Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Lidstrēmam 1000. punkts, "Red Wings" uzvara pār "Kings"

Jānis Celmiņš

Lidstrēmam 1000. punkts, "Red Wings" uzvara pār "Kings"
Niklass Lidstrēms aizvadītajā naktī sasniedza 1000 rezultativitātes punktu robežu
Foto: AFP

Aizvadītajā naktī Nacionālās hokeja līgas (NHL) regulārajā čempionātā savu trešo izbraukuma spēli četrās dienās aizvadīja Raita Ivanāna pārstāvētā Losandželosas "Kings" komanda. Diemžēl karaļiem viesos neizdevās apspēlēt Stenlija kausa finālistus Detroitas "Red Wings", mājinieki svinēja uzvaru ar 5:2.

Sezonas sākumā izcīnījuši uzvaras četrās spēlēs pēc kārtas, pēdējās divās spēlēs Losandželosas "Kings" hokejisti piedzīvojuši divus zaudējumus.

Aizvadītajā naktī pret Detroitas "Red Wings" karaļiem daudz iespēju pacīnīties par uzvaru nebija. Šajā mačā divas rezultatīvas piespēles atdeva Niklass Lidstrēms, kļūstot par pirmo eiropieti - aizsargu NHL vēsturē, kurš sasniedzis 1000 rezultativitātes punktus. Lai arī pirmie divi mača periodi noslēdzās vien ar minimālu detroitiešu pārākumu (2:1) pēdējās 20 spēles minūtēs mājinieki guva vēl trīs vārtus, ielaižot tikai vienus un svinēja pārliecinošu uzvaru ar 5:2.

Niklass Lidstrēms ir 74. NHL spēlētājs, kuram izdevies sasniegt 1000 punktu robežu. Viņš ir tikai otrais zviedrs, kuram izdevies sasniegt šādu rādītāju. 1349 rezultativitātes punkti ir Matam Sundinam.

Raitis Ivanāns spēlei nebija pieteikts.

Citā aizvadītās nakts NHL mačā Vašingtonas "Capitals" komanda, kur par vārtsargu treneri strādā Artūrs Irbe, ar rezultātu 4:1 apspēlēja Sanhosē "Sharks".

Izmantotie resursi:
nhl.com

     [+] [-]

, 2009-10-16 12:18, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpēc, ka Eiropā ir pilnīgi citāda hokeja izpratne. Pie tam "iztiek bez"... iztiek, tikai "čīpšotus" arī taisa biežāk nekā tai pat NHL.

Aizsargrežģa ieviešana neko nemainītu... kautiņu "struktūra" būtu tikai savādāka (vispirms nomestu ķiveres jau paši spēlētāji un tad kautos).
izpratne ir tāda, kādu to pieļauj noteikumi.

aviss jau atkarīgs no noteikumiem - piemēram, ja cimdu un ķiveru nomešana tiktu traktēta kā "neatļauts inventārs" (tieši tāpat kā spēle ar salauztu nūju) un būtu vēl papildus sodi - hvz, kā tad būtu...

     [+] [-]

, 2009-10-16 12:22, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: izpratne ir tāda, kādu to pieļauj noteikumi.

aviss jau atkarīgs no noteikumiem - piemēram, ja cimdu un ķiveru nomešana tiktu traktēta kā "neatļauts inventārs" (tieši tāpat kā spēle ar salauztu nūju) un būtu vēl papildus sodi - hvz, kā tad būtu...
Un noteikumi veidojas vēsturiski (lirlākā daļa), kopā ar spēles izpratni.

Un par cimdu/ķiveres nomešanu runājot... jau tagad tas nozīmē automātiskās 5 minūtes (NHL). Tb vari pat nekauties, bet ja esi nometis cimdus (apzināti, protams), viss - 5 minūtes.

     [+] [-]

, 2009-10-16 12:25, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un noteikumi veidojas vēsturiski (lirlākā daļa), kopā ar spēles izpratni.

Un par cimdu/ķiveres nomešanu runājot... jau tagad tas nozīmē automātiskās 5 minūtes (NHL). Tb vari pat nekauties, bet ja esi nometis cimdus (apzināti, protams), viss - 5 minūtes.
bet ja dotu, teiksim 5+5 vai 5+10?

     [+] [-]

, 2009-10-16 12:32, pirms 15 gadiem
Detroitai ir spēlētāji,kas var sadot kādam pa biksēm(Holmstroms),+ viņi pierādījuši,ka spēlējot ''tīru'' hokeju var tikt lidz fināliem un uzvarēt.

Un es pat domāju,ka ja būtu vajadzība,kāds parasts ''labestīgs'' spēlētājs tos tafus sasitu, Riks Nesh,Getzlafs

     [+] [-]

, 2009-10-16 12:33, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: bet ja dotu, teiksim 5+5 vai 5+10?
Tad kautos "Europe style" - ar cimdiem rokās...

     [+] [-]

, 2009-10-16 12:35, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Detroitai ir spēlētāji,kas var sadot kādam pa biksēm(Holmstroms),+ viņi pierādījuši,ka spēlējot ''tīru'' hokeju var tikt lidz fināliem un uzvarēt.

Un es pat domāju,ka ja būtu vajadzība,kāds parasts ''labestīgs'' spēlētājs tos tafus sasitu, Riks Nesh,Getzlafs
Pirms kāda laika Raitis no Pjata "norāvās", jā, taču tas vairāk ir izņēmums, nevis likumsakarība, tb, paņēma "uz pārstegumu" Ivanānu.

TOP hevīveitus jau nu točna neviens "labestīgais" nevarētu sasist, pat neizšķirts būtu ĻOTI liela veiksme.

     [+] [-]

, 2009-10-16 12:48, pirms 15 gadiem
Uj,es nemaz nzinu pat tiem hevijiem ,nosauc kādu,piemeram top 3 pec tavam domam.

     [+] [-]

, 2009-10-16 13:00, pirms 15 gadiem
Nez vai var ticēt, bet kasjauns.lv parādījusies ziņa, ka Raiti grib sūtīt uz fārmu, un no tā izsaukt Vestgārtu. Kādam ir kas zināms, vai piebilstams?

     [+] [-]

, 2009-10-16 13:30, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu nezinu... man tas kkā BAIGAIS pārsteigums neliekas (jau vakardienas pirmsspēles apskatā rakstīju, ka šamam nebūs pret ko kauties).
Būtu jau to savu kļūdu atzinis un miers. Par kaušanos piekrītu, bet par spēlēšanu gan rakstīji, ko pavisam citu! Citēju:
Raitis Ivanāns
Tā kā Detroitas "Red Wings" jau vairāks sezonas ir viena no "miermīlīgākajām" komandām visā NHL, visticamāk, Raitim šajā spēlē nenāksies nomest cimdus, taču, zinot "Red Wings" stiprās puses, viņa loma kā "uzbrukumu jaucējam" varētu būt visai nozīmīga un arī spēles laiks varētu palielināties.

     [+] [-]

, 2009-10-16 13:30, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šķiet ,pret Kanādu Raitim iedeva noraidijumu līdz spēles beigām, par solijumu nogalināt prietieku komanadas spēlētāju Tad sanāk 25 min + vēl 3x2min noraidijumi
Pareizi. Nevareeju atcereeties - bija lielais sods, vai nee. Itkaa tachu nekaavaas

     [+] [-]

, 2009-10-16 13:34, pirms 15 gadiem
Getzlafs būtu Raitim iedevis mizā.

     [+] [-]

, 2009-10-16 14:20, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Būtu jau to savu kļūdu atzinis un miers. Par kaušanos piekrītu, bet par spēlēšanu gan rakstīji, ko pavisam citu!
Taču der atcerēties, ka Ivanāna gadījumā viss ir nosacīti tb, "ja..., tad...". Tb - Ja, pat neskatotiesies uz pretinieku neesamību šams spēlēs, tad... (iepriekšrakstītais teksts).

     [+] [-]

, 2009-10-16 15:13, pirms 15 gadiem
Izlasīju katru komentāru pie šī raksta, bet tā arī neatradu nevienu komentāru par Niku Lidstrēmu.
Vai patiešām 1000 punktu robežas sasniegšana nav izcils sasniegums aizsargam?

     [+] [-]

, 2009-10-16 15:23, pirms 15 gadiem
LAK,pēc veiksīgā starta,mazliet tika atsēdināti atpakaļ. Manuprāt,ļoti likmusakarīgi. Pārsteidz Colorado gāzēšana.Būs japaskatās turpmāk,kas tad ir tie neuzvaramie monstri

     [+] [-]

, 2009-10-16 15:24, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Izlasīju katru komentāru pie šī raksta, bet tā arī neatradu nevienu komentāru par Niku Lidstrēmu.
Vai patiešām 1000 punktu robežas sasniegšana nav izcils sasniegums aizsargam?
Par to pat atsevišķs raksts ir!