Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Sākam cīņu par ceturtdaļfinālu: pirmā pretiniece - Zviedrija

Andrejs Siliņš

Sākam cīņu par ceturtdaļfinālu: pirmā pretiniece - Zviedrija
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar 21:15 Latvijas hokeja valstsvienība pasaules hokeja čempionātā Vācijā aizvadīs pirmo maču F grupā, lai cīnītos par tikšanu labāko astoņu komandu pulkā. Pirmie pretinieki - zviedri.

Uzvara pār Itāliju ne tikai pirmo reizi Manheimā lika atskaņot Latvijas himnu, bet arī pavēra mums durvis uz labāko divpadsmitnieku. Jāsaka, kā ir - šogad komanda nav rādījusi labāko sniegumu, arī sastāvs nav labākais, taču cerēsim, ka tās bija tikai pirmās iesildīšanās spēles ar domu par ko vairāk, proti, ceturtdaļfinālu. Tieši tādu mērķi pirms čempionāta uzstādīja Lipmana kungs, gan uzreiz parādot arī atkāpšanās ceļu: "Uzdevums ir ļoti smags."

Pēc pirmās kārtas mačiem sastāvā notikušas izmaiņas, tiesa, visas plānotas: jau šobrīd mājās pie ģimenes ir Miķelis Rēdlihs, kura vietā cīņu par astotnieku aizvadīs Kaspars Saulietis, bet pie komandas jau ieradies un gatavs debijai pasaules čempionātā ir viens no Latvijas perspektīvākajiem aizsargiem Artūrs Kulda. Tieši aizsardzības līnija šogad uz papīra izskatās vājāka nekā citus gadus, un Kuldas iesaistīšana noteikti var dot atdevi.

Uzvara pār itāliešiem mums ļāva būt trešajiem savā B grupā, uzreiz aiz Šveices un Kanādas - abām komandām, kurām gan nespējām rast pretargumentus, un tieši tāpēc - F grupā ieejam bez punktiem kā pēdējie. Šodienas pretiniece Zviedrija tikmēr bija pirmā C grupā - vakar tika zaudēts čehiem, kas palika otrie, toties Francijas un Norvēģijas mūriem tikts pāri, attiecīgi - 3:2 un 5:2. Abas uzvaras gan liek skatīties ar cerīgu aci, iespējams, zviedri, neizskatās tik labi, kā citus gadus.

Tieši no C grupas ir trīs no pieciem labākajiem punktu guvējiem pirmajā kārtā - pirmais ir norvēģis Patriks Toresens (2+4), trešais - čehs Jaromirs Jāgrs (2+3), bet piektais šodien mums visbīstamākais - zviedru 91. numurs Magnuss Pājarvi Svensons (2+2). Kāpēc uzsvars uz 91. numuru? Tāpēc, ka spēlētājs izvēlējies ciparu uz muguras pēc sava dzimšanas gada. Tieši tā - zviedru labākais punktu guvējs 19 gadu robežu sasniedza tikai 12. aprīlī... Labākais vārtu guvējs zviedriem gan ir cits - Matiass Veinhandls, kuram trīs reizes izdevies pārspēt pretinieku vārtsargus, tiesa, hokejistam čempionāts jau beidzies... Abi minētie uzbrucēji arī tikuši pie labākā lietderības koeficienta komandā - abiem pa +3.

Vārtsargu līnijā Zviedrijai līdz šim bijuši divi kadri - Jonass Gustavsons sargājis vārtus divos mačos, bet Jakobs Markstroms to darījis reizi. Trešais ir Anderss Lindbaks, kuram treneri vēl nav devuši iespēju sevi apliecināt. "Maple Leafs" pārstāvis Gustavsons bija vārtos arī zaudētajā mačā pret čehiem, kad atvairīja 35 no 37 metieniem. Paši zviedri pa vārtiem līdz šim metuši 121 reizi. Salīdzinājumam - letiņi pa trim mačiem pretinieku vārtos mēģinājuši iedabūt ripu 84 reizes.

Zviedrijas hokeja izlase 2010

VārtsargsDz.gadsNr.Klubs
MARKSTROM Jacob199025Brynas Gavle
LINDBACK Anders198835Timra IK
GUSTAVSSON Jonas198450Toronto Maple Leafs
AizsargsDz.gadsNrKlubs
EKMAN LARSSON Oliver19913Leksands IF
BACKMAN Christian19805Frolunda Gothenburg
JOHANSSON Magnus19736Linkopings HC
GUNNARSSON Carl198611Toronto Maple Leafs
ERICSSON Jonathan198452Detroit Red Wings
KARLSSON Erik199065Ottawa Senators
HEDMAN Victor199077Tampa Bay Lightning
UzbrucējsDz.gadsNrKlubs
MARTENSSON Tony19809Linkopings HC
PETTERSSON Fredrik198712Frolunda Gothenburg
ENGQVIST Andreas198720Djurgarden Stockholm
ERICSSON Jimmie198021Skelleftea AIK
PERSSON Niklas197922Neftekhimik Nizhnekamsk
OMARK Linus198723Dynamo Moscow
HARJU Johan198624Dynamo Moscow
NILSON Marcus197826Djurgarden Stockholm
WALLIN Rickard198051Toronto Maple Leafs
ANDERSSON Jonas198171Dynamo Minsk
WEINHANDL Mattias198080Dynamo Moscow
PAAJARVI SVENSSON Magnus199191Timra IK
NYLANDER Michael197292Jokerit Helsinki

F grupa

VKomandaSUZVAP
1.Šveice2207:26
2.Kanāda2117:53
3.Zviedrija2116:43
4.Čehija2114:43
5.Norvēģija2115:73
6.Latvija2022:90

Latvijas spēles F grupā

DatumsSpēlesLaiks
14.05.Zviedrija - Latvija21:15
16.05.Latvija - Norvēģija17:15
17.05.Čehija - Latvija21:15
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +60 [+] [-]

, 2010-05-14 09:23, pirms 15 gadiem
Par skaistu spēli un mūsējo uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-14 09:25, pirms 15 gadiem
Jāizmanto savas iespējas, kā to izdarīja čehi un 3p būs iegūti! Sarauj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +53 [+] [-]

, 2010-05-14 09:30, pirms 15 gadiem
Kulda iemetīs 3 golus, nospēlēs aizsardzība un būs ok

  +9 [+] [-]

, 2010-05-14 09:34, pirms 15 gadiem
Derētu nospēlēt kā iepriekšējo reizi, vismaz nospēlēt līdzīgi.

Šaujam ārā visu pulveri gurķoties vair nav laika!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 09:38, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka zibens vienā vietā divreiz nesper....

Būs interesanti pavērot visus viņu padsmitgadniekus, itsevišķi PAAJARVI.

+102 [+] [-]

, 2010-05-14 09:41, pirms 15 gadiem
Lai uzvarētu zviedrus un cerētu uz 1/4, ir jāspēlē ar tikpat nenormālu pašatdevi kā gadu iepriekš, bet diemžēl šogad nekas tāds no mūsējo puses vēl nav redzēts.
Ja būs tikai uzspēlēšana ar domu, ka varbūt mēs ar savu neslikto meistarību viņus pieveiksim, tad čiks vien sanāks.

P.S. kāds varētu piezvanīt Gulbim, lai pārceļ maču ar Federeru uz 23:00
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 09:46, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es domāju, ka zibens vienā vietā divreiz nesper....

Būs interesanti pavērot visus viņu padsmitgadniekus, itsevišķi PAAJARVI.
Zini, varu tev pierādīt, ka sper arī trīs reizes vienā vietā...

Bet nu par Zviedriju... Ja tas ir iespējams, kādreiz atkārtot, tad kapēc ne šogad? Šogad jau ir bijuši daudzi pārsteigumi un negaidīti rezultāti... Kapēc neuzvarēt komandu, kas ir 2as galvas tiesas pārāki? Ar kanādu bez mazākuma viss gāja diezgan raiti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-05-14 09:47, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Smagi mums būs pret Zviedriem! Varam viņus paņemt uz noguruma rēķina! Zviedriem vakar mačš bija.
Mēs te jau uz pieredz ņēmām...

 +32 [+] [-]

, 2010-05-14 09:48, pirms 15 gadiem
Iesaku te visiem baigi nesacepties. Neesmu profesionāls hokeja eksperts , bet ar tādu spēli viņi vienos vāros pat pakāsīs Norvēģijai.
Brīnos kā mūsu vadošie veči : Dārziņš , Ņiživijs, M. Rēdlihs utt. var prasīt Dinamo algas palielinājumu. Daži te vēl domā par NHL vai citu KHL komandu. Man liekas ka visiem te ir sakāpis baigi galvā un domā ka baigie meistari. Lai Ņiživijs iedod pēdējā laikā kaut vienu precīzu piespēli skaitliskā vairākumā. Dārziņa viens normāls metiens pa visu spēli pret Itāliju arī daudz izsaka. Un ja tāda realizācija , tad kas pēc Hosas metīs golus Dinamo.

 +13 [+] [-]

, 2010-05-14 09:48, pirms 15 gadiem
Ar tik švaku sastāvu,uzvarot makaronškikus, esam sasnieguši augstako ko varam.
Es jau vēlos un ceru ,ka LR dabus kadus punktus,bet neesiet naivi -bus kasiens pret zviedriem,tapat čehiem un ari masivajiem norvegiem

 +14 [+] [-]

, 2010-05-14 09:49, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Zini, varu tev pierādīt, ka sper arī trīs reizes vienā vietā...

Bet nu par Zviedriju... Ja tas ir iespējams, kādreiz atkārtot, tad kapēc ne šogad? Šogad jau ir bijuši daudzi pārsteigumi un negaidīti rezultāti... Kapēc neuzvarēt komandu, kas ir 2as galvas tiesas pārāki? Ar kanādu bez mazākuma viss gāja diezgan raiti...
Nu, bet pagaidi. Mazākums ir spēles neatņemama sastāvdaļa. Viņi jau panāca, ka noraidamies. Ja kanādiešiem nebūtu vārtsarga vārtos tad ietu vēl raitāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-05-14 09:52, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: kas tad mums no pieredzes ir? pirmā maiņa,kas gandrīz neko izdarīt nevar? Vienīgi Daugaviņš ņems spēli uz sevi,uz kāpās pa 200%
Daugaviņš kanādiešus uz pieredzi cerēja paņemt, ja neatceries.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-14 09:56, pirms 15 gadiem
arī sastāvs nav labākais - šim es visvairāk piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-05-14 10:04, pirms 15 gadiem
Vispār ir vēl viens veids kā vinnēt zviedrus, ne tikai ar lielu pašatdevi, proti, ir jāsāk precīzi mest vārtu stūros, jo līdz šim 99% metienu, kas tiek izdarīti tālāk par 1m no vārtiem, lido tieši vārtiem pa vidu. Ok, kāds gols jau iekrīt mistiskā veidā, bet šādi uzvarēt ir neiespējami.
Es jau saprotu, ka to izdarīt ir grūti, bet, ja tu ar hokeju pelni sev iztiku, tad vismaz katru piekto metienu vajadzētu trāpīt kaut kur citur, ne tikai pa vidu vārtiem.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-14 10:05, pirms 15 gadiem
Oasis rakstīja: Vispār ir vēl viens veids kā vinnēt zviedrus, ne tikai ar lielu pašatdevi, proti, ir jāsāk precīzi mest vārtu stūros, jo līdz šim 99% metienu, kas tiek izdarīti tālāk par 1m no vārtiem, lido tieši vārtiem pa vidu. Ok, kāds gols jau iekrīt mistiskā veidā, bet šādi uzvarēt ir neiespējami.
Es jau saprotu, ka to izdarīt ir grūti, bet, ja tu ar hokeju pelni sev iztiku, tad vismaz katru piekto metienu vajadzētu trāpīt kaut kur citur, ne tikai pa vidu vārtiem.
Tu būtībā pateici, ka spēlētājiem ir jākļūst meistarīgākiem.

     [+] [-]

, 2010-05-14 10:09, pirms 15 gadiem
angelz rakstīja: Kulda iemetīs 3 golus, nospēlēs aizsardzība un būs ok
Nu nevajag pārspīlēt
galvenais lai labi nospēlē aizsardzībā un tad jau bus labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-14 10:14, pirms 15 gadiem
ehhh, jūs jau saprotat, ko es domāju

     [+] [-]

, 2010-05-14 10:18, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: čehiem olimpiādē bija arī vajadzīga uzvara pret Latviju 1/8 finālā, bet spēlējām pagarinājumu... un arī sastāvs šiem tur bija pirmais, ne trešais kā šajā čempī...
Tad, kad ūdens smeļas mutē, tad Znaroka izlase spēlē labāko hokeju (ar retiem izņēmumiem, piem. spēle pret Vāciju Kanādā)...
Pret čehiem mums tiešām ir varianti, bet pret skandināviem rodas šaubas.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-14 10:24, pirms 15 gadiem
Buus viss chikiniekaa. Ja shogad nospeeleesim pret Zviedriem tikpat agresiivi kaa ieprieksh kad vinneejaam tad viss buus labi. Ja atljausimies taadus atslodzes briizhus kaa pret itaaljiem tad buus probleemas. Katraa zinjaa, ja muuseejie varees paraadiit taaadu pashu speeli kaa pret CAN (iznjemot protams speeli mazaakumaa), tad Zviedriem un Chehiem buus stipri jaapiepuulas, lai uzvareetu muuseejos. Norveegji ir njemami pa ljubomu.

 +12 [+] [-]

, 2010-05-14 10:25, pirms 15 gadiem
Liels lūgums Latvijas izlasei - spēlējiet vienkāršāk un disciplinetāk.
Liels lūgums TV3 - noņemiet komentētāju Aivaru Zaharovu, sāk atgādināt tos laikus, kad
komentētājs bija Māris Rupais, kad katra piespēle, viņaprāt bija šķēliens. Kāpēc RUS spēles
komentē Anatolijs Kreipāns, bet mums tiek kaut kāds nervu bende?
Liels lūgums kādai no televīzijām - nākamgad pārraidiet vairāk spēles, ne tikai LV izlases tiešraides
un RUS spēles ierakstā, es runāju par tiem kanāliem, kuri ir pieejami "mirstīgajiem".

Lai veicas, sarauj LATVIJA!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-14 10:30, pirms 15 gadiem
Šodien pret Zviedriju Latvija spēlē pēc brīvdienas. Zviedriem bija visai grūta spēle ar Čehiju vakar vakarā.
Pret Čehiju Latvijai būs jāspēlē nākamajā dienā pēc mača ar Norvēģiju. Turpretī čehi spēlēs pēc brīvdienas labi atpūtušies.
Tāpēc domāju, ka pret Zviedriju šoreiz Latvijai ir lielākas izredzes tikt pie punktiem nekā pret Čehiju.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-14 10:30, pirms 15 gadiem
Rollltōns rakstīja: Liels lūgums Latvijas izlasei - spēlējiet vienkāršāk un disciplinetāk.
Liels lūgums TV3 - noņemiet komentētāju Aivaru Zaharovu, sāk atgādināt tos laikus, kad
komentētājs bija Māris Rupais, kad katra piespēle, viņaprāt bija šķēliens. Kāpēc RUS spēles
komentē Anatolijs Kreipāns, bet mums tiek kaut kāds nervu bende?
Liels lūgums kādai no televīzijām - nākamgad pārraidiet vairāk spēles, ne tikai LV izlases tiešraides
un RUS spēles ierakstā, es runāju par tiem kanāliem, kuri ir pieejami "mirstīgajiem".

Lai veicas, sarauj LATVIJA!
Nu sheit tu neko nepadariisi. Viasats ir nopircis tiesiibas raidiit PC hokejaa, taapat kaa F1 utt.. Tamdeelj lai cilveeki nesaceltu dumpi, vinji spiesti raadiit hokji, vismaz kur LV speelee TV3, bet principaa viasat politika ir zinaama: peerciet viasat, pasuutiet sporta paku un skatieties speeles, formulas utt.. Ceru ka KHL tomeer neljaus TV3 vieniem apraidiit khl speeles, savaadaak buus d...

 +17 [+] [-]

, 2010-05-14 10:32, pirms 15 gadiem
nekas neeiespejams musu grupa nau.!!!!
Ceru ka LATVIJAS HIMNA SKANES VAIRAK KART!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-05-14 10:32, pirms 15 gadiem
izniicinam zviedrus

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 10:33, pirms 15 gadiem
peksiic rakstīja: Nu sheit tu neko nepadariisi. Viasats ir nopircis tiesiibas raidiit PC hokejaa, taapat kaa F1 utt.. Tamdeelj lai cilveeki nesaceltu dumpi, vinji spiesti raadiit hokji, vismaz kur LV speelee TV3, bet principaa viasat politika ir zinaama: peerciet viasat, pasuutiet sporta paku un skatieties speeles, formulas utt.. Ceru ka KHL tomeer neljaus TV3 vieniem apraidiit khl speeles, savaadaak buus d...
Viniem vēl khl ir padoma!!??? Labi kam nah ir khl kanals

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 10:36, pirms 15 gadiem
Rollltōns rakstīja: Viniem vēl khl ir padoma!!??? Labi kam nah ir khl kanals
Taadas runas iet. Un zinot Visasat iespeejas pret LTV iespeejaam, baidos ka buus suudiigi. Bet KHL kanaals ne vienmeer raada Dinamo speeles tieshraidee, bet hokjim jau tas saals ir ka gribas skatiities tieshraidee nevis kad speele jau beigusies un rezultaats jau zinaams. Vakardien piemeeram saaku skatiities RUS- belaru speeli, nu nebija vairs interesanti, jo rezultaatu zinaaju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 10:39, pirms 15 gadiem
nav kādas bildes ar A.Kuldu Manheimā? Neviens no žurnālistiem ar fotoaparātiem tiešām nesagaidīja mūsu hokejistu lidostā? Interesētu arī kāda neliela intervija....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-14 10:43, pirms 15 gadiem
Nu shis Zviedriem ir kads 4ais sastavas, aizsardziba ir diezgan nopietna, bet nav pilnigi neviena no vinju top uzbrucejiem, un ja paskatames, tad kodolu veido vietejas ligas speletaji, bet mums KHL speletaji, tapec pec zaudejuma butu muljkjigi teikt, ka Zviedri bija daudz meistarigaki utt! Gribu, lai vienreiz musejie sak sisties, taa kaa to darija RD izshkjiroshajas speles, un jabeidz chikstet, ka pieklajigs zaudejums butu ok!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-14 10:46, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Kas tev liek domāt, ka pret čehiem mums ir lielāki varinati, kā pret zviedriem??? Abās spēlēs pretinieki būs favorīti un tikai nevainojama visas komandas un īpaši Masaļska spēle+laimes mātes palīdzība var nest uzvaru...
Pirmkārt mūsu pieredze šogad OS kā reiz pret Čehiju. Domāju spēlētājiem ir labā atmiņā, ka ar šiem var spēlēt līdzvērtīgi.

Otrkārt zviedri dažādos sastāvos mums allaž ir bijis neērtāks pretinieks.

 +13 [+] [-]

, 2010-05-14 10:47, pirms 15 gadiem
Ja sākam pret zviedriem tad sākam ar PĀRSTEIGUMU!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 10:49, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Kaut kā neticu, ka RD spēles rādītu tikai Viasat SB, tā auditorija viņiem pamaza, par reklāmām reāls piķis aiziet garām, tāpat man liekas, ka uz F1 viņiem jau reālas babkas iet garām...
Es domaaju ka VIASATS pats tagad nedaudz aplauzies ar F1, jo atsauciiba no cilveeku puses nekaada. Turklaat vinji laikam cereeja ka shiis sezonas izmainjas un paredzamaas intrigas buus pietiekams iemesls lai cilveeki tomeer nezheelotu naudu viasatam. Bet aplauzaas. Kopsh neraada F1 tieshraidee, mans tik apskataas rezultaatus, bet atkaartojumus nemaz i neskatos.
Runaajot par Dinamo speeleem, ja nedod Dievs Viasats dabuus exclusif tiesiibas uz apraidi, tad stingri apshaubu ka TV3 vinjas iekljaus savaa paketee, raadiis tikai atkaartojumus kautkad pusnaktii, bet tieshraides buus sportaa. Kaa nekaa TV3 ir seriaalu un filmu kanaals un domaajams ka Ugunsgreeku un citu suudu cieniitaaji ir vairaak kaa Dinamo fanu.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 10:57, pirms 15 gadiem
Par spēļu translācijām - starp citu, ja es būtu krievs, es to VIASAT jau sen būtu uzspēris gaisā - pirms čempja pilns ar reklāmām - visas Krievijas izlases spēles TV3+ - ieslēdzu vakar - 6os rāda Dom2 Apakšā ar maziem burtiņiem - spēli redzēsiet 23.20. Nah..... to VIASAT grupu. Man jau likās, ka togad , kad vienā LV spēlē 2 vārti palika neredzēti dēļ reklāmām, bija jāpieņem mēri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 11:06, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka šogad var paspēkoties gan ar zviedriem, gan čehiem, diez vai pret norvēģiem ies vieglāk. Tiesa arī mūsējie pagaidām nerāda cerēto sniegumu un visā šai kompānijā objektīvi ir pēdējie ar "0" punktiem. Par sastāvu gan domāju, ka, izņemot Skrastiņu, neviens cits potenciālais kandidāts nebūtu īpaši labāks par tiem, kas tur jau ir.
Galvenais nenorakt spēli jau pašā ielaižot 0:3. Lai gan Rīgas Dinamo ir laba pieredze arī šais gadījumos...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 11:09, pirms 15 gadiem
Koeficients ,kā vienmēr, iedrošinošs.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-14 11:10, pirms 15 gadiem
žēl ka Enstroms nav

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 11:17, pirms 15 gadiem
Mes vismaz esam atputusies neka Zviedri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ginca71
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-14 11:41, pirms 15 gadiem
tikai lūdzu visi "superīgie" fani, kas tagad bļauj uzvarēsim, jāuzvar, pēc spēles, ja gadās nelabvēlīgs rezultāts nevajag noniecināt mūsu hokejistus un tapt par vēl "superīgākiem" faniem
PAR UZVARU !

     [+] [-]

, 2010-05-14 11:43, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tu būtībā pateici, ka spēlētājiem ir jākļūst meistarīgākiem.
Varbūt tā arī ir, bet, ja ir treneru norādījums pie pirmās izdevības mest pa vārtiem, tad spēlētāji arī ar "aizvērtām" acīm met ar domu, galvenais trāpīt četrstūrī, un visdrošākais veids, kā to izdarīt, ir mest pa vidu.

     [+] [-]

, 2010-05-14 11:50, pirms 15 gadiem
girtssss rakstīja: Nu shis Zviedriem ir kads 4ais sastavas, aizsardziba ir diezgan nopietna, bet nav pilnigi neviena no vinju top uzbrucejiem, un ja paskatames, tad kodolu veido vietejas ligas speletaji, bet mums KHL speletaji, tapec pec zaudejuma butu muljkjigi teikt, ka Zviedri bija daudz meistarigaki utt! Gribu, lai vienreiz musejie sak sisties, taa kaa to darija RD izshkjiroshajas speles, un jabeidz chikstet, ka pieklajigs zaudejums butu ok!
Tāpat jau teica arī par Šveices un Kanādas izlasēm. Ar ko tas beidzās - paši redzējām
Nedrīkst noskaņoties uz to, ka "tos jau nu mierīgi uzvilksim"!!
Jāgrauž ledus! Tad varbūt parādīsies arī iespēja atņemt kādus punktus. Līdz šim iespaids par mūsējiem ir tāds, ka džeki atbraukuši nedaudz paslidināties nevis cīnīties par uzvaru katrā spēlē

     [+] [-]

, 2010-05-14 11:52, pirms 15 gadiem
Pat ar visu to,ka cehi vakar uzvareja zviedrus uzdevums paliek tads pats 2 uzvaras un esam ceturtdalfinala,pirmo varam izcinit jau sovakar,jo mums bija 1 dienas atputa.Sadi varbut ir pat labak,ka gan zviedriem,gan cehiem,gan norvegiem ir 3 punkti(neviens nav mums neaizsniedzams),jo brinumaina karta uzvarot visas 3 speles ceturtdalfinala mes neuzrautos uz krieviem.....

     [+] [-]

, 2010-05-14 11:53, pirms 15 gadiem
stapo rakstīja: nav kādas bildes ar A.Kuldu Manheimā? Neviens no žurnālistiem ar fotoaparātiem tiešām nesagaidīja mūsu hokejistu lidostā? Interesētu arī kāda neliela intervija....
icebox.lv: Ziņas - Pasaules čempionāts 2010 : Kulda: kājas...

     [+] [-]

, 2010-05-14 11:54, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: Pat ar visu to,ka cehi vakar uzvareja zviedrus uzdevums paliek tads pats 2 uzvaras un esam ceturtdalfinala,pirmo varam izcinit jau sovakar,jo mums bija 1 dienas atputa.Sadi varbut ir pat labak,ka gan zviedriem,gan cehiem,gan norvegiem ir 3 punkti(neviens nav mums neaizsniedzams),jo brinumaina karta uzvarot visas 3 speles ceturtdalfinala mes neuzrautos uz krieviem.....
ar 2 uzvarām var arī nepietikt... jo sevišķi tāpēc, ka mums ir slikta vārtu attiecība ar Kanādu....

     [+] [-]

, 2010-05-14 11:55, pirms 15 gadiem
Jakalo rakstīja: Koeficients ,kā vienmēr, iedrošinošs.
...taču patiess.

     [+] [-]

, 2010-05-14 11:57, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ar 2 uzvarām var arī nepietikt... jo sevišķi tāpēc, ka mums ir slikta vārtu attiecība ar Kanādu....
nu Kanada domaju,ka tomer sanemsies un uzvares norvegus un cehus vai zviedrus,vienus no viniem noteikti.Katra zina sovakar ir praktiski izskirosais macs,jo cehus tapat bus gruti uzvaret,ka parasti viniem ''pietiesas''.....

  +8 [+] [-]

, 2010-05-14 12:01, pirms 15 gadiem
tauta, beidziet sapņot un cerēt uz kaut kādiem brīnumiem vai pārsteigumiem! neba jau nu tiem pašiem dāņiem un norvēģiem TĀ VIENKĀRŠI veicas un baigos pārsteigumus taisa. vajag niknumu, pašatdevi, cīņassparu un mazliet veiksmes. nekas tāpat vien ne no kā nenotiek. šajās spēlēs uz brīnumu cerēt ir naivi un stulbi...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-14 12:01, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: nu Kanada domaju,ka tomer sanemsies un uzvares norvegus un cehus vai zviedrus,vienus no viniem noteikti.Katra zina sovakar ir praktiski izskirosais macs,jo cehus tapat bus gruti uzvaret,ka parasti viniem ''pietiesas''.....
par to, ka uzvarēs norvēģus, piekrītu, taču var pakāst gan zviedriem, gan arī čehiem.

nedomāju, ka šovakar ir daudz lielākas izredzes kā spēlē pret Kanādu. Vismaz redzētās 3 spēles galīgi nepārliecina.

     [+] [-]

, 2010-05-14 12:04, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: par to, ka uzvarēs norvēģus, piekrītu, taču var pakāst gan zviedriem, gan arī čehiem.

nedomāju, ka šovakar ir daudz lielākas izredzes kā spēlē pret Kanādu. Vismaz redzētās 3 spēles galīgi nepārliecina.
Pret Kanadu tapat,ka pedeja laika pret Krieviju mes saluztam jau speles sakuma,bet pret zviedriem man liekas tas ir pargajis.Nav viniem sogad tik super stiprs sastavs un,ja pirmajas 10 minutes neielaidisim vai vel labak iemetisim varam gan spelet,gan uzvaret.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 12:04, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: par to, ka uzvarēs norvēģus, piekrītu, taču var pakāst gan zviedriem, gan arī čehiem.

nedomāju, ka šovakar ir daudz lielākas izredzes kā spēlē pret Kanādu. Vismaz redzētās 3 spēles galīgi nepārliecina.
spēlē pret Kanādu BIJA izredzes, tkai noraidījumi visu izbojāja, bet Tu jau laikam neskatījies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 12:06, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: Pret Kanadu tapat,ka pedeja laika pret Krieviju mes saluztam jau speles sakuma,bet pret zviedriem man liekas tas ir pargajis.Nav viniem sogad tik super stiprs sastavs un,ja pirmajas 10 minutes neielaidisim vai vel labak iemetisim varam gan spelet,gan uzvaret.
nu, nu... pārāk optimistiski jau izklausās... būt jau labi, ja tā būtu.
Neaizmirsti, ka arī zviedriem šī būs principiāla spēle - viņi vēl atceras pagājušā gada zāģi.

  +9 [+] [-]

, 2010-05-14 12:07, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: spēlē pret Kanādu BIJA izredzes, tkai noraidījumi visu izbojāja, bet Tu jau laikam neskatījies...
man jau liekas, ka Tu neskatījies, jeb skatījies pēc iztukšota pusstopa...

     [+] [-]

, 2010-05-14 12:11, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: man jau liekas, ka Tu neskatījies, jeb skatījies pēc iztukšota pusstopa...
kā jau teicu, noraidījumi visu izbojāja. vienādos sastāvos spēle bija līdzīga. vismaz 1majā periodā, pēc tam jau pēc tik daudz zaudētiem vārtiem sāka nervozēt un taisīt dumjas kļūdas. tur pat pusstopu nevajag, lai tik daudz sajēgtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-14 12:15, pirms 15 gadiem
Ārprāts, nu džeki, nomierinaties, neko mēs nesakapāsim.
Paskataties kā mēs spēlējām pret Kanādu kā pret Šveici, kā pret tiem pašiem Itāļiem. nepārliecinoši, lēni kaut kā, nezinu, visu laiku gribas salīdizināt ar Rīgas dinamo, kur liekas, ka pilnīgi lido un ir saspēle utml. Vai tiešām tas pielikums ir dažu leģionāru nopelns?
Es protams ceru, ka arī šoreiz uzvarēsim Zviedrus, kuriem čempionāts nav diži spēcīgāks par KHL līmeni un tie daži NHL spēlētāji neko neizšķirs, bet skatoties uz mūsējo spēli- skudriņas skrien pār muguru...
PS
tomēr ar domu, ka viss būs labi...

  +5 [+] [-]

, 2010-05-14 12:15, pirms 15 gadiem
VSB komentētāju - VĀRTIIIII !!!!!! skan sekundes daļu pirms reālā fakta. Šausmīgi traucē skatīties. Spēli pret itāliju beigās skatījos bez skaņas...

  -1 [+] [-]

, 2010-05-14 12:17, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: spēlē pret Kanādu BIJA izredzes, tkai noraidījumi visu izbojāja, bet Tu jau laikam neskatījies...
Bet tātad izredzes nebija.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-14 12:18, pirms 15 gadiem
Calvin rakstīja: VSB komentētāju - VĀRTIIIII !!!!!! skan sekundes daļu pirms reālā fakta. Šausmīgi traucē skatīties. Spēli pret itāliju beigās skatījos bez skaņas...
skana atnak atrak,ir ta biski stulbi skatities,ka pasaki varti,kad vel moments nav beidzies,nu ekrana tu vel vartus neredzi,bet ta jau nav vinu vaina,tas pats bija ar basi pa TV 3.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-14 12:27, pirms 15 gadiem
Par cieniigu speeli! Galvenais nesaluuzt - ja muuseejiem iemet!!! Masalskim labu speeli!!! Par Uzvaru.

     [+] [-]

, 2010-05-14 12:28, pirms 15 gadiem
par spraigu un interesantu ciinju! LV var!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-14 12:30, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Bet tātad izredzes nebija.
bija, bet paši sev visu sabojāja,. izredzes ir vienmēr

  +4 [+] [-]

, 2010-05-14 12:31, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: bija, bet paši sev visu sabojāja,. izredzes ir vienmēr
Es saprotu, bet šos mazākumus paši vien sapelnīja un viņus tā vienkārši nevar izslēgt no spēles un pateikt, ka izredzes bija. Kā būtu, ja būtu sportā neiet cauri.

  +9 [+] [-]

, 2010-05-14 12:34, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: skana atnak atrak,ir ta biski stulbi skatities,ka pasaki varti,kad vel moments nav beidzies,nu ekrana tu vel vartus neredzi,bet ta jau nav vinu vaina,tas pats bija ar basi pa TV 3.......
vēl interesantāk bija, kad vienu no PČ spēlēm skatījos netā: IIHF mājas lapā iemestais gols parādījās 5-10 sekundes ātrāk (!) kā live translācijā!

vispār jau ir interesanti ar tiem pārraides ātrumiem - man sencīšiem mājās ir 2 TV, kas pieslēgti IZZI. Viens caur dekoderi, otrs tā pat - interesanti, ka tam, kurš ir ar dekoderi, viss notiek ar 5 sekunžu novirzi - ja uzslēdz abos vienu kanālu, tad var vienu un to pašu momentu noskatīties vienā TV, aiziet lēnām uz otru istabu un noskatīties vēlreiz

  +9 [+] [-]

, 2010-05-14 12:36, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es saprotu, bet šos mazākumus paši vien sapelnīja un viņus tā vienkārši nevar izslēgt no spēles un pateikt, ka izredzes bija. Kā būtu, ja būtu sportā neiet cauri.
vo, vo - bet daži jau to nespēj apjēgt un baro sevi ar muļķīgām ilūzijām, ka tikai dažas neveiksmes visu noraka... un galvenais, ka ir tik ļoti pārliecināti par sevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-14 12:38, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es saprotu, bet šos mazākumus paši vien sapelnīja un viņus tā vienkārši nevar izslēgt no spēles un pateikt, ka izredzes bija. Kā būtu, ja būtu sportā neiet cauri.
tur jau tā lieta... visi baigi dzied, ka Znaroks prasa disciplīnu, nu jā, prasīt jau prasa, tikai nez kāpēc viņas nav. labi savā zon''a - pieļauj kļūdu un cenšoties glābt situāciju noraidies, BET viduszonā vai vēl labāk pretinieku zonā... nu nezinu. reizēm arī vienkārši dažam labam vajadzētu savaldīt emocijas un rokas.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-14 12:39, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: vo, vo - bet daži jau to nespēj apjēgt un baro sevi ar muļķīgām ilūzijām, ka tikai dažas neveiksmes visu noraka... un galvenais, ka ir tik ļoti pārliecināti par sevi!
tev kaut ko teikt ir tāpat kā runāt ar sienu. vēlviens sapņotājs

  +2 [+] [-]

, 2010-05-14 12:42, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Vismaz man personigi izskatas ka pret Cehiju un Norvegiju bus vairak iespejas ka peret zviedirem
Pozitivi tas ak gan Zviedriem,gan cehiem un norvegiem ir pa 3punktiem uzvarot jebkuras 2speles no 3jam kas palikushas busim 4finala
šobrīd arī uzvarot 2 spēles var palikt "aiz borta"

  +6 [+] [-]

, 2010-05-14 12:45, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: tev kaut ko teikt ir tāpat kā runāt ar sienu. vēlviens sapņotājs
labi, paliec pie sava - man jau Tevi nav jāpārliecina, sapņotāj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-14 12:56, pirms 15 gadiem
Ar tādu attieksmi kā šogad spēlē izlase cerību nav nekādu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 13:05, pirms 15 gadiem
Man ir tāds jautājums. Pēc kā vadās Lipmans un co, nosakot uzdevumu ceturtdaļfināls? Sajūta tāda, ka viņš ir pilnīgs auns un no hokeja neko nesaprot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-14 13:10, pirms 15 gadiem
звиедрием па дырсу

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 13:10, pirms 15 gadiem
erls rakstīja: Man ir tāds jautājums. Pēc kā vadās Lipmans un co, nosakot uzdevumu ceturtdaļfināls? Sajūta tāda, ka viņš ir pilnīgs auns un no hokeja neko nesaprot.
ja pagājušogad tika izcīnīta vieta 1/4finālā, tad šogad būtu stulbi prasīt mazāk - vēl jo vairāk, ka grupā bija Šveice.
Cita lieta, kas notiks, ja Znaroks Kiras uzdevumu neizpildīs? (kaut gan, zinot Kiru - nekas).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-14 13:12, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ja pagājušogad tika izcīnīta vieta 1/4finālā, tad šogad būtu stulbi prasīt mazāk - vēl jo vairāk, ka grupā bija Šveice.
Cita lieta, kas notiks, ja Znaroks Kiras uzdevumu neizpildīs? (kaut gan, zinot Kiru - nekas).
Viņš jau pateica, ka neizpildot uzdevumu nekādu sankciju nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-14 13:12, pirms 15 gadiem
пи*дец Латвии сегодня, но будем надеется, что хоть разгрома не будет

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 13:13, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: pēc pagājušā gada PČ visiem latviešiem sakāpa galvā,ka nu mēs varēsim hokejā kalnus gāzt! Vot nav mumš šogad līderu,kā iepriekš,un tagad brīnamies,kāpēc neko nevaram..
par līderiem runājot - vārtos ir Masaļskis tāpat, uzbrukumā nav vienīgi Ankipāna, taču Daugaviņš viņa vietā izskatās vēl labāk.... nav vienīgi dažu aizsargu: Skrastiņa, Bārtuļa, Laviņa, Kr.Rēdliha... Un nav jau arī tā, ka šobrīd aizsargi mums būtu ņemti no Dānijas vai Itālijas līgām - problēma ir cita: psiholoģiskais nogurums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-14 13:23, pirms 15 gadiem
ceru uz skaistu spēli un punkti,punkti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-14 13:45, pirms 15 gadiem
es apskatijps u zviedru izlases sastavu un nobrinijos tik MAZ cilveki no NHL nu... ja atdos visu kas ir ieksha ,viss var notikt..

  +6 [+] [-]

, 2010-05-14 13:49, pirms 15 gadiem
Nu neko darīt, ja vēlamies iekļūt labāko 8-niekā, tad par zaudēm domāt nav īstais mirklis!

     [+] [-]

, 2010-05-14 13:51, pirms 15 gadiem
filcs rakstīja: Iesaku te visiem baigi nesacepties. Neesmu profesionāls hokeja eksperts , bet ar tādu spēli viņi vienos vāros pat pakāsīs Norvēģijai.
Brīnos kā mūsu vadošie veči : Dārziņš , Ņiživijs, M. Rēdlihs utt. var prasīt Dinamo algas palielinājumu. Daži te vēl domā par NHL vai citu KHL komandu. Man liekas ka visiem te ir sakāpis baigi galvā un domā ka baigie meistari. Lai Ņiživijs iedod pēdējā laikā kaut vienu precīzu piespēli skaitliskā vairākumā. Dārziņa viens normāls metiens pa visu spēli pret Itāliju arī daudz izsaka. Un ja tāda realizācija , tad kas pēc Hosas metīs golus Dinamo.
ZViedri jau nepakāsa norvēģiem. A nē, Tu esi viens no tiem "1. divizijas" faniem.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-14 14:07, pirms 15 gadiem
http://www.tryfreecandysample.com?i=34891 nice free skitles join plz

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 14:18, pirms 15 gadiem
tad jau redzees kaa vakaraa buus , hokejs ir ljoti neparedzams , biezhi vien speeles rezultaatu izshkjir komandas speele nevis zvaigznes_!!! WOT ,KAS IR SVARIIGAAKAIS TAS IR CIINJAS SPARS_!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 14:35, pirms 15 gadiem
Man kka labs garstavoklis, un liekas,ka varetu pacinities,varbut tikai tapec,ka esmu redzejis ka spele Kulda, Bet, man liekas,ka 3.maina golus neielaidis!.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 14:38, pirms 15 gadiem
filcs rakstīja: Iesaku te visiem baigi nesacepties. Neesmu profesionāls hokeja eksperts , bet ar tādu spēli viņi vienos vāros pat pakāsīs Norvēģijai.
Brīnos kā mūsu vadošie veči : Dārziņš , Ņiživijs, M. Rēdlihs utt. var prasīt Dinamo algas palielinājumu. Daži te vēl domā par NHL vai citu KHL komandu. Man liekas ka visiem te ir sakāpis baigi galvā un domā ka baigie meistari. Lai Ņiživijs iedod pēdējā laikā kaut vienu precīzu piespēli skaitliskā vairākumā. Dārziņa viens normāls metiens pa visu spēli pret Itāliju arī daudz izsaka. Un ja tāda realizācija , tad kas pēc Hosas metīs golus Dinamo.
Nomierinies, mūsējie tik tagad sāks kārtīgi kapāt. Kas ta tur, no grupas tikām ārā ar vidēju atdevi, tagad esam sataupījušies un nu tik būs

     [+] [-]

, 2010-05-14 14:42, pirms 15 gadiem
Zviedri gribēs atriebties par pārdarījumu iepriekšējā spēlē,bet vai viņiem tas izdosies... būs interesanti redzēt kādu sniegumu LV izlase parādīs šodien, jo, lai izpildītu uzdevumu ir jāņem punkti

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 14:43, pirms 15 gadiem
gascoigne rakstīja: Nu ko- pagājušo reizi iedomīgos svensonus jau uzvilkām, jāpierāda, ka tā nebija sagadīšanās. Personīgi man tā ir ļoti principiāla spēle- izdrāzt zviedrus. Puiši, neliekat tētukam vilties
atvaļinajums ir beidzies jāsāk spelet

     [+] [-]

, 2010-05-14 15:00, pirms 15 gadiem
King of Pavians rakstīja: Nomierinies, mūsējie tik tagad sāks kārtīgi kapāt. Kas ta tur, no grupas tikām ārā ar vidēju atdevi, tagad esam sataupījušies un nu tik būs
Hokeja lielvalstis nekad kvalifikācijas grupā neatklāj kārtis! USA gan laikam spēlēja "tumšo zolīti"

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 15:04, pirms 15 gadiem
Par skaistu, skatāmu hokeju un galvenais par uzvaru. Veiksmi veči. Par Latviju!!!

     [+] [-]

, 2010-05-14 15:18, pirms 15 gadiem
He! Eksperti tikai mazliet respektē mūs pret Zviedriju!
Jo pagājušogad kof. bija 1:21, tagad 1:12...

     [+] [-]

, 2010-05-14 15:23, pirms 15 gadiem
50:50

  -1 [+] [-]

, 2010-05-14 15:35, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Kira taču teica, ka tādā gadījumā viņš atkāpsies no amata!
Solījums, kurā griba izteikta nenopietni, juridiski (tātad arī Latvijā) nav spēkā...

     [+] [-]

, 2010-05-14 15:50, pirms 15 gadiem
Baigi gribas redzēt Kuldu LV izlases sastāvā. Lai riktīgi veicas viņam un Sotniekam saspēle un Lauris, lai nemuhļī, bet met iekšā. Prieks par jauno maiņu reāli- Daugaviņu, Kuldu, Bārtuli, Bukartu - ir, ir, ir ! Un, ja LV izlase vēl psiholoģiski pāries pāri 8-12 vietas domāsanai un močīs kā RD pret SKA vai kā pagājušogad- tad es domāju izlasei perspektīvas ir- jāgrib uzvarēt un nevar respektēt nevienu- arī mūsējie džeki ir cīnītāji un meistari- karoče, lai izdodas

  +2 [+] [-]

, 2010-05-14 16:13, pirms 15 gadiem
Dveins Veids rakstīja: 50:50
par basketbolu runā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-14 16:55, pirms 15 gadiem
līdzšinējās 3 spēles liek domāt, ka šovakar grūdīsim ka šņakst - mēs taču esam "KHL playoffa nogurdinātās zvaigznes", kas nespēj rast motivāciju cīņai kaut kādā PČ (gluži kā amerikāņi un kanādieši), lai kapā šveicieši un dāņi, tiem vajag vairāk... P.s. šādu bezrakstura izlasi neatceros nevienā čempī, Spukts un 4. maiņa kaut ko vēl dara, pārējiem pie kājas gan hokejs, gan tie 3000 tkst. līdzjutēju, kas uz turieni aizspērušies līdz

     [+] [-]

, 2010-05-14 16:57, pirms 15 gadiem
p.s. Kuldu gan jāpaskatās, tāda ažiotāža sacelta...

  -1 [+] [-]

, 2010-05-14 17:36, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: līdzšinējās 3 spēles liek domāt, ka šovakar grūdīsim ka šņakst - mēs taču esam "KHL playoffa nogurdinātās zvaigznes", kas nespēj rast motivāciju cīņai kaut kādā PČ (gluži kā amerikāņi un kanādieši), lai kapā šveicieši un dāņi, tiem vajag vairāk... P.s. šādu bezrakstura izlasi neatceros nevienā čempī, Spukts un 4. maiņa kaut ko vēl dara, pārējiem pie kājas gan hokejs, gan tie 3000 tkst. līdzjutēju, kas uz turieni aizspērušies līdz
Pec kaa tu to spried pret lidzigo speli pret sveici vai likumsakarigo zaudejumu kanadai nu neesam mes kanadas limeni samierinies!! un veiksmes gadijuma mes to pashu sveici butu uzvarejusi un tu tiesam iedoamjies ka viniem pc ir pie kajas manuprat vinji spele savas robezas.!

     [+] [-]

, 2010-05-14 17:38, pirms 15 gadiem
jezin kas sogad otiek ar hokeju? svk den 0-4

     [+] [-]

, 2010-05-14 17:39, pirms 15 gadiem
nujau 0-5

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 17:41, pirms 15 gadiem
janisbo22 rakstīja: nujau 0-5
haha un tas vēl ir tikai pirmais periods nabaga slovāki... :p

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 17:43, pirms 15 gadiem
eee ko tie dāņi saēdušies? :O:O:O

 +11 [+] [-]

, 2010-05-14 17:45, pirms 15 gadiem
0:6
pirmajā trešdaļā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-14 18:07, pirms 15 gadiem
Luix rakstīja: 0:6
pirmajā trešdaļā!!!
Šis ir visu laiku rēcīgākais čempionāts. Olimpiskajos gados Fāzelam vajadzētu pārdēvēt šo notikumu par Vasaras izaicinājuma kausu vai kaut kā tā!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-14 18:09, pirms 15 gadiem
PSC, dāņi šogad cīnās par medaļām, stipri iespējams par GOLDu

  -2 [+] [-]

, 2010-05-14 18:11, pirms 15 gadiem
Dānija : Somija
6 : 0 . Otrā trešdaļa!

Kaut kas neticams ! O_O

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 18:14, pirms 15 gadiem
Desperado1996 rakstīja: PSC, dāņi šogad cīnās par medaļām, stipri iespējams par GOLDu
Nebūtu krievi, kas to lietu arī ņem nopietni, es tagad finālā liktu DEN-SUI. Rezervistos lai ir RUS-NOR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 18:19, pirms 15 gadiem
Unikalais rakstīja: Dānija : Somija
6 : 0 . Otrā trešdaļa!

Kaut kas neticams ! O_O
Karogus nepazīsti, ja kas viņi spēlē pret slovākiem, 3vārti vairākumos, vārtsargu, pie 3-ajiem zaudētajiem nomainīja, bet otrs ar 3ielaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-14 18:23, pirms 15 gadiem
guncha24 rakstīja: veel jau vaacieshi arii ir!!!!
visas izlases taisa briinumus, iznjemot muuseejo. tie speelee kaa sspeeleeja ar visu khl liimeni. var tikai redzeet kur tas liimenis ir attieciibaa pret citaam liigaam.
Vnk laimes māte pametusi LV aizgājusi pie DEN

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 18:25, pirms 15 gadiem
guncha24 rakstīja: veel jau vaacieshi arii ir!!!!
visas izlases taisa briinumus, iznjemot muuseejo. tie speelee kaa sspeeleeja ar visu khl liimeni. var tikai redzeet kur tas liimenis ir attieciibaa pret citaam liigaam.
Atvainojos! Jā, viņiem, kā mājiniekiem obligāti jātiek tālu. Tas uzlabos finansiālos rādītājus(biļetes,alus,desiņas,suvenīri utt)

  +7 [+] [-]

, 2010-05-14 18:28, pirms 15 gadiem
ja dani grauj slovakus sausmas ,bet letini sodien paradis labu un skaistu speli jo vini ir un bus labakie :*

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 18:29, pirms 15 gadiem
nekas tur nebūs

  -1 [+] [-]

, 2010-05-14 18:30, pirms 15 gadiem
balderuska rakstīja: ja dani grauj slovakus sausmas ,bet letini sodien paradis labu un skaistu speli jo vini ir un bus labakie :*
Esam reālisti , lai kā negribētos atzīst, latvieši nav bijuši, nav un nebūs labākie , ja šādi aplīdzēs savam hokejam...

  -2 [+] [-]

, 2010-05-14 18:30, pirms 15 gadiem
nevajag paarfanoties peec speeles ar ITA , ir jaadomaa kaa vinsh ir un labaakajaa gadiijumaa muuseejie pajaas ar 3 vaartu starpiibu bet ja nepaveiksies , rezultaats buus liidziigs kaa ar Kanadu....

  -1 [+] [-]

, 2010-05-14 18:50, pirms 15 gadiem
bez miķeļa hmm!

viņš vienīgais rada to agresiivo noskanju komandā! nevaru iedomāties kurš saasinās tagad spēli , parslidojot atrumā vidus zonu !

     [+] [-]

, 2010-05-14 18:54, pirms 15 gadiem
Kanāda 8:1 Norvēģija!!!
Otro periodu ar 7:0 salika
K-kas šodien nav rigtīgi, rezultāti ahujennie...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 19:02, pirms 15 gadiem
Desperado1996 rakstīja: Kanāda 8:1 Norvēģija!!!
Otro periodu ar 7:0 salika
K-kas šodien nav rigtīgi, rezultāti ahujennie...
Nu kā. Top komandas spēlēja saudzības režīmā, lai neiztērētu enerģiju. Bet mazās visu enerģiju izlika pamaturnīrā. Otrajā kārtā notiek tas, kam ir jānotiek.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 19:04, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Nu kā. Top komandas spēlēja saudzības režīmā, lai neiztērētu enerģiju. Bet mazās visu enerģiju izlika pamaturnīrā. Otrajā kārtā notiek tas, kam ir jānotiek.
vnk noraidījums līdz spēles beigām maksāja 3vārtus + vēl 2min jāspēlē mazākumā

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:05, pirms 15 gadiem
Desperado1996 rakstīja: vnk noraidījums līdz spēles beigām maksāja 3vārtus + vēl 2min jāspēlē mazākumā
Tomēr ir arī jāmāk iemest vairākumā, ko daži labi nespēj izdarīt (Lat v Can spēli atceroties)

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 19:08, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Tomēr ir arī jāmāk iemest vairākumā, ko daži labi nespēj izdarīt (Lat v Can spēli atceroties)
Bet nu spēlē Kanāda nevis letinju snaiperi

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:10, pirms 15 gadiem
nu jau tikai 2h un 5 min! nevaru vien sagaidīt!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-14 19:12, pirms 15 gadiem
gico rakstīja: nu jau tikai 2h un 5 min! nevaru vien sagaidīt!
Labāk negribu sagaidīt

  +2 [+] [-]

, 2010-05-14 19:13, pirms 15 gadiem
ja spēle beigsies ar cienīgo 2:17...tad viiss ir okei!

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:14, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: ja spēle beigsies ar cienīgo 2:17...tad viiss ir okei!
Tu neesi ne optimists, ne pesimists, tu esi fantastisko filmu režisors

  -1 [+] [-]

, 2010-05-14 19:17, pirms 15 gadiem
Kanada : Norvegija 12:1. Damm

Danija : Slovakija 6:0 omg

Visu varam redzet sheit: iihf.com

  +6 [+] [-]

, 2010-05-14 19:17, pirms 15 gadiem
visas Latvijas uzmanība, protams , ir pievērsta Gulbim....
LATVIJA -ZVIEDRIJA...piedodiet , tas vairs nav aktuāli!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:21, pirms 15 gadiem
robiss1993 rakstīja: Kanada : Norvegija 12:1. Damm

Danija : Slovakija 6:0 omg

Visu varam redzet sheit: http://www.iihf.com/
Tur arī skatos, jo tur būs pareizākā informācijā, kā nekā oficiālā mājaslapa!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-14 19:22, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: visas Latvijas uzmanība, protams , ir pievērsta Gulbim....
LATVIJA -ZVIEDRIJA...piedodiet , tas vairs nav aktuāli!!!!!!
Piekritīšu, jo Gulbis tgd rāda, ko spēj!!!
Latvijas hokeja izlase rāda, ko nespēj

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:22, pirms 15 gadiem
Desperado1996 rakstīja: Tu neesi ne optimists, ne pesimists, tu esi fantastisko filmu režisors
varbūt...., bet vissi , VISSI (izņemot 4.mainju) jau ir attēdušies hokeju ...arī Labākie Hokeja Fani ...tik alus trektēt - to var ...bet tribīnēs atbalstīt = 0 variants!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 19:25, pirms 15 gadiem
matiJ.B rakstīja: bez miķeļa hmm!

viņš vienīgais rada to agresiivo noskanju komandā! nevaru iedomāties kurš saasinās tagad spēli , parslidojot atrumā vidus zonu !
Mikelis ir absoluutā nulle!!!!!!!Gaidot bērninju - aizmirsti par hokeju!!!!!
Un to Mikelis dara!Gimenes pieaugums ir svarīgāks par Lipmana PR celšany!

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:26, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: ja spēle beigsies ar cienīgo 2:17...tad viiss ir okei!
Nu lol zviedrijai nav tie speletaji ka pagatne (ne nu ir bet vini ir NHL)
Un uzvara nebutu TIK liels brinums

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:29, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: Mikelis ir absoluutā nulle!!!!!!!Gaidot bērninju - aizmirsti par hokeju!!!!!
Un to Mikelis dara!Gimenes pieaugums ir svarīgāks par Lipmana PR celšany!
Tu esi absoluta nulle vai tu esi sasniedzis ko ir sasniedzi Mikelis? Ne.

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:36, pirms 15 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Tu esi absoluta nulle vai tu esi sasniedzis ko ir sasniedzi Mikelis? Ne.
es sasniedzu TO...man vel ir darbs Latvijā...un mani vel patur Darbā,,,nevis uzklausa kautkādu mistisko aģentu piedāvājumus par ntajiemmiljoniem!
Es esmu ar mieru strādāt Latvijā par algu , ko man piedāvā...

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:38, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: es sasniedzu TO...man vel ir darbs Latvijā...un mani vel patur Darbā,,,nevis uzklausa kautkādu mistisko aģentu piedāvājumus par ntajiemmiljoniem!
Es esmu ar mieru strādāt Latvijā par algu , ko man piedāvā...
Bet ja mikelim piedava tadu algu tad vinsh to ir pelnijis jo vinsh ir lielisks hokejists!

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:40, pirms 15 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Bet ja mikelim piedava tadu algu tad vinsh to ir pelnijis jo vinsh ir lielisks hokejists!
Kas,Kur,un Kad piedāvāja??????Uz jauno sezonu???????Un cik???

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:44, pirms 15 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Tu esi absoluta nulle vai tu esi sasniedzis ko ir sasniedzi Mikelis? Ne.
Cik rezultavitātes punktus ir guvis Agresīvais Miķelis šai čempī?

  -1 [+] [-]

, 2010-05-14 19:45, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: Kas,Kur,un Kad piedāvāja??????Uz jauno sezonu???????Un cik???
Es to saku KA piemeru ,gudriniek.!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-14 19:45, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: Cik rezultavitātes punktus ir guvis Agresīvais Miķelis šai čempī?
Nu vrb shis cempis nav tik spidosh bet ja butu ka pagajshgad tu vinju gaisaa celtu.Fans saucas!

     [+] [-]

, 2010-05-14 19:54, pirms 15 gadiem
Ltd987 rakstīja: Šodien pret Zviedriju Latvija spēlē pēc brīvdienas. Zviedriem bija visai grūta spēle ar Čehiju vakar vakarā.
Pret Čehiju Latvijai būs jāspēlē nākamajā dienā pēc mača ar Norvēģiju. Turpretī čehi spēlēs pēc brīvdienas labi atpūtušies.
Tāpēc domāju, ka pret Zviedriju šoreiz Latvijai ir lielākas izredzes tikt pie punktiem nekā pret Čehiju.
tas jau neko daudz nenoziimee atceries pagajusho gad muusu speeli pret SUI mums arii taa bija tachu vineejaam vinus

     [+] [-]

, 2010-05-14 20:00, pirms 15 gadiem
Smags jautājums...
....Visu cieņu šai Latvijas Raķetei....bet.ja nēesi gatavs -...pasaules čemp->tā ari pasaki!!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-14 20:20, pirms 15 gadiem
davai letiņi uzvilksim zviedrus otreiz par lielu latviju

     [+] [-]

, 2010-05-14 20:31, pirms 15 gadiem
100:0 LV

     [+] [-]

, 2010-05-14 20:32, pirms 15 gadiem
Ja pakasīs tad varbūt

     [+] [-]

, 2010-05-14 21:00, pirms 15 gadiem
Te uz NEKKO vairaak kaa uz 2 zaagiem un nieka uzvarai pret NOR nav ko cereet!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-05-14 21:40, pirms 15 gadiem
KAK I V PROSHLIH IGRAH ZABIVAJUT S PERVIH MINUT.POVTORJAJUT ODNI I TE ZHE OSHIBKI.V SBORNOI ZASH4ITA NU NIKUDA NE GODITSJA.PIPEC,ZLO BERJOT.