Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Radulovs: "Mūsu vārtsargs bija izcils"

Radulovs: "Mūsu vārtsargs bija izcils"
Uzvaras vārtu autors Aleksandrs Radulovs
Foto: AP

Pēc vakardienas hokeja spēles, kur Krievijas izlase ar 2:1 uzvarēja Kanādas hokejistus, tādejādi triumfējot pasaules čempionātā otro gadu pēc kārtas, spēlētāji un treneri dalījās iespaidos par spēli.

Atgādināsim, ka vispirms 6. minūtē rezultātu atklāja kanādietis Džeisons Speca. Vēlāk Vitālija Atjušova tālu metienu vārtu priekšā prasmīgi pielaboja Saprikins un panāca 1:1. Punktu spēlei pielika Aleksandrs Radulovs.

''Šī bija kā ''play off'' spēle,'' iesāk uzvaru vārtu autors Aleksandrs Radulovs. ''Mēs zinājām kā spēlē viņi, bet viņi – kā mēs. Domāju, ka spēli iesākām labāk nekā viņi, bet otrajā periodā viņi jau izdarīja vairāk metienu, taču mūsu vārtsargs bija izcils.''

''Mēs neizmantojām savas izdevības, kamēr viņi to izdarīja,'' bēdīgi iesāk kanādiešu galvenais treneris Lindijs Rafs. ''Brizgalovs nepieļāva nevienu kļūdu.''

''Mums nebija daudz iespēju, bet tajās, kuras bija – guvām vārtus,'' iesāk krievu izlases treneris Vjačeslavs Bikovs. ''Centāmies spēlēt labi un būt pacietīgiem,'' trešā perioda stratēģiju pēc spēles atklāj Bikovs. ''Taču tas, ņemot vērā mūsu pretinieku, nebija viegli.''

''Esmu vīlies,'' iesāk Dveins Rolosons. ''Mēs šeit atbraucām, lai izcīnītu zeltu, bet neizdarījām to, tāpēc esam neapmierināti. Mēs neesam sagrauti par mūsu spēli, bet gan par spēles rezultātu.''

''Nedomāju, ka tagad valdīs Krievijas dinastija,'' pārliecināts ir Denijs Hītlijs. ''Viņiem ir daži jauni spēlētāji, taču arī mums ir tādi. Mums Kanādā ir daži jauni spēlētāji, kuri ir labākie visā pasaulē. Būs interesanta cīņa nākotnē.''

Izmantotie resursi:
iihf.com

1 2 69 komentāri

 +23 [+] [-]

, 2009-05-11 09:17, pirms 16 gadiem
savā ziņā Hitlija vārdiem piekrītu-lai veicas nākotnē, bet sargaties no latvijas nākamgad

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 09:17, pirms 16 gadiem
Hitlijam zelta vardi + latvija ari noteikti bus pa kadam jaunajam talantam

  +3 [+] [-]

, 2009-05-11 09:18, pirms 16 gadiem
Bija ok,intresants mačs,un kā saka labākais vinnēja!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-05-11 09:23, pirms 16 gadiem
par eeraam vareesim runaat ja krievi veel paariiti tituljus pajems, savukaart hiitlijam gan dereetu nelieliities ka ir jauni kanaadieshi kas ir labaakie pasaulee, peec kaa vispaar komandu sporta veidaa var noteikt labaako? vieni no labaakajiem gan. buutu labaak kapaajushi un uzvareejushi, bet ja nespeeja tad ir zaudeetaaji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-05-11 09:30, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: ''Nedomāju, ka tagad valdīs Krievijas dinastija,'' pārliecināts ir Denijs Hītlijs. ''Viņiem ir daži jauni spēlētāji, taču arī mums ir tādi. Mums Kanādā ir daži jauni spēlētāji, kuri ir labākie visā pasaulē. Būs interesanta cīņa nākotnē.'' Pirms spēles Hitlijs ar Specu mēs atbraucām revanšēties un atriebties krieviem.Pēc spēles Hitlijs nedomā Nu pagaidām Kanādai gauži bēdīgi iet ar RUS! Turīnā zaude,un pakāsti abi PČ fināli.Tā kā lai Hītlijs sākumā uzvar ar savu jauno gvardi un pēc tam domā! Starpcitu pats jaunākais no RUS šajā izlases modelī arī noraka Kanādiešu CERĪBAS!
Nu vinnēja RUS, malači, bet nu tagad zīmēties, ka krievi baigi iet pāri CAN arī ir sviests... ne velti šajā spēlē RUS spēlēja no aizsardzības un uz pretuzbrukumiem... tas vien jau norāda CAN spēku. Tā, ka, protams, ka nākotnē būs interesanta cīņa.

     [+] [-]

, 2009-05-11 09:35, pirms 16 gadiem
Radulovs pats tik smuku banku ielika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-11 09:37, pirms 16 gadiem
Krievu helikopters...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-05-11 09:42, pirms 16 gadiem
Kad uz Olimpiadi atbrauks visi labaakie, tad tik buus dramatiska bataalija
Slēpts komentārs: Raitcha

  +8 [+] [-]

, 2009-05-11 09:54, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Hītlijs vispār neko neparādīja finālā... Pat normāli pa vārtiem neuzmeta.. Runās te tagad gudri...
Vot, tad vāc savus ajunos un tiekaties olimpiādē... Varēsiet mēģināt pierādīt... Varētu domāt, ka Krieviem jauni hokejisti nav un nebūs... Būtu Ovečkins ar Sjominu atbraukuši, ko tad Hītlijs teiktu par 4:1?
Krieviem vienmēr ir bijuši labi hokejisti, viņiem izlasē vienmēr ir bijis bardaks, zvaigžņu slimības un trenera problēmas, tagad, kad visi gaisa bijātāji ir prom un ir atrasta motivācija, tad lūk, ko var paveikt.
uzmest ta uzmeta loti normaaali, no 3 metriem, tur vaartsargam noplauka,, ka pa plecu traapija!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-11 10:08, pirms 16 gadiem
Nu vienkārši paveicās krieviem! Veicas stiprākajam (p.s. šoreiz pats tam nepiekrītu)!!! un krievu vārtsargam veicās nevis meistarība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-11 10:18, pirms 16 gadiem
Jāatzīst, ka vakar spēle bija ļoti spraiga un interesanta. Protams, žēl, ka zaudēja Kanāda, bet jāatzīst, ka krievi rādīja labu hokeju un Radulova vārti bija patiešām izcili.

Tomēr ir runāt par kaut kādu vienas komandas dominanci ir muļķīgi.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-11 10:19, pirms 16 gadiem
machumbi rakstīja: Hiitlij, ko tas dod, ka Jums ir daudz jaunie talanti, kas speelee NHL, Krievijai ir arii daudz jaunie talanti, kas sevi pieraada ne tikai NHL, bet KHL, un Kanaadas izlase tikai sastaav no NHL, kur speelee zvaigznes, bet nespeej uzvareet Krieviju, kur vairums naak no KHL, tad nu izdari pats secinaajums, KHL ir speeciiga liiga..
"kas sevi pierāda ne tikai NHL, bet KHL". Es saskatu, ka Tu vērtē KHL augstāk par NHL

  -3 [+] [-]

, 2009-05-11 10:21, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Hītlijs vispār neko neparādīja finālā... Pat normāli pa vārtiem neuzmeta.. Runās te tagad gudri...
Vot, tad vāc savus ajunos un tiekaties olimpiādē... Varēsiet mēģināt pierādīt... Varētu domāt, ka Krieviem jauni hokejisti nav un nebūs... Būtu Ovečkins ar Sjominu atbraukuši, ko tad Hītlijs teiktu par 4:1?
Krieviem vienmēr ir bijuši labi hokejisti, viņiem izlasē vienmēr ir bijis bardaks, zvaigžņu slimības un trenera problēmas, tagad, kad visi gaisa bijātāji ir prom un ir atrasta motivācija, tad lūk, ko var paveikt.
Ja Ovečkins un Sjomins spēlē, tad rezultāts ir 4:1? šito es nesapratu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-05-11 10:30, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Ja Ovečkins un Sjomins spēlē, tad rezultāts ir 4:1? šito es nesapratu.
Gan jau čaļi būtu pa vienam iemetuši

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 10:34, pirms 16 gadiem
Nezinu kā ies tālāk - ceru protams, ka Krievija būs starp uzvarētājām arī turpmāk - bet tagad pēc 15 gadu pārtraukuma un grūtajiem laikiem "Sarkana mašīna" atgriežas - un ceru ka uz ilgiem laikiem... Lai baidas tie, kuri spēlē ar tadu hokeja lielvalsti... kā Krievija... visu cieņu protams pārējām pretiniecēm... Un arī gribētos - lai Latvija arī radītu vēl labāku sniegumu... jo ka nekā - es šeit dzīvoju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-05-11 10:42, pirms 16 gadiem
''Brizgalovs nepieļāva nevienu kļūdu.''
nu vienīgo vārtu zaudēšana ir uz viņa sirdsapziņas, bēt pārējo spēli viņš aizvadīja lieliski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-11 10:45, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Nu vinnēja RUS, malači, bet nu tagad zīmēties, ka krievi baigi iet pāri CAN arī ir sviests... ne velti šajā spēlē RUS spēlēja no aizsardzības un uz pretuzbrukumiem... tas vien jau norāda CAN spēku. Tā, ka, protams, ka nākotnē būs interesanta cīņa.
no aizsardzības jau tika spēlēts tikai 2. perioda beigās un lielāko daļu 3....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-11 11:06, pirms 16 gadiem
Komentetaji teica, ka Radulovs no NHL ar skandalu aizgaaja. Pasakiet man kas tas bija par skandaalu?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-11 11:13, pirms 16 gadiem
Hītlijs kā parasti neko pārāk sakarīgu nevar pateikt. Nav jau baigais orators. Parastas standarta frāzes. Turklāt NHL visi MVP kandidāti ir krievi
Bet Brizgalovam gan bija dažas kļūdiņas, tomēr tās tika labotas

  +2 [+] [-]

, 2009-05-11 11:17, pirms 16 gadiem
Nu nebija krievu vārstsargs izcils - pārāk daudz atsistu ripu savu vārtu priekšā. Laba šoreiz bija krievu aizsardzība. Kanādai bija radīti tādi paši apstākļi, kā Šveicei spēlē pret Latviju - mest ļāva daudz, bet no neērtām pozīcijām, un vārtsargs labi redzēja metiena brīdi. Lai arī regulāri ripa tika atsista vārtu priekšā, parasti tur bija savējie aizsargi, kas neļāva kanādiešu uzbrucējiem tikt pie atlēkušās ripas. Tikai vienu reizi šādā situācijā krievi savu vārtu priekšā pozicionāli kļūdījas, un kanaki uzreiz guva vārtus. Šādos apstākļos pat ungāru vārstsargs būtu aizvadījis izcilu spēli.

     [+] [-]

, 2009-05-11 11:19, pirms 16 gadiem
bembists rakstīja: Komentetaji teica, ka Radulovs no NHL ar skandalu aizgaaja. Pasakiet man kas tas bija par skandaalu?
Kaut kas laikam ar līgumiem bija. Tipa Radulovam bija līgums ar NHL klubu, bet tad KHL šim piesolīja vairāk, šis noslēdza līgumu ar KHL komandu, neinformējis par to NHL komandu - nu kaut kā tā.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 11:26, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: ''Nedomāju, ka tagad valdīs Krievijas dinastija,'' pārliecināts ir Denijs Hītlijs. ''Viņiem ir daži jauni spēlētāji, taču arī mums ir tādi. Mums Kanādā ir daži jauni spēlētāji, kuri ir labākie visā pasaulē. Būs interesanta cīņa nākotnē.'' Pirms spēles Hitlijs ar Specu mēs atbraucām revanšēties un atriebties krieviem.Pēc spēles Hitlijs nedomā Nu pagaidām Kanādai gauži bēdīgi iet ar RUS! Turīnā zaude,un pakāsti abi PČ fināli.Tā kā lai Hītlijs sākumā uzvar ar savu jauno gvardi un pēc tam domā! Starpcitu pats jaunākais no RUS šajā izlases modelī arī noraka Kanādiešu CERĪBAS!
Radulovs ir pats jaunākais ? Ko pīpē harlamov , pastasti cik titulu 15gadu laika ir krievijai un cik kanadai pietam krieviem šis izteikta cucene, jo patiesībā ja tiesneši neizvilktu pret baltkrieviem, tad viņi būtu palikuši tālu aizmugurē

  +2 [+] [-]

, 2009-05-11 11:27, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Zīmējās Hitlijs ar Specu pirms fināla ar apgalvojumiem,ka atdos parādu Krieviem!Bet pēdējās 3 uzvaras pār Kanadu ir nevis zīmēšanas bet fakts!Jāprot arī zaudēt un atzīt pretinieka paveikto,nevis tikai zīmēties ar Kļavas lapu varenību un potenciālu.
Vai man citēt, ko teica un kā zimejas krievi krievu žurnālistiem? Vai labāk nevajag , lai Tev nav ablomčiks ?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 11:28, pirms 16 gadiem
machumbi rakstīja: Hiitlij, ko tas dod, ka Jums ir daudz jaunie talanti, kas speelee NHL, Krievijai ir arii daudz jaunie talanti, kas sevi pieraada ne tikai NHL, bet KHL, un Kanaadas izlase tikai sastaav no NHL, kur speelee zvaigznes, bet nespeej uzvareet Krieviju, kur vairums naak no KHL, tad nu izdari pats secinaajums, KHL ir speeciiga liiga..
Vairākums tā saukto khl spēlētāju ir spēlējuši iepriekš jau nhl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 69 komentāri