Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Penguins" uzvar Tampu un iekļūst Stenlija kausa finālā

Rolands Eliņš

"Penguins" uzvar Tampu un iekļūst Stenlija kausa finālā
Braiens Rasts un Jevgeņijs Malkins svin vārtu guvumu
Foto: AP/Scanpix

Pitsburgas „Penguins” ar 2:1 uzvarēja NHL Austrumu konferences fināla septītajā spēlē un attiecīgi arī visā sērijā pret Kristeru Gudļevski un „Lightning”.

Latviešu vārtsargs Kristers Gudļevskis sesto maču pēc kārtas ieņēma rezerves vārtsarga vietu „Lightning” spēles pieteikumā, taču arī šoreiz laukumā neizgāja. Pagājušajā sezonā Gudļevski piemeklēja līdzīgs scenārijs, bet viņa komanda iekļuva Stenlija kausa finālā. Šoreiz tas neizdevās, un Gudļevskim, kurš pēdējoreiz oficiālā spēlē laukumā izgāja 16. aprīlī, sezona beidzot ir oficiāli noslēgusies. Jāatgādina, ka tā bija pēdējā sezona viņa pirmajā līgumā ar „Lighting”, un Gudļevskis kļūs par aizsargātu brīvo aģentu.

Kamēr Gudļevskis palika rezervē, vārtos atkal stājās Andrejs Vasiļevskis, cenšoties aizvest savu komandu līdz uzvarai septītajā spēlē Pitsburgā. „Lightning” papildu motivāciju sniedza kapteiņa Stīvena Stemkosa atgriešanās ierindā pēc ilgāka pārtraukuma, taču viņš nespēja mainīt to, ka „Penguins” jau atkal dominēja uzbrukumā, izdarot divreiz vairāk metienu nekā pretinieki (39:17). Sērijā kopumā „Penguins” izdarīto metienu ziņā uzvarēja ar 269:179.

„Penguins” likumsakarīgi izvirzījās vadībā otrā perioda ievada, kad Braiens Rasts saņēma piespēli slidojumā uzbrukuma zonas vidū un no brīvas metiena pozīcijās izcēlās ar precīzi nogādātu ripu vārtu stūrī. Tampa gan saņēmās atbildei – 30. minūtē jaunais uzbrucējs Džonatans Druāns uzņēmās iniciatīvu un pēc neliela slaloma pretinieku zonā pagriezienā izdarīja veiksmīgu metienu, panākot 1:1.

Taču Pitsburgai vajadzēja tikai pusminūti, lai vadību atgūtu, un šoreiz teicami spēlējošais Vasiļevskis kļūdījās. Pēc ripas rikošeta pret apmali jaunais krievu vārtsargs centās to piespiest pie ledus ar ķērājcimdu, taču nepamanīja, ka ripa tomēr izslīdējusi vārtu priekšā. Pēc sekundes klāt jau bija Rasts, kurš pamanījās trāpīt nelielajā spraugā starp Vasiļevska kājsargu un vārtu stabiņu.

Pitsburga bija atguvusi vadību, kas bija tikai loģiski, ņemot vērā metienu attiecību otrajā periodā – 21:5! Vienā no retajām Tampas iespējām gandrīz izcēlās Stemkoss, taču viņu tomēr apturēja Mets Marejs, „Penguins” jaunais vārtsargs. Trešajā periodā „Lightning” izdevās piedāvāt līdzvērtīgāku spēli un līdz pat pēdējām sekundēm saglabāja intrigu, taču vārtus tomēr neguva un zaudēja 1:2.

Par spēles galveno varoni kļuva 24 gadus vecais uzbrucējs Rasts, kurš iepriekš nebija guvis vārtus 11 mačos pēc kārtas, bet sērijas pēdējās divās spēlēs kopā sameta trīs vārtus. Divas rezultatīvas piespēles šodien Jevgeņijam Malkinam, kamēr „Penguins” atgriezusies Stenlija kausa finālā pirmoreiz kopš 2009. gada, kad tā kļuva par čempioni.

Šī būs piektā reize vēsturē, kad „Penguins” spēlēs Stenlija kausa finālā. Tajā paredzēta cīņa pret Sanhosē „Sharks”, kas savukārt finālu sasniegusi pirmoreiz. Finālsērija sāksies pēc četrām dienām, mājas spēļu priekšrocība tajā piederēs Pitsburgai.

”Penguins”-”Lightning” 2:1 (0:0, 2:1, 0:0)

Vārti: 21:55 Rasts (Kunics, Malkins) 1:0, 29:36 Druāns (Filpula, Hedmans) 1:1, 30:06 Rasts (Lavdžojs, Malkins) 2:1
Metieni: 39:17
Soda minūtes: 6:12
Vārtsargi: Mets Marejs – Andrejs Vasiļevskis

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:42, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tur jau ir sava politika. Kā nekā tur komunisms.
Tupa biznesam tie ķīnieši nav vajadzīgi. Tupa sponsorēšanai no Rus puses arī. Tupa politikai - iespējams.
Te var tikai minēt.
Līdz šim viņi vairāk gājuši praktisko ceļu, ja runā par OS, tad jēdzīgāk ir to naudu ieguldīt visādos tramplīnlēcējos, daiļslidotājos u.t.t. un tad noplūkt medaļu ražu. Hokejā spīd tikai piedalīšanās un cerēšana ka izmuks no divciparu skaitļiem...

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:42, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Ķīna vēl nav pateikusi savas vēlmes par hokeju IIHF, tik pat labi šie var atteikties vai IIHF nedod automātisko vietu OS!
p.s. zini kādus naturalizētos Ķīnas izlasē, kādos citos sporta veidos kaut vai vasaras? šie pirms Pekinas naturalizēja ko? Cik zināms šiem nav tik viegli vispār naturalizēties, ja senči nav bijuši ķīnieši!
Nu ledus kustās arī Ķīnā. China Considers Naturalizing Foreigners to... Kas viņ zin kas vēl notiks līdz OS. Lai saglābtu superlielvalsts tēlu, tur pie vajadzības var pārtaisīt kanādieti par ķīnieti ātri vien

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:44, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ledus kustās arī Ķīnā. China Considers Naturalizing Foreigners to... Kas viņ zin kas vēl notiks līdz OS. Lai saglābtu superlielvalsts tēlu, tur pie vajadzības var pārtaisīt kanādieti par ķīnieti ātri vien
Tieši lai saglabātu šo tēlu, viņi spiež uz medaļu skaitu! No džonsoniem un ivanoviem sakoplektēta hokeja izlase šos par lielvalsti nepadarīs, bet augsta vieta medaļu ieskaitē gan

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:44, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ledus kustās arī Ķīnā. China Considers Naturalizing Foreigners to... Kas viņ zin kas vēl notiks līdz OS. Lai saglābtu superlielvalsts tēlu, tur pie vajadzības var pārtaisīt kanādieti par ķīnieti ātri vien
Nē nu protams, ja sekos pavēle no valsts valdības, tad būs hokeja izlase no ārzemniekiem...tur viss notiek ātri, kā jau komunismā

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:47, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Tieši lai saglabātu šo tēlu, viņi spiež uz medaļu skaitu! No džonsoniem un ivanoviem sakoplektēta hokeja izlase šos par lielvalsti nepadarīs, bet augsta vieta medaļu ieskaitē gan
To jau mēs tagad varam tik minēt, kas viņiem liksies lielāks apkaunojums - piedalīties un kāst visiem, vai būt tam unikālajam gadīumam, kad rīkotājvalsts nespēj nokomplektēt komandu OS galvenajam notikumam. Tas, ka medaļas viņi citur savāks, tas pats par sevi.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:48, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: To jau mēs tagad varam tik minēt, kas viņiem liksies lielāks apkaunojums - piedalīties un kāst visiem, vai būt tam unikālajam gadīumam, kad rīkotājvalsts nespēj nokomplektēt komandu OS galvenajam notikumam. Tas, ka medaļas viņi citur savāks, tas pats par sevi.
Tak viņi nemaz nepiedalīsies hokeja turnīrā? Tāda iespēja ar pastāv...kas ir diezgan reāla, redzot kur viņi rangā atrodas un ja netaisās naturalizēt! Viss vienkārši nav izlases, nav kauna...Ķīnā pat nepamanīs, ka nav hokeja izlases!

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:49, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: To jau mēs tagad varam tik minēt, kas viņiem liksies lielāks apkaunojums - piedalīties un kāst visiem, vai būt tam unikālajam gadīumam, kad rīkotājvalsts nespēj nokomplektēt komandu OS galvenajam notikumam. Tas, ka medaļas viņi citur savāks, tas pats par sevi.
Protams, ka šobrīd ir tikai minējumi, tirdzniecībā šie ir baigie kopētāji, varbūt nokopē un izveido Kanādas izlasi, tik 50x lētāku

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:51, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: To jau mēs tagad varam tik minēt, kas viņiem liksies lielāks apkaunojums - piedalīties un kāst visiem, vai būt tam unikālajam gadīumam, kad rīkotājvalsts nespēj nokomplektēt komandu OS galvenajam notikumam. Tas, ka medaļas viņi citur savāks, tas pats par sevi.
Individuālajos kur viņi var paņemt,viņi tāpat paņems.Censties sākt veidot ko hokejā,tas būs tikai + un ieguldījums nākotnei.
Ja vēl par krievu rubli,tad divtik. Un ja aiz tā stāv vēl arī Ķīnas politika,tad to rubli var papildināt arī ar ķīnas Juaņu,padarot to bildi vēl šerpāku un pilnveidīgāku.
Un ar to Juaņu papildinot var arī krievam smeceri noslaucīt tai politiskajā ringā.Kaut vai tos pašus leģionārus savācot.
Tur var visai interesanti sanākt. Vienas ambīcijas pret otrām.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 13:52, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Protams, ka šobrīd ir tikai minējumi, tirdzniecībā šie ir baigie kopētāji, varbūt nokopē un izveido Kanādas izlasi, tik 50x lētāku
Nu ja. Būs McDaviid, Corsby utt. vietēie SC klonu veidotāi, gan jau varētu šiem sniegt konsultācijas

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:54, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Individuālajos kur viņi var paņemt,viņi tāpat paņems.Censties sākt veidot ko hokejā,tas būs tikai + un ieguldījums nākotnei.
Ja vēl par krievu rubli,tad divtik. Un ja aiz tā stāv vēl arī Ķīnas politika,tad to rubli var papildināt arī ar ķīnas Juaņu,padarot to bildi vēl šerpāku un pilnveidīgāku.
Un ar to Juaņu papildinot var arī krievam smeceri noslaucīt tai politiskajā ringā.Kaut vai tos pašus leģionārus savācot.
KHL bīdītāji gan jau tieši tāpat domā, ka šie pametīs kaulu un ķīnieši pakamps...nu nemaz tā nekožas un ķīnieši negrib savus juaņus ieguldīt KHL

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:55, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Individuālajos kur viņi var paņemt,viņi tāpat paņems.Censties sākt veidot ko hokejā,tas būs tikai + un ieguldījums nākotnei.
Ja vēl par krievu rubli,tad divtik. Un ja aiz tā stāv vēl arī Ķīnas politika,tad to rubli var papildināt arī ar ķīnas Juaņu,padarot to bildi vēl šerpāku un pilnveidīgāku.
Un ar to Juaņu papildinot var arī krievam smeceri noslaucīt tai politiskajā ringā.Kaut vai tos pašus leģionārus savācot.
Tur var visai interesanti sanākt.
Nu kko ievēroamu līdz Os panākt tur ar leģiem pat nav variantu, bet nu vismaz kaut cik cienīgi piedalīties, lai starptautiskā arēnā nav jāblamējas, ka jāatsakās no hoķa turnīra, jo lielā, varenā Ķīna nevar savākt koamndu, to gan var paspēt izdarīt.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:58, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: KHL bīdītāji gan jau tieši tāpat domā, ka šie pametīs kaulu un ķīnieši pakamps...nu nemaz tā nekožas un ķīnieši negrib savus juaņus ieguldīt KHL
To jau mēs īsti nezinām.Ja tas notiks,tad redzēsim,kāda būs tā komanda un cik tajā tiks grūsts. Kādi sastāvi utt.
Ja tur kādi šarikovi skraidīs savākti no VHL,tad skaidrs ka tas vairāk Rus vajadzīgs. Bet ja būs novākta konkurēt spējīga komanda,tad jau ko citu.
Tagad var tikai minēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:02, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: To jau mēs īsti nezinām.Ja tas notiks,tad redzēsim,kāda būs tā komanda un cik tajā tiks grūsts. Kādi sastāvi utt.
Ja tur kādi šarikovi skraidīs savākti no VHL,tad skaidrs ka tas vairāk Rus vajadzīgs. Bet ja būs novākta konkurēt spējīga komanda,tad jau ko citu.
Tagad var tikai minēt.
Mēs nekad neuzzināsim no kurienes nauda nāks, krievi nekad neteiks kā tā viņu nauda, varēsim tikai minēt. Krievi vienmēr uzsver, ka finansējums nav viņu nevienā projektā ārzemēs...lai netracinātu tautu pie sevis! Tur jau tāpat ir diezgan liela opozīcija, ka pašiem klubi daudzi knapi velk dzīvību, a ārzemēs tiek uzturēti klubi!

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:07, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Mēs nekad neuzzināsim no kurienes nauda nāks, krievi nekad neteiks kā tā viņu nauda, varēsim tikai minēt. Krievi vienmēr uzsver, ka finansējums nav viņu nevienā projektā ārzemēs...lai netracinātu tautu pie sevis! Tur jau tāpat ir diezgan liela opozīcija, ka pašiem klubi daudzi knapi velk dzīvību, a ārzemēs tiek uzturēti klubi!
Pēc sastāviem un konkurēt spējas viss būs skaidrs. Ja būs kas līdzīgs Medvešakam,tad zin ka viss turas uz Rus puņķiem un dotācijām.
Ja spēs konkurēt un cīnīties PO,tad zin ka bez Juaņa palīdzības neapgājās.
Sastāvi un rubļa platums visu pateiks priekšā. Krievi tak negrūdīs Ķīnīzerī kā savā SKA. Tas tak saprotami.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:10, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Pēc sastāviem un konkurēt spējas viss būs skaidrs. Ja būs kas līdzīgs Medvešakam,tad zin ka viss turas uz Rus puņķiem un dotācijām.
Ja spēs konkurēt un cīnīties PO,tad zin ka bez Juaņa palīdzības neapgājās.
Sastāvi un rubļa platums visu pateiks priekšā. Krievi tak negrūdīs Ķīnīzerī kā savā SKA. Tas tak saprotami.
Lev tika gāzta krievu nauda, šie līdz finālam tika...Jokerit domā somi sponsorē neko pēc sastāva nepateiksi, attiecīga reģionam attiecīga nauda...čehos vai somos tāds medveščaks interesi neuzturēs
p.s. kaut gan jā Ķīnā pietieks ar Medveščaka līmeņa, tur nav vispār nekādu konkurentu.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:12, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Lev tika gāzta krievu nauda, šie līdz finālam tika...Jokerit domā somi sponsorē neko pēc sastāva nepateiksi, attiecīga reģionam attiecīga nauda...čehos vai somos tāds medveščaks interesi neuzturēs
p.s. kaut gan jā Ķīnā pietieks ar Medveščaka līmeņa, tur nav vispār nekādu konkurentu.
Par Jokerit es tev piekrītu,jo tas ir pilnībā Rus nagos,aiz tā stāv tie paši SKA purni. Par LEV gan nē. Bet nu sava taisnība tev ir..

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:15, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tikko Zaicevs nodeva Radulovu. Laika Monreāla vēlas viņu savās rindās.
Radulovs Monreālā!? Lūk tas būtu cirks!

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:17, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Radulovs Monreālā!? Lūk tas būtu cirks!
Kāpēc ?

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:19, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Par Jokerit es tev piekrītu,jo tas ir pilnībā Rus nagos,aiz tā stāv tie paši SKA purni. Par LEV gan nē. Bet nu sava taisnība tev ir..
LEV sponsorēja un aiz viņiem stāvēja tā pati naftas kompānija, kas tagad sponsorē Spartak un iespējams arī TRTD. Tika dota pavēle aizvākties no turienes...nestāsti pasakas, ka čehi sponsorēja LEV
p.s. vienīgie sponsorē belari savu klubu ar Gazprom piešprici un kazahi paši(par tiem vismazāk ziņu, kas aiz Barys stāv, bet nu pieļauju ka paši kazahi).

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:21, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: LEV sponsorēja un aiz viņiem stāvēja tā pati naftas kompānija, kas tagad sponsorē Spartak un iespējams arī TRTD. Tika dota pavēle aizvākties no turienes...nestāsti paskas, ka čehi sponsorēja LEV
Es neteicu,ka Čehi sponsorēja LEV. Es apšaubīju,ka tajā klubā tika gāzts vairāk,kā tajā pašā RD. Tas arī viss.
Čehi bija pret Rus ekspansiju,jau no sākta gala. Viņu federāciju ieskaitot.
Vienkārši tajā gadā tika novākta veiksmīga blice,tas arī viss.

Rusļiki nemet vairāk par 10 - 15 citroniem ārvalstu klubos.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:24, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Kāpēc ?
Viņa personība un tik pat trakie Monreālas fani? Tur bez jautrības neiztikt

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 14:25, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Es neteicu,ka Čehi sponsorēja LEV. Es apšaubīju,ka tajā klubā tika gāzts vairāk,kā tajā pašā RD. Tas arī viss.
Čehi bija pret Rus ekspansiju,jau no sākta gala. Viņu federāciju ieskaitot.
Vienkārši tajā gadā tika novākta veiksmīga blice,tas arī viss.
Čehu kluba menedžmentā strādāja Sējējs un Pilsētnieks no TRTD, budžets un iespējas divas reizes lielāks bija nekā TRTD...pašu vārdi!

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:26, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Viņa personība un tik pat trakie Monreālas fani? Tur bez jautrības neiztikt
Domāju,ka Radulovam tagad būs liela vēlme aizvērt daudziem skeptiķiem un treneriem pākstis. Lai kurā NHL komandā tas nespēlētu. Domāju kādus 80 punktus tas sezonā savāks. Ja Radulovs ir dornis,tad Znaroks ir divreiz lielāks dornis par viņu. Nepaņemt labāko RW Krievijā uz šodienu,ir jābūt dubult lielam dornim.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:31, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Čehu kluba menedžmentā strādāja Sējējs un Pilsētnieks no TRTD, budžets un iespējas divas reizes lielāks bija nekā TRTD...pašu vārdi!
Tātad,ja divas reizes vairāk iegrūst RD,tie būs KHL finālā ? I don't think so
Ja nu visus LV bāleliņus patriekt no RD,tad iespējams.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:32, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tātad,ja divas reizes vairāk iegrūst RD,tie būs KHL finālā ? I don't think so
Ja nu visus LV bāleliņus patriekt no RD,tad iespējams.
pats atbildēji uz savu jautājumu, ja divreiz lielāku piķi grūstu Rīgas klubā, ne jau Džeriņam un Meijam maksātu divreiz lielākas algas paliktu viena uzbrukuma maiņa, kāds aizsargs un varotčiku tagad vispār nav no Latvijas.
p.s. plus nauda ne visu nosaka hokejā...CSKA tā arī palika bez Gagarina, cik sezonas SKA uz to gāja ar visu lielo piķi?

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:38, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: pats atbildēji uz savu jautājumu, ja divreiz lielāku piķi grūstu Rīgas klubā, ne jau Džeriņam un Meijam maksātu divreiz lielākas algas paliktu viena uzbrukuma maiņa, kāds aizsargs un varotčiku tagad vispār nav no Latvijas.
p.s. plus nauda ne visu nosaka hokejā...CSKA tā arī palika bez Gagarina, cik sezonas SKA uz to gāja ar visu lielo piķi?
Karoče redzēsim. Vēl nav teikts,ka tas Ķīnīzers vispār būs.
Ja būs un kāds tas būs redzēsim. Bet nu tam zilonim tās kājas tāpat neredzēsim.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:39, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Karoče redzēsim. Vēl nav teikts,ka tas Ķīnīzers vispār būs.
Ja būs un kāds tas būs redzēsim. Bet nu tam zilonim tās kājas tāpat neredzēsim.
Nu drīzāk ķīnietis būs nevis zviedrs manuprāt...

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:43, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Nu drīzāk ķīnietis būs nevis zviedrs manuprāt...
Zviedru hokeja federācija bloķē pilnībā visus centienus.
Gribētāji Rus rubli patērēt jau ir daudz. Bet federācija ir kategoriski pret.
Līdz ar to visi centieni vējā.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:47, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Domāju,ka Radulovam tagad būs liela vēlme aizvērt daudziem skeptiķiem un treneriem pākstis. Lai kurā NHL komandā tas nespēlētu. Domāju kādus 80 punktus tas sezonā savāks. Ja Radulovs ir dornis,tad Znaroks ir divreiz lielāks dornis par viņu. Nepaņemt labāko RW Krievijā uz šodienu,ir jābūt dubult lielam dornim.
Man kkā vienalga par krievu likstām, bet, ja Radu Monreālā nebūs paraugpilsonis, kam vismaz šobrīd ir grūti noticēt, tad viņam tur jautri ies, jo hajs ap Habiem tur nereāls.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:53, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Zviedru hokeja federācija bloķē pilnībā visus centienus.
Gribētāji Rus rubli patērēt jau ir daudz. Bet federācija ir kategoriski pret.
Līdz ar to visi centieni vējā.
Finanšu nomāktu zviedru klubu ar neizdodas nopirkt, lai sāktu spēli kā Jokerit...zviedri pagaidām ciets rieksts krieviem tāpēc tā vēlme tur tikt ir nenormāli liela visādiem ceļiem, pat caur Luksemburgu

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:55, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Man kkā vienalga par krievu likstām, bet, ja Radu Monreālā nebūs paraugpilsonis, kam vismaz šobrīd ir grūti noticēt, tad viņam tur jautri ies, jo hajs ap Habiem tur nereāls.
Ja būs paša vēlme spēlēt Monreālā tad spēlēs...Nešvila bija viņam pofig. CSKA un Salavatā šis jau spēlēja un uzvedība bija normas robežās! domāju, ka sis brauc ko sasniegt tur nevis vienkārši laiku nosist!

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:56, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Finanšu nomāktu zviedru klubu ar neizdodas nopirkt, lai sāktu spēli kā Jokerit...zviedri pagaidām ciets rieksts krieviem tāpēc tā vēlme tur tikt ir nenormāli liela visādiem ceļiem, pat caur Luksemburgu
Klubu viņi jau sen varēja nopirkt,tikai jēga ? Ja federācija liedz dalību.
Klubi jau rindā sastātos. Tāpēc arī jādomā shēmas caur Luksemburgu.
Arī ar visu to shēmu tā kluba nebūs,jau tika paziņots.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:58, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Klubu viņi jau sen varēja nopirkt,tikai jēga ? Ja federācija liedz dalību.
Klubi jau rindā sastātos. Tāpēc arī jādomā shēmas caur Luksemburgu.
Arī ar visu to shēmu tā kluba nebūs,jau tika paziņots.
Nu somi bija pret ar līdz brīdim, kamēr Jokerit nenopirka un caur to klubu piespieda somus...
p.s. nezinu vai rinada stāv uz pirkšanu, tikai baumas esmu lasījis, nevis īpašnieku runas, ka krievi nepērk klubu!

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:59, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Ja būs paša vēlme spēlēt Monreālā tad spēlēs...Nešvila bija viņam pofig. CSKA un Salavatā šis jau spēlēja un uzvedība bija normas robežās! domāju, ka sis brauc ko sasniegt tur nevis vienkārši laiku nosist!
Jautājums,cik ilgi viņa pietiks tiem cēlajiem nolūkiem. Ja jau KHL viņš spēj nokaitināt,tad NHL tas var beigties krietni ātrāk.
Viņam būs visai pagrūti pielāgoties un ierāmēties tajos NHL uzvedības rāmjos un normās.
Viņš apvieno neapvienojamo sevī. Milzīgu talantu ar cīņas sparu + visas tās negatīvās rakstura īpašības.
Spēles ziņā man nav ne mazāko bažu ka viņš būs jebkura NHL kluba līderis,bet uzvedības ziņā gan.