Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš: "Vēlos garantijas, ka spēlēšu NHL"

Jānis Celmiņš

Daugaviņš: "Vēlos garantijas, ka spēlēšu NHL"
Kaspars Daugaviņš
Foto: flickr.com

„Tik un tik spēles konkrētā laika periodā, vai arī tieku aizmainīts uz citu klubu – šāds punkts līgumā mani pilnībā apmierinātu,” sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāj latviešu hokejists Kaspars Daugaviņš, kuram Otavas „Senators” kluba vadība piedāvājusi pagarināt līgumu.

Hokejistam piedāvāts kvalifikācijas līgums, kas negarantē vietu pirmās komandas sastāvā, taču saglabā kluba tiesības uz spēlētāju līdz līguma termiņa beigām.

Klubs izteicis piedāvājumu, lai saglabātu tiesības uz Daugaviņu – tas nu tā kā būtu skaidrs. Pats Daugaviņš pauž, ka vēlas garantijas, ka tiks pie spēlēšanas Nacionālajā Hokeja līgā (NHL). „Vēlos, lai līgumā tiktu iekļauts punkts par konkrētu spēļu (skaita) aizvadīšanu lielajā komandā. AHL mani vairs neinteresē. Tik un tik spēles konkrētā laika periodā vai arī tieku aizmainīts uz kādu citu klubu – šāds punkts līgumā mani pilnībā apmierinātu. Vēlos, lai man tiktu dota iespēja apliecināt sevi NHL,” savu mērķi skaidri definē hokejists. Pagaidām citi varianti nemaz netiekot izskatīti.

Tāpat viņš neslēpj, ka līdz brīdim, kad līguma piedāvājumu viņam izteikusi „Senators” vadība, interese bijusi arī no citiem NHL klubiem, taču šobrīd tas vairs nav aktuāli. „Tagad viss ir kluba vadības un mana aģenta rokās,” atzīst hokejists, kurš šobrīd bauda atvaļinājumu, bet jau pēc pāris nedēļām gatavojas atsākt treniņus.

1 2 3 75 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-06-29 14:55, pirms 13 gadiem
Vai pareiza pieejas tā uzstāt ... laiks rādīs, bet visu laiku malties pa AHL arī nav nekāda debesu manna.
Jācer uz labām ziņām.
Slēpts komentārs: vitamins69

 +51 [+] [-]

, 2011-06-29 14:58, pirms 13 gadiem
ap Daugavinju ir bijushi tik daudz notikumi, ka liekas jau tlit tricars bus, bet tik 23 gadi shim...

  +5 [+] [-]

, 2011-06-29 15:03, pirms 13 gadiem
VIņš takš intervijā jau stāstīja, ka viņa vecais līgums bija ar zemūdens akmeņiem. Un ja Otava piedā līgumu, tad tas esot jāizrunā gribot negribot. Ja nekas nesanāks tad tur kaut kā varēja mainīties prom, bet skaidrs bija, ka ja Otava piedāvā, tad jārunā. Pats teica, ka negribēja lai tā notiktu.

 +12 [+] [-]

, 2011-06-29 15:11, pirms 13 gadiem
baigi gribas, lai viņam viss sanāk.

  +8 [+] [-]

, 2011-06-29 15:13, pirms 13 gadiem
Pareizi domā Daugaviņš.

  +7 [+] [-]

, 2011-06-29 15:21, pirms 13 gadiem
Ja, grib spēlēt NHL, tad jānoraida kvalifikācijas līgums, nekur viņš netiks ja piekritīs šim līgumam. Reāli Senators negrib viņu lielajā komandā, bet arī prom negrib laist, jo potenciāls ir saskatāms. Ja, jau ir intrese no citiem NHL klubiem, tad jāiet prom no Senators sistēmas, šidi marinēsies pie šiem, līdz Senators noraks sapņus pa visam, tad tikai pa AHL varēs kārpīties, nevienam nebūs vēlāk vajadzīgs.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-29 15:24, pirms 13 gadiem
| vienrocis rakstīja: Ja, grib spēlēt NHL, tad jānoraida kvalifikācijas līgums, nekur viņš netiks ja piekritīs šim līgumam. Reāli Senators negrib viņu lielajā komandā, bet arī prom negrib laist, jo potenciāls ir saskatāms. Ja, jau ir intrese no citiem NHL klubiem, tad jāiet prom no Senators sistēmas, šidi marinēsies pie šiem, līdz Senators noraks sapņus pa visam, tad tikai pa AHL varēs kārpīties, nevienam nebūs vēlāk vajadzīgs.
Viņam ir obligāti jāparaksta, pretējā gadījumā viņš varētu spēlēt tikai Eiropā.
Slēpts komentārs: jurkoo

  +5 [+] [-]

, 2011-06-29 15:28, pirms 13 gadiem
NHL ir viens liels smalks biznesa aprēķins, viņa iekļūšana pasaules spēcīgākajā līgā būs 99% veiksme un 1% Kaldera kauss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-06-29 15:35, pirms 13 gadiem
pilnīgi pareizi...nav garantijas par NHL nav tolka slēgt kaut kādu līgumu AHL, viņš jau visu tur ir sasniedzis, kauss rokā, atzinību guvis... ja par viņu neinteresēsies citi NHL klubi, tad lai droši brauc uz KHL, pilnīgi neko nenožēlojot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-06-29 15:36, pirms 13 gadiem
ja aplūko Sens pašreizējos LW, izskatās diezgan cerīgi tikt pamatsastāvā
protams, ja kluba vadība to vēlēsies

  +4 [+] [-]

, 2011-06-29 15:38, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Ja Daugaviņš atteiksies parakstīt piedāvāto kvalifikācijas līgumu ar Sens, zaudēs tiesības spēlēt šosezon NHL.
Kāpēc zaudēs? Tiesības viņam būs, taču tikai gadījumā, ja viņu paņems cita komanda, izsniedzot kompensāciju Senatoriem... kas būs diezgan naivi, līdz ar to nevis zaudēs tiesības, bet gan visticamāk - nespēlēs. Tas līdz tam 1.dec., ko minēji!
Lai iet uz DR, tur viņam varētu piedāvāt vissakarīgāko ciparu... līdz kādiem 10'000EUR mēnesī, pieņemu! Citur Eiropā viņš tik daudz nedabūs... cik zinu, tad SWE, FIN top algas ir ap 7'000-8'000EUR/mēn

  -4 [+] [-]

, 2011-06-29 15:40, pirms 13 gadiem
Ja šādi uzstāj, tad diez ko labi tur nevar sanākt. Un ja arī tiks Senators sastāvā, tad tāpat uz ~10-12 minūtēm. Būtu labi ja viņš vēl vienu gadu norautos pa AHL, bet nu ja pats nevēlas, tad neko. Var jau arī viņu saprast, protams.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 15:43, pirms 13 gadiem
Labi, varbūt izdosies līdz kādiem 13'000EUR/mēn izsist, bet diez vai.... lai gan - ko tur var zināt!

     [+] [-]

, 2011-06-29 15:47, pirms 13 gadiem
Diezgan liels sviests ar taadu kvalifikaacijas liigumu... nu, jā.... faarmklubi reaali nodroshinaas par speeleetaajiem, kurus izaudzinaajushi/nopirkushi

 +10 [+] [-]

, 2011-06-29 15:53, pirms 13 gadiem
Ar šādiem tekstiem NHL netikt,pareizi Matulis SA raksta ,ja daudziem būtu tāda apņemšanās spēlēt NHL kā Arčam,tad mums būtu bijis krietni vairāk spēlētāju NHL . Arčamarī sākums ZA bija grūts caur farmu un daži bija teikuši ,ka viņš neatbilst NHL ,bet ar savu cīņasparu un neatlaidību viņš pierādīja pretējo. Ber tagad Karsums,Daugaviņš un citi nevis ar sakostiem zobiem sitas par to ,bet izvēlās vieglāko ceļu. Tā protams ir viņu izvēle,bet tad nevajag visu laiku runāt ,ka mērķis ir NHL,ja tā tad ir jācīnās.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 15:59, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Ar šādiem tekstiem NHL netikt,pareizi Matulis SA raksta ,ja daudziem būtu tāda apņemšanās spēlēt NHL kā Arčam,tad mums būtu bijis krietni vairāk spēlētāju NHL . Arčamarī sākums ZA bija grūts caur farmu un daži bija teikuši ,ka viņš neatbilst NHL ,bet ar savu cīņasparu un neatlaidību viņš pierādīja pretējo. Ber tagad Karsums,Daugaviņš un citi nevis ar sakostiem zobiem sitas par to ,bet izvēlās vieglāko ceļu. Tā protams ir viņu izvēle,bet tad nevajag visu laiku runāt ,ka mērķis ir NHL,ja tā tad ir jācīnās.
Piekrītu, šobrīd Daugaviņam būtu bijis jāmin kāds no velotrenažieriem Skošabank arēnā nevis jābauda atvaļinājums kaut kur siltajās zemēs. Tā ir attieksme ar kādu un tikai tādu var tikt NHL.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 15:59, pirms 13 gadiem
Jābūt mērķim skaidram,savādāk nav nekāda jēga laiku pavadīt AHL...un atkal gaidīt,ka kāds izsauks uz lielo komandu.AHL ir pilns ar spēlētājiem kurus viss apmierina,bet Kaspars nav no viņiem,tāpēc arī ar savu līgumu grib maximumu!

  +8 [+] [-]

, 2011-06-29 16:11, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Ar šādiem tekstiem NHL netikt,pareizi Matulis SA raksta ,ja daudziem būtu tāda apņemšanās spēlēt NHL kā Arčam,tad mums būtu bijis krietni vairāk spēlētāju NHL . Arčamarī sākums ZA bija grūts caur farmu un daži bija teikuši ,ka viņš neatbilst NHL ,bet ar savu cīņasparu un neatlaidību viņš pierādīja pretējo. Ber tagad Karsums,Daugaviņš un citi nevis ar sakostiem zobiem sitas par to ,bet izvēlās vieglāko ceļu. Tā protams ir viņu izvēle,bet tad nevajag visu laiku runāt ,ka mērķis ir NHL,ja tā tad ir jācīnās.
Daugava AHL visu ir sasniedzis! Un labakajos gados Karsums vai shobriid Daugava negribees speleet AHL par roltonu cenu!KHL gan augstaaks liimenis, gan lielaaka cena par viņu!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 16:16, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Daugava AHL visu ir sasniedzis! Un labakajos gados Karsums vai shobriid Daugava negribees speleet AHL par roltonu cenu!KHL gan augstaaks liimenis, gan lielaaka cena par viņu!
Kuldam piedāvāja tieši tādu pašu līgumu kā Daugaviņam,bet viņš paliks ZA un sitīsies par vietu NHL,ja uz to nav gatavs tad protams var spēlēt krievijā un pelnīt naudu.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-29 16:17, pirms 13 gadiem
Visi trumpji ir Otavas rokās, tādēļ visticamāk, nekādas garantijas Daugaviņam neredzēt.

Vieta RD sastāvā, gan ir garantēta. To arī Kasparam novēlu, daudz golu KHL !

  +5 [+] [-]

, 2011-06-29 16:20, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Kuldam piedāvāja tieši tādu pašu līgumu kā Daugaviņam,bet viņš paliks ZA un sitīsies par vietu NHL,ja uz to nav gatavs tad protams var spēlēt krievijā un pelnīt naudu.
Kulda ir daudz tuvāk NHL, viņš jau konkurē par 3. pāra aizsarga vietu ar vienu vai diviem spēlētājiem. Kamēr Daugavam priekšā kādi 5-6 spēlētāji.
Slēpts komentārs: Gunset

     [+] [-]

, 2011-06-29 16:23, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kulda ir daudz tuvāk NHL, viņš jau konkurē par 3. pāra aizsarga vietu ar vienu vai diviem spēlētājiem. Kamēr Daugavam priekšā kādi 5-6 spēlētāji.
Viena vieta jau tur tik palikusi, ir 5 stabilie ar lieliem cipariem.

 +10 [+] [-]

, 2011-06-29 16:24, pirms 13 gadiem
Ir tāds vārtsargs Tims Tomass, - jādomā , ka lielākā daļa par viņu būs dzirdējuši.Tad nu šis Tomass entos gadus līdz 30 ghadu vecumam sakostiem zobiem cīnījās, lai tiktu NHL.
Bet nevis tikai divas vai trīs sezonas.

 +21 [+] [-]

, 2011-06-29 16:26, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Piekrītu, šobrīd Daugaviņam būtu bijis jāmin kāds no velotrenažieriem Skošabank arēnā nevis jābauda atvaļinājums kaut kur siltajās zemēs. Tā ir attieksme ar kādu un tikai tādu var tikt NHL.
Manuprāt viņš pilnīgi pareizi tagad dara. Skaidrs ja nekaulēsies un parakstīs to ko tagad dod, pa 99% pa AHL malsies. Un ko viņam tas dos? No AHL principā viņš ir izspiedis tagad maksimumu - ar viduvēju komandu izcēlis kausu vēlpeitam bijis viens no šīs komandas līderiem. Skaidrs ka vēl viens gads AHL viņa akcijas tikai nolaidīs uz leju ja vien nesāks mest tur pa vārtiem katrā spēlē, kas, protams, maz ticams...jo nu par 99% skaidrs ir tas, ka nākošgad jau Kalderu neizcīnīs līdz ar to uzmanības centrā būs citi varoņi utt... Ja ir kāds laiks kad jāspiež sula no padarītā darba augļiem, tad šis ir tas laiks - sanāks vai nesanāks to laiks rādīs...bet nomuļļāt vēlvienu sezonu AHL - pa lielam beztolks..

  +8 [+] [-]

, 2011-06-29 16:26, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Ir tāds vārtsargs Tims Tomass, - jādomā , ka lielākā daļa par viņu būs dzirdējuši.Tad nu šis Tomass entos gadus līdz 30 ghadu vecumam sakostiem zobiem cīnījās, lai tiktu NHL.
Bet nevis tikai divas vai trīs sezonas.
Kur ta cīnījās, aizbrauca uz Somiju, atbrauca un bija pamatvārtsargs.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 16:29, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Ir tāds vārtsargs Tims Tomass, - jādomā , ka lielākā daļa par viņu būs dzirdējuši.Tad nu šis Tomass entos gadus līdz 30 ghadu vecumam sakostiem zobiem cīnījās, lai tiktu NHL.
Bet nevis tikai divas vai trīs sezonas.
Vārtusargu konkurence ir vienmēr bijusi augsta. Bet vai Daugaviņam ir vērts ciest badu vairākas sezonas, lai kļūtu par NHL margināli un pēc pāris blāvām sezonām pārceltos uz Rīgu.

     [+] [-]

, 2011-06-29 16:30, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kulda ir daudz tuvāk NHL, viņš jau konkurē par 3. pāra aizsarga vietu ar vienu vai diviem spēlētājiem. Kamēr Daugavam priekšā kādi 5-6 spēlētāji.
ja neiedziļinās Tevis teiktajā, tad var likties iespaidīgi.

3. pāra aizsargs arī nav diez ko spoži, tas nozīmē ka priekšā ir 4-5 aizsargi uz 6 vietām. Daugaviņš ok, it kā LW, bet ja nemaldos, tad viņš taču spēlē ne tikai tajā pozīcijā, ko?

Viņi abi ir plus mīnus vienādā situācijā. Kulda izskatās ka cīnīsies, Daugaviņam izskatās, ka nesanāks. Par 4 (3?) maiņas spēlētājiem NHL klubi tā necīnās, lai skrietu pakaļ. Ir Kalders vai nav.

Bet pārmest kaut ko Daugaviņam būtu stulbi. Viņa kariera, pats arī izvēlas un zin kas viņam labāk. Lai veicas, vienalga kura līga tā beigās būs.

  +7 [+] [-]

, 2011-06-29 16:32, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Manuprāt viņš pilnīgi pareizi tagad dara. Skaidrs ja nekaulēsies un parakstīs to ko tagad dod, pa 99% pa AHL malsies. Un ko viņam tas dos? No AHL principā viņš ir izspiedis tagad maksimumu - ar viduvēju komandu izcēlis kausu vēlpeitam bijis viens no šīs komandas līderiem. Skaidrs ka vēl viens gads AHL viņa akcijas tikai nolaidīs uz leju ja vien nesāks mest tur pa vārtiem katrā spēlē, kas, protams, maz ticams...jo nu par 99% skaidrs ir tas, ka nākošgad jau Kalderu neizcīnīs līdz ar to uzmanības centrā būs citi varoņi utt... Ja ir kāds laiks kad jāspiež sula no padarītā darba augļiem, tad šis ir tas laiks - sanāks vai nesanāks to laiks rādīs...bet nomuļļāt vēlvienu sezonu AHL - pa lielam beztolks..
Lielākā mūsējo supastāru problēma, ka sakāpj galvā pirms ir nostabilizējies NHL... Žoltoka ceļš uz 20-golu sezonām NHL ir uzskatāms piemērs, kā vajag iet uz mērķi.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 16:33, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Ir tāds vārtsargs Tims Tomass, - jādomā , ka lielākā daļa par viņu būs dzirdējuši.Tad nu šis Tomass entos gadus līdz 30 ghadu vecumam sakostiem zobiem cīnījās, lai tiktu NHL.
Bet nevis tikai divas vai trīs sezonas.
Īstenībā Tomass esot jau atmetis cerību par NHL un rāvies Somijā (laikam tad), kad izskanējis piedāvājums no Bostonas. No sākuma viņš tam nespējis noticēt un pat nezinājis vai pieņemt. Labi ka pieņēma.

Bet nu tas tā, domu jau sapratu.

Senluī taču arī pa zemākajām līgām ilgu laiku mīcījās, bet nepadevās.
1 2 3 75 komentāri