Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasi papildina vārtsargs Jučers

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas izlasi papildina vārtsargs Jučers
Māris Jučers
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Latvijas izlasi pirms trešdien un ceturtdien paredzētajām pārbaudes spēlēm papildinājis 30 gadus vecais vārtsargs Māris Jučers, kurš sezonu pavadīja Francijas klubā "Lyon" un kļuva par Francijas kausa ieguvēju. Jučers ir piedalījies trīs pasaules čempionātos, divos no tiem dodoties laukumā.

Māris Jučers ārzemēs pavadījis pēdējās četras sezonas, un vienošanos ar "Lyon" viņš panāca pagājušā gada maijā. Komandas pirmais vārtsargs laukumā devās 32 spēlēs, tiekot galā ar 88,9% pretinieku metienu un vidēji ielaižot 3,17 ripas. Pirms piecām dienām "Lyon" paziņoja, ka neturpinās sadarbību ar latvieti, viņam kļūstot par brīvo aģentu. Jučers spožāko maču aizvadīja Francijas kausa finālā, palīdzot "Lyon" ar 2:0 pieveikt "Gap".

Iepriekš Jučers spēlēja Polijā, bet pirms tam divas sezonas pavadīja Kazahstānas čempionātā, pārstāvot Atirau "Beibarys". Pirmajā sezonā viņš regulārajā čempionātā 20 mačos tika galā ar 92,6% metienu, bet deviņos izslēgšanas mačos vārtsargs spēja statistiku uzlabot līdz 95,0%. Pirms tam Jučers trīs sezonas pavadīja Kontinentālās hokeja līgas klubā Rīgas "Dinamo".

2012./2013. gada sezonas ievadā viņš izkonkurēja pieredzējušo zviedru Mikaelu Telkvistu, kļūstot par Rīgas "Dinamo" pirmo vārtsargu, taču veiksmīgajam sezonas ievadam turpinājums nesekoja. Arī pasaules čempionātā Jučeram neizdevās uzvarēt cīņā par vietu vārtos, piekāpjoties tobrīd 20 gadus vecajam Kristeram Gudļevskim. Kopumā Jučers ir devies uz trim pasaules čempionātiem, laukumā dodoties divos.

Latvijas izlase trešdien un ceturtdien aizvadīs pirmās pārbaudes spēles savā laukumā, tiekoties ar Somijas valstsvienību. Treneru rīcībā līdz šodienai bija tikai Latvijas čempionāta MVP Uldis Čalpa, jo pēc pārbaudes mačiem Norvēģijā no sastāva tika svītrots Reinis Petkus. Latvijas izlase cer uz pasaules čempionātu piesaistīt Gudļevski un Amerikas Hokeja līgā spēlējošo Matīsu Kivlenieku.

Savainojuma dēļ nevarēs palīdzēt Ivars Punnenovs, par 99% uz turnīru nebrauks Jānis Kalniņš, savukārt Elvim Merzļikinam pēc divām dienām sāksies Šveices čempionāta fināls.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-10 14:35, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ..., bet Latvijas hokejs zina gadījumus, kad vārtsargs pats labprāt atteiktos no iešanas uz ledus sākumsastāvā. Tam gan nav nekāda sakara ar profesionalitāti, bet gan tas ir tāds individuāls psiholoģiskais moments.
Tieši 1999 gada PČ tā pa lielam bija jo jau pirmajā spēlē pret Šveici izšķīrās vai tiksim cīnīties par 1-8 vietu,vai 9-12 vietu.Un bija zināms ,ka Irbe uz šo spēli vēl nebūs un negribēja vārtos stāties nedz Klodāns ,nedz Zinkovs.Beigās treneri izvēlējās Zinkovu un viņš bija pilnīgā stresā un negatavs spēlei un dabiski,ka Latvija zaudēja šo svarīgo spēli.

     [+] [-]

, 2018-04-10 14:38, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: jā,tas vārtsargs fantstiski vilka HK Junoirs AEHL finālā pret Sokol,bet PČ laikam nebija morāli gatavs!
Tajā laikā bija cita info aprite un tā A grupa likās kaut kāds kosmoss. Raustījās visi, pat bezbailības etalons Znaroks Zstāsta ka bijis pamatīgi satraukts, pat smēķēšanu pirms čempja bijis atmetis. Un kad pirms spēles ar ASV, kaut kur gaiteņos nu amerikosu ģērbtuves izslīdējis pusabģērbts Brašīrs (vai kā to nēģeru kausli sauca), kura bicepss ir bijis gandrīz kā mūsu tambijevu/ignatoviču torsi, tad tu vēl jau vairāk vīriem kājas ļimušas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-10 14:50, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Neredzu neko labāku 1997. gadā, ja liek pretī 1999., bet pieņemu ka ar Irbi vai formā esoši Skudru kāds punkts vairāk būtu.
Klodāns toreiz nostāvēja 3:3 pret Kanādu, par to jau vien var piedot, ka kaut ko ielaida pret ASV un Itāliju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-10 14:57, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: un nav nekāds brīnums,ka kājas sāk pīties...bet Zinkovs jau notrīcēja 99 gadā,kad tika uzskatīts,ka spēļē pret Šveici izšķiras tiešā ceļazīme uz OS!pie tam žurnālisti bija uzbūruši pasaku par it kā obligāt uzvaramo šveici...katrā ziņā jebkurš sportists vispirms jau tomēr ir dzīvs cilvēks
Es nez kas šim bija iekodis tajā 1999. gadā, esot aiz autobusa pīpējis, tā satraucies bijis. Var tikai minēt, tad bija Irbes kults un zaudētās spēles, kurās nebija Arturs varēja tikt automātā norakstītas uz vārtsargiem. Tad tomēr bija samērā izteikta ģedovščina un Znarokam patika bļaustīties "prijģet Arča i vseh porvjom", komplektā nāca pārējo čaļu neuzskatīšana par vārtsargiem. Un ja spēlei tāda likme, tad nav brīnums ka uz tā fona pat vārtos negribas iet ja komandā tāds fons. Starp citu, ne visi žurnālisti Šveici dēvēja par klientu, tie bija piesardzīgāki kā paši hokejisti. Tās paaudzes hokejisti sevi uzskatīja par labākiem, kā viņi bija (aizkavējušies PSRS čempja spozmē) un pēc tās spēles Maksis vēl spļāva ūsās ka no desmit, deviņās šos plēstu.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-10 15:01, pirms 6 gadiem
sjamba rakstīja: Klodāns toreiz nostāvēja 3:3 pret Kanādu, par to jau vien var piedot, ka kaut ko ielaida pret ASV un Itāliju!
Es vārtsargus ij nevainoju, kā jau skaidroju Jurim, es vnk salīdzināju ka viņi 1997. statistiski diez ko labāki kā 1999. nebija. Bet Klodāns malacis, nostāvēja savu mūža spēli un tieši ar Klodānu vārtos radās "Latvija var!" elites kontekstā.

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:02, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es nez kas šim bija iekodis tajā 1999. gadā, esot aiz autobusa pīpējis, tā satraucies bijis. Var tikai minēt, tad bija Irbes kults un zaudētās spēles, kurās nebija Arturs varēja tikt automātā norakstītas uz vārtsargiem. Tad tomēr bija samērā izteikta ģedovščina un Znarokam patika bļaustīties "prijģet Arča i vseh porvjom", komplektā nāca pārējo čaļu neuzskatīšana par vārtsargiem. Un ja spēlei tāda likme, tad nav brīnums ka uz tā fona pat vārtos negribas iet ja komandā tāds fons. Starp citu, ne visi žurnālisti Šveici dēvēja par klientu, tie bija piesardzīgāki kā paši hokejisti. Tās paaudzes hokejisti sevi uzskatīja par labākiem, kā viņi bija (aizkavējušies PSRS čempja spozmē) un pēc tās spēles Maksis vēl spļāva ūsās ka no desmit, deviņās šos plēstu.
Neaizmirsti, ka atmiņā vēl bija 2 spēles ar Šveici, viena Eidhovenā un otra Kopenhāgenā, kur par spīti zaudējumam, mums esot bijis diezgan liels pārsvars (pat runāja, ka ar Znaroku un vēl dažiem kadriem, kuru tad nebija, šokolādes un banku tautas pārstāvjus samaltu miltos)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:08, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Neaizmirsti, ka atmiņā vēl bija 2 spēles ar Šveici, viena Eidhovenā un otra Kopenhāgenā, kur par spīti zaudējumam, mums esot bijis diezgan liels pārsvars (pat runāja, ka ar Znaroku un vēl dažiem kadriem, kuru tad nebija, šokolādes un banku tautas pārstāvjus samaltu miltos)
Pārsvars bija Kopenhāgenā, Eindhovenā jau tik gludi negāja ar visu Znaroku.

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:12, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Neaizmirsti, ka atmiņā vēl bija 2 spēles ar Šveici, viena Eidhovenā un otra Kopenhāgenā, kur par spīti zaudējumam, mums esot bijis diezgan liels pārsvars (pat runāja, ka ar Znaroku un vēl dažiem kadriem, kuru tad nebija, šokolādes un banku tautas pārstāvjus samaltu miltos)
Interesanti, kā būtu attīstījies LV hokejs, ja Kopenhāgenā būtu uzvarējuši Šveici, pie tā nospiedošā pārsvara. Balderis bija tad sācis paaudžu maiņu, kura dēļ šī zaudējuma tā ar nenotika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:21, pirms 6 gadiem
sjamba rakstīja: Klodāns toreiz nostāvēja 3:3 pret Kanādu, par to jau vien var piedot, ka kaut ko ielaida pret ASV un Itāliju!
Tāda pieeja gan ir greiza. Tāpēc arī Gudļevskis daudziem vēl aizvien ir nenovērtētais NHL superstārs.

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:29, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāda pieeja gan ir greiza. Tāpēc arī Gudļevskis daudziem vēl aizvien ir nenovērtētais NHL superstārs.
skatoties kādā rakursā. Ja runā par konkrēta spēlētāja karjeru ilgtermiņā, tad Tev pilnīga taisnība. Ja runā par "BAČ" vārtsarga sneigumu vienā konkrētā PČ, tad nevar nepiekrist sjambam.

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:31, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: skatoties kādā rakursā. Ja runā par konkrēta spēlētāja karjeru ilgtermiņā, tad Tev pilnīga taisnība. Ja runā par "BAČ" vārtsarga sneigumu vienā konkrētā PČ, tad nevar nepiekrist sjambam.
Klodāna kontekstā gan biežāk dzirdēts "izšāva", "mūža spēle" nevis "nenovērtēts superstārs"

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:31, pirms 6 gadiem
Gudļevskis it tā varētu arī būt... tad jau problēmas ar varočikiem atkristu

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:32, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāda pieeja gan ir greiza. Tāpēc arī Gudļevskis daudziem vēl aizvien ir nenovērtētais NHL superstārs.
Kas vienam ir labi, tas otram slikti (karā vai sportā)! Kas ir greizi? Varbūt Klodāns toreiz no savām kļūdām kaut ko mācījās un tāpēc pret Kanādu labi nostāvēja? Tāpat par Gudļevski, ja nebūtu Masaļska trauma 2013. pavasarī, nebūtu arī Gudļevska spēle Sočos! Tagad ir tā kā ir, ceru, ka kritiskā brīdī Gudļevskis vēl sevi parādīs, kā jau to ir darījis iepriekš!

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:33, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Klodāna kontekstā gan biežāk dzirdēts "izšāva", "mūža spēle" nevis "nenovērtēts superstārs"
es jau ar to pašu saku. Un principā, kā sparotu, Juris arī.

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:34, pirms 6 gadiem
lacis67 rakstīja: Gudļevskis it tā varētu arī būt... tad jau problēmas ar varočikiem atkristu
brīnums, ka Tu atkal par kaut ko nevaimanā... Varētu padomāt, ka situācija pēkšņi ir mainījusies...

  +1 [+] [-]

, 2018-04-10 15:39, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Interesanti, kā būtu attīstījies LV hokejs, ja Kopenhāgenā būtu uzvarējuši Šveici, pie tā nospiedošā pārsvara. Balderis bija tad sācis paaudžu maiņu, kura dēļ šī zaudējuma tā ar nenotika.
Tas gan jo Balderis toreiz nesauca uz izlasi Čudinovu Semerjaku Pavlovu Znaroku.Vienīgais veterāns bija Froļikovs un var teikt Maksis.Un toreiz izlasē viņš līdz pēdējām gaidīja un arī sagaidīja no ZA Pantelejevu un Žoltoku jo uz pirmajām spēlēm viņu vēl nebija.Bet līdz ar šo negaidīto zāģi Balderis atkāpās ,bet Grabovskis jau 1995 gada izlasē paaudžu maiņu neturpināja.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-10 15:42, pirms 6 gadiem
Vel lai Raitumu pasauc tad pilns komplekts būs

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:51, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tas gan jo Balderis toreiz nesauca uz izlasi Čudinovu Semerjaku Pavlovu Znaroku.Vienīgais veterāns bija Froļikovs un var teikt Maksis.Un toreiz izlasē viņš līdz pēdējām gaidīja un arī sagaidīja no ZA Pantelejevu un Žoltoku jo uz pirmajām spēlēm viņu vēl nebija.Bet līdz ar šo negaidīto zāģi Balderis atkāpās ,bet Grabovskis jau 1995 gada izlasē paaudžu maiņu neturpināja.
Lielākā bedre izlases paaudžu maiņai pēc tam bija no 1977. - 1979. dzimušajiem, kad pamatsastāvam derīgs izrādījās tikai Reķis. Ja pieskaita klāt 25 - 30 gadus, tie ir 2002.- 2009. gadi, kas sakrīt ar iepriekšējo paaudžu maiņas periodu.

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:53, pirms 6 gadiem
sjamba rakstīja: Kas vienam ir labi, tas otram slikti (karā vai sportā)! Kas ir greizi? Varbūt Klodāns toreiz no savām kļūdām kaut ko mācījās un tāpēc pret Kanādu labi nostāvēja? Tāpat par Gudļevski, ja nebūtu Masaļska trauma 2013. pavasarī, nebūtu arī Gudļevska spēle Sočos! Tagad ir tā kā ir, ceru, ka kritiskā brīdī Gudļevskis vēl sevi parādīs, kā jau to ir darījis iepriekš!
Greizi ir tas, ka viena laba (lai gan arī tas ir nosacīti) spēle pēkšņi "attaisno" visas citas neveiksmes. Kā arī neizšķirti/zaudējumi pret stiprām komandām tiek vērtēti augstāk kā samocītās un neizteiksmīgās uzvaras pār vājām komandām.

     [+] [-]

, 2018-04-10 15:59, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Greizi ir tas, ka viena laba (lai gan arī tas ir nosacīti) spēle pēkšņi "attaisno" visas citas neveiksmes. Kā arī neizšķirti/zaudējumi pret stiprām komandām tiek vērtēti augstāk kā samocītās un neizteiksmīgās uzvaras pār vājām komandām.
Cilvēki vienmēr labprātāk atceras labo. Ka nospēlēja 3:3 pret Kanādu vai 2 x uzvarēja Krieviju, mēs atceramies daudz labprātāk, nekā 0:11 Rīgā pret Kanādu un n-tie zāģi pret Krieviju!

     [+] [-]

, 2018-04-10 16:00, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Greizi ir tas, ka viena laba (lai gan arī tas ir nosacīti) spēle pēkšņi "attaisno" visas citas neveiksmes. Kā arī neizšķirti/zaudējumi pret stiprām komandām tiek vērtēti augstāk kā samocītās un neizteiksmīgās uzvaras pār vājām komandām.
kā jau teicu, viss atkarīgs no rakursa, kā uz to paskatās.
Ja no statitsikas un punktiem tabulā, Tev taisnība. Ja no piedzīvotājām emocijām - tad ne. Zaudējumu 1:2 pret pašu Kanādu Sočos tauta vēl ilgi atcerēsies, kamēr knapi izmocītā uzvara 2:1 pirms nepilna gada pār Itāliju jau sen ir aizmirsta...

     [+] [-]

, 2018-04-10 16:05, pirms 6 gadiem
Nezinu kapēc jums te nepatīk Jučers. Normāls špīlers bija - tā viņa pēdējā sezonā ģinama komanda kā tāda bija švaka - ģinama zaudēja ar vai bez Jučera vārtos. Kāds viņš ir tagad pēc pāris sezonām maļoties ne tajās labākajās līgās tas jau cits jautājums. Kaut gan tas pats Kalniņš pirms ģinamas bija ungāru klubā.

     [+] [-]

, 2018-04-10 16:08, pirms 6 gadiem
sjamba rakstīja: Lielākā bedre izlases paaudžu maiņai pēc tam bija no 1977. - 1979. dzimušajiem, kad pamatsastāvam derīgs izrādījās tikai Reķis. Ja pieskaita klāt 25 - 30 gadus, tie ir 2002.- 2009. gadi, kas sakrīt ar iepriekšējo paaudžu maiņas periodu.
Lidz PČ no tā paaudzes vēl nokļuva Romanovskis un Raiča vēl ZA neslikti karjera sākās Andrejevam.Vairums no tajos gados dzimušajiem pēc tam lieliski spēlēja LM un Rīga 2000 ,bet maiņai Zirnis-Ozols-Nikitins bija jādod iespēja spēlēt lielajā izlasē jo u-20 čempī viņi spēlēja lieliski.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-10 16:12, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: kā jau teicu, viss atkarīgs no rakursa, kā uz to paskatās.
Ja no statitsikas un punktiem tabulā, Tev taisnība. Ja no piedzīvotājām emocijām - tad ne. Zaudējumu 1:2 pret pašu Kanādu Sočos tauta vēl ilgi atcerēsies, kamēr knapi izmocītā uzvara 2:1 pirms nepilna gada pār Itāliju jau sen ir aizmirsta...
Tieši par to raksturu un emocijām ir runa - Latvijā no zaudējumiem gūst baudu! Jā, protams, zaudēt ar 1:2 pret OS, nav tas pats kas ar 0:padsmit tiem pašiem kanādiešiem, taču tas ir zaudējums. Es neņemos spriest vai tas ir normāli, bet noteikti, ka es to nesaprotu.

Protams, ka katrā zaudējumā ir jāprot atrast labās lietas, ko pēc tam paturēt, bet sliktās jāmēģina izslēgt no spēles, taču... nu ne jau nu tā, ka 4 gadus pēc spēles vēl daudzi ir starā par zaudējumu.

P.S. Man liekas, ka mūsu padsmit gadu ilgajā sarakstes vēsturē nekad neesam viens otram rakstījuši uzrunas ar lielo burtu... tagad ir. Veci paliekam, ja?

     [+] [-]

, 2018-04-10 16:17, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši par to raksturu un emocijām ir runa - Latvijā no zaudējumiem gūst baudu! Jā, protams, zaudēt ar 1:2 pret OS, nav tas pats kas ar 0:padsmit tiem pašiem kanādiešiem, taču tas ir zaudējums. Es neņemos spriest vai tas ir normāli, bet noteikti, ka es to nesaprotu.

Protams, ka katrā zaudējumā ir jāprot atrast labās lietas, ko pēc tam paturēt, bet sliktās jāmēģina izslēgt no spēles, taču... nu ne jau nu tā, ka 4 gadus pēc spēles vēl daudzi ir starā par zaudējumu.

P.S. Man liekas, ka mūsu padsmit gadu ilgajā sarakstes vēsturē nekad neesam viens otram rakstījuši uzrunas ar lielo burtu... tagad ir. Veci paliekam, ja?
a kas tur slikti, ka starā? PRO sports ir izklaide un izklaidei vienmēr ir jānes pozitīvas emocijas neatkarīgi no rezultāta Cilvēki takš arī ie uz teātri, skatās arī traģēdijas, taču pēc tam ir starā par redzēto.

p.s. vienmēr sarunu biedrus uzrunāju ar lielo burtu. Ja nu kādreiz ir ar mazo, piedodiet, tas nebija tīšām

     [+] [-]

, 2018-04-10 16:25, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: a kas tur slikti, ka starā? PRO sports ir izklaide un izklaidei vienmēr ir jānes pozitīvas emocijas neatkarīgi no rezultāta Cilvēki takš arī ie uz teātri, skatās arī traģēdijas, taču pēc tam ir starā par redzēto.

p.s. vienmēr sarunu biedrus uzrunāju ar lielo burtu. Ja nu kādreiz ir ar mazo, piedodiet, tas nebija tīšām
Nu, tas salīdzinājums ar teātri man nepatīk, jo teātra iznākums, lai arī pašlaik ir dažādi mēģinājumi to lauzt, bet notiek pēc iepriekš izstrādāta scenārija. Teātrī neviens nebļauj par Lāčplēsi, jo zina, ka beigu beigās viņa un Melnā Bruņinieka cīņa beigsies, nosacīti, neizšķirti (turklāt, iznākums neapmierinās nevienu no abiem).

Jā, spēle, jā drāma utt., taču, kā teica, viens no Latvijas sporta dižgariem - sportā visskaistākais ir rezultāts uz tablo. Ja par sportu kā parādību, tad vispirms ir rezultāts un tikai tad tā lirika, kas apkārt.

     [+] [-]

, 2018-04-10 16:42, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Lidz PČ no tā paaudzes vēl nokļuva Romanovskis un Raiča vēl ZA neslikti karjera sākās Andrejevam.Vairums no tajos gados dzimušajiem pēc tam lieliski spēlēja LM un Rīga 2000 ,bet maiņai Zirnis-Ozols-Nikitins bija jādod iespēja spēlēt lielajā izlasē jo u-20 čempī viņi spēlēja lieliski.
No 79. daži pazuda štatos, tur bija pespektīvāki čaļi par Andrejevu un Ivanānu. LV hokeja problēma bija ledus trūkums, iespējams tiksana elitē paatrinātu haļļu bumu, lai gan 1995. gadā bija pirmā krīze.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-10 16:49, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, tas salīdzinājums ar teātri man nepatīk, jo teātra iznākums, lai arī pašlaik ir dažādi mēģinājumi to lauzt, bet notiek pēc iepriekš izstrādāta scenārija. Teātrī neviens nebļauj par Lāčplēsi, jo zina, ka beigu beigās viņa un Melnā Bruņinieka cīņa beigsies, nosacīti, neizšķirti (turklāt, iznākums neapmierinās nevienu no abiem).

Jā, spēle, jā drāma utt., taču, kā teica, viens no Latvijas sporta dižgariem - sportā visskaistākais ir rezultāts uz tablo. Ja par sportu kā parādību, tad vispirms ir rezultāts un tikai tad tā lirika, kas apkārt.
Te, abiem taisnība.
Ja rezultāts labs, tad var piedot arī drausmīgu spēli. Cerēt, ka nākamā būs pārliecinošāka un turpinās uzvarēt. Pie tam rezultāts ir skaists tikai, ja ir uzvara.
Ja rezultāts negatīvs, tad var mēģināt piedot, ja spēlēts ar 100% atdevi, taktiski gudri, bet pretinieks tomēr nebija ņemams objektīvu apstākļu dēļ. Tad var priecāties arī par zāģi vai vismaz nedusmoties uz sevi, ka esi veltīgi izmetis laiku un/vai naudu.
Ja rezultāts negatīvs un spēlē kā mīkstie un/vai idioti, tad attieksme būs kā pret futbola izlasi vai ģinamku.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-10 18:19, pirms 6 gadiem
ak die.. ta ne jau šito āmurgalvu

     [+] [-]

, 2018-04-10 18:23, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Neaizmirsti, ka atmiņā vēl bija 2 spēles ar Šveici, viena Eidhovenā un otra Kopenhāgenā, kur par spīti zaudējumam, mums esot bijis diezgan liels pārsvars (pat runāja, ka ar Znaroku un vēl dažiem kadriem, kuru tad nebija, šokolādes un banku tautas pārstāvjus samaltu miltos)
Man kaut kā prātā stāv rakstīts, ka 95. gadā Kopenhāgenā bija 1:1 ar mūsējo milzīgu pārsvaru (kaut kas ap 60 metieniem) un ar to nepietika, 96. Eindhovenā bija tas pats 1:1 līdzvērtīgā spēlē, un mums ar to pietika.