Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Kučerovs - NHL sezonas vērtīgākais spēlētājs

Andrejs Siliņš

Kučerovs - NHL sezonas vērtīgākais spēlētājs
Ņikita Kučerovs. Foto: AP / Scanpix

Par Hārta balvas ieguvēju jeb aizvadītās Nacionālās hokeja līgas (NHL) sezonas vērtīgāko spēlētāju nosaukts krievu uzbrucējs Ņikita Kučerovs, kurš aizvadīja lielisku sezonu Tampabejas "Lightning" rindās.

26 gadus vecais Kučerovs palīdzēja "Lightning" izcīnīt 62 uzvaras regulārajā sezonā, pats sakrājot 128 rezultativitātes punktus, kas bija individuāli labākais rādītājs NHL kopš 1995./1996. gada sezonas. "Paldies treneriem, komandas biedriem, jebkuram komandā iesaistītajam. Paldies, ka palīdzēja man tikt šeit. Bez kopīgā darba es te nebūtu. Paldies visiem un jau gaidu nākamo sezonu," komentēja Kučerovs.

Kučerovs, kurš tika pie vismaz viena punkta 62 spēlēs un pie vismaz diviem punktiem 38 spēlēs, NHL aizvadījis sešas sezonas. Maijā Kučerovs palīdzēja Krievijas izlasei izcīnīt bronzas godalgas pasaules čempionātā, bet pats ar 16 punktiem (6+10) tika pie labākā uzbrucēja atzinības.

Kučerovs saņēma arī Arta Rosa balvu kā labākais punktu guvējs līgā un Teda Lindseja balvu, kas tiek pasniegta labākajam līgas spēlētājam NHL Spēlētāju asociācijas rīkotā balsojuma versijā. Kučerovs, kurš šogad trešo reizi karjerā tika izvēlēts dalībai arī Visu zvaigžņu spēlē, iekļauts arī sezonas pirmajā simboliskajā izlasē. Tajā vieta atradās arī uzbrucējiem Konoram Makdeividam ("Oilers") un Aleksandram Ovečkinam ("Capitals"), aizsargiem Markam Džordano ("Flames") un Brentam Bērnsam ("Sharks"), kā arī vārtsargam Andrejam Vasiļevskim ("Lightning").

Debitantu izlasē iekļauti uzbrucēji Entonijs Sirelli ("Lightning"), Eliass Petešons ("Canucks"), Breidijs Tkačuks ("Senators"), aizsargi Rasmuss Dalīns ("Sabres") un Miro Heiskanens ("Stars"), kā arī vārtsargs Džordans Biningtons ("Blues").

NHL balvas 2019

BalvaUzvarētājs (Komanda)
Hārta balva (vērtīgākais)Ņ.Kučerovs (Lightning)
Norisa balva (aizsargs)M.Džordano (Flames)
Vezina balva (vārtsargs)A.Vasiļevskis (Lightning)
Kaldera balva (debitants)E.Petešons (Canucks)
Selkes balva (uzbrucējs aizsardzībā)R.O'Reilijs (Blues)
Bingas balva (pieklājīgākais)A.Barkovs (Panthers)
Mastertona balva (nodošanās hokejam)R.Lēners (Islanders)
Adamsa balva (treneris)B.Trocs (Islanders)
Lindseja balva (labākais NHLSA versijā)Ņ.Kučerovs (Lightning)
Labākais ģenerālmenedžerisD.Svīnijs (Bruins)
O'Rī balva (sabiedrības varonis)R.Filipss
Klensija balva (līderis uz un ārpus laukuma)Dž.Zukers (Wild)
Mesjē balva (līderis uz un ārpus laukuma)V.Simondss (Predators)
Rosa balva (rezultatīvākais)Ņ.Kučerovs (Lightning)
Ričarda balva (labākais vārtu guvējs)A.Ovečkins (Capitals)
Dženingsa balva (vismazāk ielaisto vārtu)Lēners/T.Graiss (Islanders)

     [+] [-]

, 2019-06-20 12:32, pirms 5 gadiem
Sēž uz lauriem

  -1 [+] [-]

, 2019-06-20 12:34, pirms 5 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Viss pareizi, Richard = Ričards
Precīzi - tas pie tam ir tieši pēc šeit mūžīgo grūtgalvīšu metodes - lasa tā, kā raksta, Nesaprotu, par ko cepiens pašiem

     [+] [-]

, 2019-06-20 12:53, pirms 5 gadiem
ovečka rakstīja: Precīzi - tas pie tam ir tieši pēc šeit mūžīgo grūtgalvīšu metodes - lasa tā, kā raksta, Nesaprotu, par ko cepiens pašiem
Precīzi būtu, ja viss būtu pēc tādas loģikas...
jeb nebūtu tad Pettersson=Petešons!

     [+] [-]

, 2019-06-20 13:13, pirms 5 gadiem
blu3 rakstīja: Kā Biningtonu apzaga! Petersons pirmo sezonas daļu nospēlēja lieliski, taču tad pazuda, kamēr Biningtons ievilka Blues no pēdējās vietas uz play-off zonu, kā arī bija 2. labākais vārtsargs līgā pēc ielaistajiem vārtiem. Kad debitantam vārtusargam bijusi tāda ststistika?
Ko Tu raudi,balva ir par regularo sezonu,un Blues GK nospeleja tikai pusezonu,lidz ar to viss logiski,Vasilveskis ar Tampu visus iznesa Reg.sezona!!! Un nevines neskatas,no kuras vietas Tu izlidi play off, tads klauns arprac vienakrsi!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 13:26, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Divas barankas uz tablo un sensācija? Neuzskatu to par nekādu ārkārtēju notikumu Lavijas sportā! Tikšanu uz Eiropas čempi jā, bet pašu dalību tajā vērtēju kā stipri viduvēju, vārtu bilance jau vien ko parāda, 1:6 trījos mačos, nekur neder!
Pret Holandi tikai normāli iegrabēja, tagad tā iegrabam pret andorām. pret Vāciju un Čehju bija labas spēles. Tagad grabētu kā igauņi nesen.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 13:34, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Neredzu nekādas šķirbas Humanitārais ieguldījums un vietējā mēroga aktivitātes, kaut kur atgādina Brežņeva laika oficiozo mēli, kura nenozīmē prakstiski NEKO! Līderis ārpus laukuma ir viens, otrajā plānā kas rakstīts, vispār kaut kādi tukši pēc būtības neizprotami jēdzieni
neredzi atšķirības tāpēc , ka Brežņeva cirvis esi...

     [+] [-]

, 2019-06-20 13:37, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Divas barankas uz tablo un sensācija? Neuzskatu to par nekādu ārkārtēju notikumu Lavijas sportā! Tikšanu uz Eiropas čempi jā, bet pašu dalību tajā vērtēju kā stipri viduvēju, vārtu bilance jau vien ko parāda, 1:6 trījos mačos, nekur neder!
izguli dienas dzērumu! varbūt vakarā ko prātīgāku pateiksi! kaut gan šaubos...

     [+] [-]

, 2019-06-20 13:51, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Divas barankas uz tablo un sensācija? Neuzskatu to par nekādu ārkārtēju notikumu Lavijas sportā! Tikšanu uz Eiropas čempi jā, bet pašu dalību tajā vērtēju kā stipri viduvēju, vārtu bilance jau vien ko parāda, 1:6 trījos mačos, nekur neder!
cirvis

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:05, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: cirvis
tādi ir tie "pērtiķbola" fani...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:17, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja reiz pats tāds gudrs jūties, tad paskaidro, kas par tādu maģisku, tikai izredzētiem saprotamu, šķirbu tur ir? Labi, leadership, te jautājumu nav, tālāk tur kas par herņu sākas? Ar ko viena herņa būtiski atšķiras no otras?
50 eiro! kā flips saka bezmaksas konsultācijas beigušās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:25, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nav tā vērts, tas būtu tas pats, kas mēģināt izskaidrot šķirbu starp abstrakto substanci un substrakto abstanci
tu par to skaidrojumu samaksāji 50 eiro?

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:25, pirms 5 gadiem
Sveiki kepkas! Skatos, kaut kāds "kazļinnij bazar" iet vaļā. Skaidrs, ka tādu satura ziņā spēli, ko varēja redzēt pret Vāciju 2004. gadā, es pret šo valsti savā mūžā vairs neceru ieraudzīt.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:26, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Viss tas prieks beidzās, tā pa īsti nemaz nesācies, pēc pirmā puslaika ar Čehiem Tālāk varēja neskatītes Ja salīdzina to Futbola maču pet Fričiem un Hokeja pret Kanādu Sočos, tad otrajā Dārziņš vismaz brīnumsmuku banku ielika Kanādas PRO stāriem un personiski man tieši šī epizode šķiet krietni svarīgāka, nekā Gudļevska darbība kastē
A spēle pret Vāciju? Tas nebija prieks? Vāciešiem reāli nospīdēja... Nezinu, ko tu skatījies. Es baudīju faktiski visu ciklu + EURO, tikai pret Holandi spēle neizdevās, bet pat tur tikai 0:3...

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:26, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Viss tas prieks beidzās, tā pa īsti nemaz nesācies, pēc pirmā puslaika ar Čehiem Tālāk varēja neskatītes Ja salīdzina to Futbola maču pet Fričiem un Hokeja pret Kanādu Sočos, tad otrajā Dārziņš vismaz brīnumsmuku banku ielika Kanādas PRO stāriem un personiski man tieši šī epizode šķiet krietni svarīgāka, nekā Gudļevska darbība kastē
cirvis

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:28, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: A spēle pret Vāciju? Tas nebija prieks? Vāciešiem reāli nospīdēja... Nezinu, ko tu skatījies. Es baudīju faktiski visu ciklu + EURO, tikai pret Holandi spēle neizdevās, bet pat tur tikai 0:3...
Lielākais autobuss bija pret čehiem, pret vāciešiem ekselenti, Hollandi redzēju epizodiski, bet cik atceros bija atklātāka spēle un liekas ka Nistelrojam nenosvilpa aizmuguri pie viena gola

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:28, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Sveiki kepkas! Skatos, kaut kāds "kazļinnij bazar" iet vaļā. Skaidrs, ka tādu satura ziņā spēli, ko varēja redzēt pret Vāciju 2004. gadā, es pret šo valsti savā mūžā vairs neceru ieraudzīt.
nevajag izcelt manuprāt vienu spēli. viss EURO2004 ir pirmajā vietā Latvijas sporta pasaulē, iesakitot pirmos neatkarībus gadus! katra atsevišķa spēle vienkārši šo nostiprina. kaut kādi pajoļi un no sporta tāli vai degradēti ar renes vai bimbambola popularitāti ko tādu var noliegt.

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:29, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nevajag izcelt manuprāt vienu spēli. viss EURO2004 ir pirmajā vietā Latvijas sporta pasaulē, iesakitot pirmos neatkarībus gadus! katra atsevišķa spēle vienkārši šo nostiprina.
Tā ir lielā Latvijas sporta torte, bet spēle pret Vāciju ir lielākā zemene uz tās!

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:30, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: cirvis
Pilnīgs lohatrons šamais. Tas nekas, ka mums pretī bija "LOOOTI smaga grupa, skatījos teju visas spēles, tādu Bulgāriju mēs apspēlētu no C grupas, tā pati Krievija no A grupas vairums spēļu neko stiprāka neizskatījās, nemaz nerunājot par "Sveici. Lieku 8 balles, kā minums, liktu 10, ja apspēlētu Vāciju un paķertu tur 3 punktus. Lohatrons nejēdz, ka viss ir jāsalīdzina, proti, mūsu sastāvs pret pārējām izlasēm, piemēram. Krievijas ziņu dienesti pēc spēles ar Vāciju paslavēja Latviju, kas notiek gandrīz nekad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-06-20 14:31, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Lielākais autobuss bija pret čehiem, pret vāciešiem ekselenti, Hollandi redzēju epizodiski, bet cik atceros bija atklātāka spēle un liekas ka Nistelrojam nenosvilpa aizmuguri pie viena gola
Autobuss bija pēdējās 20-30 min. Bet loģiski, čehiem ubertīms bija.

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:32, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tā ir lielā Latvijas sporta torte, bet spēle pret Vāciju ir lielākā zemene uz tās!
lai tā būtu. es to zemeni varbūt saskatu Turcijas izpederēšanā, tāpēc , ka laikam pats biju stadionā...bet tā tev taisnība finālturnīra spēles bija "zemene" kopumā!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:34, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tā ir lielā Latvijas sporta torte, bet spēle pret Vāciju ir lielākā zemene uz tās!
Uz EURO netika Rumānija, Polija, Turcija, Ukraina, Beļģija, Serbija, "Irija...

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:34, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: 2:2 ar Turciju, tā ir pagaidām visu laiku neaizsniedzamā visrotne!
Nenoliedzamas emocijas un tā, bet Vāciju kā futbola nāciju lieku augstākā plauktā.

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:35, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nenoliedzamas emocijas un tā, bet Vāciju kā futbola nāciju lieku augstākā plauktā.
pie tam niča ar Vāciju bija augstākas raudzes turnīrā...es piekrītu bansam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:37, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Euro 2004 kvalis, bet ne pati dalība tajā!
cirvis

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:37, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Euro 2004 kvalis, bet ne pati dalība tajā!
Tie jau bija bonusa svētki. Pret spēli pret Vāciju vien bija vērts to sagaidīt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:40, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Cik tālu tajā turnīrā tika Friči, Čehi un Holandieši? Nāves grupa, ibio, eksperts hrenovs!
cirvi. tev jau paskaidroja daudzi, varu atkārtot , ka pasaulē Latviju atcerās galvenokārt ar dalību EURO2004 un izceļ spēli ar Vāciju, nevis kā Latvija tur nokļuva!