Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Zināms Latvijas hokeja izlases sastāvs, mērķis - labāko astoņnieks

Jānis Celmiņš

Zināms Latvijas hokeja izlases sastāvs, mērķis - labāko astoņnieks
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", "f64"

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks šodien paziņojis izlases sastāvu – hokejistus, kuri jau rīt dosies uz pasaules čempionātu Vācijā. Pirmajam čempionāta posmam tiks pieteikti 12 uzbrucēji, astoņi aizsargi un trīs vārtsargi.

Znaroks nolēmis uz Vāciju vest 13 uzbrucējus, astoņus aizsargus un trīs vārtsargus. Mājās paliks Armands Bērziņš, Roberts Jekimovs, Oskars Cibuļskis, Maksims Širokovs, bet Kaspars Saulietis dosies uz Vāciju, lai pēc pirmā posma sacensībām nomainītu Miķeli Rēdlihu, kurš personīgu iemeslu dēļ spēlēs vien pirmajā čempionāta posmā. Latvijas Hokeja federācija (LHF) vadība izlasei izvirzījusi uzdevumu iekļūt labāko astoņu komandu skaitā.

Pirmo spēli pasaules čempionātā Manheimā Latvijas izlase aizvadīs jau šo sestdien pulksten 21.15, kad tiksies ar Šveices izlasi. Vēl B apakšgrupā kopā ar Latvijas un Šveices izlasēm spēlē Kanādas un Itālijas izlases.

Latvijas izlases sastāvs pasaules čempionātā

Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Edgars Lūsiņš, Mārtiņš Raitums
Uzbrucēji: Mārtiņš Cipulis, Herberts Vasiļjevs, Aleksandrs Ņiživijs, Mārtiņš Karsums, Jānis Sprukts, Kaspars Daugaviņš, Miķelis Rēdlihs, Andris Džeriņš, Lauris Dārziņš, Juris Štāls, Sergejs Pečura, Gints Meija.
Aizsargi: Arvīds Reķis, Georgijs Pujacs, Guntis Galviņš, Aleksandrs Jerofejevs, Jānis Andersons, Kristaps Sotnieks, Māris Jass un Jēkabs Rēdlihs.

Rezervē: Kaspars Saulietis

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-05 17:27, pirms 15 gadiem
Tiko lasiju ice box rakstu par to ka Bukartu neņēma, jo vins ir tā kā pirmo 3 maiņu speletajs maleejais!
Tad jau tiešam ja ar Miķeli čakars, vajadzeja iespēlēt Bukartu tur!
Un Saulietis ka tika minēts izteikts 4 maiņas spēlētajs, ganjau arii tiks paspēlēt sava maiņā!

     [+] [-]

, 2010-05-05 17:30, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: toties Ankipana vita pie Sprukta speles Daugavins.. domaju ka tas ir lielaks ieguvums.. jaunaks, enerģiskaaks ir Daugavins..
Kaut gan Ankipāns ir ļoti labs -gan aizsardzībā, gan Uzbrukumā. Šī maiņa arī bija ļoti spēcīga, jo Daugaviņš ir ātrs, bet vēl daudz jatrenējas. Bet veiksmi mūsējiem.

     [+] [-]

, 2010-05-05 17:34, pirms 15 gadiem
KARABASSBARABASS rakstīja: Kāpēc nav Šašovs un Varjanovs!!!
Izlasi rakstu, tur vis minēts.

     [+] [-]

, 2010-05-05 17:35, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Njā. Skatoties tās zelta spēles, ko pa TV6 rāda, visi labākie. Tāds kaifs skatīties. Piem. vakar, kur mēs Krieviju 3:2 uzvarējām - Beļavskis, žoltoks,ozoliņš,skrastiņš,vītoliņš,Kerčš,Irbe u.t.t. Nu pasakiet, kad mums labāks sastāvs bijis. Njā, vecie labie laiki.
Nebija tajā čempionātā ne OZO ne Žoltoka, bet Znaroks tiešām iecietīgs pret jaunajiem tēviem , piemēram pie Tihanova par šādiem gājieniem pat izlases tuvumā nelaistu.

     [+] [-]

, 2010-05-05 17:41, pirms 15 gadiem
Veiksmi puišiem
Fani noteikti bus daudz un atbalstīs jus
Lai IZDODAS
LATVIJA!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 17:43, pirms 15 gadiem
Ja gribam tikt ceturtdaļfinālā, tad šveicieši ir jāsit pušu

     [+] [-]

, 2010-05-05 17:49, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Nebija tajā čempionātā ne OZO ne Žoltoka, bet Znaroks tiešām iecietīgs pret jaunajiem tēviem , piemēram pie Tihanova par šādiem gājieniem pat izlases tuvumā nelaistu.
Te nedaudz cita konkurence un šais laikos izlase nav vienīgā iespēja tikt uz ārzemēm

     [+] [-]

, 2010-05-05 17:51, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tieši tā! Un aizbāztas žaunas visiem umņikiem, kuri runāja par blatiem (Bērzs, Jekimovs).
Paklau, neesmu to SA lasījis, nevari īsos vārdos pastāstīt? ( par Bukartu)

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 17:54, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Varēja vienreiz izvirzīt mērķi tikt pieciniekā vismaz. Mērķim ir ar katru gadu jāaug savādāk mīcīšanās uz vietas sanāk.
Tu neesi pirmais kas izsaka šādu domu.
1.Vai ir kāds nopietns arguments, kapēc izvirzīt izlasei tik augstu mērķi??? Izlasei protams ir jāaug.
2.Vai Tev šķiet ka citās valstīs hokeja līmenis neaug? Varētu domāt ka viņi to vien dara, kā mūs gaida

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 17:56, pirms 15 gadiem
kur tas eksperts Bano tik miikstie palicis ???? izraadijaas ,ka tomeer vinjsh neko nejeedz un labaak shim tomeer paklusset . Kaa jau teicu Berzinjam jaapaliek maajaas un Pecura brauks uz chempi

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 18:00, pirms 15 gadiem
Лучше бы в место Мейи, поставили Букартса

  +8 [+] [-]

, 2010-05-05 18:02, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Paklau, neesmu to SA lasījis, nevari īsos vārdos pastāstīt? ( par Bukartu)
Znaroks: Robčiks ir domājošs jaunietis, viņam viss vēl priekšā, taču šobrīd – man nebūtu viņam, ko piedāvāt. Meklējām izteiktus ceturtās maiņas izpildītājus, kam nebūtu jāstāv uz zilās līnijas un jāgaida kolēģu piespēles pretuzbrukumiem. Šī maiņa atvieglo citiem dzīvi – iedod līderiem atelpu. No viņiem neprasa gūt vārtus, bet – zaudēt arī nedrīkst. Ko es vēlos sagaidīt no kreisā malējā uzbrucēja šajā maiņā? Viņš ir tā sauktais izejošais uzbrucējs, kam jāuzvelk uz sevi abus pretinieku aizsargus. Piemēram, Saulietis to var izdarīt, bet Bukarts – nevar. Roberts drīzāk atbilstu pirmo trīs maiņu uzbrucēju potenciālam, taču meistarības vēl pietrūkst. Ceturtajā maiņā viņam nav ko darīt, bet – vai tad man būtu mājās jāatstāj Miša Rēdlihs, Lauris vai Saška Ņiživijs, lai atbrīvotu vietu Bukartam? Būsim saprātīgi... Citādi – pret viņu pretenziju nav.”

     [+] [-]

, 2010-05-05 18:03, pirms 15 gadiem
Manuprat, bus 6-8 vieta

  -1 [+] [-]

, 2010-05-05 18:03, pirms 15 gadiem
Pirmajā spēlē spēlēs E.Masaļskis un otrais vārtsargs būs M. Raitums!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 18:22, pirms 15 gadiem
[quote abrags]
Paldies. No tā var secināt, ka znaroks nav izsvēris visu līdz galam - pēc "Mišas" aizbraukšanas trešajā maiņā kā reiz nebūs malējā uzbrucēja, kura lomai Saulietis tātad neder, jo viņš ir 4 maiņas uzbrucējs. Ja Saulieti ieliek ceturtajā, ko tad pacels uz trešo no ceturtās - Pečura atkrīt, tātad Štāls vai Meija. Bukarts, manuprāt, te iederētos labāk. Taču ar savu izvēli znaroks liek noprast - galvenais ir saglabāt vietu elitē, respektīvi, akcents uz pirmajām trīs spēlēm vai pat vienu (Itālija), pēc tam - kā sanāks, kas īpaši nesaskan ar mērķi - cīņa par 1/4 finālu, jo tas ir taktiskās nevis stratēģiskās domāšanas paraugs.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 18:23, pirms 15 gadiem
Teorētiski jau Bukartu varēja ņemt uz otro posmu Saulieša vietā. Ja ir tā, kā Znaroks saka, tad jau viņš būtu trešajā maiņā, nevis ceturtajā.

H, bet pirmās trīs maiņas pirmajā posmā mums ir dikti skaistas. Super vienkārši. Uzbrukums un vārtsargs mums šogad ir līmenī.

     [+] [-]

, 2010-05-05 18:24, pirms 15 gadiem
Reyz rakstīja: šaubos,ka Raitumu liks pret kanādu,tur vnk nobambardēs!
Tāpat nobombardēs.

     [+] [-]

, 2010-05-05 18:26, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: [quote abrags]
Paldies. No tā var secināt, ka znaroks nav izsvēris visu līdz galam - pēc "Mišas" aizbraukšanas trešajā maiņā kā reiz nebūs malējā uzbrucēja, kura lomai Saulietis tātad neder, jo viņš ir 4 maiņas uzbrucējs. Ja Saulieti ieliek ceturtajā, ko tad pacels uz trešo no ceturtās - Pečura atkrīt, tātad Štāls vai Meija. Bukarts, manuprāt, te iederētos labāk. Taču ar savu izvēli znaroks liek noprast - galvenais ir saglabāt vietu elitē, respektīvi, akcents uz pirmajām trīs spēlēm vai pat vienu (Itālija), pēc tam - kā sanāks, kas īpaši nesaskan ar mērķi - cīņa par 1/4 finālu.
Nav vis par to akcentu. Nepiekrītu. Uzvarot Šveici un Itāliju, teorētiski otrajā var pietikt ar uzvaru pār Franciju/Norvēģiju. Bet par Bukartu - es tomēr mainu savas domas no sava iepriekšējā komenta. Bukarts vairāk tendēts uz uzbrukumu, brīžiem pavisam atstājot novārtā aizsardzību. Un Znaroks to nepiedod, tāpēc jau arī Jekijs nav sastāvā. Bukarta laiks vēl pienāks.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-05 18:27, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tāpat nobombardēs.
nuuuu jau, nuuu jau... cerēsim, ka tik traki nebūs. pēc OS, jeb OS laikā, Masaļskis teica, ka ļoti gribētu uzspēlēt pret Kanādu. un VAI TU RE KĀ, te nu būs tev, Edžu, kanāda! nu būs jārada, ko mākam!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-05 18:28, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tāpat nobombardēs.
To Tu spried pēc pagājušā gada cīņas pret Kanādu?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-05 18:31, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: nuuuu jau, nuuu jau... cerēsim, ka tik traki nebūs. pēc OS, jeb OS laikā, Masaļskis teica, ka ļoti gribētu uzspēlēt pret Kanādu. un VAI TU RE KĀ, te nu būs tev, Edžu, kanāda! nu būs jārada, ko mākam!
Edža jau sen zināja, pret ko čempī jāspēlē.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 18:32, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: To Tu spried pēc pagājušā gada cīņas pret Kanādu?
To es spriežu pēc šī gada robiem aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2010-05-05 18:34, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Edža jau sen zināja, pret ko čempī jāspēlē.
man liekas, ka šogad pret Kanādu varētu sanākt, ja ne ļoti labi(uzvara), tad vismaz cienīgi(cienīgs zaudējums, tā teikt). Edža būs tas, kurš būs noskaņojies tai spēlei visvairāk. pamatīgs pārbaudījums un izaicinājums!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-05 18:35, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: To es spriežu pēc šī gada robiem aizsardzībā.
vismaz kāds atzīst, ka mums IR robi

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 18:37, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: vismaz kāds atzīst, ka mums IR robi
bet, vai tad nav?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 18:39, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: bet, vai tad nav?
es jau saku, ka ir... ja uzbrukumā ir nākuši klāt jaunie, tad par aizsargiem to teikt nevar

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 18:40, pirms 15 gadiem
Nu gan Miķelim būs jakapā ,ja jau laidīs prom pec 1. posma ...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 18:42, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: es jau saku, ka ir... ja uzbrukumā ir nākuši klāt jaunie, tad par aizsargiem to teikt nevar
+ vēl nav stabilo balstu.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-05 18:42, pirms 15 gadiem
Latvijas izlase savu pēdējo spēli aizvadīs 23.maijā 17.15. Ka es jums saku.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-05 18:43, pirms 15 gadiem
Lai izdodas PČ!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-05 18:43, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: es jau saku, ka ir... ja uzbrukumā ir nākuši klāt jaunie, tad par aizsargiem to teikt nevar
Jaunie pāri okeanam sitās...laigan tikai divi tomer ļoti,ļoti labā līmenī..

  +3 [+] [-]

, 2010-05-05 18:44, pirms 15 gadiem
es1ns rakstīja: Jaunie pāri okeanam sitās...
nu jā, tas gan. Kulda un Bārtulis. izlasei viņus TĀ vajag...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-05 18:45, pirms 15 gadiem
es1ns rakstīja: Nu gan Miķelim būs jakapā ,ja jau laidīs prom pec 1. posma ...
nav pat šaubu, ka to viņš arī darīs!

     [+] [-]

, 2010-05-05 18:46, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nav vis par to akcentu. Nepiekrītu. Uzvarot Šveici un Itāliju, teorētiski otrajā var pietikt ar uzvaru pār Franciju/Norvēģiju. Bet par Bukartu - es tomēr mainu savas domas no sava iepriekšējā komenta. Bukarts vairāk tendēts uz uzbrukumu, brīžiem pavisam atstājot novārtā aizsardzību. Un Znaroks to nepiedod, tāpēc jau arī Jekijs nav sastāvā. Bukarta laiks vēl pienāks.
Nedaudz jau apnicis tas "Bukarta laiks vel pienaks" bet nu labi redzēs ko rādīs šie 6 jaunie...