Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3
Autors: Edmunds Novickis

Francija sagrauta, Latvijai jau ceturtā uzvara pēc kārtas!

Francija sagrauta, Latvijai jau ceturtā uzvara pēc kārtas!
Herberts Vasiļjevs apspēlējis pretinieku.
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Šodien pasaules hokeja čempionātā Latvijas izlase guva jau savu ceturto uzvaru pēc kārtas, šoreiz ar 7:1 sagraujot Francijas valstsvienību. Latvieši spēruši platu soli pretim ceturtdaļfinālam.

Šīs spēles nozīmi nevarēja pārvērtēt - tā kā E grupas pēdējā spēlē ar Krieviju klāsies ļoti smagi, tad šodien bija labākā iespēja iegūt vēl kādus punktus un pietuvoties ceturtdaļfinālam. Pēc lieliskā čempionāta sākuma tieši latvieši tika uzskatīti par izteiktiem šī mača favorītiem.

Pārliecinošs sākums, Ņiživijs izvirza vadībā

Mūsējie sāka ļoti vētraini - otrā maiņa ar Herbertu Vasiļjevu priekšgalā varēja iemest vārtus jau pirmajā minūtē. Neizdevās, taču mūsējie turpināja uzbrukt - šoreiz pirmās maiņas uzbrucējs Ģirts Ankipāns nespēja pārspēt Fabrisu Lanrī no vārtu priekšas. Mūsējo aktivitātes vainagojās ar vairākuma iegūšanu. Un tas viss beidzās ar gūtiem vārtiem! Guntis Galviņš meta pa vārtiem, un ripa ne bez veiksmes palīdzības no apmales atleca tieši vārtu priekšā, kur jau dežūrēja Aleksandrs Ņiživijs - 1:0! Ņiživijam trešie vārti turnīrā (pirms tam divi gūti ar bullīšiem). Latvieši turpināja spēlēt labi, un Francija ar pūlēm turēja minimālu deficītu. Arī perioda vienīgajā mazākumā mūsējie bija pārliecinoši un pirmajā pārtraukumā varēja doties pie labvēlīgā 1:0.

Otrajā periodā vēl divi vārti un jau 3:0

Otrā trešdaļa atkal sākās ar latviešu uzbrukumiem, un šoreiz izdevās gūt vārtus uzreiz. Ripa pēc Ņiživija piespēles nonāca pie Mārtiņa Cipuļa, kurš savā stilā zibenīgi uzmeta pa vārtiem, pārsteidzot Lanrī - 2:0! Un jau pēc pāris minūtēm ripa trešo reizi lidoja franču vārtos! Lauris Dārziņš ar milzīgu rikošeta palīdzību panāca 3:0! Dārziņam pašam atlika vien nobrīnīties par savu vārtu guvumu. Francijas komandas treneris ņēma pusminūtes pārtraukumu, un varbūt tieši tas mūsu pretiniekiem palīdzēja - viņi nopelnīja vairākumu un pat trāpīja pa vārtu pārliktni. Taustāmu labumu franči no savas centības neieguva, tāpat savus pāris vairākumus neizmantoja Latvija un pēc diviem periodiem saglabājās 3:0 Latvijas izlases labā.

Vārti pēc vārtiem, franči pazemoti!

Pēdējās 20 minūtes mūsējie sāka miegaini, Francija mūsu zonā sarīkoja uzbrukumu virpuli, un vairākas reizes mūsējos nācās glābt atkal nevainojami spēlējošajam Edgaram Masaļskim. Izdevās noturēties un sagaidīt pašiem savu iespēju. Mārtiņš Karsums piespēlēja komandas kapteinim Kārlim Skrastiņam, kurš tehniski (ne sliktāk par rūdītu uzbrucēju) pārspēja franču vārtsargu - 4:0! Latvieši pēc gūtiem vārtiem atkal atslāba, un Masaļskis bieži vien likvidēja bīstamus pretinieku metienus. Nevar noliegt, ka šodien mūsējiem bieži vien palīdzēja arī veiksme - Francijas vienības daudzas pūles palika neatalgotas, kamēr latvieši sameta visādus vārtus. Tā tas notika arī 49. minūtē, kad Aleksandra Jerofejeva tāls uzmetiens bija precīzs - 5:0! Šajā epizodē lieli nopelni arī Aleksejam Širkovam, kurš aizsedza skatu vārtsargam. Līdzīgi kā pret Šveici, arī šodien Masaļskim nedaudz pietrūka līdz otrajam sausajam mačam, jo pretuzbrukumā Luks Tardifs vienus vārtus Francijai atspēlēja (5:1). Mūsējie ar to nebija mierā un ātri vien atbildēja ar diviem skaistiem vārtiem - vispirms Vasiļjeva meistarīgu caurgājienu ar precīzu metienu noslēdza Ankipāns, bet mirkli vēlāk savus otros vārtus spēlē pēc Ņiživija piespēles guva Cipulis - 7:1! Francijas lielākā sagrāve šajā čempionātā, un, protams, arī Latvijas pārliecinošākā uzvara turnīrā - 7:1! Latvijas izlasē par labāko spēlētāju šodien tika nosaukts Ņiživijs.

Latvija tuvu ceturtdaļfinālam

Pēc šīs uzvaras Latvijas izlase E grupā sakrājusi jau septiņus punktus un atrodas 3. vietā. Rīt plkst.21:15 mūsējie aizvadīs pēdējo grupas maču ar Krieviju, kurai šovakar vēl jācīnās ar ASV. Latvijas izlasei tikai liela neveiksme var neļaut iekļūt kārotajā ceturtdaļfinālā.

Pasaules čempionāts hokejā, E apakšgrupa (cīņa par iekļūšanu ceturtdaļfinālā)

Latvija - Francija 7:1 (1:0, 2:0, 4:1)
Vārti: 1:0 Ņizivijs (Galviņš, vair.) 7:29, 2:0 Cipulis (Ņiživijs, Vasiļjevs) 21:19, 3:0 Dārziņš (Sotnieks, Laviņš) 23:55, 4:0 Skrastiņš (Karsums) 46:39, 5:0 Jerofejevs (Širokovs) 48:18, 5:1 Tardifs (da Kosta) 51:38, 6:1 Ankipāns (Vasiļjevs, Karsums) 52:24, 7:1 Cipulis (Ņiživijs, Vasiļjevs) 52:39.
Vārtos: Masaļskis - Lanrī.
Soda minūtes: 6:10.
Metieni: 38:28 (14:8, 13:6, 11:14).

Pasaules čempionāts hokejā

E apakšgrupa (cīņa par iekļūšanu ceturtdaļfinālā)

VIzlaseSP
1.Krievija38
2.ASV37
3.Latvija47
4.Zviedrija34
5.Šveice34
6.Francija40

Slēpts komentārs: Buņģieris
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
Fantastiska spēle sen nebiju redzējis tādu sniegumu latvijas izlases izpildijumā
Esmu tik lepns, ka dzīvoju Latvijā!
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
Francijas vīni, šampji un sieri vismaz šodien garšo latviski!
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
mūsu izlase mūsu zelts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
Ideaali!!!
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
S-A-T-R-I-E-C-O-Š-I !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
IDEĀLI!!!
MŪSĒJIE MALAČI!
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
MALAČI!!! Rīt vinnējam krievus un tad jau domājam ne tikai par ¼ finālu, bet braucam uz Šveici dziedāt „Dievs svētī Latviju” ½ finālā! 
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
Rīt piekto
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
Šindlers zoliids
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
Skaisti, tā pat pret Krieviem
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
Vismaz Šindlers uzvedās godīgi...
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
Skaisti! Francijai smagakais zaudejums! apsveicu LATVIJU. LATVIJA , LATVIJA, LATVIJA!
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
Romiešiem - Cēzars, frančiem - Napoleons, latviešiem - Masaļskis.
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
kriewija mees jaw naakam... nasing spesal....
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
MALAČI!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2009-05-02 19:26, pirms 16 gadiem
Nakamie KRIEVI !
Slēpts komentārs: asdf
, 2009-05-02 19:27, pirms 16 gadiem
malači, tagad jāgatavojas pret krieviju!
, 2009-05-02 19:27, pirms 16 gadiem
Ka saka uz vienas slidas,
žel jau ka Edgaram 1 ielika
Bet liels prieks par Karli,Vins bij pelnijis iemest
Nu tad rit,Turas
, 2009-05-02 19:27, pirms 16 gadiem
Rīt būs piektā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:27, pirms 16 gadiem
tieši tāda uzvara, kāda bija vajadziga pirms ritdienas.ko mēs daritu bez dinamo? rit iespēja sēriju turpināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:27, pirms 16 gadiem
Super, malači. Varēja protams neielais vienigos vartus.
, 2009-05-02 19:27, pirms 16 gadiem
LIELISKI!!! GALVENAIS, KA DAUDZ VAARTU UN PAARLIECINOSHA AIZSARDZIIBA!!! KAARLIM ZHETONS PAR SKAISTAJIEM VAARTIEM!!
, 2009-05-02 19:27, pirms 16 gadiem
Buņģieris rakstīja: apnika jau hokis! zb varejam zaudet
nu tu vareetu vienkarshi vakties prom no shejienes...
, 2009-05-02 19:27, pirms 16 gadiem
1/4 jābūt Šindlers neiegāza, tikai 1 noraidījums likās jocīgs, bet tur varēja saskatīt pārkāpumu! IZSMĒRĒJĀM FRANČUS!!!!!!!!!!!!
, 2009-05-02 19:27, pirms 16 gadiem
patīkami!
, 2009-05-02 19:27, pirms 16 gadiem
Garlaicīga spēle, atklāto sakot. Bet prieks, ka tik liels rezultāts.
, 2009-05-02 19:27, pirms 16 gadiem
Dievs svētī Latviju! 7:1 - izcili!
Ka es saku - buusim shogad pirmajaa seshiniekaa pasaulee.
Labi nebuut francim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:28, pirms 16 gadiem
Apspeeleejaam franchus bez probleemaam - malachi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:29, pirms 16 gadiem
Un tagad uz Francijas vēstniecību ar kaudzi puķēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:29, pirms 16 gadiem
Fraņči PAZEMOTI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:29, pirms 16 gadiem
Ak, nerātnais Kirovs!
, 2009-05-02 19:29, pirms 16 gadiem
Buņģieris rakstīja: apnika jau hokis! zb varejam zaudet
Dainis
, 2009-05-02 19:29, pirms 16 gadiem
Apsveicu! tiešām malači!
, 2009-05-02 19:29, pirms 16 gadiem
tik labu PČ sen neesmu redzējis no mūsu puses
, 2009-05-02 19:29, pirms 16 gadiem
Beidzot mes uzvaram gan tos kurus jauzvar, gan tos kurus nav jauzvar
, 2009-05-02 19:30, pirms 16 gadiem
"IZDRĀZĀM!"
, 2009-05-02 19:30, pirms 16 gadiem
Ņīīīžīīīvīīījs!!!! visu nokārtoja.
, 2009-05-02 19:30, pirms 16 gadiem
Kira baigi smaidīgs bija! un vēl buchu dabūja no ņiživija
, 2009-05-02 19:30, pirms 16 gadiem
biški nesapratu to kiras apsveicienu....
, 2009-05-02 19:30, pirms 16 gadiem
Buņģieris rakstīja: apnika jau hokis! zb varejam zaudet
Cels uz minusa rekordu
, 2009-05-02 19:30, pirms 16 gadiem
Sprukts labi dzied!
, 2009-05-02 19:30, pirms 16 gadiem
Nu šī izskatījās kā trenniņspēle pirms Krievijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:31, pirms 16 gadiem
Cik nojaušu tad 1/4 fināls praktiski garantēts!!! Vismaz kāds prieks krīzes fonā!!!
, 2009-05-02 19:31, pirms 16 gadiem
Totalizators par 100% nostrādāja !
, 2009-05-02 19:32, pirms 16 gadiem
Lieliska dāvana Ankipāna bērnam izlases izpildījumā
, 2009-05-02 19:32, pirms 16 gadiem
super! YAAAAA!

mes esam labakie
, 2009-05-02 19:32, pirms 16 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: Es jau esmu aizmirsis to sajūtu, kāda ir zaudējot
tu tacu ar sitadu tekstu pieradi,ka esi viens no apdirsejiem...
, 2009-05-02 19:32, pirms 16 gadiem
Lieliska spēle! Prieks par Latvijas izlasi!
, 2009-05-02 19:32, pirms 16 gadiem
nakamie kriit KRIEVIJA
, 2009-05-02 19:33, pirms 16 gadiem
nothing special, just a win!
, 2009-05-02 19:33, pirms 16 gadiem
Šitā Oļegs pat himnu iemācīsies
Slēpts komentārs: fanu klubs#13
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: spraits
, 2009-05-02 19:33, pirms 16 gadiem
Buņģieris rakstīja: apnika jau hokis! zb varejam zaudet
kas tu tads par idi...tu!
, 2009-05-02 19:33, pirms 16 gadiem
Pučes komentārs par Francijas vēstniecību
, 2009-05-02 19:34, pirms 16 gadiem
Paldies mūsu hokejistiem šajā smagajā laikā. Vsm tā var aizmirst par kŗizi ))
, 2009-05-02 19:34, pirms 16 gadiem
Galvenais šo panākumu pamatā ir spēlēšana KHL. Lūk ko nozīmē visu gadu spēlēt ļoti augstā līmenī
, 2009-05-02 19:34, pirms 16 gadiem
nu skaisti, ko lai saka
, 2009-05-02 19:35, pirms 16 gadiem
Latvijai vajadzēja paņemt Auzānu līdzi, lai iemāca dziedāt ar stilu. Jo dziedāsim mēs vēl 4 reizes!
, 2009-05-02 19:35, pirms 16 gadiem
games labs.... bet pec Krieviem ies smagak bet ja Masalskis bus forma tad ceriba ir.... galvenais lai varam iemest.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:35, pirms 16 gadiem
bez variantiem! MALAČI
, 2009-05-02 19:35, pirms 16 gadiem
prieks un asaras manaas aciis.. vnk super speele un pushi vnk malachi, milziigs jums paldies!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:36, pirms 16 gadiem
ideāli, sms credit, štatu samazināšana, lai varētu samaksāt un čempis nav vēl mūsējiem beidzies
labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:37, pirms 16 gadiem
Malači ,Latvija rullē!!!
, 2009-05-02 19:37, pirms 16 gadiem
pārliecinošāk nekā Krievija
, 2009-05-02 19:37, pirms 16 gadiem
točna, kurus dos tos sitīsim
, 2009-05-02 19:37, pirms 16 gadiem
Latvijas himnu šonedēļ esmu dzirdējusi biežāk kā jebko citu
MīluLatviju.!!
, 2009-05-02 19:37, pirms 16 gadiem
Beigas franchi man palika zhel . Musejie speleja izcili. Tagad tikai Krievi jauzvar. UZ PRIEKSHU!!
, 2009-05-02 19:38, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Lai Krievijas izlase rīt baidās, ar viņiem spēlēs LATVIJA !!!!!
uzvilksim krievus arii Muusu izlasee ir taads speeks, ka ne to vien veel varam uzvareet PAR LIELU LATVIJU!
, 2009-05-02 19:38, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Garlaicīga spēle, atklāto sakot. Bet prieks, ka tik liels rezultāts.
Piekrītu,it īpaši pēc bijušajiem trilleriem,kad nervi iet pa gaisu....
, 2009-05-02 19:38, pirms 16 gadiem
sms credit maksaja tik pirmaja spele tos 1000 ls
, 2009-05-02 19:39, pirms 16 gadiem
nWo21 rakstīja: sms credit maksaja tik pirmaja spele tos 1000 ls
vot es ar tagad domāju no kādas summas būs viņiem jāšķiras
, 2009-05-02 19:40, pirms 16 gadiem
Skrastiņš pāradīja uzbrucējiem, ka jāgūst varti! A to met uz vartsargu... Malacis vecais, atbrauca un māca puikas spēlēt hokeju!
, 2009-05-02 19:40, pirms 16 gadiem
nWo21 rakstīja: sms credit maksaja tik pirmaja spele tos 1000 ls
Jāām ja arī šitājās visās, tad viņiem bankrots!
, 2009-05-02 19:41, pirms 16 gadiem
labāk pagaidām nevar būt.
, 2009-05-02 19:41, pirms 16 gadiem
Skaista spēle, skaista uzvara.
, 2009-05-02 19:41, pirms 16 gadiem
Vienkārši izcili!!!
Franči arī izskatījās diezgan blāvi... prieks par to! Tiesnesis arī malacis, noturējās pie siksnas! Viss bija kā jābūt - ceturā uzvara pēc kārta čempī, es nu toč negaidīju neko tādu no šī visa pasākuma!
Izkatījāmies ļoti labi. Prieks par Kažas, Ankipāna pirmajiem, Cipam ceturtie - vispār WOW! Ņiživijs arī monstrs. Žēl, ka Edgaram tīri procenta pēc nesanāca sausā spēle, bet izcili anyway!
Tagad ir jāskatās vēl tikai uz priekšu, esam ieskrējušies ne pa jokam un arī pret krieviem ir jāparāda zobi. Galu galā - ja ne tagad, tad kad?
Protams, nesaku tagad - iesim un sakausim, bet ir jācīnās līdz galam!
Prieks par to, ko redzu laukumā! Tā tik turēt!
, 2009-05-02 19:41, pirms 16 gadiem
Francūži šodien izskatijās nekādi,kas mani pārstēidza.Sākumā mūsējie bija miegaini,bet 3 perioda pamodās un visu nokārtoja.ļoti patīk šaja čempionātā Cipulis,īpaši viņa aukstasinīgs un precīzs metiens.No Vasiļjeva gaidīju vāirāk.
, 2009-05-02 19:42, pirms 16 gadiem
Malachi! Ta tik turpinat riit! veiksmi, mes ar Jums!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:42, pirms 16 gadiem
Kas par spēli! Super, vienkārši super!

Latvija! Latvija! Latvija!
, 2009-05-02 19:42, pirms 16 gadiem
Turies Pasaule Latvija Nāk pēc medaļām
, 2009-05-02 19:42, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Garlaicīga spēle, atklāto sakot. Bet prieks, ka tik liels rezultāts.
Jā, tādas bija arī manas domas. Bet tas loģiski, ka mums tā liekas - tas tāpēc, ka esam ar saspringtiem mačiem lutināti (?)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:43, pirms 16 gadiem
Jeeeeeee urrraaaaa labiii uzvaraa shodien bish garlaiciiga speele franchi nav Mums pretinieki...olee,olee labais!!! riit Krievija jaauzvar un tad jau no Mums baidaas visi
, 2009-05-02 19:43, pirms 16 gadiem
puķu tantiņām laba diena atkal, fani iet likt ziedus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:44, pirms 16 gadiem
mēs neapstāsimies !!
čist, Oļegs himnu iemācīsies, tā turpinot.
Cerams, ka Arčas vārdi Dieva ausīs, vēl 3 spēles šajā čempī
, 2009-05-02 19:44, pirms 16 gadiem
Yeee BEST vnk!! MALAČI. Rītdien tik Krievus vinnnnēt.
, 2009-05-02 19:44, pirms 16 gadiem
Malači. Un velti kaut ko pārmest mūsējiem - grūti ir spēlēt, ja pierādās, ka pretiniekus var uzvarēt spēlējot uz vienas slidas. Malači, ka saņēmās un uzvarēja tika pārliecinoši. Skrastiņa gols vien bija ko vērts ! Bet smieklīgi likās, ka Cipulis iemeta un sejas izteiksmē bija lasāms - nu un, iemetu, kam negadās Gan jau pret Krieviju pakāsīsim un, gan jau, ka pārliecinoši, bet 1/4 fināls jau praktiski nodrošināts tā, kā nekas traks tas nav.
, 2009-05-02 19:45, pirms 16 gadiem
vienreizēja spēle
Žēl par Bārtuli, un vienīgajiem ielaistajiem vārtiem
, 2009-05-02 19:46, pirms 16 gadiem
malači! radās iespaids, ka taupāmies krieviem, bet tad jau rīt redzēs. Iemest septiņas ripas ir jāmāk arī Francijas vārtos! Par lielu Latviju!
, 2009-05-02 19:47, pirms 16 gadiem
PAT aizmirsu, kas tiesa speli ...
bet sindlers laikam bus macijies no kludam ...

nu ko nakosa saraksta krievija ...
novelu komandai vel tris speles un vismaz divas uzvaras
, 2009-05-02 19:47, pirms 16 gadiem
Cerams Oskaram viss labi!
7 ripas,sarauj!
, 2009-05-02 19:48, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Malači. Un velti kaut ko pārmest mūsējiem - grūti ir spēlēt, ja pierādās, ka pretiniekus var uzvarēt spēlējot uz vienas slidas. Malači, ka saņēmās un uzvarēja tika pārliecinoši. Skrastiņa gols vien bija ko vērts ! Bet smieklīgi likās, ka Cipulis iemeta un sejas izteiksmē bija lasāms - nu un, iemetu, kam negadās Gan jau pret Krieviju pakāsīsim un, gan jau, ka pārliecinoši, bet 1/4 fināls jau praktiski nodrošināts tā, kā nekas traks tas nav.
man labāk patika ka Lauris pēc vārtu guvumu paskatījās uz komadas biedru (nezinu kuru) un paraustīja plecus
, 2009-05-02 19:48, pirms 16 gadiem
Samočījām ar Masaļski priekšgalā(cenzēts)!
, 2009-05-02 19:49, pirms 16 gadiem
ljoti patiikami
, 2009-05-02 19:49, pirms 16 gadiem
nu ar krieviem bus jadoma neikrist pretuzbrukuma un domat par aisardzibu
, 2009-05-02 19:49, pirms 16 gadiem
Zaschita hromajet,28 broskov ot franciji!ochen rad pobede,no bojus chto budet zavtra,esli nam franzuzi 30 pochti nabrosali!Sarauj
, 2009-05-02 19:50, pirms 16 gadiem
7 litri franču vārtos
, 2009-05-02 19:50, pirms 16 gadiem
man pat asaras aciis saskrēja kā Masalskis trieca nūju pret ledu pēc ielaistajiem vārtiem,nebija viņus pelnījis....

Super spēle malači mūsējie,un rīt turpinājumu šai uzvaru sērijai
, 2009-05-02 19:50, pirms 16 gadiem
Kā dziesmā - Kirov Lipman nummber 1, Kirov Lipman super fan.

Nē, nē bija vnk skaista uzvara
, 2009-05-02 19:51, pirms 16 gadiem
Apsveicu.Bet Cehi ari normali noplosijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:51, pirms 16 gadiem
lebezovs rakstīja: nu ar krieviem bus jadoma neikrist pretuzbrukuma un domat par aisardzibu
Tāpat kā ar Šveici, vienu haļavu sākumā un tad noturēt līdz beigām.
, 2009-05-02 19:51, pirms 16 gadiem
ZNAROK ROCK!
, 2009-05-02 19:51, pirms 16 gadiem
malaci!!!!paldies!!!
, 2009-05-02 19:51, pirms 16 gadiem
Iespējams Latvijai ir jauns MŪRIS, vārdā nesaukšu, nevienam titulu neatņemsim, bet visi tā pat zin!
, 2009-05-02 19:52, pirms 16 gadiem
francija bija pelnijusi
, 2009-05-02 19:53, pirms 16 gadiem
Skrastiņa gols Skaists, nu vispār visi malači, Spruktiņš atkal himnu dziedāja tā, ka atkal kamerā visu varēja dzirdēt
, 2009-05-02 19:53, pirms 16 gadiem
1. maiņas uzbrucējam Spruktam 5 spēlēs ir 0+1 !!! Vāja spēle Sprukta izpildījumā!!
, 2009-05-02 19:53, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Malači. Un velti kaut ko pārmest mūsējiem - grūti ir spēlēt, ja pierādās, ka pretiniekus var uzvarēt spēlējot uz vienas slidas. Malači, ka saņēmās un uzvarēja tika pārliecinoši. Skrastiņa gols vien bija ko vērts ! Bet smieklīgi likās, ka Cipulis iemeta un sejas izteiksmē bija lasāms - nu un, iemetu, kam negadās Gan jau pret Krieviju pakāsīsim un, gan jau, ka pārliecinoši, bet 1/4 fināls jau praktiski nodrošināts tā, kā nekas traks tas nav.
Tur jau tā lieta ka ceturtdaļfināls vēl nav drošs, ja zaudēsim krieviem
tad dodu kādus procentus 55 ka tiksim tur un tas ir maz ja ņemvērā ko esam paveikuši.
Ar šādiem rezultātiem ir obligāti jātiek astotniekā, bet...
1/amerikāņi var nesisties bet taupīties un 2 zāģi/7punkti/ Šveice un Zviedrija savstarpēji dabū viens 1 otrs 2 punktus un pēc tam uzvar pēdējās spēles un tiem ir 8 un9 punkti. Diemžēl scenārijs diezgan ticams.
Ļoti gribu kļūdīties šajos spriedelējumos.
, 2009-05-02 19:53, pirms 16 gadiem
A, pag, vai tad mēs neesam jau nodrošinājuši vietu 1/4 finālā ? Zviedrija zaudēja mums, Šveice zaudēja mums. Ja es nemaldos tad vienādu punktu gadījumā tālāk tiek komanda, kura uzvarēja savstarpējā spēlē. Šveice un Zviedrija tiekas savā starpā un viena no tām zaudēs jebkurā gadījumā un tad pat tīri teorētiski abas no viņām nevarēs mūs apsteigt. Ja Zviedrija uzvar abas nākamās spēles [viena no tām pret Šveici] - viņiem būs 10 punkti, bet Šveicei maksimums varēs būt tikai 7 punkti, bet mēs, taču savstarpējā spēlē viņus vinnējām! Bet, ja Šveice uzvar abas savas nākamās spēles [viena no tām pret Zviedriju!] - viņiem būs 10 punkti, savukārt tad tikai 7 punktus varēs savākt Zviedrija! Un mēs atkal tiekam tālāk
Slēpts komentārs: dolaarinsh
, 2009-05-02 19:54, pirms 16 gadiem
1/4 fināls vēl nav nodrošināts,viss atkarīgs no Šveices-Zviedrijas savstarpējo cīņas.
, 2009-05-02 19:55, pirms 16 gadiem
Kaut visas spēles būtu tādas! Prieks par puišiem!
, 2009-05-02 19:55, pirms 16 gadiem
Ieskatoties statos, var ieraudzīt, ka nav daudz spēlētāju mūsu komandā, kuriem vēl nav rezultatīvitātes punkta !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:56, pirms 16 gadiem
Man patika beigu komentārs nelietojiet alkoholu pārāk daudz,jo iespējams rīt arī bū ko svinēt...
, 2009-05-02 19:56, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: A, pag, vai tad mēs neesam jau nodrošinājuši vietu 1/4 finālā ? Zviedrija zaudēja mums, Šveice zaudēja mums. Ja es nemaldos tad vienādu punktu gadījumā tālāk tiek komanda, kura uzvarēja savstarpējā spēlē. Šveice un Zviedrija tiekas savā starpā un viena no tām zaudēs jebkurā gadījumā un tad pat tīri teorētiski abas no viņām nevarēs mūs apsteigt. Ja Zviedrija uzvar abas nākamās spēles [viena no tām pret Šveici] - viņiem būs 10 punkti, bet Šveicei maksimums varēs būt tikai 7 punkti, bet mēs, taču savstarpējā spēlē viņus vinnējām! Bet, ja Šveice uzvar abas savas nākamās spēles [viena no tām pret Zviedriju!] - viņiem būs 10 punkti, savukārt tad tikai 7 punktus varēs savākt Zviedrija! Un mēs atkal tiekam tālāk
n'e t'alak vel nesma tikushi - ja rit shveica u nzviedija spele pamatlaika neizshjirti (resp dabuun pa punktam) tad varam arii vel netikt.. jo zviedriem vel spele ar franchiem (ko uzvarees), bet Shveicei spele ar ASV (ko ar var uzvaret)...
, 2009-05-02 19:56, pirms 16 gadiem
Viss jau labi bet Archa kljuudiijaas, jo 3 speeles nekaadi nesanaak, sanaak 2 vai 4! Bet mees zinaam ka buus 4 speeles veel!

PAR LIELU LATVIJU!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:56, pirms 16 gadiem
valgut rakstīja: Piekrītu,it īpaši pēc bijušajiem trilleriem,kad nervi iet pa gaisu....
Jā tik tiešām spēle bija garlaicīga...Wake up! Iepriekšējie trilleri? lai gan spēles pret Zviedriju un Šveici bija aizraujošākas, tomēr es labāk skatos šādu "garlaicīgu" spēli un priecājos par drošiem 3 punktiem un lielisku iespēju spēlēt 1/4 finālā, nekā plēšu ārā matus no tā, ka mēs zaudējam! un tā pat kāda starpība 7 : 1 vai ja viņi būtu rezultāts
11 : 1? tā tik un tā ir un paliek sagrāve! nav jēgas tērēt spēkus tur kur tas nav tik ļoti nepieciešams!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 19:56, pirms 16 gadiem
Buņģieris rakstīja: apnika jau hokis! zb varejam zaudet
kur tik debils cilveeks var buut,kaa roka kkautko taadu nemaas rakstiit
, 2009-05-02 19:56, pirms 16 gadiem
Jau pieradu pie uzvarām!
, 2009-05-02 19:56, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: A, pag, vai tad mēs neesam jau nodrošinājuši vietu 1/4 finālā ? Zviedrija zaudēja mums, Šveice zaudēja mums. Ja es nemaldos tad vienādu punktu gadījumā tālāk tiek komanda, kura uzvarēja savstarpējā spēlē. Šveice un Zviedrija tiekas savā starpā un viena no tām zaudēs jebkurā gadījumā un tad pat tīri teorētiski abas no viņām nevarēs mūs apsteigt. Ja Zviedrija uzvar abas nākamās spēles [viena no tām pret Šveici] - viņiem būs 10 punkti, bet Šveicei maksimums varēs būt tikai 7 punkti, bet mēs, taču savstarpējā spēlē viņus vinnējām! Bet, ja Šveice uzvar abas savas nākamās spēles [viena no tām pret Zviedriju!] - viņiem būs 10 punkti, savukārt tad tikai 7 punktus varēs savākt Zviedrija! Un mēs atkal tiekam tālāk
Tu aizmirsi ASV-ja viņiem arī ir 7 punkti ņem triju komandu punktus savstarpēji un tur mums nav labi tikai 2 punkti no 6 vai nu ar Zviedriem vai Šveici.
, 2009-05-02 19:57, pirms 16 gadiem
Jāseko Šveices spēlēm līdz! Un vispār, jāseko kā rīt mūsējie sakapās krievus!!! Un tad lieta darīta! Kā jau es te lasīju kautkur ... Latvija ar Kanādu finālā tiekās ...
, 2009-05-02 19:57, pirms 16 gadiem
malaci 4 uzvaras pec kartas
, 2009-05-02 19:57, pirms 16 gadiem
laba spele sakapajaam...tagad tikai jaacer uz Sveices speeli..
bet veel jav ar Krieviju.. tur buus smagi bet punktu vismaz varam panjemt...
, 2009-05-02 19:58, pirms 16 gadiem
Resp Zviedriem un Shveicei shobriid pa 4 p, Latvijai 7 p... riit ja shveice un zviedirja dabuun pa punktam (un viena no vinjam ekstra p par uzvaru) tad abaam ir pa 5 un 6 punkti ... un tad ja abs uzvares ve lsavs pedeejas speles tad vienai buus 9 un otrai 8 op (vairak nekaa latvijai, ja pret krieviem vismaz punktu nedabuunam)...

tatad RIIT pirma izshjiroshaa spele buus starp Zviedriju un Shveici - mums jacer ka nebuus pagarinajuma...

otrra izshjirosha spele mums ar Krieviju ...
, 2009-05-02 19:58, pirms 16 gadiem
Paga paga. ja Šveice arī zaudē zviedriem, bet uzvar ASV ar 1 golu var sanākt, ka vidām 3 komandām ir 7 punkti (zviedri uzvar vēl FRA un ASV pakāš Krieviem).

un tad Latvijas -2 pret ASV nostādītu mūs 5. vietā grupā

Tad šovakar jācer, ka ASV vinnēs, tā drošāk
, 2009-05-02 19:58, pirms 16 gadiem
Apsveicu ar uzvaru, nu ko rit jaspele ar Krieviem ta ka visas speles lidz šim aizvaditās nepadoties, bet spelet agresivi uzbrukumā, aizsardziba uzmanigi un tad jau būs labi.
Par lielu uzvaru rīt.
, 2009-05-02 19:59, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: A, pag, vai tad mēs neesam jau nodrošinājuši vietu 1/4 finālā ? Zviedrija zaudēja mums, Šveice zaudēja mums. Ja es nemaldos tad vienādu punktu gadījumā tālāk tiek komanda, kura uzvarēja savstarpējā spēlē. Šveice un Zviedrija tiekas savā starpā un viena no tām zaudēs jebkurā gadījumā un tad pat tīri teorētiski abas no viņām nevarēs mūs apsteigt. Ja Zviedrija uzvar abas nākamās spēles [viena no tām pret Šveici] - viņiem būs 10 punkti, bet Šveicei maksimums varēs būt tikai 7 punkti, bet mēs, taču savstarpējā spēlē viņus vinnējām! Bet, ja Šveice uzvar abas savas nākamās spēles [viena no tām pret Zviedriju!] - viņiem būs 10 punkti, savukārt tad tikai 7 punktus varēs savākt Zviedrija! Un mēs atkal tiekam tālāk
a ja tajaa speele punktii tiek daliiti, un sveice uzvar amiishus tad ir dirsaa
, 2009-05-02 19:59, pirms 16 gadiem
KRIEVI-nothing spešel.
, 2009-05-02 19:59, pirms 16 gadiem
totāla sagrāve francūžiem ...
malači super... LATVIJA.. LATVIJA.
PAR SAVĒJIEM, PAR UZVARU, PAR LATVIJU.
, 2009-05-02 19:59, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Tu aizmirsi ASV-ja viņiem arī ir 7 punkti ņem triju komandu punktus savstarpēji un tur mums nav labi tikai 2 punkti no 6 vai nu ar Zviedriem vai Šveici.
no ASv tie lielakie tuudi nav... riitdienas spele ar Shveici un ZViedriju svariiga - vajag mums lai uzvareetajs taja tiek noskaidrots jau pamatlaikaa...
, 2009-05-02 20:00, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: 1. maiņas uzbrucējam Spruktam 5 spēlēs ir 0+1 !!! Vāja spēle Sprukta izpildījumā!!
Tāpēc, ka Sprukts ir pass first spēlētājs, Jānis visprims atdod piespēli, nevis mēģina pats mest. Cik momentu jau ir bijis, kad viņš pats var mest, bet tā vietā atdod piespēli, kuru pārķer. Jānim vaig vairāk mest pa vārtiem!
, 2009-05-02 20:00, pirms 16 gadiem
Milzīgs prieks par mūsējiem.
, 2009-05-02 20:01, pirms 16 gadiem
kur varesredzet krievu speeli ar amishiem=paliigaa
, 2009-05-02 20:01, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: n'e t'alak vel nesma tikushi - ja rit shveica u nzviedija spele pamatlaika neizshjirti (resp dabuun pa punktam) tad varam arii vel netikt.. jo zviedriem vel spele ar franchiem (ko uzvarees), bet Shveicei spele ar ASV (ko ar var uzvaret)...
O.k. abas dabū pa punktam un Zviedrija uzvar abas spēles Zviedriem - +5 punkti, Šveice arī uzvar nākamo spēli - 1+3 punkti . Tev taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 20:01, pirms 16 gadiem
Ja rīt Latvija uzvarēs krieviju, es sev noskūšu bumbas un ar grafiti apmetīšu kādas vietas ar to rezultātu un ne tikai to
, 2009-05-02 20:01, pirms 16 gadiem
matos rakstīja: Paga paga. ja Šveice arī zaudē zviedriem, bet uzvar ASV ar 1 golu var sanākt, ka vidām 3 komandām ir 7 punkti (zviedri uzvar vēl FRA un ASV pakāš Krieviem).

un tad Latvijas -2 pret ASV nostādītu mūs 5. vietā grupā

Tad šovakar jācer, ka ASV vinnēs, tā drošāk
ja visma 3 komandam ir par 7 punkti tad jau savstarpeejas sples neksatas.. tad skatas vart uattieciibu..mums ta ir vairak nekaa pievilciiga... suudi citi var sanakt kjo aprakstiiju ieprieksh...
, 2009-05-02 20:01, pirms 16 gadiem
Nu masaļskim statistiku vareja nebojāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 20:02, pirms 16 gadiem
Pēc maniem apreiķiniem,ja Krievija šodien neuzvar pamatlaikā ASV un rīt Latvija pamatlaikā paņem krievus,1mā vieta grupā!
, 2009-05-02 20:02, pirms 16 gadiem
(Šveicei jāiegūst vismaz četri punkti pret zviedriem un ASV, bet Latvijai pašai jāzaudē krieviem)
Edmund un kā tu domā cik punktus jāiegūst Zviedriem?
, 2009-05-02 20:02, pirms 16 gadiem
Drīkst zināt par ko jūs tādā ekstāzē esat? Uzvarējām, tas labi, normāls kapājiens! Vislabāk man patīk Cipuļa attieksme pēc kārtējiem gūtajiem vārtiem!
, 2009-05-02 20:03, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: O.k. abas dabū pa punktam un Zviedrija uzvar abas spēles Zviedriem - +5 punkti, Šveice arī uzvar nākamo spēli - 1+3 punkti . Tev taisnība
tioeshi taa - tapec mums jacer uz to la inebuutu pagarinajuma taja spelee :0 vienalga kursh bet lai viens no vinjiem (shveice - Zviedrija) uzvar pamatlaikaa!!!
, 2009-05-02 20:03, pirms 16 gadiem
Ciprusam vēl viens mīnus
, 2009-05-02 20:04, pirms 16 gadiem
KB rakstīja: mēs neapstāsimies !!
čist, Oļegs himnu iemācīsies, tā turpinot.
Cerams, ka Arčas vārdi Dieva ausīs, vēl 3 spēles šajā čempī
veel tikai 3 speeles nekaadi nesanaak, jo treshaa buus 1/2
, 2009-05-02 20:04, pirms 16 gadiem
tiktak rakstīja: (Šveicei jāiegūst vismaz četri punkti pret zviedriem un ASV, bet Latvijai pašai jāzaudē krieviem)
Edmund un kā tu domā cik punktus jāiegūst Zviedriem?
zviedrime ar pietiks ar 4 p pret shveici (piem pamatlaika neizshjirts) un Franciju (diezgan drosha uzvara)!!
, 2009-05-02 20:04, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: no ASv tie lielakie tuudi nav... riitdienas spele ar Shveici un ZViedriju svariiga - vajag mums lai uzvareetajs taja tiek noskaidrots jau pamatlaikaa...
ASV nedrīkst palikt 7 punkti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 20:05, pirms 16 gadiem
Šveice pakāsīs Zviedriem,metīsies uz priekšu pēc uzvaras.Zviedriem ir spečuki kas prot nolikt tādus memļakus pie malas .Turam īkšķi par Sābriem lai tie mājinieki iet atpūsties.
, 2009-05-02 20:05, pirms 16 gadiem
A davai nepaļausimies uz citiem un uzvarēsim Krievijas izlasi?
, 2009-05-02 20:06, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Šodien 21:30 no TV-6 ir spēle 1D - 2A , kuras komandas spēlēs?
Un kā tev šķiet?
, 2009-05-02 20:06, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: ASV nedrīkst palikt 7 punkti.
parakstiijos - grinbeju rakstiit ka uzvaretajs Zviedrija - Shveice janoskaidro jau pamatlikaa... tad mes esam talaak 100%!! un ASV mums pie vienas kaajas...
, 2009-05-02 20:07, pirms 16 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Šveice pakāsīs Zviedriem,metīsies uz priekšu pēc uzvaras.Zviedriem ir spečuki kas prot nolikt tādus memļakus pie malas .Turam īkšķi par Sābriem lai tie mājinieki iet atpūsties.
100% piekriitu
, 2009-05-02 20:07, pirms 16 gadiem
Saškas šodien dzer PAAAARTYYYY
, 2009-05-02 20:08, pirms 16 gadiem
Kardinal rakstīja: Pēc maniem apreiķiniem,ja Krievija šodien neuzvar pamatlaikā ASV un rīt Latvija pamatlaikā paņem krievus,1mā vieta grupā!
Jaaa bet tad asv jaazaudee shveicieshiem
, 2009-05-02 20:08, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Tur jau tā lieta ka ceturtdaļfināls vēl nav drošs, ja zaudēsim krieviem
tad dodu kādus procentus 55 ka tiksim tur un tas ir maz ja ņemvērā ko esam paveikuši.
Ar šādiem rezultātiem ir obligāti jātiek astotniekā, bet...
1/amerikāņi var nesisties bet taupīties un 2 zāģi/7punkti/ Šveice un Zviedrija savstarpēji dabū viens 1 otrs 2 punktus un pēc tam uzvar pēdējās spēles un tiem ir 8 un9 punkti. Diemžēl scenārijs diezgan ticams.
Ļoti gribu kļūdīties šajos spriedelējumos.
starp citu,ja Šveice nedabū punktus no Zviedrijas,mums nav vēl cits variants,kā netikt? ja gan mēs,gan usa zaudējam krieviem, pēc tam Šveice zaudē zviedriem un uzvar amerikāņus (visās spēlēs bez pagarinājumiem),tad 4 komandām - mums,ASV,Zviedrijai un Šveicei ir vienāds punktu skaits. vai tad gadījumā mēs neesam liekie?
, 2009-05-02 20:10, pirms 16 gadiem
MaryJane rakstīja: starp citu,ja Šveice nedabū punktus no Zviedrijas,mums nav vēl cits variants,kā netikt? ja gan mēs,gan usa zaudējam krieviem, pēc tam Šveice zaudē zviedriem un uzvar amerikāņus (visās spēlēs bez pagarinājumiem),tad 4 komandām - mums,ASV,Zviedrijai un Šveicei ir vienāds punktu skaits. vai tad gadījumā mēs neesam liekie?
Kā mēs varētu būt lieki, ja esam uzvarējuši gan Šveici, gan Zviedriju!?
, 2009-05-02 20:10, pirms 16 gadiem
Lab nau ko te spriedeleet, mums ir masaljskis, vinjam pazinja DIEVS! Tas pazinja zin kuram jaabuut ceturdalj finaalaa!
, 2009-05-02 20:11, pirms 16 gadiem
probable the best icehokey contry in the world
, 2009-05-02 20:11, pirms 16 gadiem
Buņģieris rakstīja: apnika jau hokis! zb varejam zaudet
galīgi puisim širmis aizvēries
, 2009-05-02 20:11, pirms 16 gadiem
vareeja uz beigaam uzlaist Naumovu!
, 2009-05-02 20:11, pirms 16 gadiem
viss noskaidrosies rit peec speeles Zvidrija - Šveice
, 2009-05-02 20:12, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Kā mēs varētu būt lieki, ja esam uzvarējuši gan Šveici, gan Zviedriju!?
izlasi vēlreiz manu tekstu. 4 komandām. ČETRĀM!!!!!
Slēpts komentārs: kukuvas85
, 2009-05-02 20:12, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: ja visma 3 komandam ir par 7 punkti tad jau savstarpeejas sples neksatas.. tad skatas vart uattieciibu..mums ta ir vairak nekaa pievilciiga... suudi citi var sanakt kjo aprakstiiju ieprieksh...
Skatās vārtu attiecību savstarpējās spēlēs vai punktu attiecību savstarpējās spēlēs (jo tagad taču ir nākušas klāt uzvaras pagarinājumā)? kā tur īsti ir?

pilnīgi noteikti neskatās kopējo vārtu attiecību - 7 gūtie vārti pret FRA pilnīgi neko nedos
, 2009-05-02 20:12, pirms 16 gadiem
meele rakstīja: kur varesredzet krievu speeli ar amishiem=paliigaa
TV3+
, 2009-05-02 20:13, pirms 16 gadiem
MaryJane rakstīja: izlasi vēlreiz manu tekstu. 4 komandām. ČETRĀM!!!!!
Un Tu izlasi manu tekstu vēl 10x. Mums pret Zviedriju un Šveici ir labāks rezultāts. Respektīvi, uzvaras.
, 2009-05-02 20:14, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: parakstiijos - grinbeju rakstiit ka uzvaretajs Zviedrija - Shveice janoskaidro jau pamatlikaa... tad mes esam talaak 100%!! un ASV mums pie vienas kaajas...
ASV mums nav pie vienas kājas-ja ASV Latvija un Šveice ir 7 punkti tad ASV savstarpēji ir 3 šveicei 4 un mums 2 punkti. Ja šveices vietā ir zviedri tad ASV ir 4 zviedriem 3 mums 2 punkti abos variantos liekie esam mēs.
Tāpēc ASV vajag prom no 7 punktu robežas.
, 2009-05-02 20:14, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Un Tu izlasi manu tekstu vēl 10x. Mums pret Zviedriju un Šveici ir labāks rezultāts. Respektīvi, uzvaras.
nu un kāds ir tavs aprēķins,ja šīm 4 komandām ir vienāds punktu skaits? kas tiek un kas nē? lūdzu,risinājumu
, 2009-05-02 20:14, pirms 16 gadiem
šitādā garā Masaļskis tiks atpakaļ uz Dinamo Rīgu
, 2009-05-02 20:15, pirms 16 gadiem
un atkal pa Masaļska vārtiem ir par 10 vairāk metieniem...
, 2009-05-02 20:15, pirms 16 gadiem
aaaaaaaa:-)
, 2009-05-02 20:15, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: ASV mums nav pie vienas kājas-ja ASV Latvija un Šveice ir 7 punkti tad ASV savstarpēji ir 3 šveicei 4 un mums 2 punkti. Ja šveices vietā ir zviedri tad ASV ir 4 zviedriem 3 mums 2 punkti abos variantos liekie esam mēs.
Tāpēc ASV vajag prom no 7 punktu robežas.
ha ha...smieklīgs komentārs.
, 2009-05-02 20:15, pirms 16 gadiem
Tik labi jūtos, ka mūsējie vinnēja frančus ar 7 - 1.

Būtu laimīga ja tāds pats rezultāts būtu arī rīt pret Krieviju.! Protams, mūsu labā!
, 2009-05-02 20:16, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Šodien 21:30 no TV-6 ir spēle 1D - 2A , kuras komandas spēlēs?
Somija ar Baltkrieviju.
, 2009-05-02 20:16, pirms 16 gadiem
Janchuks5 rakstīja: saspiedies čali esi?
tu esi parpratis..to rakstija fanu klubs 13
un es jau nedomaju spruktu,bet to fanu klubs 13..
, 2009-05-02 20:16, pirms 16 gadiem
francija nolikta uz celiem parliecinosi rit krievu laiks but uzceliem ,bet sodienas spele bija superiga un parliecinosa un edgars atkal bija ka muris
, 2009-05-02 20:16, pirms 16 gadiem
Labak pasakiet, kuras programmās redzama Krievijas ASV spele. Protams ne jau TV6 vai citi maksas televizijas kanali. Piemeram Sport Planeta, DSF un citi.
, 2009-05-02 20:16, pirms 16 gadiem
Kur netaa var redzet sperli Krievija - ASV?
, 2009-05-02 20:17, pirms 16 gadiem
Par 97.4 procentiem esmu parliecinaats, ka SWE uzvarees SUI un FRA - un grupaa ienems 3 vietu (ja protams mes neuzvaram RUS)...un tad visrealaakais - 1/4 finaalaa - LAT-CAN!!!
, 2009-05-02 20:17, pirms 16 gadiem
Masaļskis jau kārtējo reizi pierādija, ka viņš ir zelts!!

Visa komanda super!!

Un joks ar atsitienu pret slidu bija perfecto!!! (: Tādi malači!!!

Tā tik turēt...
, 2009-05-02 20:17, pirms 16 gadiem
Janchuks5 rakstīja: saspiedies čali esi?
Jau kuro spēli Sprukts momentā kad ir jāmet,meklē kur vēl atdot pasu.Smieklīgi Malkins atradies.Vasiļjeva maiņa 8v+10p=18punkti
Sprukta(Karsuma)maiņa 2+6=8punkti
, 2009-05-02 20:18, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: ha ha...smieklīgs komentārs.
Jā bet Tu paskaidro kas tur smieklīgs ja tas ir reāls.
, 2009-05-02 20:18, pirms 16 gadiem
Janchuks5 rakstīja: saspiedies čali esi?
Ir un pie tam vēl kārtīgi! par to tikšanu ja spēlē Šveice - Zviedrija nav papildlaika mēs tikam 1/4!
, 2009-05-02 20:19, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: ASV mums nav pie vienas kājas-ja ASV Latvija un Šveice ir 7 punkti tad ASV savstarpēji ir 3 šveicei 4 un mums 2 punkti. Ja šveices vietā ir zviedri tad ASV ir 4 zviedriem 3 mums 2 punkti abos variantos liekie esam mēs.
Tāpēc ASV vajag prom no 7 punktu robežas.
man šķiet,ka 3 komandām,piedaloties asv, nemaz nevar sanākt 7 punkti,tad ir uzreiz visas četras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 20:20, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Jā bet Tu paskaidro kas tur smieklīgs ja tas ir reāls.
Mums galvenais, lai Kanāda uzvar Norvēģus ar 5 vārtu starpību.
, 2009-05-02 20:20, pirms 16 gadiem
Kur netaa IR IESPEJA redzet sperli Krievija - ASV?
, 2009-05-02 20:20, pirms 16 gadiem
dajjna rakstīja: Ir un pie tam vēl kārtīgi! par to tikšanu ja spēlē Šveice - Zviedrija nav papildlaika mēs tikam 1/4!
nu netiekam par 100%. Te jau rakstīja, ka šveicei var pietikt ar 7 punktiem, ja arī ASV ir 7
, 2009-05-02 20:21, pirms 16 gadiem
MaryJane rakstīja: nu un kāds ir tavs aprēķins,ja šīm 4 komandām ir vienāds punktu skaits? kas tiek un kas nē? lūdzu,risinājumu
Elementāri, latvieti. Uzvaram krievus un dzīvojam laimīgi tālāk.
ASV zaudē Krievijai, kura rīt zaudē mums. Bet ASV uzvar Šveici, kura vēlāk zaudē Zviedrijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 20:22, pirms 16 gadiem
MALAČI!! Prieks par mūsu izlasi!!! Pilnīgi velti pirms tam bļāva, ka redz' ar šādu sastāvu uz Šveici nemaz nav vērts braukt!!!!
, 2009-05-02 20:23, pirms 16 gadiem
Maladči!!!! SARAAAAUJ!!!! principā vietu 8nieka jau nordošinājām tagad galvēnais nespert kārstu un nespēlēt uz 100% pret Krieviem bet pietaupit spēkus nākamajam pretiniekam, tad ir realā iespēja arī tos paveikt un dabūt augstaku vientu!! SARAUJ!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 20:23, pirms 16 gadiem
Četrām sanāk 7 punkti tikai tad ja zviedri zaudē Francijai-tam noticēt ir ļoti grūti.
, 2009-05-02 20:24, pirms 16 gadiem
, 2009-05-02 20:24, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Elementāri, latvieti. Uzvaram krievus un dzīvojam laimīgi tālāk.
ASV zaudē Krievijai, kura rīt zaudē mums. Bet ASV uzvar Šveici, kura vēlāk zaudē Zviedrijai.
kas ir,aplauzies??? tā ir,ka vispirms bļauj un tad domā. to,ka no krieviem vēlams dabūt punktus,pats zinu. es jau nesaku,ka LV obligāti netiek,ja 4 komēm vienāds punktu skaits. bet aprēķini aizdomīgi,tīrais zaudējums ASV p*s prātu
, 2009-05-02 20:24, pirms 16 gadiem
Mūsējiem iespējas būt pirmajiem grupā!
Ja USA pagarinājumā uzvar krievus un pēc tam zaudē Šveicei un, ja mēs uzvaram krievus
...vismaz patīkama sajūta pirms pēdējās kārtas
, 2009-05-02 20:24, pirms 16 gadiem
Mucozz rakstīja: Maladči!!!! SARAAAAUJ!!!! principā vietu 8nieka jau nordošinājām tagad galvēnais nespert kārstu un nespēlēt uz 100% pret Krieviem bet pietaupit spēkus nākamajam pretiniekam, tad ir realā iespēja arī tos paveikt un dabūt augstaku vientu!! SARAUJ!!!!
NEE - ar RUS vajag sisties pa pilno...lai nedabuutu visrealaako 4 vietu musu grupaa - jo tad ar CAN jaaspeelee!!!
, 2009-05-02 20:25, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Mums galvenais, lai Kanāda uzvar Norvēģus ar 5 vārtu starpību.
Tev laikam no turnīra tabulu analīzes sajēga ir maza.
, 2009-05-02 20:26, pirms 16 gadiem
MaryJane rakstīja: kas ir,aplauzies??? tā ir,ka vispirms bļauj un tad domā. to,ka no krieviem vēlams dabūt punktus,pats zinu. es jau nesaku,ka LV obligāti netiek,ja 4 komēm vienāds punktu skaits. bet aprēķini aizdomīgi,tīrais zaudējums ASV p*s prātu
Klausies, puika. Man reāli ir apriebies klausīties un lasīt Jūsu nožēlojamos aprieķinus un cerēt, ka kāds cits mūsu vietā visu nokārtos. Tu jau "obligāti nesaki, ka Latvija netiek", šogad mēs varam uzvarēt dajebkurus un tas ir jāizmanto. Aplauzos? Nebūt! Es nemaz nerēķinu bērnišķīgus ciparus. Eksperti, sakiet? Nekas vairāk kā Padomju Latvijas loģika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 20:27, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Četrām sanāk 7 punkti tikai tad ja zviedri zaudē Francijai-tam noticēt ir ļoti grūti.
pardon. aizmirsu,ka zviedriem spēle ar fra vēl priekšā. taisnība
, 2009-05-02 20:28, pirms 16 gadiem
He, kā man patī iihf tas teksts pie Power ranking
Tur Latvija ir sestajā vietā un teksts ir šāds
Switzerland, you just got Masalskis-ed
, 2009-05-02 20:29, pirms 16 gadiem
blaviens!!!!kaads pateiks kur var noskatities netaa speli Krievija pret ASV?
, 2009-05-02 20:29, pirms 16 gadiem
A kas bus tad jaa - USA, SWE un LAT bus pa 7 punktiem. LAT uzvareeja SWE un zaudeeja USA... bet SWE uzvareeja USA... kura buus augstaak?
, 2009-05-02 20:31, pirms 16 gadiem
tātad vēl jo bīstamāk. Šveicei pat nevajag punktus no zviedrijas,pietiek uzvarēt USA un mēs ārā! nu ja gan mēs,gan usa zaudē krieviem.
, 2009-05-02 20:32, pirms 16 gadiem
Baric rakstīja: A kas bus tad jaa - USA, SWE un LAT bus pa 7 punktiem. LAT uzvareeja SWE un zaudeeja USA... bet SWE uzvareeja USA... kura buus augstaak?
USA-4 PUNKTI, SWE-3punkti LAT- 2 punkti
, 2009-05-02 20:32, pirms 16 gadiem
Buņģieris rakstīja: apnika jau hokis! zb varejam zaudet
pašol na*uj
, 2009-05-02 20:36, pirms 16 gadiem
Kapitāli. Mazliet kremt, ka Masaļskim statistika mazliet pabojāta ar to vienu nevajadzīgo golu, bet, ja tā paskatās no otras puses 310 spēlētajās minūtēs ielaisti 8 vārti ir ļoti, ļoti augsts rezultāts un pēdējās 185 min. tikai 2 vārti. Es saku, ka tas ir super augsts sniegums. Jābūt ir ziņām no NHL vnk ir jābūt.

Rezultāts fantastisks. Skatījos iihf.com online mača notikumsu Slovākijas un Čehijas spēlē un, kad Čehi bija jau ar 6:0 vadībā nodomāju ''lūk kā jāmočī, bez opcijām vnk saspiež Slovākus Čehi. Latvijai derētu kādas 7 ripas iemest Francūžiem''. Man un visiem Latvijas faniem un pašiem hokejistiem par prieku tas tika realizēts trešajā periodā. Skaisti.

Ja man atmiņa neviļ tad pēdējā tik iespaidīgā uzvara bija tālajā 1997 pret Vāciju ar 8:0
Ja kļūdos lūdzu palabojiet.

Rīt pret Krieviju ir jāņem vismaz punkts, bet es gan saku, ka jācīnās par uzvaru. Jāizliekas par visiem 200% un jāņem. Kā nekā Latvijas izlasei statistika pret Kreivijas izlasi ir labāka kā pret Zviedriju, Kanādu un ASV.

Vēlrezi visus Latvijas izlases fanus un Latvijas izlasi apsveicu ar satriecošo uzvaru un kā Artūrs šodien teica ''lai šādas uzvaras būtu vēl viena, divas, trīs''
, 2009-05-02 20:37, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Klausies, puika. Man reāli ir apriebies klausīties un lasīt Jūsu nožēlojamos aprieķinus un cerēt, ka kāds cits mūsu vietā visu nokārtos. Tu jau "obligāti nesaki, ka Latvija netiek", šogad mēs varam uzvarēt dajebkurus un tas ir jāizmanto. Aplauzos? Nebūt! Es nemaz nerēķinu bērnišķīgus ciparus. Eksperti, sakiet? Nekas vairāk kā Padomju Latvijas loģika!
paklau,gudriniek,ja tev nepatīk aprēķini,nav spiesta lieta. jautājums nebija,vai kādam te patīk aprēķini,vai nē. es pajautāju,vai kāds nezin,kas ir tādā un tādā gadījumā. nez kāpēc tu,kuram nepatīkot aprēķini,visgudri iejaucies - "kā gan mēs varam būt lieki!". un vēl,nez kāpēc man 10x tas tika piedāvāts lasīt. a kad prasīju pamatot - nobrauci no tēmas un saki par uzvaru pār krieviju runāt. Līdz šim nezināji,tagad zini - to sauc par aplauzienu un savaldi nerveļus, jau sarkans paliec
, 2009-05-02 20:37, pirms 16 gadiem
Barracuda21 rakstīja: blaviens!!!!kaads pateiks kur var noskatities netaa speli Krievija pret ASV?
sportbox.ru
, 2009-05-02 20:38, pirms 16 gadiem
dajjna rakstīja: He, kā man patī iihf tas teksts pie Power ranking
Tur Latvija ir sestajā vietā un teksts ir šāds
Switzerland, you just got Masalskis-ed
tas jau ir stabils termins kā vēstīja pats spēles apraksts pēc mača hahahah man arī patīk
, 2009-05-02 20:38, pirms 16 gadiem
Par LIELU LATVIJU!!! kad tas jaunais kalendārs būs ar tām jaunajām svētku dienām????
, 2009-05-02 20:39, pirms 16 gadiem
bambis10 rakstīja: Fantastiska spēle sen nebiju redzējis tādu sniegumu latvijas izlases izpildijumā
Esmu tik lepns, ka dzīvoju Latvijā!
Nevajag jau pārspīlēt, spēles kvalitāte bija diezgan sūdīga. haļavas iekrita un beigās frančiem zajebs uznāca tāpēc sagrāve, Bet par spēli ko rādīja, jau nu gan prieks nav.
Prieks par 4. uzvaru pēc kārtas gan liels
, 2009-05-02 20:40, pirms 16 gadiem
Paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 20:41, pirms 16 gadiem
"Bez komentāriem."
, 2009-05-02 20:45, pirms 16 gadiem
Latvija ftw!
, 2009-05-02 20:47, pirms 16 gadiem
Rīt turnīra svarīgākā spēle,ja uzvaram tad 1/4 pret caurbirām Slovākiju jeb Baltkriviju.Ja zaudam tad tad uz baznīcu lūgties lai citi nospēlē mums labvēlīgi.
, 2009-05-02 20:53, pirms 16 gadiem
vikmans rakstīja: Nevajag jau pārspīlēt, spēles kvalitāte bija diezgan sūdīga. haļavas iekrita un beigās frančiem zajebs uznāca tāpēc sagrāve, Bet par spēli ko rādīja, jau nu gan prieks nav.
Prieks par 4. uzvaru pēc kārtas gan liels
Nē nu vāks! Jā tā nebija paraugspēle, bet uzvara ir un paliek uzvara! labāk būtu priecājies kopā ar mums visiem! Un ko tad priekam vajag? tā jau tāpat bija franču sagrāve! Pat ar krieviem rezultāts bija 7 : 2(spēlē ar frančiem) Es nesaprotu kāpēc mums vajadzēja spēlēt nezinkādos ātrumos no tā tāpat nebūtu nekādas jēgas!!!! Tikai veltīgi iztērēts spēks, kurš mums lieti noderēs tālāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 20:57, pirms 16 gadiem
vikmans rakstīja: Nevajag jau pārspīlēt, spēles kvalitāte bija diezgan sūdīga. haļavas iekrita un beigās frančiem zajebs uznāca tāpēc sagrāve, Bet par spēli ko rādīja, jau nu gan prieks nav.
Prieks par 4. uzvaru pēc kārtas gan liels
Varētu Latvijai likt vērtējumus 10 ballu sistēmā ņemot vērā spēles kvalitāti NEVIS REZULTĀTU. Ar ASV-7, Zviedriju-7, Austriju-7, Šveici-3, Franciju-7. Ja nebūtu pirmā perioda tad ar Franciju arī varētu likt 8 bet sākums bija stipri miegains.
Protams aizsardzībā var likt pat 10 ko bet uzbrukums pieklibo izņemot šodien.
Gaidu mīnusus bet gan jau būs kas mani arī sapratīs. Kopumā Latvijai par cīņas sparu centību vēlmi komandas saliedētību -cepuri nost.
Nevajag pārprast-vienkārši gribu uzsvērt ka mums kopumā ir diezgan daudz veicies-īpaši ar Šveici šķita ka dievs ir latvietis/vārtu stabi bija vairākas reizes/. Prieks ir ka regulāri uzvaram komandas kuras jāuzvar-Ungārija, Itālija, Ukraina,Austrija, Francija-kad vēl mēs uzvaram 5 spēles pēc kārtas komandas kuras reitingā ir zem mums-tā jau ir klase. Pagaidām tā reāli stiprākas bez veiksmes nevaram pieveikt-bet veiksme mums ir un kas met ,,bullīšus,, arī ir.
, 2009-05-02 20:59, pirms 16 gadiem
dajjna rakstīja: Nē nu vāks! Jā tā nebija paraugspēle, bet uzvara ir un paliek uzvara! labāk būtu priecājies kopā ar mums visiem!
Es jau priecājos!
Bet teikt ka tas bija satriecošs sniegums ir muļķīgi, sniegums bija viduvējs. Tik daudz muļķīgi pazaudētu ripu, tik daudz slikti uztvertu un apstrādātu piespēļu, tik daudz nerealizētu iespēju... rezultātam kaut vai tikai labi spēlējot jau pēc 2/3 bija jabūt 7-0.
, 2009-05-02 21:04, pirms 16 gadiem
vikmans rakstīja: Es jau priecājos!
Bet teikt ka tas bija satriecošs sniegums ir muļķīgi, sniegums bija viduvējs. Tik daudz muļķīgi pazaudētu ripu, tik daudz slikti uztvertu un apstrādātu piespēļu, tik daudz nerealizētu iespēju... rezultātam kaut vai tikai labi spēlējot jau pēc 2/3 bija jabūt 7-0.
Labi tas nebija satriecošs sniegums, bet tomēr rezultāts 7:1 ir atzīstams!
, 2009-05-02 21:05, pirms 16 gadiem
Dārziņam tāāāda cūcene
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 21:16, pirms 16 gadiem
Spiegs08 rakstīja: TV3+
bet tur nerada
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 21:21, pirms 16 gadiem
aha..un baltkrievi piektajaa sekundee jau paspeeja iemest somiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 21:23, pirms 16 gadiem
Hokejisti to paveica- iekluva 1/4 finala, paldies puisiem par labo sniegumu lidz sim. Velu veiksmi un izturbu ari talak, par LIELU LATVIJU!!!
, 2009-05-02 21:23, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Rāda !!!! TV-3+ (krievu TV-3) .
preciizaku adresiiti varetu ludzu
, 2009-05-02 21:25, pirms 16 gadiem
internetā rāda ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 21:27, pirms 16 gadiem
No krieviem gan dabūsim dirsā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 21:31, pirms 16 gadiem
nu žēl ka ielaidām masalskim vareēja būt ideālā spēle !
BET TĀ MALAČI MALAČI tgd tikai pret krieviem nospēlēt!
TURATIES tā turpināt!!!
, 2009-05-02 21:32, pirms 16 gadiem
interneta var kur redzet to speeli??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 21:37, pirms 16 gadiem
iedodiet linku, kur bezmaksas var skatities onlina rus asv ?
, 2009-05-02 21:40, pirms 16 gadiem
Besī tie lohi ,kas Masaļski izmeta no DINAMO.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 21:40, pirms 16 gadiem
Es vel par agru vel nepreicatos varbut mums bus rit pedeja spele 2009 gada pasaules cempionata es ceru ka ta nebus Bet es ceru uz uzvartu uz 10 p
, 2009-05-02 21:41, pirms 16 gadiem
''BERNE – Call them the Little Baltic Country That Could''

''If winning is contagious, then the Latvians are one sick hockey team right now''

quotes from http://www.iihf.com/channels/iihf-world-championship-oc09/home/news/news-singleview-world-championship-2009/article/au-revoir-france-latvia-wins.html?tx_ttnews[backPid]=2866&cHash=e82ca3299d

cik patīkami ir lasīt tieši šādu izteikumus
What can I say except that ''YES, WE ARE AND YES, WE WILL''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 21:48, pirms 16 gadiem
Krievi normāli kabani, labi spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 21:54, pirms 16 gadiem
sengo rakstīja: Nu ko, mūsējie dzer franču vīnu un uzkož Šveices sieru
..pirktu par zviedru banku aizlienēto naudiņu
, 2009-05-02 21:59, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Ar ko rīt spēlē Zviedri?
Ja viņi zaudē...., ĀMEN !!! Viņi var braukt mājās !!!
viņi rīt ar Šveici.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 22:02, pirms 16 gadiem
wee* LATVIJA LABĀKĀ!
, 2009-05-02 22:03, pirms 16 gadiem
pastastiet ka iet amishiem.zhel ka nevaru nekur netaa atrast speli
, 2009-05-02 22:06, pirms 16 gadiem
USA diez vai no krieviem punktus panems jau 4:1
, 2009-05-02 22:07, pirms 16 gadiem
justin.tv: Justin.tv - SWEDISH TV: entertainment...
te var skatiities, vieniigi zviedru komenteetaaji!!
kaut kaa sadalja ar krievu kanaalu neielaadeejas!!!
krievi tiko ielika veelvienu, skaisti!!
, 2009-05-02 22:07, pirms 16 gadiem
USA-RUS ru.justin.tv
, 2009-05-02 22:07, pirms 16 gadiem
USA-RUS ru.justin.tv
, 2009-05-02 22:08, pirms 16 gadiem
Buņģieris rakstīja: apnika jau hokis! zb varejam zaudet
Tu esi stulbs??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 22:09, pirms 16 gadiem
Cerams, ka krievi šodien izlādēsies un rīt tik labi nespēlēs....
, 2009-05-02 22:09, pirms 16 gadiem
, 2009-05-02 22:23, pirms 16 gadiem
nu gan paldies vismaz kautkoredz ka tur iet.kados tempos speelee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-02 22:54, pirms 16 gadiem
Krievi izskatās teicami, vienādos sastāvos jeņķiem vispār nekādu momentu..

Nedomāju, ka krievus paņemsim, un nevajag arī.. galvenais cienīgi nospēlēt.
, 2009-05-02 23:54, pirms 16 gadiem
Prieks,ka mūsējie beidzot sākuši mest iekšā vārtos visu ko vien var iemest!
Tā turpināt!
, 2009-05-03 00:03, pirms 16 gadiem
LATVIJA GRAUJ!!!!
TAGAT VĒL KRIEVUS!!
, 2009-05-03 00:38, pirms 16 gadiem
tikai ne ivars77 rakstīja: "Dievs, svētī Latviju,

Mūs' dārgo tēviju,

Svētī jel Latviju,

Ak, svētī jel to!

Kur latvju meitas zied,

Kur latvju dēli dzied,

Laid mums tur laimē diet,

Mūs' Latvijā!"

.....................
...................
Kārtējie svētki Visai Latvijai! Veči kārtējo reizi labi nokapāja
RESPECT
, 2009-05-03 00:45, pirms 16 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: Es jau esmu aizmirsis to sajūtu, kāda ir zaudējot
Es ari
, 2009-05-03 01:14, pirms 16 gadiem
georgijj rakstīja: Romiešiem - Cēzars, frančiem - Napoleons, latviešiem - Masaļskis.
labi teikts
, 2009-05-03 01:41, pirms 16 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: Es jau esmu aizmirsis to sajūtu, kāda ir zaudējot
LABS mhm, pateicoties mūsējo FANTASTISKAJAM sniegumam šajā čempionātā!!! kā par mūsējiem fano tauta!! es biju kāzās šodien, vislaik cilvēki zvana, sūta īsziņas, jautā, kāds rezultāts..nobļaujos,ka 4:0, visi laimīgi
, 2009-05-03 04:16, pirms 16 gadiem
Visas Latvijas spēles un to atkārtojumus var redzēt tv3.lv

to takš Puče visu laiku atkārto
, 2009-05-03 06:34, pirms 16 gadiem
Superspēle,kko tādu nebiju redzējis sen! Esmu ļoti gandarīts par mūsu izlases spēlēm šajā PČ Šveicē,prieks ir neizmērojami liels-APSVEICU,MALAČI!!!
, 2009-05-03 12:14, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Tāpat kā ar Šveici, vienu haļavu sākumā un tad noturēt līdz beigām.
Tu laikam savā mūžā neesi redzējis haļavu!Pret Šveici bija tīri, precīzi, izkapāti vārti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja