Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Krievijas hokeja zvaigzne Panarins asi kritizē savas valsts politisko režīmu

Rolands Eliņš

Krievijas hokeja zvaigzne Panarins asi kritizē savas valsts politisko režīmu
Artēmijs Panarins. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas uzbrucējs Artēmijs Panarins gandrīz stundu ilgā intervijā “Sports.ru” pārstāvim Aleksandram Golovinam dalījās savā viedoklī par notiekošo Krievijā, nebaidoties asi kritizēt valdošo režīmu ar Krievijas valsts prezidentu Vladimiru Putinu priekšgalā.

Vakar publicētā intervija ar Panarinu, 27 gadus veco hokejistu, kurš nupat kā noslēdza līgumu ar “Rangers” par 81.5 miljoniem dolāru, bija ievietota portāla “Sports.ru” mājaslapā, kur saite uz to joprojām pieejama galvenajā lapā, taču šī saite vairs nav aktīva un uzrāda, ka “Lapa nav atrasta”. Taču intervija video formātā joprojām pieejama Golovina “Youtube” profilā.

“Lieta, kas mani sāpina visvairāk, ir tas, ka šeit, Krievijā, likumi nedarbojas,” sacīja Artēmijs Panarins. “Mums nav likumu un aģentūru, kas kontrolē lielos uzņēmumus. Visu var nopirkt. Man tas nepatīk. Parastie cilvēki tikmēr cieši. Jā, man tāpat būtu grūtāk dzīvot Amerikā nekā Krievijā, jo esmu krievs un esmu šeit dzimis… taču situācija ar likumiem mani sāpina. Tāpat arī viss tiek cenzēts, nevar norādīt uz nekādiem trūkumiem. Man gan patīk cilvēki. Viņi bieži vien ir dusmīgi, taču es saprotu. Tāds mums te ir klimats. Visu laiku tiek stāstīts, ka esam vieni pret pārējo pasauli, tad nu skaidrs, ka esi dusmīgs.”

“Kāpēc es iepriekš izteicu savu lepnumu par Putinu? Jo iepriekš īsti neinteresējos par politiku,” teica Panarins. „Nelasīju ziņas, domāju tikai par savu karjeru un hokeju. Nebija arī tā, ka es piezemējos Amerikā un uzreiz tiku apgaismots. Pagāja pāris gadi pirms es nodomāju, ka kaut kas Krievijā nav īsti kārtībā. Tādas sajūtas pamazām sākās, un vasaras beigās es jau jutu, ka vēlos atgriezties ASV.”

„Amerikā visi man nāc klāt un vaicāja par Putinu. Viņi bija dzirdējuši, ka viņš ir tāds skarbais vecis, un atstāstīja man to,” turpināja Panarins. „Viņi droši vien pēc klusībā pasmējās, bet es staigāju apkārt ar izgāztām krūtīm, domādams, ka visi no mums baidās.”

Panarinam tika vaicāts, kā tieši viņš mainīja savu viedokli par Krievijas valdību, uz ko viņš atbildēja, ka sācis ieklausīties opozīcijas teiktajā un lasīt ziņas, kuras nekontrolē valsts režīms: „Kārtīgam cilvēkam pietiek ieraudzīt, ka ir otrs viedoklis, lai viņš pats sāktu šo to saprast. Nevajag būt nekādam ģēnijam, vienkārši atvērtam arī citam viedoklim. Ja mani piesietu televizora priekšā un liktu 24 stundas no vietas skatīties Krievijas pirmo kanālu, es arī gan jau ietu un teiktu, ka visa pārējā pasaule ir velni, kas ienīst krievus. Bet es taču zinu, ka tā nav, zinu, ka citur ir normāli cilvēki, ir cilvēki, kuri domā labas lietas par mums. Tā ka tādas atmosfēras veidošana ir tikai politiskās spēlītes, tas arī ir iemesls, kādēļ citas valstis uzliek mums sankcijas.”

Panarins nesen pauda arī savu kritiku par Krievijas likumu, kas aizliedz valdības publisku kritizēšanu. Šis likums tiek pamatots ar nepieciešamību tikt vaļā no viltus ziņām un nepieļaut necieņu pret vadošo režīmu, bet Panarins tam kategoriski nepiekrīt: „Likums galīgi nav par to. Un pat ja būtu? Kurš tad pārbaudīs šīs ziņas, kurš izlems, kas ir meli un kas nē? Skaidrs, ko viņi vēlas – viņi vēlas, lai var darīt, ko grib, un neviens nevarētu kritizēt. Hei, es tieku kritizēts pēc spēlēm, kurās zaudēju, tas nav nekas traks. Valdība arī ne vienmēr dara to, kas ir pareizi. Tāpēc jau eksistē mediji un tiesības uz brīvu izteikšanos. Domāju, ka ir tikai normāli piedāvāt citu viedokli vai arī norādīt uz to, ko uzskatu par kļūdu.”

„Jā, es varbūt tagad izskatos pēc Rietumu aģenta,” atzina Panarins. „Taču tā nav. Domāju, ka cilvēki, kuri noklusē problēmas, ir lielāki Rietumu aģenti nekā es. Es pats esmu labās pozīcijās dzīvē, un es vēlos, lai kaut kas mainās un arī citiem cilvēkiem klājas labāk. Nevēlos redzēt, ka pensionāriem jāiet ubagot. (..) Tagad dzīve Krievijā ir labāka nekā 90. gados? Tāda pati vien ir. Nelielas izmaiņas... Mums ir divas strauji augošas lielpilsētas, bet pārējās pilsētas ir izsmiekls. Es iepriekš dzīvoju Kolumbusā, kas nemaz nav ASV lielāko pilsētu vidū, bet paši variet apskatīties attēlus internetā, kā tur izskatās. Viss ir tīrs, drošs, cilvēki ir mierīgi. Amerikāņu pilsētas attīstās, jo vietējie nodokļi paliek pie tām, bet Krievijā gandrīz viss tiek sūtīts uz Maskavu. Nedomāju, ka tas ir godīgi.”

Panarins veltīja arī personīgu kritiku Krievijas prezidentam Putinam, norādot, ka viņš šajā amatā ir bijis pārāk ilgi un vairs nespēj atšķirt labo no ļaunā: „Ir vairāki cilvēki, kuri ietekmē viņa lēmumus. Taču ja gandrīz 20 gadus tev apkārt ir tikai cilvēki, kas saka, cik labs tu esi un cik labi tu esi izdarījis, ar laiku tu pārtrauc saskatīt savas kļūdas. Es to nesaku, jo man pašam ir kāds tiešs labums. Vienkārši vēlos, lai skolotājiem un ārstiem būtu iemesls šeit palikt. Mani ļoti kaitina, kad cilvēki saka – ja tev šeit nepatīk, brauc prom. Trakums! Visi taču jau ir aizbraukuši, viss sabiedrības intelekts ir prom. Tā nevajadzētu būt.”

Panarins atzina argumentu, ka viņam no Amerikas ir vieglāk kritizēt notiekošo, taču viņš arī norādīja, ka šobrīd ir bagāts cilvēks un teorētiski varētu vispār par neko nelikties ne zinis. „Es negribu izlikties par kategorisku opozicionāru, arī mana draudzene (Oļega Znaroka meita) cenšas visu laiku mani piebremzēt par šo tematu,” teica Panarins. „Taču man nospļauties, kā citi mani saukā, ne jau viņi man maksā algu. Saprotu māksliniekus, viņiem tas ir grūtāk. Bet vispār – ja es spēlētu Krievijā, arī droši vien šīs lietas neteiktu.”

„Bet ko tieši tad es esmu pateicis? Tas ir vispār traki, kādi viedokļi valda Krievijā, ja mans tagad pateiktais skaitās kaut kas īpašs. Tas taču ir tikai mans viedoklis. Nesaku jau, lai kāds ņem granātu un skrien bērnudārza virzienā vai kaut ko tamlīdzīgu,” sacīja Panarins. Viņš intervijā arī nosodīja Staļina režīmu, norādot, ka ir pret jebkāda veida vardarbību un brīvības atņemšanu. Viņš piekrita, ka Putina režīmu nevar salīdzināt ar Staļina laikiem, taču atpalicība no pārējās pasaules ir varbūt pat lielāka, jo Rietumu valstis progresē daudz ātrāk.

Krievu hokejistam tika vaicāts, vai viņš baidās par šīs intervijas radītajām sekām, uz ko viņš atbildēja pozitīvi. „Tikai nesaprotu, kāpēc es, sakot patiesību, varu ciest. Tikai par to, ka kādam ir citāds viedoklis... Pie velna, kas tas vispār par jautājumu? Vai man būs problēmas vai nebūs par to, ka pasaku savas domas? Tādam jautājumam vispār nevajadzētu eksistēt.”

Uz Panarina iepriekš izveidoto „Instagram” ierakstu Krievijas hokeja izlases „Twitter” konts reaģēja ar atbildi, ka sportam būtu jābūt ārpus politikas, taču Panarins tam nepiekrita: „Sportistiem vajadzētu pievērst uzmanību tam, kas notiek valstī. Viņiem vajadzētu būt viedoklim. Varbūt tiešām ir tā, ka mēs par politiku zinām mazāk nekā politiķi. Taču kāpēc tad politiķi nāk spēlēt hokeju? Ja hokejam jābūt ārpus politikas, tad, lūdzu, Vladimir Vladimorič Putin, pārdodiet savas slidas!”

  +3 [+] [-]

, 2019-07-19 14:46, pirms 6 gadiem
'Ja hokejam jābūt ārpus politikas, tad, lūdzu, Vladimir Vladimorič Putin, pārdodiet savas slidas!'

Cik skaists gols!

Tagad būs interesanti pavērot, kas Kremlim tuvāks, - hokeja sarkanā mašīna vai pašlepnums.

  +2 [+] [-]

, 2019-07-19 14:51, pirms 6 gadiem
Šās aizliegs spēlēt krievijas izlasē un iebraukt tur
Slēpts komentārs: asta

  +8 [+] [-]

, 2019-07-19 14:53, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: +- to pašu var teikt arī par Latviju. Diemžēl
Tieši kur? Latvijā valda autoritārs režīms? Ir preses cenzūra?

 +20 [+] [-]

, 2019-07-19 14:56, pirms 6 gadiem
prieks ka ir vel tur cilvēki kas nebaidās izteikt savu viedokli un nostāju!

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 14:57, pirms 6 gadiem
Labs, labs

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 15:00, pirms 6 gadiem
encephalon rakstīja: Tieši kur? Latvijā valda autoritārs režīms? Ir preses cenzūra?
Latvijā ir 2 miljoni iedzīvotāju, šeit nevar tā izvērsties, ne tie budžeti un ne tas cilvēku daudzums. Bet tu pamēģini kādā valsts iepirkumā tikt Būsi (ne)patīkami pārsteigts par otkatiem un to %.

Paskaties uz cilvēku dzīves līmeni / algam utt. un tad aizbrauc uz, piemēram, Nīderlandi, kur pat apkopēja izskatās priecīga par dzīvi un lepna par sevi, kur ceļi ir bez 100 zaplatkām un kur mazais bizness veiksmīgi attīstās, nevis mirst zem nodokļiem.

Diemžēl, esam visai tālu no reāla Eiropas līmeņa.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 15:06, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: +- to pašu var teikt arī par Latviju. Diemžēl
Tad jau sāc trīcēt, tādu izrunāšanos Latvijas valstī nepiedod!

  +4 [+] [-]

, 2019-07-19 15:11, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Latvijā ir 2 miljoni iedzīvotāju, šeit nevar tā izvērsties, ne tie budžeti un ne tas cilvēku daudzums. Bet tu pamēģini kādā valsts iepirkumā tikt Būsi (ne)patīkami pārsteigts par otkatiem un to %.

Paskaties uz cilvēku dzīves līmeni / algam utt. un tad aizbrauc uz, piemēram, Nīderlandi, kur pat apkopēja izskatās priecīga par dzīvi un lepna par sevi, kur ceļi ir bez 100 zaplatkām un kur mazais bizness veiksmīgi attīstās, nevis mirst zem nodokļiem.

Diemžēl, esam visai tālu no reāla Eiropas līmeņa.
Visā Eiropā, kā arī ASV un RU dominē plutokrātiski režīmi, kur toni un prioritātes nosaka, pirmkārt, kapitāls un oligarhi. Sagrozītajā realitātē pašlaik nācija kalpo valstij (kura ir nācijas konstrukts), nevis otrādi - kāda jēga no tā, ka IKP iet uz augšu, ja tas ir rezultāts iznīcinātām ekosistēmām, homogēnas sabiedrības iznīcībai un opiātu/alkohola/citu narkotiku krīzei?

Var noprast, ka pats neesi ne par kripatu labāks, kā tie, kurus zini nozākāt, jo par galveno uzskati kapitālu, man slikti no tādiem paliek. Es labprāt dzīvoju savā ne tik bagātajā Latvijā, kur vismaz dzīvo Eiropieši, lai gan to etniskās grupas diemžēl ir vairākas, nekā nīderlandē, kur holandieši un frīzi savās lielākajās pilsētās ir MINORITĀTE pilnīgi svešas rases un etnisko grupu (arī reliģijas un paražu) pārstāvjiem. Bet tādiem lemingiem kā tu pie kājas, ka tik maize un šņabis, bija arī tādi egoisti PSRS, kuriem rusifikācija un imigrācija bija pie kājas.

     [+] [-]

, 2019-07-19 15:12, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Tad jau sāc trīcēt, tādu izrunāšanos Latvijas valstī nepiedod!
nu nevajag jau ironizēt, kā jau saku - tik traki pie mums nav, bet ja tev liekās, ka cilvēks galvaspilsētā var lepni dzīvot ar algu 400 EUR uz rokas (un tādu ir visai daudz) un valdībai tas arī liekās normāli, tad man tevis žēl.

     [+] [-]

, 2019-07-19 15:15, pirms 6 gadiem
Kols rakstīja: Visā Eiropā, kā arī ASV un RU dominē plutokrātiski režīmi, kur toni un prioritātes nosaka, pirmkārt, kapitāls un oligarhi. Sagrozītajā realitātē pašlaik nācija kalpo valstij (kura ir nācijas konstrukts), nevis otrādi - kāda jēga no tā, ka IKP iet uz augšu, ja tas ir rezultāts iznīcinātām ekosistēmām, homogēnas sabiedrības iznīcībai un opiātu/alkohola/citu narkotiku krīzei?

Var noprast, ka pats neesi ne par kripatu labāks, kā tie, kurus zini nozākāt, jo par galveno uzskati kapitālu, man slikti no tādiem paliek. Es labprāt dzīvoju savā ne tik bagātajā Latvijā, kur vismaz dzīvo Eiropieši, lai gan to etniskās grupas diemžēl ir vairākas, nekā nīderlandē, kur holandieši un frīzi savās lielākajās pilsētās ir MINORITĀTE pilnīgi svešas rases un etnisko grupu (arī reliģijas un paražu) pārstāvjiem. Bet tādiem lemingiem kā tu pie kājas, ka tik maize un šņabis, bija arī tādi egoisti PSRS, kuriem rusifikācija un imigrācija bija pie kājas.
Tev tomēr bišķ neizdevās aprakstīt. Nekur no Latvijas man braukt negribās un man patīk mana dzimtene, BET man nepatīk tas, kas notiek valstī.

Un ja tev liekās, ka apzagt savas valsts iedzīvotājus ir OK, tad ne ar ko neatšķiries no valdības cilvēkiem tu pats.
Slēpts komentārs: igor_amelka_1951703601711192

  +4 [+] [-]

, 2019-07-19 15:21, pirms 6 gadiem
Labs!

Panarins vairs nedrīkstēs spēlēt izlasē!

Malacis!

  +9 [+] [-]

, 2019-07-19 15:22, pirms 6 gadiem
Malacis! Pasaka to,ko citi mīž pateikt.

     [+] [-]

, 2019-07-19 15:25, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Tev tomēr bišķ neizdevās aprakstīt. Nekur no Latvijas man braukt negribās un man patīk mana dzimtene, BET man nepatīk tas, kas notiek valstī.

Un ja tev liekās, ka apzagt savas valsts iedzīvotājus ir OK, tad ne ar ko neatšķiries no valdības cilvēkiem tu pats.
Kardinālu ekonomiskās sistēmas maiņu nesagaidīsi nedz no Latvijas, ne citas pundurvalsts, tās tikai seko lielākajām, (ja) tā nāks, tad vienīgi no ASV vai Vācijas/Lielbritānijas, pārējās valstis nerūp.

  +5 [+] [-]

, 2019-07-19 15:26, pirms 6 gadiem
Tiku līdz pusei, super forša intervija. Vienmēr licies, ka Panarins nedaudz tāds "vienkārš" galvā, bet diezgan labi izsaka savas domas. Un taisnība jau ir - neko tādu viņš jau nesaka, vienkārši Krievijā vispār nedrīkst neko pateikt, kas ir pret valdību.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 15:28, pirms 6 gadiem
Spēlētu kolhozā, šitā nerunātu. Bet citādi, tāda kalibra vecis NHL varēs spēlēt ilgi, pēc tam pensionēsies un dzīvos Floridā, Kalifornijā. Krievijā domāju, ka paliks vēl krietni sliktāk, elite no turienes muks prom.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 15:30, pirms 6 gadiem
Kols rakstīja: Kardinālu ekonomiskās sistēmas maiņu nesagaidīsi nedz no Latvijas, ne citas pundurvalsts, tās tikai seko lielākajām, (ja) tā nāks, tad vienīgi no ASV vai Vācijas/Lielbritānijas, pārējās valstis nerūp.
Tu man tagad gribi pastāstīt, ka mūsu dzīves līmenis seko uzreiz aiz ASV, Vācijas un Lielbritānijas?

     [+] [-]

, 2019-07-19 15:35, pirms 6 gadiem
neko jau sev noreferējis
Ņiždanačka un adnaka asadačka daudziem

RESPECT

  +6 [+] [-]

, 2019-07-19 15:38, pirms 6 gadiem
Pēc šīs intervijas par šo kolhoznieku mazliet viedoklis uz patīkamo pusi mainījies!!!

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 15:41, pirms 6 gadiem
Kols rakstīja: Kardinālu ekonomiskās sistēmas maiņu nesagaidīsi nedz no Latvijas, ne citas pundurvalsts, tās tikai seko lielākajām, (ja) tā nāks, tad vienīgi no ASV vai Vācijas/Lielbritānijas, pārējās valstis nerūp.
Pamēģini vienkāršākā valodā (bez lemingiem utt.), neredzi, ka oponents pat kopējo domu nav sapratis, kur nu vēl tik gudrus teikumus

  -3 [+] [-]

, 2019-07-19 15:43, pirms 6 gadiem
Stulbi vienīgi, ka Panarins saka, ka viņam atvērušās acis pateicoties Navaļnija utt. darbībām. Par šo pat pelēkā masa (kas nav die-hard Putina atbalstītāji) ierēks. Atradis kam sekot - Navaļnijam, kas ir vai nu apmaksāta marionete vai zibensnovedējs esošajai varai, bet nekādā gadījumā ne Krievijas glābējs utt.

  +2 [+] [-]

, 2019-07-19 15:44, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: nu nevajag jau ironizēt, kā jau saku - tik traki pie mums nav, bet ja tev liekās, ka cilvēks galvaspilsētā var lepni dzīvot ar algu 400 EUR uz rokas (un tādu ir visai daudz) un valdībai tas arī liekās normāli, tad man tevis žēl.
400 eur uz rokas jau ir gandrīz minimālā alga. Nez kurā valstī var ar minimālo algu lepni dzīvot lielākajā un dārgākajā valsts pilsētā? LA vai NY pat kaut cik jēdzīgu dzīvokli nevarēs pa minimālo atļauties noīrēt, nāksies iztikt ar istabiņu kaut kāda bomžatņikā.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 15:46, pirms 6 gadiem
Marty82 rakstīja: 400 eur uz rokas jau ir gandrīz minimālā alga. Nez kurā valstī var ar minimālo algu lepni dzīvot lielākajā un dārgākajā valsts pilsētā? LA vai NY pat kaut cik jēdzīgu dzīvokli nevarēs pa minimālo atļauties noīrēt, nāksies iztikt ar istabiņu kaut kāda bomžatņikā.
tikai cik % to minimālo saņem?

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 15:46, pirms 6 gadiem
Ulrihs rakstīja: Pamēģini vienkāršākā valodā (bez lemingiem utt.), neredzi, ka oponents pat kopējo domu nav sapratis, kur nu vēl tik gudrus teikumus
pilnīgi piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 15:50, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: nu nevajag jau ironizēt, kā jau saku - tik traki pie mums nav, bet ja tev liekās, ka cilvēks galvaspilsētā var lepni dzīvot ar algu 400 EUR uz rokas (un tādu ir visai daudz) un valdībai tas arī liekās normāli, tad man tevis žēl.
Tu kremļa sūkātāj,tu melkulēn apmaksātais!!!
Klausies - es Ogres stroikā nevaru atrast normālu palīgstrādnieku pie 30 eiro dienā iesākumam.
Ja ir daudzi sūti kontaktus man uz pm par katru labo padsobņiku 50 eiro tev!!!
Lielākie 300 nozares uzņēmumi vispār maksā 870 eiro MINIMĀLO mēnesī!

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 15:53, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Tu kremļa sūkātāj,tu melkulēn apmaksātais!!!
Klausies - es Ogres stroikā nevaru atrast normālu palīgstrādnieku pie 30 eiro dienā iesākumam.
Ja ir daudzi sūti kontaktus man uz pm par katru labo padsobņiku 50 eiro tev!!!
Lielākie 300 nozares uzņēmumi vispār maksā 870 eiro MINIMĀLO mēnesī!
30 EUR dienā * 20 darba dienas = 600 EUR. Man 80% no šīs summas aiziet tikai dzīvoklim. Bet tu gribi lai cilvēks mēnesi par šo naudu dzīvo!!!

Visi tavi podsobņiki no Ogres ir aizbraukuši vai nu ogas lasīt, jo šajā valstī nebija ar mieru atrasteis, vai nu uz Rīgu, kur tavas stroikas ir vairāk.

     [+] [-]

, 2019-07-19 15:55, pirms 6 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Panarins ir duraks, jo nerubī angliski un kad nāksies atgriezties atpskaļ tad par šiem vārdiem viņu nošaus
Tevi ātrāk nošaus!

  +4 [+] [-]

, 2019-07-19 15:56, pirms 6 gadiem
Respect Panarinam! Ka nebaidās pateikt taisnību kā ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 16:06, pirms 6 gadiem
encephalon rakstīja: Tieši kur? Latvijā valda autoritārs režīms? Ir preses cenzūra?
Ziņas Latvijā ir tādas kas atbalsta valsts pozīciju , arī tad ja tas traucē objektivitātei .

  -2 [+] [-]

, 2019-07-19 16:06, pirms 6 gadiem
Panarins pats ir atzinis - ka nemāk angliski, un nesaprot trenera teikto pa lielam. Viņam nespīd palikt Amerika.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 16:06, pirms 6 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Ka tik viņu nesagaida Trocka liktenis kuru atrada pat Meksikā
Arī mūsdienās Novičok var atrast tevi visur!

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 16:07, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Latvijā ir 2 miljoni iedzīvotāju, šeit nevar tā izvērsties, ne tie budžeti un ne tas cilvēku daudzums. Bet tu pamēģini kādā valsts iepirkumā tikt Būsi (ne)patīkami pārsteigts par otkatiem un to %.

Paskaties uz cilvēku dzīves līmeni / algam utt. un tad aizbrauc uz, piemēram, Nīderlandi, kur pat apkopēja izskatās priecīga par dzīvi un lepna par sevi, kur ceļi ir bez 100 zaplatkām un kur mazais bizness veiksmīgi attīstās, nevis mirst zem nodokļiem.

Diemžēl, esam visai tālu no reāla Eiropas līmeņa.
Nezinu kurā aizkaukāza republikā dzīvo tu, bet manu ienākumu pamatā jau 10 gadus ir valsts un pašvaldību iepirkumi un neviens otkatus nekad nav prasījis... Taisnības labad gan jāsaka ka Rīgā neesmu un netaisos startēt. Tur varbūt ir savādāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:13, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Latvijā ir 2 miljoni iedzīvotāju, šeit nevar tā izvērsties, ne tie budžeti un ne tas cilvēku daudzums. Bet tu pamēģini kādā valsts iepirkumā tikt Būsi (ne)patīkami pārsteigts par otkatiem un to %.

Paskaties uz cilvēku dzīves līmeni / algam utt. un tad aizbrauc uz, piemēram, Nīderlandi, kur pat apkopēja izskatās priecīga par dzīvi un lepna par sevi, kur ceļi ir bez 100 zaplatkām un kur mazais bizness veiksmīgi attīstās, nevis mirst zem nodokļiem.

Diemžēl, esam visai tālu no reāla Eiropas līmeņa.
Tu jau arī esi par to, lai tiktu celta minimālā alga, vai ne?

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:15, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Diemžēl, esam visai tālu no reāla Eiropas līmeņa.
tas tādēļ, ka pati domāšana ir tālu no līmeņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2019-07-19 16:17, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: 30 EUR dienā * 20 darba dienas = 600 EUR. Man 80% no šīs summas aiziet tikai dzīvoklim. Bet tu gribi lai cilvēks mēnesi par šo naudu dzīvo!!!

Visi tavi podsobņiki no Ogres ir aizbraukuši vai nu ogas lasīt, jo šajā valstī nebija ar mieru atrasteis, vai nu uz Rīgu, kur tavas stroikas ir vairāk.
Tu trollēn tu parašniek - stroikā neeksistē 20 darbadienu mēnesis. Kad vajag kapā 2 nedēļas no vietas un tad par kārtīgu brīvdienu darbu esmu maksājis arī 50 dienā. Un es teicu IESĀKUMĀ pēc mēneša ja galva vietā būs ap 35- 40 trīs līdz 6 mēnešos 50-60 dienā.
KUR IR DAUDZIE KONTAKTI,KAS 50 EIRO KABATU SPIEŽ?!

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 16:18, pirms 6 gadiem
Bzh rakstīja: Tu jau arī esi par to, lai tiktu celta minimālā alga, vai ne?
Es esmu par to, lai cilvēkus neapzagtu. Lai cilvēku labklājības līmenis celtos, lai ceļi būtu taisni, lai pensionāriem būtu ko ēst un viņi domātu ne par izdzīvošanu, bet par to, kur aizceļot, lai valsts amatpersonas neatmazgātu pesso caur ofšoriem, lai algas celtos tādā pašā progresijā, kā nodokļi, lai medicīna būtu pieejama visiem, utt.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 16:19, pirms 6 gadiem
TripleX rakstīja: Nezinu kurā aizkaukāza republikā dzīvo tu, bet manu ienākumu pamatā jau 10 gadus ir valsts un pašvaldību iepirkumi un neviens otkatus nekad nav prasījis... Taisnības labad gan jāsaka ka Rīgā neesmu un netaisos startēt. Tur varbūt ir savādāk...
Tad jau tev nebūs bail atklāt uzņēmuma nosaukumu? Un es runāju ne par 5k pasūtījumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 16:20, pirms 6 gadiem
TripleX rakstīja: Nezinu kurā aizkaukāza republikā dzīvo tu, bet manu ienākumu pamatā jau 10 gadus ir valsts un pašvaldību iepirkumi un neviens otkatus nekad nav prasījis... Taisnības labad gan jāsaka ka Rīgā neesmu un netaisos startēt. Tur varbūt ir savādāk...
Dažus maziņus pašvaldību konkursus esmu vinnējis arī es,nekāda otkata.
Skaidrs Rīgas domē kur SC varoņi tika pie siles,jā tur ir sū.di
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 16:22, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Tu trollēn tu parašniek - stroikā neeksistē 20 darbadienu mēnesis. Kad vajag kapā 2 nedēļas no vietas un tad par kārtīgu brīvdienu darbu esmu maksājis arī 50 dienā. Un es teicu IESĀKUMĀ pēc mēneša ja galva vietā būs ap 35- 40 trīs līdz 6 mēnešos 50-60 dienā.
KUR IR DAUDZIE KONTAKTI,KAS 50 EIRO KABATU SPIEŽ?!
50 eiro ir pirms vai pēc nodokļiem? Vai tu tos savā stroikā vispār maksā?

Tātad tu piedāvā par 800-900 eiro močīt no vietas visu mēnesi vispār bez dzīves? Fenomenāls piedāvājums, manuprāt. Bet klau, ja tev tik slikti ar rekrutingu ir - moš tevī vaina?

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 16:22, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Tad jau tev nebūs bail atklāt uzņēmuma nosaukumu? Un es runāju ne par 5k pasūtījumu.
Ā,tu tāds nabags bet 5k iepirkums - špicka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 16:24, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Ā,tu tāds nabags bet 5k iepirkums - špicka
Kad iepirkumi ir ar 6-7 ciparu skaitļiem, tad jā, 5k ir spička. Nez, moš tavā ģerevņā arī nav, bet reālā dzīvē tomēr ir kā ir.

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:24, pirms 6 gadiem
3 dienas pabiju Igaunijā. Pus valsti apbraukāju un reāli nesaprotu, kapēc viņiem daudz kas ir tik labs? Ceļi - super, Tallina - sakopta, nesmird kā Rīga, vilcieni ar visu staciju - ideāli. Ok, sabiedriskais transports nav tik jauns un paika bik dārgāka.
Un atstāja iespaidu kā ļoti zaļa valsts.
Tie tādi secinājumi.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 16:24, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: 50 eiro ir pirms vai pēc nodokļiem? Vai tu tos savā stroikā vispār maksā?

Tātad tu piedāvā par 800-900 eiro močīt no vietas visu mēnesi vispār bez dzīves? Fenomenāls piedāvājums, manuprāt. Bet klau, ja tev tik slikti ar rekrutingu ir - moš tevī vaina?
Es strādāju uz gabaldarba un to pašu piedāvāju. Ja vari apjomu paņemt 3 stundās - izdari un ej mājā. Nu kur ir 400 eiro nabadziņu kontakti,atceries ka par katru tev 50 eiro ko pieņemšu!
Laiks atbildēt par bazaru puišel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:26, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Es esmu par to, lai cilvēkus neapzagtu. Lai cilvēku labklājības līmenis celtos, lai ceļi būtu taisni, lai pensionāriem būtu ko ēst un viņi domātu ne par izdzīvošanu, bet par to, kur aizceļot, lai valsts amatpersonas neatmazgātu pesso caur ofšoriem, lai algas celtos tādā pašā progresijā, kā nodokļi, lai medicīna būtu pieejama visiem, utt.
Pirms pāris dienām sasmējos par Kariņu. Šamais teica, ka valstī slimnīcu par daudz un kaut ko vajagot slēgt. Vot tas ir duraks.

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:26, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Es strādāju uz gabaldarba un to pašu piedāvāju. Ja vari apjomu paņemt 3 stundās - izdari un ej mājā. Nu kur ir 400 eiro nabadziņu kontakti,atceries ka par katru tev 50 eiro ko pieņemšu!
Laiks atbildēt par bazaru puišel
Ej uz Maximu, parunājies ar večiem kas tur strādā, gan jau kāds atsauksies uz x2 algas palielinājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:27, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Kad iepirkumi ir ar 6-7 ciparu skaitļiem, tad jā, 5k ir spička. Nez, moš tavā ģerevņā arī nav, bet reālā dzīvē tomēr ir kā ir.
Paga paga,tu te savas troņu spēles atstāj geju draudziņam,5 k iepirkumus vinnē par maziem darbiem mazi uzņēmumi. Tās 12,5 tavu daudzo paziņu MĒNEŠA ALGAS. Nekāds ne sīkums

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 16:28, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Ja 200-300 euro menesi aiziet par iri, tad tos 800-900eur tapat atri aped, cita lieta ja komunalie pashizmaksa BEZ visadiem renovaciju maksajumiem uz 15 gadiem un parejam hernjam, tad taa ir normala nauda
Un interestanti, kas to visu atkal prasa? Ne valsts / pašvaldības amatpersonas? Un cik ir pašizmaksa šiem pakalpojumiem, tu iedomājies? Un ja šādas renovācijas ir jāuztaisa 1000? 10000? Uh kā kāds uzvāras.

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:29, pirms 6 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Slēgt slimnīcas un samazināt cenas alko, velk uz humāno katastrofu
Tas muļķa Kariņš jau nemaz nav bijis slimnīcās un nemaz nezin kas tur notiek, tik pa gabalu gudro.

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:29, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Ej uz Maximu, parunājies ar večiem kas tur strādā, gan jau kāds atsauksies uz x2 algas palielinājumu.
Tu vari iet uz fermu un kādam wc nosūkāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:29, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Spēlētu kolhozā, šitā nerunātu. Bet citādi, tāda kalibra vecis NHL varēs spēlēt ilgi, pēc tam pensionēsies un dzīvos Floridā, Kalifornijā. Krievijā domāju, ka paliks vēl krietni sliktāk, elite no turienes muks prom.
Izskatās, ka tu, kā jau īsts kepka, neko daudz no intervijas neesi sapratis. Ar to arī apsveicu

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:31, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Paga paga,tu te savas troņu spēles atstāj geju draudziņam,5 k iepirkumus vinnē par maziem darbiem mazi uzņēmumi. Tās 12,5 tavu daudzo paziņu MĒNEŠA ALGAS. Nekāds ne sīkums
Tu laikam jauc ar savam paziņām. Es runāju par to, ka no 5k taisīt otkatus ir liels p*saks, pat ja tu 70% sev kabatā baz.

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:32, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Logiski ka uzvaras, uz renovacijam rindaa staav smeleji
Rindā var stāvēt cik gribi, dabūs tāpat savējais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:38, pirms 6 gadiem
Tjoma molodčiks! Tikai virsraksts kā vienmēr pamatīgi pārspīlets. Skatījos interviju. Nekā semsacionāla tur nebija, čalis pauda savus uzskatus un viss.

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:38, pirms 6 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Dzīvesvietu nodrošini?
Nē,bet ja tiešām labs strādnieks varētu padomāt. Pāris čaļi dzīvoja stroikā ja kas.
Alga ir ar 100% nodokļiem starp citu,izņēmums ja ejam pie privātā

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:41, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Jo lielakas summas, jo mazak shances izcelt kadam neitralam! Visi miljonu iepirkumi smird peec atejas, visadas Rigas satiksmes un vilcieni nevienu iepirkumu nav veikushi godigi
par to es arī runāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 16:43, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Nē,bet ja tiešām labs strādnieks varētu padomāt. Pāris čaļi dzīvoja stroikā ja kas.
Alga ir ar 100% nodokļiem starp citu,izņēmums ja ejam pie privātā
no tevis 50e, ja arturiks aizies strādāt

  +2 [+] [-]

, 2019-07-19 16:57, pirms 6 gadiem
Panarins tikai pateica taisnību par to, kā lietas notiek krievijā. Retais no krieviem atļaujās šādi paust savas domas.

     [+] [-]

, 2019-07-19 17:08, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: nu nevajag jau ironizēt, kā jau saku - tik traki pie mums nav, bet ja tev liekās, ka cilvēks galvaspilsētā var lepni dzīvot ar algu 400 EUR uz rokas (un tādu ir visai daudz) un valdībai tas arī liekās normāli, tad man tevis žēl.
Man nekas neliekas, bet pažēlot vari, invalīdiem pat 400 ir nesasniedzams sapnis.

     [+] [-]

, 2019-07-19 17:24, pirms 6 gadiem
knaible rakstīja: Panarins tikai pateica taisnību par to, kā lietas notiek krievijā. Retais no krieviem atļaujās šādi paust savas domas.
Savoku pūznis jau sācis šūmēties par tādu "nekaunību"

     [+] [-]

, 2019-07-19 17:32, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: +- to pašu var teikt arī par Latviju. Diemžēl
Pilnīga taisnība. Mums labāk ir tikai tas, ka varam brīvi izbraukt un iebraukt Latvijā. Valdība mums ir šausmīga ar Kariņu (Vienotību), Parādnieku un pārējiem ministriem priekšgalā. Un vienīgais kurš nebaidā kaut ko par to visu pateikt ir Gobzems.

     [+] [-]

, 2019-07-19 17:34, pirms 6 gadiem
encephalon rakstīja: Tieši kur? Latvijā valda autoritārs režīms? Ir preses cenzūra?
Pasaki ka nav preses cenzūra? Kāpēc neviens neko neraksta par Kariņa atmazgāto Krievijas naudu? Daaaa

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 17:36, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: 30 EUR dienā * 20 darba dienas = 600 EUR. Man 80% no šīs summas aiziet tikai dzīvoklim. Bet tu gribi lai cilvēks mēnesi par šo naudu dzīvo!!!

Visi tavi podsobņiki no Ogres ir aizbraukuši vai nu ogas lasīt, jo šajā valstī nebija ar mieru atrasteis, vai nu uz Rīgu, kur tavas stroikas ir vairāk.
Pa lielam 80% no aizbraucējiem ir tādi, kuri LV un arī ārzemēs nevienam nav vajadzīgi. Vismazkvalificēto darbu darītāji. Pat tie 20% mūsu tautiešu cenšas izvairīties no saskares ar šiem vergiem.

     [+] [-]

, 2019-07-19 17:37, pirms 6 gadiem
Austrumos gan jau pateiks, ka pirms intervijas CIP aģenti sabaroja kādus pulverīšus,
vai pagājušajā sezonā kārtīgi ietriekts laukuma apmalē
Bet ja tiešām to visu ir teicis, tad pār robežu netiks, vai ja tiks, var pazust nejauši

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 17:38, pirms 6 gadiem
maiznieks rakstīja: Pilnīga taisnība. Mums labāk ir tikai tas, ka varam brīvi izbraukt un iebraukt Latvijā. Valdība mums ir šausmīga ar Kariņu (Vienotību), Parādnieku un pārējiem ministriem priekšgalā. Un vienīgais kurš nebaidā kaut ko par to visu pateikt ir Gobzems.
Lumpeni, se būdā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 17:40, pirms 6 gadiem
Skatos, pamazām iesaistās visi "smagsvari"

     [+] [-]

, 2019-07-19 17:51, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Panarins ticis pie lielaa liguma, dzivi nodroshinajis, tad nu var sakt runat
Panarins jau sen runā ko domā un jau sen tas nav puķinam nekas glaimojošs. Tik te par to nav rakstījuši.

     [+] [-]

, 2019-07-19 17:52, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Skatos, pamazām iesaistās visi "smagsvari"
Par ko kašķis?

     [+] [-]

, 2019-07-19 18:09, pirms 6 gadiem
salasnu valstele huilostana un sikais kremla krupis sen bij jautilize

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 18:09, pirms 6 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Austrumos gan jau pateiks, ka pirms intervijas CIP aģenti sabaroja kādus pulverīšus,
vai pagājušajā sezonā kārtīgi ietriekts laukuma apmalē
Bet ja tiešām to visu ir teicis, tad pār robežu netiks, vai ja tiks, var pazust nejauši
Vispār jau tā intervija ir veikta viņa Pēterburgas dzīvoklī.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 18:11, pirms 6 gadiem
maiznieks rakstīja: Pilnīga taisnība. Mums labāk ir tikai tas, ka varam brīvi izbraukt un iebraukt Latvijā. Valdība mums ir šausmīga ar Kariņu (Vienotību), Parādnieku un pārējiem ministriem priekšgalā. Un vienīgais kurš nebaidā kaut ko par to visu pateikt ir Gobzems.
Tu vienkārši esi stulbs. To Gobzemu tālāk par trako māju nevar laist! Nezinu nevienu sakarīgu cilvēku, kuram viņš patiktu.

     [+] [-]

, 2019-07-19 18:12, pirms 6 gadiem
vietejie bioatkritumi noliek te Latviju..nepatik visi prom..jus te neviens netur..mesli nevienam nav vajadzigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 18:18, pirms 6 gadiem
zel ka mums nav tiesiska valsts vai totalitara jo tad salasnu centra un gods zagt cleni sedetu cietuma ar visiem radiem sedetu darba nometne un atstradatu nozagto..

     [+] [-]

, 2019-07-19 18:20, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Par ko kašķis?
Kašķis īstenībā nekāds nav, Namejs cenšas izprovocēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 18:23, pirms 6 gadiem
krievijas pederastiju par cilveku valsti var nosaukt tikai izdzimteni un necilveki..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 18:29, pirms 6 gadiem
reiz bija vladimirs lielais,vladimirs monomahs,tagad vladimirs huilo..

     [+] [-]

, 2019-07-19 18:31, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nesaprotu arī, kāpēc Latvijā ir tāds truls ieradums, algas rēķināt (deklarēt) par mēnešiem, nevis pa stundām Ja, piemēram, Bīkspas man saka, es tur savā gaterī pelnu štuku, man tas galīgi neko neizsaka Ir tak liela šķirba, vai tu rukā no 7 līdz 15, Sestdiena, Svētdiena brīva, vai arī pa 12-14 stundām neatejot no stranoka Francijā galvenā likme ir stundu tarifs un stundu skaits, galējo algu katrs var izrēķināt pats
Jā, un vēl, maz kuri parakstās rukāt pa brīvdienām, vakariem un arī naktēm
Tas ir savoku mantojums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 18:36, pirms 6 gadiem
Latvijā stundu maksu nevar, jo neviens nikuja negrib darīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 18:43, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: LV tie planshetnieki un paarejie, kas kaa banusis seezh ofisa pie PC un drukaa komentarus, nemaz tik labi nepelna Tu vari buut krutaa viesnica kkads administratorinsh un pa 5EUR/h atsedet savas 160h menesi un finisha neko ipashu nesanemt, kamer cits stroikaa nopelna vairak
Stroikā var nopelnīt vairāk bet var arī "galus atdot"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 18:53, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Ofisniekiem ar melnstradnieku sedet pie viena galda ir kauna lieta LV!
Latvijā varbūt jā, bet citur priekšnieks pat baidās no strādnieka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 18:59, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Tik traki jau nav, vnk ofisniekiem darbs kaulus nelauzh un vari pontot ka strada tur un sedi pie PC, kamer ar darbu stroika parasti nelielas un nelepojas, prestizha lieta

Seit jau to pashu varam noverot, ja pasaki ka strada gateri vai stroika, tu automatiski esi pabira
Diemžēl par "galu atdošanu" stroikā nemaz nav tik liels retums, katrs gan domā tas vienmēr notiek kaut kur citur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:01, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Esmu vairākkārt kodis ar savas betonfabrikas direktoru barčikā pēc darba Nekas apkanojošs priekš direktora tas nav Arī korporativkas viņš rīko katra Decembra beigās pirms Ziemassvētkiem, kad fabrika uz 10 dienām slēdzas ciet
Skaidrs ka nav nekas apkaunojošs iedzert ar balto cilvēku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:02, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Mums jau necel 50 stavigus debesskrapjus, tapec ari taadi gadijumi notiek krietni retak
tak beidz te vienreiz drst. Latvijā ir ļoti liels nelaimju skaits būvniecībā un vispār darbā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:03, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Stundu likmem ir savi plusi un minusi, pec padarita tomer esi motivets darba kusteties nevis kaa baanushveidigie pusi no darba laika trollot SC
Jā. Mans nesenais rekords ir 170e pa 8h ar 2 pīppauzēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:04, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: IR BET vinus veiksmigi notushii, pat lidz degpunktam vairums shaadu gadijumu netiek vairs
Savoku skola!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:06, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Vot taa ir shtelle, nevis skatities pulksteni un 8h atsedet kresla pa cieto likmi
Ja darbā neiet laiks, tad es to darbu nedaru

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:07, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Jā. Mans nesenais rekords ir 170e pa 8h ar 2 pīppauzēm.
Mans nesenais rekords ir 1000 euro pa 10 stundām ar 5 pīppauzēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:07, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Nu bet tu tak pats redzi shejienieshu attieksmi, strada stroika vai gateri, tatad neizglitots, ej uz maximu, tatad bomzis utt
nu es jau neņemtu vērā tīņu attieksmi, kuri no strādāšanas zin tik, cik s*ds uz kociņa

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:08, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Mans nesenais rekords ir 1000 euro pa 10 stundām ar 5 pīppauzēm
Kaut kāds ūber-datoriķis esi?

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:10, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Kaut kāds ūber-datoriķis esi?
Neesmu, tas bija saistīts ar tulkošanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:12, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Neesmu, tas bija saistīts ar tulkošanu
Man, cilvēkam ar pamatskolas izglītību arī sūta tulkošanas tekstus intereses pēc ziemā varēs ņemties par mazām naudiņām, bet valodas zināšanas paliks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:18, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Cenas skiet pedejos gados sakapushas lidz Eiropas limenim, pirms gadiem 5 skiet taa nebija...
Diezgan daudzās pozīcijās jau cenas aizgājušas garām, šņabis un cigaretes gan vēl diezgan konkurētspējīgas

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:20, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Diezgan daudzās pozīcijās jau cenas aizgājušas garām, šņabis un cigaretes gan vēl diezgan konkurētspējīgas
Da labi. Latvijā ir diezgan zemas cenas. Vismaz paikai un zaļumiem nu točna!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:28, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Da labi. Latvijā ir diezgan zemas cenas. Vismaz paikai un zaļumiem nu točna!
Nu nez. Piemēram, gaļa Latvijā dārga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 19:29, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Gala daarga, normaala uz 5eur/kg!
Arteemijs te neriitu cucingalu no rita,pusdiena un vakara
be es no mammas dabūju nagetus 5kg pa 2e
Nearko īpaši sliktāki par heša utt

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:31, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nu nez. Piemēram, gaļa Latvijā dārga
Nu, labi. Gaļa dārga un labs alkohols arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:35, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: nu kkadus optima linija un alpenrose pusfabrikatus var dabut pa leto BET nu to par galu gruuti saukt
interesanti, ka par pusfabrikātiem rīdzinieki ir gatavi maksāt nenormālas naudas. Piem 4nageti- 3e a man pa 2e 5 kilogrami
ai, es vispār ar ēšanu neaizraujos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:39, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: vismaz reizi dienaa kartigs galiigs ediens prasas
es kanapi mazo kebabu varu pusdienā norīt

Laimīgas dzīves atlēga:
ēd pusi, staigā dubultā, smejies trīskārtīgi un mīli bez ierobežojuma
/veidie tibetieši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:47, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Shis labs
Ko shie par alutinu sak?
hz! Alu jau pie paikas var rēķināt! tātad- pārdzerties stipri nerekomendējas

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:50, pirms 6 gadiem
Tā neko sev. šoks. Čalim acis atvērušās un varbūt palīdzēs daudz citiem atvērt.
Bet liela iespēja, ka būs kā ar Turku NBA čali Turcijā... vot aizmirsu vārdu
Varbūt ar ne tik traki, bet iespējams izlasē vairs nespēlēs, atradīsies visādi iegansti neaicināt un sāksies melnās spēlītes.
Pa lielam krievijā ļoti daudzi tā domā, bet cik daudziem ir drosme, iespēja to pateikt skaļi....

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:50, pirms 6 gadiem
Ak jā, par Ukrainu vajadzēja pajautāt! Vai tā tabu tēma?!

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:52, pirms 6 gadiem
Domāt var visu ko, bet ko viņi var dabūt gatavu, ja pat rumāņi ar saviem auto sit cauri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 19:54, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Man katru Svētdienu viens privātais Franks taisa grillētu cūciņgaļas kumosu, nezinu īsti cik tur kilo, vizuāli apmēram tikpat liels, kā parasts maizes kukulis, varbūt nedaudz lielāks, gards pēc vella, ar aluitiņu kak raz, maksā 20 eiriki
Tad jau nav tik traki, ja tik 20 eiro!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:02, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Mums taas majas kupinatas desas,vistinas un citi labumi pie privatiem ir videji 2x dargak kaa lielveikala, protams, kvalitate cita BET ceiniks ari
Labs tovārs nevar lēti maksāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:12, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Jā. Mans nesenais rekords ir 170e pa 8h ar 2 pīppauzēm.
Es savā stroikā tevi pārspļāvu ļoti konkrēti. Latvijā uz padarītā stundas līdzīgas,nu varbūt 9 ja ar ģērbšanos utt. Pīpauzes 0 pusdienas laiku neņemu,10-15 min kafijai max

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:14, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Es savā stroikā tevi pārspļāvu ļoti konkrēti. Latvijā uz padarītā
Ja piedāvā 200e pa dienu, varam paskatīties, kas par darbu

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:18, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Es savā stroikā tevi pārspļāvu ļoti konkrēti. Latvijā uz padarītā stundas līdzīgas,nu varbūt 9 ja ar ģērbšanos utt. Pīpauzes 0 pusdienas laiku neņemu,10-15 min kafijai max
Super. Novēlu Tev nepārmocīties

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 20:19, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Ja piedāvā 200e pa dienu, varam paskatīties, kas par darbu
Es tev neko nepiedāvāju,summa gan bija ļoti virs 200. Mana profesija ir krāsotājs. Vispār jau 2 bet šī pamatā.
Teikšu vēl vairāk - ja esi meistars un mēnesī nepelni vismaz 1500 tad esi galīgs slinķis,nejēga un dzērājs noteikti.
Šobrīd LV celtniecībā ir ļoti trekni laiki,ārzemēs puikas reti pelna vairāk

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 20:20, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Es tev neko nepiedāvāju,summa gan bija ļoti virs 200. Mana profesija ir krāsotājs. Vispār jau 2 bet šī pamatā
jā. nu krāsošanu toč vari nepiedāvāt! Skaidrs! Tev jau tik dzērājus pa 30e, uz ko piķi taisīt

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:22, pirms 6 gadiem
Mani elki ir es otrā klasē un viens datorģēnijs, kura darbu var atrast katrā mājā

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:24, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: jā. nu krāsošanu toč vari nepiedāvāt! Skaidrs! Tev jau tik dzērājus pa 30e, uz ko piķi taisīt
Tu sākumā špakteļlāpstu rokā iemācies turēt, sūda stūri izslīpēt,uniflotu uzmaisīt,stūri taisni ielikt,līdz krāsošanai ar rulli pastāvīgi vismaz pāris mēneši,kur vēl ar mašīnu.
Un sev algu pelnu pats

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 20:24, pirms 6 gadiem
Komentāri palikuši bezjēgā ,bet labi ,ka atrodas arī drosmīgi moskaļi un pasaka ko domā par čekistu režīmu,jo putins tur ir tikai izkārtne.

  -2 [+] [-]

, 2019-07-19 20:27, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Es tev neko nepiedāvāju,summa gan bija ļoti virs 200. Mana profesija ir krāsotājs. Vispār jau 2 bet šī pamatā.
Teikšu vēl vairāk - ja esi meistars un mēnesī nepelni vismaz 1500 tad esi galīgs slinķis,nejēga un dzērājs noteikti.
Šobrīd LV celtniecībā ir ļoti trekni laiki,ārzemēs puikas reti pelna vairāk
Piekrītu tev ,jo par 30 eiro dienā pat Latvijas nomalēs neviens meistars nestrādā un daudzi pelna 100 eiro stabili dienā.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 20:27, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Tu sākumā špakteļlāpstu rokā iemācies turēt, sūda stūri izslīpēt,uniflotu uzmaisīt,stūri taisni ielikt,līdz krāsošanai ar rulli pastāvīgi vismaz pāris mēneši,kur vēl ar mašīnu.
Un sev algu pelnu pats
Katrs darbs ir cienījams!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:29, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Piekrītu tev ,jo par 30 eiro dienā pat Latvijas nomalēs neviens meistars nestrādā un daudzi pelna 100 eiro stabili dienā.
Tieši simts ir manas normālās darba dienas atskaites punkts.

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:29, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Jaiet pa pilotu, 75k noloci macibam, tad pelni 15 pakas menesi
Lidmašīnas, kuģi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:32, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Kugi nee, pusgadu udenos, gaisaa neviens nepaliek
Uz pilotiem konkurence mazāka, bet vairāk jānoloka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:32, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Super. Novēlu Tev nepārmocīties
Paldies! Pēdējā laikā par daudz izdzenos,visu laiku gribas sist iepriekšējo dienas,nedēļas un mēneša ciparu. Pirmos 2 uzliku tādus,ka nu jau caur asinīm tikai,pēdējo vēl var pacelt

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:38, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Jaa, BET ir ta verts, tikai 75 pakam jabut
Skatos Deiva Remzija šovus, kur amerikāņi plosās ar savām veiksmēm, neveiksmēm, parādiem, studiju kredītiem, utt!
75t nav daudz, ja citi ņem 200t studiju kredītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:40, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Es zinu to kruto pavaaru Remziju , tu par to pashu?
https://www.youtube.com/channel/UC7...

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:41, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Tad jau kaadus 2500EUR videji menesi pelni, ja?
Vidēji tik labi vēl nav. Turklāt pēc tam kad kāds no posmiem objektā noslēdzas ņemu pauzes un nemirstu dēļ naudas. Pa retam tāpat sanāk slimot,kādi svētki utaml pauzes,neviens tak nav mašīna.
Turklāt ļoti viss atkarīgs arī no objekta,tehniskā atbalsta utaml.

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:43, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Tieši simts ir manas normālās darba dienas atskaites punkts.
man labāk 60e pa trim stundām un pietiek strādāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:43, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Paldies! Pēdējā laikā par daudz izdzenos,visu laiku gribas sist iepriekšējo dienas,nedēļas un mēneša ciparu. Pirmos 2 uzliku tādus,ka nu jau caur asinīm tikai,pēdējo vēl var pacelt
laicīgi pātrauc. Šo es labi esmu redzējis- pārstrādāšanos.

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:45, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: man labāk 60e pa trim stundām un pietiek strādāt
Pēdējo 60nieku ko atceros nopelnīju kopā ar savu puiku - viņš rullēja es špaktelēju. 90 m2 2h = man 65 viņam 25

     [+] [-]

, 2019-07-19 20:58, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Pēdējo 60nieku ko atceros nopelnīju kopā ar savu puiku - viņš rullēja es špaktelēju. 90 m2 2h = man 65 viņam 25
Ko puika? Kaut ko sporto?

     [+] [-]

, 2019-07-19 21:03, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Ko puika? Kaut ko sporto?
Basis,ir talants, nav vajadzīgā fanātisma un fizuhas trūkst izturībā,viņam 88kg teftelis - 2. h nokāvu beigtu pats tik vien kā labi iesilu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 21:11, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Buus Mazais Shaks
Nav garuma tāda,bet bez pārspīlējuma - būda labākā savā vecumā,treneris viņu liek arī pie u19 un tur arī kontaktā nezaudē!

     [+] [-]

, 2019-07-19 21:13, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: laicīgi pātrauc. Šo es labi esmu redzējis- pārstrādāšanos.
Jaaaa ar to grūti lielākoties metu mieru kad hroniska pārstrādāšanās. Nauda sit galvā,agrāk nepratu strādāt tik tehnoloģiski efektīvi,bija vieglāk. Jo nauda bija mazāka,vieglāk bija pateikt nē
Es bez pārspīlējuma izdaru vairāk nekā 3 klauni uz stundām,jo viņi te reāli stiepj gumiju un neprot būt efektīvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 21:25, pirms 6 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Šodien redzēju sludinājumu būvdarbos, meklē pa 6eur stundā, bet jābūt obligātai pieredzei
Jā,slinķi,dzērāji,līkroči utaml drbinieki viņiem tur sanāk. Es nevaru ciest stundu apmaksu,bet man kantoris loka 10e h kad rodas tādi darbi,tajos brīžos negribot kļūstu nesteidzīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 21:38, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Zinu, zinu, kā Latvijā "pelna vairāk" Alga aploksnē, maksā kad sanāk, tad vienu daļu, tad otru, trešās vispār var nebūt, baro ar aizparītdienām, kad pienāk aizparīts, tad caurums no barankas, jo "saimniems nav uz vietas", kad atgriezīzies, tad samaksās visu, bet atgriezīsiez tikai nākamgad, apmēram tā
Izskaties tieši kā no 2009!
Man uzņēmums maksā 100% nodokļus,atvaļinājumu un lapu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 21:40, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Zinu, zinu, kā Latvijā "pelna vairāk" Alga aploksnē, maksā kad sanāk, tad vienu daļu, tad otru, trešās vispār var nebūt, baro ar aizparītdienām, kad pienāk aizparīts, tad caurums no barankas, jo "saimniems nav uz vietas", kad atgriezīzies, tad samaksās visu, bet atgriezīsiez tikai nākamgad, apmēram tā
Tev nu gan ir fantāzija! Skatos, ka Tavs talants neceļos aizgājis

     [+] [-]

, 2019-07-19 21:41, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Blata sisteema, nezinamu kadru BEZ pieredzes nekur nenem, redz prasa pieredzi BET kur lai vinu iegust?
Tak burgernīcā, joptvai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 21:52, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tas viss ir IZ DZĪVES, tikai ne no manas, no dažu draugu un paziņu
Tavi dzērāji,līkroči un nejēgas paziņas nav nekāds atskaites punkts! Tik maz pat tev jājēdz,ka ir tāds jēdziens kā vidējā statistika. Un tā saka,ka celtniecības nozares 300 lielākie uzņēmumi parakstīja apņemšanos minimālo algu turēt 870 eiro mēnesī.
Arturik - ss.lv palīgstrādnieki,simtiem sludekļu palīgam. Ja gribi būt pelnošs meistars - meklē tādu. Man ir vajadzīgs fiziski izturīgs palīgs kurš nav galēji stulbs,starts 30 e dienā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 21:56, pirms 6 gadiem
Artems neko nepareizu nestāsta!
Reāli šādi bija 2007, bet daļa jau pasaulē izklīduši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 21:58, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Bļin, atkal tās algas par mēnēšiem, ibio! Cik var atkārtot, bļāviens, lai dod STUNDU TARIFU, nevis mēnēšu Ir tak šķirba ,es tos 870 eirikus par 50 norukātām stundām saņemšu vai par 250
Līgumos dažreiz summas neraksta, raksta kādu minimālo, kas neatbilst vai visur bāž pārbaudes laikus!
Dažreiz kāds ieliek arī stundas likmi!

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:00, pirms 6 gadiem
Karoč līdz Vācijai, Francijai tālu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:01, pirms 6 gadiem
Principā līgums ir precīzais radītājs, ja reāli skatās uz darbaspēka novērtējumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 22:03, pirms 6 gadiem
Bļin, atkal tās algas par mēnēšiem, ibio! Cik var atkārtot, bļāviens, lai dod STUNDU TARIFU, nevis mēnēšu Ir tak šķirba ,es tos 870 eirikus par 50 norukātām stundām saņemšu vai par 250
[/quote]

Stundas likmi kapitālisms ieviesa tikai dēļ tādas gaļas kā tu. Uz gabaldarba daži pelnīja pārāk daudz....

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:04, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Bļin, atkal tās algas par mēnēšiem, ibio! Cik var atkārtot, bļāviens, lai dod STUNDU TARIFU, nevis mēnēšu Ir tak šķirba ,es tos 870 eirikus par 50 norukātām stundām saņemšu vai par 250
[/quote]

Stundas likmi kapitālisms ieviesa tikai dēļ tādas gaļas kā tu. Uz gabaldarba daži pelnīja pārāk daudz....
Ir tādas max stundas likmes speciālistam?
Zinu par to gabaldarbu, kur cilvēki ar 20g pieredzi paveic 1h, to ko cits visu dienu!

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:04, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Artems neko nepareizu nestāsta!
Reāli šādi bija 2007, bet daļa jau pasaulē izklīduši!
Reāli jābūt 2pirkstu pierei,idiotam lai strādātu vairāk par 5. dienām bez algas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:07, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Reāli jābūt 2pirkstu pierei,idiotam lai strādātu vairāk par 5. dienām bez algas.
Viss atkarīgs no darba devēja un kā ar viņu komunicē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:08, pirms 6 gadiem
Atceros, ka 1x paprasīju avansu jau pirmā dienā

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:11, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Stundas likmi kapitālisms ieviesa tikai dēļ tādas gaļas kā tu. Uz gabaldarba daži pelnīja pārāk daudz....
[/quote]
Kas, kur un kād konkrēti pelnīja pārāk daudz?
Vot demontāža: Paņem speciālistu, kas 20g jauc mājas vai paņem tādu, kas vakar traktorista kursus izgāja!

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:13, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: IR jau darbavietas kur tiri fiziski NAV iespejams gabaldarba alga, piemeram, baanusis aiziet no rita uz ofisu, piesezhas pie datora, parskirsta paaris e-pastus, atbild uz dazhiem zvaniem un atlikuso laiku trollo SC

Kaa tu vinam maksasi ja ne par stundam? Stroikaa jateic tiesi uz stundam ir gruutak, ne velti viss notiek uz kvadratmetriem vai pec fiksetas taames, piemeram loga vai durvju ielikshana un cietais ceiniks JO reaali ja bus stundas likme, es tas durvis varu 3 dienas likt
Varbūt noteikts peļņas %,kkas tāds ir mūsu nākotne

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:16, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Varbūt noteikts peļņas %,kkas tāds ir mūsu nākotne
Tam kuram piederēs vairāk mašīnu, tas arī visu savāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:19, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Stundas likmi kapitālisms ieviesa tikai dēļ tādas gaļas kā tu. Uz gabaldarba daži pelnīja pārāk daudz....
[/quote]
Kas, kur un kād konkrēti pelnīja pārāk daudz?
Es vienā dienā esmu pelnījis virs LV minimālās mēneša algas. Domā ka es viens tāds ģēnijs tāpēc jau ir mehanizētais darbs,taču tam vajag prasmes,ieguldījumu un smadzeni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:21, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Kas, kur un kād konkrēti pelnīja pārāk daudz?
[/quote]

Es vienā dienā esmu pelnījis virs LV minimālās mēneša algas. Domā ka es viens tāds ģēnijs tāpēc jau ir mehanizētais darbs,taču tam vajag prasmes,ieguldījumu un smadzeni
Oficiāli vai neoficiāli?

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:22, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Arī stroikās visur pasaulē maksā stundu tarifu Ne jau darbinieks ir atbildīgs, pabeigts ir objekts vai nav un pat ne brigadieris, par to atbild celtniecības vadītājs, kurš arī izvēlas darbiniekus Savukārt visi darbinieki ir ienteresēti darbavietu saglabāt nākotnē un tieši tāpēc arī stundu tarifs darbojas ideāli
Pasaulē maksā dēļ mehanizācijas. Drba devējs nodrošina visu ko vajag,tu nāc un dari,tevi vēl apmāca. Jā,ļoti lielos objektos mazie neies cauri,taču ir pietiekmi mazu un vidēju objektu,ir privātais sektors vienmēr. Ja gribi labi pelnīt ir jādomā,pārdot savu laiku ir prastākais un sliktāk apmaksātais ceļš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:26, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Es vienā dienā esmu pelnījis virs LV minimālās mēneša algas. Domā ka es viens tāds ģēnijs tāpēc jau ir mehanizētais darbs,taču tam vajag prasmes,ieguldījumu un smadzeni
[/quote]

Oficiāli vai neoficiāli?
5x priekš nelasītājiem - oficiāli. 100! nodokļi no visas summas. Kad LV visi raudāja par nodokļu reformu apskatījos un vids man bija parādā 3 ciparu skaitli

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:27, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Es vienā dienā esmu pelnījis virs LV minimālās mēneša algas. Domā ka es viens tāds ģēnijs tāpēc jau ir mehanizētais darbs,taču tam vajag prasmes,ieguldījumu un smadzeni
[/quote]
Ne visiem ir prasmes, ieguldījumi un smadzenes, kā tu saki, taču labi dzīvot ir tiesīgi arī tie, kuriem viss minētais pietrūkst, vai ne tā? Tikai LV tādi kā tu domā savādāk, tipa, nav prasmes ar smadzenēm, vari arī nedzīvot vispār? Gluži kā Ivars, neproti ar planšeti parkā naudu pelnīt, značit esi degradāts un bomzis (kaut gan stipri šaubos vai pats Ivars to prot )
Man pajāt uz primātiem. Vēlams lai nevairojas.
Labi,patiesībā piekrītu arī sētniekam jādzīvo.
Tikai viņu izkonkurēs robots un ko tad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:38, pirms 6 gadiem
Malacis vismaz šis pagaidām nav nozombēts krievu pajolis! Džeks, kuram IQ ir augstāks, nekā jebkuram citam augsta līmeņa krievu sportistam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:39, pirms 6 gadiem
Tāpēc jau es runāju par tehnoloģijām! Tie paši gateri kļūst mehāniskāki, bet vienalga!

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:40, pirms 6 gadiem
Tehnoloģijas+ cilvēku prasmes+uzņēmēju prasmes!
Kur LV klibo visvairāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:44, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Uznemeji! Shie pa 3EUR grib kvalificetu darbaspeku
Padomijā uzņēmēju nebija

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:45, pirms 6 gadiem
Vot ielec no sociālisma, komunisma sistēmas kapitālismā un gribi visus augļus

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:46, pirms 6 gadiem
Lietotaas tehnoloģijas dabūja, tad brauca mācīties uz ārzemēm+ ienāca skandināvi un mācīja tos pašus vietējos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:51, pirms 6 gadiem
Principā, ja roboti pārņem, tad nākotnē izskatam, veselībai būs daudz lielāka nozīme!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:52, pirms 6 gadiem
Jasāk taisīt plastiskās, skriet vairāk kamēŗ nav par vēlu

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:53, pirms 6 gadiem
Būs jānoiet 10km kā bocmanim

     [+] [-]

, 2019-07-19 22:57, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: +- to pašu var teikt arī par Latviju. Diemžēl
ko tieši? Cenzūra? Vajāšana par facebook vai citviet internetā publicētu kritiku par vējoni vai levitu? Ko tu te pogo, vatņiku dzeguze?

     [+] [-]

, 2019-07-19 23:00, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par to jau tieši runa, ka Latvijā nav tik vienkārši, tikai te daži labi brēc, tipa, ka "jābūt smadzenēm", ja gribi dzīvot, es gan saku ka NAV JĀBŪT, nevar un arī nedrīkst būt šādu te trulu nosacījumu nevienā sabiedrībā par "smadzeņu esamību" vai trūkumu Tāda sabiedrība, kurā tādi nosacījumi praksē pastāv, ir TRULA jau pašā savā saknē Nevienā valstī nekad, ne pie kādiem apstākļiem, neradīsies parka planšetnieku vairāk par sētniekiem, taču visādi Ivari, runči-punči, sportisti-amatieri un pārējie liberasti, uzskata ka tikai tādi ir tiesīgi dzīvot un pārējie lai nevairojas vispār
Viņi tak praktiski tavs spogulis, tik citu reliģiju pārstāvju un citkrāsaino vietā šie nīdē tos, kuri bez smadzenēm un prasmēm
Īstenībā, kamēr cilvēks dara savu darbu tik labi, cik viņš ir spējīgs to izdarīt, nerullējot gurķi pie katras mazākās izdevības, ir pelnījis cieņu, neatkarīgi no tā, vai ir kāds ūbersvarīgs CEO vai melnstrādnieks parastais. Visi nekad nevar būt prasmīgi, bet pareizā attieksme pret darbu var būt katram, neatkarīgi no izglītības līmeņa, prasmēm un profesijas. Manuprāt, attieksme ir tā, kas būtu jāvērtē un ņirgāšanos tikai prasmju trūkuma dēļ nav pelnījis neviens.

     [+] [-]

, 2019-07-19 23:00, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Man pajāt uz primātiem. Vēlams lai nevairojas.
Labi,patiesībā piekrītu arī sētniekam jādzīvo.
Tikai viņu izkonkurēs robots un ko tad
[/quote]
Agrak daudzi automazgatuves stradaja, tgd visi brauc uz carwashiem !
Next level būs mazs robotiņš un atā ļaudis. Arī stroikā būs,tikai tur 100% ieviest nevarēs pārāk mainīgo faktoru dēļ. Vismaz ne tuvākās desmitgadēs

     [+] [-]

, 2019-07-19 23:02, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Viņi tak praktiski tavs spogulis, tik citu reliģiju pārstāvju un citkrāsaino vietā šie nīdē tos, kuri bez smadzenēm un prasmēm
Īstenībā, kamēr cilvēks dara savu darbu tik labi, cik viņš ir spējīgs to izdarīt, nerullējot gurķi pie katras mazākās izdevības, ir pelnījis cieņu, neatkarīgi no tā, vai ir kāds ūbersvarīgs CEO vai melnstrādnieks parastais. Visi nekad nevar būt prasmīgi, bet pareizā attieksme pret darbu var būt katram, neatkarīgi no izglītības līmeņa, prasmēm un profesijas. Manuprāt, attieksme ir tā, kas būtu jāvērtē un ņirgāšanos tikai prasmju trūkuma dēļ nav pelnījis neviens.
Ļaļaļa. Kad taviem bērniem ne sū.da nav un viņi prasīs - kāpēc šis skanēs reti draņķīgi

  -1 [+] [-]

, 2019-07-19 23:10, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par to jau tieši runa, ka Latvijā nav tik vienkārši, tikai te daži labi brēc, tipa, ka "jābūt smadzenēm", ja gribi dzīvot, es gan saku ka NAV JĀBŪT, nevar un arī nedrīkst būt šādu te trulu nosacījumu nevienā sabiedrībā par "smadzeņu esamību" vai trūkumu Tāda sabiedrība, kurā tādi nosacījumi praksē pastāv, ir TRULA jau pašā savā saknē Nevienā valstī nekad, ne pie kādiem apstākļiem, neradīsies parka planšetnieku vairāk par sētniekiem, taču visādi Ivari, runči-punči, sportisti-amatieri un pārējie liberasti, uzskata ka tikai tādi ir tiesīgi dzīvot un pārējie lai nevairojas vispār
Sabiedrības apdalītās daļas liktenis ir....jā,cik sarežģīti - tas ir viņu rokās. Mani iežēlina tikai bērni,lieli pamuļķi it nemaz.
Un tu aizmucēj,gļēvuli un nespējniek organizēt dzīvi dzimtenē....nu vnk aizfis ībli,tavas domas te nevienam nerūp.
Tev nav morālu tiesību vispār ko pārmest jo aizbēgi pie tiem,kuri visu atrisināja pirms tevis.
Palasi vēsturi mīkstais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 23:16, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Ļaļaļa. Kad taviem bērniem ne sū.da nav un viņi prasīs - kāpēc šis skanēs reti draņķīgi
Tad, kad tavi bērni tev prasīs, 'tēti, kāpēc tu esi pretīgs krāns un kurā zaņķī pazaudēji savu cilvēcību', tad neveikli augstprātīga bubināšana par naudu ar skanēs reti draņķīgi. Cieņai pret līdzcilvēku nav nekāda sakara ar ciparu bankas kontā vai maka biezumu, protams, nav arī spiesta lieta nebūt krānam, dzīvojam brīvā sabiedrībā, varam gan nīdēt, gan mīlēt, ko nu sirds tīko, ar naudu gan tam sakara maz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-19 23:24, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu gribi man to visu personiski sejā pateikt? Varam noorganizēt strelku, labprāt uzklausītu tevi dzīvajā P.S. kārtējo reizi saskaros ar tavu lielummāniju, kad viens runā VISU vārdā, ko nozīmē NEVIENAM (nerūp)?
Pasaku tev sejā - man pie .irsas ko domā bēgli! Tavai mammai,papam,krustmātei karoče - visai dzimtai pensiju pelnu ES! Socnodrošinājumu - atkal ES! Un tie muļķi,kuri palika dzimtenē un strādā. Tu saņēmi bezmaksas bērnudārzu,skolu,profeni varbūt,medicīnu un kad laiks atmaksāt - aizbēgi kā lupata. Tieši sejā.
PS arlabunakti rīt darbs pa 250 un šoreiz ne krāsojot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-07-19 23:26, pirms 6 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Lkm alus iedarbojas
Juuu 5 gab laikam.
Skaidrā man vispār pie irsas viss šis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-07-20 08:58, pirms 6 gadiem
Skatos, amatieris vakar kārtīgi noplosījies. Šodien ies rukāt, kamēr Artēmijs ceps gaļu un veldzēsies ar alutiņu

     [+] [-]

, 2019-07-20 09:17, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Šās aizliegs spēlēt krievijas izlasē un iebraukt tur
viņu jau tā šogad nepasauca uz interviju vienā daļā ja lasi starp rindām var saprast ka velta to arī rotenbergam

     [+] [-]

, 2019-07-20 09:38, pirms 6 gadiem
depot rakstīja: viņu jau tā šogad nepasauca uz interviju vienā daļā ja lasi starp rindām var saprast ka velta to arī rotenbergam
Kremļa šakāļi jau to tā neatstās. Tūlīt padarīs par "tautas ienaidnieku"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-20 13:22, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tieši tā, šoreiz gan es neredzu neko tādu, ar ko būtu jālepojas, proti, rukāt Sestdienā agri no rīta Mīļo Jēziņ, un šis kadrs vēl citiem kaut ko par smadzenēm pārmet Ja jau cilvēkam ir tādi apstākļi radušies, ka priekš izdzīvošanas ir jārukā brīvdienās, te ir divi varianti
1. Valste ir galīgā tirsā!
2. Pats esi ar novirzēm
Tajā pašā laikā sevi pozicionē kā gudru un izveicīgu, atšķirībā no "līkročiem", kuri spiesti strādāt par krāvējiem un palīgstrādniekiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-07-20 14:37, pirms 6 gadiem
Čalis padzīvoja biš normālā, brīvā un demokrātiskā valstī un asiņainā Vovas rezīma marazms viņam tagad ir redzams kā uz delnas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-20 16:02, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu tik tiešām domā, ka USA režīms ir mazāk asiņains un marazmātisks? Vienkārši izdevīgāks LV liberastiem, tāpēc arī sajusmā kauc tiem pakaļ pie šādiem te rakstiem
Tev tas liekas normāli, ka pēc tā, ka viņš pateica tik elementāras lietas, tagad kremļa rupori ķērks pilnā rīklē, ka ticis apmelots dižais un neaizstājamais vadonis? Kremļa kuce solovjovs gan jau gatavo raidījumu.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-20 16:03, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu tik tiešām domā, ka USA režīms ir mazāk asiņains un marazmātisks? Vienkārši izdevīgāks LV liberastiem, tāpēc arī sajusmā kauc tiem pakaļ pie šādiem te rakstiem
Salīdzināji arī p#mpi ar pirksu! Es nerunaju par ko tur kurš ar ko un par ko tur karo bet par to, ka pilsonisko brīvību ASV noteikti ir krietni vairāk nekā parašā un dzīves līmenis kopumā ir krietni augstāks parastam mirstīgajam un tur nu jeņķi ieliek parastajam voblas ēdājam vienos vārtos! Krievi(pie varas esošā kliķe), lai aizmālētu savas iekējās sociālās problēmas un viņas risinātu vienārši aizbildinās un baro vietējiem voblas ēdājiem pasaku par ļaunajiem aizjūras iperiālistiem, kas nabaga lieliskajai un bagātajai Krievijai neļauj dzīvot, kaut patiesībā visa vainai ir ir tieši krievu korumpētajā varā un paklausīgajā tiešu sistēmā, kurai jebkurā daudzmaz civilizētā valstī būtu jābūt neatkarīgai un objektīvai nevis jākalpo vadošajam režīmam, kā tas ir krievijas gadijumā. Kā tev Golunova "sāga" patika? Ja nebūtu bijusi tāda publiska rezonanse čalis tagad visdrīzākais ietu etapā uz kādu Noriļskas lēģeri... neko tādu nevaru iedomātie ne tavā Francij;a ne ASV kur tiesu sistēma ir neatkarīga no valsts un ir viens no pilsoniskas brīvas valsts pamatiem! Par to arī Panarins visu normāli pasaka un tas ir fakts! Vai varbūt tev Panarins arī ir "imperiālistu aģents" tagad?