Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Statistika: 2. maiņa - rezultatīva, Ņiživijs - nelietderīgs

Andris Liepa
Andris Liepa

Statistika: 2. maiņa - rezultatīva, Ņiživijs - nelietderīgs
Aleksandrs Ņiživijs uzbrukumā
Foto: AFP/Scanpix

Vakar vakarā Latvijas hokeja izlase beidza savu dalību 2010. gada pasaules čempionātā. Piedāvājam iepazīties ar mūsu spēlētāju un komandas kopējo statistiku.

Rezultatīvākais – Sprukts

Daudzi latviešu līdzjutēji savos spriedumos par labāko šajā čempionātā atzīst mūsu 2. maiņu – tieši šīs maiņas centra uzbrucējs Jānis Sprukts aizvadītajos sešos mačos bijis rezultatīvākais ar 2+3 (pieci punkti). Viņam seko maiņas partneris Mārtiņš Karsums ar 3+1, pie tam atcerēsimies, ka pēdējā mačā Karsums nespēlēja. Pa trim punktiem iekrāja Kaspars Daugaviņš (2+1), rezultatīvākais aizsargs Georgijs Pujacs (1+2) un Herberts Vasiļjevs (0+3). Vienīgais uzbrucējs, kurš palika bez rezultativitātes punktiem, bija Miķelis Rēdlihs, kurš gan aizvadīja tikai 1. posma trīs spēles. Tikai viens punkts sekojošiem uzbrucējiem: Laurim Dārziņam, Kasparam Saulietim (trīs mači 2. posmā), Andrim Džeriņam un Sergejam Pečuram.

Karsumam +5, Ņiživijam -5

Tālāk par lietderības koeficientiem. Kopējā vārtu starpība Latvijai šajā čempionātā bija 15:18, bet atskaitot vairākumā gūtos vārtus un mazākumā ielaistos – 11:13. Pie šādas vārtu starpības 1. maiņas uzbrucējs Aleksands Ņiživijs pamanījās pa čempionātu „iekrāt” koeficientu -5. Viņa maiņas partneriem Mārtiņam Cipulim -3, Vasiļjevam -2. Vismaz -3 arī Dārziņam (-4), Kristapam Sotniekam (-4), Mārim Jasam (-3) un Džeriņam (-4). Toties bija arī tādi, kam vērā ņemami plusi. Labākais bija Karsums – ja Ņiživijam -5, tad Mārtiņam +5! Tikai par vienu plusiņu mazāk, +4, aizsargiem Aleksandram Jerofejevam un Guntim Galviņam. Vēl +3 Spruktam, pārējiem ne vairāk kā +1.

Vasiļjevs atkal daudz noraidās

Jau ierasts, ka Latvijas izlasē bieži vien nevajadzīgus noraidījumus izpelnās uzbrucējs Vasiļjevs. Arī šajā čempionātā viņš to apliecināja, kopā ar aizsargu Galviņu uz sodīto soliņa pavadot visvairāk – pa astoņām minūtēm. Sešas minūtes Jasam. Jāizceļ Sotnieks, kurš vienīgais no aizsargiem pa visu čempionātu nenopelnīja nevienu pašu noraidījumu.

Cipulis – aktīvākais metējs

Latvijas izlasei bieži tiek pārmests par nemešanu pa vārtiem. To noteikti nevar attiecināt uz Cipuli – Mārtiņš met vienmēr, kad ir iespēja. To apliecina arī statistika – sešos mačos viņš vārtu rāmī ripu raidījis 20 reizes jeb 3.3 reizes ik spēli. Vārti gan tikai vieni... Tikai nedaudz no Cipuļa atpaliek Daugaviņš – 17 metieni (divi vārti). Trijnieku noslēdz Sprukts ar 13 metieniem (divi vārti). Par nemešanu kritizētais Ņiživijs no Jāņa atpalicis tikai mazliet – 12 metieni. No aizsargiem ar 10 metieniem uz kopējā fona izceļas Pujacs.

Visilgāk uz ledus – Pujacs un Reķis

Pujacs sešās spēlēs uz ledus pavadījis 124 minūtes, Arvīds Reķis – 115. Pa 108 Vasiļjevs un Jerofejevs, 107 Cipulis. Artūrs Kulda trīs mačos nospēlēja 51 minūti, kas nav daudz mazāk nekā 4. maiņas uzbrucējiem, kuriem 61-64 minūtes.

Masaļskim – 91%

Pusspēli (pret Kanādu) aizvadīja Mārtiņs Raitums, atvairot deviņus no 11 metieniem (81.8%). Pārējā laikā latviešu vārtus sargāja Edgars Masaļskis, atsitot 160 no 175 metieniem, kas ir 91.4%.

Latvijas izlases kopējā statistika

Mūsējie bieži nemeta pa vārtiem no labām pozīcijām, bet kad to darīja, tad darīja visai precīzi. Šobrīd, kad čempionāts vēl nav beidzies, mūsu komanda aiz Kanādas, Krievijas, ASV un Norvēģijas ieņem 5. vietu 16 izlašu konkurencē pēc metienu realizācijas procenta (15/160, 9.38%). Vairākuma realizācijā esam aptuveni pa vidu (13.8%, 9. vieta), mazākuma neitralizācijā beigu galā (17/22, 77%). Divi statistikas rādītāji mūsu izlasei ir pagalam neiepriecinoši – Latvijas komandas spēles ir bijušas vienas no neapmeklētākajām (14. vieta, vidēji četri tūkstoši skatītāju), kā arī esam vienīgā vienība, kas vairākumā pamanījusies ielaist vairāk par vienu ripu – čehi vienā pašā mačā mūs pārmācīja divreiz.

Vai lietderības koeficienti, tavuprāt, objektīvi atspoguļo latviešu hokejistu individuālo sniegumu šajā čempionātā?

  • 500

  • 85


     [+] [-]

, 2010-05-18 11:42, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu bet tieši tā! Edgars šo čempionātu aizvadīja ļoti neveiksmīgi. Viņš gan vairākas reizes katrā spēlē glāba, tomēr tas neattaisno lērumu priekšā atsisto ripu, kļūdas spēlējot ar nūju, "dzīvošanos pa zemi", riskantos manevrus utt. Zinām, ka Masaļskis var spēlēt labāk, tāpēc šī kritika ir objektīva...manuprāt. Nevienas izcilas spēles Edgara izpildījumā. Vārdu sakot viņš mūs neizvilka, kad tas bija nepieciešams visvairāk.
Nu bet tāds ir viņa stils, - kaut gan, nepiekrītu formulējumam ĻOTI NEVEIKSMĪGI.OK, spēle ar Zviedriju nebija tā labākā, vismaz viens gols viņam bija jāņem, bet visādi citādi plus mīnus viņa līmenis.
Otra lieta, - ar ko mēs Masaļski salīdzināsim ??Ar Lūsiņu, Raitumu ??Mums jau nav neviena ar ko viņu salīdzināt.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-18 11:44, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es nesalīdzinu ar Košečkinu, bet ar Galbraitu, Grotnesu, Mezinu, Bellissimo, arī Endrasu... Būsim godīgi, Masaļskism tomēr ir vēl tālu līdz tam līmenim, kā savulaik stāvēja Irbe...
Īsti nevar piekrist. Būsim godīgi - Irbem ir bijuši arī vareni kritumi čempionātos, vismaz tiem, kas sekojuši izlases gaitām kopš 90. gadiem tos labi atceras (98. gada čempja pirmās divas spēles, piemēram). Masaļskim nekādā gadījumā NAV TĀLU no Irbes līmeņa, varbūt Raitumam ir tālu, bet ne jau Edžam. Irbe bija labs NHL vārtsargs, Masaļskis labs KHL līmeņa vārtsargs. Tas arī viss, skaidrs, ka Masaļskis var droši pretendēt uz otro vietu visu laiku labāko LV vārtsargu topā.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:44, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es nesalīdzinu ar Košečkinu, bet ar Galbraitu, Grotnesu, Mezinu, Bellissimo, arī Endrasu... Būsim godīgi, Masaļskism tomēr ir vēl tālu līdz tam līmenim, kā savulaik stāvēja Irbe...
Es neesmu no tiem, kas Masaļski salīdzinās ar Irbi.Atvainojos, bet tie ir drusku dažādi līmeņi...
Visādā ziņā 91,4% ir vidēji labs , nevis slikts procents.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-18 11:48, pirms 14 gadiem
Pretinieku komandām ir pa kaifam, ka Latvijas izlasei ir tāda pirmā maiņa un tāds treneris, kas tos sieriņus spītīgi laiž laukumā, lai norok kārtējo vairākumu. Ja Ņiživijs būtu kaut cik inteliģentāks, viņam būtu kauns, bet tagad viņš tikai rādīs savu bezzobaino smaidu un atbildēs žurnālistiem piektklasnieka līmenī bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem. Labi vismaz, ka šitā pajoliņu ēra iet uz beigām, jāiztur tikai vēl kāda 1 Dinamo sezona un viens čempionāts, pēc tam jau varēs domāt par sakarīgu komandu...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:50, pirms 14 gadiem
JiSkx rakstīja: Pretinieku komandām ir pa kaifam, ka Latvijas izlasei ir tāda pirmā maiņa un tāds treneris, kas tos sieriņus spītīgi laiž laukumā, lai norok kārtējo vairākumu. Ja Ņiživijs būtu kaut cik inteliģentāks, viņam būtu kauns, bet tagad viņš tikai rādīs savu bezzobaino smaidu un atbildēs žurnālistiem piektklasnieka līmenī bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem. Labi vismaz, ka šitā pajoliņu ēra iet uz beigām, jāiztur tikai vēl kāda 1 Dinamo sezona un viens čempionāts, pēc tam jau varēs domāt par sakarīgu komandu...
Labs koments, normāli ierēcu...
Kak bi....

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 11:55, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu bet tāds ir viņa stils, - kaut gan, nepiekrītu formulējumam ĻOTI NEVEIKSMĪGI.OK, spēle ar Zviedriju nebija tā labākā, vismaz viens gols viņam bija jāņem, bet visādi citādi plus mīnus viņa līmenis.
Otra lieta, - ar ko mēs Masaļski salīdzināsim ??Ar Lūsiņu, Raitumu ??Mums jau nav neviena ar ko viņu salīdzināt.
Neveiksmīgi uzreiz nenozīmē, ka Edgars būtu sagāzis kaut kādus podus, nepavisam nē. Tas raksturo arī veiksmes trūkumu. Edgars parasti paļaujas vairāk uz savu intuīciju kā reakciju (atšķirībā, piemēram, no viņa "Dinamo" darbabiedra Pruseka). Šajā čempionātā Edgaru intuīcija bieži pievīla, turklāt pat pret mazāk meistarīgām izlasēm kā Itālija. Neveikls/neveiksmīgs manevrs un zaudēti vāri. Arī daudzās neprecīzi atsistās ripas radīja sajūtu, ka mūsu "mūris" pazaudējis pārliecību par sevi. Kas attiecas uz "tauriņstilu", tad vairāk gribētos, lai Edgars pacenšas tik ātri nekrists zemē, jo pretinieki labi zin šo viņa niķi, tāpēc arī veiksmīgi izmanto. Turklāt Masaļskis nav tik garš, lai varētu atļauties tik ātri krist uz ceļiem.
ĻOTI NEVEIKSMĪGI - tas bija salīdzinājums ar pērno PČ, turklāt mēs no Edgara gaidījām daudz, daudz vairāk. BET...bet labāka vārtsarga mums diemžēl nav un neizskatās kā būs, tāpēc izvēles jau nav. Agrāk kreņķējos, ka Znaroks nedod iespēju Žabotinskim, jo viņu uzskatīju par talantīgāku...bet to mēs vairs nekad neuzzināsim.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 12:00, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Īsti nevar piekrist. Būsim godīgi - Irbem ir bijuši arī vareni kritumi čempionātos, vismaz tiem, kas sekojuši izlases gaitām kopš 90. gadiem tos labi atceras (98. gada čempja pirmās divas spēles, piemēram). Masaļskim nekādā gadījumā NAV TĀLU no Irbes līmeņa, varbūt Raitumam ir tālu, bet ne jau Edžam. Irbe bija labs NHL vārtsargs, Masaļskis labs KHL līmeņa vārtsargs. Tas arī viss, skaidrs, ka Masaļskis var droši pretendēt uz otro vietu visu laiku labāko LV vārtsargu topā.
Man ir jautājums. No kura gada Tu SEKOJI līdzi Irbes sniegumam? Edgars un Artūrs NAV salīdzināmi, jo Irbem varbūt bija pāris vājās vietas, bet Edgars ir pavisam citā līmenī, kas tik tiešām ir tālu no NHL līmeņa. Tas beidzot ir jāsaprot. Jā, Edgaram var būt veiksmīga spēļu sērija, tomēr tas uzreiz nepaceļa viņa kopējo līmeni.
Nedomāju, ka Egrars jau šobrīd varētu pretendēt uz Latvijas vārtsargu top3.

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:04, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Es neesmu no tiem, kas Masaļski salīdzinās ar Irbi.Atvainojos, bet tie ir drusku dažādi līmeņi...
Visādā ziņā 91,4% ir vidēji labs , nevis slikts procents.
vidēji labs, bet ne teicams, kāds būtu nepieciešams, lai tiktu 8niekā.

 +11 [+] [-]

, 2010-05-18 12:22, pirms 14 gadiem
Nez kapēc visi aizmirsa par Kuldu, man viņš patika vislabak no visiem. Sliktākie - Ņiživijs, Masaļskis

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:23, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man ir jautājums. No kura gada Tu SEKOJI līdzi Irbes sniegumam? Edgars un Artūrs NAV salīdzināmi, jo Irbem varbūt bija pāris vājās vietas, bet Edgars ir pavisam citā līmenī, kas tik tiešām ir tālu no NHL līmeņa. Tas beidzot ir jāsaprot. Jā, Edgaram var būt veiksmīga spēļu sērija, tomēr tas uzreiz nepaceļa viņa kopējo līmeni.
Nedomāju, ka Egrars jau šobrīd varētu pretendēt uz Latvijas vārtsargu top3.
Domāju, ka mierīgi var.

Atšķirībā no tevis es atceros vairākas spēles, kur Irbe galīgi neglāba. Oij, es vēl tagad atceros Sanktpēterburgas ceturtdaļfinālu... Tādas kļūdas no Masaļska puses neesmu redzējis.

Visu cieņu Irbem. Viņš ir leģenda. Bet Masaļskis ir gana meistarīgs vārtsargs.

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:25, pirms 14 gadiem
HeatleyLV rakstīja: Nez kapēc visi aizmirsa par Kuldu, man viņš patika vislabak no visiem. Sliktākie - Ņiživijs, Masaļskis
Pievienojos. Es biju apburts vērojot Kuldas spēka spēli gar bortiem. Žēl, ka tā arī kārtīgi neuzblieza pa vārtiem, viņam ir spēcīgs metiens.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 12:34, pirms 14 gadiem
Bet varbut vainigi treneri,nav normali ka pievienojas komandai 4dienas pirms turnira ..

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:38, pirms 14 gadiem
Ceru ka Sasha Rigaa un LV izlasee nespelees, lai nedzirdet tadu a******nu. Pedejaa spelee -2 nopelniti pat bez pieskarieniem pie ripas, bet nu protams tas ka Reķis neprot apstadināt ripu un saglabat to zonaa ir tiesi Nizivija vaina. Un to ka pirmai mainai(kas spele ari pret citu izlasu pirmam mainam) vairakomos Znaroks liek pilnigi neadekvatus aizsargus ir ari Nizivija vaina.

Lavins jau atteicas spelet izlase, kad no vina sak kreiso taisit, ceru ka ari Saša ta izdariis. Lai musu ISTAJIEM liidzjutejiem(kuri loti labi prot atbalstiit savu komandu) nebutu neerti no tadiem liekiem izlases speletajiem, ka Saša un Rodzers.

Pirms braukt virsu, padomajiet cik cilveks izdarija izlasei un var but noderes lieku reizi nokluseet. Nevajag uztraukties, vini pasi aizies bez Jusu komentariem

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:43, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nezinu gan par Masaļski - uz kopējā PČ vārtsargu fona tikai 14. vieta pēc atvairīto metienu procenta nav nekāds īpašais rādītājs... vēl jo vairāk, ka priekšā ir arī itālis Bellissimo, dānis Galbraits, baltkrievs Mezins, norvēģis Grotness - vārtsargi, kuri nespēlē TOP izlasēs un pa kuru vārtiem tiek mests ļoti daudz...

skat.: stats.iihf.com .
daļu vainas var novelt arī uz aizsargiem...

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:44, pirms 14 gadiem
file rakstīja: daļu vainas var novelt arī uz aizsargiem...
un norvēģiem, dāņiem, belariem, fričiem, itāļiem tad ir labāki aizsargi? to Tu gribēji teikt?

 +14 [+] [-]

, 2010-05-18 12:45, pirms 14 gadiem
domaju, ka pate spele ko musejie paradija saja cempionata bija loti zolida, pieradijam, ka individualaja meistariba vairs daudz neatpaliekam no zviedriem, cehiem, bet vel paris gadus atpakal tie pasi zviedri mus viens pret vienu vareja apspelet ar aizsietam acim
ari speletajus es negribetu lamat, ja pirmajai mainjai un tresajai mainjai sis cempionats bija zem katras kritikas, tacu tie tacu ir tie pasi speletaji ko sezona laika celat dievu karta. kad sezonas Darzins un nizivijs ka vasiljevs teica vartsargu aptin ap vartu stabu tad visi vinus slave, bet tagad sauc nesmukos vardos. jaatceras, ka sportisti nav roboti, vini nevar nogurusi un bez motivacijas veikt brinumus. nepaies ne paris menesi, kad jus jau sos pasus speletajus atkal pielugsiet un busiet ''itka'' aizmirsusi, ka pasi vinus saucat
vairak skiet ir jadoma par to vai speletajiem kuri ir nogurusi un emocionali iztuksoti jabrauc uz cempionatu. redzejam, pirma mainja, zem katras kritikas. lieliski speletaji, bet ja nav velmes un emociju tad vinus apspeles pat korejas tresais sastavs
otra mainja, nu smuki, otra mainja sastav no istiem darba rukiem kuri vienmer ir bijusi gatavi spelet lidz speku izsikumam un kost pretiniekam kaja lai tikai aizstavetu valsts godu un to mes seit ari redzejam.
tresa mainja.... izskatijas, ka vienigi dzerins kautko gribeja pieradit. Mikelis ar domam jau bija pie savas gimenes, Darzins vel sazin kur(jaatzist, ka sie divi ir RD lideri, vini vienmer ir bijusi speletaji kuri spele uz visiem 100% un viniem sezonas noslegums bija arkartigi smags). 4 mainja manuprat bija daudz labaka un efektivaka par pirmo mainju, tris spelet un sevi pieradit gribosi speletaji, tiesam prieks bija skatities, tik zel ka Stals dabuja traumu. tas pats attiecas uz Saulieti.
varbut nakamgad ja RD izversas gara un smaga sezona ir labak taisit sastavu bez pirmas mainjas. vini jau ir padzivojis cilveki, ko viniem vel vairs pieradit. redzejam meiju, manuprat nebut ne tas talantigakais speletajs, bet lai dievs dod vinam veselibu. zelta verts speletajs un cilveks.
ka sveiciesi, atbrauc ar otro sastavu un uzvar visus. vaitad pirms kadiem desmit gadiem kad musejie uzvareja ASV, Krieviju u.t.t. musejie bija tik specigi kadi esam tagad? nebut ne! mums bija komanda kura gribeja spelet. sobrid skiet, ka pirmajai mainjai sis cempionats bija vairak speista lieta. jaatceras, ka izlasei jabut vietai uz kurieni speletaji raujas nevis kur dodas ka pie zobarsta.
varbut ir pienacis laiks Nizivijam, Cipulim, Vasiljevam vismaz uz kadu laicinu nemt partraukumu izlase?

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:46, pirms 14 gadiem
nizivijs jau katru gadu nevar iemest tos goolus ieksaa vienigais + vinam ir ka vinsh maak tos bullisus ssmuki ielidinat

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:48, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es nesalīdzinu ar Košečkinu, bet ar Galbraitu, Grotnesu, Mezinu, Bellissimo, arī Endrasu... Būsim godīgi, Masaļskism tomēr ir vēl tālu līdz tam līmenim, kā savulaik stāvēja Irbe...
Jā, bet Masaļskim ir otrais lielākais metienu skaits, un vislielākais nospēlēto minūšu skaits.
Un vēl. Nav jau svarīgi cik metieni ir izadrīti, bet gan kādi. Un cik daudz vārtsargam palīdzēja spēlētāji.

  -4 [+] [-]

, 2010-05-18 12:51, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: domaju, ka pate spele ko musejie paradija saja cempionata bija loti zolida, pieradijam, ka individualaja meistariba vairs daudz neatpaliekam no zviedriem, cehiem, bet vel paris gadus atpakal tie pasi zviedri mus viens pret vienu vareja apspelet ar aizsietam acim
ari speletajus es negribetu lamat, ja pirmajai mainjai un tresajai mainjai sis cempionats bija zem katras kritikas, tacu tie tacu ir tie pasi speletaji ko sezona laika celat dievu karta. kad sezonas Darzins un nizivijs ka vasiljevs teica vartsargu aptin ap vartu stabu tad visi vinus slave, bet tagad sauc nesmukos vardos. jaatceras, ka sportisti nav roboti, vini nevar nogurusi un bez motivacijas veikt brinumus. nepaies ne paris menesi, kad jus jau sos pasus speletajus atkal pielugsiet un busiet ''itka'' aizmirsusi, ka pasi vinus saucat
vairak skiet ir jadoma par to vai speletajiem kuri ir nogurusi un emocionali iztuksoti jabrauc uz cempionatu. redzejam, pirma mainja, zem katras kritikas. lieliski speletaji, bet ja nav velmes un emociju tad vinus apspeles pat korejas tresais sastavs
otra mainja, nu smuki, otra mainja sastav no istiem darba rukiem kuri vienmer ir bijusi gatavi spelet lidz speku izsikumam un kost pretiniekam kaja lai tikai aizstavetu valsts godu un to mes seit ari redzejam.
tresa mainja.... izskatijas, ka vienigi dzerins kautko gribeja pieradit. Mikelis ar domam jau bija pie savas gimenes, Darzins vel sazin kur(jaatzist, ka sie divi ir RD lideri, vini vienmer ir bijusi speletaji kuri spele uz visiem 100% un viniem sezonas noslegums bija arkartigi smags). 4 mainja manuprat bija daudz labaka un efektivaka par pirmo mainju, tris spelet un sevi pieradit gribosi speletaji, tiesam prieks bija skatities, tik zel ka Stals dabuja traumu. tas pats attiecas uz Saulieti.
varbut nakamgad ja RD izversas gara un smaga sezona ir labak taisit sastavu bez pirmas mainjas. vini jau ir padzivojis cilveki, ko viniem vel vairs pieradit. redzejam meiju, manuprat nebut ne tas talantigakais speletajs, bet lai dievs dod vinam veselibu. zelta verts speletajs un cilveks.
ka sveiciesi, atbrauc ar otro sastavu un uzvar visus. vaitad pirms kadiem desmit gadiem kad musejie uzvareja ASV, Krieviju u.t.t. musejie bija tik specigi kadi esam tagad? nebut ne! mums bija komanda kura gribeja spelet. sobrid skiet, ka pirmajai mainjai sis cempionats bija vairak speista lieta. jaatceras, ka izlasei jabut vietai uz kurieni speletaji raujas nevis kur dodas ka pie zobarsta.
varbut ir pienacis laiks Nizivijam, Cipulim, Vasiljevam vismaz uz kadu laicinu nemt partraukumu izlase?
varēji jau tomēr lietot pieturzīmes un latviešu burtus... baidos, ka šādā izskatā Tavu gara darbu tā arī neviens neizlasīs

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 12:52, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Domāju, ka mierīgi var.

Atšķirībā no tevis es atceros vairākas spēles, kur Irbe galīgi neglāba. Oij, es vēl tagad atceros Sanktpēterburgas ceturtdaļfinālu... Tādas kļūdas no Masaļska puses neesmu redzējis.

Visu cieņu Irbem. Viņš ir leģenda. Bet Masaļskis ir gana meistarīgs vārtsargs.
Ko nozīmē, atšķirībā no Manis?!!! Kas Tu manā galvā vari ielīst, lai uzzinātu par to, par ko pat neesmu neko Tev teicis?!!!

Nu, pamēģini salīdzināt! Un ar visiem argumentiem - par/pret! Atbildi arī uz jautājumu, kuru Tev uzdevu. Es runāju par NHL mačiem un izlases spēlēm.
Un jau jau tik labi atceries St.Pīteru, tad kāpēc nepieminēji Irbes sniegumu spēlē ar Krieviju? Vai esi redzējis tādu spēli Masaļska izpildījumā? Varbūt esi redzējis, ka Masaļskis spēlē tik pat labi kā Irbe NHL? Varbūt vēlies salīdzināt Gagarina kausa pirmo kārtu ar NHL finālu?
Un par to Ierbes kļūdu pret čehiem...tā bija vienkārši parasta neveiksme. pārējās 9 reizēs no 10 uzbrucējs nebūtu pārtvēris ripu. Masaļskis spēlē pret Itāliju parādīja TĀDUS "brīnumus", kur pat itāliešu spēlētāji gandrīz apjuka, jo Edgars izdarīja visu lai atvieglotu pretiniekiem darbu. Iesaku paanalizēt Edgara spēli pašam, vai drīzāk palasīt ekspertu viedokļus.
Un Irbem bija prakstiski tikai viena vājā vieta - starp kājsargiem. Tā ka nevajag stāstīt mums pasakas, ja neesi sekojis Irbes sniegumam vismaz kopš "Sharks" laikiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:53, pirms 14 gadiem
crock rakstīja: Jā, bet Masaļskim ir otrais lielākais metienu skaits, un vislielākais nospēlēto minūšu skaits.
Un vēl. Nav jau svarīgi cik metieni ir izadrīti, bet gan kādi. Un cik daudz vārtsargam palīdzēja spēlētāji.
tad gribi teikt, ka mums bija ļoti slikta spēle aizsardzībā un vārtsargam netika palīdzēts, ka pietiekami daudz tika izdarīti "tādi" metieni???

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:56, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pievienojos. Es biju apburts vērojot Kuldas spēka spēli gar bortiem. Žēl, ka tā arī kārtīgi neuzblieza pa vārtiem, viņam ir spēcīgs metiens.
Jā, Kuldam ir vismaz tik pat spēcīgs metiens kā Jēkabam Rēdliham, turklāt vismaz viens no 2 Artūra metieniem bija samērā spēcīgs.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-18 13:04, pirms 14 gadiem
Ļoti nepatika ne Ņiživijs ne Dārziņš.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 13:06, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Domāju, ka mierīgi var.

Atšķirībā no tevis es atceros vairākas spēles, kur Irbe galīgi neglāba. Oij, es vēl tagad atceros Sanktpēterburgas ceturtdaļfinālu... Tādas kļūdas no Masaļska puses neesmu redzējis.

Visu cieņu Irbem. Viņš ir leģenda. Bet Masaļskis ir gana meistarīgs vārtsargs.
Lidz sim neesmu sapratis ka sho "kludu" Irbes izpildijuma var pieminet. Taja spele tak bija spilgti redzams, ka Latvijai neviens nebutu lavis to speli uzvaret. Varbut atgadinat ka Belavski (labako uzbruceju Latvijas sastava) izrubija? Vai to ka mums noraidijumus deva vienu pec otra, kad tika ielaisti pirmie varti un cehi atri visu so nokdaunu parverta rezultata 3-1?
Slēpts komentārs: Kaspars_Biedriņš

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 13:08, pirms 14 gadiem
ad gribi teikt, ka mums bija ļoti slikta spēle aizsardzībā un vārtsargam netika palīdzēts, ka pietiekami daudz tika izdarīti "tādi" metieni???

Es negribu teikt, ka mums bija ļoti slikta spēle aizsardzībā, bet gan to ka nevar sliktā statistikā vainot tikai vārtsargu. Kaut kur nepiesegts spēlētājs vairs nav vārtsarga, bet gan spēlētāja kļūda.
Un nebija jau Masaļskim tik ļoti daudz ielaistu vārtu viņa vainas dēļ.
Tāpat neticu, ka jebkurš cits vārtsargs, kurš statistikā atrodas augstāk, būtu tikpat labs Latvijas izlasē.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 13:09, pirms 14 gadiem
Gribētos ar atzīmēt Dārziņu ar lielo mīnusu zīmi. Nu neko šis spēlētājs neparādīja nevienā no spēlēm. Ka tik lielie plāni uz NHL nav izkūpējuši

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 13:10, pirms 14 gadiem
Rokas nost no Edžas, viņš neiegāza un visu turnīru rādīja ceturtdaļfināla cienīgu sniegumu. Būtu mazliet vairāk piebalsotgatavu komandas biedru, tad Edgaram turnīra labākā spēle vēl būtu priekšā. (Pērn situācija bija pavisam cita un pēc sērijas pret Maskavas Dinamo čempis bija sezonas kulminācija)

  -2 [+] [-]

, 2010-05-18 13:13, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Lidz sim neesmu sapratis ka sho "kludu" Irbes izpildijuma var pieminet. Taja spele tak bija spilgti redzams, ka Latvijai neviens nebutu lavis to speli uzvaret. Varbut atgadinat ka Belavski (labako uzbruceju Latvijas sastava) izrubija? Vai to ka mums noraidijumus deva vienu pec otra, kad tika ielaisti pirmie varti un cehi atri visu so nokdaunu parverta rezultata 3-1?
A kas - ja apliekam Masalu, tad Irbe ir kāds svētais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 13:22, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mēs šeit par PČ runajam!

Es atceros, kāds siets Irbe bija 98. gadā pret somiem (0:6) un krieviem (5:7) (divas reizes pēc kārtas!) to Masaļskis nav vēl pārspļāvis.

Jau šobrīd Masaļskim ir aptuveni tikpat daudz sausu spēļu izlases sastāvā, cik Irbem VISAS karjeras laikā izlasē

Par spēli Sanktpēterburgā. Normāla spēle, drīzāk būtu jāizceļ 0:0 pret somiem, tas bija Irbes opuss.

Savukārt Masaļska 2:1 pret šveiciešiem un zviedriem pagājušo gadu... Vai 2:1 leģendārais mačs pret somiem, kur Masaļskis 60 (!) ja nemaldos, metienus atvairīja.

Un ar Masalu vārtos esam sasnieguši to pašu, ko Irbe & brigāde - 7. vieta.
Tu beidz apdrist Irbi- viņs ir viens no LV TOP vārtu vīriem, un, ja neesi redzējis kā viņš spēlēja NHL - un Stenlija finālā tad nedirs. Es domāju, ka LV problēma vienmēr ir bijusi aizsardzība- un Irbes laikos arī tas bija "-" . Un tas, ka Arča vieta, kur varēja izlidināt ripu bija starp kājsargiem - tas toč, bet tādsu salto un griezienus kā Artūrs rādīja tajā pašā slavenajā mačā ar RUS- es Edgara izpildijumā neesmu redzējusi un domāju nekad neredzēšu. Edgars ir vidējās klases vārtsargs bez pārsteigumiem, Irbe bija talants un smags darbs - viens no Top savā laikā

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 13:25, pirms 14 gadiem
nosisi rakstīja: Tu beidz apdrist Irbi- viņs ir viens no LV TOP vārtu vīriem, un, ja neesi redzējis kā viņš spēlēja NHL - un Stenlija finālā tad nedirs. Es domāju, ka LV problēma vienmēr ir bijusi aizsardzība- un Irbes laikos arī tas bija "-" . Un tas, ka Arča vieta, kur varēja izlidināt ripu bija starp kājsargiem - tas toč, bet tādsu salto un griezienus kā Artūrs rādīja tajā pašā slavenajā mačā ar RUS- es Edgara izpildijumā neesmu redzējusi un domāju nekad neredzēšu. Edgars ir vidējās klases vārtsargs bez pārsteigumiem, Irbe bija talants un smags darbs - viens no Top savā laikā
Spēlē pret Somiju (1:2) Masaļskis kā minimums (60 metieni pa vārtiem) bija tikpat labs kā Irbe Sanktpēterburgā pret RUS.

Un es zinu, ka nedabūšu BURN par tādiem tekstiem i nevajag. Negaršo.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-18 13:27, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: A kas - ja apliekam Masalu, tad Irbe ir kāds svētais?
Nezinu, neredzu isti, ka vinu apliktu. Drizak visi rakstija, ka nostaveja normali, bet neviena spele ta isti neglaba (ja neskaita lielako dalu vakardien pret cehiem), ka ari to, ka dazas uzkritosas tendences nemainas gadiem, kaut vai ta pati krishana vartos uz sana pie izgajieniem.
P.S. Neaizmirsti, ka Irbi lielako dalu chempionatus gaidija ka panaceju pat pashi speletaji (tas pats Znaroks kaut vai) un biezhi aizsargi atklati lazhoja ar domu, ka Archa izglabs.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 13:30, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nezinu, neredzu isti, ka vinu apliktu. Drizak visi rakstija, ka nostaveja normali, bet neviena spele ta isti neglaba (ja neskaita lielako dalu vakardien pret cehiem), ka ari to, ka dazas uzkritosas tendences nemainas gadiem, kaut vai ta pati krishana vartos uz sana pie izgajieniem.
P.S. Neaizmirsti, ka Irbi lielako dalu chempionatus gaidija ka panaceju pat pashi speletaji (tas pats Znaroks kaut vai) un biezhi aizsargi atklati lazhoja ar domu, ka Archa izglabs.
Man vnk sariebās tie salīdzinājumi ar Irbi, ko viens otrs aizsāka.

Jā, esmu latvietis un dievinu Arčiju, bet Masaļskis jau pierādījis, ka ir patiešām LABS vārtsargs.

     [+] [-]

, 2010-05-18 13:33, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es nesalīdzinu ar Košečkinu, bet ar Galbraitu, Grotnesu, Mezinu, Bellissimo, arī Endrasu... Būsim godīgi, Masaļskism tomēr ir vēl tālu līdz tam līmenim, kā savulaik stāvēja Irbe...
Nu Irbi šeit nevajag pīt iekšā,jo kad speleja Irbe tad par aizsardzību vispar neviens nedomaja.Visi tāpat zināja ,ka viņš izvilks,tomer arī viņam mūrī bija pa spraudzinai. Visu cieņu Edgaram , bet ja viņu atstātu pretinieku saplosīšanai,kātas bija ar Irbi,tad diez vai statistika varētu priecēt.