Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Video: Zembergs un Matulis vērtē izlases maiņas

Pirms rīt paredzētās ceturtdaļfināla spēles ar Kanādu piedāvājam pēdējo video no pasaules hokeja čempionāta Bernē, kurā hokeja eksperti Māris Zembergs ("Diena") un Jānis Matulis ("Sporta Avīze") piekrita portālam eSports.lv sniegt Latvijas hokeja izlases virknējumu novērtējumu. Video izmantoti Romāna Kokšarova ("Sporta Avīze", "f64") uzņemtie fotoattēli, kā arī fragmenti no "The White Stripes" dziesmas "Seven Nation Army."
Vērtējums: +43
1 2 3 84 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +33 [+] [-]

, 2009-05-06 19:48, pirms 16 gadiem
Matulis-Zembergs-stabili labākais pāris!!!!

 +29 [+] [-]

, 2009-05-06 19:48, pirms 16 gadiem
1 maiņa ražu ievāks pret Kanādu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-05-06 19:56, pirms 16 gadiem
man nerāda uz FF. .. video stream not found..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-06 19:57, pirms 16 gadiem
beigas labās

 +22 [+] [-]

, 2009-05-06 20:03, pirms 16 gadiem
edziic rakstīja: Normāli nolika Dārziņu .
Vienkārši pateica to, ko bija jāpasaka.
Savādāk šajā maiņā visa uzmanība ir Bērziņam, kurš arī tiek čakarēts par visas maiņas grēkiem, kamēr Dārziņš visai bieži knapi uz kājām turēdamies kko mēģina "izabrazitj", bet Miķelis, kā ieslēdz piekto ātrumu, tā rokas un galva viņam atslēdzas... .

 +12 [+] [-]

, 2009-05-06 20:04, pirms 16 gadiem
Nea, kļūdījos, stabili labākie-Fredijs un Bārnijs!
Paldies E-Sportam, tā tik turpināt!

 +10 [+] [-]

, 2009-05-06 20:04, pirms 16 gadiem
Jēkabpils rakstīja: Skrastiņa maiņa da best, vairak tadas ar NHL vīriem
Jauna mode saukt maiņas pat ne pēc malējiem uzbrucējiem, bet aizsargiem?

     [+] [-]

, 2009-05-06 20:04, pirms 16 gadiem
Vecaas desas Nee,nee,visu cienju abiem,taa jau ir kaa vinji saka,vieniigi mazliet paaraak bargi pret treso mainju,nav jau Mikjeliits un Lauris tik slikti,jaa ir,protams,kur pielikt...ir ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-06 20:06, pirms 16 gadiem
+- Visas maiņas bišku noraka..., bet īstenība par Sorokinu piekrītu.Pieminekļus ceļ mirušajiem, statujas dzīvajiem.
Slēpts komentārs: scorpio

  +2 [+] [-]

, 2009-05-06 20:06, pirms 16 gadiem
Kads saprata kada valodā Matulis pasaka pēdējos vardus?

  +7 [+] [-]

, 2009-05-06 20:07, pirms 16 gadiem
Daugava86 rakstīja: Vecaas desas Nee,nee,visu cienju abiem,taa jau ir kaa vinji saka,vieniigi mazliet paaraak bargi pret treso mainju,nav jau Mikjeliits un Lauris tik slikti,jaa ir,protams,kur pielikt...ir ok
Jā, kur nu MiķElīC un LaUrīC, viņi ir Da BeSt, SawlīTeS!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-06 20:08, pirms 16 gadiem
scorpio rakstīja: nu parasti maiņas sauc pēc centra spēlētāja vārda. esi dzirdējis,ka mums ir Ankipāna maiņa,Ņiživija maiņa,Dārziņa maiņa vai Jekimova maiņa?
Par to jau saku, bet te parādās Skrastiņa maiņa...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 20:09, pirms 16 gadiem
Matulim tā bij hitlerūsa vai vienkārši tā ēna atspidēja?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 20:10, pirms 16 gadiem
Jewelis rakstīja: Matulim tā bij hitlerūsa vai vienkārši tā ēna atspidēja?
Matulim vēl bija ūsas, tas ir galvenais...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-06 20:13, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, kur nu MiķElīC un LaUrīC, viņi ir Da BeSt, SawlīTeS!
Pats stulbākais, ka nav jau īsti variantu, kā šo ne īpaši veiksmīgi darbojošos mehānismu izjaukt - nu, var varbūt nākamsezon Bērziņa vietā iekš Dinamo iemēģināt Pečuru [vai būs labāk ar nav pārleicības], bet gar malām tā īsti nav ko mainīt, varbūt vienīgi mēģināt Ankipānu iemest blakus Dārziņam, bet godīgi sakot nedomāju, ka Dārziņš spētu izmantot to labumu, ko Ankipāns viņam spētu dot...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 20:13, pirms 16 gadiem
Nu bet Cipulis visu sezonu RD sastāvā meta un meta un neko nevarēja iemest, tagad PČ beidzot sāk krist iekšā tās ripas!!!
A.Cipruss loģiski ka Znaroks ir pateicis spēlējot ar jaunajiem vairāk pieskatīt aizsardzību nevis censties par katru cenu iemest ripu, galvenais neiekrist aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2009-05-06 20:16, pirms 16 gadiem
AlterB rakstīja: Pats stulbākais, ka nav jau īsti variantu, kā šo ne īpaši veiksmīgi darbojošos mehānismu izjaukt - nu, var varbūt nākamsezon Bērziņa vietā iekš Dinamo iemēģināt Pečuru [vai būs labāk ar nav pārleicības], bet gar malām tā īsti nav ko mainīt, varbūt vienīgi mēģināt Ankipānu iemest blakus Dārziņam, bet godīgi sakot nedomāju, ka Dārziņš spētu izmantot to labumu, ko Ankipāns viņam spētu dot...
Nevajag neko mainīt. Puši pietiekoši jauni, paši zin, kas viņiem jāuzlabo, lai tik trenējas, progresam vietas un iespēju vēl daudz.

Cipulis RD arī vienu brīdi bija visai rezultatīvs, tagad atkal... . Nu nevar jau spēlējot KHL/PČ lasīt BAČ punktus...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-06 20:19, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag neko mainīt. Puši pietiekoši jauni, paši zin, kas viņiem jāuzlabo, lai tik trenējas, progresam vietas un iespēju vēl daudz.

Cipulis RD arī vienu brīdi bija visai rezultatīvs, tagad atkal... . Nu nevar jau spēlējot KHL/PČ lasīt BAČ punktus...
Pareizi, pareizi!

  +7 [+] [-]

, 2009-05-06 20:20, pirms 16 gadiem
Kurā maiņā Fredis ar Bārniju?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 20:20, pirms 16 gadiem
Nepiekrītu:
1) kritizē pirmo maiņu, bet viņiem visiem pozitīvi lietderības koeficienti;
2) slavēja otro, bet pie tik daudz samestajiem lietderībai vajadzēja būt daudz labākai, kāda jēga samest ja salaiž vairāk...
3) cipruss - kāda tur laba spēle aizsardzībā ja viņam -5...???

  +4 [+] [-]

, 2009-05-06 20:21, pirms 16 gadiem
Jaatvadas no Fredija un Barnija... tas gan bija smiekligi...

     [+] [-]

, 2009-05-06 20:21, pirms 16 gadiem
Tas chalis beigas , ir viens baigais joku plesejes vai skalditajs. : D

  +5 [+] [-]

, 2009-05-06 20:25, pirms 16 gadiem
A kapec netika runāts par Bārtuļa spēli?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 20:31, pirms 16 gadiem
citronsss rakstīja: A kapec netika runāts par Bārtuļa spēli?
Tikko noskatījos un tieši gribēju teikt, ka Bārtulis palika aiz kadra. Vai viņa sniegums ekspertu vērtējumā bijis tik neredzams?

     [+] [-]

, 2009-05-06 20:31, pirms 16 gadiem
vabole rakstīja: Nepiekrītu:
1) kritizē pirmo maiņu, bet viņiem visiem pozitīvi lietderības koeficienti;
2) slavēja otro, bet pie tik daudz samestajiem lietderībai vajadzēja būt daudz labākai, kāda jēga samest ja salaiž vairāk...
3) cipruss - kāda tur laba spēle aizsardzībā ja viņam -5...???
Viss, protams, ir relatīvi kā teica Alberts, taču vai ar lietderības koeficientu ir "jāpiesedzas" OS kvalifikācijas pārliecinoši labākajai maiņai?

Otrā maiņa tiek slavēta tieši par to, ka var iemest. Ielaist... nu sanāk, bet hokejā uzbrucējiem ir viens nerakstīts likums, ja metīsi golus, uz aizsardzību tiks pievērtas acis. Savā laikā jau A.Kerčs aizsardzībā arī spēlēja tā... apzīmēja spēlēšanu, taču kā samētāja golus, tā visiem mutes ciet.

Par Ciprusu... divi mīnusi nopelnīti pirmajā spēlē pret ASV un viens - pret Krieviju (tieši pret to, pirms kuras Ciprusam jau tāpat "nogulētus" golus 3 kādus ierakstīja, bet daži citi pa -3 nopelnīja). Ta ka kopumā, pa spēlēm skatoties, nav nemaz tik traģiski.

     [+] [-]

, 2009-05-06 20:33, pirms 16 gadiem
citronsss rakstīja: A kapec netika runāts par Bārtuļa spēli?
Bet ko var pateikt, ja spēlētājs atbrauca uz 3 spēlēm, un 4. maiņā spēlēja? Pārāk maz laika, lai izdarītu kkādus puslīdz objektīvus secinājumus. Taču pagaidām izskatās, ka Filadelfijai ir taisnība... .
1 2 3 84 komentāri