Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Bļugera "Penguins" pietiek ar vieniem vārtiem uzvarai pār "Bruins"

Tomass Neuss Lucs
Tomass Neuss Lucs

Bļugera "Penguins" pietiek ar vieniem vārtiem uzvarai pār "Bruins"
Teodors Bļugers. Foto:nhl.com

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) pēc Latvijas laika otro vakara spēli divās dienās aizvadījusi latviešu centra uzbrucēja Teodora Bļugera pārstāvētā Pitsburgas “Penguins”, kas šīs dienas spēlē ar minimālu rezultātu 1:0 pārspēja sev neērto Bostonas “Bruins”, izcīnot ceturto uzvaru pēc kārtas.

26 gadus vecais latviešu hokejists Teodors Bļugers arī šajā spēlē darbojās trešajā virknējumā kopā ar Zeku Astonu Rīsu un Kasperi Kapanenu, laukumā atrodoties 13 minūtes un 58 sekundes, izceļoties ar vienu spēka paņēmienu, diviem metieniem pa vārtiem, 60% uzvarētu iemetienu, kā arī nopelnot neitrālu lietderības koeficientu.

Līdz šim abu komandu savstarpējos mačos labāk bija veicies Bostonai, kas sešās spēlēs uzvarējusi četreiz. Šīs dienas spēles pirmajā periodā bija vērojama abu komandu līdzīga spēkošanās. Labas vārtu gūšanas iespējas bija gan “Bruins”, gan “Penguins” hokejistiem, kuras gan palika nerealizētas. Arī latvietim Bļugeram bija iespēja izcelties- perioda vidū viņš gar laukuma malu izrāvās pretuzbrukumā, bet, metot ar nūjas neērto pusi, pārspēt Bostonas vārtu vīru nespēja.

Arī otrajā periodā uz rezultāta tablo saglabājās bez vārtu neizšķirts. Šajā periodā iniciatīvu nedaudz pārņēma pingvīni, izdarot vairākus bīstamus metienus, tomēr arī “Bruins” atbildi parādā nepalika, ik pa brīdim apdraudot Pitsburgas vārtus.

Spēles noslēdzošo trešdaļu aktīvāk iesāka Pitsburga, un tas beidzot vainagojās ar vārtu guvumu- neapstādinot ripu un triecot to zem vārtu pārliktņa, perioda piektajā minūtē izcēlās “Penguins” otrs rezultatīvākais spēlētājs Džeiks Gencels. Šajā periodā viena laba iespēja izcelties, izslidojot no aizvārtes, bija arī Bļugeram, bet tā palika neizmantota. Pēcāk Teodors arī atdeva izcilu piespēli savam maiņas partnerim, un arī šī epizode netika noslēgta ar vārtu guvumu. “Bruins” cerības atspēlēties saruka pusotru minūti pirms spēles beigām, kad tika nopelnīts pirmais noraidījums spēlē, līdz ar to spēle noslēdzās ar minimālu pingvīnu uzvaru ar 1:0.

Teicamu spēli aizvadīja abu komandu vārtsargi- “Penguins” vārtsargs Tristans Džerijs atvairīja visus 30 metienus, bet Bostonas vārtu vīrs Džeremijs Svejmens atvairīja 28 no 29 metieniem. Pitsburga atgriezās Austrumu divīzijas līderpozīcijā. Naktī uz trešdienu “Penguins” atkārtoti spēkosies ar “Bruins”.

NHL regulārā sezona, 25. un 26. aprīlis

Laiks/Rez.SpēleLaiks/Rez.Spēle
1:0Penguins - Bruins1:00Rangers - Sabres
1:00Flyers - Devils2:00Lightning - Blue Jackets

NHL kopvērtējums

Centrālā div.SPAustrumu div.SPZiemeļu div.SPRietumu div.SP
Hurricanes4768Penguins4967Maple Leafs4865Golden Knights4770
Panthers4967Capitals4866Jets4757Avalanche4566
Lightning4764Islanders4863Oilers4556Wild4765
Predators4954Bruins4760Canadiens4649Coyotes4847
Stars4752Rangers4854Flames4745Blues4546
Blackhawks4849Flyers4749Canucks4141Sharks4741
Red Wings5042Devils4734Senators4838Kings4540
Blue Jackets4939Sabres4833Ducks4835

Izmantotie resursi:
https://www.nhl.com/

1 2 43 komentāri

     [+] [-]

, 2021-04-26 02:14, pirms 4 gadiem
spēle gandrīz bez noraidījumiem

  +2 [+] [-]

, 2021-04-26 02:48, pirms 4 gadiem
Pingvīni jau pirmie divīzijā!!! Un tev vel stāstīja, ka pingvīniem lielā pārbūve priekšā!!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-26 06:06, pirms 4 gadiem
EUcerin, vakar pie raksta par Pitsburgas uzvaru, Miņina kungs jau izstāstīja, ka viņu vieta tabulā ir loğiska, bet uz SC nav dižu cerību. Es gan tā nedomāju, bet dzīvosim - redzēsim.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-26 07:20, pirms 4 gadiem
Ka var nebut dizu ceribu pirmajai komandai divizija? Dizu ceribu nav buffalo un jackets

     [+] [-]

, 2021-04-26 08:55, pirms 4 gadiem
EUcerin rakstīja: Pingvīni jau pirmie divīzijā!!! Un tev vel stāstīja, ka pingvīniem lielā pārbūve priekšā!!
Tas neizslēdz to, ka pārbūve ir priekšā, kas,visdrīzāk, būs ĻOTI nesmuka. Taču tagad šamie, sezonas vidū nomainījuši GM, t.i.,gan jau, ka Razerfordam bija cits redzējums par PIT nākotni, iet uz visu banku un mēģina uzspiest no saviem līderiem pēdējo.

  -6 [+] [-]

, 2021-04-26 09:46, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Ka var nebut dizu ceribu pirmajai komandai divizija? Dizu ceribu nav buffalo un jackets
Pirmā komanda viņi uz šo brīdi ir ar vienu vairāk nospēlētu maču nekā WSH.
Pēc gūto punktu procenta PIT ir dalītā 7. vietā līgā. Nemaz nerunājot, ka pati divīzija, kurā šamie cīnās ir... tāda - nekāda.

NJD un BUF - divas līgas vājākās komandas (ok, šobrīd vēl ANA pievienojās, bet lietas būtību nemaina).
BOS un PHI - underachievers, t.i., šogad spēlē sliktāk kā pirms gada (sevišķi PHI).

Paliek WSH, kas turpina savā līmenī, NYR, kam arī nekas baigi nav mainījies, tikai viņi nav īsti PO komanda arī šogad un PIT ar NYI, kuri spēlē mazliet labāk kā pirms gada.

Statistiski - PIT šogad ir ļoti viduvēja komanda. OK, uzbrukumā, varbūt, spēlējot pret BUF, NJD un PHI, viņi ciparus ir savākuši, taču overall - nav tai komandai kāda vismaz viena spēcīga argumenta, lai cerētu uz ilgu PO turnīru.

Tāpēc vismaz man ir ļoti lielas šaubas vai tieši PIT būs tā komanda, kas pēc divām pirmajām PO kārtām (kas notiek ar tiem pašiem divīzijas pretiniekiem) būs tā, kas pārstāvēs divīziju "izejot no sava pagalma".

  +4 [+] [-]

, 2021-04-26 10:17, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmā komanda viņi uz šo brīdi ir ar vienu vairāk nospēlētu maču nekā WSH.
Pēc gūto punktu procenta PIT ir dalītā 7. vietā līgā. Nemaz nerunājot, ka pati divīzija, kurā šamie cīnās ir... tāda - nekāda.

NJD un BUF - divas līgas vājākās komandas (ok, šobrīd vēl ANA pievienojās, bet lietas būtību nemaina).
BOS un PHI - underachievers, t.i., šogad spēlē sliktāk kā pirms gada (sevišķi PHI).

Paliek WSH, kas turpina savā līmenī, NYR, kam arī nekas baigi nav mainījies, tikai viņi nav īsti PO komanda arī šogad un PIT ar NYI, kuri spēlē mazliet labāk kā pirms gada.

Statistiski - PIT šogad ir ļoti viduvēja komanda. OK, uzbrukumā, varbūt, spēlējot pret BUF, NJD un PHI, viņi ciparus ir savākuši, taču overall - nav tai komandai kāda vismaz viena spēcīga argumenta, lai cerētu uz ilgu PO turnīru.

Tāpēc vismaz man ir ļoti lielas šaubas vai tieši PIT būs tā komanda, kas pēc divām pirmajām PO kārtām (kas notiek ar tiem pašiem divīzijas pretiniekiem) būs tā, kas pārstāvēs divīziju "izejot no sava pagalma".
Rietumos, šarki, pīles un LAK ir nopietna konkurence, kas neļauj Vegasai, lavīnām un kā pa brīnumu arī Minesotai lasīt punktus?
Otava nu jau tiek pieskaitīta pie spēcīgām vienībām?
Kolumbusa un Detroita ir nopietns pārbaudījums pantērām un Karolīnai?

     [+] [-]

, 2021-04-26 11:11, pirms 4 gadiem
Bļuģeram tikai trīs punkti līdz pirmajam kausam. Regulārā čempionāta čempions. Stenlija kauss vēl tālu(play offs).

  +1 [+] [-]

, 2021-04-26 11:40, pirms 4 gadiem
EUcerin rakstīja: Pingvīni jau pirmie divīzijā!!! Un tev vel stāstīja, ka pingvīniem lielā pārbūve priekšā!!
Vajadzēs pārbūvi. Projām Krosbiju vai Malkinu. Paliks Bļuģers. Bļuģers ir uzvarošs.

     [+] [-]

, 2021-04-26 11:47, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Rietumos, šarki, pīles un LAK ir nopietna konkurence, kas neļauj Vegasai, lavīnām un kā pa brīnumu arī Minesotai lasīt punktus?
Otava nu jau tiek pieskaitīta pie spēcīgām vienībām?
Kolumbusa un Detroita ir nopietns pārbaudījums pantērām un Karolīnai?
Zin, kas interesanti - tieši Rietumos jau ir zināmas 3 no 4 PO komandām. Tāpēc, jā, tur arī konkurences līmenis ir šāds-tāds.

Otava ir vārga, taču Ziemeļu divīzijā viņi ir vieni tādi. No pārējām tikai CGY ir sub-.500 un arī - .479, kas, tomēr liek domāt, ka "visi var uzvarēt visus".

Cik lieli pretinieki DET ir CAR? Savstarpējās spēlēs DET šosezon ir vadībā pret CAR ar 4:3, turklāt trīs uzvaras pēc kārtas. Pret FLA bilance nav tik laba, taču 2 uzvaras, 2 zaudējumi pagarinājumā, 4 zaudējumi. Taču teikt, ka DET nav konkurētspējīgi, nez vai var.

Tie paši BUF un NJD pret PIT ir gājis DAUDZ sliktāk (pret abām kopā komandām - 11 uzvaras 14 mačos).

CBJ - tos pašus TBL 3-3-2, tb ļoti līdzīgi, pret FLA ir sliktāk, jā, jo viena uzvara tikai, taču vēl 2 spēles zaudētas OT. Pret CAR - 3-3-1, ta ka galīgi nav tā, ka "na izi" uzvar Karolīna.

     [+] [-]

, 2021-04-26 11:57, pirms 4 gadiem
fagcentrs rakstīja: spēle gandrīz bez noraidījumiem
Vārtsargi ļoti labi Pitsburgai un Bruins. 1-0. Varbūt Pitsburgas vārtsargu uz Blue Jakets. Lai tie spēlē ar trim vārtsargiem. Merzļikins, Korpisalo un Pitsburgas pamatvārtsargs.

     [+] [-]

, 2021-04-26 12:09, pirms 4 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Vārtsargi ļoti labi Pitsburgai un Bruins. 1-0. Varbūt Pitsburgas vārtsargu uz Blue Jakets. Lai tie spēlē ar trim vārtsargiem. Merzļikins, Korpisalo un Pitsburgas pamatvārtsargs.
Pēdējās dienās tiek runāts, ka Korpisalo ar kaut kādu "piekabi" (drafta izvēlēm, kuru CBJ pašlaik ir daudz) varētu tikt aizmainīts uz BUF pret Aikelu.

Kāpēc CBJ Aikels es saprotu, bet priekš kam BUF Korpisalo, tas gan ir tāds neatbildēts jautājums. Ja nu tikai tāpēc, ka Ulmarkam negrib maksāt un sarēķinājuši, ka Korpisalo būs lētāks + Lukonenu "audzinās".

     [+] [-]

, 2021-04-26 12:14, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pēdējās dienās tiek runāts, ka Korpisalo ar kaut kādu "piekabi" (drafta izvēlēm, kuru CBJ pašlaik ir daudz) varētu tikt aizmainīts uz BUF pret Aikelu.

Kāpēc CBJ Aikels es saprotu, bet priekš kam BUF Korpisalo, tas gan ir tāds neatbildēts jautājums. Ja nu tikai tāpēc, ka Ulmarkam negrib maksāt un sarēķinājuši, ka Korpisalo būs lētāks + Lukonenu "audzinās".
Grib tikt prom no Aikela. Ar to nekas Sabres nesanāk. Kaut kas jāņem, CBJ viens vārtsargs lieks. Sabres somu komanda. Daudz somu. Klāt ņems vēl Korpasalio.

  +5 [+] [-]

, 2021-04-26 12:23, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmā komanda viņi uz šo brīdi ir ar vienu vairāk nospēlētu maču nekā WSH.
Pēc gūto punktu procenta PIT ir dalītā 7. vietā līgā. Nemaz nerunājot, ka pati divīzija, kurā šamie cīnās ir... tāda - nekāda.

NJD un BUF - divas līgas vājākās komandas (ok, šobrīd vēl ANA pievienojās, bet lietas būtību nemaina).
BOS un PHI - underachievers, t.i., šogad spēlē sliktāk kā pirms gada (sevišķi PHI).

Paliek WSH, kas turpina savā līmenī, NYR, kam arī nekas baigi nav mainījies, tikai viņi nav īsti PO komanda arī šogad un PIT ar NYI, kuri spēlē mazliet labāk kā pirms gada.

Statistiski - PIT šogad ir ļoti viduvēja komanda. OK, uzbrukumā, varbūt, spēlējot pret BUF, NJD un PHI, viņi ciparus ir savākuši, taču overall - nav tai komandai kāda vismaz viena spēcīga argumenta, lai cerētu uz ilgu PO turnīru.

Tāpēc vismaz man ir ļoti lielas šaubas vai tieši PIT būs tā komanda, kas pēc divām pirmajām PO kārtām (kas notiek ar tiem pašiem divīzijas pretiniekiem) būs tā, kas pārstāvēs divīziju "izejot no sava pagalma".
Nezinu kāpēc,bet Juris laikam necieš "pingvīnus'.Gan pirms sezonas un arī tagad uzskata Pitsburgu par viduvēju komandu.Redz Vašingtona spēle savā līmenī.Nesaprotu tikai,kādā?Acīm redzot arī viduvējā,jo Pitsburgu un Vašingtonu šķir tikai viens punkts un spēlē ar vieniem un tiem pašiem pretiniekiem visu sezonu.Austrumu divīzijā četrnieks būtībā skaidrs,neticu ,ka reindžeri spēs iejaukties. Tātad,varētu komandas sākt izvēlēties pretiniekus,un tāpēc grūti prognozēt cīņas iznākumu par pirmām četrām vietām.Visu pie vietas noliks izslēgšanas spēles.Tad arī redzēsim,kas ir kas.Kura viduvēja komanda un kura savā līmenī

  +3 [+] [-]

, 2021-04-26 12:24, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin, kas interesanti - tieši Rietumos jau ir zināmas 3 no 4 PO komandām. Tāpēc, jā, tur arī konkurences līmenis ir šāds-tāds.

Otava ir vārga, taču Ziemeļu divīzijā viņi ir vieni tādi. No pārējām tikai CGY ir sub-.500 un arī - .479, kas, tomēr liek domāt, ka "visi var uzvarēt visus".

Cik lieli pretinieki DET ir CAR? Savstarpējās spēlēs DET šosezon ir vadībā pret CAR ar 4:3, turklāt trīs uzvaras pēc kārtas. Pret FLA bilance nav tik laba, taču 2 uzvaras, 2 zaudējumi pagarinājumā, 4 zaudējumi. Taču teikt, ka DET nav konkurētspējīgi, nez vai var.

Tie paši BUF un NJD pret PIT ir gājis DAUDZ sliktāk (pret abām kopā komandām - 11 uzvaras 14 mačos).

CBJ - tos pašus TBL 3-3-2, tb ļoti līdzīgi, pret FLA ir sliktāk, jā, jo viena uzvara tikai, taču vēl 2 spēles zaudētas OT. Pret CAR - 3-3-1, ta ka galīgi nav tā, ka "na izi" uzvar Karolīna.
Es zinu, taču NHL ir viena interesanta tendence, kas iezīmējās jau n-tos gadus (neskaitot 70 un 80, kur bija izteikti līderi, kas masēja pārējos). Visi var uzvarēt visus - īstermiņā. Ilgtermiņā, jā mēs redzam turnīra tabulu, kas atspoguļo sezonā iespēto, bet no mača uz maču NAV izteikti autsaideri. To pierāda arī Tevis minētais komentārā un to pierāda, ka arī 8. vieta sezonā, var uzvarēt Lordu Stenliju (tā pati Pitsburga nesenā pagātnē).

Nesaku, ka tieši PIT izies kā divīzijas pārstāve - pats par to brīnīšos, bet teikt, ka tai ir maz iespēju - muļķīgi. Un teikt, ka Austrumos ir maza konkurence - vēl muļķīgāķ. Tieši Austrumu komandas biežāk visbiežākāš SC pārstāves, pie tam, katru sezonu..
2020 (sākot ar pirmo raundu, nevis kvalifikācijas kārtu) - 4+2+1+0(čempioni TBL)
2019 - 4+2+1+1 (Bostona runner-up)
2018 - 5+3+1+1 (čempioni WSH)
2017 - 4+3+1+1 (čempioni PIT).

Salīdzinot pārējām:
Kanādas divīzijas komandām -
17 - 5+2+1+0
18 - 2+1+1+0
19 - 3+0+0+0
20 - 3+1+0+0
Centrālajai
17 - 3+1+1+1 (NSH runner-up)
18 - 3+2+1+0
19 - 5+3+1+0
20 - 5+2+2+2 (2 divīzijas komandas finālā)
Rietumu:
17 - 4+2+1+0
18 - 6+2+1+1 (VGK runner-up)
19 - 4+3+2+1 (STL čempioni)
20 - 4+2+1+0

Ja, mēs atmetam visu kiš miš, kas ir bijis NHL pēdējos gados, ar Vegasas, uzreiz kā playoff pretendentes parādīšanos, divīziju maiņu komandām un COVID 19 ietekmi, tad tāpat sanāk, ka spēcīgākās komandas, pēdējo 4 gadu nogrieznī nāk tieši no austrumiem.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-26 12:40, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Nezinu kāpēc,bet Juris laikam necieš "pingvīnus'.Gan pirms sezonas un arī tagad uzskata Pitsburgu par viduvēju komandu.Redz Vašingtona spēle savā līmenī.Nesaprotu tikai,kādā?Acīm redzot arī viduvējā,jo Pitsburgu un Vašingtonu šķir tikai viens punkts un spēlē ar vieniem un tiem pašiem pretiniekiem visu sezonu.Austrumu divīzijā četrnieks būtībā skaidrs,neticu ,ka reindžeri spēs iejaukties. Tātad,varētu komandas sākt izvēlēties pretiniekus,un tāpēc grūti prognozēt cīņas iznākumu par pirmām četrām vietām.Visu pie vietas noliks izslēgšanas spēles.Tad arī redzēsim,kas ir kas.Kura viduvēja komanda un kura savā līmenī
Jā, man mājās stāv pingvīna woodoo lelle, kuru tad es arī... izmantoju, lai ieriebtu Pitsburgas komandai.

WSH līmenis - 68.8% punktu. Pirms gada bija 65.2% (+3.6%). Triju iepriekšējo sezonu kontekstā - 64.2%. Tāpēc, jā, man tas liek domāt, ka tas ir viņu līmenis.

PIT - 68.4% šogad, 62.3% pirms gada (+5.1%). Tas savukārt liek domāt, ka no kovidsezonas izmaiņām PIT, tomēr, ir ieguvusi kaut kādus labumus.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-26 12:48, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pēdējās dienās tiek runāts, ka Korpisalo ar kaut kādu "piekabi" (drafta izvēlēm, kuru CBJ pašlaik ir daudz) varētu tikt aizmainīts uz BUF pret Aikelu.

Kāpēc CBJ Aikels es saprotu, bet priekš kam BUF Korpisalo, tas gan ir tāds neatbildēts jautājums. Ja nu tikai tāpēc, ka Ulmarkam negrib maksāt un sarēķinājuši, ka Korpisalo būs lētāks + Lukonenu "audzinās".
Šodien Bļuģers nav rezultatīvs. Tā varētu Bļuģeru pret Aikelu.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-26 12:49, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Es zinu, taču NHL ir viena interesanta tendence, kas iezīmējās jau n-tos gadus (neskaitot 70 un 80, kur bija izteikti līderi, kas masēja pārējos). Visi var uzvarēt visus - īstermiņā. Ilgtermiņā, jā mēs redzam turnīra tabulu, kas atspoguļo sezonā iespēto, bet no mača uz maču NAV izteikti autsaideri. To pierāda arī Tevis minētais komentārā un to pierāda, ka arī 8. vieta sezonā, var uzvarēt Lordu Stenliju (tā pati Pitsburga nesenā pagātnē).

Nesaku, ka tieši PIT izies kā divīzijas pārstāve - pats par to brīnīšos, bet teikt, ka tai ir maz iespēju - muļķīgi. Un teikt, ka Austrumos ir maza konkurence - vēl muļķīgāķ. Tieši Austrumu komandas biežāk visbiežākāš SC pārstāves, pie tam, katru sezonu..
2020 (sākot ar pirmo raundu, nevis kvalifikācijas kārtu) - 4+2+1+0(čempioni TBL)
2019 - 4+2+1+1 (Bostona runner-up)
2018 - 5+3+1+1 (čempioni WSH)
2017 - 4+3+1+1 (čempioni PIT).

Salīdzinot pārējām:
Kanādas divīzijas komandām -
17 - 5+2+1+0
18 - 2+1+1+0
19 - 3+0+0+0
20 - 3+1+0+0
Centrālajai
17 - 3+1+1+1 (NSH runner-up)
18 - 3+2+1+0
19 - 5+3+1+0
20 - 5+2+2+2 (2 divīzijas komandas finālā)
Rietumu:
17 - 4+2+1+0
18 - 6+2+1+1 (VGK runner-up)
19 - 4+3+2+1 (STL čempioni)
20 - 4+2+1+0

Ja, mēs atmetam visu kiš miš, kas ir bijis NHL pēdējos gados, ar Vegasas, uzreiz kā playoff pretendentes parādīšanos, divīziju maiņu komandām un COVID 19 ietekmi, tad tāpat sanāk, ka spēcīgākās komandas, pēdējo 4 gadu nogrieznī nāk tieši no austrumiem.
Es neesmu pārliecināts cik ticami uz šo sezonu var attiecināt iepriekšējo 4 gadu datus, bet par visu pārējo - stāsts ir nevis par Austrumiem kā tādiem (vispār nesaprotu kāpēc tie tika iepīti), bet konkrēto šīs sezonas divīziju un pretiniekiem konkrēti šajā sezonā.

Un, nu, lai interesantāka vārīšanās - pēdējās 2 reizēs kad PIT ir uzvarējuši savā divīzijā viņi nav tikuši tālāk par otro PO kārtu, pēdējās trīs PO sezonās - tā pat.

Izredzes? Protams, ka VISĀM komandām, kuras ir PO ir kaut kādas izredzes. Taču PIT nav PO komanda. Varbūt, kad savāks sastāvā visus labākos kaut kas mainīsies, bet tā - viņiem, kā jau minēju, nav nekādu neapšaubāmu argumentu diskusijā par SC.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-26 13:06, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es neesmu pārliecināts cik ticami uz šo sezonu var attiecināt iepriekšējo 4 gadu datus, bet par visu pārējo - stāsts ir nevis par Austrumiem kā tādiem (vispār nesaprotu kāpēc tie tika iepīti), bet konkrēto šīs sezonas divīziju un pretiniekiem konkrēti šajā sezonā.

Un, nu, lai interesantāka vārīšanās - pēdējās 2 reizēs kad PIT ir uzvarējuši savā divīzijā viņi nav tikuši tālāk par otro PO kārtu, pēdējās trīs PO sezonās - tā pat.

Izredzes? Protams, ka VISĀM komandām, kuras ir PO ir kaut kādas izredzes. Taču PIT nav PO komanda. Varbūt, kad savāks sastāvā visus labākos kaut kas mainīsies, bet tā - viņiem, kā jau minēju, nav nekādu neapšaubāmu argumentu diskusijā par SC.
Nu tika iepīti, jo Tu komentāros minēji, ka PIT ir bijis vieglāk salasīt punktus pret BUF un NJD, tad jau tālāk pats redzi kur aizgāja..

Par to jau stāsts - esi pirmais regulārajā, vai ielec pēdējā vagonā - nav svarīgi, jo NHL izsist viens otru var, gandrīz ikviens. To plejofi ir vairākkārt parādījušī, tāpēc kaut ko prognozēt ir grūti. Tīri tikai procentuāli izrēķināt, pēc veikuma regulārajā, esošajām/nēesošajām traumām un konkrētu bilanci pret pretinieku, bet tā ir tukša statistika, līdz ar to, par tās leģitimitāti vienmēr varēs strīdēties!

Atkal nepiekrītu - Kura tad ir izteikta playoff komanda? Pēc kādiem (subjektīviem kritērijiem) Tu to tikko izdomāji? Pagājušās sezonas izgāšanās pret MTL? Krosbija vecums? Malkina aizsvīdušais režģīs? Vai varbūt vārtsargi caurumi?

Iedod man pretendentus un argumentus! Ne izzīstus no zila pirksta.

Piebildīšu, nevienam šobrīd nav neapšāubāmu argumentu diskusijā par SC. Ir tikai pretendenti un procentuālas (subjektīvi rēķinātas) iespējas

     [+] [-]

, 2021-04-26 13:17, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es neesmu pārliecināts cik ticami uz šo sezonu var attiecināt iepriekšējo 4 gadu datus, bet par visu pārējo - stāsts ir nevis par Austrumiem kā tādiem (vispār nesaprotu kāpēc tie tika iepīti), bet konkrēto šīs sezonas divīziju un pretiniekiem konkrēti šajā sezonā.

Un, nu, lai interesantāka vārīšanās - pēdējās 2 reizēs kad PIT ir uzvarējuši savā divīzijā viņi nav tikuši tālāk par otro PO kārtu, pēdējās trīs PO sezonās - tā pat.

Izredzes? Protams, ka VISĀM komandām, kuras ir PO ir kaut kādas izredzes. Taču PIT nav PO komanda. Varbūt, kad savāks sastāvā visus labākos kaut kas mainīsies, bet tā - viņiem, kā jau minēju, nav nekādu neapšaubāmu argumentu diskusijā par SC.
Bet, ja Bļuģers šosezon grib izcīnīt Stenlija kausu. Varbūt daudz kas var mainīties.

     [+] [-]

, 2021-04-26 13:24, pirms 4 gadiem
Bija zaudējums 2-4 Sabres. Intervijā Bļuģers komanda nav motivēta, bet viņš ir motivēts, guva vārtus. Tagad ir jauni Pitsburgas Pingvīni. Bļuģers ir ļoti motivēts. Līdz ar ko iespējams pēdejo četru gadu Pitsburgas statistika neder.

     [+] [-]

, 2021-04-26 13:51, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Nu tika iepīti, jo Tu komentāros minēji, ka PIT ir bijis vieglāk salasīt punktus pret BUF un NJD, tad jau tālāk pats redzi kur aizgāja..

Par to jau stāsts - esi pirmais regulārajā, vai ielec pēdējā vagonā - nav svarīgi, jo NHL izsist viens otru var, gandrīz ikviens. To plejofi ir vairākkārt parādījušī, tāpēc kaut ko prognozēt ir grūti. Tīri tikai procentuāli izrēķināt, pēc veikuma regulārajā, esošajām/nēesošajām traumām un konkrētu bilanci pret pretinieku, bet tā ir tukša statistika, līdz ar to, par tās leģitimitāti vienmēr varēs strīdēties!

Atkal nepiekrītu - Kura tad ir izteikta playoff komanda? Pēc kādiem (subjektīviem kritērijiem) Tu to tikko izdomāji? Pagājušās sezonas izgāšanās pret MTL? Krosbija vecums? Malkina aizsvīdušais režģīs? Vai varbūt vārtsargi caurumi?

Iedod man pretendentus un argumentus! Ne izzīstus no zila pirksta.

Piebildīšu, nevienam šobrīd nav neapšāubāmu argumentu diskusijā par SC. Ir tikai pretendenti un procentuālas (subjektīvi rēķinātas) iespējas
Nu, ja vieglie punkti ir pret BUF un NJD, tad... tie ir pret BUF un NJD, ne visu bijušo EC. Tāpēc nez, man tie ceļi ir neizdibināmi.

Par tiem PO argumentiem - komandai ir jābūt ar kādu neapšaubāmu "spēles līniju" (pārējiem spēles elementiem esot virs līgas vidējā) - labu uzbrukumu vai aizsardzību, labu vārtsarga spēli utt. Tā pat vispār var nebūt kāda no galvenajām spēles līnijām, bet kāda spēcīga spēles iezīme (piem., spēja atspēlēties). Otrkārt, komandai vajag PO pieredzi un vēlams kaut cik veiksmīgu. Vajag arī individuālos līderus-raksturpersonāžus.

Kādi varianti?
Vegasa, Kolorado - acīmredzami kandidāti. Viņiem katrā no iepriekšminētajiem punktiem ir savi argumenti (apstiprinošo statistiku ar vari pameklēt, taču, vari ticēt, tur viss ir ok). Kolorado jau pirms gada bija TOP komanda, tikai savainojumu dēļ netika konferences finālā. Vegasa konferences finālā spēlēja.
Kaut kur tur pat ir arī Tampa. Karolīnai būtu jāsper nākošais solis, jo pirms gada viņi, lai arī pat tīri ok spēlēja, piekāpās BOS, bet šogad ir labāki. NYI, kas pirms gada bija finālisti EC - viņus nenorakstītu, taču, lai vai cik laba būtu viņu aizsardzība, uzbrukums ir diezgan viduvējs un tas šamiem arī bija klupšanas akmens pirms gada.
WSH ir pretējs stāsts - jaudīgs uzbrukums un, šķiet, viena no sliktākajām aizsardzībām pašreizējo PO zonas komandu konkurencē.

Ar Kanādas komandām ir mazliet grūtāk, jo tur orientieru nav baigi daudz un, ļoti iespējams, ka viņi savā starpā tik ļoti būs izsitušies, ka mačiem par SC viņiem jau nebūs spēka.

Tas, protams, ir skatoties pēc iepriekš minētajiem punktiem, neņemot vērā SC izspēles kārtību. Reāli - šīs sezonas izspēles formāts paredz to, ka ne visas patiesi TOP komandas tiks līdz SC pusfinālam (COL/VGK, piem.) un tas jau ir pavisam cits stāsts.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-26 14:13, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, ja vieglie punkti ir pret BUF un NJD, tad... tie ir pret BUF un NJD, ne visu bijušo EC. Tāpēc nez, man tie ceļi ir neizdibināmi.

Par tiem PO argumentiem - komandai ir jābūt ar kādu neapšaubāmu "spēles līniju" (pārējiem spēles elementiem esot virs līgas vidējā) - labu uzbrukumu vai aizsardzību, labu vārtsarga spēli utt. Tā pat vispār var nebūt kāda no galvenajām spēles līnijām, bet kāda spēcīga spēles iezīme (piem., spēja atspēlēties). Otrkārt, komandai vajag PO pieredzi un vēlams kaut cik veiksmīgu. Vajag arī individuālos līderus-raksturpersonāžus.

Kādi varianti?
Vegasa, Kolorado - acīmredzami kandidāti. Viņiem katrā no iepriekšminētajiem punktiem ir savi argumenti (apstiprinošo statistiku ar vari pameklēt, taču, vari ticēt, tur viss ir ok). Kolorado jau pirms gada bija TOP komanda, tikai savainojumu dēļ netika konferences finālā. Vegasa konferences finālā spēlēja.
Kaut kur tur pat ir arī Tampa. Karolīnai būtu jāsper nākošais solis, jo pirms gada viņi, lai arī pat tīri ok spēlēja, piekāpās BOS, bet šogad ir labāki. NYI, kas pirms gada bija finālisti EC - viņus nenorakstītu, taču, lai vai cik laba būtu viņu aizsardzība, uzbrukums ir diezgan viduvējs un tas šamiem arī bija klupšanas akmens pirms gada.
WSH ir pretējs stāsts - jaudīgs uzbrukums un, šķiet, viena no sliktākajām aizsardzībām pašreizējo PO zonas komandu konkurencē.

Ar Kanādas komandām ir mazliet grūtāk, jo tur orientieru nav baigi daudz un, ļoti iespējams, ka viņi savā starpā tik ļoti būs izsitušies, ka mačiem par SC viņiem jau nebūs spēka.

Tas, protams, ir skatoties pēc iepriekš minētajiem punktiem, neņemot vērā SC izspēles kārtību. Reāli - šīs sezonas izspēles formāts paredz to, ka ne visas patiesi TOP komandas tiks līdz SC pusfinālam (COL/VGK, piem.) un tas jau ir pavisam cits stāsts.
1) Nu, atkārtošos, ka arī citās konferencēs ir tie atusaideri, pret kuriem arī Vegasa, u.c. komandas VAR ņemt punktus. Tas, ka nepaņem, liecina drīzāk par vēlvienu akmentiņu viņu lauciņā, jo iespējams ir problēmas ar noskaņošanos pret nomināli vājāku pretinieku. Turpretī PIT tādas nav.
2) Tu tēlo vai tiešām heito Pitsburgu?
Pitsburgai ir nomināli 2. jaudīgākais uzbrukums ar 169 gūtiem vārtiem. Atpaliek tikai no WSH, kurai ir 170 un viena spēle mazāk. Turpretī PIT ir daudz jēdzīgāki aizsardzības rādītāji. Vairākums Pitsburgai ir 8. līgā! Pret Pitsburgu vidēji spēlē met 29.3 metienus kas ir vidējs (14. rādītājs līgā). Ielaiž vidēji 2.73 vārtus, kas arī ir vidējs rādītājs (12. vieta līgā), taču iemet 3.39, kas dod 3. vietu līgā!

Te Tev ir argumenti, ka PIT ir spēcīgs uzbrukums un VIDĒJA (nevis švaka) aizsardzība.

PO pieredze? Tu smejies? Krosbijs - 3 stenliji 2 MVP. Malkins 3 stenliji 1 MVP. Kārters - 2 kausi, + uzvaru nesošā ripa un balva par visvairāk vārtiem PO. Gentcels - 1 kauss un visvairāk vārtu PO balva. ZAR - 1 kauss. Rasts - 2 kausi. + pēc PO pieredzes, PIT ir pie vadošajām komandām līgā!

3)Juri, padarīšu Tavu dzīvi interesantāku:
2020 gads. (diezgan neobjektīvs, sakarā ar kovid un visu, bet ok, statistikai noderēs) - TML čempioni. Regulārā - 1.31 p/gp, kas dod dalītu 3/4. vietu līgā. Regulārās uzvarētāji BOS 2. kārtā izlidoja, otrā vietā STL 1. kārtā izlidoja, trešā vietā vietā (uzvara par 1 vairāk) esošā TML uzvarēja.
2019 gads. STL čempioni. Regulārajā 1.21 p/gp, kas dod dalītu 10/12. vietu līgā. Regulārās uzvarētāji TML 1. kārtā izlidoja, otrā vietā CGY 1. kārtā izlidoja, trešā BOS zaudēja finālā.
2018 gads. WSH čempioni. Regulārajā 1.28 p/gp, kas dod dalītu 6/7. ​vietu līgā. Regulārās uzvarētāji NSH 2. kārtā izlidoja, otrā vietā esošā WPG 3. kārtā izlidoja, trešā TML arī 3. kārtā izlidoja.
2017 gads. PIT čempioni. Regulārajā 1.35 p/gp, kas dod 2. vietu līgā. Regulārās uzvarētāji WSH 2. kārtā izlidoja, trešā vietā esošie CHI izlidoja 1. kārtā.
2016 gads. PIT čempioni. Regulārajā 1.27 p/gp. las dpd 4. vietu līgā. Regulārās uzvarētāji WSH 2. kartā izlidoja, otrā DAL izlidoja 2. kārtā, savukārt trešie - STL 3. kārtā.

21. gs. ir tikai 3 komandām izdevies uzvarēt regulāro un arī playofus. 2000, 2001 un 2013? gadā, ja nemaldos. Tā kā viss pārējais ir lirika. Ir pretendenti, cik bieži kādai komandai izšauj vārtsargs uz PO? Pitsburga- Murejs, Dalasa - Hudobins (vai kā tur). Cik bieži regulāras uzvarētāji aizspēlējas līdz titulam? (jau minēju).

Juri, BEIDZ HEITOT Pitsburgu, izklausās diezgan muļķīgi tie Tavi argumenti.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-26 14:23, pirms 4 gadiem
+ vēlreiz, lai vari lieki neatkārtoties - arī Taviem favorītiem Vegasai un Kolorādo ir autsaideri divīzijā un tādi pat ir 3 -SJS, LAK un ANA.

+ tas ka viņi nespēj ar tādu pašu bilanci, kā PIT pret NJD un BUF nospēlēt, liecina par to komandu nespēju koncentrēties un aizvadīt stabilas spēles, vienādi pret visiem pretiniekiem.

+ Autsaideri, ar ko spēlēt, ir arī NYI, WSH, BOS.

     [+] [-]

, 2021-04-26 14:27, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es neesmu pārliecināts cik ticami uz šo sezonu var attiecināt iepriekšējo 4 gadu datus, bet par visu pārējo - stāsts ir nevis par Austrumiem kā tādiem (vispār nesaprotu kāpēc tie tika iepīti), bet konkrēto šīs sezonas divīziju un pretiniekiem konkrēti šajā sezonā.

Un, nu, lai interesantāka vārīšanās - pēdējās 2 reizēs kad PIT ir uzvarējuši savā divīzijā viņi nav tikuši tālāk par otro PO kārtu, pēdējās trīs PO sezonās - tā pat.

Izredzes? Protams, ka VISĀM komandām, kuras ir PO ir kaut kādas izredzes. Taču PIT nav PO komanda. Varbūt, kad savāks sastāvā visus labākos kaut kas mainīsies, bet tā - viņiem, kā jau minēju, nav nekādu neapšaubāmu argumentu diskusijā par SC.
Pagājušo sezon Krosbijs bija sezonas laikā traumēts. Bļuģers nebija atradis savu rezultivitāti NHL, kāda tā ir šosezon. Līdz ar ko šosezon viss ir daudz savādāk. Domāju play offs būs Pitsburgas Pingvīniem savādāks, izdevies. Galvenais, ka Bļuģers beidzot ir regulāri rezultatīvs.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-26 14:27, pirms 4 gadiem
Ā un vēl viena lieta, kuru piemirsu.. Līderi un raksturpersonāžš..

Tev iedot linkus, lai apskatītos teiksim uz Krosbija sasniegumiem, kapteiņa stāžu un balvām un Malkina sasniegumiem?

Ja tie nav komandas līderi, tad kurš vispār ir? Aikels varbūt?

     [+] [-]

, 2021-04-26 14:29, pirms 4 gadiem
EUcerin rakstīja: Pingvīni jau pirmie divīzijā!!! Un tev vel stāstīja, ka pingvīniem lielā pārbūve priekšā!!
Bija pirmie pirms pēdejās Capitals spēles arī divīzijā. Capitals pēdejo spēli uzvarēja, un Pitsburgas Pingvīni uz 2. vietu divīzijā.

     [+] [-]

, 2021-04-26 14:30, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Ā un vēl viena lieta, kuru piemirsu.. Līderi un raksturpersonāžš..

Tev iedot linkus, lai apskatītos teiksim uz Krosbija sasniegumiem, kapteiņa stāžu un balvām un Malkina sasniegumiem?

Ja tie nav komandas līderi, tad kurš vispār ir? Aikels varbūt?
Bļugers viennozīmīgi. Jau fārmklubā viņš bija kapteinis un līderis. Tagad beidzot viņš arī par tādu kļūst Pitsburgas Pingvīnos.

     [+] [-]

, 2021-04-26 14:35, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Es zinu, taču NHL ir viena interesanta tendence, kas iezīmējās jau n-tos gadus (neskaitot 70 un 80, kur bija izteikti līderi, kas masēja pārējos). Visi var uzvarēt visus - īstermiņā. Ilgtermiņā, jā mēs redzam turnīra tabulu, kas atspoguļo sezonā iespēto, bet no mača uz maču NAV izteikti autsaideri. To pierāda arī Tevis minētais komentārā un to pierāda, ka arī 8. vieta sezonā, var uzvarēt Lordu Stenliju (tā pati Pitsburga nesenā pagātnē).

Nesaku, ka tieši PIT izies kā divīzijas pārstāve - pats par to brīnīšos, bet teikt, ka tai ir maz iespēju - muļķīgi. Un teikt, ka Austrumos ir maza konkurence - vēl muļķīgāķ. Tieši Austrumu komandas biežāk visbiežākāš SC pārstāves, pie tam, katru sezonu..
2020 (sākot ar pirmo raundu, nevis kvalifikācijas kārtu) - 4+2+1+0(čempioni TBL)
2019 - 4+2+1+1 (Bostona runner-up)
2018 - 5+3+1+1 (čempioni WSH)
2017 - 4+3+1+1 (čempioni PIT).

Salīdzinot pārējām:
Kanādas divīzijas komandām -
17 - 5+2+1+0
18 - 2+1+1+0
19 - 3+0+0+0
20 - 3+1+0+0
Centrālajai
17 - 3+1+1+1 (NSH runner-up)
18 - 3+2+1+0
19 - 5+3+1+0
20 - 5+2+2+2 (2 divīzijas komandas finālā)
Rietumu:
17 - 4+2+1+0
18 - 6+2+1+1 (VGK runner-up)
19 - 4+3+2+1 (STL čempioni)
20 - 4+2+1+0

Ja, mēs atmetam visu kiš miš, kas ir bijis NHL pēdējos gados, ar Vegasas, uzreiz kā playoff pretendentes parādīšanos, divīziju maiņu komandām un COVID 19 ietekmi, tad tāpat sanāk, ka spēcīgākās komandas, pēdējo 4 gadu nogrieznī nāk tieši no austrumiem.
Visu izlasīju. Piektā sezona vienozīmīgi būs atkal no Austrumiem. Šaubos, ka tagad kaut kas var mainīties. Ir tās pašas komandas ar saviem līderiem divīzijā pirmās. Pingvīni un Capitals. Krosbijs, Malkins, Ovečkins, un klāt Bļuģers. Nekas šosezon nemainīsies.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-26 14:37, pirms 4 gadiem
Vīri statistika ir visa pamatā, bet tomēr jāskatās spēles un kā viss izskatās uz ledus šajā spēlē Pitsburga izskatījās ļoti pieklājīgi komanda strādāja kā labi ieeļļots mehānisms. No komandām ko esmu redzējis pēdējās nedēļas laikā izskatījās viss labāk.

     [+] [-]

, 2021-04-26 14:41, pirms 4 gadiem
Boston Bruins liekas, ka Daugaviņš tika spēlējis. Viss mainās nav Bostonas Lāčos Daugaviņa uzvar protams Pingvīni.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-26 14:43, pirms 4 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Boston Bruins liekas, ka Daugaviņš tika spēlējis. Viss mainās nav Bostonas Lāčos Daugaviņa uzvar protams Pingvīni.
Ļoti labs secinājums. Pieprasi sc.com arī hokeja eksperta nozīmi pie nika!

     [+] [-]

, 2021-04-26 14:43, pirms 4 gadiem
fagcentrs rakstīja: spēle gandrīz bez noraidījumiem
Tāpēc laikam mazrezultatīva. Nav spēlēts skaitliskajā vairākumā, tad parasti ir tie labākais uzbrukuma piecinieks laukumā, un rezultivitāte arī neizpaliek. Mazākumā, ja kas rezultatīvs šosezon Bļuģers ir. Nav noraidījumu, tikai 1-0.

     [+] [-]

, 2021-04-26 14:45, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Ļoti labs secinājums. Pieprasi sc.com arī hokeja eksperta nozīmi pie nika!
Jāgaida Bļuģera kāda ļoti rezultatīva spēle. 0+2, 0+3 vai 1+1, tad būs jāpieprasa.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-26 16:36, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: 1) Nu, atkārtošos, ka arī citās konferencēs ir tie atusaideri, pret kuriem arī Vegasa, u.c. komandas VAR ņemt punktus. Tas, ka nepaņem, liecina drīzāk par vēlvienu akmentiņu viņu lauciņā, jo iespējams ir problēmas ar noskaņošanos pret nomināli vājāku pretinieku. Turpretī PIT tādas nav.
2) Tu tēlo vai tiešām heito Pitsburgu?
Pitsburgai ir nomināli 2. jaudīgākais uzbrukums ar 169 gūtiem vārtiem. Atpaliek tikai no WSH, kurai ir 170 un viena spēle mazāk. Turpretī PIT ir daudz jēdzīgāki aizsardzības rādītāji. Vairākums Pitsburgai ir 8. līgā! Pret Pitsburgu vidēji spēlē met 29.3 metienus kas ir vidējs (14. rādītājs līgā). Ielaiž vidēji 2.73 vārtus, kas arī ir vidējs rādītājs (12. vieta līgā), taču iemet 3.39, kas dod 3. vietu līgā!

Te Tev ir argumenti, ka PIT ir spēcīgs uzbrukums un VIDĒJA (nevis švaka) aizsardzība.

PO pieredze? Tu smejies? Krosbijs - 3 stenliji 2 MVP. Malkins 3 stenliji 1 MVP. Kārters - 2 kausi, + uzvaru nesošā ripa un balva par visvairāk vārtiem PO. Gentcels - 1 kauss un visvairāk vārtu PO balva. ZAR - 1 kauss. Rasts - 2 kausi. + pēc PO pieredzes, PIT ir pie vadošajām komandām līgā!

3)Juri, padarīšu Tavu dzīvi interesantāku:
2020 gads. (diezgan neobjektīvs, sakarā ar kovid un visu, bet ok, statistikai noderēs) - TML čempioni. Regulārā - 1.31 p/gp, kas dod dalītu 3/4. vietu līgā. Regulārās uzvarētāji BOS 2. kārtā izlidoja, otrā vietā STL 1. kārtā izlidoja, trešā vietā vietā (uzvara par 1 vairāk) esošā TML uzvarēja.
2019 gads. STL čempioni. Regulārajā 1.21 p/gp, kas dod dalītu 10/12. vietu līgā. Regulārās uzvarētāji TML 1. kārtā izlidoja, otrā vietā CGY 1. kārtā izlidoja, trešā BOS zaudēja finālā.
2018 gads. WSH čempioni. Regulārajā 1.28 p/gp, kas dod dalītu 6/7. ​vietu līgā. Regulārās uzvarētāji NSH 2. kārtā izlidoja, otrā vietā esošā WPG 3. kārtā izlidoja, trešā TML arī 3. kārtā izlidoja.
2017 gads. PIT čempioni. Regulārajā 1.35 p/gp, kas dod 2. vietu līgā. Regulārās uzvarētāji WSH 2. kārtā izlidoja, trešā vietā esošie CHI izlidoja 1. kārtā.
2016 gads. PIT čempioni. Regulārajā 1.27 p/gp. las dpd 4. vietu līgā. Regulārās uzvarētāji WSH 2. kartā izlidoja, otrā DAL izlidoja 2. kārtā, savukārt trešie - STL 3. kārtā.

21. gs. ir tikai 3 komandām izdevies uzvarēt regulāro un arī playofus. 2000, 2001 un 2013? gadā, ja nemaldos. Tā kā viss pārējais ir lirika. Ir pretendenti, cik bieži kādai komandai izšauj vārtsargs uz PO? Pitsburga- Murejs, Dalasa - Hudobins (vai kā tur). Cik bieži regulāras uzvarētāji aizspēlējas līdz titulam? (jau minēju).

Juri, BEIDZ HEITOT Pitsburgu, izklausās diezgan muļķīgi tie Tavi argumenti.
Zin kā, man ir tāds ieteikums - ja TIK ĻOTI tici Pitsburgais, droši liec uz viņiem toto. Gan pierādīsi, ka Miņins muļķis (un arī paši totalizatoru kantori, kuriem PIT izredzes arī neliekas baigi lielas), gan naudu nopelnīsi!

Par visu pārējo - ja atmet pusi no tā, ko pats piedzejoji kā pretargumentus tam ko es nevienā brīdī neesmu teicis, tad tīri prātīgi, bet ne mazāk subjektīvi, komentāri sanāk.
1 2 43 komentāri