Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Radulovs atgriešanās spēlē iemet pret "play off" iekļuvušo "Penguins"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Radulovs atgriešanās spēlē iemet pret "play off" iekļuvušo "Penguins"
Aleksandrs Radulovs
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) ar gūtiem vārtiem jau pirmajā spēlē pēc lielas pauzes atgriezies krievu uzbrucējs Aleksandrs Radulovs, kurš guva vienīgos vārtus Nešvilas "Predators" 1:5 sagrāvē viesos pret vareno "Penguins". Pitsburgas komanda ar šo panākumu nodrošinājusi vietu izslēgšanas spēlēs.

25 gadus vecais Aleksandrs Radulovs pirms četriem gadiem pameta "Predators", lai spēlētu dzimtenē. Pirmajā NHL spēlē kopš 2008. gada šķita, ka snaiperis nav bijis prom – uzreiz vārti. Radulovs iemeta otrā perioda 12. minūtē, no vārtu priekšas iemetot atlēkušo ripu. Radulovam -2 lietderības koeficients.

"Penguins" līdz tam brīdim jau bija aizmukusi... Pitsburgas komanda 28 minūtēs guva četrus vārtus, bet visā mačā uzvarēja ar 5:1. Divi vārti Jevgeņijam Malkinam (šosezon jau 95 punkti), bet četras rezultatīvas piespēles Džeimsam Nīlam. Sidnijs Krosbijs šoreiz tukšā.

Pateicoties uzvarai, "Penguins" nodrošinājusi vietu "play off" turnīrā, kur pievienojusies "Rangers" un "Blues".

NHL regulārā sezona, 22. marts

SpēleRez.
Penguins – Predators5:1
Flyers – Capitals2:1 PM
Lightning – Oilers3:2 PM
Wild – Flames3:2 PM
Stars – Canucks1:2
Coyotes – Avalanche3:2
Kings – Blues1:0 PM
Sharks – Bruins2:1

Izmantotie resursi:
ESPN

 +18 [+] [-]

, 2012-03-23 08:36, pirms 12 gadiem
Vieniigie varti un tie pasi Radulovam.
Sakums labs.

 +47 [+] [-]

, 2012-03-23 08:39, pirms 12 gadiem
Lai arī kāds gailis viņš būtu raksturā, spēlētājs viņs ir izcils!
Slēpts komentārs: Cerbers24

  +7 [+] [-]

, 2012-03-23 08:43, pirms 12 gadiem

 +47 [+] [-]

, 2012-03-23 08:43, pirms 12 gadiem
Cerbers24 rakstīja: Nesaprotu,ko vinsh vispar KHL darija? Varbut gribeja gribeja klut pasparliecinats par savu varesanu???
pelnija daudz vairak ka NHL tas ar viss

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 08:43, pirms 12 gadiem
Kā man patīk šādi cilvēki sportā... mums latviešiem vienu tādu vajadzētu...
Slēpts komentārs: Rollltōns

  -3 [+] [-]

, 2012-03-23 08:44, pirms 12 gadiem
Malacis Radulovs, lai arī kā man viņa izlecieni nepatīk, bet hokejists viņš ir OK.
Ne tas vieglākais)) pretinieks patrāpījās pirmajā spēlē, bet savu golu Rada ielika. Veiksmīgu karjeras jauno posmu.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 08:46, pirms 12 gadiem
Cerbers24 rakstīja: Nesaprotu,ko vinsh vispar KHL darija? Varbut gribeja gribeja klut pasparliecinats par savu varesanu???
runā, ka Ufā viņš bijis visas pasaules, ieskaitot NHL, vislabāk pelnošais hokejists.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 08:48, pirms 12 gadiem
Zaļos cimdus laikam taupa izlasei .

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 08:53, pirms 12 gadiem
Malkina otrais gols vājprātīgi spēcīgs šāviens izskatījās..
Slēpts komentārs: M

 +14 [+] [-]

, 2012-03-23 09:14, pirms 12 gadiem
M rakstīja: NHL ir pārāk vāja līga priekš Radulova, mazi laukumi, nevar īsti labi ieskrieties. Tā it kā Šūmahers kartingā vai Useins Bolts Maksimas tualetē. Lūk, KHL, piemēram, pret Rīgu, tur viņš varēja parādīt visu savu meistarību.
Paldies, ka apgaismoji. Es atkal biju lasījis, ka Bolts Maksimā skrienot kā vējš, top 3 noteikti!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-23 09:15, pirms 12 gadiem
Tas jau ir rādītājs. Varētu iedomāties, ka mūsu Miķelim arī varētu būt laba slava (un netikai viņam), ja viņš kapātu NHL.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-23 09:22, pirms 12 gadiem
visi uz reiz cepas par ligam radulvs ari OS met golus, kapec lai vins nemestu kautkada nesvila
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 09:23, pirms 12 gadiem
Biju domājis, ka paies kāds laiciņš kamēr čalis iemetīs, bet nu ja jau pirmajā spēlē vārti tad pareizi vien darīja, ka atgriezās. Skatījos spēli tiešraidē, nu vel jau čalis nejutās kā zivs ūdeni, bet tas tikai laika jautājums, pie visa pierod.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 09:24, pirms 12 gadiem
Ja Stamkoss beigās tiešām papūtīs Rišāru (Kharļik, tas tev), tad pats vien būs vainīgs. Divas sezonas pēc kārtas tādus trikus būtu jāmāk izstrādāt.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 09:24, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: TEIKŠU, KĀ IR
Šis raksts un pie tam vēl top 4 sarakstā pierāda, ka esam veiksmīgi transportēti Krievijas informatīvajā telpā, Krievijas aktualitāšu lokā un Krievijas ikdienā
Putins ar KHL savu ir panācis, pievērsis daļu no bijušās vēl ar vienu taustekli savā virzienā
Pārmetums ir ne jau presei, bet tautai!!! Un tikai tad presei, kas tik ļoti izceļ to, ko tauta vēlas lasīt
TĀ TIK TURPINĀT
ko tu lietot, tik agrā rīta stundā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kino

  +8 [+] [-]

, 2012-03-23 09:29, pirms 12 gadiem
Var kāds uzrakstīt (kas skatijās), kā Radulovs izskatijās spēlē kopumā, jo tomēr kopā -2 un gols arī nebija meistarības paraugdemonstrējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-03-23 09:39, pirms 12 gadiem
Vārtu guvumu gan tā pieticīgi atzīmēja Varēja jau parādīt savu kroņa numuru,noskopojaas ???

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 09:43, pirms 12 gadiem
Red Scorpion, 09:24, pirms 18 minūtēm, ignorēt, atbildēt

sasperjods rakstīja: TEIKŠU, KĀ IR
Šis raksts un pie tam vēl top 4 sarakstā pierāda, ka esam veiksmīgi transportēti Krievijas informatīvajā telpā, Krievijas aktualitāšu lokā un Krievijas ikdienā
Putins ar KHL savu ir panācis, pievērsis daļu no bijušās vēl ar vienu taustekli savā virzienā
Pārmetums ir ne jau presei, bet tautai!!! Un tikai tad presei, kas tik ļoti izceļ to, ko tauta vēlas lasīt
TĀ TIK TURPINĀT

ne jau kursh katrs iemet golus khl un pēc tam nhl vienas sezonas laikā

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 09:44, pirms 12 gadiem
Nav vēl iejuties līdz galam zvaigzne!
JP rakstīja: Vārtu guvumu gan tā pieticīgi atzīmēja Varēja jau parādīt savu kroņa numuru,noskopojaas ???

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 09:46, pirms 12 gadiem
Radulovam nevajadzēja nemaz doties prom no NHL!

  -4 [+] [-]

, 2012-03-23 09:46, pirms 12 gadiem
bars161 rakstīja: Malacis Radulovs, lai arī kā man viņa izlecieni nepatīk, bet hokejists viņš ir OK.
Ne tas vieglākais)) pretinieks patrāpījās pirmajā spēlē, bet savu golu Rada ielika. Veiksmīgu karjeras jauno posmu.
Ko tu laizies klāt?

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 09:54, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: TEIKŠU, KĀ IR
Šis raksts un pie tam vēl top 4 sarakstā pierāda, ka esam veiksmīgi transportēti Krievijas informatīvajā telpā, Krievijas aktualitāšu lokā un Krievijas ikdienā
Putins ar KHL savu ir panācis, pievērsis daļu no bijušās vēl ar vienu taustekli savā virzienā
Pārmetums ir ne jau presei, bet tautai!!! Un tikai tad presei, kas tik ļoti izceļ to, ko tauta vēlas lasīt
TĀ TIK TURPINĀT
Noteikti aktuālāka ziņa ir ka Biedriņš atkal sēdēja uz soliņa

     [+] [-]

, 2012-03-23 09:54, pirms 12 gadiem
psc, tagad visi jau bļauj, ko viņš vispār KHL darīja sezonas sākumā visi apgalvoja, ka viņš ir pilnīgs lūzers un izcelties var KHL, NHL viņam nav ko darīt un bla, bla, bla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 09:57, pirms 12 gadiem
Red Scorpion rakstīja: Malkins - Pitsburg Penguins (Stanley cup MVP un šogad noteikti)
Kovaļčuks - New Jersey Devils
Dacjuks - Detroit Red Wings
Ovečkins - Washingtn Capitals
būs Radulovs - Nashvile Predators 99%

Es saprotu, ka tādi kā "kino" plīst no dusmām, bet tā ir jūsu problēma.
Malkins līdera lomu dala uz pusēm ar Krosbiju,Devils līderis ir Parizē nevis statistikas līderi Kovalčuks un Eliašs,Dacjuks viens no līderiem,jo tādu Detroitā ir vairāki ,Ovečkins gan ir stabils komandas līderis. Bet Radulovam ir jābūt vienam no plēsoņu līderiem ,jo visi NHL speciālisti un žurnālisti viņu uzskatīja par labāko hoejistu no tiem ,kuri nespēlē NHL,jo pēc spēles viņš visas beidzamās četras sezonas bija NHL līmeņa spēlētājs,kurš spēlēja līgā [KHL],kuras līmenis bija viņam par zemu.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-23 10:06, pirms 12 gadiem
Uh, Nīlam otrā 4 punktu spēle pēc kārtas!
Malkins intervijā teica, ka grib gūt 50 vārtus (Stemkoss, uzmanies )
Pitsburga vairs tikai 1 punktu atpaliek no Rendžeriem.
Pitsburgai šī bija 9. uzvara mājās pēc kārtas.
Pēdējās 14 spēlēs pingvīni ir 13-0-1
Viņi ir arī pirmajā vietā līgā pēc gūto vārtu skaita.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 10:07, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: TEIKŠU, KĀ IR
Šis raksts un pie tam vēl top 4 sarakstā pierāda, ka esam veiksmīgi transportēti Krievijas informatīvajā telpā, Krievijas aktualitāšu lokā un Krievijas ikdienā
Putins ar KHL savu ir panācis, pievērsis daļu no bijušās vēl ar vienu taustekli savā virzienā
Pārmetums ir ne jau presei, bet tautai!!! Un tikai tad presei, kas tik ļoti izceļ to, ko tauta vēlas lasīt
TĀ TIK TURPINĀT
Vājprāts tavā galvā darās.
Es šeit nesaskatu nekādu politisku spēku. Ar prieku izlasu ziņas par Radu veiksmēm tai pus dīķim. Izcils hokejists. Un tas, ka viņš intervijās sprēgā, lai jau... Tāds viņš vienkārši ir. Un tieši ar to viņš liekas interesants.

  -4 [+] [-]

, 2012-03-23 10:10, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Malkins līdera lomu dala uz pusēm ar Krosbiju,Devils līderis ir Parizē nevis statistikas līderi Kovalčuks un Eliašs,Dacjuks viens no līderiem,jo tādu Detroitā ir vairāki ,Ovečkins gan ir stabils komandas līderis. Bet Radulovam ir jābūt vienam no plēsoņu līderiem ,jo visi NHL speciālisti un žurnālisti viņu uzskatīja par labāko hoejistu no tiem ,kuri nespēlē NHL,jo pēc spēles viņš visas beidzamās četras sezonas bija NHL līmeņa spēlētājs,kurš spēlēja līgā [KHL],kuras līmenis bija viņam par zemu.
Ovečkins ir rezultivitātes līderis, bet velk viņš komandu purvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 10:13, pirms 12 gadiem
Spēli neredzēju, tomēr bez gola Radulovam -2 un komandai zāģis. Tātad Radulovs savu mikromaču diezgan konkrēti ir "papūtis".

  -2 [+] [-]

, 2012-03-23 10:14, pirms 12 gadiem
Kapec tada uzmaniba kkadam krievu hokejistam? Sekotu labak tapat LV hokejistiem ka krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 10:17, pirms 12 gadiem
Hunter rakstīja: Spēli neredzēju, tomēr bez gola Radulovam -2 un komandai zāģis. Tātad Radulovs savu mikromaču diezgan konkrēti ir "papūtis".
tai pat laikā vieta kritikai pārējai komandai, ka nav spējusi iemest nevienu golu. koks ar diviem galiem
Slēpts komentārs: kino

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 10:21, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Tagad, kad Kross ir atpakaļ ierindā-Pitsburga kļūst par maniem viennozīmīgiem favorītiem uz SC.
Man prieks, ka Tu arī tā beidzot domā! Es tā domāju arī pirms Krosbijs atgriezās.
Slēpts komentārs: kino

  +7 [+] [-]

, 2012-03-23 10:31, pirms 12 gadiem
Tā drausmīgā virsraksta kalambūra vietā vienkārši nevarēja rakstīt "Radulovs atgriežas NHL ar gūtiem vārtiem"

     [+] [-]

, 2012-03-23 10:40, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Ovečkins ir rezultivitātes līderis, bet velk viņš komandu purvā.
Diez ko labi protams Vašingtonai neiet ,man tas klubs sevišķi nepatīk,bet starp man tuviem cilvēkiem dažiem tā ir komanda numur viens un viņiem šajā sezonā ir vilšanās ,ņemot vērā to ,ka ļoti spēcīgu vārtsargu komanda ieguva pirms sezonas.

     [+] [-]

, 2012-03-23 10:44, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Vienkārši viņš ir komandas sirds un dvēsele. Bez viņa nebija gluži tas Un tad arī parādījās citi kandidāti-Čikāga, Filadelfija...
Man tikai dīvaini ,ka Rangers tik maz piemin kā kanditātus uz kausu,man liekas šajā sezonā viņi var daudz izdarīt.

     [+] [-]

, 2012-03-23 10:44, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Es esmu par futbolu un volejbolu
Un kas pa nakti ir noticis futbolā un volejbolā tik svarīgs, lai būtu ziņu topā?

  -3 [+] [-]

, 2012-03-23 10:49, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Man tikai dīvaini ,ka Rangers tik maz piemin kā kanditātus uz kausu,man liekas šajā sezonā viņi var daudz izdarīt.
Redz tāda komanda līdzjutējus (īstos un sezonālos) ir tik tālu nobesījusi, ka viņiem tiešām jāpaņem kauss, lau atgrieztu tādu patiesu ticību. Šajā gadījumā ticību tam, ka viņu teicamais sniegums nav fikcija. Turklāt Rangers ir reti bēdīga (trūcīga) PO pieredze, kamēr tie paši potenciālie pretinieki Flyers, Penguins, Bruins un pat Devils ir jūtami rūdītāki.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 10:55, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Malkins līdera lomu dala uz pusēm ar Krosbiju,Devils līderis ir Parizē nevis statistikas līderi Kovalčuks un Eliašs,Dacjuks viens no līderiem,jo tādu Detroitā ir vairāki ,Ovečkins gan ir stabils komandas līderis. Bet Radulovam ir jābūt vienam no plēsoņu līderiem ,jo visi NHL speciālisti un žurnālisti viņu uzskatīja par labāko hoejistu no tiem ,kuri nespēlē NHL,jo pēc spēles viņš visas beidzamās četras sezonas bija NHL līmeņa spēlētājs,kurš spēlēja līgā [KHL],kuras līmenis bija viņam par zemu.
Saprotu, ka esi pro-ziemeļamerikānisks, bet wth?
Kas ir Krosbijis, čalis kurš divas sezonās vairāk nespēlē, nekā spēlē, ievācis punktiņus uzvarās 8-1 un 7-1.
Parise Devils līderis?? Kovaļčuks ir atslēgas spēlētājs, Eliašs arī ir priekšā Parise šajā sezonā.
Datsjuks ir viennozīmīgs Red Wings līderis, Zetterbergs traumu dēļ ir nosēdies.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:05, pirms 12 gadiem
Spēli skatījos - jā, NHL nav KHL, te Radulovam nāksies krietni pasvīst cīnoties par savu vietu zem saules. Neskatoties uz vārtu guvumu, nepārliecināja. Tad jau Kosticins tur vairāk troksni sataisīja. Lai gan šobrīd vēl pāragri spriest, jo ne īsti trenējies kopā ar komandu, ne saspēlējies ar partneriem. Gols arī tāds, nevis izspāle, bet īstajā brīdī īstajā vietā, un zibenīga reakcija.
Toties Malkins vienkārši ir monstrs. Ja vēl Krosbijs būtu pie labas veselības un labā sportiskā formā, tā maiņa brauktu visiem pāri kā bērniem.
Slēpts komentārs: kino

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:16, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Kas attiecas uz Pitsburgu-Pagājušajā sezonā pat ar visu trīci Krosbijs bija rezultatīvākais spēlētājs komandā...
Un... pārējiem arī bija traumas. Malkins ir labākais spēlētājs Penguins uzbrukumā. Viņam agrāk traucēja Sidnija statuss. (visi normālie wingeri un spēles laiks tika kānādas brīnumbērnam. Kā arī viņš nav nespējnieks PO atšķirībā no Sida.

     [+] [-]

, 2012-03-23 11:22, pirms 12 gadiem
fjodorovs rakstīja: runā, ka Ufā viņš bijis visas pasaules, ieskaitot NHL, vislabāk pelnošais hokejists.
Kur to runā? Tavā mazajā sādžā pie alus pudeles?

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 11:22, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Un... pārējiem arī bija traumas. Malkins ir labākais spēlētājs Penguins uzbrukumā. Viņam agrāk traucēja Sidnija statuss. (visi normālie wingeri un spēles laiks tika kānādas brīnumbērnam. Kā arī viņš nav nespējnieks PO atšķirībā no Sida.
OMG! Krosbijs nespējnieks PO?!?!? Nu tu reāli diskreditē jebkādu cieņu pret sevi. Pateikt to par spēlētāju, kuram 62 PO spēlēs ir 82 punkti... Nu tā arī pasaki-man ir personīgas antipātijas pret Krosbiju un miers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:28, pirms 12 gadiem
Man tikai liekās, vai nesen tiešām bija raksts, ka Radulovs neplāno atgriezties NHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 11:30, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: OMG! Krosbijs nespējnieks PO?!?!? Nu tu reāli diskreditē jebkādu cieņu pret sevi. Pateikt to par spēlētāju, kuram 62 PO spēlēs ir 82 punkti... Nu tā arī pasaki-man ir personīgas antipātijas pret Krosbiju un miers.
Jā, maigi izsakoties tas bija pārspīlējums no Feodorov91 puses.
Taču vērojot Sida atgriešanos, arī mani māc aizdomas vai viņš būs faktors šī gada plejofos. šobrīd viņš neizskatās gatavs asam spēka hokejam, cīņai pie apmalēm, plejofu intensitātei kopumā ...
Slēpts komentārs: Fedorov91
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:42, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nu diskutabls jautājums. Gadā kad Penguins ieguva SC,arī malkins uguņoja. + Bija PO MVP.
Bij, bij. Bet ja kāds runā par viennozīmīgiem līderiem un vilcējiem, tad prātā nāk tādi kadri kā Žiro, Iginla... Šeit tā līderība tomēr dalās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:44, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Izslēgšanas spēlēs izšķirošās spēlēs četrās no sešām spēlēm 0 punkti, vienā spēlē 1 piespēle. 0,2 ppg izšķirošās spēlēs

Punkti gūti tikai 41 no 62 spēlēm, respektīvi iekasējis nesot ārā vājas otavas un karolīnas pirmajos raundos.

Pens pēdējās pirms izkrišanas vai kausa sērijās skaitļi ir drūmi.

10 Montreal

Game 1, 2 Assists
Game 2, Scoreless
Game 3, Scoreless
Game 4, Assist
Game 5, Scoreless
Game 6, 1st Period Goal (behind), Assist
E Game 7, Scoreless

09 Detroit

Game 1, Scoreless
Game 2, Scoreless
Game 3, Assist
Game 4, 2nd Period Goal, Assist
Game 5, Scoreless
E Game 6, Scoreless
E Game 7, Scoreless

08 Detroit

Game 1, Scoreless
Game 2, Scoreless
Game 3, 1st Period Goal, 2nd Period Goal
Game 4, Assist
Game 5, 2 assists
E Game 6, 1 assist

07 Ottawa

Game 1, 3rd Period Goal (behind)
Game 2, GWG/3rd Period Goal
Game 3, 3rd Period Goal (behind)
Game 4, Scoreless
E Game 5, Scoreless
A kur rakstīts, ka bez Krosbija uguņošanas pirmajos raundos Pens vispār tiktu līdz fināliem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:45, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ā un mani iespārdīja Radu pieticīgā gūto vārtu svinēšana. Pilnīgi paraugzēns un paša disciplīna,savaldība,galantums
Viņš taču aizbēga no NHL jo PO svinot iznesa komandas kapteini Arnotu, kurš dabuja satrincinājumu. Predators toreiz zaudēja sēriju šī iemesla dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:47, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: A kur rakstīts, ka bez Krosbija uguņošanas pirmajos raundos Pens vispār tiktu līdz fināliem?
Vēl varēji pajautāt, a kur rakstīts, ka bez Krosbija uguņošanas reg.sezonas spēlē pret Islanders 7-1, Penguins tiktu līdz PO?

Jauki, ka viņš ir rezultatīvs, bet nevajag viņu glorificēt kā PO karotāju..

     [+] [-]

, 2012-03-23 11:49, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ir ko pazviegt. Saistībā ar Radu. Tu pats atceries ko par viņu teici
Vēl pāragri ko spriest, šonakt piecēlos par godu un noskatījos 3 trešdaļu. Pingvīni ņēma priekšā Plēsoņas kā mazos bobjus un Radulovs pa lielam neko nerādīja. Viņam vajadzēs vēl laiku,lai iejusties. Godīgi sakot,nemaz neticu,ka šajā sezonā viņš spēs ko lādzīgu parādīt. Izskatījās,ka Radu nokļuvis citā pasaulē un nezina ko darīt uz laukuma. Lai pierod,tad varēs redzēt uz ko viņš ir vērts.
Kā jau teicu no sākuma,viņš ir nevis NHL līmeņa spēlētājs,bet NHL komandas viens no līderiem un spēles veidotajiem. Un tās ir divas dažādas lietas.
Varbūt atgādināsi ,ko es par viņu esmu teicis,bet diez vai kādreiz esmu noliedzis ,ka par viņu NHL bija vislielākā intrese no tiem spēlētājiem ,kuri nespēlē NHL.Protams dažŗeiz emocijās es dievs zin ko uzrakstu,jo sevišķi ja tas skar Krieviju un krievus.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:49, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Biju par to dzirdējis Es lieku uz to,ka būs klope,kad viņi saiesies uz ledus
Radulovam maz šansu. Arnotu viņš var iznest tikai ar pārsteiguma momentu

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:52, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vēl varēji pajautāt, a kur rakstīts, ka bez Krosbija uguņošanas reg.sezonas spēlē pret Islanders 7-1, Penguins tiktu līdz PO?

Jauki, ka viņš ir rezultatīvs, bet nevajag viņu glorificēt kā PO karotāju..
Tik pat labi var pateikt ,ka Greckis arī nebija play off karotājs ,bet vienkārši punktu mašīna.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:53, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Tik pat labi var pateikt ,ka Greckis arī nebija play off karotājs ,bet vienkārši punktu mašīna.
Grecka PO ciparu sadalījumu nezinu, nevaru spriest. Krosbijs izšķirošajos raundos nav ne karotājs, ne punktu mašīna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 11:56, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nu tu tu te demagoģiju sāc laist Zinu ka ar tevi par šo tēmu bezjēgā strīdēties,aklais,redzēt negribošais nesāks redzēt. Tā kā paliec pie sava.
Kas ir Iginla,viens jautājums ?
Labāk kādus pamatojumus raksti, man tās tavas metaforas neko neizsaka

     [+] [-]

, 2012-03-23 11:57, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Lai paliek,ne tu viens izteicies par viņu. Biedrs Kino utt. Bija visai plaša diskusija,kas viņš sekoja pretējā virzienā,uzmetot NHL.
Es arī? Moins, tas jau bija tik sen. Es tiešām apspriedu šo pāris sezonas NHL pavadījušo knariņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 12:00, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Par Ovi jūs nekautrējaties tā teikt
Vienu piecgadi,kad viņš bija totālā punktu gūšanas mašīna.
Nerunājot jau par nesvarīgajiem Rišāriem un gūtajiem vārtiem,cita lieta piespēlēs uz Kino tas arī attiecas + Leflērs .
Par Ovi būtībā nevaru daudz sliktu rakstīt ,jo viņš dēla favorīts,bet tomēr noliekot blakus Malkinam tas salīdzinājums nenāk par labu Ovi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 12:04, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kas ir Iginla ? Pats uzprasījies
Iginla ir izteikts Flames līderis laukumā, ģērbtuvēs, rezultivitātē (nešķirojot PO un reg.sezonu) utt. Ento sezonu garumā!!! Cita lieta, ka Flames kopumā ir ļooooti viduvēja komanda. Tieši viduvēja, nevis vāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-23 12:06, pirms 12 gadiem
Sarežģītāks virsraksts laikam nav iespējams!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 12:08, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kas ir Iginla ? Pats uzprasījies
Pēc Flerī Kalgariešu līderis un divkārtējais OS čempions,vai tas ir slikti ,nu nav viņam Stenlija kausa diemžēl.

     [+] [-]

, 2012-03-23 12:09, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kā tiek mērītas līdera dotības ? Pēc nac piederības,vai kā savādāk ?(Īsta līdera)
Vot noslēdzam derības. Pazvani Flames koučam un paprasi viņam to. Viņam un Flames hokejistiem. Ja viņi pateiks, ka tā nav, izmaksāšu tev kasti Jack Daniels.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-03-23 12:12, pirms 12 gadiem
Kārtējā "Kanādas un Krievijas cīņas" sērija.

Es domāju komentāros...

     [+] [-]

, 2012-03-23 12:14, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tu vari piezvanīt Caps prezidentam un pajautāt to pašu,pie reizes,vai viņš negribētu Ovi iemainīt pret īsto līderi ? Uzlikšu tev divas kastes.
Es pirmais izaicināju Sāksim ar tevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 12:19, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Pievienojos domu gājienam. Būtu tiešam interesanti uszināt patiesību (pafantazējot).
Ovi ar Malkinu tika draftēti vienā sezonā. Tas notika kā notika 1 aizgāja Ovi,otrais Malkins. Zinot kādi viņi ir mūsdienās,kā domā,kuru no viņiem izvēlētos Caps GM šodien ?
Domāju viņš pat domu nepieļautu par labu Malkinam.
Ovi dēj zelta olas klubam. Pat bez visiem SC
Nu ne velti ZA hoķa apskatnieki mēļo, ka Ovi tiktu izlikts uz letes, ja ne tas līgums. Termiņš vēl tā, pat tādus var aizmainīt, bet to summu neviens negribētu ņemt pretī. It sevišķi ar šādu sniegumu.

     [+] [-]

, 2012-03-23 12:28, pirms 12 gadiem
RUBEN rakstīja: Kārtējā "Kanādas un Krievijas cīņas" sērija.

Es domāju komentāros...
Da ko jūs bez mums darītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 12:31, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Apskatnieki var daudz ko mēļot. Tieši tāpat kā Kovi kad negāja spēle.
Atmetot visas kaislības,šie divi kadri ir tāda paša līderu statusa cienīgi.
Bet ja paskatās pēc individuālajām trofejām un gūtiem pts,tas labāki.

Jaunajā sezonā,protams ja nebūs lokauta,domāju Ovi atkal uzliesmos zenītā. Atceries ,manu prognozi ok ?Un paklausies ko tad teiks apskatnieki Svarīgi ko saka Teds,nevis apskatnieki.
Kā arī paskaties cik punkti ir švakajam Ovi, sliktākajā viņa sezonā. Un cik īstanajam līderim.
Un sezona vēl nav beigusies.
Ja Tev visu izsaka punkti, tad jau skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 12:46, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kas tad tev ko izsaka ? Es tev uzdevu jautājumu,tu uz to neatbildēji,piedāvājot man hvz kur zvanīt.
Līderis,jēdziens vēl mistiskāks. Tur var dot vaļu fantāzijai uz nebēdu.
Tāpat kā Jagrs tev nav līderis Tur tāds Iginla tikai ūdeni var pienest,neko vairāk.
Vēlreiz uzdod to jautājumu. Es laikam ne tā izlasīju, jo man šķiet, ka jau vienreiz atbildēju.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 12:47, pirms 12 gadiem
Alexander Radulov NHL Comeback Goal
-...

luuk arii video

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 12:53, pirms 12 gadiem
noskatījos visu spēli - Krosbijs labs ( fantastiski redz laukumu ) , bet Malkins ... vnk. MONSTRS !!! , citplanētietis. Viņam ripu nereāli atņemt ! Liels augums un spēks savienojumā ar fantastisku slidojumu - recepte kā kļūt par superstar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 12:56, pirms 12 gadiem
Metam liriku pie malas - Ovečkinam jāmet pie malas savs rokzvaigznes dzīvesveids un jāsāk atkal normāli pievērsties darbam. Ja pagājušogad vēl +- izbrauca uz talantu un Bekstrēma pasiem, tad šogad Bekstrēms ir pussezonu izladis un Ovi sniegums, attiecībā pret līgumu un viņa statusu ir zem katras kritikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 12:59, pirms 12 gadiem
Viesturs Radovics rakstīja: Tā drausmīgā virsraksta kalambūra vietā vienkārši nevarēja rakstīt "Radulovs atgriežas NHL ar gūtiem vārtiem"
Izveido savu mājas lapu un dari ko gribi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:03, pirms 12 gadiem
Un tie pundurzaķi, kas te liek miinusus par Radulovu, drosi vien neko vairak par HK Riga extra limeni nav redzejushi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:06, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Jautājums,kā var izmērīt jēdzienu īsts līderis ? Cik kategorijās tie dalās utt
Krievi
Viltus līderis - Jagrs un pārējie Top Eiropieši.
Puspokeris
Līderis
Visi Kanādieši.
Krieviem vispār viņu hokeja pastāvēšanas vēsturē ir bijis spēlētājs,kas cienīgs vismaz par Puspokeri saukties. Nerunājot par īstiem līderiem
ā skaidrs. Nē, to es nevarēšu atbildēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 13:09, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Paskaties uz karjeras statistiku
Te neiet runa par tagadni,bet par spēlētāju kopumā.
Un tādā kontekstā viņam mūsdienās no spēlējišajiem spēlētājiem blakus nestāv neviens.
Un es runāju ar Kino. Mēs zinam par ko runājam saistībā ar Jāgru.
Nedaudz tevi apgaismošu.
Kino formula.
Jāgrs nav līderis. Pižons,punktu guvējs,individuālists.
Tas nekas,ka viņš NHL visā vēsturē ierindojas starp labākajiem.
Tas nekas,ka viņš ir no retajiem,kas ieguvis SC,PČ,OS titulus.
Par individuālajām balvām nerunāsim. Visiem Krozbijiem,Ovi,Malkiniem putekļi jārij viņa ēnā,par Iginlām nerunājot.
Nu bet eventuālie mēs nonākam pie tā paša-pižons. Ja tu saki, ka Krosbijiem, Malkiniem utt. ir kā līdz mēnesim balvu un punktu ziņā, tad es saku, ka Jāgrs rij putekļus no, piemēram, Mesjē, Sakika, Aizermana līderības ziņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 13:19, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Zini,ka Sakiks jau zem Jagra ? Pie kam Jāgrs apsteidza viņu aizvadot mazāk NHL spēļu ?
Bļin ar ārā, es nerunāju par punktiem!!!!

Tu pats nekādas likumsakarības nesaskati? Spēlējot Pitsburgā Jāgram punkti kā pa reni, bet komanda nīkuļo. Spēlē Vašikos, atkal punkti visvairāk, bet komanda pat PO netiek (uz jaunā Ovečkina pleciem gan ātri vien izdevās savest kārtībā komandu), spēlē Rangers-punkti daudz, rezultātu komandai nekādu. Pat tajā pašā KHL trīs sezonu garumā Avangars vienkārši nožļojami izskatījās priekš savām iespējām,. Hm, pārsteidzoša sakritība-Jāgrs Avangardā vairs nav un komandas spēle uzreiz izskatas manāmi saturīgāk. Gan reg.sezonā, gan PO.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 13:20, pirms 12 gadiem
KHL par 1 ļoti labu spēlētāju mazāk.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 13:20, pirms 12 gadiem
Malacis! Itka jau vins besi ar saviem debilajiem gajieniem, bet itka ari nebesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:23, pirms 12 gadiem
WILDE rakstīja: Jāgrs jau nu gan nav Filijas līderis, bet gan Prongers- viennozīmīgi.
Ja tu domā, ka Jaro ir punktu līderis, tad sen neesi skatījies statistiku- viņš ar saviem 65 spēlēs gūtajiem 48 punktiem (18+30) var ūdeni pienest Žirū (85 pts) vai Hartnelam (64 pts- 35 goli).
Laikam jau atkārtošos, bet Jāgru kā vienīgo komandas līderi ārpus izlases komandā nedrīkst ņemt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:39, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Griez kā gribi.
Gūtie punkti
Individuālās balvas
Uzvarētie turnīri,kaussi.
Viņam tas viss ir liku likām. Pārējais kurš vilka,kurš nevilka to komandu ir izdoma. Ir komanda,ir komandas līderi. Un Jāgrs vienmēr ir bijis līderis un komandas vilcējs. Tik pat labi var aizfantazēties,ka Pitsburgā tieši Jagrs bija vilcējs,bet Lemjē piekabe Un pierādi,ka neesi kamielis ?
Te nu mūsu domas dalās. Jā, individuālie viens no visu laiku labākajiem, bet citādi pamatā kalpo komandām kā enkurs+veidoja savas čehu mafijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:53, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Līderis,Pasaules labākais hokejists,Visu laiku labākais hokejists viss tas ir bla,bla,bla. Un katra cilvēka izdoma.
Komandu sportā objektīvi nevar noteikt labāko.
Cita lieta individuālajos sportos,sasniegumos - komandu sportā.

Tas pats Greckis - kas teica ? Un aiziet jūriņā,panesās .
Neiet runa par pilnīgu objektivitāti, bet par tendencēm. Var būt viena sakritība, bet ja tās seko hokejistam VISAS karjeras garumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:05, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Un Kino spītīgi grib pasauli apgriezt kājām gaisā
Lai būtu,Radulovs tāpat par visiem labāks. Larionovs visu laiku labākais, Fetisovs visu līderu līderis Pār visu stāv Balderis ar Ozo
Kanādieši un pārējā pasaule stāv un nervozi pīpē stūrītī.
Beidzot būsim atraduši kopsaucēju. Piekrīti ?
Un pasaki,ka man nav taisnība ?
kā tev patīk novirzīties no tēmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 14:19, pirms 12 gadiem
Uh, kas šeit par diskusijām!

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:20, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kino,pasaulē komandu sporta veidos favorīti izcilnieki dalās trīs kategorijās.
1)Pasaules speciālistu,spēlētāju,treneru utt atzītie.


2)Fanu atzinumi nav nekas,fantāzija.


3)Ir pareģu kategorija,kas zina jau uz priekšu kas ko ir pelnījis,iegūs,un kā būs.
Wile,Abrags utt


Tad ja mēs uzdotu kompetentiem,neitrāliem pirmās kategorijas biedriem līdzīga rakstura jautājumu, ne mirkli nešaubos,ka sākot no Jāgra,beidzot ar Radulovu,visi minētie būtu pieskaitīti pie līderiem.
Argumentēti un pamatoti.

2) Kategorijas pārstāvji iekarsuši kalkulēs līdz nemaņai.

3) Īsi un kodolīgi saliks visus punktus uz ... i . Nelauzot galvu,līdzīgi kā Pēdējais Vācietis līgu topu
ir viena būtiska nianse, pirmo kategoriju ļoooti pamatīgi ierobežo politkorektums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:28, pirms 12 gadiem
Ak, šīs mūžīgās runas par to, kurš ir labākais!
Es domāju, ka par to nav vērts strīdēties, jo mums, pirmkārt, ir katram savi favorīti; otrkārt, NHL ir tik daudz labu un talantīgu spēlētāju un katram no viņiem ir cita loma komandā, ir izteiktie līderi uz laukuma, klusie līderi, līderi ģērbtuvēs un viņu visu nozīme un ietekme komandā bieži vien ir vienlīdz liela. Un man personīgi riebjas jebkāda veida salīdzināšana ar jebko jebkurā dzīves sfēra, tāpēc arī hokejā katrs spēlētājs ir individuāls, katram ir savi plusi un mīnusi un strīdēties par to, kurš no viņiem ir labāks un mēģināt salīdzināt, balstoties uz statistiku, kas ir gūta spēlējot dažādās komandās ar atšķirīgiem partneriem, manuprāt, ir muļķīgi.

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:31, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nē,viņi ir skaidri domājoši un kompetenti. + Zina,kas tas tāds hokejs ne tikai no Tv pārraidēm

Sāksim par spečukiem ? Turpinājums seko,tēma atrasta ?
Man jau arī gribētos domāt : Ka Harļiks zina kā labāk vaig
Bet atstāšu to Abraga ziņā.

Bet iespējams es kļūdos,Kino ir vis Spečukiem ? Jo viņam tolerance tālu pie ........
Man piemēram ir poveri uz Jāgru, bet kā kāds treneris atļausies viņu nolikt, jau pēc nedēļas varētu nākties Jāgru trenēt?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 14:33, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ak, šīs mūžīgās runas par to, kurš ir labākais!
Es domāju, ka par to nav vērts strīdēties, jo mums, pirmkārt, ir katram savi favorīti; otrkārt, NHL ir tik daudz labu un talantīgu spēlētāju un katram no viņiem ir cita loma komandā, ir izteiktie līderi uz laukuma, klusie līderi, līderi ģērbtuvēs un viņu visu nozīme un ietekme komandā bieži vien ir vienlīdz liela. Un man personīgi riebjas jebkāda veida salīdzināšana ar jebko jebkurā dzīves sfēra, tāpēc arī hokejā katrs spēlētājs ir individuāls, katram ir savi plusi un mīnusi un strīdēties par to, kurš no viņiem ir labāks un mēģināt salīdzināt, balstoties uz statistiku, kas ir gūta spēlējot dažādās komandās ar atšķirīgiem partneriem, manuprāt, ir muļķīgi.
Pff, cik garlaicīgi. A mums gan patīk patrīt mēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:34, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: ir viena būtiska nianse, pirmo kategoriju ļoooti pamatīgi ierobežo politkorektums.
Man šķiet, ka tieši spēlētāji un treneri, ja vēlas, var būt tuvu objektivitātei, kāds tur politkorektums?
Otra lieta - nez, vai Ozo gribēja ieriebt Jāgram, sakot, ka tas nebija normāli, ka Ņujorkā komanda bija sadalīta "čehos" un "pārējos", vai arī Ovi Skrastiņam baigais draugs, lai viņš konkrētajā sezonā teiktu, ka, kā dotajā brīdī visgrūtāk nosedzamais spēlētājs, viņam atmiņā nāk Ovi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:36, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Pff, cik garlaicīgi. A mums gan patīk patrīt mēli
Es gan parasti cenšos neiesaistīties tādās diskusijās, jo nemāku sakarīgi argumentēt savu viedokli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 14:44, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Jau iesaistījies,ja nepamanīji

Un ar to nemākulību nedaudz piepušķo.
Nepiepušķoju gan. Man tas tiešām sagādā problēmas.
Es iesaistījos, bet ne jau jūsu diskusijā par Jāgru un co.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 14:47, pirms 12 gadiem
guntarsr rakstīja: Spēli skatījos - jā, NHL nav KHL, te Radulovam nāksies krietni pasvīst cīnoties par savu vietu zem saules. Neskatoties uz vārtu guvumu, nepārliecināja. Tad jau Kosticins tur vairāk troksni sataisīja. Lai gan šobrīd vēl pāragri spriest, jo ne īsti trenējies kopā ar komandu, ne saspēlējies ar partneriem. Gols arī tāds, nevis izspāle, bet īstajā brīdī īstajā vietā, un zibenīga reakcija.
Toties Malkins vienkārši ir monstrs. Ja vēl Krosbijs būtu pie labas veselības un labā sportiskā formā, tā maiņa brauktu visiem pāri kā bērniem.
Nezinu es skatījos pirmo pilno NHL spēli pēc ilgiem laikiem un tā kā tikai pāris stundas iepriekš biju Traktor- AK Bars play-ofā redzējis, salīdzinot neko dižu tur neieraudzīju ātrumu ziņā un momentu, kur KHL piekāptos... maybe tas bija tāpec, ka ātri jau bija 0-2 Nešvilai, bet šīs abas bija tak vienas no NHL līderkomandām, bet pa lielo tāda smagnēja slidināšanās tā bija... manuprāt vienīgais ar ko NHL paņem KHL ir atsevišķu zvaigžņu augstākā meistarība un tas, ka liela daļa spēlētāju ir vnk kuiļi (lai gan Radulovs šajā kategorijā arī te izcēlās) un tikai uz to vinnē KHListus, ka ir labāki fiziskajā cīņā arī dominē laukumā....
Īsāk sakot, gaidīju k-kādu ūberlīmeni, sagaidīju tikai to, ka bija labāka tv translācija kā KHL un mazāks laukums, tāpēc izskatījās, ka džeki tā kā piespedušies gandrīz vai viens otram, ļoti maz rūmes, kur kaut ko radošu izdarīt.... piekritīšu, ka tas spēli varbūt arī padarīja interesantu, jo kuru katru brīdi varēja būt hits u.t.t., bet no otras puses tu skaties un saproti, ka nez vai te kādeiz ieraudzīsi tādu izspēli kā Traktor-AK Bars 4. spēles pēdējos Traktor vārtos un ja arī ieraudzīsi, tad vienreiz pa ilgiem laikiem un tad to griezīs visi NHL kanāli savos video....

Kas attiecas uz Radulovu, tad ne sūda viņš neparādīja, bet... tajā pašā laikā pie 5 vārtiem arī Krosbijs nekur nebija manāms laukumā un golu tomēr Radu iemeta, tāpat nevar aizmirst, ka viņš tikai dienu ar saviem partneriem kopā trenējās.... un tik tikko no Krievijas ielidoja. Kosticinu es kā hokejistu nopietni nevaru uztvert, jo viņš ir baltkrievs un manā izpratnē baltkrievi nav hokejisti.... baltkrievi ir tie, kam jācieš no Latvijas hokeja smagās rokas.

Gols kā gols, kā viens nhl.com teica tipisks NHL gols, vēl viņš k-ko tur murmināja par spēju atrasties pareizā laikā un pareizā vietā, bet tas maybe bij tik kāds traks Nešvilas fans, kas domā, ka Radulovs viņiem būs kā Kristus otrā atnākšana. Manuprāt kome arī tā domāja izejot uz šo spēli un tāpēc arī iznākums tāds......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:53, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Piebiedrojos - NHL nerullē. Viena joņošana,nekādas spēles estētikas Triec to ripu kā karstu kartupeli pa visu laukumu.
Neteiktu, ka nerullē, bet tas ir ļoti specifisks hokejs, tāpēc es arī ne īpaši skatos viņu. Šogad esmu fragmentāri redzējis pāris spēles, šonakt šito pilnu beidzot noskatījos, bet k-kas nav... Protams daļēji tas ir tāpēc, ka es nezinu tās komandas un spēlētājus pa lielam maybe, bet nu šai spēlei es zināju kas kur spēlē un kāpēc, bet īpašas intereses man nebija..... Un tas nav tikai krievu propagandas dēļ, arī pirms KHL es labāk Superlīgu skatījos kā NHL... katram savs.

Ļoti labi saprotu kāpēc NHL var patikt- fizisks hokejs, labākie meistari, lieliskas translācijas, bet... tas nav man tā īsti laikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:04, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Neteiktu, ka nerullē, bet tas ir ļoti specifisks hokejs, tāpēc es arī ne īpaši skatos viņu. Šogad esmu fragmentāri redzējis pāris spēles, šonakt šito pilnu beidzot noskatījos, bet k-kas nav... Protams daļēji tas ir tāpēc, ka es nezinu tās komandas un spēlētājus pa lielam maybe, bet nu šai spēlei es zināju kas kur spēlē un kāpēc, bet īpašas intereses man nebija..... Un tas nav tikai krievu propagandas dēļ, arī pirms KHL es labāk Superlīgu skatījos kā NHL... katram savs.

Ļoti labi saprotu kāpēc NHL var patikt- fizisks hokejs, labākie meistari, lieliskas translācijas, bet... tas nav man tā īsti laikam.
Skaidrs-kvalitāte tevi neinteresē

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:07, pirms 12 gadiem
Es saprotu vēl to ka te krievi aizstāv savējos komentāros, jo tas ir pašsaprotami. Krievi var lepoties ar Malkinu, Kovaļčuku, Ovečkinu, Dacjuku, Radulovu, Fjodorovu, Bure, Mogiļniju, Žamnovu, Sjominu, Gončaru un t.t. Ka neka viņiem tas ir tuvs un tiešām ir jālepojas ar to ka esi viņu tautietis....bet. ....kāpēc latvieši aizstāv kanādiešus un amerikāņus? Daugaviņš ir vienīgais latvietis NHL un par viņa panākumiem ari jālepojas latviešiem un viņu jāaizstaav pret krievu negatīvajiem komentāriem par viņu nevis Stemkosu, Krosbiju...Latvieši lepojas ar kanādiešiem...Tas ir tas pats ja es iešu pie sava kaimiņa, kuram laukaa stāv BMW un teikšu ka mana drauga Mercedes ir labaaks par viņa BMW, kad pašam ir tikai vecais žigulis.

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:07, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Neteiktu, ka nerullē, bet tas ir ļoti specifisks hokejs, tāpēc es arī ne īpaši skatos viņu. Šogad esmu fragmentāri redzējis pāris spēles, šonakt šito pilnu beidzot noskatījos, bet k-kas nav... Protams daļēji tas ir tāpēc, ka es nezinu tās komandas un spēlētājus pa lielam maybe, bet nu šai spēlei es zināju kas kur spēlē un kāpēc, bet īpašas intereses man nebija..... Un tas nav tikai krievu propagandas dēļ, arī pirms KHL es labāk Superlīgu skatījos kā NHL... katram savs.

Ļoti labi saprotu kāpēc NHL var patikt- fizisks hokejs, labākie meistari, lieliskas translācijas, bet... tas nav man tā īsti laikam.
Nerulē ,nerulē tikai kā SA izteicās krievu hokeja piekritējs A,Maticins ,tad KHL no NHL atpaliek gaismas gadu attālumā,tajā rakstā arī sikāk minēts kāpēc necitēšu.Bet galveinais ko viņš piemin ,ka NHL uzbrucēji spēlē uz vārtiem ,bet KHL pārsvarā uz bortiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:13, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Nerulē ,nerulē tikai kā SA izteicās krievu hokeja piekritējs A,Maticins ,tad KHL no NHL atpaliek gaismas gadu attālumā,tajā rakstā arī sikāk minēts kāpēc necitēšu.Bet galveinais ko viņš piemin ,ka NHL uzbrucēji spēlē uz vārtiem ,bet KHL pārsvarā uz bortiem.
Vot tas gan tā ir. Neesmu skatījusies KHL, bet PČ tas ir ļoti izteikts, ka viss tikai gar bortiem notiek. NHL toties gandrīz katrs uzbrukums beidzas ar metienu pa vārtiem un visa galvenā spēle notiek vārtu priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:14, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Neievēro,ka tu nedaudz ej pretrunā metaforā ?
Man kā tes padodas,pārfrāzēšu.
Pie d.rsas,ka tiem kaimiņiem ir BMW un Mercedes,galvenais ka man Žvangulis kaugdams rūc
Bet tu esi krievs un tev ir BMW. Žīgulis ir Daugaviņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:18, pirms 12 gadiem
Par ko atkal cepiens?

Šajā topikā ir tikai divi svarīgi punkti:

1)Malkins tiek pie galvenās un svarīgākās individuālās trofejas- Rosa trofejas
2) Radulovam jāiespēlejas, un jāaprod ar NHL laukumiem, bet viņam joprojām ir NHL superzvaigznes potenciāls.

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:19, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tēti tas tu ? Un es visus šos gadus nezināju,kas es esmu. Paldies ka uzradies un atklāji,kas es esmu.
Gandrīz kā multenītē,neatceros kāds lopiņš nezināja,kas viņš tāds ir
Beigās satika sev līdzīgo un visu patiesību uzzināja.
Domā Ice age mamutus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:22, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Neievēro,ka tu nedaudz ej pretrunā metaforā ?
Man kā tes padodas,pārfrāzēšu.
Pie d.rsas,ka tiem kaimiņiem ir BMW un Mercedes,galvenais ka man Žvangulis kaugdams rūc

Un vēl saka,ka mēs esam tikuši prom no PSRS jūga
Поддержи отечественного производителя!
Vēl viens solis paliek,spiestā kārtā to pielikt.
Tas nekas ka žīgulis ir krievu mašina...domā bija mašīnas kvalitāte...BMW ir krievu hokejisti NHL. Mercedes ir kanādieši ar amerikāņiem, bet žīgulis ir Daugaviņš. Latvieši lepojas ar kaimiņa Mercedesu nevis ar savu Žiguli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:24, pirms 12 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Lai arī kāds gailis viņš būtu raksturā, spēlētājs viņs ir izcils!
Ja viņš ir izcils,kāds tad ir Krosbijs,Ovečkins,Stamkoss nez,daudzus var nosaukt..?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:27, pirms 12 gadiem
Atraduši par ko cepties... un nu jau vairāku gadu garumā. Vieni un tie paši personāži, maļ vienu un to pašu, tikai pārvrāzējot teikumus.

Pats agrāk skatījos gan NHL spēles, gan Rus Sperlīgu. NHL patika tie ātrumi un spēka spēle, Superlīgā - skaistās izspēles un iespēja redzēt spēlētāju improvizāciju.

Jā, NHL organizatoriski un tehniski (translāciju ziņā vismaz) ir daudz priekšā KHL-am. Tomēr sportiski, domāju, ka kādas 8 KHL komandas NHL-ā varētu spēlēt tīri pieklājīgi (to pierāda skaistās PO spēles - sevišķi jau austrumos). Vēl kādas 4 komandas, vismaz neizgāztos.

Tāds mans subjektīvais viedoklis.

P.S. Bet nu Jūs jau te aizdiskutējušies tik tālu, ka viens otru nemaz nelasāt. Tikai automātā jau atbildat. Viens saka balts, otrs - melns. Kur taisnība, kur nē... tas jau jūs vairs neinteresē. Jo galvenais ir oponēt otram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:31, pirms 12 gadiem
Yurchix rakstīja: Atraduši par ko cepties... un nu jau vairāku gadu garumā. Vieni un tie paši personāži, maļ vienu un to pašu, tikai pārvrāzējot teikumus.

Pats agrāk skatījos gan NHL spēles, gan Rus Sperlīgu. NHL patika tie ātrumi un spēka spēle, Superlīgā - skaistās izspēles un iespēja redzēt spēlētāju improvizāciju.

Jā, NHL organizatoriski un tehniski (translāciju ziņā vismaz) ir daudz priekšā KHL-am. Tomēr sportiski, domāju, ka kādas 8 KHL komandas NHL-ā varētu spēlēt tīri pieklājīgi (to pierāda skaistās PO spēles - sevišķi jau austrumos). Vēl kādas 4 komandas, vismaz neizgāztos.

Tāds mans subjektīvais viedoklis.

P.S. Bet nu Jūs jau te aizdiskutējušies tik tālu, ka viens otru nemaz nelasāt. Tikai automātā jau atbildat. Viens saka balts, otrs - melns. Kur taisnība, kur nē... tas jau jūs vairs neinteresē. Jo galvenais ir oponēt otram.
Nu tam nevar nepiekrist-tobiš tam, ka dažas komandas tīri OK NHL varētu izskatīties. Sākumā gan gribētos kaut dažās spēlēs redzēt, kā viņi izskatītos uz mazā laukuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-03-23 15:35, pirms 12 gadiem
ARAGONS rakstīja: personigi es uz to skatos no citas puses.proti,nekas pardabisks tas NHL nemaz NAV! es te runaju par pasu SPELES limeni un hokejistu meistaribu,nevis par "mekas"statusu, prestizu.slavu,vesturi,finansem,organizaciju un t.t. daudz lielaka starpiba limeni ir starp KHL un parejam Eiropas ligam,neka starp KHL un NHL butu NHL "galvastiesu" paraki par KHL, tad savstarpejie rezultati butu GRAUJOSI,ta4u aiz retajiem iznemumiem vel NEKAD,sakot no CCCP laikiem aizokeana "monstri" nav gravusi nedz padomju sistemas komandas,nedz jaunas Krievijas,nedz tagadejos KHL klubus ,DR ieskaitot vairak gribetos tadas speles! tikai ne "draudzibas" vai "parbaudes",bet gan UZ PUNKTIEM katram sava liga! lai tas "mits"par "meku" un NHL "absoluto parakumu" tiktu uz visiem laikiem izdzests!
Nekļūsim smieklīgi savos pārspīlējumos. Visa sporta vēsturē ir tikai retie keisi, kad kāda komanda izlase (īsākā vai garākā laika posmē) augstākajā līmenī ir vālējusi visus ārā bez šaubu ēnas. Nu, piemēram, 1992. gada ASV basketbola izlasa.

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:44, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Nu tam nevar nepiekrist-tobiš tam, ka dažas komandas tīri OK NHL varētu izskatīties. Sākumā gan gribētos kaut dažās spēlēs redzēt, kā viņi izskatītos uz mazā laukuma.
Lielajās komandās jau daudziem spēlētājiem ir pieredze mazajos laukumos. Tāpēc nedomāju, ka pārstrukturizēšanās uz mazo laukumu specifiku būtu dikti apgrūtinoša. Uz mazajiem laukumiem gan pazustu tādi spēlētāji kā Aņisins vai Ņiživijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-03-23 15:50, pirms 12 gadiem
ARAGONS rakstīja: ...nedz jaunas Krievijas,nedz tagadejos KHL klubus ,DR ieskaitot ...
Te nu gan nebūs tiesa... RD jau nu gan Fīniksas priekšā izskatījās pēc peramajiem zēniem. Viņi mūsējos sagrautu, ja tā būtu bijusi NHL sezonas spēle.
Slēpts komentārs: kino

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:51, pirms 12 gadiem
Yurchix rakstīja: Jā, NHL organizatoriski un tehniski (translāciju ziņā vismaz) ir daudz priekšā KHL-am. Tomēr sportiski, domāju, ka kādas 8 KHL komandas NHL-ā varētu spēlēt tīri pieklājīgi (to pierāda skaistās PO spēles - sevišķi jau austrumos). Vēl kādas 4 komandas, vismaz neizgāztos.

Tāds mans subjektīvais viedoklis.

P.S. Bet nu Jūs jau te aizdiskutējušies tik tālu, ka viens otru nemaz nelasāt. Tikai automātā jau atbildat. Viens saka balts, otrs - melns. Kur taisnība, kur nē... tas jau jūs vairs neinteresē. Jo galvenais ir oponēt otram.
OK, tagad gan sīkāk - kuras būtu tās astoņas kuras varētu spēlēt pieklājīgi (respektīvi konkurēt) un kuras būtu tās četras, kuras vismaz neizgāztos (tas ir nepaliktu pēdējās ar lielu atrāvienu). Jo man gan liekas, ka Kolumbusa un Edmontona KHL būtu starp līderiem, kamēr Automobilists, Novokuzņecka, Ļevs un vēl daži NHL būtu pēdējie ar lielu atrāvienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:02, pirms 12 gadiem
modriitis rakstīja: OK, tagad gan sīkāk - kuras būtu tās astoņas kuras varētu spēlēt pieklājīgi (respektīvi konkurēt) un kuras būtu tās četras, kuras vismaz neizgāztos (tas ir nepaliktu pēdējās ar lielu atrāvienu). Jo man gan liekas, ka Kolumbusa un Edmontona KHL būtu starp līderiem, kamēr Automobilists, Novokuzņecka, Ļevs un vēl daži NHL būtu pēdējie ar lielu atrāvienu.
Paņem KHL tabulu un skaties pirmās 10-12 komandas.

Redzi, Tu skaties uz to no viedokļa "līga ir tik stipra, cik stipra ir tās vājākā komanda"... Es nesalīdzinu līgu vājākās komandas... tajā komponentā NHL ir kosmoss. Nu, par to, vai Kolumbusa un Edmontona būtu starp līderiem KHL, nedomāju, ka tā (pēc manām domām, ka sākot no kādas 7-8 vietas varētu sākt pretendēt, pie veiksmes).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:06, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Teiksim šodien,šajā topā izskanēja Radu ir vienīgais NHL līmeņa spēlētājs,kas spēlējis KHL.No kurienes nāk Orlovs,Ņikitins,Jemeļins,Bobrovskis (KHL bija megastārs) dalīja 3 komandas vārtsarga laurus utt ?
Vēji no kaut kurienes atpūta.
Un kas tad tie tevis minētie ir NHL, ja ne vidusmēra kapātāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:10, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Atdodiet viņus atpakaļ KHL. Nav vajadzīgi tadi vidusmēra spēlētāji NHL.
Klau,kāpēc tad viņus turp aicināja ? Velvuds lūk tas ir kas unikāls,Atlantā starp rezervistu soliņu un 4 maiņu dīdījās,NHL spēlē vadošo meldiņu savā komandā. KHL nebija motivācijas,viss.
Zini, šodienai liekam punktu. Man vairs nav spēka atkārtoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:18, pirms 12 gadiem
Yurchix rakstīja: Paņem KHL tabulu un skaties pirmās 10-12 komandas.

Redzi, Tu skaties uz to no viedokļa "līga ir tik stipra, cik stipra ir tās vājākā komanda"... Es nesalīdzinu līgu vājākās komandas... tajā komponentā NHL ir kosmoss. Nu, par to, vai Kolumbusa un Edmontona būtu starp līderiem KHL, nedomāju, ka tā (pēc manām domām, ka sākot no kādas 7-8 vietas varētu sākt pretendēt, pie veiksmes).
Man liekas, ka tādai Omskai, Čeļabinskai, SKA, AK Bars vēl būtu nopietni jāpacīnās, lai tiktu NHL playoff (ņemot par atskaiti šo sezonu), kamēr Edmontona, Kolumbusa, Islanders viennozīmīgi būtu starp KHL līderiem. Un par to, ka tāds Torpedo vai Amurs NHL paliktu pēdējie man nav šaubu.
Un par to, ka tāds Automobilists un/vai Novokuzņecka būtu starp labākajiem Elitserien vai NLA man arī ir šaubas.
Lai gan nenoliedzu, ka ir KHL špīleri, kurus gribētos apskatīties NHL - Tarasenko, Červenka (manuprāt divi labākie KHL uz šo brīdi), tas pats Ņikuļins, Štepaneks..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:38, pirms 12 gadiem
modriitis rakstīja: Man liekas, ka tādai Omskai, Čeļabinskai, SKA, AK Bars vēl būtu nopietni jāpacīnās, lai tiktu NHL playoff (ņemot par atskaiti šo sezonu), kamēr Edmontona, Kolumbusa, Islanders viennozīmīgi būtu starp KHL līderiem. Un par to, ka tāds Torpedo vai Amurs NHL paliktu pēdējie man nav šaubu.
Un par to, ka tāds Automobilists un/vai Novokuzņecka būtu starp labākajiem Elitserien vai NLA man arī ir šaubas.
Lai gan nenoliedzu, ka ir KHL špīleri, kurus gribētos apskatīties NHL - Tarasenko, Červenka (manuprāt divi labākie KHL uz šo brīdi), tas pats Ņikuļins, Štepaneks..
Tu domā tā, es savādāk. Tirzāt jau mēs varētu sīkāk pa komandām. Tomēr to ir grūti darīt. Uz starptautiskajiem laukumiem jāpārstrukturizējas NHL komandām, jo tur nebūtu tik liela nozīme visiem būt uz spēka spēli vērstiem. Turklāt varētu brīnumus rādīt tehniskie spēlētāji ar mazākiem gabarītiem. Savukārt uz NHL laukumiem jāpārstrukturizējas būtu KHL komandām, atmetot Aņisinus un Ņiživijus (viņa labākajos gados). Hokejs it kā viens, bet stili dažādi. Tā nogriezt kā ar nazi un pateikt, ka NHL vājākā komanda būs starp KHL līderiem, neņemos (ne tuvu nepiekrītu tādam apgalvojumam). Viss pārējais, tikai spriedelēšana.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:47, pirms 12 gadiem
Sevišķi jau nepiekrītu par to, ka KHL līdervienības NHL PO varētu netikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 17:13, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Noskatíjos spéles Highlights un konstatéju, ka Neshvilai vártos stávéjis Holts, aizsardzíbá varéja manít Ozo ar Cibulski, bet uzbrukumá páris momentos bij manámi Cipulis ar Luceniusu!!! Sorry, guys! Vilkt paraléles starp KHL un NHL, ir stipri nepateicígs darbs un ar to nodarbojas tikai chomi, kuriem IR DAUDZ KO TEIKT, BET KURIEM NAV TEIKSHANAS. Nedomáju, ka tik dríz redzésim supersériju starp abám lígám, jo vienreiz jau sen gadus atpakalj kanádieshi aplauzás. Nedomáju, ka vinji tik dríz gribétu iespéjams aplauzties atkal.
Kad tad viņi aplauzās sērijās starp Kanādas un sovjetu izlasi 1972 gadā uzvarēja Kanāda ,1974 gadā krievi smagā sērijā uzvarēja WHA izlasi ,1978 izaicinājuma kausā trijās spēlēs krieviem divas uzvaras ,bet 1986-87 spēlēs katrai izlasei pa uzvarai ,tā kā spēku samēri tolaik vienādi izlašu līmenī sēriju ziņā. Kanādas kausos Kanādai liels pārsvars,bet klubu sērijas krieviem uzvaru vairāk . Bet tas pateicoties tam ,ka tās komandas kuras brauca uz Ziemeļamēriku tika spēcīgi pastiprinātas ,arī mūsējie ir spēlējuši šajās sērijās citu klubu sastāvos H.Balderis ir pastiprinājis Maskavas Dinamo ,bet Hatuļevs Kriļja sovetov komandu.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 17:21, pirms 12 gadiem
Paskatījos Kolumbusas sastāvu. Nebiju iesprindzis uz to iepriekš. Tagad es domāju, ka Kolumbusa varētu KHL cīnīties par vietu sākot no 12.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 20:54, pirms 12 gadiem
kasparsodins rakstīja: te jau ir tikai dazi varianti kas apruna radulavu vai nu mazgadigie alni kas no sporta neko vispar nesajedz vai tipiskie duraki latviesi rasisti kurus mammas un teti maca ka krievi ir slikti un vai klausas patriotus politikus ka krievi nav labi bet pasi taja laika tik zog kamer mazgadigie un besmadzenu radijumi skaita kurs no kuras valsts
tad, kad iemācīsies likt pieturzīmes un sakarīgi izteikt savu viedokli, varbūt, tajā kāds arī ieklausīsies...

     [+] [-]

, 2012-03-23 21:47, pirms 12 gadiem
roma202 rakstīja: Es saprotu vēl to ka te krievi aizstāv savējos komentāros, jo tas ir pašsaprotami. Krievi var lepoties ar Malkinu, Kovaļčuku, Ovečkinu, Dacjuku, Radulovu, Fjodorovu, Bure, Mogiļniju, Žamnovu, Sjominu, Gončaru un t.t. Ka neka viņiem tas ir tuvs un tiešām ir jālepojas ar to ka esi viņu tautietis....bet. ....kāpēc latvieši aizstāv kanādiešus un amerikāņus? Daugaviņš ir vienīgais latvietis NHL un par viņa panākumiem ari jālepojas latviešiem un viņu jāaizstaav pret krievu negatīvajiem komentāriem par viņu nevis Stemkosu, Krosbiju...Latvieši lepojas ar kanādiešiem...Tas ir tas pats ja es iešu pie sava kaimiņa, kuram laukaa stāv BMW un teikšu ka mana drauga Mercedes ir labaaks par viņa BMW, kad pašam ir tikai vecais žigulis.
Šo īpatnējo krievu loģiku laikam nekad nesapratīšu. Nesaprotu arī to, kāpēc krievi uzskata latviešus par tādu kā sava ķermeņa daļu, kā tādu kreisās kājas pēdu vai tamlīdzīgi. Tas tā, ja latvietis nefano par krievu, tad tas nezkāpēc ir pavisam nesaprotami.
Pēc augšminētās loģikas izriet, ka francūžiem tagad visā nācijas vienotībā jāmetas lepoties ar Stephane Da Costa, kurš ir vienīgais francūzis NHL un ne pa labi, ne pa kreisi. Nekāds tur krievu, ne kanādiešu hokejs, jo mums taču ir Da Costa.

Un jautājums par to, kāpēc latvieši ''aizstāv'' kanādiešus un amerikāņus, savā būtībā ir diezgan pamuļķīgs. Varbūt vienkārši vajag atvērt acis un paskatīties, kuras valstis ir Latvijai draudzīgas un kuras nē. Un, ja, piemēram, Meksikā dzīvotu 12-13 miljoni krievu (kas būtu atbilstošs skaitlis ASV un Kanādā dzīvojošo latviešu (kuri uz turieni bija spiesti aizbraukt nezin gan kuras valsts labo rīcību rezultātā) skaitam), tad taču saprotama būtu krievu interese par šo valsti.

Protams, tas neattiecas uz visiem, un, galu galā, ir jau arī vienkārši gaumes jautājums, tikai neredzu saistību starp Daugaviņa sniegumu un to, ka man jau vismaz 30 gadus vistuvākā ir Somijas izlase. Un nekādā gadījumā ne Krievijas.