas. Ja NHL džeki brauc pat palīgā izlasēm, kas latvišu spēlētaji tādi ir lai nebrauktu, šī zeme tomēr viņiem devusi iespēju atrasties kur viņi ir.
, 2019-05-21 13:29, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja sportists pirms sacensībām skaļi stāstīs visiem, ka kvalificēsies finālam, bet galu galā tur nebūs, tad vienmēr būs jautājumi par to kāpēc viņš tik daudz runāja, bet gala rezultāts ir tāds kāds viņš. Un neviens vien atcerēsies mūsu senču parunu-ar muti Rīgā, bet ar darbiem aizkrāsnē.
Protams, visērtāk ir neredzēt milzīgo atšķirību starp definētu mērķi būt finālā vai apgalvojumu "būšu finālā"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 13:32, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vajag redzēt, vajag arī uzvarēt!
10. vieta čempī un IIHF rangā ir pavisam ka cits, nekā 11. tā vai pat arī 12. tā
Kā jau ar Zaipi te iepriekš diskutējām, 10. vieta OS kvaļos dabūs pretī relatīvi ērtākus pretiniekus
es ne mirkli neesmu sāubījies ka 10. ir labāk kā 12., ka 9. ir labāk kā 10., un vislabākā ir 1. vieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 13:34, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vajag redzēt, vajag arī uzvarēt!
10. vieta čempī un IIHF rangā ir pavisam ka cits, nekā 11. tā vai pat arī 12. tā
Kā jau ar Zaipi te iepriekš diskutējām, 10. vieta OS kvaļos dabūs pretī relatīvi ērtākus pretiniekus
Itālija paliekot elitē apdzina Koreju. 10.vietai Francija un Itālija.
p.s. tev kā punktu rangu karalim jau vajadzētu sākt kladzināt , lai Slovāki pakāš dāņiem piemēram ar 0-3 un mēs norges uzvelkam 8-0 un esam 9.vietā
, 2019-05-21 13:35, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Izlasi manu nākamo komentāru Tieši šoreiz 10.veta būtu izdevīgāka par 9. to, OS kvaļu kontekstā
jo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 13:37, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: jo?
9.vietai kvalifikācijā belari tiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 13:43, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja sportists pirms sacensībām skaļi stāstīs visiem, ka kvalificēsies finālam, bet galu galā tur nebūs, tad vienmēr būs jautājumi par to kāpēc viņš tik daudz runāja, bet gala rezultāts ir tāds kāds viņš. Un neviens vien atcerēsies mūsu senču parunu-ar muti Rīgā, bet ar darbiem aizkrāsnē.
Nevar iedomāties nevienu sporta ierēdni, kurš piesietos pie vārdiem un pieminētu tantiņu parunas.
Ja kas, tad Kiras laikos, Tu pats kaunināji tos, kas runāja par vietas nosargāšanu elitē. Ķipa, jāstāda augsti mērķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 13:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau,dīvānā pirdēj, kaut kāda taisnība jau Tev ir, bet tas netraucēja mūsu hokeja vadībai un faniem klaigāt par LHF uzdevumu, kura galarezultātā bija jārealizējas mērķis-1/4 fināls.
Visi, kuri ir pabeiguši vismaz 1 klasi, protams, izņemot ''pedagogu'' FUNI, zin, ka neizpildīts uzdevums un līdz ar to nesasniegts mērķis, nekādi nevar tikt novērtēts ar pozitīvu (teicamu) atzīmi. Lai arī cik nebūtu interesants un aizraujošs uzdevuma risināšanas process.
Es laikam piekritīšu, varbūt vienkārši ar vecumu klāt nāk riebīgas personiskās īpašības, taču es šo PČ vērtēju ar lielu mīnusa zīmi, jo nav izpildīts mērķis, nav paņemts neviens punkts no potenciāli spēcīgākām komandām un galvenais - vairākas spēles bija tādas, kur varēja aizķert punktus, bet to neizdarīja nevienā gadījumā. Tāpat arī spēles kvalitāte man šķiet vājāka salīdzinot ar pagājušo gadu, ko es iespējams norakstu uz to, ka mums ir treneris, kas ir aizņemts klubā.
, 2019-05-21 13:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: 9.vietai kvalifikācijā belari tiek
tos tak leiši tagad vazā
, 2019-05-21 13:58, pirms 6 gadiem
Kādu scenāriju sc eksperti paredz vakaram?
Nebūšu pārsteigts, ja beidzot redzēšu pagarinājumu.
, 2019-05-21 13:59, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Es laikam piekritīšu, varbūt vienkārši ar vecumu klāt nāk riebīgas personiskās īpašības, taču es šo PČ vērtēju ar lielu mīnusa zīmi, jo nav izpildīts mērķis, nav paņemts neviens punkts no potenciāli spēcīgākām komandām un galvenais - vairākas spēles bija tādas, kur varēja aizķert punktus, bet to neizdarīja nevienā gadījumā. Tāpat arī spēles kvalitāte man šķiet vājāka salīdzinot ar pagājušo gadu, ko es iespējams norakstu uz to, ka mums ir treneris, kas ir aizņemts klubā.
riebīgie opji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:00, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau teicu-vai tiešām progresē būs redzams tikai ilgākā laika posmā.
Latvijas izlase ir ļoti atkarīga no vairākiem faktoriem. Pirmkārt jau no tā kas atbrauc un kas neatbrauc uz PČ.
Šim es piekrītu. Tādēļ Bobam (vai viņa līmeņa trenerim) jābūt izlasē vismaz vēl 2 gadus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:02, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pie puslīdz optimāla sastāva Belari var būt ļoti bīstami zvēri Tāpēc arī labāk lai viņi tiek Slovākiem
+ vēl diez ko atkal pienaturalizēs no sava čekas kluba
, 2019-05-21 14:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkuru progresu var novērtēt ilgstošā laika periodā.
Labs piemērs tam ir Latvijas un Islandes futbols, kur tiešām bija ļoti labi rezultāti vairāku gadu šķērsgriezumā. Kas pēc 2004 gada notika ar LV izlasi man nav jāstāsta, bet kas šobrīd notiek ar Islandes izlasi pēc vairākiem ļoti spožiem PČ un EČ cikliem, arī nevienam nav noslēpums.
Dāņiem un norvēģiem hokejā arī bija ļoti labs progress vairāku PČ kontekstā, bet tagad viņiem tas viss ir apstājies.
Kas kopējs Islandei un Latvijai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:10, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: varetu shie bartulisu pie sevis savakt
Bartulisu Ankipans varētu savākt pie sevis par prieku fuņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:15, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pie puslīdz optimāla sastāva Belari var būt ļoti bīstami zvēri Tāpēc arī labāk lai viņi tiek Slovākiem
Kas viņiem trūka? Pressbolā viens bļāva ka 20-30 cilvēku neesot bijuši, kas liekas daudz par daudz. Viņi jau laikam Grabovski arī vēl skaita pie iztrūkumiem
, 2019-05-21 14:17, pirms 6 gadiem
Vienmēr labāk ir uzvara, bet kas aiz ceturtdaļfināla vieta augstāk vai zemāk nav būtiski. Latbija ar pagājušā gada labāko vietu šogad dabūja nāves grupu, tā kā ne vienmēr pat augstāka vieta var būt perspektīvā izdevīgāka!
, 2019-05-21 14:20, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nevajag! DR fani nav tikai fuņi, nav ko čakarēt komandu un ka kluba menedžments to arī labi saprot
Kluba menedžments ģinamkas sakarā izklausās tā kā komiski
, 2019-05-21 14:21, pirms 6 gadiem
jebal, kas par golu ieskaitīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:22, pirms 6 gadiem
😔😔😔😔😔😔
, 2019-05-21 14:23, pirms 6 gadiem
,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: riebīgie opji
vakardienas zaudējumam es tomēr redzu attaisnojumu, jo vajadzēja uzvaru pamatlaikā un riskēja, bet Šveice un Čehija bija ņemamas, neko īpašu nerādīja, tikai izmantoja mūsu kļūdas, kamēr mēs viņu kļūdas neizmantojām
, 2019-05-21 14:27, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nevaru saprast, tieši PAR KO Ržiga pieprasīja čelendžu, tur tak ir jānosauc konkrēts iemesls? Parasti jau ir otrādi, ka čelendžus ņem uz ieskaitītiem vārtiem, komanda, kur ielaž, bet pirmo reizi redzu pretēju bildi
neviens neprasīja čelendžu. ripa bija vārtos, tiesneši brauca skatīties. bet varēja arī neskatīties, jo sākumā parādīja, ka gols neskaitās. Vorāčeks pierunāja. Daugaviņš pret belariem tiesnešiem nav autoritāte, ja atceries to golu! tas tiesnešu faktors PČ bieži ir dīvains un nesaprotams...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:32, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Paga, paga, Krievu komentētāji teica, ka tas ir trenera pieprasīts čelendžs
lai atceltu vārtu guvumu var tik pieprasīt čelendžu. mazāk klausies neekspertus. slēdz uz LTV!
, 2019-05-21 14:32, pirms 6 gadiem
Psiholoģiskā ziņā šīs spēle mūsu izlasei būs visgrūtākā. Mana prognoze par Latvijas uzvaru šodien 40%. Ja norvēģi šodien arī spēlēs nu tā līmenī, tad par Latvijas uzvaru dodu 70%. Grūti saņemties, kad augstais mērķis ir garām, bet mazie mērķi ... ir saprotams, ka vajag šodien sisties cik var, bet zemapziņai ir milzīgs spēks.
https://www.janisroze.lv/lv/gramata...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:35, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: nu rziha jau arii priecajas taa itka buutu eurojackpotu tikko izcelis
Šveice gan varēja prasīt čelendžu par šo banku, lai atceļ. vakar zviedri mēģināja to darīt pret Latviju! bet ablomījās un 2min.sodu saņema!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:40, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kas kopējs Islandei un Latvijai?
Tie bija tikai un vienīgi piemēri saistībā ar to ka cerētā progresa vietā čiks vien sanāk.
Un, ja godīgi, tad šogad ir neliels solītis atpakaļ tajā progresā, ja salīdzina ar LV hokeja izlases sasniegto pērnajā PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:47, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Arī brīnos, kāpēc tā neizdarīja? 2 minūtes tikai par aizmuguri draud, par citiem iemesliem tikai zaudēts 30 sekunžu pārtraukums
jā, protams. par par interferenci u.t.t. tiek zaudēts 30 sek.pārtraukums, vai nevar pieprasīt, ja 30sek izmantots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:49, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: vakardienas zaudējumam es tomēr redzu attaisnojumu, jo vajadzēja uzvaru pamatlaikā un riskēja, bet Šveice un Čehija bija ņemamas, neko īpašu nerādīja, tikai izmantoja mūsu kļūdas, kamēr mēs viņu kļūdas neizmantojām
Čehi pret mums neko nerādīja?
, 2019-05-21 14:56, pirms 6 gadiem
Cik jums punkti prognožu spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:57, pirms 6 gadiem
principā noteikumos būtu JĀIECĒRT , ja ripa ir bijusi vārtos, tad tiesnešiem pēc noklusējuma jādodas skatīties. nevis gribu skatos, gribu neskatos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 14:57, pirms 6 gadiem
Kurš cilvēks visātrāk spēj domāt?
, 2019-05-21 14:59, pirms 6 gadiem
Cik krievi gulda naudu hokejā? Vispār Latvijas grupā ir ļoti daudz NHL profu!
, 2019-05-21 15:00, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tie bija tikai un vienīgi piemēri saistībā ar to ka cerētā progresa vietā čiks vien sanāk.
Un, ja godīgi, tad šogad ir neliels solītis atpakaļ tajā progresā, ja salīdzina ar LV hokeja izlases sasniegto pērnajā PČ.
Atbildeshu pats. Tās ir mazas valstis. Ilgstoshi progress komandu sports veidos prakstiski nav iespējams. Maz iedzīvotāji. Tāpēc pasēdi kāpās, uzdziedi psrs himnu un priecājies par pashreizējo Latvijas hokeja izlasi!
, 2019-05-21 15:00, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kā tu nesaproti, taupījās!
droši vien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:01, pirms 6 gadiem
Bocmanim ir regress visu laiku, bet to viņam neviens nav pateicis!
, 2019-05-21 15:02, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Es laikam piekritīšu, varbūt vienkārši ar vecumu klāt nāk riebīgas personiskās īpašības, taču es šo PČ vērtēju ar lielu mīnusa zīmi, jo nav izpildīts mērķis, nav paņemts neviens punkts no potenciāli spēcīgākām komandām un galvenais - vairākas spēles bija tādas, kur varēja aizķert punktus, bet to neizdarīja nevienā gadījumā. Tāpat arī spēles kvalitāte man šķiet vājāka salīdzinot ar pagājušo gadu, ko es iespējams norakstu uz to, ka mums ir treneris, kas ir aizņemts klubā.
Vari būt mierīgs, jo tas nav nekāds riebīgums paliekot vecākam, bet vienīgi un tikai Tava dzīves pieredze kļūst daudz lielāka, un uz daudzām lietām sāc skatīties daudz objektīvāk un reālistiskāk.
Ne par velti daudzu vecāku bērni, kad tos apbružā dzīve, saviem vecākiem atzīst, ka tiem bijusi taisnība tajos brīžos, kad tie kaut ko teica un pamācīja, bet tas likās galīgi stulbi un nepieņemami.
, 2019-05-21 15:02, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: krievi vsp pareizi saka, tadi machi kaa ITA-AUT un GBR-FRA ir jaliek turnira sakuma, lai tad ja pelavas nograb, cinas un megina nemt punktus pret citam komandam, nevis kaa makaroni vnk atslido visiem 0-9 un pedeja cina panem
tad jāmaina turnīra izspēlēs formula...tagad tas viss sastādīts pēc reitinga 7 spēles ir starp 1-2 , 3-4, 4-5 un 6-7 vietu! tad krievi ar grib spēlēt pirmajā dienā zviedriem u.t.t. nevar izraut no formulas vienu spēli un iebāzt kaut kur. un tā kā šogad sanāca grabošās cīņas, nekad vēl nav bijis...vismaz es neatceros. ka 7 spēlēs divu totālu autsaideru starpā tiek noskaidrots, kas grabēs!
, 2019-05-21 15:05, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: vienigais variants ir tad, ja visas valsts sporta sisteema pat negribot ir pakartota vienam sportam JEB visi mauc tikai pa vienu viili, lidzigi kaa tas ir piemeram ar kkadam tur okeanijas salam kas ar saviem 30k iedzivotajiem regbijaa kauj miljonu naacijas
Pareizi. Loti labs piemērs.
, 2019-05-21 15:05, pirms 6 gadiem
Nevis dzīves pieredze, bet tavs redzesloks!
Kontaktējies ar 5 cilvēkiem visu dzīvi un gudrāks nepaliec!
Kontaktējies ar miljonu un audz katru sekundi!
, 2019-05-21 15:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tad jāmaina turnīra izspēlēs formula...tagad tas viss sastādīts pēc reitinga 7 spēles ir starp 1-2 , 3-4, 4-5 un 6-7 vietu! tad krievi ar grib spēlēt pirmajā dienā zviedriem u.t.t. nevar izraut no formulas vienu spēli un iebāzt kaut kur. un tā kā šogad sanāca grabošās cīņas, nekad vēl nav bijis...vismaz es neatceros. ka 7 spēlēs divu totālu autsaideru starpā tiek noskaidrots, kas grabēs!
Tak ir bijis ka grabēšana draud sešpunktu komandām. Bet te komentējošie ir samērā histēriski, vienā čempī kāda nobīde un jau viss samazināts, izmainīts, apcirpts, viss ir traki, tagad tik jāsamazina formāts uz 10 komandām un janokastrē fāzelis. Tad līdz nakamajam čempim būs miers, bet tā gaitā būs atkal jāpaplašina elite un jāiestāda fāzelim jauns krāns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:15, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Norgēm bija viena laba paaudze,tā aiziet un vietā nekā nav...kamēr mums tieši jaunā paaudze,kas tagad ienāk izlasē ir ļoti meistarīga un dod optimistisku skatu nakotnē!
Tā tas mazajām valstīm notiek, dīvaini ka kāds "dzīves pieredzes" sludinātājs šo sīkumu nav pamanījis
Un šobrīd ienāk jaunie un vēl arī vecie spridzina, Lauris vnk ir aizbāzis man muti.
, 2019-05-21 15:15, pirms 6 gadiem
Jus vаrаt maksаt par 50 % mazак pаr еlекtroеnergiju, nekada veida maldinot vai parkapjot likumu! Es iesaku visiem izlasit so rakstu – https://cuu.su/latmk Es to esmu izmantojis kops decembra, un rekins patiesam ir kluvis mazaks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:19, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: domu saprati, shis formaats neder!!! manis pec lai KOMANDAS liek pec reitinga BET izspelu kartibu lozee, kipa saliek kas ar ko spele un tad izloze ka piemeram makaroniem ar avstrijciem jaspele 2. spelu kartaa, nevis pedeja
makaroni ar avstrijciem nespēlēs nākošgad , nomierinies! briti ar frančiem arī nē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:22, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: tu tiesham nesaprati??? grupas lai liek tapat kaa tagad ar atseviskiem iznemumiem PEC REITINGA, bet kura karta kursh ar ko speles lai izloze

Tagad tak viss kaa uz delnas, 2 autsaideri izspele pedeja kartaa B grupu kamer lideri pedeja kartaa sadala pirmo vietu - booring
kad būs zināmas grupas nākošajam PČ, es tev paprasīšu, kas grupās sadalīs grabēšanu un pirmo vietu, lai nebūtu boring!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:25, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: shogad potenciaalie grabetaji pedeja kartaa sadalija B grupu, viena speele, parejais chempis taa, nu kaa fona muuzika
tu to paredzēji gadu atpakaļ, ka franči un austrieši nograbēs un vispār spēlēs par grabēšanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:28, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: paskatoties grupu, vini bija nakamie rindaa un pedeja kartaa ari sadalija B grupu!!! es jau nesaku ka katru gadu grabes tos kuriem to paredz BET taa viena izskirosha spele gan ir pa 90% paredzama
ja neaizmirsīšu, drīzumā par nākošo čempi uzprasīšu un ierāmēšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:37, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Lauris vnk pipec!!Es kaut ko tādu neatceros redzējis pat labākajos gadosBrīžam nesapratu,kurš NHL spēlē-Rūdis vai Lauris!!ne jau tikai goli,bet piespēles,laukuma redzēšana,spēles izpratne....
Rūdis ir bik pazaudējies, no kuģa uz balli viņam sanāca labāk. Bet viss vēl priekšā, meistars tur ir redzams, tik pagaidām nedaudz nesanāk, izlasē viņam rokas brīvākas un galva gaišāka kad sīkais Ābols blaku slidinās.
, 2019-05-21 15:39, pirms 6 gadiem
Pipec, sniceles kakonenus vinnēja
, 2019-05-21 15:39, pirms 6 gadiem
ir 4-4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:40, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ir 4-4
Nu un ?
, 2019-05-21 15:40, pirms 6 gadiem
Neviens normāls cilvēks par shveici nefano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:41, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Man jau gan liekas,ka otrais periods parādija,kas ir kas spēlē pret Čehiju..nedomāju,ka tur bija varianti...pret Šveici,jā tur nu gan varēja...tīri pēc spēles ritējuma varēja,ne pēc spēku samēriem laukumā!
Par Lauri piekrītu - izcils talants , bet NHL laikam viņš neiederētos ar savi spēles stilu. Pret čehiem varianti bija, tikai mums šogad vārtsragi spēlē vājāk kā pērn (nesaku ka slikti spēlē, bet salīdzinu ar iepriekšējo gadu).
, 2019-05-21 15:41, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: es soreiz par HOKEJU fanoju nevis kadu no valstem, vajag OT un bullus
pareizi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:43, pirms 6 gadiem
Tikko apskatijos: man prognozes 5-4 cehu labaa, un 2-3 ger labaa
, 2019-05-21 15:45, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Rūdim viss OK,kā tu saki meistarība pat aklajam ir redzamabet nu Lauris pārsteidza!!!manuprāt droši var teikt,ka bija fantastisks!!
spirtacentrā daži kadri ir ļoti akli pat runājot par it kā ļoti saprotamām lietām
, 2019-05-21 15:46, pirms 6 gadiem
In been Nostardamus
, 2019-05-21 15:46, pirms 6 gadiem
Vienas speelee😄
, 2019-05-21 15:46, pirms 6 gadiem
Ko Jūs vakarā skatīsieties? ZA dueli vai vateņus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:46, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ko Jūs vakarā skatīsieties? ZA dueli vai vateņus?
abus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:47, pirms 6 gadiem
ņemot vērā mūsu šī gada sastāvu un iespējas-faktiski svarīgākā spēle čempī sanāk!te jau daudzi un arī paši čaļi bija sacerējušies bezmaz vai par medaļām,bet nu jābūt arī reālistiem,nu nevar būt mums katru gadu ceturtdaļfināls!piedevām,ja daļai spēlētājiem ir citas prioritātes,un viņi neraujas uz izlasi..par uzvaru!
, 2019-05-21 15:48, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Rūdim viss OK,kā tu saki meistarība pat aklajam ir redzamabet nu Lauris pārsteidza!!!manuprāt droši var teikt,ka bija fantastisks!!
Es vēl te pirms čempja (pirms ģinamo līguma) rakstīju skeptiskus komentus, tip tāpat jau vecs, ja negrib lai nespēlē un tādā garā. Tagad gandrīz jākaunas, bet ja man šādā veidā aizbāž muti, tad es tikai par
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 15:50, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: nepilna stunda un jau puche ekspertizes ar sorokinu
jāiet galva vēdināt līdz nākošajam hokejam atkal te huiņu no dažiem salasījos
, 2019-05-21 15:50, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Rūdim viss OK,kā tu saki meistarība pat aklajam ir redzamabet nu Lauris pārsteidza!!!manuprāt droši var teikt,ka bija fantastisks!!
Nu īpaši šogad no Balcera neko neredzēju..Faktiski lielāko daļu vārtus ir uztaisījis Dārziņš,un Balceram līdz viņa līmenim vēl augt un augt,kaut itkā jau nhl spēlētājs skaitās!Vot Bļugers var redzēt,ir progresējis salīdzinot ar pērno gadu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 16:00, pirms 6 gadiem
pieļauju, ka 1. per. pēc vakardienas var būt neliels atslābums, bet drīz vien Bobs un mūsu varoņi izdarīs savu darbu. Galvnais, lai vārtos nebūtu sits
, 2019-05-21 16:01, pirms 6 gadiem
siets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-21 16:11, pirms 6 gadiem
Nākamsezon Girgensons Avangardā,
Karsums atkal ceļus labos, Rēdliham vēl viens sīcis..., Džeriņam personīgās problēmas, Daugava gan būs...
, 2019-05-21 16:21, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Es jau neapstrīdu Bļugera kvalitātes!vai Dārziņa!Bet ari Balcera spēlē var redzēt,ka ir meistarība,spēles izpratne visaugstākajā līmenī!Nu teiksim,Bukijam ar visu hattrick līdz balceram kā līdz mēnesim!nu salīdzinājumā,ne jau lai bukiju noliktu!
Nu par Bukartu vecāko jā var piekrist,viņam izņemot metienu nekā nav praktiski..Jaunākais Bukarts jau meistarībā veco apsteidzis!
, 2019-05-21 17:00, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Tu tak esi cirvis!!!Reāls tups cirvis!!Pirmkārt jau spēles kvalitāte ir augusi!Šogad jau pat domas nebija par kaut kādām vietu saglabāšanām!!Reāli Lv ir augstākas raudzes komanda par visādām frncijām un austrijām!!Vai tad to nevar neredzēt?stabili cīnāmies par 1/4 finālu un neiekļūšanu tur jau gandrīz uzskatām par neveiksmi!!!kad vēl tā ir bijis???
Nomierinies un nelamājies. Pirms PČ aizvadītās pārbaudes spēles un mazā rezultativitāte (2x zaudēja Francijai, 7 vārti 6 spēlēs) nedeva lielu pamatu optimismam. Pēdējā brīdī no sastāva izkrita vai atteicās vairāki labi hokejisti (Girgensons, Daugaviņš, Džeriņš, Karsums). Daudzi (arī es) pieļāva iespēju, ka būs jācīnās par vietas saglabāšanu elitē. Forši, ka mūsējie šo minimālo uzdevumu atrisināja jau turnīra sākumā un šodienas spēle nav izšķirošā.