Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Statistika: 2. maiņa - rezultatīva, Ņiživijs - nelietderīgs

Andris Liepa
Andris Liepa

Statistika: 2. maiņa - rezultatīva, Ņiživijs - nelietderīgs
Aleksandrs Ņiživijs uzbrukumā
Foto: AFP/Scanpix

Vakar vakarā Latvijas hokeja izlase beidza savu dalību 2010. gada pasaules čempionātā. Piedāvājam iepazīties ar mūsu spēlētāju un komandas kopējo statistiku.

Rezultatīvākais – Sprukts

Daudzi latviešu līdzjutēji savos spriedumos par labāko šajā čempionātā atzīst mūsu 2. maiņu – tieši šīs maiņas centra uzbrucējs Jānis Sprukts aizvadītajos sešos mačos bijis rezultatīvākais ar 2+3 (pieci punkti). Viņam seko maiņas partneris Mārtiņš Karsums ar 3+1, pie tam atcerēsimies, ka pēdējā mačā Karsums nespēlēja. Pa trim punktiem iekrāja Kaspars Daugaviņš (2+1), rezultatīvākais aizsargs Georgijs Pujacs (1+2) un Herberts Vasiļjevs (0+3). Vienīgais uzbrucējs, kurš palika bez rezultativitātes punktiem, bija Miķelis Rēdlihs, kurš gan aizvadīja tikai 1. posma trīs spēles. Tikai viens punkts sekojošiem uzbrucējiem: Laurim Dārziņam, Kasparam Saulietim (trīs mači 2. posmā), Andrim Džeriņam un Sergejam Pečuram.

Karsumam +5, Ņiživijam -5

Tālāk par lietderības koeficientiem. Kopējā vārtu starpība Latvijai šajā čempionātā bija 15:18, bet atskaitot vairākumā gūtos vārtus un mazākumā ielaistos – 11:13. Pie šādas vārtu starpības 1. maiņas uzbrucējs Aleksands Ņiživijs pamanījās pa čempionātu „iekrāt” koeficientu -5. Viņa maiņas partneriem Mārtiņam Cipulim -3, Vasiļjevam -2. Vismaz -3 arī Dārziņam (-4), Kristapam Sotniekam (-4), Mārim Jasam (-3) un Džeriņam (-4). Toties bija arī tādi, kam vērā ņemami plusi. Labākais bija Karsums – ja Ņiživijam -5, tad Mārtiņam +5! Tikai par vienu plusiņu mazāk, +4, aizsargiem Aleksandram Jerofejevam un Guntim Galviņam. Vēl +3 Spruktam, pārējiem ne vairāk kā +1.

Vasiļjevs atkal daudz noraidās

Jau ierasts, ka Latvijas izlasē bieži vien nevajadzīgus noraidījumus izpelnās uzbrucējs Vasiļjevs. Arī šajā čempionātā viņš to apliecināja, kopā ar aizsargu Galviņu uz sodīto soliņa pavadot visvairāk – pa astoņām minūtēm. Sešas minūtes Jasam. Jāizceļ Sotnieks, kurš vienīgais no aizsargiem pa visu čempionātu nenopelnīja nevienu pašu noraidījumu.

Cipulis – aktīvākais metējs

Latvijas izlasei bieži tiek pārmests par nemešanu pa vārtiem. To noteikti nevar attiecināt uz Cipuli – Mārtiņš met vienmēr, kad ir iespēja. To apliecina arī statistika – sešos mačos viņš vārtu rāmī ripu raidījis 20 reizes jeb 3.3 reizes ik spēli. Vārti gan tikai vieni... Tikai nedaudz no Cipuļa atpaliek Daugaviņš – 17 metieni (divi vārti). Trijnieku noslēdz Sprukts ar 13 metieniem (divi vārti). Par nemešanu kritizētais Ņiživijs no Jāņa atpalicis tikai mazliet – 12 metieni. No aizsargiem ar 10 metieniem uz kopējā fona izceļas Pujacs.

Visilgāk uz ledus – Pujacs un Reķis

Pujacs sešās spēlēs uz ledus pavadījis 124 minūtes, Arvīds Reķis – 115. Pa 108 Vasiļjevs un Jerofejevs, 107 Cipulis. Artūrs Kulda trīs mačos nospēlēja 51 minūti, kas nav daudz mazāk nekā 4. maiņas uzbrucējiem, kuriem 61-64 minūtes.

Masaļskim – 91%

Pusspēli (pret Kanādu) aizvadīja Mārtiņs Raitums, atvairot deviņus no 11 metieniem (81.8%). Pārējā laikā latviešu vārtus sargāja Edgars Masaļskis, atsitot 160 no 175 metieniem, kas ir 91.4%.

Latvijas izlases kopējā statistika

Mūsējie bieži nemeta pa vārtiem no labām pozīcijām, bet kad to darīja, tad darīja visai precīzi. Šobrīd, kad čempionāts vēl nav beidzies, mūsu komanda aiz Kanādas, Krievijas, ASV un Norvēģijas ieņem 5. vietu 16 izlašu konkurencē pēc metienu realizācijas procenta (15/160, 9.38%). Vairākuma realizācijā esam aptuveni pa vidu (13.8%, 9. vieta), mazākuma neitralizācijā beigu galā (17/22, 77%). Divi statistikas rādītāji mūsu izlasei ir pagalam neiepriecinoši – Latvijas komandas spēles ir bijušas vienas no neapmeklētākajām (14. vieta, vidēji četri tūkstoši skatītāju), kā arī esam vienīgā vienība, kas vairākumā pamanījusies ielaist vairāk par vienu ripu – čehi vienā pašā mačā mūs pārmācīja divreiz.

Vai lietderības koeficienti, tavuprāt, objektīvi atspoguļo latviešu hokejistu individuālo sniegumu šajā čempionātā?

  • 500

  • 85


  +7 [+] [-]

, 2010-05-18 10:14, pirms 15 gadiem
ja šajā čempī ir kas jāizceļ no Latvijas izlases, tad tikai ceturtā maiņa...Štāls - Meija - Pečura, un protams... Masaļskis.

 +27 [+] [-]

, 2010-05-18 10:17, pirms 15 gadiem
murziks rakstīja: ja šajā čempī ir kas jāizceļ no Latvijas izlases, tad tikai ceturtā maiņa...Štāls - Meija - Pečura, un protams... Masaļskis.
Izcelt var arī negatīvi un tad par vakardienas spēli vien Reķis ar Ņiživiju ir pelnījuši mīnuss zīmi. Cerams, ka liks saņemties nākamajā čempī

+160 [+] [-]

, 2010-05-18 10:19, pirms 15 gadiem
triecienmainja ir jaatriec pensijaa...vairaakuma speciaalisti saucaas...shiem galvenais shajaa chempii bija peec iespeejas labaakpietureet ripu nevis iesmest vaartus...un to vinji vairaakumaa dariija pat loti labi!

 +17 [+] [-]

, 2010-05-18 10:20, pirms 15 gadiem
Ņeživījs spēlēja visos vairākumos, bet tikai 12x ir metis? :O

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 10:20, pirms 15 gadiem
Manā skatījumā labākie bija Štāls, Masaļskis, Sprukts un Karsums. Ņiživijs ar Reķi -ļoti vāji. Ceru, ka Reķim ar Dinamo nav līgums parakstīts, a to sanāks vēl viens Arnsona gadījums! Vispār iesaku visai izlasei izdarīt secinājumus pēc šī čempionāta..

 +12 [+] [-]

, 2010-05-18 10:21, pirms 15 gadiem
Ehh... Būs ineteresanti kas notiks nākamajā gadā ar izlasi. Šogad varēja krasi redzēt kura ir pirmā maiņa ( Sveiciens Spruktam ), un kura maigi sakot nav pelnijusi pirmās maiņas godu, bet jautājums: Vai pelnijusi vietu izlasē? Man ja godīgi, Herberts patika šogad, viņš vismaz iskatijās labāk par Cipuli un Sašu, vispār, būtu interesanti ja šos abus sakrustotu, varbūt kaut kas labs sanāktu. Viens vienmēr pa ilgu pārtur ripu, otrs met pie pirmās izdevības un loģiski ka 95% metienu ir nekvalitatīvi. Turpiniot domu: Vai nav laiks teikt ar dievu Cipulim? Jo nu ja skatīties objektīvi:" Kā teiktu krievi - Horošo uztroilsja!" Rd sastāvā 10 goli 60 spēlēs, pārsvarā vienmēr spēlejis pirmajā maiņā, tāpat arī PČ, nu neatbilst viņa spēle pirmajai maiņai.

Vai nav laiks, kārtīgi atjaunināt izlasi, ņemot vērā ka aiz borta palika, gan Bukarts, gan Jekimovs, jo nu nedomāju ka ar šamiem sastāvā rezultāts būtu sliktāks, bet nu skatoties nākotnē, ieguvums būtu daudz lielāks.

 +18 [+] [-]

, 2010-05-18 10:23, pirms 15 gadiem
zirneklis rakstīja: Manā skatījumā labākie bija Štāls, Masaļskis, Sprukts un Karsums. Ņiživijs ar Reķi -ļoti vāji. Ceru, ka Reķim ar Dinamo nav līgums parakstīts, a to sanāks vēl viens Arnsona gadījums! Vispār iesaku visai izlasei izdarīt secinājumus pēc šī čempionāta..
Reķis slikti nospēlēja pēdējo spēli! Pārējās bija ok!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 10:23, pirms 15 gadiem
Par metieniempa vaartiem!

Da labi tur lielaakaa dalja metinu ir kkaadi nekaadi...vsargam reali virsuu, radaas taada sajuuta, ka muusu izlases speeleetaaji domaaja, ka traapa pa v-sargu, punktus par to arii dos!

Apskatieties kaa Ovii met...pa speeli izmet kaadas desmit reizes no kuraam 3-5 traapa raamii no kuriem 1 jaakjeksee aaraa... un viss tikai tpc ka cenjshas traapiit stuurii vai zem paarliknja...vaartos bet garaam vaartu sargam...

a letinji met lai statistikaa atziimeetos...

 +38 [+] [-]

, 2010-05-18 10:23, pirms 15 gadiem
Žēl Edgara, kas atdeva sevi visu un otro un ceturto maiņu, kas tiešām sitās un cīnījās par uzvaru.

 +44 [+] [-]

, 2010-05-18 10:24, pirms 15 gadiem
Rīgas Dinamo hokejisti kas spēlēja šajā PČ hokejā izlases sastāvā, bija diena pret nakti kā viņi aizvadija spēles kluba sastāvā. Dinamo sastāvā čaļi ar tiem pašiem uzvārdiem kapāja spēles, izlases sastāvā uz laukuma notika kaut kas līdzīgs daiļslidošanai nevis hokejam

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 10:24, pirms 15 gadiem
Katram gadās , kāpumi kritumi. Prieks par jauno progresu, visu cieņu Ņiživijam un Vasiļjevam, viņi ir ļoti daudz devuši izlasei un priecējuši un priecēs līdzjutējus vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 10:26, pirms 15 gadiem
zirneklis rakstīja: Manā skatījumā labākie bija Štāls, Masaļskis, Sprukts un Karsums. Ņiživijs ar Reķi -ļoti vāji. Ceru, ka Reķim ar Dinamo nav līgums parakstīts, a to sanāks vēl viens Arnsona gadījums! Vispār iesaku visai izlasei izdarīt secinājumus pēc šī čempionāta..
kaadi veel secinaajumi, palasi daarzinja intervija, vinjsh jau izdariija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-05-18 10:40, pirms 15 gadiem
Izksatās, ka Ņiživijam ari jāsāk apsvērt karjeras beigšana izlases rindās. Jau Dinamo sezan beidzās ar negatīvu lietderības koef., a čempi pa visam vāji.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 10:40, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Karsums bija vienīgais, stabilais vārtu guvējs. Sprukts un Masaļskis lielākais cīnītājs. Bet 1. maiņa visnemotivētākā maiņa, kādu atceros izlasē!
Ja tikai vel Masalam nebutu ta muzhiga krishana uz sana censoties ripu izsist ar nuju. Var redzet, ka ir petits pirms spelem un uzbruceji biezi vien zin, ka bus shada kustiba no Masalas puses. Pret Italiju abi goli tadi, vakar ari cehs pirmaja gaidija, kad Edza gazisies ka parasti un meta augsha.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-18 10:44, pirms 15 gadiem
murziks rakstīja: ja šajā čempī ir kas jāizceļ no Latvijas izlases, tad tikai ceturtā maiņa...Štāls - Meija - Pečura, un protams... Masaļskis.
Mani iepriecināja arī Daugaviņš-Sprukts-Karsums. Kad viņi bija uz laukuma, tad bija reāli draudi pretinieku vārtiem. Atsevišķi ar + zīmi var izcelt arī Sotnieku, Kuldu, Pujacu. Par tiem, kas ar - vērtējami, nerunāsim....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 10:59, pirms 15 gadiem
Herberts pelnija sev jaunu ligumu tadel skreja par 100% Bez Nizevija tehniskas speles izlase izskatitos loti vienveidiga un uzbrukumi beigtos pie pretinieka zilas linija jo ari Mikelis otraja posma nepiedalijas kurs spele savadak par parejiem un ir neprognozejams! Cempis musu izpildijuma bez sensacijam uzvarejam ko varejam zaudejam stiprakajiem!
Brian rakstīja: Ehh... Būs ineteresanti kas notiks nākamajā gadā ar izlasi. Šogad varēja krasi redzēt kura ir pirmā maiņa ( Sveiciens Spruktam ), un kura maigi sakot nav pelnijusi pirmās maiņas godu, bet jautājums: Vai pelnijusi vietu izlasē? Man ja godīgi, Herberts patika šogad, viņš vismaz iskatijās labāk par Cipuli un Sašu, vispār, būtu interesanti ja šos abus sakrustotu, varbūt kaut kas labs sanāktu. Viens vienmēr pa ilgu pārtur ripu, otrs met pie pirmās izdevības un loģiski ka 95% metienu ir nekvalitatīvi. Turpiniot domu: Vai nav laiks teikt ar dievu Cipulim? Jo nu ja skatīties objektīvi:" Kā teiktu krievi - Horošo uztroilsja!" Rd sastāvā 10 goli 60 spēlēs, pārsvarā vienmēr spēlejis pirmajā maiņā, tāpat arī PČ, nu neatbilst viņa spēle pirmajai maiņai.

Vai nav laiks, kārtīgi atjaunināt izlasi, ņemot vērā ka aiz borta palika, gan Bukarts, gan Jekimovs, jo nu nedomāju ka ar šamiem sastāvā rezultāts būtu sliktāks, bet nu skatoties nākotnē, ieguvums būtu daudz lielāks.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 11:11, pirms 15 gadiem
Ar nepacietību un lielām cerībām gaidītais čempionāts beidzās ar totāli izgāztu spēli pret čehiem! Skumji! Ceram uz Slovākijas čempionātu un stipru Latvijas izlasi! Sarauj!
P.S. Iespējams arī būtu jāsāk lūkoties jauna trenera virzienā...
Slēpts komentārs: finkelstains

 +56 [+] [-]

, 2010-05-18 11:16, pirms 15 gadiem
murziks rakstīja: ja šajā čempī ir kas jāizceļ no Latvijas izlases, tad tikai ceturtā maiņa...Štāls - Meija - Pečura, un protams... Masaļskis.
Nu nezinu gan par Masaļski - uz kopējā PČ vārtsargu fona tikai 14. vieta pēc atvairīto metienu procenta nav nekāds īpašais rādītājs... vēl jo vairāk, ka priekšā ir arī itālis Bellissimo, dānis Galbraits, baltkrievs Mezins, norvēģis Grotness - vārtsargi, kuri nespēlē TOP izlasēs un pa kuru vārtiem tiek mests ļoti daudz...

skat.: stats.iihf.com .

  +9 [+] [-]

, 2010-05-18 11:17, pirms 15 gadiem
Boxy rakstīja: triecienmainja ir jaatriec pensijaa...vairaakuma speciaalisti saucaas...shiem galvenais shajaa chempii bija peec iespeejas labaakpietureet ripu nevis iesmest vaartus...un to vinji vairaakumaa dariija pat loti labi!
Neviens nav jātriec pensijā, vienkārši pirms čempionāta ir godīgi jāpavaicā, vai viņi tiešām grib braukt, sisties un spēlēt no sirds.
Ja vēlēšanās ir tikai ieraduma pēc, tad var uzsist pa plecu, pateikt paldies un tiekamies nākamo pavasari.
Nav mums tik daudz to spēlētāju, lai kādu trieku pensijā.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 11:17, pirms 15 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Herberts pelnija sev jaunu ligumu tadel skreja par 100% Bez Nizevija tehniskas speles izlase izskatitos loti vienveidiga un uzbrukumi beigtos pie pretinieka zilas linija jo ari Mikelis otraja posma nepiedalijas kurs spele savadak par parejiem un ir neprognozejams! Cempis musu izpildijuma bez sensacijam uzvarejam ko varejam zaudejam stiprakajiem!
Nu tad beidzot kāds to pasaka!

Būsim taču nopietni - būtu teicami, ja mēs nokostu Šveici vai Čehiju, taču diemžēl realitāte bija tāda, ka mums sāncenšos bija vien divas obligāti ņemamās komandas un abas mēs pārliecinoši apspēlējām gan pēc spēles, gan rezultāta. Ja mēs spēlētu otrā grupā, tad nemaz nešaubos, ka būtu beigās augstāk par 12. vietu.

Šajā čempionātā patika Karsums, Sprukts. Pārsteigumi - Štāls, Meija - šie būs nozīmīgi kadri nākamgad. Kulda obligāti jāmēģina piesaistīt izlasei. Kas par spēka spēli no viņa puses! Ja vēl Skrastiņu un Bārtuli pievienotu aizsardzībai...

Kopumā starts uz treknu trijnieku (piecbaļļu sistēmā).

 +13 [+] [-]

, 2010-05-18 11:18, pirms 15 gadiem
Visilgāk uz ledus – Pujacs un Reķis-pārāk ilgi-rezultātā-2 RUPJAS KĻŪDAS vairākumā.

 +30 [+] [-]

, 2010-05-18 11:21, pirms 15 gadiem
Mūsējie ir bijuši 29 reizes vairākumā, bet Ņiživijs uzmetis pa vārtiem 12 reizes, ņemot vērā to , ka varbūt uzmeta kādreiz vienādos sastāvos, tad metis viņš ir katrā trešajā vairākumā..... ......zašebis....

     [+] [-]

, 2010-05-18 11:27, pirms 15 gadiem
Patiesībā šoreiz jāsaka, ka +/- koef. pilnībā neatspoguļo spēlētāju lietderību. Lai gan esmu statistikas mīļotājs, nebija pārliecības, ka Karsums visu turnīru aizvadīja tik pārliecinoši, kā rāda statistika. Nē, es nerunāju par tiem "tukšajiem" vārtiem, bet gan par viņa darbību aizsardzībā. Bet no otras puses, uz pirmās maiņas bālā fona 2.maiņa, iespējams, izskatījās labāka nekā bija realitātē.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 11:29, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nezinu gan par Masaļski - uz kopējā PČ vārtsargu fona tikai 14. vieta pēc atvairīto metienu procenta nav nekāds īpašais rādītājs... vēl jo vairāk, ka priekšā ir arī itālis Bellissimo, dānis Galbraits, baltkrievs Mezins, norvēģis Grotness - vārtsargi, kuri nespēlē TOP izlasēs un pa kuru vārtiem tiek mests ļoti daudz...

skat.: stats.iihf.com .
Statistika , protams , ir laba lieta, bet nevajag aizmirst, ka Masaļskis vienīgais no visa tā bara ir aizvadījis visvairāk spēļu. Nevar salīdzināt viņa 91,4% ar Košečkina 96%, kurš nospēlējis tikai 2 spēles.

 +16 [+] [-]

, 2010-05-18 11:31, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nezinu gan par Masaļski - uz kopējā PČ vārtsargu fona tikai 14. vieta pēc atvairīto metienu procenta nav nekāds īpašais rādītājs... vēl jo vairāk, ka priekšā ir arī itālis Bellissimo, dānis Galbraits, baltkrievs Mezins, norvēģis Grotness - vārtsargi, kuri nespēlē TOP izlasēs un pa kuru vārtiem tiek mests ļoti daudz...

skat.: stats.iihf.com .
Nu bet tieši tā! Edgars šo čempionātu aizvadīja ļoti neveiksmīgi. Viņš gan vairākas reizes katrā spēlē glāba, tomēr tas neattaisno lērumu priekšā atsisto ripu, kļūdas spēlējot ar nūju, "dzīvošanos pa zemi", riskantos manevrus utt. Zinām, ka Masaļskis var spēlēt labāk, tāpēc šī kritika ir objektīva...manuprāt. Nevienas izcilas spēles Edgara izpildījumā. Vārdu sakot viņš mūs neizvilka, kad tas bija nepieciešams visvairāk.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-18 11:33, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Statistika , protams , ir laba lieta, bet nevajag aizmirst, ka Masaļskis vienīgais no visa tā bara ir aizvadījis visvairāk spēļu. Nevar salīdzināt viņa 91,4% ar Košečkina 96%, kurš nospēlējis tikai 2 spēles.
es nesalīdzinu ar Košečkinu, bet ar Galbraitu, Grotnesu, Mezinu, Bellissimo, arī Endrasu... Būsim godīgi, Masaļskism tomēr ir vēl tālu līdz tam līmenim, kā savulaik stāvēja Irbe...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:37, pirms 15 gadiem
nu vot tev ir labākie fani, izrādās nemaz tik daudz jūs neesat, 14. neapmeklētākā komanda no 16. Un kurš teica, ka Dinamo nāks izlasei par labu? man 90. beigu/2000. sākuma ēra patika daudz labāk

  -3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:39, pirms 15 gadiem
Apskatījos +/- koeficientus katrā spēlē atsevišķi. Principā jau +/- Ņiživijam visvairāk sabojāja spēle ar Čehiju, kurā viņš dabūja -3. Nu nebija Saša tik slikts kā viņu mālē, varbūt vienkārši piekusis. Manuprāt Znarokam pašam vajadzēja saprast, ka Ņiživijs jau pēdējās pārbaudes spēlēs pirms PČ izskatījās palēns un ne tajā labākajā fiziskajā formā. Ja Oļegs būtu viņu ielicis kādā citā maiņā, iespējams, rezultāts būtu pavisam citādāks. Gara un grūt sezona tomēr bijusi Sašam, nav vairs tie gadi.

     [+] [-]

, 2010-05-18 11:42, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu bet tieši tā! Edgars šo čempionātu aizvadīja ļoti neveiksmīgi. Viņš gan vairākas reizes katrā spēlē glāba, tomēr tas neattaisno lērumu priekšā atsisto ripu, kļūdas spēlējot ar nūju, "dzīvošanos pa zemi", riskantos manevrus utt. Zinām, ka Masaļskis var spēlēt labāk, tāpēc šī kritika ir objektīva...manuprāt. Nevienas izcilas spēles Edgara izpildījumā. Vārdu sakot viņš mūs neizvilka, kad tas bija nepieciešams visvairāk.
Nu bet tāds ir viņa stils, - kaut gan, nepiekrītu formulējumam ĻOTI NEVEIKSMĪGI.OK, spēle ar Zviedriju nebija tā labākā, vismaz viens gols viņam bija jāņem, bet visādi citādi plus mīnus viņa līmenis.
Otra lieta, - ar ko mēs Masaļski salīdzināsim ??Ar Lūsiņu, Raitumu ??Mums jau nav neviena ar ko viņu salīdzināt.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-18 11:44, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: es nesalīdzinu ar Košečkinu, bet ar Galbraitu, Grotnesu, Mezinu, Bellissimo, arī Endrasu... Būsim godīgi, Masaļskism tomēr ir vēl tālu līdz tam līmenim, kā savulaik stāvēja Irbe...
Īsti nevar piekrist. Būsim godīgi - Irbem ir bijuši arī vareni kritumi čempionātos, vismaz tiem, kas sekojuši izlases gaitām kopš 90. gadiem tos labi atceras (98. gada čempja pirmās divas spēles, piemēram). Masaļskim nekādā gadījumā NAV TĀLU no Irbes līmeņa, varbūt Raitumam ir tālu, bet ne jau Edžam. Irbe bija labs NHL vārtsargs, Masaļskis labs KHL līmeņa vārtsargs. Tas arī viss, skaidrs, ka Masaļskis var droši pretendēt uz otro vietu visu laiku labāko LV vārtsargu topā.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:44, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: es nesalīdzinu ar Košečkinu, bet ar Galbraitu, Grotnesu, Mezinu, Bellissimo, arī Endrasu... Būsim godīgi, Masaļskism tomēr ir vēl tālu līdz tam līmenim, kā savulaik stāvēja Irbe...
Es neesmu no tiem, kas Masaļski salīdzinās ar Irbi.Atvainojos, bet tie ir drusku dažādi līmeņi...
Visādā ziņā 91,4% ir vidēji labs , nevis slikts procents.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-18 11:48, pirms 15 gadiem
Pretinieku komandām ir pa kaifam, ka Latvijas izlasei ir tāda pirmā maiņa un tāds treneris, kas tos sieriņus spītīgi laiž laukumā, lai norok kārtējo vairākumu. Ja Ņiživijs būtu kaut cik inteliģentāks, viņam būtu kauns, bet tagad viņš tikai rādīs savu bezzobaino smaidu un atbildēs žurnālistiem piektklasnieka līmenī bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem. Labi vismaz, ka šitā pajoliņu ēra iet uz beigām, jāiztur tikai vēl kāda 1 Dinamo sezona un viens čempionāts, pēc tam jau varēs domāt par sakarīgu komandu...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:50, pirms 15 gadiem
JiSkx rakstīja: Pretinieku komandām ir pa kaifam, ka Latvijas izlasei ir tāda pirmā maiņa un tāds treneris, kas tos sieriņus spītīgi laiž laukumā, lai norok kārtējo vairākumu. Ja Ņiživijs būtu kaut cik inteliģentāks, viņam būtu kauns, bet tagad viņš tikai rādīs savu bezzobaino smaidu un atbildēs žurnālistiem piektklasnieka līmenī bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem. Labi vismaz, ka šitā pajoliņu ēra iet uz beigām, jāiztur tikai vēl kāda 1 Dinamo sezona un viens čempionāts, pēc tam jau varēs domāt par sakarīgu komandu...
Labs koments, normāli ierēcu...
Kak bi....

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 11:55, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu bet tāds ir viņa stils, - kaut gan, nepiekrītu formulējumam ĻOTI NEVEIKSMĪGI.OK, spēle ar Zviedriju nebija tā labākā, vismaz viens gols viņam bija jāņem, bet visādi citādi plus mīnus viņa līmenis.
Otra lieta, - ar ko mēs Masaļski salīdzināsim ??Ar Lūsiņu, Raitumu ??Mums jau nav neviena ar ko viņu salīdzināt.
Neveiksmīgi uzreiz nenozīmē, ka Edgars būtu sagāzis kaut kādus podus, nepavisam nē. Tas raksturo arī veiksmes trūkumu. Edgars parasti paļaujas vairāk uz savu intuīciju kā reakciju (atšķirībā, piemēram, no viņa "Dinamo" darbabiedra Pruseka). Šajā čempionātā Edgaru intuīcija bieži pievīla, turklāt pat pret mazāk meistarīgām izlasēm kā Itālija. Neveikls/neveiksmīgs manevrs un zaudēti vāri. Arī daudzās neprecīzi atsistās ripas radīja sajūtu, ka mūsu "mūris" pazaudējis pārliecību par sevi. Kas attiecas uz "tauriņstilu", tad vairāk gribētos, lai Edgars pacenšas tik ātri nekrists zemē, jo pretinieki labi zin šo viņa niķi, tāpēc arī veiksmīgi izmanto. Turklāt Masaļskis nav tik garš, lai varētu atļauties tik ātri krist uz ceļiem.
ĻOTI NEVEIKSMĪGI - tas bija salīdzinājums ar pērno PČ, turklāt mēs no Edgara gaidījām daudz, daudz vairāk. BET...bet labāka vārtsarga mums diemžēl nav un neizskatās kā būs, tāpēc izvēles jau nav. Agrāk kreņķējos, ka Znaroks nedod iespēju Žabotinskim, jo viņu uzskatīju par talantīgāku...bet to mēs vairs nekad neuzzināsim.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 12:00, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Īsti nevar piekrist. Būsim godīgi - Irbem ir bijuši arī vareni kritumi čempionātos, vismaz tiem, kas sekojuši izlases gaitām kopš 90. gadiem tos labi atceras (98. gada čempja pirmās divas spēles, piemēram). Masaļskim nekādā gadījumā NAV TĀLU no Irbes līmeņa, varbūt Raitumam ir tālu, bet ne jau Edžam. Irbe bija labs NHL vārtsargs, Masaļskis labs KHL līmeņa vārtsargs. Tas arī viss, skaidrs, ka Masaļskis var droši pretendēt uz otro vietu visu laiku labāko LV vārtsargu topā.
Man ir jautājums. No kura gada Tu SEKOJI līdzi Irbes sniegumam? Edgars un Artūrs NAV salīdzināmi, jo Irbem varbūt bija pāris vājās vietas, bet Edgars ir pavisam citā līmenī, kas tik tiešām ir tālu no NHL līmeņa. Tas beidzot ir jāsaprot. Jā, Edgaram var būt veiksmīga spēļu sērija, tomēr tas uzreiz nepaceļa viņa kopējo līmeni.
Nedomāju, ka Egrars jau šobrīd varētu pretendēt uz Latvijas vārtsargu top3.

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:04, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Es neesmu no tiem, kas Masaļski salīdzinās ar Irbi.Atvainojos, bet tie ir drusku dažādi līmeņi...
Visādā ziņā 91,4% ir vidēji labs , nevis slikts procents.
vidēji labs, bet ne teicams, kāds būtu nepieciešams, lai tiktu 8niekā.

 +11 [+] [-]

, 2010-05-18 12:22, pirms 15 gadiem
Nez kapēc visi aizmirsa par Kuldu, man viņš patika vislabak no visiem. Sliktākie - Ņiživijs, Masaļskis

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:23, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man ir jautājums. No kura gada Tu SEKOJI līdzi Irbes sniegumam? Edgars un Artūrs NAV salīdzināmi, jo Irbem varbūt bija pāris vājās vietas, bet Edgars ir pavisam citā līmenī, kas tik tiešām ir tālu no NHL līmeņa. Tas beidzot ir jāsaprot. Jā, Edgaram var būt veiksmīga spēļu sērija, tomēr tas uzreiz nepaceļa viņa kopējo līmeni.
Nedomāju, ka Egrars jau šobrīd varētu pretendēt uz Latvijas vārtsargu top3.
Domāju, ka mierīgi var.

Atšķirībā no tevis es atceros vairākas spēles, kur Irbe galīgi neglāba. Oij, es vēl tagad atceros Sanktpēterburgas ceturtdaļfinālu... Tādas kļūdas no Masaļska puses neesmu redzējis.

Visu cieņu Irbem. Viņš ir leģenda. Bet Masaļskis ir gana meistarīgs vārtsargs.

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:25, pirms 15 gadiem
HeatleyLV rakstīja: Nez kapēc visi aizmirsa par Kuldu, man viņš patika vislabak no visiem. Sliktākie - Ņiživijs, Masaļskis
Pievienojos. Es biju apburts vērojot Kuldas spēka spēli gar bortiem. Žēl, ka tā arī kārtīgi neuzblieza pa vārtiem, viņam ir spēcīgs metiens.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 12:34, pirms 15 gadiem
Bet varbut vainigi treneri,nav normali ka pievienojas komandai 4dienas pirms turnira ..

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:38, pirms 15 gadiem
Ceru ka Sasha Rigaa un LV izlasee nespelees, lai nedzirdet tadu a******nu. Pedejaa spelee -2 nopelniti pat bez pieskarieniem pie ripas, bet nu protams tas ka Reķis neprot apstadināt ripu un saglabat to zonaa ir tiesi Nizivija vaina. Un to ka pirmai mainai(kas spele ari pret citu izlasu pirmam mainam) vairakomos Znaroks liek pilnigi neadekvatus aizsargus ir ari Nizivija vaina.

Lavins jau atteicas spelet izlase, kad no vina sak kreiso taisit, ceru ka ari Saša ta izdariis. Lai musu ISTAJIEM liidzjutejiem(kuri loti labi prot atbalstiit savu komandu) nebutu neerti no tadiem liekiem izlases speletajiem, ka Saša un Rodzers.

Pirms braukt virsu, padomajiet cik cilveks izdarija izlasei un var but noderes lieku reizi nokluseet. Nevajag uztraukties, vini pasi aizies bez Jusu komentariem

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:43, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nezinu gan par Masaļski - uz kopējā PČ vārtsargu fona tikai 14. vieta pēc atvairīto metienu procenta nav nekāds īpašais rādītājs... vēl jo vairāk, ka priekšā ir arī itālis Bellissimo, dānis Galbraits, baltkrievs Mezins, norvēģis Grotness - vārtsargi, kuri nespēlē TOP izlasēs un pa kuru vārtiem tiek mests ļoti daudz...

skat.: stats.iihf.com .
daļu vainas var novelt arī uz aizsargiem...

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:44, pirms 15 gadiem
file rakstīja: daļu vainas var novelt arī uz aizsargiem...
un norvēģiem, dāņiem, belariem, fričiem, itāļiem tad ir labāki aizsargi? to Tu gribēji teikt?

 +14 [+] [-]

, 2010-05-18 12:45, pirms 15 gadiem
domaju, ka pate spele ko musejie paradija saja cempionata bija loti zolida, pieradijam, ka individualaja meistariba vairs daudz neatpaliekam no zviedriem, cehiem, bet vel paris gadus atpakal tie pasi zviedri mus viens pret vienu vareja apspelet ar aizsietam acim
ari speletajus es negribetu lamat, ja pirmajai mainjai un tresajai mainjai sis cempionats bija zem katras kritikas, tacu tie tacu ir tie pasi speletaji ko sezona laika celat dievu karta. kad sezonas Darzins un nizivijs ka vasiljevs teica vartsargu aptin ap vartu stabu tad visi vinus slave, bet tagad sauc nesmukos vardos. jaatceras, ka sportisti nav roboti, vini nevar nogurusi un bez motivacijas veikt brinumus. nepaies ne paris menesi, kad jus jau sos pasus speletajus atkal pielugsiet un busiet ''itka'' aizmirsusi, ka pasi vinus saucat
vairak skiet ir jadoma par to vai speletajiem kuri ir nogurusi un emocionali iztuksoti jabrauc uz cempionatu. redzejam, pirma mainja, zem katras kritikas. lieliski speletaji, bet ja nav velmes un emociju tad vinus apspeles pat korejas tresais sastavs
otra mainja, nu smuki, otra mainja sastav no istiem darba rukiem kuri vienmer ir bijusi gatavi spelet lidz speku izsikumam un kost pretiniekam kaja lai tikai aizstavetu valsts godu un to mes seit ari redzejam.
tresa mainja.... izskatijas, ka vienigi dzerins kautko gribeja pieradit. Mikelis ar domam jau bija pie savas gimenes, Darzins vel sazin kur(jaatzist, ka sie divi ir RD lideri, vini vienmer ir bijusi speletaji kuri spele uz visiem 100% un viniem sezonas noslegums bija arkartigi smags). 4 mainja manuprat bija daudz labaka un efektivaka par pirmo mainju, tris spelet un sevi pieradit gribosi speletaji, tiesam prieks bija skatities, tik zel ka Stals dabuja traumu. tas pats attiecas uz Saulieti.
varbut nakamgad ja RD izversas gara un smaga sezona ir labak taisit sastavu bez pirmas mainjas. vini jau ir padzivojis cilveki, ko viniem vel vairs pieradit. redzejam meiju, manuprat nebut ne tas talantigakais speletajs, bet lai dievs dod vinam veselibu. zelta verts speletajs un cilveks.
ka sveiciesi, atbrauc ar otro sastavu un uzvar visus. vaitad pirms kadiem desmit gadiem kad musejie uzvareja ASV, Krieviju u.t.t. musejie bija tik specigi kadi esam tagad? nebut ne! mums bija komanda kura gribeja spelet. sobrid skiet, ka pirmajai mainjai sis cempionats bija vairak speista lieta. jaatceras, ka izlasei jabut vietai uz kurieni speletaji raujas nevis kur dodas ka pie zobarsta.
varbut ir pienacis laiks Nizivijam, Cipulim, Vasiljevam vismaz uz kadu laicinu nemt partraukumu izlase?

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:46, pirms 15 gadiem
nizivijs jau katru gadu nevar iemest tos goolus ieksaa vienigais + vinam ir ka vinsh maak tos bullisus ssmuki ielidinat

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:48, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: es nesalīdzinu ar Košečkinu, bet ar Galbraitu, Grotnesu, Mezinu, Bellissimo, arī Endrasu... Būsim godīgi, Masaļskism tomēr ir vēl tālu līdz tam līmenim, kā savulaik stāvēja Irbe...
Jā, bet Masaļskim ir otrais lielākais metienu skaits, un vislielākais nospēlēto minūšu skaits.
Un vēl. Nav jau svarīgi cik metieni ir izadrīti, bet gan kādi. Un cik daudz vārtsargam palīdzēja spēlētāji.

  -4 [+] [-]

, 2010-05-18 12:51, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: domaju, ka pate spele ko musejie paradija saja cempionata bija loti zolida, pieradijam, ka individualaja meistariba vairs daudz neatpaliekam no zviedriem, cehiem, bet vel paris gadus atpakal tie pasi zviedri mus viens pret vienu vareja apspelet ar aizsietam acim
ari speletajus es negribetu lamat, ja pirmajai mainjai un tresajai mainjai sis cempionats bija zem katras kritikas, tacu tie tacu ir tie pasi speletaji ko sezona laika celat dievu karta. kad sezonas Darzins un nizivijs ka vasiljevs teica vartsargu aptin ap vartu stabu tad visi vinus slave, bet tagad sauc nesmukos vardos. jaatceras, ka sportisti nav roboti, vini nevar nogurusi un bez motivacijas veikt brinumus. nepaies ne paris menesi, kad jus jau sos pasus speletajus atkal pielugsiet un busiet ''itka'' aizmirsusi, ka pasi vinus saucat
vairak skiet ir jadoma par to vai speletajiem kuri ir nogurusi un emocionali iztuksoti jabrauc uz cempionatu. redzejam, pirma mainja, zem katras kritikas. lieliski speletaji, bet ja nav velmes un emociju tad vinus apspeles pat korejas tresais sastavs
otra mainja, nu smuki, otra mainja sastav no istiem darba rukiem kuri vienmer ir bijusi gatavi spelet lidz speku izsikumam un kost pretiniekam kaja lai tikai aizstavetu valsts godu un to mes seit ari redzejam.
tresa mainja.... izskatijas, ka vienigi dzerins kautko gribeja pieradit. Mikelis ar domam jau bija pie savas gimenes, Darzins vel sazin kur(jaatzist, ka sie divi ir RD lideri, vini vienmer ir bijusi speletaji kuri spele uz visiem 100% un viniem sezonas noslegums bija arkartigi smags). 4 mainja manuprat bija daudz labaka un efektivaka par pirmo mainju, tris spelet un sevi pieradit gribosi speletaji, tiesam prieks bija skatities, tik zel ka Stals dabuja traumu. tas pats attiecas uz Saulieti.
varbut nakamgad ja RD izversas gara un smaga sezona ir labak taisit sastavu bez pirmas mainjas. vini jau ir padzivojis cilveki, ko viniem vel vairs pieradit. redzejam meiju, manuprat nebut ne tas talantigakais speletajs, bet lai dievs dod vinam veselibu. zelta verts speletajs un cilveks.
ka sveiciesi, atbrauc ar otro sastavu un uzvar visus. vaitad pirms kadiem desmit gadiem kad musejie uzvareja ASV, Krieviju u.t.t. musejie bija tik specigi kadi esam tagad? nebut ne! mums bija komanda kura gribeja spelet. sobrid skiet, ka pirmajai mainjai sis cempionats bija vairak speista lieta. jaatceras, ka izlasei jabut vietai uz kurieni speletaji raujas nevis kur dodas ka pie zobarsta.
varbut ir pienacis laiks Nizivijam, Cipulim, Vasiljevam vismaz uz kadu laicinu nemt partraukumu izlase?
varēji jau tomēr lietot pieturzīmes un latviešu burtus... baidos, ka šādā izskatā Tavu gara darbu tā arī neviens neizlasīs

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 12:52, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Domāju, ka mierīgi var.

Atšķirībā no tevis es atceros vairākas spēles, kur Irbe galīgi neglāba. Oij, es vēl tagad atceros Sanktpēterburgas ceturtdaļfinālu... Tādas kļūdas no Masaļska puses neesmu redzējis.

Visu cieņu Irbem. Viņš ir leģenda. Bet Masaļskis ir gana meistarīgs vārtsargs.
Ko nozīmē, atšķirībā no Manis?!!! Kas Tu manā galvā vari ielīst, lai uzzinātu par to, par ko pat neesmu neko Tev teicis?!!!

Nu, pamēģini salīdzināt! Un ar visiem argumentiem - par/pret! Atbildi arī uz jautājumu, kuru Tev uzdevu. Es runāju par NHL mačiem un izlases spēlēm.
Un jau jau tik labi atceries St.Pīteru, tad kāpēc nepieminēji Irbes sniegumu spēlē ar Krieviju? Vai esi redzējis tādu spēli Masaļska izpildījumā? Varbūt esi redzējis, ka Masaļskis spēlē tik pat labi kā Irbe NHL? Varbūt vēlies salīdzināt Gagarina kausa pirmo kārtu ar NHL finālu?
Un par to Ierbes kļūdu pret čehiem...tā bija vienkārši parasta neveiksme. pārējās 9 reizēs no 10 uzbrucējs nebūtu pārtvēris ripu. Masaļskis spēlē pret Itāliju parādīja TĀDUS "brīnumus", kur pat itāliešu spēlētāji gandrīz apjuka, jo Edgars izdarīja visu lai atvieglotu pretiniekiem darbu. Iesaku paanalizēt Edgara spēli pašam, vai drīzāk palasīt ekspertu viedokļus.
Un Irbem bija prakstiski tikai viena vājā vieta - starp kājsargiem. Tā ka nevajag stāstīt mums pasakas, ja neesi sekojis Irbes sniegumam vismaz kopš "Sharks" laikiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:53, pirms 15 gadiem
crock rakstīja: Jā, bet Masaļskim ir otrais lielākais metienu skaits, un vislielākais nospēlēto minūšu skaits.
Un vēl. Nav jau svarīgi cik metieni ir izadrīti, bet gan kādi. Un cik daudz vārtsargam palīdzēja spēlētāji.
tad gribi teikt, ka mums bija ļoti slikta spēle aizsardzībā un vārtsargam netika palīdzēts, ka pietiekami daudz tika izdarīti "tādi" metieni???

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:56, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pievienojos. Es biju apburts vērojot Kuldas spēka spēli gar bortiem. Žēl, ka tā arī kārtīgi neuzblieza pa vārtiem, viņam ir spēcīgs metiens.
Jā, Kuldam ir vismaz tik pat spēcīgs metiens kā Jēkabam Rēdliham, turklāt vismaz viens no 2 Artūra metieniem bija samērā spēcīgs.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-18 13:04, pirms 15 gadiem
Ļoti nepatika ne Ņiživijs ne Dārziņš.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 13:06, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Domāju, ka mierīgi var.

Atšķirībā no tevis es atceros vairākas spēles, kur Irbe galīgi neglāba. Oij, es vēl tagad atceros Sanktpēterburgas ceturtdaļfinālu... Tādas kļūdas no Masaļska puses neesmu redzējis.

Visu cieņu Irbem. Viņš ir leģenda. Bet Masaļskis ir gana meistarīgs vārtsargs.
Lidz sim neesmu sapratis ka sho "kludu" Irbes izpildijuma var pieminet. Taja spele tak bija spilgti redzams, ka Latvijai neviens nebutu lavis to speli uzvaret. Varbut atgadinat ka Belavski (labako uzbruceju Latvijas sastava) izrubija? Vai to ka mums noraidijumus deva vienu pec otra, kad tika ielaisti pirmie varti un cehi atri visu so nokdaunu parverta rezultata 3-1?
Slēpts komentārs: Kaspars_Biedriņš

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 13:08, pirms 15 gadiem
ad gribi teikt, ka mums bija ļoti slikta spēle aizsardzībā un vārtsargam netika palīdzēts, ka pietiekami daudz tika izdarīti "tādi" metieni???

Es negribu teikt, ka mums bija ļoti slikta spēle aizsardzībā, bet gan to ka nevar sliktā statistikā vainot tikai vārtsargu. Kaut kur nepiesegts spēlētājs vairs nav vārtsarga, bet gan spēlētāja kļūda.
Un nebija jau Masaļskim tik ļoti daudz ielaistu vārtu viņa vainas dēļ.
Tāpat neticu, ka jebkurš cits vārtsargs, kurš statistikā atrodas augstāk, būtu tikpat labs Latvijas izlasē.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 13:09, pirms 15 gadiem
Gribētos ar atzīmēt Dārziņu ar lielo mīnusu zīmi. Nu neko šis spēlētājs neparādīja nevienā no spēlēm. Ka tik lielie plāni uz NHL nav izkūpējuši

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 13:10, pirms 15 gadiem
Rokas nost no Edžas, viņš neiegāza un visu turnīru rādīja ceturtdaļfināla cienīgu sniegumu. Būtu mazliet vairāk piebalsotgatavu komandas biedru, tad Edgaram turnīra labākā spēle vēl būtu priekšā. (Pērn situācija bija pavisam cita un pēc sērijas pret Maskavas Dinamo čempis bija sezonas kulminācija)

  -2 [+] [-]

, 2010-05-18 13:13, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Lidz sim neesmu sapratis ka sho "kludu" Irbes izpildijuma var pieminet. Taja spele tak bija spilgti redzams, ka Latvijai neviens nebutu lavis to speli uzvaret. Varbut atgadinat ka Belavski (labako uzbruceju Latvijas sastava) izrubija? Vai to ka mums noraidijumus deva vienu pec otra, kad tika ielaisti pirmie varti un cehi atri visu so nokdaunu parverta rezultata 3-1?
A kas - ja apliekam Masalu, tad Irbe ir kāds svētais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 13:22, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mēs šeit par PČ runajam!

Es atceros, kāds siets Irbe bija 98. gadā pret somiem (0:6) un krieviem (5:7) (divas reizes pēc kārtas!) to Masaļskis nav vēl pārspļāvis.

Jau šobrīd Masaļskim ir aptuveni tikpat daudz sausu spēļu izlases sastāvā, cik Irbem VISAS karjeras laikā izlasē

Par spēli Sanktpēterburgā. Normāla spēle, drīzāk būtu jāizceļ 0:0 pret somiem, tas bija Irbes opuss.

Savukārt Masaļska 2:1 pret šveiciešiem un zviedriem pagājušo gadu... Vai 2:1 leģendārais mačs pret somiem, kur Masaļskis 60 (!) ja nemaldos, metienus atvairīja.

Un ar Masalu vārtos esam sasnieguši to pašu, ko Irbe & brigāde - 7. vieta.
Tu beidz apdrist Irbi- viņs ir viens no LV TOP vārtu vīriem, un, ja neesi redzējis kā viņš spēlēja NHL - un Stenlija finālā tad nedirs. Es domāju, ka LV problēma vienmēr ir bijusi aizsardzība- un Irbes laikos arī tas bija "-" . Un tas, ka Arča vieta, kur varēja izlidināt ripu bija starp kājsargiem - tas toč, bet tādsu salto un griezienus kā Artūrs rādīja tajā pašā slavenajā mačā ar RUS- es Edgara izpildijumā neesmu redzējusi un domāju nekad neredzēšu. Edgars ir vidējās klases vārtsargs bez pārsteigumiem, Irbe bija talants un smags darbs - viens no Top savā laikā

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 13:25, pirms 15 gadiem
nosisi rakstīja: Tu beidz apdrist Irbi- viņs ir viens no LV TOP vārtu vīriem, un, ja neesi redzējis kā viņš spēlēja NHL - un Stenlija finālā tad nedirs. Es domāju, ka LV problēma vienmēr ir bijusi aizsardzība- un Irbes laikos arī tas bija "-" . Un tas, ka Arča vieta, kur varēja izlidināt ripu bija starp kājsargiem - tas toč, bet tādsu salto un griezienus kā Artūrs rādīja tajā pašā slavenajā mačā ar RUS- es Edgara izpildijumā neesmu redzējusi un domāju nekad neredzēšu. Edgars ir vidējās klases vārtsargs bez pārsteigumiem, Irbe bija talants un smags darbs - viens no Top savā laikā
Spēlē pret Somiju (1:2) Masaļskis kā minimums (60 metieni pa vārtiem) bija tikpat labs kā Irbe Sanktpēterburgā pret RUS.

Un es zinu, ka nedabūšu BURN par tādiem tekstiem i nevajag. Negaršo.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-18 13:27, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: A kas - ja apliekam Masalu, tad Irbe ir kāds svētais?
Nezinu, neredzu isti, ka vinu apliktu. Drizak visi rakstija, ka nostaveja normali, bet neviena spele ta isti neglaba (ja neskaita lielako dalu vakardien pret cehiem), ka ari to, ka dazas uzkritosas tendences nemainas gadiem, kaut vai ta pati krishana vartos uz sana pie izgajieniem.
P.S. Neaizmirsti, ka Irbi lielako dalu chempionatus gaidija ka panaceju pat pashi speletaji (tas pats Znaroks kaut vai) un biezhi aizsargi atklati lazhoja ar domu, ka Archa izglabs.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 13:30, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nezinu, neredzu isti, ka vinu apliktu. Drizak visi rakstija, ka nostaveja normali, bet neviena spele ta isti neglaba (ja neskaita lielako dalu vakardien pret cehiem), ka ari to, ka dazas uzkritosas tendences nemainas gadiem, kaut vai ta pati krishana vartos uz sana pie izgajieniem.
P.S. Neaizmirsti, ka Irbi lielako dalu chempionatus gaidija ka panaceju pat pashi speletaji (tas pats Znaroks kaut vai) un biezhi aizsargi atklati lazhoja ar domu, ka Archa izglabs.
Man vnk sariebās tie salīdzinājumi ar Irbi, ko viens otrs aizsāka.

Jā, esmu latvietis un dievinu Arčiju, bet Masaļskis jau pierādījis, ka ir patiešām LABS vārtsargs.

     [+] [-]

, 2010-05-18 13:33, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: es nesalīdzinu ar Košečkinu, bet ar Galbraitu, Grotnesu, Mezinu, Bellissimo, arī Endrasu... Būsim godīgi, Masaļskism tomēr ir vēl tālu līdz tam līmenim, kā savulaik stāvēja Irbe...
Nu Irbi šeit nevajag pīt iekšā,jo kad speleja Irbe tad par aizsardzību vispar neviens nedomaja.Visi tāpat zināja ,ka viņš izvilks,tomer arī viņam mūrī bija pa spraudzinai. Visu cieņu Edgaram , bet ja viņu atstātu pretinieku saplosīšanai,kātas bija ar Irbi,tad diez vai statistika varētu priecēt.

  +8 [+] [-]

, 2010-05-18 13:34, pirms 15 gadiem
par to, ka Nizivijs tiesam "laida udenus", piekritu!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 14:47, pirms 15 gadiem
nu jā,visai švaki nospēlēja šajā čempī Ņiživijs un Reķis,visvairāk par saviem spēkiem pārliecināja Sprukts,Karsums,Štāls un pēdējā spēlē arī Saulietis...

  +6 [+] [-]

, 2010-05-18 14:53, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: KARSUMS AR SPRUKTU PUSI NO RIPĀM TUKŠOS VĀRTOS-SNAIPERI
arī līdz tukšiem vārtiem ir jātiek...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 14:57, pirms 15 gadiem
Ir starpiba spelet KHL un Pasaules chempi, 1 maina, vini visulaiku ir spelejusi zemas ligas, labi herbis nhl 50 nokapaja, ar sitie divi vini, uz khl fona protams labi izskatas, seit ir cits limenis tapec ari tik gruti iet, nizivijs vairs tik daudzus nevar apvadit, Herbis DEL met ieksa daudz, seit nevienu vartu nebija. 2 maina karsums, sprukts, daugavins, ja vini butu amerikani vini speletu NHL, vini ir klasi augstaki speletaji, tas pats kulda, stals vini pilnigi savadak spele, tas ir AHL limenis, kas ir noteikti augstaks par khl. Sotniekam un Meijam jalaiz prom no LV, sisties pa AHL.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 15:14, pirms 15 gadiem
ja Ņiživijs un Vasiļjevs lasītu komentārus internetā - domāju šie sarktu un bālētu aiz kauna... pilnīga izgāšanās. pirmkārt vairākums. ripu pieturēt mākam, bet, ja pa vārtiem nemetam, tad VĀRTUS GŪT N-E-V-A-R! nav jau jāizspēlē līdz tukšiem vārtiem, kas tas par debīlu niķi?! ja met tikai tukšos, tad cik vispār var iemest??? kļūdas pie zilās līnijas, piespēles PAR LĒNU, un beigu galā arī zaudēti vārti. es neapšaubu to, ka šie centās un mēģināja, bet jau kuro spēli viens un tas pats - bija jānāk taču jel kādai apgaismībai, ka šitā neies cauri, jāmēģina kaut kas savādāks. nu labi... par Cipuli man gan nekā TĀDA nav, ko teikt... vienīgi salīdzinu viņa pag.gada spēli PČ un šā gada... mjā. 2., 4. maiņa labi spēlēja, tas skaidrs. trešā maiņa... nevar Dārziņš neko bez Miķeļa. labi, Miķelis, bet, ja būtu izlasē vēl kāds tāds spridzeklis, varbūt, ka ietu šim arī.. ar tehniku jau Dārziņam problēmu nav. vakar tās maiņas bija tā samačkotas, ka bija pat grūti sekot spēlei līdzi, bet nu, rāvās visi, nesanāca... nebūšu oriģināls un teikšu, ka nākmgad... biju pilnīgi pārliecināts, ka čehus paņemsim! :/ žēl. varbūt nākamgad derētu vairākumu iespēlēt uz otro maiņu?? jo skaidrs ir tas, ka pirmā maiņa vairākumā ir impotenta. aizsardzībā it kā tādu vērā ņemamu lažu nebija. ja neskaita vairākumā.. aizrāvās ar uzbrukumu epizodiski, bet būtībā, bija līmenī, tā teikt. un Masaļskim arī ir parādījušies savi stiķi un niķi, no kuriem vaļā netiek, bet kopumā arī diezgan daudz vilka, nav ko pārmest.

     [+] [-]

, 2010-05-18 15:20, pirms 15 gadiem
ir jau muļķīgi novelt vainu uz apkārt esošām lietām, BET, ja tā padomā - n utā arī ir.. - sezona gara, nogurums, sastāvs atjaunināts, daudzi pamatspēlētāji nespēlēja, OS, Znaroks KHL'ā... varēja redzēt, ka jaunie čaļi daudz svaigāki, kājas ātrākas. ir daudzi šādi sīkumi, kas kopumā, summējot ar izlases sniegumu, nekādus pārsteigumus nerada.. cik varējām, tik izspiedām. bet nekādu brīnumu, par kuriem daudzi te pļurkstēja, nebija. uzvarēt itāļus un norvēģus nav nekas dižs. brīnumi bija, bet ne mūsu izlasē. punkts

     [+] [-]

, 2010-05-18 15:59, pirms 15 gadiem
Pēdējā spēlē pret Čehiju Reķis bija galīgi metams..

  +6 [+] [-]

, 2010-05-18 16:03, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nezinu gan par Masaļski - uz kopējā PČ vārtsargu fona tikai 14. vieta pēc atvairīto metienu procenta nav nekāds īpašais rādītājs... vēl jo vairāk, ka priekšā ir arī itālis Bellissimo, dānis Galbraits, baltkrievs Mezins, norvēģis Grotness - vārtsargi, kuri nespēlē TOP izlasēs un pa kuru vārtiem tiek mests ļoti daudz...

skat.: stats.iihf.com .
Edžam noteikti ne tas labākais turnīrs.... tāpat arī tā saucamajai 1. maiņai.... reāli vilcēji bija 2. un 4. maiņas (kad vēl bija Štāls).... 3. maiņā pēdējās trijās spēlēs izskatijās, ka katrs spēlēja pa sevi (kad vēl bija Miķelis, tad šie ar Lauri abi spēlēja un Džera lāga līdzi netika ne pēc spēles izdomas, ne saspēles).... un mēs neesam vel tik labi, lai ar diviem kaut cik jēdzīgi spēlējošiem pieciniekiem paņemtu kādu no lielajiem.... tad jāspēlē labi ir visai komandai, bet par cik tā nebija, tad arī bija likumsakarīgi zāģi gan no čehiem, gan zviedriem un atvadas no čempja....
p.s. Kulda, ja vēl pieliks tad noteikti būs ļoti labs lietaskoks tieši aizsardzībā un spēka spēlē! Atstāja labu iespaidu pat pie fakta, ka čalim tagad (uz maču ar čehiem) vajadzēja būt pamatīgā aklimatizācijas "bedrē"...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 16:03, pirms 15 gadiem
Ko Nizivijs un visa 1. maiņa darija saja PČ nav skaidrs. 2. maiņa vienigie labi kapaja visu cempi!!
Nizivijs pilnigs 0!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 16:34, pirms 15 gadiem
4 maiņa spēlētājus visus jaizcēļ, 2 maiņas spēlētājus arī ļoti labi nospēlēja.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 17:14, pirms 15 gadiem
Jā, bet nav tāda statistika, kas parāda cik daudz metienu pa vārtiem Cipulis ir izdarījis vaļā acīm.
Dažu brīdi liekas, ka viņš met pa vārtiem ar ciet acīm.

     [+] [-]

, 2010-05-18 17:40, pirms 15 gadiem
Boxy rakstīja: triecienmainja ir jaatriec pensijaa...vairaakuma speciaalisti saucaas...shiem galvenais shajaa chempii bija peec iespeejas labaakpietureet ripu nevis iesmest vaartus...un to vinji vairaakumaa dariija pat loti labi!
piedo veci, bet vairaakumaa nav jaapietur ripa, taa ir jaamet pa vaartiem un ir speeciigas piespeeles jaadod un vinjaam arii jaabuut preciizaam, nevis pa gaisu... lai gan Reķis iemeta vaartus, domaaju, ka shis aizsargs vissliktaak nospeeleja sho chempi, bija labi briizhi un bija vnk taadi, kur pat amatieris nespeetu taa kluudiities, bet kaa saka, peec kaujas visi jau gudri...
par Ņiživiju, manuprāt, ir viss skaidrs, shis bija vinja peedeejais chempis, jo vinju tur pa laukuma vnk dzenaja un vnk nogruuda malaa kaa taadu mazu spalvinju un taa vinja mugjiishanaas maksaaja mums vaartus un vnk izsakoties, vinsh visbriesmiigaak izskatiijaas, bet nu Znaroks vinjam paaraak uzticaas... ja jau reiz uzdevums bija pietureet ripu, tad bija jaasuuta mazaakuma avinjus, lai maksimaali ilgi pietur un pretinieki nepseej uzsakat uzbrukumu, tas buutu logjiskais risinaajums...

     [+] [-]

, 2010-05-18 18:28, pirms 15 gadiem
reķis abus vairākumus noraka. tā varējām paņemt

     [+] [-]

, 2010-05-18 19:03, pirms 15 gadiem
Znaroks ar milzigu minusu! Kas tie par vairakumiem, kapec jalaizh Rekji vairakuma, kursh Vacija visus shos gadus nekad nav to darijis, un pa 60 spelem nav guvis ne vienus vartus, vel jo vairak, ja mala sezh Galvins, Kulda, Sotnieks?!
Masaljskis vaji, ka parasti spele tikai periodiski, ljoti ceru, ka Dinamo ne vins, ne Znaroks tuvuma netiks!
Kopuma visi nospeleja normali, savu pashreizejo speku rovbezhas, A grupa vel busim ilgi!

     [+] [-]

, 2010-05-18 19:32, pirms 15 gadiem
Nu te mans spriedelējums:
Vārstsargi:
Masaļskis- labi, savā līmenī, bet ne teicami!
Raitums: Pat mazliet esmu pārsteigts, ka pēc tik nopietnas traumas puisis ir atgriezies augstākajā hokeja līmenī, maz spēlēja, bet priekš tā ka izmet laukumā spēles vidū pret Can, labi!
Kopējās balles 4 piecballju sistēmā!

Aizsardzība:

Pujacs, Sotnieks, Galviņš, Jerofejevs, Kulda-labi, dažs labāk, dažs bik vairāk kļūdijās, bet šie puiši ir nākamie vai jau esošie, kas izlasē var aizvietot Laviņu, Sorokinu,Reķi u.c.

Jass , Andersons-varēja pamanīt, ka pirmais čempionāts džekiem!

Kopējais aizsardzības vērtējums-3 balles piecbaļļu sistēmā!

     [+] [-]

, 2010-05-18 20:09, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mēs šeit par PČ runajam!

Es atceros, kāds siets Irbe bija 98. gadā pret somiem (0:6) un krieviem (5:7) (divas reizes pēc kārtas!) to Masaļskis nav vēl pārspļāvis.

Jau šobrīd Masaļskim ir aptuveni tikpat daudz sausu spēļu izlases sastāvā, cik Irbem VISAS karjeras laikā izlasē

Par spēli Sanktpēterburgā. Normāla spēle, drīzāk būtu jāizceļ 0:0 pret somiem, tas bija Irbes opuss.

Savukārt Masaļska 2:1 pret šveiciešiem un zviedriem pagājušo gadu... Vai 2:1 leģendārais mačs pret somiem, kur Masaļskis 60 (!) ja nemaldos, metienus atvairīja.

Un ar Masalu vārtos esam sasnieguši to pašu, ko Irbe & brigāde - 7. vieta.
Tu esi dīvains. Es Tev prasīju argumentus, kāpēc Tavuprāt Masaļskis liekams vienā plauktā ar Irbi līmeņa ziņā, bet Tu pēkšņi sāc runāt TIKAI par PČ. Protams, ka arī Artūram ir bijušas "melnās" dienas, tomēr jāatceras, ka viņš brauca palīgā izlasei pāri okeānam, pat ja nebija tajā svaigākajā kondīcijā. Irbe bija patriots, tāpēc vienmēr atdeva sevi visu. Un reizēm gadījās ielaist kādu "taurenīti" kaut vai tikai aiz stresa, jo Artūram izlase nozīmēja ĻOTI daudz.
Arī noteikumi toreiz bija savādāki, tāpēc ne vienmēr ir objektīvi salīdiznāt tikai statistiku.

Un kas tās par runām par sasniegumiem? Ne jau Masaļskis viens pats kaut ko sasniedzis. Atcerēsimies, ka agrāk PČ nozīme bija krietni augstāka un izlases sūtīja vairāk labāko spēku un šo turnīru.

Es Tev tagad vaicāju, vai Tu uzskati, ka Masaļskis ir tādā pašā līmenī, kādā bija Irbe savos ziedu laikos? Un ja jā, tad kāpēc Tu tā uzskati.

     [+] [-]

, 2010-05-18 20:45, pirms 15 gadiem
Uzbrukums:

2.maiņa nospēlēja, kā pirmā Sprukts, Karsums, Daugaviņš 4 ar plusu.

3. maiņa
Dārzinsh-bija gaidīts ka būs līderis, bet diemžēl....
Miķelis, skaidrs, ka domās bija mājās!
Džeriņš-bija dažas kļūdas, kuras play-off jeb čempionātā var izšķirt mača iznākumu!
4.maiņa
Pārsteidza ar to, ka centība atbilda meistarībai!kaut arī iekrita aizsardzībā, tomēr uzbrukumā dažbrīd spīdēja un bija skatāmi!

1.maiņa

Neko sliktu teikt negribās, bet , ja pirmie buutu nospēlējuši savā līmenī, mees buutu pārliecinoši ceturtdaļfinālā!
Tagad esam , kur esam!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 20:50, pirms 15 gadiem
Un vēl Znaroks!
Tāpat, kā visa izlase, manā skatījumā kopējā atzīme varētu būt 3 un vēl pluss, par to , ka panjēma un patieshām laida spēlēt jaunos!!!!
Tā kā viss čikiniekā, esam 11tie, un skatamies čempi tālāk un fanojam par citām izlasēm!!!

     [+] [-]

, 2010-05-18 21:06, pirms 15 gadiem
Ar tādu speli ne Nizivijs ne Vasiljevs ne Cipulis Dinamo nav vajadzigi

     [+] [-]

, 2010-05-18 21:40, pirms 15 gadiem
triecienmainja ir jaatriec pensijaa...vairaakuma speciaalisti saucaas...shiem galvenais shajaa chempii bija peec iespeejas labaakpietureet ripu nevis iesmest vaartus...un to vinji vairaakumaa dariija pat loti labi!

     [+] [-]

, 2010-05-18 21:40, pirms 15 gadiem
te komentāros jau sākās parāk liela komandas noraxtīšana!
padomājiet, cik čaļi pēc tik garas un smagas sezonas ir noguruši fiziski, itīpaši morāli. ir grūti spēlēt ar pilnu atdevi, ja nav emociju. domāju, ka ar tādu sastāvu mēs šogad nospēlējām līmenī - uzverējām, ko vajadzēja, zaudējām, kuriem vajadzēja zaudēt. vnk šogad iztikām bez brīnumiem. būtu bijuši aizsardzībā - skarstiņš, kr.rēdlihs, bārtulis, kulda, sotnieks, galviņš, rēķis un pujacs, tad krasi atšķirtos ielaisto vārtu daudzums. uzbrukums apmierināja, vienīgi viņiem nebija emociju. daugaviņa vietā pietrūka ankipāns. mīķelis pats par sevi pietrūka. vienai maiņai noteikti vajadzētu būt trako maiņai - pečura, daugaviņš un štāls. cilvēki, kuriem patīk sisities par katru cm. tad visas maiņas būtu vienlīdzīgas.
pēc šī čempionātas sapratu, ka nav nemaz tik labi, ja lielākā daļa spēlē vienā klubā, jo, ja klubam ir bijusi smaga sezona, tad izlasē visi ir saguruši.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 21:52, pirms 15 gadiem
Nākamgad nopietnāk jāpadomā par tiem cilvēkiem, kurus tiešām ņemt izlasē. Patika Daugaviņš (patļ ļoti), Karsums, Sprukts, Kulda, Štāls, Masaļskis un Meija, pārējie es pat nezinu ko darīja. Pusei komandas jau gandrīz parakstīts līgums ar RD un tad jau nevajag cīnīties. Priekškam vajag, ja tāpat zināms, ka RD paņems un nākamgad izlasē arī paņems, bet piemēram Štāls, kas rāvās kā nezvērs nav stabils izlases spēlētājs, tāpēc arī cīnījās, lai parādītu sevi un, lai tiktu nākamgad uz čempi.

     [+] [-]

, 2010-05-18 21:59, pirms 15 gadiem
Burts rakstīja: Izksatās, ka Ņiživijam ari jāsāk apsvērt karjeras beigšana izlases rindās. Jau Dinamo sezan beidzās ar negatīvu lietderības koef., a čempi pa visam vāji.
Ne tikai negatīvu lietderības koificientu, bet vissliktāko starp visiem uzbrucējiem. Tas pats arī izlasē. Plaši kritizētajiem leģionāŗiem RD sastāvā tipa Arnsons rādītāji jūtami labāki

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 21:59, pirms 15 gadiem
kā Sašam izsita zobus,tā no meistarības ne s-da nepalika pāri....

     [+] [-]

, 2010-05-19 01:39, pirms 15 gadiem
Štāls, Sprukts, Kulda, Meija, Karsums, Masaļskis, Daugaviņš, Saulietis un . Un tieši tādā secībā.

     [+] [-]

, 2010-05-19 12:44, pirms 15 gadiem
pricis rakstīja: kā Sašam izsita zobus,tā no meistarības ne s-da nepalika pāri....
aha, kad pret Minsku hattrick iemeta, tad Tu noteikti bikses aiz laimes pielaidi. pielūdzējs

     [+] [-]

, 2010-05-19 16:08, pirms 15 gadiem
relouder rakstīja: Rīgas Dinamo hokejisti kas spēlēja šajā PČ hokejā izlases sastāvā, bija diena pret nakti kā viņi aizvadija spēles kluba sastāvā. Dinamo sastāvā čaļi ar tiem pašiem uzvārdiem kapāja spēles, izlases sastāvā uz laukuma notika kaut kas līdzīgs daiļslidošanai nevis hokejam
Te jau ir tas joks,ka viņiem Dinamo maksā,bet čempī pabaro un dzen tālāk,un vēl pasaka "Džeki jūs tak par Latviju kapājat,kam jums naudas vajag,klubā pa sezonu jau sapelnijāt,a te ir goda lieta spēlēt"
Pēc šī čempionāta Lipmanam & Co ir jāatkāpjas! Un tad var Runāt par Latviju un Godu spēlēt šajā izlasē!