Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Pēc veiksmīga debijas posma NHL Šilovs tiek nosūtīts atpakaļ uz AHL

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Pēc veiksmīga debijas posma NHL Šilovs tiek nosūtīts atpakaļ uz AHL
Artūrs Šilovs. Foto: Anne-Marie Sorvin/USA Today Sports/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubs Vankūveras "Canucks" no savainoto spēlētāju rezerves aktivizējusi amerikāņu vārtsargu Tečeru Demko, kā rezultātā Amerikas Hokeja līgas (AHL) vienības Abotsfordas "Canucks" rindās nāksies atgriezties latviešu vārtsargam Artūram Šilovam.

Nepilnus 22 gadus vecais Šilovs debijas posmā pasaules spēcīgākajā hokeja līgā "Canucks" cietoksni sargāja četrās spēlēs, kopumā atvairot 90,8% metienu un katrā cīņā savos vārtos ielaižot caurmērā 2,73 ripas.

Vankūverieši šajās četrās spēlēs ar rezultātu 4:6 piekāpās Ņujorkas "Rangers" (Šilovs atvairīja 22 no 27 metieniem), ar 6:2 pārspēja Filadelfijas "Flyers" (Šilovam 35/37), pagarinājumā pieveica (3:2) Sentluisas "Blues" (Šilovam 20/22) un parādīja cienījamu sniegumu zaudējumā (1:3) pret NHL kopvērtējuma pārliecinošu līdervienību Bostonas "Bruins" (Šilovam 32/34).

Hokeja skolas "Rīga" audzēknis Šilovs šosezon AHL aizvadītajās 35 cīņās neitralizējis 90,6% pretinieku metienu. 53 spēlēs 64 punktus nopelnījusī Abotsfordas "Canucks" Klusā okeāna divīzijā ierindojas piektajā pozīcijā.

27 gadus vecais Demko "Canucks" vārtos atgriezās jau šorīt Dalasā notikušajā spēlē, atvairot 34 no 38 metieniem un palīdzot komandai pagarinājumā pieveikt (5:4) Rietumu konferences vicelīderi "Stars". Demko šosezon nospēlētajās 16 cīņās atvairījis 88,4% metienu.

Vankūveras "Canucks" ar 60 spēlēs sakrātiem 53 punktiem Rietumu konferences kopvērtējumā ieņem 12. vietu.

Izmantotie avoti:
https://twitter.com/Canucks
https://www.nhl.com/

Slēpts komentārs: Sporta Eksperts#1

 +15 [+] [-]

, 2023-02-28 07:54, pirms 2 gadiem
Labāk spēļu prakse AHL, nekā benķa deldēšana NHL. Visu cieņu Šilovam, labi sevi parādija.

     [+] [-]

, 2023-02-28 08:08, pirms 2 gadiem
Būtu jau vēl brīdi paturējuši. Varbūt statistika, ko Šilovs uzrādīja šajās spēlēs nav nejaušība pret pārējiem vārtu meistariem komandā... Gaidām vēl iespējas!

 +16 [+] [-]

, 2023-02-28 08:26, pirms 2 gadiem
vipidi rakstīja: Būtu jau vēl brīdi paturējuši. Varbūt statistika, ko Šilovs uzrādīja šajās spēlēs nav nejaušība pret pārējiem vārtu meistariem komandā... Gaidām vēl iespējas!
Demko ir jāspēlē, ja komanda vēlas no viņa atbrīvoties, savukārt Šilovam ir jāspēlē, ja komanda vēlas ar viņu saistīt nākotni.

  -4 [+] [-]

, 2023-02-28 09:13, pirms 2 gadiem
Jackets jaunais Tarasovs arī AHL ,kaut gan nav sliktāks par Kori un Elvi.Visu izšķir līgumi. Slinkums skatīties kādi tie ir Canucks vārtsargiem.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +7 [+] [-]

, 2023-02-28 09:26, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Man te viens nav saprotams, labi, tas Demko ir it kā pamatvarotčiks, bet kāpēc uz AHL nosūtīja Artūru, nevis to otro (neatceros vārdu), kurš Demko prombūtnes laikā nostāvēja sūdīgāk?
Artūrs tiks pie spēļu prakses AHL nevis sēdēs uz beņķa aiz Demko muguras .
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

 +12 [+] [-]

, 2023-02-28 09:49, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Mans jautājums nebija par to, ko kurš darīs vai nedarīs, bet gan par to, kāda hrena pēc uz AHL tika nosūtīts tieši Artūrs? Hokejs nav Futbols, kur viens varotčiks var nostāvēt kastē visu sezonu praktiski bez maiņām Hokejā ir ja ne 50 uz 50, tad kādi 60 uz 40 vai vismaz kādi 70 uz 30 noteikti
Pie tam vēl nekur nav zvanīts, ka tieši Demko stāvētu vairāk
Tu tiešām esi pilnīgs cirvis? Tev pateica- lai spēlētu AHL, nevis lai sēdētu NHL uz beņķa. Jaunam vārtsargam spēļu prakse ir ļoti svarīga. NHL nav Ģinamo, kuri savus jaunos vartsargus par stjuartiem un nūju pienesējiem nodarbināja.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

     [+] [-]

, 2023-02-28 10:01, pirms 2 gadiem
Nu labi sevi atrādīja un jāskatās kas notiks starpsezonā. Diez vai tagad notiktu sastāva maiņas, droši vien līdz sezonas beigām neizsauks ja citiem nebūs traumas, bet starpsezonā ja aizmaina kādu no GK tad Šilovs varētu pacelties uz NHL nr2 GK. Vai tas ir labāk kā spēlēt AHL nezinu, bet ja Vankūvera iet pārbūvē tad agri iespēlēt vārtsrargu varētu būt svarīgi.

  +8 [+] [-]

, 2023-02-28 10:02, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Kāpēc tieši viņam būtu uz beņķa jāsēž? Varbūt benķi labāk tomēr Demko pasildītu?
Dalība AHL tieši šosezon, tas nozīmē netikšanu uz Rīgu Maijā, šādu scenāriju noteikti negribētos
Jo Demko ir komandas pamatvārtsargs, varbūt tapēc viņš spēlēs? Neesi par tādu varbūtību iedomājies?

Canucks jau nu noteikti ir pilnīgi pajāt ko Tu gribi.

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 10:04, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Mans jautājums nebija par to, ko kurš darīs vai nedarīs, bet gan par to, kāda hrena pēc uz AHL tika nosūtīts tieši Artūrs? Hokejs nav Futbols, kur viens varotčiks var nostāvēt kastē visu sezonu praktiski bez maiņām Hokejā ir ja ne 50 uz 50, tad kādi 60 uz 40 vai vismaz kādi 70 uz 30 noteikti
Pie tam vēl nekur nav zvanīts, ka tieši Demko stāvētu vairāk
Tu pamuļķīti domāji ka klubs Demko nosūtīs uz AHL ???
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +3 [+] [-]

, 2023-02-28 10:07, pirms 2 gadiem
Blue Jackets Tarasovam arī labākā statistika par Elvi,bet vārtos Elvis un Tarasovs AHL.
Slēpts komentārs: MachimoI
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 10:10, pirms 2 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Nu labi sevi atrādīja un jāskatās kas notiks starpsezonā. Diez vai tagad notiktu sastāva maiņas, droši vien līdz sezonas beigām neizsauks ja citiem nebūs traumas, bet starpsezonā ja aizmaina kādu no GK tad Šilovs varētu pacelties uz NHL nr2 GK. Vai tas ir labāk kā spēlēt AHL nezinu, bet ja Vankūvera iet pārbūvē tad agri iespēlēt vārtsrargu varētu būt svarīgi.
Tagad notiek cīņa par to kurš būs Vankūrerā vārtsargs Nr. 2 Es domāju Artūram šai cīnā nav tās sliktākās iespējas kļūt par vārtsargu Nr.2
Vēlēsim veiksmi !

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 10:13, pirms 2 gadiem
Canucks sezona ir norakstīta, tāpēc veic šādas darbības, šķiet viņiem šogad vispār milzīgas vārtsargu problēmas Demko vairs nav formā, Spensers neattaisnoja cerības, AHL vārtsargs Delia nesaprotama iegāde, atliek vienīgi Šilovs kam stipri veiksmīga sezona.

Šilovam uz Kaldera kausu noteikti būs jābrauc kā nekā pirmais numurs un šogad līgumā viņam neviens neko vairs nemainīs.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 10:24, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Lai kļūtu par Nr. 2 ir jābūt reāli Nr. 2, proti, kopā ar lielo komandu, nevis ar fermu
Ja Demko spēle neaiziet, kuru tad sūtīs laukumā?
Apturēs maču uz vairākām stundām, gaidīs taksi, no kura izkāps Artūrs jau pilnā ekipējumā, formā un ar slidām kājās un uzreiz kāps uz ledusa, jeb arī liks kastē to, kurš jau ir uz beņķa?
Aizvāc tos smaideļus, viss zib jau..

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 10:33, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Demko viens pats visu laiku tak nestāvēs Artūrs, kā nomināli otrais, ar tiks pie spēlēšanas un ja izrādīsies parliecinošāks, tad var tak būt, ka Demko deldēs beņķi kādu laiku, vai tāda varbūtība nav iespējama?
Komandas interesēs ir jaunam un perspektīvam vārtsargam dot pēc iespējas vairak spēles laika. Un turpināt strādāt ar viņu. Viņš nav gatavs kļūt par NHL pamatvārtsargu šosezon.

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 10:36, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Bananāss Džonis a-la Šmakovkins te cenšas pierādīt, ka Elvis deldē beņķi, nevis dala kasti ar Korpisalu, vismaz pēc viņa loģikas tā sanāk Tikpa labi varētu būt Elvja vietā Tarasovs, kurš arī pie spēlēšanas tiktu Labi, tagad Korpis ir nedaudz pārliecinošāks un tāpēc arī spēlē biežāk, bet ja nebūtu?
Tu tiešām esi cirvis. Kāds sakars te vēl ar Korpisalo/Elvja situāciju Kolumbusā, kura ir pilnīgi savādāka un kura vispār netika piemineta? Tu beidz dzert tos franku mizalniekus. Tev tiešām galvā vairs tikai čuras palikušas.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +7 [+] [-]

, 2023-02-28 10:59, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Man te viens nav saprotams, labi, tas Demko ir it kā pamatvarotčiks, bet kāpēc uz AHL nosūtīja Artūru, nevis to otro (neatceros vārdu), kurš Demko prombūtnes laikā nostāvēja sūdīgāk?
Tas, ka tev, tupais primāt, kaut kas nav saprotams, tas nepārsteidz. Lielāku idiotu par tevi neesmu redzējis

  +4 [+] [-]

, 2023-02-28 11:00, pirms 2 gadiem
...ko jū ar to marokāni ņemās...ir teiciens....labāk ar klibu dejot,nekā ar stulbu runāt!!!...

  +4 [+] [-]

, 2023-02-28 11:09, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Pričom te Demko, es rakstīju par OTRU varotčiku, kurš Demko prombūtnes laikā dalīja kasti ar Artūru
Tāpēc, ka ja Demko neaizmainīs viņš sargās praktiski visas spēles. Tad, ko labāk sūtīt uz AHL? Dēliju, kas ilgtermiņā nav kluba plānos vai Šili, kas ir jauns, perspektīvs? Loģiski, ka Šili, lai viņs ir ar spēļu praksi.

  +7 [+] [-]

, 2023-02-28 11:09, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Vai Demko ir kāds mega super-puper TOP varotčiks visa NHL kontekstā, ka situācija nevarētu būtu identiska, kāda tā ir Kolumbiem?
Pēc Taviem komentāriem spriežot sajūta, ka aiz "Marokāņi-Lettiņu brāļi" sēž blonda mājsaimniece ar uzkrāsotiem nadziņiem un latti ar mandeļu pienu
Tev tak 100x izstāstīja - NHL ir bizness, ja Artūrs grib spēlēt NHL, viņam šobrīd ir jāspēlē un jāspēlē daudz, nevis epizodiski. Daudz spēlēt viņš var tikai AHL. NHL kā otrais numurs viņš spēlēs epizodiski, kas 21. gadu vecam vārtsargam galīgi neder. Labāk spēlēt no zvana līdz zvanam AHL. Otrs - nevar izslēgt, ka Canucks uz Artūru pārskatāmā nākotnē skatās, kā savu vārtsargu nr.1, bet lai Artūram šāda iespēja būtu, viņam ir ne tikai jāspēlē, bet labi jāspēlē arī Demko, kam ir liels līgums. Kāpēc? Tāpēc, ka Canucks no Demko ir jāatbrīvojas un neviens negribēs ņemt kīperu, kurš pabeidz savas gaitas klubā ar švaku statistiku. Ja Demko slikti spēlēs, tad Canucks viņu nevarēs aizmainīt un Vankūverai viņš būs jāmarinē Artūra deguna galā.
Tici man, arī Canucks ir pamanījuši, ka no četriem kīperiem, kas šogad gājuši laukumā Vankūveras formā, vislabākā statistika ir tieši Šilovam. Viņi to zin pat ļoti labi. Un tas, ka Šilovs šobrīd ir nosūtīts uz leju nav nekas slikts, tas visticamāk nozīmē to, ka ir iedarbināti mehānismi Šilova karjeras veicināšanai. Viņiem noteikti ir savs plāns un gribētos ticēt, ka labvēlīgs attiecībā pret mūsu jaunieti. Bet lai to plānu varētu īstenot, ir citi procesi vispirms jāpaveic saistībā ar pārējiem kluba vārtsargiem

  +7 [+] [-]

, 2023-02-28 11:14, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Vai Demko ir kāds mega super-puper TOP varotčiks visa NHL kontekstā, ka situācija nevarētu būtu identiska, kāda tā ir Kolumbiem?
Demko līdz šai sezonai bija diezgan augstu novērtēts NHL kopumā. Un ja tu sekotu NHL, tu zinātu, ka Kolumbusai čakars ar vārstargiem potenciālām maiņām un visu pārējo ir jau 3-4 gadus (kopš atnāca Elvis). Tur visu laiku runā - mainīsim to vai otru, un rezervē vienmēr bijuši vismaz 1-2 jaunie perspektīie - Tariks, Kivī, Veinī utt. Kamēr Vankūverā pēdejos gados ir Demko un visi pārējie. Ahl viņiem jau ir Spensers, kuru apmēram, kā Rūdi dabūja lejā, jo citām komandām viņu nafig nevajag. Arī tādam Dēlijam maiņu vērtības nav. Ja līdz piektdienai aizmainīs Demko - Šili cels atpakaļ Neaizmainīs - spēlēs Demko savus 70 - 80 % atlikušo spēļu un Dēlija uzmauks labi ja katru 4 spēli vai, kad Demko galīgi neies. Kamēr Šilis AHL mauks tāpat kā Demko 70-80% atlikušo Ābotsfordas spēļu. te nav ģinamka, kur jaunais vartsargs priecajas tiekot vārtos uz spēli sezonā.

     [+] [-]

, 2023-02-28 11:15, pirms 2 gadiem
Lasu un brīnos, kurā realitātē jūs dzīvojat. Protams, Artūrs šajās 4 spēlēs sevi parādīja no labās puses un ar + zīmi viss, bet derētu atcerēties, viņam tikai drīzumā paliks 22g. Cik nhl ir vārtsargu, kas šajā vecumā tiek pie regulāras spēlēšanas? Praktiski, necik. Vienīgie, kas nāk prātā, tie būtu Luukkonens sabriem un Floridas Knaits, kas arī ārstējas sazin no kā. Pārējie arī tika spēlēšanas tikai traumu dēļ. 23,24 utt tas jau būtu vecums, kad var atrasties nhl un būt daudz maz nobriedis lielajam hokejam.
Artūrs malacis, uzspēlēja, parādīja, ka var, lai turpina ahl uzvarēt un spēlēt un nākotnē visas iespējas.
Lukkonens pat neskaitās īpaši jauns, šogad jau 24 paliek.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 11:24, pirms 2 gadiem
andriic16 rakstīja: Lasu un brīnos, kurā realitātē jūs dzīvojat. Protams, Artūrs šajās 4 spēlēs sevi parādīja no labās puses un ar + zīmi viss, bet derētu atcerēties, viņam tikai drīzumā paliks 22g. Cik nhl ir vārtsargu, kas šajā vecumā tiek pie regulāras spēlēšanas? Praktiski, necik. Vienīgie, kas nāk prātā, tie būtu Luukkonens sabriem un Floridas Knaits, kas arī ārstējas sazin no kā. Pārējie arī tika spēlēšanas tikai traumu dēļ. 23,24 utt tas jau būtu vecums, kad var atrasties nhl un būt daudz maz nobriedis lielajam hokejam.
Artūrs malacis, uzspēlēja, parādīja, ka var, lai turpina ahl uzvarēt un spēlēt un nākotnē visas iespējas.
Lukkonens pat neskaitās īpaši jauns, šogad jau 24 paliek.
šeit pat nav pamata runāt par pārējiem - Šilova vecumā NHL šobrīd spēlē tikai Knaits. Vēl krievelim Askarovam ir viena spēle. Šilovs ar četrām spēlēm ir otrs spēlēm bagātākais džeks vecumā līdz 21 gadam.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

     [+] [-]

, 2023-02-28 11:27, pirms 2 gadiem
playthegame rakstīja: šeit pat nav pamata runāt par pārējiem - Šilova vecumā NHL šobrīd spēlē tikai Knaits. Vēl krievelim Askarovam ir viena spēle. Šilovs ar četrām spēlēm ir otrs spēlēm bagātākais džeks vecumā līdz 21 gadam.
Tur tā lieta, piemērus jau var atrast, bet lai Šilova nosūtījumu uz ahl sauktu par nesaprotamu, maigi sakot dumja loģika dažiem te.
Pagātni rokot jau var nosaukt kā vienmēr piemērus un gadījumus, kad šajā vecumā daudz tiek pie spēlēšanas.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +4 [+] [-]

, 2023-02-28 11:36, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Kāda hrena pēc Demko būtu jāsargā VISAS, kā tu raksti, bez izņēmuma spēles? Kam tas ir vajadzīgs? Lai aizmainītu? Labi, aizmainīs, kas tālāk, Artūrs turpinās "krāt pieredzi" fermā? Nebūs tā, kā Pitsburgā pāris gadus atpakaļ, kad paņēma veterānu penzi Kārteru, tai vietā lai Bļugeru paaugstinātu?
Ja aizmainīs, tad gribi negribi būs jāceļ Šili atpakaļ, jo neticu, ka ņems atpakaļ Spenseru. Un kāpēc visas? Jo vesels Demko ir līmeni virs Dēlijas. Ja komanda plāno iet tankā un uz pārbūvi, tad tik un tā jāuzfrišina statistika arī šosezon, lai starpsezonā var dabūt prom. Un tu atkal salīdzini nesalīdzināmo. Pens paņēma Kārteru, jo Pens katru sezonu spiež uz maksimumu. Canucks iet uz pārbūvi. Komanda, kas iet uz pārbūvi cenšas tikt pie jaunajiem talantiem un drafta izvēlēm, nevis veterāniem.

  +7 [+] [-]

, 2023-02-28 11:37, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Tava prognoze, kas notiks tālāk, ja Demko tiks aizmainīts, ne pret kādu citu varotčiku, bet, piemēram, par labprātīgu attteikšanos no drafta tiesībām uz Bedārdu?
Kaut kas tāds vispār nav iespējams Beidz buhāt pridurak. Vai parādi kaut reizi, kad komanda ir veikusi maiņu, kurā atsakās no konkrēta spēlētāja draftēšanas tiesībām

  +3 [+] [-]

, 2023-02-28 11:39, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Tava prognoze, kas notiks tālāk, ja Demko tiks aizmainīts, ne pret kādu citu varotčiku, bet, piemēram, par labprātīgu attteikšanos no drafta tiesībām uz Bedārdu?
Mana prognoze ir, ka Tu savas dzīves laikā tā arī no koka nenokāpsi. VOT!

     [+] [-]

, 2023-02-28 11:40, pirms 2 gadiem
Mana prognoze ir tāda, šogad Canucks tāpat viss jau ir zaudēts un gadījumā, ja Demko aizmainītu, kam es neticu tāpēc, ka aiz viņa stāv džeki, kam 27 un 28g,bet spēļu skaits karjerā nekāds nhl,attiecīgi 38 un 47gp. Atlikušajā sezonā arī noteikti eksperimenta kārtā rotētu atlikušie trīs, Martins, Delia un Šilovs. Lai kādi cipari šogad ir Demko, viņš nav miskastē metams.

  +3 [+] [-]

, 2023-02-28 11:40, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Mani māc bažas, ka tik visā šajā šņagā kāds negaidīts pavērsiens nenotiek Piemēram, te parādās "laba ziņa" par Demko aizmainīšanu, un uzreiz pēc tam ziņa, ka Demko tika aizmanīts pret... Korpisalu
Vo būtu abloms!
Vankūverai nevajag vārtsargu veterānu vai nobriedušo. Vankūvera vai nu patur Demko vai maina pret prospektu vai drafta izvēlēm. Sliktākais, kas var notikt Šilova sakarā - Demko iemaina pret citu jauno vārtsargu un vienkārši Silim vēlreiz jāpierāda, ka ir labāks arī par to. Un to var izdarīt spēlējot. Un to Silis regulāri darīt var AHL nevis NHL. Nekādi Korpji vai citi 30 gadnieki šobrīd vārtos klāt nenāks.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 11:41, pirms 2 gadiem
andriic16 rakstīja: Mana prognoze ir tāda, šogad Canucks tāpat viss jau ir zaudēts un gadījumā, ja Demko aizmainītu, kam es neticu tāpēc, ka aiz viņa stāv džeki, kam 27 un 28g,bet spēļu skaits karjerā nekāds nhl,attiecīgi 38 un 47gp. Atlikušajā sezonā arī noteikti eksperimenta kārtā rotētu atlikušie trīs, Martins, Delia un Šilovs.
Liktu uz to, ka Silovs un Dēlija. Mārtinu jau tā aizveivoja, nevienam viņu nevajadzēja, vārtos viduvējība.

  -1 [+] [-]

, 2023-02-28 11:45, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Liktu uz to, ka Silovs un Dēlija. Mārtinu jau tā aizveivoja, nevienam viņu nevajadzēja, vārtos viduvējība.
Varam jau diskutēt par varbūtībām bet vai Canucks nākamo sezonu sāktu ar rookie un Delia? Diez vai, tādeļ labāk paturēt Demko

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 11:55, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: AHL nemēdz būt sliktāks atvairīto metienu procents kā NHL. Tā ir anomālija ar ļoti vienkāršu izskaidrojumu, ko gan te neviens nevēlēsies dzirdēt
Ko tu tirs Mister varbūtības teorija
Ātri neiespringstot var atrast veselu rindu vārtsargu, kam AHL ir vājāki stati karjerā kopumā, kā NHL - Houser (Buf tikko veivotais), Bostonas Ullmark, Minesotas Gustavsons, Stars Otindžers, Canes Ranta, kolumbu Tarasovs, velnu Blakvuds, Sabres Lukonens utt. Un tas ir ātri paskatoties vienkārši šogad sargājušo varotčiku status, bez specialas meklēšanas, uzspiežot random vārtsargus.

  +2 [+] [-]

, 2023-02-28 11:57, pirms 2 gadiem
andriic16 rakstīja: Varam jau diskutēt par varbūtībām bet vai Canucks nākamo sezonu sāktu ar rookie un Delia? Diez vai, tādeļ labāk paturēt Demko
Ja klubs iet uz pārbūvi - ja par Demko, dos, ko lielu aiztreidos bez problēmām. Dēlijam pēc sezonas beidzās līgums, paliek Šilis, Mārtins. Reālākais variants, ja aiztreido Demko - starpsezonā paņems, kādu free agent un sāks sezonu ar free agent + kā otro rotēs Mārtinu un Šili.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 12:01, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: To var sarunāt neformāli, bez jebkādiem oficiāliem papīriem Ja reiz tā neviens nav darījis, nenozīmē, ka tā darīt nevarētu vispār
Nopietnās līgās par šādiem aizmugures darījumiem mēdz skarbi sodīt. Iesaku papētīt, kas NBA un NHL notiek, kad komandas sāk darīt to, ko nedrīkst - naudas sodi, atņemtas iespējas veikt drafta izvēli, kā tādu utt. Te nav tava iela un mašīnu beršana. Turklāt, kā tu vari aizmainīt sarunājot, neoficiāli spēlētāju ar LĪGUMU uz nākamajām 3 vai 4 sezonām ? Nu beidz dzert vienreiz.

     [+] [-]

, 2023-02-28 12:08, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vankūverai nevajag vārtsargu veterānu vai nobriedušo. Vankūvera vai nu patur Demko vai maina pret prospektu vai drafta izvēlēm. Sliktākais, kas var notikt Šilova sakarā - Demko iemaina pret citu jauno vārtsargu un vienkārši Silim vēlreiz jāpierāda, ka ir labāks arī par to. Un to var izdarīt spēlējot. Un to Silis regulāri darīt var AHL nevis NHL. Nekādi Korpji vai citi 30 gadnieki šobrīd vārtos klāt nenāks.
Man īstenībā ir grūti iedomāties, kura komanda šobrīd varētu būt ieinteresēta pēc Demko. LA Kings liekas vienīgie, kam vārtsargu situācija ir bēdīga.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi
Slēpts komentārs: MachimoI
Slēpts komentārs: MachimoI

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 13:22, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Vēlies saderēt uz vismaz 1k par Šilova spēļu skaitu/atvairīto % NHL nākamo divu gadu laikā?
Neesmu jau kūdītājs, bet Aiziet, aiziet!!!

     [+] [-]

, 2023-02-28 13:24, pirms 2 gadiem
Kalkulators vs depozīts

  +2 [+] [-]

, 2023-02-28 13:52, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: AHL nemēdz būt sliktāks atvairīto metienu procents kā NHL. Tā ir anomālija ar ļoti vienkāršu izskaidrojumu, ko gan te neviens nevēlēsies dzirdēt
Es vēlos !!!

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 13:53, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Es vēlos !!!
Es ar'!

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 13:54, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Beidzot sakarīga, prātīga un visu izskaidrojoša atbilde, izņemot pirmo rindkopu
tu i tupāks par blondo mājsaimnieci, kas i tas i

  +3 [+] [-]

, 2023-02-28 13:56, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Es vēlos !!!
Tiešām gribi lasīt par līknēm, pīķiem, kreiciem un varbūtībām?

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 13:58, pirms 2 gadiem
Bananāss rakstīja: Tiešām gribi lasīt par līknēm, pīķiem, kreiciem un varbūtībām?
Reizēm ir interesanti

  -1 [+] [-]

, 2023-02-28 13:58, pirms 2 gadiem
Bananāss rakstīja: Tiešām gribi lasīt par līknēm, pīķiem, kreiciem un varbūtībām?
Jā, man patīk. Skats no cita rakursa, Mačimols parasti savu domu pamato, viņsskatās no statistiskās puses, ja tā to var nosaukt. Ticēt, neticēt, patīk, nepatīk – tās jau ir emocijas, bet šeit reti kurš argumentē.

  -1 [+] [-]

, 2023-02-28 14:02, pirms 2 gadiem
Bet ja par tēmu, kārtējais pierādījums amerikosu naidam pret latviešu vārtsargiem!

     [+] [-]

, 2023-02-28 14:05, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Bet ja par tēmu, kārtējais pierādījums amerikosu naidam pret latviešu vārtsargiem!
Pilnībā apstiprinās tas

     [+] [-]

, 2023-02-28 14:37, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Jā, man patīk. Skats no cita rakursa, Mačimols parasti savu domu pamato, viņsskatās no statistiskās puses, ja tā to var nosaukt. Ticēt, neticēt, patīk, nepatīk – tās jau ir emocijas, bet šeit reti kurš argumentē.
Piekrītu, palasīt ir interesanti. Un šajā gadijumā pat īpaši nevar iebilst- labāks % NHL nekā AHL ir tiešam nosaucams par anomāliju. Tik parasti visādas šīs varbūtības tiek apkopotas vispārēji, nevis iedziļinoties konkrētājās situācijās un apstākļos.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 14:39, pirms 2 gadiem
Bananāss rakstīja: Piekrītu, palasīt ir interesanti. Un šajā gadijumā pat īpaši nevar iebilst- labāks % NHL nekā AHL ir tiešam nosaucams par anomāliju. Tik parasti visādas šīs varbūtības tiek apkopotas vispārēji, nevis iedziļinoties konkrētājās situācijās un apstākļos.
Man patīk 2 iemeslu pec 1) ir oriģināli, informatīvi un savādāk 2) izsauc vētru, cepienu un mīnusu jūru

  +8 [+] [-]

, 2023-02-28 14:42, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Man patīk 2 iemeslu pec 1) ir oriģināli, informatīvi un savādāk 2) izsauc vētru, cepienu un mīnusu jūru
Dročimola parādīšanās pati par sevi jau izsauc mīnusu jūru. tāpat kā franku primāta.
Slēpts komentārs: MachimoI

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 16:07, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Ir loģika un likumsakarības, bet izņēmumi tos nekādā veidā neapgāž. Jauni, zaļi vārtsargi mēdz progresēt. Progresēt var arī Šilovs, taču uz to nekādā veidā nenorāda 3 spēles NHL. 3 datu punktu svars relatīvi ir ļoti neliels, ja vēlamies aplēst Šilova spējas.

Tāpat arī 5, 10 spēles AHL nenorāda uz vārtsarga spējām, vajag 50+ spēles, vēlams 100+. Citādi izkliede ir milzīga un nav iespējams neko noteikt.

Sporta fanu emocijas pēc vienas, divām sliktām vai vienas, divām labām spēlēm ir vienkārši karaliski debila, nepamatota, stulba un mani personīgi kaitina tik ļoti, ka spiež pat man šeit rakstīt komentārus
Un? Nafig Tu man vispār šito raksti?
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2023-02-28 17:53, pirms 2 gadiem
Bananāss rakstīja: Man īstenībā ir grūti iedomāties, kura komanda šobrīd varētu būt ieinteresēta pēc Demko. LA Kings liekas vienīgie, kam vārtsargu situācija ir bēdīga.
Pens. Maiņa pret Jarry.

  +4 [+] [-]

, 2023-02-28 17:57, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Pamācu tevi, lai tu drusku vairāk saprastu, ka nekādas vispārīgas varbūtības nav

Šilovs šobrīd nav atšķirams no Gudļevska pēc rādītājiem. Nav nekāda pamata piesaukt NHL, ir jābūt progresam nākamā gada laikā, lai par to vispār sāktu domāt
Mācītājs atradies. Ej un visu šo savu demagoģiju klāstīt Centrāltirgus čigāniem. Un kur tu te Gudļevski atradi, es vispār nesaprotu.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

     [+] [-]

, 2023-02-28 17:59, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pens. Maiņa pret Jarry.
Taisnība, tas arī ir variants. Par to pat neiedomājos.

     [+] [-]

, 2023-02-28 18:20, pirms 2 gadiem
Savu labi pamanāmu nospiedumu ir atstājis iekš labākās hokeja līgas. Viss ok, gan jau tiks pie ilgākas spēlēšanas.

     [+] [-]

, 2023-02-28 20:14, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Pamācu tevi, lai tu drusku vairāk saprastu, ka nekādas vispārīgas varbūtības nav

Šilovs šobrīd nav atšķirams no Gudļevska pēc rādītājiem. Nav nekāda pamata piesaukt NHL, ir jābūt progresam nākamā gada laikā, lai par to vispār sāktu domāt
Tu takšu esi āksts!
Vispirms Tu saki: ... Progresēt var arī Šilovs, taču uz to nekādā veidā nenorāda 3 spēles NHL. 3 datu punktu svars relatīvi ir ļoti neliels, ja vēlamies aplēst Šilova spējas. .., tad Šilovs šobrīd nav atšķirams no Gudļevska pēc rādītājiem. .
Par kādiem rādītājiem Tu runā, ja tas "svars" gan vienā, gan otrā gadījumā ir ļoti mazs???

     [+] [-]

, 2023-02-28 20:23, pirms 2 gadiem
Un ar ko Džerijs ir sliktāks par Demko, lai šads trade notiktu?

     [+] [-]

, 2023-02-28 21:31, pirms 2 gadiem
andriic16 rakstīja: Un ar ko Džerijs ir sliktāks par Demko, lai šads trade notiktu?
Divi dažādi gadījumi - Džerijam alga mazāka, taču līgums beidzas jau šosezon, Demko alga lielāka un līgums vēl uz 3 nākamajām sezonām.
Vai šāds trade ir iespējams? hvz... kaut kā neredzu tam pamatu

     [+] [-]

, 2023-02-28 22:27, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Divi dažādi gadījumi - Džerijam alga mazāka, taču līgums beidzas jau šosezon, Demko alga lielāka un līgums vēl uz 3 nākamajām sezonām.
Vai šāds trade ir iespējams? hvz... kaut kā neredzu tam pamatu
Tā ideja nav nemaz tik muļķīga. Krosbijam, Letangam ir 35, Malkinam 36 gadi. Iemainot Demko viņi tiek pie vārtsarga uz saviem pēdējiem kausa iespējas gadiem. Džarijs play off tomēr ir bijis nekads un arī prasīs ilgtermiņa līgumu ar lielākiem cipariem nekā Demko. Un kad viss kausa logs beidzies- komanda būs tukša, vares mierīgi tankot.

     [+] [-]

, 2023-02-28 22:36, pirms 2 gadiem
Bananāss rakstīja: Tā ideja nav nemaz tik muļķīga. Krosbijam, Letangam ir 35, Malkinam 36 gadi. Iemainot Demko viņi tiek pie vārtsarga uz saviem pēdējiem kausa iespējas gadiem. Džarijs play off tomēr ir bijis nekads un arī prasīs ilgtermiņa līgumu ar lielākiem cipariem nekā Demko. Un kad viss kausa logs beidzies- komanda būs tukša, vares mierīgi tankot.
Peņiem vispār plovos ir šogad jātiek, kausa iespējas gadi jau ir pagājuši, tas vilciens ir aizgājis.
Džerijs prasīt var ko grib, tāpat viņš būs tikai ierobežoti brīvais aģents.

     [+] [-]

, 2023-02-28 22:42, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Kas ir Jarry, varotčiks? Ja tā, tad kāda hrena pēc? Pats tak rakstīji, ka nekādus Korpisalveidīgus Vankuverai nevajag
Pens pamatvārtsargs. Un viņš nav Korpisaloveidīgais. Viņš ir divkārtējais čempions Mīnuss tas, ka traumatisks. Viņš ir praktiski vienīgais pieredzējušais vārtsargs, kas varētu nākt Demko vietā, jo ir ļoti labi zināms Vankūveras ģm un direktoram. Šis diezgan labi parāda par tavu spriestspēju. Tu NHL seko pilnīgi 0 līmenī, bet izsaki visādu debīlismu par slepenām vienošanām un vel nez ko pat nezinot pamatvārtsargu, komandā, kurā mauc letiņš

     [+] [-]

, 2023-02-28 22:45, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Divi dažādi gadījumi - Džerijam alga mazāka, taču līgums beidzas jau šosezon, Demko alga lielāka un līgums vēl uz 3 nākamajām sezonām.
Vai šāds trade ir iespējams? hvz... kaut kā neredzu tam pamatu
Ārzemju apskatnieki min šo, kā pietiekami reālu maiņu. 3 galvenie Pens kandidāti uz maiņu ir Cukers, Dumolins un Džerijs. Džerijam, kā vienu no galamēŗķiem min Vankūveru. Pens iegūst labāku pamatvārtsargu ar ilgāku līgumu, Džerijs dodās uz vietu, kur vadībai zināms. Ja neaiziet Vankūvera daudz nezaudē, jo pēc sezonas Džerijam beidzas līgums. Pens iegūst stabilu pamatvārtsargu. Ne velti šodien Mccabe un vēl vienu aizsūtīja uz veiveriem. Tātad briest maiņa, kurai vajag atbrīvot piķi...

     [+] [-]

, 2023-02-28 22:46, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Peņiem vispār plovos ir šogad jātiek, kausa iespējas gadi jau ir pagājuši, tas vilciens ir aizgājis.
Džerijs prasīt var ko grib, tāpat viņš būs tikai ierobežoti brīvais aģents.
Džerijs būs UFA - neierobežoti brīvais aģents. https://www.capfriendly.com/teams/p...

     [+] [-]

, 2023-02-28 22:47, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Džerijs būs UFA - neierobežoti brīvais aģents. https://www.capfriendly.com/teams/penguins
sorry, mans gļuks

     [+] [-]

, 2023-02-28 22:52, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Ir loģika un likumsakarības, bet izņēmumi tos nekādā veidā neapgāž. Jauni, zaļi vārtsargi mēdz progresēt. Progresēt var arī Šilovs, taču uz to nekādā veidā nenorāda 3 spēles NHL. 3 datu punktu svars relatīvi ir ļoti neliels, ja vēlamies aplēst Šilova spējas.

Tāpat arī 5, 10 spēles AHL nenorāda uz vārtsarga spējām, vajag 50+ spēles, vēlams 100+. Citādi izkliede ir milzīga un nav iespējams neko noteikt.

Sporta fanu emocijas pēc vienas, divām sliktām vai vienas, divām labām spēlēm ir vienkārši karaliski debila, nepamatota, stulba un mani personīgi kaitina tik ļoti, ka spiež pat man šeit rakstīt komentārus
Un tieši tāpēc es noliku sarakstu ar random atrastiem šosezon aktīviem vārtsargiem, starp kuriem ir arī tādi kam ir 50+ spēles gan NHL, gan AHL un NHL stati ir labāki. Bet, tas jau, tavuprāt neskaitās Padomā loģiski. Ja apskatot 1 sezonas vārtsargus (turklāt nevis visus, bet +- 20), var atrast 6-7 vārtsargus, kas spēlē labāk NHL, kā AHL un no šiem 6-7 apmēram puse ir tādi, kas abās līgās nospēlējuši jēgpilnu spēļu apjomu, tad cik daudz tādu būtu, ja skatītos 10-20 un vairāk sezonu griezumā. Tā galīgi vairs nav "anomālija", tā ir normāla prakse, kuras pamatojums ir pašu spēlētāju teiktais, ka AHL maukt ir grūtāk, kā NHL - AHL ir gaļasmašīna, komandu sastāvi mainīgāki, kā NHL, daudzi spēlē krietni individuālāk, kā NHL, lai atrādītos.

     [+] [-]

, 2023-02-28 23:02, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tieši tāpēc es noliku sarakstu ar random atrastiem šosezon aktīviem vārtsargiem, starp kuriem ir arī tādi kam ir 50+ spēles gan NHL, gan AHL un NHL stati ir labāki. Bet, tas jau, tavuprāt neskaitās Padomā loģiski. Ja apskatot 1 sezonas vārtsargus (turklāt nevis visus, bet +- 20), var atrast 6-7 vārtsargus, kas spēlē labāk NHL, kā AHL un no šiem 6-7 apmēram puse ir tādi, kas abās līgās nospēlējuši jēgpilnu spēļu apjomu, tad cik daudz tādu būtu, ja skatītos 10-20 un vairāk sezonu griezumā. Tā galīgi vairs nav "anomālija", tā ir normāla prakse, kuras pamatojums ir pašu spēlētāju teiktais, ka AHL maukt ir grūtāk, kā NHL - AHL ir gaļasmašīna, komandu sastāvi mainīgāki, kā NHL, daudzi spēlē krietni individuālāk, kā NHL, lai atrādītos.
Tu tagad sagrāvi Mačimola teoriju, viņam tagad visu nakti raustīsies kreisā uzacs...

     [+] [-]

, 2023-02-28 23:04, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Tu tagad sagrāvi Mačimola teoriju, viņam tagad visu nakti raustīsies kreisā uzacs...
Zinot viņu - var sagraut jebkuru viņa teoriju, bet tas neskaitīsies Visi citi neko nejēdz, matemātiku nesaprot, hokejam līdzi neseko. Gudrs ir tikai viņš.

     [+] [-]

, 2023-02-28 23:08, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Zinot viņu - var sagraut jebkuru viņa teoriju, bet tas neskaitīsies Visi citi neko nejēdz, matemātiku nesaprot, hokejam līdzi neseko. Gudrs ir tikai viņš.
Viņa lielākā nelaime ir tā, ka viņš (varbūt) kaut ko jēdz no varbūtības un statistikas teorijas, taču praksē pielietot galīgi nemāk, bet pats to vēl līdz šim nav sapratis...