Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Hokeja izlasei pievienosies Štāls un Reķis (papildināts)

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Hokeja izlasei pievienosies Štāls un Reķis (papildināts)
Arvīds Reķis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlase šonedēļ turpina gatavošanos pasaules čempionātam, kas maija sākumā notiks Vācijā. 29. un 30. aprīlī ''Arēnā Rīga'' mūsējie aizvadīs pārbaudes spēles ar Baltkrieviju.

''Treniņu process notiek ierastajā režīmā – katru dienu aptuveni divarpus stundu ilgs treniņš, no kura stunda aiziet fiziskajai sagatavotībai, bet pārējais laiks nodarbībām uz ledus. Gatavojamies pasaules čempionātam, nevis pārbaudes spēlēm pret Baltkrieviju vai Slovākiju,'' Sportacentrs.com informēja Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs Māris Baldonieks, kurš izlases treneru Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa aizņemtības dēļ pilda trenera funkcijas.

Vienīgais papildinājums, salīdzinot ar pagājušo nedēļu, komandā ir uzbrucējs Kaspars Daugaviņš. Tāpat izlasē tiek gaidīts aizsargs Artūrs Kulda, kurš vēl piedalās Kaldera kausa izcīņā. Šonakt viņa pārstāvētajai Čikāgas ''Wolves'' izšķirošā septītā spēle pirmajā kārtā pret Milvoki ''Admirals''.

''Kulda vēlas braukt uz pasaules čempionātu. Ja viņa komanda izstāsies no Kaldera kausa, viņš būs mūsu rīcībā. Ar Kuldu rēķināmies arī gadījumā, ja viņa komanda tiks tālāk. Znaroks vēlas redzēt Artūru treniņos, lai varētu izvērtēt viņa gatavību pasaules čempionātam,'' piebilda Baldonieks.

Šodien izlasei dota brīvdiena, bet jau otrdien komanda turpinās intensīvu darbu. Svētdien Latvijā ieradās uzbrucējs Juris Štāls (''Quad City Mallards'', ASV), kurš rīt pievienosies izlasei. Savukārt aizsargs Arvīds Reķis (''Grizzly Adams'', Volfsburga, Vācija) Rīgā būs trešdien, līdz ar to plānots, ka 30. aprīlī viņš tiks pieteikts spēlei ar Baltkrieviju.

Paredzēts, ka izlases treneri Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš mājās atbrauks trešdien, lai klātienē turpinātu darbu pie izlases gatavošanās startam Vācijā.

 +59 [+] [-]

, 2010-04-26 11:14, pirms 15 gadiem
Ivanāns ir brīvs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-04-26 11:21, pirms 15 gadiem
nu manuprat pie shitadas situacijas kad tik daudz speeltaju ir zem mautajuma piedaliiteis vai ne, lai ka tur buutu bet NHL viirs ir un paliek NHl viirs un tads komandaa liks pierauties citiem nazhiem... vajadzeetu Raichu oi kaa vajadzeetu

  +7 [+] [-]

, 2010-04-26 11:26, pirms 15 gadiem
zivotaajs rakstīja: nu manuprat pie shitadas situacijas kad tik daudz speeltaju ir zem mautajuma piedaliiteis vai ne, lai ka tur buutu bet NHL viirs ir un paliek NHl viirs un tads komandaa liks pierauties citiem nazhiem... vajadzeetu Raichu oi kaa vajadzeetu
pārbaudīt jau viņu toč vajadzētu! līgums ar ''kings" cauri, varētu parādīt ko māk lai tiek pie jauna!
Slēpts komentārs: EmilS OzerS
Slēpts komentārs: fire

 +21 [+] [-]

, 2010-04-26 11:34, pirms 15 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Raiča tak oficiāli atzīts par NHL nelietderīgāko spēlētāju. Vai tiešām izlasē vaig kapli, kas sezonas laikā sakrājis 0+0?
Oficiāli t.i. NHL vadība ar zīmogu uz NHL veidlapas uzdrukāja Ivanāna kā nelietderigākā spēlētāja vārdu?

 +12 [+] [-]

, 2010-04-26 11:36, pirms 15 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Raiča tak oficiāli atzīts par NHL nelietderīgāko spēlētāju. Vai tiešām izlasē vaig kapli, kas sezonas laikā sakrājis 0+0?
Paskaties uz to spēles laiku, cik atceros tad diez gan pieklājīgo iepriekšējo sezonu statistiku 8 punkti sezonā Raiča savāca tad kad viņam pie Krouforda ļāva šad tad uzspēlēt 3. maiņā.

 +28 [+] [-]

, 2010-04-26 11:36, pirms 15 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Raiča tak oficiāli atzīts par NHL nelietderīgāko spēlētāju. Vai tiešām izlasē vaig kapli, kas sezonas laikā sakrājis 0+0?
ja viena cilveka rakstito var pasludinat par oficialu, kas visiem ir jauzskata par vienu un vienigu taisnibu, tad es ari varu oficiali pazinot, ka tu esi id...

  +7 [+] [-]

, 2010-04-26 11:37, pirms 15 gadiem
Nedomāju,ka Štāls kāds liels konkurents uz vietu sastāvā,man šķiet,ka modelis jau Znarokam un vadībai skaidrs,tā pārbaudīšana ir tikai tīra formalitāte..Kulda ja tiks tāpat būs sastāvā,tās runas ir tikai lai džeks nesaceras..

  +6 [+] [-]

, 2010-04-26 11:39, pirms 15 gadiem
zivotaajs rakstīja: nu manuprat pie shitadas situacijas kad tik daudz speeltaju ir zem mautajuma piedaliiteis vai ne, lai ka tur buutu bet NHL viirs ir un paliek NHl viirs un tads komandaa liks pierauties citiem nazhiem... vajadzeetu Raichu oi kaa vajadzeetu
To "oi kā vajadzētu" apšaubu.

Lūk, Kulda gan būtu ļoti vajadzīgs papildinājums, lai aizlāpītu cauro aizsardzību.

     [+] [-]

, 2010-04-26 11:48, pirms 15 gadiem
Gan jau, ka paliks maiņas no OS, runājot par uzbrucējiem. Daugaviņš būs skrējēju maiņā gan jau kopā ar to pašu Meiju un vēl kādu centru, kuru viņiem piespēlēs znaroks. Sprukts-Ankipāns-Karsums, Ņiživijs-Vaiļjevs-Cipuls, Dārziņs-[Bērziņš]-Rēdlihs, Daugaviņš-?-Meija.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-26 11:56, pirms 15 gadiem
Da nafig to Bērziņu????
"Dinamo Juniors" snaiperis!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-04-26 12:04, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: dod Raitim vismaz 10 min/ spēlē būs n + n
Būtu Raitim 10 minūtes būtu pretinieks gar zemi un Raitim 2+2 minūtes

  +5 [+] [-]

, 2010-04-26 12:14, pirms 15 gadiem
Bet vispār jau skaidri zināms, ka uz čempionātu starp uzbrucējiem brauks maksimāli divi "jaunie", kuri tie būs, gan pārbaudes vēl parādīs, bet svarīgākais, lai kautvai tie paši Meija un Bukarts, Jekimovs tiktu pie regulāras spelēšanas un neapstātos uz veitas līmenī, kādā viņi ir tagad... Jo pienāks arī viņu laisk, kad uzspīdēt, ja turpinās progresēt...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-26 12:14, pirms 15 gadiem
korratek rakstīja: Gan jau, ka paliks maiņas no OS, runājot par uzbrucējiem. Daugaviņš būs skrējēju maiņā gan jau kopā ar to pašu Meiju un vēl kādu centru, kuru viņiem piespēlēs znaroks. Sprukts-Ankipāns-Karsums, Ņiživijs-Vaiļjevs-Cipuls, Dārziņs-[Bērziņš]-Rēdlihs, Daugaviņš-?-Meija.
Nevajadzētu peimirst Jekimovu...

  +5 [+] [-]

, 2010-04-26 12:14, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Būtu Raitim 10 minūtes būtu pretinieks gar zemi un Raitim 2+2 minūtes
pārspīlēt nevajag?ja treneris dotu uzdevumu nevis ''sist'' pretinieku,bet spēlēt hokeju,viņš to arī darītu.

     [+] [-]

, 2010-04-26 12:19, pirms 15 gadiem
Laikam atkal sākās līdzjutēju cīņas par Ivanānu.Lai gan Raitis ir policists,mazs spēles laiks,draņķīgi partneri, u.t.t.tomēr noraut sezonu pa nullēm,tas arī ir jāmāk.Tādēļ šajā jautājumā solidarizējos ar Znaroku,jo uz lielajiem laukumiem Ivanāns būs vēl mazāk efektīvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-04-26 12:43, pirms 15 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Raiča tak oficiāli atzīts par NHL nelietderīgāko spēlētāju. Vai tiešām izlasē vaig kapli, kas sezonas laikā sakrājis 0+0?
tas ka tu esi cirvis, jautajumu nav...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-26 12:55, pirms 15 gadiem
rolex rakstīja: Laikam atkal sākās līdzjutēju cīņas par Ivanānu.Lai gan Raitis ir policists,mazs spēles laiks,draņķīgi partneri, u.t.t.tomēr noraut sezonu pa nullēm,tas arī ir jāmāk.Tādēļ šajā jautājumā solidarizējos ar Znaroku,jo uz lielajiem laukumiem Ivanāns būs vēl mazāk efektīvs.
ja spēlē 3-4min. tad tas ir tikai dabiski...
P.S neaizstāvu Raiti un neteikšu ka alkstu viņu redzēt izlasē,bet ja tā reāli paskatās ar ko tas pat Bērziņš(visbiežāk aprietais hokejists ) ir labāks?Cik ir spēlējis viņš,kur viņš to ir darījis,un cik punktus viņš ir ieguvis?atkārtošos,ja treneris liks spēlēt hokeju viņš to arī darīs.....

  +4 [+] [-]

, 2010-04-26 13:03, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: ja spēlē 3-4min. tad tas ir tikai dabiski...
P.S neaizstāvu Raiti un neteikšu ka alkstu viņu redzēt izlasē,bet ja tā reāli paskatās ar ko tas pat Bērziņš(visbiežāk aprietais hokejists ) ir labāks?Cik ir spēlējis viņš,kur viņš to ir darījis,un cik punktus viņš ir ieguvis?atkārtošos,ja treneris liks spēlēt hokeju viņš to arī darīs.....
Bērziņš labāks, ar to, ka ir centrs, t.i., spēlē pozīcijā, kurā pēdējos gados nekādas baigās konkurences nav.

     [+] [-]

, 2010-04-26 13:07, pirms 15 gadiem
Kaut cik izglītotam cilvēkam jautājumu par NHL veču spēlēšanu izlasē nav. Kaut arī savākti 0 punkti. NHL ir NHL - visu hokejistu sapnis, vismeistarīgākā līga, kurai konkurentu nav ne tuvu un nebūs. Noteikti arī Znaroka nepiepildītais sapnis pēc tam, kad viņš atklāja, ka bez Krievijas ir arī citas valstis pasaulē...

  +4 [+] [-]

, 2010-04-26 13:14, pirms 15 gadiem
Es oficiāli pasludinu EmilS OzerS par esporta tupaako un sviestainaako lietotaaju.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-26 13:24, pirms 15 gadiem
a kāpēc izlasē nav Bļinova? Ja jau tik lielas problēmas ar centriem, tad nez vai vajadzētu neņemt izlasē čali, kas Baltkrievijā savācis gandrīz punktu spēlē. Trauma?

Cik atceros 06. Štāls arī spēlēja centra pozīcijā un bija diezgan pamanāms. Varbūt varētu pamēģināt Bērziņa vietā. Neesmu no "Anti-Bērziņa" kluba, bet ir acīmredzams, ka čalim acis nespīd...

 +10 [+] [-]

, 2010-04-26 13:27, pirms 15 gadiem
Znaroks gaida - lai izvērtētu Kuldas gatavību čempionātam. nē nu tas ir pisģets, toč jau zb šitie treneri. Tur nav divu domu, ka Kulda ir labā formā, 21 gads uz plejofu laiku, bez traumām - nu protams ka viņš nav sliktākā formā pa to pašu Pujacu, Sotnieku, utt. Kuldam ir NHL pieredze, nu es nesaprotu ko tev vēl pārbaudīt. Blatj kad Bārtulis bija 18 gadus vecs, viņu bez jebkādām pārbaudēm paņēma uz otro apli čempī, a j tagad kad ir Kulda jau labi nospēlējis NHL viņām vēl pārbaudes rīko, vot cirvji, kā viņi nesaprot kad ja būs Kulda viņš būs 1. pāra aizsargs čempi, komandas aizsadzības līderis. Znarok mudak!

  -4 [+] [-]

, 2010-04-26 13:30, pirms 15 gadiem
zivotaajs rakstīja: nu manuprat pie shitadas situacijas kad tik daudz speeltaju ir zem mautajuma piedaliiteis vai ne, lai ka tur buutu bet NHL viirs ir un paliek NHl viirs un tads komandaa liks pierauties citiem nazhiem... vajadzeetu Raichu oi kaa vajadzeetu
Kad tas krievs aizvāksies no trenera posteņa tad arī Raiča spēlēs, tad arī Kulda bez pārbaudēm liekām tiks izlasē, bet kamēr būs šitas krievs tikmēr kandidātos būs Želubovskis. Želubovskis tač esot labāks par Ivanānu...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 13:35, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Manuprāt, Raitim par labu varētu nākt pāriešana uz citu komandu, kas paredzama šovasar, jo var laimēties un tikt pie tāda kouča, kas viņu neizmanto tikai kā tafgaju, bet arī ļauj uzspēlēt uzbrukumā. Taču Znaroka izlases modelī neredzu viņam vietu, ja nu vienīgi tuvākajā nākotnē ūsaiņa vietā LV trenētu kāds ziemeļamerikānis un tad Raiču paņemtu izlasē
Labāku variantu par KHL "Vitjaz" grūti iedomāties priekš Ivanāna. Būs gan spēles laiks,kautiņi un protams arī finansiāli varētu pelnīt vairāk. Arī Znaroks varēs novērtēt dažādos veidos.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-26 13:38, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Kad tas krievs aizvāksies no trenera posteņa tad arī Raiča spēlēs, tad arī Kulda bez pārbaudēm liekām tiks izlasē, bet kamēr būs šitas krievs tikmēr kandidātos būs Želubovskis. Želubovskis tač esot labāks par Ivanānu...
Tapēc vien, ka tu spēlē NHL, nenozīmē, ka tu spēlē izlasē... OK, piekrītu, ka Kulda ir praktiski šosezona jāiekļauj izlasē, jo ir diezgan lielas aizsargu problēmas un Kulda šosezon ir labi sevi parādījis, tā ka jautājumiem nevajadzērtu būt (Daugaviņu viņš ir iekļāvis izlasē pēc skautu ietekumu uzkalusīšanas) Bet tam nevajadzētu būt kā mērauklai, jāpārbauda ir visis veči un izlasē ir jāspēlē labākajiem, nevis vairāk pelnošajiem...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 13:40, pirms 15 gadiem
Bērziņam vajadzētu pārkvalificēties par policistu un lai spēlē

     [+] [-]

, 2010-04-26 13:48, pirms 15 gadiem
JiSkx rakstīja: Kaut cik izglītotam cilvēkam jautājumu par NHL veču spēlēšanu izlasē nav. Kaut arī savākti 0 punkti. NHL ir NHL - visu hokejistu sapnis, vismeistarīgākā līga, kurai konkurentu nav ne tuvu un nebūs. Noteikti arī Znaroka nepiepildītais sapnis pēc tam, kad viņš atklāja, ka bez Krievijas ir arī citas valstis pasaulē...
Liels plusss tev! Pilnīgi piekrītu!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-26 13:56, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bērziņš labāks, ar to, ka ir centrs, t.i., spēlē pozīcijā, kurā pēdējos gados nekādas baigās konkurences nav.
jāpiekrīt vien ir.Dažreiz pilnīgi dusmas parauj,ka viņš izlasē tiek nevis tāpēc ka ir patiešām labs,bet tāpēc ka LV ir nenormālākās problēmas ar šo pozīciju.Bet zini,es domāju ja Raiti ieliktu centra pozīcijā sliktāks tas rezultāts to4 nebūtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-26 14:11, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: jāpiekrīt vien ir.Dažreiz pilnīgi dusmas parauj,ka viņš izlasē tiek nevis tāpēc ka ir patiešām labs,bet tāpēc ka LV ir nenormālākās problēmas ar šo pozīciju.Bet zini,es domāju ja Raiti ieliktu centra pozīcijā sliktāks tas rezultāts to4 nebūtu.
Es gan dotu 99.99% (pieņemot, ka 100% garantiju nevar dot nekam), ka būtu sliktāk, pie tam ievērojami.

Centra uzbrucēja pienākumi ir radīt momentus malējiem un spēlēt aizsardzībā, pie reizes pašam kko iemetot. Raitis ir aizsargs, kurš "policista" karjeras dēļ pārkvalificējās par malējo uzbrucēju (jau tas ir daudz)... ielikt viņu centrā... pie pilnīgi nepazīstamiem (ne viņš pazīst malējos, ne malējie viņu) hokejistiem... labāk, tad likt Ivanānu vārtos.

Ir jāsaprot, ka Raitis var būt noderīgs spēlētājs arī IIHF hokejā, taču tad ir jāmaina vismaz vienas maiņas spēle, kas neizbēgami noved pie visas komandas stratēģijas izmainīšanās.
Līdz ar to treneriem ir jāgrib to mainīt, taču ja ir rezultāts (un rezultāts ir!), bet treneriem nav laika nodarboties ar dažādiem eksperimentiem, tad labāk nevajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-26 14:25, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es gan dotu 99.99% (pieņemot, ka 100% garantiju nevar dot nekam), ka būtu sliktāk, pie tam ievērojami.

Centra uzbrucēja pienākumi ir radīt momentus malējiem un spēlēt aizsardzībā, pie reizes pašam kko iemetot. Raitis ir aizsargs, kurš "policista" karjeras dēļ pārkvalificējās par malējo uzbrucēju (jau tas ir daudz)... ielikt viņu centrā... pie pilnīgi nepazīstamiem (ne viņš pazīst malējos, ne malējie viņu) hokejistiem... labāk, tad likt Ivanānu vārtos.

Ir jāsaprot, ka Raitis var būt noderīgs spēlētājs arī IIHF hokejā, taču tad ir jāmaina vismaz vienas maiņas spēle, kas neizbēgami noved pie visas komandas stratēģijas izmainīšanās.
Līdz ar to treneriem ir jāgrib to mainīt, taču ja ir rezultāts (un rezultāts ir!), bet treneriem nav laika nodarboties ar dažādiem eksperimentiem, tad labāk nevajag.
Principā pilnīgi visam piekrītu,bet runa taču iet par Bērziņu....Bet tev nešķiet,ka pārbaudes spēlēs to visu var izmēģināt?Znaroks ir labs treneris,bet dažreiz liekas ka viņš ir pārāk iesūnojis un baidās izmēģināt kaut ko jaunu.Ehh,cik reizes Bērziņš ir nolaidis ''lažu'' un aizmetis garām tur kur praktiski jebkurš profesionālis mestu iekšā...

  +5 [+] [-]

, 2010-04-26 14:56, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: Principā pilnīgi visam piekrītu,bet runa taču iet par Bērziņu....Bet tev nešķiet,ka pārbaudes spēlēs to visu var izmēģināt?Znaroks ir labs treneris,bet dažreiz liekas ka viņš ir pārāk iesūnojis un baidās izmēģināt kaut ko jaunu.Ehh,cik reizes Bērziņš ir nolaidis ''lažu'' un aizmetis garām tur kur praktiski jebkurš profesionālis mestu iekšā...
Pārbaudes spēlēs... skan neslikti, TAČU. Ivanāns spēlē NHL. Regulārā sezona (un PO) beidzas tad kad tā beidzas, t.i., tad kad izlase jau ir sākusi gatavoties PČ. Pie tam Latvijas izlases modelis ir tāds kāds ir un tas paredz visa sastāva maksimālu saspēlētību un sapratni. Ar visādiem apšaubāmiem eksperimentiem, tas netiek veicināts.

Mēģināt kkādus jaunus variantus dotajā situācijā var tikai vasarā, taču tie būtu tikai treniņi, bet vajadzīgas ir arī spēles. Hokejisti arī ir cilvēki viņiem vajag atpūsties + RD arī ir kkādi plāni saistībā ar vasaras treniņiem.

Īsumā sakot - ir jābūt lielai treneru un hokejistu (visu) gribai, lai Ivanāns varētu spēlēt un produktīvi spēlēt izlases sastāvā. Lai vai kā bet 10+ gadus viņš bija nezināms kadrs Latvijas hokejam un, ja tā nopietni, ir vēl aizvien.
Kamēr izlases rezultāti iet "uz augšu" nav nekāda pamata, teiksim, pārmest treneriem sastāva komplektācijas nepareizību.

Spēlēšana izlasē, protams, ir prestižs pasākums, taču nebūt ne noteicošais, lai vērtētu kāda hokejista karjeras veiksmīgumu. Ta ka Ivanāns vienā PČ ir spēlējis (ar to ne katrs NHL "policists" var lepoties), no Z-Amerikas hokeja "pagraba" ticis līdz Pasaules hokeja elitei, kļuvis par AHL čempiona titulu, uzspēlējis NHL PO... īstenībā ĻOTI laba karjera. Ja sanāks izlasē uzspēlēt vēl - ļoti labi, ja nē... nu neko darīt.

Par Bērziņu... viņam ir jāatrod "sava vieta" komandā. Štāls atrada - čekeris. Bērziņam, pēc idejas, arī derētu padomāt par pārkvalificēšanos uz tīro 4. maiņas (Ziemeļamerikas izpratnē) centru. Ir redzams, ka viņš cenšas (brīžiem pat pārcenšas), ta ka motivācija viņam ir.
Lielākā Bērziņa (kaut gan ne jau viņa) problēma ir tā, ka junioru vecumā viņš bija viens no labākajiem sava vecuma hokejistiem valstī, uzbrukuma līderis, tāpēc viņu arī vērtē šādā plaknē - gaida tikai vārtus. Iespējams, tad viņš arī bija labāk attīstījies kā vienaudži vai "izbrauca uz talantu"... pieaugušo hokejā, kā redzams, viņš vairāk atbilstu čekotājam, bet situācija Latvijas hokejā ir tāda kāda tā ir - centru nav, bet "čekotāji" nevienam nav vajadzīgi.
Tāpēc arī sanāk tāda "raustīšanās".

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 15:14, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Būtu Raitim 10 minūtes būtu pretinieks gar zemi un Raitim 2+2 minūtes
Tad jau paross jau sen buutu izlidojis no nhl!

     [+] [-]

, 2010-04-26 15:22, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Tad jau paross jau sen buutu izlidojis no nhl!
Es to attiecinu uz IIHF nevis NHL pieņemtajām normām par spēka spēli un kaušanos... NHL par lauztu žokli var dabūt 5 minūtes par rupjību. KHL tās ir 5+20 minūtes un izlaista spēle. Hokeja čempionātā teorētiksi līdz spēles beigām, bez nākamās spēles izlaišanas.

     [+] [-]

, 2010-04-26 15:23, pirms 15 gadiem
Buffalo rakstīja: Tu laikam smejies Kāds Štāls, ko viņš te pazaudējis... likt normālu centru blakām Štālam, ja ņem vērā, ka normālo centru gandrīz vispār nav........
Štāls šogad spēlēja gan pa labo malu,gan pa centru-tā kā kur viņu likt lai paliek treneru ziņā,bez tam -gan Šveice,gan Itālija spēlē spēka spēli,par Kanādu nerunāsim...Un Štāls ir spēka spēles piekritējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 15:25, pirms 15 gadiem
Air Jordan rakstīja: Kā var gribēt izlasē ''hokeja spēlētāju'' kurš pirms treniņiem un speļēm sit boksa maisu?
Eh, izlasē varbūt ne, bet Dinamo sastāvā Čajanekam gan būtu bietē iedevis

  -4 [+] [-]

, 2010-04-26 15:26, pirms 15 gadiem
Nu nu, ko atkal cepiens par Ivanānu? Mums viņu nevajag. Vienreiz jau paņēma. Nevaru aizmirst to nelaimīgo nūju - tas saucās palīdzēs vairākumos. (?) Tad nu lūk - palīdzēja? Un jā - Bērziņš IR labāks!(Nekad neaizmirsīšu, ka viņš iemeta to golu pret belariem) Te notika aizbildināšanās par Ivanāna mazo spēles laiku. Jā, vienmēr vainīgi ir treneri, ka nedod spēles laiku. Tikai kāpēc viņi nedod, neviens neaizdomājas? Lai Ivanāns spēlē un spēlē laimīgs NHL, ja atradīs komandu. Es tikai priecāšos, jo vairāk latviešu tajā līgā, jo labāk. Bet izlasē mums nevajag spēlēt mazākumā vairāk nekā vajadzīgs. NEVAJAG!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-26 15:26, pirms 15 gadiem
james007 rakstīja: Kameer izlasi vadiis Znaroks,Ivanaaanam tur vietas nebuus.Iemesls ir tikai viens.Ivanaans reaali vareetu graut Znaroka"autoritaati" t.i. Raitis ir vieniigais kurs neraustaas no Znaroka un var pateikt vinam aciis visu ko domaa
Nu nevarees tad vairs Znaroks teikt:"a ka dosu pa muti b(pa muguru)....ar Raiti taadi fokusi cauri neietu
Tev man liekas ir "drusku" aplams priekšstats par to, kāda veida attiecības valda izlasē

  +2 [+] [-]

, 2010-04-26 15:27, pirms 15 gadiem
gribētos gan, lai wolves iegūst kausu, gan lai Artūrs spēlē izlasē...

  +6 [+] [-]

, 2010-04-26 15:32, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Nu nu, ko atkal cepiens par Ivanānu? Mums viņu nevajag. Vienreiz jau paņēma. Nevaru aizmirst to nelaimīgo nūju - tas saucās palīdzēs vairākumos. (?) Tad nu lūk - palīdzēja? Un jā - Bērziņš IR labāks!(Nekad neaizmirsīšu, ka viņš iemeta to golu pret belariem) Te notika aizbildināšanās par Ivanāna mazo spēles laiku. Jā, vienmēr vainīgi ir treneri, ka nedod spēles laiku. Tikai kāpēc viņi nedod, neviens neaizdomājas? Lai Ivanāns spēlē un spēlē laimīgs NHL, ja atradīs komandu. Es tikai priecāšos, jo vairāk latviešu tajā līgā, jo labāk. Bet izlasē mums nevajag spēlēt mazākumā vairāk nekā vajadzīgs. NEVAJAG!
NHL spēles laiku viņam nedod tāpēc, ka no viņa nemaz negaida rezultativitāti. Viņam ir savs uzdevums, kuru viņš sev atvēlētajā laikā godam izdara. Ja tā nebūtu, tad viņš ne tikai šobrīd nespēlētu, bet pat nebūtu aizķepurojies līdz NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-04-26 16:05, pirms 15 gadiem
ivanāns jaunu ir gana labāks par daudziem izlases spēlētājiem , atceros viņa pēdējo spēli izlasē , katru reizi , kad viņš bija pie ripas bija tāda drošības un stabilitātes sajūta , nepieļāva muļķīgas kļūdas un spēka spēlē varēja uzvarēt....

  +3 [+] [-]

, 2010-04-26 16:10, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Atgādināšu ka Želubovskis bija viens no labakajiem pēdējā pārbaudes spēlē un ir pieredzējušāks par daudziem citiem kandidātiem.
Želubovskis šajā konkrētajā pārbaudes spēlē bija viens no vājākajiem laukumā.

Un kaut kādiem pagātnes nopelniem šeit vispār nav nekādas nozīmes. Izlasi veido šeit un tagad un tajā iekļūst tie, kas šobrīd ir labākie.

Domāju, ka viņš būs starp tiem, kurus pirmos atskaitīs no izlases treniņnometnes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fire

  +3 [+] [-]

, 2010-04-26 16:22, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Nu nu, ko atkal cepiens par Ivanānu? Mums viņu nevajag. Vienreiz jau paņēma. Nevaru aizmirst to nelaimīgo nūju - tas saucās palīdzēs vairākumos. (?) Tad nu lūk - palīdzēja? Un jā - Bērziņš IR labāks!(Nekad neaizmirsīšu, ka viņš iemeta to golu pret belariem) Te notika aizbildināšanās par Ivanāna mazo spēles laiku. Jā, vienmēr vainīgi ir treneri, ka nedod spēles laiku. Tikai kāpēc viņi nedod, neviens neaizdomājas? Lai Ivanāns spēlē un spēlē laimīgs NHL, ja atradīs komandu. Es tikai priecāšos, jo vairāk latviešu tajā līgā, jo labāk. Bet izlasē mums nevajag spēlēt mazākumā vairāk nekā vajadzīgs. NEVAJAG!
Aprobežota bērna domāšana, vienreiz atliek kļūdīties un nederīgs, tas nekas, ka tāda Bērziņa dēļ esam pazaudējuši vairākus vārtus bet nu protams, ja Ivanāns uztaisa nevajadzīgu pārkāpumu tas ir noziegums, bet citi gan var

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 16:25, pirms 15 gadiem
interesanti buus paskatiities uz Shtaalu, maybe vecim ir ieksha aun pat uz chempi vareetu aizbraukt... par Rekji, neesmu tajaas labaakajaas domaas, bet nu, ja vinsh mazaak noraidiijumus nevajdziigus pelniitu, tad varbuut doma sman buutu savaadaakas...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-26 16:26, pirms 15 gadiem
Visubeidzot, jāņem vēra fakts, ka mēs neesam tik bagāti ar tiem spēlētājiem, tāpēc japaprovē ir iespējami vairāk, to kas ir, neviss vienus un tos pašus trenkāt pārbaudes spēlēs, vai tas būtu Ivanāns vai Brahmanis vai dajebkurš cits, jāpaprovē ir, un ja tad sevi nepierāda, lai liek sastāvā Bērziņus, Akmentiņus un citus zvērus. Nevis kā OS laikā atkal gaudot, mums jau nav NHL spēlētāju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 17:29, pirms 15 gadiem
Man viss ir sajucis . Kuri tad no kandidātiem ir centri?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-26 17:29, pirms 15 gadiem
Ivanāna kungam vispirms ir JĀPIERĀDA, ka vinsjh prot spēlēt hokeju izlases līmenī UN spēj iekļauties Vītoliņa un Znaroka sistēmā. Pagaidām viņš ir tikai pierādījis, ka ir augumā lielāks par visiem un prot labā stilā sadot pa bieti. Un nav pietiekami labs hokejists, lai NHL klubu pastiprinātu kā laukuma spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-26 17:36, pirms 15 gadiem
M rakstīja: Ivanāna kungam vispirms ir JĀPIERĀDA, ka vinsjh prot spēlēt hokeju izlases līmenī UN spēj iekļauties Vītoliņa un Znaroka sistēmā. Pagaidām viņš ir tikai pierādījis, ka ir augumā lielāks par visiem un prot labā stilā sadot pa bieti. Un nav pietiekami labs hokejists, lai NHL klubu pastiprinātu kā laukuma spēlētājs.
To, ka Raitis prot spēlēt hokeju viņš ir pierādījis ar 280 spēlēm piecās sezonās NHL.

Un atklāšu (iespējams) noslēpumu - Latvijas hokeja vēsturē vispār ir bijuši tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi spēlētāji, kuri ir varējuši PASTIPRINĀT NHL komandu.

Tas, ka Ivanāns "nekrīt ārā" no kopējās spēles, tas gan ir redzams (un viņa ampluā spēlētājiem tas ir galvenais).

     [+] [-]

, 2010-04-26 17:49, pirms 15 gadiem
nasing speshal, kā pie raksta par Šveices izlasi viens gudrinieks rakstīja.

     [+] [-]

, 2010-04-26 17:57, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: A kur Štāls??? Ja saliktu kopā viņu ar Daugavu + normālu centru, varētu sanākt interesanta maiņa..
Kurš tad ir tas normālais centrs? Izlase jau nav klubs - kad ievajagas tad nopērk kādu spēlētāju...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-26 18:02, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Nu nu, ko atkal cepiens par Ivanānu? Mums viņu nevajag. Vienreiz jau paņēma. Nevaru aizmirst to nelaimīgo nūju - tas saucās palīdzēs vairākumos. (?) Tad nu lūk - palīdzēja? Un jā - Bērziņš IR labāks!(Nekad neaizmirsīšu, ka viņš iemeta to golu pret belariem) Te notika aizbildināšanās par Ivanāna mazo spēles laiku. Jā, vienmēr vainīgi ir treneri, ka nedod spēles laiku. Tikai kāpēc viņi nedod, neviens neaizdomājas? Lai Ivanāns spēlē un spēlē laimīgs NHL, ja atradīs komandu. Es tikai priecāšos, jo vairāk latviešu tajā līgā, jo labāk. Bet izlasē mums nevajag spēlēt mazākumā vairāk nekā vajadzīgs. NEVAJAG!
Katram ir tiesības uz savu subjektīvo viedokli, bet nu par Bērziņu tu smagi kļūdies, viņa līmenis ir maksimums belaru čempja lejasgals. Izlasē un pie Dinamo durvīm viņš ir laimīgas sakritības pēc. Domāju, ka pēc pāris gadiem mēs par tādu spēlētāju jau būsim aizmirsuši, cerams, ka viņš netiks jau uz šito čempi. Ko nevar celt, to nevar nest.

     [+] [-]

, 2010-04-26 18:08, pirms 15 gadiem
ai ko jus te spriedeleejat ,, ka buutu ja buutu,, ta pat visu izlems treneri

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 18:12, pirms 15 gadiem
Kas ir ar Macijevski? Viņu Znaroks negrib pārbaudīt vai kā?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-26 18:16, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: A kur Štāls??? Ja saliktu kopā viņu ar Daugavu + normālu centru, varētu sanākt interesanta maiņa..
Te arī Būtu vajadzīgs Raitis! Pārbaudes spēles jau tāpēc domātas lai pārbaudītu! Un ja Raitim dotu arī spēlēt,netikai kauties tad te tāds centrs sanāktu! Aizstāvēties viņš māk,piespēles iedot arī māk, un iemest arī viņš māk! Lai pārbauda...

  -3 [+] [-]

, 2010-04-26 18:22, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Znaroks gaida - lai izvērtētu Kuldas gatavību čempionātam. nē nu tas ir pisģets, toč jau zb šitie treneri. Tur nav divu domu, ka Kulda ir labā formā, 21 gads uz plejofu laiku, bez traumām - nu protams ka viņš nav sliktākā formā pa to pašu Pujacu, Sotnieku, utt. Kuldam ir NHL pieredze, nu es nesaprotu ko tev vēl pārbaudīt. Blatj kad Bārtulis bija 18 gadus vecs, viņu bez jebkādām pārbaudēm paņēma uz otro apli čempī, a j tagad kad ir Kulda jau labi nospēlējis NHL viņām vēl pārbaudes rīko, vot cirvji, kā viņi nesaprot kad ja būs Kulda viņš būs 1. pāra aizsargs čempi, komandas aizsadzības līderis. Znarok mudak!
kas ir ahl un kas ir valsts izlase pamuļķīt???

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 18:24, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Vasiļjevs,Bērziņš,Pečura , Džeriņš un daļēji Širokovs
arī Vasiļjevs un Pečura tikai "daļēji" ir centri
Vasiļjevs ir kreisās malas uzbrucējs un centrā spēlē tikai izlasē, jo citu vienkārši nav

  +2 [+] [-]

, 2010-04-26 18:26, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pārbaudes spēlēs... skan neslikti, TAČU. Ivanāns spēlē NHL. Regulārā sezona (un PO) beidzas tad kad tā beidzas, t.i., tad kad izlase jau ir sākusi gatavoties PČ. Pie tam Latvijas izlases modelis ir tāds kāds ir un tas paredz visa sastāva maksimālu saspēlētību un sapratni. Ar visādiem apšaubāmiem eksperimentiem, tas netiek veicināts.

Mēģināt kkādus jaunus variantus dotajā situācijā var tikai vasarā, taču tie būtu tikai treniņi, bet vajadzīgas ir arī spēles. Hokejisti arī ir cilvēki viņiem vajag atpūsties + RD arī ir kkādi plāni saistībā ar vasaras treniņiem.

Īsumā sakot - ir jābūt lielai treneru un hokejistu (visu) gribai, lai Ivanāns varētu spēlēt un produktīvi spēlēt izlases sastāvā. Lai vai kā bet 10+ gadus viņš bija nezināms kadrs Latvijas hokejam un, ja tā nopietni, ir vēl aizvien.
Kamēr izlases rezultāti iet "uz augšu" nav nekāda pamata, teiksim, pārmest treneriem sastāva komplektācijas nepareizību.

Spēlēšana izlasē, protams, ir prestižs pasākums, taču nebūt ne noteicošais, lai vērtētu kāda hokejista karjeras veiksmīgumu. Ta ka Ivanāns vienā PČ ir spēlējis (ar to ne katrs NHL "policists" var lepoties), no Z-Amerikas hokeja "pagraba" ticis līdz Pasaules hokeja elitei, kļuvis par AHL čempiona titulu, uzspēlējis NHL PO... īstenībā ĻOTI laba karjera. Ja sanāks izlasē uzspēlēt vēl - ļoti labi, ja nē... nu neko darīt.

Par Bērziņu... viņam ir jāatrod "sava vieta" komandā. Štāls atrada - čekeris. Bērziņam, pēc idejas, arī derētu padomāt par pārkvalificēšanos uz tīro 4. maiņas (Ziemeļamerikas izpratnē) centru. Ir redzams, ka viņš cenšas (brīžiem pat pārcenšas), ta ka motivācija viņam ir.
Lielākā Bērziņa (kaut gan ne jau viņa) problēma ir tā, ka junioru vecumā viņš bija viens no labākajiem sava vecuma hokejistiem valstī, uzbrukuma līderis, tāpēc viņu arī vērtē šādā plaknē - gaida tikai vārtus. Iespējams, tad viņš arī bija labāk attīstījies kā vienaudži vai "izbrauca uz talantu"... pieaugušo hokejā, kā redzams, viņš vairāk atbilstu čekotājam, bet situācija Latvijas hokejā ir tāda kāda tā ir - centru nav, bet "čekotāji" nevienam nav vajadzīgi.
Tāpēc arī sanāk tāda "raustīšanās".
Tu te kautko nesaproti-PĀRBAUDES SPĒLES,tās ir domātas lai pārbaudītu! Raitim tiktu dotas 4 spēles! ja nepatiktu kā viņš spēlē,tad no Slovākijas varētu braukt atpakaļ uz ASV,bet ja nedod un visi runā ka viņš ir tāds un šitāds,kā lai viņš pierāda pretējo! Te ir tā pārbaudes spēļu loģika!
Kad nebija Dinamo,kā bij tad spēlēja visi sliktāk pēc tām 6 pārbaudes spēlēm? Katram deva laiku sevi pierādīt!
Un kur Raitim ir tas laiks sevi pierādīt,pat to nedod!

  -4 [+] [-]

, 2010-04-26 18:31, pirms 15 gadiem
garais83 rakstīja: ja nepatiktu kā viņš spēlē,tad no Slovākijas varētu braukt atpakaļ uz ASV
daudz Tu zini izlases, kuras atsauc no Ziemeļamerikas kādu, lai tikai uz viņu paskatītos, jau aptuveni zinot viņa spēles stilu?

neaizmirsti, ka Raitis dzīvo Amerikā, attiecīgi visi ceļa izdevumi turp un atpakaļ, NHL spēlētāja apdrošināšana un visi pārējie izdevumi... kurš par to maksās, lai tikai pāris spēles uz viņu apskatītos?

P.S. nekā personīga pret spēlētāju, vienkārši realitāte

  -3 [+] [-]

, 2010-04-26 18:35, pirms 15 gadiem
Pretīgi lasīt šos komentārus! TAS IR PASAULES ČEMPIONĀTS! Tādos nav aktuāla nekāda rupjā, agresīvā spēle vai kaušanās. Raiti mums NEVAJAG! Kam mums liekus noraidījumus? Bērziņam nav ne vainas izlasē!
Protams, ka 'nelietderīgākais spēlētājs' nav nekāds oficiālais tituls vai kauss, bet eksperti (atšķirībā no jums) nedod šādu 'iesauku' kādam pēc veiksmes principa! Viņi to visu izanalizēja un nonāca arī pie atbilstoša secinājuma ! Kāpēc jums visiem patiesība acīs kož?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-26 18:37, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: daudz Tu zini izlases, kuras atsauc no Ziemeļamerikas kādu, lai tikai uz viņu paskatītos, jau aptuveni zinot viņa spēles stilu?

neaizmirsti, ka Raitis dzīvo Amerikā, attiecīgi visi ceļa izdevumi turp un atpakaļ, NHL spēlētāja apdrošināšana un visi pārējie izdevumi... kurš par to maksās, lai tikai pāris spēles uz viņu apskatītos?

P.S. nekā personīga pret spēlētāju, vienkārši realitāte
Kam tad domāta LHF,viņi arī visu maksā! Atbrauks Ivanāns apskatīsies uz savu dzimteni! Tu nebrauktu,ja tev visu izmaksā?

  -2 [+] [-]

, 2010-04-26 18:43, pirms 15 gadiem
garais83 rakstīja: Kam tad domāta LHF,viņi arī visu maksā! Atbrauks Ivanāns apskatīsies uz savu dzimteni! Tu nebrauktu,ja tev visu izmaksā?
izskatās, ka Tu tā arī nesaprati, ka runa bija par šo izmaksu lietderīgumu

mēģināšu izstāstīt vēlreiz:
ceļam abos virzienos, NHL spēlētāja apdrošināšanai un citos izdevumos sakrājas pamatīga summa (vismaz ar 3, ja ne 4 nullēm galā)... jautājums - vai ir lietderīgi izgāzt šo naudas kaudzi, lai paskatītos, vai spēlētājs derēs 4. maiņā vai tomēr nē?

Raitim jau bija iespēja spēlēt izlasē, kad izlase pati piebrauca viņam klāt Ziemeļamerikā (2008. gada PČ)... diemžēl toreiz viņam neizdevās sevi parādīt no labākās puses

  -2 [+] [-]

, 2010-04-26 18:44, pirms 15 gadiem
garais83 rakstīja: Tu te kautko nesaproti-PĀRBAUDES SPĒLES,tās ir domātas lai pārbaudītu! Raitim tiktu dotas 4 spēles! ja nepatiktu kā viņš spēlē,tad no Slovākijas varētu braukt atpakaļ uz ASV,bet ja nedod un visi runā ka viņš ir tāds un šitāds,kā lai viņš pierāda pretējo! Te ir tā pārbaudes spēļu loģika!
Kad nebija Dinamo,kā bij tad spēlēja visi sliktāk pēc tām 6 pārbaudes spēlēm? Katram deva laiku sevi pierādīt!
Un kur Raitim ir tas laiks sevi pierādīt,pat to nedod!
Iespējams, arī nesaprotu, taču atkārtošu vēl vienu lietu, ko, iespējams, nesaprot citi.

Tātad, Raitim tāpat izlasē tiktu atvēlēta vieta 4. virknējumā, t.i., visa maiņa būtu jātaisa par izteiktiem čekotājiem, spēles lauzējiem. (Kas vislabāk spēlē aizsardzībā izlasē? Tie paši, kas uzbrukumā... . Labi, ne par to stāsts.) Tātad viņam blakus ir jāliek +/- normāli DF, kas uzreiz noved pie izmaiņām citu virknējumu sastāvā.

Tālāk. Ja viena ir izteikta čekotāju maiņa, pārējām trijām maiņām arī ir jāmaina mērķi un uzdevumi, lai kompensētu pašlaik esošo 4 (+/-) vienlīdzīgo maiņu sistēmu.

Pie tam, jāatceras, ka Ivanāns ar pašreizējiem izlases spēlētājiem ir vienā komandā spēlējis mazāk kā desmit mačus (7 PČ 2008. kontekstā un moš vēl kad junioros kkad) pēdējos gados 13. Līdz ar to arī tas, ka taisīt vienu absolūti nesaspēlētu maiņu... to var darīt, ja spēlētāji ir izgājuši vienu hokeja skolu, bet Raitis, tā pa nopietnam, ir ZAmerikas skolas produkts (jau).

Treneri lielāko sagatavošanās posma daļu komandu vada no Balašihas.

Secinājums - ne treneriem ir laiks, ne komandai vajadzība viena spēlētāja dēļ pēkšņi mainīt komandas taktisko zīmējumu, kas, jāatzīmē, nedod nekādas garantijas, ka būs labāk. Tieši pretēji - vieš šaubas par komandas spējām pielāgoties jaunai sistēmai. Un ideja, ka mainīt komandas spēles plānu uz 4 mačiem (no 6 vispār paredzētajiem), lai pēc tam pateiktu, ka Ivanāns nav vajadzīgs izlasei un sāktu visu no sākuma (pirms paša PČ sākuma)... tā ir pašnāvība.

Tā kā izlase spēlē pašlaik, tā spēlē jau kopš 2007. gada, ceturto PČ (ieskaitot šī gada turnīru) un vienu OS (piecus "lielos" turnīrus). Pēkšņi pamainot visu kaut kādu iedomātu ideālu dēļ... nu nedomāju, ka tas ir prātīgi.

Beigās gan gribas piebilst sekojošo - esmu vairāk nekā pārliecināts, ka Ivanāns arī uz starptautiskā ledus var spēlēt un spēlēt labi, cita lieta, ka pašreizējā situācijā ir pārāk daudz blakusapstākļu, kas to neļauj pierādīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-26 18:53, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Nu un kur tad jūs bijāt kad es teicu ka jāņem uz pārbaudēm Pavlovs?
Jā, jā, par Kuzņecovu Tu arī te visu laiku stāsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-26 19:17, pirms 15 gadiem
Kas ir ar Gunti Džeriņu?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 19:18, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Nē nu beigts var palikt kāds sakaras Pavlovam ar Kuzņecovu?Kas bija jāņem uz pārbaudēm tad tas bija LAČ rezultatīvākais spēlētājs Bullītis bet Pavlovs tāpēc ka zzk sūdzās par centriem.
Sakars tāds, ka Tu par viņiem abiem šeit esi rakstījis. Nevis vienkārši rakstījis, bet bezjēdzīgi rakstījis izlases kontekstā. Ja tas bija domāts kā joks, tad nav smieklīgi un sāk jau apnikt. Ja tas bija domāts nopietni, tad ir šaubas par to, vai Tu vispār kaut cik orientējies Latvijas hokejā.

Es neparko nesūdzos. Es vienkārši cilvēkam paskaidroju, kāpēc Vasiļjevs izlasē spēlē centrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-26 19:26, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Es tikpat daudz par viņiem esmu rakstījis cik tu.
Es NEKAD neesmu rakstījis, ka šiem spēlētājiem būtu jābūt izlases tuvumā.

Tas, ko es par viņiem esmu kaut kad rakstījis, ir tas, ko es esmu atbildējis uz Taviem komentāriem viņu kontekstā.

Un nu jau es esmu sapratis, ka to darīt (atbildēt lietotājam Volx), ir pilnīgi bezjēdzīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-26 20:07, pirms 15 gadiem
garais83 rakstīja: Tu te kautko nesaproti-PĀRBAUDES SPĒLES,tās ir domātas lai pārbaudītu! Raitim tiktu dotas 4 spēles! ja nepatiktu kā viņš spēlē,tad no Slovākijas varētu braukt atpakaļ uz ASV,bet ja nedod un visi runā ka viņš ir tāds un šitāds,kā lai viņš pierāda pretējo! Te ir tā pārbaudes spēļu loģika!
Kad nebija Dinamo,kā bij tad spēlēja visi sliktāk pēc tām 6 pārbaudes spēlēm? Katram deva laiku sevi pierādīt!
Un kur Raitim ir tas laiks sevi pierādīt,pat to nedod!
Tagad padomā no Raita viedokļa. Tu esi viens no labākajiem NHL smagsvaru policistiem. ar savu darbu no pilnīgi nezināma hokejista ir nokļuvis NHL. Spēlētāju vidū kļuvis par vienu no respektētākajiem večiem līgā. Kas tev vēl jāpierāda? Viņš ir pateicis, ja būs uzaicinājums, uz izlasi brauks, bet vai viņam pašam būtu baigā jēga rauties uz izlasi "pierādīties" un tad zaudēt vietu kaut kādam Pečuram no Krievijas augstākās līgas? Domāju, ka bez garantijām, ka viņš spēlēs, viņš uz izlasi nebrauktu, bet uz šādiem solījumiem Znaroks noteikti nebūtu pierunājams.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-26 20:51, pirms 15 gadiem
Es gan neesmu treneris, bet arī neesmu krievs, toties manas domas ar Znaroka domām sakrīt: nav ko Ivanānam darīt izlasē! Tas, ka Ivanāns slido pa laukumu, nenozīmē, ka viņš spēlē hokeju. Viņš kaujas, uz laukuma pavada vidēji spēlē ļoti maz laika. Kam mums tāds spēlētājs? Tas, ka viņš ir NHL, neko nenozīmē, jo viņš tur tika ne jau savu kā spēlētāja iemaņu dēl, bet gan savu kaušanās iemaņu dēl un to der iegaumēt visiem, kas te raksta par to, ka Ivanāns lai nu kāds, bet NHL ir NHL... Var redzēt, ka raksta tīņi, jaunieši, kas no hokeja daudz nejēdz.
"Gudriniekiem" varu ieteikt atcerēties spēli PČ 2008 pret somiem'! To spēli mūsu komanda varēja uzvarēt. Lieliski darbojās Masaļskis... Mūsējie, dabūja, ja nemaldos, vairākumu 5:3. Tika izlaists daudzu te slavētais Ivanāns, kuram vajadzēja paņemt un aizmest somu vārtusargam nūju. Atgādinu, ka to spēli mūsējie, ilgi atrodoties vadībā ar 1:0, zaudēja ar 1:2 un tai epizodei bija diezgan izšķirīga loma. Ja nemaldos, mūsējie tobrī atradās vēl vadībā...

Ontario rakstīja: Kad tas krievs aizvāksies no trenera posteņa tad arī Raiča spēlēs, tad arī Kulda bez pārbaudēm liekām tiks izlasē, bet kamēr būs šitas krievs tikmēr kandidātos būs Želubovskis. Želubovskis tač esot labāks par Ivanānu...

     [+] [-]

, 2010-04-26 20:54, pirms 15 gadiem
...ak jā... Pats par sevi saprtams, ka tanī epizodē ar somu vārtu sarga nūjas aizmešanu Ivanāns nopelnīja 2 soda minūtes. Nu, ļoti lietdzerīgs spēlētājs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-26 22:17, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: Tagad padomā no Raita viedokļa. Tu esi viens no labākajiem NHL smagsvaru policistiem. ar savu darbu no pilnīgi nezināma hokejista ir nokļuvis NHL. Spēlētāju vidū kļuvis par vienu no respektētākajiem večiem līgā. Kas tev vēl jāpierāda? Viņš ir pateicis, ja būs uzaicinājums, uz izlasi brauks, bet vai viņam pašam būtu baigā jēga rauties uz izlasi "pierādīties" un tad zaudēt vietu kaut kādam Pečuram no Krievijas augstākās līgas? Domāju, ka bez garantijām, ka viņš spēlēs, viņš uz izlasi nebrauktu, bet uz šādiem solījumiem Znaroks noteikti nebūtu pierunājams.
Te arī tas sākas ja viņu iekļautu kandidātos tad viņš brauktu-nezinu vēl nevienu tādu kurš negrib spēlēt zem sava karoga,par savu valsti! Ja Lipmanam vai tiem ir pie kājas tā valsts un karogs,tad domāju ka Raitim jau nu noteikti gribās spēlēt par Latviju! Neiestāstīs man ka NHL spēlē kautkādi kolhoznieki kuri grib izkauties! Ja jau raitis tur ir ticis tad viņš jau ir pakāpienu augstāk par citiem! un ja kāds no lielajiem vīriem gribēs lai Ivanāns ir izlasē,tad viņi arī atradīs naudiņu par ko segt tos izdevumus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-27 01:01, pirms 15 gadiem
Nu liecieties mierā par Ivanānu, nu neiederas viņš LV izlases modelī
Viņš ir nhl kluba spēlētājs, kuram spēlē ir savi uzdevumi
Klubs ir veidots svādāk kā izlase, pat ASV un Kanādas
Viens mēģinājums bija un ar to pietiek
Cienīsim Raiti par to kas viņš ir un ko sasniedzis
Un neaizmirstiet, ka savu karjeru viņš sāka kā aizsargs
Vienīgais viņš varētu būt kā 13 uzbrucējs(modelī 13+7), bet tikai pie Ziemeļamērikas trenera, jo mūsējie nemācēs viņu izmantot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja