Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Pēc veiksmīga debijas posma NHL Šilovs tiek nosūtīts atpakaļ uz AHL

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Pēc veiksmīga debijas posma NHL Šilovs tiek nosūtīts atpakaļ uz AHL
Artūrs Šilovs. Foto: Anne-Marie Sorvin/USA Today Sports/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubs Vankūveras "Canucks" no savainoto spēlētāju rezerves aktivizējusi amerikāņu vārtsargu Tečeru Demko, kā rezultātā Amerikas Hokeja līgas (AHL) vienības Abotsfordas "Canucks" rindās nāksies atgriezties latviešu vārtsargam Artūram Šilovam.

Nepilnus 22 gadus vecais Šilovs debijas posmā pasaules spēcīgākajā hokeja līgā "Canucks" cietoksni sargāja četrās spēlēs, kopumā atvairot 90,8% metienu un katrā cīņā savos vārtos ielaižot caurmērā 2,73 ripas.

Vankūverieši šajās četrās spēlēs ar rezultātu 4:6 piekāpās Ņujorkas "Rangers" (Šilovs atvairīja 22 no 27 metieniem), ar 6:2 pārspēja Filadelfijas "Flyers" (Šilovam 35/37), pagarinājumā pieveica (3:2) Sentluisas "Blues" (Šilovam 20/22) un parādīja cienījamu sniegumu zaudējumā (1:3) pret NHL kopvērtējuma pārliecinošu līdervienību Bostonas "Bruins" (Šilovam 32/34).

Hokeja skolas "Rīga" audzēknis Šilovs šosezon AHL aizvadītajās 35 cīņās neitralizējis 90,6% pretinieku metienu. 53 spēlēs 64 punktus nopelnījusī Abotsfordas "Canucks" Klusā okeāna divīzijā ierindojas piektajā pozīcijā.

27 gadus vecais Demko "Canucks" vārtos atgriezās jau šorīt Dalasā notikušajā spēlē, atvairot 34 no 38 metieniem un palīdzot komandai pagarinājumā pieveikt (5:4) Rietumu konferences vicelīderi "Stars". Demko šosezon nospēlētajās 16 cīņās atvairījis 88,4% metienu.

Vankūveras "Canucks" ar 60 spēlēs sakrātiem 53 punktiem Rietumu konferences kopvērtējumā ieņem 12. vietu.

Izmantotie avoti:
https://twitter.com/Canucks
https://www.nhl.com/

Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

     [+] [-]

, 2023-02-28 11:27, pirms 2 gadiem
playthegame rakstīja: šeit pat nav pamata runāt par pārējiem - Šilova vecumā NHL šobrīd spēlē tikai Knaits. Vēl krievelim Askarovam ir viena spēle. Šilovs ar četrām spēlēm ir otrs spēlēm bagātākais džeks vecumā līdz 21 gadam.
Tur tā lieta, piemērus jau var atrast, bet lai Šilova nosūtījumu uz ahl sauktu par nesaprotamu, maigi sakot dumja loģika dažiem te.
Pagātni rokot jau var nosaukt kā vienmēr piemērus un gadījumus, kad šajā vecumā daudz tiek pie spēlēšanas.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +4 [+] [-]

, 2023-02-28 11:36, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Kāda hrena pēc Demko būtu jāsargā VISAS, kā tu raksti, bez izņēmuma spēles? Kam tas ir vajadzīgs? Lai aizmainītu? Labi, aizmainīs, kas tālāk, Artūrs turpinās "krāt pieredzi" fermā? Nebūs tā, kā Pitsburgā pāris gadus atpakaļ, kad paņēma veterānu penzi Kārteru, tai vietā lai Bļugeru paaugstinātu?
Ja aizmainīs, tad gribi negribi būs jāceļ Šili atpakaļ, jo neticu, ka ņems atpakaļ Spenseru. Un kāpēc visas? Jo vesels Demko ir līmeni virs Dēlijas. Ja komanda plāno iet tankā un uz pārbūvi, tad tik un tā jāuzfrišina statistika arī šosezon, lai starpsezonā var dabūt prom. Un tu atkal salīdzini nesalīdzināmo. Pens paņēma Kārteru, jo Pens katru sezonu spiež uz maksimumu. Canucks iet uz pārbūvi. Komanda, kas iet uz pārbūvi cenšas tikt pie jaunajiem talantiem un drafta izvēlēm, nevis veterāniem.

  +7 [+] [-]

, 2023-02-28 11:37, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Tava prognoze, kas notiks tālāk, ja Demko tiks aizmainīts, ne pret kādu citu varotčiku, bet, piemēram, par labprātīgu attteikšanos no drafta tiesībām uz Bedārdu?
Kaut kas tāds vispār nav iespējams Beidz buhāt pridurak. Vai parādi kaut reizi, kad komanda ir veikusi maiņu, kurā atsakās no konkrēta spēlētāja draftēšanas tiesībām

  +3 [+] [-]

, 2023-02-28 11:39, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Tava prognoze, kas notiks tālāk, ja Demko tiks aizmainīts, ne pret kādu citu varotčiku, bet, piemēram, par labprātīgu attteikšanos no drafta tiesībām uz Bedārdu?
Mana prognoze ir, ka Tu savas dzīves laikā tā arī no koka nenokāpsi. VOT!

     [+] [-]

, 2023-02-28 11:40, pirms 2 gadiem
Mana prognoze ir tāda, šogad Canucks tāpat viss jau ir zaudēts un gadījumā, ja Demko aizmainītu, kam es neticu tāpēc, ka aiz viņa stāv džeki, kam 27 un 28g,bet spēļu skaits karjerā nekāds nhl,attiecīgi 38 un 47gp. Atlikušajā sezonā arī noteikti eksperimenta kārtā rotētu atlikušie trīs, Martins, Delia un Šilovs. Lai kādi cipari šogad ir Demko, viņš nav miskastē metams.

  +3 [+] [-]

, 2023-02-28 11:40, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Mani māc bažas, ka tik visā šajā šņagā kāds negaidīts pavērsiens nenotiek Piemēram, te parādās "laba ziņa" par Demko aizmainīšanu, un uzreiz pēc tam ziņa, ka Demko tika aizmanīts pret... Korpisalu
Vo būtu abloms!
Vankūverai nevajag vārtsargu veterānu vai nobriedušo. Vankūvera vai nu patur Demko vai maina pret prospektu vai drafta izvēlēm. Sliktākais, kas var notikt Šilova sakarā - Demko iemaina pret citu jauno vārtsargu un vienkārši Silim vēlreiz jāpierāda, ka ir labāks arī par to. Un to var izdarīt spēlējot. Un to Silis regulāri darīt var AHL nevis NHL. Nekādi Korpji vai citi 30 gadnieki šobrīd vārtos klāt nenāks.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 11:41, pirms 2 gadiem
andriic16 rakstīja: Mana prognoze ir tāda, šogad Canucks tāpat viss jau ir zaudēts un gadījumā, ja Demko aizmainītu, kam es neticu tāpēc, ka aiz viņa stāv džeki, kam 27 un 28g,bet spēļu skaits karjerā nekāds nhl,attiecīgi 38 un 47gp. Atlikušajā sezonā arī noteikti eksperimenta kārtā rotētu atlikušie trīs, Martins, Delia un Šilovs.
Liktu uz to, ka Silovs un Dēlija. Mārtinu jau tā aizveivoja, nevienam viņu nevajadzēja, vārtos viduvējība.

  -1 [+] [-]

, 2023-02-28 11:45, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Liktu uz to, ka Silovs un Dēlija. Mārtinu jau tā aizveivoja, nevienam viņu nevajadzēja, vārtos viduvējība.
Varam jau diskutēt par varbūtībām bet vai Canucks nākamo sezonu sāktu ar rookie un Delia? Diez vai, tādeļ labāk paturēt Demko

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 11:55, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: AHL nemēdz būt sliktāks atvairīto metienu procents kā NHL. Tā ir anomālija ar ļoti vienkāršu izskaidrojumu, ko gan te neviens nevēlēsies dzirdēt
Ko tu tirs Mister varbūtības teorija
Ātri neiespringstot var atrast veselu rindu vārtsargu, kam AHL ir vājāki stati karjerā kopumā, kā NHL - Houser (Buf tikko veivotais), Bostonas Ullmark, Minesotas Gustavsons, Stars Otindžers, Canes Ranta, kolumbu Tarasovs, velnu Blakvuds, Sabres Lukonens utt. Un tas ir ātri paskatoties vienkārši šogad sargājušo varotčiku status, bez specialas meklēšanas, uzspiežot random vārtsargus.

  +2 [+] [-]

, 2023-02-28 11:57, pirms 2 gadiem
andriic16 rakstīja: Varam jau diskutēt par varbūtībām bet vai Canucks nākamo sezonu sāktu ar rookie un Delia? Diez vai, tādeļ labāk paturēt Demko
Ja klubs iet uz pārbūvi - ja par Demko, dos, ko lielu aiztreidos bez problēmām. Dēlijam pēc sezonas beidzās līgums, paliek Šilis, Mārtins. Reālākais variants, ja aiztreido Demko - starpsezonā paņems, kādu free agent un sāks sezonu ar free agent + kā otro rotēs Mārtinu un Šili.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 12:01, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: To var sarunāt neformāli, bez jebkādiem oficiāliem papīriem Ja reiz tā neviens nav darījis, nenozīmē, ka tā darīt nevarētu vispār
Nopietnās līgās par šādiem aizmugures darījumiem mēdz skarbi sodīt. Iesaku papētīt, kas NBA un NHL notiek, kad komandas sāk darīt to, ko nedrīkst - naudas sodi, atņemtas iespējas veikt drafta izvēli, kā tādu utt. Te nav tava iela un mašīnu beršana. Turklāt, kā tu vari aizmainīt sarunājot, neoficiāli spēlētāju ar LĪGUMU uz nākamajām 3 vai 4 sezonām ? Nu beidz dzert vienreiz.

     [+] [-]

, 2023-02-28 12:08, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vankūverai nevajag vārtsargu veterānu vai nobriedušo. Vankūvera vai nu patur Demko vai maina pret prospektu vai drafta izvēlēm. Sliktākais, kas var notikt Šilova sakarā - Demko iemaina pret citu jauno vārtsargu un vienkārši Silim vēlreiz jāpierāda, ka ir labāks arī par to. Un to var izdarīt spēlējot. Un to Silis regulāri darīt var AHL nevis NHL. Nekādi Korpji vai citi 30 gadnieki šobrīd vārtos klāt nenāks.
Man īstenībā ir grūti iedomāties, kura komanda šobrīd varētu būt ieinteresēta pēc Demko. LA Kings liekas vienīgie, kam vārtsargu situācija ir bēdīga.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi
Slēpts komentārs: MachimoI
Slēpts komentārs: MachimoI

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 13:22, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Vēlies saderēt uz vismaz 1k par Šilova spēļu skaitu/atvairīto % NHL nākamo divu gadu laikā?
Neesmu jau kūdītājs, bet Aiziet, aiziet!!!

     [+] [-]

, 2023-02-28 13:24, pirms 2 gadiem
Kalkulators vs depozīts

  +2 [+] [-]

, 2023-02-28 13:52, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: AHL nemēdz būt sliktāks atvairīto metienu procents kā NHL. Tā ir anomālija ar ļoti vienkāršu izskaidrojumu, ko gan te neviens nevēlēsies dzirdēt
Es vēlos !!!

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 13:53, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Es vēlos !!!
Es ar'!

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 13:54, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Beidzot sakarīga, prātīga un visu izskaidrojoša atbilde, izņemot pirmo rindkopu
tu i tupāks par blondo mājsaimnieci, kas i tas i

  +3 [+] [-]

, 2023-02-28 13:56, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Es vēlos !!!
Tiešām gribi lasīt par līknēm, pīķiem, kreiciem un varbūtībām?

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 13:58, pirms 2 gadiem
Bananāss rakstīja: Tiešām gribi lasīt par līknēm, pīķiem, kreiciem un varbūtībām?
Reizēm ir interesanti

  -1 [+] [-]

, 2023-02-28 13:58, pirms 2 gadiem
Bananāss rakstīja: Tiešām gribi lasīt par līknēm, pīķiem, kreiciem un varbūtībām?
Jā, man patīk. Skats no cita rakursa, Mačimols parasti savu domu pamato, viņsskatās no statistiskās puses, ja tā to var nosaukt. Ticēt, neticēt, patīk, nepatīk – tās jau ir emocijas, bet šeit reti kurš argumentē.

  -1 [+] [-]

, 2023-02-28 14:02, pirms 2 gadiem
Bet ja par tēmu, kārtējais pierādījums amerikosu naidam pret latviešu vārtsargiem!

     [+] [-]

, 2023-02-28 14:05, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Bet ja par tēmu, kārtējais pierādījums amerikosu naidam pret latviešu vārtsargiem!
Pilnībā apstiprinās tas

     [+] [-]

, 2023-02-28 14:37, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Jā, man patīk. Skats no cita rakursa, Mačimols parasti savu domu pamato, viņsskatās no statistiskās puses, ja tā to var nosaukt. Ticēt, neticēt, patīk, nepatīk – tās jau ir emocijas, bet šeit reti kurš argumentē.
Piekrītu, palasīt ir interesanti. Un šajā gadijumā pat īpaši nevar iebilst- labāks % NHL nekā AHL ir tiešam nosaucams par anomāliju. Tik parasti visādas šīs varbūtības tiek apkopotas vispārēji, nevis iedziļinoties konkrētājās situācijās un apstākļos.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-28 14:39, pirms 2 gadiem
Bananāss rakstīja: Piekrītu, palasīt ir interesanti. Un šajā gadijumā pat īpaši nevar iebilst- labāks % NHL nekā AHL ir tiešam nosaucams par anomāliju. Tik parasti visādas šīs varbūtības tiek apkopotas vispārēji, nevis iedziļinoties konkrētājās situācijās un apstākļos.
Man patīk 2 iemeslu pec 1) ir oriģināli, informatīvi un savādāk 2) izsauc vētru, cepienu un mīnusu jūru

  +8 [+] [-]

, 2023-02-28 14:42, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Man patīk 2 iemeslu pec 1) ir oriģināli, informatīvi un savādāk 2) izsauc vētru, cepienu un mīnusu jūru
Dročimola parādīšanās pati par sevi jau izsauc mīnusu jūru. tāpat kā franku primāta.
Slēpts komentārs: MachimoI

  +5 [+] [-]

, 2023-02-28 16:07, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Ir loģika un likumsakarības, bet izņēmumi tos nekādā veidā neapgāž. Jauni, zaļi vārtsargi mēdz progresēt. Progresēt var arī Šilovs, taču uz to nekādā veidā nenorāda 3 spēles NHL. 3 datu punktu svars relatīvi ir ļoti neliels, ja vēlamies aplēst Šilova spējas.

Tāpat arī 5, 10 spēles AHL nenorāda uz vārtsarga spējām, vajag 50+ spēles, vēlams 100+. Citādi izkliede ir milzīga un nav iespējams neko noteikt.

Sporta fanu emocijas pēc vienas, divām sliktām vai vienas, divām labām spēlēm ir vienkārši karaliski debila, nepamatota, stulba un mani personīgi kaitina tik ļoti, ka spiež pat man šeit rakstīt komentārus
Un? Nafig Tu man vispār šito raksti?
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2023-02-28 17:53, pirms 2 gadiem
Bananāss rakstīja: Man īstenībā ir grūti iedomāties, kura komanda šobrīd varētu būt ieinteresēta pēc Demko. LA Kings liekas vienīgie, kam vārtsargu situācija ir bēdīga.
Pens. Maiņa pret Jarry.