Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Latvija izcilā cīņā sakauj Dāniju un iesoļo ceturtdaļfinālā

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Latvija izcilā cīņā sakauj Dāniju un iesoļo ceturtdaļfinālā
Latvijas izlase var līksmot
Foto: Reuters/Scanpix

Andra Džeriņa vārtu guvums pirmajā trešdaļā un Elvja Merzļikina sausā spēle, kā arī lielisks un pašaizliedzīgs komandas darbs atnesa Latvijas izlasei uzvaru pret pasaules čempionāta mājiniekiem dāņiem ar 1:0. Tādējādi Latvija pēc deviņu gadu pārtraukuma atgriežas ceturtdaļfinālā.

Spēles teksta tiešraide

Skaidrs, ka pēdējā grupu turnīra spēlē, turklāt vēl tik svarīgā - būt vai nebūt ceturtdaļfinālam - ne vienas, ne otras komandas treneri eksperimentus neatļāvās, laukumos sūtot ierastos sastāvus. Salīdzinot ar iepriekšējo maču pret Kanādu, plānotas izmaiņas piedzīvoja Latvijas vārtsargu līnija, vārtos atgriežoties Elvim Merzļikinam.

Spēli kā viena, tā otra komanda uzsāka visai nervozi, bet gana augstā tempā. Pamazām pārsvaru ripas kontrolē gan izdevās pārņemt latviešiem, kas arī radīja pirmos bīstamos momentus. No vārtu priekšas pēc Bļugera piespēles bīstami meta Rihards Bukarts, ar labu metienu noslēdzās Rēdliha individuāls reids pa kreiso malu - abas reizes dāņus glāba vārtsargs Frederiks Andersens.

Teju katrā nomaiņā pretiniekus uzbrukuma zonā iespiest izdevās Latvijas pirmajai maiņai, un tieši šie hokejisti arī atklāja spēles rezultātu, kad precīzu plaukstas metienu pēc Indraša piespēles izpildīja centra uzbrucējs Andris Džeriņš (1:0). Uzreiz pēc vārtu guvuma teicama iespēja pārsvaru dubultot bija Bļugeram, tomēr uzbrucēja metiens mērķi nesasniedza. Dānijas hokejistu uzbrukumus izdevās novirzīt pa laukuma stūriem, un Elvim Merzļikinam pirmā trešdaļa pagāja krietni mierīgākā tonī nekā kolēģim pretējos vārtos. Trešdaļas beigās Latvija tika pie pirmā vairākuma, tiesa, tas palika neizmantots.

Otrā perioda sākumā latvieši pirmoreiz nonāca mazākumā, taču šoreiz dāņiem savu galveno ieroci neizdevās izmantot. Latvijas hokejisti joprojām kontrolēja spēles ritējumu un paspēja izsekot visām pretinieku darbībām. Nerealizēti gan palika vēl divi vairākumi, otrajā no tiem Andersenam glābjot savu komandu pēc laba Indraša metiena no labā iemetiena apļa.

Viens no retajiem bīstamajiem momentiem pie Latvijas izlases vārtiem otrajā periodā radās pēc individuālas Nīlsena darbības, taču vārtos slīdošo ripu prom paspēja aizvirzīt Freibergs. Ļoti aktīvs un pamanāms bija viens no pieredzējušakajiem šā izlases modeļa hokejistiem - Miķelis Rēdlihs, kurš izkārtoja vārtu gūšanas iespējas gan Indrašim, gan Ābolam, taču dubultot pārsvaru neizdevās. Ar bīstamu momentu atbildēja arī Dānija, Merzļikinam glābjot pēc Bedkera metiena no tuvas distances.

Jau no pirmajām trešās trešdaļas minūtēm dāņi steigā metās uz priekšu, kāpinot spēles tempu iespējami augstu. Pēc Kristensena metiena ripa atsitās pa vārtu pārlitkni, vēlāk Merzļikins glāba pēc Larsena metiena. Dānijas hokejisti pārņēma mača iniciatīvu, bet pretuzbrukumu iespējas nesmādēja latvieši, viduszonā ripu pārtverot Meijam un izpildot metienu no neērtā satvēriena.

Pēc teicamas Balcera darbības aizsardzībā divatā pret Andersenu izslidoja Ķēniņš un Ābols, tomēr Rodrigo trāpīja pa vārtu stabu. Dāņi centās darīt visu, lai spēli vēl glābtu un turnīru nenoslēgtu priekšlaicīgi, tomēr latviešu aizsardzība darbojās kā nevainojams pulksteņa mehānisms. Pretinieki mainīja Andersenu pret sesto laukuma spēlētāju, tomēr maču glābt vairs nebija lemts – Latvijas izlase izslēdz no tālākas cīņas čempionāta rīkotājus dāņus un pēc deviņu gadu pārtraukuma iekļūst ceturtdaļfinālā!

Latvija - Dānija 1:0 (1:0;0:0;0:0)

Vārti: 09:14 Džeriņš (Indrašis) 1:0
Soda minūtes: 2:16
Vārtsargi: Elvis Merzļikins - Frederiks Andersens

Latvijas izlases sastāvs spēlē pret Kanādu

Vārtsargi: Elvis Merzļikins (Kristers Gudļevskis)
1. maiņa: Guntis Galviņš - Oskars Cibuļskis; Miķelis Rēdlihs – Andris Džeriņš – Miks Indrašis
2. maiņa: Kristaps Sotnieks - Edgars Siksna; Ronalds Ķēniņš – Rodrigo Ābols – Rūdolfs Balcers
3. maiņa: Ralfs Freibergs - Kristiāns Rubīns; Roberts Bukarts - Teodors Bļugers - Rihards Bukarts
4. maiņa: Kristaps Zīle; Frenks Razgals - Ņikta Jevpalovs - Vitālijs Pavlovs; Gints Meija

B grupa

V.KomandaSUUPZPZVārtiP
1.Somija7501138:1116
2.ASV7420139:1616
3.Kanāda7411132:1215
4.Latvija7312116:1613
5.Dānija7310313:1711
6.Vācija7112316:207
7.Norvēģija7111413:316
8.Dienvidkoreja700074:480
GSpēleRez
AŠveice – Francija5:1
BSomija – ASV6:2
ABaltkrievija – Slovākija4:7
BKanāda – Vācija3:0
AKrievija – Zviedrija1:3
BLatvija – Dānija1:0
.

  +5 [+] [-]

, 2018-05-15 23:40, pirms 6 gadiem
100gades gadam atbilstoši!
Mājenieku lāsts mums palīdzēja!
Mums Džerītis from zero to hero!
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  -4 [+] [-]

, 2018-05-15 23:42, pirms 6 gadiem
Jūs pieredzējāt laiku, kā laiks velkas!
Va ne!?

 +54 [+] [-]

, 2018-05-15 23:42, pirms 6 gadiem
Hārtlijs taktiski vienkārši izvaroja dāņu treneri Karlsonu. Tā bija bauda skatīties, cik bezcerīgi Latvijas izlase lika izskatīties Dānijas izlasei šajā mačā. Milzīgs paldies visiem, kuri kaldināja šo Latvijas panākumu!

P.S. Ar lielu nepacietību gaidu foto ar Janku Matuli, kurā viņš redzams gan bez matiem, gan bez ūsām.
Slēpts komentārs: Mr.Eksperts1

 +18 [+] [-]

, 2018-05-15 23:43, pirms 6 gadiem
Pelnīti, bijām labāki par dāņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2018-05-15 23:43, pirms 6 gadiem
Bu

  +3 [+] [-]

, 2018-05-15 23:43, pirms 6 gadiem
Prieks par latvijas izlasi un par belariem arii

  +9 [+] [-]

, 2018-05-15 23:43, pirms 6 gadiem
Paste un Muštukovs, un visi troļļi cerams ka klusēs

 +25 [+] [-]

, 2018-05-15 23:44, pirms 6 gadiem
Ko teiks tie kuri pirms PČ nolika Hārtliju un izlasi.
Slēpts komentārs: sasperjods-k

 +38 [+] [-]

, 2018-05-15 23:44, pirms 6 gadiem
Kad zebras pretiniekus nevelk, kad Latvijas izlase rāda labāko hokeju velns viņš zin cik gados, kad Freibergs pamanās nozagt dāņiem 100% golu, tad viss mums var notikt!

Un vēl reizi dziļi paklanos Hārtlija priekšā! Puiši malači

     [+] [-]

, 2018-05-15 23:45, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Ko teiks tie kuri pirms PČ nolika Hārtliju un izlasi.
Viņi vienkārši pieaugs un sakrās pieredzi pasaules pazīšanā!
Slēpts komentārs: pernambucano
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +23 [+] [-]

, 2018-05-15 23:46, pirms 6 gadiem
Kā Latvijas sportā lielāks notikums, tā Latvijas vadošais sporta portāls nokarās. Tas laikam to simts reklāmu un banneru dēļ, kas te lien virsū katrā stūrī... diezgan bēdīgi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +36 [+] [-]

, 2018-05-15 23:46, pirms 6 gadiem
Lūk, šī bija spēle, ar kuru mūs kādreiz pārsteidza Vācija (kuru pirms tam grāvām). Absolūta spēles disciplīna un pretinieku sagaidīšana bez variantiem pie zilās līnijas. Bravo!

 +12 [+] [-]

, 2018-05-15 23:47, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visu cieņu LV izlasei!
Gan spēlētājiem, gan treneriem.
Nezinu vai tas ir treneru kolektīva nopelns, vai daudzu jauno spēlētāju, kuri bija gatavi grauzt ledu, bet gala rezultāts ir ļoti labs.
Ar to arī LV izlasi apsveicu!
Jā, jaunie spēlētāji izstrādāja taktiku šai spēlei. Ko nu treneru korpuss.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2018-05-15 23:47, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Teicama ģēre!!!! Ne mirkli neradās šaubas par mūsu pārākumu! KHL Dinamiešu kodols ierādīja vietu dāņu ŅHĻ kolhozniekiem!
Dinaburgas kodols 3/3 sez uz benkja un skatas ka spele z-amerika

  +7 [+] [-]

, 2018-05-15 23:47, pirms 6 gadiem
Spēlēs, kuras beidzas ar 1:0, svarīgākais ir iemest pirmajiem!

 +18 [+] [-]

, 2018-05-15 23:49, pirms 6 gadiem
Super šis čempis ir izdevies, komanda rāda fantastisku sniegumu, tāds lepnums.
Būtu pelnījuši arī ZViedrus paņemt, cerams pārrakstīsim vēsturi. ceturtdien...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-15 23:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visu cieņu LV izlasei!
Gan spēlētājiem, gan treneriem.
Nezinu vai tas ir treneru kolektīva nopelns, vai daudzu jauno spēlētāju, kuri bija gatavi grauzt ledu, bet gala rezultāts ir ļoti labs.
Ar to arī LV izlasi apsveicu!
Ko Tu noliedz trenerus!!!
0-8 pret 4-3 ir šķirba visu pelnīta.

 +10 [+] [-]

, 2018-05-15 23:49, pirms 6 gadiem
Dāņi nu pilnīgi apjukuši izskatījās, neko nevarēja, ne iemetienus uzvarēt, ne metienus, ne divcīņas.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-15 23:49, pirms 6 gadiem
Teikšu kā ir - redzot cik slikti gāja pārbaudes spēlēs, cik nabadzīgs tajās bija uzbrukums, 1/4 fināls PČ likās kaut kas utopisks.
Bet ja par spēli, tad tā bija nervoza, jo īsti ne brīdi nepameta sajūta, ka Dāņiem tas viens gols var arī iekrist.

  +8 [+] [-]

, 2018-05-15 23:49, pirms 6 gadiem
Vadims Felzenbahers rakstīja: man cilvēcīgi žēl dāņu, viņi bija vairāk pelnījuši
Jo?

  -3 [+] [-]

, 2018-05-15 23:49, pirms 6 gadiem
Andzzeys rakstīja: Kā Latvijas sportā lielāks notikums, tā Latvijas vadošais sporta portāls nokarās. Tas laikam to simts reklāmu un banneru dēļ, kas te lien virsū katrā stūrī... diezgan bēdīgi!!!
Šodien nekas nekārās vairs!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +9 [+] [-]

, 2018-05-15 23:50, pirms 6 gadiem
Šovakar Latvija bija klasi augstāka līmeņa komanda par Dāniju un tas atspoguļojās rezultātā.

Vīri malači! Bet tagad šis mačs jāaizmirst un jādomā par spēli pret Zviedriju.

  +9 [+] [-]

, 2018-05-15 23:50, pirms 6 gadiem
Vadims Felzenbahers rakstīja: man cilvēcīgi žēl dāņu, viņi bija vairāk pelnījuši
Tu b*a stulbs esi?

  -4 [+] [-]

, 2018-05-15 23:51, pirms 6 gadiem
Viss ir super, izņemot Kreipāna komentēšanu, uz vecumu vēl akls paliek laikam

  +1 [+] [-]

, 2018-05-15 23:51, pirms 6 gadiem
Bravo

 +12 [+] [-]

, 2018-05-15 23:52, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neko netaisos nevienam pierādīt!
Katrs var un drīkst domāt ko vien viņš vēlās.
Ja nav spēlētāju,kuri spēj realizēt treneru taktiku, tad treneris var ieskrieties ar savu taktiku, un otrādi.
Takā ir vienādi svarīgas abas puses, jo katrai monētai ir divas puses.
No viduvēja materiāla uztaisīja ekselentu komandu, tā taču bija. Šodienas spēle- tīri štāba izstrādāta. Visā turnīrā tikai pret somiem izklājās.

     [+] [-]

, 2018-05-15 23:52, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Šovakar Latvija bija klasi augstāka līmeņa komanda par Dāniju un tas atspoguļojās rezultātā.

Vīri malači! Bet tagad šis mačs jāaizmirst un jādomā par spēli pret Zviedriju.
Piekrītu, jo 35 min spēlēt kā 4. periodu pret svaigu pretinieku ir klases pārsvars.

  +9 [+] [-]

, 2018-05-15 23:52, pirms 6 gadiem
paste sūkā

 +10 [+] [-]

, 2018-05-15 23:54, pirms 6 gadiem
Šitā uzvara ir par godu visiem vietējiem urlēniem, kas notirsa Hārtliju un viņa miljonu

  +3 [+] [-]

, 2018-05-15 23:54, pirms 6 gadiem
M rakstīja: Spēlēs, kuras beidzas ar 1:0, svarīgākais ir iemest pirmajiem!
Miķelis jau brūvē alu Džerītis!!!

 +20 [+] [-]

, 2018-05-15 23:55, pirms 6 gadiem
Šķiet pie Nolana visi bļāva, ka z-amerikāņi māca mums tik skriet un mest.. Hārtlijs parādījis, ko citu. Latvija spēlēja gudru, disciplinētu hokeju. Un nevienu brīdi mūsu zonā neradās haoss, kā tas bijis citus gadus...Pat par spīti spēlei ar Kanādu - izskatījāmies fiziski labāki. Lūk ko dod Hārtlija treniņu metodes.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-15 23:55, pirms 6 gadiem
sc atkaļ gļuko!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-05-15 23:55, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: No viduvēja materiāla uztaisīja ekselentu komandu, tā taču bija. Šodienas spēle- tīri štāba izstrādāta. Visā turnīrā tikai pret somiem izklājās.
Kapēc viduvēja! Labi jauni čaļi, kam izglītība arī nav mazsvarīga. Ir galvas uz pleciem, kas palīdz kontrolēt rokas un nervus spriedzes momentos.

  -3 [+] [-]

, 2018-05-15 23:55, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viss ir super, izņemot Kreipāna komentēšanu, uz vecumu vēl akls paliek laikam
Pilnībā atbalstu! Kreipāns pamatīgi bojā hokeja (jebkura sporta veida) baudīšanu!

 +14 [+] [-]

, 2018-05-15 23:55, pirms 6 gadiem
Vadims Felzenbahers rakstīja: dāņi uztaisīja lielisku čempi, viesmīlīga nācija utt

bez diviem spēlētājiem dream team novāc, pret zviedriem būtu lielākas izredzes

un tad pretī atnāk kkādi pelavi no Latvijas ar 2.sastāvu un paņem ar haļavu

atgādināja grieķu nepelnīto uzvaru EURO 2004, finālā pār mājiniekiem
Priekā, stulbeni!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-15 23:56, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viss ir super, izņemot Kreipāna komentēšanu, uz vecumu vēl akls paliek laikam
Saki, ko gribi, bet pāris infarktus mazināja mierīgais komentētājs.

  +8 [+] [-]

, 2018-05-15 23:56, pirms 6 gadiem
Latvija var!
LV100.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-15 23:57, pirms 6 gadiem
Cik briesmīgs bija turnīra sākums, tik lielisks turpinājums! Malači visi, gan treneri, gan spēlētāji. Kā viņi spēja tā izmainīties, tā man paliks mīkla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2018-05-15 23:57, pirms 6 gadiem
Pat tagad Namejs cenšas diskutēt vai Hārtlijs ir labs.

 +15 [+] [-]

, 2018-05-15 23:58, pirms 6 gadiem
Vadims Felzenbahers rakstīja: dāņi uztaisīja lielisku čempi, viesmīlīga nācija utt

bez diviem spēlētājiem dream team novāc, pret zviedriem būtu lielākas izredzes

un tad pretī atnāk kkādi pelavi no Latvijas ar 2.sastāvu un paņem ar haļavu

atgādināja grieķu nepelnīto uzvaru EURO 2004, finālā pār mājiniekiem
Nespēj sagremot ka tavējos paņēma priekšā zviedri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: hockeypro
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2018-05-15 23:59, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Cik briesmīgs bija turnīra sākums, tik lielisks turpinājums! Malači visi, gan treneri, gan spēlētāji. Kā viņi spēja tā izmainīties, tā man paliks mīkla.
Pieļauju, ka viens no iemesliem ir fiziskais... Ja nemaldos, treneri jau sākumā solīja, ka uz čempi būsim gatavi. Prieks skatīties, kā Latvija gluži kā lielās izlases čempionāta laikā tikai kāpina spēli, ne tā kā parasti - pirmās spēles izšaujam un tad nosēžamies.

 +10 [+] [-]

, 2018-05-15 23:59, pirms 6 gadiem
hockeypro rakstīja: Malači! Joprojām neesmu sapratis, kā vakardien Makdeivida golu ieskaitija, ja bija spēle ar augstu paceltu nūju?
Nebija, nūja bija zemāk nekā pārliktnis.

  +9 [+] [-]

, 2018-05-16 00:00, pirms 6 gadiem
Kas uz disciplīnu attiecas- abās pēdējās spēlēs kopā tikai 3 noraidījumi.

  +7 [+] [-]

, 2018-05-16 00:00, pirms 6 gadiem
Paste var iet d..st

  +5 [+] [-]

, 2018-05-16 00:00, pirms 6 gadiem
hockeypro rakstīja: Malači! Joprojām neesmu sapratis, kā vakardien Makdeivida golu ieskaitija, ja bija spēle ar augstu paceltu nūju?
Nūja bija zem vārtu pārlikņa - tāpat kā ripa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:01, pirms 6 gadiem
Vadims Felzenbahers rakstīja: atdeva spēli, lai netrāpītos LV pretī
Kanāda labāks pretinieks?

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:02, pirms 6 gadiem
Harlamovs apklusis.
Kanāda izbirstēs viņa dievināto vati, bet mums nav ko turpmāk zaudēt - var tikai iegūt bonusus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:03, pirms 6 gadiem
Malači ! Prieks skatīties šādu komandu !

  +7 [+] [-]

, 2018-05-16 00:03, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas gan viņiem būtu jāsaka?
Vai tagad tēlosi vienu no ''baļķa nesējiem''?
vienīgais, kas šeit tēlo, esi tu.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:04, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kanāda labāks pretinieks?
Šogad, ja vien uz 1/4 finālu šie nesaņemas -tad varētu pat teikt, ka Kanādieši ir labāks pretinieks. Latvija demonstrē ļoti labu hokeju.

 +11 [+] [-]

, 2018-05-16 00:04, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Hārtlijs taktiski vienkārši izvaroja dāņu treneri Karlsonu. Tā bija bauda skatīties, cik bezcerīgi Latvijas izlase lika izskatīties Dānijas izlasei šajā mačā. Milzīgs paldies visiem, kuri kaldināja šo Latvijas panākumu!

P.S. Ar lielu nepacietību gaidu foto ar Janku Matuli, kurā viņš redzams gan bez matiem, gan bez ūsām.
Nevienā brīdī neizkatījās, ka mums vakar ir bijusi grūta spēle un dāņiem divas brīvdienas. Apsveicu ar uzvaru!

 +16 [+] [-]

, 2018-05-16 00:04, pirms 6 gadiem
Bļā... Džeriņš normāli emocijas uzsita intervijā

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:05, pirms 6 gadiem
jeržābeks izpērk vainu

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:05, pirms 6 gadiem
Ģērbtuvē normāli šķeļ Bļad pa gaisu

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:06, pirms 6 gadiem
Gērbtuvē: Laabi, laabi b*e

  +6 [+] [-]

, 2018-05-16 00:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas gan viņiem būtu jāsaka?
Vai tagad tēlosi vienu no ''baļķa nesējiem''?
Tu prasīji rezultātu. Te tas ir.

  +6 [+] [-]

, 2018-05-16 00:06, pirms 6 gadiem
Hārtlijam pa godu kādu pieminekli uzbūvēt vai kādu ielu nosukt viņā vārdā!
Vienkārši neticami ko viņš ar mūsu hokeja resursiem ir paveicis šajā čempionātā

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:06, pirms 6 gadiem
Un. D*vai!! Atz8staties dīvānos pirdēji, kuri d*rsa pirms čempi par mūsu Izlasi?? Visi tik pārgudri!! Reāli mūsējie pateica jums visu!! Paš***!! Esam 1/4 finālā!!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:06, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Šogad, ja vien uz 1/4 finālu šie nesaņemas -tad varētu pat teikt, ka Kanādieši ir labāks pretinieks. Latvija demonstrē ļoti labu hokeju.
Vispār piekrītu.
Can sastāvs jau ļoti labs, bet tur īsti kaut kas nestrādā.
Makdeivids arī diez gan individuāli spēlē.

  +6 [+] [-]

, 2018-05-16 00:07, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Ko teiks tie kuri pirms PČ nolika Hārtliju un izlasi.
Visi tie,kuri nolika,ir tikai "objektīvie" pārbaudes spēļu cienītāji.
Īstais čempis sākas tikai PČ.
Hārtlijs izlasi izmainījis līdz nepazīšanai,izbaudu vērot LV spēles šogad.

Par lielu Latviju!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:08, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Teicama ģēre!!!! Ne mirkli neradās šaubas par mūsu pārākumu! KHL Dinamiešu kodols ierādīja vietu dāņu ŅHĻ kolhozniekiem!
Es gan teiktu, ka vietu ierādīja AHL, Čehijas, Zviedrijas un Šveices līgas spēlētāji - ar to KHL spēlētāju statistiku šajā čempī ir nu tā diezgan pašvaki, bet nu tomēr tā ir komanda.

  +8 [+] [-]

, 2018-05-16 00:08, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nu cik tad tie pelavi ir,šogad jau no mīkstā Jura dinamas ir maz.
Balcers šajā čempī neko nerāda, ne? Atceries, ko teici par viņu pirms PČ? :d

  -1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:08, pirms 6 gadiem
Zviedri šija čempionāta iet uz medaļām stabili, bet kāda kaluma nezinu, bet reāls medaļu kandidāts

  +5 [+] [-]

, 2018-05-16 00:09, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visu cieņu LV izlasei!
Gan spēlētājiem, gan treneriem.
Nezinu vai tas ir treneru kolektīva nopelns, vai daudzu jauno spēlētāju, kuri bija gatavi grauzt ledu, bet gala rezultāts ir ļoti labs.
Ar to arī LV izlasi apsveicu!
Varbūt abi. Man ja godīgi, aizsardzības līnija visu laiku radīja šaubas. bet pēdējās 3 spēles nokapāja līmenī. Aizsardzībā Rubīns izskatās stabils nākotnes balsts.

  +9 [+] [-]

, 2018-05-16 00:09, pirms 6 gadiem
nameji turpina demagoģiju, izlase iet tālāk.

  +9 [+] [-]

, 2018-05-16 00:09, pirms 6 gadiem
Somija, ASV, Kanāda un .... Latvija - pelnrušķīte dodas uz balli.

  +7 [+] [-]

, 2018-05-16 00:10, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nevienā brīdī neizkatījās, ka mums vakar ir bijusi grūta spēle un dāņiem divas brīvdienas. Apsveicu ar uzvaru!
Laba atbilde visiem "spēku taupīšanas" ķērcējiem.

 +11 [+] [-]

, 2018-05-16 00:10, pirms 6 gadiem
Visiem Hārtlija treniņmetodes nolicējiem beidzot lielākais abloms. PAR LIELU LATVIJU!!!!!!!🇱 🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻 🇱🇻
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2018-05-16 00:11, pirms 6 gadiem
Paldies puišiem par šo fantastisko vakaru. Hārtlijs ik centu ir pelnījis ko viņam maksā. Tik taktiski gudrs treneris! Nevajag apstāties un jāsit zviedri! Tā ir viena spēle un viss kaut kas var notikt! Un ir jātic tam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:13, pirms 6 gadiem
Nu tad par pusfinālu pirmo reizi!!!

 +10 [+] [-]

, 2018-05-16 00:13, pirms 6 gadiem
Ivars jau tikko parādīja ka ir par mīkstu lai turētu doto vārdu. Tagad gaidu lietotāju "riga81" vai kas tamlīdzīgs. Ar kaut kur vircā ieniris, bet nu tam laikam vismaz ir kāda kauna izjūta, atšķirībā no bocmaņa, kurš vakar solīja atzīt Hartlija kompetenci, bet sodien izspieda vārgu "nezinu trenera vai spēlētāju nopelns"

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:13, pirms 6 gadiem
16 ielaisti. 1 spēlē 8. Pārējās 6 arī 8.
Malači.
Aizsardzība dod panākumus.

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:14, pirms 6 gadiem
Viss labi.
Pēc SOM 8-1 pieprasījām forčekingu un bija ar nākamās 5 spēles.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:14, pirms 6 gadiem
kreipāns ok......bet to otru komentētāju ārā.... besit.... vēl spēle pusē tas jau ar panākumu apsveic.... ļoti tracina

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:15, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Krievija ģērēs Kanādu
Palasi ko raksta krievi. Laimīgi ka nav jāspēlē ar Latviju

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:15, pirms 6 gadiem
Kāds var pateikt kas par dziesmu skan fonā sākot no 13 sekundes.
Tikai slikti dzirdams

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:15, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ivars jau tikko parādīja ka ir par mīkstu lai turētu doto vārdu. Tagad gaidu lietotāju "riga81" vai kas tamlīdzīgs. Ar kaut kur vircā ieniris, bet nu tam laikam vismaz ir kāda kauna izjūta, atšķirībā no bocmaņa, kurš vakar solīja atzīt Hartlija kompetenci, bet sodien izspieda vārgu "nezinu trenera vai spēlētāju nopelns"
miegs nenāk?

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:15, pirms 6 gadiem
Andzzeys rakstīja: Kā Latvijas sportā lielāks notikums, tā Latvijas vadošais sporta portāls nokarās. Tas laikam to simts reklāmu un banneru dēļ, kas te lien virsū katrā stūrī... diezgan bēdīgi!!!
Par kādām reklāmām tu runā nevienu neredzu

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:15, pirms 6 gadiem
Ja šitā turpināsim, tad fani var gatavoties uz grandiozu čempionātu 2021.gadā Rīgā.

  +8 [+] [-]

, 2018-05-16 00:17, pirms 6 gadiem
Es it kā neesmu baigā ņuņņa, bet pie Džeras intervijas man bija slapjas acis. Tas ir VECIS.
Apsveicu visus tautiešus te, SC, ar vēl vienu brīnišķīgu mūsu uzvaru!

RIX vēl ir garāks brīdis uztaisīt ātro pārbūvīti, lai visiem sagaidītājiem vietas pietiek.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:17, pirms 6 gadiem
Quarter-Finals on 17 May 2018

In Copenhagen:
Russia vs. Canada 16:15
Sweden vs. Latvia 20:15

In Herning:
USA vs. Czech Republic 16:15
Finland vs. Switzerland 20:15

https://www.new-iihf.com/en/events/2018/wm/news/3088/a-classic-in-quarter-finals

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:17, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ivars jau tikko parādīja ka ir par mīkstu lai turētu doto vārdu. Tagad gaidu lietotāju "riga81" vai kas tamlīdzīgs. Ar kaut kur vircā ieniris, bet nu tam laikam vismaz ir kāda kauna izjūta, atšķirībā no bocmaņa, kurš vakar solīja atzīt Hartlija kompetenci, bet sodien izspieda vārgu "nezinu trenera vai spēlētāju nopelns"
Viņš arī nezina vai ieliek brūno biksēs vai nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:18, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Palasi ko raksta krievi. Laimīgi ka nav jāspēlē ar Latviju
Skatījos Krieviski, un šie tik tiešām nebeidza apbrīnot Latvijas komandas spēli. Pietrūkst mums individuālās meistarības, bet fiziski un komandas gara ziņā velkam līdzi, un dažbrīd šķiet, pat apsteidzam hokeja haizivis..

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:18, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: miegs nenāk?
nē, nepavisam, pats izslidojos un vēl šitais adrenalīna spridzeklis man miegu ir aizdzinis

  +5 [+] [-]

, 2018-05-16 00:18, pirms 6 gadiem
Bārtulis var iet uz barbershopu, mums ir Rubīns. Laikam beidzot tā varēšana un ticība ir ne tikai vārdos, turpinam strādāt

  +4 [+] [-]

, 2018-05-16 00:19, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Kozols un Kalvītis strādā 5 reizes labāk nekā Lipmans
Izcila trenera piesaistīšana pagaidām ir viņu by far lielākais nopelns.

 +11 [+] [-]

, 2018-05-16 00:20, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Laba atbilde visiem "spēku taupīšanas" ķērcējiem.
Fantastisks sniegums un rezultāts. Bet man kā čalim, kurš pats prot nūju turēt rokā un slidot tiešām žēl Karsuma. Ņemot vērā visu viņa vēsturi un apstākļus.
Slēpts komentārs: san4ito
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:21, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Fantastisks sniegums un rezultāts. Bet man kā čalim, kurš pats prot nūju turēt rokā un slidot tiešām žēl Karsuma. Ņemot vērā visu viņa vēsturi un apstākļus.
Mārtiņs vēl uzspēlēs, es ticu.

  +9 [+] [-]

, 2018-05-16 00:21, pirms 6 gadiem
Sen tik labs čempis nav bijis! Patiesībā jau laikam nekad nav bijis , jo 4 uzvaras un esam aizķēruši kaut punktu 6 spēlēs no 7! Tikai somiem nolējām bez variantiem, ziemeļamerikāņiem nervus pakutinājām un pa punktam atņēmām! Bobs no čaliem ir izveidojis tiešām Komandu ar lieko K! Sūdīgākais visā šajā, ka kāds NHL klubs var tagad sagribēt Hartliju savākt un cik zinu viņam ir punkts līgumā, ka pie piedāvājuma no kāda NHL kluba viņš var lauzt līgumu ar LHF.....

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:22, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: Quarter-Finals on 17 May 2018

In Copenhagen:
Russia vs. Canada 16:15
Sweden vs. Latvia 20:15
vatņikiem liela slodze būs sc smirdēt tik ilgi

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:23, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nē, nepavisam, pats izslidojos un vēl šitais adrenalīna spridzeklis man miegu ir aizdzinis
tad vari protams gaidīt to lietotāju a ko šis solīja Tev?

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tad vari protams gaidīt to lietotāju a ko šis solīja Tev?
par ko Tu runā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-05-16 00:24, pirms 6 gadiem
Bobs Hārtlijs ir varonis! Salasīja jaunos čaļus, ieaudzināja to īpašo dzirksteli un izveidoja dinastiju!

  +5 [+] [-]

, 2018-05-16 00:24, pirms 6 gadiem
Interesanta statistika! Pēc zaudētām spēlēm te komentāru sadaļā pāri pa 10 lapām, tagad tikai 4. Kas nozīmē, ka vairāk kā 60% ir smirdētāji - dīvānā pirdēji.

  +5 [+] [-]

, 2018-05-16 00:25, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Teicama ģēre!!!! Ne mirkli neradās šaubas par mūsu pārākumu! KHL Dinamiešu kodols ierādīja vietu dāņu ŅHĻ kolhozniekiem!
Ja esi baltās lapas turētājs, tad nevajag to skaļi afišēt.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:26, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Sen tik labs čempis nav bijis! Patiesībā jau laikam nekad nav bijis , jo 4 uzvaras un esam aizķēruši kaut punktu 6 spēlēs no 7! Tikai somiem nolējām bez variantiem, ziemeļamerikāņiem nervus pakutinājām un pa punktam atņēmām! Bobs no čaliem ir izveidojis tiešām Komandu ar lieko K! Sūdīgākais visā šajā, ka kāds NHL klubs var tagad sagribēt Hartliju savākt un cik zinu viņam ir punkts līgumā, ka pie piedāvājuma no kāda NHL kluba viņš var lauzt līgumu ar LHF.....
apskaidro man, Kas ir Komanda ar lieko K?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:26, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Ja esi baltās lapas turētājs, tad nevajag to skaļi afišēt.
Tā arī nesaprotu, ko viņš mēģina panākt tik ļoti tēlojot LV patriotu.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:27, pirms 6 gadiem
Nu izskatijās varb;ut ne labāki - bet hokejiski pareizāki! Pareizi raksta ka Hartlijs vineeja Dānu treneri.. viennozimiigi. Malači!!!

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:27, pirms 6 gadiem
Andzzeys rakstīja: Kā Latvijas sportā lielāks notikums, tā Latvijas vadošais sporta portāls nokarās. Tas laikam to simts reklāmu un banneru dēļ, kas te lien virsū katrā stūrī... diezgan bēdīgi!!!
Jaa, mobilā aplikācija protams dirsā

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:27, pirms 6 gadiem
Bilde pie raksta kā glezna, kkas no Bastīlijas ieņemšanas

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:27, pirms 6 gadiem
13 punkti, gadijumā nav rekords?

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:27, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: par ko Tu runā?
Nu tu teici, ka gaidi tagad no riga81 kaut ko...
prasu miegs nenāk...
saki nē..
painteresējos vienkārši, ko tiesi gaidi

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:27, pirms 6 gadiem
san4ito rakstīja: Interesanta statistika! Pēc zaudētām spēlēm te komentāru sadaļā pāri pa 10 lapām, tagad tikai 4. Kas nozīmē, ka vairāk kā 60% ir smirdētāji - dīvānā pirdēji.
Pagaidi, tulīt vates ar saviem ntajiem profiliem atvilksies un būs tev savas 10 lapas...

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:27, pirms 6 gadiem
Pirms PČ no šitās izlases varēja gaidīt kārtējo kaplīti par palikšanu, bet nu pēc pēdējām spēlēm ar lielas veiksmes palīdzību reāli var iet uz 1/2 finālu, es vairs ne par ko nebrīnītos.

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:28, pirms 6 gadiem
Kā tad īsti tagad ir? Cik papildus hokejistus var pieteikt 1/4 finālam? Skvorcovs mums ir Dānijā. Vai var pieteikt vienu vai vairākus?
Var jau teikt vai vajag vēl kādu.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-16 00:28, pirms 6 gadiem
Kas par spēli! Milzīgs prieks par čaļiem un paveikto.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:29, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Bobs Hārtlijs ir varonis! Salasīja jaunos čaļus, ieaudzināja to īpašo dzirksteli un izveidoja dinastiju!
Bobu par LAT angļu val. ministru!

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:29, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tad īsti tagad ir? Cik papildus hokejistus var pieteikt 1/4 finālam? Skvorcovs mums ir Dānijā. Vai var pieteikt vienu vai vairākus?
Var jau teikt vai vajag vēl kādu.
Baigā izvēle jau arī nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:29, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tad īsti tagad ir? Cik papildus hokejistus var pieteikt 1/4 finālam? Skvorcovs mums ir Dānijā. Vai var pieteikt vienu vai vairākus?
Var jau teikt vai vajag vēl kādu.
Mudak neko vairs nevar pieteikt. ej gulēt dzejniek...

  +9 [+] [-]

, 2018-05-16 00:29, pirms 6 gadiem
Šādu disciplīnu nekad nebiju redzējis! Izlase bez NHL spēlētājiem un salīdzinoši jauna, bet noraidījumi nesekoja!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:30, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Sen tik labs čempis nav bijis! Patiesībā jau laikam nekad nav bijis , jo 4 uzvaras un esam aizķēruši kaut punktu 6 spēlēs no 7! Tikai somiem nolējām bez variantiem, ziemeļamerikāņiem nervus pakutinājām un pa punktam atņēmām! Bobs no čaliem ir izveidojis tiešām Komandu ar lieko K! Sūdīgākais visā šajā, ka kāds NHL klubs var tagad sagribēt Hartliju savākt un cik zinu viņam ir punkts līgumā, ka pie piedāvājuma no kāda NHL kluba viņš var lauzt līgumu ar LHF.....
Caerams, ka Ābols mācās rūpīgi... Teikšu atklāti, būšu izbrīnīts, ja izdosies Bobu noturēt uz vēl vienu čempi.

  +5 [+] [-]

, 2018-05-16 00:30, pirms 6 gadiem
Šodien vislabāk patika noskaņošanās, koncentrēšanās spēlei. Var jau noskaņoties , bet... ļoti grūti ir spēlēt nenoraidoties, nekļūdoties. Kļūdas ir katrā spēlē, bet šodien tās patiešām bija ļoti maz, arī tikai viens noraidījums mums. Kā treneri panāca šo superkoncentrāciju?

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nu tu teici, ka gaidi tagad no riga81 kaut ko...
prasu miegs nenāk...
saki nē..
painteresējos vienkārši, ko tiesi gaidi
ā, tā gaidīšana nebija tik burtiska

  +7 [+] [-]

, 2018-05-16 00:30, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viss ir super, izņemot Kreipāna komentēšanu, uz vecumu vēl akls paliek laikam
nu nevajag šito sviestu sākt dzīt atkal. Normāli viņš komentē, varbūt kaut kur aiz satraukuma par spēli kaut ko arī pārskatās. Bet nu nav mums diemžēl nekādi sakarīgāki komentētāji saradušies, ar dažiem labiem citiem pat riebīgi salīdzināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:30, pirms 6 gadiem
san4ito rakstīja: Baigā izvēle jau arī nav
tas laiks jau sen beidzies kad pieteica papildus...25 uz visu čempi tagad uzreiz!

  +7 [+] [-]

, 2018-05-16 00:31, pirms 6 gadiem
Elvis piecas speles ielaidis 6 vartus....fantastka.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-16 00:31, pirms 6 gadiem
Elvis Top 3 Goalie Čempī nu ko CBJ drīz būs jauns Līderis vārtos

  +5 [+] [-]

, 2018-05-16 00:31, pirms 6 gadiem
No tā sastāva, kas 2009. g. PČ izcīnīja LV vietu 1/4 finālā, šogad sastāvā ir 4 hokejisti - Sotnieks, Galviņš, M.Rēdlihs un Karsums.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:31, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Šovakar Latvija bija klasi augstāka līmeņa komanda par Dāniju un tas atspoguļojās rezultātā.

Vīri malači! Bet tagad šis mačs jāaizmirst un jādomā par spēli pret Zviedriju.
Spēlētājiem jāaizmirst, mēs varam svinēt Ar tādu spēli mūsējie liks trūkties arī zviedriem.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:31, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Mārtiņs vēl uzspēlēs, es ticu.
Es arī ticu! Ja būs vesels viņš spēlēs. Bobs tomēr ir radījis kko.

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:32, pirms 6 gadiem
san4ito rakstīja: Baigā izvēle jau arī nav
Tur tev taisnība. Vai vispār būtu ko pieteikt bez Skvorcova? Vēl tikai Batņa trenējies. Varbūt par kādu mēs nezinām.

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:32, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Es arī ticu! Ja būs vesels viņš spēlēs. Bobs tomēr ir radījis kko.
Kā Keins?

  +4 [+] [-]

, 2018-05-16 00:32, pirms 6 gadiem
SmiekluReinis27 rakstīja: Elvis piecas speles ielaidis 6 vartus....fantastka.
Elvis viens no apstākļiem, kāpēc dāņi paši sev tā īsti neticēja vairs... viņā ir kkas baiss, kkas no Kaščeja, kad viņš uzvelk formu un iestājas vārtos. Rokas nolaižās.

  +5 [+] [-]

, 2018-05-16 00:32, pirms 6 gadiem
Vot kā Freiberga pamanījās izvilkt golu tas ir nereāli. Vēl nereālāk, kā Ābols neiemeta to golu

 +11 [+] [-]

, 2018-05-16 00:33, pirms 6 gadiem
Mēs nepaņēmām ne punkta tikai vienā spēlē no 7!!! Vot tas ir kaut kad jauns!

  +4 [+] [-]

, 2018-05-16 00:33, pirms 6 gadiem
Varam priecāties ka mums salīdzinoši daudz jaunie šogad laukumā.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:33, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tad īsti tagad ir? Cik papildus hokejistus var pieteikt 1/4 finālam? Skvorcovs mums ir Dānijā. Vai var pieteikt vienu vai vairākus?
Var jau teikt vai vajag vēl kādu.
vai neproti lasīt angliski un nevari vienreiz rūpīgi izpētīt IIHF noteikumus?
šajā PČ formātā (ar 2 x 8 komandām grupās) var pieteikt 25 un viss.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-16 00:34, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Pagaidi, tulīt vates ar saviem ntajiem profiliem atvilksies un būs tev savas 10 lapas...
Kuru vairs interesē vates un bimbalnieki, lai sulo savā nodabā.

Es nespēju vēl noticēt. Komanda, kur puse 20gadīgi puikas, aizvilka mūsu valsti līdzi uz vip ložiņu pa ilgiem laikiem. Tā ir tēvzeme jāmīl.

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:34, pirms 6 gadiem
san4ito rakstīja: Var pieteikt, Daugaviņš intervijā teica vēl.
https://www.new-iihf.com/en/events/...

p.s. hokejisti ko muld, tas uzreiz tā ir? jeb funariks arī esi?

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:34, pirms 6 gadiem
Malači. Savus griestus LV izlase ir sasniegusi. Cerams, hokej cilvēkiem pietiks pr'ts un prasmes no šī panākuma izvilkt kaut ko ilgtermiņā. Pirmkārt, piekārtot un sakārtot jaunatnes hokeja lietas, lai mums būtu vēl vairāk talanti.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:34, pirms 6 gadiem
Freiberga nūja 2.periodā kura izglāba mūs. Kas tas bija? Nejaušība, netīšām nūja tur atradās vai tomēr apzināta rīcība, juta ka tur varētu iet ripa.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:35, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Varam priecāties ka mums salīdzinoši daudz jaunie šogad laukumā.
Tagad perfekti izgaismojas Hārtlija plāns - balstīt spēli uz jaunajiem, tikai ar jaunām kājām var to visu presingu veidot, atliktu 2-3 ap 40 gadus veciem spēlētājiem parādīties, kā uzreiz būtu robi, tempa nokrišana, neamz nerunājot par to, kā tas ietekmētu klimatu komandā. Drosmīgi un pareizi.

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:36, pirms 6 gadiem
Fun! Davai visus slepenos punktus, komatus un varbūtības par SWE Ahileja papēdi!
Mošk viņiem dienu pirms 1/4 vajag atņemt ofic karogu Karaļa sardzes rituālā? Stokholmā.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:36, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: vai neproti lasīt angliski un nevari vienreiz rūpīgi izpētīt IIHF noteikumus?
šajā PČ formātā (ar 2 x 8 komandām grupās) var pieteikt 25 un viss.
Tev taisnība. Neprotu angļu valodu, skolā mācījs vācu, kuru nevajag pielietot jau vairāk kā 25 gadus. Kādreiz varēja pieteikt papildus hokejistus un man šķiet ka tieši šo punktu mūsu treneri nezināja 2009.gadā un kaut ko palaida garām.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:36, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: vai neproti lasīt angliski un nevari vienreiz rūpīgi izpētīt IIHF noteikumus?
šajā PČ formātā (ar 2 x 8 komandām grupās) var pieteikt 25 un viss.
Vieglāk ir uzprasīt nevis studēt tagad naktī noteikumus.

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:36, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tagad perfekti izgaismojas Hārtlija plāns - balstīt spēli uz jaunajiem, tikai ar jaunām kājām var to visu presingu veidot, atliktu 2-3 ap 40 gadus veciem spēlētājiem parādīties, kā uzreiz būtu robi, tempa nokrišana, neamz nerunājot par to, kā tas ietekmētu klimatu komandā. Drosmīgi un pareizi.
...un Tu pirms čempja vēl piesauci Krišu ar Pujacu.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:37, pirms 6 gadiem
Mūsējie pirmos vārtus dāņiem iemeta jau vakar, kad paņēma punktu un izlīdzināja iespējas. Dāņi visu spēli redzami nervozēja.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-16 00:37, pirms 6 gadiem
Atliek vienīgi paklanīties Hārtlijam un Freiberga nūjas priekšā!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:38, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Elvis viens no apstākļiem, kāpēc dāņi paši sev tā īsti neticēja vairs... viņā ir kkas baiss, kkas no Kaščeja, kad viņš uzvelk formu un iestājas vārtos. Rokas nolaižās.
Nu Elvis šodien jau neko nerādīja...Drīzāk nostrādāja aizsardzības un Elvja kombinācija - ne tikai izcils vārtsargs jāapčakarē, bet vēl kādā veidā jādabon ripa cauri vismaz 3 spēlētājim.. Latviši šķiet aizsardzībā beidzot pieskata ripu, nevis spēlētājus.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:38, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Fun! Davai visus slepenos punktus, komatus un varbūtības par SWE Ahileja papēdi!
Mošk viņiem dienu pirms 1/4 vajag atņemt ofic karogu Karaļa sardzes rituālā? Stokholmā.
Pirms PČ prognozēju ka zviedri būs čempioni. Arī tagad uzskatu ka zviedri būs čempioni, bet...ceru ka manas prognozes nepiepildīsies.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:38, pirms 6 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=-Kp...

Apsveicu visus sporta fanus ar šo vēsturisko mirkli! Gaidam Matuli bez matiem un ūsām

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:39, pirms 6 gadiem
jbk rakstīja: Malači. Savus griestus LV izlase ir sasniegusi. Cerams, hokej cilvēkiem pietiks pr'ts un prasmes no šī panākuma izvilkt kaut ko ilgtermiņā. Pirmkārt, piekārtot un sakārtot jaunatnes hokeja lietas, lai mums būtu vēl vairāk talanti.
Provēt pabalstīt talantus, mošk censties par visu vāri iefīrēt tos Šveices, Zviedrijas, Somijas jauniešu līgās... Ja nav pašiem variantu vai paliek tikai MHL, tad meklēt citus ceļus, parazītējot uz svešām, labāk sakārtotām sistēmām. Kāpēc gan ne? Arī tajā gala kko iegūst, kā rāda Merzļikina un Ķēniņa piemēri.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:39, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: ...un Tu pirms čempja vēl piesauci Krišu ar Pujacu.
Nu, es jau arī atzīstu savu kļūdu un Hārtlija ģēniju! Es biju vēl viens mazs jēriņš sportacentrā, kurš neticēja...

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:40, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, es jau arī atzīstu savu kļūdu un Hārtlija ģēniju!
Viss kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:41, pirms 6 gadiem
Šodien viens džeks Batumi staffku kantorī pateica labus vārdus: nado veriķj v svoju komandu!

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:41, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: ...un Tu pirms čempja vēl piesauci Krišu ar Pujacu.
Tagad jūtams Hārtlija plāns un saprotams kādēļ izlasē nav tavi minētie un arī Saulietis (noraidījumu karalis). Hārtlijs nevēlas daudz noraidījumus, tos kuri nevelk fiziski un sportiskās formas kāpums paredzēts tieši uz šo nedēļu. Pārbaudes spēlēs bijām fiziskā bedrē, arī čempionāta sākumā kājas nebija tik vieglas, bet vakar un arī šodien mēs pa laukumu joņojām.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:42, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tev taisnība. Neprotu angļu valodu, skolā mācījs vācu, kuru nevajag pielietot jau vairāk kā 25 gadus. Kādreiz varēja pieteikt papildus hokejistus un man šķiet ka tieši šo punktu mūsu treneri nezināja 2009.gadā un kaut ko palaida garām.
es arī skolā un universitātē mācījos tikai vācu val., bet esmu iemācījies visai labi lasīt angļu valodā, un lielākā motivācija bija lasīt oriģinālā dažādus Eiropas un Ziemeļamerikas mediju jaunumus, aprakstus, analīzes par hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:42, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kā Keins?
Pret LV? Vai vispār?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:43, pirms 6 gadiem
Nezinu ko te mīza daži labi komentētāji, bet man kā iemeta golu bija skaidrs ka uzvara. Salīdzinājuma sajūtai varētu teik, tā pati sajūta kad lv basketa izlase spēlē ar KP pret kkādu turciju vai Igauniju, vnk zini un jūti ka lai vai kā ietu spēle, uzvara tiks nokārtota. Punkts.
Un nav ko mīzt, kas bija arī lielākā problēma iepriekšējos gados. Galvenais pārliecināti jāspēlē, jo tāpat zināms ka visi ir ņemami un ir tikai cilvēki

  -2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:43, pirms 6 gadiem
malači latvija .
17 maija svetki bus atkal .

krievija - kanada . hmm galvenais nevajag aprauties visiem kanadas faniem un nosviist pec speles pec krieviju . par labu hokeju stipraakais uzvar .

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 00:44, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: es arī skolā un universitātē mācījos tikai vācu val., bet esmu iemācījies visai labi lasīt angļu valodā, un lielākā motivācija bija lasīt oriģinālā dažādus Eiropas un Ziemeļamerikas mediju jaunumus, aprakstus, analīzes par hokeju.
Funis angliski neprot ja jālasa noteikumi, bet pirms pāris dienām stāstīja ka lasot ko AHL apskatnieki rakstot par Gudļevski, cik šis drebelīgs un nestabils. Tā ka var, ja grib

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:44, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: es arī skolā un universitātē mācījos tikai vācu val., bet esmu iemācījies visai labi lasīt angļu valodā, un lielākā motivācija bija lasīt oriģinālā dažādus Eiropas un Ziemeļamerikas mediju jaunumus, aprakstus, analīzes par hokeju.
Tak funariks ir no tiem, ja Kreipis vai kāds cits pa TV kasti kādu muļķību pasaka, tad viņš tam tic un domā, ka šie nekad nekļūdās

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:44, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Funis angliski neprot ja jālasa noteikumi, bet pirms pāris dienām stāstīja ka lasot ko AHL apskatnieki rakstot par Gudļevski, cik šis drebelīgs un nestabils. Tā ka var, ja grib
rakstu sagaidīji par drebelīgo Gudļevski no funarika?

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:45, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: es arī skolā un universitātē mācījos tikai vācu val., bet esmu iemācījies visai labi lasīt angļu valodā, un lielākā motivācija bija lasīt oriģinālā dažādus Eiropas un Ziemeļamerikas mediju jaunumus, aprakstus, analīzes par hokeju.
Valodas man nekad nav padevušās. Augstskolē gan vācu valodu zināju tīri pieklājīgi bet valoda bez prakses piemirstas. Manā darbā un dzīvē valodas zināšanas nav speciāli vajadzīgas tādēļ nezinu.

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:46, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Pret LV? Vai vispār?
vispār, pret LV pats redzēju...
Tu gan jau visas spēles skaties un fano par šo

  -1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: rakstu sagaidīji par drebelīgo Gudļevski no funarika?
Gudļevskis ir drebelīgs/nestbils.

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: rakstu sagaidīji par drebelīgo Gudļevski no funarika?
ne tak

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:46, pirms 6 gadiem
Nagzzz rakstīja: Nezinu ko te mīza daži labi komentētāji, bet man kā iemeta golu bija skaidrs ka uzvara. Salīdzinājuma sajūtai varētu teik, tā pati sajūta kad lv basketa izlase spēlē ar KP pret kkādu turciju vai Igauniju, vnk zini un jūti ka lai vai kā ietu spēle, uzvara tiks nokārtota. Punkts.
Un nav ko mīzt, kas bija arī lielākā problēma iepriekšējos gados. Galvenais pārliecināti jāspēlē, jo tāpat zināms ka visi ir ņemami un ir tikai cilvēki
Tur jau tā lieta! Man arī tāpat likās, TIK PĀRLIECINOŠI mēs spēlējām. Daži salīdzina ar Grieķiju futenē, tāpat spēle aizsardzībā un vidus zonā bija vienkārši uz 10! Un tas kompensēja uzbrukuma problēmas... Manuprāt, no mājās palicējiem, šajā stilā absolūti organiski iekļautos tikai Zemgus. Kā zivs ūdenī justos.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:47, pirms 6 gadiem
Paldies speletaji, ka esat komanda un dievs staveja jums klat! Ir iespejjams , ir, vienkarsi un viegli. Cerams, ka Ankipans macas no sim spelem.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:48, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tur jau tā lieta! Man arī tāpat likās, TIK PĀRLIECINOŠI mēs spēlējām. Daži salīdzina ar Grieķiju futenē, tāpat spēle aizsardzībā un vidus zonā bija vienkārši uz 10! Un tas kompensēja uzbrukuma problēmas... Manuprāt, no mājās palicējiem, šajā stilā absolūti organiski iekļautos tikai Zemgus. Kā zivs ūdenī justos.
Kāpēc tikai viņs? Man liekas, ja var vecākais Bukarts, tad var jebkurš, ja tikai grib

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:48, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Valodas man nekad nav padevušās. Augstskolē gan vācu valodu zināju tīri pieklājīgi bet valoda bez prakses piemirstas. Manā darbā un dzīvē valodas zināšanas nav speciāli vajadzīgas tādēļ nezinu.
Šobrīd Tev nevajag svešvalodas, bet var pienākt tāds brīdis, kad tās būs nepieciešamas. Valodu zināšana, manuprāt, ir viena no cilvēka lielākajām bagātībām.

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:49, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kāpēc tikai viņs? Man liekas, ja var vecākais Bukarts, tad var jebkurš, ja tikai grib
Varbūt tev taisnība, bet, piemēram, par Dārziņu nezinu, nu pārlieku paguris tajā reklāmas rullīti izskatās, knapi uz slidām turās...

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:50, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Freiberga nūja 2.periodā kura izglāba mūs. Kas tas bija? Nejaušība, netīšām nūja tur atradās vai tomēr apzināta rīcība, juta ka tur varētu iet ripa.
Tās ir Dieva zīmes: Sotnieka roka, Freiberga nūja...

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vispār, pret LV pats redzēju...
Tu gan jau visas spēles skaties un fano par šo
Un Tev gan jau ir laba atmiņa, vecais zirgābol. Vienreiz pateicu, ka gribētu pa ilgiem laikiem viņu redzēt USA izlasē. kasies lābāk ar nameju.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:53, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Nu Elvis šodien jau neko nerādīja...Drīzāk nostrādāja aizsardzības un Elvja kombinācija - ne tikai izcils vārtsargs jāapčakarē, bet vēl kādā veidā jādabon ripa cauri vismaz 3 spēlētājim.. Latviši šķiet aizsardzībā beidzot pieskata ripu, nevis spēlētājus.
Pilnīgi nepiekrītu! Viņš pāris reizes ļoti labi nospēlēja, bet ar savu pārliecību, harizmu, nesatricinātību iedvesa mūsu komandai drošības sajūtu, bet pretinieki raustījās... Liels vārtsargs nav tikai atsistās ripas. Tīri psiholoģiski.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-16 00:53, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Tās ir Dieva zīmes: Sotnieka roka, Freiberga nūja...
Nu Tur Freibergs acīmredzami apzināti lika nūju.
Vispār Freibergs šajā čempī tieši aizsardzībā man par lielu pārsteigumu ļoti stabils un pat viens no labākajiem

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:54, pirms 6 gadiem
Un tagad mēs redzam ,ka šie divi punkti ko atņēmām gan jeņķiem,gan Kanādai mums nodrošinās atkārtotu rekordu (trešo reizi},ja arī pagrūdīsim zviedriem un šveicieši somiem,mums būs 7tā vieta čempī! Vai tā nav fantastika?

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:54, pirms 6 gadiem
kads var pateikt kas ta par dziesmu arena skan tur?
Virietis dzied viņu.
Vel pa TV reklamas esmu dzirdejis

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:54, pirms 6 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Tur Freibergs acīmredzami apzināti lika nūju.
Vispār Freibergs šajā čempī tieši aizsardzībā man par lielu pārsteigumu ļoti stabils un pat viens no labākajiem
Ja ne labākaks

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 00:54, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Varbūt tev taisnība, bet, piemēram, par Dārziņu nezinu, nu pārlieku paguris tajā reklāmas rullīti izskatās, knapi uz slidām turās...
Tāpec es saku - ja grib. Pagurušie nespēlē, to mēs labi zinām un viņi ātri no zvaigznēm pārtop par bijušajām zvaigznēm. Mēs tak tagad fanojam par mazrezultatīvu kapli (atceries dažas sezonas atpakaļ) Džeriņu, nevis NHL kalibru Bārtuli...

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:56, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Un Tev gan jau ir laba atmiņa, vecais zirgābol. Vienreiz pateicu, ka gribētu pa ilgiem laikiem viņu redzēt USA izlasē. kasies lābāk ar nameju.
Nameja Koreja jau nograbēja, ar tavējiem vēlreiz varam satikties

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 00:56, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tāpec es saku - ja grib. Pagurušie nespēlē, to mēs labi zinām un viņi ātri no zvaigznēm pārtop par bijušajām zvaigznēm. Mēs tak tagad fanojam par mazrezultatīvu kapli (atceries dažas sezonas atpakaļ) Džeriņu, nevis NHL kalibru Bārtuli...
Jā! Džera tāds caurumu aizlāpītājs vien skaitījās, neteikšu, ka arī biju par viņu sajūsmā, kokains šķita. Bet tie pāris gadi Čehijā... nu, ir cits skats un ir līderis mums!
Slēpts komentārs: asusasus

     [+] [-]

, 2018-05-16 00:58, pirms 6 gadiem
asusasus rakstīja: Paldies KHL . 10 gadu laika otro teizi tiek ceturtdalfinala
Krievija? Man nez kāpēc likās, ka vismaz trīs reizes tika.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 01:00, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šobrīd Tev nevajag svešvalodas, bet var pienākt tāds brīdis, kad tās būs nepieciešamas. Valodu zināšana, manuprāt, ir viena no cilvēka lielākajām bagātībām.
Pilnībā tev piekrītu un tagad vismaz regulāri motivēju jauno paaudzi apgūt vairākas svešvalodas. Ja pats jaunībā neiemācījos valodas , tad vismaz skolēnus aicinu to darīt. Uz valodu apguvi jaunā paaudze par laimi nav jāskubina-angļu valodu patiešām cenšas gandrīz visi ļoti labi apgūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:01, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Tās ir Dieva zīmes: Sotnieka roka, Freiberga nūja...
...plus vārtu pārliktņi. Tie gandrīz katrā spēlē beigās mums nāk palīgā.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nameja Koreja jau nograbēja, ar tavējiem vēlreiz varam satikties
Ivars šodien pieticīgs. Un bija kluss arī iepriekšējās LV spēlēs. Tā kā jāgaida burta analīze par vietām, kur viss jau ir skadrs. Mes par uzvaru 1/4 finālā viņš par 7. vietu.

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:02, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jā! Džera tāds caurumu aizlāpītājs vien skaitījās, neteikšu, ka arī biju par viņu sajūsmā, kokains šķita. Bet tie pāris gadi Čehijā... nu, ir cits skats un ir līderis mums!
PČ viņs jau pirms Čehijas noplosījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-05-16 01:03, pirms 6 gadiem
Noņemu cepuri un zemu paklanos mūsu hokejistiem un treneru korpusam ar Hārtliju priekšgalā.
Malači, vnk nav ko šodien citu pateikt.
Skatos čempionātus neizlaižot nevienu kopš 1996.gada B.grupas, bet šī bija pirmā spēle, kad mūsējie visas 60 minūtes ievēroja stabilu spēles plānu, nenovirzoties no tā ne uz mirkli.
SARAUJ LATVIJA!!! MALAČI!!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 01:04, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Ivars šodien pieticīgs. Un bija kluss arī iepriekšējās LV spēlēs. Tā kā jāgaida burta analīze par vietām, kur viss jau ir skadrs. Mes par uzvaru 1/4 finālā viņš par 7. vietu.
Nu a ko vinam bļaut, ja izlasei iet labi? Sēž nelaimīgs krūmos

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 01:04, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Ivars šodien pieticīgs. Un bija kluss arī iepriekšējās LV spēlēs. Tā kā jāgaida burta analīze par vietām, kur viss jau ir skadrs. Mes par uzvaru 1/4 finālā viņš par 7. vietu.
Klusums ļoti labi saprotams no nameja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:06, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: jeržābeks izpērk vainu
Ulvis Brože
@UlvisBrozhe
Par tiesnešiem Jeržābeka dēļ daudz runāts pirms spēles. Diemžēl ir pamats runāt arī spēles laikā - pret Balceru bija tīrs 5+20, nevis 2+10.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:06, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par to Freiberga nozagto golu runājot, visticamāk, šis nebūtu ieskaitīts, bija traucējums vārtsargam acīmredzams
Ko Tu vēl te tirinies? Tev tak vajadzēja 10to vietu, domāju ka sen jau Tv esi izmetis

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 01:06, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tāpec es saku - ja grib. Pagurušie nespēlē, to mēs labi zinām un viņi ātri no zvaigznēm pārtop par bijušajām zvaigznēm. Mēs tak tagad fanojam par mazrezultatīvu kapli (atceries dažas sezonas atpakaļ) Džeriņu, nevis NHL kalibru Bārtuli...
Komentāram piekrītu, plusu ar ieliku, tā ka es nenāku kašķi meklēt Bet kapļus mums vajag. Mēs diez vai jelkad būsim viena-divu līderu komanda. Nu, nav tas veicies tik labi un nav arī tāda mentalitāte. Arī šeit pirmās spēles, kad bija teju tikai Balcers redzams, - kopumā tās nebija mūsu labākās spēles čempī.
Mums vajag kapļus. Arī Miķelis un Indrašis nav rezultatīvi, bet viņi tāpat velk tās spēles. Stāra potenciāls ir pasūdīgs priekšnoteikums. Vajag, lai visi ir kapļi un darba zirgi un visupirms - gatavi spēlēt izlasē. Un tad ir kā šodien. Ar saviem narcisiem lai cīnās Kanāda un Krievija.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-16 01:07, pirms 6 gadiem
Paldies arī mūsu federācijai un Koziolam, kurš spēja vienoties ar tādas klases treneri kā Hārtlijs.
Šie divi gadi kopš Hārtlijs ir izlases galvenā trenera amatā, vismaz manī iekšienē sāk atgriezties hokeja pavasara sajūtas un noskaņā, kāda tā bija līdz pat 2007.gadam un tad lēnām noplaka. bet hokejistu spēle un treneru darbs ir to atgriezis.
Paldies Jums vīri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 01:08, pirms 6 gadiem
Oskar Bārtuli, sveicieni Tev!!!!
Ceru, ka sēdi un raudi.
Te čempī būtu Tavs līgums nākamajai sezonai, ja nebūtu slinks, kā gliemezis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Klusums ļoti labi saprotams no nameja
Jā! Tu, es mierīgi. Fuņa depresijā. Ko namejs varētu rakstīt!?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:10, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ko Tu vēl te tirinies? Tev tak vajadzēja 10to vietu, domāju ka sen jau Tv esi izmetis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 01:11, pirms 6 gadiem
Maddie rakstīja: Komentāram piekrītu, plusu ar ieliku, tā ka es nenāku kašķi meklēt Bet kapļus mums vajag. Mēs diez vai jelkad būsim viena-divu līderu komanda. Nu, nav tas veicies tik labi un nav arī tāda mentalitāte. Arī šeit pirmās spēles, kad bija teju tikai Balcers redzams, - kopumā tās nebija mūsu labākās spēles čempī.
Mums vajag kapļus. Arī Miķelis un Indrašis nav rezultatīvi, bet viņi tāpat velk tās spēles. Stāra potenciāls ir pasūdīgs priekšnoteikums. Vajag, lai visi ir kapļi un darba zirgi un visupirms - gatavi spēlēt izlasē. Un tad ir kā šodien. Ar saviem narcisiem lai cīnās Kanāda un Krievija.
Tak skaidrāks par skaidru, es ar to domāju ka mums interesē tie kuri spēlē - nogurušie, apbižotie un vnk princeses pie Hartlija tika aizstāti vnk kosmiskā ātrumā un tas pie mūsu neesošā resursa

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 01:11, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Paldies arī mūsu federācijai un Koziolam, kurš spēja vienoties ar tādas klases treneri kā Hārtlijs.
Šie divi gadi kopš Hārtlijs ir izlases galvenā trenera amatā, vismaz manī iekšienē sāk atgriezties hokeja pavasara sajūtas un noskaņā, kāda tā bija līdz pat 2007.gadam un tad lēnām noplaka. bet hokejistu spēle un treneru darbs ir to atgriezis.
Paldies Jums vīri.
federācijai par Boba atrašanu jau pagājušā gadā teicu paldies...
šogad divreiz neteikšu...tagad, lai citi saka
paldies pateikšu, ja nebūs tādas šmuces kā ar Dārziņu pagājušā čempī. Un Karsums, Balinskis, Bindulis kuri notraumējās saņems savas apdrošināšanas pilnībā un laikus. Lai nākošgad atkal nav jāvirina mutes pirms čempja par šo jautājumu un čaļi brauktu uz izlasi nevis izvairītos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 01:14, pirms 6 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=Xqw...
Šīs izjūtas ko jūtu nav vārdos izsakāmas , paldies Lv izlasei par emocijām ko dod pēdējos divos gados ar Hārtliju priešgalā. Ļoti ticu , un gribu redzēt ka varam uzvarēt Zviedrus . Par Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 01:15, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tak skaidrāks par skaidru, es ar to domāju ka mums interesē tie kuri spēlē - nogurušie, apbižotie un vnk princeses pie Hartlija tika aizstāti vnk kosmiskā ātrumā un tas pie mūsu neesošā resursa
Un izrādās, ka tas resurss nav tik neesošs, ja ir pareizā acs un spēja noņemt puikām respektu pret da jebkādu pretinieku.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 01:17, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Bārtulis nepelna līgumus PČ Tieši otrādi, viņš tos pagarina, čempī nepiedaloties Viņam ar to viss ir kārtībā, šaubos, vai šis par kaut ko pārdzīvo
Ko tad līda ēterā februārī un muldēja vēl martā?

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:17, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ar nepacietību gadīšu arī Kirova komentārus Bez ironijas, tik tiešām gribas uzklausīt viņa viedokli
nafig tev viņa viedoklis? jeb ko gribi jaunu dzirdēt no viņa uzliec vecās intervijas un klausies

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:19, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nafig tev viņa viedoklis? jeb ko gribi jaunu dzirdēt no viņa
Kreipāna viedoklis, Kirova viedoklis, ieciklējies uz amatieriem

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:19, pirms 6 gadiem
Latvijai garantēta vismaz 7.vieta, ja Šveice netiek 1/2 finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:20, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja tabula nemelo, tad šķiet, ka pirmo reizi pa visu LV izlases pastāvēšanas vēsturi, esam noslēguši grupu turnīru ar pozitīvu gūto-ielaisto vārtu bilansi! P.S. nulle- arī ir pozitīvs skaitlis
Man liekas Bledā bija bik labāk

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:21, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Latvijai garantēta vismaz 7.vieta, ja Šveice netiek 1/2 finālā.
Tavs ja Šveice jau norāda, ka mēs kāšam zviedriem
ej gulēt funarik...
beidz propagandēt atslidošanu savu no TRTD

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:21, pirms 6 gadiem
izcila spēle, tiešām tikai lielākie entuziasti gaidīja ceturtdaļfinālu no Latvijas pirms čempionāta, bet piepildījās!
Es te emociju pārņemts vecus video par hokeja izlasi youtube skatos un uzdūros uz šito https://www.youtube.com/watch?v=HQ7...
tur ir gan Znaroks, gan Lipmans un vēl jauns Ābols vecākais...interesanti

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:22, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Man liekas Bledā bija bik labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:22, pirms 6 gadiem
12.05.2018.
Paste: "Latvija 1/4 finālā? Dānija izskatās daudz spēcīgāka, gatava pat pusfinālam"

Šeit pierādās cik milzīgs hokeja eksperts viņš ir.
Pats kad spēlēja hokeju LV čempionātā to vien mācāja, kā sīkos sist un klapēt, Vinnijam Pūkam vairāt kā ekspertam ticēt.
Tie kas ir redzējuši viņa spēles zin par ko es runāju. Paste ir rupeklis un nekas vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 01:23, pirms 6 gadiem
Toms Skujiņš tikko izcīnija savu 3 uzvaru Kalifornijā.Pasaules tūrē.Eurosport ēterā.

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:25, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Bledā bija Cē grupa
Un 1997. ?

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:27, pirms 6 gadiem
jāiet gulēt, kamēr funs nav kādu muļķību atkal pateicis...baigi aizsēdējos šonakt. rīt it kā agri jāceļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:29, pirms 6 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Toms Skujiņš tikko izcīnija savu 3 uzvaru Kalifornijā.Pasaules tūrē.Eurosport ēterā.
Super! Uzvarēja arī Sevastova un Ostapenko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:31, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Es runāju par grupu turnīriem, par priekšsacīkstēm, nevis visu kopā summējot, spēles par palikšanu ieskaitot Agrāk, protams, bija vienkāršāk, neizkļūsti ārā no grupas, močī visādus čaiņikus un saņem pozitīvu vārtu bilansi
tip no 2012 ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:34, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bilde pie raksta kā glezna, kkas no Bastīlijas ieņemšanas
Gada komentārs!

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:34, pirms 6 gadiem
lukaz23 rakstīja: Latvija bija rezultatīvākā izlase 4:5 zāģi pret ASV un Itāļiem. 1;1 ar zviedriem 3;3 ar Kanādu, hmmm un vēl 8:0 ar Vāciju. Ar kaut ,ko vēl spēlēja tik ar ko? Laikam krieviem 5:7 zaudēja ,bet varbūt tas bija 1998
5:7 bija 1998. 1997 vēl LV uzvarēja slovākus, liekas 5:4 un pamatīgi notesa norges, vai tik ne 7:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-16 01:36, pirms 6 gadiem
Ai, ku labs.
Nabaga urāls pernaks, visu laiku jātēlo savējais, kamēr īstenībā to tik gaidīja, kā atkal Hārtliju nolikt (jo tak kanādietis), jo vieta neesot īstā. Visu gadu to tik pļerkstēja
A tagad i gan spēle, gan vieta.

  +5 [+] [-]

, 2018-05-16 01:38, pirms 6 gadiem
Dānija, kura esot astoņus gaismas gadus priekšā Latvijai, jau otro PČ pēc kārtas nespēj pat vārtus iemest Latvijas izlasei.

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:40, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tavs ja Šveice jau norāda, ka mēs kāšam zviedriem
ej gulēt funarik...
beidz propagandēt atslidošanu savu no TRTD
Kur esmu licis atslidot? Uzsvars uz vārdu atslidot. Tavu komentāru nesapratu. Es rakstīju vismaz 7.vietu nevis ka esam septītā vietā. Vienmēr skatos kura vieta mums jau ir un tad cīnāmies par nākamo vietu. Visu laiku sapņoju kad kļūsim par čempioniem.

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:41, pirms 6 gadiem
WKS rakstīja: Dānija, kura esot astoņus gaismas gadus priekšā Latvijai, jau otro PČ pēc kārtas nespēj pat vārtus iemest Latvijas izlasei.
Tā mēs te regesējam un viņi iet uz priekšu. un Vācija tā pat.

     [+] [-]

, 2018-05-16 01:41, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: jāiet gulēt, kamēr funs nav kādu muļķību atkal pateicis...baigi aizsēdējos šonakt. rīt it kā agri jāceļas.
Gaidu ,kad tu uzrakstīsi ,kurā vietā ir mana muļķība.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:44, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Gaidu ,kad tu uzrakstīsi ,kurā vietā ir mana muļķība.
Gaidi fuņa, gaidi! Kādam arī sardzē jāpaliek, kamēr eksperti guļ

  -1 [+] [-]

, 2018-05-16 01:49, pirms 6 gadiem
viens jautaajums! NU kas i dirseeji? ir izdariits vairaak kaa maximums!

     [+] [-]

, 2018-05-16 02:00, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Tā mēs te regesējam un viņi iet uz priekšu. un Vācija tā pat.
Kontinentālajā kausā arī Kurbads izğērba dāņus.

     [+] [-]

, 2018-05-16 02:02, pirms 6 gadiem
lukaz23 rakstīja: Latvija bija rezultatīvākā izlase 4:5 zāģi pret ASV un Itāļiem. 1;1 ar zviedriem 3;3 ar Kanādu, hmmm un vēl 8:0 ar Vāciju. Ar kaut ,ko vēl spēlēja tik ar ko? Laikam krieviem 5:7 zaudēja ,bet varbūt tas bija 1998
Muļķības 4:5 ar ASV un Itāliju, 1:1 ar Zviedriju, 3:3 ar Kanādu, 6:3 ar Norvēģiju, 5:4 ar Slovākiju 8:0 ar Vāciju un vēl pret Franciju, bet tur gan rezultātu neatceros.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 04:36, pirms 6 gadiem
Kungi! Varbūt ir kādam info par brauciena organizēšanu uz zviedru spēli?

  -2 [+] [-]

, 2018-05-16 06:33, pirms 6 gadiem
[quote gircc]
Paste un Muštukovs, un visi troļļi cerams ka klusēs
Tu Muštukova vārdu pat izrunāt nedrīksti....apdauzītais...
Tu krievs būdams vēl lien latviešu saitos...un iemācies rakstīt...

     [+] [-]

, 2018-05-16 06:45, pirms 6 gadiem
Nezko tagad kirovs lipmans doma.-ganjau saprot ka bija aizsēdējies sava kresla.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-16 06:59, pirms 6 gadiem
Atmetot liekas emocijas, gribētos sacīt, ka spēles plāna izpildes ziņā šī ir viena labākajām izlases spēlēm, kas jebkad ir redzēta.

     [+] [-]

, 2018-05-16 07:42, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Bārtulis nepelna līgumus PČ Tieši otrādi, viņš tos pagarina, čempī nepiedaloties Viņam ar to viss ir kārtībā, šaubos, vai šis par kaut ko pārdzīvo
Pret superzvaigzni Bārtuli Makdeivids ir nulle. Tam nabagam jābrauc uz čempi kk pierādīt, kamēr Bārtulis līdz tik zema līmeņa kapiem nenolaižas.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-16 07:42, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Klusums ļoti labi saprotams no nameja
Klusumam no manas puses nav nekāda sakara ar mūsu izlases sniegumu šai PČ.
Jau pirms PČ ļoti maz ko rakstīju šeit SC, jo cik nu var lasīt/rakstīt pa riņķi vienu un to pašu.
Un, paldies Dievam, esmu veiksmīgi ticis vaļā no ''lomkas'' par visām vārēm kaut ko uzrakstīt SC. Ir lietas daudz interesantākas par tusēšanu SC. Pie tam tik perfektos laika apstākļos.

     [+] [-]

, 2018-05-16 08:42, pirms 6 gadiem
Hārtlijs parādīja Latvijas sporta līdzjutējiem ko nozīmē labs, ar harismu apveltīt treneris.No zaļiem zeperim un dažiem Ģinama spēlētājiem izveidoja pasaules līmeņa komandu !!! LFF un futbola fani var pamācīties, ka ar esošajiem resursiem var izveidot cīnities spējīgu komandu. Protams, to neizdarīs petroviči. Cerēsim uz somu.Var mācīties arī pārējie sporta veidi.Urā, Hārtlij? Urā, komanda !

     [+] [-]

, 2018-05-16 08:48, pirms 6 gadiem
strops rakstīja: Hārtlijs parādīja Latvijas sporta līdzjutējiem ko nozīmē labs, ar harismu apveltīt treneris.No zaļiem zeperim un dažiem Ģinama spēlētājiem izveidoja pasaules līmeņa komandu !!! LFF un futbola fani var pamācīties, ka ar esošajiem resursiem var izveidot cīnities spējīgu komandu. Protams, to neizdarīs petroviči. Cerēsim uz somu.Var mācīties arī pārējie sporta veidi.Urā, Hārtlij? Urā, komanda !
Nenoliegšu ka šajā PČ Hartlijs&Co ir izdarījuši labu darbu, bet.......
Mani interesē cik tas viss ir ilgdzīvotspējīgs.
Ja tas viss nav LV futbola izlases 03/04. panākums, un pēc tam nav nekas, plus šī panākuma galvenā kaldinātāja Starkova antivaroņa loma loma LV daļas sabiedrības acīs, tad visu cieņu Hartlijam.

     [+] [-]

, 2018-05-16 09:00, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: 7. vieta jau ir kabatā!
JA Šveice pagrūž Somijai

     [+] [-]

, 2018-05-16 09:06, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja tabula nemelo, tad šķiet, ka pirmo reizi pa visu LV izlases pastāvēšanas vēsturi, esam noslēguši grupu turnīru ar pozitīvu gūto-ielaisto vārtu bilansi! P.S. nulle- arī ir pozitīvs skaitlis
jā, un tas vēl pie sagrāves pret Somiju

  -3 [+] [-]

, 2018-05-16 09:11, pirms 6 gadiem
Dinamo nokārtoja!

     [+] [-]

, 2018-05-16 10:26, pirms 6 gadiem
NAMEJ, vai ilgi dzīvotspējīgs, atkarājas no tā vai vadības būs tāda līmeņa treneris.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 10:29, pirms 6 gadiem
Intereses pēc palasīju dāņu sporta portālos komentārus - pilnīgi cita pasaule, neviens netroļļo, pēc zaudējuma visi nenod**š savējos, bet izsaka atzinīgus vārdus, ka latvieši bija spēcīgāks pretinieks utt. Kāpēc pie mums komentāru sadaļa vienmēr ir tāda miskaste?

     [+] [-]

, 2018-05-16 10:34, pirms 6 gadiem
l_b_c rakstīja: Intereses pēc palasīju dāņu sporta portālos komentārus - pilnīgi cita pasaule, neviens netroļļo, pēc zaudējuma visi nenod**š savējos, bet izsaka atzinīgus vārdus, ka latvieši bija spēcīgāks pretinieks utt. Kāpēc pie mums komentāru sadaļa vienmēr ir tāda miskaste?
Cita tomēr mentalitāte

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 10:38, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Cita tomēr mentalitāte
Nu beidz, nav viņi nekādās svētās govis Iespējams tur striktāka cenzūra, noteikumi.
Šeit esošais redaktors ir nekam nederīgs ieliktenis, skaisti pamuld, kaut ko ietvitero, bet jēgas nekadas. Ta saucamais Vienos vārtos "restarts" vien ir ko vērts - es uz PČ nopērku abonementu, bet liekas kādas 10 diens nav bijis neviens raksts, bet šaubos vai želejgalva par to jūtas kaut nedaudz vainīgs

     [+] [-]

, 2018-05-16 11:14, pirms 6 gadiem
Namejs nu nekādi nevar iztikt bez kaut kā noliegšanas. Tagad jau uzskata ka labi būs tikai tad ja regulāri būsim astotniekā, pēc tam labi būs tikai medaļas, peč tam tikai 1.vieta.
Ir hokejā TOP-6 valstis. Šveice, Slovākija nav šajā līmenī. Ir sešnieks un pārējās nebūs regulāras TOP-8 valstis.
Starkovs viņam ir labais un Hārtlijs nu tā. Vēl jāskatās.

     [+] [-]

, 2018-05-16 11:24, pirms 6 gadiem
Ja mēs uzvarētu nākamo spēli, tad būtu garantētas vēl divas spēles!! Un mēs nevaram teikt, ka mājās ir palikuši izlases līderi, visi labākie mums spēlē un rāda izcilu spēli!!!! Ja arī mēs zaudētu Zviedrijai nebūtu jau bēda, šis ir liels panākums un ar jaunajiem jāturpina strādāt, pēc šāda pavērsiena noteikti Andrim būs daudz piedāvājumu uz nākamo sezonu!! Ņemot vērā cik es lasiju komentāru par Ķēniņu, es nepiekrītu faktam, ka čalim jāatgriežās NHL, Sveicē viņš vairāk progresē un tur arī viņam uzticas!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 11:25, pirms 6 gadiem
Ja čempja sākumā nedaudz pīkstēju par Indraša nelielo bedrīti, tad tagad pilnīgi priecē, ka lielākais snaiperis kāds mums šobrīd ir, ir tīri rezultatīvākais piespēlētājs un nemitīgi nogādā ripu uz vārtu priekšu. Malacis! Ja nav vārtu, tad atrod citus veidus, kā pierādīt sevi pirmajā maiņā. Nu Džeriņam cepuri nost, jau pēdējos divus čempjus tas vecis sevi turpina pierādīt un pilnveidot.

Milzīgākais prieks man šobrīd ir par jauno blici: Ābolu, Bukiju junioru, to pašu Rubīnu, protams Balceri un Bļugeru. Visu cieņu puišiem!
Ķēniņa spēle vienmēr simpatizējusi, tā agresivitāte kombinācijā ar ātrumu izskatās ļoti iespaidīga un efektīva.

Lai izdodas čaļiem ceturtdaļfināls,

Par labu hokeju!

     [+] [-]

, 2018-05-16 11:27, pirms 6 gadiem
Ļoti nožēlojami protams bija ka pirms čempja 50% līdzjutēju neticēja izlasei, un teica ka būs šis izņēmuma gads ka nebrauks uz čempi! Pārbaužu spēļu rezultātus nu nevar atdekvāti vērtēt, jo spēlēja cita komanda, principā nevienu reizi pat 80% sastāvā izlase nespēlēja pārbaudes spēles

     [+] [-]

, 2018-05-16 11:34, pirms 6 gadiem
Un būs nākožgad žēl kaut kā ja no šī izcilā LV modeļa kāds nespēlētu.

     [+] [-]

, 2018-05-16 11:37, pirms 6 gadiem
Noteikti jaunajiem ir perspektīva (Ābolam ,Ri.Bukartam, Balceram, Bļugeram, Rubīnam, Zīlei, Balinskim, Merzlikinam)

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 11:38, pirms 6 gadiem
Noteikti mums nevajag Bārtuli izlasē vairs, tikai kapāšanas dēļ, emocijas viņš mikroklimatā bojātu (mums ir Rubīns kurš gluži pēc parametriem ir tas pats Bārtulis)

     [+] [-]

, 2018-05-16 11:39, pirms 6 gadiem
Visai labi ir tas ka ir vēl viens Bļugers kuram arī ir sava veida talants!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 11:42, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Un būs nākožgad žēl kaut kā ja no šī izcilā LV modeļa kāds nespēlētu.
Vienā upē divreiz neiekāpsi. Tādā ziņā, ka arī identiski viena un tā pati izlase divos čempjos nenospēlēs vienādi. Ceļš ir pareizais un uz to arī ejam. Jāsaprot, ka šogad mēs izmantojām arī "underdog" komplektāciju - vidēji rezultāti iepriekšējos gados+jauni puikas bez "zvaigžņu" piespraudītes+daudzu pamatsastāva spēlētāju nepiedalīšanās+slikti pārbaudes spēļu rezultāti. Nākošgad vairs vip komandas uz to neuzķersies.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-16 11:44, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Noteikti mums nevajag Bārtuli izlasē vairs, tikai kapāšanas dēļ, emocijas viņš mikroklimatā bojātu (mums ir Rubīns kurš gluži pēc parametriem ir tas pats Bārtulis)
Viņu jau šogad nesauca, tāpec jau presē vemstījās.

     [+] [-]

, 2018-05-16 12:29, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Noteikti jaunajiem ir perspektīva (Ābolam ,Ri.Bukartam, Balceram, Bļugeram, Rubīnam, Zīlei, Balinskim, Merzlikinam)
Es teiktu tā - Merzļikins, Ābols, Balcers un Bļugers var pacelt NHL. Visdrošāk es jūtos par Elvi.

Rubīns - šis ir interesants kadrs, var tikt NHL, bet es nezin kāpēc tomēr domāju, ka beigās spēlēs Eiropā, tajā pašā Zviedrijā, piemēram.

Balinskis - foršs aizsargs, bet ne NHL kalibra. Bet sasniegt vismaz Sočas līmeni ir pavisam reāli.

Zīle - pagaidām neesmu drošs. KHL vai laba Eiropas līga - pavisam reāli.

Rihards Bukijs - cerams, DEL nav sapņu kalngals, kaut gan nebūtu nekas pretī, ja viņš pāris sezonas tur uzkavētos.

     [+] [-]

, 2018-05-16 12:32, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Un būs nākožgad žēl kaut kā ja no šī izcilā LV modeļa kāds nespēlētu.
Pirmkārt, te būtisks jautājums par Hārtliju. Vai viņš paliks? Ļoti iespējams, ka ne. Ideāli, protams, ja paliktu un pienāktu nākamgad klāt Daugava, Zemgus, Karsums un mēs būtu vēl stiprāki... Pats saproti, tāda līmeņa izlasēm kā LV reti izdodas 2 turnīros pēc kārtas rādīt klasi.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 12:49, pirms 6 gadiem
Šīgada panākuma plusi.
1)Pierādījām, ka ar izcilu treneri,pareizu taktiku un noteikti ļoti labu vārtsargu var paveikt lielas lietas.
2)Komandā viens par visiem un visi par vienu.
3)Ceļam paši savu hokeja pašapziņu, ticību savām spējām.
4)To paveica komanda,kurā ir daudz jaunie hokejisti.
5) Šī uzvara var kaut nedaudz bet palīdzēt vēl kaut kam ar hokeju saistītu...
6)Neaizmirstam ka vieta PČ veido reitingu, kurš var noderēt OS kvalifikācijā (1.-8.vieta pēc reitinga kvalificējas automātiski, jo Ķīna būs kā devītā komanda automātiski, ja pati neatteiksies).
7) Mums kā minimums šogad ir 7.vieta, ja Šveice uzvar, bet mēs zaudējam 1/4 finālā tad 8.vieta. Jāiet uz maksimumu -čempionu titulu.
8) Nākotnes vārdā - Hārtlijs, jaunie hokejisti, ticība saviem spēkiem.
9) Ļoti labs mazākums, lai arī esam 9.vietā.
10)Pietiekoši daudz metām pa vārtiem-172 metieni(10.vieta).
11)Latvija tekošajā reitingā ir pakāpusies no 13 uz 11.vietu. Tur visu laiku skatās kādu veitu jau esam garantējuši kā minimums un Latvija zemāk par 8.vietu nevar būt.
Noteikti ir vēl daudz plusi, bet nedaudz arī kaut kas pārdomām.
1)Nekāda eiforija, jo šoreiz mums ļoti palīdzēja vārtu pārliktņi un tieši 3.trešdaļā pret Norvēģiju, Vāciju, Kanādu (varbūt kaut kur kļūdos, bet paŗis cm zemāk un punkti būtu mums mazāk).
2)Vairākums šoreiz mums tā nedarbojās kā pirms gada kad bijām ceturtie labākie( šogad 15.vieta).
3) Ja NHL vadošās komandās būs Merzļikins, Balcers, Bļugers un varbūt vēl kāds ar laiku, vai nesāksim tkal satraukties kas spēlēs. Tikai tas jau ir gadu no gada ka uztaraucamaies par sastāvu.
4) Pēc zoles nāk krišana un ja netiksim nākamos gadus 1/4 finālā, tas nebūs pasaules gals vai hokeja lejupslīde. Tas ir sports.
5)Kā vienmēr ļoti gribas biežāk pēdējā piespēle. Protams ka šoreiz bija jau labak. Atceramies Ābola piespēli pirmajos vārtos pret Vāciju. Pēdējo piespēli gaidu kad ir pozicionāls uzbrukums. Tai jābūt piespēlei, kad visi/gandrīz visi gaida metienu.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-16 12:54, pirms 6 gadiem
Kāda situācija reitingā. Bijām 13.vietā, tagad jau 11.vietā(ja būs 8.vieta). Ja esam 7.vietā panākam slovākus un tad jau esam 10.vietā varbūt(ko ņem vērā ja punktu skaits vienāds precīzi nezinu, iespējams pēdējo turnīru). Ja gribam apdzīt norvēģus tad jābūt vismaz 5. vietā, tātad jāuzvar zviedri un esam četriniekā. Tātad tuvākā nākotnē 9.vieta būtu maksimums ko varam sasniegt. Pat kļūstot par čempioniem neesam augstāk par 9.vietu šogad. Šveice un Vācija pagaidām ir 200-300 punktu attālumā un tas ir ļoti daudz.
https://en.wikipedia.org/wiki/IIHF_...