Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Līdzvērtīgā spēlē pret Krieviju latviešus atkal iegāž otrais periods

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Līdzvērtīgā spēlē pret Krieviju latviešus atkal iegāž otrais periods
Asumi Andreja Vasiļevska sargāto vārtu priekšā. Epicentrā Teodors Bļugers. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas izlase piedzīvojusi trešo zaudējumu piecās pasaules čempionāta spēlēs, ar 1:3 piekāpjoties Krievijas izlasei. Oskars Cibuļskis pirmās trešdaļas sākumā vairākumā izvirzīja vadībā Latviju, bet otrajā trešdaļā tika zaudēti trīs vārti.

Spēles teksta tiešraide

Pirmo maču šajā turnīrā aizvadīja aizsargs Jānis Jaks, ārpus sastāva paliekot savainotajam Guntim Galviņam, bet diskvalificētā Ralfa Feiberga vietu ieņēma Kristaps Zīle. Vārtu drošība bija Elvja Merzļikina pārziņā.

Favorītu lomā esošā Krievijas izlase uzreiz izvērsa savu ofensīvu, tomēr latviešiem ar pašaizliedzīgu spēli izdevās pirmo spiedienu izturēt. Merzļikins bija paguvis atvairīt vairākus Aleksandra Ovečkina metienus, bet perioda vidū Latvijas izlase tika pie savas pirmās vārtu gūšanas iespējas, ko garām nelaida. Vairākuma izspēle nonāca līdz Oskaram Cibuļskim, kurš spēcīgi trieca ripu Andreja Vasiļevska sargāto vārtu tuvajā stūrī (1:0).

Pēc tam latvieši nonāca ļoti sarežģītā situācijā, pēc neveiksmīgas epizodes, lūstot nūjai un lāpstiņai pārsitot Ovečkina lūpu, 2+2 minūšu noraidījumu saņēma Ronalds Ķēniņš. Krieviem vairākumā bija teicamas iespējas vārtus atgūt, bet ne Ņikita Kučerovs, ne Ņikita Gusevs nespēja trāpīt tukšā stūrī, kā arī Latvijas hokejisti bloķēja vairākus bīstamus metienus. Trešdaļas izskaņā pretuzbrukumā Artūram Kuldam bija teicama iespēja dubultot savas komandas pārsvaru, taču Vasiļevskis šoreiz neticamā veidā pamanījās atvairīt Kuldas metienu no vārtu priekšas.

Otrajā trešdaļā krievi metās atspēlēties, un savu panāca jau pirmajā uzbrukumā, ar spēcīgu metienu no distances Merzļikinu cauršaujot Dmitrijam Orlovam (1:1). Nedaudz vēlāk Latvijas izlase palika mazākumā, kad Artjoms Aņisimovs uztriecās priekšā stāvošajam Artūram Kuldam, tiesnešiem saskatot bloķēšanu. Šoreiz vairākumā Krievijai izdevās uzlauzt Latvijas aizsardzību, kad pēc Jevgeņija Dadonova piespēles Ņikita Gusevs raidīja ripu tukšajā vārtu stūrī (1:2).

Labas iespējas pretuzbrukumos gan bija arī Latvijas izlasei. Cibuļskis, izlecis no noraidīto soliņa, saņēma piespēli no Rūdolfa Balcera un meta no tuvas distances, taču krievus glāba Vasiļevskis, ripu atvairot. Savu firmas triku aizvārtē mēģināja Miks Indrašis, cenšoties iecelt ripu virs vārtsarga pleca, tomēr pretinieku aizsargi pēdējā brīdī pamanīja manevru un briesmas novērsa.

Latvieši arvien biežāk uzturējās pretinieku zonā, taču 33. minūtē iekrita uz pretuzbrukumu, Kučerovam gūstot savas komandas trešos vārtus. NHL sezonas rezultatīvākais hokejists nonāca aci pret aci ar Merzļikinu, izpildīja metienu, Kristaps Sotnieks no aizmugures centās pretiniekam traucēt, bet rezultāts sanāca pavisam pretējs - ripa trāpīja pa Sotnieka nūju, mainīja lidojuma virzienu un nepaspēja noreaģēt arī Merzļikins (1:3).

Jau iepriekšējās spēlēs vairākus jautājumus raisījusi tiesnešu darbība, un izņēmums nebija arī šis mačs. Orlovs tika sveikā cauri pēc tam, kad ar elkoni iebrauca sejā raženajam Oskaram Batņam, uzbrucējam pēc sadursmes paliekot guļus uz ledus. Pēc tam krievu smagsvars Ņikita Zadorovs ielīmēja apmalē augumā krietni īsāko Rihardu Bukartu, kurš izskatījās pamatīgi cietis. Zadorovam tika piešķirts 2+10 minūšu sods.

Trešajā periodā spēles temps bija acīmredzami samazinājies, taču Latvijas izlase to centās nepieļaut, spēlējot īsām maiņām ātrām piespēlēm. Latvieši pat nedaudz vairāk kontrolēja ripu, bet Krievijas vārtos pārliecinoši spēlēja Vasiļevskis, atvairot Balcera un Ginta Meijas metienus. Merzļikinam vairs nebija tik daudz darba kā līdz tam, jo latviešu hokejistiem izdevās spēli novirzīt gar apmalēm. Labu vārtu gūšanas iespēju, apslidojot vārtus, izveidoja Māris Bičevskis, tomēr Vasiļevskis paspēja vārtos pārvietoties un ripu atvairīt. Pretējā laukuma galā savu komandu izglāba Kulda, neļaujot Orlovam ieraidīt ripu tukšā stūrī.

Pamatlaika izskaņā Latvijas izlase spēja pieturēt ripu pretinieku zonā arī vienādos sastāvos, taču līdz brīviem metieniem pretinieki neļāva tikt. Nomainot vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, latviešiem vairs neizdevās izglābties - piedzīvots trešais zaudējums čempionātā.

Latvija - Krievija 1:3 (1:0;0:3;0:0)

Vārti: 10:28 Cibuļskis (Indrašis, vair.) 1:0, 20:27 Orlovs (Kovaļčuks, Plotņikovs) 1:1, 23:50 Gusevs (Dadonovs, Kučerovs, vair.) 1:2, 32:40 Kučerovs (Aņisimovs) 1:3
Soda minūtes: 12:18
Vārtsargi: Elvis Merzļikins (no 39:24 līdz 40:00 Kristers Gudļevskis) - Andrejs Vasiļevskis

Latvijas izlases pieteikums spēlei pret Krieviju

Vārtsargi: Elvis Merzļikins (Kristers Gudļevskis)
1. maiņa: Artūrs Kulda - Oskars Cibuļskis, Rūdolfs Balcers - Teodors Bļugers - Ronalds Ķēniņš
2. maiņa: Kristaps Zīle - Kristaps Sotnieks, Lauris Dārziņš - Gints Meija - Miks Indrašis
3. maiņa: Uvis Balinskis - Jānis Jaks, Roberts Bukarts - Māris Bičevskis - Rihards Bukarts
4. maiņa: Mārtiņš Dzierkals - Emīls Ģēģeris - Oskars Batņa - Rihards Marenis.

Latvijas izlases spēles PČ

DatumsLaiksSpēleRez
11. maijs17:15Latvija – Austrija5:2
12. maijs21:15Latvija – Šveice1:3
14. maijs17:15Itālija – Latvija0:3
16. maijs21:15Čehija – Latvija6:3
18. maijs13:15Latvija – Krievija1:3
20. maijs21:15Zviedrija – Latvija
21. maijs17:15Norvēģija – Latvija

B grupa

VIzlaseSUUPZPZVārtiP
1.Krievija5500026:315
2.Šveice4400020:212
3.Čehija5400123:1012
4.Zviedrija4300128:79
5.Latvija5200313:146
6.Norvēģija5100411:283
7.Austrija500056:280
8.Itālija500050:380

  -3 [+] [-]

, 2019-05-18 17:25, pirms 6 gadiem
Augstāk par pakaļu neuzleksi. Īpaši pret top6 komandām.

     [+] [-]

, 2019-05-18 17:25, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Neticu ka tik debīlu indivīdu kā funis kāds ņemtu par savu kuci,viņš vienkārši ir slims ar visu galvu.
Tev taisnība.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-18 17:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: skatoties šodienas spēli un lasot debīlos fuņa komentus tiešraidē, sapratu, ka viņš nav tikai čekas kuce , bet arī fāzeļa kuce jeb dubultaģents
Tev taisnība

     [+] [-]

, 2019-05-18 17:27, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: beidz tirst, vecais mentu murmuli, ne Tu par mani ko zini, ne kā. Tikai tirs galīgā bezsakarā.
es par tevi zinu vairāk nekā tu pats par sevi

  -1 [+] [-]

, 2019-05-18 17:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es par tevi zinu vairāk nekā tu pats par sevi
Protams,protams!
Kurš gan to nezināja.

     [+] [-]

, 2019-05-18 17:32, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams,protams!
Kurš gan to nezināja.
Kā tev šodien tiesāšana? Funis saka, ka tiesāšanās kvalitāte esot zema, bet nevienam nepietiesājot, kā tev šķiet?

     [+] [-]

, 2019-05-18 17:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams,protams!
Kurš gan to nezināja.
laikam tev atmiņa īsa...nekā pārsteidzoša. baudi labāk brīvdienas! netaisos te komentāros ko rakstīt par to vairs!

     [+] [-]

, 2019-05-18 17:36, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kā tev šodien tiesāšana? Funis saka, ka tiesāšanās kvalitāte esot zema, bet nevienam nepietiesājot, kā tev šķiet?
Spēli neskatījos, jo biju citās būšanās un darīšanās.
Palasot pieraudāto komentāru sadaļu un rakstu, sapratu, ka tiesneši atkal padarītie par vainīgiem. Pat neskatoties uz to, ka vienīgie vārti gūti vairākumā.

     [+] [-]

, 2019-05-18 17:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: laikam tev atmiņa īsa...nekā pārsteidzoša. baudi labāk brīvdienas! netaisos te komentāros ko rakstīt par to vairs!
Neraksti gan, jo droši vien kaut ko murgainu biji uzrakstījis, ja reiz es to neatceros. Nevajag vēlreiz to velti rakstīt, un enerģiju tērēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-18 17:43, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neraksti gan, jo droši vien kaut ko murgainu biji uzrakstījis, ja reiz es to neatceros. Nevajag vēlreiz to velti rakstīt, un enerģiju tērēt.
dzelžaina loģika!
pameklēšu tavu vēstuli , cerams neesmu izdzēsis!

     [+] [-]

, 2019-05-18 17:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: dzelžaina loģika!
pameklēšu tavu vēstuli , cerams neesmu izdzēsis!
Meklē,meklē!
Mentiem tāds darbs-meklēt.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-18 17:51, pirms 6 gadiem
Super džeki jūs esat . Malači!

  +4 [+] [-]

, 2019-05-18 17:52, pirms 6 gadiem
Gadi iet bet namejs nemainās- katru pavasari heito Latvijas izlasi kā nu prot

     [+] [-]

, 2019-05-18 17:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Meklē,meklē!
bļin 6 gadi pagājuši, kā laiks skrien
ko tev aizrakstīju pats meklē, ko prasi konkrēti aizsmērēju, lai būtu taisnīgi!
';

     [+] [-]

, 2019-05-18 17:54, pirms 6 gadiem
Ar tik mīkstu kapteinīti tiesneši vienmēr pietiesās ''zvaigznēm''. Ozoliņš būtu tieši purnā pateicis, lai izbeidz ākstīties un tiesā konsekventi.

     [+] [-]

, 2019-05-18 17:58, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kā tev šodien tiesāšana? Funis saka, ka tiesāšanās kvalitāte esot zema, bet nevienam nepietiesājot, kā tev šķiet?
Pabildinot atbildi uz Tavu jautājumu, es domāju tā:
1. Nevienam nav noslēpums, ka Eiropas (īpaši Austrumeiropas) tienešiem ir ļoti zema kvalifikācija, un tādēļ gadās visāda gana dīvainas kļūdas un konsekvences neievērošana. Ne par velti OS, kad tajās spēlēja NHL spēlētāji, galvenos mačus tiesāja soģi no NHL, un nevienam pret to nebija iebildumu.
2. Tas ka tiesnešiem ir lielāka bijība pret IIHF Top 6 komandām, un ,vispār, ne tikai hokejā, nevienam nav noslēpums. Pilnīgs murgs LV līdzjutēji domas, ka tikai pret LV izlasi tiesneši pieņem diskutējamus lēmumus. Tas notiek ļoti bieži spēlēs ar IIHF mazo komandu līdzdalību.
3. Vai tas ir labi/slikti es nezinu, jo neko tajā ietekmēt nevaru, bet tā notiek. Kaut kā nedzird/neredz, vismaz publiskajā telpā, ka mūsu LHF spices kungi kaut ko censtos mainīt.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-18 18:01, pirms 6 gadiem
Būtu Karsums, Daugaviņš, Rēdlihs, Girgensons būtu varianti pret spēcīgām izlasēm.

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:04, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: bļin 6 gadi pagājuši, kā laiks skrien
ko tev aizrakstīju pats meklē, ko prasi konkrēti aizsmērēju, lai būtu taisnīgi!
Par cik nevienu vēstuli neesmu saglabājis, tad man nav ko meklēt.
Par cik nevienam svešiniekam nekad neesmu izpaudis ko tādu ko es nevarētu izpaust, tad vienīgais, kas tur varētu būt rakstīts, tad tas bija info par manu darbošanās periodu SC. Un un vēlme būs bijusi, lai kaut kādu info neuzzin SC vadība.
Vari mierīgi to vēstuli publicēt, jo šantāžai nepadodos, un apzinos, ka man nav nekas tāds, kas būtu šobrīd baigi jāslēpj.

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:07, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kā tev šodien tiesāšana? Funis saka, ka tiesāšanās kvalitāte esot zema, bet nevienam nepietiesājot, kā tev šķiet?
Tu to muļķa funi neņem galvā. Klausi zinošos SC ekspertus.

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:10, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik nevienu vēstuli neesmu saglabājis, tad man nav ko meklēt.
Par cik nevienam svešiniekam nekad neesmu izpaudis ko tādu ko es nevarētu izpaust, tad vienīgais, kas tur varētu būt rakstīts, tad tas bija info par manu darbošanās periodu SC. Un un vēlme būs bijusi, lai kaut kādu info neuzzin SC vadība.
Vari mierīgi to vēstuli publicēt, jo šantāžai nepadodos, un apzinos, ka man nav nekas tāds, kas būtu šobrīd baigi jāslēpj.
nez vai spirtacentrā kaut kas būtu nezināms par tevi
skaties uz savu tiešo darbu...tas ir viss no manis!
p.s. brīnos par tevi, ka tik īsa atmiņa! jāiet pensijā! atpūties no darba, izbaudi hokeju , varbūt pozitīvāks paliksi...

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nez vai spirtacentrā kaut kas būtu nezināms par tevi
skaties uz savu tiešo darbu...tas ir viss no manis!
p.s. brīnos par tevi, ka tik īsa atmiņa! jāiet pensijā! atpūties no darba, izbaudi hokeju , varbūt pozitīvāks paliksi...
Vel 6 mēneši.
Atsūti, lūdzu, man atpakaļ to vēstuli.
Vēlos redzēt ko tur esmu rakstījis, ka tik slēpjams būtu.
Ja uz tiešo darbu, tad publicēt nevajag, jo noslēpums ir noslēpums.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-18 18:17, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Ar tik mīkstu kapteinīti tiesneši vienmēr pietiesās ''zvaigznēm''. Ozoliņš būtu tieši purnā pateicis, lai izbeidz ākstīties un tiesā konsekventi.
Domā Ozo bija lielāks "svars" nekā Hārtlijam, kurš "matom" liek visus tiesnešus? pie tam kad Ozo bija izlasē, tad nekas tur nebija...
jeb nejauc fuņa krievu līgu ar izlases spēlēm. kur it kā Ozo bija kāds "svars"!

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:18, pirms 6 gadiem
Esmu lepns par Latvijas izlasi. Tā teica...?

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:18, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel 6 mēneši.
Atsūti, lūdzu, man atpakaļ to vēstuli.
Vēlos redzēt ko tur esmu rakstījis, ka tik slēpjams būtu.
Ja uz tiešo darbu, tad publicēt nevajag, jo noslēpums ir noslēpums.
lai paliek. man otreiz slinkums rakties vēstuļu vēsturē atpakaļ uz 6 gadiem...vienkārši esi nedaudz brīvāks, pensija drīz, mazbērni būs, troļļojam spirtacentrā un viss!

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:19, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Domā Ozo bija lielāks "svars" nekā Hārtlijam, kurš "matom" liek visus tiesnešus? pie tam kad Ozo bija izlasē, tad nekas tur nebija...
jeb nejauc fuņa krievu līgu ar izlases spēlēm. kur it kā Ozo bija kāds "svars"!
Tu kaut ko jauc - fuņi seko kontinentālai līgai nevis krievu līgai.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-18 18:20, pirms 6 gadiem
mareks2 rakstīja: Rakstām e-pastus uz IIHF! Es jau uzrakstīju un tie, kuri neprot angliski var šo pārkopēt, bet galvenais sūtīt protestus tiem atsaldētajiem IIHF!
Hello there,
Scandalous referee decisions in matches Latvia-Czech Republic and Latvia-Russia must be investigated!
Why there was no penalty for Czech player for highsticking and injuring Latvian player?
Why there were 5+20 for Latvian Bicevskis but 2+10 for Russian Orlov for boarding?
Why there was no penalty for elbowing to head for Russian player in the 2nd period?
Since when a flying stick piece means 2+2 for Latvian player?
All this farce is a shame for ice hockey in general!
With no respect,
Mareks
Paldies, nosūtīju. Es tomēr "no respect" vietā ierakstīju "Best regards", birojs jau nav vainīgs pie tiesnešu akluma.

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:20, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: lai paliek. man otreiz slinkums rakties vēstuļu vēsturē atpakaļ uz 6 gadiem...vienkārši esi nedaudz brīvāks, pensija drīz, mazbērni būs, troļļojam spirtacentrā un viss!
Ok!
Projehaļi!

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:21, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok!
Projehaļi!
vēlreiz par mentu nosauksi, tad atgriezīsimies ok!

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:22, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vēlreiz par mentu nosauksi, tad atgriezīsimies ok!

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:24, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu kaut ko jauc - fuņi seko kontinentālai līgai nevis krievu līgai.
izlogojies un pazūdi! ar tevi neviens nerunā jeb nelien citu sarunās čekas kuce!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-18 18:25, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Spēli neskatījos, jo biju citās būšanās un darīšanās.
Palasot pieraudāto komentāru sadaļu un rakstu, sapratu, ka tiesneši atkal padarītie par vainīgiem. Pat neskatoties uz to, ka vienīgie vārti gūti vairākumā.
Viens tīrs elkonis galvā, kur pat 2 min neiedeva un viena galvas iegūšana bortā, par ko piešķīra 2 min. Principā divi lielie noraidījumi, kuri mums netika, abi otrajā periodā, kas ar mūsu labo vairākumu būtu ļāvuši mums pacīnīties par uzvaru, jo tik tiešām, spēlējām atkal labi un krieveļi tādi pusaizmiguši reizēm bija. Citus sīkumus pat nav vērts minēt, tālāk arī vairs neskaitījos, zuda jēga.
Bet nu, atsaucoties uz nākamo komentu, tad gluži palāts kā Funim tev tomēr nav, principā pateici to pašu, ko te lielākā daļa, tik patroļļot tev patīk un būt opozīcijā vairāk, kā paust savu viedokli, kas kā rādās diemžēl šoreiz sakrīt ar vairākumu

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: izlogojies un pazūdi! ar tevi neviens nerunā jeb nelien citu sarunās čekas kuce!
Palaboju neprecīzu info.

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:27, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Domā Ozo bija lielāks "svars" nekā Hārtlijam, kurš "matom" liek visus tiesnešus? pie tam kad Ozo bija izlasē, tad nekas tur nebija...
jeb nejauc fuņa krievu līgu ar izlases spēlēm. kur it kā Ozo bija kāds "svars"!
Tev jau labāk zināms ko es domāju un ko es jaucu.

     [+] [-]

, 2019-05-18 18:29, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Tev jau labāk zināms ko es domāju un ko es jaucu.
nē, bet varam paturpināt to diskusiju,
kad tu esi redzējis Ozo izlases spēles? OS 2014? un tas ir viss...ko viņš izdarīja tur?
p.s. to ko izlasē tagad dara Hārtlijs, ka krievi pat raksta, ka viņs saņems diskābeli par maurošanu uz tiesneši es nekad neatceros!