Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Karsums šovakar nespēlēs?

Karsums šovakar nespēlēs?
Mārtiņš Karsums
Foto: AP

Latvijas hokeja izlases uzbrucējs Mārtiņš Karsums šovakar nepiedalīsies mačā pret Kanādas valstsvienību pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā Bernē, ziņo "Dienas" žurnālists Māris Zembergs.

Šorīt notikušajā treniņā Karsumam bijis dzeltenais rezervistu krekliņš, pie tam izlases ārsts Jānis Kvēps apliecinājis, ka uzbrucējs pēc iepriekš gūtā savainojuma nav gatavs šī vakara spēlei pilnībā. Treneri pieņēmuši lēmumu, ka Karsums nespēlēs, ja jau neesot gatavs spēlēt par visiem simts procentiem.

Līdz ar to pirmajā maiņā kopā ar Spruktu un Ankipānu spēlēs Dārziņš, bet trešajā maiņā Dārziņa vietā blakus Miķelim Rēdliham un Bērziņam būs Guntis Džeriņš. Tas savukārt nozīmē, ka atbrīvojas malējā uzbrucēja vieta ceturtajā maiņā. Tajā nolemts spēlēt ar aizsargu Oskaru Bārtuli, nevis Robertu Jekimovu.

Tiesa, kamēr nav noticis, nevar izslēgt iespēju, ka Znaroks spēlē paslēpes, un Karsums tomēr izies laukumā pret kanādiešiem.

Izmantotie resursi:
twitter.com: Māris (Zembergs) on Twitter

 +12 [+] [-]

, 2009-05-07 10:36, pirms 16 gadiem
Laikam trauma nopietnāka kā tika uzskatīts sākumā

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 10:39, pirms 16 gadiem
Cirkšņa sastiepums ir tomēr viltīga padarīšana. Slidot noteikti nav nemaz tik viegli bez sāpēm, ja ir sastiepts.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-07 10:40, pirms 16 gadiem
a kas ir ar Ciprusu, vins speles?

  -2 [+] [-]

, 2009-05-07 10:40, pirms 16 gadiem
Kas ta viņam par traumu?

 +18 [+] [-]

, 2009-05-07 10:43, pirms 16 gadiem
turpat:
Ja neesot gatavs par 100%, tad pret Kanādu neesot vērts doties laukumā. Nespēlēs arī Jekimovs. Bārtulis būs uzbrucējs 4.maiņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: domis
Slēpts komentārs: fearangel
Slēpts komentārs: Audi90
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2009-05-07 11:02, pirms 16 gadiem
Man tomeer liekas, ka Karsums vareetu speeleet, jo vinsh ir liels Ciiniitaajs, bet, ja arii, tomeer, nespeelees, tad vienalga vinsh ir Malacis, kaa jau visa muusu Izlase..

 +22 [+] [-]

, 2009-05-07 11:03, pirms 16 gadiem
Objektīvi un arī subjektīvi Kanādai ir cits līmenis, bet spēle sākas ar 0:0 un viss ir iespējams. Diez vai arī vakar daudz bija tādu, kas domāja, ka Baltkrievija zaudēs Krievijai tikai ar - 1.

  +6 [+] [-]

, 2009-05-07 11:08, pirms 16 gadiem
Johnybox rakstīja: Objektīvi un arī subjektīvi Kanādai ir cits līmenis, bet spēle sākas ar 0:0 un viss ir iespējams. Diez vai arī vakar daudz bija tādu, kas domāja, ka Baltkrievija zaudēs Krievijai tikai ar - 1.
Pret Kanadu 0:0 paraak ilgi nekad neturas

 +17 [+] [-]

, 2009-05-07 11:13, pirms 16 gadiem
Kāda jēga vispār skatīties spēli, ja gaida sagrāvi?? Pie tam, ar zviedriem iepriekšējās trīs spēles bija + - tādas pašas pēc rezultāta kā pret kanādu un arī tur 0:0 diez ko ilgi neturējās.
Slēpts komentārs: bembists

  +6 [+] [-]

, 2009-05-07 11:17, pirms 16 gadiem
Mums tevi vajag
Slēpts komentārs: Leopolds

  +6 [+] [-]

, 2009-05-07 11:19, pirms 16 gadiem
viltība!

  +9 [+] [-]

, 2009-05-07 11:19, pirms 16 gadiem
Nu bez Kasiņa ir galīgā pakaļā pret Kanādas spēka spēlētājiem

 +10 [+] [-]

, 2009-05-07 11:21, pirms 16 gadiem
Kaut kaa diivaini tas viss - vakar veel speeleeja baltajaa mainjaa un it kaa bija vesels, shodien dzeltenajaa. Vakar znaroks bija nezheeliigi nikns, kameer shodien uzbruceeja vietaa speelees pilniigi nepaarliecinoshais Baartulis!? Varu kljuudiities, bet man shkjiet, ka iemesls ir kaads cits. Pat savainots Karsums buutu labaaks par Baartuli kaa uzbruceeju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: nr.99

  +9 [+] [-]

, 2009-05-07 11:24, pirms 16 gadiem
otro maiņu NEDRĪKST izjaukt pie jebkuriem apstākļiem

  +6 [+] [-]

, 2009-05-07 11:25, pirms 16 gadiem
nu cerams ka spēlēs

  +4 [+] [-]

, 2009-05-07 11:27, pirms 16 gadiem
es nesaprotu - tad ceturtajā maiņā uzbrucēju trijnieks būs Cipruss - Širokovs - Bārtulis ??

  +2 [+] [-]

, 2009-05-07 11:29, pirms 16 gadiem
Tad jau labak Zhagatinju likt par uzbruceeju, vins jau taa speleja sogad

  -2 [+] [-]

, 2009-05-07 11:30, pirms 16 gadiem
NU ko cīnīsimies arii bez Karsuma!!!
2.maiņai vēl jo vairak darba taisit rezultatu!!!

 +21 [+] [-]

, 2009-05-07 11:30, pirms 16 gadiem
hokejs bez Karsuma ir daiļslidošana

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:31, pirms 16 gadiem
Tas ir pakaļā

  -4 [+] [-]

, 2009-05-07 11:32, pirms 16 gadiem
Njā,bēdīgi!
Karsums un Skrastiņš ir mūsējo galvenie dzinēji!

  +7 [+] [-]

, 2009-05-07 11:32, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: reku klasisks piemērs, kuram galvenais 2 nedēļas paplanēt, jo ir baigais iemesls - mūsējie brauc visiem zaudēt
varbū netērē elektrību, skatoties spēles?
Es arī neticu ka Latvijai ir iespējas uzvarēt. To neteicu ne pirms zviegriem ne pirms Krievijas jo tur mazas bet cerības bija, šeit tās nav, bet tas nenozīmē ka taupīšu elektrību un neskatīšos-skatīšos un spēles laikā līzd pēdējam cerēšuuz uzvaru -neloģiski bet tas jau arī ir līdzjutējs ar prātu pat saprotot bezcerību tu ceri uz kaut ko.
Ja jau esi tik pārleicināts nežēlo desmitnieku uzliec totalizatorā un dabūsi 25 reizes vairāk, vai vēl labāk uzliec simtu būs 2500.
Ja kāds līdzjutējs reāli novērtē situāciju tas vēl nenozīmē ka tas nav nekāds fans.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 11:34, pirms 16 gadiem
timoty rakstīja: otro maiņu NEDRĪKST izjaukt pie jebkuriem apstākļiem
nu to jau znaroks arii saprot un nedariis, diivainas tagad buus mainjas. kgan gribeetos cereet, ka taas tomeer ir pasleepes, kaa rakstaa mineets ;]

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 11:34, pirms 16 gadiem
nra.lv: Neviens no kanādiešiem nebaidās - nra.lv
matulis raksta ka visi spēlēs

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 11:35, pirms 16 gadiem
Ja godīgi, kanādieši jau domaas ir finaalaa, un uz to arii vajadzeetu vinjus aizkjert, plus veel Znaroks var izspeeleet tjip traumu Karsumaam- buus aizraujosha speele jebkuraa gadiijumaa! Go Latvia!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 11:36, pirms 16 gadiem
Baartulis uzbruceja vietaa!!!tas bus interesanti paskatities.ta ir kaut kada viltiba no Znaroka puses lai sajauktu galvu kanadiessiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 11:37, pirms 16 gadiem
P.S. plaans likt 100ls uz LV uzvaru un iecelt 2,5 shtukas!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-07 11:37, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: reku klasisks piemērs, kuram galvenais 2 nedēļas paplanēt, jo ir baigais iemesls - mūsējie brauc visiem zaudēt
varbū netērē elektrību, skatoties spēles?
Tu laikam atkal esi tas, kam "Latvija labakie, visus uzvares! Latvijai zelts!", un pec speeles noliec visus, ka sagraava tavas sapnjotaja ceribas? Kanadu uzvareet ir kaa Braziiljiu futbolaa, visi jau cer uz labaako, bet nu reals skatijums uz dzivi arii ir vajadziigs

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 11:38, pirms 16 gadiem
iihf.com: NEWS SINGLEVIEW world championship 2009
palasiet, kā nosaukts Edgars Masaļskis, un tas oficiālajā IIHF lapā..

Goaltending

Andrejs Masalskis has seen all the action in net for Latvia.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-07 11:38, pirms 16 gadiem
Lauriits rakstīja: P.S. plaans likt 100ls uz LV uzvaru un iecelt 2,5 shtukas!
kaa tad

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 11:39, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Es arī neticu ka Latvijai ir iespējas uzvarēt. To neteicu ne pirms zviegriem ne pirms Krievijas jo tur mazas bet cerības bija, šeit tās nav, bet tas nenozīmē ka taupīšu elektrību un neskatīšos-skatīšos un spēles laikā līzd pēdējam cerēšuuz uzvaru -neloģiski bet tas jau arī ir līdzjutējs ar prātu pat saprotot bezcerību tu ceri uz kaut ko.
Ja jau esi tik pārleicināts nežēlo desmitnieku uzliec totalizatorā un dabūsi 25 reizes vairāk, vai vēl labāk uzliec simtu būs 2500.
Ja kāds līdzjutējs reāli novērtē situāciju tas vēl nenozīmē ka tas nav nekāds fans.

kā tu vari uz kautko skatīties un cerēt, ja pats saki ka šeit cerību nav.... pats ar sevi nonāc pretrunās..
cerība un iespējas ir vienmēr.. un arī šeit tās ir.. Kanādieši arī ir tikai cilvēki..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-05-07 11:40, pirms 16 gadiem
1:29 koeficents tas ir labais
Slēpts komentārs: hokejfane17

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 11:40, pirms 16 gadiem
labs raksts

Reinis00 rakstīja: nra.lv: Neviens no kanādiešiem nebaidās - nra.lv
matulis raksta ka visi spēlēs

  -4 [+] [-]

, 2009-05-07 11:41, pirms 16 gadiem
neeeee......hokejs bez Karsumu ir dailslidosana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:43, pirms 16 gadiem
kautka divaini. vakar vel visi bijusi veseli sodien peksni izradas ka karsums nevar spelet. un pats divainakais ka 4 mainja speles aizsargs bartulis nevis uzbrucejs jekimovs. nu nezinu gan, var jau but ka bartulis var spelet ari uzbrukuma jo ka atceramies agrak vins skaitijas ozolina stila speletajs, bet vai tiesam pasaules cempionata ir jaeksperimente un uzbrukuma jaliek aizsargs? bartulis protams ir divreiz plataks par jekimovu bet nu tomer, jekimovs ir loti gudrs speletajs kurs spetu izvairities no kanadiesu buliem.
cerams ka tomer tas ir tikai paslepes, laigan no otras puses kadas mes varam spelet paslepes, ieliktu kaut balderi labakajos gaods vienlga musejie kanadiesiem butu ka uzkoda pirms finala.

  -4 [+] [-]

, 2009-05-07 11:44, pirms 16 gadiem
tas Zembergs tak pālī noteikti uzrakstija šo rakstu

  +9 [+] [-]

, 2009-05-07 11:44, pirms 16 gadiem
da kanādiešiem ir pofig kāds mums tur Karsums vai kāds mums tur Bārtulis un viņus neinteresē, vai znaroks kaut ko tur shēmo vai nē.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 11:46, pirms 16 gadiem
Bārtulis uzbrucēja pozīcijā varētu būt arī tīri ok, katrā ziņā jauniešu vecumā viņš šad tad ir spēlējis arī uzbrukumā. Tā kā skatīsimies ...

  +7 [+] [-]

, 2009-05-07 11:46, pirms 16 gadiem
jaanis_z rakstīja: da kanādiešiem ir pofig kāds mums tur Karsums vai kāds mums tur Bārtulis un viņus neinteresē, vai znaroks kaut ko tur shēmo vai nē.
Jāā kanādieši tāpat zin ka ir nolemti! Līdz 1.per sākumam nemaz nepieļauju iespēju ka LV var netikt uz 1/2...

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:46, pirms 16 gadiem
značok tu beidz dzit jokus, jo zini kādi ir šeit uzvilkti līdzjutēji
Slēpts komentārs: smoker182

  +6 [+] [-]

, 2009-05-07 11:49, pirms 16 gadiem
Karsums buus ierindaa pret Zviedriju 1/2finaalaa, atkal ieraadiis svensoniem vietu

  -3 [+] [-]

, 2009-05-07 11:50, pirms 16 gadiem
Traka suņa murgi, bet nu tā vai tā, vai nav vienagla sagrāvi piedzīvosim ar vai bez Karsuma.

  -4 [+] [-]

, 2009-05-07 11:53, pirms 16 gadiem
100 punkti,ka Znaroks paslēpes spēlē.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 11:54, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: kā tu vari uz kautko skatīties un cerēt, ja pats saki ka šeit cerību nav.... pats ar sevi nonāc pretrunās..
cerība un iespējas ir vienmēr.. un arī šeit tās ir.. Kanādieši arī ir tikai cilvēki..
Pretrunas nav-tu analizē redzi un ja cerības ir mazāk par 1-2 % var teikt ka viņas nav. Totalizatorā taču vari likt uz Latviju 1:29 jau tagad.
Kad sākās spēle tu azartā seko līdzi un CERI . Ja SKONTO spēlēs futbolu ar Brazīlijas izlasi arī cerības nav bet iešu un jutīšu līdzi savējiem līdz pēdējam.
Ja tev labāk patīk saku ka uzvarēt ir aptuveni 1-2 procenti tas nozīmē ka 100 šādā situācijā šīm 2 komandām tiekoties domāju vienreiz Latvija uzvarētu un varbūt vienu neizšķirtu izvilktu. Ja tas būtu grupu turnīrs teiktu ka cerības ir uz 10 % , bet šeit Kanāda brauc mājās ja zaudē. Protams ja pēc spēles Latvija būs uzvarējusi es arī teikšu ka neticēju tam ka tas ir iespējams.
Neatceros kad pirms spēles esmu devis 2% Latvijas uzvarai hokejā pasaules čempionātā-šķiet ka šajā spēlē ir vismazākās izredzes kaut ko aizķert-galvenais ko vēlos lai Latvija šodien spēlētu sistos līdz pēdējam-ledu grauztu utt. - domāju katā arī izies laukumā spēlētāji un arī darīs, betzemapziņu ietekmēt cilvēks nevar un katrs ir tikai cilvēks un zin ka pēc šīs spēles sāksies atvaļinājums pēc grūtās sezonas un dabūt traumu pēdējā spēlē-jā ar prātu visi sitīsies bet pieļauju domu ka kāds kādreiz kādu sekundes desmitdaļu spēlē kaut kur nokavēs tikai lai izvairītos no nopietnas traumas iespējām , es nesaku ka tā būs visu spēli bet kādam kādreiz gadīsies un ar to vien kanādiešiem pietiks.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-07 11:54, pirms 16 gadiem
nesapratu tos minuspunktinus-kas jus stulbi esat vai, šeit vispār kāds humoru saprot

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 11:56, pirms 16 gadiem
Tiesa, kamēr nav noticis, nevar izslēgt iespēju, ka Znaroks spēlē paslēpes, un Karsums tomēr izies laukumā pret kanādiešiem.

Ar ko spēlē paslēpes, ar Latvijas faniem? Manuprāt Kanādai ir pilnīgi vienalga vai Karsums spēlē ,vai nē..

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:59, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Pretrunas nav-tu analizē redzi un ja cerības ir mazāk par 1-2 % var teikt ka viņas nav. Totalizatorā taču vari likt uz Latviju 1:29 jau tagad.
Kad sākās spēle tu azartā seko līdzi un CERI . Ja SKONTO spēlēs futbolu ar Brazīlijas izlasi arī cerības nav bet iešu un jutīšu līdzi savējiem līdz pēdējam.
Ja tev labāk patīk saku ka uzvarēt ir aptuveni 1-2 procenti tas nozīmē ka 100 šādā situācijā šīm 2 komandām tiekoties domāju vienreiz Latvija uzvarētu un varbūt vienu neizšķirtu izvilktu. Ja tas būtu grupu turnīrs teiktu ka cerības ir uz 10 % , bet šeit Kanāda brauc mājās ja zaudē. Protams ja pēc spēles Latvija būs uzvarējusi es arī teikšu ka neticēju tam ka tas ir iespējams.
Neatceros kad pirms spēles esmu devis 2% Latvijas uzvarai hokejā pasaules čempionātā-šķiet ka šajā spēlē ir vismazākās izredzes kaut ko aizķert-galvenais ko vēlos lai Latvija šodien spēlētu sistos līdz pēdējam-ledu grauztu utt. - domāju katā arī izies laukumā spēlētāji un arī darīs, betzemapziņu ietekmēt cilvēks nevar un katrs ir tikai cilvēks un zin ka pēc šīs spēles sāksies atvaļinājums pēc grūtās sezonas un dabūt traumu pēdējā spēlē-jā ar prātu visi sitīsies bet pieļauju domu ka kāds kādreiz kādu sekundes desmitdaļu spēlē kaut kur nokavēs tikai lai izvairītos no nopietnas traumas iespējām , es nesaku ka tā būs visu spēli bet kādam kādreiz gadīsies un ar to vien kanādiešiem pietiks.
ja arī ir 0,01% tad tā arī ir iespēja, un nevar teikt ka viņas nav...un naudu es bez problēmām varētu uzlikt totalizatorā.. vienkārši neesu iedziļinājies tajā totalizatora būšanā un nemaz nemāku to izdarīt.. jo arī ja zaudētu, nabags jau nepaliktu... bet kamēr mūsējie nav zaudējuši, tikmēr es vienalga zinu ka ir iespēja.. ja tāda nebūtu, tad jau varētu ļaut ceturtajai maiņai kārtīgi izspēlēties, un pirmā maiņa lai pasēž ģērbtuvēs

  +2 [+] [-]

, 2009-05-07 12:11, pirms 16 gadiem
pareizi vien ir! Labāk Karsumu pataupīt pusfinālam..

  -2 [+] [-]

, 2009-05-07 12:12, pirms 16 gadiem
Varbut Karsums varetu spelet 4. mainjaa! mazaks speles laiks, ko varetu iztureet un parsteigums Kanadai!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-07 12:13, pirms 16 gadiem
SAPŅOTĀJU BARIŅŠ

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 12:14, pirms 16 gadiem
pelmenis11 rakstīja: 1:29 koeficents tas ir labais
mjaaa... kaut tie bukmeikeri apd...stos, jo shads koeficents norada, ka tikai 1 gadijuma no 29 iem latvija varetu uzvareet! Reaali raugoties... 1 no 8 spelem musejie pie uzvaras jau nu tiktu!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 12:14, pirms 16 gadiem
mionars rakstīja: SAPŅOTĀJU BARIŅŠ
Sapņi mēdz piepildīties tāpēc tev no manis plusiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 12:15, pirms 16 gadiem
Znarokam šodien nāksies savas telepātiskās spējas ne tikai bulitos lietot...

     [+] [-]

, 2009-05-07 12:16, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: ja arī ir 0,01% tad tā arī ir iespēja, un nevar teikt ka viņas nav...un naudu es bez problēmām varētu uzlikt totalizatorā.. vienkārši neesu iedziļinājies tajā totalizatora būšanā un nemaz nemāku to izdarīt.. jo arī ja zaudētu, nabags jau nepaliktu... bet kamēr mūsējie nav zaudējuši, tikmēr es vienalga zinu ka ir iespēja.. ja tāda nebūtu, tad jau varētu ļaut ceturtajai maiņai kārtīgi izspēlēties, un pirmā maiņa lai pasēž ģērbtuvēs
To spriedelēšanu var salīdzināt ar iespēju ka man šodien uz galvas uzkrīt lidmašīna-protams iespēja ir bet tikai cik liela.
Nekādas ceturtās maiņas - es arī piekrītu kamēr nav zaudējis cīnies līdz pēdējam utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-07 12:19, pirms 16 gadiem
Kurš kantoris tad dod 1:29? vai tas nav joks?

Ja taisnība - tad škrobe, ka nedēļa līdz algas dienai - noteikti būtu uzlicis kādu desmitnieku. Cerības uzvarēt nav lielas - bet ne jau nu 1:29!!!! Reāli varbūtība ir 1:7

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 12:22, pirms 16 gadiem
mr.jaanis rakstīja: Karsums buus ierindaa pret Zviedriju 1/2finaalaa, atkal ieraadiis svensoniem vietu
Šitas labs!

     [+] [-]

, 2009-05-07 12:22, pirms 16 gadiem
Orient rakstīja: Kurš kantoris tad dod 1:29? vai tas nav joks?

Ja taisnība - tad škrobe, ka nedēļa līdz algas dienai - noteikti būtu uzlicis kādu desmitnieku. Cerības uzvarēt nav lielas - bet ne jau nu 1:29!!!! Reāli varbūtība ir 1:7
Piekrītu! Uzreiz virs tava komenta ir Expekt tabuliņa.

  +6 [+] [-]

, 2009-05-07 12:29, pirms 16 gadiem
Tad jau labāk Bārtuli pie Pujaca pārcelt. Un par uzbrucēju pārcelt Galviņu.
Tāpēc domāju ,ka tas ir kaut kāds triks no Znaroka puses

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 12:31, pirms 16 gadiem
Žel gan :S

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 12:33, pirms 16 gadiem
Orient rakstīja: Ja taisnība - tad škrobe, ka nedēļa līdz algas dienai - noteikti būtu uzlicis kādu desmitnieku. Cerības uzvarēt nav lielas - bet ne jau nu 1:29!!!! Reāli varbūtība ir 1:7
Tieši tā tas arī reāli ir mēs Kanādu varam vinnet 1 no 30 spēlēm

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 12:33, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: ja, ja Tāpat kā visi latvieši piedzimst uz neko lielu neticoties. Visi cilvēki ir zaudētāji Piemēram tu noteikti par savas dzīves apogeju uzskati šī komentāra publicēšanu esportā un tagad nodosies kādam mazapmaksātam amatam.

Dēļ tādiem ņuņņām kā tu pasaulē progress atpaliek par 50 gadiem un ir krīze. Cerams ka tu nekad nevairosies.
Apbēdināšu Tevi - esmu jau savairojies, pie tam 2 eksemplāros :-) Amats ir gana labs un apmaksāts (pagaidām, jo ar fkin crisis neko skaidri nevar zināt) ;-)
Vienkārši es reāli paskatos uz lietām. Tas jau nenozīmē, ka nefanoju. Vai tad fanam jābūt tādam kas neskatoties ne uz ko - kas spēlē, ar ko spēlē, kāds sastāvs - tikai kliedz Latvija labākā, uzvara forever un pūš taurītē bezjēgā (kuras par laimi gan aizliedza)????
Protams super, ka Latvija pieveica Zviedriju un varbūt notiek brīnums un pieveic arī Kanādu, bet tas NAV loģiski - ņemot vērā to kā tiek attīstīts un kāds ir resurss hokejam Kanādā, Zviedrijā u.t.t un salīdzinot to ar Latviju.

     [+] [-]

, 2009-05-07 12:33, pirms 16 gadiem
kajegoogo70 rakstīja: īstenībā tam neticu spēlētāji spēlē ar 110 proc.,ar visām traumām it sevišķi ja šī spēle praktiski jau ir pēdējā,varbūt negrib maksāt lieku konpensāciju tampai par spēļētāja traumu.
Karsumam ir tikai formāls līgums ar Tampu līdz 30.jūnijam.Vēlāk viņš ir ierobežotais brīvais aģents.TB pieder pirmtiesības uz Karsumu. Citas komandas var piedāvāt Karsumam līgumu, bet viņiem būs jāmaksā Tampai kompensācija ar drafta izvēlēm.
Vissliktākais variants būtu ja Karsmumam piedāvātu divvirzienu līgumu kas atbilst NHL notiektajam kvalifikācijas minimumam. Ja Karsums atsaka, tad viņš nevar parakstīt līgumu ar citiem NHL klubiem kamēr tampai pieder tiesības uz viņu.

     [+] [-]

, 2009-05-07 12:36, pirms 16 gadiem
Orient rakstīja: Kurš kantoris tad dod 1:29? vai tas nav joks?

Ja taisnība - tad škrobe, ka nedēļa līdz algas dienai - noteikti būtu uzlicis kādu desmitnieku. Cerības uzvarēt nav lielas - bet ne jau nu 1:29!!!! Reāli varbūtība ir 1:7
Paskaties esporta labajā augšējā stūrī ir 1:29 un citur arī ir ap 1:25.
Man šķiet normāls koeficients. 1:7 jau būtu par traku -tik lielas cerības mums nav-ja būtu somi tad varbūt varētu1:7.
Uzliec un būs pamatīga peļņa.

     [+] [-]

, 2009-05-07 12:41, pirms 16 gadiem
ceru, ka olegs bik megina apcakaret can un karsums bus, bet kada atskiriba...

     [+] [-]

, 2009-05-07 12:42, pirms 16 gadiem
Zinu esmu liels optimists bet uzskatu ka arī 1% iespējamība ir cerība kaut arī niecīga un spēli skatīšos uztraukšos un cerēšu! Sarauj Latvija!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 12:47, pirms 16 gadiem
Značoks gan jau pats uzraus slidas un ies kapāties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-05-07 13:05, pirms 16 gadiem
jā, Kanādas izlase arī ir ļoti satraukusies un pašreiz tulko Matuļa rakstu, lai saprastu, vai Karsums spēlēs vai ne... No šīs viltības kanādieši tā satrauksies līdz vakaram, ka sabruks...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 13:07, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: cerams ka tomer tas ir tikai paslepes, laigan no otras puses kadas mes varam spelet paslepes, ieliktu kaut balderi labakajos gaods vienlga musejie kanadiesiem butu ka uzkoda pirms finala.
nu nez nez.. balderis labaakajos gados arii muusdienaas paplosiitos un ne pa jokam...

  -3 [+] [-]

, 2009-05-07 13:19, pirms 16 gadiem
Bārtulis uzbrucējs? Viņš ir labāks uzbrucējs nekā Jekimovs?
KAs tas par sviestu... Mēs ko gribam lai Znaroks ar skaļu aplauzienu no čempionāta brauc mājās? Kāds te no visiem tiem žurnālistiem un treneriem laikam ir par daudz pavasara saulītē sēdējis...

     [+] [-]

, 2009-05-07 13:22, pirms 16 gadiem
Kā jūs to nesaprotat - ceturtā maiņa tiek veidota tikai aizsardzībai. Nejau Oskars skries uz priekšu. Visdrīzāk 4 aizsargi uz zilās un mēģinās dot tālās piespēles vienīgajam uzbrucējam. Vai arī vienkārši visi atsēdēs aizsardzībā. 99.99%, ka karsums nespēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-07 13:40, pirms 16 gadiem
Audi90 rakstīja: Ziniet, visu cieņu Latvijai un protams, sarauj, bet tas vai Karsums spēlēs vai nespēlēs pret Kanādu, nekkkko diemžēl nemaina. Latvijai nebūtu uzvara pat tad ja nolasītu veselu Karsumu maiņu.
Tie, kas cer uz veiksmi - Latvija, uzvarot Zviedriju un vēl Šveici , jau izsmēla savas veiksmes krājumus kādiem 10 čempionātiem uz priekšu :-) Bet protams, ka bļausim un fanosim par Latviju! Sarauj!

nu tu vecit pateici ari... pec sita tekstina tu vispar neesi nekads fans,........ ka vispar sito normals fans vispar var pateikt......kauns par tadiem.... preks kam tad vispar atbalsti latviju ja neceri uz uzvaru??????????? tu laikam tikai tads pakal skrejejs, ja visi fano tad es ar, vai ne?????

es vienmer par latviju, un man pilnigi vienalga kada komanda nak preti, vienmer ceresu uz uzvaram !!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 13:42, pirms 16 gadiem
Kanadai ir pilnigi pie kajas vai Karsums spele vai nee!!!
Vinjiem visa komanda ka Karsums un pat labaki!!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-07 13:43, pirms 16 gadiem
redrum rakstīja: Kā jūs to nesaprotat - ceturtā maiņa tiek veidota tikai aizsardzībai. Nejau Oskars skries uz priekšu. Visdrīzāk 4 aizsargi uz zilās un mēģinās dot tālās piespēles vienīgajam uzbrucējam. Vai arī vienkārši visi atsēdēs aizsardzībā. 99.99%, ka karsums nespēlēs.
viss labaka aizsardziba ir uzbrukums.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 13:48, pirms 16 gadiem
Audi90 rakstīja: Apbēdināšu Tevi - esmu jau savairojies, pie tam 2 eksemplāros :-) Amats ir gana labs un apmaksāts (pagaidām, jo ar fkin crisis neko skaidri nevar zināt) ;-)
Vienkārši es reāli paskatos uz lietām. Tas jau nenozīmē, ka nefanoju. Vai tad fanam jābūt tādam kas neskatoties ne uz ko - kas spēlē, ar ko spēlē, kāds sastāvs - tikai kliedz Latvija labākā, uzvara forever un pūš taurītē bezjēgā (kuras par laimi gan aizliedza)????
Protams super, ka Latvija pieveica Zviedriju un varbūt notiek brīnums un pieveic arī Kanādu, bet tas NAV loģiski - ņemot vērā to kā tiek attīstīts un kāds ir resurss hokejam Kanādā, Zviedrijā u.t.t un salīdzinot to ar Latviju.
tu neesi normals... redz saki ka skaties uz visu reali un kipa pec taviem vardiem sanak ka nav verts atbalstit latviju, jo reali skatoties musejiem praktiski nav izredzu - un nav jegas blaut SARAUJ LATVIJA????

tu neesi nekads fans,, nesaprotu kas ir ar jums nunnam. domajat esat baigie realisti, ja ???? mes tie kas ticam uzvarai lai ar kura valsts nak preti un vienalga kadi superstari pretiniekam laukuma ir, mes vienmer ticam.. un pats redzesi kad hokejisti pec PC intervijas teiks paldies faniem kuri atbalstija un ticeja vins to teiks mums, nevis tev - jo tu neesi izts fans,, HA

     [+] [-]

, 2009-05-07 13:59, pirms 16 gadiem
Nu nemaz tik bezceriigi neizskataas:

1) ar Kanadu esam 2 x neizskirti nospelejusi - 97. gadaa un vienreiz paarbaudes spelee Riigaa

2) sis mums ir veiksmiigs chempionaats

3) spelea pret RUS nebija speeka un bija arii psihologiskais nogurums

4) Somi paradija, ka ar CAN var spelet, un somi nemaz tik stipri sogad nav, kaa redzeejaam

5) ja Masalam ir lielaa diena, tad viss var buut.

Jaa, esam kaut kad zaudejusi CAN ar 0:11, bet tai pat laikaa esam kaut kad arii RUS zaudejusi ar 1:9, bet paaris reizes to pasu Rus uzvarejusi....taa, ka nevar viennozimigi pateikt

     [+] [-]

, 2009-05-07 14:05, pirms 16 gadiem
Piekrītu Andree. Spēle ar Somiju ļoti labi parādija, kā ir jāspēlē pret Kanādu. Cieša aizsardzība, disciplīna un asi pretuzbrukumi.

Spēlē pret Krieviju lika manīt fiziskais + emocionālais nogurums. Iekritām uz to, ka ļāvāmies slidināties līdzi ātrajiem krieviem, nevis nostājāmies aizsardzībā kā pret šveiciešiem. Ja tagad mēs sistos ar viņiem kanādiešu vietā, nedomāju, ka būtu tik grūti iedomāties mūsu uzvaru vai neizšķirtu pamatlaikā.

     [+] [-]

, 2009-05-07 14:13, pirms 16 gadiem
Atslaucīsim ar kļavas lapu!!!

     [+] [-]

, 2009-05-07 14:19, pirms 16 gadiem
Andree rakstīja: Nu nemaz tik bezceriigi neizskataas:

1) ar Kanadu esam 2 x neizskirti nospelejusi - 97. gadaa un vienreiz paarbaudes spelee Riigaa

2) sis mums ir veiksmiigs chempionaats

3) spelea pret RUS nebija speeka un bija arii psihologiskais nogurums

4) Somi paradija, ka ar CAN var spelet, un somi nemaz tik stipri sogad nav, kaa redzeejaam

5) ja Masalam ir lielaa diena, tad viss var buut.

Jaa, esam kaut kad zaudejusi CAN ar 0:11, bet tai pat laikaa esam kaut kad arii RUS zaudejusi ar 1:9, bet paaris reizes to pasu Rus uzvarejusi....taa, ka nevar viennozimigi pateikt
Viena lieta ir spēlēt grupu turnīrā bet pavisam kas cits ir play-off spēles pie tam ar Kanādu kura play off jūtas kā zivs ūdenī.
spēlēt ar top-7 valstīm play - off ir ļoti grūti ar Slovākiju ASV vēl varētu cerēt, ar Čehiju, Zviedriju ,Somiju, mazliet cerības būtu ar Krieviju-kopā vēl ir uz ko cerēt bet ar Kanādu vienkārši ir jāiet un jāspēlē un viss-kaut ko muļķīgi būtu prasīt mūsējiem par izredzēm-ja Kanāda pati spēli neatdos tad zaudēsim vai arī gadās kad krīt iekšā viss pēc kārtas-tad arī var mēģināt sisties. Bet koeficienti likmes 1:25 vai 1:29 izsaka visu un bukmeikeri jau izskaitļos visu līdz pēdējam un neies jau par velti naudu izmest tāpēc uzskatu ka tie kas kaut nedaudz tic Latvijas uzvarai lai liek uz Latviju iegūs uz 10 latiem tīro peļņu 280 latus uzliks simtiņu dabūs 2800 latus. es nelieku ne latu -naudu žēl izmest.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 14:23, pirms 16 gadiem
Nu blaviens ja martins nespele tad ir pakala.Ceru ka ta ir tikai znaroka viltiba un pec tam viss nostasies savas vietas.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 14:25, pirms 16 gadiem
Audi90 rakstīja: Apbēdināšu Tevi - esmu jau savairojies, pie tam 2 eksemplāros :-) Amats ir gana labs un apmaksāts (pagaidām, jo ar fkin crisis neko skaidri nevar zināt) ;-)
Vienkārši es reāli paskatos uz lietām. Tas jau nenozīmē, ka nefanoju. Vai tad fanam jābūt tādam kas neskatoties ne uz ko - kas spēlē, ar ko spēlē, kāds sastāvs - tikai kliedz Latvija labākā, uzvara forever un pūš taurītē bezjēgā (kuras par laimi gan aizliedza)????
Protams super, ka Latvija pieveica Zviedriju un varbūt notiek brīnums un pieveic arī Kanādu, bet tas NAV loģiski - ņemot vērā to kā tiek attīstīts un kāds ir resurss hokejam Kanādā, Zviedrijā u.t.t un salīdzinot to ar Latviju.
protams saliidzinot ar Kanaadu neesam favoriiti, bet es ticu un ceru liidz peedeejai sekundei, ka muuseejie uzvarees. Viņi ir parasti cilveeki ar neparastaam speejaam, bet tomeer cilveeki un kriitot no piektaa staava viņi arii sasistos ............ veiksi mees ticam ...........

     [+] [-]

, 2009-05-07 14:31, pirms 16 gadiem
Nu cerams Martinam bus vis kartiba,
Un cinisies ar sakostiem zobiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-05-07 14:35, pirms 16 gadiem
Ceru,ka Latvija ierīs ar aptuveni 6-7 golu starpību,lai nolaižas uz zemes un priecājas,ka tikuši tik tālu- pirmkārt.
Otrkārt,ja labi nospēlēs ar Kanādu - visi var nepamatoti var pieprasīt lielākus līgumus ar Rigas Dinamo piemēram. Sākt par sevi būt augstās domās un tas nu mums nav izdevīgi ilgtermiņam pagaidām.
Visi zin,ka Latvijas izlases top gadi būs pēc 2-3 gadiem,kad varēs iet uz visu banku. Pagaidām ,lai krāj pieredzi KHL,kas ir neatsverama un mācās agresīvāk spēlēt.
Treškārt- vajadzīga nauda no Kanādas uzvaras pār Latviju

  +2 [+] [-]

, 2009-05-07 14:37, pirms 16 gadiem
gribu,lai ir atklāts un skaists hokejs no abu komandu puses

     [+] [-]

, 2009-05-07 14:40, pirms 16 gadiem
bet tas warbuut ir taads pirms speeles tekstins, lai kanaada pamainiitu speeles stilinu, jo domaju ka wisi kanaadiesi respektee karsumu. ceru ka buus, sawaadaak taa paskumji buus skatiities hoki, ka wins nebuus laukumaa.

     [+] [-]

, 2009-05-07 14:43, pirms 16 gadiem
Tagad raksta, ka Karsumam ir karsonis un Masaļskim- masaliņas. Bet tā ir prāta jaukšana !

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 14:50, pirms 16 gadiem
Gribu Karsumu ;(

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 14:53, pirms 16 gadiem
Audi90 rakstīja: Ziniet, visu cieņu Latvijai un protams, sarauj, bet tas vai Karsums spēlēs vai nespēlēs pret Kanādu, nekkkko diemžēl nemaina. Latvijai nebūtu uzvara pat tad ja nolasītu veselu Karsumu maiņu.
Tie, kas cer uz veiksmi - Latvija, uzvarot Zviedriju un vēl Šveici , jau izsmēla savas veiksmes krājumus kādiem 10 čempionātiem uz priekšu :-) Bet protams, ka bļausim un fanosim par Latviju! Sarauj!
Ej sūkā džoni!

     [+] [-]

, 2009-05-07 14:53, pirms 16 gadiem
Nevajadzēja samocīties pret Krieviju!!! Ļoti žēl ja nespēlēs!!

     [+] [-]

, 2009-05-07 14:55, pirms 16 gadiem
Varbūt mūsu izredzes nav diezko lielas ,bet tomēr tās ir un viņas ir jāizmanto un jāņem vērā.Manuprāt pirms iepriekšējām spēlēm ar Kanādu skatoties uz mūsu izlases potenciālu izredzes bija vēl mazākas nekā šoreiz tākā es ticu un ceru ,ka Latvijai tas izdosies.Zinu ,ka daudzi domās ,ka es esmu ļoti naivs,bet mani tas neuztrauc un ja mūsējie zaudēs tad tik un tā man viņi būs labākie!

     [+] [-]

, 2009-05-07 14:56, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Tu vispār zini, kas ir procents?

Un pats fakts, ka vidēji bukmeikeri sola 25 (nevis 29, tā vienkārši ir maksimālā sastopamā) par uzvaru nozīmē, ka š.g. iespēja ir vismaz 4%

ek tu.. prātiņ, kur tu rodies.
Protams bukmeikeri dod nedaudz virs 3% par Latvijas uzvaru. Paskaties expekt com ir 1:29. Ko lai dara ka prātiņš tev maziņš labi ka atzinies ka viņš ir pazudis.
tā kā arī man prātiņš īss atbildēšu procents ir simtdaļa, promile tūkstošdaļa-varbūt Latviajs iespējas uzvarēt ir viena promile/tad ar fanošu lai tā promile piepildās/.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-07 15:00, pirms 16 gadiem
sandza rakstīja: mjaaa... kaut tie bukmeikeri apd...stos, jo shads koeficents norada, ka tikai 1 gadijuma no 29 iem latvija varetu uzvareet! Reaali raugoties... 1 no 8 spelem musejie pie uzvaras jau nu tiktu!
Ne jau bukmeikeri apdi*stos, bet tie kuri ietu pēc stabilās peļņas Ls 50 apmērā liekot štuku un Kanādu (tici man, pasaulē tādu ir daudz vairāk, nekā patriotiski noskaņoto letiņu kas kādus 2 vai 5 latiņus uz Latviju uzliks).

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 15:03, pirms 16 gadiem
aizsargi uzbrukumaa, un divi uzbruceeji staav vaartos!!! visi speeleetaaji sadodas rokaas un apstaajas ap zilo vaartsarga laukumu! ripa 60 min plosa muuseejos, bet vaartu nav! neizshkirts!!! kanaadieshi kriit izmisumaa un iesit ripu savos vaartos...3 reizes!!! urrraaaa! latvija liiksmo! es riit neeju uz darbu arii!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-07 15:20, pirms 16 gadiem
Žēl Mārtiņa Noteikti būtu palīdzējis mūsējiem, bet neko - jācīnās ! SARAUJ!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 15:23, pirms 16 gadiem
Bez Karsuma Ir Dailslidosana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-07 16:01, pirms 16 gadiem
Nu ja Karsums stundu pirms spēles sēž draugos, tad nedomāju, ka šis tagad to ģērbtuvēs dara

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 16:03, pirms 16 gadiem
"Cirksnis joprojām liek sevi manīt, par visiem simts procentiem Mārtiņš spēlēt nevarēs un tāpēc nav ko padziļināt traumu, tas nevienam nav vajadzīgs," saka Latvijas izlases dakteris Jānis Kvēps.

Sito izlasiīju citā sporta portalā !

     [+] [-]

, 2009-05-07 16:06, pirms 16 gadiem
Žēl, ka tā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-07 16:50, pirms 16 gadiem
Tas gan nav labi

     [+] [-]

, 2009-05-07 17:03, pirms 16 gadiem
idiotisms

     [+] [-]

, 2009-05-07 17:08, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: izteikšos puslaiks vārdiem :"ej sūkā džoni"
Man prieks ka palika rupjš-vismaz zinu ar kādu,,intelekta,,pakāpi sarunājos/

     [+] [-]

, 2009-05-07 17:34, pirms 16 gadiem
ja tas naw labi,bet jacer uz labaako

     [+] [-]

, 2009-05-07 17:53, pirms 16 gadiem
bembists rakstīja: Tu laikam atkal esi tas, kam "Latvija labakie, visus uzvares! Latvijai zelts!", un pec speeles noliec visus, ka sagraava tavas sapnjotaja ceribas? Kanadu uzvareet ir kaa Braziiljiu futbolaa, visi jau cer uz labaako, bet nu reals skatijums uz dzivi arii ir vajadziigs
Brzilija jau sen futbola nav nekas neuzveicas mulkiit! :*

     [+] [-]

, 2009-05-07 17:56, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: To spriedelēšanu var salīdzināt ar iespēju ka man šodien uz galvas uzkrīt lidmašīna-protams iespēja ir bet tikai cik liela.
Nekādas ceturtās maiņas - es arī piekrītu kamēr nav zaudējis cīnies līdz pēdējam utt.
nu skaties tad ka tev tā lidmašīna neuzkrīt uz galvas..