Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Radulovs: "Mūsu vārtsargs bija izcils"

Radulovs: "Mūsu vārtsargs bija izcils"
Uzvaras vārtu autors Aleksandrs Radulovs
Foto: AP

Pēc vakardienas hokeja spēles, kur Krievijas izlase ar 2:1 uzvarēja Kanādas hokejistus, tādejādi triumfējot pasaules čempionātā otro gadu pēc kārtas, spēlētāji un treneri dalījās iespaidos par spēli.

Atgādināsim, ka vispirms 6. minūtē rezultātu atklāja kanādietis Džeisons Speca. Vēlāk Vitālija Atjušova tālu metienu vārtu priekšā prasmīgi pielaboja Saprikins un panāca 1:1. Punktu spēlei pielika Aleksandrs Radulovs.

''Šī bija kā ''play off'' spēle,'' iesāk uzvaru vārtu autors Aleksandrs Radulovs. ''Mēs zinājām kā spēlē viņi, bet viņi – kā mēs. Domāju, ka spēli iesākām labāk nekā viņi, bet otrajā periodā viņi jau izdarīja vairāk metienu, taču mūsu vārtsargs bija izcils.''

''Mēs neizmantojām savas izdevības, kamēr viņi to izdarīja,'' bēdīgi iesāk kanādiešu galvenais treneris Lindijs Rafs. ''Brizgalovs nepieļāva nevienu kļūdu.''

''Mums nebija daudz iespēju, bet tajās, kuras bija – guvām vārtus,'' iesāk krievu izlases treneris Vjačeslavs Bikovs. ''Centāmies spēlēt labi un būt pacietīgiem,'' trešā perioda stratēģiju pēc spēles atklāj Bikovs. ''Taču tas, ņemot vērā mūsu pretinieku, nebija viegli.''

''Esmu vīlies,'' iesāk Dveins Rolosons. ''Mēs šeit atbraucām, lai izcīnītu zeltu, bet neizdarījām to, tāpēc esam neapmierināti. Mēs neesam sagrauti par mūsu spēli, bet gan par spēles rezultātu.''

''Nedomāju, ka tagad valdīs Krievijas dinastija,'' pārliecināts ir Denijs Hītlijs. ''Viņiem ir daži jauni spēlētāji, taču arī mums ir tādi. Mums Kanādā ir daži jauni spēlētāji, kuri ir labākie visā pasaulē. Būs interesanta cīņa nākotnē.''

Izmantotie resursi:
iihf.com

  -2 [+] [-]

, 2009-05-11 11:30, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Hītlijs vispār neko neparādīja finālā... Pat normāli pa vārtiem neuzmeta.. Runās te tagad gudri...
Vot, tad vāc savus ajunos un tiekaties olimpiādē... Varēsiet mēģināt pierādīt... Varētu domāt, ka Krieviem jauni hokejisti nav un nebūs... Būtu Ovečkins ar Sjominu atbraukuši, ko tad Hītlijs teiktu par 4:1?
Krieviem vienmēr ir bijuši labi hokejisti, viņiem izlasē vienmēr ir bijis bardaks, zvaigžņu slimības un trenera problēmas, tagad, kad visi gaisa bijātāji ir prom un ir atrasta motivācija, tad lūk, ko var paveikt.
lol Ko teiktu krievi ar visiem ovečkiniem priekšgalā, ja kvai puse no simtprocentīgajām iespējām realizētu kanāda, un krievus neglābtu plika veiksme? Rezūltāts būtu vismaz 8-2 .

     [+] [-]

, 2009-05-11 11:32, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Šitādus epiterus krievu adresē varēja dzirdēt pēc katras krievu uzvaras tā ka neko jaunu un gudru tu nepateici!
Dzirdēja jo tā arī bija, krievi tikai tiesnesim var teikt lielu paldies un dod medaļu, ka palīdzēja pret baltkrieviem, un pret ameriku pēdējie divi goli, kā par cuceni saukt savādāk nevar.

     [+] [-]

, 2009-05-11 12:01, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: lol Ko teiktu krievi ar visiem ovečkiniem priekšgalā, ja kvai puse no simtprocentīgajām iespējām realizētu kanāda, un krievus neglābtu plika veiksme? Rezūltāts būtu vismaz 8-2 .
Nu redzi, viņi nerealizēja... Tikpat labi arī mēs Krievus un Kanādiešus varējām vinēt ja realizētu kaut pusi no savām iespējam (pret Krieviem 5 izgājieni)
Jā Krieviem vārtu sargs spēlēja ļoti dīvaini, bet viņam veicās, un vaiŗāk par veiksmi vārtu sargam nevajag. Kanādieši nespēja iemest, un dēļ tā arī zaudēja. Vairākums 43 % realizācija, kur tad nu bija? Turklāt 3. perjodu Krievi vispār nespēlēja/nekapājās. Cik izgājienus neapturēja, jo negribēja īpaši vairs skriet un riskēt. Kad Krievi uzspieda, viņiem tikpat veiksmīgi kā Kanādiešiem izdevās pa pretinieku zonu saspēlēties.
Ak jā par Hītliju aizmisru... NU viņam bija 3 metieni, un? A vaitad viņš iemeta? Ja jau Krieviem bija tik sligts tas vārtu sargs kur tad ir rezultāts.. Vispār jāuzsaka vienkārši Krievu aizsardzība, kas atarda kopīgu valodu ar vārtu sargu un visu vārtu priekšu attīrija veiksmīgi.

Kas vēl? Būtu Krosbijs, Nešs Būtu vēl labāk, Nešs izmetsu kādu ripu laukā, bgūtu vēl vieglāk... Nu nebija Kanādai pa spēkam un viss, būtu viņiem Krosbijs tad krieviem vēl ir rezerves tak Kautvai Malkins
Kanādai ir visas iespējas olimpiādē. Ja Krievi sakārtos savu trenera jautājumu un spēs samotivēt un nomotivēt džekus par cīņu, Četrinieks reāli varētu būt tāds pats Tikai USA varētu brondzu dabūt, jo diezgan veiskmiģi viņiem šogad modelis izveidots, un doma viņu gatavot uz olimpiādi kā spēcīgu komandu, varētu arī izdoties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-05-11 12:23, pirms 16 gadiem
gintars rakstīja: savā ziņā Hitlija vārdiem piekrītu-lai veicas nākotnē, bet sargaties no latvijas nākamgad
vot nesaprotu, kur var muldet..

vai tik gruti bija redzet ka kanadiesi ar mums spelja uz kadiem 30%, kaa vinjis speleja pret mums un finala, divas dazadas izlases...

ja vajadzes vinji mus apspeles kaa Riga pasaules cempi, cik tur bija 11-1...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-05-11 12:31, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Un ja paskaita Zelta godalgas pēc 54 gada kad krievi sāka spēlēt tad kanādai ir tikai 9 zelti pret krievu 25!!!!!!!!
Nedaudz nekorekts salīdzinājums. Pēc to laiku nosacījuma valstu izlasēs drīkstēja spēlēt tiaki amatieri, tad nu Kanādu pārstāvēja amatieri, bet PSRS sastāvā bija "amatieri".

Ir tāds aņuks, kas laikam radies septiņdesmito gadu supersērijas rezultātā:

Kanādas - PSRS spēlē pēc diviem periodiem rezultāts 1:1. Pēdējā pārtraukumā Kanādiešu treneris savējiem saka: "Ja beidzot nesāksiet spēlēt kā pienākas, jūs no rītdienas visi būsiet bezdarbnieki!" Savukārt PSRS izlases treneris savējiem saka, lūk, ko:"Ja beidzot nesāksiet spēlēt kā peinākas, jums no rītdienas visiem būs jāsāk iet darbā!".

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 12:35, pirms 16 gadiem
basiiiccc rakstīja: vot nesaprotu, kur var muldet..

vai tik gruti bija redzet ka kanadiesi ar mums spelja uz kadiem 30%, kaa vinjis speleja pret mums un finala, divas dazadas izlases...

ja vajadzes vinji mus apspeles kaa Riga pasaules cempi, cik tur bija 11-1...
Vot par šito piekrītu... Ja spēlē divus vārtus var zaudēt uzreiz pēc iemestajiem un ja spēles beigās Izlases treneris, kad viņa komanda spēlē mazākumā 4-6 dabūn noraidījumu uz 3-6, var rādīt tik vienaldzīgu seju, tad tas par neko citu neliecina, kā par pārliecību par saviem spēkiem un galvenais, ja vajadzēs viņi iemetīs vēl

Bet nevajag aizmisrat vienu lietu, ka grūtākais ir uzveikt komandu, kura pate nespēlē un neļauj citiem spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-11 12:42, pirms 16 gadiem
Vieenoziimiigi skaista speele, bet!!! nuuja ar divi gali - no aizsardziibas pretuzbrukumos spele komanda kas apzinas ka pretinieks ir spepeciigaks ( (respektiivi arii Bikovs to sava komentara ir atzinis ( ta latvija dabuja savuys vesturiskos punktus pret zviedirju un shveici, un pakutionaja nervus arii Kanadai)) rezultats ir sasniegts un prtoams apsveicu kreivijas konadu ar otrreizeji izciiniitu panakumu. Radulova gols super tehnisks, bet uz laukuma kanaada tomer izskatiijas speciigaka, to atziimee arii bukmeikeri, bet luk tieshi tapec ka katra spele sakas no 0:0, mees milam sportu ( hokji)
P.s naakamagad ar Kanaadu, Shveici un Italiju... negribas jau lsiigt sapnkjos, bet shii gada chempionaats kaut mazliet liek prieksha teikt.... naaciet tik pretim.... ( zaudets 1.2 un 4 vietai , 3 uzvareta) katra spele no 0:0, tad jau maniis kaa buus , jo arii Latvijai ir ar ko pastiprinaat izlasi!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-11 12:52, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Spriežot pēc tavas fantāzijas,bērnudārzā auklīte piedzēras un tagad džeks pie datora ticis! kur tu ravi 8-2 rezultāts visiem ir zinams un no tavām fantāzijām tas nemainīsies!
Harlamov tā bija atbilde kādam cilvēkam kurš arī mineja "virtuālo rezultātu". Ja neesi dross vai zini par ko iet runa klusē!

54gads, vēl varēji atcerēties dinozauru laiku. Kad ziemelamerikani visam tam pieversa uzmanibu? PSRS izlasi vilka vispār tikai no pospadomju valstim sastadita komanda...nejau paši krievi, taka vari iet bekot ar saviem krieviem . Ari Latvija šos bērnus uzvarēja ar visām viņu zvaigznēm, kad vēl Pavels Bure, vēlāk raudāja televizija ar asarām acīs, tas bija viņu valsts pasūtijums , varena hokeja nacija tie krievi

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 13:02, pirms 16 gadiem
nu Radulovs galīgi nepatika. Ne jau tāpēc, ka viņš slikti nospēlēja (tieši otrādi), bet viņa izturēšanās-kā jau standarta krievs. Lohs

     [+] [-]

, 2009-05-11 13:03, pirms 16 gadiem
Burē vispār vienmēr ir bijis piena puika, kuram vajag lielu milzi, kurš viņu aizstāvēs aiz muguras. Kā viņu pabikstīja, pasita pret bortu, tā viņš vairs nevarēja normāli uzmest.
Tā jau ir cita opera tā zvaigžņotā izlase, tru visi bija pārāk kruti, lai ripai ceļā nomestos

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 13:28, pirms 16 gadiem
Krievi uzvareeja pelniiti, jo bija izveeleejusjies pareizu taktiku un vinjiem veicaas.

PSRS uzvareeja kaa te raksta 25 reizes. Vinji bija " amatieri" un dazkaart arii kāds no bralīgajām republikām (tatad spēleja ne tikai krievi) tika pie spēlēšanas.

Saakot ar kuru laiku cempionaatos driikst oficiali piedaliities profesionalji? varbuut arii so punku tad panemsim kaa atskaites punktu, no kura meeriit, kuri ir speeciigaaki pasaules meerogaa noteiktaa laika periodaa.

     [+] [-]

, 2009-05-11 13:50, pirms 16 gadiem
nu padomju izlase ir tikusies arii ar nhl izlasi un vinneejusi

     [+] [-]

, 2009-05-11 13:51, pirms 16 gadiem
paga, paga uz olimpiskajām spēlēm atbrauks Ovī &co un arii Malkins... ko tad Hītlijs teiks!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-11 14:05, pirms 16 gadiem
Tikuntā Russia the best!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-11 14:07, pirms 16 gadiem
Krievijas izlasei ir TIKAI 1 zaude pēdējo trīs PČ laikā. Ar Bikovu izlase beidzot ir atradījusi savu spēli. Tā kā viņu uzvara ir likumsakarība, nevis cūcene. Un Hītlijs - vairāk dari, nekā muldi.

     [+] [-]

, 2009-05-11 14:13, pirms 16 gadiem
Domaju, ka ari OS uzvares Krievija. Uzbrukums Krievijai shobrid varetu but pats specigakais, ja Krievija speles aizsardzibaa taa kaa shogad pret Kanaadu, tad Kanadai nav variantu. Vispar shis chempionats paradija cik daudz KHL atpaliek no NHL un ta atskiriba nav nemaz tik liela. Krievijai 2/3 sha chempionata dalibnieku speleja KHL, bet Kanadai puse bija 1/2 mainu NHL speletaju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 14:22, pirms 16 gadiem
Radulovs skaisti vartus atzimeja

     [+] [-]

, 2009-05-11 14:33, pirms 16 gadiem
Man vairāk izskatijās ka krievu vārtsargs jau baigi raustijās tajos vārtos, bet kanādieši neprata to izmantot un krievu aizsargi labi nospēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 14:40, pirms 16 gadiem
Harington rakstīja: Radulovs skaisti vartus atzimeja
A vot es to joku tā arī neizpratu, vai atkal to ko vajag neredzēju... KAs tas pa prikolu?

  -3 [+] [-]

, 2009-05-11 14:45, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Vairākums tā saukto khl spēlētāju ir spēlējuši iepriekš jau nhl
nu jaaa, tipa, kaa Morozovs - 10-15 speeles?????
nesaki, taa bija paarsvaraa KHL izlase

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 14:57, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: nu jaaa, tipa, kaa Morozovs - 10-15 speeles?????
nesaki, taa bija paarsvaraa KHL izlase
NHL: 451 84 135 219 Shi ir Morozova statistika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-11 15:58, pirms 16 gadiem
savā ziņā Hitlija vārdiem piekrītu-lai veicas nākotnē, bet sargaties no latvijas nākamgad

pilniigi piekritu!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-11 17:07, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Domaju, ka ari OS uzvares Krievija. Uzbrukums Krievijai shobrid varetu but pats specigakais, ja Krievija speles aizsardzibaa taa kaa shogad pret Kanaadu, tad Kanadai nav variantu. Vispar shis chempionats paradija cik daudz KHL atpaliek no NHL un ta atskiriba nav nemaz tik liela. Krievijai 2/3 sha chempionata dalibnieku speleja KHL, bet Kanadai puse bija 1/2 mainu NHL speletaju.
Saproti, ko raksti !Atšķirība ir milzīga, lielākā daļa no krieviem, ir spēlējuši NHL, ne tikai Kovaļčuks vai Radulovs.Vispār brīžiem bija pat jautri skatīties, kā izlase, kas vairākus mēnešus trenējusies un spēlējusi dažādās eirotūrēs un āzijas tūrēs, pieaicinājusi klāt dažus nhl spēlētājus, ar pūlēm cīnās, lai sabūtu ripu ārā no zonas pret komandu, kas sapulcējusies autoostā 15 minūtes pirms izlidošanas !
Lai vai kā, krievi ir uzvarējuši, bet kanādiešiem tādas izlases var sastādīt četras vai piecas !
To, kas uzvarēs OS, redzēsim februārī, tagad par to nav ko spriedelēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja