Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Ievadā sāpīgs zaudējums pret Šveici

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Ievadā sāpīgs zaudējums pret Šveici
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Vācijas pilsētā Manheimā pirmo spēli pasaules čempionātā hokejā aizvadījusi Latvijas izlase. Diemžēl mūsējie sīvā cīņā ievadā ar 1:3 zaudējuši Šveices valstsvienībai.

Novērtē hokejistu sniegumu mačā pret Šveici - ŠEIT

Spēles likme bija augsta – skatoties patālu uz priekšu un pieņemot, ka B apakšgrupā pēdējā vietā paliks Itālija un ka 2. posmā liekā būs arī Norvēģija, tieši Latvijas un Šveices cīņā būtībā lielā mērā tika sadalīta ceļazīme uz ceturtdaļfinālu (grūti iztēloties, ka tam nekvalificēsies Kanāda, Zviedrija vai Čehija). Pērn Šveicē notikušajā čempionātā latvieši dramatiskā mačā uzveica mājiniekus ar 2:1 un skaidrs, ka šveicieši alka revanšu.

Pēc 20 minūtēm 0:1

Pašās pirmajās mača sekundēs Latvijas hokejisti bija ļoti aktīvi, uzbrūkot Šveices vārtiem, taču drīz vien nāca auksta duša. Šveicieši, ilgu laiku pavadījuši mūsējo zonā, uzbrukumu noslēdza ar gūtajiem vārtiem – ripa neveiksmīgi trāpīja pa slidu Kristapam Sotniekam, un no vārtu priekšas precīzs bija Andreass Ambīls - 1:0 par labu Šveicei. Pirmajās minūtēs pēc zaudētajiem vārtiem Latvijas izlase neizskatījās apjukusi un centās atspēlēties, taču perioda vidū un līdz pat pārtraukumam labāk spēlēja tomēr Šveice, kuras hokejisti nereti spēlē lika iesaistīties mūsu vārtu vīram Edgaram Masaļskim (1. periodā metieni 14:5). Vēl jāatzīmē, ka abas komandas spēlēja disciplinēti, īpaši mūsu pretinieki. Latvijas komandas rindās vienreiz noraidījās Herberts Vasiļjevs, bet Šveices hokejisti pirmajās 20 minūtēs uz sodīto soliņa vispār nepabija.

Atkal trešdaļas 3. minūte, pirms pēdējā perioda 0:2

Diemžēl 2. trešdaļas sākumā Latvijas izlase praktiski identiskā stilā ielaida otros vārtus. Arī perioda 3. minūte (divu sekunžu starpība!), arī ilgstošs šveiciešu spiediens latviešu zonā, tas pats aizsargu pāris mūsējiem, tā pati triecienmaiņa pretiniekiem un ielaisti vārti Šveices uzbrukuma noslēgumā – 0:2. Šoreiz precīzs bija aizsargs Romans Žosī. Turpinājumā latvieši izskatījās konkurētspējīgāki nekā 1. periodā, itin bieži dzīvojoties pa šveiciešu zonu un izdarot metienus. Tai pat laikā jāatzīst, ka Šveices vārtsargam Martinam Gerberam īpaši bieži spēlē nebija jāiesaistās – ripa pēc mūsējo metieniem pārsvarā lidoja garām. Arī pirmais vairākums Latvijai augļus nenesa. Savukārt trešdaļas otrajā pusē ļoti bieži TV ekrānos redzējām Masaļski, kurš glāba mūsu izlasi no vēl lielākām nepatikšanām reizi pēc reizes. Pēc diviem periodiem bija visai bezcerīgais (ņemot vērā spēles gaitu) 0:2, taču... tobrīd ļoti gribējās atcerēties Vankūveras dramatisko maču ar Čehiju, kad situācija bija identiski bezcerīga.

Labs 3. periods, tomēr zaudējums beigās

3. trešdaļa sākās ļoti cerīgi - tajā pašā perioda 3. minūtē meistara cienīgu pirueti veica Juris Štāls un uzbrukumu ar rezultatīvu metienu noslēdza Gints Meija. 1:2 un daudz gaišāks skats uz nākotni. Drīzumā pēc Mārtiņa Karsuma noraidījuma Latvija tika pie diviem vairākumiem pēc kārtas un tajos izdarīja diezgan daudz metienu. Diemžēl izlīdzināt rezultātu traucēja gan veiksmes trūkums, gan Gerbera meistarība šveiciešu vārtos. Šveices treneris pat bija spiests ņemt pusminūtes pārtraukumu, taču arī pēc tā vienādos sastāvos turpināja uzbrukt mūsējie - tā bīstamu Laura Dārziņa metienu ar pūlēm atsita Gerbers. Tomēr tad Šveicei izdevās atvirzīt spēli no saviem vārtiem - laiks kusa, bet īstu izlīdzinājumu iespēju kādu laiku nebija. Beigās Oļegs Znaroks nomainīja Masaļski pret sesto spēlētāju, bet tas mainīja tikai to, ka Šveice Martina Plisa personā iemeta trešos vārtos. Pirmajā spēlē zaudējums pret Šveici ar 1:3. Par labāko mūsējo rindās atzina Masaļski, bet Šveices rindās - Gerberu.

Nākamā spēle - pirmdien plkst.21:15 ar Kanādu.

Pasaules čempionāts, B apakšgrupa

Latvija – Šveice 1:3 (0:1, 0:1, 1:1)
Vārti: 2:26 Ambīls (Brunners, Monē) 0:1, 22:28 Žosī (Brunners, Ambīls) 0:2, 42:35 Meija (Štāls, J.Rēdlihs) 1:2, 59:56 Pliss (Bezina, tukšos vārtos) 1:3.
Vārtsargi: Masaļskis (līdz 59:03 un no 59:58) - Gerbers
Metieni: 22:31
Soda minūtes: 6:6

B apakšgrupas tabula

VKomandaSP
1.Kanāda13
2.Šveice13
3.Latvija10
4.Itālija10

Izmantotie resursi:
iihf.com

Vai tevi apmierināja Latvijas sniegums mačā pret Šveici?

  • 129

  • 739


     [+] [-]

, 2010-05-09 13:06, pirms 15 gadiem
Dollars rakstīja: identiski musejiem? Tu vispar skatijies speli vai dzeri? Šveice 2 min musejos dzenaja ka .... Un varti brieda saspelejoties.. Musejiem jaa smuki parsteidza vartusargu bet tas notika 10 sec laikaa.
Tieši tā , pirms abiem vārtiem Šveice mūsējos vazāja pa zonu vairāk ,kā minūti un tur jau pirms vārtu gūšanas bija sajūta tūlīt būs un bija . Un turpretī mūsējo vārtu guvums it nemaz nebija perfektas un pārdom
ātas saspēles likumsakarīgs iznākums . Lai neteiktu vairāk vienkārši paveicās . Kaut arī jāuzteic Meija - ja tu līdīsi uz vārtiem , cīnīsies tad arī veiksme palīdzēs to ripu dabūt pretinieku vārtos , ja savādāk viņa tur neiet.
Te es atcerējos aņuku : Vīrs daudzus gadus iet uz baznīcu un lūdz : Dievs , pālīdzi man un dari tā lai es loterijā vinnēju milljonu .Bet nekā . Un kādā reizē parādās spoža gaisma un atskan balss : Paklausies , vīreli . dod iespēju man tev palīdzēt , nopērc beidzot loterijas biļeti !

aja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 13:14, pirms 15 gadiem
Dollars rakstīja: un cik reizes musejiem bija ta sajuta ,ka tulit bus? nezinu mani vakar kaitinaja skjibas piespeles un metieni vainu pa pretinieku vai skatitajos , nu pilnigi aaaaaa..
Ja piespeles loti neprecizas luk pie ka vajadzetu lv izlasei piestradat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-09 13:26, pirms 15 gadiem
Dollars rakstīja: ai viss bija iespeja, pakakajam tagad tikai ceriba,
Ceriba laikam viss kas atliek ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 13:32, pirms 15 gadiem
Šveicieši nepārtraukti pa trim, pa četriem nobloķē visus LV uzbrukumus, atņem mūsējiem ripas, kā maziem bērniem. Mūsējiem atlika cerēt uz veiksmīgām nejaušībām. Kaitina Latvijas izlases hokejistu vēlme pieturēt ripu un spēlēt induviduāli! Tāpēc šveicieši mūsējos tik viegli spēj apspēlēt un apturēt pie zilās līnijas. Džeriņam, Meijam, Pečuram pagaidām tāda līmeņa turnīros nav ko darīt. Stabilāks saspēlē ar Dārziņu būtu Armands Bērziņš. Katram savs laiks un Znarokam to vajadzēja redzēt jau pārbaudes spēlēs, ka puiki nevelk. Vairāk gaidījām no Karsuma, visu sezonu nevar atvērties, jo nav ātrums.

     [+] [-]

, 2010-05-09 13:35, pirms 15 gadiem
Dollars rakstīja: neesmu iepazinies vel ar secibu kaa bus , bet par talako neko nevar zinat bukmeikeri ari droshvien shokaa experti :-D
Es tiesam saubos ka kads cilveks ,kas pazist latvijas hokeju liks likmi uz latvijas uzvaru lat-can spele...

     [+] [-]

, 2010-05-09 13:35, pirms 15 gadiem
megazvaigzne rakstīja: Šveicieši nepārtraukti pa trim, pa četriem nobloķē visus LV uzbrukumus, atņem mūsējiem ripas, kā maziem bērniem. Mūsējiem atlika cerēt uz veiksmīgām nejaušībām. Kaitina Latvijas izlases hokejistu vēlme pieturēt ripu un spēlēt induviduāli! Tāpēc šveicieši mūsējos tik viegli spēj apspēlēt un apturēt pie zilās līnijas. Džeriņam, Meijam, Pečuram pagaidām tāda līmeņa turnīros nav ko darīt. Stabilāks saspēlē ar Dārziņu būtu Armands Bērziņš. Katram savs laiks un Znarokam to vajadzēja redzēt jau pārbaudes spēlēs, ka puiki nevelk. Vairāk gaidījām no Karsuma, visu sezonu nevar atvērties, jo nav ātrums.
Taisniiba

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 14:40, pirms 15 gadiem
Vēl tikai divas uzvaras un viss štokos!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 14:45, pirms 15 gadiem
Pēc ši zaudējuma es biju tik ļoti nikns, ka nevarēju aizmigt, sapņoju sapņus kā mūsējie uzvar ar 5:2 (tik skaista uzvara), pamožos baigā zirgā, ieeju sportacentrs.com, paskatos... ā jā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-09 15:02, pirms 15 gadiem
Jass piii

  +3 [+] [-]

, 2010-05-09 15:09, pirms 15 gadiem
Viens no galvenajiem zaudējuma iemesliem ir treneru nespēja komandu mobilizēt un pārkārtot spēles zīmējumu ,lai dotu pretsparu šveiciešu uzspiestajai spēka spēles un iebaidīšanas taktikai. To ka Šveices kanādiešu treneris izvēlēsies un uzspiedīs tieši šādu spēli bija jau skaidrs pirms spēles . Pirmos divus periodus mūsējie izejot laukumā vairāk mēģināja izbēgt no šveiciešu ,,līmēšanas,, un uzsākt kaut cik vērā ņemamu saspēli neizdevās ,jo pie katras ripas saņemšanas vidus zonā ,mūsu uzbrucēji jau bija nosegti ar ciešu spēka spēli . Situācijā ja aizsargi nespēj apgādāt ar garām piespēlēm , uzbrucējiem pašiem ir jāorganizē viduszonas caursišana ar ātrāku savstarpēju saspēli ,bet arī to mēs nerēdzējām.
Pēdējā periodā dažam varbūt radās ilūzija ,ka mūsu spēlētāji pārņem iniciatīvu . Šveicieši nedaudz mainīja spēles plānu ,jo rezultāts 2:0 un spēles gaita viņiem ļāva pēdējā trešdaļā spēlēt uz rezultāta noturēšanu - aktīvā spēka spēle tika nomainīta ar visas komandas darbību vairāk aizsardzībā ,kas arī atbrīvoja viduszonu,vairāk deva iespēju spēlēt mūsu uzbrucējiem viduszonā ,bet neko vērā ņemamu mūsējiem izveidot tā arī neizdevās . Pietrūka ātruma un spēles plāna.
Stāla efektīvais izrāviena noslēgumā vairāk jau gan ir veiksmes nekā loģikas ,bet tomēr šie Meijas nolūzušā metiena vārti spēja spēles nolemtības gaisotnei piedot izglābšanās cerību ,bet šveiciešu treneris laicīgi paņemot pusminūtes pārtraukumu, ātri salika visu pa vietām ..!
Mani vairāk uztrauc maiņu sliktā saspēles kvalitāteun nespēja spēlēt spēka spēli nekā zaudējums ,jo mūsu grupā visas komandas spēlē fizisku hokeju un ar nolaistām galvām te laukumā nav ko darīt ! Ar Kanādu varētu māģināt spēlēt ,tā kā šveicieši spēlēja ar mums ,protams tas prasīs lielu pašatdevi un drosmi ,jo augumā pārākums ir visai iespaidīgs Kanādai. Jāņem uz izbrīnu - jāmēģina uzspiest spēka spēli!Tad spēle ieņems nervozu un noraidījumiem pārpilnu raksturu ,bet tas jau dod priekšrocības mūsu,, tehniķiem,,!

     [+] [-]

, 2010-05-09 15:25, pirms 15 gadiem
njāā, bez komentāriem.. šķiet, ka cīnīsimies par palikšanu līgā un Lipmanam ar Značoku vajadzētu atstāt LV izlases vadību.

     [+] [-]

, 2010-05-09 15:26, pirms 15 gadiem
Kānada pret Itāliju neizskatījās īpaši spēcīga pirmajā un trešajā periodā, ja mēs spēlēsim pret Kanādiešiem rīt tā pat, kā mēs spēlējām pret Šveici trešajā, es visnotaļ ticu, ka uzvarēt mums ir pa spēkam arī Kanādiešus. Un šī zaude - zīmogs tam, ka ir saacies pasaules čempionāts. Lielāko ties pirmās spēles zaudējam, žēl, bet tā nu ir. Bez Masaļska, manuprāt, mums tur nebūtu ko darīt. Tās rupjās `jauniņo` kļūdas savā aizsardzības zonā tā kā vajadzētu saakt labot un spēlēt visas 60 min ar smadzenēm. Šajā spēlē preicēja protams tas, ka vārtus guva ceturtā maiņa. Nepriecēja Ņiživija spēle. Neredzēju, ka ar kaut ko izceltos trešā maiņa, nunu! Acis priecēja otrā maiņa! Pirmā - kā jau pirmā, vadošā! Nu tad ko puiši, AIZIET! SAMALSIM CANADA! Es par JUMS!

     [+] [-]

, 2010-05-09 15:32, pirms 15 gadiem
fanslv rakstīja: Kānada pret Itāliju neizskatījās īpaši spēcīga pirmajā un trešajā periodā, ja mēs spēlēsim pret Kanādiešiem rīt tā pat, kā mēs spēlējām pret Šveici trešajā, es visnotaļ ticu, ka uzvarēt mums ir pa spēkam arī Kanādiešus. Un šī zaude - zīmogs tam, ka ir saacies pasaules čempionāts. Lielāko ties pirmās spēles zaudējam, žēl, bet tā nu ir. Bez Masaļska, manuprāt, mums tur nebūtu ko darīt. Tās rupjās `jauniņo` kļūdas savā aizsardzības zonā tā kā vajadzētu saakt labot un spēlēt visas 60 min ar smadzenēm. Šajā spēlē preicēja protams tas, ka vārtus guva ceturtā maiņa. Nepriecēja Ņiživija spēle. Neredzēju, ka ar kaut ko izceltos trešā maiņa, nunu! Acis priecēja otrā maiņa! Pirmā - kā jau pirmā, vadošā! Nu tad ko puiši, AIZIET! SAMALSIM CANADA! Es par JUMS!
Es tiesaam neredzu pamatu optimismam

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 15:37, pirms 15 gadiem
Redzētā spēle protams grūti var dot optimismu ,bet kanādiēšu pašpārliecinātība kura ir vienmēr ir pavadoša visa līmeņa turnīros ,var būt mūsu galvenais palīgs rītdienas spēlē !

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 15:39, pirms 15 gadiem
Archerx rakstīja: labak fanosim par krieviju hokeja, jo ar Latviju viss izskatas ka skaidrs
labāk tad brauc uz kaimiņzemi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 15:43, pirms 15 gadiem
Betnessy rakstīja: Redzētā spēle protams grūti var dot optimismu ,bet kanādiēšu pašpārliecinātība kura ir vienmēr ir pavadoša visa līmeņa turnīros ,var būt mūsu galvenais palīgs rītdienas spēlē !
Kanadieshi nebus iedomigi nekad tadi nav bijushi vini zin ar ko tas var beigties. Taka uz to nav ko palauties

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 15:45, pirms 15 gadiem
Betnessy rakstīja: Redzētā spēle protams grūti var dot optimismu ,bet kanādiēšu pašpārliecinātība kura ir vienmēr ir pavadoša visa līmeņa turnīros ,var būt mūsu galvenais palīgs rītdienas spēlē !
Man savukārt liekas, ka pret Kanādiešiem vajag cerēt, ka neuzstādīsim jaunus PČ rekordus ielaisto vārtu ziņā. Un, ja zaudēsim ar mazāk kā piecu vārtu starpību, tad tas jau būs ok.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 15:47, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Man savukārt liekas, ka pret Kanādiešiem vajag cerēt, ka neuzstādīsim jaunus PČ rekordus ielaisto vārtu ziņā. Un, ja zaudēsim ar mazāk kā piecu vārtu starpību, tad tas jau būs ok.
Nja luk shis komentars man jau liekas ticams

     [+] [-]

, 2010-05-09 15:47, pirms 15 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Kanadieshi nebus iedomigi nekad tadi nav bijushi vini zin ar ko tas var beigties. Taka uz to nav ko palauties
Tur man jaapiekriit, pashpaarlieciniaatu Kanaadu neesmu redzeejis! Paarliecinaatu- jaa, bet ne pashpaarliecinaatu!

     [+] [-]

, 2010-05-09 15:51, pirms 15 gadiem
Ja spele bus ar tik pat neprecizam piespelem kaa vakar ar tik pat nedisciplinetu speli aizsardziiba un sliktu uzbrukumu veidoshanu maz metieniem tad kanadiesi mus vienkarsi noraks var jau protams ceret bet fakti ir un paliek fakti.

     [+] [-]

, 2010-05-09 17:15, pirms 15 gadiem
Tādi gudrie savākušies
Pēc vienas zaudētas spēles uzreiz ir bezdibenis un krītam ārā no augstākās divīzijas !
Nepatīk - nesakataties , labi, nospēlēja slikti ,bet nav jau tik ļoti jāaprok!

Ejiet mājās un izguliet dzērumu - tad rakstiet savu pārgudros komentārus!

     [+] [-]

, 2010-05-09 17:19, pirms 15 gadiem
Dagy rakstīja: Tādi gudrie savākušies
Pēc vienas zaudētas spēles uzreiz ir bezdibenis un krītam ārā no augstākās divīzijas !
Nepatīk - nesakataties , labi, nospēlēja slikti ,bet nav jau tik ļoti jāaprok!

Ejiet mājās un izguliet dzērumu - tad rakstiet savu pārgudros komentārus!
Dagy ta tu varetu jebkura cita cempii kad mes sakam ar grandiem (kanadu,asv,krieviju) bet seit mes pret sveici sakam un tagad mums OBLIGATI japanjem kaut vai 1 punkts no kanadas un jauzvar italija citu variantu prosta nav (ja velamies ieklut 8niekaa)

     [+] [-]

, 2010-05-09 17:34, pirms 15 gadiem
``uz laukuma tikai bābas``, ``kauns par izlasi`` forši gan esat sarakstījuši. Šaubos vai čaļi šādus vārdus bija pelnījuši.

     [+] [-]

, 2010-05-09 17:37, pirms 15 gadiem
Latviete_3 rakstīja: ``uz laukuma tikai bābas``, ``kauns par izlasi`` forši gan esat sarakstījuši. Šaubos vai čaļi šādus vārdus bija pelnījuši.
Neklausies tach tados tie ir ta tipa "fani" - uzvar jaa mes vislabakie utt. zaudee - kauns,ka ta vareja pakast utt.

     [+] [-]

, 2010-05-09 17:50, pirms 15 gadiem
Mans skatījums uz spēli ar Šveici:
1.,2. un 3. maiņa neattaisnoja uz sevi liktās cerības - rezultativitātes trūkums ļoti lielā spēles laikā, nereālizētais vairākums jau kādas astoņas spēles pēc kārtas. Bērziņa nomaiņa ar Džeriņu noveda pie diviem zaudētiem vārtiem - 3. maiņa bija pavisam nekāda.
4. maiņa nospēlēja pat labāk kā bija gaidīts - Štāla piespēle ar pirueti - perfekta, ja vēl Pečura iemācītos laukumu redzēt - nebūtu nekā labāka!
Treneru taktiskā kļūda - trešajā periodā spēlēt ar trīs maiņām, ja jau pirmajos divos peridos Latvija atpalika gan ātrumā, gan spēkā, tad trešajā periodā spēlētāji bija tā noguruši, ka netika vairs atpakaļ.
Reklāma

     [+] [-]

, 2010-05-09 18:17, pirms 15 gadiem
osio rakstīja: Nav tik traki.
Bet spēle ar Itāliju, lai kā to negribētos atzīt, būs par izdzīvošanu.
Optimistiem - domājat Itālija arī neskaņojas šai vienīgajai spēlei un nesaprot savu vietu pasaules hokejā?

Par spēli:
* sakiet man vienalga ko - pirmā maiņa neattaisno pirmās statusu; mans variants - Herberts tur Vācijas bundeslīgā ir baigais superstārs, tomēr, iespējams KHL līmenim drusku par švaku. Šajā kontekstā - kāpēc tad ar RD neslēdz (jo negrib - kāpēc?) līgumu?
* Džeriņš stipri krīt ārā pie KHL norūdītajiem Laura un Miķeļa. No vienas puses sūds ar to, bet rezultāts tāds, ka maiņa nevarīga, nepalika pat atmiņā neviens spilgts moments pie Šveiciešu vārtiem. Līdz ar ko sanāk, ka otrā maiņa atsēž aizsardzībā.
* Karsums - Sprukts - Daugaviņš - WTF? Čaļi vispār pazuda tulkojumā... Un ja nemaldos ielaida arī abus vārtus. Spēka maiņa saucas...
* Tātad vienīgais, kas priecēja - 4.maiņa ((: Gols, momenti, viss kā vajag, tikai svarīgs jautājums - ja 4.maiņa negāja laukumā atsēdēties aizsardzībā (kā noteikti arī būs svarīgākajā spēlē pret Itāliju) vai tiešām Bukarts nebūtu labāks.

Tas, ko globāli gribēju pateikt - Znaroks atsēdēja lielisku sezonu Belašihā, izlase tika atstāta novārtā...
Kaut vai no tāda viedokļa, lai personīgi sarunātu Sorokinu vai Skrastiņu uz čempi.
Arī - visiem piekrītu - kādas herņas pēc pirmie divi periodi tika aizvadīti tā, kā tika aizvadīti? Jau otrā puslaika vidū bija redzams, ka jālauž spēles gaita, ka nenotiek viss kā vajag. Vai pāreja uz 3 maiņām, vai kaut vai kāds kautiņš vai spēka paņēmiens. Nekā tāda nebija...

Bet nu jāgaida nākamās spēles, jācer, ka Znaroks ir paņēmis savam spēles stilam labākos spēlētājus un liks viņiem izpildīt savu plānu, jo pagaidām izskatās diezgan pašvaki.
+1 tomēr spēli zaudējām taktiski un tas ir fakts.

     [+] [-]

, 2010-05-09 18:20, pirms 15 gadiem
osio rakstīja: Nav tik traki.
Bet spēle ar Itāliju, lai kā to negribētos atzīt, būs par izdzīvošanu.
Optimistiem - domājat Itālija arī neskaņojas šai vienīgajai spēlei un nesaprot savu vietu pasaules hokejā?

Par spēli:
* sakiet man vienalga ko - pirmā maiņa neattaisno pirmās statusu; mans variants - Herberts tur Vācijas bundeslīgā ir baigais superstārs, tomēr, iespējams KHL līmenim drusku par švaku. Šajā kontekstā - kāpēc tad ar RD neslēdz (jo negrib - kāpēc?) līgumu?
* Džeriņš stipri krīt ārā pie KHL norūdītajiem Laura un Miķeļa. No vienas puses sūds ar to, bet rezultāts tāds, ka maiņa nevarīga, nepalika pat atmiņā neviens spilgts moments pie Šveiciešu vārtiem. Līdz ar ko sanāk, ka otrā maiņa atsēž aizsardzībā.
* Karsums - Sprukts - Daugaviņš - WTF? Čaļi vispār pazuda tulkojumā... Un ja nemaldos ielaida arī abus vārtus. Spēka maiņa saucas...
* Tātad vienīgais, kas priecēja - 4.maiņa ((: Gols, momenti, viss kā vajag, tikai svarīgs jautājums - ja 4.maiņa negāja laukumā atsēdēties aizsardzībā (kā noteikti arī būs svarīgākajā spēlē pret Itāliju) vai tiešām Bukarts nebūtu labāks.

Tas, ko globāli gribēju pateikt - Znaroks atsēdēja lielisku sezonu Belašihā, izlase tika atstāta novārtā...
Kaut vai no tāda viedokļa, lai personīgi sarunātu Sorokinu vai Skrastiņu uz čempi.
Arī - visiem piekrītu - kādas herņas pēc pirmie divi periodi tika aizvadīti tā, kā tika aizvadīti? Jau otrā puslaika vidū bija redzams, ka jālauž spēles gaita, ka nenotiek viss kā vajag. Vai pāreja uz 3 maiņām, vai kaut vai kāds kautiņš vai spēka paņēmiens. Nekā tāda nebija...

Bet nu jāgaida nākamās spēles, jācer, ka Znaroks ir paņēmis savam spēles stilam labākos spēlētājus un liks viņiem izpildīt savu plānu, jo pagaidām izskatās diezgan pašvaki.
Gaidam ,ka Znaroks varbuut izvilks brinumu pret Kanadu bet diezvai

     [+] [-]

, 2010-05-09 18:22, pirms 15 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Dagy ta tu varetu jebkura cita cempii kad mes sakam ar grandiem (kanadu,asv,krieviju) bet seit mes pret sveici sakam un tagad mums OBLIGATI japanjem kaut vai 1 punkts no kanadas un jauzvar italija citu variantu prosta nav (ja velamies ieklut 8niekaa)
nu varbut ,bet Shveice jau nav no vaajakajaam komandam ari Pasaules rangaa butiba vinji ir virs mums ( 8.) . Vienkarshi gaidat nakamo speli , un viss , ja zinu ,pati biju ljoti neapmierinata ar speli ,bet tomer ir jamak pienjemt ,ka tas IR SPORTS , tur gadas viskkas

     [+] [-]

, 2010-05-09 18:50, pirms 15 gadiem
Dagy rakstīja: nu varbut ,bet Shveice jau nav no vaajakajaam komandam ari Pasaules rangaa butiba vinji ir virs mums ( 8.) . Vienkarshi gaidat nakamo speli , un viss , ja zinu ,pati biju ljoti neapmierinata ar speli ,bet tomer ir jamak pienjemt ,ka tas IR SPORTS , tur gadas viskkas
Ne nu ceresim uz to labako ka vienmeer Viena intervija neatceros kur lasiju znaroks ja nemaldos sodien teica ,ka ir iespejams paveikt mazu brinumu tieshi saistiiba ar kanaadu bet nu nez nez...