Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Lipmans saņem IIHF apbalvojumu par ieguldījumu Latvijas hokeja attīstībā

Agris Suveizda

Lipmans saņem IIHF apbalvojumu par ieguldījumu Latvijas hokeja attīstībā
Kirovs Lipmans
Foto: IIHF

Šajā pēcpusdienā Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā notika Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) ceremonija, kurā tika uzņemti jauni Slavas zāles biedri un izteiktas arī citas atzinības.

Ceremonijā apbalvots tika arī ilggadējais Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans, kura vietā pirms diviem gadiem stājās Aigars Kalvītis. IIHF ceremonijā tika uzsvērts Lipmana ieguldījums infrastruktūras attīstībā, viņa vadībā tiekot uzceltai "Arēnai Rīga" un parādoties vēl 16 jaunām ledushallēm, kā arī viņa loma pasaules čempionāta atvešanā uz Rīgu.

Lipmanam tika veltīti komplimenti par dažādu attīstības programmu izveidi, piemēram, sieviešu hokejā, tāpat arī dalību četrās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas un arī pirksta pielikšanu Rīgas "Dinamo" izveidē. "Cik gan ātri lido laiks. Šķiet, ka tas vēl bija tikai vakar, kad mazajā Latvijā organizējām pasaules čempionātu," ceremonijā teica Lipmans. "Vēlos pateikties visai hokeja sabiedrībai un draugiem par šo brīdi."

Lipmans no IIHF prezidenta Renē Fāzela rokām saņēma balvu, kas nosaukta kādreizējā IIHF prezidenta Pola Luaka, kurš organizāciju vadīja no 1922. līdz 1947. gadam, vārdā. Šī balva tiek pasniegta kopš 1998. gada, un 2003. gadā to saņēma arī Rīgā dzimušais Visvaldis Džordžs Nagobads, kurš bija ārsts slavenajā ASV izlasē, kas 1980. gadā sensacionāli izcīnīja olimpiskās zelta medaļas.

IIHF Slavas zālē tika uzņemts kanādietis Robs Bleiks, zviedrs Daniels Alfredsons, soms Jere Lehtinens un amerikānis Kriss Čelioss.

Lipmans saņem Pola Luaka apbalvojumu

  +3 [+] [-]

, 2018-05-20 17:37, pirms 7 gadiem
henrijz rakstīja: Laiks rādīs, vismaz mazliet labāk vajadzētu būt in nav jāieliek personīgā nauda lai kautko attīstītu. Par koziolu vēl ir arī NĪ joma, bet tāpat rīga2000 labākais klubs kas bijis kops neatkarības atgūsanas.
Laiks var dzēst atmiņas, bet pagātni tas neizmainīs...

R'2000 bija labs klubs, kamēr Šuplers to trenēja. Kad par treneri kļuva Sējējs - tad briesmīgi bij skatīties uz tā kluba spēlētāju soliņu...

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 17:49, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Laiks var dzēst atmiņas, bet pagātni tas neizmainīs...

R'2000 bija labs klubs, kamēr Šuplers to trenēja. Kad par treneri kļuva Sējējs - tad briesmīgi bij skatīties uz tā kluba spēlētāju soliņu...
Laiks arī dzēs atmiñas, tikai patreizējam vadības duetam ir pierādījies ka smadzenes strādā( varbūt ne labākajā virzienā, bet strādā). Nopelnus ko var uzskaitīt lipmanam ir vienkārsi minimums kas viñam bija jāizdara, esmu prasīgāks un uzskatu ka bija jāizdara vairāk. Sitie frukti lai arī ir skaidrs no kurienes nāk, tomēr nav tik traki saaugusi kopā ar kremli. Neglorificēju, bet būsim atklāti, cik to nabaga beresnevu vēl varēja likt par galveno... Un bobs tomēr ir augstāk kvalificētais treneris kāds mūsu izlasei ir bijis ! Un man personīgi galīgi neskiet labākā psihologija jebkuras institūcijas vadītājam stāstīt cik mēs esam mazi un neko vairāk jau nevaram cerēt, tas prieks kam vispār darīt ! Vajag iedvesmas avotu nevis kautko pretēju

     [+] [-]

, 2018-05-20 18:04, pirms 7 gadiem
Raimonds Ļitviņenko rakstīja: Ļoti pelnīti! Kirova kungs bija jāatstāj amatā, jo kopš ekspremjera Kalvīša stāšanās amatā hokejs Latvijā ir gājis tikai un vienīgi uz leju. Mums pašiem ir lieliski pašmāju speciālisti, piemēram, Gints Bisenieks, Leonīds Beresņevs, Leonīds Tambijevs, Ēriks Miļūns... Bet nē - mums vajag pokazuhu un kaut kādus kanādiešu trenerus, kuri nesaprot Latvijas hokeja mentalitāti, kas balstīta slavenajā padomju skolā. Kirovs ir un paliek labākais!
Tikai dēļ tādiem utainajiem,kas grimst apšaubāmā nostaļģijā par padumjajiem laikiem,kā tu,mums tās lietas tik lēni virzās uz priekšu!
Visu cieņu "treknajam"Kalvītim un "exelim"Koziolam,ka ar mūsdienīga trennera piesaisti cenšamies panākt fāterlandi,Dāņus un Norges vismaz kautkāda līmeņa ziņā!
Lipmans bij savam laikam labs,bet bij jāzin laiks,kad aiziet un dot vietu jaunajiem ar svaigu skatijumu un dzirksteli acīs!

     [+] [-]

, 2018-05-20 18:13, pirms 7 gadiem
Lai arī Kirovs aizgāja prom ne tik labā gaisotnē, nenoliedzami hokejā iekšā viņš bija un savus gadus un resursus ieguldīja....Izbrīna cik daidz šauro pierīšu šajā portālā sēž...Noliedz pasniegto informāciju, sēž pie kompja kaut asinis pa degunu mēģina kkādu savu seklo pretargumentu dot, pataisot sevi par muļķiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 18:18, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnīgi piekrītu!
Tikai pilnīgs muļķis var pateikt/uzrakstīt, ka Kira nav pelnījis šo balvu.
Vienīgā un vislielākā Kiras kļūda LHF vadībā bija, ka viņš pats centās izteikties publiski, un nevis šo uzdevumu uzticēja speciāli šim mērķim sagatavotiem cilvēkiem.
Nevajag aizmirst, arī viņa vienpersonisko valdīšanu. Tāda Putina vertikāle, Latvijas sabiedriskajā organizācijā.
Ja salīdzinām kas bija pirms viņa, tad jā, ir labāk, bet vai tas ir daudz, hvz!
Mans viedoklis, nekad, nevienu diktatoru nevajag godināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 18:37, pirms 7 gadiem
Uzskatu ka pelnīti. Sūdus taisija pats arī izstrēba. Viens pareizi teica ka viņam problēmas ar izteikšanos bija.

  +6 [+] [-]

, 2018-05-20 18:55, pirms 7 gadiem
Teiksim tā - tas, ka Lipmans ir kļuvis par teju absolūtu antivaroni ir viņa paša nopelns un labā darba rādītajs, lai vai kā tas ne izklausītos.

Viņš bija tas, kurš, lai vai kādām metodēm un kādiem skandāliem, taču izdarīja pietiekoši, lai izlase viņa vadīšanas laikā no elites neizkristu. Viņš atveda PČ uz Rīgu, kas uz to laiku bija GRANDIOZI (pats PČ - nu, tā jau cita runa), viņa laikā izlase tika OS un ne vienu reizi vien, bet U izlases tika elites grupās, viņš bija tas, kurš uzsāka hokeja izvešanu ārpus Rīgas.

Viss tas daudziem lika domāt, ka Latvija ir hokeja smagsvars. Arī pats Lipmans kā mantru atkārtoja, ka Latvija ir hokeja lielvalsts. Līdz ar to, ja kaut kas gāja greizi, vainīgs bija kurš? Pats Lipmans, jo viņš pats bija gan vadītājs, gan LHF runasvīrs. Domāju, ka nebūs baigi melots, ja teikšu, ka teiciens "Latvijas hokejs tas ir Lipmans" bija gana precīzs. Nav rezultātu izlasei? Lipmans vainīgs! Nav hokeja halles kādā pilsētā? Protams, ka Lipmans neiedeva naudu! Nav lielas masveidības bērnu hokejā? Jā, arī tur Lipmans ir pie vainas!

Lipmans pats ar savu darbu (un ne bez sevis slavināšanas) panāca to, ka viņš pats sabiedrības uztverē bija lielāks nekā LHF un viss Latvijas hokejs. Tāpēc arī tās viņa valdīšanas beigas bija tādas... samocītas un nesmukas.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 18:58, pirms 7 gadiem
Fantastiskas Lipmani slavinošas runas...

Laikam jau tikai latvietim ir tipiski vienu dien bezdēt vienu, nākamā jau citu! Un te pēkšņi visi liek plusiņus tiem, kas saka, ka Kirovs ir labs, Kirovs ir leģenda... Nu nav jums konsekvences, nav un tas jūs padara par klauniem manās acīs.

Pa lielam es nedomāju, ka viņš Latvijas hokejam kaut ko lielu ir devis. Pirmos 10 - 15 gadus turējāmies uz vecajiem bukiem, tagad viss uz jaunajiem, kuriem no Limpmaņa labvēlības nav ticis nekas ievērības cienīgs - tāpat vecāki par visu ir maksājuši un rūpējušies par jauno hokejistu izaugsmi. Hokeja sistēma mums te tāda kliba, vietējais čempis nekāds... Ko tad vēl viņš panāca? Hokeja čempi Rīgā, kur bija praktiski tikai viena pilnvērtīga halle, kosmosā dārgas biļetes un tiesneši, kas pat Rīgā, smejoties Kiram sejā, mūsu izlasi notiesāja tā, ka maz nelikās!

Tā viņš tur sēdēja ērti iekārtojies, guva savu labumiņu un nekāda progresa Latvijas hokejā nebija. Par nožēlu gan jāsaka, ka par spīti izlases pārsteidzoši labajam sniegumam pēdējos 2 čempionātos (es vairāk par spēles kvalitāti, ne panākumiem), tāpat neesmu sajūsmā par Cūkmena Kalvīša būšanu pie LHF stūres. Mums jau atmiņas ir īsas, bet tieši Cūkmens bija viens no tiem, kurš savā laikā palīdzēja izzagt un pats zaga no valsts aparāta. Viņa vieta normālā valstī būtu cietumā, bet kā ir tā ir...

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 19:10, pirms 7 gadiem
emjay rakstīja: Lai arī Kirovs aizgāja prom ne tik labā gaisotnē, nenoliedzami hokejā iekšā viņš bija un savus gadus un resursus ieguldīja....Izbrīna cik daidz šauro pierīšu šajā portālā sēž...Noliedz pasniegto informāciju, sēž pie kompja kaut asinis pa degunu mēģina kkādu savu seklo pretargumentu dot, pataisot sevi par muļķiem...
Ar to 'izbrīna cik daudz šauro pierīšu te sēž' mēģināji pārgudri un varonīgi uzreiz nolikt pie vietas visus, kam ir pretējs viedoklis? Man gan vairāk izskatās, ka tu, sīkais, esi no tiem, kurš baram līdzi bļauj - tipa savu viedokli paust bail (vai tāda visdrīzāk nav), paskaties apkārt, ko vairums kladzina, tad sāc dziedāt līdzi! Ja gribi aizvērt mutes visiem oponentiem, lūdzu pats izklāsti argumentētu viedokli (vēlams ar cipariem pamatotu), ko tad tik ievērības cienīgu Lipmans savas vadīšanas laikā paveica? Un lūdzu tikai bez šitā 'mēs no A grupas neizkritām'. Ne viņš pats gāja uz ledus, ne spēlēja. Un to Rīgas čempi ar vairs nepieminiet - esam kopš neatkarības atgūšanas gandrīz visu laiku 12iekā pasaules rangā, kāds tur brīnums, ka vienu čempi pieklājības pēc mums ļāva uzrīkot!? Kā redzams, tagad vienai Latvijai to rīkot vairs neuztic - tikai kopā ar kaimiņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 19:23, pirms 7 gadiem
Nebūtu pārsteigums, ja Lipmans Fāzelam piedziedāja pilnas ausis, kāds viņš Latvijā mīlēts varonis un izprasīja apbalvojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-20 19:25, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnīgi piekrītu!
Tikai pilnīgs muļķis var pateikt/uzrakstīt, ka Kira nav pelnījis šo balvu.
Vienīgā un vislielākā Kiras kļūda LHF vadībā bija, ka viņš pats centās izteikties publiski, un nevis šo uzdevumu uzticēja speciāli šim mērķim sagatavotiem cilvēkiem.
Tā kā tu jau mani uzskati par muļķi, tad varu droši rakstīt, ja Kirovs ir pelnījis šo balvu, tad tikai par ilggadību nevis par konkrētu darbu. Par paveikto nav pelnījis šo balvu.

     [+] [-]

, 2018-05-20 19:27, pirms 7 gadiem
Andzzeys rakstīja: Ar to 'izbrīna cik daudz šauro pierīšu te sēž' mēģināji pārgudri un varonīgi uzreiz nolikt pie vietas visus, kam ir pretējs viedoklis? Man gan vairāk izskatās, ka tu, sīkais, esi no tiem, kurš baram līdzi bļauj - tipa savu viedokli paust bail (vai tāda visdrīzāk nav), paskaties apkārt, ko vairums kladzina, tad sāc dziedāt līdzi! Ja gribi aizvērt mutes visiem oponentiem, lūdzu pats izklāsti argumentētu viedokli (vēlams ar cipariem pamatotu), ko tad tik ievērības cienīgu Lipmans savas vadīšanas laikā paveica? Un lūdzu tikai bez šitā 'mēs no A grupas neizkritām'. Ne viņš pats gāja uz ledus, ne spēlēja. Un to Rīgas čempi ar vairs nepieminiet - esam kopš neatkarības atgūšanas gandrīz visu laiku 12iekā pasaules rangā, kāds tur brīnums, ka vienu čempi pieklājības pēc mums ļāva uzrīkot!? Kā redzams, tagad vienai Latvijai to rīkot vairs neuztic - tikai kopā ar kaimiņiem
Sakļauj spārnus,puis! Pārāk plaši esi tos izplētis!
Vari tarkšķēt cik vēlies, bet nekas no tā nemainās-suņi rej, bet karavāna iet tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 19:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tā kā tu jau mani uzskati par muļķi, tad varu droši rakstīt, ja Kirovs ir pelnījis šo balvu, tad tikai par ilggadību nevis par konkrētu darbu. Par paveikto nav pelnījis šo balvu.
Takā tev un tev līdzīgiem nav, un nevar būt pierādījumu, ka kāds to darbu varēja paveikt labāk, vai vismaz savādāk, tad atslābsti.
Viss ko tu taisies rakstīt būs tikai un vienīgi tavas fantāzijas un nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-20 19:36, pirms 7 gadiem
Andzzeys rakstīja: Ne viņš pats gāja uz ledus, ne spēlēja.
Tad sanāk, ka cilvēki, kas konkrēti neiet laukumā un nespēlē, neko nedara, tā beigu rezultāta labā?

Atļaušos nepiekrist, jo bija laiki, kad daudz kas norisinājās tieši kabinetos. Kaut vai klasiskais gadījums par spēlētāju sarunāšanu ar NHL komandām.

Par skaitliskajiem rādītājiem - protams, ka tam var nepiekrist, taču tieši Lipmans bija tas, kurš aizsāka haļļu būvniecību ārpus Rīgas. Vai bez Lipmana tas nenotiktu? Notiktu gan jau ka, taču viņš ar Liepājas halli bija pirmais. Kādam tas bija jāsāk.

Kopumā, kā minēju iepriekš, Lipmanam pārmet to, ko viņš vispār nevar izmainīt. Nav čempionāta vietējā? A ko Lipmans un LHF var darīt? Nu... vismaz tādos lielos vilcienos. Nav bērnu, kas spēlētu un no kuriem pēc tam atlasītu labākos? Kā Lipmans tur var palīdzēt? Utt.

Federācija NAV brīnumnūjiņa, tā ir tikai konkrēta sporta veida pašorganizēšanās forma. Teikšana ir nevis Lipmanam, bet biedru kopsapulcei un, ja viņiem viss bija ok, ja viņi, kā profesionāļi, uzskatīja, ka hokejs iet pareizā virzienā, viss ok.
Beigu beigās bija cilvēki, kas pateica, stop, kaut kas nav tā un Lipmanu nomainīja. Tieši tik vienkārši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 19:38, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Takā tev un tev līdzīgiem nav, un nevar būt pierādījumu, ka kāds to darbu varēja paveikt labāk, vai vismaz savādāk, tad atslābsti.
Viss ko tu taisies rakstīt būs tikai un vienīgi tavas fantāzijas un nekas vairāk.
Viss tas ko tu taisies rakstīt labu par Lipmanu būs tikai vienīgi tavas fantāzijas un nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 19:39, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad sanāk, ka cilvēki, kas konkrēti neiet laukumā un nespēlē, neko nedara, tā beigu rezultāta labā?

Atļaušos nepiekrist, jo bija laiki, kad daudz kas norisinājās tieši kabinetos. Kaut vai klasiskais gadījums par spēlētāju sarunāšanu ar NHL komandām.

Par skaitliskajiem rādītājiem - protams, ka tam var nepiekrist, taču tieši Lipmans bija tas, kurš aizsāka haļļu būvniecību ārpus Rīgas. Vai bez Lipmana tas nenotiktu? Notiktu gan jau ka, taču viņš ar Liepājas halli bija pirmais. Kādam tas bija jāsāk.

Kopumā, kā minēju iepriekš, Lipmanam pārmet to, ko viņš vispār nevar izmainīt. Nav čempionāta vietējā? A ko Lipmans un LHF var darīt? Nu... vismaz tādos lielos vilcienos. Nav bērnu, kas spēlētu un no kuriem pēc tam atlasītu labākos? Kā Lipmans tur var palīdzēt? Utt.

Federācija NAV brīnumnūjiņa, tā ir tikai konkrēta sporta veida pašorganizēšanās forma. Teikšana ir nevis Lipmanam, bet biedru kopsapulcei un, ja viņiem viss bija ok, ja viņi, kā profesionāļi, uzskatīja, ka hokejs iet pareizā virzienā, viss ok.
Beigu beigās bija cilvēki, kas pateica, stop, kaut kas nav tā un Lipmanu nomainīja. Tieši tik vienkārši.
LHF galvenais uzdevums ir sagatavot izlases!
Privāto līgu veidošana ir uzņēmēju rokās!
Cita lieta, ka hokejs ir dārgs sporta veids un ar hokeja līgām ir grūti pelnīt!

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 19:41, pirms 7 gadiem
It kā cits cilvēks Lipmana vietā nevarētu izdarīt to pašu.Lipmans izdarīja to ko vajag darīt šajā amatā un par to ka vienkārši dara to ko vajag balvas nedod. Par ilggadību amatā - jā varbūt var dot. Noturējās šajā amatā (uzpērkot?) ilgi. Komunikācija zem jebkuras kritikas, attieksme pret izlases treneriem kaut kāds ārprāts. Īsts melis kvadrātā kā teica Koziols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-20 19:44, pirms 7 gadiem
hilss rakstīja: Par to cik adekvāts bija tas vecai žīds varēja pārliecināties tad kad viņš uz OS kvalifikāciju noalgoja 186 gadus veco Vasiljevu kurš jau parunāt vairs īsti nevarēja. Noalgoja par 10 eiro un no reāla skopuma. Viss kas bija pipmaņ laikā tā bija knapināšanās, ubagošana, skraidošas žurkas pa ģērbtuvi un intrigas. Tas vecais žīds tur sēdēja tikai tāpēc lai nopelnītu sev un nevis attīstītu hokeju. Bet tie vecie pirdaki AbragBansi kuri entos gadus atkārtoja ka pipmans nēesot aizstājams drošvien to darīja tāpēc ka bija pipmaņa 3 šķiras locekļi kuri ieteica pipmanim kādus kolhozniekus labāk paņemt no latvijas dirslīgas uz čempi lai knapi paliktu elitē un visiem būtu kauns skatīties uz viņiem. heh
Varbūt palaidu garām, vari nosaukt tos treneru pūļus, kuri gribēja trenēt Latvijas izlasi OS kvalifikācijas turnīrā un stāvēja rindā, bet Lipmans visus izbrāķēja?

     [+] [-]

, 2018-05-20 19:46, pirms 7 gadiem
Un tev juri, trīs četrus gadus atpakal likās Ka lhf viss ir kārtībā, ka tur profesionāli domā un Dara?
Var jau sūdzēties visu laiku ka viss atduras pret naudu, bet ja kautko grib panākt, nē jau nauda vienīgā ko nosaka.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 19:47, pirms 7 gadiem
intp rakstīja: Lursoft var smuki apskatīt: Daļa no nodokļiem vairs neiet uz LHF, bet iet uz valsts budžetu! Lipmans ir goda vīrs visās lietās!
Tas ir kaut kas jauns! Tu pats saproti ko raksti? Daļa no nodokļiem vairs neiet uz LHF!!!!
Kad ir bijuši tādi kriminālie laiki, cilvēki maksā nodokļus un viņi pa tiešo nonāk kādai sabiedriskajai organizācijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-20 20:08, pirms 7 gadiem
henrijz rakstīja: Un tev juri, trīs četrus gadus atpakal likās Ka lhf viss ir kārtībā, ka tur profesionāli domā un Dara?
Var jau sūdzēties visu laiku ka viss atduras pret naudu, bet ja kautko grib panākt, nē jau nauda vienīgā ko nosaka.
Man nelikās, ka viss ir ok un arī pašlaik es nesaku, ka viss bija ok.
Es norādu uz to, ka ir muļķīgi vienas organizācijas vadītāju, kurš atrodas vēlētā amatā, vērtēt pēc balts-melns principa. Arī pirms 4 gadiem es to pašu minēju.