Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Demitra pārceļas uz KHL

Juris Miņins
Juris Miņins

Demitra pārceļas uz KHL
Pavols Demitra
Foto: AP/Scanpix

Slovāku uzbrucējs Pavols Demitra, kurš aizvadītajā sezonā pārstāvēja Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Vankūveras "Canucks" krāsas, ir noslēdzi līgumu ar Kontinentālaš hokeja līgas (KHL) klubu Jaroslavļas "Lokomativ".

Pavols Demitra un Jaroslavļas "Lokomativ" sadarbības līgumu parakstīja uz vienu sezonu, taču tā finansiālā puse pagaidām netiek izpausta. Spēlētāja aģents, Mets Kītors, apstiprināja šo informāciju.

35 gadus vacais slovāks aizvadītajā sezonā Vankūveras "Canucks" rindās, pleca savainojuma dēļ, aizvadīja vien 28 spēles, kurās izcēlās ar 16 (3+13) punktiem, bet Olimpiskajās spēlēs Demitras kontā septiņas spēles, trīs vārtu guvumi un septiņas rezultatīvas piespēles.
Jāpiebilst, ka iepriekšējās četrās sezonās Demitra, lai arī neaizvadīja nevienu pilnu sezonu, guva vismaz 50 punktus, bet pirmajās divās pēclokauta sezonās Pavols bija 60 punktu guvējs.

Kā arī...

Dalasas "Stars" ir noslēguši viena gada līgumu ar bijušo Vankūveras "Canucks" aizsargu Bredu Lukoviču. Jāpiebilst, ka Lukovič Dalasā jau ir spēlējis, bet aizvadītajā sezonā spēlēja arī "Stars" fārmkomandā – Teksasas "Stars".

Karolīnas "Hurricanes" ir pagarinājusi līgumu ar vārtsargu Džastinu Pogī. Jāpiebilst, ka iepriekš Pogī tika uzskatīts par vienu no labākajiem sava vecuma spēlētājiem visā Kanādā, taču pašlaik uz sevi liktās cerības viņš nav attaisnojis un iepriekšējā sezonā viņam nācās spēlēt pat ECHL līgā.

Minesotas "Wild", pēc vakardien pagarinātā līguma ar Džošu Hārdingu, līgumu pagarināja arī ar komandas trešo vārtsargu Antonu Hudobinu (uz vienu sezonu). Tāpat pie jauna līguma tika uzbrucējs Miko Koivu, kurš "Wild" rindās spēlēs nākamās septiņas sezonas un par to saņems 47.25 miljonus ASV dolāru.

Izmantotie resursi:
forecaster.ca: 404 Not Found
espn.go.com: ESPN: The Worldwide Leader In Sports

     [+] [-]

, 2010-07-16 10:57, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nebūs Lada - tās vietā būs Hantimansijskas Jugra (ar Masaļski vārtos)
nebūs MVD - kas būs vietā, tas vēljoprojām ir atklāts jautājums: iespējams - šogad būs tikai 23 komandas (tāda kalendāra variants jau KHL esot izstrādāts), iespējams - vietā būs slovāku Popradas Ļev: krievi pēdējā brīdī šādu mistisko veidojumu ir izrakuši un šodien it kā tikšot pieņemts lēmums šajā sakarā.
Jā, par Ladu laikam skaidrs.Masala pārvācās uz to jauno komandu, to arī zināju.Kaut kur rakstīja, ka tā čehu komanda bāzēšoties Slovākijā, tas laikam arī ir tas variants ar Popradu.Vai Čehova turpinās spēlēt, runas taču bija visādas, ne ?

     [+] [-]

, 2010-07-16 10:59, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Lada vairs nebūs, HK MVD un Maskavas Dinamo apvienojās, izveidojot OHK Dinamo;
Vietā nāk Hantimansijskas Jugra, līgā bija uzņemts arī Kijevas Budivelnik, taču arēnas trūkuma dēļ šogad vēl nespēlēs, taču tā vietā varbūt būs slovāku Lev, kura uzņemšana pašlaik tiek izšķirta.
Paldies par infu, kaut kur par to Buģiļņiku bija , šķiet , rakstīts.Slovāku Lev jau laikam tā pati čehu komanda vien ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-16 11:14, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Daļēji patiesība viņam tomēr ir,jo uz KHL vel nav pārnācis neviens NHL superzvaigzne (vienalga kādā vecumā) pēc savas labākās sezonas. Tam pašam Demitram pagājušā sezona maigi sakot bija galīgi švaka.
Radulovs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-16 11:17, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu gribēji,lai es tev visus jaunos Rus talantīgos spēletajus uzrakstu ?! Tos dažus nosaucu piemeram,bet redzu,ka tev tā arī nepielec Attā,man apnika šī nejēdzība!
Nu bet loģiski, ka viņi šobrīd spēlē KHL. Nav runa par to. Runa ir par to, kas ir viņu plānos.

Un es tev prasīju nosaukt eiropiešus, kuri brauc uz KHL progresēt.

     [+] [-]

, 2010-07-16 11:19, pirms 14 gadiem
ilwerz rakstīja: Radulovs?
Nu neredzi uzstādījumu, NHL SUPERZVAIGZNE?

     [+] [-]

, 2010-07-16 11:19, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Nu bet loģiski, ka viņi šobrīd spēlē KHL. Nav runa par to. Runa ir par to, kas ir viņu plānos.

Un es tev prasīju nosaukt eiropiešus, kuri brauc uz KHL progresēt.
Harju, Umarks

     [+] [-]

, 2010-07-16 11:20, pirms 14 gadiem
lielisks hokejists, veselību viņam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-07-16 11:23, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Harju, Umarks
Viņi brauca progresēt uz KHL? Tu kaut kādā komēdiju šovā uzstājies?

  +3 [+] [-]

, 2010-07-16 11:23, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Nu neredzi uzstādījumu, NHL SUPERZVAIGZNE?
Tas vien, ka tu strīdies pretī vien norāda uz to, ka labi redzams, ka NHL ir parādījies konkurents, protams KHL līga ir jauna tikai 2 gadus veca, bet tagad jau ir par ko strīdēties, pagaidi 10 gadus un tad paskatīsimies+ vēl tagad samazinās algu griestus, KHL tuvojās straujiem soļiem, ja Kovi pārnāks tad tas jau būs tāds mazs lūzuma punkts.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-16 11:25, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Kino, protams, ka NHL rullē, taču Tu neesi objektīvs.
Eiropieši, kas brauc uz KHL progresēt: Umarks, Harju, Turesens, šogad čehs Kašpars, tas pats Štepaneks u.c.
Viņi brauc spēlēt un pelnīt piķi, nevis progresēt. Katrā ziņā nav nācies lasīt, ka kāds no viņiem spēlēja KHL, lai celtu savu klasi un progresētu.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-16 11:25, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu gribēji,lai es tev visus jaunos Rus talantīgos spēletajus uzrakstu ?! Tos dažus nosaucu piemeram,bet redzu,ka tev tā arī nepielec Attā,man apnika šī nejēdzība!
tikai viena nianse - uz katru no šiem krieviem pretī ir desmit tādu pāsu kanādiešu/amerikāņu talantu. (cita lieta, ka Tu viņus vienkārši nezini, jo par to neinteresējies). Un vēl jau ir zviedri, somi, čehi u.t.t. Līdz ar to supertalanti (varbūt ar atsevišķiem izņēmumiem) viņi ir tikai Krievijā, taču ZAmerikā viņi ir tikai "vieni no masas".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-16 11:28, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Vai Čehova turpinās spēlēt, runas taču bija visādas, ne ?
jā - Vitjaz turpinās. tikai kaut kur pavīdēja ziņa, ka Vitjaz vismaz daļu no spēlēm aizvadīs Podoļskā, kur halle ir lielāka (5500) nekā Čehovā (3300)

  +1 [+] [-]

, 2010-07-16 11:29, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Viņi brauc spēlēt un pelnīt piķi, nevis progresēt. Katrā ziņā nav nācies lasīt, ka kāds no viņiem spēlēja KHL, lai celtu savu klasi un progresētu.
Un ko tad sp[ēlētāji tādā gadījumā dara AHL?
NHL līmenis krītās un kritīsies vēl, tagad jau daudz spēlētāju, kuri mierīgi varētu spēlēt NHL, bet spēlē KHL dēļ naudas un līdz ar to gribi vai nē, līmenis NHL krītas, monopolisms ir pienācis gals.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-16 11:31, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Tas vien, ka tu strīdies pretī vien norāda uz to, ka labi redzams, ka NHL ir parādījies konkurents, protams KHL līga ir jauna tikai 2 gadus veca, bet tagad jau ir par ko strīdēties, pagaidi 10 gadus un tad paskatīsimies+ vēl tagad samazinās algu griestus, KHL tuvojās straujiem soļiem, ja Kovi pārnāks tad tas jau būs tāds mazs lūzuma punkts.
Man skatījumā viss ir ļoti vienkārši-kad pats ieraudzīšu, tad noticēšu. Pagaidām viss ir tikai spekulācijas, minējumi un kas galvenais cerības.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-16 11:33, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Un ko tad sp[ēlētāji tādā gadījumā dara AHL?
NHL līmenis krītās un kritīsies vēl, tagad jau daudz spēlētāju, kuri mierīgi varētu spēlēt NHL, bet spēlē KHL dēļ naudas un līdz ar to gribi vai nē, līmenis NHL krītas, monopolisms ir pienācis gals.
Pamatojoties uz ko, tu vari apgalvot, ka NHL līmenis krītas? Vieni spēlētāji iet pro un tik pat labi nāk viņu vietā.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-16 11:34, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Noteikti nepiekrītu- Umarks, Harju Turesens uzspēlēja KHL un šogad jau visi saņēma piedāvājumus no NHL klubiem. Vai arī uz NHL nebrauc pelnīt piķi?!
Šie spēlētāji jau iepriekš bija NHL redzeslokā, nevis pēkšņi caur KHL izlīda saulītē. Ir neliela starpība?

  -1 [+] [-]

, 2010-07-16 11:36, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Tas vien, ka tu strīdies pretī vien norāda uz to, ka labi redzams, ka NHL ir parādījies konkurents, protams KHL līga ir jauna tikai 2 gadus veca, bet tagad jau ir par ko strīdēties, pagaidi 10 gadus un tad paskatīsimies+ vēl tagad samazinās algu griestus, KHL tuvojās straujiem soļiem, ja Kovi pārnāks tad tas jau būs tāds mazs lūzuma punkts.
nav īsti korekti teikt, ka " KHL līga ir jauna tikai 2 gadus veca" - galu galā tā netika izveidota no jauna - reāli tā ir tā pati vecā Krievijas Superlīga, kas pastāv jau sen. No jauna nāca tikai līgas vadība, daži klubi, un vairāk leģionāri. Savukārt, paši klubi ar to vadību tur pastāv jau sen, arī halles ir tās pašas un arī spēlētāji pa lielam arī ir tie paši.

Tāpēc tas ir pārspīlēts, sakot, ka līga sāka no 0.

     [+] [-]

, 2010-07-16 11:36, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Pamatojoties uz ko, tu vari apgalvot, ka NHL līmenis krītas? Vieni spēlētāji iet pro un tik pat labi nāk viņu vietā.
Es jau teicu, patīk tev vai nepatīk, bet lēnām līmenis NHL kritīsies, ja KHL turpinās attīstīties, NHL nekad nevarēs apmierināt visu spēlētāju vēlmes. Tik stulbu gājienu kā tagad algu grieztu samazināšana vajag īpaši papūlēties izdomāt, situācijā, kad tā jau daudzi sāk pamest NHL.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-16 11:38, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nav īsti korekti teikt, ka " KHL līga ir jauna tikai 2 gadus veca" - galu galā tā netika izveidota no jauna - reāli tā ir tā pati vecā Krievijas Superlīga, kas pastāv jau sen. No jauna nāca tikai līgas vadība, daži klubi, un vairāk leģionāri. Savukārt, paši klubi ar to vadību tur pastāv jau sen, arī halles ir tās pašas un arī spēlētāji pa lielam arī ir tie paši.

Tāpēc tas ir pārspīlēts, sakot, ka līga sāka no 0.
Es runāju par līgu kā jaunu, nevis hallēm, spēlētājiemutt. Ja tagad izveidotu spēcīgu ČL spēlētu citās hallēs citi spēlētāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-16 11:41, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Es jau teicu, patīk tev vai nepatīk, bet lēnām līmenis NHL kritīsies, ja KHL turpinās attīstīties, NHL nekad nevarēs apmierināt visu spēlētāju vēlmes. Tik stulbu gājienu kā tagad algu grieztu samazināšana vajag īpaši papūlēties izdomāt, situācijā, kad tā jau daudzi sāk pamest NHL.
pagaidām neredzu nekādus argumentus, ka NHL līmenis varētu kristies - tieši otrādi, tas celsies: kaut vai tāpēc, ka gan ASV gan arī Eiropā parādās arvien vairāk jauno talantu.

a par algām - un kāpēc lai viņi nesamazinātu algas, ja tāpat NHL algu līmenis vēljoprojām paliks krietni augstāks kā KHL. Tas, ka Krievijā būs 4-5 klubi, kas varēs uzturēt NHL klubu budžetu vēl šo tirgu nekādi neizjauks. Ja neskaita algas čeka lielumu, Krievija vēl joprojām nav tā pievilcīgā vieta, kur apmesties uz laiku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-16 11:43, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Praktiski visi pasaules hokejisti ir NHL redzeslokā, taču tikai tad, kad tas pats Turesens kļuva par viena no KHL stiprākajiem klubiem Salavat Julajev labākajiem spēlētājiem, NHL viņu uzaicināja.
pag, pag - Toresens jau pirms tam ir NHL nospēlējis vairāk kā 100 spēles...

     [+] [-]

, 2010-07-16 11:45, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pagaidām neredzu nekādus argumentus, ka NHL līmenis varētu kristies - tieši otrādi, tas celsies: kaut vai tāpēc, ka gan ASV gan arī Eiropā parādās arvien vairāk jauno talantu.

a par algām - un kāpēc lai viņi nesamazinātu algas, ja tāpat NHL algu līmenis vēljoprojām paliks krietni augstāks kā KHL. Tas, ka Krievijā būs 4-5 klubi, kas varēs uzturēt NHL klubu budžetu vēl šo tirgu nekādi neizjauks. Ja neskaita algas čeka lielumu, Krievija vēl joprojām nav tā pievilcīgā vieta, kur apmesties uz laiku...
To ka līmenis paliks krietni augstāks es neapstrīdu, bet tas, ka tomēr viņš vairs nebūs tik augsts kā varēja būt, tas nu gan ir fakts. Redz Tu jau tagad runā par NHL un KHL kā par konkurentiem, kaut nedaudz bet tomēr un tas jau par koko liecina. Tas pats Kovi ja pāries uz krieviju būs liels sasniegums priekš visa KHL, protams var runār ka nekas jau no viena spēlētāja nemainīsies, bet tas ir pilnīgs fufelis, jo Kovi ir viena no NHL zvaigznēm labākajos gados, domā NHL maz uz vinja vaarda naudu taisa?

  -2 [+] [-]

, 2010-07-16 11:45, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Es runāju par līgu kā jaunu, nevis hallēm, spēlētājiemutt. Ja tagad izveidotu spēcīgu ČL spēlētu citās hallēs citi spēlētāji?
bet kur tu redzi jaunu līgu???? es redzu vienu un to pašu līgu (RSL un KHL), kurai vienkārši tika nomainīta vadība.

Ir milzīga starpība starp jaunas līgas izveidi (kaut vai ČL) un vecas līgas restrukturizāciju. Pat liela daļa no sponsoriem palika iepriekšējie

     [+] [-]

, 2010-07-16 11:50, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Es jau teicu, patīk tev vai nepatīk, bet lēnām līmenis NHL kritīsies, ja KHL turpinās attīstīties, NHL nekad nevarēs apmierināt visu spēlētāju vēlmes. Tik stulbu gājienu kā tagad algu grieztu samazināšana vajag īpaši papūlēties izdomāt, situācijā, kad tā jau daudzi sāk pamest NHL.
Lielākā daļa no tiem spēlētājiem ir aizvietojami. Laikam nav jāatgādina, kuras izlases pēdējos 10 gados dominē U20.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-16 11:51, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: To ka līmenis paliks krietni augstāks es neapstrīdu, bet tas, ka tomēr viņš vairs nebūs tik augsts kā varēja būt, tas nu gan ir fakts. Redz Tu jau tagad runā par NHL un KHL kā par konkurentiem, kaut nedaudz bet tomēr un tas jau par koko liecina. Tas pats Kovi ja pāries uz krieviju būs liels sasniegums priekš visa KHL, protams var runār ka nekas jau no viena spēlētāja nemainīsies, bet tas ir pilnīgs fufelis, jo Kovi ir viena no NHL zvaigznēm labākajos gados, domā NHL maz uz vinja vaarda naudu taisa?
par to līmeni es gan nepiekrītu un arī par NHL un KHL kā konkurentiem nerunāju, jo tā konkurence starp ZAmeriku un Krieviju vēljoprojām ir stipri nosacīta.... vairāk ideoloģija nekā konkurence.

Nu a par Kovi - nebūs Kovi būs cita zvaigzne uz kā NHL naudu taisīs. Amerikā uz sporta marketingu māk taisīt naudu, kamēr Krievijā tas vēl ir agrīnā attīstības stadijā.
Ko Krievijā iegūs no Kovi - hvz, jautājums kā viņi to spēs izmantot. nebrīnīšos ja tam būs īslaicīgs efekts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-07-16 12:02, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Jā, bet NHL Turesens spēlēja ļoti vāji (106 spēlēs 24 pts) un šamie no viņa atteicās, kamēr KHL Patriks kļuva par top spēlētāju (56 spēlēs 57 pts), un tad pēkšņi kļuva vajadzīgs NHL!

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=3419
Redzēsim cik vajadzīgs viņš būs pēc šīs sezonas...

Bet mēs te runājām par progresēšanu. NHL viņš atkal ir ieinteresējis dēļ statisktikas nevis dēļ tā, ka viņš būtu baigi progresējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja