Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Hārtlijs: "Likām saprast hokeja pasaulei - mēs nākam!"

Andrejs Siliņš

Hārtlijs: "Likām saprast hokeja pasaulei - mēs nākam!"
Bobs Hārtlijs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Spēlētāji vēlējās parādīt savu valsti no labākās puses. Domāju, ka mēs to paveicām," pēc zaudējuma Vācijai (3:4), kas aizšķērsoja ceļu uz pasaules čempionāta ceturtdaļfinālu, sacīja Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs.

"Esmu lepns par saviem spēlētājiem. Gribējām aizsākt jaunu kultūru. Rezultāts ir ļoti skumjš, bet spēlētāji atdeva sevi visu, spēlējot divas dienas pēc kārtas. Atguvāmies un izvirzījāmies vadībā," pēc mača sacīja Hārtlijs, nevēloties iedziļināties jautājumos par savu nākotni pie izlases stūres. "Mums šobrīd jārunā par spēlētājiem, viņi smagi cīnījās un esmu lepns par viņiem. Izbaudīju savu pieredzi, bet tagad dosimies mājās un ieskicēsim plānus, lai nākotnē sasniegtu labākus rezultātus."

"Par to jārunā ar tiesnešiem, man diemžēl nav svilpes," vaicāts par savu redzējumu epizodē, kad vācieši guva vārtus pēc tiesnešu nefiksētās zonas, sacīja Hārtlijs. "Iespēja treneriem prasīt video atkārtojumus šādās epizodēs ir noteikums, par ko jādomā IIHF, nevis man, es esmu tikai treneris."

"Esmu iepazinis lielisku valsti, lielisku tautu, lieliskus hokeja līdzjutējus. Vecā federācijas vadība paveica labu darbu, tagad jaunā vadība ir ar jaunām asinīm, jaunām idejām. Mums ir vairāki lieliski jaunie spēlētāji, vairāki lieliski veterāni. Sākot ar 3. martu, kad sākām darbu, mums bija sapulce, kurā nolēmām, ka sāksim kultūru, kas vērsta uz raksturu un godu. Šajā spēlē bijām iedzinējos ar 0:2, un daži puiši, spēlējot otro spēli divās dienās, bija samocīti ("banged-up" - no angļu val.), bet mēs turpinājām cīnīties. Esmu to teicis jau vairākkārt - man ir milzīga cieņa pret saviem spēlētājiem. Jūtu viņiem līdzi par šīs spēles iznākumu."

"Par mani nebūtu jārunā, jo es nespēlēju, tikai trenēju. Man patīk šie spēlētāji, ieguvām lielisku pieredzi, parādījām Latviju no iespējami labākās puses. Nevienam spēlētājam nebija jāaizrāda par slinkumu. Viņi turpināja strādāt un domāju, ka ļoti progresējām. Žēl, ka viss beidzās šādi, mūsu plāns bija doties uz Franciju, bet tā vietā tagad dosimies uz Latviju," sacīja treneris.

Hārtlijs skaidroja, ka atzinības par labākajiem komandas spēlētājiem turnīra gaitā nav piešķīris vienatnē, bet kopa ar pārējo treneru štābu: "Elvis [Merzļikins] ir tik jauns vārtsargs, bet viņš parādīja diezgan iespaidīgu sniegumu. Andris Džeriņš parādīja stabilu sniegumu. Neraugoties uz savainojumu, ko guva jau otrajā spēlē, kas viņam traucēja iemetienos, viņš turpināja iet uz priekšu. Oskars Cibuļskis aizvadīja lielisku un stabilu turnīru. Tomēr es nepievēršu pārāk lielu uzmanību šādām balvām, es pat nezinu, ko viņi par to dabūja. Viņi nopelnīja manu cieņu."

"Kad man piedāvāja šo darbu, domāju, ka tā būtu diezgan laba pieredze, īpaši tāpēc, ka Kolorado strādāju kopā ar Sandi Ozoliņu, strādāju ar Ronaldu Ķēniņu Cīrihē. Veicu vairākus telefona zvanus, satikos ar federāciju un redzēju cilvēkus, kam ir liela aizrautība turpināt uzlabot savu darbu. Nolēmu, ka tas man būtu lielisks izaicinājums. Šis bija lielisks laiks, izbaudīju to. Uzskatu, ka arī jūs, puiši [žurnālisti], esat paveikuši neticami labu darbu, ziņojot par mūsu gaitām ar lielu aizrautību. Daudz laika pavadīju hokeja hallēs un Vecrīgā, un varu teikt - latvieši mīl savu hokeja izlasi. Man bija liels gods būtu jūsu trenerim."

"Pret Itāliju guvām vārtus pēdējā minūtē. Katrai spēlei bija milzīga nozīme, katra spēle var būt izšķiroša, īpaši mazajām valstīm, jo vēlies sakrāt pēc iespējas vairāk punktu. Zinām, ka būs grūti sacensties ar Kanādu, ASV, Zviedriju, Krieviju, bet tai pašā laikā domāju, ka mēs likām saprast hokeja pasaulei - mēs nākam. Domāju, ka esam izveidojuši kaut ko solīdu, taču jāturpina strādāt, jo nākamgad neviens punktus tāpat vien nedos."

"Viss notiek daudz īsākā laika periodā [, nekā, trenējot kluba komandu sezonas garumā]. Neskaitot Ķēniņu, nebiju strādājis ne ar vienu citu Latvijas izlases spēlētāju. Viņiem bija jāpierod pie mums, treneru štāba, mums bija jāsaprot viņi. Šis bija lielisks ceļojums, dienu no dienas kļuvām labāki. Vēl vakar skatījāmies treniņus no pirmās nedēļas un nespējām noticēt, cik ļoti labāki esam kļuvuši kā komanda. Tā ir zīme, ka puišiem ir liels gods [par spēlēšanu izlasē], viņi vēlējās parādīt savu valsti no labākās puses. Domāju, ka mēs to paveicām."

     [+] [-]

, 2017-05-17 11:34, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Daži te nrgrib paskatīties objektīvi un novērtēt ko Hartlijs ar šo komandu paveica. Tie gan ir cilvēciņi, kas skatās Maskavas virzienā, kuri fano par Krieviju.
Visās spēlēs, izņemot ar Krieviju, komanda cīnījās kā līdzīga ar līdzīgām.
Ja pirms čempionāta teiktu, ka ar'šo sastāvu Latvija parādīs tik labu spēli neticētu.
Neteiktu, ka šajā čempī tiesneši zāģēja Latvijas komandu. Bija kļūdas, bet arī par labu Latvijai, kā slovāku normāli iemestais gols!
Bet ar amerikāņiem un vāciešiem pēc spēles gaitas varēja Latvija uzvarēt. Faktiski pret ASV vismaz līdz papildlaikam bija jāiztur, bet ar vāciešiem paši izlaida uzvaru no rokām Kuldam izdarot lielu muļķibu pēdējā minūtē. Tik pieredzējis spēlētājs tā nevar kļūdīties, tā pat nebija kļūda, stulbums kāds, guļ uz ripas un neceļas??
Objektīvi gan gan ASV, gan vāciešiem ir spēcīgākas komandas
Bet ir viens liels bet. Šajā čempionātā Latvijai pietrūka vesela vadošā maiņa Bārtulis- Kr. Rēdlihs; Dārziņš- Karsums-Miķelis Rēdlihs.
Vai vēl bijis kāds čempionāts, kad Latvijai pietrūkst vesels piecnieks no vadošiem spēlētājiem? Tāpēc jāatzīst, ka ar šo novājināto sastāvu Latvija parādīja pat izcilu spēli un te liela nozīme bija trenerim Hartlijam!
Liec tak Kuldu mierā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-17 11:38, pirms 8 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: uzliec kaut vai 97 gada spēli ar Kanādu.. kur borti brakšķēja kā kanādiešus mētāja ! noskrēja ! nomētāja !
Dinamo spēles ar NHL klubiem paskaties.. Tad sapratīsi par ko es runāju
1997. g. man bija gadi 7, ap to laiku jau hoķi skatījos, bet atcerēties gan neko neatceros, nevarēšu tev oponēt, godīgi atzīstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-05-17 11:45, pirms 8 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: un man jau patīk, kā bobis runā par kaut kādu hokeja kultūru
tikko ieradies..

viņš laikam ir palaidis garām.. ka hokejs latvijā ir bijis sporta veids nr 1 vēl tad, kad viņš nebija dzimis ar tādām tradīcijām, ka Kanādieši pat nenojauš !

Bet ienāk te jaunie.. modernā hokeja guru Ar Kalvīti priekšgalā, Kazlēnu no muguras..

Varu pateikt droši, jampadracis tikai tagad sāksies ! jaunatklājēji ieradās ! smiekli nāk !

Vēl uzceliet bobam pieminekli.. antiņu bars !


savu hoķi aizmirsāt
Pa lielam jau ir tikai divas trīs hokeja kultūras - slāvu, Eiropas un Z-amerikāņu. Slāvu kultūrā bez dauzīšanas ietilpst arī imperiālistiska nemācēšana zaudēt, vienlaikus ģedovščina un valsts mēroga terors pret savu komandu, nesveicināšanās ar pretinieku un vēl visādi primātu gājieni. Prieks, ka mēs, šķiet, pēc vairākām paaudzēm, no šīs "kultūras" beidzot esam tikuši vaļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 11:53, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Atcerējos, ka Matulis te reiz bija ienācis un nosauca Ivaru par g u d r u k r e t ī n u. ļoti precīzi teikts!
Matulis viņu kā kašķainu kranci izspēra no maksas sadaļas

     [+] [-]

, 2017-05-17 11:55, pirms 8 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: uzliec kaut vai 97 gada spēli ar Kanādu.. kur borti brakšķēja kā kanādiešus mētāja ! noskrēja ! nomētāja !
Dinamo spēles ar NHL klubiem paskaties.. Tad sapratīsi par ko es runāju
Dinamoviešiem labi fizuhas pamati ielikti, turklāt daudzi no viņiem 90. gados izgāja Amerikas skolu (NHL, IHL, AHL, ECHL) skolu. Nebija tā, ka Kanādas hokejas viņiem bija kkas no citas planētas.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-17 11:56, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Matulis viņu kā kašķainu kranci izspēra no maksas sadaļas
No šīs vietas nedaudz detalizētāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-17 12:00, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: No šīs vietas nedaudz detalizētāk
Tak vnk pasūtīja, tas tur smirdēja un kasījās būdams par visiem gudrākais, kad tiek atspēkots, tad savā stilā aizlavierē prom no pamattēmas, ar visādiem "ar tevi nav vērts runāt", vai vnk izdomā, ka esi teicis, to ko neesi teicis u.t.t. Jānim vnk apnika vnk pasūtīja tā, ka šis tur vairs nerādās. Sen jau tas bija

  +4 [+] [-]

, 2017-05-17 12:06, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: No šīs vietas nedaudz detalizētāk
Namejs, aka Gena Traktors agrākos laikos publiski maksas sadalā Dinamo Rīga II sākumposmā paziņoja, ka vēlas kļūt vadošs Latvijas hokeja specialists. Toreiz viņš vēl pinās savos ideoloģiskajos uzstādījumos, kvēli zvērēja ka vislabak pazīst krievu dvēseli, jo esot dienejis kopā ar vienu Latvijā pazīstamu čekistu uz kuģa Vladivostokā, slavinaja KHL un vispar kriebus un baltkrievus, un ar visu šo putru - savu uzstādījumu sparīgi metās diskutet (maigi teikts) ar Puči un Matuli. Puče vnk viņū ignorēja, Matulis beigās paziņoja Traktoru par personu non grata. Lieki pateikt ka viņs no paša sakuma jau bija stipra opozīcijā latvijas hokejam - tā iezīme palikusi līdz pat šim brīdim, tagad tikai nacis klat naids pret DR, jo laikam nepaņēma viņu par GM...

Nu arhīvā var atrsat kļicku Gena Traktors ar visiem tiem murgiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 12:14, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Sāka čempi ar 3 labām spēlēm pret objektīvi vājākām izlasēm, turpināja ar vienu (no trim) labu spēli pret TOP komandām un pabeidza ar zaudējumu pret objektīvi nedaudz spēcīgāku komandu.
Jāsaka atklāti, tad nekas ūber šajā čempī nenotika izlase nospēlēja tā kā tai būtu objektīvi jānospēlē, izņemot spēli ar Krieviju, kurā tika izkārts baltais karogs dienu pirms spēles.
Hārtlija faktoru nevar nenoliegt, jo viņš no lielākās daļas izspieda maksimumu, izņemot pāris zvaigznes, kuri neko baigi neparādīja - Cibuļskis, Daugaviņš un Indrašis - vairākumu izniekošanas līderi. Merzļikins izvilka visas uzvaras, Girgensons padarīja lielu melno darbu, žēl, ka viņa maiņu uzbrukumā katrā spēlē neitralizēja Skvorcovs.
Runājot par tiesnešiem, pret Slovākiem un ļoti izteikti pret Zviedriem tiesnešu lēmumi bija par labu mums, arī vairākās epizodēs, kurās tā nevajadzēja būt. Karma.
Rihards Bukarts nodemonstrēja savu talantu un iemeslus, kādēļ NHL skauti viņu izbrāķēja. Aizsardzībā Freibergs jau ir norietošs spēlētājs diemžēl, Cibuļskis arī ir pāri savam briedumam, Kulda netika izmantots vairākumā, lai gan viņam ir labākais metiens no visiem aizsargiem.
Pozitīvais, ka izlase bija patiešām jauna un ir kadri (Balcers, Dzierkals, Jevpalovs), kas tikai pastiprinātu sastāvu. Cerams nākamgad spēlēs vēl labāk.
Izlase tiešām var kļūt tikai spēcīgāka:
-Vārtsargi bez komentāriem, ja Kivlenieks turpinās tā bliezt arī NCAA, mums nopietnā līmenī būs 5 goliji(!), kaut kas neredzēts. Un vārtsargu faktors ir ļoooti svarīgs, ja gribam ar mūsu resursiem izspiest top8. Nākamgad, domāju, Elvis vēl spēlēs turpat NLA, tāpēc ar šo jābūt visam ok.
-Aizsargi. Manuprāt, visneskaidrākā pozīcija. Jaunu Ozo un Skrastiņu neredz, bet ir virkne OK spēlētāju un daudzsološo. Tāpat, domāju, izlasei būs pieejami pāris savainoto veterānu. Šajā pozīcijā sliktāk tiešam nebūs, galvenais, lai Kuldam, Sočam un citiem aizsardzības balstiem veselība. Balinskim jānovēl drafts, bet, atkārtošos, es neredzu tur ļoti augstu potenciālu. Bet Laviņa līmeņa spēlētājs varētu sanākt.
-Uzbrucēji. Lūk, kur var tiešām būt papildinājumi! Dārziņš nav norakstāms, kas zina, pie Hārtlija arī Karsums rāvās. Sprukts, starp citu, ja turpinās spēlēt puslīdz nopietni, tad arī nākamgad jāsauc! Rihards Bukarts varētu būt labs špīleris Eiropas līmenī, Čehijā vai Somijā. Bukartu saikni obligāti jāsaglabā. Un, jā, Balcers, Dzierkals bliezīs AHL, cerams, turpinās augt.

Ļoti svarīgi, lai Koziols pierunā Hārtliju, jo nākamgad, teorētiski, varam cerēt pat uz labāku sastāvu.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-17 12:18, pirms 8 gadiem
bembists rakstīja: - Mums joprojām ir problēmas uzvarēt izšķirošas spēles;
Šeit ne treneris ir vajadzīgs, tas puišiem galvā kaut ko mainīt vajag!

  +3 [+] [-]

, 2017-05-17 12:24, pirms 8 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Tur nav ko daudz stāstīt. patin lenti atpakaļ. Bija laiks, kad fizuha neatpalika, Kanādiešus, Zviedrus bortēja kā bērnus . Tādus vācus grāva ar 8-0 !
Jāspēlē ir gudrs hokejs ! nevis jāskrien kā driģenes saēdušies !
Macijevskis vispār nemācēja šķīlienu ! .. bet bija tehnika ! utt.

A te viens bobis runā par ripām kas lido kā lodes...

vajag normālus speciālistus ... Znaroku palaida ! Beresņevu nosmādēja !
Tā bija kļūda.
Visas hokeja tradīcijas renstelē.. Tagad tik skriesim !??
sen nebiju dzirdejis tik retas sugas D A U Ņ A spriedelejumus par hokeju........

     [+] [-]

, 2017-05-17 12:38, pirms 8 gadiem
Ha-ha rakstīja: sen nebiju dzirdejis tik retas sugas D A U Ņ A spriedelejumus par hokeju........
Nemaz tik reta tā suga nav(ja spriež pēc profilu daudzuma). Bet tas jau nenozīmē, ka jāpalīdz viņiem izplatīties - pievēršot uzmanību viņu murgiem.

     [+] [-]

, 2017-05-17 12:43, pirms 8 gadiem
Paldies čaļiem par cīņassparu, tas bija TOP līmenī! diemžēl, arī es neredzu neko citu par ko krist eiforijā... 10 vieta- nav nekas izcils. Palika sajūta, ka varēja vairāk. Nevainosim tiesnešus. Jāsaka, ka daži spēlētāji ievērojami atpalika pat no sava vidējā līmeņa, pie tam, tie ir izlases līderi! Pirmkārt jāmin Daugaviņš. Jā, viņš ir īsts kapteinis, patriots utt. Visdrīzākais, tās bija traumu sekas, jo viņš bija blāva ēna uz ledus salīdzinot ar pašu kaut vai gadu atpakaļ... ne ātruma, ne pareizu lēmumu. Tāpat Galviņš, Sotnieks, Meija... Roberts Bukarts - cik var mest tos bezjēdzīgos metienus! Neviena gola pa visu turnīru!!!!! Manuprāt, spēlēšana izlasē viņam ir liels avanss. Aizsardzībā jau nekad nav "spīdējis", šoreiz arī uzbrukumā - 0 ! Pietrūka Dārziņš ar saviem nestandarta risinājumiem. Protams - Karsums, ar spēka spēli un stiprajām kājām. Nākamgad jācer uz Jevpalovu, Ābolu un Dzierkalu - jāpaliek vēl stiprākiem! Domāju, ka brāļu Rēdlihu laiks izlasē ir beidzies, neviens vairs "bortus neslīpē", spēle ir daudz ātrāka, un viņi šeit vairs neiederās. Ja vien paliek Hārtlijs.
Nākotne rādās cerīga, taču nepārspīlēsim ši gada sasniegumu. Ja vien, to vērtējam ar lozungu - mēs nākam !

  -2 [+] [-]

, 2017-05-17 12:55, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Atcerējos, ka Matulis te reiz bija ienācis un nosauca Ivaru par g u d r u k r e t ī n u. ļoti precīzi teikts!
Vai dieniņ, par ko tikai es SC komentāros neesmu nodēvēts.
Par cik Matulis man nav nekāds baigais autoritāte, tad viņš ir viens no daudziem.

     [+] [-]

, 2017-05-17 12:57, pirms 8 gadiem
Calvin rakstīja: Paldies čaļiem par cīņassparu, tas bija TOP līmenī! diemžēl, arī es neredzu neko citu par ko krist eiforijā... 10 vieta- nav nekas izcils. Palika sajūta, ka varēja vairāk. Nevainosim tiesnešus. Jāsaka, ka daži spēlētāji ievērojami atpalika pat no sava vidējā līmeņa, pie tam, tie ir izlases līderi! Pirmkārt jāmin Daugaviņš. Jā, viņš ir īsts kapteinis, patriots utt. Visdrīzākais, tās bija traumu sekas, jo viņš bija blāva ēna uz ledus salīdzinot ar pašu kaut vai gadu atpakaļ... ne ātruma, ne pareizu lēmumu. Tāpat Galviņš, Sotnieks, Meija... Roberts Bukarts - cik var mest tos bezjēdzīgos metienus! Neviena gola pa visu turnīru!!!!! Manuprāt, spēlēšana izlasē viņam ir liels avanss. Aizsardzībā jau nekad nav "spīdējis", šoreiz arī uzbrukumā - 0 ! Pietrūka Dārziņš ar saviem nestandarta risinājumiem. Protams - Karsums, ar spēka spēli un stiprajām kājām. Nākamgad jācer uz Jevpalovu, Ābolu un Dzierkalu - jāpaliek vēl stiprākiem! Domāju, ka brāļu Rēdlihu laiks izlasē ir beidzies, neviens vairs "bortus neslīpē", spēle ir daudz ātrāka, un viņi šeit vairs neiederās. Ja vien paliek Hārtlijs.
Nākotne rādās cerīga, taču nepārspīlēsim ši gada sasniegumu. Ja vien, to vērtējam ar lozungu - mēs nākam !
ceret var uz jebkuru speletaju, bet Abolu mes redzejam, ceribu nav........

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 13:00, pirms 8 gadiem
Calvin rakstīja: Paldies čaļiem par cīņassparu, tas bija TOP līmenī! diemžēl, arī es neredzu neko citu par ko krist eiforijā... 10 vieta- nav nekas izcils. Palika sajūta, ka varēja vairāk. Nevainosim tiesnešus. Jāsaka, ka daži spēlētāji ievērojami atpalika pat no sava vidējā līmeņa, pie tam, tie ir izlases līderi! Pirmkārt jāmin Daugaviņš. Jā, viņš ir īsts kapteinis, patriots utt. Visdrīzākais, tās bija traumu sekas, jo viņš bija blāva ēna uz ledus salīdzinot ar pašu kaut vai gadu atpakaļ... ne ātruma, ne pareizu lēmumu. Tāpat Galviņš, Sotnieks, Meija... Roberts Bukarts - cik var mest tos bezjēdzīgos metienus! Neviena gola pa visu turnīru!!!!! Manuprāt, spēlēšana izlasē viņam ir liels avanss. Aizsardzībā jau nekad nav "spīdējis", šoreiz arī uzbrukumā - 0 ! Pietrūka Dārziņš ar saviem nestandarta risinājumiem. Protams - Karsums, ar spēka spēli un stiprajām kājām. Nākamgad jācer uz Jevpalovu, Ābolu un Dzierkalu - jāpaliek vēl stiprākiem! Domāju, ka brāļu Rēdlihu laiks izlasē ir beidzies, neviens vairs "bortus neslīpē", spēle ir daudz ātrāka, un viņi šeit vairs neiederās. Ja vien paliek Hārtlijs.
Nākotne rādās cerīga, taču nepārspīlēsim ši gada sasniegumu. Ja vien, to vērtējam ar lozungu - mēs nākam !
Negribas iekrist personālijās, bet jāsaka ka mūsu sākumā saslavētais vairākums, beigās izskatījās nožēlojams. Es runāju par brīžiem, kad tika izspēlēts uz Bukartu un sekoja nejēdzīgs metiens, kuru gaidīja visi, vārtsargu ieskaitot. Tik Džera vairākuma bildi padarīja daudz simpātiskāku.

     [+] [-]

, 2017-05-17 13:11, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Negribas iekrist personālijās, bet jāsaka ka mūsu sākumā saslavētais vairākums, beigās izskatījās nožēlojams. Es runāju par brīžiem, kad tika izspēlēts uz Bukartu un sekoja nejēdzīgs metiens, kuru gaidīja visi, vārtsargu ieskaitot. Tik Džera vairākuma bildi padarīja daudz simpātiskāku.
Domā pretinieku treneri nepaskatās, kas tad tur tāds ir tajā 50% vairākumā? Negribas baigi gudroties, bet šķiet, ka problēma varētu būt alternatīva vairākuma zīmējuma trūkums...tjip, šitais treniņos iet, to arī mēģinam.

     [+] [-]

, 2017-05-17 13:17, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Domā pretinieku treneri nepaskatās, kas tad tur tāds ir tajā 50% vairākumā? Negribas baigi gudroties, bet šķiet, ka problēma varētu būt alternatīva vairākuma zīmējuma trūkums...tjip, šitais treniņos iet, to arī mēģinam.
50% vairākums tā ir anomālija...tam bija jākrīt, treneri skatās vai neskatās. Alternatīva ir vai nav.

     [+] [-]

, 2017-05-17 13:19, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: 50% vairākums tā ir anomālija...tam bija jākrīt, treneri skatās vai neskatās. Alternatīva ir vai nav.
precīzi, no statistikas vēl neviens nav aizbēdzis

     [+] [-]

, 2017-05-17 13:28, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Domā pretinieku treneri nepaskatās, kas tad tur tāds ir tajā 50% vairākumā? Negribas baigi gudroties, bet šķiet, ka problēma varētu būt alternatīva vairākuma zīmējuma trūkums...tjip, šitais treniņos iet, to arī mēģinam.
Loģiski ka paskatās. Pietrūka kreativitātes un improvizācijas. Bet no otras puses, vadībā izvirzījāmies vairākumā, tā ka nav tā ka baigi jāpārmet, vnk vienmēr gribas vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-17 13:44, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: 50% vairākums tā ir anomālija...tam bija jākrīt, treneri skatās vai neskatās. Alternatīva ir vai nav.
Sezonā protams, bet šādos turnīros visādi brīnumi ir redzēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-17 14:02, pirms 8 gadiem
Nækamgad mums neviens punktus tāpat vien nedos - MUMS! Hārtlija teiktais raisa pozitīvismu, bet tādu treneri es neesmu redzējis, dod Dievs viņš paliek, nebūtu slikti noslēgt līgunu vismaz uz diviem trim gadiem, pēc trim gadiem būs izcila komanda kas atkārtos Vācija iespēto 10.gadā 3 vai 4 vieta

     [+] [-]

, 2017-05-17 14:12, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nækamgad mums neviens punktus tāpat vien nedos - MUMS! Hārtlija teiktais raisa pozitīvismu, bet tādu treneri es neesmu redzējis, dod Dievs viņš paliek, nebūtu slikti noslēgt līgunu vismaz uz diviem trim gadiem, pēc trim gadiem būs izcila komanda kas atkārtos Vācija iespēto 10.gadā 3 vai 4 vieta
Tā arī nesapratu ko izlasīju? Tiešām domā, ka ir pa spēkam tikt 1/2 ?
1/2 parasti vajag labāko sastāvu un rupjas vārtsargu kļūdas(Baltkrievija -Zviedrija), Šveice-Vācija(tikties ar komandu, kas nav top6), vai cits variants- spēcīga profesionāla līga(NLA) + NHL spēlētāji!
Spēcīgu profesionālu līgu var nodrošināt ZA,Krievija, Zviedrija, Somija, Šveice, Čehija, Vācija.
Slovākijas līgas līmenis krīt un arī viņu izlase krīt, bet pārējās izlases var tiekties uz to, lai visa izlase sastāvētu no NHL, KHL un citu top līgu spēlētājiem!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-17 14:36, pirms 8 gadiem
Pozitīvais ko ievēroju šī gada Latvijas izlasē bija komandas saliedētība, pašatdeve un cīņas spars un tas ir trenera nopelns, kas nācis caur hokejistiem. Gan jau arī hokeja federācija to novērtēs. Neskatoties uz dažiem bļauriem, kam rezultātu vajag uzreiz.

     [+] [-]

, 2017-05-17 14:51, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Sezonā protams, bet šādos turnīros visādi brīnumi ir redzēti.
Ja turnīrā piedalītos tikai Latvija, Slovākija, Itālija un Dānija...tad jā, piekrītu, jo mazāk spēļu un komandu jo tie cipari varbūt lielāki nekā norma.
Bet tālāk mums spēles bija pret Zviedriju, ASV, Krieviju, Vāciju.

50% vairākums pret zviedriem mums dotu uzvaru 8-2

Pēc spēles ar Vāciju, kur atkal tika realizēts vairākums, mums turnīra beigās palika 28%...domāju, ka šis cipars ir diezgan augsts un labs vairākums bija turnīrā kopumā!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 15:32, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Ja turnīrā piedalītos tikai Latvija, Slovākija, Itālija un Dānija...tad jā, piekrītu, jo mazāk spēļu un komandu jo tie cipari varbūt lielāki nekā norma.
Bet tālāk mums spēles bija pret Zviedriju, ASV, Krieviju, Vāciju.

50% vairākums pret zviedriem mums dotu uzvaru 8-2

Pēc spēles ar Vāciju, kur atkal tika realizēts vairākums, mums turnīra beigās palika 28%...domāju, ka šis cipars ir diezgan augsts un labs vairākums bija turnīrā kopumā!
Liekas ka virs 20 ir ok, 25% labi, 30% ļoti labi. Bet tas tā, liekas ka kaut kur ko tādu dzirdēju