Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Tretjaks: "KHL vairs nevajag paplašināties"

Tretjaks: "KHL vairs nevajag paplašināties"
Vladislavs Tretjaks
Foto: ITAR-TASS

Krievijas hokeja federācijas prezidents Vladislavs Tretjaks atzinis, ka Kontinentālajai hokeja līgai (KHL) diez vai vajadzētu paplašināties.

Ik pa laikam dzirdamas runas, ka KHL nākotnē varētu paplašināties. Lai arī daudzi ir par šādu risinājumu, pret to ir Tretjaks, kurš uzskata, ka tikai ar gribēšanu spēlēt KHL ir par maz.

"Katrā jaunā projektā var atrast kādas nepilnības," iesāk Tretjaks. "Galvenais KHL mīnuss - grūts spēļu kalendārs. Komandas bieži vien aizvada gandrīz četras spēles pēc kārtas, taču mums skatītāji nav pieraduši iet uz hokeju ik pēc dienas. Taču tas, protams, ir sīkums ar to, ko dara KHL. Man, piemēram, ļoti patīk tas, ka tagad aizvien biežāk televīzijās parādās dažādi analītiskie raidījumi, kuros piedalās speciālisti un hokeja veterāni."

"Vienmēr esmu bijis pret lielu skaitu leģionāru, tāpēc domāju, ka KHL tālāk vairs nevajadzētu paplašināties. Pirmkārt, leģionāri aizņem mūsu jauno hokejistu vietas un, otrkārt, tas noved pie tā, ka tiek sašaurināts mūsu izlases kandidātu loks. Zinu, ka daudzi Eiropas hokeja klubi periodiski izsaka vēlmi spēlēt KHL, taču ar gribēšanu vien ir par maz. Nevajag aizmirst, ka, lai spēlētu KHL, nepieciešama arī Krievijas hokeja federācijas atļauja."

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

Vai KHL vajadzētu paplašināties?

  • 863

  • 281


1 2 49 komentāri

 +16 [+] [-]

, 2009-12-17 22:50, pirms 15 gadiem
nu ja tā,tad tā līga nekad nebūs konkurents NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-12-17 22:51, pirms 15 gadiem
Nepiekritu tieši vajadzetu paplašināties lai kaut vai tie jauni URĻIKI tiek speleet un tad vinjiem buss liels izveles loks bet vinjiem jau taa vai taa ir liels

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 22:52, pirms 15 gadiem
Diez kas būtu, ja NHL būtu 5 spēlētāju kvota..
Ar savu savtīgumu Krievija vnm atpaliks no citām valstīm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 22:59, pirms 15 gadiem
Būtībā pašlaik esmu pret KHL palašināšanos, jānostiprinās pašreizējam modulim. Nedīkst katru gadu palielināt un palielināt spēlējošo komandu skaitu. Par vienu no lielākajām NHL kļūdām tiem uzskatīta līgas paplašināšanās no 24 komandām uz 30 (protams pplašinšanās notika pakāpeniski).
Bet es gribētu redzēt Viļņas 'Vētru' spēlējam KHL. Par 'Vētru', pret paplašinšanos.
Slēpts komentārs: dimex

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 23:02, pirms 15 gadiem
uzkatu ka liigaa tomeer buutu labi ja buutu liidz 30 klubiem!!!

tomeer legienaaru skaitu bikinj jau vareetu palielinaat, jo krievijaa tik tieshaam ir daudz hokejistu! Kaa-nekaa krievijaa KHL nav vieniigaa liiga - KHL, Krievijas Super liiga, JHL u.c.

  +6 [+] [-]

, 2009-12-17 23:02, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Par komandām piekrītu,par leģionāriem gan nē. Pateicoties viņiem aug konkurence komandās.Aug spēles līmenis,skatītāju interese.
Bet toties vietējiem krievu kadriem (viduvējībām vai jaunajiem) paliek arvien grūtāk tikt komandās.... bet līgai kā sugai protams labāk, jo ar katru labu leģionāru arī līgas līmenis aug! Par komandām arī piekrītu, ka nevajag paplašināties.... iespējams pat vajag sašaurināties līdz kādām 20 komandām... četras komandas kas atkristu? Lada, jo šie jau otro gadu mokās ar finansēm, Vitjaz, jo domāju viņus neviens lāga negrib tur redzēt... Minska, jo ja šei netiks PO, tad baķka var "uzmest lūpu" un Minskas Dinamo spēles atkal BAČ (ar kaut ko tādu jau viņš ir draudējis), kuram ir tomēr pietiekami augsts līmenis..... ceturtie? Uzminat ar trešo reizi!!! Kapēc..? Tapēc ka Jurka un Gunča ik palaikam jau tagad sāk čīsktēt, ka RD aizies pa burbuli, ja nebūs nopietnu sponsoru (un poh..j vai vietējo vai ārzemju), bet zinot kādā pakaļā tagad ir ekonomika un ka gaismu vēl "tuneļa galā" neredz, tad vismaz man pagaidām izskatās, ka RD nebūs (var nebūt) ilgtermiņa projekts..... skumji, bet vismaz pagaidām tā izskatās...

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 23:02, pirms 15 gadiem
PRET
jo visi šādi projekti ir izjukuši dēļ tieši pāmērīgi lielās vēlmes ''paplašināties''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-12-17 23:06, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Bet toties vietējiem krievu kadriem (viduvējībām vai jaunajiem) paliek arvien grūtāk tikt komandās.... bet līgai kā sugai protams labāk, jo ar katru labu leģionāru arī līgas līmenis aug! Par komandām arī piekrītu, ka nevajag paplašināties.... iespējams pat vajag sašaurināties līdz kādām 20 komandām... četras komandas kas atkristu? Lada, jo šie jau otro gadu mokās ar finansēm, Vitjaz, jo domāju viņus neviens lāga negrib tur redzēt... Minska, jo ja šei netiks PO, tad baķka var "uzmest lūpu" un Minskas Dinamo spēles atkal BAČ (ar kaut ko tādu jau viņš ir draudējis), kuram ir tomēr pietiekami augsts līmenis..... ceturtie? Uzminat ar trešo reizi!!! Kapēc..? Tapēc ka Jurka un Gunča ik palaikam jau tagad sāk čīsktēt, ka RD aizies pa burbuli, ja nebūs nopietnu sponsoru (un poh..j vai vietējo vai ārzemju), bet zinot kādā pakaļā tagad ir ekonomika un ka gaismu vēl "tuneļa galā" neredz, tad vismaz man pagaidām izskatās, ka RD nebūs (var nebūt) ilgtermiņa projekts..... skumji, bet vismaz pagaidām tā izskatās...
Tad jau jāmaina līgas nosaukums. Krievija tomēr nav Austrālija.

     [+] [-]

, 2009-12-17 23:09, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Tad jau jāmaina līgas nosaukums. Krievija tomēr nav Austrālija.
Fetisovs paķers klāt Ķīnu, Koreju vai Japānu un būs Stapkontinetālā....

  +5 [+] [-]

, 2009-12-17 23:11, pirms 15 gadiem
Logiskāk liekas ka būtu nevis paplašināšanās, bet gan konkrētu klubu, kas finansiāli nevar izdzīvot, nevis mākslīga stutēšana, bet gan aizvietošana ar citām komandām. Piemēram es nezinu vai nopietnai līgai par kādu sevi uzskata KHL ir vajadzīgas komandas uz kuru spēlēm pulcējas daži simti skatītāju, stadions ir briesmīgā stāvoklī un patiesībā nevienam tās komandas panākumi neinteresē. Es būtu par to, lai dažas krievu komandas aizstātu ar konkurētspējīgām tuvāko ārzemju komandām, saglabājot pašreizējo kamandu skaitu, bet, protams, stipri šaubos vai krievi tam piekristu.

     [+] [-]

, 2009-12-17 23:11, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Bet toties vietējiem krievu kadriem (viduvējībām vai jaunajiem) paliek arvien grūtāk tikt komandās.... bet līgai kā sugai protams labāk, jo ar katru labu leģionāru arī līgas līmenis aug! Par komandām arī piekrītu, ka nevajag paplašināties.... iespējams pat vajag sašaurināties līdz kādām 20 komandām... četras komandas kas atkristu? Lada, jo jau otro gadu mokās, Vitjaz, jo domāju viņus neviens lāga negrib tur redzēt... Minska, jo ja šei netiks PO, tad baķka var "uzmest lūpu" un Minskas Dinamo spēles atkal BAČ (ar kaut ko tādu jau viņš ri draudējis), kuram ir tomēr pietiekami augsts līmenis..... ceturtie? Uzminat ar trešo reizi!!! Kapēc..? Tapēc ka Jurka un Gunča ik palaikam jau tagad sāk čīsktēt, ka RD aizies pa burbuli, ja nebūs nopietnu sponsoru (un poh..j vai vietējo vai ārzemju), bet zinot kādā pakaļā tagad ir ekonomika un ka gaismu vēl "tuneļa galā" neredz, tad vismaz man pagaidām izskatās, ka RD nebūs (var nebūt) ilgtermiņa projekts..... skumji, bet vismaz pagaidām tā izskatās...
nevis uz 20, bet uz 16 komandu turnīru KHL vajadzētu samazināt - tad tiešām līgas līmenis būtu superaugsts. Noteikti nost jāatmet Amur un Novokuzņecka - kā komandas no "ģeogrāfiski neperspektīva reģiona". Liels jautājums par Sibirj - no vienas puses Sibīrija, no otras - Novosibirska ir Krievijas 3. lielākā pilsēta...
Minsku gan šiem vajag atstāt - viena no lielākajām hallēm tomēr. Kandidāti uz atskaitīšanu vēl varētu būt mazāko haļļu īpašnieki: Baris, MVD, Avtomobiļist, Ņižņekamska, Severstaļ un Torpedo.
Vēlāk, kad līgu atkal paplašinātu - tajā uzņemtu klubus, kam halle ne mazāka par 10.000 vietām. Tad līga tiešām attīstītos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 23:17, pirms 15 gadiem
nubeidzot viens kādu prātīgu vārdu pasaka. un ar NHL absolūti nav nekādas vajadzības sacensties

     [+] [-]

, 2009-12-17 23:19, pirms 15 gadiem
Saskaņa C rakstīja: PRET
jo visi šādi projekti ir izjukuši dēļ tieši pāmērīgi lielās vēlmes ''paplašināties''
Piemini kaut vienu pagaidām kaut kā neko neatceros

  +8 [+] [-]

, 2009-12-17 23:24, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nevis uz 20, bet uz 16 komandu turnīru KHL vajadzētu samazināt - tad tiešām līgas līmenis būtu superaugsts. Noteikti nost jāatmet Amur un Novokuzņecka - kā komandas no "ģeogrāfiski neperspektīva reģiona". Liels jautājums par Sibirj - no vienas puses Sibīrija, no otras - Novosibirska ir Krievijas 3. lielākā pilsēta...
Minsku gan šiem vajag atstāt - viena no lielākajām hallēm tomēr. Kandidāti uz atskaitīšanu vēl varētu būt mazāko haļļu īpašnieki: Baris, MVD, Avtomobiļist, Ņižņekamska, Severstaļ un Torpedo.
Vēlāk, kad līgu atkal paplašinātu - tajā uzņemtu klubus, kam halle ne mazāka par 10.000 vietām. Tad līga tiešām attīstītos.
Cik saprotu tu domā ja ir halle ar vismaz 10000 vietām līgas līmenis pacelsies ,a es domāju ka es esmu duriks izrādās ka.....

     [+] [-]

, 2009-12-17 23:33, pirms 15 gadiem
Vēl jau paplašināt varētu,bet katru gadu vairākas komandas izsaka pieteikumu spēlēt khl,tpc ja pienems tad labakas no tam tikai cik?!

     [+] [-]

, 2009-12-17 23:35, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: MVD būtu pirmā kandidāte šādā gadījumā, jo Maskavā klubu ir par daudz šobrīd, kas lieliski izpaužas spēļu apmeklējumos
Vispār jau Maskavā vēl ir KC, kas arī cik zinu perspektīvā (kaut kad) grib spēlēt KHL... Kriluškas piem. (atškirībā no Vitjaz vai MVD) tomēr ir krievu hokeja brends vēl no cccp laikiem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 23:42, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu augsta līmeņa čempim arī būtu jābūt tādam,kur spēlētājam būtu jāsvīst,lai tur tikt,nevis pietiktu tikai ar RUS pasi. Cik spēlātaju trenējās ziemeļamerikā ? Un cik tiek NHL ? Par tām komandām kas atkristu,nedomaju,ka starp viņām būs RD un MnD. Vitjaz,Lada tās gan. To virkni sibīrijas komandu,ko Abrags nosauca,pilnīgs murgs. Maskava vienīgā,kura būtu japaretina un to pompozo skatītaju derētu uzsēdinat uz diētas,lai pabadojās. Sibirijā lielāka skatītaju massa.Cilvēki dzivo ar hokeju.Palasot rus mēdijus,hokejskolās sibirijā tagad ir bums.Jauno censoņu ir liku likām. Vārētu rakstīt un rakstīt,bet slinkums.
es no Sibīrijas minēju tikai 1 komandu, ko izslēgt - Novokuzņecku. Habarovska jau ir Tālie Austrumi Lai arī ir bums - sorry, nevar visu līgu pakļaut 1-2 pilsētām. Lai apvienojas, ar Krasnojarsku, Angarsku, Barnaulu u.c pilsētam un veido Sibīrijas līgu.

Maskavu nosēdināt uz diētas - smiekli nāk! viņiem bez hokeja ir futbols, basketbols, bendijs, volejbols un vēl 101 sporta veids - 1-2 Maskavas komandu pazušanu viņi pat nejutīs Par skatītāju tur ir jācīnās (marketings!) nevis jāpiedāvā "diēta"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 23:45, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Abrag,Tik pat labi uz sibīriju var nevest pārtiku,drēbes un vispār neko,jo baigi tālu jāved.Lai ļaudis alās dzīvo. Speciāli tev intervija kur cilvēks izsakas par sibīriju.

http://www.youtube.com/watch?v=9YiGSQrkMHk
pat neskatīšos šo interviju - teikšu godīgi, man ir pilnīgi vienalga, ko Toresens domā par Sibīriju. Un pārtikai nav nekāda sakara ar hokeju. Ja KHL grib kļūt par "biznesa produktu", tad par labdarību ir jāaizmirst.

     [+] [-]

, 2009-12-17 23:47, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nevis uz 20, bet uz 16 komandu turnīru KHL vajadzētu samazināt - tad tiešām līgas līmenis būtu superaugsts. Noteikti nost jāatmet Amur un Novokuzņecka - kā komandas no "ģeogrāfiski neperspektīva reģiona". Liels jautājums par Sibirj - no vienas puses Sibīrija, no otras - Novosibirska ir Krievijas 3. lielākā pilsēta...
Minsku gan šiem vajag atstāt - viena no lielākajām hallēm tomēr. Kandidāti uz atskaitīšanu vēl varētu būt mazāko haļļu īpašnieki: Baris, MVD, Avtomobiļist, Ņižņekamska, Severstaļ un Torpedo.
Vēlāk, kad līgu atkal paplašinātu - tajā uzņemtu klubus, kam halle ne mazāka par 10.000 vietām. Tad līga tiešām attīstītos.
Tajā pašā Habarovskā, Novosibirskā, Sverdlovskā domāju ir pat labāks apmeklējums nekā Maskavā uz MD vai Cisku.... reģionos hoķi tauta mīl kamēr Maskavā liekas tomēr (kopumā) lielākā cieņā ir futbols un uz hoķi tauta atnāk paskatīties pārsvarā tikai pa "lieliem svētkiem" (piem. paskatīties uz "ōpi" Feķisovu u.t.t.) .... Par Minsku runājot un kā jau minēju, domāju, ka ar varu viņus neviens ārā nedzīs tāpat un tur drīzāk pie MnD netikšanas (otro gadu) PO baķka pats var "uzmest lūpu" un pasūtīt visus nah... tāpat domāju RD neviens ar varu ārā nemetīs....bet RD tur noturēties ilgtermiņā varēs tikai atrodot kaut kādus nopietnus sponsorus vai īpašniekus, jo Iteras finansējums nebūs "mūžīgs" ....

     [+] [-]

, 2009-12-17 23:48, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Bet tāpēc jau KHL arī sadalīja pēc ģeografiskā principa,ne tā ?
Visai nosacīti. Ja noņemtu Novokuzņecku un Habarovsku - tad kaut kas līdzīgs ģeogrāfiskajam principam arī būtu. Kaut gan, kādu principu ņem par pamatu - dalīt jau visu var visādi

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 23:52, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tajā pašā Habarovskā, Novosibirskā, Sverdlovskā domāju ir pat labāks apmeklējums nekā Maskavā uz MD vai Cisku.... reģionos hoķi tauta mīl kamēr Maskavā liekas tomēr (kopumā) lielākā cieņā ir futbols un uz hoķi tauta atnāk paskatīties pārsvarā tikai pa "lieliem svētkiem" (piem. paskatīties uz "ōpi" Feķisovu u.t.t.) .... Par Minsku runājot un kā jau minēju, domāju, ka ar varu viņus neviens ārā nedzīs tāpat un tur drīzāk piem MnD netikšanas (otro gadu) PO baķka pats var "uzmest lūpu" un pasūtīt visus nah... tāpat domāju RD neviens ar varu ārā nemetīs....bet RD tur noturēties ilgtermiņā varēs tikai atrodot kaut kādus nopietnus sponsorus vai īpašniekus, jo Iteras finansējums nebūs "mūžīgs" ....
kāds var būt labs apmeklējums, ja hallē ir tikai 5000-6000 vietas! Sorry, tas ir Zviedrijas/Čehijas mazpilsētas līmenī! a Maskava ir īpašs gadījums - ja grib tur hokeju nolikt par sporta veidu Nr.1, tad arī īpaši ir jāstrādā! Katrā ziņā, tas ir savā ziņā "politisks jautājums" - atmetot Maskavu (kaut vienu komandu!), KHL kļūs uzreiz provinciālāka (lasi: pāķiskāka!) - respektīvi, visi centrālie mediji ta Maskavā un, tā teikt, to modi ta diktē viņi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-18 00:01, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kāds var būt labs apmeklējums, ja hallē ir tikai 5000-6000 vietas! Sorry, tas ir Zviedrijas/Čehijas mazpilsētas līmenī! a Maskava ir īpašs gadījums - ja grib tur hokeju nolikt par sporta veidu Nr.1, tad arī īpaši ir jāstrādā! Katrā ziņā, tas ir savā ziņā "politisks jautājums" - atmetot Maskavu (kaut vienu komandu!), KHL kļūs uzreiz provinciālāka (lasi: pāķiskāka!) - respektīvi, visi centrālie mediji ta Maskavā un, tā teikt, to modi ta diktē viņi!
Tur jau tā lieta, ka lielā daļā provincēs (ja tā var teikt) tiešām pārsvarā galvenā problēma ir haļļu ietilpībā, bet ar apmeklējumu viņiem nav problēmu... atliek komandu šefiem tik tāds "sīkums" kā paplašināt vai uzcelt jaunas halles priekš mīļotajām komandām....jo reģionos (kur ir KHL komandas) hoķis viennozīmīgi ir topā...

  +2 [+] [-]

, 2009-12-18 00:05, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kur kur,bet sibītijā hokejs ir populāraksis sporta veids un tas ir fakts. Amur vispār viena no visapmeklētakajām komandam KHL. % . Un biznesa iespēju tadā vietā ir daudz vairak,kā Maskavā,jo tur tak ir basketbos,futbols un vēl virkne ar tevis menētajiem sporta veidiem.
Nu, tad lai veido Sibīrijas līgu - vai pat Jevrāzijas: kopā ar japāņiem, korejiešiem un ķīniešiem. Arī variants.
Savādāk - kāpēc gan visiem būtu jālidinās 12.000 km (kopā skaitot turp un atpakaļ) tikai tādēļ, ka Amur var savākt pilnu halli??? Tikai nepiesauc ģeogrāfisko principu - arī Austrumu divīzijas komandām, tādām kā, AK-Bars, Salavat Julajev un vēl daļai pārējo, šis attālums nav nemaz daudz mazāks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-18 00:13, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Abragam interesanta izpratne,tur kur hokejs ir populārs,viņš nav vajadzīgs,jo tas ir tālu,mazas halles..............Bet tur kur viņš nav poplārs,ir jacīnas par skatītāju !Tad jau komanda Sočos nav utopija ?
es neteicu, ka nav vajadzīgs! tieši otrādi - jāveido atsevišķa līga, jo patreiz uz visu milzīgo Sibīriju ir tikai 3 komandas KHL + 1 Tālajos Austrumos. Jāizveido 10-12, tad varētu veidot atsevišķu līgu (un saukt, kaut vai par KHL Tālo Austrumu divīziju, konferenci vai kā citādi).

a par Sočiem - nuuuu, moš tad varbūt arī Groznijā, Mahačkalā un Naļčikā?
1 2 49 komentāri