Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Latviešu duelī uzvar Ivanāns

Andrejs Siliņš

Latviešu duelī uzvar Ivanāns
Kārlis Skrastiņš un Raitis Ivanāns
Foto: Getty Images

Naktī uz piektdienu Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) latviešu hokejistu pārstāvēto klubu duelī uzbrucēja Raita Ivanāna pārstāvētā Losandželosas "Kings" savā laukumā pagarinājumā ar rezultātu 5:4 uzveica aizsarga Kārļa Skrastiņu Dalasas "Stars".

Mājinieki losandželosieši maču uzsāka teicami - jau ceturtajā minūtē Kopitars atklāja rezultātu, gūstot savus sestos vārtus šosezon, bet pēc aptuveni 12 minūtēm Simondss dubultoja pārsvaru. Tiesa, pirmās trešdaļas izskaņā dalasiešiem izdevās vienus vārtus atgūt, kas noteikti palīdzēja noskaņoties vēl lielākai cīņai otrajā trešdaļā. Tā arī notika - spēle izlīdzinājās, taču vārtus otrajās 20 minūtēs guva tikai "Kings". Vispirms Kopitars iemeta otro reizi šonakt, vairākumā panākot 3:1, bet divas ar pusi minūtes vēlāk slovēnis guva savus trešos vārtus mačā un jau 4:1 Losandželosas komandas labā.

Kad šķita jau, ka mača liktenis ir izšķirts, pēkšņi atdzīvojās teksasieši - trešās trešdaļas sākumā pusotras minūtes laikā izdevās iemest divus vārtus un panākt vairs tikai vienu vārtu starpību (3:4), bet Džeimss Nīls neilgi pirms trešdaļas beigām guva savus piektos vārtus sezonā, bet komandas ceturtos šajā spēlē, līdz ar to - 4:4. Mačam bija lemts turpināties pagarinājumā. Pašā tā izskaņā, sākoties pēdējām 60 sekundēm, mājinieki tika pie laimīgas uzvaras, kad Handzuss atnesa uzvaru - 5:4.

Raitis Ivanāns uz ledus "Kings" rindās sabija trīs minūtes un 16 sekundes, kuru laikā izdarīja divus spēka paņēmienus un nopelnīja neitrālu lietderības koeficientu, bet Kārlis Skrastiņš 19 minūšu un 59 sekunžu laikā izdarīja vienu metienu, bet vēl divi lidoja garām vārtiem un tika bloķēts, taču divus metienus Kārlis bloķēja arī pats. Lietderības koeficients aizsargam pozitīvs (+1).

Citā mačā Artūra Irbes trenētais Semjons Varlamovs atvairīja 22 no 26 pretinieku metieniem, palīdzot savai Vašingtonas "Capitals" vienībai ar rezultātu 5:4 izbraukumā pārspēt Atlantas "Thrashers".

Izmantotie resursi:
nhl.com

  -4 [+] [-]

, 2009-10-23 11:59, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad tā arī jāraksta - pirmā 20-nieka trešās šķiras komandas... nevis trešās šķiras vienkārši. Atšķirība, ziniet, ir.

Kāpēc nav uzbrucēju kā Balderis?
Balderis bija superstārs, kuram, mūsdienu kategorijās, var pielīdzināt visus Hītlijus, Kovaļčukus, Zeterbergus... tādu hokejistu pat lielvalstīs nav daudz.
Tie ir unikumi, kas dzimst labi ja reizi 30 gados. Mums šie nosacītie unikumi ir sadalījušies pa visām trim pozīcijām - Balderis, Ozoliņš, Irbe.

Vēl viens moments ir tas, ka, lai arī nav izteiktu superstāru (te jau runa par visām pozīcijām), pa šiem laikiem ir bijis daudz vidējā līmeņa (Pasaules hokeja kategorijās runājot) hokejistu. Sākot ar NHL spēlējušajiem stabilajiem večiem, Žoltoku, Skrastiņu, Skudru, Ivanānu, turpinot ar Eiropas hokeja pārbaudītajām vērtībām un beidzot ar ... (katrs ieraksta pats savu variantu).

Tāpat, moš zini/atceries, ka daudzi no tā sauktās "sudraba paaudzes" jaunā "flanga", pēc robežu atvēršanas, brauca uz ārzemēm nevis ar domu kļūt par labākiem hokejistiem, bet jau ar sasniegto līmeni pelnīt naudu. Nekas sliktas tas nav, protams, viss pat ļoti saprotami un atbalstāmi, taču tā, iespējams, Latvija ir pazaudējusi kādu potenciālo uzbrukuma stāru.

Tāpat arī konkurence. Nu kāda tagad jaunajam hokejistam ir konkurence? Trenējas tie, kas var samaksāt, par vietu sastāvā īpaši uztraukties nevajag (kamēr ir nauda), vot i spēlē sev.
Agrāk sistēma bija pilnīgi citāda. Kā, pirms kāda laika, vienā intervijā precīzi atzīmēja Vitālijs Samoilovs par tā laika teniņiem bērnu/jaunatnes/junioru hokejā (precīzus vārdus gan neatceros, bet doma tāda) - Treniņi notika līdz nelabumam, pavem, pārkāries pār bortu un turpini strādāt. Grūti? Vai iet prom, ārā gaida bars ar tādiem, kuri gaida, kad varēs "ielekt" tavā vietā.
Nežēlīgi? Protams, bet rezultāts bija.
_____________________________________________________

Reizēm runā prātīgi, bet šoreiz iebrauci auzās...par šo Tev nepiekrītu, izrādās neesi nemaz tāds eksperts...->Mums šie nosacītie unikumi ir sadalījušies pa visām trim pozīcijām - Balderis, Ozoliņš, Irbe.

Sergejs Žoltoks, Skrastiņš, tad aizsargu pozīcijā tikai Ozoliņš, bet par vārtsargiem diemžēl, nav Te Irbe, un nebūs viņam izlasē visi rādītāji sliktāki, kā visu laiku labākajam LV vārsargam, cik atceros tieši Irbes dēļ izkritām no A grupas, kad vēlāk viņs atteicās palīdzēt pārspēles turnīrā un olimpiskajā kvalifikācija, ja reiz eksperts esi kā sevi TE ZĪMĒ, tad pats sapratīsi, kurš IZLASI no mēsliem vienmēr ir izvilcis. Irbe ir un paliks viduvējība, ja Tev šķiet labs vārtsargs kurš 80% ripu laiž starp kājām, ko sācis darīt ir viņa trenētais audzēknis wašingtona tad man jāsaka, kur tu pie joda esi eksperts , pat Skudra labāks par Irbi, Irbe Latvija ir un bus trešais spēcīgākais vārtsargs, un nebūt tie kas spēlē NHL ir tie labākie, kvai paņem no KHL Radulovu, da viņam puse NHL uzbrucēju der kā udens pienesēji, tā ka tas ja cilvēks bijis NHL nenozīmē ka labākais, kaut vai pašmāju hokejā-Sprukts ir uzspēlējis nhl, bet vai Tu teiksi ka viņš labāks par to pašu Ņiživiju vai citu LV hokejistu kurs tur pat tuvu nav bijis? Karsums, ko parādīja Čempionāta...? Būsim reālisti, nhl ir tikai zīmols, un ne visos gadījumos nhl nozīmē to ka spēlētājs labāks, labi atceros kā Irbi izmeta ar kaunu no NHL un nevienam viņš nebija vajadzīgs, jo spēlēja katastrofāli slikti, nemaz nerunājot par atgriešanos eiropā samērā viduvējā līgā kur vidēji laida 5 ripas spēlē , khl līmēni droši būtu visas 8 vidēji luuk "talants"

  +3 [+] [-]

, 2009-10-23 12:10, pirms 15 gadiem
Ak dievs, kādas muļķības te viens otrs sarakstījis, nemaz nav jēgas te diskutēt...

     [+] [-]

, 2009-10-23 12:13, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Ak dievs, kādas muļķības te viens otrs sarakstījis, nemaz nav jēgas te diskutēt...
Toties tagad viņš dienu var saukt par izdevušos!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 12:17, pirms 15 gadiem
Nekad tā arī neesmu spējis saprast kāpēc dēļ hokeju būtu jāstrīdās!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 12:21, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Nekad tā arī neesmu spējis saprast kāpēc dēļ hokeju būtu jāstrīdās!
Kāds strīdas?

  +3 [+] [-]

, 2009-10-23 12:22, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: _____________________________________________________

Reizēm runā prātīgi, bet šoreiz iebrauci auzās...par šo Tev nepiekrītu, izrādās neesi nemaz tāds eksperts...->Mums šie nosacītie unikumi ir sadalījušies pa visām trim pozīcijām - Balderis, Ozoliņš, Irbe.

Sergejs Žoltoks, Skrastiņš, tad aizsargu pozīcijā tikai Ozoliņš, bet par vārtsargiem diemžēl, nav Te Irbe, un nebūs viņam izlasē visi rādītāji sliktāki, kā visu laiku labākajam LV vārsargam, cik atceros tieši Irbes dēļ izkritām no A grupas, kad vēlāk viņs atteicās palīdzēt pārspēles turnīrā un olimpiskajā kvalifikācija, ja reiz eksperts esi kā sevi TE ZĪMĒ, tad pats sapratīsi, kurš IZLASI no mēsliem vienmēr ir izvilcis. Irbe ir un paliks viduvējība, ja Tev šķiet labs vārtsargs kurš 80% ripu laiž starp kājām, ko sācis darīt ir viņa trenētais audzēknis wašingtona tad man jāsaka, kur tu pie joda esi eksperts , pat Skudra labāks par Irbi, Irbe Latvija ir un bus trešais spēcīgākais vārtsargs, un nebūt tie kas spēlē NHL ir tie labākie, kvai paņem no KHL Radulovu, da viņam puse NHL uzbrucēju der kā udens pienesēji, tā ka tas ja cilvēks bijis NHL nenozīmē ka labākais, kaut vai pašmāju hokejā-Sprukts ir uzspēlējis nhl, bet vai Tu teiksi ka viņš labāks par to pašu Ņiživiju vai citu LV hokejistu kurs tur pat tuvu nav bijis? Karsums, ko parādīja Čempionāta...? Būsim reālisti, nhl ir tikai zīmols, un ne visos gadījumos nhl nozīmē to ka spēlētājs labāks, labi atceros kā Irbi izmeta ar kaunu no NHL un nevienam viņš nebija vajadzīgs, jo spēlēja katastrofāli slikti, nemaz nerunājot par atgriešanos eiropā samērā viduvējā līgā kur vidēji laida 5 ripas spēlē , khl līmēni droši būtu visas 8 vidēji luuk "talants"
Patiešām smags gadījums.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 12:30, pirms 15 gadiem
Ne jau tagad, bet citreiz ir tā, ka pie viena raksta izvēršas diskusija ar vairāk kā simtiem bezjēdzīgu komentāru.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 12:33, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Ne jau tagad, bet citreiz ir tā, ka pie viena raksta izvēršas diskusija ar vairāk kā simtiem bezjēdzīgu komentāru.
Komentāri paši pa sevi ir bezjēdzīga padarīšana.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 12:33, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: aTceros kā agrāk, Kopitaru salīdzināja visi junioros ar Karsumu, un visi Eksperti uzskatīja ka Karsums ir labāks
Nekad, es uzsvēršu NEKAD EKSPERTI nav Karsumu stādījuši augstāk par Kopitaru.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 12:39, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Komentāri paši pa sevi ir bezjēdzīga padarīšana.
Un hokejs arī(vismaz pēdējā laikā)!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 12:41, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Un hokejs arī(vismaz pēdējā laikā)!
Skatoties kurš.
Ja tas, par ko šis raksts ir, tad, tomēr, ir visai jēdzīgi.

Un arī tas otrs neteiktu, ka būtu neinteresants.

     [+] [-]

, 2009-10-23 12:46, pirms 15 gadiem
Latvieshu duelii shoreiz uzvareeja nevis Ivanaans, bet gan Kopitaars, taapeec arii visa dziiviigaa diskusija. Bet diskusija tieshaam izdevaas. Norveegjiju hokejaa nolikt vienaa liimenii ar Slovaakiju bija veel jautraak kaa Daaniju - ar Daaniju

     [+] [-]

, 2009-10-23 12:48, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nekad, es uzsvēršu NEKAD EKSPERTI nav Karsumu stādījuši augstāk par Kopitaru.
Junioru vecumā, U18 izlasēs, U20, stādija

     [+] [-]

, 2009-10-23 12:51, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Junioru vecumā, U18 izlasēs, U20, stādija
Stādīja blakus, salīdzināja, nevis lika augstāk par Kopi (individuāli).

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 13:10, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nekad, es uzsvēršu NEKAD EKSPERTI nav Karsumu stādījuši augstāk par Kopitaru.
pašmāju hokeja guru, gan viņu nostādīja augstāk nekā patiesībā ir. Jā Latvijas mērogā viņš ir zvaigzne, bet ne uz pasaules fona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fire

  +5 [+] [-]

, 2009-10-23 13:42, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Tu vēl smagāks tici man, piemērs kvai ar basketbolu, Andris Biedriņš NBA...Kaspars Kambala Krievija...EČ parādīja kurš ir labāks, un kura meistarība ir labāka, un tas ka NBA spēlē nenozīmē, ka ir labāks, vajadzīgi vēl piemēri? Man jau nāk smiekli, par šiem kam taisnība kož acīs, ja reiz es tik nepareizs, pamato, kur es kļūdos vai esmu netaisns, davaij ar faktiem, nevis trulu tekstu? Neesi spējigs? Tad nākamreiz turi muti, jeb kā tagad populāri teikt - AIZVER MUTI
Iemācies argumentēt, bet ja neesi spējigs argumentēt tiešām paklusē. Teiksi Žoltoks nebija labs spēlētājs? Skrastiņš arī? Ok, pieņemsim ka es domāju nepareiz, un pēc Tavas reakcijas sanāk ka tie tādi amatieri ir . Vai arī gribi teikt, ka irbe nebija vartos kad izkritam no a grupas uz bridi? Un ka vins atteica palidzet izlase, ari tas bija tikai falsifikācijas uz priekšu, parādi argumentus ?
Zāļu dzeršanas laiku nokavēji?

     [+] [-]

, 2009-10-23 13:58, pirms 15 gadiem
dažam tiešām ar nerviem slikti, neko labu nevar saskatīt un tik gāž žulti virsū visiem pa kārtu....

Piekrītu - ir mums daudz labu hokejistu, basketbolistu kas nespēlē Amerikā, bet - Amerikā tomēr ir cits spēles stils, tur jāmāk noturēties, tur jāmāk tikt. Tā īsti varēsi salīdzināt kurš labāks, kad spēlēs vienā līgā, nevis katrs savā - daudz kas ir atkarīgs no fona uz kura spēle arī.

UN tiešām - iedzer savas zāles un nekrīti cilvēkiem uz nerviem.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 14:58, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Stādīja blakus, salīdzināja, nevis lika augstāk par Kopi (individuāli).
Cik man zināms, stāda tikai puķes puķu podā. Par cilvēkiem nekas nav dzirdēts, ka kāds kaut kur būtu iestādīts

Par hokejistiem - latviešiem pietrūkst sportiskais niknums, nekaunība. Vienīgi Ivanāns nebaidās kādam pa bieti uzšaut

     [+] [-]

, 2009-10-23 15:05, pirms 15 gadiem
senscore rakstīja: Cik man zināms, stāda tikai puķes puķu podā. Par cilvēkiem nekas nav dzirdēts, ka kāds kaut kur būtu iestādīts

Par hokejistiem - latviešiem pietrūkst sportiskais niknums, nekaunība. Vienīgi Ivanāns nebaidās kādam pa bieti uzšaut
nu....es teiktu arī karsumam tas problēmas nerada....

     [+] [-]

, 2009-10-23 15:37, pirms 15 gadiem
senscore rakstīja: Cik man zināms, stāda tikai puķes puķu podā. Par cilvēkiem nekas nav dzirdēts, ka kāds kaut kur būtu iestādīts

Par hokejistiem - latviešiem pietrūkst sportiskais niknums, nekaunība. Vienīgi Ivanāns nebaidās kādam pa bieti uzšaut
Cik man zināms, ne tikai puķes puķu pordā, bet arī, piemēram, tomātus, visādus kokus, zemenes utt. Bet ne jau par botāniku vai filoloģiju ir stāsts... .

Un par niknumu jārunā ne tikai hokeja sakarā... vispār latviešiem sportiskais niknums nav raksturīgs principiāli! Basketbols (un zalīdzinājums ar braļukām) tam ir izteikts piemērs.

P.S. Ivanāns jau latgalietis, tas varētu būt izskaidrojums.

     [+] [-]

, 2009-10-23 16:33, pirms 15 gadiem
3 minūtes pret 19 Tur uzvar Kārlis

  -3 [+] [-]

, 2009-10-23 17:27, pirms 15 gadiem
arejs87 rakstīja: dažam tiešām ar nerviem slikti, neko labu nevar saskatīt un tik gāž žulti virsū visiem pa kārtu....

Piekrītu - ir mums daudz labu hokejistu, basketbolistu kas nespēlē Amerikā, bet - Amerikā tomēr ir cits spēles stils, tur jāmāk noturēties, tur jāmāk tikt. Tā īsti varēsi salīdzināt kurš labāks, kad spēlēs vienā līgā, nevis katrs savā - daudz kas ir atkarīgs no fona uz kura spēle arī.

UN tiešām - iedzer savas zāles un nekrīti cilvēkiem uz nerviem.
Jā jā visi tādi gudrīši, zāles te sauc, tādi eksperti esat zāļu jautājumos, ka izskaidrojums viens, paši tās pārdzērušies esiet
Ja nespējat kko argumentēt, bet viedoklis nepatīk, tad paklusējiet labāk sīkie

     [+] [-]

, 2009-10-23 17:39, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Jā jā visi tādi gudrīši, zāles te sauc, tādi eksperti esat zāļu jautājumos, ka izskaidrojums viens, paši tās pārdzērušies esiet
Ja nespējat kko argumentēt, bet viedoklis nepatīk, tad paklusējiet labāk sīkie
Ja ir garīgas problēmas tad ej un paārstējies.
Baigi tu pats esi ko noargumentējis. Ko tu vari salīdzināt ja spēlē dažādās līgās, dažādos līmeņos. Nevar to tā vienkārši salīdzināt. Un pārs kopējas spēles izlasē nav rādītājs - arī muļķis var labi nolaist pārs geimus un stars var pilnīgi nolaist visu šķērsām. Piemērs - pēdējā NBA zvaigžņu spēle un Lebrons Džeimss. Domāju visi piekritīs, ka tā ne tuvu nebija "viņa labākā spēle".

Ieēd ko nomierinošu jo tā stresodams un visus ap****dams vai nu pats sabruksi vai tiešām kāds tev uz ielas pa galvu sados.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-23 21:52, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: kopitars monstrs! pirmais hattrick šosezon!
scoreru topā viņš jau sestais!
6 Anze Kopitar LAK C 9 5 8 13
...
tas ir paradokss- no trešās sķiras hokeja valsts (slovēnija pašlaik ir 17. vietā pasaules rangā) nāk tāda superzvaigzne, kamēr latvijai ar daudz solīdākām hokeja tradīcijām kopš baldera laikiem nav neviena pasaules top uzbrucēja...
varbūt viņš arī paliks vienīgā slovēņu megazvaigzne hokejā!

     [+] [-]

, 2009-10-23 21:54, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kopitars ta Kopitars, bet patīkami pārsteidz Raiens Smits, kuram jau 14 punkti.
Jā, pagaidām tur arī manu fantasy tīmu pie dzīvības Viens no "karstākajiem" spēlētājiem pagaidām
Par futbola līgu neesi aizmirsis (atkal)? Šonedēļ tev spēle pret manīm

     [+] [-]

, 2009-10-23 22:02, pirms 15 gadiem
shamanis29 rakstīja: Par futbola līgu neesi aizmirsis (atkal)? Šonedēļ tev spēle pret manīm
Nē aizmirsis neesmu gan... vinkārši sadalot uzmanību uz visām komandām, kādā laika posmā kkur ir "ņedorabotkas".

Bet ja jau speciāli atgādināji, šai spēlei sagatavošos īpaši!

     [+] [-]

, 2009-10-23 23:23, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē aizmirsis neesmu gan... vinkārši sadalot uzmanību uz visām komandām, kādā laika posmā kkur ir "ņedorabotkas".

Bet ja jau speciāli atgādināji, šai spēlei sagatavošos īpaši!
Nu mēģini, mēģini Uzvara tev noderētu

     [+] [-]

, 2009-10-24 00:50, pirms 15 gadiem
Da ko raudat pa to Krasumu?! Čalim viss vēl priekšā, nebūs tampa, būs cits klubs + sezona tikko sāksies, gan jau izsauks no fārma, tik tur slaistīties ar nevar... kā piemērs Žoltoks... šis jau ar 1-2gadu laikā neizlīda pa superstar... OK, tad par sūdīgu spēli nosēdināja malā, tagad sūta uz fārmu...

Lasīju te runas, Kopitārs labāks, sliktāks... To jau skuju pārbaudīsi tik vnk... 50% (iespējams, pat vairāk), ir atkarīgs no partneriem un savsterpējās sapratnes...

     [+] [-]

, 2009-10-24 06:13, pirms 15 gadiem
Būtu jau nu gan Kopitars zvaigzne, tā kā īpaši strīdēties jau te nebūtu par ko, zināmā mērā protams, ka labāks par Karsumu - vismaz bija un ir šobrīd, pēc pāris gadiem nemācēšu teikt kā būs , tā kā arī nav ko lieki strīdēties .
Protams dažs labs komentārs ir vnk izcils, jo es pat sadzeroties zāles nevarētu aizdomāties līdz daža laba sarakstītajiem murgiem , bet lai jau cilvim tiek tas prieks un šķietamība, ka kaut kas no tās spēles, ko sauc par hokeju, ir saprotams
Bet nu par to kas kur uzvarēja, tad pagājušo sezonu jau pats Ivanāns klārēja, ka komanda aug un pieņemās spēkā, tā kā rezultāti Kingiem ir tikai loģiski, bet nu Dallasa ir Dallasa, tā kā arī Skrastiņš nav nekāds lūzeris un ieņem komandā svarīgu vietu, kā nekā nospēlējis bez 4 sek periodu, kā arī tieši patiecoties viņa pūlēm, Dallasa spēja panākt izlīdzinājumu, kā nekā tomēr spēja lietderības koeficientu no -1 pārvērst spēlei beidzoties par +1, tāpēc visu cieņu, ir viņš mūsu hokeja jau leģenda , tāpat kā Ozo un Irbe, pēdējā problēma zināmā mērā, kāpēc dažam labam viņš nešķiet tik spožs, ir tā, ka tomēr nepaspēja aiziet pāris sezonas ātrāk no lielā hokeja, tomēr nedeva mieru Hašeka lauri laikam , bet vienalga ir ko atcerēties taču viņa zvaigžņu gados