Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Vācija līdzīgā cīņā piekāpjas Krievijai, Ovečkinam PČ beidzies?

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Vācija līdzīgā cīņā piekāpjas Krievijai, Ovečkinam PČ beidzies?
Filipam Grubaueram šajā mačā darba netrūka
Foto: AP/Scanpix

Cīņu par vietu pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā noslēgusi Vācijas izlase, kas B grupas pirmspēdējā spēlē ar 0:3 atzina Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenētās Krievijas izlases pārākumu. Pēc šīs spēles galvenais jautājums tomēr ir, vai čempionātu varēs turpināt savainojumu guvušais Aleksandrs Ovečkins.

Vācijas izlasei šī spēle noteikti bija daudz svarīgāka nekā Krievijai. Ja Krievijas valstsvienība jau ir garantējusi uzvaru B grupā, tad Vācijai zaudējums laupītu pēdējo cerību uz vietu ceturtdaļfinālā. Ir svarīgi piezīmēt, ka ne tikai no Vācijas izlases snieguma viss ir atkarīgs, bet arī no konkurentu neveiksmēm... ieskaitot Latvijas izlases.

Spēli aktīvi sāka Vācijas izlase, piektajā minūtē tiekot arī pie skaitliskā vairākuma. Tomēr jāsaka, ka notikumus spēlē kontrolēja Krievijas izlase. Bija jāpienāk devītajai minūtei, kad pirmo reālo vārtu gūšanas iespēju Krievijai radīja čempionāta rezultatīvākais spēlētājs Viktors Tihonovs, kura mestā ripa trāpīja pa vārtu stabu. Pakāpeniski Krievijas izlases spiediens pieauga. Tā rezultātā perioda vidū Krievija tika pie divu minūšu ilga lielā skaitliskā vairākuma. Krievi daudz nekombinējās, cenšoties izdarīt vairākus metienus pa vārtiem. Vācieši ļoti labi aizstāvējās, pirmajā minūtē četras reizes raidot ripu ārpus savas aizsardzības zonas. Krievi šo vairākumu neizmantoja un nu bija paši spiesti spēlēt mazākumā. Krievijas izlase pirmajā periodā centās gūt kādus vārtus, bet rezultāts tā arī palika neatklāts.

Līdzīgi kā pirmo, arī otro periodu aktīvi ar labu vārtu gūšanas momentu iesāka Vācijas izlase, kad no vārtu priekšas netrāpīja Tomass Openhaimers. Pirmajās minūtēs cīņa ritēja līdzīgi, kad Krievijas izlasei izdevās iegūt iniciatīvu un vairākkārt apdraudēt Vācijas vārtus. Sestajā minūtē Aleksandrs Barta nodemonstrēja savu individuālo meistarību, ātrajā pretuzbrukumā tiekot pie vārtu gūšanas iespējas, bet pēdējā brīdī aizsargs patraucēja vācu uzbrucējam izdarīt precīzu metienu. Perioda vidū līdzīgā situācijā nonāca Sergejs Širokovs, bet lieliski vārtos turpināja spēlēt Filips Grubauers. Krievijas izlasei tā arī neizdevās uzlauzt Vācijas aizsardzību un Grubauera sargātos vārtus. Arī vācieši savas retās iespējas neprata izmantot, rezultātam paliekot nemainīgam - 0:0.

Trešā perioda ievadā Vācija izturēja skaitlisko mazākumu un uzreiz pēc tam apdraudēja Andreja Vasiļevska sargātos vārtus. Ceturtajā minūtē Krievijas izlase tika pie sava kārtējā skaitliskā vairākuma un beidzot atklāja rezultātu, kad precīzu metienu izdarīja Vadims Šipačovs (1:0). Vācija centās iegūt iniciatīvu un izglābties. Vienā no spēles epizodēm pēc spēka paņēmiena tika traumēts Aleksandrs Ovečkins, kurš paša spēkiem nespēja pamest laukumu, kas lika domāt, ka savainojums ir ļoti nopietns. Pagāja tikai dažas sekundes, kad individuālo meistarību parādīja Sergejs Širokovs, panākot divu vārtu pārsvaru. Atlikušajā laikā Vācija nekādus varoņdarbus nespēja paveikt. Viktors Tihonovs vēl paspēja ieraidīt ripu tukšos vārtos, Krievijas izlasei izcīnot sesto uzvaru sešās spēlēs - 3:0.

Pasaules čempionāts hokejā 2014, 18.maijs

Krievija – Vācija 3:0 (0:0, 0:0, 3:0)
Vārti: 43:58 Šipačovs (Jakovļevs, Plotņikovs) 1:0, 50:10 Širokovs (Zaripovs, Aņisimovs) 2:0, 59:15 Tihonovs (Aņisimovs) 3:0
Soda minūtes: 8-12
Metieni: 31-27
Vārtsargi: Andrejs Vasiļevskis - Filips Grubauers

Pasaules čempionāts hokejā, B grupa

VIzlaseSUUPZPZVAP
1.Krievija6600029:618
2.ASV6310222:1911
3.Baltkrievija5300214:149
4.Latvija5300217:189
5.Somija6210314:128
6.Šveice6201316:197
7.Vācija611049:185
8.Kazahstāna6002413:282

Izmantotie resursi:
Frontpage - 2014 WM - International Ice Hockey...

Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: objektiivais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:02, pirms 11 gadiem
kas tev pret Oveckinu?DRaudzeni nocela?
objektiivais rakstīja: Vācija zaude , Ovečkins ārā - vkn ideāls scenārijs Latvijai , Somijai , Baltkrievijai utt.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:03, pirms 11 gadiem
Vasiļevskis vartos normāli staveja , bet momentu bija maz , kaut arī metienu padaudz , tapēc gruti teikt par meistarību pēc šīs speles
Slēpts komentārs: EricB

 +19 [+] [-]

, 2014-05-18 23:03, pirms 11 gadiem
Nez, man vienīgajam ir tāda sajūta, ka krievu nācija uzskata, ka viņiem vienmēr jāuzvar, viņiem vienmēr taisnība un viņus vienmēr nepatiesi apvaino?

 +26 [+] [-]

, 2014-05-18 23:04, pirms 11 gadiem
Desantnieks rakstīja: Sašam čempis laikam beidzies, žēl!

Labi, ka Žeņa atbrauks, tā ka turpināsim ārdīt pretinieku aizsardzības.

Eh, ja būtu Radulovs,Mozjakins, Kovaļčuks, Dacjuks, Tarasenko, Ņičuškins, Ketovs u.c.
būtu Pēterburga2000 vai Soči 2014

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:04, pirms 11 gadiem
Cepuri nost friču priekšā,tikai žel Ovi...

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:04, pirms 11 gadiem
kā pret cilveku nekas , bet kā pret krievijas izlases līderi nepatika , jo mazak izcilu spēletāju krievijas izlasē , jo lielākas izredzes , ka LV vai jebkura cita valstsvienība uzvarēs krievus
avangard09 rakstīja: kas tev pret Oveckinu?DRaudzeni nocela?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-05-18 23:05, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: Nez, man vienīgajam ir tāda sajūta, ka krievu nācija uzskata, ka viņiem vienmēr jāuzvar, viņiem vienmēr taisnība un viņus vienmēr nepatiesi apvaino?
Tāpat ka mums un visiem pārejiem

  -2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:05, pirms 11 gadiem
Tapec Malkins ir atbraucis lai nomainitu Oveckinu. Taka Krievija ar to sliktaka nepalika.
objektiivais rakstīja: kā pret cilveku nekas , bet kā pret krievijas izlases līderi nepatika , jo mazak izcilu spēletāju krievijas izlasē , jo lielākas izredzes , ka LV vai jebkura cita valstsvienība uzvarēs krievus

 +21 [+] [-]

, 2014-05-18 23:05, pirms 11 gadiem
Krieviem karma atribjas... spele pret somiem par rupju pārkāpumu neko neko neiedeva ... tagad tas pats pret OVI un arī nekā... Karma.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:06, pirms 11 gadiem
Es noskatījos visu spēli un nebija neviena superseiva , vai tāda momenta kurā izdaritu kkādus brīnumus vārtos ! To ko bija jāker nokera , ko jāatsit atsita - nekas vairāk
EricB rakstīja: tu tiesham esi stulbs!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:06, pirms 11 gadiem
Pēc Ovečkina iespējamās izstāšanās no PČ skaidrs ir tas,ka urāliem varētu būt nopietnas problēmas ar vairākuma izspēli. Vismaz dažās spēlēs, jo lielāka daļa vairākuma izspēļu gāja tieši caur viņu.
Par tiem,kas cer uz Malkinu, pasmaidu, jo pēc tik garas sezonas NHL+OS+atklimatizācijas problēmas. Tā visa rezultātā uz viņa pienesumu urālu izlasei nevajag baigi sacerēties.

  +5 [+] [-]

, 2014-05-18 23:06, pirms 11 gadiem
Desantnieks rakstīja: Tampai būs normāls vārtsargs tagad - Vasiļevskis un rezervē Bišops.

Bet to laša murdu/zvejas tīklu Gudļevski varēs nosūtīt uz ECHL.
Neapvaino te Gudļevski. Aizej pats paspēlē hokeju vārtsarga lomā. Gribēšu paskatīties kā tev sanāk.

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:07, pirms 11 gadiem
mums spele pret somiem karalahti staalu izsledza bortaa bet nekada noraidijuma nebij..kad mums karma atnaks atpakal?
Kurmis007 rakstīja: Krieviem karma atribjas... spele pret somiem par rupju pārkāpumu neko neko neiedeva ... tagad tas pats pret OVI un arī nekā... Karma.

  +4 [+] [-]

, 2014-05-18 23:07, pirms 11 gadiem
nu ir problemas krieviem pret dzelzainu aizsardzibu.vaciesi pat loti labi izskatijas.nezinu ........ja sita vinji turpinas var ari nedabut medali
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:07, pirms 11 gadiem
ura krieviem seras jo Oveckins dabuja traumu un kaut vins nespeletu bet ir jau Malkins vinu vieta tad jau krievijai nav tik slikti turpinajums

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:07, pirms 11 gadiem
Znaroks rullē.
Man pie kājas, ko viņš vinnē, ka tik mūsējiem vieglāka dzīve tabulā.
Kā nekā vēl ir iespēja pāris spēles sarūpēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:08, pirms 11 gadiem
žēl Ovečkinu. Cerams būs labi.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:08, pirms 11 gadiem
vienīgā atšķiriba , ka OVi pats virsu uzskrēja un vācietis gurnu pagrieza , bet pret somiem Šipačovs tīši spēlēja galvā , kad soms pat nenojauta par viņa tuvošanos
Kurmis007 rakstīja: Krieviem karma atribjas... spele pret somiem par rupju pārkāpumu neko neko neiedeva ... tagad tas pats pret OVI un arī nekā... Karma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:08, pirms 11 gadiem
Žēl pa sašu, lai gan neesmu krievijas fanu lokaa tāds spēlētājs vienmēr ir zaudējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-18 23:09, pirms 11 gadiem
Pateicoties tiesnešiem uzvarēja Krievija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-05-18 23:09, pirms 11 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Pateicoties tiesnešiem uzvarēja Krievija.
apbizotais latvietis?

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:09, pirms 11 gadiem
ja galva stulba, tad pat aarsts nepaliidzees. skaties, ka pasham kaaja nepasliid
balderuska rakstīja: ura krieviem seras jo Oveckins dabuja traumu un kaut vins nespeletu bet ir jau Malkins vinu vieta tad jau krievijai nav tik slikti turpinajums

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:10, pirms 11 gadiem
Desantnieks rakstīja: es paskatos kā sanāk Vasiļevskim

Gudļevskim līdz Vasiļevskim kā man rāpus līdz mēnesim
Tad sāc rāpot nevis te gudri cirst!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-05-18 23:11, pirms 11 gadiem
Ovečkina traumu izraisīja tiesneši,tā ir,ka neseko līdzi spēlētājiem
Pārkāpumu izdara viens spēlētājs,bet noraida Kinxu,kurš pat nav tuvumā,un ne vienu reizi vien,tad nu Kinxam jau pieriebās un tas krieveļākiem maksāja daudz vairāk kā uzvara

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:11, pirms 11 gadiem
paldies krieviem vienu pretendentu novaaca. bij jau bailjuks mazliet

  +4 [+] [-]

, 2014-05-18 23:11, pirms 11 gadiem
Tiesāja par labu krieviem.

  +4 [+] [-]

, 2014-05-18 23:11, pirms 11 gadiem
Desantnieks rakstīja: Krievija tagad uzdāvinās 3p baltkrieviem, to arī novēlu
Es gan tev noveelu, lai kaads desantnieks tev pirkstus salauzh

  +5 [+] [-]

, 2014-05-18 23:11, pirms 11 gadiem
mariscesis rakstīja: Ceru ,ka Znaroks,izmetīs Vītoliņu aiz žoga kā nevjadzīgu kucēnu,kad sasniegs savus mērķus.
Tev visi mājās ?

  +6 [+] [-]

, 2014-05-18 23:12, pirms 11 gadiem
fantastika,pret Sirokovu speka panemiens un vartas pa ledu,ka silke,bet jau nakamaja mainja skrien ka traks un vel golu iemet.vacietis saibu seja dabuja un vel pats nomainijas........vnk bus musu Nolanam taisniba,pietelo tie krieveli.tik zel ka uz Ovi karma krita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-05-18 23:12, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Te ir lielais laukums, uz mazā otrādāk varbūt
Vai tad Gudļevskim šosezon AHL un NHL baigi kaut kas sanāca?
Tas ka viņš sezona pabeidza NHL bija tīrākā sagadīšanās. Arī AHL viņam gāja kā pa viļņiem.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:13, pirms 11 gadiem
Desantnieks rakstīja: es paskatos kā sanāk Vasiļevskim

Gudļevskim līdz Vasiļevskim kā man rāpus līdz mēnesim
Tu liec sho speeli kaa atskaites punktu? Nez kas buutu, ja Vasilevskii ieliktu Latvijas vaartos OS speelee ar Kanaadu cik tad chalis atvairiitu. Viegli runaat jau ir, kad komanda visus uzvar un varsargam ir daudz vieglaak speleet, bet ja Vaacieshi buutu spiedushi, kaa Kanaada LV, ko tad vinjsh dariitu?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:13, pirms 11 gadiem
neticu, ka taadus sievietes dzemdee!!!
mariscesis rakstīja: Ceru ,ka Znaroks,izmetīs Vītoliņu aiz žoga kā nevjadzīgu kucēnu,kad sasniegs savus mērķus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:14, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tiesnesis vilka mēslus, vilka tik pēc tam visas rokas brūnas , nu neko , vācieši vismaz malači, ka cīnījās.
Tu pats kļūsti par aizvien lielāku m*slu!

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:15, pirms 11 gadiem
Desantnieks rakstīja: Daži pokes raksta, ka krieviem ir problēmas pret tādām kā Vācija, bet tās ir muļķības. Šīs spēles uzstādījums bija dabūt vismaz punktu, lai nodrošinātu 1.vietu grupā, kas tika veiksmīgi izdarīts.

Atkal nekādu cerību atslēgt krievu aizsardzību pretiniekam.
te kads sakarigs ari ir

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:15, pirms 11 gadiem
Skatos te visi apbrino Ovi un Krievijas izlasi!
Tik neaizmirstam kadi sastavi ir parejam izlasem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:16, pirms 11 gadiem
avangard09 rakstīja: kas tev pret Oveckinu?DRaudzeni nocela?
Ja,, Sarapovu. Bija jau abi kopaa, bet tad bum un paradijas princis Oveckins.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:16, pirms 11 gadiem
chubaki rakstīja: Tu liec sho speeli kaa atskaites punktu? Nez kas buutu, ja Vasilevskii ieliktu Latvijas vaartos OS speelee ar Kanaadu cik tad chalis atvairiitu. Viegli runaat jau ir, kad komanda visus uzvar un varsargam ir daudz vieglaak speleet, bet ja Vaacieshi buutu spiedushi, kaa Kanaada LV, ko tad vinjsh dariitu?
Kā domā,Gudļevskim 19 gadu vecumā būtu iespēja tikt uz PČ Rus izlasē ? Es neatceros nevienu Rus vārtsargu,kurš 19 gados būtu spēlējis Rus izlasē. Pie kam nostāvot divās spēlēs pret ASV un Vāciju sausā. Visu pārējo saistībā ar NHL,rādīs laiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:17, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Skatos te visi apbrino Ovi un Krievijas izlasi!
Tik neaizmirstam kadi sastavi ir parejam izlasem!
Sēņu turnīrs, izņemot apmeklējumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:19, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Skatos te visi apbrino Ovi un Krievijas izlasi!
Tik neaizmirstam kadi sastavi ir parejam izlasem!
''B'' grupas komandām tie spēciņi izrādijās par vāju,lai urālu kāpurnieku apstādinātu, bet ''A'' grupas divām izlasēm (SWE vai CAN) tas ir pa spēkam. Īpaši tagad, kad Jērs iespējams ir izstājies.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:19, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: Sēņu turnīrs, izņemot apmeklējumu!
Tad ko jūs to skatieties ?

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:20, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Skatos te visi apbrino Ovi un Krievijas izlasi!
Tik neaizmirstam kadi sastavi ir parejam izlasem!
Atskaitot Latviju, visi spēlē ar 3. - 6. izlasēm, jeņķi vispār atsūtījuši U-18 ar 40-gadnieku kastē!

  +3 [+] [-]

, 2014-05-18 23:21, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Kā domā,Gudļevskim 19 gadu vecumā būtu iespēja tikt uz PČ Rus izlasē ? Es neatceros nevienu Rus vārtsargu,kurš 19 gados būtu spēlējis Rus izlasē. Pie kam nostāvot divās spēlēs pret ASV un Vāciju sausā. Visu pārējo saistībā ar NHL,rādīs laiks.
Kopumā piekrītu, bet runājot par 19-gadīgiem vārtsargiem, jāatgādina par Brizgalovu Pēterburgā.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:21, pirms 11 gadiem
Gan jau Ovijs būs uz plejofiem gatavs spēlēt. Neaizmirsīsim, ka vēl pavisam nesen viņš uz PČ atbrauca un spēlēja ar lauztu kāju.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:22, pirms 11 gadiem
[quote desantnieks]
Daži pokes raksta, ka krieviem ir problēmas pret tādām kā Vācija, bet tās ir muļķības. Šīs spēles uzstādījums bija dabūt vismaz punktu, lai nodrošinātu 1.vietu grupā, kas tika veiksmīgi izdarīts.

Atkal nekādu cerību atslēgt krievu aizsardzību pretiniekam.
[tu treninja biji ka zini kads vinjiem uzstadijumsBIJa????tur pat kakim jasmejas,experts atradies!!!!!es rdzeju ka krievi neko nevareja izdarit GER pirmas 45 min ar visu OVI prieksgala.redzesim ka vinjiem ies finalos,ja tiks lidz tam,jo pret labu aizsardzibu vinju parakums pazud un sie bija tikai GER.]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:23, pirms 11 gadiem
pa TSN pateica, ka Ovi aizveda uz slimnicu ar atro palidzibu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-05-18 23:24, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Gan jau Ovijs būs uz plejofiem gatavs spēlēt. Neaizmirsīsim, ka vēl pavisam nesen viņš uz PČ atbrauca un spēlēja ar lauztu kāju.
Tas gan beigās izrādijās tikai iemesls,lai krieviem savu pašmāju līdzjutējiem būtu iespēja attaisnoties savu līdzjutēju priekšā par kaunpilno kāsienu jaunajiem jeņķiem.
Ja Jēram būtu patiešām būtu bijis NOPIETNS kājas lūzums, tad viņš laukumā neizietu.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:25, pirms 11 gadiem
Zinot ovechkinu domāju ka spēlēs pagajushaja chempii ar lauztu potīiti speeleeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:26, pirms 11 gadiem
pietiek ar 2 pkt. pēdējās 2 spēlēs

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:26, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev visi mājās ?
Atbrauc uz sētu uz sētu un pāskasties,gudreli.

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:26, pirms 11 gadiem
Who cares, Latvijai jāuzvar tagad!

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:26, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Brizgalovs spēlēja
Biju piemirsis.

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:26, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Znaroka meituks kliedza urjuku himnu uz pillu katushku
Bet ko gan Tu gaidīji? Baigo LV patriotismu no meitenēm,kura tā arī nav spējušas visos šajos gados iemācīties latviešu valodu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:27, pirms 11 gadiem
mariscesis rakstīja: Atbrauc uz sētu uz sētu un pāskasties,gudreli.
Ko es tur redzēšu,stulbu lauķi ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:28, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tad ko jūs to skatieties ?
Skatos, tāpēc, ka patīk hokejs. Apzinos realitāti un tik arī pārdzīvoju. Man patīk arī spēle, kurā Bolderāja pēdējā minūtē panāk comebacku pret Vecmīlgrāvi.

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:29, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Modritis, 23:15, pirms 9 minūtēm

krievijai ir 12 debitanti, bet latvijai kādi 2. krievija ir atvedusi iespēlēt savus jauniešus un visu grauj. būtībā šis ir kāds krievijas 4 sastāvs no 10 ko viņi var izveidot
Un it kā pārējām izlasēm būtu tie labākie, ja neskaita Latvijai līdzīgās izlases.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:29, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko es tur redzēšu,stulbu lauķi ?
No kurienes Tu esi puika?

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:30, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Modritis, 23:15, pirms 9 minūtēm

krievijai ir 12 debitanti, bet latvijai kādi 2. krievija ir atvedusi iespēlēt savus jauniešus un visu grauj. būtībā šis ir kāds krievijas 4 sastāvs no 10 ko viņi var izveidot
jaunie, jā; tik sīkumiņš, ka Orlovam, Burmistrovam, Kuzņecovam, Loktionovam - šiem jaunajiem ir NHL pieredze.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:30, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Modritis, 23:15, pirms 9 minūtēm

krievijai ir 12 debitanti, bet latvijai kādi 2. krievija ir atvedusi iespēlēt savus jauniešus un visu grauj. būtībā šis ir kāds krievijas 4 sastāvs no 10 ko viņi var izveidot
Beidz tacu salidzinat LV izlasi ar Krievijas,es runaju par lielajam izlasem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:30, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tie jaunie praktiski ir piespiedu kārtā iespēlēti, jo zaudējumi liedza pārējos un šī izlase 1/4 finālā izkritīs
Pieminam tavus vārdus

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:31, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Modritis, 23:15, pirms 9 minūtēm

krievijai ir 12 debitanti, bet latvijai kādi 2. krievija ir atvedusi iespēlēt savus jauniešus un visu grauj. būtībā šis ir kāds krievijas 4 sastāvs no 10 ko viņi var izveidot
Pietiek varbūt LV salīdzināt ar URAL. Viņi cīnās par savām vietām, bet letiņi par savām.
Ir padumji iedomāties, ka tie spēlētāji kuri junioros cīnijās par vietas saglabāšanu Elites grupā nonākot pieaugušo konkurencē, tad gad cīnīsies kā līdzīgs ar līdzīgu ar tiem,kuri junioros cīnijās par medaļām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:32, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: Skatos, tāpēc, ka patīk hokejs. Apzinos realitāti un tik arī pārdzīvoju. Man patīk arī spēle, kurā Bolderāja pēdējā minūtē panāk comebacku pret Vecmīlgrāvi.
Nemelo sev un citiem. Skaties to,kas saista.

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:32, pirms 11 gadiem
mariscesis rakstīja: No kurienes Tu esi puika?
Nu noteikti ne no tavas sētas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:33, pirms 11 gadiem
Desantnieks rakstīja: izlase nevar būt maksimālā, ja nevar izvēlēties visus kurus grib bet tu jau to nesaproti

Kanadas izlase arī pašlaik ir maksimālā sastavā no visiem, kas bija pieejami, jo pārējie atteicās spēlēt čempī
Kanāda Sočos bija maksimālā sastāvā, kur visiem pārbrauca pāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:33, pirms 11 gadiem
Desantnieks rakstīja: nez vai to varētu man pateikt sejā, gļēvuli
Mierigi!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:34, pirms 11 gadiem
zebiakste rakstīja: Ovečkina traumu izraisīja tiesneši,tā ir,ka neseko līdzi spēlētājiem
Pārkāpumu izdara viens spēlētājs,bet noraida Kinxu,kurš pat nav tuvumā,un ne vienu reizi vien,tad nu Kinxam jau pieriebās un tas krieveļākiem maksāja daudz vairāk kā uzvara
Piekrītu. Kinka izgājiens vismaz dałēji uz tiesnešu sirdsapzińas. Nebūtu šādu pańēmienu, ja tiesneši nelaistu tādu lažu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:34, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Aizver savas zaunas!
Neņem to urālu provokātoru aubē. Viņš to tik vien gaida,ka ar viņu vai viņam līdzīgo kāds ielaidīsies diskusijā vai strīdā.

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:35, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Kaut vai, pret labu aizsardzību Ruslande neko nespēj, nebūtu GER sākuši kļūdīties aizsardzībā, būtu OT kā minimums
Grūti jau pateikt par cik procentiem Krievija spēlēja, bet vismaz krievu spēlē varēja saskatīt šos tavus pieminētos robus. Ja reiz uzrakstīji,tad atcerēsimies tevis sacīto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:36, pirms 11 gadiem
Desantnieks rakstīja: raksti uz pm
Ko man tev rakstit?
Viens tev lidzigs ar druadeja,bet kad uzrakstiju adresi un cikos bushu ,ta ciks vien sanaca! Tu nebusi iznemums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:37, pirms 11 gadiem
Izskatās,ka Ovie šis PČ beidzās. Krieviem nereāli daudz traumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:38, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu noteikti ne no tavas sētas
Kaunies lauķi?

  -4 [+] [-]

, 2014-05-18 23:38, pirms 11 gadiem
Ceru, ka Ovečkins ir ārā no PČ!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:39, pirms 11 gadiem
Desantnieks rakstīja: tomēr nobijies no manis, he he

uz pm raksti, ja patiešām nebīsties atraut pa tāfeli

Jaa nobijos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:40, pirms 11 gadiem
mariscesis rakstīja: Kaunies lauķi?
Noteikti Ne jau es te kādu uz sētu saucu.
Nevienam pilsētniekam kas tāds prātā neienāktu.
Tā kā gani savas cūkas un mēz mēslus

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:40, pirms 11 gadiem
Ambrē rakstīja: Ceru, ka Ovečkins ir ārā no PČ!!!
Tāpat nāks Malkins,šāmējiem gan jācer, ka "labākais spēlētājs pasaulē" pārāk daudz nevadīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:41, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Skatos te visi apbrino Ovi un Krievijas izlasi!
Tik neaizmirstam kadi sastavi ir parejam izlasem!
Lai Dievs svētī Ameriku, lai Dievs svētī Obamu, lai Dievs svētī Modrīti

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:41, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: izvēlies vārdus
Kas tie par draudiem?

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:41, pirms 11 gadiem
Starp citu, kāpēc Dušens nespēlē PČ , viņam nav laika , pašlaik viņš aktīvi piedalās kampaņā par savas sejas atrašanos uz NHL2015 spēles vāka .

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:41, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Izskatās,ka Ovie šis PČ beidzās. Krieviem nereāli daudz traumu.
Un šeit var vilkt zināmas paralēles ar Maskavas Dinamo, kur arī vienmēr traumēto bija vairāk kā saprašanas.
Nevilšus nāk prātā tie krievu hokeja specu izteikumi, kuri runāja/rakstīja par Značoka&Haris treniņmetodēm,kuras noved pie masveidīga traumatisma.

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:42, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Brizgalovs spēlēja
Brizgalovs neskaitās - Harļiks viņu necieš, tapēc droši vien izslēdzis no savas apziņas

par Ovi - nekad, NEKAD negribu redzēt kādu spēlētāju tik iespējasm nopietni savainotu, vienalga cik ļoti man viņš patiktu vai nepatiktu (konkrēti pret Ovi man neitrālas izjūtas, talantīgs spēlētājs ar saviem plusiem un mīnusiem), bet ja atceras, cik bieži viņš savā profesionālajā karjerā ir izdarījis spēka paņēmienus pretiniekam celī, atstājot viņu uz ledus, tad... karma is a b*tch. to derētu atcerēties ikvienam.

par tiesāšanu - man nav īsti skaidrs, kā tiek izvēlēti tiesnēši šim turnīram? kā kkāds slovēņu kekss var tiesāt pasaules čemoi, kamēr tiesnesis (Odiņš), kurš ticis atzīts par vienas no spēcīgākās pausaules līgas labāko tiesnesi netiek pat uzaicināt? nez, vai ir vispār bijis kāds čempis, kur tiesāšana nav bijusi zem jautājuma zīmes, neatkarīgi no iesaistītajām komandām..

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:42, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: SportExpert, 23:38, pirms dažām sekundēm

pie znaroka, maskavas dinamo par līderiem kļuva par spēletāji no vhl kā sopins, būtībā nav nozīmes kādus spēletājus ņemt. kā teicu šī ir viena izlase no 10 ko krievi var uztaisīt un iespējams ka cita izlase spēletu pat abāk jo šie spēletāji ir jauni un meistarigi, bet mīksti
Par to nav bažu,bet ir viena lieta,izkritušos vairs nevar aizvietot ne ar vienu. Un nāksies lāpīt tos robus hvz kā ! Un tas var arī iegāzt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:45, pirms 11 gadiem
Palaidu garām,kas tur bija ar Ovečkinu ?

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:45, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Palaidu garām,kas tur bija ar Ovečkinu ?
Hospitālis.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:47, pirms 11 gadiem
Ovi no halles ar ātrajiem aizvests uz slimnīcu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-18 23:47, pirms 11 gadiem
jeebal reeka naak par jums expertiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neņem to urālu provokātoru aubē. Viņš to tik vien gaida,ka ar viņu vai viņam līdzīgo kāds ielaidīsies diskusijā vai strīdā.
Kapēc tu pie katra raksta, mēģini pielīst kādam ZA fanam?
Tev vienreiz šeit kaut kas uzdeva jautājumu, kā tu armijā izdzīvoji, bet tu neatbildēji. Skaidrs, smērējoties.

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:49, pirms 11 gadiem
arī bez aitaiņa krievi būs spēcīgi

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:50, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Hospitālis.
Nu es saprotu,bet kā tas notika ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:51, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Nu es saprotu,bet kā tas notika ?
Alex Ovechkin Injures Leg At World...

  +3 [+] [-]

, 2014-05-18 23:52, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Kā domā,Gudļevskim 19 gadu vecumā būtu iespēja tikt uz PČ Rus izlasē ? Es neatceros nevienu Rus vārtsargu,kurš 19 gados būtu spēlējis Rus izlasē. Pie kam nostāvot divās spēlēs pret ASV un Vāciju sausā. Visu pārējo saistībā ar NHL,rādīs laiks.
Brizga tak ar bija 19gadīgs, kad Pīterā taureņus no Semjonova laida

  +3 [+] [-]

, 2014-05-18 23:53, pirms 11 gadiem
Eddie11 rakstīja: jeebal reeka naak par jums expertiem
yep var izklaidēties vien refrešojot komentus vien

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas gan beigās izrādijās tikai iemesls,lai krieviem savu pašmāju līdzjutējiem būtu iespēja attaisnoties savu līdzjutēju priekšā par kaunpilno kāsienu jaunajiem jeņķiem.
Ja Jēram būtu patiešām būtu bijis NOPIETNS kājas lūzums, tad viņš laukumā neizietu.
Un ko tu zini par NOPIETNĀM traumām? Sēžot pie klaviatūras kādu reizi neesi NOPIETNI sastiepis pirkstu, bet tāpat kā varonis saņēmies un iepļūtījis ikdienas žults devu sc komentāros?

  -2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:55, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Brizga tak ar bija 19gadīgs, kad Pīterā taureņus no Semjonova laida
Biju piemirsis. Šis kadrs ir pavisam cits līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:55, pirms 11 gadiem
Ovečkinam ir ceļgala krustenisko saišu plīsums tā kā vairāk kā pusgadu varēs aizmirst par hokeju žēl

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:56, pirms 11 gadiem
krievs pats vainīgs- redzēja ka vācieties šo sagaida tā kā Znaroka rokas vicināšana bija nevietā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:57, pirms 11 gadiem
Barracuda21 rakstīja: Ovečkinam ir ceļgala krustenisko saišu plīsums tā kā vairāk kā pusgadu varēs aizmirst par hokeju žēl
Ta jau Capitals var aizmirst par play-off arī nākamgad.

     [+] [-]

, 2014-05-18 23:57, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tie jaunie praktiski ir piespiedu kārtā iespēlēti, jo zaudējumi liedza pārējos un šī izlase 1/4 finālā izkritīs
ja esi tikparliecinats, panem lielo naudas kreditu , uzliec visu uz Ru zaudi , bus tev liels pikis!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:57, pirms 11 gadiem
Barracuda21 rakstīja: Ovečkinam ir ceļgala krustenisko saišu plīsums tā kā vairāk kā pusgadu varēs aizmirst par hokeju žēl
tas pats kas savulaik ozo? nekas- 3 mēneši un sāks slidot, ja vien uz korķa neuzkāps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-18 23:59, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Noteikti ka vainīgs Tu jau arī sev kājas esi lauzis tīšu prāt.
Viņš viņu pamanīja pēdējā brīdī.
viņa problēma- ja esi ar ripu tad gaidi kad izsmērēs! vācietis nerespektēja krievu zvaigznīti un ierādīja vietu uz ledus

  +1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:59, pirms 11 gadiem
Es domāju ka viņš jau ir uz operāciju galda un parīt spēlē pret Baltkrieviem varēs noraudzīties arēnā aiz borta

  +1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:59, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Biju piemirsis. Šis kadrs ir pavisam cits līmenis.
Pagaidām tikai talants

  -1 [+] [-]

, 2014-05-18 23:59, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Ar Ovečkinu tāpat nebūtu, cik viņām punktu sezonā bija un cik lietderības koefs? - 30, ja kļūdos palabojiet
varbut tapec ka +- nedod vairakuma ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:01, pirms 11 gadiem
pūce rakstīja: viņa problēma- ja esi ar ripu tad gaidi kad izsmērēs! vācietis nerespektēja krievu zvaigznīti un ierādīja vietu uz ledus
Kaut kā nemanīju tavas gudrības kad Somu izslēdza,kurš arī neredzēja pretinieku un bija ar ripu aizspēlējies.

Tā arī bija Soma problēma,par kuru Ščipačovs DSQ norāva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:01, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Pagaidām tikai talants
Jau tagad ir ekstra klases,bez pagaidām. Un tur būs noteikti pēdējo 30 gadu stiprākais Rus vārtsargs.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:02, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Un? Esmu pietiekami daudz redzējis capitals spēles, lai zinātu to, ka nopietni par Stenlija kausu cīnīsies bez Ovečkina un ar citu līderi
tad nav ko vina punktus un koef likt viena groza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:03, pirms 11 gadiem
Hm,grūti spriest par to epizodi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:04, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Vasiļevskis uz lielā laukuma, Tu nezini varbūt NHL stils un mazais laukums traucēs viņam
Galvenais,ka tu zini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:05, pirms 11 gadiem
asusasus rakstīja: tad nav ko vina punktus un koef likt viena groza
vienu dienu sadomāju paskatīties, cik ļoti mīts vai patiesība par Ovi ūberslinkošanu. tīri selektīvi paskatījos ap 10 golu, pie kuru ielaišanas Ovi bija laukumā. viss skaidrs. ja tieši viņš konkrēti nebija pie vainas, tad laisko atgriešanos atpakaļ nevar nepamanīt. tiesa, katram jau savs uzdevums komandā. tik jāatceras, ka,teiksim, pie Ābola pat Hossa metās atpakaļ aizsargāties

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:05, pirms 11 gadiem
Spēles epizode, vienkārši nepaveicās. Cik palasīju, tad laikam esot diezgan nopietna situācija ...

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:06, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: vajag gan, jo viņa rezultativitāte neatspēko viņa kļūdas
un kapec doma ka vina kludaS ? katru golu redzeji ? biezi vien apskatos vartu gusanu ,un biezi ne jau vins vainigs pie zaudetiem vartiem

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:06, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: vajag gan, jo viņa rezultativitāte neatspēko viņa kļūdas
Duriks tu esi. Ovie ir bijušas sezonas arī ar vienu no iespaidīgākajiem + - līgā. Tev nosaukt virkni NHL spēlētājus,kuri ir mūžīgie - ?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:07, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Hm,grūti pateikt,par to epizodi.
nez, zems hits celī.. ja nomet nost iesaistīto spēlētāju uzvārdus un tautības, tad it kā jautājumiem nevajadzētu būt, par to, cik 'legāls' hits tas bija, plus kurš vēl realizējās, kā izskatās, nopietnā traumā.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:08, pirms 11 gadiem
ellja rakstīja: vienu dienu sadomāju paskatīties, cik ļoti mīts vai patiesība par Ovi ūberslinkošanu. tīri selektīvi paskatījos ap 10 golu, pie kuru ielaišanas Ovi bija laukumā. viss skaidrs. ja tieši viņš konkrēti nebija pie vainas, tad laisko atgriešanos atpakaļ nevar nepamanīt. tiesa, katram jau savs uzdevums komandā. tik jāatceras, ka,teiksim, pie Ābola pat Hossa metās atpakaļ aizsargāties
piekritu , atgriezas vins nesteizdzoties, jo citi uzdevumi vinam , paskaties kaaa vins spele pie Znaroka .. tatad NHLa vinam nav uzdevums atri atgriezties aizsardziba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:11, pirms 11 gadiem
asusasus rakstīja: piekritu , atgriezas vins nesteizdzoties, jo citi uzdevumi vinam , paskaties kaaa vins spele pie Znaroka .. tatad NHLa vinam nav uzdevums atri atgriezties aizsardziba
true

  -2 [+] [-]

, 2014-05-19 00:11, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ta jau Capitals var aizmirst par play-off arī nākamgad.
Smagi apšaubu,ka viņš nākošā sezonā vel būs Capital.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:12, pirms 11 gadiem
Harlamov - jā, kādreiz bija. Kādreiz OZO arī bija NHL top aizsargs...Pagātnes statistiku jau neviens viņam neatņems, taču šobrīd +/- statistika viņam ir tāda, kāda tā ir. Tas jau nenozīmē, ka viņš ir slikts spēlētājs - nevajag tā aizsvilties, tomēr par vienu no sliktākajiem +/- līgā neviens par izcili padarītu darbu uz pleca viņam neklapēs.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Smagi apšaubu,ka viņš nākošā sezonā vel būs Capital.
Kur tad viņš būs

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Smagi apšaubu,ka viņš nākošā sezonā vel būs Capital.
Nu nu, kaut kādas baumas?

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:14, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Jau tagad ir ekstra klases,bez pagaidām. Un tur būs noteikti pēdējo 30 gadu stiprākais Rus vārtsargs.
Harļik,cik extra klases urālu spēlētājus Tu jau esi aizsūtijis uz z-ameriku. Sakot no Kabanova un beidzot ar Grigorenko.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:15, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Harlamov - jā, kādreiz bija. Kādreiz OZO arī bija NHL top aizsargs...Pagātnes statistiku jau neviens viņam neatņems, taču šobrīd +/- statistika viņam ir tāda, kāda tā ir. Tas jau nenozīmē, ka viņš ir slikts spēlētājs - nevajag tā aizsvilties, tomēr par vienu no sliktākajiem +/- līgā neviens par izcili padarītu darbu uz pleca viņam neklapēs.
Kādreiz ? Ovie jau karjeru beidzis ? Tas kādreiz bija dažas sezonas atpakaļ. Un nekur nav teikts,ka nebūs arī nākamajā.
Nez kāpēc vienmēr hroniska utošanās ir saistībā tieši ar krieviem.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:16, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nu, kaut kādas baumas?
Pagaidām baumas, bet domāju,ka ja Capital tiešām grib ko mainīt savā komandā un reāli cīnīties par Lorda Stenlija balvu, tad viņiem kaut kas radikāli jāmaina šai komandā.
Domāju,ka Jēra aizmainīšana ne tikai Capital nāktu par labu, bet arī pašam Jēram.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:16, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Harļik,cik extra klases urālu spēlētājus Tu jau esi aizsūtijis uz z-ameriku. Sakot no Kabanova un beidzot ar Grigorenko.
Es tevis minētos izcēlu līdz laikam. Laikam kad tie aizskrēja vēja plēsti uz Ziemeļameriku,sevi nepierādot pat pašmājās.
Tieši tad es tos kritizēju un teicu,ka liela varbūtība ka būs sabeiguši sev karjeru. Un nekļūdījos.

Vasiļevskis sevi ir pilnībā pierādījis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:20, pirms 11 gadiem
Nu ja būs nākošsezon, tad ļoti labi - tad arī varēs paslavēt. Šobrīd aktuāla ir šīs sezonas statistika un tur var konstatēt, ka +/- ir bēdīgs. Tā pat kā varēja konstatēt, ka it kā par pasaules labāko hokejistu pasludināta Krozbija sniegums šī gada play-off bija maigi sakot bēdīgs.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:21, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ja būs nākošsezon, tad ļoti labi - tad arī varēs paslavēt. Šobrīd aktuāla ir šīs sezonas statistika un tur var konstatēt, ka +/- ir bēdīgs. Tā pat kā varēja konstatēt, ka it kā par pasaules labāko hokejistu pasludināta Krozbija sniegums šī gada play-off bija maigi sakot bēdīgs.
Tad arī jāizceļ viss tas ar piebildi - šosezon. Nevis apkopojot.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:21, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es tevis minētos izcēlu līdz laikam. Laikam kad tie aizskrēja vēja plēsti uz Ziemeļameriku,sevi nepierādot pat pašmājās.

Vasiļevskis sevi ir pilnībā pierādījis.
Viņš sevi ir pierādījis uz lieliem laukumiem, bet kā viņam ies uz mazajiem pagaidām Dievs tikai zin, jo uz tiem ir nepieciešams pavisam cits spēles stils. Galvenokārt jau uz izgājieniem no vārtiem.
Es ar iepriekš rakstīto nebūt negribu rakstīt,ka viņam z-amerikā varētu spēle neaiziet. Uz patreizējo brīdi ir ļoti labi redzams, ka NHL urālu vārtsargu skola nepazūd, bet pagaidām nav iemesla šo jauno vārtsargu iecelt Dieva kārtā. Laiks rādīs,kā viņam klāsies NHL.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:21, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Un? Tur viss no gala jāsāk
Noteikti,ka būs jāsāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:22, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pagaidām baumas, bet domāju,ka ja Capital tiešām grib ko mainīt savā komandā un reāli cīnīties par Lorda Stenlija balvu, tad viņiem kaut kas radikāli jāmaina šai komandā.
Domāju,ka Jēra aizmainīšana ne tikai Capital nāktu par labu, bet arī pašam Jēram.
Kurš viņu ņemtu? Nu nav viņš pierādījis sevi kā komandas spēlētāju, nu nav.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:23, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kurš viņu ņemtu? Nu nav viņš pierādījis sevi kā komandas spēlētāju, nu nav.
Stulbenis

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:24, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kurš viņu ņemtu? Nu nav viņš pierādījis sevi kā komandas spēlētāju, nu nav.
Tā ir taisnība. Viens no pasaulē pārvērtētākajiem spēlētājiem.

Samet daudz golus vairākumā, taču vienādos sastāvos pilnīga katastrofa.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš sevi ir pierādījis uz lieliem laukumiem, bet kā viņam ies uz mazajiem pagaidām Dievs tikai zin, jo uz tiem ir nepieciešams pavisam cits spēles stils. Galvenokārt jau uz izgājieniem no vārtiem.
Es ar iepriekš rakstīto nebūt negribu rakstīt,ka viņam z-amerikā varētu spēle neaiziet. Uz patreizējo brīdi ir ļoti labi redzams, ka NHL urālu vārtsargu skola nepazūd, bet pagaidām nav iemesla šo jauno vārtsargu iecelt Dieva kārtā. Laiks rādīs,kā viņam klāsies NHL.
Neviens viņu arī neceļ tik augstu.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:24, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kurš viņu ņemtu? Nu nav viņš pierādījis sevi kā komandas spēlētāju, nu nav.
Ņēmēji jau būtu, bet ir tikai jautājums par viņa lielo ciparu patreizējā līgumā. Un tas daudzus patenciālos pircējus varētu atbaidīt.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:24, pirms 11 gadiem
Nu kamēr spēlētājs ir aktīvs ES domāju tikai loģiski runāt par aktuālajām lietām. Apkopot viņa karjeru varēs, kad šis būs pro karjerai pielicis punktu.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:25, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tā ir taisnība. Viens no pasaulē pārvērtētākajiem spēlētājiem.

Samet daudz golus vairākumā, taču vienādos sastāvos pilnīga katastrofa.
Tā ir jūsu aprobežotā taisnība,nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:26, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Neviens viņu arī neceļ tik augstu.
Nu,labi,labi! Es varbūt nedaudz pārspīlēju, bet viņa fanu vidū emocijas sit augstu vilni. Un ne tikai LV.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:26, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ņēmēji jau būtu, bet ir tikai jautājums par viņa lielo ciparu patreizējā līgumā. Un tas daudzus patenciālos pircējus varētu atbaidīt.
Par tieši to arī ir runa. No izmaksu efektivitātes viedokļa viņš nekam neder.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:27, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu kamēr spēlētājs ir aktīvs ES domāju tikai loģiski runāt par aktuālajām lietām. Apkopot viņa karjeru varēs, kad šis būs pro karjerai pielicis punktu.
Kāpēc tieši viņš ir tādā uzmanībā ? Neliekas neloģiski ?
Tu taču nerunā par kādiem citu klubu pus-koka lēcējiem,smalki detalizējot tos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:29, pirms 11 gadiem
Tā nekur tas Ovečkins neies. Kamēr viņš būs viena no līgas sejām (un tāds viņš būs vismaz tik ilgi kamēr vien viņš tos golus lādes, pat neskatoties uz pārējo) tikmēr arī neviens no viņa Vašingtonā pat negribēs atbrīvoties - kaut vai tīri mārketinga utt. Vienvārdsakot finansiālā iemesla dēļ vien.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:30, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Tā nekur tas Ovečkins neies. Kamēr viņš būs viena no līgas sejām (un tāds viņš būs vismaz tik ilgi kamēr vien viņš tos golus lādes, pat neskatoties uz pārējo) tikmēr arī neviens no viņa Vašingtonā pat negribēs atbrīvoties - kaut vai tīri mārketinga utt. Vienvārdsakot finansiālā iemesla dēļ vien.
Tak tie spamotāji lieliski visu apzinās. Tik izliekas par eidukiem.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:30, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Par tieši to arī ir runa. No izmaksu efektivitātes viedokļa viņš nekam neder.
Ceturtais visvairāk pelnošais (9 + 3,5 miljonus dolāru sezonā) spēlētājs NHL.
Tas ir nopietni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:32, pirms 11 gadiem
Kāpēc Ovečkinam tāda uzmanība? Tāpēc, ka viņš tiek pozicionēts (un pats to ar savu spēli savulaik godam nopelnījis) kā viens no labākajiem hokejistiem pasaulē. Tāpēc! Manuprāt, diezgan loģiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:33, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Tā nekur tas Ovečkins neies. Kamēr viņš būs viena no līgas sejām (un tāds viņš būs vismaz tik ilgi kamēr vien viņš tos golus lādes, pat neskatoties uz pārējo) tikmēr arī neviens no viņa Vašingtonā pat negribēs atbrīvoties - kaut vai tīri mārketinga utt. Vienvārdsakot finansiālā iemesla dēļ vien.
Ja viņš pārceltos uz citu komandu,tad viņš to līgas sejas titulu nezaudētu, bet Capital būtu tikai ieguvēji, jo tiktu vaļā no viņa lielā līguma.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:33, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Viņu apspriež tikai tāpēc, ka izmanto kā mārketinga daļu un tāpēc arī viņu tikai patur, jjo komandai nes naudu...Tik pat labi nāks tāds pats snaiperis tikai ar labu aizsardzību, tad Vašingtona viņu formēs prom
Tev tiešām nav visi mājās. Nosauc kaut vienu snaiperi kas būtu kā Ovie mūsdienās ?
Un kā var uz kādas viduvējības $ taisīt ? Vašingtonā par mārketingu atbildīgie dikti viltīgi ?

679 spēlēs (422+392) 814 punkti + 47

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:33, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tak tie spamotāji lieliski visu apzinās. Tik izliekas par eidukiem.
Mēs par mārketingu un reklāmas lietām nerunājam.

Runa ir par viņa sniegumu un pienesumu komandai tīri no spēles viedokļa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:35, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Mēs par mārketingu un reklāmas lietām nerunājam.

Runa ir par viņa sniegumu un pienesumu komandai tīri no spēles viedokļa.
679 spēlēs (422+392) 814 punkti + 47

Kādi vēl tev apliecinājumi vajadzīgi ? Tava vervelēšana bezjēgā !

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:35, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev tiešām nav visi mājās. Nosauc kaut vienu snaiperi kas būtu kā Ovie mūsdienās ?
Un kā var uz kādas viduvējības $ taisīt ? Vašingtonā par mārketingu atbildīgie dikti viltīgi ?
Viņš ir viendimensionāls spēlētājs. Pārāk individuāli spēlē, pārāk slikti spēlē aizsardzībā. Ap tādiem nevar būvēt komandu, ja mērķis ir uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:36, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: 679 spēlēs (422+392) 814 punkti + 47
Un izslēgšanas spēlēs tālāk par 2. kārtu turpat 10 gadu laikā nav ticis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:37, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Viņš ir viendimensionāls spēlētājs. Pārāk individuāli spēlē, pārāk slikti spēlē aizsardzībā. Ap tādiem nevar būvēt komandu, ja mērķis ir uzvarēt.
Tāpēc viņam NHL ir piespēļu vairāk kā dažiem mūsdienās populāriem un izreklamētiem centra uzbrucējiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:37, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Un izslēgšanas spēlēs tālāk par 2. kārtu turpat 10 gadu laikā nav ticis.
Un ka nav ticis ? Hokejs ir komandu sporta veids,ja nezināji.
Un ir virkne leģendāru spēlētāju,kuri ne tik ka 10 gados netika pie SC,BET VISĀ KARJERĀ !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:39, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tāpēc viņam NHL ir piespēļu vairāk kā dažiem mūsdienās populāriem un izreklamētiem centra uzbrucējiem.
Rezultatīvāko spēlētāju sarakstā vienādos sastāvos viņš līgā ir kaut kur ap 60. vietu.

Toties viņam ir komandā sliktākais gūto/zaudēto vārtu īpatsvars viņam esot uz laukuma.

Ko dod tas, ka tu sezonā iemet 80 golus, ja tev tajā pašā laikā iemet 160?

  +2 [+] [-]

, 2014-05-19 00:39, pirms 11 gadiem
Namej - tad pēc tevis teiktā sanāk, ka visa Capitals organizācija ir pilnīgi muļķi, ka patur Ovečkinu. Es domāju sūti Capitals īpašniekam savu CV un savas ģeniālās idejas kā būtu labāk Capitals - mošk ir šance ielīst par Capitals GM

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:39, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Centriem daudz jāstrādā arī aizsardzībā, tur tā lieta savādāka
Un kuriem tad vārti ir jāgūst un piespēles jāatdod ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:40, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev tiešām nav visi mājās. Nosauc kaut vienu snaiperi kas būtu kā Ovie mūsdienās ?
Un kā var uz kādas viduvējības $ taisīt ? Vašingtonā par mārketingu atbildīgie dikti viltīgi ?
Nevajag amerikāņu uzskatīt par muļķiem, jo viņi ļoti labi saprot,ka ilgstoši nevar uzskatīt par līgas seju spēlētāju, kura komanda n-tos gadus pat ne tuvu nav SC iegūšanai.
Pie kam z-amerikāņiem jau parādijušies atsevišķi pašu spēlētāji, kas viņiem būs daudz interesantāki kā Jērs. Piemēram, kaut vai tas pats Natans MaCkinons, kuram visi prognozē spožu nākotni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:42, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu par viņu runā tikai tāpēc, ka daudz vārtus samet un viss, tajā ziņā viņš māk savu darbu, bet pavilkt komandu aizsardzībā, to nevar
Samet vārtus un viss Jobans motors ,cik aprobežoti cilvēki var būt. Kaplis var būt jebkurš un atstrādāt aizsardzībā var iemācīties. Golus mest un čuju nevar, ar tādu "skilu" piedzimst. Tādi golu metēji ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. Tāpēc arī ir tāda ažiotāža ap viņiem un maksā viņiem piķi lielo.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevajag amerikāņu uzskatīt par muļķiem, jo viņi ļoti labi saprot,ka ilgstoši nevar uzskatīt par līgas seju spēlētāju, kura komanda n-tos gadus pat ne tuvu nav SC iegūšanai.
Pie kam z-amerikāņiem jau parādijušies atsevišķi pašu spēlētāji, kas viņiem būs daudz interesantāki kā Jērs. Piemēram, kaut vai tas pats Natans MaCkinons, kuram visi prognozē spožu nākotni.
Un kuri tad katru gadu gūst tos SC ?

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:44, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: 679 spēlēs (422+392) 814 punkti + 47

Kādi vēl tev apliecinājumi vajadzīgi ? Tava vervelēšana bezjēgā !
Tie kausi,tie kausi ta nav.
Krobijs&Co vismaz ir izcīnijuši SC, bet ko ir izcīnijis Jērs, ja neskaita viņa individuālās balvas? Kā Tev šķiet, cik ilgi Capital īpašnieki un līdzjutēji būtu gatavi priecāties par Jēra individuālām balvām, ja komandas kopējais sniegums,maigi sakot, ir ļoti vājš?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:44, pirms 11 gadiem
Ai beidzat gudreļot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:45, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Rezultatīvāko spēlētāju sarakstā vienādos sastāvos viņš līgā ir kaut kur ap 60. vietu.

Toties viņam ir komandā sliktākais gūto/zaudēto vārtu īpatsvars viņam esot uz laukuma.

Ko dod tas, ka tu sezonā iemet 80 golus, ja tev tajā pašā laikā iemet 160?
Domāju gan,ja tu uz laukuma pavadi + - 30 minūtes ik spēli un komandai kopumā neiet,ka tas tā varētu būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:46, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Mest golus ir labi jā, bet ja sezonas gaitā bremzē komandas aizsardzību, kas esi laukumā utt., tad ko tas dot? Kaut komandai naudu tas nes, bet pienāks brīdis, kad vēlēsies vairāk
Ātrāk pienāktu tas brīdis,kad tevi mamma gulēt noliktu.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:46, pirms 11 gadiem
Tas vai iegūst Stenliju vai nē no tā mārketinga viedokļa nemaz tik svarīgi nav. Ja ir- ļoti labi, ja nav - izcels citas lietas. Tāpat vidējam Bobam kas velkas uz tām spēlēm paprasītu cik Stenliji ir Krozbijam un cik citiem stariem kā jūs domājat cik spētu uz tiem jautājumiem pareizi atbildēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:47, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: losis esi Tu, ka nespēj saprast, ka spēlētāja sniegumu var dažādi apstākļi ietekmēt, bet tev piedodams, mazas domāšanas spējas
Domātājs. Man rodas jautājums,kas par šizoīdu slēpjas zem tā nika. Un zem kādiem nikiem tas ir slēpies pirms tam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:49, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Namej - tad pēc tevis teiktā sanāk, ka visa Capitals organizācija ir pilnīgi muļķi, ka patur Ovečkinu. Es domāju sūti Capitals īpašniekam savu CV un savas ģeniālās idejas kā būtu labāk Capitals - mošk ir šance ielīst par Capitals GM
Jautājums uz patreizējo brīdi jau ir par visam ko citu-cik Capital patiešām paši grib Ovečkinu paši paturēt, un cik viņi ir spiesti to darīt viņa lielā līguma dēļ, jo pēc pēdējā lokautā panāktiem algu griestiem klubos nav vairs NHL īpaši daudz tādu klubu,kuri par viņu šobrīd gribētu izgrūst tik lielu naudu. Plus visas tās runas par iespējamo Jēra aizmainīšanu nāca no paša kluba, un nevis dzeltenās preses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:49, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu bet Tu nezini kā komanda spēlētu, ja aizstātu Ovi ar kādu citu spēlētāju
Nu bet tu zini gan.
Domāju ka ar kādu Girgensonu varētu aizstāt.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:50, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Mest golus ir labi jā, bet ja sezonas gaitā bremzē komandas aizsardzību, kas esi laukumā utt., tad ko tas dot? Kaut komandai naudu tas nes, bet pienāks brīdis, kad vēlēsies vairāk
Čali, golu mešanas "skils" ir daudz svarīgāks par kapāšanu aizsardzībā. Iemācīt kapāt aizsardzībā var visus, tādi Daugaviņi, Grigensoni pilna pakaļa, var spēlēt defā. Cik ir tādi Ovečkini uz pasaules ? Kāpēc tad tādam Ovečkinam tik daudz maksā ? Par superstāriem kļūst tie, kas met daudz golus, taisa spēli, nevis melnu muti kapā aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:50, pirms 11 gadiem
ФИЗРУК rakstīja: UN traumē Ovečkinu. Izskatījās, ka pamatīgi dabūja celī. Ovi guļam uz ledus vēl nebiju redzējis.
a kuru te p*s tavs ovi?

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:50, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Pirmkārt slēpjas cilvēks, kurš saprot, ka tur ir citi apstākļi utt. un tiem ir jāpielāgojas, ja nespēj visam pielāgoties, tad tas ietekmē sniegumu! un otrkārt es nikus nemainu, vienmēr esmu zem šī bijis
2013. gada 4. jūnijā. Vienmēr
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:52, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Domāju gan,ja tu uz laukuma pavadi + - 30 minūtes ik spēli un komandai kopumā neiet,ka tas tā varētu būt.
30 minūtes ik spēli? Mēģini vēlreiz.

Vidēji spēlē uz laukuma viņš pavada 20 minūtes, kas ir akurāt tikpat, cik citu komandu pirmo maiņu spēlētāji.

Krosbijs vidēji uz laukuma pavada ilgāku laiku, piemēram.

Un Capitals nepavisam nav nekāda lūzeru komanda. Šogad gandrīz kvalificējās play-offam. Tā ir vidēja NHL līmeņa komanda kopumā.

Un runa jau nav par viņa statistiku kopumā (+/-, piemēram, viņam ir -35), bet gan par viņa statistiku relatīvi pret saviem KOMANDAS BIEDRIEM. Viņš ir pārliecinoši sliktākais komandā pēc gūto/zaudēto vārtu īpatsvara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:52, pirms 11 gadiem
your_ufo rakstīja: Nevar zināt vai Gudijam nav kāda mikrotrauma, jo salīdzinot ar olimpiādi un pagājušo gadu viņš ir kļuvis lēnāks. Paskaties kā Gudļevskis spēlēja olimpiādē kaut vai pret to pašu Kanādu, diezvai Vasiļevskis tik labi kādreiz nostāvēs vārtos. Un Gudļevskis ir pirmais vārtsargs visā NHL vēsturē kurš pirmā drafta gadā paspēja izspēlēties 4 līmeņa turnīros, sākot ar junioriem un tiekot līdz NHL stenlija kausa izslēgšanas spēlēm. Gudijs nav formā uz šo čempi un tur ir kāds iemesls, iespējams kā jau teicu tad kāda mikro trauma vai kas...
Vēlviens kepons ,kurš domā ka Gudis jau ir superstārs. Viņš ir labs vārtusargs, bet vēl enstabils, nav pieredzītes, tāpēc var izšaut kā izšāva pret Kanādu, bet var arī diezgan pasūdīgi stāvēt kā šajā PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:53, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Un kuri tad katru gadu gūst tos SC ?
Komandas kuras normāli un sabalansēti nokomplektē savu satāvu. Kaut vai tas pats LA King, kuriem zināmākais uzvārds ir Kopitars (tiem kuri pavirši seko NHL), šobrīd atkal reāli cīnās par SC.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:53, pirms 11 gadiem
Rīt mēs novadā neviens nestrādājam! Būs Lielā Sapulce par hokeju! Spriedīsim, sūtīsim Nolanam padomus par zolotajām peķorkām, kombināciju uzmetumus uz tāfeles, pareizu nūjas tīšanas secību utt. Ir apsolījusi ierasties arī Ernas kundze, kura piedalījās leģendārājā iemetienā spēlē Liepājas Drāšu fabrika vs RVR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:54, pirms 11 gadiem
your_ufo rakstīja: Ne Gudijs, Ne Masala nav labā fiziskā formā uz šo čempi. Manuprāt vārtos jāliek Punnenovs!
19 gadīgs čalis, kurš savas karjeras laikā ir nospēlējis 15(!!!) spēles pret pieaugušajiem ? Pārdegs čalis.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:55, pirms 11 gadiem
your_ufo rakstīja: Nevar zināt vai Gudijam nav kāda mikrotrauma, jo salīdzinot ar olimpiādi un pagājušo gadu viņš ir kļuvis lēnāks. Paskaties kā Gudļevskis spēlēja olimpiādē kaut vai pret to pašu Kanādu, diezvai Vasiļevskis tik labi kādreiz nostāvēs vārtos. Un Gudļevskis ir pirmais vārtsargs visā NHL vēsturē kurš pirmā drafta gadā paspēja izspēlēties 4 līmeņa turnīros, sākot ar junioriem un tiekot līdz NHL stenlija kausa izslēgšanas spēlēm. Gudijs nav formā uz šo čempi un tur ir kāds iemesls, iespējams kā jau teicu tad kāda mikro trauma vai kas...
Drīzāk vaina ir tajā, ka tu Gudļevski esi redzējis 3 reizes līdz šim un viena no tam reizēm ir spēle pret Kanādu.

Tas arī ir aptuveni viņa līmenis. Padaudz kļūdu, nestabilitāte, slikti atlekušās ripas kontrolē. Tas viss ir jāuzlabo, lai nokļūtu NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:55, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: 30 minūtes ik spēli? Mēģini vēlreiz.

Vidēji spēlē uz laukuma viņš pavada 20 minūtes, kas ir akurāt tikpat, cik citu komandu pirmo maiņu spēlētāji.

Krosbijs vidēji uz laukuma pavada ilgāku laiku, piemēram.

Un Capitals nepavisam nav nekāda lūzeru komanda. Šogad gandrīz kvalificējās play-offam. Tā ir vidēja NHL līmeņa komanda kopumā.

Un runa jau nav par viņa statistiku kopumā (+/-, piemēram, viņam ir -35), bet gan par viņa statistiku relatīvi pret saviem KOMANDAS BIEDRIEM. Viņš ir pārliecinoši sliktākais komandā pēc gūto/zaudēto vārtu īpatsvara.
Krozbijs ieguva SC šosezon ? Pagājušo sezonu ? Aizpagājušo ?
Tik lietderīgs čelis,bet tāpat kā Ovie kuj,nevis SC.
tU PAŅEM TUR SASKAITI SAVUS KRITĒRIJUS UN NOSAUC KURI PINGVĪNOS IR TIE VAINĪGIE.

Atradies umņiks.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:56, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Es jau nesaku, ka viņš jāmaina, bet tikai norādu uz viņa trūkumiem, par skilu piekritīšu, bet kā Namejs laikam iepriekš rakstīja, cik ilgi klubs šādu stila spēlētāju komandā turēs...īpaši ja komanda vēlas tikt pie Stenlija
Katram spēlētājam ir savi trūkumi, neviens nesaka ,ka Ovečkins ir all-around superstārs. Bet nu nav jau arī viņš tik slikts aizsardzībā, jā šosezon bija -35, bet citas sezonas ir lielos plusos.

Labi, kurš tavuprāt ir lielāks trūkums, priekš uzbrucēja ? Nespēja iemest golu vai nostrādāt aizsardzībā ?

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:56, pirms 11 gadiem
Namej - tu kādu Capitals spēli esi redzējis? Tur visi reklāmas rullīši griežas ap Ovečkinu. NHL apskatus esi paskatījies? Ovečkins gols tāds, Ovečkins gols šitāds utt. Viņš šobrīd pilnīgi noteikti ir viena no mārketinga zelta vistiņām. Tas, ka viņa sniegums vairs nav tāds kā dažus gadus atpakaļ, tas maz tur traucē. Viņa firmaszīme -goli saglabājas un tālāk amerikāņiem nav jāmāca kā popularitātes kultu uzturēt. Neviens reāli no viņa tur negribēs tikt vaļā - visa neapmierinātība utt. tā tik tāda tirgošanās tur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 00:59, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Krozbijs ieguva SC šosezon ? Pagājušo sezonu ? Aizpagājušo ?
Tik lietderīgs čelis,bet tāpat kā Ovie kuj,nevis SC.
Krosbijs ir nepārprotami lietderīgāks un efektīvāks spēlētājs par Ovečkinu. Pilnīgi nesalīdzināmi spēlētāji un citas kategorijas.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:59, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tas ir jāskatās kurā pozīcijā spēlē
Nu es tev saku, priekš uzbrucēja in general, vēl specifiskāk - malējā uzbrucēja.

     [+] [-]

, 2014-05-19 00:59, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Krozbijs ieguva SC šosezon ? Pagājušo sezonu ? Aizpagājušo ?
Jā, bet tas jau nemazina faktu, ka viņam ir savs SC.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:00, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Namej - tu kādu Capitals spēli esi redzējis? Tur visi reklāmas rullīši griežas ap Ovečkinu. NHL apskatus esi paskatījies? Ovečkins gols tāds, Ovečkins gols šitāds utt. Viņš šobrīd pilnīgi noteikti ir viena no mārketinga zelta vistiņām. Tas, ka viņa sniegums vairs nav tāds kā dažus gadus atpakaļ, tas maz tur traucē. Viņa firmaszīme -goli saglabājas un tālāk amerikāņiem nav jāmāca kā popularitātes kultu uzturēt. Neviens reāli no viņa tur negribēs tikt vaļā - visa neapmierinātība utt. tā tik tāda tirgošanās tur.
Gimejevs šajā PČ smuki pateica.
Spēlē Rus vs ASV. Rus fani mierīgi paiet Ovie garām. Nu kas gan tur liels Ovie.
Kamēr ASV fani kā traki to lenkuši,diņģējuši autografus utt.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:01, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet tas jau nemazina faktu, ka viņam ir savs SC.
Noteikti ka nemazina. Ir,bet vai būs vēl ?
Taču dikti labs esot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:02, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Krosbijs ir nepārprotami lietderīgāks un efektīvāks spēlētājs par Ovečkinu. Pilnīgi nesalīdzināmi spēlētāji un citas kategorijas.
Nesalīdzināmi,bet sniegums salīdzināms. Redzi kā.
Varbūt tie tavi salīdzinājumi tikai kaķiem der.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:02, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: ideālākais variants ir abi, bet vārtus ir jāmāk gūt un nospēlēt situācijas līdz gala
Es tev prasu, kurš ir lielāks trūkums, nevis kādu supers-spēlētāju tu vēlētos ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 01:04, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu par viņu faniem brīnums nav, salīdzinot viņu komentus ar amerikāņu, tad rodas jautājums, kur krieviem prāts ir?
Atvaino,bet nesapratu tavu smalko domu gājienu.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:04, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Namej - tu kādu Capitals spēli esi redzējis? Tur visi reklāmas rullīši griežas ap Ovečkinu. NHL apskatus esi paskatījies? Ovečkins gols tāds, Ovečkins gols šitāds utt. Viņš šobrīd pilnīgi noteikti ir viena no mārketinga zelta vistiņām. Tas, ka viņa sniegums vairs nav tāds kā dažus gadus atpakaļ, tas maz tur traucē. Viņa firmaszīme -goli saglabājas un tālāk amerikāņiem nav jāmāca kā popularitātes kultu uzturēt. Neviens reāli no viņa tur negribēs tikt vaļā - visa neapmierinātība utt. tā tik tāda tirgošanās tur.
Jā, esmu redzējis šosezon pāris Capital spēles, un nenoliegšu, ka marketings pagaidām grozās ap Ovečkinu, bet kā jau teicu,tad nevajag jeņķus uzskatīt par muļķiem, un ilgi viņus ar n-tās reizes atsildītu zupu nevar iebarot. Un kā šķiet, tad Capital īpašniek arī to saprot, ja reiz no Capital nometnes nāk runas par viņa iespējamo aizmainīšanu. Vai tas realizēsies laiks rādīs. Varbūt šīs runas tika speciāli palaistas, lai pazondētu līdzjutēju, un citu klubu reakciju.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:04, pirms 11 gadiem
Krosbijs 13 spēles iemeta 1 vārtus. Labākais?

2013-2014 - Regular Season - All Skaters -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 01:04, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nesalīdzināmi,bet sniegums salīdzināms. Redzi kā.
Varbūt tie tavi salīdzinājumi tikai kaķiem der.
Pēc produktivitātes vienādos sastāvos Ovečkins līgā ieņem 196. vietu pēdējo 5 gadu periodā. (Tas, ja kāds grib izmantot aizbildinājumu - šosezon vienkārši puikam negāja).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:05, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, esmu redzējis šosezon pāris Capital spēles, un nenoliegšu, ka marketings pagaidām grozās ap Ovečkinu, bet kā jau teicu,tad nevajag jeņķus uzskatīt par muļķiem, un ilgi viņus ar n-tās reizes atsildītu zupu nevar iebarot. Un kā šķiet, tad Capital īpašniek arī to saprot, ja reiz no Capital nometnes nāk runas par viņa iespējamo aizmainīšanu. Vai tas realizēsies laiks rādīs.
Es nesekoju NHL,bet no kluba nekādas runas nav gājušas.
Daži apskatnieki pamurgoja un te tagad iet vaļā.
Tā pat tie tirsa par Malkinu,pēc Pingvīnu fiasko.
Vēlāk viens no kluba teica,kāpēc ne Krozbiju samainīt ?

Krievijā murgo ka tas vispār KHL spēlēs. Tikai pats Ovie par to vēl neesot lietas kurā

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:05, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: lielākais trūkums ir aizsardzība
Tātad, tu savai komandai izvēlētos Cipuli nevis Dārziņu ? Ko komandu GM vispār domā ,ka sadod lielos līgumus snaiperiem, bet kapļiem dod mazos ? Man liekas, ka tev vajadzētu kādu komandu vadīt.

Es sākšu tavus citātus krāt, tur gada beigās būs tāaaaadas pērles.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:08, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: neredzēju viņu fanu komentus, kad mūs uzvarēja un ko rakstīja ASV komentētāji pēc zaudes Latvijai?
Tagad vēl mazāk sapratu tavu teikto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:08, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nesekoju NHL,bet no kluba nekādas runas nav gājušas.
Daži apskatnieki pamurgoja un te tagad iet vaļā.
Tā pat tie tirsa par Malkinu,pēc Pingvīnu fiasko.
Vēlāk viens no kluba teica,kāpēc ne Krozbiju samainīt ?

Krievijā murgo ka tas vispār KHL spēlēs. Tikai pats Ovie par to vēl neesot lietas kurā
Slinkums tagad meklēt, bet bija, bija runas no Capital nometnes.
Bet kā jau teicu, tad tās varbūt bija speciāli palaistas, la pavērotu kā reaģēs līdzjutēji, un NHL klubu īpašnieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:09, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: pameklē google
Kas man jāmeklē ? Tu neesi pārguris.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:10, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tātad, tu savai komandai izvēlētos Cipuli nevis Dārziņu ? Ko komandu GM vispār domā ,ka sadod lielos līgumus snaiperiem, bet kapļiem dod mazos ? Man liekas, ka tev vajadzētu kādu komandu vadīt.

Es sākšu tavus citātus krāt, tur gada beigās būs tāaaaadas pērles.
Tu tikai 3 spēlētājus zini - Cipulis, Dārziņš un Ovečkins?

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:12, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: tas ir mans personīgais viedoklis, jo ja tev visi būs snaiperi, kas strādās aizsardzībā? Piemēram ja tam pašam Dārziņam būtu aizsardzība sliktāka, tad viņu nebūtu augstu ticis
Ak mans dievs Tu esi ūunikums. Es nesaku ,ka tev visiem jābūt snaiperiem, bet daudz svarīgāk ir spēja iemest vārtus. Kāda jēga no aizsardzības ,ja tu nemet iekšā ? Kāpēc snaiperiem maksā vairāk nekā kapļiem ? Kāpēc komandu menedžeri izvēlās tādus Ovečkinus, Stamkosus, Hossas un Dārziņus, nevis Meijas, Džeriņus un Kaletas.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:13, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu tikai 3 spēlētājus zini - Cipulis, Dārziņš un Ovečkins?
Ko tu man piepisies ? Man vajadzēja te k-kādu sarakstu ielikt ar visiem spēlētājiem ko zinu ? Pasaki tu arī, ka spēja nospēlēt aizsardzībā ir augstāk vērtējama par "vārtu ožu" un regulāru golu mešanu.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:13, pirms 11 gadiem
Galvenais jau ir tas, ka dažam te pietiek ar vieniem kaut kādiem izteicieniem (paši pat nevar vairs īsti atrast kādiem) lai viņiem jau būtu viss skaidrs un savērpj varbūtības teorijas momentā. Tai pašā laikā tiek ignorēti visi pārējie izteikumi kuri ne reizi ir bijuši, cik ļoti visi ir laimīgi, ka ir Ovečkins utt. Pietiek ar kkādu viena tante teica un viss gatavs - fantāzija strādā.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:16, pirms 11 gadiem
OVie mak spelet aizsardziba, ja vinam ir tads uzdevums, to var redzet tagad PC ,

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:16, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ak mans dievs Tu esi ūunikums. Es nesaku ,ka tev visiem jābūt snaiperiem, bet daudz svarīgāk ir spēja iemest vārtus. Kāda jēga no aizsardzības ,ja tu nemet iekšā ? Kāpēc snaiperiem maksā vairāk nekā kapļiem ? Kāpēc komandu menedžeri izvēlās tādus Ovečkinus, Stamkosus, Hossas un Dārziņus, nevis Meijas, Džeriņus un Kaletas.
Tur jau tā lieta, ka arī punktu gūšanā viņš nav nekāds superstārs.

Vienkārši ir jāsaprot, ka iemests gols uz aizsardzības rēķina nav nekā vērts. Ko dod tas, ka tu iemet, ja tas nozīmē, ka tev vidēji iemet vairāk vai tikpat daudz?

Tas jau atšķir Krosbiju vai Stemkosu no Ovečkiniem un Afinogenoviem.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:16, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Galvenais jau ir tas, ka dažam te pietiek ar vieniem kaut kādiem izteicieniem (paši pat nevar vairs īsti atrast kādiem) lai viņiem jau būtu viss skaidrs un savērpj varbūtības teorijas momentā. Tai pašā laikā tiek ignorēti visi pārējie izteikumi kuri ne reizi ir bijuši, cik ļoti visi ir laimīgi, ka ir Ovečkins utt. Pietiek ar kkādu viena tante teica un viss gatavs - fantāzija strādā.
killo2000,atceries jaunās NHL zvaigznes,kuras bija laikā kad Ovie atnāca NHL ? Tās jau sen aizmirstas,kamēr Ovie kā bija,tā ir uz viļņa.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:17, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nesekoju NHL,bet no kluba nekādas runas nav gājušas.
Daži apskatnieki pamurgoja un te tagad iet vaļā.
Tā pat tie tirsa par Malkinu,pēc Pingvīnu fiasko.
Vēlāk viens no kluba teica,kāpēc ne Krozbiju samainīt ?

Krievijā murgo ka tas vispār KHL spēlēs. Tikai pats Ovie par to vēl neesot lietas kurā
Labi! Jāiet gulēt.
Gribu tikai pateikt to,ka savā laikā Edmontonā nevienam pat vissliktākos murgos nerādijās, ka Greckis jebkad varētu tikt aizmainīts no viņu ''Oilers'' komandas, bet redz kā beigās iznāca.......aizmainija takā nemetās uz LA King!
Tāpēc es pat nebrīnītos,ja Jēru,Malkinu vai pat Krosbiju kaut kāda izdevīguma pēc mierīgi aizmainītu uz citu NHL klubu.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 01:18, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tur jau tā lieta, ka arī punktu gūšanā viņš nav nekāds superstārs.

Vienkārši ir jāsaprot, ka iemests gols uz aizsardzības rēķina nav nekā vērts. Ko dod tas, ka tu iemet, ja tas nozīmē, ka tev vidēji iemet vairāk vai tikpat daudz?

Tas jau atšķir Krosbiju vai Stemkosu no Ovečkiniem un Afinogenoviem.
Ko tu vari murgot. Tu melīgais provokator.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi! Jāiet gulēt.
Gribu tikai pateikt to,ka savā laikā Edmontonā nevienam pat vissliktākos murgos nerādijās, ka Greckis jebkad varētu tikt aizmainīts no viņu ''Oilers'' komandas, bet redz kā beigās iznāca.......aizmainija takā nemetās uz LA King!
Tāpēc es pat nebrīnītos,ja Jēru,Malkinu vai pat Krosbiju kaut kāda izdevīguma pēc mierīgi aizmainītu uz citu NHL klubu.
Tur es tev piekrītu.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:19, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko tu vari murgot. Tu melīgais provokator.
To sauc par faktiem un statistiku.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:20, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tur jau tā lieta, ka arī punktu gūšanā viņš nav nekāds superstārs.

Vienkārši ir jāsaprot, ka iemests gols uz aizsardzības rēķina nav nekā vērts. Ko dod tas, ka tu iemet, ja tas nozīmē, ka tev vidēji iemet vairāk vai tikpat daudz?

Tas jau atšķir Krosbiju vai Stemkosu no Ovečkiniem un Afinogenoviem.
Ovečkins punktu gūšanā ir superstārs to nu tu nevari noliegt ! Un es neivenā vietā neteicu, ka Ovečkins ir labāks/sliktāks par Krosbijiem/Stemkosiem. Un es atzīstu, ka Ovečkins grēko aizsardzībā. Un es jau iepriekš teicu, ka Ovečkins nav all-around superstārs, kurš ir labs visur. Bet tu nevari noliegt, ka tādi spēlētāji kā Ovečkins ir ļoti maz uz pasaules un viņi ir fakin vērtīgi.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:20, pirms 11 gadiem
Pa lielam nē. Nu redzamākais Pitsburgā sēž. Par pārējiem, kuriem tajā laikā prognozēja vaigos starus hvz. Ja pasauktu uzvārdus, gan jau būtu "ā, jā" efekts, bet nekas vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 01:20, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: To sauc par faktiem un statistiku.
Par statistiku sauc šo 679 spēlēs (422+392) 814 punkti + 47

Un Krozbijam tādas nav. Viss pārējais ir tavi melīgie apgalvojumi.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:22, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi! Jāiet gulēt.
Gribu tikai pateikt to,ka savā laikā Edmontonā nevienam pat vissliktākos murgos nerādijās, ka Greckis jebkad varētu tikt aizmainīts no viņu ''Oilers'' komandas, bet redz kā beigās iznāca.......aizmainija takā nemetās uz LA King!
Tāpēc es pat nebrīnītos,ja Jēru,Malkinu vai pat Krosbiju kaut kāda izdevīguma pēc mierīgi aizmainītu uz citu NHL klubu.
Protams, jo tas viss ir bizness. Nebūtu pārsteigts, ja aizmainot Grecki tur bija iesaistīti arī k-kādi koferīši ar dolāriem.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:23, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ovečkins punktu gūšanā ir superstārs to nu tu nevari noliegt ! Un es neivenā vietā neteicu, ka Ovečkins ir labāks/sliktāks par Krosbijiem/Stemkosiem. Un es atzīstu, ka Ovečkins grēko aizsardzībā. Un es jau iepriekš teicu, ka Ovečkins nav all-around superstārs, kurš ir labs visur. Bet tu nevari noliegt, ka tādi spēlētāji kā Ovečkins ir ļoti maz uz pasaules un viņi ir fakin vērtīgi.
Tādu ir vairāki duči. Vairums no viņiem nesaņem 10 miljonus sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 01:23, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Pa lielam nē. Nu redzamākais Pitsburgā sēž. Par pārējiem, kuriem tajā laikā prognozēja vaigos starus hvz. Ja pasauktu uzvārdus, gan jau būtu "ā, jā" efekts, bet nekas vairāk.
Vincent Lecavalier
1,106 spēles (403+508) 911 -133

Eric Staal
769 spēles (289+399) 688 -41

Utt. Nav nācies par šiem lasīt atklāsmes.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:25, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Par statistiku sauc šo 679 spēlēs (422+392) 814 punkti + 47

Un Krozbijam tādas nav. Viss pārējais ir tavi melīgie apgalvojumi.
stats.hockeyanalysis.com

stats.hockeyanalysis.com

stats.hockeyanalysis.com

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:25, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tādu ir vairāki duči. Vairums no viņiem nesaņem 10 miljonus sezonā.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:28, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: stats.hockeyanalysis.com

stats.hockeyanalysis.com

http://stats.hockeyanalysis.com/ratings.php?disp=1&db=200914&sit=5v4&pos=forwards&minutes=500&teamid=0&type=goals&sort=PCT&sortdir=DESC
NHL All-Time Points per Game Leaders

Fakin 13.vietā all-time rankā !!! Kuri ir tie duči ? Muļķi tu !

  +2 [+] [-]

, 2014-05-19 01:30, pirms 11 gadiem
Tāpēc ka skaidri redzams ka šiem tas levels zemāks - vienkārši ļoti labi spēlētāji kādus var skaitīt labu laiciņu, līdz ar to pa lielam visiem viens pīpis ko šamie tur dara vai nedara. Respektīvi ja esi iecelts par vienu no...tad jārēķinās, ka būs atbilstošas prasības un kas būs piedodams un ko visi laidīs gar ausīm par Stālu, par to kritizēs Ovečkinu. Pats Ovečkins ar savu spēli jau to latiņu tik augstu ir uzcēlis - tagad tai īsti vairs netiek līdzi (izņemot golus) un par to arī atbilstoši tiek kritizēts.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:31, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Tāpēc ka skaidri redzams ka šiem tas levels zemāks - vienkārši ļoti labi spēlētāji kādus var skaitīt labu laiciņu, līdz ar to pa lielam visiem viens pīpis ko šamie tur dara vai nedara. Respektīvi ja esi iecelts par vienu no...tad jārēķinās, ka būs atbilstošas prasības un kas būs piedodams un ko visi laidīs gar ausīm par Stālu, par to kritizēs Ovečkinu. Pats Ovečkins ar savu spēli jau to latiņu tik augstu ir uzcēlis - tagad tai īsti vairs netiek līdzi (izņemot golus) un par to arī atbilstoši tiek kritizēts.
Viens no retajiem sakarīgajiem komentāriem te !

Machimol es gaidu tavus dučus, kuri gūst vairāk punktu kā Ovečkins, maita tu !

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 01:32, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Viens no retajiem sakarīgajiem komentāriem te !

Machimol es gaidu tavus dučus, kuri gūst vairāk punktu kā Ovečkins, maita tu !
Tas ir glancēts trollis. Troļļo viņš ar glanci,to nevar noliegt.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:32, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Viens no retajiem sakarīgajiem komentāriem te !

Machimol es gaidu tavus dučus, kuri gūst vairāk punktu kā Ovečkins, maita tu !
Es tev jau iemetu 3 linkus.

Tur gan vajadzēs patiecību, jo jāskrullē diezgan daudz uz leju, lai Ovečkinu atrastu.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 01:33, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Es tev jau iemetu 3 linkus.

Tur gan vajadzēs patiecību, jo jāskrullē diezgan daudz uz leju, lai Ovečkinu atrastu.
Tie tavi linki ir mēsls,nekas vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 01:33, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Es tev jau iemetu 3 linkus.

Tur gan vajadzēs patiecību, jo jāskrullē diezgan daudz uz leju, lai Ovečkinu atrastu.
Es tev iemetu linku ar Points per game, kur Ovečkins ir 13.vietā all-time rankā. Ko tu vēl pļuksti ? Kur ir tie duči, kuri gūst vairāk kā 1.2 punktus spēlē ?

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:34, pirms 11 gadiem
Punkti/minūtē: Stats.HockeyAnalysis.com Player Stats

Ovečkins 27. vietā vienādos sastāvos.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:34, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es tev iemetu linku ar Points per game, kur Ovečkins ir 13.vietā all-time rankā. Ko tu vēl pļuksti ?
Pie kam Tur labi ja 3 - 4 spēlē mūsdienās. Visi pārējie karjeru jau beiguši.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:35, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es tev iemetu linku ar Points per game, kur Ovečkins ir 13.vietā all-time rankā. Ko tu vēl pļuksti ? Kur ir tie duči, kuri gūst vairāk kā 1.2 punktus spēlē ?
Atver acis un lasi.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:35, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Punkti/minūtē: Stats.HockeyAnalysis.com Player Stats

Ovečkins 27. vietā vienādos sastāvos.
Nezināju,ka gūtie vārti vairākumā neskaitās
Nez ko tu vēl varētu izdomāt.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:36, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Punkti/minūtē: Stats.HockeyAnalysis.com Player Stats

Ovečkins 27. vietā vienādos sastāvos.
Laika posms 5 gadi. Vairākuma goli k-kādi mazāk vērtīgi pēkšņi palikuši ? labi zināms ,ka Ovečkins lielāko daļu golus iemet vairākumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 01:38, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Laika posms 5 gadi. Vairākuma goli k-kādi mazāk vērtīgi pēkšņi palikuši ? labi zināms ,ka Ovečkins lielāko daļu golus iemet vairākumos.
Uzliec laika posmu 7 gadi un viņš tur jau ir 14 tais
Slīpētais noteikti paskatījās,tāpēc ielika izdevīgāko.
Un Radulovs tur ir vispār otrais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:39, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Uzliec laika posmu 7 gadi un viņš tur jau ir 14 tais
Slīpētais noteikti paskatījās,tāpēc ielika izdevīgāko.
Un Radulovs tur ir vispār otrais
Uh, tad Radulovs visus pogā ārā.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:40, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nezināju,ka gūtie vārti vairākumā neskaitās
Nez ko tu vēl varētu izdomāt.
Vairākumā viņš ir 155. vietā pēc gūto/zaudēto vārtu īpatsvara. Jau metu šeit linku iepriekš.

Cita lieta, ka vairākumā tiek spēlēts uz viņu, kas izkropļo tīri viņa individuālo statistiku un krietni pavelk statistiku uz augšu.

Kopsummā vērtējot, Ovečkins noteikti ir virs vidējā līmeņa uzbrucēja. Top 50-60 kadrs. Lielisks vairākuma speciālists, taču pārāk liels individuālists, kas neprot spēlēt un slinko aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:42, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: MachimoI, 01:35

ovečkinam ir 400 golu, bet mazajam vārgulim ir 400 otro piespēlīšu un tā ir visa atšķirība starp abiem.
Kurš ir mazais vārgulis?

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:42, pirms 11 gadiem
Uzliek 7gadus un minūtes kuri nokapājuši vismaz 7500 un Ovečkins tur pirmais Bet nu jebkurā gadījumā šito linku vajag izsūtīt visu klubu GM, lai pārskata visiem tur algas

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:44, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Uzliec laika posmu 7 gadi un viņš tur jau ir 14 tais
Slīpētais noteikti paskatījās,tāpēc ielika izdevīgāko.
Un Radulovs tur ir vispār otrais
Individuālā statistika ir jāskatās kopā ar komandas statistiku.

Ja tu met daudz golus, ir jāskatās, kāda tam ir ietekme uz komandas sniegumu.

Radulovs ir starp 40. un 50. vietu pēc lietderības un gūto/ielaisto vārtu attiecības. Tātad, jā, produktīvāks par Ovečkinu.

Viņam gan atlases lielums ir krietni mazāks un tas nospēlētais laiks ir ierobežots.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:44, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Uzliek 7gadus un minūtes kuri nokapājuši vismaz 7500 un Ovečkins tur pirmais Bet nu jebkurā gadījumā šito linku vajag izsūtīt visu klubu GM, lai pārskata visiem tur algas
Nu slīpēts ir tas MachimoI

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:44, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Uzliek 7gadus un minūtes kuri nokapājuši vismaz 7500 un Ovečkins tur pirmais Bet nu jebkurā gadījumā šito linku vajag izsūtīt visu klubu GM, lai pārskata visiem tur algas
Es domāju Machimolam ar tiem linkiem jāvēršas pie Capitals un jāpretendē uz GM vietu. Domāju ka Stenlija kauss būs jau pirmajā gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:45, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Uzliek 7gadus un minūtes kuri nokapājuši vismaz 7500 un Ovečkins tur pirmais Bet nu jebkurā gadījumā šito linku vajag izsūtīt visu klubu GM, lai pārskata visiem tur algas
Mēs jau te iepriekš noskaidrojām, ka algas nemaksā tikai par tavu sniegumu uz laukuma, bet gan par tēlu un tavas personas radīto pievienoto vērtību klubam, kas ir nekas cits kā uzņēmums.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:46, pirms 11 gadiem
Nē - uz Capitals GM vietu jau nopietni pretendē Namejs. Otrs tautietis jāiefīrē kāda citā klubā.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:47, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es domāju Machimolam ar tiem linkiem jāvēršas pie Capitals un jāpretendē uz GM vietu. Domāju ka Stenlija kauss būs jau pirmajā gadā.
Esmu ievērojis,ka tas ir vienīgais arguments,kad cenšas noniecināt Ovie sniegumu.
MachimoI nav pirmais,kurš te šo sviestu dzen.
Man viens tāds Ouick teica ka tagad visi skaitot kaut kādus krokšus.
Tie esot tas precīzākais rādītājs.
Un tad man arī tās tabulas meta.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:48, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: MachimoI, 01:42

tas kurš ir savācis 400 otro piespēlīšu
Es tiešām nezinu, par ko tu runā. Diez vai Neitanam Džerbī ir 400 piespēlītes.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:49, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Esmu ievērojis,ka tas ir vienīgais arguments,kad cenšas noniecināt Ovie sniegumu.
T.i., statistika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:50, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: MachimoI, 01:44

ovečkins ir labākais vartu guvējs nhl, labāka par viņu šobrīd nav
Tūlīt vēl saskaitīs cik mazākumā met.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:51, pirms 11 gadiem
Machimol - nē nu OK, lai atstāj algas...bet nu tad ar šo statistiku jāpanāk vismaz, ka šie vairs nelaiž Ovečkinu uz ledus. Labuma taču nekāda - tikai sliktāk komandai! Ir kādas versijas kāpēc šie paši līdz tādam secinājumam nav nonākuši.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:53, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Machimol - nē nu OK, lai atstāj algas...bet nu tad ar šo statistiku jāpanāk vismaz, ka šie vairs nelaiž Ovečkinu uz ledus. Labuma taču nekāda - tikai sliktāk komandai! Ir kādas versijas kāpēc šie paši līdz tādam secinājumam nav nonākuši.
Tieši tā,ar viņu vienus vārtus iemet,divus ielaiž
Kur loģika. Uz KHL,pa taisno.
Iespējams ka Vašingtonas treneru korpusam nav pieejamas šīs unikālās tabulas.

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:54, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Machimol - nē nu OK, lai atstāj algas...bet nu tad ar šo statistiku jāpanāk vismaz, ka šie vairs nelaiž Ovečkinu uz ledus. Labuma taču nekāda - tikai sliktāk komandai! Ir kādas versijas kāpēc šie paši līdz tādam secinājumam nav nonākuši.
Diemžēl tev nav sanācis pareizi interpretēt statistikas rādītājus.

Varu palīdzēt - ja GF% rādītājs ir virs 50% (0.500), tad šis spēlētājs ir ar pozitīvu produktivitāti/pienesumu komandai.

Ovečkins tātad dod pozitīvu pienesumu komandas uzbrukumam (un ļoti lielu pienesumu vairākumā), taču šie rādītāji nav starp līgas labākajiem uzbrucējiem.

Respektīvi, viņš ir viens no pārvērtētākajiem uzbrucējiem līgā. Viņš ir vienkārši labs uzbrucējs, nevis superstārs, kas stāv blakus Greckim vai Krosbijam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 01:59, pirms 11 gadiem
Nu re - beigu beigās tomēr machimol man sāk stāstīt, ka no Ovečkins tomēr ir kāda jēga, lai gan iepriekš pats apgalvoja pretējo. Bet nu vienalga - jēga tikaza laikam esot, ka nākas secināt, ka Ovečkins ir vienkārši ļoti veiksmīgs šarlatāns, kurš māk arī uzspēlēt hoķi...jauka atklāsme diskusijai nakts melnumā

     [+] [-]

, 2014-05-19 02:00, pirms 11 gadiem
Un skaidrības labad - es ceru, ka jūs saprotiet, ka teiciens par 80 iemestajiem un 160 ielaistajiem goliem nav jāsaprot tieši.

Tā ir ilustrācija, lai parādītu, ko es domāju ar produktivitāti.

Uzbrukums nav kaut kas atrauts no pārējā komandas snieguma.

     [+] [-]

, 2014-05-19 02:01, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu re - beigu beigās tomēr machimol man sāk stāstīt, ka no Ovečkins tomēr ir kāda jēga, lai gan iepriekš pats apgalvoja pretējo. Bet nu vienalga - jēga tikaza laikam esot, ka nākas secināt, ka Ovečkins ir vienkārši ļoti veiksmīgs šarlatāns, kurš māk arī uzspēlēt hoķi...jauka atklāsme diskusijai nakts melnumā
Būsi mani nepareizi sapratis. Konteksts ir ļoti svarīgs.

     [+] [-]

, 2014-05-19 02:04, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Haļavščiks.
Ovečkinam pilnīgi noteikti ir pamatīgi noveicies algas un publicitātes ziņā.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 02:05, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu re - beigu beigās tomēr machimol man sāk stāstīt, ka no Ovečkins tomēr ir kāda jēga, lai gan iepriekš pats apgalvoja pretējo. Bet nu vienalga - jēga tikaza laikam esot, ka nākas secināt, ka Ovečkins ir vienkārši ļoti veiksmīgs šarlatāns, kurš māk arī uzspēlēt hoķi...jauka atklāsme diskusijai nakts melnumā
Haļavščiks.
NHL viņa sniegums ir neapstrīdams. Kaut arī man viņa hokejs tālu nesimpatizē. Izņēmums bija pirmās trīs sezonas NHL. Kā arī Turīnas OS.
Tur bija ko redzēt. Izlasē viņš vairāk pieviļ,kā labumu dod.
Kaut Znars iespējams tiešām zina un prot viņa stiprās puses izmantot.

     [+] [-]

, 2014-05-19 02:05, pirms 11 gadiem
Haļavščiks jā. Machimol drošības pēc varētu savākt video pierādījumus par visiem Ovečkina goliem - zin kā - dīvainas lietas notiek...mošk tie goli arī reāli safabricēti.

     [+] [-]

, 2014-05-19 02:06, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Ovečkinam pilnīgi noteikti ir pamatīgi noveicies algas un publicitātes ziņā.
Nepaliec smieklīgs. Ja vienīgi tas bija joks.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 02:06, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Haļavščiks.
NHL viņa sniegums ir neapstrīdams. Kaut arī man viņa hokejs tālu nesimpatizē. Izņēmums bija pirmās trīs sezonas NHL. Kā arī Turīnas OS.
Tur bija ko redzēt. Izlasē viņš vairāk pieviļ,kā labumu dod.
Kaut Znars iespējams tiešām zina un prot viņa stiprās puses izmantot.
Nu, redz, ka beigās tomēr pats piekrīti, ka viņš nav nekāds izcilnieks un savas paaudzes fenomens.

     [+] [-]

, 2014-05-19 02:07, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu, redz, ka beigās tomēr pats piekrīti, ka viņš nav nekāds izcilnieks un savas paaudzes fenomens.
NHL viņa sniegums ir neapstrīdams. Lai kā tu necenstos.
Un neatkarīgi no tā,patīk man viņa hokejs,vai nē.
Viņš ne tikai ir NHL mūsdienu fenomens,bet visu laiku ailēs.
Un to nespēs mainīt nekādas tavas tabulas.

  -3 [+] [-]

, 2014-05-19 02:10, pirms 11 gadiem
Овечкин не покидает чемпионат мира, но следующую игру с Белоруссией пропустит
19.05.2014 02:08
Нападающий и капитан сборной России Александр Овечкин, получивший травму в матче предварительного раунда с Германией (3:0), вернулся в расположение национальной команды после медобследования в больнице.

Форвард прибыл в отель без костылей, однако хромал. По словам медицинского штаба нашей команды, это "лучше, чем ожидалось". Овечкин не покинет Минск, однако, скорее всего, пропустит следующий матч с Белоруссией.

Напомним, что в середине третьего периода нападающий сборной Германии Маркус Кинк врезался в Овечкина, после чего тот смог покинуть лед лишь при помощи партнеров. В раздевалку Овечкин уходил не наступая на правую ногу.

Zvērs dzīvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 02:19, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: NHL viņa sniegums ir neapstrīdams. Lai kā tu necenstos.
Un neatkarīgi no tā,patīk man viņa hokejs,vai nē.
Viņš ne tikai ir NHL mūsdienu fenomens,bet visu laiku ailēs.
Un to nespēs mainīt nekādas tavas tabulas.


Diemžēl cilvēks ir diezgan neracionāls un pārāk lielu uzmanību pievērš tam, kas piesaista aci un tūlītēju uzmanību. Jā, viņš ir izcils atsevišķā spēles komponentē, taču kopumā viņa kā atsevišķas vienības pienesums galīgi nav nekas ekstraordinārs.

Ir vesels bariņš spēlētāju, kas vairākās komponentēs ir labi vai ļoti labi un kopumā savai komandai dod lielāku pienesumu.

No GM viedokļa Ovečkina izmaksu efektivitāte (pienesums attiecībā pret samaksu) ir galīgā dimbā tīri no spēles, nevis biznesa viedokļa.

     [+] [-]

, 2014-05-19 02:22, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: MachimoI, 02:04

paskaidro kas ir vērtīgāk ovečķina kārtējais gols vai krosbja mazvērtīgās otrās piespēlites vidus zonā? ovčkins ir golu mašīna, bet krosbikjs ir otro piespēlišu kačātājs, tas ir vienīgais fakts.
Krosbijs ir pārliecinošs līgas pirmo piespēļu līderis vidēji minūtē.

Iesaku to statistiku drusku rūpīgāk papētīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-19 02:27, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja:

Diemžēl cilvēks ir diezgan neracionāls un pārāk lielu uzmanību pievērš tam, kas piesaista aci un tūlītēju uzmanību. Jā, viņš ir izcils atsevišķā spēles komponentē, taču kopumā viņa kā atsevišķas vienības pienesums galīgi nav nekas ekstraordinārs.

Ir vesels bariņš spēlētāju, kas vairākās komponentēs ir labi vai ļoti labi un kopumā savai komandai dod lielāku pienesumu.

No GM viedokļa Ovečkina izmaksu efektivitāte (pienesums attiecībā pret samaksu) ir galīgā dimbā tīri no spēles, nevis biznesa viedokļa.
Te atkal ir runa par to, kurš skilss ir vērtīgāks ? Golu mešana vai kapāšana aizsardzībai. Golu mešanai tā pievienotā vērtība ir lielāka, jo visi nevar samest golus NHL aizsardzībām/vārtusargiem. Protams, visi arī nevar spēlēt NHL kaut vai kapļu lomā, bet tādu cilvēku ir daudz vairāk. Tāpēc Ovečkina izcilība golu gūšanas jomā kompensē viņa "neprasmes" aizsardzībā.

Un ar labunakti!

     [+] [-]

, 2014-05-19 02:35, pirms 11 gadiem
Desantnieks rakstīja: Tampai būs normāls vārtsargs tagad - Vasiļevskis un rezervē Bišops.

Bet to laša murdu/zvejas tīklu Gudļevski varēs nosūtīt uz ECHL.
Vasilevskis prieksa Bisopam?
Tam pasam kurs ir viens no vezina balvas kandidatiem?
Skaidras tavas hokeja zinasanas!
Nakosgad ar Gudlevski un nezinu par Lindbeku cinisies par 2.gk

Bet ari loti iespejams ka Grigorenko variants vien sanaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 02:39, pirms 11 gadiem
kaa domaa ASV taas pashasiipashiibas nepiemiit
Gin4a rakstīja: Nez, man vienīgajam ir tāda sajūta, ka krievu nācija uzskata, ka viņiem vienmēr jāuzvar, viņiem vienmēr taisnība un viņus vienmēr nepatiesi apvaino?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 02:40, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Haļavščiks.
NHL viņa sniegums ir neapstrīdams. Kaut arī man viņa hokejs tālu nesimpatizē. Izņēmums bija pirmās trīs sezonas NHL. Kā arī Turīnas OS.
Tur bija ko redzēt. Izlasē viņš vairāk pieviļ,kā labumu dod.
Kaut Znars iespējams tiešām zina un prot viņa stiprās puses izmantot.
Doma ar 58 punktiem 75 speles vairak pievil?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 06:46, pirms 11 gadiem
Ja Latvija paņems punktus, tad Somi lido mājās.

     [+] [-]

, 2014-05-19 09:21, pirms 11 gadiem
Arnisss rakstīja: Ja Latvija paņems punktus, tad Somi lido mājās.
ne katru dienu, LV izdodas aizsūtīt kādu hokeja lielvalsti atpūsties, vēlāk somi pateicībā kādu alus kasti uzsauks

     [+] [-]

, 2014-05-19 09:22, pirms 11 gadiem
RUS Znaroka taktika skarba, kauli lūzt. Tik RUS visās lietās - upurus neskaitam

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 10:25, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Tāpēc ka skaidri redzams ka šiem tas levels zemāks - vienkārši ļoti labi spēlētāji kādus var skaitīt labu laiciņu, līdz ar to pa lielam visiem viens pīpis ko šamie tur dara vai nedara. Respektīvi ja esi iecelts par vienu no...tad jārēķinās, ka būs atbilstošas prasības un kas būs piedodams un ko visi laidīs gar ausīm par Stālu, par to kritizēs Ovečkinu. Pats Ovečkins ar savu spēli jau to latiņu tik augstu ir uzcēlis - tagad tai īsti vairs netiek līdzi (izņemot golus) un par to arī atbilstoši tiek kritizēts.
Tu taču reāli saproti,ka tās visas ir spekulācijas par Jēra aizvietojamību Capital sistēmā, jo ne man un,visticamāk, arī Tev nav zināmi Capital patreizējie grāmatvedības dati par viņa pienesumu kluba budžetā attiecībā,piemēram, pret 2010/2011 sezonu. Iespējams, ka tur jau sen ir sasniegts kritiskais punkts, kad kluba atdeve attiecībā uz viņa popularizēšanu+alga ir par,piemēram,10% lielāka nekā ieguvums.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 10:44, pirms 11 gadiem
Pa galam neveiksmīgs čempis OVI