Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Kāds būs izlases sastāvs Manheimā?

Andris Liepa
Andris Liepa

Kāds būs izlases sastāvs Manheimā?
Kā Oļegs Znaroks, tā arī būs
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks pēc pārbaudes spēlēm pret Slovākiju sarunā ar icebox.lv atklāja, ka pasaules čempionātam tiks pieteikts līdzīgs sastāvs kā otrajā mačā, bet klāt nāks viens cilvēks.

Spēlēs pret Slovākiju nepiedalījās Aleksandrs Jerofejevs, kuram esot neliels savainojums. Intervijā icebox.lv Znaroks optimistiski izteicās par spēlētāja līdzdalību čempionātā, līdz ar to, visticamāk, sastāvā Jerofejevs būs. Znaroks Jerofejevu pārbaudes mačos Rīgā iespēlēja vienā pārī ar Gunti Galviņu, bet Slovākijā savainoto aizsargu aizstāja Māris Jass.

Otrajā spēlē pret Slovākiju Latvijas izlases pieteikumā bija par diviem laukuma spēlētājiem vairāk nekā atļauts pieteikt čempionātam, tādēļ, visticamāk, Māris Jass būs pirmais liekais. Grūtāk ir uzminēt otro. Pēdējos trīs čempionātos Znaroks turnīram ir pieteicis 8 aizsargus un 12 uzbrucējus. Ja Znaroks pieturēsies pie šīs formulas, tad sastāvā acīmredzot vieta nebūs Kasparam Saulietim. Savukārt Latvijas izlases trenerim izvēloties spēlēt ar trīs aizsargu pāriem un uz čempionātu vedot vienu rezervistu gan aizsardzībā, gan uzbrukumā, mājās paliks Maksims Širokovs.

Pēc sacensību pirmā posma, kad sastāvā varēs veikt papildinājumus, izlasei varētu pievienoties šobrīd savainojumu ārstējošais Jēkabs Rēdlihs.

Latvijas izlases provizoriskais sastāvs

Vārtsargi: Masaļskis, Lūsiņš
1.maiņa: Reķis – Pujacs, Cipulis – Vasiļjevs – Ņiživijs
2.maiņa: Galviņš – Jerofejevs, Karsums – Sprukts – Daugaviņš
3.maiņa: Andersons – Sotnieks, M. Rēdlihs – A.Džeriņš – Dārziņš
4.maiņa: Cibuļskis, Štāls – Pečura – Meija, M.Širokovs vai Saulietis

Izmantotie resursi:
icebox.lv

Sastāvā netiks iekļauti:

  • 290

  • 137

  • 100


  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 12:00, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Pēc tam, kad Znaroks niekļāva pēdējās spēles sastāvā Jekimovu un Bērziņu, kļuva skaidrs, ka viņi faktiski ir atskaitīti, jo šajā mačā ūsainis lika gandrīz 100 % tādu sastāvu, kāds startēs PČ.
tas "gandrīz" ir diezgan daudz. kaut vai tāpēc, ka vakar startēja ar 2 spēlētājiem vairāk, 2 kopj traumas (un var tikt iekļauti) + vēl ZAmerikas variants. tāpēc jāgaida treneru final secinājumi & traumēto iespējas

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 12:00, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Es neko negribu teikt, man tas neko nemaina. Bet man mēģina ieskaidrot, ka Lūsiņš ir 183, tāpēc es strīdos un pierādu taisnību.
Taisnība, patiesībā. Papētot google.lv attēlus, pat attēlos skaidri var redzēt atšķirību starp šiem vārtsargiem.
Izskatās līdzīgi kā Edža ar Martinu.

     [+] [-]

, 2010-05-04 12:08, pirms 15 gadiem
Musu aizsardziba stabili velk uz jaunaako aizsardziibu turniraa, tikai nav zinaams vai tas ir labi vai slikti.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 12:10, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: J.Rēdlihs nāks klāt pēc pirmā posma, kad varēs piesaukt papildspēkus, jo pagaidām viņam vēl ir trauma, kas liedz spēlēt.
Ēm, visi iesaistītie vēl cer, ka tu kļūdies.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 12:10, pirms 15 gadiem
redrum rakstīja: Ēm, visi iesaistītie vēl cer, ka tu kļūdies.
Tas, manuprāt, rakstā rakstīts.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 12:11, pirms 15 gadiem
pagaidam paarbaudes speelees nekaadu probleemu ar aizsardziibu nemaniju. jauni ir, bet pieredzeejuši arii. jaunus var izmaaciit, bet vecajiem savi stiķi un niki paliek.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-04 12:11, pirms 15 gadiem
tiem, kas saka, ka Jekimovam, Saulietim un Bukartma jabut sastava - ja piekritu, jekimovs un Bukarts ir tlaantigi uzbruceji, Saulietis varbut mazak, bet atcerieties, ka 4 mainja uzdevums bus spelet aizsardziba!!!! nevis telot krutos uzbrukuma(ko abi jaunekli pieprot), bet tiesi aizsardziba. tapec ari vinu vieta ir Meija, kurs uzbrukam neko nerada, bet vismaz nenoraidas un spele loti pabi aizsardziba. mes jau visi gribetu lai 4 mainja spele Daugavina un Karsuma limena uzbruceji, bet reali jau ja nevaram nokomplektet ari ceturto tikpat specigu mainu ka pirmas tris tad labak nokomplektet ar varbut nedaudz vajakiem uzbrucejiem uzbrukuma, bet labakie aizsardziba.
starp uzbrucejiem vienmer izcelies Berzins, viener bijis ar labako +/- koeficentu komanda, bet sogad vins izskatas vienkarsi drausmigi un laikam pat vina laba spele aizsardziba vinu vairs neglabs.
Lusins Raitums? kada starpiba? abi brauks, abi sildis solinu. sa vai ta, ne viens ne otrs neviena spele nenospeles ne sekundi.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-04 12:12, pirms 15 gadiem
PAR LATVIJU!!!! ';

     [+] [-]

, 2010-05-04 12:13, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 12:16, pirms 15 gadiem
mani sajas parbaudes speles pozitivi parsteidza tuvaka rezerve. vienmer lidzsim ir bijis ta, ka parbaudes speles pirmas tris mainas taisa rezultatu un rezervisti ta klusitem nevienam nemanot cinas par vietu komanda un ja kadam izdodas gut kut vienus vartus tad ta ir sensacija un vins jau praktiski garantejis vietu komanda. butiba vienmer lidz sim ir bijis ta, ka 4 mainja stipri atpaliek meistariba no parejiem. sogad jau pirmas mainas vieglitem slidinajas, katrai no lideru mainjam bija kada veiksmiga spele un tas ari viss, bet rezultatu jau taisija 4 mainja. kopuma 4 mainja bija daudz pamanamaki un ari rezultativaki par pirmajam tris mainjam. tas tikai nozime, ka jauna mainja iedzen liderus. un par to mes varam tikai priecaties.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 12:17, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Pff, un Raitums? Spēli skatījies? Plus vēl Lūsiņš ir ļoti mazs augumā, tas ir mīnuss.
P.S.Sev priekšā ripu neatsita arī Raitums.
Lūsiņš ir 1,83, Raitums 1,83, Masaļskis 1,76. Salīdzinājumam - Irbe bija 1,75. Tā ka par mazo Lūsiņu nevajag.

     [+] [-]

, 2010-05-04 12:18, pirms 15 gadiem
zanez rakstīja: Lūsiņš ir 1,83, Raitums 1,83, Masaļskis 1,76. Salīdzinājumam - Irbe bija 1,75. Tā ka par mazo Lūsiņu nevajag.
Šeit jau deva linkus, kur var redzēt, ka viņi nav viena garumā, arī bildēs tas ir pat ļoti redzams.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 12:18, pirms 15 gadiem
ja nebūtu savainots ankipāns, tad mums būtu ļoti zolīdas četras uzbrukuma maiņas!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 12:19, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: tiem, kas saka, ka Jekimovam, Saulietim un Bukartma jabut sastava - ja piekritu, jekimovs un Bukarts ir tlaantigi uzbruceji, Saulietis varbut mazak, bet atcerieties, ka 4 mainja uzdevums bus spelet aizsardziba!!!! nevis telot krutos uzbrukuma(ko abi jaunekli pieprot), bet tiesi aizsardziba. tapec ari vinu vieta ir Meija, kurs uzbrukam neko nerada, bet vismaz nenoraidas un spele loti pabi aizsardziba. mes jau visi gribetu lai 4 mainja spele Daugavina un Karsuma limena uzbruceji, bet reali jau ja nevaram nokomplektet ari ceturto tikpat specigu mainu ka pirmas tris tad labak nokomplektet ar varbut nedaudz vajakiem uzbrucejiem uzbrukuma, bet labakie aizsardziba.
starp uzbrucejiem vienmer izcelies Berzins, viener bijis ar labako +/- koeficentu komanda, bet sogad vins izskatas vienkarsi drausmigi un laikam pat vina laba spele aizsardziba vinu vairs neglabs.
Lusins Raitums? kada starpiba? abi brauks, abi sildis solinu. sa vai ta, ne viens ne otrs neviena spele nenospeles ne sekundi.
Lūdzu hokeja Dievu, lai ar Edžu nekas nenotiek, lai viņš ir labākajā formā.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 12:20, pirms 15 gadiem
Purciks rakstīja: Bukartu domāju ka Znaroks vispār neņems baigi lecās virsū Značokam!
Bukarts ir momentu nosledzejs, snaiperis, bet ne kapatajs. vina ista vieta ir pirmaja, otraja mainja, bet ne ceturtaja mainja kur tikai jaatsitas, pret pretinieku pirmo mainju un jasarga savus vartus.
domaju ari tapec vins nav komanda. 4 mainja ir vieta taidem ka Meija, kas negust daudz punktu, bet var reali izbesit prietinieku uzbrucejiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-04 12:21, pirms 15 gadiem
zanez rakstīja: Lūsiņš ir 1,83, Raitums 1,83, Masaļskis 1,76. Salīdzinājumam - Irbe bija 1,75. Tā ka par mazo Lūsiņu nevajag.
nu nevajag ticet visiem linkiem. tak speles skaidri redzams, ka Lusins ir mazs ka rukitis, ari komentetaji kuri vinu redz klatieni un treninos vinu regulari salidzina ar mazo Arturu Irbi

     [+] [-]

, 2010-05-04 12:22, pirms 15 gadiem
zanez rakstīja: Lūsiņš ir 1,83, Raitums 1,83, Masaļskis 1,76. Salīdzinājumam - Irbe bija 1,75. Tā ka par mazo Lūsiņu nevajag.
Lai Lūsiņš ir mazs, bet cik var? Cik var? Lūsiņš nav 183. Nu nav!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 12:24, pirms 15 gadiem
iisteniibaa Lūsiņam bija baigi labā spēles maniere- neatsist ripas, bet tās ķert. Masala jau reizēm grēko domādams ka viņš var 100% preciizi atsist ripu tur kur velas, bet Lūsiņš ķēra.bez tam savā spēlē jamais 1x tikai nolažoja vārtoties pa zemi, bet tas neko mums par laimi nemaksāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 12:26, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: Bukarts ir momentu nosledzejs, snaiperis, bet ne kapatajs. vina ista vieta ir pirmaja, otraja mainja, bet ne ceturtaja mainja kur tikai jaatsitas, pret pretinieku pirmo mainju un jasarga savus vartus.
domaju ari tapec vins nav komanda. 4 mainja ir vieta taidem ka Meija, kas negust daudz punktu, bet var reali izbesit prietinieku uzbrucejiem
tieši tāpat kā Brahmanis. it kā labs un rezultatīvs bet.... ne visiem iederas.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 12:27, pirms 15 gadiem
Ozz rakstīja: tieši tāpat kā Brahmanis. it kā labs un rezultatīvs bet.... ne visiem iederas.
kur tad labs

  +8 [+] [-]

, 2010-05-04 12:27, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: No kura avota Tu rāvi, ka Lūsiņam ir 183cm? eliteprospects.com (ļoti solīds saits ar visticamāko informāciju) raksta, ka viņam ir 174 cm.
varbūt Zane pierēķināja kaut kādus 9 cm no citas vietas?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 12:27, pirms 15 gadiem
Ozz rakstīja: varbūt Zane pierēķināja kaut kādus 9 cm no citas vietas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-05-04 12:30, pirms 15 gadiem
Ozz rakstīja: varbūt Zane pierēķināja kaut kādus 9 cm no citas vietas?
Tikai 9?

  +5 [+] [-]

, 2010-05-04 12:31, pirms 15 gadiem
LABI, KA BĒRZIŅŠ NAV!
Labāk Saulieti, nekā Meiju..Hokejs jāspēlē kā komandai, bet Meija to neprot..
Patīk, kā Sauluetis cīnās visās epizodēs līdz galam
PAR LATVIJU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 12:35, pirms 15 gadiem
Purciks rakstīja: Bukartu domāju ka Znaroks vispār neņems baigi lecās virsū Značokam!
Kā tu zini?

  +5 [+] [-]

, 2010-05-04 12:40, pirms 15 gadiem
Savādi neredzēt Bērziņu sastāvā. Ļoti pietrūkst Laviņa, Sorokina un K.Rēdliha..

     [+] [-]

, 2010-05-04 12:49, pirms 15 gadiem
Klau, nav kāda iespēja skatīties tv6 internetā? Gribu tās spēles redzēt, bet tā kanāla nav...

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 12:49, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Klau, nav kāda iespēja skatīties tv6 internetā? Gribu tās spēles redzēt, bet tā kanāla nav...
+1

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 12:54, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Klau, nav kāda iespēja skatīties tv6 internetā? Gribu tās spēles redzēt, bet tā kanāla nav...
TV3 mājaslapā varēs skatīties
tv3.lv: TV3 interneta portāls - WEB-TV
Kad būs PČ, tad šī mājas lapa būs aktīva