Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

Hokejistiem uzvara pēdējā pārbaudes spēlē

Hokejistiem uzvara pēdējā pārbaudes spēlē
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēdējā pārbaudes spēlē pirms pasaules čempionāta, kas šīs nedēļas nogalē sāksies Vācijā, Latvijas izlase šovakar Skalicā ar 2:0 pārspēja Slovākijas komandu, revanšējoties slovākiem par vakar piedzīvoto zaudējumu. Vārtus mūsējo labā guva Jānis Sprukts un Mārtiņš Karsums.

Pirmajās 20 minūtēs Latvijai neviena metiena!

Pirmais puslīdz nopietnais moments pie kādas izlases vārtiem bija 3. minūtē, kad Edgars Masaļskis ar nūju izsita pretinieku uzbrucējam ripu. Slovākiem mača sākumā bija ievērojams pārsvars, ripa pārsvarā uzturējās Latvijas izlases zonā un Masaļskim bija daudz darba, tiesa, patiešām labu vārtu gūšanas iespēju mājiniekiem nebija. Latvijai pirmais sakarīgais uzbrukums izdevās 12. minūtē, kad Lauris Dārziņš apspēlēja 2-3 pretiniekus un nokļuva aci pret aci ar Peteru Hamerlinu, taču aizmeta garām vārtiem no pāris metriem.

14. minūtē laukuma stūrī noteikumus pārkāpa Arvīds Reķis, un Latvijas izlase palika mazākumā. Slovāki tikai pašā vairākuma izskaņā izveidoja ļoti labu vārtu gūšanas iespēju, bet mājiniekiem rezultātu izlīdzināt neļāva Masaļskis kurš kritienā atvairīja Andreja Podkoņicka metienu. Ja Slovāki kaut ko centās darīt, tad mūsējie izskatījās pagalam nevarīgi. Pirmajā periodā Latvijas komandā nebija izdarījusi nevienu metienu vārtos. Lai arī tikai pārbaudes spēle, statistika nožēlojama.

Cits periods, cita Latvijas izlase

Acīmredzot pārtraukumā Oļegs Znaroks bija izvedis nopietnas pārrunas, jo Latvijas izlase agresīvi sāka otro trešdaļu, pirmo metienu, ilgi negaidot, no vidus zonas izpildīja Guntis Galviņš. Mūsējie turpināja uzbrukt, un perioda otrajā minūtē Jānis Sprukts, izslidojot no aiz vārtiem, iebakstīja ripu vārtos, izvirzot viesus vadībā – 1:0. Jāpiebilst, ka otrajā periodā Ginta Meijas vietā 4. maiņā spēlēja Kaspars Saulietis. Perioda 5. minūtē vēlreiz teicami nospēlēja Galviņš ar izcilu piespēli starp diviem aizsargiem izvirzot Mārtiņu Karsumu – 2:0.

Nedaudz vēlāk Latvija ieguva pirmo vairākumu, kurā nekas prātīgs neizdevās, tieši pretēji – Karsums saņēma mazo sodu par bloķēšanu. Karsuma piemēram sekoja Miķelis Rēdlihs, kurš noorganizēja mūsējiem lielo mazākumu, izturējām. Beidzoties mazākumam, Rēdliham, izslidojot no noraidīto soliņa, bija izrāviens viens pret vienu ar Hamerliku, diemžēl nekā. Miķelis otrajā trešdaļā bija ļoti aktīvs, vēlāk neilgā laikā nopelnot otro noraidījumu. Viņam par laimi slovāki to nerealizēja. Slovākiem labākais moments bija priekšpēdējā minūtē, kad Masaļskis kopā ar Galviņu neitralizēja Romāna Kukumberga izgājienu viens pret vienu. Tāpat kā vakar, arī šoreiz mums divu vārtu pārsvars pēc otrā perioda – 2:0.

Pārsvars nosargāts - uzvara

Mača pēdējās 20 minūtes sākās ar slovāku ofensīvu, kuru mūsējiem izdevās apslāpēt, pirmajās sešās minūtēs neitralizējot arī mājinieku skaitlisko vairākumu. Slovāku spiediens arvien pieauga, mājinieki centās spēlēt spēka hokeju, bieži izmantojot vienu vai pat divus hokejistus Masaļska vārtu priekšā. Brīdis atelpai mūsējiem radās perioda vidū, kad Rēdlihs nopelnīja vairākumu. Pēc tam vēl viens vairākums. Atkal nekā, kas kārtējo reizi parāda, pie kā jāstrādā treniņos.

Latvijas izlase prasmīgi aizsargājās. Slovākiem nelīdzēja pat vārtsarga nomaiņa pret sesto laukuma spēlētāju. Mūsējie nosargāja pārsvaru un uzvarēja ar 2:0. Tātad sešās pārbaudes spēlēs pirms čempionāta piecas uzvaras un viena neveiksme. Pirmā spēle Vācijā mums 8. maijā pret Šveici. Latvijas izlases galīgais sastāvs pasaules čempionātam tiks nosaukts trešdien, 5. maijā.

Pārbaudes spēle

Slovākija – Latvija 0:2 (0:0, 0:2, 0:0)
Vārti: 21:02 Sprukts (Galviņš) 0:1, 24:11 Karsums (Galviņš, Jass) 0:2
Vārtsargi: Hamerliks - Masaļskis

Latvijas sastāvs
Masaļskis
Reķis – Pujacs, Cipulis – Vasiļjevs – Ņiživijs
Jass – Galviņš, Karsums – Sprukts – Daugaviņš
Sotnieks – Andersons, Rēdlihs – Džeriņš – Dārziņš
Širokovs – Cibuļskis, Štāls – Pečura – Meija (Saulietis)

Izmantotie resursi:
szlh.sk

Kas pārbaudes spēlēs iepriecināja visvairāk?

  • 93

  • 140

  • 38

  • 401



, 2010-05-03 20:03, pirms 15 gadiem
Šovakar Znaroks pateiks dažus skarbus vārdus Miķelim
, 2010-05-03 20:03, pirms 15 gadiem
Redz kaa Edgars, ja grib - tad var!
, 2010-05-03 20:03, pirms 15 gadiem
Pozitīvas emocijas un aiziet uz čempi! Sarauj..
, 2010-05-03 20:03, pirms 15 gadiem
Uz labas nots sāksim čempionātu!
Un apsveicu Edžu ar sauso spēli.
, 2010-05-03 20:03, pirms 15 gadiem
Iemetieni pakaļā, metieni pakaļā, vairākums pakaļā, rezultāts pieciniekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ledinja
, 2010-05-03 20:04, pirms 15 gadiem
Malači
Značoks savā elementa kamerai : Uhady atsuda b**
, 2010-05-03 20:04, pirms 15 gadiem
Kā saka - laba ceļa maize uz Vāciju
, 2010-05-03 20:04, pirms 15 gadiem
Miķelītīm un Laurītim novēlētu labāku realizāciju...
, 2010-05-03 20:04, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: esmu viilusies..
Jo Hossa nespēlēja?
, 2010-05-03 20:04, pirms 15 gadiem
Edgars malacis liela daļa uzvaras viņa nopelns!
, 2010-05-03 20:05, pirms 15 gadiem
Prieks par uzvaru un veiksmi PČ!! Laba ceļamaize uz čempi!! Par Latviju!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:05, pirms 15 gadiem
Musejejie labakie!!!! Latvija ceram uz jums!!!!!
, 2010-05-03 20:06, pirms 15 gadiem
Malači, tā turēt .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:06, pirms 15 gadiem
Edzha - cepuri nost! Mikjelis - kaa, lai taa saudziigaak pasaka, taada sajuuta, ka chalim zvaigzniites galvaa - pilniibaa neieveero speeles discipliinu, individuaali vadaas, zaudee ripu, paarkaapj noteikumus....
, 2010-05-03 20:07, pirms 15 gadiem
Prieks par Edžas lielisko speli,papildus parlieciba pirms PČ,tikai Riga vel nopietni jastrada pie vairakuma nu tas mums neit galiigi........čempi tam var but izskiross faktors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:07, pirms 15 gadiem
normāla spēle pirts apstākļos, un rezultāts ļoti patīkams!
, 2010-05-03 20:07, pirms 15 gadiem
Beidzot netikai rezultāts, bet arī spēles kvalitāte iepriecināja. Edža šodien vienkārši lielisks!
Tagad tik ar pozitīvām emocijām uz čempionātu pretī uzvarām!
, 2010-05-03 20:08, pirms 15 gadiem
vairākums jau izskatījās sakarīgāks, ir izspēle, metieni, tikai to vārtu trūkst! nu līdz čempim vēl pieslīpēs. nu ko, tad turās PČ!!!
, 2010-05-03 20:08, pirms 15 gadiem
WOW!Kurš klubs negribētu Edžu?Malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sport_star
, 2010-05-03 20:09, pirms 15 gadiem
Gint, daudz laimes vārda dienā!
, 2010-05-03 20:09, pirms 15 gadiem
uzvarēt slovākus viņu laukumā - vērā ņemams panākums
Slēpts komentārs: ledinja
, 2010-05-03 20:10, pirms 15 gadiem
redz kā tagad visi par Edžu sajūsmā, bet pēc vakardienas spēles gan šo par pēdējo grēkāzi un tizleni pataisīja!!! kauns, tauta, kauns!!!
, 2010-05-03 20:11, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: nee, ne jau par to - es zinaaju, ka vinjshs nespeelees; bet gan par speeles rezultaatu..
kas vainas rezultātam??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:12, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: par viņa aktivitāti un cīņas sparu??
par nevajadzīgiem pārkāpumiem
, 2010-05-03 20:13, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: redz kā tagad visi par Edžu sajūsmā, bet pēc vakardienas spēles gan šo par pēdējo grēkāzi un tizleni pataisīja!!! kauns, tauta, kauns!!!
Tieši manas domas. Redzēsim turpmāk vai arī būs - Edža super,Edža malacis .
Latvieši paliek Latvieši.
, 2010-05-03 20:13, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Tu jau skaties nevis uz lidzjutejiem ,bet uz pirskolas limeni ,kas dzied lidzi tam kads sniegums ir
jā, un diemžēl tādu ir daudz... :/
, 2010-05-03 20:13, pirms 15 gadiem
Nu ko... tagad, veči, būs pa īstam! Nelieciet mums sirmot!
Slēpts komentārs: sport_star
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:16, pirms 15 gadiem
Re kā Karsums atvēries, izskatā Sprukta maiņa būs vilcēji, jo visveiksmīgāk cīnās pie apmalēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:17, pirms 15 gadiem
Skatama un saturiga spele. Uz tadas pasas nots ari PČ, lai veicas!!!
, 2010-05-03 20:19, pirms 15 gadiem
Saulietis vairaak paarliecinaaja par Meiju

Malachi lai veicas chempii
, 2010-05-03 20:20, pirms 15 gadiem
siikais62 rakstīja: Skatama un saturiga spele. Uz tadas pasas nots ari PČ, lai veicas!!!
Redzeejo tikai peedejo periodu, bet varu teikt, ka 3 periodu musejie speleja ar taadu 50% atdevi kaa vakar, ledus loti slikts, speele nekaada.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:24, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: ļoti daudziem ir nevajadzīgu pārkāpumu. Piemērma, kā Reķim. Arī šodien divi noraidijumu. Silda tikai to soliņu .Bet Miķelis vismaz dara arī kaut ko citu.
nu tam es varu piekrist, kaut gan Miķelis nemaz nav no tiem lielākajiem noraidījumu pelnītājiem
, 2010-05-03 20:24, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Taču pārbaudes spēlēs viņa darbība ir pārāk neproduktīva. Ar skaistiem, bet nereakizētiem vārtu momentiem vien uzvaras nevar izcīnīt. Es nenolieku Miķeli, jo uzskatu viņu par vienu no labākajiem LV uzbrucējiem, tači ir arī fakts, ka viņam ir sakāpis galvā.
Tu to spried tikai pēc aktīvās darbības, noradijumu skaita ??? Tad uzreiz ir sakāpis galvā?? LAi nu kam,bet nejau Miķelim.Tādas muļķibas es sen nebiju lasijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:25, pirms 15 gadiem
Arēna gan laikam tāda migla, ka otrā galā neko nevar redzēt..
, 2010-05-03 20:26, pirms 15 gadiem
nu ko , vajag uzvarēt kādu grandu , kā pagājušo gad Zviedriju
domāju visi saprotat , kuru grandu es domāju...
, 2010-05-03 20:27, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Taču pārbaudes spēlēs viņa darbība ir pārāk neproduktīva. Ar skaistiem, bet nereakizētiem vārtu momentiem vien uzvaras nevar izcīnīt. Es nenolieku Miķeli, jo uzskatu viņu par vienu no labākajiem LV uzbrucējiem, tači ir arī fakts, ka viņam ir sakāpis galvā.
jā, bet, no kā? neko tādu šajās pārbaudes spēlēs viņš nav izdarījis, lai viņam deguns būtu mākoņos. un par momentiem piekrītu - to viņam ir daudz - pats sev izkārto, vai kāds cits, bet realizācija nekāda. un tam nav nekāda sakara ar caurām nūju lāpstiņām...
, 2010-05-03 20:27, pirms 15 gadiem
Prieks par uzvaru Musejie visi mala4i! Sastavs labs, teiksu ka ari diezgan disciplinets tur tik dazhi ta disciplina pieklibo esmu ljoti prieciga ka uz PČ dosimies ar labu noskanu pie vairakumiem treninjos piestradas un bus oky Veiksmi musu puisiem 8.maija...
Hello visiem optimistiem
, 2010-05-03 20:28, pirms 15 gadiem
Sūds ar to rezultātu, galvenais, ka atkal parādījušās vecās kaites- vairākuma impotence, Miķelim kājas ir, galvas nav, tāda vispārēja nesaskaņotība, brīžiem haoss aizsardzībā- īsi sakot, prieka maz...
Vienīgā cerība, ka mūsējie vēl joprojām ir tai bedrē, un līdz čempim izkāps...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:31, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: jā, bet, no kā? neko tādu šajās pārbaudes spēlēs viņš nav izdarījis, lai viņam deguns būtu mākoņos. un par momentiem piekrītu - to viņam ir daudz - pats sev izkārto, vai kāds cits, bet realizācija nekāda. un tam nav nekāda sakara ar caurām nūju lāpstiņām...
Jā, neko tādu nav izdarijis.. tikai guvis vārtus, izkārtojis gūšanas momentus, ar savu ātrumu, aktivitāti licis izdarīt pretiniekiem pret sevi pārkāpumus.
Visu laiku Miķelis bija kā Hokejists Nr1. bet šeit,viena spēle, kurā viņš nopelna 2 noraidijumus, kuru dēļ pat nekā traka nenotika ,viņš uzreiz tiek pelts un nomelnots. Jūs turaties līmenī "labākie fani pasaulē"!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:31, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: sportal.sk raksta, ka bijuši 1967 skatītāji, metienu attiecība 40:17. Šamie uzslata, ka LV uzvarēja tikai Masaļska izcilajai spēlei.
šiem vajag atgādināt par Canadians spēlēm
, 2010-05-03 20:31, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: sportal.sk raksta, ka bijuši 1967 skatītāji, metienu attiecība 40:17. Šamie uzslata, ka LV uzvarēja tikai Masaļska izcilajai spēlei.
vārtsargs puse komandas, tāpēc jau viņš tur ir - ja aizsardzība klibo, tad vārtsargam ir jāglābj
, 2010-05-03 20:31, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: sportal.sk raksta, ka bijuši 1967 skatītāji, metienu attiecība 40:17. Šamie uzslata, ka LV uzvarēja tikai Masaļska izcilajai spēlei.
Tur taču viss slovāku valodā....
, 2010-05-03 20:32, pirms 15 gadiem
Kāpēc gan, lai Miķelim būtu sakāpis galvā? Viņš labi zina, ka ir stabils izlasē tāpēc var atļauties tā spēlēt.
Par spēli runājot, pirmais periods vienkārši graujošs, neviena metiena, labi vismaz, ka aizsardzībā labi nospēlēja un uzvarēja!
Veiksi čaļiem PČ!
, 2010-05-03 20:33, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Jā, neko tādu nav izdarijis.. tikai guvis vārtus, izkārtojis gūšanas momentus, ar savu ātrumu, aktivitāti licis izdarīt pretiniekiem pret sevi pārkāpumus.
Visu laiku Miķelis bija kā Hokejists Nr1. bet šeit,viena spēle, kurā viņš nopelna 2 noraidijumus, kura dēļ nekā traka nenotika ,viņš uzreiz tiek pelts un nomelnots. Jūs turaties līmenī "labākie fani pasaulē"!!!
bet Tev laikam nav skaidrs, ka runa iet tkai par disciplinētību. kur Tu izlasīju kaut ko tādu, ka viņš ir slikts spēlētājs vai nezin kas vēl?! KUR?! es arī gribu redzēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:34, pirms 15 gadiem
2 nepārliecinošas spēles. Pret baltkrieviem spēlējot izskatījās daudz labāk. Cerams PČ rādīs saturīgāku sniegumu kaut gan īpaši cerēt pamata nav.
, 2010-05-03 20:35, pirms 15 gadiem
Latviete_3 rakstīja: Kāpēc gan, lai Miķelim būtu sakāpis galvā? Viņš labi zina, ka ir stabils izlasē tāpēc var atļauties tā spēlēt.
Par spēli runājot, pirmais periods vienkārši graujošs, neviena metiena, labi vismaz, ka aizsardzībā labi nospēlēja un uzvarēja!
Veiksi čaļiem PČ!
graujoš periods būtu tad, ja mēs nebūtu metušie nevienu reizi (kā gluži nebija) un MUMS būtu sametuši kastē apmēram 3 ripas. tad varētu teikt,ka periods graujošs, meitenīt.
, 2010-05-03 20:36, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Viņam ir nedaudz sakāpis galvā pēc lieliskās sezonas DR rindās, jo viņš bija viens no labākajiem snaiperiem un dubultoja punktu ražu salūdzunājumā ar iepriekšejo sezonu. Pārāk individuāli viņš spēlē pārbaudes mačos, gribot vienatnē vai divatā ar Lauri apspēlēt visu pretinieku piecinieku.
starp citu, baigi nepatika, ka šie abi - Miķelis ar Lauri - izgnorēja Džeriņu. saspēlējās tikai savā starpā un jā, pārāk individuāli pat tur, kur ir reāli momenti un var nospēlēt vienkāršāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:37, pirms 15 gadiem
Latviete_3 rakstīja: Kāpēc gan, lai Miķelim būtu sakāpis galvā? Viņš labi zina, ka ir stabils izlasē tāpēc var atļauties tā spēlēt.
Tad varbūt nevajag piedalīties pārbaudes spēlēs? Un pret Kanādu arī varēs atļauties pīt tos musturus? To sauc savādāk- neprofesionāla attieksme.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:38, pirms 15 gadiem
Miķelim ar Lauri laikam galvā nedaudz sakāpis. Iedomājušies sevi par rūdītiem NHL spēlētājiem ar miljonu kontraktiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:40, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: ceu ka tev majas nebus elektribas kad ies PC ,lai tu nevaretu gudri muldet
Ceri,kas tev cits atliek
, 2010-05-03 20:40, pirms 15 gadiem
Prieks par Karsumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:42, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Es pirms kāda laika 2 mēnešus nodzīvoju Slovākijā un diezgan labi iemācīos viņu valodu. Kaut arī šis tas jau ir aizmirsies, teksta būtību saprotu.
Ko vēl raksta? Slavē mūsu komandu, vai tikai par savējiem iet runa?
, 2010-05-03 20:43, pirms 15 gadiem
Pec manam domam no aizsargiem liekam jabut Cibulskim
, 2010-05-03 20:43, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: bet Tev laikam nav skaidrs, ka runa iet tkai par disciplinētību. kur Tu izlasīju kaut ko tādu, ka viņš ir slikts spēlētājs vai nezin kas vēl?! KUR?! es arī gribu redzēt
Da tu palasi komentārus vērīgāk.
Un kur tu redzi,ka es saku,ka viņš ir slikts spēlētājs?
Bet runas,par to,ka redz,viņam esot galvā sakāpis, kā viņš spēlē, utt, neliecina,ka jūsu domas noved pie tā, kā par viņu runāja RD sezonas laikā.
Vai tas nav diezgan dumji spriest pēc disciplinētību(pēc vienas spēles),ka viņam galvā ir sakāpis?? Kāpēc šādas runas negāja,kad viņš vārtus guva un rezultatīvas piespēles deva?? Vienkārši jums laikam, pēc katras spēles vajag kādu upuri, kuru "noēst", šoreiz tas ir Miķelis. PČ laikā jūs vēl par viņa spēli siekalosieties ,piemini manus vārdus.
, 2010-05-03 20:47, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tad varbūt nevajag piedalīties pārbaudes spēlēs? Un pret Kanādu arī varēs atļauties pīt tos musturus? To sauc savādāk- neprofesionāla attieksme.
Domāju, ka viņš tā tikai spēlē pārbaudes spēlēs, bet PČ, tur jau būs savādāka attieksme. Džeriņu gan viņiem derētu vairāk respektēt.
, 2010-05-03 20:48, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Da tu palasi komentārus vērīgāk.
Un kur tu redzi,ka es saku,ka viņš ir slikts spēlētājs?
Bet runas,par to,ka redz,viņam esot galvā sakāpis, kā viņš spēlē, utt, neliecina,ka jūsu domas noved pie tā, kā par viņu runāja RD sezonas laikā.
Vai tas nav diezgan dumji spriest pēc disciplinētību(pēc vienas spēles),ka viņam galvā ir sakāpis?? Kāpēc šādas runas negāja,kad viņš vārtus guva un rezultatīvas piespēles deva?? Vienkārši jums laikam, pēc katras spēles vajag kādu upuri, kuru "noēst", šoreiz tas ir Miķelis. PČ laikā jūs vēl par viņa spēli siekalosieties ,piemini manus vārdus.
bet saproti, runa iet par šo spēli. tikai par šo. jā, tas pats attiecas uz Reķi. visiem zināms par to, cik Znaroks ir prasīgs attiecībā uz spēles disciplīnu, bet nez kāpēc ir jānoraidās pavisam muļķīgās situācijās ?! es piem nedomāju, ka viņam ir sakāpis galvā, viņš vnk reizēm pārlieku aizraujas un savā zonā vadīties arī nevajadzētu. daudziem tāds niķis. nevajag te ziloni no mušas uzpūst, neviens tavu Miķeli neaiztiek, kuš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:49, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tad varbūt nevajag piedalīties pārbaudes spēlēs? Un pret Kanādu arī varēs atļauties pīt tos musturus? To sauc savādāk- neprofesionāla attieksme.
+
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:50, pirms 15 gadiem
aizver muti rakstīja: Kurā vietā tad šodien un vakar Džeriņš tika ignorēts? Jā, pret Baltkrieviem spēlējot viņš tika mazliet "ignorēts" (ja komentētāji to tik uzstājīgi nebūtu tajā spēlē teikuši, tad pats to būtu pamanījis? ), taču pret slovākiem, manuprāt, viss ar šo maiņu bija vislabākajā kārtībā.
par pirmajām spēlem arī es runāju un, kāds sakars komentētājiem - es biju arēnā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 20:52, pirms 15 gadiem
aizver muti rakstīja: Kurā vietā tad šodien un vakar Džeriņš tika ignorēts? Jā, pret Baltkrieviem spēlējot viņš tika mazliet "ignorēts" (ja komentētāji to tik uzstājīgi nebūtu tajā spēlē teikuši, tad pats to būtu pamanījis? ), taču pret slovākiem, manuprāt, viss ar šo maiņu bija vislabākajā kārtībā.
Vismaz kāds kas kaut ko saprot.
+1.
, 2010-05-03 20:52, pirms 15 gadiem
Nav Bērziņš, ķeramies Miķelim klāt?

Tās ir pārbaudes spēles, Rēdliham vieta sastāvā droša, viņš var atļauties arī nedaudz pariskēt. Es jūtu, ka PČ viņš vēl gūs kādus uzvaras vārtus un visi atkal būs laimīgi.
Slēpts komentārs: sport_star
Slēpts komentārs: sport_star
, 2010-05-03 20:55, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Slovākijā biji?
Džeriņš vispār sākumā nebija starp Larii un Miķeli (ja nekļūdos)
AK DIEVS, TU ESI PILNĪGS AUNAPIERE! izlasi vēlreiz, gan jau sapratīsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sport_star
, 2010-05-03 21:02, pirms 15 gadiem
Latviete_3 rakstīja: Domāju, ka viņš tā tikai spēlē pārbaudes spēlēs, bet PČ, tur jau būs savādāka attieksme. Džeriņu gan viņiem derētu vairāk respektēt.
Parasti tā nemēdz notikt. Ir grūti tā pārregulēties iekšēji, ja esi pieņēmis, ka var mazliet laist luni. Tam nepieciešams laiks, spēles, kas lauž noskaņojumu.
Par Džeriņu- sāk jau palikt labāk.
, 2010-05-03 21:03, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: AK DIEVS, TU ESI PILNĪGS AUNAPIERE! izlasi vēlreiz, gan jau sapratīsi
turpini tik vārīties savā sulā.
Bez savstarpējiem apvainojumiem gan iztiksim.
, 2010-05-03 21:06, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: turpini tik vārīties savā sulā.
Bez savstarpējiem apvainojumiem gan iztiksim.
uzvilkti nervi, sorry. vnk runa iet par spēli pret baltkrieviem, kurā Džeriņš SPĒLĒJA ar Lauri un Miķeli. starp citu, trpat arēnā, nevis Slovākijā!
, 2010-05-03 21:08, pirms 15 gadiem
spēles iesākums nebija tika veiksmīgs, bet prieks par puišiem, ka spēja izrādīt pretsparu slovāku spiedienam un pēc pirmās trešdaļas noturēt iniciatīvu pie sevis. Apsveicu Edžu ar sauso uzvaru!
, 2010-05-03 21:12, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: Nav Bērziņš, ķeramies Miķelim klāt?

Tās ir pārbaudes spēles, Rēdliham vieta sastāvā droša, viņš var atļauties arī nedaudz pariskēt. Es jūtu, ka PČ viņš vēl gūs kādus uzvaras vārtus un visi atkal būs laimīgi.
bet bija arī kur piesieties. Šādas kļūdas (skat. pretinieka aizsardzības zonā grūst uz apmali pretspēlētāji, tādējādi nevajadzīgi nopelnot divu min. sodu) Miķelis ir pieļāvis arī daudz atbildīgākos mačos tā paša Dinamo sastāvā. Ir jāspēj savaldīties.`
, 2010-05-03 21:12, pirms 15 gadiem
tb. pretspēlētāju
, 2010-05-03 21:19, pirms 15 gadiem
Nav svarīgi cik tu met, bet cik tu bieži trāpi! ';
, 2010-05-03 21:20, pirms 15 gadiem
aicisp rakstīja: Nav svarīgi cik tu met, bet cik tu bieži trāpi!
Jo vairāk metīsi, jo lielāka iespēja, ka trāpīsi.
, 2010-05-03 21:21, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Jo vairāk metīsi, jo lielāka iespēja, ka trāpīsi.
un kā tev šodienas spēle?
';
, 2010-05-03 21:22, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Jo vairāk metīsi, jo lielāka iespēja, ka trāpīsi.
nevar būt?
, 2010-05-03 21:24, pirms 15 gadiem
aicisp rakstīja: un kā tev šodienas spēle?
Neredzēju, tajā laikā pelnīju naudu zolē.
, 2010-05-03 21:24, pirms 15 gadiem
A kur ir Hossa! Vai ta pč nespēlēs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-03 21:31, pirms 15 gadiem
Uzbrukums izskataas diezgan interesanti, aizsargi iespeejams buus vieni no vaajaakajiem PC, bet lai nu veicas!!!!!
, 2010-05-03 21:32, pirms 15 gadiem
Nezinu ka citiem bet man liekas ka pirma maina butu japajauc jo Vasiljeva troika galigi bukse gan vairakuma gan vienados sastavos parbaudes speles ari neviens no sis mainas neizcelas individuali ar labam epizodem bija tas divas ripas pret franciju bet ta tomer ir zemaka ranga komanda
, 2010-05-03 21:47, pirms 15 gadiem
Jā, izjaucam Vasiļjeva trijnieku, izjaucam Sprukta trijnieku. Sprukta trijnieks pret Franciju arī neko neparādīja, bet redz tagad viss čiki briki.
Izjaucam vēl Masaļski, liekam vārtos Lipmani!
Slēpts komentārs: kristaps24
, 2010-05-03 21:58, pirms 15 gadiem
kristaps24 rakstīja: Ļoti nepatīk kā spēlē izlase pēdējos gadus Znaroka vadībā, pagājušais čempionāts bija vienkārši nebaudāms un šogad liekas, ka būs tas pats- atsišanās, 80-70% spēle aizsardzībā, maz gūtu vārtu, daudz noraidījumu un tādas spēles, kuras pēc tam atkārtojumos negribas skatīties.
Paskaties MVD spēles , spēlē tāpat , jo tas ir vienīgais veids kā vājākas komandas var pieveikt par sevi stiprākas komandas.
, 2010-05-03 21:58, pirms 15 gadiem
kristaps24 rakstīja: Ļoti nepatīk kā spēlē izlase pēdējos gadus Znaroka vadībā, pagājušais čempionāts bija vienkārši nebaudāms un šogad liekas, ka būs tas pats- atsišanās, 80-70% spēle aizsardzībā, maz gūtu vārtu, daudz noraidījumu un tādas spēles, kuras pēc tam atkārtojumos negribas skatīties.
Izlase spele labi ir jaspele no aizsardzibas lai uzvaretu jo mums nav tadu izteiktu bombardieru
, 2010-05-03 21:59, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Paskaties MVD spēles , spēlē tāpat , jo tas ir vienīgais veids kā vājākas komandas var pieveikt par sevi stiprākas komandas.
Vai Tu vēl tagad uzdrošinies saukt MVD par vājāku komandu?
, 2010-05-03 22:00, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Jā, izjaucam Vasiļjeva trijnieku, izjaucam Sprukta trijnieku. Sprukta trijnieks pret Franciju arī neko neparādīja, bet redz tagad viss čiki briki.
Izjaucam vēl Masaļski, liekam vārtos Lipmani!
Nu šo maiņu gan nevajadzētu jaukt, jo tomēr viņi kau cik zin ka viens otrs spēlē. Vienīgais, manuprāt, viņiem vajadzēja vairāk dod spēlēt, jo tomēr atkal ir viens otrs jāsajūt. Gan jau čepmī nospēlēs labi. Ja jau katrā spēlē vieni un tie paši spēlētāji gūtu vārtus nebūtu interesanti. Tādēļ prieks, ka ir tāda komanda, un lai veicās!
, 2010-05-03 22:07, pirms 15 gadiem
5.maijā plkst. 14:00 paredzēta Latvijas Hokeja federācijas valdes sēde, kurā galvenais treneris Oļegs Znaroks nosauks valstsvienības galīgo sastāvu pasaules čempionātam.

lhf.lv
, 2010-05-03 22:11, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Jā, izjaucam Vasiļjeva trijnieku, izjaucam Sprukta trijnieku. Sprukta trijnieks pret Franciju arī neko neparādīja, bet redz tagad viss čiki briki.
Izjaucam vēl Masaļski, liekam vārtos Lipmani!
Izjaukšana, protams, neko neuzlabos, bet gribētos saprast, velns parāvis, kur ir da jebkādas sadarbības, vai kaut kas tāds, ar ko var uzlauzt Itālijas (nerunāsim par Šveici un vispār aizmirsīsim par Kanādu) aizsardzību?! Slovākija šeit neskaitās, viņi pret Latviju nekad nav spēlējuši ar vērā ņemamu aizsardzību.
, 2010-05-03 22:16, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Vai Tu vēl tagad uzdrošinies saukt MVD par vājāku komandu?
MVD gadījums ir apmēram tas pats, kas Canadiens NHL, ja aizkļūtu līdz finālam.
, 2010-05-03 22:26, pirms 15 gadiem
Taa migla bij Znaroka plaans. Speciali peregaru sataisija
, 2010-05-03 23:00, pirms 15 gadiem
Kas diez būs otrais vārtsargs?
, 2010-05-03 23:19, pirms 15 gadiem
mocbm rakstīja: 5.maijā plkst. 14:00 paredzēta Latvijas Hokeja federācijas valdes sēde, kurā galvenais treneris Oļegs Znaroks nosauks valstsvienības galīgo sastāvu pasaules čempionātam.

lhf.lv
Hmm, a dosies uz Vāciju 6ajā? Nu gan jau...
, 2010-05-03 23:27, pirms 15 gadiem
Labi, šodien bija cita, daudz labāka Latvijas izlase nekā vakar! Protams, līdz ideālam tālu, bet tāda nav neviena. Domāju, trenera izvēlētais ceļš ir pareizs! Gaidīsim patīkamus rezultātus PČ! Uz priekšu, Latvija!
, 2010-05-03 23:32, pirms 15 gadiem
Prieks par uzvaru, īpaši 2.maiņu.
Protams, kā jau katrā spēlē bija kļūdas, pie kurām ir jāstrādā...
Bet mēs taču esam izslavētie Latvijas fani, tāpēc jāuzmundrina savējie, lai būtu labs rezultāts,
nevis vienmēr kāds jānoliek,
cik man zināms, tas ir trenera darbs - ieraudzīt kļūdas un pēc tam tās kopīgi izlabot, turklāt Znaroks to pieprot, ko pierādīja arī MVD ļoti labie panākumi šosezon
Tā kā par Latviju!
, 2010-05-03 23:50, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Vai Tu vēl tagad uzdrošinies saukt MVD par vājāku komandu?
Nu uz papīra (pēc budžeta- iespējām, spēlētāju vārdiem un treneru sastāva) MVD šajos rādītājos nestāv līdzi piem. ne tādam Loko, ne teiksim tam pašam AK Barsam.... bet tas viss viņiem neliedza Loko paņemt un tikai 7 spēlēs pakāst AK Barsam.... kaut kā jau minēju ne spēlētāju, ne finanšu ne arī treneru pieredze tur nav samērojama! Tapēc priekš MVD (arī Znara un Hara) tas ir ļoti labs, ja ne pat izcils sasniegums! Viņi tāpat ir šogad KHL Rietumu Konferences čempioni un priekš kluba ar tikai 5 gadu vēsturi tas nav maz...
, 2010-05-03 23:51, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Prieks par Masaļski. Cerams,ka arī PČ izvilks kādu spēli.
Aizsardzība LV izlasei ne pārāk.
Tev beidzot ir atbilstošs avatars....
, 2010-05-03 23:52, pirms 15 gadiem
Dažiem no mūsu izlases vajadzētu veikt dopinga pārbaudi.
, 2010-05-04 00:02, pirms 15 gadiem
Aptaujas 4. atbilde ir galīgi garām. Ceturtā maiņa un uzbrukums? Treneru lēmums ir, ka izlases 4. maiņa pamatā cīnās aizsardzībā. Kāpēc tad Bukarts netika paņemts? Tāpēc, ka viņš gāja uzbrukumā un meta golus, bet 4. maiņai izlasē tas nav jādara, ir normāli jānospēlē aizsardzībā.
, 2010-05-04 00:04, pirms 15 gadiem
Joptvaju maķ...kāds var pateikt kāpēc Hossa nespēlēs slovāku izlasē???Saprastu, ja tur čupa NHLiešu viņiem būtu, bet takš nav..Un Hossa tomēr KHL-2.stiprākās līgas pasaulē-snaipers nr.1!!!
, 2010-05-04 00:18, pirms 15 gadiem
Raiteens rakstīja: Joptvaju maķ...kāds var pateikt kāpēc Hossa nespēlēs slovāku izlasē???Saprastu, ja tur čupa NHLiešu viņiem būtu, bet takš nav..Un Hossa tomēr KHL-2.stiprākās līgas pasaulē-snaipers nr.1!!!
tapec,ka vinam pie dir.as tas PC,pats atteicas del grutas sezonas.....
, 2010-05-04 00:19, pirms 15 gadiem
Kautkādas muļķības par pirmo periodu. Tie, kas neskatījās padomās ka mūsējie neko neizdarīja, bija metien, tikai garām vai bloķēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-04 02:40, pirms 15 gadiem
LEdgars rakstīja: Miķelītīm un Laurītim novēlētu labāku realizāciju...
noveletu sadarboties vairak ar savu mainju,parak daudz vinji tur censas kko pieraadiit savaa starpaa...speelee jau labi,man patiik,bet nu sitajaas parbaudes spelees,manuprat, vinji parak individuaali speelee komandu speeli !!!
, 2010-05-04 03:15, pirms 15 gadiem
14. minūtē laukuma stūrī noteikumus pārkāpa Arvīds Reķis, un Latvijas izlase palika mazākumā. Slovāki tikai pašā vairākuma izskaņā izveidoja ļoti labu vārtu gūšanas iespēju, bet mājiniekiem rezultātu izlīdzināt neļāva Masaļskis kurš kritienā atvairīja Andreja Podkoņicka metienu. Ja Slovāki kaut ko centās darīt, tad mūsējie izskatījās pagalam nevarīgi.

kaadu izliidzinaajumu
Slēpts komentārs: lions991
, 2010-05-04 09:44, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tev beidzot ir atbilstošs avatars....
Tie mazie jau tie nešpetnākie baigie rējēji, bet nu smuki jau gan.
, 2010-05-04 12:26, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tie mazie jau tie nešpetnākie
Nu tapēc jau arī teicu, ka atbilstošs avatars!
, 2010-05-04 14:39, pirms 15 gadiem
Avansā saņemta uzvara ,kuras galvenais ieguvums ir atbilde par Masaļska patreizējām iespējām !
, 2010-05-05 12:44, pirms 15 gadiem
Nu beidzot - sakārtoja aizsardzību cik necik un uzvara nopelnīta. Pavisam kas cits, nekā pirmajā spēlē ar SLK.

Ne gluži tēmā, bet nu tas TV3 inspirētais Blusuļa vēkšķiens "kopā kopā ... " sāk izraisīt permanentu riebumu ieslēgt TV3 un acīmredzot nāksies skatīties hokeja reportāžas krievu vai vāciešu kanālos. Nu cik var to nejēdzīgo pajoliņu ar viņa patizlajiem "dziesmojumiem" bīdīt? Vai tiešām tv3 ir kaut kāda "zilo" mafija, kas šādi eksperimentē ar stulbuma potēšanu? Vai varbūt viņi izmēģina kādu līdzekli, kā cilvēkiem iedzīt nepatiku pret hokeju?
, 2010-05-05 13:43, pirms 15 gadiem
Labi ka uzvarēja un neielaida nevienus vārtus. Tā tik turpināt pret Šveici!

=================================
lvhokejs.lv - Hokejs vieno!