Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Radulovs atgriešanās spēlē iemet pret "play off" iekļuvušo "Penguins"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Radulovs atgriešanās spēlē iemet pret "play off" iekļuvušo "Penguins"
Aleksandrs Radulovs
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) ar gūtiem vārtiem jau pirmajā spēlē pēc lielas pauzes atgriezies krievu uzbrucējs Aleksandrs Radulovs, kurš guva vienīgos vārtus Nešvilas "Predators" 1:5 sagrāvē viesos pret vareno "Penguins". Pitsburgas komanda ar šo panākumu nodrošinājusi vietu izslēgšanas spēlēs.

25 gadus vecais Aleksandrs Radulovs pirms četriem gadiem pameta "Predators", lai spēlētu dzimtenē. Pirmajā NHL spēlē kopš 2008. gada šķita, ka snaiperis nav bijis prom – uzreiz vārti. Radulovs iemeta otrā perioda 12. minūtē, no vārtu priekšas iemetot atlēkušo ripu. Radulovam -2 lietderības koeficients.

"Penguins" līdz tam brīdim jau bija aizmukusi... Pitsburgas komanda 28 minūtēs guva četrus vārtus, bet visā mačā uzvarēja ar 5:1. Divi vārti Jevgeņijam Malkinam (šosezon jau 95 punkti), bet četras rezultatīvas piespēles Džeimsam Nīlam. Sidnijs Krosbijs šoreiz tukšā.

Pateicoties uzvarai, "Penguins" nodrošinājusi vietu "play off" turnīrā, kur pievienojusies "Rangers" un "Blues".

NHL regulārā sezona, 22. marts

SpēleRez.
Penguins – Predators5:1
Flyers – Capitals2:1 PM
Lightning – Oilers3:2 PM
Wild – Flames3:2 PM
Stars – Canucks1:2
Coyotes – Avalanche3:2
Kings – Blues1:0 PM
Sharks – Bruins2:1

Izmantotie resursi:
ESPN

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:02, pirms 13 gadiem
modriitis rakstīja: OK, tagad gan sīkāk - kuras būtu tās astoņas kuras varētu spēlēt pieklājīgi (respektīvi konkurēt) un kuras būtu tās četras, kuras vismaz neizgāztos (tas ir nepaliktu pēdējās ar lielu atrāvienu). Jo man gan liekas, ka Kolumbusa un Edmontona KHL būtu starp līderiem, kamēr Automobilists, Novokuzņecka, Ļevs un vēl daži NHL būtu pēdējie ar lielu atrāvienu.
Paņem KHL tabulu un skaties pirmās 10-12 komandas.

Redzi, Tu skaties uz to no viedokļa "līga ir tik stipra, cik stipra ir tās vājākā komanda"... Es nesalīdzinu līgu vājākās komandas... tajā komponentā NHL ir kosmoss. Nu, par to, vai Kolumbusa un Edmontona būtu starp līderiem KHL, nedomāju, ka tā (pēc manām domām, ka sākot no kādas 7-8 vietas varētu sākt pretendēt, pie veiksmes).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:06, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Teiksim šodien,šajā topā izskanēja Radu ir vienīgais NHL līmeņa spēlētājs,kas spēlējis KHL.No kurienes nāk Orlovs,Ņikitins,Jemeļins,Bobrovskis (KHL bija megastārs) dalīja 3 komandas vārtsarga laurus utt ?
Vēji no kaut kurienes atpūta.
Un kas tad tie tevis minētie ir NHL, ja ne vidusmēra kapātāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:10, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Atdodiet viņus atpakaļ KHL. Nav vajadzīgi tadi vidusmēra spēlētāji NHL.
Klau,kāpēc tad viņus turp aicināja ? Velvuds lūk tas ir kas unikāls,Atlantā starp rezervistu soliņu un 4 maiņu dīdījās,NHL spēlē vadošo meldiņu savā komandā. KHL nebija motivācijas,viss.
Zini, šodienai liekam punktu. Man vairs nav spēka atkārtoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:18, pirms 13 gadiem
Yurchix rakstīja: Paņem KHL tabulu un skaties pirmās 10-12 komandas.

Redzi, Tu skaties uz to no viedokļa "līga ir tik stipra, cik stipra ir tās vājākā komanda"... Es nesalīdzinu līgu vājākās komandas... tajā komponentā NHL ir kosmoss. Nu, par to, vai Kolumbusa un Edmontona būtu starp līderiem KHL, nedomāju, ka tā (pēc manām domām, ka sākot no kādas 7-8 vietas varētu sākt pretendēt, pie veiksmes).
Man liekas, ka tādai Omskai, Čeļabinskai, SKA, AK Bars vēl būtu nopietni jāpacīnās, lai tiktu NHL playoff (ņemot par atskaiti šo sezonu), kamēr Edmontona, Kolumbusa, Islanders viennozīmīgi būtu starp KHL līderiem. Un par to, ka tāds Torpedo vai Amurs NHL paliktu pēdējie man nav šaubu.
Un par to, ka tāds Automobilists un/vai Novokuzņecka būtu starp labākajiem Elitserien vai NLA man arī ir šaubas.
Lai gan nenoliedzu, ka ir KHL špīleri, kurus gribētos apskatīties NHL - Tarasenko, Červenka (manuprāt divi labākie KHL uz šo brīdi), tas pats Ņikuļins, Štepaneks..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:38, pirms 13 gadiem
modriitis rakstīja: Man liekas, ka tādai Omskai, Čeļabinskai, SKA, AK Bars vēl būtu nopietni jāpacīnās, lai tiktu NHL playoff (ņemot par atskaiti šo sezonu), kamēr Edmontona, Kolumbusa, Islanders viennozīmīgi būtu starp KHL līderiem. Un par to, ka tāds Torpedo vai Amurs NHL paliktu pēdējie man nav šaubu.
Un par to, ka tāds Automobilists un/vai Novokuzņecka būtu starp labākajiem Elitserien vai NLA man arī ir šaubas.
Lai gan nenoliedzu, ka ir KHL špīleri, kurus gribētos apskatīties NHL - Tarasenko, Červenka (manuprāt divi labākie KHL uz šo brīdi), tas pats Ņikuļins, Štepaneks..
Tu domā tā, es savādāk. Tirzāt jau mēs varētu sīkāk pa komandām. Tomēr to ir grūti darīt. Uz starptautiskajiem laukumiem jāpārstrukturizējas NHL komandām, jo tur nebūtu tik liela nozīme visiem būt uz spēka spēli vērstiem. Turklāt varētu brīnumus rādīt tehniskie spēlētāji ar mazākiem gabarītiem. Savukārt uz NHL laukumiem jāpārstrukturizējas būtu KHL komandām, atmetot Aņisinus un Ņiživijus (viņa labākajos gados). Hokejs it kā viens, bet stili dažādi. Tā nogriezt kā ar nazi un pateikt, ka NHL vājākā komanda būs starp KHL līderiem, neņemos (ne tuvu nepiekrītu tādam apgalvojumam). Viss pārējais, tikai spriedelēšana.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:47, pirms 13 gadiem
Sevišķi jau nepiekrītu par to, ka KHL līdervienības NHL PO varētu netikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 17:13, pirms 13 gadiem
AlexUSA rakstīja: Noskatíjos spéles Highlights un konstatéju, ka Neshvilai vártos stávéjis Holts, aizsardzíbá varéja manít Ozo ar Cibulski, bet uzbrukumá páris momentos bij manámi Cipulis ar Luceniusu!!! Sorry, guys! Vilkt paraléles starp KHL un NHL, ir stipri nepateicígs darbs un ar to nodarbojas tikai chomi, kuriem IR DAUDZ KO TEIKT, BET KURIEM NAV TEIKSHANAS. Nedomáju, ka tik dríz redzésim supersériju starp abám lígám, jo vienreiz jau sen gadus atpakalj kanádieshi aplauzás. Nedomáju, ka vinji tik dríz gribétu iespéjams aplauzties atkal.
Kad tad viņi aplauzās sērijās starp Kanādas un sovjetu izlasi 1972 gadā uzvarēja Kanāda ,1974 gadā krievi smagā sērijā uzvarēja WHA izlasi ,1978 izaicinājuma kausā trijās spēlēs krieviem divas uzvaras ,bet 1986-87 spēlēs katrai izlasei pa uzvarai ,tā kā spēku samēri tolaik vienādi izlašu līmenī sēriju ziņā. Kanādas kausos Kanādai liels pārsvars,bet klubu sērijas krieviem uzvaru vairāk . Bet tas pateicoties tam ,ka tās komandas kuras brauca uz Ziemeļamēriku tika spēcīgi pastiprinātas ,arī mūsējie ir spēlējuši šajās sērijās citu klubu sastāvos H.Balderis ir pastiprinājis Maskavas Dinamo ,bet Hatuļevs Kriļja sovetov komandu.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 17:21, pirms 13 gadiem
Paskatījos Kolumbusas sastāvu. Nebiju iesprindzis uz to iepriekš. Tagad es domāju, ka Kolumbusa varētu KHL cīnīties par vietu sākot no 12.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 20:54, pirms 13 gadiem
kasparsodins rakstīja: te jau ir tikai dazi varianti kas apruna radulavu vai nu mazgadigie alni kas no sporta neko vispar nesajedz vai tipiskie duraki latviesi rasisti kurus mammas un teti maca ka krievi ir slikti un vai klausas patriotus politikus ka krievi nav labi bet pasi taja laika tik zog kamer mazgadigie un besmadzenu radijumi skaita kurs no kuras valsts
tad, kad iemācīsies likt pieturzīmes un sakarīgi izteikt savu viedokli, varbūt, tajā kāds arī ieklausīsies...

     [+] [-]

, 2012-03-23 21:47, pirms 13 gadiem
roma202 rakstīja: Es saprotu vēl to ka te krievi aizstāv savējos komentāros, jo tas ir pašsaprotami. Krievi var lepoties ar Malkinu, Kovaļčuku, Ovečkinu, Dacjuku, Radulovu, Fjodorovu, Bure, Mogiļniju, Žamnovu, Sjominu, Gončaru un t.t. Ka neka viņiem tas ir tuvs un tiešām ir jālepojas ar to ka esi viņu tautietis....bet. ....kāpēc latvieši aizstāv kanādiešus un amerikāņus? Daugaviņš ir vienīgais latvietis NHL un par viņa panākumiem ari jālepojas latviešiem un viņu jāaizstaav pret krievu negatīvajiem komentāriem par viņu nevis Stemkosu, Krosbiju...Latvieši lepojas ar kanādiešiem...Tas ir tas pats ja es iešu pie sava kaimiņa, kuram laukaa stāv BMW un teikšu ka mana drauga Mercedes ir labaaks par viņa BMW, kad pašam ir tikai vecais žigulis.
Šo īpatnējo krievu loģiku laikam nekad nesapratīšu. Nesaprotu arī to, kāpēc krievi uzskata latviešus par tādu kā sava ķermeņa daļu, kā tādu kreisās kājas pēdu vai tamlīdzīgi. Tas tā, ja latvietis nefano par krievu, tad tas nezkāpēc ir pavisam nesaprotami.
Pēc augšminētās loģikas izriet, ka francūžiem tagad visā nācijas vienotībā jāmetas lepoties ar Stephane Da Costa, kurš ir vienīgais francūzis NHL un ne pa labi, ne pa kreisi. Nekāds tur krievu, ne kanādiešu hokejs, jo mums taču ir Da Costa.

Un jautājums par to, kāpēc latvieši ''aizstāv'' kanādiešus un amerikāņus, savā būtībā ir diezgan pamuļķīgs. Varbūt vienkārši vajag atvērt acis un paskatīties, kuras valstis ir Latvijai draudzīgas un kuras nē. Un, ja, piemēram, Meksikā dzīvotu 12-13 miljoni krievu (kas būtu atbilstošs skaitlis ASV un Kanādā dzīvojošo latviešu (kuri uz turieni bija spiesti aizbraukt nezin gan kuras valsts labo rīcību rezultātā) skaitam), tad taču saprotama būtu krievu interese par šo valsti.

Protams, tas neattiecas uz visiem, un, galu galā, ir jau arī vienkārši gaumes jautājums, tikai neredzu saistību starp Daugaviņa sniegumu un to, ka man jau vismaz 30 gadus vistuvākā ir Somijas izlase. Un nekādā gadījumā ne Krievijas.