Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: 2016. gadā notiks Pasaules kauss hokejā

Rolands Eliņš

Oficiāli: 2016. gadā notiks Pasaules kauss hokejā
NHL komisārs Gerijs Betmens smaida, paziņojot Pasaules kausa norises nianses
Foto: AFP/Scanpix

NHL komisārs Gerijs Betmens preses konferencē oficiāli apstiprinājis, ka panākta vienošanās par Pasaules kausa hokejā izcīnīšanu 2016. gadā Toronto pilsētā Kanādā. Tajā piedalīsies astoņas komandas - sešas pasaules vadošās izlases, Ziemeļamerikas jauno talantu komanda un Eiropas komanda, kuru teorētiski varēs pārstāvēt arī Latvijas hokejisti, kas tobrīd spēlēs NHL.

"Mēs esam patiesi priecīgi sadarboties ar NHLPA, plānojot un sagatavojot turnīru, kuram paredzam kļūt par pasaules labāko starptautisko hokeja turnīru," savā uzrunā pavēstīja Gerijs Betmens. "2016. gada Pasaules kauss hokejā parādīs ne tikai NHL vēlmi un spējas izpausties globāli, bet arī dos papildu iespēju pasaules labākajiem hokejistiem parādīt savas spējas. Vēlamies pateikties saviem partneriem - IIHF un tās dalībvalstīm - par sadarbošanos, kas padarīja šo notikumu iespējamu."

Diskusijas un baumas par Pasaules kausa norisi klīda jau ilgāku laiku, un šodien Betmens varēja apstiprināt, ka tas notiks 2016. gadā un tajā tiks pārstāvētas astoņas komandas - Kanāda, ASV, Čehija, Krievija, Zviedrija, Somija, Eiropas komanda un Ziemeļamerikas jauno spēlētāju komanda.

Pēdējā pieminētajā tiks atlasīti ASV un Kanādas spēlētāji, kuri nepārsniedz 23 gadu vecumu, bet Eiropas komandā tiks iekļauti NHL spēlētāji no tām Eiropas valstīm, kuras Pasaules kausā nepiedalās ar savu izlasi, tātad arī no Latvijas NHL hokejistu loka, kurā pagaidām gan ietilpst tikai Zemgus Girgensons. Eiropas un Ziemeļamerikas jauno spēlētāju komandu vadītāji un selekcionāri tiks izraudzīti vēlāk.

Turnīrs tiks aizvadīts pēc NHL noteikumiem, to tiesās NHL tiesneši un spēles notiks uz NHL izmēru laukumiem. Astoņas komandas tiks sadalītas divās grupās, kuras izspēlēs viena apļa turnīru, pēc kura divas labākās iekļūs pusfinālā. Savukārt finālā par uzvarētāju kļūs tā komanda, kura pirmā izcīnīs divas uzvaras.

Pasaules kausam šī ir atgriešanās uz hokeja skatuves - pēdējoreiz tā uzvarētājs tika noskaidrots 2004. gadā, kad finālā Kanāda pārspēja Somiju, bet iepriekš tas notika arī 1996. gadā. 2016. gada Pasaules kauss sāksies septembra vidū (17. datumā), pirms NHL sezonas, un norisināsies apmēram divas nedēļas. Betmens paredzēja, ka tajā varētu piedalīties apmēram 150 NHL spēlētāji.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:29, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: gan jau KHL labākie krievi, nākamajā sezonā muks uz NHL.
kāpēc viņiem tur mukt? Radulovs šaubos vai vēlreiz brauks un ņems kāds...Kovaļčuks tik tur var tikt ar visu klubu piekrišanu.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:29, pirms 10 gadiem
>>>zaipis
Tā varētu būt.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:30, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: >>>zaipis
Tā varētu būt.
katrā ziņā šodien Betmens par OS bija izvairīgs un teica , ka rādīs nākotne...Betmenam OS naher nav vajadzīgas, vienīgais , kas viņu var piespiest ir NHLPA...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-01-24 22:32, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Radulovam šosezon 38 spēlēs 14 goli un 42 assisti! NHL klubi pēc viņa rindā stāvētu
nezinu, neesmu nekur dzirdējis par rindām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:34, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: Ja Gjinamka buutu- RIP,prasiitu PC chempi atkal katru gadu
Es noteikti to neprasītu katru gadu. Vienalga ir vai nav DR, bet PČ katru gadu tas ir par daudz. Tā nenotiek komandu sporta veidos. PČ katru otro gadu, tad ik pa četriem gadiem nekas nebūtu(ja neskaita PK). PČ, nekas(PK), PČ, OS.

     [+] [-]

, 2015-01-24 22:34, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: gan jau KHL labākie krievi, nākamajā sezonā muks uz NHL.
Visticamāk , ka tev taisnība.

     [+] [-]

, 2015-01-24 22:36, pirms 10 gadiem
Dabīgi, ka katru gadu ir par biežu pasaules čempionātam. Tāpēc prestižs un titula vērtība praktiski ur nekādi. Nu jā, mums te pshozi gan izraisa, tāpat austrumu kaimiņos.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:39, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es noteikti to neprasītu katru gadu. Vienalga ir vai nav DR, bet PČ katru gadu tas ir par daudz. Tā nenotiek komandu sporta veidos. PČ katru otro gadu, tad ik pa četriem gadiem nekas nebūtu(ja neskaita PK). PČ, nekas(PK), PČ, OS.
kādas tev problēmas pret PČ katru gadu? ne jau tikai Elitē tas notiek, citām izlasēm vispār tās ir vienīgās spēles gadā...IIHF jādomā ne tikai par funi, bet arī Austrāliju, Turciju, Lietuvu u.t.t.
p.s. Pasaules kauss ir NHL turnīrs/Šovs/ nevis IIHF...

  +2 [+] [-]

, 2015-01-24 22:40, pirms 10 gadiem
Ja tā godīgi, tad ar šādu gājienu ir sačakarēta PK ideja.

Kas tās par divām mistiskām izlasēm? Par ko viņi spēlēs un kāda motivācija viņiem būs tā par visiem 100% sisties? Kas viņus trenēs?
Pa lielam šis lēmums ir jātulko nevis kā kkā jauna ieviešana, bet NHL ne par ko nevēlas reklamēt KHL + grib maksimāli lielu kontroli pār turnīru.

Protams, ka pilnībā bez KHL iztikt nesanāks utt., taču samazināt tā svaru - mierīgi.

Atgriežoties pie spēlētājiem - daudz prātīgāk tad būtu taisīt nevis divas mistiskās izlases, bet gan komandas, kurās spēlē brīvie aģenti, kas tobrīd ir bez kluba. Ij līmenis kkāds būs, ij spēlēt visi gribēs, i zinās par ko spēlē.

OS jautājums - mūsu laikos dalīt amatieri/profesionāļi ir stulbi, taču tieši šis dalījums, ko savulaik ieviesa Olimpiskās kustības onkuļi, spēlē par labu pašiem profiem, kuri tā vietā lai bēdīgi raudātu par to, ka netiek uz OS, vnk diktē savus noteikumus.

Ziemas OS bez visaugstākā līmeņa hokeja... nu, piedošanu, bet tad tas būs Varakļānu arodbiedrību spartakiādes līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-01-24 22:43, pirms 10 gadiem
Ko te daudz spriedelēt.Tas viss jau agrāk ir piedzīvots.Varu pateikt,ja olimpiādē nespēlēs NHL veči,tad to valstu spēlētāji,kuriem ir iespējas izcīnīt olimpiskās medaļas darīs tā.Daži varbūt olimpiskajā gadā neparakstīs līgumu ar NHL klubu.Tādu gan nebūs daudz.ASV spēles ar studentu izlasi,kā 1980.gadā,bet kanādieši veidos atkal Olimpisko izlasi,kur lielākā daļa sastāvēs no Eiropā spēlējošiem hokejistiem.Olimpiskā hokeja turnīra reitings kritīsies,bet nekad nekritisies olimpiskās medaļas vērtība.Un Betmenam būs 100% taisnība,ka Pasaules kauss būs augstākā hokeja ranga sacensības nacionālo izlašu līmenī.Viss draugi.Aplis noslēdzies.Un man prieks,ka savām acīm esmu redzējis Pasaules kausa sākumu,kurš saucās Kanādas kauss un atkal ceru ,ka sagaidīšu arī Pasaules kausa atdzimšanu.Lai dzīvo hokejs!

  -1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:45, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kādas tev problēmas pret PČ katru gadu? ne jau tikai Elitē tas notiek, citām izlasēm vispār tās ir vienīgās spēles gadā...IIHF jādomā ne tikai par funi, bet arī Austrāliju, Turciju, Lietuvu u.t.t.
p.s. Pasaules kauss ir NHL turnīrs/Šovs/ nevis IIHF...
Es izteicu savas domas, tu uzreiz kaut ko runā par IIHF, kam nevajag domāt par funi... Tu gribi PČ katru gadu. Tās ir tavas domas. Es negribu . Tās ir manas domas. Brt tev uzreiz gribas kaut kur pakasīties.
IIHF būtu jādomā par PČ prestiža celšanu, bet nešķiet ka tas viņiem rūp.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:45, pirms 10 gadiem
Ar to u23 un eiropas izlasi viss pk ir sabojāts.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:45, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc viņiem tur mukt? Radulovs šaubos vai vēlreiz brauks un ņems kāds...Kovaļčuks tik tur var tikt ar visu klubu piekrišanu.
Ne jau tikai viņi vien varētu spēlēt NHL.
Ja rubļa kritums netiks kompensēts, tad tādi kā Panarins, Tihonovs, Šipačovs, Paršins ......, neies jau savu karjeru izniekot kaut kāda Putina dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:48, pirms 10 gadiem
Pag ja šis notiks katru otro gadu tad latvijas izlase nebūs? Tad būs tikai eiropas izlase?

  -1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:48, pirms 10 gadiem
Un tagad dienas jautājums - kāpēc futbolā, basketbolā, beisbolā (no TOP komandu sportiem, kas ir/tikko bija OS) nav tāda veida problēmu kā Olimpiešiem un attiecīgajai federācijai visu laiku ir ar NHL?

     [+] [-]

, 2015-01-24 22:50, pirms 10 gadiem
Es domāju ka vajag uzstaisīt pk kausu ar 14 komandām kas notiek katru otro gadu.

     [+] [-]

, 2015-01-24 22:51, pirms 10 gadiem
Nākotnē hokejistiem priorotātes visticamāk būs šādas: 1)Stenlija kauss, 2) PK ieguvējs 3)Olimpiskais čempions , tālāk variācijas lielas kas kuram vairāk patiktu bet varētu būt 4) PČ tituls. Tad Gagarina kauss vai kādas valsts čempiona tituls.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:51, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un tagad dienas jautājums - kāpēc futbolā, basketbolā, beisbolā (no TOP komandu sportiem, kas ir/tikko bija OS) nav tāda veida problēmu kā Olimpiešiem un attiecīgajai federācijai visu laiku ir ar NHL?
varbūt nevajag visu vainu velt uz NHL? IIHF nav nekādi balti un pūkaini bijuši no vēstures...

  +2 [+] [-]

, 2015-01-24 22:52, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es noteikti to neprasītu katru gadu. Vienalga ir vai nav DR, bet PČ katru gadu tas ir par daudz. Tā nenotiek komandu sporta veidos. PČ katru otro gadu, tad ik pa četriem gadiem nekas nebūtu(ja neskaita PK). PČ, nekas(PK), PČ, OS.
Ja Tev pr daudz, skaties katru otro gadu, kur problēma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-24 22:52, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es izteicu savas domas, tu uzreiz kaut ko runā par IIHF, kam nevajag domāt par funi... Tu gribi PČ katru gadu. Tās ir tavas domas. Es negribu . Tās ir manas domas. Brt tev uzreiz gribas kaut kur pakasīties.
IIHF būtu jādomā par PČ prestiža celšanu, bet nešķiet ka tas viņiem rūp.
tur es piekrītu jādomā IIHF...bet ja nedomā? un Fāzeli viss apmierina?

     [+] [-]

, 2015-01-24 22:54, pirms 10 gadiem
Es domāju ka viss paliks kā būs tikai ik pa laikam izleks tāds kā PK

     [+] [-]

, 2015-01-24 22:54, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt nevajag visu vainu velt uz NHL? IIHF nav nekādi balti un pūkaini bijuši no vēstures...
Kas šajā gadījumā ir vainīgs - man tā pa lielam ir pilnīgs... plejofs (jebšu - po), bet tas kas notiek pēdējos gados... 10 vismaz ar šo OS un NHListu jautājumus ir absolūtais Betmena noskaņojuma jautājums.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:55, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: teiksim Krievijas Premjerlīgas futbolistiem līgumi ir eināros vai usd! tā kā šiem pilnīgi pie pakaļas rubļa kurss
Ar tiem krievu līgumiem ir tā- pateiks, pašol nah, naudas nav- un līgums beigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-24 22:57, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: teiksim Krievijas Premjerlīgas futbolistiem līgumi ir eināros vai usd! tā kā šiem pilnīgi pie pakaļas rubļa kurss
Ja nav kādas slepenas vienošanās, tad KHL līgumi ir rubļos un vai vispār sponsoriem būs tie liekie $. Pēdējos gadus krieviem no viena barela vidējā peļņa bija 60-65$, tad šobrīd 7-8$(!!!), (pašizmaksa 35-38$).

  +1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:57, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un tagad dienas jautājums - kāpēc futbolā, basketbolā, beisbolā (no TOP komandu sportiem, kas ir/tikko bija OS) nav tāda veida problēmu kā Olimpiešiem un attiecīgajai federācijai visu laiku ir ar NHL?
Tāpēc ka labākie futbolisti nespēlē Olimpiadē, bet NBA vēl ir treniņi un nav regulāras spēles, kad notiek Olimpiade.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-24 22:58, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Ja Tev pr daudz, skaties katru otro gadu, kur problēma?
Ja es domātu tikai par sevi , tad es pats noteikti gribu skatīties PČ katru gadu un man noteikti maijā 'pat ļoti pietrūktu PČ hokejā. Būtu žēl , ka nav. Es bieži domas izsaku nevis kā es pats vēlos, bet kā vispār būtu labāk un tāpēc saku PČ ir jārīko katru otro gadu (lai cik žēl man pašam tas nebūtu).

  -4 [+] [-]

, 2015-01-24 22:58, pirms 10 gadiem
Vairs nebūs jēga skatīties pasaules čempionātus nebūs intresanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja