Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Kučerovs - NHL sezonas vērtīgākais spēlētājs

Andrejs Siliņš

Kučerovs - NHL sezonas vērtīgākais spēlētājs
Ņikita Kučerovs. Foto: AP / Scanpix

Par Hārta balvas ieguvēju jeb aizvadītās Nacionālās hokeja līgas (NHL) sezonas vērtīgāko spēlētāju nosaukts krievu uzbrucējs Ņikita Kučerovs, kurš aizvadīja lielisku sezonu Tampabejas "Lightning" rindās.

26 gadus vecais Kučerovs palīdzēja "Lightning" izcīnīt 62 uzvaras regulārajā sezonā, pats sakrājot 128 rezultativitātes punktus, kas bija individuāli labākais rādītājs NHL kopš 1995./1996. gada sezonas. "Paldies treneriem, komandas biedriem, jebkuram komandā iesaistītajam. Paldies, ka palīdzēja man tikt šeit. Bez kopīgā darba es te nebūtu. Paldies visiem un jau gaidu nākamo sezonu," komentēja Kučerovs.

Kučerovs, kurš tika pie vismaz viena punkta 62 spēlēs un pie vismaz diviem punktiem 38 spēlēs, NHL aizvadījis sešas sezonas. Maijā Kučerovs palīdzēja Krievijas izlasei izcīnīt bronzas godalgas pasaules čempionātā, bet pats ar 16 punktiem (6+10) tika pie labākā uzbrucēja atzinības.

Kučerovs saņēma arī Arta Rosa balvu kā labākais punktu guvējs līgā un Teda Lindseja balvu, kas tiek pasniegta labākajam līgas spēlētājam NHL Spēlētāju asociācijas rīkotā balsojuma versijā. Kučerovs, kurš šogad trešo reizi karjerā tika izvēlēts dalībai arī Visu zvaigžņu spēlē, iekļauts arī sezonas pirmajā simboliskajā izlasē. Tajā vieta atradās arī uzbrucējiem Konoram Makdeividam ("Oilers") un Aleksandram Ovečkinam ("Capitals"), aizsargiem Markam Džordano ("Flames") un Brentam Bērnsam ("Sharks"), kā arī vārtsargam Andrejam Vasiļevskim ("Lightning").

Debitantu izlasē iekļauti uzbrucēji Entonijs Sirelli ("Lightning"), Eliass Petešons ("Canucks"), Breidijs Tkačuks ("Senators"), aizsargi Rasmuss Dalīns ("Sabres") un Miro Heiskanens ("Stars"), kā arī vārtsargs Džordans Biningtons ("Blues").

NHL balvas 2019

BalvaUzvarētājs (Komanda)
Hārta balva (vērtīgākais)Ņ.Kučerovs (Lightning)
Norisa balva (aizsargs)M.Džordano (Flames)
Vezina balva (vārtsargs)A.Vasiļevskis (Lightning)
Kaldera balva (debitants)E.Petešons (Canucks)
Selkes balva (uzbrucējs aizsardzībā)R.O'Reilijs (Blues)
Bingas balva (pieklājīgākais)A.Barkovs (Panthers)
Mastertona balva (nodošanās hokejam)R.Lēners (Islanders)
Adamsa balva (treneris)B.Trocs (Islanders)
Lindseja balva (labākais NHLSA versijā)Ņ.Kučerovs (Lightning)
Labākais ģenerālmenedžerisD.Svīnijs (Bruins)
O'Rī balva (sabiedrības varonis)R.Filipss
Klensija balva (līderis uz un ārpus laukuma)Dž.Zukers (Wild)
Mesjē balva (līderis uz un ārpus laukuma)V.Simondss (Predators)
Rosa balva (rezultatīvākais)Ņ.Kučerovs (Lightning)
Ričarda balva (labākais vārtu guvējs)A.Ovečkins (Capitals)
Dženingsa balva (vismazāk ielaisto vārtu)Lēners/T.Graiss (Islanders)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-06-20 10:46, pirms 5 gadiem
Kā Biningtonu apzaga! Petersons pirmo sezonas daļu nospēlēja lieliski, taču tad pazuda, kamēr Biningtons ievilka Blues no pēdējās vietas uz play-off zonu, kā arī bija 2. labākais vārtsargs līgā pēc ielaistajiem vārtiem. Kad debitantam vārtusargam bijusi tāda ststistika?

  +6 [+] [-]

, 2019-06-20 10:46, pirms 5 gadiem
"Raķete" Rišārs tagad ir Ričards? Ok.

     [+] [-]

, 2019-06-20 10:50, pirms 5 gadiem
blu3 rakstīja: Kā Biningtonu apzaga! Petersons pirmo sezonas daļu nospēlēja lieliski, taču tad pazuda, kamēr Biningtons ievilka Blues no pēdējās vietas uz play-off zonu, kā arī bija 2. labākais vārtsargs līgā pēc ielaistajiem vārtiem. Kad debitantam vārtusargam bijusi tāda ststistika?
Jāpieņem, ka vecums kaut kur savu lomu nospēlējis.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-20 10:53, pirms 5 gadiem
Vilis15 rakstīja: Jāpieņem, ka vecums kaut kur savu lomu nospēlējis.
manuprāt daudzi neizprot, tai skaitā tu, ka balvas tiek pasniegtas tikai un vienīgi par NHL regulāro sezonu...

     [+] [-]

, 2019-06-20 10:59, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: manuprāt daudzi neizprot, tai skaitā tu, ka balvas tiek pasniegtas tikai un vienīgi par NHL regulāro sezonu...
Paldies, ka pateici.
Gribi teikt, ka 32 spēles pārāk mazs sample size? Iespējams.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 11:00, pirms 5 gadiem
Vilis15 rakstīja: Paldies, ka pateici.
Gribi teikt, ka 32 spēles pārāk mazs sample size? Iespējams.
taa pat nav 50%

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 11:01, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: "Raķete" Rišārs tagad ir Ričards? Ok.
Apskaties kas ir autors un visu sapratīsi

  +2 [+] [-]

, 2019-06-20 11:03, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Apskaties kas ir autors un visu sapratīsi
man liekas spirtacentrā visi ir "slimi" ar personvārdu kropļošanu nemaz neskatoties uz autoru...

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 11:05, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: "Raķete" Rišārs tagad ir Ričards? Ok.
Patešons gan nav aizmirsts.

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:06, pirms 5 gadiem
Ar ko atšķiras Mesjē un Klensija balvas? Abas tiešām ir par vienu un to pašu?

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:07, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: taa pat nav 50%
Nu, var aiz ausīm pievilkt faktu, ka vārtsargam pirmajā sezonā grūti dabūt vairāk.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-20 11:09, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Ar ko atšķiras Mesjē un Klensija balvas? Abas tiešām ir par vienu un to pašu?
King Clancy Memorial Trophy
(Leadership and humanitarian contribution)
Mark Messier Leadership Award
(Leadership and community activities)

spirtacentrā tas ir viens un tas pats

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:10, pirms 5 gadiem
Vilis15 rakstīja: Nu, var aiz ausīm pievilkt faktu, ka vārtsargam pirmajā sezonā grūti dabūt vairāk.
NHL laikam nebūs tā vieta, kur aiz ausīm pievelk...
p.s. manuprāt NHL ir tik viena vaina šai sezonu balvu pasniegšanai pēc Stenlija kausa. jeb mēs to nesaprotam. tas arī viss ko gribēju pateikt.
Petersons ir labākais rūkijs bez variantiem.!

  +9 [+] [-]

, 2019-06-20 11:10, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: man liekas spirtacentrā visi ir "slimi" ar personvārdu kropļošanu nemaz neskatoties uz autoru...
Ja cilvēks nezin Rišāru, viņam ar likumu ir jāaizliedz rakstīt par hokeju. Man tieši šis te rakstītājs iekritis acīs ar elementāru lietu nezināšanu un ļoti rupju kļūdu pieļaušanu hokeja rakstos. Šis kadrs ir totāls cirvis un hokeja analfabēts un te nav runa par personvārdiem bet par kvalitāti un attieksmi.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-20 11:18, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Ja cilvēks nezin Rišāru, viņam ar likumu ir jāaizliedz rakstīt par hokeju. Man tieši šis te rakstītājs iekritis acīs ar elementāru lietu nezināšanu un ļoti rupju kļūdu pieļaušanu hokeja rakstos. Šis kadrs ir totāls cirvis un hokeja analfabēts un te nav runa par personvārdiem bet par kvalitāti un attieksmi.
Cirvis vis nav, tikai no hokeja attālināts.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-20 11:18, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Ja cilvēks nezin Rišāru, viņam ar likumu ir jāaizliedz rakstīt par hokeju. Man tieši šis te rakstītājs iekritis acīs ar elementāru lietu nezināšanu un ļoti rupju kļūdu pieļaušanu hokeja rakstos. Šis kadrs ir totāls cirvis un hokeja analfabēts un te nav runa par personvārdiem bet par kvalitāti un attieksmi.
Žēl, ka SC ir tik maz autoru, kuri raksta tikai par noteiktiem sporta veidiem, par kuriem interesējas dziļāk, bet, nē, visi raksta par visiem sporta veidiem, Siliņš tikai pasmejas savā podkāstā, ka par viņu pasakot
"ko tu saproti no hokeja".

  +3 [+] [-]

, 2019-06-20 11:18, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: King Clancy Memorial Trophy
(Leadership and humanitarian contribution)
Mark Messier Leadership Award
(Leadership and community activities)

spirtacentrā tas ir viens un tas pats
Nu jā, šeit informācija par sportu ir otrajā plānā.
Paldies

  +6 [+] [-]

, 2019-06-20 11:23, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Cirvis vis nav, tikai no hokeja attālināts.
Viņs no hokeja ir vairāku gaismas gadu attālumā un tas ka viņs par to raksta tieši raksturo viņu kā cirvi. Elementāras pamatlietas ir jāzin, ja esi autors un raksti par attiecīgu tēmu.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-20 11:29, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Žēl, ka SC ir tik maz autoru, kuri raksta tikai par noteiktiem sporta veidiem, par kuriem interesējas dziļāk, bet, nē, visi raksta par visiem sporta veidiem, Siliņš tikai pasmejas savā podkāstā, ka par viņu pasakot
"ko tu saproti no hokeja".
Hendza - es vakar ieeju triperī un vairākos resursos ij angliski ij krieviski lasu un skatos video par 15 gadus senu futbola spēli (vakar bij 15 g dz. d.). Kkur pasaulē to ciena, par to raksta pat pēc tik ilga laika - par vienu no gandrīz lielākajam futbola sensācijām, kas būtībā ir arī viena no lielākajam Latvijas sporta virsotnēm kāda jebkad bijusi un nez vai jebkad vēl kas tads būs, bet šejienes rakstnieķeļu sbrods 5 dienas kopē ko murgo kaut kādi poļi un onanē pētot zviedru vārdnīcu.

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:30, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Viņs no hokeja ir vairāku gaismas gadu attālumā un tas ka viņs par to raksta tieši raksturo viņu kā cirvi. Elementāras pamatlietas ir jāzin, ja esi autors un raksti par attiecīgu tēmu.
Gan jau nav paša iniciatīva. Vispār ja SC trūkst autoru, lai zvana Namejam-šim drīz būs daudz brīva laika.

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:30, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Hendza - es vakar ieeju triperī un vairākos resursos ij angliski ij krieviski lasu un skatos video par 15 gadus senu futbola spēli (vakar bij 15 g dz. d.). Kkur pasaulē to ciena, par to raksta pat pēc tik ilga laika - par vienu no gandrīz lielākajam futbola sensācijām, kas būtībā ir arī viena no lielākajam Latvijas sporta virsotnēm kāda jebkad bijusi un nez vai jebkad vēl kas tads būs, bet šejienes rakstnieķeļu sbrods 5 dienas kopē ko murgo kaut kādi poļi un onanē pētot zviedru vārdnīcu.
Latvija - Vācija?

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:31, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Latvija - Vācija?

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:34, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Gan jau nav paša iniciatīva. Vispār ja SC trūkst autoru, lai zvana Namejam-šim drīz būs daudz brīva laika.
Viņam labāk padodas strīdēties, viņs varētu tajos poda kāstos piedalīties, es gan neesmu tos skatījies, bet domāju ka gan jau ir diskusijas formāts. Lai gan liekas viņam raksti arī bija, ne tikai komentēja.

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:34, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Gan jau nav paša iniciatīva. Vispār ja SC trūkst autoru, lai zvana Namejam-šim drīz būs daudz brīva laika.
Namejs aizņems spirtacentra HBM nišu,ekspertēs sporta veidus un stāstīs komentos ko dzer, ēd u.t.t.

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:38, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: jā
nu tak pietiek, ka es, tu un viņš zin. "Mēs" labāk "aktuālo" briedi notiesāsim kopīgi kārtējo vakaru!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 11:41, pirms 5 gadiem
Spirtacentrs - Mastertona balva (nodošanās hokejam)
NHL - The Bill Masterton Memorial Trophy is awarded annually by the Professional Hockey Writers' Association to the player who best exemplifies the qualities of perseverance, sportsmanship and dedication to ice hockey.

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:41, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Hendza - es vakar ieeju triperī un vairākos resursos ij angliski ij krieviski lasu un skatos video par 15 gadus senu futbola spēli (vakar bij 15 g dz. d.). Kkur pasaulē to ciena, par to raksta pat pēc tik ilga laika - par vienu no gandrīz lielākajam futbola sensācijām, kas būtībā ir arī viena no lielākajam Latvijas sporta virsotnēm kāda jebkad bijusi un nez vai jebkad vēl kas tads būs, bet šejienes rakstnieķeļu sbrods 5 dienas kopē ko murgo kaut kādi poļi un onanē pētot zviedru vārdnīcu.
Piekrītu, to es arī vakar pamanīju tviterī, pirms pāris dienām tur bija pieminēta arī 1.spēle ar Čehiju. Tā vietā, lai nointervētu kādu handbolistu pēc lieliskā panākuma, kopē poļu gaudas...

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:45, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Viņam labāk padodas strīdēties, viņs varētu tajos poda kāstos piedalīties, es gan neesmu tos skatījies, bet domāju ka gan jau ir diskusijas formāts. Lai gan liekas viņam raksti arī bija, ne tikai komentēja.
Bija taču arī intervijas, šķiet, ar Liepājas hokeju saistītiem cilvēkiem Nameja izpildījumā.

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:50, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekrītu, to es arī vakar pamanīju tviterī, pirms pāris dienām tur bija pieminēta arī 1.spēle ar Čehiju. Tā vietā, lai nointervētu kādu handbolistu pēc lieliskā panākuma, kopē poļu gaudas...
Ok, var katru gadu nerunāt, bet ši bija apaļa jubileja un tagad jau ir izaugusi paaudze, kas šos notikumus neredzēja paši. Manuprāt, lieliska tēma ko aprakstīt, atstāstīt jaunajai paaudzei, tass ir kaut kas ar ko mums būt lepniem praktiski pasaules mērogā. Es pats šo spēli redzēju uz Rīgas - Stokholmas prāmja daudzu ārzemnieku ielenkuma un atceros ka mēs tiešām varējām būt lepni, tik daudz labu un atzinīgu vārdu dzirdēju par Latviju un mūsu izlasi. Būtu vismaz pozitīva futbola ziņa, nevis tā mūsdienu sūdabedre, kurā tagad ir LV futbols.

     [+] [-]

, 2019-06-20 11:50, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bija taču arī intervijas, šķiet, ar Liepājas hokeju saistītiem cilvēkiem Nameja izpildījumā.
Jā, laikam bija gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 11:56, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Ok, var katru gadu nerunāt, bet ši bija apaļa jubileja un tagad jau ir izaugusi paaudze, kas šos notikumus neredzēja paši. Manuprāt, lieliska tēma ko aprakstīt, atstāstīt jaunajai paaudzei, tass ir kaut kas ar ko mums būt lepniem praktiski pasaules mērogā. Es pats šo spēli redzēju uz Rīgas - Stokholmas prāmja daudzu ārzemnieku ielenkuma un atceros ka mēs tiešām varējām būt lepni, tik daudz labu un atzinīgu vārdu dzirdēju par Latviju un mūsu izlasi. Būtu vismaz pozitīva futbola ziņa, nevis tā mūsdienu sūdabedre, kurā tagad ir LV futbols.
Esmu lepns, ka varēju redzēt visas 3 LV spēles tiešraidē 2004.gadā.

     [+] [-]

, 2019-06-20 12:01, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Esmu lepns, ka varēju redzēt visas 3 LV spēles tiešraidē 2004.gadā.
a vadošais portāls kopē poļu vēmekļus

     [+] [-]

, 2019-06-20 12:31, pirms 5 gadiem
Spirtacentrs - Lindseja balva (labākais NHLSA versijā)
NHL -Ted Lindsay Award, given annually to the most outstanding player in the NHL as voted by members of the NHL Players' Association (NHLPA)

     [+] [-]

, 2019-06-20 12:32, pirms 5 gadiem
Sēž uz lauriem

  -1 [+] [-]

, 2019-06-20 12:34, pirms 5 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Viss pareizi, Richard = Ričards
Precīzi - tas pie tam ir tieši pēc šeit mūžīgo grūtgalvīšu metodes - lasa tā, kā raksta, Nesaprotu, par ko cepiens pašiem

     [+] [-]

, 2019-06-20 12:53, pirms 5 gadiem
ovečka rakstīja: Precīzi - tas pie tam ir tieši pēc šeit mūžīgo grūtgalvīšu metodes - lasa tā, kā raksta, Nesaprotu, par ko cepiens pašiem
Precīzi būtu, ja viss būtu pēc tādas loģikas...
jeb nebūtu tad Pettersson=Petešons!

     [+] [-]

, 2019-06-20 13:13, pirms 5 gadiem
blu3 rakstīja: Kā Biningtonu apzaga! Petersons pirmo sezonas daļu nospēlēja lieliski, taču tad pazuda, kamēr Biningtons ievilka Blues no pēdējās vietas uz play-off zonu, kā arī bija 2. labākais vārtsargs līgā pēc ielaistajiem vārtiem. Kad debitantam vārtusargam bijusi tāda ststistika?
Ko Tu raudi,balva ir par regularo sezonu,un Blues GK nospeleja tikai pusezonu,lidz ar to viss logiski,Vasilveskis ar Tampu visus iznesa Reg.sezona!!! Un nevines neskatas,no kuras vietas Tu izlidi play off, tads klauns arprac vienakrsi!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 13:26, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Divas barankas uz tablo un sensācija? Neuzskatu to par nekādu ārkārtēju notikumu Lavijas sportā! Tikšanu uz Eiropas čempi jā, bet pašu dalību tajā vērtēju kā stipri viduvēju, vārtu bilance jau vien ko parāda, 1:6 trījos mačos, nekur neder!
Pret Holandi tikai normāli iegrabēja, tagad tā iegrabam pret andorām. pret Vāciju un Čehju bija labas spēles. Tagad grabētu kā igauņi nesen.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 13:34, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Neredzu nekādas šķirbas Humanitārais ieguldījums un vietējā mēroga aktivitātes, kaut kur atgādina Brežņeva laika oficiozo mēli, kura nenozīmē prakstiski NEKO! Līderis ārpus laukuma ir viens, otrajā plānā kas rakstīts, vispār kaut kādi tukši pēc būtības neizprotami jēdzieni
neredzi atšķirības tāpēc , ka Brežņeva cirvis esi...

     [+] [-]

, 2019-06-20 13:37, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Divas barankas uz tablo un sensācija? Neuzskatu to par nekādu ārkārtēju notikumu Lavijas sportā! Tikšanu uz Eiropas čempi jā, bet pašu dalību tajā vērtēju kā stipri viduvēju, vārtu bilance jau vien ko parāda, 1:6 trījos mačos, nekur neder!
izguli dienas dzērumu! varbūt vakarā ko prātīgāku pateiksi! kaut gan šaubos...

     [+] [-]

, 2019-06-20 13:51, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Divas barankas uz tablo un sensācija? Neuzskatu to par nekādu ārkārtēju notikumu Lavijas sportā! Tikšanu uz Eiropas čempi jā, bet pašu dalību tajā vērtēju kā stipri viduvēju, vārtu bilance jau vien ko parāda, 1:6 trījos mačos, nekur neder!
cirvis

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:05, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: cirvis
tādi ir tie "pērtiķbola" fani...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:17, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja reiz pats tāds gudrs jūties, tad paskaidro, kas par tādu maģisku, tikai izredzētiem saprotamu, šķirbu tur ir? Labi, leadership, te jautājumu nav, tālāk tur kas par herņu sākas? Ar ko viena herņa būtiski atšķiras no otras?
50 eiro! kā flips saka bezmaksas konsultācijas beigušās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:25, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nav tā vērts, tas būtu tas pats, kas mēģināt izskaidrot šķirbu starp abstrakto substanci un substrakto abstanci
tu par to skaidrojumu samaksāji 50 eiro?

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:25, pirms 5 gadiem
Sveiki kepkas! Skatos, kaut kāds "kazļinnij bazar" iet vaļā. Skaidrs, ka tādu satura ziņā spēli, ko varēja redzēt pret Vāciju 2004. gadā, es pret šo valsti savā mūžā vairs neceru ieraudzīt.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:26, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Viss tas prieks beidzās, tā pa īsti nemaz nesācies, pēc pirmā puslaika ar Čehiem Tālāk varēja neskatītes Ja salīdzina to Futbola maču pet Fričiem un Hokeja pret Kanādu Sočos, tad otrajā Dārziņš vismaz brīnumsmuku banku ielika Kanādas PRO stāriem un personiski man tieši šī epizode šķiet krietni svarīgāka, nekā Gudļevska darbība kastē
A spēle pret Vāciju? Tas nebija prieks? Vāciešiem reāli nospīdēja... Nezinu, ko tu skatījies. Es baudīju faktiski visu ciklu + EURO, tikai pret Holandi spēle neizdevās, bet pat tur tikai 0:3...

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:26, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Viss tas prieks beidzās, tā pa īsti nemaz nesācies, pēc pirmā puslaika ar Čehiem Tālāk varēja neskatītes Ja salīdzina to Futbola maču pet Fričiem un Hokeja pret Kanādu Sočos, tad otrajā Dārziņš vismaz brīnumsmuku banku ielika Kanādas PRO stāriem un personiski man tieši šī epizode šķiet krietni svarīgāka, nekā Gudļevska darbība kastē
cirvis

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:28, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: A spēle pret Vāciju? Tas nebija prieks? Vāciešiem reāli nospīdēja... Nezinu, ko tu skatījies. Es baudīju faktiski visu ciklu + EURO, tikai pret Holandi spēle neizdevās, bet pat tur tikai 0:3...
Lielākais autobuss bija pret čehiem, pret vāciešiem ekselenti, Hollandi redzēju epizodiski, bet cik atceros bija atklātāka spēle un liekas ka Nistelrojam nenosvilpa aizmuguri pie viena gola

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:28, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Sveiki kepkas! Skatos, kaut kāds "kazļinnij bazar" iet vaļā. Skaidrs, ka tādu satura ziņā spēli, ko varēja redzēt pret Vāciju 2004. gadā, es pret šo valsti savā mūžā vairs neceru ieraudzīt.
nevajag izcelt manuprāt vienu spēli. viss EURO2004 ir pirmajā vietā Latvijas sporta pasaulē, iesakitot pirmos neatkarībus gadus! katra atsevišķa spēle vienkārši šo nostiprina. kaut kādi pajoļi un no sporta tāli vai degradēti ar renes vai bimbambola popularitāti ko tādu var noliegt.

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:29, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nevajag izcelt manuprāt vienu spēli. viss EURO2004 ir pirmajā vietā Latvijas sporta pasaulē, iesakitot pirmos neatkarībus gadus! katra atsevišķa spēle vienkārši šo nostiprina.
Tā ir lielā Latvijas sporta torte, bet spēle pret Vāciju ir lielākā zemene uz tās!

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:30, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: cirvis
Pilnīgs lohatrons šamais. Tas nekas, ka mums pretī bija "LOOOTI smaga grupa, skatījos teju visas spēles, tādu Bulgāriju mēs apspēlētu no C grupas, tā pati Krievija no A grupas vairums spēļu neko stiprāka neizskatījās, nemaz nerunājot par "Sveici. Lieku 8 balles, kā minums, liktu 10, ja apspēlētu Vāciju un paķertu tur 3 punktus. Lohatrons nejēdz, ka viss ir jāsalīdzina, proti, mūsu sastāvs pret pārējām izlasēm, piemēram. Krievijas ziņu dienesti pēc spēles ar Vāciju paslavēja Latviju, kas notiek gandrīz nekad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-06-20 14:31, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Lielākais autobuss bija pret čehiem, pret vāciešiem ekselenti, Hollandi redzēju epizodiski, bet cik atceros bija atklātāka spēle un liekas ka Nistelrojam nenosvilpa aizmuguri pie viena gola
Autobuss bija pēdējās 20-30 min. Bet loģiski, čehiem ubertīms bija.

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:32, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tā ir lielā Latvijas sporta torte, bet spēle pret Vāciju ir lielākā zemene uz tās!
lai tā būtu. es to zemeni varbūt saskatu Turcijas izpederēšanā, tāpēc , ka laikam pats biju stadionā...bet tā tev taisnība finālturnīra spēles bija "zemene" kopumā!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:34, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tā ir lielā Latvijas sporta torte, bet spēle pret Vāciju ir lielākā zemene uz tās!
Uz EURO netika Rumānija, Polija, Turcija, Ukraina, Beļģija, Serbija, "Irija...

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:34, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: 2:2 ar Turciju, tā ir pagaidām visu laiku neaizsniedzamā visrotne!
Nenoliedzamas emocijas un tā, bet Vāciju kā futbola nāciju lieku augstākā plauktā.

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:35, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nenoliedzamas emocijas un tā, bet Vāciju kā futbola nāciju lieku augstākā plauktā.
pie tam niča ar Vāciju bija augstākas raudzes turnīrā...es piekrītu bansam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:37, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Euro 2004 kvalis, bet ne pati dalība tajā!
cirvis

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:37, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Euro 2004 kvalis, bet ne pati dalība tajā!
Tie jau bija bonusa svētki. Pret spēli pret Vāciju vien bija vērts to sagaidīt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:40, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Cik tālu tajā turnīrā tika Friči, Čehi un Holandieši? Nāves grupa, ibio, eksperts hrenovs!
cirvi. tev jau paskaidroja daudzi, varu atkārtot , ka pasaulē Latviju atcerās galvenokārt ar dalību EURO2004 un izceļ spēli ar Vāciju, nevis kā Latvija tur nokļuva!

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:41, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: lai tā būtu. es to zemeni varbūt saskatu Turcijas izpederēšanā, tāpēc , ka laikam pats biju stadionā...bet tā tev taisnība finālturnīra spēles bija "zemene" kopumā!
Pēc Turcijas Miķelis Rubenis Tv pēcspēles studijā to tiešā tekstā nosauca par "Latvijas futbola orgasmu"
Es mega augstu vērtēju kvali, bet tas ir kvalis! Finalturnīrs ir galvenā skatuve un visa pasaule to vēro, tas ir nākamais pakāpiens. Bet par šo katrs var domāt savādāk.

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:43, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Pēc Turcijas Miķelis Rubenis Tv pēcspēles studijā to tiešā tekstā nosauca par "Latvijas futbola orgasmu"
Es mega augstu vērtēju kvali, bet tas ir kvalis! Finalturnīrs ir galvenā skatuve un visa pasaule to vēro, tas ir nākamais pakāpiens. Bet par šo katrs var domāt savādāk.
nē tev taisnība. kvalis ir tikai kvalis...finālturnirs ir "zemene"! vienkārši pats nebija klāt, tikai TV! Portugāle tajos gados bija diezgan sālīti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:47, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Es ikdienā kaut kā ar to nesaskaros, ka Latviju atceras tieši dēļ tā Domāju, lielākajai daļai Rietumnieku Latvijas-Vācijas Futbola mačs neizsaka pilnīgi NEKO, Rudņeva vārdu gan atceras Toties šodien gan daudzi ir lietas kursā par Latvijas Futbola bēdīgo situāciju
tavā skvotā nemaz neceru, ka par citu ko runājat! tu esi tipisks "padomju laika" bēglis "sapuvušajos" rietumos!

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:49, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Es ikdienā kaut kā ar to nesaskaros, ka Latviju atceras tieši dēļ tā Domāju, lielākajai daļai Rietumnieku Latvijas-Vācijas Futbola mačs neizsaka pilnīgi NEKO, Rudņeva vārdu gan atceras Toties šodien gan daudzi ir lietas kursā par Latvijas Futbola bēdīgo situāciju
Par Rudņevu? Un nevis par Dārziņa golu 2014 OS ? Dīvaini

     [+] [-]

, 2019-06-20 15:03, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: cirvi. tev jau paskaidroja daudzi, varu atkārtot , ka pasaulē Latviju atcerās galvenokārt ar dalību EURO2004 un izceļ spēli ar Vāciju, nevis kā Latvija tur nokļuva!
Te bija trīs dienas ar Nameju jākaro, laikam sācies nākamais etaps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-20 15:17, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Es ikdienā kaut kā ar to nesaskaros, ka Latviju atceras tieši dēļ tā Domāju, lielākajai daļai Rietumnieku Latvijas-Vācijas Futbola mačs neizsaka pilnīgi NEKO, Rudņeva vārdu gan atceras Toties šodien gan daudzi ir lietas kursā par Latvijas Futbola bēdīgo situāciju
No pieredzes, leiši toč atceras, kā LV kvaificējās EURO2004. Zinu vairākus, kuri Lietuvā tad skatījās katru LAT spēli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-20 15:26, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja par mani domā, es atturos no turpmākās karošanas, nākamnedēļ uz Pendosiju lidoju, ir priekšlaicīgi jāsagatavojas Gan jau ka Bocmanis Ivars uzpeldēs drīzumā, varēsi karot iepsiekšējā etapā
Bocmanis pēdējai diskusijai pievienoja spēcīgu un treknu rezumē-

-1 [+] [-] Ziņot
NAMEJS 9999 , 2019-06-19 20:03, vakar , ignorēt , atbildēt

Atzīstos, ka vakar provocēju ar tiem jautājumiem, jo gribēju zināt cik tālu var sniegties stulbums.

     [+] [-]

, 2019-06-20 15:31, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Bocmanis pēdējai diskusijai pievienoja spēcīgu un treknu rezumē-



-1 [+] [-] Ziņot
NAMEJS 9999 , 2019-06-19 20:03, vakar , ignorēt , atbildēt

Atzīstos, ka vakar provocēju ar tiem jautājumiem, jo gribēju zināt cik tālu var sniegties stulbums.
Sakāva Tevi?

     [+] [-]

, 2019-06-20 15:37, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Sakāva Tevi?
Viņš nekad nezaudē

  +2 [+] [-]

, 2019-06-20 15:40, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Viņš nekad nezaudē
Tas gan, maksimums ko pretinieks pa retam var saņemt ir: "iespējams, daļēji Tev taisnība"

     [+] [-]

, 2019-06-20 15:40, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Viņš nekad nezaudē
tam nav nekādas nozīmes globāli...pat Latvijas kontekstā. īstenībā Brieža atbalstītāju pulks un popularitāte tikai augusi pēc šīs cīņas! parējais Nameja vārdiem sakot ir tikai lirika...

     [+] [-]

, 2019-06-20 15:45, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Sakāva Tevi?
vienkārši kaut kādi namgeji neprot pieņemt , ka Briedis visu pareizi izdarīja. Uz rupjību atbildēja ar rupjību. un nav svarīgi kā...
netaisos tēlot te kādu objektīvo starptautisko vispasaules fanu! visā galaktikā un uz plakanās zemes, kur hokeju spēlē ar apaļām ripām

     [+] [-]

, 2019-06-20 15:55, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Lielākais autobuss bija pret čehiem, pret vāciešiem ekselenti, Hollandi redzēju epizodiski, bet cik atceros bija atklātāka spēle un liekas ka Nistelrojam nenosvilpa aizmuguri pie viena gola
Bija, bija tur nenosvilpta aizmugure, ja pareizi atceros arí pendeles nebija, bet tika piešķirta par pārkāpumu ārpus soda laukuma. Protams, neticu, ka būtu kaut niču noturējuši, Nīderlande bija krietni pārāka, kas ir tikai normāli.

     [+] [-]

, 2019-06-20 15:57, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Cik tālu tajā turnīrā tika Friči, Čehi un Holandieši? Nāves grupa, ibio, eksperts hrenovs!
Kāpēc jātēlo gudrelis, ja neko neatceries? Tas nebija 50 gadus atpakaļ. Gan Nīderlande, gan Čehija aizkļuva līdz pat pusfināliem. Tagad arī smiesies, ka nekur netika???

     [+] [-]

, 2019-06-20 16:23, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: vienkārši kaut kādi namgeji neprot pieņemt , ka Briedis visu pareizi izdarīja. Uz rupjību atbildēja ar rupjību. un nav svarīgi kā...
netaisos tēlot te kādu objektīvo starptautisko vispasaules fanu! visā galaktikā un uz plakanās zemes, kur hokeju spēlē ar apaļām ripām
Eu zaipi Tev par tik augstu vietu PČ prognožu spēlē vajag profilam klāt to eksperta bļembu. SC nepiešķirs Tev tādu?

     [+] [-]

, 2019-06-20 16:45, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bija, bija tur nenosvilpta aizmugure, ja pareizi atceros arí pendeles nebija, bet tika piešķirta par pārkāpumu ārpus soda laukuma. Protams, neticu, ka būtu kaut niču noturējuši, Nīderlande bija krietni pārāka, kas ir tikai normāli.
Jā jā, kaut kā tā. Ij nesaku ka būtu uzvarējuši vai ko tādu, kā jau teicu cik spēli redzēju daļēji jo nebiju LV un tur kur biju rādīja citu spēli, tas laikam bija Līgovakarā.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 17:39, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Lielākais autobuss bija pret čehiem, pret vāciešiem ekselenti, Hollandi redzēju epizodiski, bet cik atceros bija atklātāka spēle un liekas ka Nistelrojam nenosvilpa aizmuguri pie viena gola
Nīstelrojam nenosvilpa aizmuguri, ja nemaldos sods pret Dāvidu(iespējams pret citu holandieti) bija uz soda laukuma robežas, izskatijās ka ārpus tā, iedeva 11m, pirmais čehu gols, kad bumba bija pametusi laukuma gala līniju, pret vāciešiem divas neiedotas pendeles... Nesaku ka visas epizodes vajadzēja svilpt par labu mums, bet nu tiesneši nebija mūsu pusē nevienā spēlē tas nu ir fakts.

     [+] [-]

, 2019-06-20 17:54, pirms 5 gadiem
orlis rakstīja: Nīstelrojam nenosvilpa aizmuguri, ja nemaldos sods pret Dāvidu(iespējams pret citu holandieti) bija uz soda laukuma robežas, izskatijās ka ārpus tā, iedeva 11m, pirmais čehu gols, kad bumba bija pametusi laukuma gala līniju, pret vāciešiem divas neiedotas pendeles... Nesaku ka visas epizodes vajadzēja svilpt par labu mums, bet nu tiesneši nebija mūsu pusē nevienā spēlē tas nu ir fakts.
Atceros ka izjutu lepnumu par LV futbola izlasi. Ehh, bija laiki....

     [+] [-]

, 2019-06-20 18:19, pirms 5 gadiem
orlis rakstīja: Nīstelrojam nenosvilpa aizmuguri, ja nemaldos sods pret Dāvidu(iespējams pret citu holandieti) bija uz soda laukuma robežas, izskatijās ka ārpus tā, iedeva 11m, pirmais čehu gols, kad bumba bija pametusi laukuma gala līniju, pret vāciešiem divas neiedotas pendeles... Nesaku ka visas epizodes vajadzēja svilpt par labu mums, bet nu tiesneši nebija mūsu pusē nevienā spēlē tas nu ir fakts.
Man arí liekas, ka sods bija pret Dávidu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-20 18:54, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Savukārt es atceros Pahara "A GDE NAROD?" Rīgas lidostā, kur neviens neieradās varoņus klātienē sagaidīt
FKV-LIE skatísies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-20 19:14, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Darīt nav ko man, Liepāj pērtiķus pret Ventspils pērtiķiem lūrēt Klubu Futeni sen vairs neskatos, tagad pat Krievijā zoodārzi, nevis klubi ar tradīcijām Agrāk gan PSRS augstāko līgu skatījos, tur vismaz nebija mūsdienu multi-kulti un kosmopolitisma bardaka, 90 % no spēlmaņiem visos klubos bija vietējā Futbola audzēkņi, tagad ir tikai pliki nosaukumi un logo
Zináji, ka tagad Francijá notiek PK futbolá sievietém?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-20 19:18, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Zinu, taču neinteresē Franki ar ne īpaši par to jūsminās
Bet tápat uz savu izlasi nák pári 30 stukám.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-20 19:25, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Po barabanu!
Tu skaties Comedy Club?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-20 19:43, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Neskatos, tur nav ko redzēt Lēts humors Tenisu tagad skatos pa Eirosportu, Federers pret Tsongu, nesaprotamas izcelsmes Franku
Tu laikam pirmo reizi redzi Tsongu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-20 20:06, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Reti tādus var sastapt ikdienā, dīvaina mutācija, ne balts, ne melns, ne īsti šķībacains, karoče, hren sapratīsi Parasti es ātri varu atšifrēt, no kā kāds kadrs ir tapis, šis nav tas gadījums, taču izskatās ka fāteris ir Balts, varbūt ka maldos
Viņa pēcnācēji būs kaitīgi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-21 09:01, pirms 5 gadiem
E.Petešons (Canucks)



Idioti