Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Lipmans saņem IIHF apbalvojumu par ieguldījumu Latvijas hokeja attīstībā

Agris Suveizda

Lipmans saņem IIHF apbalvojumu par ieguldījumu Latvijas hokeja attīstībā
Kirovs Lipmans
Foto: IIHF

Šajā pēcpusdienā Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā notika Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) ceremonija, kurā tika uzņemti jauni Slavas zāles biedri un izteiktas arī citas atzinības.

Ceremonijā apbalvots tika arī ilggadējais Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans, kura vietā pirms diviem gadiem stājās Aigars Kalvītis. IIHF ceremonijā tika uzsvērts Lipmana ieguldījums infrastruktūras attīstībā, viņa vadībā tiekot uzceltai "Arēnai Rīga" un parādoties vēl 16 jaunām ledushallēm, kā arī viņa loma pasaules čempionāta atvešanā uz Rīgu.

Lipmanam tika veltīti komplimenti par dažādu attīstības programmu izveidi, piemēram, sieviešu hokejā, tāpat arī dalību četrās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas un arī pirksta pielikšanu Rīgas "Dinamo" izveidē. "Cik gan ātri lido laiks. Šķiet, ka tas vēl bija tikai vakar, kad mazajā Latvijā organizējām pasaules čempionātu," ceremonijā teica Lipmans. "Vēlos pateikties visai hokeja sabiedrībai un draugiem par šo brīdi."

Lipmans no IIHF prezidenta Renē Fāzela rokām saņēma balvu, kas nosaukta kādreizējā IIHF prezidenta Pola Luaka, kurš organizāciju vadīja no 1922. līdz 1947. gadam, vārdā. Šī balva tiek pasniegta kopš 1998. gada, un 2003. gadā to saņēma arī Rīgā dzimušais Visvaldis Džordžs Nagobads, kurš bija ārsts slavenajā ASV izlasē, kas 1980. gadā sensacionāli izcīnīja olimpiskās zelta medaļas.

IIHF Slavas zālē tika uzņemts kanādietis Robs Bleiks, zviedrs Daniels Alfredsons, soms Jere Lehtinens un amerikānis Kriss Čelioss.

Lipmans saņem Pola Luaka apbalvojumu

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 20:43, pirms 7 gadiem
Lipmana kungs, neklausaties visus šos nolicējis - Jūs esat labākais! Bez Jums Latvija 22 gadus elitē nebūtu noturējusies, jūs visu darījāt hokeja labā. Visu cieņu!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-20 20:48, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Viss tas ko tu taisies rakstīt labu par Lipmanu būs tikai vienīgi tavas fantāzijas un nekas vairāk.
Liepājas ledus halle un hokeja klubs ''Liepājas metalurgs'' , arī hokeja klubs ''Liepāja'' nav fantāzijas, tā ir realitāte. Par to vien no manas un daudzu liepājnieku puses viņam liels bonus.

     [+] [-]

, 2018-05-20 20:52, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liepājas ledus halle un hokeja klubs ''Liepājas metalurgs'' , arī hokeja klubs ''Liepāja'' nav fantāzijas, tā ir realitāte. Par to vien no manas un daudzu liepājnieku puses viņam liels bonus.
Par spīti tam, ka KrHuLv fārms?

     [+] [-]

, 2018-05-20 20:56, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par spīti tam, ka KrHuLv fārms?
Tā farma būšana tā vairāk uz papīra.
Un Kiram ar to sakara pamaz, jo tā jau bija kluba izvēle, un nevis Kiras.

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:01, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liepājas ledus halle un hokeja klubs ''Liepājas metalurgs'' , arī hokeja klubs ''Liepāja'' nav fantāzijas, tā ir realitāte. Par to vien no manas un daudzu liepājnieku puses viņam liels bonus.
Vai tad krīzes laikā, kad fani negribēja Lipmana nomaiņu, Tu nebiji šeit aktīvākais viņa demisijas pieprasītājs?
Tajā laikā, viņš faktiski bija vienīgais naudas garants.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 21:05, pirms 7 gadiem
Baldernieku vajadzēja atstāt par ģenerālmenedžeri un Kirovu par valdes konsultantu vismaz... Baldernieks bija labs, tā arī prēminas visiem bija un apdrošināti bija... Čaļiem Kirovs patika - nebija intrigu no federācijas 20 gadu laikā nevienas. Visu tikai paši spēlētāji uzpūta.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 21:07, pirms 7 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Vai tad krīzes laikā, kad fani negribēja Lipmana nomaiņu, Tu nebiji šeit aktīvākais viņa demisijas pieprasītājs?
Tajā laikā, viņš faktiski bija vienīgais naudas garants.
Es joprojām uzskatu, un uzskatīšu, ka Kiram pēc 2006. gada PČ pašam bija jāaiziet no LHF. Jo viņš pēc tam tikai regresēja, un produktivitāte nebija īpaši nekāda.
Tomēr par to, ko viņš izdarīja līdz šim 2006. gadam cepuri nost, un par to vien viņš ir pelnījis šo IIHF balvu.

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:08, pirms 7 gadiem
maigais_zefirinsh rakstīja: Baldernieku vajadzēja atstāt par ģenerālmenedžeri un Kirovu par valdes konsultantu vismaz... Baldernieks bija labs, tā arī prēminas visiem bija un apdrošināti bija... Čaļiem Kirovs patika - nebija intrigu no federācijas 20 gadu laikā nevienas. Visu tikai paši spēlētāji uzpūta.
Labs joks!
Spēlētāji paši staigāja pa televīzijām, stāstīja visādas pasakas par Kiras nopelniem, pēc PČ neslēdza līgumus ar treneriem!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 21:09, pirms 7 gadiem
Kira šo pagodinājumu saņēma pelnīti. IIHF jau nesēž lohi.Zina ko dara.

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:10, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es joprojām uzskatu, un uzskatīšu, ka Kiram pēc 2006. gada PČ pašam bija jāaiziet no LHF. Jo viņš pēc tam tikai regresēja, un produktivitāte nebija īpaši nekāda.
Tomēr par to, ko viņš izdarīja līdz šim 2006. gadam cepuri nost, un par to vien viņš ir pelnījis šo IIHF balvu.
Tam gan es piekrītu! Katram ir jāzina laiks aiziet. Krīze gan bija tāds bažīgs brīdis.

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:13, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liepājas ledus halle un hokeja klubs ''Liepājas metalurgs'' , arī hokeja klubs ''Liepāja'' nav fantāzijas, tā ir realitāte. Par to vien no manas un daudzu liepājnieku puses viņam liels bonus.
Pareizi, lokālpatriotisms zeļ un plaukst. Kurš kaut ko izdarījis labu Liepājai tie ir labie, kuri ar Liepāju nesaist;as tie nav labie.
Prieks ka Pertija un Karašausks arī daudz dara Liepājas labā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pareizi, lokālpatriotisms zeļ un plaukst. Kurš kaut ko izdarījis labu Liepājai tie ir labie, kuri ar Liepāju nesaist;as tie nav labie.
Prieks ka Pertija un Karašausks arī daudz dara Liepājas labā.
Saprotu, ka tev kā kārtīgam pstpadomju produktam Dzimtenes izpratne ir stipri izkropļota, bet jebkuram normālam cilvēkam vārds Dzimtene vispirmām kārtām saistās ar dzimto pagalmu,ielu un dzimto pilsētu. Tāpēc nav pat vērts diskutēt par šo tēmu.
Tādi klauni pertijas un karašauski nāk un iet, bet Liepājas pilsētas futbols bija, ir un būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:59, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: Lipmans nozaga hokeja attīstību par vairāk nekā 20 gadiem

ja pie stūres būtu palicis Magone, tad Latvijas hokejs būtu kā minimums Šveices līmenī, ja ne Somijas
Tas Uģis Magonis, kuru aizturēja par pusmiljona eiro kukuļa pieņemšanu, būtu nesavtīgi attīstījis Latvijas hokeju? Lipmanam pelnīts apbalvojums, paldies viņam.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-20 22:27, pirms 7 gadiem
Kad Lipmans pārņēma LHF, Latvija tika A divīzijā, savukārt Šveice palika B divīzijā.
Šodien Šveice spēlē PČ finālā, regulāri OS, kamēr mēs pārtiekam no haļavām.
Mans uzskats, ka nebūtu RDinamo, hoķis Latvijā būtu ļoti zemā līmenī. Pirms Dinamo vismaz bija AEHL, kuru NHL lokauta laikā spēlēja NHL džeki.

     [+] [-]

, 2018-05-20 22:53, pirms 7 gadiem
sinaaj rakstīja: Kāpēc, es ar piekrītu, Čempionātu atveda un tas jau tad bija zināms, ka atveda tikai dēļ savas draudzības ar Fāzelu. Savu naudu ielika viņš ļoti lielu. Galvenais jau lielie brēcēji, kas teica, ka nespēlē izlasē dēļ Lipmana jau arī tagad nespēlē, kas tad ir mainījies kopš nomainīja viņu.
Un šie jaunie, kas tagad spēlē izlasē visi jau vēl uzauga Lipmana laikā, tad jau redzēs, kas tad izaugs pie lielajiem sistēmas mainītājiem
Vēl jau var pateikt, ka mūsu tagadējie jaunie izauga Obamas laikā, jo viņš tad atradās Baltajā namā... Tagadējie jaunie līderi izauga ārzemēs. Bļugers, Balcers, Elvis, Ķēniņš...

     [+] [-]

, 2018-05-20 23:38, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: un tagadējie: Koziols un Kalvītis ir labāki?
atceros, kā Koziols pašu 90-to gadu sākumā izsaimniekoja Radiotehniku. Tas, kā viņš to darīja, pēc mūsdienu kanoniem būtu smags kriminālnoziegums. (un tā nebūt nav vienīgā tāda epizode Koziola darbībā 90-tajos... vēlāk tandēmā ar Šleseru viņi daudz ko "paveica")
Nu, un Kalvīša treknos gadus pagaidām vēl visi atceras... mazāk atceras kā Kalvītis bija sagrābis Latvijas cukura nozari, kuru pats arī nogremdēja...

Šie kungi tā kā būtu labāks piemērs par Lipmanu??
Par cukuru nevajag, ja nezini.Tur fabriku īpašnieki (lielākie akcionāri) paši alkatības dēļ nogremdēja nozari, bet mirstīgajiem tika pasniegts, ka ES pieprasīja.Kāpēc tad Lietuvai nepieprasīja? Viens no Jelgavas rūpnīcas bosiem tagad Spānijas villā vada bagātīgas vecumdienas, tas nekas, ka tādēļ nācās simtiem zemnieku apkrāpt. Katram ir savas utis, un es nevienā vārdā neesmu slavinājis tagadējos LHF vadoņus.Kalvītis man riebjas vēl vairāk par žīdu, bet Hārtlija piesaiste ir pareiza.

     [+] [-]

, 2018-05-20 23:46, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Vēl jau var pateikt, ka mūsu tagadējie jaunie izauga Obamas laikā, jo viņš tad atradās Baltajā namā... Tagadējie jaunie līderi izauga ārzemēs. Bļugers, Balcers, Elvis, Ķēniņš...
Kāpēc Balcers sāka nodarboties ar hokeju, un nevis,piemēram, sāka trenēties futbolā?
Atbilde-tāpēc, ka Lipmans Liepājā uzcēla ledus halli, kur Balcers, un citi puikas varēja sākt savas hokejistu gaitas. Kā viņam izvērtās hokejista gaitas jau ir cits stāsts, bet pamats tika likts šeit Latvijā.
Un tāds stāsts ir daudziem LV jaunajiem hokejistiem no reģioniem, kuri sāka savas hokejistu gaitas pateicoties Lipmana uzsāktai ledus haļļu būvniecības akcijai 90-to gadu nogalē.

     [+] [-]

, 2018-05-21 09:52, pirms 7 gadiem
Lipmana atbalstītāji savākušies un tik davaj te stāstīt par labajiem Lipmana laikiem. Jā, Lipmans pēc nākšanas pie varas veicināja to, ka reģionos sabūvē halles, kas savukārt veicināja to, ka palielinājās bērnu skaits, kas nodarbojās ar hokeju, mums parādījās lielāka izvēle un pateicoties tam kāpa mūsu jauniešu un junioru līmenis. Bet tas ir arī viss. Viņš neiestājās par treneri Vasiļjevu, kad viņu 2001.gadā krieviski runājošie LV izlases spēlētāji izēda, kaut gan pirms gada Vasiļjevs bija tas, kurš pirmos reizi LV vēsturē ieveda izlasi 8-niekā. Arī citus gadus notika regilāri danči ap izlases treneri... Kvalitatīva jauniešu sagatavošanas sistēma tā arī netika radīta: visi izlases līderi gan jauniešu, gan junioru vecumā ir auguši amerikā vai eiropā. Junioru un jauniešu izlasei treneri visus gadus bija Miļūns - Beresņevs - Miļūns, kuri viens otru mainīja ik pa laikam... Dinamo Rīga tika radita neatkarīgi no Lipmana: viņa varā bija tikai dot akceptu no LHF puses tam, ko apturēt nevarēja, jo Dinamo ir politisks Krievijas projekts, par kuru maksā visa Latvija. Un par labumu LV hokejam no Dinamo puses var vēl diskutēt... Te ir komentārs par to, ka Kalvīša laikā hokejs ir gājis tikai uz leju. To laikam uzrakstīja vai nu nedomājošs cilvēks, vai nu tas, kas negrib LV hokejam uzplaukumu, vai nu Lipmana cilvēks, jo progress ir acīmredzams: juniori atgriezās elitē, bet pieaugušo izlase divus gadus pēc kārtas necīnās par palikšanu (kā tas bija Lipmana laikā visus gadus praktiski), bet gan iekļūst 8-niekā (jā, pirms gada mēs vāciešus uzvarējām). Paldies Lipmanam par labo, taču viņam sen bija laiks aiziet: LV hokejs jau gadus 10 vismaz Lipmana vadībā stagnēja un gāja uz leju.

     [+] [-]

, 2018-05-21 09:55, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc Balcers sāka nodarboties ar hokeju, un nevis,piemēram, sāka trenēties futbolā?
Atbilde-tāpēc, ka Lipmans Liepājā uzcēla ledus halli, kur Balcers, un citi puikas varēja sākt savas hokejistu gaitas. Kā viņam izvērtās hokejista gaitas jau ir cits stāsts, bet pamats tika likts šeit Latvijā.
Un tāds stāsts ir daudziem LV jaunajiem hokejistiem no reģioniem, kuri sāka savas hokejistu gaitas pateicoties Lipmana uzsāktai ledus haļļu būvniecības akcijai 90-to gadu nogalē.
Es to nenoliedzu, bet tas arī ir viss. Kvalitatīva jauniešu sagatavošanas sistēma radīta netika.

     [+] [-]

, 2018-05-21 09:57, pirms 7 gadiem
norcha 172 rakstīja: Par cukuru nevajag, ja nezini.Tur fabriku īpašnieki (lielākie akcionāri) paši alkatības dēļ nogremdēja nozari, bet mirstīgajiem tika pasniegts, ka ES pieprasīja.Kāpēc tad Lietuvai nepieprasīja? Viens no Jelgavas rūpnīcas bosiem tagad Spānijas villā vada bagātīgas vecumdienas, tas nekas, ka tādēļ nācās simtiem zemnieku apkrāpt. Katram ir savas utis, un es nevienā vārdā neesmu slavinājis tagadējos LHF vadoņus.Kalvītis man riebjas vēl vairāk par žīdu, bet Hārtlija piesaiste ir pareiza.
LHF vada nevis Kalvītis, bet gan Koziols. Kalvītis ir tikai aizsegs.

     [+] [-]

, 2018-05-21 10:07, pirms 7 gadiem
archdevil rakstīja: Kad Lipmans pārņēma LHF, Latvija tika A divīzijā, savukārt Šveice palika B divīzijā.
Šodien Šveice spēlē PČ finālā, regulāri OS, kamēr mēs pārtiekam no haļavām.
Mans uzskats, ka nebūtu RDinamo, hoķis Latvijā būtu ļoti zemā līmenī. Pirms Dinamo vismaz bija AEHL, kuru NHL lokauta laikā spēlēja NHL džeki.
Latvija tika A grupā pirms Lipmana... Divus gadus pirms Lipmana. Liels Lipmana darbs ir haļļu būvniecība reģionos, bet tas arī ir viss. Bez Dinamo hokeja līmenis LV būtu ļoti zems? Pirms Dinamo mēs spēlējām Elitē jau daudzus gadus. Dānijā nav Dinamo, tomēr izlase ir Elitē un tai ir vairāki NHL spēlētāji. Tā ir iestagnējusi padomju domāšana, ka bez krievu līgas mēs hokejā neesam nekas... To paši krievi iepūta mums padomju laikos, ka viņi ir bez maz vai dievi, bez kuriem nav dzīvības, un vēl tagad ir cilvēki, kas tam naivi tic. Vajag radīt kvalitatīvu junioru sagatavošanas sistēmu, lai būtu rezultāts. Un tas Lipmana laikos netika izdarīts. Pirmajos gados Dinamo deva rezultātu tikai tāpēc, ka to vilka pirms Dinamo izaudzinātie spēlētāji. Kad viņi sāka aiziet, Dinamo sāka grimt. Junioru sagataves līmenis HK Rīga ir zems. Mūsu ceļš nav Dinamo: mūsu ceļš ir kvalitatīva junioru sagatavošanas sistēma. Kad būs kvalitatīvi juniori, būs arī stipra izlase. Dinamo nedod neko, kā tikai darbu uz vietas latviešu čaļiem, kas nav slikti no vienas puses, bet nedod progresu.

     [+] [-]

, 2018-05-21 11:31, pirms 7 gadiem
norcha 172 rakstīja: Par cukuru nevajag, ja nezini.Tur fabriku īpašnieki (lielākie akcionāri) paši alkatības dēļ nogremdēja nozari, bet mirstīgajiem tika pasniegts, ka ES pieprasīja.Kāpēc tad Lietuvai nepieprasīja? Viens no Jelgavas rūpnīcas bosiem tagad Spānijas villā vada bagātīgas vecumdienas, tas nekas, ka tādēļ nācās simtiem zemnieku apkrāpt. Katram ir savas utis, un es nevienā vārdā neesmu slavinājis tagadējos LHF vadoņus.Kalvītis man riebjas vēl vairāk par žīdu, bet Hārtlija piesaiste ir pareiza.
švakas Tev zināšanas. Kalvītis bij viens no lielākajiem Jelgavas cukurfabrikas akcionāriem.

     [+] [-]

, 2018-05-21 11:34, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es to nenoliedzu, bet tas arī ir viss. Kvalitatīva jauniešu sagatavošanas sistēma radīta netika.
kaut kāda kvalitāte tai bērnu/jauniešu sagatavošanas sistēmai tomēr ir. Jo visiem jaunajiem, kas aizbrauc uz ārzemēm, kvalitatīvs pamats tomēr ir ielikts. Neviens (OK, Elvis ir izņēmums; bet nu tas vairāk viņa ģimenes stāvokļa dēļ) no viņiem ārzemēs nav sācis no nulles.

     [+] [-]

, 2018-05-21 11:46, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Lipmana atbalstītāji savākušies un tik davaj te stāstīt par labajiem Lipmana laikiem. Jā, Lipmans pēc nākšanas pie varas veicināja to, ka reģionos sabūvē halles, kas savukārt veicināja to, ka palielinājās bērnu skaits, kas nodarbojās ar hokeju, mums parādījās lielāka izvēle un pateicoties tam kāpa mūsu jauniešu un junioru līmenis. Bet tas ir arī viss. Viņš neiestājās par treneri Vasiļjevu, kad viņu 2001.gadā krieviski runājošie LV izlases spēlētāji izēda, kaut gan pirms gada Vasiļjevs bija tas, kurš pirmos reizi LV vēsturē ieveda izlasi 8-niekā. Arī citus gadus notika regilāri danči ap izlases treneri... Kvalitatīva jauniešu sagatavošanas sistēma tā arī netika radīta: visi izlases līderi gan jauniešu, gan junioru vecumā ir auguši amerikā vai eiropā. Junioru un jauniešu izlasei treneri visus gadus bija Miļūns - Beresņevs - Miļūns, kuri viens otru mainīja ik pa laikam... Dinamo Rīga tika radita neatkarīgi no Lipmana: viņa varā bija tikai dot akceptu no LHF puses tam, ko apturēt nevarēja, jo Dinamo ir politisks Krievijas projekts, par kuru maksā visa Latvija. Un par labumu LV hokejam no Dinamo puses var vēl diskutēt... Te ir komentārs par to, ka Kalvīša laikā hokejs ir gājis tikai uz leju. To laikam uzrakstīja vai nu nedomājošs cilvēks, vai nu tas, kas negrib LV hokejam uzplaukumu, vai nu Lipmana cilvēks, jo progress ir acīmredzams: juniori atgriezās elitē, bet pieaugušo izlase divus gadus pēc kārtas necīnās par palikšanu (kā tas bija Lipmana laikā visus gadus praktiski), bet gan iekļūst 8-niekā (jā, pirms gada mēs vāciešus uzvarējām). Paldies Lipmanam par labo, taču viņam sen bija laiks aiziet: LV hokejs jau gadus 10 vismaz Lipmana vadībā stagnēja un gāja uz leju.
un par U izlašu treneriem Tu bišku pārspīlē. Nebij tā ka bija tikai Miļūns un Beresņevs.. ir bijuši arī Znaroks, Nazarovs, Tambijevs, Maticins, Ankipāns (gan jau vēl kādu aizmirsu). Beresņevu jau parasti piesauca pēdējā brīdī kā ugunsdzēsēju, kad nebija īsti citu ko ņemt. Bez tam, Beresņevs un Miļūns bija tajā laikā arī tie labākie varianti... (īsti neredzu, kuri nepelnīti nebūtu ņemti viņu vietā).

     [+] [-]

, 2018-05-21 15:05, pirms 7 gadiem
Krievijas medijs: Lipmans grib redzēt Latvijas izlasē Znaroku un Vītoliņu
https://www.lsm.lv/raksts/sports/ho...