Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Latvijai cīņā uz dzīvību un nāvi jānopelna vieta elitē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijai cīņā uz dzīvību un nāvi jānopelna vieta elitē
Latvijas izlase
Foto: Vladislavs Proškins, f64

2015. gada pasaules čempionātu hokejā pulksten 17:15 noslēgs Latvijas valstsvienība, kas tiksies ar sešās spēlēs vienu uzvaru guvušo Franciju. Ja dienas pirmajā mačā Austrija nepaveiks neticamo un negūs punktus pret Kanādas izlasi, mūsējiem lai saglabātu vietu starp planētas labākajām komandām, pietiks ar vienu punktu jeb zaudējumu pagarinājumā vai pēcspēles metienos. Tiešraide kanālā TV3, bet portāls Sportacentrs.com piedāvās tiešo teksta translāciju.

Latvijas valstsvienība 2015. gada pasaules čempionātā hokejā izcīnījusi divas uzvaras pagarinājumā - 2:1 pret Šveices un Austrijas izlasēm. Pirms pēdējās spēles atrodamies apakšgrupas septītajā pozīcijā un vēl neesam garantējuši vietu nākamā gada turnīrā, jo zemāk esošā Francijas izlase atpaliek tikai par viena punkta tiesu. Taču drošībā nav arī austrieši, kas vakar ar 3:2 pēcspēles metienos uzvarēja Vāciju, - ja visām komandām būs pieci punkti jeb latvieši zaudēs papildlaikā, elites divīzija būs jāatstāj tieši viņiem. Protams, pie nosacījuma, ka Austrija nepaveic neiespējamo un neatņem punktus olimpiskajai čempionei Kanādai.

Ja vienāds punktu skaits ir divām komandām, tad svarīgākais rādītājs ir savstarpējā spēle. Ja vienāds punktu skaits ir trim komandām, tad jāskatās savstarpējos mačos sakrāto punktu skaits. Ja arī tad trīs vienības atrodas vienādās pozīcijās, nākamie rādītāji ir savstarpējās cīņās gūto un zaudēto vārtu starpība un gūto vārtu skaits.

Francijas izlase labu sniegumu rādījusi pret visām apakšgrupas favorītēm. Pret mājinieci Čehiju pēc divām trešdaļām bija tikai vienu vārtu deficīts (beigās 1:5), pret Kanādu izdevās atspēlēt divas ripas un panākt neizšķirtu, taču izšķirošie vārti zaudēti 50. minūtē (3:4), bet vakar pret Zviedriju tika iegūta vadība, tomēr noslēdzošajā trešdaļā komanda kapitulēja divas reizes un cieta neveiksmi ar 2:4.

Vienīgā uzvara sešās spēlēs gūta, ar 2:0 atstājot sausā Austriju, bet atklāšanas mačā Francijas valstsvienība 60 sekundes pirms pamatlaika noslēguma zaudēja vāciešiem. Arī Šveice panākumu garantēja tikai pēdējā minūtē, kad raidīja ripu tukšos vārtos un panāca 3:1.

Francijas valstsvienības uzbrukuma līderis ir Damjens Flerī, kurš sešās spēlēs sāncenšu vārtsargus pārspējis piecas reizes. Aizvadīto sezonu 29 gadus vecais malējais uzbrucējs noslēdza Zviedrijas komandā Stokholmas "Djurgarden", kuras rindās 16 aizvadītajās spēlēs izcēlās ar sešiem vārtiem un četrām piespēlēm. Tāpat vērts izcelt Nacionālās hokeja līgas kluba Dalasas "Stars" spēka uzbrucēju un provokatoru Antuānu Ruselu (13 vārti, 12 piespēles, 148 soda minūtes), kura atrašanās vārtu priekšā sēja bailes arī kanādiešos.

Taču savainojuma dēļ pēdējās spēlēs nav piedalījies pirmās maiņas centra uzbrucējs Stefans da Kosta, kurš ar 30 gūtajiem vārtiem kļuva par Kontinentālās hokeja līgas regulārā čempionāta uzvarētājas Maskavas CSKA labāko snaiperi, lai gan nepiedalījās 14 mačos.

Protams, Latvijas nākamās pretinieces galvenais trumpis ir disciplīna aizsardzībā un vārtsarga sniegums. Par to rūpējas 39 gadus vecais Kristobāls Iē, kurš četrās spēlēs atvairījis 93,1% sāncenšu metienu. 2010. gada Stenlija kausa čempions Čikāgas "Blackhawks" rindās sezonu pavadīja Šveicē, Lozannas klubā, ar septiņām sausajām spēlēm kļūstot par čempionāta labāko vārtsargu.

Latvijas un Francijas izlases aprīlī tikās divās pārbaudes spēlēs, un abos dueļos virsroku ņēma mūsu pretinieki - 2:1 un 1:0. Taču pasaules čempionātā esam bijuši labāki četras reizes pēc kārtas, ieskaitot 3:1 pirms diviem gadiem.

Svarīgās spēles sākums pulksten 17:15 pēc Latvijas laika. Tiešraide kanālā TV3, bet portāls Sportacentrs.com piedāvās tiešo teksta translāciju. Turēsim īkšķus, lai arī nākamajā gadā mūs pārņem pavasara hokeja trakums!

Francijas izlases sastāvs

NrSpēlētājsPozKlubsStatistika
33Ronāns KemenērsVMikeli "Jukurit"40; 1.72; 92.3%
39Kristobāls IēVLozannas HC37; 1.85; 93.1%
49Floriāns ArdīVMinhenes "Red Bull"24; 2.52; 91.0%
4Antonēns ManavjansARuānas "Dragons"26; 4+8
18Joans OvitūAHelsinku IFK55; 8+8
26Benžamēns Djedē-FovelsAAiovas "Wild"20; 0+1
47Tedijs TrabišēAGapas "Rapaces"23; 1+4
55Žonatans ŽanilsARuānas "Dragons"26; 8+12
62Floriāns ŠakjašviliABriasonas "Diables Rouges"24; 3+7
74Nikolā BešsATihu GKS40; 8+25
84Kevins EkfeijsALangnau "Tigers"31; 9+16
7Joriks TreijsUGrenobles "Bruleurs de Loups"18; 7+6
9Damjens FlerīUStokholmas "Djurgarden"16; 6+4
10Lorans MenjēUStraubingas "Tigers"50; 5+24
12Valentēns KleroULempēles "LeKi"44; 11+8
14Stefans da KostaUMaskavas CSKA46; 30+32
21Antuāns RuselsUDalasas "Stars"80; 13+12
24Žiljēns DerosjēURuānas "Dragons"26; 9+38
27Loiks LamperjēURuānas "Dragons"26; 12+20
28Damjens RoUBriasonas "Diables Rouges"26; 5+15
71Antonijs GutigsUMikeli "Jukurit"45; 13+29
77Saša TreijsUStraubingas "Tigers"49; 14+9
80Tedijs da KostaULahti "Pelicans"18; 3+4
81Antonijs RešsUDižonas "Ducs"22; 9+8
82Šarls BertrānsUVāsas "Sport"60; 16+31

Latvija pret Franciju pasaules čempionātos

GadsRezultātsGadsRezultāts
20133:1 (1:0; 1:0; 1:1)19998:5 (2:3; 2:2; 4:0)
20097:1 (1:0; 2:0; 4:1)19976:2 (1:1; 2:1; 3:0)

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez
1.5.2015.17:15Kanāda - Latvija6:1
2.5.2015.21:15Latvija - Čehija2:4
4.5.2015.17:15Latvija - Zviedrija1:8
6.5.2015.17:15Šveice – Latvija1:2 P
8.5.2015.21:15Vācija - Latvija2:1
9.5.2015.17:15Austrija - Latvija1:2 P
12.5.2015.17:15Latvija – Francija

A grupa

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
1.Kanāda66-0-0-039:1318
2.Zviedrija74-2-0-134:1916
3.Čehija64-0-1-125:1713
4.Šveice62-0-3-111:169
5.Vācija72-0-1-411:247
6.Austrija60-2-1-39:195
7.Latvija60-2-0-49:224
8.Francija61-0-0-510:183

  +2 [+] [-]

, 2015-05-12 08:52, pirms 10 gadiem
pilnīgi piekrītu,ka šogad izskatās ,ka mums vājākā izlase pēdējos gados,bet ja ņem vērā ,ka relatīvi puse izlases ir RD ,tad paši atceramies kā tā spēlēja visu šo sezonu,pie tam ar visiem leģionāriem,tā ka uz ko mēs te bijām sacerējušies čempī bez NHL večiem un tomēr ari jāatzīst ,ka Beļavska trenera līmenis droši vien ir ari viens no zemākajiem čempī,nav taču nekādas pieredzes...jāatliek tikai cerēt uz veiksmi,Daugaviņu,Masaļski un Dārziņu..

  -3 [+] [-]

, 2015-05-12 08:52, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Palasot pārstāvētos klubus un sezonas statistikas, neviļus nāk prātā doma, ka favorīti šodien ir tie otri, nevis Latvijas izlase.
Pārstāvētie klubi gan labāki ir mums - to nu noliegt nevar, Francijai liela daļa izlases spēlē vietējā čempionātā kamēr mums - KHL, kas ranga ziņā ir ļoti priekšā Francijas līgai!

Par statistiku savos klubos - tā uz ledus nespēlē!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-12 08:53, pirms 10 gadiem
Ja austireši kaut kādā tiešām apbrīnojamā veidā neatņems punktus Kanādai, tad no šīs spēles iegūt var gan Francija, gan Latvija - abas var palikt elitē, ja labi sarunās Bet diez vai kas tāds notiks - drīzākais, ka tieši viena no šīm izlasēm kritīs...

     [+] [-]

, 2015-05-12 08:53, pirms 10 gadiem
Jācer ka Dārziņš spēlēs!

     [+] [-]

, 2015-05-12 08:55, pirms 10 gadiem
ja franči spēlēs tā kā vakar, tad mums stabili laiks uz 1 divīziju

     [+] [-]

, 2015-05-12 08:57, pirms 10 gadiem
Viss iet kā plānots.
Austrija malači uzvilka Vāciju, šodien tik jāpārkāpj astei uz Frančiem jāuzvelk letiņi!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 08:58, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Par statistiku savos klubos - tā uz ledus nespēlē!
Spēlē gan, šosezon to īpaši labi var redzēt.

  +7 [+] [-]

, 2015-05-12 09:01, pirms 10 gadiem
Nav tā nekāda "dzīvība un nāve". Hokejs nebeidzas ar izlases izkrišanu no Elites divīzijas. Ir virkne valstu, kuras regulāri kursē starp divīzijām un nekāds pasaules gals nav iestājies - kaut vai tā pati Austrija. Ar visu to viņiem savs vietējais hokejs ir n-reizes labākā līmenī par mūsējo, lai gan mēs visu laiku esam Elites divīzijā.

Ja izkritīs, tad izkritīs, spēlēs citur un viss.
Vienīgi dažiem labiem klauniem pavasarī būs jābrauc aizdzerties un ālēties uz mazāk publisku pasākumu, tas gan tiesa. Lai gan šogad arī 1.A divīzijas PČ esot bijis diezgan labi apmeklēts.

 +10 [+] [-]

, 2015-05-12 09:03, pirms 10 gadiem
Rezumē: laikā, kad konkurentu valstu nacionālo čempionātu līmenis aug, tiek veidota sistēma, gan treniņu metodikā, gan spelētāju motivācijā, tikmēr LAČ spēle amatieri, veterāni un studenti. Šo ~ 20 gadu laikā, kamēr Lipmans vada LHF, kopējā Latvijas hokeja saimniecība ir tikai stagnējusi, un nu vismaz pēdējos 5~6 gadu arī sākusi totāli regresēt. Tās valstis, kuras pirms 10 vai vairāk gadiem tika uzksatītas par nenopietniem konkurentiem, šobrīd ir savā hokeja saimnīcības attīstībā tālu priekšā. Likumsakarīgi, ka LV cīnās par palikšanu Elitē, bet vēl likumsakarīgāk būtu, ja šī cīņa tiktu zaudēta. Tā būtu tikai loģiska konsekvence tam absurdam, kas tiek saukts pat Latvijas hokeja federācijas darba un vadības stilu.
Ko ir izdarijis šajos gados Lipmans? Daudzimuzsber, ka sponsorējis izlasi, vadījis federāciju, utt, bet tas nav Federācijas pamatuzdevums. Tās uzdevums ir veidot un veicināt hokeja saimniecības attīstību. Veidot treneru apmācības sistēmu. Veidot jauniešu un bērnu apmācības sistēmu. Nu jau mums vairs sevi nevajag salidzināt ar Šveici, ir vesela virkne ar valstīm, kuras arī šajā plāksnē, ir tālu garām. Pat baltkrievi, nākamgad nepiedalīsies MHL, jo uzskata ka pašmāju čempionāts ir stiprāks..
Toties Latvijā jau 7 gadu tiek lauzti šķēpi,kurš piedalījies "balķa nešanā" veidojot RD. Tā mizlīgā nauda, kura ieguldīta ~ 30 veidotā savdabīgā ViP klubiņā, kā parāda šis čempionāts, ir iztērēta lieki. Ja valsts izlasē spēlē hokejisti, kuru rezultivitāte visas sezonas garumā svārstās 5 līdz 10 punktu robežās, ja spēlē spēlētāji, kuri sezonas laikā nav guvuši neveinus vārtus, tad kāda jēga no tādas bāzes komandas? Nekādas jēgas.
Pilnīgi skaidrs, ka krievu naudu Latvijas hokeja pilnasinīgā attīstībā nevarēja piesaistit, bet tajā paša laikā radītā ilūzija par to, ka tas ir milzīgs progress, un tas, ka tajā pašā laikā ne kalorija enerģijas netika paterēta, lai kaut kā veidotu pašmāju hokeja attistību ir , moderni runājot, "hibrīdkara" sekas. Te nu mēs tagad esam, migla klīst, un mums ir jācīnās "uz dzīvību vai nāvi".
Muļkības, ja arī komanda izkritīs no elites, nakamogad, mēnesi pirms ierastā laika tāpat būs kaislības par to, vai komanda spēs tikt atpakaļ Slites grupā vai nē. Izkrišana nenozimē Latvijas hokeja nāvi. Drīzāk, tas varētu būt labs simptoms, ka agonija beigusies, un ka jāsāk intensivs ārstēšanās un atveseļošanās kurss. Un tas butu jāsāk ar federācijas "pašattīrīšanos", atkal moderns termins.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-12 09:05, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Nav tā nekāda "dzīvība un nāve". Hokejs nebeidzas ar izlases izkrišanu no Elites divīzijas. Ir virkne valstu, kuras regulāri kursē starp divīzijām un nekāds pasaules gals nav iestājies - kaut vai tā pati Austrija. Ar visu to viņiem savs vietējais hokejs it n-reizes labākā līmenī par mūsējo, lai gan mēs visu laiku esam Elites divīzijā.

Ja izkritīs, tad izkritīs, spēlēs citur un viss.
Vienīgi dažiem labiem klauniem pavasarī būs jābrauc aizdzerties un ālēties uz mazāk publisku pasākumu, tas gan tiesa. Lai gan šogad arī 1.A divīzijas PČ esot bijis diezgan labi apmeklēts.
Tā "dzīvība un nāve" būtu , ja U-18, U-20 izlases neko pēdējos gados nebūtu rādījušas. Ir gan vārtsargi, gan uzbrucēji, ar aizsargiem švakāk, bet pamazām- arī tie sākt kāpt uz augšu.

U-18 2x pēc kārtas apspēlē Vāciju, bet lielā izlase jau 3x pēc kārtas zaudē Vācijai...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 09:06, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Spēlē gan, šosezon to īpaši labi var redzēt.
Pilnīgi nepiekrītu!

Ja tā būtu tad mums būtu 0 varianti noturēties grupā!

Kaut vai paņemsim maču ar Šveici, tur 90% spēlētāju statistika bija labāka kā jebkuram mūsu hokejistam + meistarība!

Un kas notika? Ko deva Šveicei šīs klubu sezonas statistika? Ko deva šie NHL spēlētāji kuri ir rezultatīvi savos NHL klubos? Neko! Nu jā, vienu punktu tas deva!

Uz laukuma visu nosaka pašatdeve un noskaņošanās spēlei - tavai statistikai sezonā vai iepriekšējā mačā nav pilnīgi nekāda loma!

  +7 [+] [-]

, 2015-05-12 09:08, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu!

Ja tā būtu tad mums būtu 0 varianti noturēties grupā!

Kaut vai paņemsim maču ar Šveici, tur 90% spēlētāju statistika bija labāka kā jebkuram mūsu hokejistam + meistarība!

Un kas notika? Ko deva Šveicei šīs klubu sezonas statistika? Ko deva šie NHL spēlētāji kuri ir rezultatīvi savos NHL klubos? Neko! Nu jā, vienu punktu tas deva!

Uz laukuma visu nosaka pašatdeve un noskaņošanās spēlei - tavai statistikai sezonā vai iepriekšējā mačā nav pilnīgi nekāda loma!
Apskaties tabulā, Šveice spēlēs 1/4 finālā, to arī tas deva

  +5 [+] [-]

, 2015-05-12 09:15, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Tā "dzīvība un nāve" būtu , ja U-18, U-20 izlases neko pēdējos gados nebūtu rādījušas. Ir gan vārtsargi, gan uzbrucēji, ar aizsargiem švakāk, bet pamazām- arī tie sākt kāpt uz augšu.

U-18 2x pēc kārtas apspēlē Vāciju, bet lielā izlase jau 3x pēc kārtas zaudē Vācijai...
Tieši tā.
Iespējams, izkrišana pat dotu kaut kādu grūdienu, lai notiku zināma veida pašattīrīšanās mūsu hokejā, ierastās rutīnas sapurināšana.
Citādi jau gadiem tiek skaitīts pantiņš par nepārtraukto spēlēšanu Elitē un kā tas parāda, cik viss ir labi.

P.S. kaut gan es varu iedomāties Kirova teikto tādā gadījumā - "es jau sen saku, ka valsts mums nekā nepalīdz, lūk jums rezultāts!"

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 09:19, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu!

Ja tā būtu tad mums būtu 0 varianti noturēties grupā!

Kaut vai paņemsim maču ar Šveici, tur 90% spēlētāju statistika bija labāka kā jebkuram mūsu hokejistam + meistarība!

Un kas notika? Ko deva Šveicei šīs klubu sezonas statistika? Ko deva šie NHL spēlētāji kuri ir rezultatīvi savos NHL klubos? Neko! Nu jā, vienu punktu tas deva!

Uz laukuma visu nosaka pašatdeve un noskaņošanās spēlei - tavai statistikai sezonā vai iepriekšējā mačā nav pilnīgi nekāda loma!
Tas ir sports un šajā konkrētajā spēlē Šveice dominēja laukumā, taču zaudēja. Paliek jau banāli to stāstīt, bet vēl pāris gadi un Šveici pilntiesīgi varēsim saukt par hokeja lielvalsti. Agrāk par tādām uzskatījām Kanādu, ASV, Krieviju, Zviedriju, Somiju, Čehiju un Slovākiju, bet nu pat klāt ir Šveice. Ja vēl pirms gadiem 7 Šveice vienkārši bija ļoti sīksta un neparocīga komanda, tad tagad jau varam runāt arī par reāli meistarību apakšā.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-12 09:19, pirms 10 gadiem
kaut kāda pesimistiska noskaņa, varbūt tam ir pamats?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 09:20, pirms 10 gadiem
Jāgūst čempionātā vienīgā uzvara pamatlaikā tas arī dos tiesības palikt elitē bez visādiem tirgiem par zaudējumu papildlaikā vai bullīšos.

  -4 [+] [-]

, 2015-05-12 09:21, pirms 10 gadiem
Nu ko, cerēsim uz veiksmi un Masaļski.
Ir pilnīgi muļķīgi Latvijas izlasei novēlēt izkrišanu uz B grupu, jo no tā nekas pozitīvs nemainīsies. Lipmans paliks savā vietā un LHF kā strādājusi iepriekš, tā strādās nākotnē. Skata pēc tikai treneri nomainīs uz kādu citu un nav garantijas, ka uz profesionālāku kadru.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-12 09:21, pirms 10 gadiem
Es redzu, ka šeit vairāki lielie patroti vēl izlasei izkrišanu! Tiešām vareni, cik tālu esam nonākuši. Latvijas spēlētāji rindām atsakās no izlases. UN fani vēl Lv izkrist no A grupas.
labāk ir fanot par komandām. Kaut kād privātā biznesa uztaisītu figņu - un tad ar šallītēm un cepurītēm bļaustīties par dinamo vai citu lv komandu vai bais priecāties kā kaut kādā āmīšu un kanādiešu līgā kāds mūsējais iemetis.
Kas tas par tizlumu. Svarīgāks ir kaut kāds klubu hokejs nekā izlase, kas vienīgā ir nacionālā.
Jādomā, ka šait daļai ir pie vienas vietas, kāda himta skan, kāds karogs plīvo.

Pasaules pilsoņi! Pretīgi!

  +7 [+] [-]

, 2015-05-12 09:23, pirms 10 gadiem
kāpēc tāds uztraukums ja izkristu uz B div ? laikam Lipmanam, jo tad būtu jāaiziet. Citreiz jānotiek kaut kam negatīvam, lai pozitīvais atgrieztos ar uzviju.
Nu nekas nenotiks, ja uz vienu gadu aiziesim prom. Ja jau sevi dēvējam par A div cienīgiem, tad jau atgriezties nebūs problēmu? Jeb arī ir bažas?

     [+] [-]

, 2015-05-12 09:23, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Tas ir sports un šajā konkrētajā spēlē Šveice dominēja laukumā, taču zaudēja. Paliek jau banāli to stāstīt, bet vēl pāris gadi un Šveici pilntiesīgi varēsim saukt par hokeja lielvalsti. Agrāk par tādām uzskatījām Kanādu, ASV, Krieviju, Zviedriju, Somiju, Čehiju un Slovākiju, bet nu pat klāt ir Šveice. Ja vēl pirms gadiem 7 Šveice vienkārši bija ļoti sīksta un neparocīga komanda, tad tagad jau varam runāt arī par reāli meistarību apakšā.
Ironiski, bet pret to meistarīgo mums ir 3 uzvaras, bet pret sīksto- bija divas ničas

  +3 [+] [-]

, 2015-05-12 09:24, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Tā "dzīvība un nāve" būtu , ja U-18, U-20 izlases neko pēdējos gados nebūtu rādījušas. Ir gan vārtsargi, gan uzbrucēji, ar aizsargiem švakāk, bet pamazām- arī tie sākt kāpt uz augšu.

U-18 2x pēc kārtas apspēlē Vāciju, bet lielā izlase jau 3x pēc kārtas zaudē Vācijai...
Jā, nākotne izkatās cerīgāka. Problēma ir arī tā, ka pašreizējo izlasi pamatā veido tie, kas uzsāka hokejista karjeru 90 gados, kad vispār bija pārmaiņu laiki - nebija ne naudas, ne haļļu ne arī sistēmas kā tadas. Skaidrs, ka nekādus labus pamatus tad nākotnei ielikt nevarēja. Jau pēc gadiem 5-7 izlases kodolu veidos hokejisti, kas auguši un trenējušies citos apstākļos. Tad vajadzētu augt arī rezultātiem. Bet pašlaik vēl esam bedrē.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-12 09:24, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Ironiski, bet pret to meistarīgo mums ir 3 uzvaras, bet pret sīksto- bija divas ničas
Jo Šveice sāk skatīties uz mums no augšas, kā jau lielvastis to dara.

     [+] [-]

, 2015-05-12 09:28, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Jo Šveice sāk skatīties uz mums no augšas, kā jau lielvastis to dara.
Es teikšu, ka Šveice vēl taustās, lai kļūtu par lielvalsti. 1 medaļa- PČ, un dažkārt cīņa par medaļām U-18, U-20, vēl negarantē lielvalsts statusu.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-12 09:29, pirms 10 gadiem
Neviens te nenovēl izkrišanu, vienkārši tiek apspriesta situācija, ja tomēr tā notiks.

Daži šādu pavērsienu uztver kā pasaules galu, lai gan tas nebūt tā nav.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 09:32, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Es teikšu, ka Šveice vēl taustās, lai kļūtu par lielvalsti. 1 medaļa- PČ, un dažkārt cīņa par medaļām U-18, U-20, vēl negarantē lielvalsts statusu.
Tāpēc jau es saku, ka vēl daži gadi. Bet meistarīgi spēlētāji parādas ar vien vairāk un regulārāk (pēdējais ir Fiala) Šveices līga ir ar augstu līmeni un labām algām nu un arī izlase vienīga NE lielvalsts, kura mūsdienu hokejā ir izcīnījusi PČ medaļu.

     [+] [-]

, 2015-05-12 09:34, pirms 10 gadiem
Oscar'sCards rakstīja: Nu, līdz šim francīem PČ neesam zaudējuši, tas tā no statistikas. Bet puišiem pašiem būs jāpierāda tas vai vini ir elites hokeja cienīgi.
Pirms mača sākuma ir grūti kaut ko prognozēt.

Vārtsargs Uē, līdz šim, šajā turnīrā ir spēlējis ļoti labi. Latvieši 6 spēlēs ir izdarījuši vismazāk metienu turnīrā - 102!!!, franči 132.
Frančiem līdz šim ir 31 divu mīnūšu noraidījumi, kas ir lielākais turnīrā, latviešiem 22. Mazākums un vairākums abām komandām ir līdzīgs.

Atliek vien novēlēt visu to labāko musējiem, lai uzvar labākie.
pēdējās 6 spēlēs ar Franciju esam vinnējuši tikai 1 vai 2...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 09:38, pirms 10 gadiem
Smieklīgi, ka daudzi te tik labi zin, ko ir vai nav devusi daļas izlases spēlētāju spēlēšana KHL. Tikpat vienkārši kā pateikt- re, tas zemais līmenis dēļ RD, var arī pateikt otrādi- nebūtu pēdējos ciktur gadus stabila spēlēšana KHL, bet kaut kādās Somijas otrajās, vai Itālijas līgās, varbūt jau gadus 3-4 kā būtu ārā no elites. Jo tās pašu hokeja saimniecības ta nav.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-12 09:39, pirms 10 gadiem
Latvijas uzvara ar 3-0, es zinu, mes varam!
Slēpts komentārs: zanessa

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 09:43, pirms 10 gadiem
vācvalodīgie (AUT, GER) vakar savas lietas sakārtoja ļoti draudzīgi

tagad darbs Lipmanam, ja Latvija ar Franciju padala draudzīgi punktus - abas paliek elitē, visiem labi

vispār esam dziļas bedres malā, savācas noskaņojas uzvar vīri
nevajag mums 2016 PČ jau aprīļa vidū (pat ja tur 6 spēlēs būtu daudz vairāk vārtu par 9)

  +5 [+] [-]

, 2015-05-12 09:50, pirms 10 gadiem
Fanosim jau visi par mūsējiem,bet runājot godīgi laikam šinī kompānijā mēs visvairāk esam pelnijuši krist lejā.Ja paliksim tad Daugaviņam,Dārziņam,Masaļskim vajadzētu dot 50% no prēmijas ko Kira ir apsolījis un tas būtu godīgi.Ja nu izkritīsim tad gan nevajadzētu plēst matus,bet būs vismaz iemesls beidzot normāli izanalizēt savu darbu un sākt skatītiies kas tomēr mums nav pareizi un beidzot kaut ko darīt.Jo uzskatu,ka lidz 18 gadiem mēs gatavojam normālus kadrus,bet tālāk mēs tos spēlētājus degradējam,bet te vaina laikam arī mūsu nabadzībā,ka tiem spēlētājiem nav kur šeit kur augt.Bet viennozīmīgi ir fakts,ja vīņi šeit nevar progresēt uz vietas ,ja nav normāls vietējais čempis.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 09:54, pirms 10 gadiem
cookro rakstīja: Fanosim jau visi par mūsējiem,bet runājot godīgi laikam šinī kompānijā mēs visvairāk esam pelnijuši krist lejā.Ja paliksim tad Daugaviņam,Dārziņam,Masaļskim vajadzētu dot 50% no prēmijas ko Kira ir apsolījis un tas būtu godīgi.Ja nu izkritīsim tad gan nevajadzētu plēst matus,bet būs vismaz iemesls beidzot normāli izanalizēt savu darbu un sākt skatītiies kas tomēr mums nav pareizi un beidzot kaut ko darīt.Jo uzskatu,ka lidz 18 gadiem mēs gatavojam normālus kadrus,bet tālāk mēs tos spēlētājus degradējam,bet te vaina laikam arī mūsu nabadzībā,ka tiem spēlētājiem nav kur šeit kur augt.Bet viennozīmīgi ir fakts,ja vīņi šeit nevar progresēt uz vietas ,ja nav normāls vietējais čempis.
KHL un vatniku čempionātu mums nevajag, savējo sakārtos tikai tad, kad mani mazbērni par hokeju fanos... Tad jautajums - KO mums vispār vajag, lai butu progress, lai katru gadu necīnītos par izdzīvošanu? KO?

  +6 [+] [-]

, 2015-05-12 10:01, pirms 10 gadiem
Vispār ja tā paskatās šīs grupas komandas:
Kanāda, Zviedrija, Čehija, Šveice - bez variantiem stiprākas kā Latvija.
Austrija dominēja spēlē pret Latviju - metienu attiecība 29:18.
Vācija - Latvija - metienu attiecība 24:16.
Francija visu čempionātu rāda labu sniegumu.
Objektīvi ņemot, Latvija ir vājākā komanda grupā un pēc loģikas tai būtu jākrīt lejā. Jācer uz veiksmi spēlē pret Franciju, bet šobrīd izskatās, ka, ja izdosies, tā būs veiksme, nevis likumsakarīgs rezultāts.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-12 10:04, pirms 10 gadiem
Objektīvi savā grupā Latvija šogad ir vājākā, tikai triš spēlētāji līmenī. Bet izkrītot nemaz tik vienkārši nebūs tikt atpakaļ. Šogad atteica vairāki līderi izlasei, ja spēlēsim zemākā līgā tādi būs vēl ,vairāk.
Piekrītu Lipmanim, ka Karsums varēja savu ceļgalu ārstēt pēc čempionāta, jo pie krieviem viņš nokapāja kā zvērs līdz sezonas beigām. Jā nauda, nauda, jātaupās nākamai sezonai. Tas pats ar zvaigzni Girgensonu, no traumas viņš jau bia atlabis labu brīdi atpakaļ.
Taisnība tiem, kuri saka, ka ja paliekam A grupā, nekas nemainīsies un viss latvijas hokejā turpināsies kā līdz šim. Pirmkārt nav sava nopietna čempionāta. Bet vai tur viens Lipmans vainīgs? Vienu labu darbu viņš tomēr izdarīja 2006.gadā atvedot uz Rīgu pasaules čempionātu, varbūt būtu otreiz atvedis, ja valdība atbalstītu.
Musu valdībai par sportu nav nekādas jēgas un sports ir pabērna lomā, funktierē tikai par jaunu cietumu būvi!