Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Vai izdosies atkārtot 2009. gadu un apturēt zviedru uzbrukumu?

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vai izdosies atkārtot 2009. gadu un apturēt zviedru uzbrukumu?
Latvija zviedrus apspēlējusi vienu reizi - 2009. gadā pēcspēles metienos ar 3:2
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

2015, gada pasaules čempionātu hokejā pēc dienas pārtraukuma turpinās Latvijas valstsvienība, kas pēc zaudējumiem Kanādai un Čehijai pulksten 17:15 tiksies ar citu favorīti - abās spēlēs panākumus izcīnījušo Zviedriju, kuru pārstāv 12 Nacionālās hokeja līgas spēlētāji un kuru 11 savstarpējos mačos izdevies pieveikt tikai vienreiz, 2009. gadā. Tiešraide kanālā TV3, bet portāls Sportacentrs.com piedāvās teksta translāciju.

2015. gada pasaules čempionātu hokejā Latvijas un Zviedrijas valstsvienības sākušas mainīgām sekmēm. Pirmajā spēlē mūsējie ielaida piecus vārtus pirmo 23 minūšu laikā un ar 1:6 atzina olimpiskās čempiones Kanādas pārākumu, bet sestdien iegāza 35 soda minūtes - trīs ripas mazākumā un 2:4 pret čehiem. Savukārt skandināvi laukuma saimniekus dramatiskā noslēgumā pieveica ar 6:5 pēcspēles metienos, bet vakar 32 minūšu laikā iemeta sešas ripas arī Austrijas izlases vārtos - 6:1.

Ar pirmo hat-trick jeb trim gūtajiem vārtiem atzīmējās 20 gadus vecais uzbrucējs Filips Fošberjs, un tas labi raksturo Zviedrijas izlasi, kurai savainojumu dēļ atteica ierastie uzbrukuma līderi Daniels un Henriks Sedīni un aizsargs Ēriks Karlsons, - jaunība, ātrums, azarts. Pagājušajā gadā Fošberjs bija Zviedrijas U20 valstsvienības kapteinis, bet aizvadītajā sezonā ar 63 punktiem kļuva par Nacionālās hokeja līgas vienu no rezultatīvākajiem debitantiem.

Tāpat Zviedrijas, kas divās no pēdējām trim olimpiskajām spēlēm bijusi finālā, bet 2013. gadā izcīnīja pasaules zeltu, rindās ir vēl vairāki hokejisti, kuri sezonu pavadīja Ziemeļamerikā. Piemēram, 23 gadus vecais aizsargs Olivers Ekmans-Lāšons no Arizonas "Coyotes", kurš, 82 regulārā čempionāta mačos gūstot 23 vārtus, bija labākais aizsargu konkurencē, un 22 gadus vecais aizsargs Jons Klinberjs, kurš 65 spēlēs sakrāja 40 punktus, lai gan Dalasas "Stars" fārmklubā divu gadu laikā laukumā bija devies vien 13 mačos.

Par vārtu drošību rūpējas Klinberja komandas biedrs Jūnass Enrūts (90,6% atvairīto sāncenšu metienu 13 spēlēs), kurš sezonas lielāko daļu pavadīja Bufalo "Sabres" (90,3% atvairīto metienu 37 cīņās), un Andešs Nilsons(38 spēles, 93,6% atvairīto metienu), kurš kopā ar Kazaņas "Ak Bars" iekļuva Kontinentālās hokeja līgas Gagarina kausa finālā.

2014. gada olimpiskajās spēlēs Zviedrijas izlasi pārstāvēja un sudrabu izcīnīja Enrūts, lai gan nedevās laukumā pat uz sekundi, Luī Ēriksons no Bostonas "Bruins" (divi vārti un rezultatīva piespēle sešos mačos), Ekmans-Lāšons (trīs piespēles) un Jimmijs Ēriksons no Sanktpēterburgas SKA (vārti un piespēle), kurš turklāt bija vienīgais komandā no Eiropas kluba.

Vakar pēc Latvijas izlases treniņa, kurā nepiedalījās tikai uzbrucēji Jānis Sprukts un Mārtiņš Cipulis, komandas galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis solīja izmaiņas virknējumos, taču nevēlējās precizēt. Tāpat kā vārtsargu, kurš gādās par drošību pret zviedriem. Edgars Masaļskis divās spēlēs ticis galā ar 91,5% metienu. Netiek izslēgta iespēja, ka jau šodien laukumā dosies pārbaudes spēlē plecu savainojušais Miks Indrašis un Kristaps Sotnieks, kurš pret čehiem nopelnīja noraidījumu līdz mača beigām un kuram draud diskvalifikācija.

Pirmais iemetiens pulksten 17:15, tiešraide kanālā TV3, bet portāls Sportacentrs.com nodrošinās teksta tiešo translāciju. Jānoslēdz ar to, ka zviedrus vienu reizi ir izdevies apspēlēt - 2009. gadā bijām labāki pēcspēles metienu sērijā ar 3:2.

Zviedrijas izlases sastāvs

NrSpēlētājsPozKlubsStatistika
1Jūnass EnrūtsVDalasas "Stars"13; 2.38; 90.6%
31Andešs NilsonsVKazaņas "Ak Bars"38; 1.71; 93.6%
3Jons KlinberjsADalasas "Stars"65; 11+29
4Stefans KrūnvalsAJaroslavļas "Lokomotiv"60; 5+20
14Matiass EkholmsANešvilas "Predators"80; 7+11
23Olivers Ekmans-LāšonsAArizonas "Coyotes"82; 23+20
48Daniels RahimiA"Linkopings"54; 2+12
51Jūnass ĀnelevsAMODO37; 3+8
84Oskars KlefbūmsAEdmontonas "Oilers"60; 2+18
9Filips FošberjsUNešvilas "Predators"82; 26+37
10Jūakims LindstrēmsUToronto "Maple Leafs"19; 1+3
11Simons JalmāšonsUMaskavas CSKA33; 11+13
15Matiass ŠegrensU"Linkopings"43; 9+17
16Jākobs JūsefsonsUŅūdžersijas "Devils"62; 6+5
20Jūels LundkvistsU"Frolunda"55; 5+17
21Luī ĒriksonsUBostonas "Bruins"81; 22+25
27Jimmijs ĒriksonsUSanktpēterburgas SKA56; 13+10
28Eliass LindholmsUKarolīnas "Hurricanes"81; 17+22
44Niklass DanielsonsU"Rapperswil-Jona"46; 19+28
45Oskars MellersUKazaņas "Ak Bars"54; 14+18
49Viktors RasksUKarolīnas "Hurricanes"80; 11+22
58Antons LandersUEdmontonas "Oilers"38; 6+14

Latvija pret Zviedriju pasaules čempionātos

GadsRezultātsGadsRezultāts
20120:4 (0:2; 0:1; 0:1)20031:3 (1:2; 0:1; 0:0)
20102:4 (1:3; 0:0; 1:1)20012:5 (1:2; 1:2; 0:1)
20093:2 (0:1; 2:0; 0:1; 1:0)20001:3 (0:2; 1:1; 0:0)
20072:8 (0:1; 0:3; 2:4)19993:4 (1:1; 0:2; 2:1)
20051:9 (0:3; 0:2; 1:4)19971:1 (0:0; 0:0; 1:1)
20041:4 (0:3; 0:0; 1:1)

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez
1.5.2015.17:15Kanāda - Latvija6:1
2.5.2015.21:15Latvija - Čehija2:4
4.5.2015.17:15Latvija - Zviedrija
6.5.2015.17:15Šveice – Latvija
8.5.2015.21:15Vācija - Latvija
9.5.2015.17:15Austrija - Latvija
12.5.2015.17:15Latvija – Francija

A grupas kopvērtējums

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
1.Kanāda22-0-0-016:16
2.Zviedrija21-1-0-012:65
3.Čehija21-0-1-09:84
4.Šveice21-0-1-06:54
5.Vācija21-0-0-12:113
6.Austrija20-1-0-15:92
7.Francija20-0-0-22:50
8.Latvija20-0-0-23:100

  +7 [+] [-]

, 2015-05-04 09:21, pirms 9 gadiem
pupiukrejums rakstīja: kaaa tad taa pat ka danija uzvareja kanadu vakardien
Vispār Dānija ar Kanādu vakar nespēlēja.

 +11 [+] [-]

, 2015-05-04 09:29, pirms 9 gadiem
reāli mēs neesam viņiem pretinieki. varam cerēt vienīgi uz cienīgu zaudējumu. jāgatavojas uz vissvarīgākām spēlēm kas būs pret Vāciju, Austriju un Franciju un varbūt arī Šveici

  +8 [+] [-]

, 2015-05-04 09:36, pirms 9 gadiem
Galvenais jāiegùst pārliecība, vajag atbrīvoties, pielietot spēka spēli, aizvadīt cienīgu maču un varbūt pat punktiņu paķert, nebrīnos ka Zviedriem varētu likties ka viegla pastaiga vien būs, sastāvs jauns, pēc tādām uzvarām varētu arī nenoskaņoties

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 09:37, pirms 9 gadiem
būsim reāli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-05-04 09:56, pirms 9 gadiem
1 CAN 2 2 0 0 0 16:1 6
2 SWE 2 1 1 0 0 12:6 5
3 CZE 2 1 0 1 0 9:8 4
4 SUI 2 1 0 1 0 6:5 4
5 GER 2 1 0 0 1 2:11 3
6 AUT 2 0 1 0 1 5:9 2
7 FRA 2 0 0 0 2 2:5 0
8 LAT 2 0 0 0 2 3:10 0 taada grupa var arī būt beig;as

     [+] [-]

, 2015-05-04 09:57, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: reāli mēs neesam viņiem pretinieki. varam cerēt vienīgi uz cienīgu zaudējumu. jāgatavojas uz vissvarīgākām spēlēm kas būs pret Vāciju, Austriju un Franciju un varbūt arī Šveici
Šveice ir mūsu pretinieks

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 10:00, pirms 9 gadiem
hockeyfan1070 rakstīja: Nu, ko, par UZVARU! Ticu, ka varam. Cerams, ka Masaļskis vārtos, Soča aizsardzībā, Indrašis uzbrukumā. Būtu jau ļoti labi, ja pieteiktu Jevpalovu, domāju, ka viņš ir labāks par visādiem Bērziņiem, kas ne iemetienus uzvar, ne iemest vārtos nevar... Būs grūti, bet ne neiespējami.
Tu gan daudz sajēdz no hokeja...Uzvarēt zviedrus sataisījies...Un Bērziņš ,starp citu pagaidām normāli nospēlējis ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 10:02, pirms 9 gadiem
protams ,ka neizdosies Ta taču ir Zviedrija ,komanda ,kas ir Kanādas un Čehijas līmeni ,kuri Latviju uzvareja,kādēļ ,lai pēkšņi uzvarētu tādu stipru izlasi. Skaidrs pirms čempionata,ka pirmās trīs spēles būs zāģis.pārējos gan uz haļavu varbūt vinnēs.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 10:05, pirms 9 gadiem
Ja vārtos nebūs neviens siets, tad var pieklājīgi zaudēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 10:08, pirms 9 gadiem
Izkropļoto zviedru spēlētāju uzvārdu dēļ negribas lasīt, un pat kaut ko komentēt pie rakstiem, kuros tiek minēta SWE izlase un tās spēlētāji.
Sportacentrs.com autori beidzot saņemieties, un beidziet nodarboties ar pilnīgām muļķībām, kuras jums uzspiež kaut kāds samurgojies SC vadītājs.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 10:13, pirms 9 gadiem
nja...mans pat speciali vel apstījās zviedru sastāvu-vai patiešam tur ir kāds ar tādu uzvārdu.SC uzvārdu izkropļošanā un nezināšanā visiem ieliek...

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 10:13, pirms 9 gadiem
Gandrīz katrā čempionātā Latvija ir "uzvilkusi" kādu no lielvalstīm
Palikušas 2 iespējas Zviedrija vai šveice
Svētku dienā derētu labs vakara noslēgums
Par lielu Latviju

 +12 [+] [-]

, 2015-05-04 10:16, pirms 9 gadiem
weedsmoker rakstīja: Tas tie par uzvardiem zviedriem?kaut kada jauna paaudze?pirmo reizi dzirdu tadus
Tā ir mūsu neizglītotā jauna redaktoru paaudze

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 10:23, pirms 9 gadiem
Isteniba drankigi ta rakstit uzvardus skatis Zviedru sastavu un pie katra otra apstajos lai piedomatu kas tas par velnu? Piemeram Simons Jālmāšons ehh... es izaugu ar hokeja uzvardu Forsbergs, Seta visi teica es metu ka forsbergs kad spelejas ar tenesi un uz kada klades stura ar kads uzrakstiji P.Forsberg bet re izradas bija ja jasaka es esmu Forsberijs

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 10:24, pirms 9 gadiem
kaadeelj Ābols vēl nav mājās?

     [+] [-]

, 2015-05-04 10:28, pirms 9 gadiem
Likas ka tikai lietotaji trollojas un gust aizpildijumu savai tuksajai vientulajai dz8ve, bet izradas autori ir tadi pasi 100 cilveki saka nav izturama ta uzvardu kjipa latviskosana bet ne sis ka dzeni turpina bliezt pa savam, laikam liels specjalist sava joma, iespejams var verties pie sc vadibas par to ka sadi raksti ar nesaprotamiem personaziem sc nav vajadzigi
Bet nu tur vist8camak sez tadi pasi trolli kas uzjautrinas ka rakstiem aug komentari

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 10:28, pirms 9 gadiem
Kaut kā pietrūka metienu , izdevību , pašaizliecīgas cīņas lai pirmos mačus sauktu par skaistiem zaudējumiem. Zviedri ir vairāk canada tipa komanda, noslidos kā maziņos . Vienīgās zāles ir spēka spēle un vārtu priekśas tīrība , diemžēl zaudējums jau būs,jautājums kāds?

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 10:28, pirms 9 gadiem
1-5

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 10:29, pirms 9 gadiem
Nu nē, es nevaru burtiski izlasīt šos uzvārdu kropļojumus.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 10:31, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izkropļoto zviedru spēlētāju uzvārdu dēļ negribas lasīt, un pat kaut ko komentēt pie rakstiem, kuros tiek minēta SWE izlase un tās spēlētāji.
Sportacentrs.com autori beidzot saņemieties, un beidziet nodarboties ar pilnīgām muļķībām, kuras jums uzspiež kaut kāds samurgojies SC vadītājs.
Nu tad beidzot miers no Tevis.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-04 10:32, pirms 9 gadiem
es domāju ka 1-4 un tas labākajā gadījumā īstās cīņas būs pret Austriju,Vāciju un Varbūt Franciju kādus pieci man ir zināmi pārējie laikam jauniņie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 10:43, pirms 9 gadiem
Emka3-95 rakstīja: es domāju ka 1-4 un tas labākajā gadījumā īstās cīņas būs pret Austriju,Vāciju un Varbūt Franciju kādus pieci man ir zināmi pārējie laikam jauniņie
Par šveici aizmirsi. Omg mūšu valstī tiešām ir daudz nīdēju kas vienmēr nodirsīs savu valsti. Es ticu ka latvija var uzvarēt jebkuru valsti hokejā.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 10:44, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: 1-5
Trollis?
Slēpts komentārs: girgersons

  +7 [+] [-]

, 2015-05-04 10:52, pirms 9 gadiem
3-2 sakapasim ar Edžu priekšgalā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: acmee23

 +10 [+] [-]

, 2015-05-04 11:06, pirms 9 gadiem
atkal Lāšoni un Fošberji, nu cik var teikt, ka mums nav jāraksta zviedru uzvārdi kā to IZRUNĀ Zviedri. Vai nu rakstam kā to RAKSTA Zviedri, vai nu kā to izrunā lielākā daļa pasaules Larsons un Forsbergs.

     [+] [-]

, 2015-05-04 11:12, pirms 9 gadiem
girgersons rakstīja: Un ja Latvija izskritīs no elites nevis no A grupas, tad varbūt beidzot valsts sāks domāt par hokeju!
Vai patiešām to domā nopietni.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 11:15, pirms 9 gadiem
girgersons rakstīja: 1 CAN 2 2 0 0 0 16:1 6
2 SWE 2 1 1 0 0 12:6 5
3 CZE 2 1 0 1 0 9:8 4
4 SUI 2 1 0 1 0 6:5 4
5 GER 2 1 0 0 1 2:11 3
6 AUT 2 0 1 0 1 5:9 2
7 FRA 2 0 0 0 2 2:5 0
8 LAT 2 0 0 0 2 3:10 0 taada grupa var arī būt beig;as
Trollis?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 11:17, pirms 9 gadiem
LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 20 minutes ago Prague, Czech Republic

#LAT izlase PČ piesaka Miku Indraši. Mājās dodas Renārs Demiters un Ņikita Jevpalovs #IIHFWorlds

     [+] [-]

, 2015-05-04 11:18, pirms 9 gadiem
EriksVil rakstīja: Vispār Dānija ar Kanādu vakar nespēlēja.
Un arī šajā čempī abas komandas nemaz netiksies.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 11:19, pirms 9 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 20 minutes ago Prague, Czech Republic

#LAT izlase PČ piesaka Miku Indraši. Mājās dodas Renārs Demiters un Ņikita Jevpalovs #IIHFWorlds
Jevpalovam gan tika dots daudz iespēju! Bravo Beļavski! Ar Bukarta-Džeriņa triecieņmaiņām ietrieksimies 1. Divīzijā

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 11:19, pirms 9 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 20 minutes ago Prague, Czech Republic

#LAT izlase PČ piesaka Miku Indraši. Mājās dodas Renārs Demiters un Ņikita Jevpalovs #IIHFWorlds
Jevpalovam šķiet nemaz nedeva iespēju uzspēlēt PČ.
Ļoti slikti.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 11:21, pirms 9 gadiem
Ja šodien nebūs disciplīnas, tad nav nekādu izredžu.
Vakar jau Zviedri samala miltos Austriešus.

     [+] [-]

, 2015-05-04 11:23, pirms 9 gadiem
Latvija var cinities pret Zviedriju, be ne saja vieta un laika. Bus bediga bilde, AUT un GER ir tie pret kuriem pastav uzvaras varianti, FRA un SUI- tikai ar lielu veiksmes devu. Bus intriga bet ne par 1/4 bet par paliksanu

     [+] [-]

, 2015-05-04 11:27, pirms 9 gadiem
Jevpalovu gan varēja mājās nesūtīt

     [+] [-]

, 2015-05-04 11:34, pirms 9 gadiem
Izlasīju pirmo uzvārdu un nožēloju, ka sāku lasīt. Ulvi, neesi klauns. Žēl, ka nevar uzlikt rakstu filtru, kurā nerāda šī autora rakstus ar "korektiem" uzvārdiem.

     [+] [-]

, 2015-05-04 11:35, pirms 9 gadiem
Paskatoties kalendaru,ir jaatdod visi speki,jo pectam ir atkal brivdiena Ceru uz parsteigumu...

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 11:37, pirms 9 gadiem
Diezgan interesanta situācija, ābolu, kas vien sūdus pa laukumu taisa atstāj. Bet iespējams vienu no talantīgākajiem hokejistiem Latvijā aizsūta mājās, laikam katrs latvietis spēj savākt 100.punktus QMJHL. Pietam šo puiku mierīgi varēja likt vairākumā, viņš ir īsts spēles veidotājs, māk gan piespēlēt, gan gūt vārtus. Pilnīgi neloģiski, lai jau kapā ar ar bukartu, miķeli un spruktu vairākumā, varbūt vienu no 10 realizēs.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-04 11:38, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Vai patiešām to domā nopietni.
Jā.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 11:39, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Trollis?
Nē, faktu meistars!

  +5 [+] [-]

, 2015-05-04 11:48, pirms 9 gadiem
girgersons rakstīja: Jā.
Tad jau jācenšas netikt atpakaļ elitē (ja izkrīt) , jo tad vēl vairāk domās par hokeju. Ja mēs pēc gada tiekam atpakaļ, atkal beigs domāt par hokeju, bet ja mēs visu laiku nebūsim elitē, tad gan būs labi, jo visi hokeja funkcionāri sāks nopietni domāt par hokeju un vairākus gadus pēc kārtas.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 11:49, pirms 9 gadiem
Filips Fošberjs???? Autor, tu idiots esi?

     [+] [-]

, 2015-05-04 11:53, pirms 9 gadiem
Filips Fošberjs???? Autor, tu idiots esi?
Tad jau arī mums visiem labi zināmais, viens no izcilākajiem spēlētājiem pasaulē, nu jau karjeru beigušais, zviedrs P. Fošberjs vai tomēr P. Forsbergs?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 11:59, pirms 9 gadiem
Martini12 rakstīja: Koba izkausies ar Karlsonu un Latvija uzvarēs ar 3:2
Ar kādu Karlsonu?
Ērikam ir trauma laikam, tāpēc izlasē viņa nav.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:00, pirms 9 gadiem
Nosapņoju, ka trešajā periodā būs 3:1, tad apmēram 6 minūtes līdz perioda beigām Daugaviņš no šaura leņķa (no turienes, kur Dārziņš pēdējā laikā met) iemet ripu vārtos. 7 sekundes pirms perioda beigām skrējām uzbrukumā un tad...pamodos.

Būtu tīri apmierināts, ja tamlīdzīga spēle arī būtu

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:05, pirms 9 gadiem
girgersons rakstīja: Par šveici aizmirsi. Omg mūšu valstī tiešām ir daudz nīdēju kas vienmēr nodirsīs savu valsti. Es ticu ka latvija var uzvarēt jebkuru valsti hokejā.
būtu basis ,fūzis vai kāds cits sporta veids kur ir latvieši cepuri nost a hoķi lai grauž tupeles

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:06, pirms 9 gadiem
Cerams LV nospeelees godam .

Kur var skatities netaa pč speles online ? Iznemot youtubee jo tur man neiet raada ka neesmu pareiza valstī

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:07, pirms 9 gadiem
girgersons rakstīja: ja gribēšu fanošu par krieviju nevis kanādu, tas ir aizliegts? Es jau hokeju atdbalstu nevis putinu vai krievijas politiku, bet gan hokeju. Takā padomājat pirms krievijas hokeja fanus saucat par troļļiem. Kāpēc tad jūs varat tik ļoti fanot par kanādu? Kāda starpība krievija vai kanāda vnk jum lohiem nevajag iejaukt politkiu sportā un vis būs ok
Gribeshu dasbusi pa muti!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 12:07, pirms 9 gadiem
nikhcevo8 rakstīja: Cerams LV nospeelees godam .


Kur var skatities netaa pč speles online ? Iznemot youtubee jo tur man neiet raada ka neesmu pareiza valstī
tv3play kepku saitā

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:09, pirms 9 gadiem
MigelsElo rakstīja: Diezgan interesanta situācija, ābolu, kas vien sūdus pa laukumu taisa atstāj. Bet iespējams vienu no talantīgākajiem hokejistiem Latvijā aizsūta mājās, laikam katrs latvietis spēj savākt 100.punktus QMJHL. Pietam šo puiku mierīgi varēja likt vairākumā, viņš ir īsts spēles veidotājs, māk gan piespēlēt, gan gūt vārtus. Pilnīgi neloģiski, lai jau kapā ar ar bukartu, miķeli un spruktu vairākumā, varbūt vienu no 10 realizēs.
viņš nemācēja krieviski tapēc aizsūtīja mājās

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:14, pirms 9 gadiem
Nu sajaa rakstaa SC.com valodnieki varejusi izpausties pec pilnas programmas Dazhu labu izlasot japiedomaa kas aiz taa visa sleepjas

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:18, pirms 9 gadiem
Emka3-95 rakstīja: tv3play kepku saitā
Tu veca miesa,tak ka sporta lidzjutejam butu jazina no galvas tadas majaslapas ka

onhockey.tv
livetv.ru

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:22, pirms 9 gadiem
Arsenich rakstīja: Tu veca miesa,tak ka sporta lidzjutejam butu jazina no galvas tadas majaslapas ka

onhockey.tv
www.livetv.ru
bet ja skatās Latvijas spēles tad Tv3play nu to jau es zin ka LiveTV un Onhockey

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:23, pirms 9 gadiem
Latvija vinnes 3:2

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:30, pirms 9 gadiem
DAMN Power rakings
Tikmēr pirmajā pozīcijā joprojām ir Krievijas izlase, un tai veltītajā teikumā tiek uzslavēti KHL hokejisti: "Lai mums iemestu vārtus, ir vajadzīgs Gagarina kausa ieguvējs #khl4evah.
et piektajā vietā ir Čehija, kuras komentārā pieminēts arī incidents mačā pret Latviju: "Mister Sotniek? Augļu grozs tev no mistera Ružičkas."

Otrajā vietā pēc uzvaras pār Latviju ir Kanādas izlase – "Vov, neviens nemeta monētas uz ledus

Visi viņi sit gar zemi

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 12:31, pirms 9 gadiem
lol bāliņi atkal sapņo,ka vinnēs muļķu cerība mirst pēdējā.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 12:36, pirms 9 gadiem
Frost rakstīja: lol bāliņi atkal sapņo,ka vinnēs muļķu cerība mirst pēdējā.
Tiesi taa. Katru gadu chempis,katru gadu 6-7 speles,katru gadu ceribas un sapni bet realitaate ir tada ka vairak par 2 halavnaam uzvaram 5 gados neizcinam pret specigakiem pretiniekiem. Sveici un SWE uzvarejam uz halavu. Taa nu tas ir. Lielaa diena vartsargiem un vartu stabiem bija + pa kadam meslinam mums iekrita. Sodien tapat zaudes, jaskatas reaali mums pret SWE nav ko dariit. Jaskatas uz frichiem,austriesiem lai nelidojam araa.

Un tas veixmes staaasts par sveici ari nedaudz uzspodrinats. Kur tad vini ir? Pedejos 10 gados 1x sakrita viss un sudrabs. A kur parejos gados? 7-10 vieta, kas arii ir vinu vieta. Musu vieta ir no 10 vietas uz leju. Un tur jau mes ari esam

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:41, pirms 9 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Tiesi taa. Katru gadu chempis,katru gadu 6-7 speles,katru gadu ceribas un sapni bet realitaate ir tada ka vairak par 2 halavnaam uzvaram 5 gados neizcinam pret specigakiem pretiniekiem. Sveici un SWE uzvarejam uz halavu. Taa nu tas ir. Lielaa diena vartsargiem un vartu stabiem bija + pa kadam meslinam mums iekrita. Sodien tapat zaudes, jaskatas reaali mums pret SWE nav ko dariit. Jaskatas uz frichiem,austriesiem lai nelidojam araa.

Un tas veixmes staaasts par sveici ari nedaudz uzspodrinats. Kur tad vini ir? Pedejos 10 gados 1x sakrita viss un sudrabs. A kur parejos gados? 7-10 vieta, kas arii ir vinu vieta. Musu vieta ir no 10 vietas uz leju. Un tur jau mes ari esam
tieši tā kādreiz Haļavām ir jābeidzās cik var jau no 97 gada

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:44, pirms 9 gadiem
Latvijas izlase vinnes ar 3-2.

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:44, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ar kādu Karlsonu?
Ērikam ir trauma laikam, tāpēc izlasē viņa nav.
tribīnēs

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 12:45, pirms 9 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Tiesi taa. Katru gadu chempis,katru gadu 6-7 speles,katru gadu ceribas un sapni bet realitaate ir tada ka vairak par 2 halavnaam uzvaram 5 gados neizcinam pret specigakiem pretiniekiem. Sveici un SWE uzvarejam uz halavu. Taa nu tas ir. Lielaa diena vartsargiem un vartu stabiem bija + pa kadam meslinam mums iekrita. Sodien tapat zaudes, jaskatas reaali mums pret SWE nav ko dariit. Jaskatas uz frichiem,austriesiem lai nelidojam araa.

Un tas veixmes staaasts par sveici ari nedaudz uzspodrinats. Kur tad vini ir? Pedejos 10 gados 1x sakrita viss un sudrabs. A kur parejos gados? 7-10 vieta, kas arii ir vinu vieta. Musu vieta ir no 10 vietas uz leju. Un tur jau mes ari esam
nu tad vismaz paldies tev par to ka uzvaru pret somiem un krieviju tu neuzskati par haļavu.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 12:48, pirms 9 gadiem
Emka3-95 rakstīja: tieši tā kādreiz Haļavām ir jābeidzās cik var jau no 97 gada
Latvijas izlase jau no 97. gada ar mokam, bet pierada, ka atrodas 16 nieka pasaule. Un kur tu esi sava sferaa? Kaut vai Latvijaa?
Pat Vācija - it kā hokeja lielvalsts - vienu gadu bija ārā no Augstakas divizijas, bet musejie, par spiti visam likstām - turās. Normāli fani, nevis pavasarnieki-alus dzerāji lepojas ar tādu sasniegumu. Un nemaz jau tik biezi mums nedraudeja ta izkrisana, vienigi pedejos gados.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 12:49, pirms 9 gadiem
Ja nemaldos, no grandiem mes oficiala spelee neesam uzvarejusi tikai Kanadu un Cehiju.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 12:58, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999, 10:08, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Izkropļoto zviedru spēlētāju uzvārdu dēļ negribas lasīt, un pat kaut ko komentēt pie rakstiem, kuros tiek minēta SWE izlase un tās spēlētāji.

Te nu Namej es tev piekrītu.60 gadus man Andersons ir bijis Andersons un Larsons Larsons,gan literatūrā ,gan sporta presē.Šīsdienas sporta centra valodas gudrinieki mani nepārliecinās,ka man zviedru uzvārdus pēkšņi vajadzētu lasīt kā zviedri to dara.Nezin kāpēc manu uzvārdu zviedri nelasa latviski.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 13:00, pirms 9 gadiem
Pilnīgi nelasāms raksts, pusminūti jāpiedomā pie katra uzvārda. Jalmāšoni, ibio.

     [+] [-]

, 2015-05-04 13:15, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: NAMEJS 9999, 10:08, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Izkropļoto zviedru spēlētāju uzvārdu dēļ negribas lasīt, un pat kaut ko komentēt pie rakstiem, kuros tiek minēta SWE izlase un tās spēlētāji.

Nezin kāpēc manu uzvārdu zviedri nelasa latviski.
+1!

     [+] [-]

, 2015-05-04 13:16, pirms 9 gadiem
Dmitry rakstīja: Latvijas izlase jau no 97. gada ar mokam, bet pierada, ka atrodas 16 nieka pasaule. Un kur tu esi sava sferaa? Kaut vai Latvijaa?
Pat Vācija - it kā hokeja lielvalsts - vienu gadu bija ārā no Augstakas divizijas, bet musejie, par spiti visam likstām - turās. Normāli fani, nevis pavasarnieki-alus dzerāji lepojas ar tādu sasniegumu. Un nemaz jau tik biezi mums nedraudeja ta izkrisana, vienigi pedejos gados.
Vācija ir Futbola Lielvalsts ne hokeja pa hoķi fričiem piekāst pa lielam

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 13:21, pirms 9 gadiem
Cik zinu, tā hohma ar zviedru uzvārdu atveidošanu savulaik sākās ar grāmatu "Dāņu, norvēģu, zviedru un somu īpašvārdu atveide" vai kaut kā tamlīdzīgi. To bija sarakstījis viens skandināvs un tur pirmo reizi bija minēti visi šie Lāšoni un Pēšoni. Nekādos noteikumos vēl līdz šim brīdim nav rakstīts, ka tā būtu jādara - vienkārši ir cilvēki, kam traki iepaticies iet pret stabilām tradīcijām un jaukt pārējiem galvu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 13:22, pirms 9 gadiem
Emka3-95 rakstīja: tieši tā kādreiz Haļavām ir jābeidzās cik var jau no 97 gada
Neteiktu ka musu spelesana elitee butu halawa. Elite ir musu vieta, bet top8 ir jauztver kaa liels sasniegums un tas jau ari looti reti notiek. Tomer jasaka ka musu hokeja tradicijas,popularitate,masveidiba un infrastruktura ir pietiekami laba lai butu elitee. Tam visam kaa pilns komplekts pietrukst tikai labs pasmaju chempis, kad tas bus sakartots veel tad ari varesim gaidit ko vairak par 10 vietu.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 13:26, pirms 9 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Neteiktu ka musu spelesana elitee butu halawa. Elite ir musu vieta, bet top8 ir jauztver kaa liels sasniegums un tas jau ari looti reti notiek. Tomer jasaka ka musu hokeja tradicijas,popularitate,masveidiba un infrastruktura ir pietiekami laba lai butu elitee. Tam visam kaa pilns komplekts pietrukst tikai labs pasmaju chempis, kad tas bus sakartots veel tad ari varesim gaidit ko vairak par 10 vietu.
nu nu

     [+] [-]

, 2015-05-04 13:26, pirms 9 gadiem
pūce rakstīja: nu tad vismaz paldies tev par to ka uzvaru pret somiem un krieviju tu neuzskati par haļavu.
Krievi bija sen. Pret somiem bija sameraa lidziga spele. Lai gan jasaka ka gadiem ejot vizuaali taa aina paliek starp visam top izlasem un 2. skiras aizvien mazaka. Nav jau taa ka piemeram taa pati Kanada mus 50min tur savaa zonaa. Ir momenti visiem tikai visu izskir sikumi, divcinas pie bortiem,metienu precizitate utt kas kopaa saucams par meistaribu. Toreiz pret somiem spele bija laba. Krievi... kad tas bija? Jamekle vestures gramataas laikam

     [+] [-]

, 2015-05-04 13:29, pirms 9 gadiem
Dmitry rakstīja: Ja nemaldos, no grandiem mes oficiala spelee neesam uzvarejusi tikai Kanadu un Cehiju.
Tadas grandu izlases ir 6 - ASV,CAN,SWE,FIN,CZE,RUS. 4 esam jaa. Nav jau slikti itkaa Otraa skira naak SUI,SVK, kas grandiem spej iekost vairak kaa parejaa masa kas naak aiz muguras. Kad uzvaresim CAN un CZE tad epni varesim teikt - un tagad mes esam izdarijusi visu. Iespejams tapec tik loti Lipmans turas pie benka, jo viss tak vel nav izdariits. Taa teikt daudz kas hokeja saimniecibaa ir daraams vel

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 13:38, pirms 9 gadiem
ja kāds grib lipmanu nomainīt...tad tikai izkrišana

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 13:53, pirms 9 gadiem
Āštrīdas Lindgrēnas: "Brālīšu un Kāšonu" klubu liste izskatās gana nopietni!

     [+] [-]

, 2015-05-04 13:57, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ar kādu Karlsonu?
Ērikam ir trauma laikam, tāpēc izlasē viņa nav.
zabej es izlasiju par to cikos sākas mačs un iekomentēju. Tagad izlasiju arī rakstu!

     [+] [-]

, 2015-05-04 14:03, pirms 9 gadiem
3h

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 14:20, pirms 9 gadiem
Blin, nado bitj takimi debilami, chtobi tak grjazno igratj. Kuda smotrit Belavkij. Takoe oshushenie, chto nikuda ne smotrit. Bistree prinimajte reshenie, Tormoza

     [+] [-]

, 2015-05-04 14:21, pirms 9 gadiem
V etom godu mi viletaem iz eliti

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 14:22, pirms 9 gadiem
Āāāāāt-kāā-rto-sim !!!! 2009. gadu Āāāāāt-kāā-rto-sim !!!!

  -3 [+] [-]

, 2015-05-04 14:25, pirms 9 gadiem
kosmos713 rakstīja: V etom godu mi viletaem iz eliti
kautkā liekas ka Haļavas dievs atkal izspēlēs jokus un atstās Latviju Elitē jo mēs takš esam ''Hokeja'' Lielvalsts bez medaļām un aukstākā vieta 7 un tā pati ar haļavas palīdzību

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 14:29, pirms 9 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Āāāāāt-kāā-rto-sim !!!! 2009. gadu Āāāāāt-kāā-rto-sim !!!!
Neatceros, ka 2009. gadā būtu bijis 2:5.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 15:05, pirms 9 gadiem
Priecīgus svētkus visiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 15:17, pirms 9 gadiem
dale rakstīja: BET TOTIES,KAS PA MILESTIIBU PRET HOKEJU...
Latvija-Kazahstana>Latvija-Vacija fucii

http://www.tns.lv/?lang=lv&fullarticle=true&category=showuid&id=2100
piedo bet ne man

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 15:22, pirms 9 gadiem
Autor, ko tu tik stul.bs esi? Sienāzis

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 15:24, pirms 9 gadiem
girgersons rakstīja: Un ja Latvija izskritīs no elites nevis no A grupas, tad varbūt beidzot valsts sāks domāt par hokeju!
Ja tā notiks un divu gadu laikā netiksim atpakaļ, tad diezgn paredzams, ka ne tikai valsts, bet ierindas latvieši aizmirsīs par hokeju.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 15:25, pirms 9 gadiem
kā tad

     [+] [-]

, 2015-05-04 15:27, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Ko jūs te cepaties par Jevpalovu it kā viņš būtu nākamais Krosbijs? Viņam vēl visa karjera priekšā.
Bet nākamreiz var neatbraukt : )

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 15:36, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: NAMEJS 9999, 10:08, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Izkropļoto zviedru spēlētāju uzvārdu dēļ negribas lasīt, un pat kaut ko komentēt pie rakstiem, kuros tiek minēta SWE izlase un tās spēlētāji.

Te nu Namej es tev piekrītu.60 gadus man Andersons ir bijis Andersons un Larsons Larsons,gan literatūrā ,gan sporta presē.Šīsdienas sporta centra valodas gudrinieki mani nepārliecinās,ka man zviedru uzvārdus pēkšņi vajadzētu lasīt kā zviedri to dara.Nezin kāpēc manu uzvārdu zviedri nelasa latviski.
Es tomēr esmu jauno formu pusē. 55.p ļauj abām pusēm pretendēt uz taisnību, tomēr pirmais noteikums ir par atveidi pēc izrunas. Ja LZA terminologi ir rakstījuši par Foršberjiem, tad viens likums visiem.
Skat:

Ministru kabineta noteikumi Nr.114
Rīgā 2004.gada 2.martā (prot. Nr.9 25.§)
Noteikumi par personvārdu rakstību un lietošanu latviešu valodā, kā arī to identifikāciju

55. Citvalodu cilmes personvārdus latviešu valodā atveido iespējami tuvu to izrunai oriģinālvalodā, kā arī ievērojot atveides (cittautu vārdu un uzvārdu rakstīšana latviešu valodā atbilstoši citvalodu īpašvārdu atveides noteikumiem) tradīcijas. Ja iespējami divi viena personvārda atveides varianti, izvēlas oriģinālvalodas rakstībai tuvāko variantu.
56. Atveidojot citvalodu īpašvārdus latviešu valodā, papildus šo noteikumu prasībām ņem vērā Latvijas Zinātņu akadēmijas Valodas un literatūras institūta (Latvijas Universitātes Latviešu valodas institūta) izstrādātos norādījumus par citvalodu īpašvārdu pareizrakstību un pareizrunu latviešu literārajā valodā un Latvijas Zinātņu akadēmijas Terminoloģijas komisijas ieteikumus, kas publicēti laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 15:53, pirms 9 gadiem
Eu moš pietiks māšoties ar tiem ušvārdiem..!?

     [+] [-]

, 2015-05-04 16:07, pirms 9 gadiem
1h

     [+] [-]

, 2015-05-04 16:33, pirms 9 gadiem
Varbūt kāds zin,kadu saitu, kur var noskatīties spēli online!

     [+] [-]

, 2015-05-04 16:37, pirms 9 gadiem
Robis87 rakstīja: Varbūt kāds zin,kadu saitu, kur var noskatīties spēli online!
tv3play.lv

     [+] [-]

, 2015-05-04 16:49, pirms 9 gadiem
Robis87 rakstīja: Varbūt kāds zin,kadu saitu, kur var noskatīties spēli online!
OnHockey.TV | Live hockey streams (KHL, NHL,...

     [+] [-]

, 2015-05-04 16:55, pirms 9 gadiem
Ūūūūūūz - va - rēēēē - sim !!!
Ūūūūūūz - va - rēēēē - sim !!!
Ūūūūūūz - va - rēēēē - sim !!!

un vēlreiz visi kopā

ŪŪŪŪŪŪZ - VA - RĒĒĒĒĒ - SIM !!!!!

https://youtu.be/UDu7R6MhKT0

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 17:45, pirms 9 gadiem
Zebru uznāciens - sāk brīnumus rādīt.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 17:49, pirms 9 gadiem
labak skatos simpsonus.Latvija tapat nav spējīga uzvarēt. spēle uz vieniem vārtiem.

     [+] [-]

, 2015-05-04 17:50, pirms 9 gadiem
Nepatīkami...pat NHĻ nav tik kolhoznieciska tiesāšana, kā Pasaules čempionātā!

     [+] [-]

, 2015-05-04 17:57, pirms 9 gadiem
Frost rakstīja: labak skatos simpsonus.Latvija tapat nav spējīga uzvarēt. spēle uz vieniem vārtiem.
Ko tu esi salietojies? Tu vispār pareizo spēli skaties ? To nu gan es nenosauktu par "spēli uz vieniem vārtiem."

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 18:16, pirms 9 gadiem
latviesi var slidināties gar pretinieku vārtiem,bet iesist tak nespēj.

     [+] [-]

, 2015-05-04 18:27, pirms 9 gadiem
prieki nebija ilgi

     [+] [-]

, 2015-05-04 18:30, pirms 9 gadiem
Par ko bullītis, nesapratu... tad jau mums ar kādu varēja iedot!

     [+] [-]

, 2015-05-04 18:30, pirms 9 gadiem
Frost rakstīja: prieki nebija ilgi
nebija gan, jā

     [+] [-]

, 2015-05-04 18:32, pirms 9 gadiem
papiross rakstīja: Par ko bullītis, nesapratu... tad jau mums ar kādu varēja iedot!
ja nemaldos, turnira labakajam speletajam, Sotniekam sanaca paklupinat, 2 goli ari sodien...

     [+] [-]

, 2015-05-04 18:43, pirms 9 gadiem
Hala bajaruns

     [+] [-]

, 2015-05-04 18:44, pirms 9 gadiem
Sony Eriksons var priecāties,iemeta arī kādu normālo golu nevis tikai garbage golus met. Miskastniecińš

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 18:44, pirms 9 gadiem
nespēju izturēt un izrubīju televizoru. Apnika skatīties to parodiju, ko demonstrē mūsējie Vienīgais ko nevar pārmest ir cīņasspars, pārējais viss ir zem katras kritikas - tie nesakarīgie kritieni pie katra zviedru pieskāriena, tās drausmīgās piespēles, tas Sprukta "superātrums". Tas nogalina vēlmi skatīties kārtējo "cienīgo megakāsienu"

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 18:49, pirms 9 gadiem
Izskatās, ka daži ir atmetuši ar roku spēlei. Slidinās kā treniņos. Beļa laikam vēlas, lai Zviedri sagrauj. Izdarot šādu rokādi 1. maiņā nu totāli pavājināja to. Drīzāk Spruksts jānosūta uz 4. maiņu. Isāk sakot 3. trešdaļā zviedru Viking Line pārslīdēs pāri Latvijai nemanot Zāģis vēl smagāks kā pret "kļavu sīrupu". Žēl to īsto spēlētāju (kādi 5 pa visu komandu).

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 18:50, pirms 9 gadiem
PēterisP rakstīja: nespēju izturēt un izrubīju televizoru. Apnika skatīties to parodiju, ko demonstrē mūsējie Vienīgais ko nevar pārmest ir cīņasspars, pārējais viss ir zem katras kritikas - tie nesakarīgie kritieni pie katra zviedru pieskāriena, tās drausmīgās piespēles, tas Sprukta "superātrums". Tas nogalina vēlmi skatīties kārtējo "cienīgo megakāsienu"
Nu tad neskaties. Un, kad Latvija uzvarēs citas komandas, tad tik neesi pirmais bāleliņš, kas atkal skandinās Latvijas vārdu. Šitie feikotie līdzjutēji ir pretīgi.
Ja zaudē - tad noliek no galvas līdz kaklam, kā uzvarm, tā uzreiz ir pirmie, kas skrien kājas bučot.

     [+] [-]

, 2015-05-04 18:56, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Nu tad neskaties. Un, kad Latvija uzvarēs citas komandas, tad tik neesi pirmais bāleliņš, kas atkal skandinās Latvijas vārdu. Šitie feikotie līdzjutēji ir pretīgi.
Ja zaudē - tad noliek no galvas līdz kaklam, kā uzvarm, tā uzreiz ir pirmie, kas skrien kājas bučot.
"feikanais bāleliņš" (tipa - es) bija just par LV izlasi laikā, kad izlase bija B grupā btw

tā kā nedirz mazas netīras bumbiņas, ja ?

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:13, pirms 9 gadiem
amerikāņi malači 3:1 pret krieviju ,vēl 8 minutes palikusas

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:27, pirms 9 gadiem
2 lietas, ka pietrūkst Latvijas izlasei:
neprecīzas piespēles un ātrums. Nezinu kādu fizuhu ir likuši iekšā, nu atpaliek ātrumā, it sevišķi aizsargi, vispār netiek līdzi!!!!

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:29, pirms 9 gadiem
Katastrofa!!!! 0:7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:30, pirms 9 gadiem
Nu eksperti, Masala arī slikts vārtsargs? Vai tikai Muštukovs vienmēr grēkāzis? ;D

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:33, pirms 9 gadiem
nu ko,karteja mazohisma deva sanemta..Jauzvar visas atlikusas speles,un tad var teikt ,ka viss bumbaas..

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:36, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Nu eksperti, Masala arī slikts vārtsargs? Vai tikai Muštukovs vienmēr grēkāzis? ;D
Un ko Masala var izdarīt, ka zviedri drāž visu komandu un dara ko grib! Spēlē kā pensionāri. Nu un ka nav svarīga šī spēle, bet ne jau tik kaunpilns zaudējums!!!

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:37, pirms 9 gadiem
Malači mūsējie līdzzvērtīgu hokeju rādija līdz atkal tiesneši spēli noraka ar bullīti ! Ppc vienkārši pēdējās spēles nav skatāmas tikai der tiesnešiem. Bļin pēc tam, kad atkārtojumā parādīja, ka tur ne kas nebija, tad tiesneši neieskaita vārtus tjipa atvajnodamies lol šītāda tiesvedība, kad interesantu spēli sačakarē ......Protams, ka zviedri vinnētu, bet naher soģiem čakarēt un negodīgi tiesāt ..... huj.ņa tas PS čempionāts, ne vienu eiro netērēšu, lai brauktu un tērētu naudu.