Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Hokeja izlasei pievienosies Štāls un Reķis (papildināts)

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Hokeja izlasei pievienosies Štāls un Reķis (papildināts)
Arvīds Reķis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlase šonedēļ turpina gatavošanos pasaules čempionātam, kas maija sākumā notiks Vācijā. 29. un 30. aprīlī ''Arēnā Rīga'' mūsējie aizvadīs pārbaudes spēles ar Baltkrieviju.

''Treniņu process notiek ierastajā režīmā – katru dienu aptuveni divarpus stundu ilgs treniņš, no kura stunda aiziet fiziskajai sagatavotībai, bet pārējais laiks nodarbībām uz ledus. Gatavojamies pasaules čempionātam, nevis pārbaudes spēlēm pret Baltkrieviju vai Slovākiju,'' Sportacentrs.com informēja Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs Māris Baldonieks, kurš izlases treneru Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa aizņemtības dēļ pilda trenera funkcijas.

Vienīgais papildinājums, salīdzinot ar pagājušo nedēļu, komandā ir uzbrucējs Kaspars Daugaviņš. Tāpat izlasē tiek gaidīts aizsargs Artūrs Kulda, kurš vēl piedalās Kaldera kausa izcīņā. Šonakt viņa pārstāvētajai Čikāgas ''Wolves'' izšķirošā septītā spēle pirmajā kārtā pret Milvoki ''Admirals''.

''Kulda vēlas braukt uz pasaules čempionātu. Ja viņa komanda izstāsies no Kaldera kausa, viņš būs mūsu rīcībā. Ar Kuldu rēķināmies arī gadījumā, ja viņa komanda tiks tālāk. Znaroks vēlas redzēt Artūru treniņos, lai varētu izvērtēt viņa gatavību pasaules čempionātam,'' piebilda Baldonieks.

Šodien izlasei dota brīvdiena, bet jau otrdien komanda turpinās intensīvu darbu. Svētdien Latvijā ieradās uzbrucējs Juris Štāls (''Quad City Mallards'', ASV), kurš rīt pievienosies izlasei. Savukārt aizsargs Arvīds Reķis (''Grizzly Adams'', Volfsburga, Vācija) Rīgā būs trešdien, līdz ar to plānots, ka 30. aprīlī viņš tiks pieteikts spēlei ar Baltkrieviju.

Paredzēts, ka izlases treneri Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš mājās atbrauks trešdien, lai klātienē turpinātu darbu pie izlases gatavošanās startam Vācijā.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-26 14:11, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: jāpiekrīt vien ir.Dažreiz pilnīgi dusmas parauj,ka viņš izlasē tiek nevis tāpēc ka ir patiešām labs,bet tāpēc ka LV ir nenormālākās problēmas ar šo pozīciju.Bet zini,es domāju ja Raiti ieliktu centra pozīcijā sliktāks tas rezultāts to4 nebūtu.
Es gan dotu 99.99% (pieņemot, ka 100% garantiju nevar dot nekam), ka būtu sliktāk, pie tam ievērojami.

Centra uzbrucēja pienākumi ir radīt momentus malējiem un spēlēt aizsardzībā, pie reizes pašam kko iemetot. Raitis ir aizsargs, kurš "policista" karjeras dēļ pārkvalificējās par malējo uzbrucēju (jau tas ir daudz)... ielikt viņu centrā... pie pilnīgi nepazīstamiem (ne viņš pazīst malējos, ne malējie viņu) hokejistiem... labāk, tad likt Ivanānu vārtos.

Ir jāsaprot, ka Raitis var būt noderīgs spēlētājs arī IIHF hokejā, taču tad ir jāmaina vismaz vienas maiņas spēle, kas neizbēgami noved pie visas komandas stratēģijas izmainīšanās.
Līdz ar to treneriem ir jāgrib to mainīt, taču ja ir rezultāts (un rezultāts ir!), bet treneriem nav laika nodarboties ar dažādiem eksperimentiem, tad labāk nevajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-26 14:25, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es gan dotu 99.99% (pieņemot, ka 100% garantiju nevar dot nekam), ka būtu sliktāk, pie tam ievērojami.

Centra uzbrucēja pienākumi ir radīt momentus malējiem un spēlēt aizsardzībā, pie reizes pašam kko iemetot. Raitis ir aizsargs, kurš "policista" karjeras dēļ pārkvalificējās par malējo uzbrucēju (jau tas ir daudz)... ielikt viņu centrā... pie pilnīgi nepazīstamiem (ne viņš pazīst malējos, ne malējie viņu) hokejistiem... labāk, tad likt Ivanānu vārtos.

Ir jāsaprot, ka Raitis var būt noderīgs spēlētājs arī IIHF hokejā, taču tad ir jāmaina vismaz vienas maiņas spēle, kas neizbēgami noved pie visas komandas stratēģijas izmainīšanās.
Līdz ar to treneriem ir jāgrib to mainīt, taču ja ir rezultāts (un rezultāts ir!), bet treneriem nav laika nodarboties ar dažādiem eksperimentiem, tad labāk nevajag.
Principā pilnīgi visam piekrītu,bet runa taču iet par Bērziņu....Bet tev nešķiet,ka pārbaudes spēlēs to visu var izmēģināt?Znaroks ir labs treneris,bet dažreiz liekas ka viņš ir pārāk iesūnojis un baidās izmēģināt kaut ko jaunu.Ehh,cik reizes Bērziņš ir nolaidis ''lažu'' un aizmetis garām tur kur praktiski jebkurš profesionālis mestu iekšā...

  +5 [+] [-]

, 2010-04-26 14:56, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: Principā pilnīgi visam piekrītu,bet runa taču iet par Bērziņu....Bet tev nešķiet,ka pārbaudes spēlēs to visu var izmēģināt?Znaroks ir labs treneris,bet dažreiz liekas ka viņš ir pārāk iesūnojis un baidās izmēģināt kaut ko jaunu.Ehh,cik reizes Bērziņš ir nolaidis ''lažu'' un aizmetis garām tur kur praktiski jebkurš profesionālis mestu iekšā...
Pārbaudes spēlēs... skan neslikti, TAČU. Ivanāns spēlē NHL. Regulārā sezona (un PO) beidzas tad kad tā beidzas, t.i., tad kad izlase jau ir sākusi gatavoties PČ. Pie tam Latvijas izlases modelis ir tāds kāds ir un tas paredz visa sastāva maksimālu saspēlētību un sapratni. Ar visādiem apšaubāmiem eksperimentiem, tas netiek veicināts.

Mēģināt kkādus jaunus variantus dotajā situācijā var tikai vasarā, taču tie būtu tikai treniņi, bet vajadzīgas ir arī spēles. Hokejisti arī ir cilvēki viņiem vajag atpūsties + RD arī ir kkādi plāni saistībā ar vasaras treniņiem.

Īsumā sakot - ir jābūt lielai treneru un hokejistu (visu) gribai, lai Ivanāns varētu spēlēt un produktīvi spēlēt izlases sastāvā. Lai vai kā bet 10+ gadus viņš bija nezināms kadrs Latvijas hokejam un, ja tā nopietni, ir vēl aizvien.
Kamēr izlases rezultāti iet "uz augšu" nav nekāda pamata, teiksim, pārmest treneriem sastāva komplektācijas nepareizību.

Spēlēšana izlasē, protams, ir prestižs pasākums, taču nebūt ne noteicošais, lai vērtētu kāda hokejista karjeras veiksmīgumu. Ta ka Ivanāns vienā PČ ir spēlējis (ar to ne katrs NHL "policists" var lepoties), no Z-Amerikas hokeja "pagraba" ticis līdz Pasaules hokeja elitei, kļuvis par AHL čempiona titulu, uzspēlējis NHL PO... īstenībā ĻOTI laba karjera. Ja sanāks izlasē uzspēlēt vēl - ļoti labi, ja nē... nu neko darīt.

Par Bērziņu... viņam ir jāatrod "sava vieta" komandā. Štāls atrada - čekeris. Bērziņam, pēc idejas, arī derētu padomāt par pārkvalificēšanos uz tīro 4. maiņas (Ziemeļamerikas izpratnē) centru. Ir redzams, ka viņš cenšas (brīžiem pat pārcenšas), ta ka motivācija viņam ir.
Lielākā Bērziņa (kaut gan ne jau viņa) problēma ir tā, ka junioru vecumā viņš bija viens no labākajiem sava vecuma hokejistiem valstī, uzbrukuma līderis, tāpēc viņu arī vērtē šādā plaknē - gaida tikai vārtus. Iespējams, tad viņš arī bija labāk attīstījies kā vienaudži vai "izbrauca uz talantu"... pieaugušo hokejā, kā redzams, viņš vairāk atbilstu čekotājam, bet situācija Latvijas hokejā ir tāda kāda tā ir - centru nav, bet "čekotāji" nevienam nav vajadzīgi.
Tāpēc arī sanāk tāda "raustīšanās".

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 15:14, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Būtu Raitim 10 minūtes būtu pretinieks gar zemi un Raitim 2+2 minūtes
Tad jau paross jau sen buutu izlidojis no nhl!

     [+] [-]

, 2010-04-26 15:22, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Tad jau paross jau sen buutu izlidojis no nhl!
Es to attiecinu uz IIHF nevis NHL pieņemtajām normām par spēka spēli un kaušanos... NHL par lauztu žokli var dabūt 5 minūtes par rupjību. KHL tās ir 5+20 minūtes un izlaista spēle. Hokeja čempionātā teorētiksi līdz spēles beigām, bez nākamās spēles izlaišanas.

     [+] [-]

, 2010-04-26 15:23, pirms 15 gadiem
Buffalo rakstīja: Tu laikam smejies Kāds Štāls, ko viņš te pazaudējis... likt normālu centru blakām Štālam, ja ņem vērā, ka normālo centru gandrīz vispār nav........
Štāls šogad spēlēja gan pa labo malu,gan pa centru-tā kā kur viņu likt lai paliek treneru ziņā,bez tam -gan Šveice,gan Itālija spēlē spēka spēli,par Kanādu nerunāsim...Un Štāls ir spēka spēles piekritējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 15:25, pirms 15 gadiem
Air Jordan rakstīja: Kā var gribēt izlasē ''hokeja spēlētāju'' kurš pirms treniņiem un speļēm sit boksa maisu?
Eh, izlasē varbūt ne, bet Dinamo sastāvā Čajanekam gan būtu bietē iedevis

  -4 [+] [-]

, 2010-04-26 15:26, pirms 15 gadiem
Nu nu, ko atkal cepiens par Ivanānu? Mums viņu nevajag. Vienreiz jau paņēma. Nevaru aizmirst to nelaimīgo nūju - tas saucās palīdzēs vairākumos. (?) Tad nu lūk - palīdzēja? Un jā - Bērziņš IR labāks!(Nekad neaizmirsīšu, ka viņš iemeta to golu pret belariem) Te notika aizbildināšanās par Ivanāna mazo spēles laiku. Jā, vienmēr vainīgi ir treneri, ka nedod spēles laiku. Tikai kāpēc viņi nedod, neviens neaizdomājas? Lai Ivanāns spēlē un spēlē laimīgs NHL, ja atradīs komandu. Es tikai priecāšos, jo vairāk latviešu tajā līgā, jo labāk. Bet izlasē mums nevajag spēlēt mazākumā vairāk nekā vajadzīgs. NEVAJAG!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-26 15:26, pirms 15 gadiem
james007 rakstīja: Kameer izlasi vadiis Znaroks,Ivanaaanam tur vietas nebuus.Iemesls ir tikai viens.Ivanaans reaali vareetu graut Znaroka"autoritaati" t.i. Raitis ir vieniigais kurs neraustaas no Znaroka un var pateikt vinam aciis visu ko domaa
Nu nevarees tad vairs Znaroks teikt:"a ka dosu pa muti b(pa muguru)....ar Raiti taadi fokusi cauri neietu
Tev man liekas ir "drusku" aplams priekšstats par to, kāda veida attiecības valda izlasē

  +2 [+] [-]

, 2010-04-26 15:27, pirms 15 gadiem
gribētos gan, lai wolves iegūst kausu, gan lai Artūrs spēlē izlasē...

  +6 [+] [-]

, 2010-04-26 15:32, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Nu nu, ko atkal cepiens par Ivanānu? Mums viņu nevajag. Vienreiz jau paņēma. Nevaru aizmirst to nelaimīgo nūju - tas saucās palīdzēs vairākumos. (?) Tad nu lūk - palīdzēja? Un jā - Bērziņš IR labāks!(Nekad neaizmirsīšu, ka viņš iemeta to golu pret belariem) Te notika aizbildināšanās par Ivanāna mazo spēles laiku. Jā, vienmēr vainīgi ir treneri, ka nedod spēles laiku. Tikai kāpēc viņi nedod, neviens neaizdomājas? Lai Ivanāns spēlē un spēlē laimīgs NHL, ja atradīs komandu. Es tikai priecāšos, jo vairāk latviešu tajā līgā, jo labāk. Bet izlasē mums nevajag spēlēt mazākumā vairāk nekā vajadzīgs. NEVAJAG!
NHL spēles laiku viņam nedod tāpēc, ka no viņa nemaz negaida rezultativitāti. Viņam ir savs uzdevums, kuru viņš sev atvēlētajā laikā godam izdara. Ja tā nebūtu, tad viņš ne tikai šobrīd nespēlētu, bet pat nebūtu aizķepurojies līdz NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-04-26 16:05, pirms 15 gadiem
ivanāns jaunu ir gana labāks par daudziem izlases spēlētājiem , atceros viņa pēdējo spēli izlasē , katru reizi , kad viņš bija pie ripas bija tāda drošības un stabilitātes sajūta , nepieļāva muļķīgas kļūdas un spēka spēlē varēja uzvarēt....

  +3 [+] [-]

, 2010-04-26 16:10, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Atgādināšu ka Želubovskis bija viens no labakajiem pēdējā pārbaudes spēlē un ir pieredzējušāks par daudziem citiem kandidātiem.
Želubovskis šajā konkrētajā pārbaudes spēlē bija viens no vājākajiem laukumā.

Un kaut kādiem pagātnes nopelniem šeit vispār nav nekādas nozīmes. Izlasi veido šeit un tagad un tajā iekļūst tie, kas šobrīd ir labākie.

Domāju, ka viņš būs starp tiem, kurus pirmos atskaitīs no izlases treniņnometnes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fire

  +3 [+] [-]

, 2010-04-26 16:22, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Nu nu, ko atkal cepiens par Ivanānu? Mums viņu nevajag. Vienreiz jau paņēma. Nevaru aizmirst to nelaimīgo nūju - tas saucās palīdzēs vairākumos. (?) Tad nu lūk - palīdzēja? Un jā - Bērziņš IR labāks!(Nekad neaizmirsīšu, ka viņš iemeta to golu pret belariem) Te notika aizbildināšanās par Ivanāna mazo spēles laiku. Jā, vienmēr vainīgi ir treneri, ka nedod spēles laiku. Tikai kāpēc viņi nedod, neviens neaizdomājas? Lai Ivanāns spēlē un spēlē laimīgs NHL, ja atradīs komandu. Es tikai priecāšos, jo vairāk latviešu tajā līgā, jo labāk. Bet izlasē mums nevajag spēlēt mazākumā vairāk nekā vajadzīgs. NEVAJAG!
Aprobežota bērna domāšana, vienreiz atliek kļūdīties un nederīgs, tas nekas, ka tāda Bērziņa dēļ esam pazaudējuši vairākus vārtus bet nu protams, ja Ivanāns uztaisa nevajadzīgu pārkāpumu tas ir noziegums, bet citi gan var

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 16:25, pirms 15 gadiem
interesanti buus paskatiities uz Shtaalu, maybe vecim ir ieksha aun pat uz chempi vareetu aizbraukt... par Rekji, neesmu tajaas labaakajaas domaas, bet nu, ja vinsh mazaak noraidiijumus nevajdziigus pelniitu, tad varbuut doma sman buutu savaadaakas...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-26 16:26, pirms 15 gadiem
Visubeidzot, jāņem vēra fakts, ka mēs neesam tik bagāti ar tiem spēlētājiem, tāpēc japaprovē ir iespējami vairāk, to kas ir, neviss vienus un tos pašus trenkāt pārbaudes spēlēs, vai tas būtu Ivanāns vai Brahmanis vai dajebkurš cits, jāpaprovē ir, un ja tad sevi nepierāda, lai liek sastāvā Bērziņus, Akmentiņus un citus zvērus. Nevis kā OS laikā atkal gaudot, mums jau nav NHL spēlētāju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 17:29, pirms 15 gadiem
Man viss ir sajucis . Kuri tad no kandidātiem ir centri?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-26 17:29, pirms 15 gadiem
Ivanāna kungam vispirms ir JĀPIERĀDA, ka vinsjh prot spēlēt hokeju izlases līmenī UN spēj iekļauties Vītoliņa un Znaroka sistēmā. Pagaidām viņš ir tikai pierādījis, ka ir augumā lielāks par visiem un prot labā stilā sadot pa bieti. Un nav pietiekami labs hokejists, lai NHL klubu pastiprinātu kā laukuma spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-26 17:36, pirms 15 gadiem
M rakstīja: Ivanāna kungam vispirms ir JĀPIERĀDA, ka vinsjh prot spēlēt hokeju izlases līmenī UN spēj iekļauties Vītoliņa un Znaroka sistēmā. Pagaidām viņš ir tikai pierādījis, ka ir augumā lielāks par visiem un prot labā stilā sadot pa bieti. Un nav pietiekami labs hokejists, lai NHL klubu pastiprinātu kā laukuma spēlētājs.
To, ka Raitis prot spēlēt hokeju viņš ir pierādījis ar 280 spēlēm piecās sezonās NHL.

Un atklāšu (iespējams) noslēpumu - Latvijas hokeja vēsturē vispār ir bijuši tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi spēlētāji, kuri ir varējuši PASTIPRINĀT NHL komandu.

Tas, ka Ivanāns "nekrīt ārā" no kopējās spēles, tas gan ir redzams (un viņa ampluā spēlētājiem tas ir galvenais).

     [+] [-]

, 2010-04-26 17:49, pirms 15 gadiem
nasing speshal, kā pie raksta par Šveices izlasi viens gudrinieks rakstīja.

     [+] [-]

, 2010-04-26 17:57, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: A kur Štāls??? Ja saliktu kopā viņu ar Daugavu + normālu centru, varētu sanākt interesanta maiņa..
Kurš tad ir tas normālais centrs? Izlase jau nav klubs - kad ievajagas tad nopērk kādu spēlētāju...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-26 18:02, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Nu nu, ko atkal cepiens par Ivanānu? Mums viņu nevajag. Vienreiz jau paņēma. Nevaru aizmirst to nelaimīgo nūju - tas saucās palīdzēs vairākumos. (?) Tad nu lūk - palīdzēja? Un jā - Bērziņš IR labāks!(Nekad neaizmirsīšu, ka viņš iemeta to golu pret belariem) Te notika aizbildināšanās par Ivanāna mazo spēles laiku. Jā, vienmēr vainīgi ir treneri, ka nedod spēles laiku. Tikai kāpēc viņi nedod, neviens neaizdomājas? Lai Ivanāns spēlē un spēlē laimīgs NHL, ja atradīs komandu. Es tikai priecāšos, jo vairāk latviešu tajā līgā, jo labāk. Bet izlasē mums nevajag spēlēt mazākumā vairāk nekā vajadzīgs. NEVAJAG!
Katram ir tiesības uz savu subjektīvo viedokli, bet nu par Bērziņu tu smagi kļūdies, viņa līmenis ir maksimums belaru čempja lejasgals. Izlasē un pie Dinamo durvīm viņš ir laimīgas sakritības pēc. Domāju, ka pēc pāris gadiem mēs par tādu spēlētāju jau būsim aizmirsuši, cerams, ka viņš netiks jau uz šito čempi. Ko nevar celt, to nevar nest.

     [+] [-]

, 2010-04-26 18:08, pirms 15 gadiem
ai ko jus te spriedeleejat ,, ka buutu ja buutu,, ta pat visu izlems treneri

  +1 [+] [-]

, 2010-04-26 18:12, pirms 15 gadiem
Kas ir ar Macijevski? Viņu Znaroks negrib pārbaudīt vai kā?